lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 01.06.2012, 19:26:26   przez: uwagauwaga6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 568  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(209)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
leszkowaty
2012-06-07 11:05:03
Ocena: 25(glosow:29)-+
oglądanie horrorów i "John'a Rambo" nie czyni nas odpornymi na widok prawdziwej krwi. Każdy reaguje inaczej na taka sytuacje(ja zwymiotowałem jak sprawdzałem czy gość w samochodzie żyje) ale kurestwem jest wyjecie telefonu i kręcenie filmu

bendek_26
2013-02-04 10:21:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Żeby kiedyś ich spotkało coś takiego i też żeby nikt nie pomógł.Głupota nie zna granic

daytek1994
2012-06-21 19:10:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gmurawsk
2012-06-19 15:37:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kretynizm filmującego. Jak zwykle kupa gapiów i brak odważnego. Każdy z was może być w takiej sytuacji i może liczyć na pomoc. Kilka razy już wyjmowałem koś z wypadku. Nie boli a krew się da zmyć. Udzielnie pomocy nie jest skomplikowane.

cocolino89
2012-06-15 16:45:53
Ocena: 10(glosow:10)-+
"Nie nie żyje na bank nie ma go chyba w aucie" no tak k** na grzyby poszedł ;/

waldek323
2012-06-14 22:06:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
slyszalem ze nie udielenie pierwszej pomocy jest karalne w Polsce a tu nikt nie udzielil pomocy to jest WIOCHA

Dziaku88
2012-06-12 15:02:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiocha to ten kto ten filmik nakręcił, ja widziałem nie jeden wypadek, ale 2 nie zapomnę, ale nakręcenie tego to jest MEGA WIOCHA

sebastian1984men
2012-06-12 12:31:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
tak pomozesz cos zrobisz zle i bedziesz cale zcie wloczyl sie po sondach ze ma uszczerbek na zyciu i mu placil odszkodowanie tak dostaniesz tylko mandat za nie udzielenie pomocy jakie pzepisy tak potem jest

kubabsnt
2012-06-18 19:40:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
sonde to możesz mieć lambdę w aucie, a uszczerbek to możesz mieć na zdrowiu pajacu.

smerfna91
2012-06-11 18:01:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie pomogę.. ciekawa jestem co by zrobiła jak by to jej ktoś nie pomógł bo by zwymiotował;/

Norm4L
2012-06-11 11:39:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

myszka1791
2012-06-11 00:13:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
w takim momencie każda sekunda jest ważna...

lazybass
2012-06-10 22:05:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adamo1061
2012-06-10 20:59:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
A za nieudzielenie pierwszej pomocy jest do 3 lat pozbawienia wolności. Zagrożenia życia dla osoby udzielającej pomoc nie było jako tako duże więc osoby te powinny niezwłocznie przystąpić do udzielenia pierwszej pomocy...

KokoroKegu
2012-06-09 23:50:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Byłem kiedyś świadkiem wypadku, nie pomogłem bo nie chciałem wolałem patrzeć analizować. Ludzie boją się krwi ciała śmierci. Strach jest naturalny odwaga nie koniecznie. A po co kręcił? Hm... dokumentacja jak zdjęcia z wypadków niektórzy je kolekcjonują

adrianek234
2012-06-09 22:53:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
witam jestem osoba gluchoniema i tez bym pomagal ale jeszcze nie przezylem pewnie bym dostal szoku jakbym widzial taki wypadek tez bym pomagal ludziom ale tez bylbym sparalizowany ale na pewno bym wzial gasnice ale ciezko byloby mi z ludzmi rozmwawiac bo poniewaz jestem nieslyszacy pozdrawiam

philips654
2012-06-09 20:58:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mamy przykład braku odwagi. WIOCHA

sweedy81
2012-06-09 00:22:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gratuluję odwagi do kręcenia filmiku!!!! To się nazywa odwaga!!! A kierowca ciężarówki nie lepszy,nawet nie podszedł!

KrysiaDominikowa
2012-06-08 23:22:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie pomogę bo na OJRO ni zdążę

Candraimer23
2012-06-08 22:13:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
po co wy tu piszecie skoro on i tak tego nie przeczyta?? wejść na link z youtube i tam pisać ...

Azalkmar
2012-06-08 20:08:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale laguje xD

piker170
2012-06-08 15:52:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piker170
2012-06-08 15:51:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piker170
2012-06-08 15:50:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piker170
2012-06-08 15:48:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piker170
2012-06-08 15:43:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

janosik00000001
2012-06-08 15:06:49
Ocena: 5(glosow:5)-+
jak mozna kurw..... stac i patrzec na rozbite auto i nawet nie sprawdzic co jest z ludzmi w srodku?? ciekawe co by zrobili jakby sie okazalo ze czlowiek czeka na pomoc a nikt nie chce podejsc i mu jej udzielic bo NAJWAZNIEJSZE ZEBY SIE NIE PORZYGAC.....

suchy134
2012-06-08 15:01:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
zamiast pomóc to lepiej filmik zrobić wiocha w 100%

G_42
2012-06-08 14:31:46
Ocena: 5(glosow:5)-+
Do buraka, który to nakręcił: obyś NIGDY nie potrzebował pomocy. Nakręcić filmik to dałeś radę tchórzu! a podejść, żeby chociaż sprawdzić czy nie jest potrzebna pomoc to zabrakło odwagi tak? A wiesz że na to nawet paragraf jest? się nazywa nie udzielenie pomocy ofiarom wypadku!!!

Python013
2012-06-08 14:31:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak widzę taką bandę idiotów przyglądających się wypadkowi gdzie nikt łaskawie nie raczy nawet kiwnąć palcem w kierunku sprawdzenia co z ewentualnymi ofiarami lub rannymi to mam ochotę im na miejscu napluć w pysk...

