lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pani w białych spodniach właśnie zaparkowała swojego fiacika na chodniku. Robi tak codziennie!
główna
Dodano: 10.07.2012, 22:09:48   przez: krakusek69
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 924  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(168)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
satikrk
2012-07-18 12:27:45
Ocena: 10(glosow:14)-+
najprsciej skoro staje tak codziennie zadzwon na straz miejska i po klopocie nauczy sie dostanie mandat i po klopocie. a jak nie to okleic jej cala przednia szybe karnymi k.... i bedzie h..ja widziec hahahaha

nowy_uzytkownik
2015-01-30 15:04:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czyli zgadzamy się, że jeżeli nie mam miejsc na parkingu, to nie parkujemy w miejscu niedozwolonym (środek ulicy, chodnik, trawnik, piaskownica). :)

Popmean
2012-09-19 17:47:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Jaro89JP
2012-08-09 23:26:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
ej ludzie, a dlaczego ona tam nie może sobie parkować? miejsce dla pieszych jest i dla niepełnosprawnych. A czy tam jest zakaz parkowania na chodniku? wiesz????

lukasz2323
2012-08-26 11:22:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

miedzianek
2012-08-27 23:19:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zakaz zatrzymywania i postoju stoi dalej,a obowiazuje od znaku do najblizszego skrzyzowania/odwolania:) panie maddralinski

olretaw
2012-08-03 04:30:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Pajuna
2012-07-30 00:51:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jejku, woli parkować na chodniku to niech parkuje. Po jednym albo kilku mandatach, znudzi jej się i będzie parkowała jak inni.

leniulaaax3
2012-07-28 02:05:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Parkowanie na parkingu jest zbyt mainstreamowe...

christoff86
2012-07-26 22:31:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
powbijaj gwoździe bez główek w tym miejscu jak przebije koło kilka razy nie będzie tam stawać

bodzio92
2012-07-23 11:40:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Faktycznie jeden mózg na całą populację...

domberson
2012-07-22 22:47:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
Może z jej okna widać auto dopiero jak zaparkuje na krawężniku, znam dużo ludzi którzy chcą widzieć co się dzieje z ich autem, zwłaszcza na takim osiedlu.

chojrak1234
2012-07-22 12:21:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
a co ci obchodzi gdzie kobiecina sobie parkuje???nienawidze takich spoleczniakow co caly dzien w oknie siedza obserwuja a pozniej uprzejmie donosza>

MajekOo
2012-07-23 16:00:04
Ocena: -2(glosow:6)-+
bo może jakiś niepełnosprawny będzie przechodził a taka s**a sobie zastawiła chodnik? nie, że coś, ale uwierz mi nei chcesz być w takiej sytuacji, jak np moja niewidoma babcia.

ArchDelux
2012-07-24 02:16:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
żałosny jesteś, wyjdź stąd

varrior
2012-07-21 00:33:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cokolino123
2012-07-20 15:02:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
a co, to pewnie samochód twojej starej

bastic37
2012-07-20 14:07:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
może uważała ze miejsca nie ma :D

burakza2zl
2012-07-20 08:12:28
Ocena: 9(glosow:9)-+
Czy jak zgwałcę źle parkującą babę, to można by to też nazwać "karnym kutasem"?

mobilek002
2012-07-19 23:42:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Haha pani Elka ;D Wypie*dole jej jutro szybę ! haha

posiew
2012-07-19 22:15:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
chciałbym żeby na moim osiedlu było tyle miejsc parkingowych... niestety prl`owkie blokowiska nie były przewidziane na to że każdy będzie mieć samochód...wtedy tylko sekretarze partii rozbijali sie furami

cokolino123
2012-07-20 15:00:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
ale chyba kur*** widac, ze ta kobieta ma miejsce do normalnego zaparkowania

posiew
2012-07-19 22:09:33
Ocena: 1(glosow:11)-+
i co cie to boli społeczniaku?

bammus
2012-07-19 19:52:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
no to dać żulom na dużą flache niech jej wyjebią auto na bok i pa

gut1009
2012-07-19 10:09:35
Ocena: -6(glosow:20)-+
Jesteś zwykłym konfidentem typie, zajmij się sobą, a nie stój w oknie, a apropo, auto stoi przed znakiem zakaz parkowania, wolno stać na chodniku jak nie ma zabraniającego tego znaku, pod warunkiem, że nie blokuje się pieszym ruchu,następnie z jakiej racji pajacu udostępniasz cudzą rejestracje?

equnio
2012-07-19 14:52:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
a