Python013
2012-06-08 14:36:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kierowcy tej magnumki to się nie dziwię, że nie podszedł do wraku osobówki by sprawdzić co z kierowcą bądź pasażerami ale reszta gapiów mnie przeraża wręcz. Sam potrafiłem awaryjnie hamować ciężarówką i pobiec do wypadku ponieważ z osobówek nikt nie raczył się zatrzymać !

kitano11
2012-06-08 13:30:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Aldona22
2012-06-08 12:53:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zastanawia mnie jedno...co byś zrobiła na ich miejscu..mogę się założyć,że z samochodu byś nie wyszłą

Shock0991
2012-06-08 12:45:17
Ocena: 1(glosow:13)-+
Już widzę jak wszyscy krytykujący takie zachowanie biegną udzielać pomocy... Śmieszni jesteście. Połowa z was gdyby tam podeszła to na widok człowieka w środku by zemdlała albo się zesrała w gacie.

good_joke88
2012-06-09 13:23:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
no chyba Ty osrancu!!!

WYROCZNIA
2012-06-08 11:36:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
TO SIĘ NAZYWA POSTAWA CYWILNA! MOŻE I SIĘ ZRZYGASZ ALE JEST SZANSA URATOWANIA KOMUŚ ŻYCIA KIEDYŚ SAM MOŻESZ POTRZEBOWAĆ POMOCY!

mateosides
2012-06-08 09:46:46
Ocena: 8(glosow:10)-+
pracuje w strazy pozarnej i wlasciwie nikt nigdy nie pomaga, dopiero kiedy my dojedziemy albo karetka to udziela sie pomoc a najsmieszniejsze a wlasciwie najtragiczniejsze jest ze nawet policja szybciej zajmie sie zamykaniem drogi albo cos w tym stylu niz pomoc poszkodowanym

bartvons
2012-06-08 14:38:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Miałem praktyki na SOR i w pogotowiu, policja to tylko umie wlepiać mandaty za picie z kumplami piwka, a jak zobaczą trochę krwi to łapy się trzęsą jak paralitykom. Oczywiście jakieś wyjątki pewnie są - ja nie spotkałem.

StachTraktorzysta
2012-06-08 21:19:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
@mateosides. od strony prawnej, to wygląda tak: jeśli jest nawet mały płomień, na aucie. to ratownik medyczny nie ma prawa interweniować, przed przyjazdem straży. nawet gdyby się dziecko paliło. nie wolno im. bo życie ratownika jest ważniejsze. jest tak dlatego, ze ratownik musi być sprawny do ratow

StachTraktorzysta
2012-06-08 21:23:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
ratowania innych w kolejnej akcji. w każdej chwili może dostać zgłoszenie o innym ważniejszym przypadku. np. prezydent niedaleko postrzelił się w stopę na polowaniu. wtedy musi przerwać akcję i jechać ratować prezydenta. tak głęboko mają nas w dupie nasi prominenci. takie jest prawo.

fantazja123
2012-06-08 08:52:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
a po 2 odrazu że nie żyje..a widzieliście samochód ewy farny??? i co bez szwanku nie trzeba zakładać że a i tak nie żyje nie pomagamy

fantazja123
2012-06-08 08:45:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
idioci...a co jeśli ktoś kiedyś nie pomoże jego dziecku np. w potrzebie bo się jeszcze zrzyga i co by to było..ludzie są bez wyobraźni!!!!!!!!

StachTraktorzysta
2012-06-08 05:57:48
Ocena: 7(glosow:7)-+
w takich przypadkach, pierwsze co trzeba zrobić, to wyrwać klemę masy (-) i spryskać gaśnicą okolice zbiornika paliwa. potem dzwonić na 112 ustalając gdzie się znajdujemy. to może zrobić każdy, ale kto z was wie gdzie jest akumulator, albo zbiornik paliwa?

kamillondon
2012-06-08 02:56:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DonGreg123
2012-06-08 01:48:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
leszkowaty ma rację - jak to jest, że starcza niektórym odwagi, żeby kręcić film, ale jajka za małe, żeby ruszyć z pomocą. co by było, gdyby tam ktoś żył i czekał na waszą pomoc???

Szydercza
2012-06-08 01:33:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Art. 162. § 1. Kto człowiekowi znajdującemu się w położeniu grożącym bezpośrednim niebezpieczeństwem utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu nie udziela pomocy, mogąc jej udzielić bez narażenia siebie lub innej osoby na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, p

Szydercza
2012-06-08 01:47:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

artmaster5
2012-06-08 10:58:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tyle że w świetle prawa wezwanie pogotowia to już jest udzielenie pomocy!!!

kluseq664
2012-06-08 00:16:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ech... Najwięcej zawsze się gada, a pomóc to ni ma komu ;] zawsze warto nawet zaryzykować chociaż próbując pomóc...

SxSweet
2012-06-07 23:58:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak dla mnie wioche zrobil ten co to wstawi!!!!Smiac sie z czyjegos nieszczescia wiocha

pawelek220598
2012-06-07 23:42:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

paranoya
2012-06-07 23:38:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
WIE KTOS CZY PRZEZYLI?

pete78
2012-06-07 23:23:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
było dwa razy na głównej -wiocha dla admina

Trololooo
2012-06-07 23:21:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
Gdybym ja zobaczyła tak zmasakrowane auto nie podeszłabym. Na 100% zemdlałabym i tylko narobiła dodatkowego kłopotu. Byłam świadkiem 2 wypadków i w każdym pomagałam, ale przy takim jak ten psychika by mi siadła. Wiochą tutaj jest to że taki filmik w ogóle istnieje, po co w ogóle takie coś nagrywać?

Trololooo
2012-06-07 23:20:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gdybym ja zobaczyła tak zmasakrowane auto nie podeszłabym. Na 100% zemdlałabym i tylko narobiła dodatkowego kłopotu. Byłam świadkiem 2 wypadków i w każdym pomagałam, ale przy takim jak ten psychika by mi siadła. Wiochą w tym filmiku jest to że w ogóle istnieje, po co w ogóle nagrywać takie coś?

pacyk69
2012-06-07 23:12:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zeberka7777
2012-06-07 22:57:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
idioci na maxa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mamograf
2012-06-07 22:46:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
Z tą pomocą to ostrożnie! Można zrobić więcej krzywdy przy wyciąganiu niż pożytku. Zwłaszcza jak jest ktoś zakleszczony! Jedynie jak się zaczyna palić lub inne ekstremum to trzeba wyciągać no bo wynik jest pewny! Zresztą niech się może wypowidzą specjaliści od ratownictwa ale ja słyszałem że tak jes

ali37
2012-06-07 22:38:24
Ocena: -2(glosow:6)-+
Skórwiele - spałować i do więzienia bez mózgów !!!

zajkowski350
2012-06-07 22:37:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
trzeba byc totalnym idiotą zamiast pomagać to on kameruje ona będzie rzygać i jeszcze skreśliła kogoś bo powiedziała ze nie żyje dramat !!

szarawy
2012-06-07 22:37:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ztego co wiem to jest jakiś paragraf na tych co nie udzielaja pomocy poszkodowanym w wypadku, może policja powinna zainteresować się i tymi co to nagrali?? A swoją drogą to ciekawe czy chcieli by aby i o nich ktoś powiedział coś podobnego w podobnych warunkach?? Żenada!!!

Kurkadziurka
2012-06-07 22:47:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
dupku sam byś się osrał jak byś miał taką sytuację nie krytykuj innych cioto

Python013
2012-06-08 14:46:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Za nieudzielenie pomocy ofiarom wypadku grozi kara pozbawienia wolności do lat 3. Sam kilkukrotnie brałem udział w wyciąganiu ofiar wypadków z wraków i udzielaniu pierwszej pomocy. Nie był to przyjemny widok ale nie było czasu na zastanawianie się czy dam radę go znieść...

MASAOI
2012-06-07 22:11:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cliclicliclicli
2012-06-07 22:08:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mi jest żal kierowcy tira..do końca życia będzie miał wyrzuty sumienia, nawet, jeśli to nie jego wina.

Ru-D
2012-06-07 21:47:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dawid2110
2012-06-07 21:10:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie wiem czy takie kurestwo ! Taki widok powinien cie zmusić do myślenia zanim przyciśniesz na gaz OGRANICZENIA BEZ POWODU NIE SĄ POSTAWIONE!!!!!!!!!

Piterq2
2012-06-07 21:08:40
Ocena: 2(glosow:6)-+
No tak kur..a najlepiej już z góry powiedzieć już nie żyje zamiast pójść udzielić pierwszej pomocy.

nikoss
2012-06-07 21:06:03
Ocena: 4(glosow:8)-+
aa od kręcenia filmiku i wrzucenia go na tube to nie chce wam się rzygać?? jak dla mnie idioci..ciekawe czy tez by rzygali gdyby tam był ich brat czy matka

michaeljaiwhite
2012-06-07 20:23:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
Obowiązkiem polskiego prawa jest-udzielenie pomocy... idioci...

artmaster5
2012-06-08 11:00:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wezwanie pogotowia to już jest udzielenie pomocy w świetle polskiego prawa! wiec skończ pisać te durne komentarze bo sam byś sie pewnie osrał na ich miejscu

alii
2012-06-07 19:55:49
Ocena: 8(glosow:8)-+
siedząc przed kompem i popijając kawkę,też mogę kozaczyć,że rzuciłabym się do pomocy,reanimowała,wyciągała ranne dzieci...ale to nie film i tak naprawdę nie wiem jak bym zareagowała,to cholerne emocje są :(

MinorumGentium
2012-06-07 22:21:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tak alii masz rację, ale do ciężkiej cholery zamiast kręcić telefonem całe zdarzenie to można było np. poprosić kogoś o mocniejszych nerwach żeby zobaczył czy ktoś jeszcze żyje.

Maria00
2012-06-07 19:38:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
moim znajomym którzy mieli wypadek i teraz mi sie sni po nocach mój kolega który z w tym wypadku nie przezył umarł po tygodniu czasu nie moge sie otrzasnac chociaz w lipcu minie rok od tej tragedii teraz kozaczycie oczywiscie niektórzy :((((

Maria00
2012-06-07 19:34:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
przeciez oni wezwali pogotowie wezcie ogarnijcie sie to nie jest normalne chcą pokazac jak było i to nie jest wiocha a ze przeklinali to nie ładnie na ich miejscu tez byscienie podeszli do tego wraku potem sniłobys sie wam albo co gorsza psychika by wam poszła wy nie rozumiecie ja udzielałam pomocy

artmaster5
2012-06-08 10:57:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
zgadzam się w 100 procentach!

Herten
2012-06-07 19:06:10
Ocena: 9(glosow:9)-+
moze nie kazdy wie ale nieudzielenie pomocy ofiarze wypadku jest karalne...

Elliott20
2012-06-07 18:59:13
Ocena: -2(glosow:12)-+
Spróbujcie udzielić pomocy komuś w tak zmiażdżonym samochodzie bez specjalistycznego sprzętu - powodzenia

ushin
2012-06-07 19:36:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
pewnie lepiej stac i patrzeć.. zdrowe podejscie.. eh ludzie ludzie gdzie wasze sumienia

Kurkadziurka
2012-06-07 22:31:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
a jak wyciągniesz kogoś z takiej zgniecionej konserwy? poza tym ratownik medyczny wie co robić w takiej sytuacji a taki ja czy ty bez praktycznych umiejętności i wiedzy raczej możemy tylko zaszkodzić i przyczynić się do zgonu a nie uratować, nasze prawo nakazujące udzielenie pomocy jest CHORE

marijuanaa
2012-06-07 23:02:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
sam jestes chory, a nie nasze prawo w tej kwesti. Lepiej probowac pomoc, niz stac i sie gapic. Tu chodzi o ludzkie zycie, a nie o to, ze sie "zrzygasz", czy cos tam. Sama obecnosc przy poszkodowanym, nawiazanie kontatku, moze tej osobie uratowac zycie. Spoleczenstwo hedonistow.

littletiger
2012-06-07 18:17:13
Ocena: 1(glosow:7)-+
w tym wypadku jedyna rozsadna pomoc to wezwanie pogotowia i czekanie, a nie na wlasna reke wyciaganie ofiar z auta. Wioche to ja widze w jezyku w jakim sie oni porozumiewaja. Czy w naszej mowie naprawde nie ma wiekszego zasobu slownictwa od k.. i ja per..??

pysia666
2012-06-07 18:07:56
Ocena: -6(glosow:10)-+
Filmował...i co z tego?

pysia666
2012-06-07 18:06:38
Ocena: -7(glosow:15)-+
widzę, że każdy tutaj jest Hero..przed monitorem. Skąd wiecie, że ONI nie zadzwonili na karetkę wcześniej???Ciekawy jestem czy bylibyście tacy wyrywni na ich miejscu? Zobaczenie zmasakrowanych zwłok (nie wiemy czy kierowca/pasażer żyją) nie jest czymś lekkim.

marijuanaa
2012-06-07 23:10:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
w mozgu, w przypadku ustania czynnosci zyciowych, po 5minutach zachodza nieodwracalne zmiany. Karetka w 5min nie dojedzie. TO PIERWSZA POMOC RATUJE ZYCIE. LUDZIE, EDUKUJCIE SIE W TYM ZAKRESIE, TYMBARDZIEJ, ZE TYLE OSOB GINIE NA DROGACH! Ta wiedza jest potrzebna, nigdy nie wiesz, czy bedziesz zmuszon

pysia666
2012-07-01 17:39:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
w porządku rozumiem, ale po 1 skąd wiadomo, że nie zadzwonili wczesniej tuz przed nagrywaniem. Po 2 serio wszystcy mądrzy tutaj wiedzieliby co robić w takiej sytuacji(mam na mysli pierwsza pomoc) seriously?

szadek
2012-06-07 18:01:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
tez mi wiocha , szczerze to nawet ratownik moze odmowic pomocy w miejscu wypadku gdy nie bedzie wstanie wytrzymac psychicznie

slawek1711
2012-06-07 17:45:20
Ocena: 5(glosow:7)-+
WIDZE ZE JAK BY BYŁA WOJNA TO MOŻNA NA WAS LICZYĆ JEDNYM SŁOWEM OBRONILI BYŚCIE KRAJ CIOTY!

karen89
2012-06-07 17:36:45
Ocena: 5(glosow:5)-+
Gdyby to była mama, siostra lub ktokolwiek znajomy Ci ludzie już udzielaliby pomocy zanim nawet by pomyśleli o tym, że może im się zrobić niedobrze. Jest to dla nich człowiek nieznajomy dlatego łatwo jest odwrócić się i nic nie zrobić.

jagna92
2012-06-07 17:16:28
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Nagasukaaa
2012-06-07 16:10:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maximax
2012-06-07 15:55:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

skrzypus2121
2012-06-07 15:53:35
Ocena: 7(glosow:11)-+
skur**syny...jedno slowo na takich ludzi...w wypadku samochodowym moze uczestniczyc kazdy z nas i na pewno kazdy z nas liczylby na pomoc....a tu takie cos....zalamka...

Gabi0906
2012-06-07 15:19:33
Ocena: 6(glosow:12)-+
jeżeli naprewde aż tak się brzydzili podejść do samochodu to mogli chociaż zadzwonić po pogotowie, a nie filmiki kręcić... porażka

Kurkadziurka
2012-06-07 22:39:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
skąd wiesz że nikt nie dzwonił jak oglądałaś pół minuty z całego zdarzenia kretynko nie okrzesana ?

mother.north
2012-06-07 14:52:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hemp88
2012-06-07 14:37:24
Ocena: -1(glosow:11)-+
ja tez bym nie pomógł ale nie dlatego ze sie brzydzę itp ale dlatego ze balbym się ze auto wybuchnie.

simon1313
2012-06-07 19:57:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
auto nie wybuchnie tak jak to na filmach wygląda moze sie poprostu zapalic i normlanie sie spali. paliwo nie wybucha tylko sie pali to opary paliwa sa wybuchowe.

pan_ksiadz
2012-06-07 14:19:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
nie rozumiem jak można nawet nie podejść do wraku i nie sprawdzić.. lepiej wyjąć komórkę i nagrywać? przecież tam mógł być ktoś ciężko ranny, nieprzytomny, potrzebujący natychmiastowej pomocy, może uratowaliby komuś zycie.. może zył, ciekawe jakby sie poczuli na jego miejscu, słysząc takie komentarz

ugrofin
2012-06-07 14:16:19
Ocena: 7(glosow:9)-+
Najciekawsze jest to, że te misiaczki nie zdają sobie chyba sprawy, że za nieudzielenie pomocy ofiarom wypadku w naszym pięknym kraju grozi do 3 lat. Nagrywanie filmów zamiast udzielania pomocy jest genialnym pomysłem: przynajmniej to dziewczę policja może zidentyfikować i wsadzić :P

Pobi
2012-06-07 14:12:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
kur*a zamiast ratowac to ciu$le kreca filmik

eSKa_ck
2012-06-07 14:09:05
Ocena: -1(glosow:7)-+
skazac takich kretynow!! znalezc i pociagnac do odpowiedzialnosci karnej, bo to, co zrobili to po prostu karygodne!!

pozdro11
2012-06-07 13:48:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
a skad wiedzieli ze jechal sam przeciez pasazer i osoby z tylu, watpie ze wysiadly by same a po drugie malo razy sie zygalo po alkoholu a pomoc to nie bo sie zrzyga chory kraj znam taki przypadek ze ludzie nie zdazyli zadzwonic po karteke a juz klemy przecieta i ludzie wyciagani przez kierowcow PO|Z

monika1709
2012-06-07 13:42:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
Co za kuźwa ludzie....ma czas na nagrywanie a pomoc nie ma komu,owszem wiem ze ciezko zachowac zimna krew ale lepiej chyba zwymiotowac i pomoc niz uniknac pobrudzenia sobie mordy od zygow i nie pomoc.Mozna sie zmusic tu chodzi o zycie innych a jakby chodzilo o nich samych?

Kronchol
2012-06-07 13:26:57
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie każdy reaguje tak samo na wypadek, jedni mają przypływ adrenaliny i naprawdę są w stanie zrobić niesamowicie odważne rzeczy, a są i tacy których strach paraliżuje i nie są w stanie nic zrobić, oprócz bezsensownego biegania i gadania

malenstwomale89
2012-06-07 13:19:33
Ocena: 5(glosow:9)-+
Zadzwonić po pomoc to nie, ale żaby nakręcić film i do sieci to pierwszy... Poza tym udzielenie pomocy to obowiązek.

MrM0rfi
2012-06-07 14:06:15
Ocena: -1(glosow:7)-+
W świetle naszego prawa obowiązkiem jest wezwanie służb ratunkowych (straż, pogotowie ratunkowe) a nie udzielanie pierwszej pomocy, chociaż jest to bardzo istotne podczas takich wypadków.

malenstwomale89
2012-06-07 14:23:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
Chodziło mi właśnie o wzywanie służb, to też udzielanie pomocy.

mytubyli
2012-06-07 14:40:24
Ocena: -3(glosow:5)-+
@MrM0rfi Tobie chyba jednak nie jest znane Nasze prawo...

Gabi0906
2012-06-07 15:21:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
udzielenie pierwszej pomocy jest obowiązkiem, ponieważ każda - nawet najmniejsza pomoc może komuś uratować życie

gadzik21
2012-06-07 15:46:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
na pierwszym miejscu stawia się własne zdrowie i życie..a udzielenie pomocy w takim przypadku to kwestia własnego wyboru i oceny zagrożenia ponieważ samochód może wybuchnąć, człowiek może mieć HIV. Koniecznością jest jednak wezwanie pomocy a nie kręcenie filmu

Kurkadziurka
2012-06-07 22:44:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
debile a skąd do ku... wiecie że pomoc na miejsce wypadku nie została wezwana mi się wydaję że każdy kto był świadkiem to dzwonił i zgłoszeń z tamtego zdarzenia była na pewno kilka albo więcej

gadzik21
2012-06-08 04:55:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
"mi się wydaje" wiec nie jesteś na 100% pewien?!

botolol111
2012-06-07 13:17:38
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ludzie ogarnijcie się. Myślicie że kurs 1 pomocy z gimnazjum tutaj pomoże ? Przy takim wypadku gość w samochodzie prawdopodobnie był mocno pokiereszowany. Udzielenie 1 pomocy bez kwalifikacji takiej osobie może doprowadzić do jej kalectwa jeśli ma uszkodzony jakiś organ, a my go jej tylko doprawimy.

iamondine
2012-06-07 13:58:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mogli chociaż sprawdzić, czy żyje i wezwać pogotowie!

mick1973
2012-06-07 14:09:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Doprawdy ? A jeżeli samochód zacznie się palić ? Wyciągać ludzi? Biec po gaśnice? Czy zostawić "bo może doprowadzić do jej kalectwa" i spłonąć żywcem w aucie ? Ogarnij się.

MrM0rfi
2012-06-07 14:15:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nawet kurs 1 pomocy z gimnazjum będzie pomocny, wystarczy uciskać klatkę piersiową przy zatrzymaniu krążenia albo ucisnąć mocno krwawiącą ranę. Ludzie nie bójcie się już im nie zaszkodzicie, a tylko możecie im podarować drugą szansę ! Was to nic nie kosztuje a obojętność może kosztować życie.

Kurkadziurka
2012-06-07 22:55:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
MrM0rfi jaki ty jesteś mocny a może jeszcze opisz jak wyciągnąć poszkodowanego z takiego wraku ? a ty iamondine skąd wiesz że nie wezwali pomocy no ponad połowa tak tu szczeka ale skąd to wiecie matołki ??

GarfieldLasagne
2012-06-07 13:15:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
No ciekawe, czy jakbyście widzieli coś takiego i zdawali sobie sprawę, że kierowca może być w kawałeczkach, czy bylibyście w stanie tam polecieć i próbować ewentualnie ratować, to co zostało z tego człowieka. Bardzo ciekawe. To że kręcą film TO jest wiocha.

MARILYN_DEAD
2012-06-07 13:12:38
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

E.Coli
2012-06-07 17:17:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
a za co ten minus?, zresztą mając ten telefon najpierw wezwałbym pomoc jak każdy cywilizowany człowiek powinien to uczynić.Nasze społeczeństwo w dobie filmików z YT woli najpierw materiały nagrywać niż pomagając stracić dobre ujecia.

stalefizyczne
2012-06-07 12:48:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dahomej
2012-06-07 12:41:43
Ocena: 5(glosow:11)-+
kto wrzuca tutaj ludzka tragedie jest wieśniakiem

kornelka456
2012-06-07 12:46:21
Ocena: 7(glosow:11)-+
wieśniak to ten co kręcił zamiast ratować...

esssa
2012-06-07 12:49:11
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nie jest wieśniakiem ten kto powiedział "JA TO SIE ZERZYGAM JAK TO ZOBACZE" zamiast ratować 2 osobe.

lelic
2012-06-07 12:37:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
zadzwonienie do odpowiednich służb jest już udzieleniem pomocy , laska mówi że gościa nie ma w aucie więc kogo miała reanimować ? - przestańcie krytykować - wszystkim się wydaje ze w sekundę by gościa wyciągali (uszkadzając mu kręgosłup). dopóki nie przeżyjesz tego nie wiesz jak się zachowasz

edin124
2012-06-07 12:46:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
"chyba go nie ma w aucie" to nie jest zbyt profesjonalne stwierdzenie.

mima99
2012-06-07 12:32:56
Ocena: 6(glosow:8)-+
Bo to najlepiej powiedzieć ku**a napewno nie żyje, więc nie podejde, nie zobacze :( Ludzka obojęctność.

olas370
2012-06-07 12:30:58
Ocena: 5(glosow:5)-+
ogólnie niech to usunie moder, mógł jeszcze poprosić o drugi odcinek....ohyda ,a wiochą jest to że ten hardcor doczekał się głównej..

Maciek12031
2012-06-07 12:29:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
Za nie udzielenie pomocy grozi kara takze autor filmu ze swoja laleczka pewnie bekneli za to

x2v34
2012-06-07 12:27:26
Ocena: 6(glosow:10)-+
Wiochą jest filmowanie tego zamiast dzwonienia po odpowiednie służby. Poza tym zawsze jest szansa że ktoś mógł przeżyć, wystarczyło podejśc...

Kurkadziurka
2012-06-07 22:58:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
skąd wiesz czy ktoś dzwonił czy nie wystarczy że kierowca tira np. dzwonił albo ktoś inny dzwonił po h... ma każdy dzwonić masz mózg ?? nie nie masz prostaku

cupamo
2012-06-07 12:24:07
Ocena: 16(glosow:16)-+
Kur...a mogli jeszcze strzelić sobie fotę na NK z opisem "ja i ofiara wypadku"

purepurple
2012-06-07 12:10:49
Ocena: 9(glosow:11)-+
Największą wiochą jest ZNIECZULICA. W takich momentach działa adrenalina, która pomaga zwalczyć nasze opory i instynktownie pomagamy. Rozumiem, że można być w szoku i panice - wtedy się po prostu stoi bezsilnie. Ale nie wiem, jak można najpierw myśleć o filmowaniu!!

czaszka85
2012-06-07 12:10:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zamiast zadzwonić po pomoc to lepiej nagrywać bezmyślne tępaki

Slepecci
2012-06-07 12:04:44
Ocena: -8(glosow:10)-+
Co sie czepiacie? bardzo dużo osób brzydzi się trupa, tak samo boi się krwi a co za tym idzie aids...

LookAtYou
2012-06-07 11:51:58
Ocena: 9(glosow:11)-+
"ja nie pomogę.." ale filmik nakręcę żeby się pochwalić. co za debilizm

tomixxx
2012-06-07 11:50:15
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bleidd
2012-06-07 11:37:09
Ocena: 7(glosow:9)-+
w pierwszej kolejnosci wyciagamy telefony i krecimy filmiki. jak a jak my albo nasi bliscy beda umierac w takiej sytuacji? wiocha na calego

densik20
2012-06-07 11:34:54
Ocena: 8(glosow:8)-+
wszystkich nas tutaj,zafajdanym obowiązkiem jest udzielenie pomocy w takiej sytuacji-jaka by ta pomoc nie była...!!

wiecejwiochy
2012-06-07 11:22:34
Ocena: 11(glosow:11)-+
jak mnie to wku*wia. !!! Ludzie zacznijcie MYŚLEĆ . kiedy w tej Polsce zacznie się pomagać a nie robić filmiki w takiej sytuacji. auto roztrzaskane a nikt nawet nie podszedł i nie sprawdził bliżej co z kierowcą i czy nie ma pasażerów. Chyna Naród nie jest świadomy że za nieudzielenie pomocy też możn

marmaj
2012-06-07 11:13:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

allegro997
2012-06-07 11:12:41
Ocena: 6(glosow:6)-+
Najbardziej żal mi frajera który to nagrywał. Nie chcesz pomóc to nie pomagaj ale i nie pajacój. Jak tak można??!! kur*a robić sensacje zamiast wyjść zobaczyć co z ludźmi.

gosiadarek999
2012-06-07 11:12:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kronchol
2012-06-07 13:33:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tutaj akurat się nie dziwie , sam osobiście byłem świadkiem masakry gdzie chłopaka na motorze przecięło na pół , nogi z biodrami leżały po jednej stronie ulicy a tułów po drugiej. Chyba miesiąc czasu zajęło mi nim doszedłem do siebie.

Wika007
2012-06-07 11:10:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie ma go w aucie - to gdzie on niby jest , wypadł?

adzia7719
2012-06-07 11:45:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Możliwe ze nie miał zapiętych pasów i wypał.

Kronchol
2012-06-07 13:37:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Podczas takiego uderzenia , głowa bez problemu może odpaść od tułowia , a części samochodu mogą tak się wgnieść w siedzenie wraz z resztą ciała że strażacy wyciągają je kawałek po kawałku...

gosiadarek999
2012-06-07 11:08:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

leszkowaty
2012-06-07 11:05:03
Ocena: 25(glosow:29)-+
oglądanie horrorów i "John'a Rambo" nie czyni nas odpornymi na widok prawdziwej krwi. Każdy reaguje inaczej na taka sytuacje(ja zwymiotowałem jak sprawdzałem czy gość w samochodzie żyje) ale kurestwem jest wyjecie telefonu i kręcenie filmu

stalefizyczne
2012-06-07 11:02:50
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rzyletka
2012-06-07 11:46:27
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tak, jasne i co jeszcze... Można odłączyć akumulator i wyciągnąć ofiarę wypadku. Nieudzielenie pomocy jest karalne, a udzielenie nawet niewłaściwe już nie!!!!! Zawsze jest nadzieja, że ktoś dzięki temu przeżyje. Jakbym była ofiarą wypadku wolałabym, żeby ktoś chociaż próbował mnie uratować...

porter111
2012-06-07 10:57:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
Niech każdy pomyśli czy i jemu może przytrafić się taka "niemoc". Przygotuj się, bo czasem sekundy decydują o ludzkim życiu.

gt540
2012-06-07 10:57:01
Ocena: 11(glosow:11)-+
Naprawdę lepiej podejść sprawdzić, jeżeli ktoś się nie zna na pierwszej pomocy to chociaż wyłączyć zapłon... lepiej się zrzygać i mieć czyste sumienie że chociaż coś się zrobiło niż później się zadręczać że gówno się zrobiło bo na pewno każdy z nas chciałby żeby udzielono nam pomocy w takiej sytuacj

n4xt
2012-06-07 10:53:31
Ocena: -1(glosow:7)-+
Teraz tylko zgłosić to na policję tych gości może po IP ich dojdą za nieudzielenie pomocy jest kara pozbawienia wolności.Słyszeliście kierowcę tira"on zjechał w moją stronę"..ta ale potem się słyszy,że tiry to zło..

pencammm
2012-06-07 10:46:52
Ocena: -8(glosow:14)-+
Podejrzewam, że 95% ludzi piszących tu, gimbusów nie pomogło by. Ale co tam lepiej napinkę zrobić jakim się jest bohaterem(nie, ze palisz czy pijesz nie jesteś nim) Pozdro dla tych odważnych

vampir28
2012-06-07 10:35:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zajebista pierwsza pomoc tylko nagrywać żeby później się pochwalić , jak byś się czuł jakby tobie nikt nie pomagał bo się porzyga ??? DNO !!!

poszept
2012-06-07 10:32:30
Ocena: 4(glosow:6)-+
Pierwsze co powinien zgasić silnik ...

galka666
2012-06-07 10:32:11
Ocena: -3(glosow:11)-+
tjaaa... wszyscy psy wieszaja, a daje sobie uciac reke, ze w takiej samej sytuacji 99% z was zrobilaby to samo. nawet ostatnio mialem tego przyklad o 12 w poludnie na glownej ulicy miasta. piateczka dla was hipokryci.

Kiara92
2012-06-07 10:25:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Patrycja111
2012-06-07 10:23:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ciekawe ... A jakby wam tak nikt nie pomógł?

croatia
2012-06-07 10:19:04
Ocena: 0(glosow:12)-+
nie każdy ma predyspozycje na ratownika ja niestety również bym nie pomogła w nerwach napewno więcej krzywdy bym zrobiła:/

oreganos
2012-06-07 10:26:04
Ocena: 6(glosow:8)-+
nie ważne że nie umiesz,liczy się inicjatywa.możesz komuś życie uratować.

Kiara92
2012-06-07 10:29:47
Ocena: -4(glosow:12)-+
Ja rozumiem Croatię... Poza tym za źle udzieloną pomoc poszkodowany może żądać od nas odszkodowania.

bogas86
2012-06-07 10:46:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
@Kiara92, kto Ci takich głupot naopowiadał?

Kiara92
2012-06-07 11:01:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
Pan od PO w szkole średniej oraz kierowniczka kursu pierwszej pomocy. Więc z dupy tego nie wzięłam =.= Za niepoprawne udzielenie pomocy mogą nam grozić konsekwencje. Nie zapominajcie, jacy ludzie, którym uratuje się dupsko, mogą być wredni.

rzyletka
2012-06-07 11:56:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
Może zażądać odszkodowania, no i co z tego. Jeszcze nie słyszałam, żeby jakiś sąd za to kogoś skazał. Wiele było wyroków za nieudzielenie pomocy, a za niewłaściwe, choć staranne udzielenie pomocy nie było nic! Lepiej zaryzykować i spróbować uratować życie. Nic cenniejszego nie masz!

roberto19880
2012-06-07 10:18:03
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leviticus_1
2012-06-07 10:12:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
To było 30 maja rano. Ta kula złomu to była skoda...Kierowca zginął na miejscu a pasażerka pojechała do szpitala w stanie krytycznym. Więcej nie wiadomo

tede83
2012-06-07 10:04:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
To się nazwywa nieudzielenie pomocy!!!

wieczor165
2012-06-07 09:58:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
w tym wypadku zginęła jedna osoba!!!! ten wypadek był w Demsku Starym

dillr
2012-06-02 15:03:25
Ocena: -7(glosow:15)-+
pruc to potraficie sie tylko piszac ,a jestescie zwyklymi karaluchami,kamerzysta jako pierwszy udzielal pomocy i dopiero inni podeszli pomoc gdy widzieli ze jest bezpiecznie,a wy myslicie ze to bylo nagrane dla zabawy,nie!,dla takich parow jak wy zebyscie uwarzali,swietoszki

uwagauwaga6
2012-06-02 20:49:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
jasne

uwagauwaga6
2012-06-02 21:12:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
wstydzilbym sie przyznawac ze znam autora filmu. zal

roberto19880
2012-06-07 10:21:35
Ocena: 6(glosow:6)-+
To przekaż mu że tylko pozazdrościć głupoty. Bo stwierdzenie że ktoś nie żyje nie świadczy o tym że na pewno.

dillr
2012-06-02 13:33:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dillr
2012-06-02 13:29:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

evensh
2012-06-01 23:59:59
Ocena: -8(glosow:10)-+
Komentujecie że nie umieją pomóc itp ciekaw jestem czy któreś z was by potrafiło jak byście zobaczyli krwawiącą i wydajającą wszystkie płyny z organizmu dali byście rade??!!!

uwagauwaga6
2012-06-02 00:22:34
Ocena: 9(glosow:9)-+
tak, dalem rade niestety niejednokrotnie, bylem rowniez przy probie reanimacji ktra niestety sie nie powiodla. nie rzygalem, nie nagrywalem i nie robilem niepotrzebnego zamieszania. zawsze pierwszy biegne na pomoc bo mam nadzieje ze jesli cos takiego by mnie spotkalo to ktos rowniez by mi pomogl.

M1CLAY19
2012-06-01 22:59:11
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ludzie moga potrzebowac pomocy a tu Qurwy boja sie podejsc albo wazniejsze filmik nagrac. J@bal was pies.

Kurkadziurka
2012-06-07 23:01:04
Ocena: -3(glosow:3)-+
już widzę jak ty udzielasz tej pomocy wszyscy tu mądrzy jesteście w mordę klepani

uwagauwaga6
2012-06-01 20:21:25
Ocena: 5(glosow:7)-+
Odpowiedzialność karna za nieudzielenie pomocy z art. 162 kk i 93 kw. Kodeks karny. Art. 162. § 1.

uwagauwaga6
2012-06-01 20:17:25
Ocena: -2(glosow:6)-+
POdpowiedzialność karna za nieudzielenie pomocy z art. 162 kk i 93 kw. Kodeks karny. Art. 162. § 1.

dudixx
2012-06-01 20:10:08
Ocena: -9(glosow:11)-+
Paranoja 30 sekund filmu a nikt nie potrafi podejść pomocy udzielić...kolego shark7 od kiedy to nie udzielenie pomocy jest karalne??? zwykłemu szaremu człowiekowi który nie posiada KKPP nic nie grozi. A tak w ogóle wezwanie pogotowia już jest udzieleniem pomocy! Ale na filmie widać że te oszołomy na

uwagauwaga6
2012-06-01 20:16:09
Ocena: 6(glosow:8)-+
Prosze bardzo poczytac wiecej na ten temat a pozniej dopiero przekazywac swoje madrosci.

Moxie2
2012-06-01 20:40:49
Ocena: 5(glosow:7)-+
W KK jest trochę o przestępstwie nieudzielenia pomocy. Może gdyby ludzie zdawali sobie sprawę, jakie konsekwencję za to ponoszą, pierwszą pomoc mieliby w małym paluszku.

shark7
2012-06-01 20:50:21
Ocena: 6(glosow:6)-+
Art. 162. § 1. Kto człowiekowi znajdującemu się w położeniu grożącym bezpośrednim niebezpieczeństwem utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu nie udziela pomocy, mogąc jej udzielić bez narażenia siebie lub innej osoby na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, p

shark7
2012-06-01 20:53:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3......dudixx,to wciąż aktualne jest w Kodeksie Karnym.

uwagauwaga6
2012-06-01 20:09:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
konto na YOU TUBE agatalewan1 to jest autor filmu ja go tylko powielilem tak dla zrozumienia

uwagauwaga6
2012-06-01 20:07:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

uwagauwaga6
2012-06-01 20:04:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2012-06-01 19:57:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2012-06-01 20:02:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

uwagauwaga6
2012-06-01 20:26:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
a znasz taka strone ? bo ja nie. moze da to troche do myslenia niektorym ludziom i w takiej sytuacji juz beda wiedziec jak sie nie zachowywac w takiej sytuacji, dlatego tu to dodlem.

pajakpajak
2012-06-01 20:31:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2012-06-01 20:37:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

raflo997
2012-06-01 20:51:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dramat,nie chciałbym trafić na takich skur.... jak mi się cos stanie na drodze,pajakpajak masz rację 80% tego portalu nie zrozumie jaka cene ma życie innego

uwagauwaga6
2012-06-01 21:08:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2012-06-01 21:54:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

roberto19880
2012-06-07 10:25:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wiocha nie jest sam wypadek przedstawiony na filmie. Ale to jak oni zareagowali tak dla sprostowania.

shark7
2012-06-01 19:52:51
Ocena: 7(glosow:13)-+
"Ja to pie*dolę"...co za ludzie,przecież samochód może zapalić w każdej chwili a nie udzielenie pomocy jest w Polsce karalne.Podstawa to próbować wyciągnąć ofiary,odłączyć prąd a nie że się zrzygam.

raflo997
2012-06-01 20:53:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
dokładnie rekinku karalne jak współudział w przestepstwie,i dobrze,ale jak udowodnic że ktoś nie chciał jak nie ma nagrania

rzyletka
2012-06-07 11:41:46
Ocena: 5(glosow:5)-+
Tutaj jest genialny przykład! Jest nagranie, jest dowód. Nie rozumiem tego zachowania. Jak by nie mógł pomóc, bo by "rzygał", to chociaż akumulator by odłączył, gaśnicę w łapę wziął i też by pomógł!!!! Ludzie to świnie!

miniek100
2012-06-01 19:49:20
Ocena: 6(glosow:8)-+
To jest ich obowiązek zeby udzielić pierwszej pomocy! W takim wypadku kazda minuta jest bardzo wazna, a na filmiku słychac jak koles mowi zeby zadzownic na policje wiec dlaczego on to nagrywa zamiast dzwonić! A kolezanka darowała by sobie takie teksty typu zaraz sie zerzygam bo tam ktos własnie umie

cyncykator
2012-06-08 08:43:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie.Tak w ogóle to za nie udzielenie pierwszej pomocy idzie się pod sąd,co też życzę autorowi tego filmu i jego towarzyszom

Moxie2
2012-06-01 19:41:26
Ocena: 11(glosow:21)-+
Ludzie g*wno wiedzą o udzielaniu pierwszej pomocy.

dvorson88
2012-06-01 19:40:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
do kamery to pierwszy żeby sensacje zrobić ale pomoc to już kur... nie taki chętny!wiocha to zachowanie tego co to kręcił.

agnostictac
2012-06-01 19:39:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ciekawe czy nim zaczęli filmować zdążyli przynajmniej po pomoc zadzwonić.

prometeush_83
2012-06-01 19:35:50
Ocena: 1(glosow:17)-+
co jak co ,ale to nie jest temat na wiocha ...

raflo997
2012-06-01 22:15:05
Ocena: 9(glosow:13)-+
Na wsi to ci przynajmniej pomogą kolego,a takie cipy z miasta co sie krwi boją to pomogą umrzeć
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  Mam dokładnie tak samo.
  •  Diagnoza

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0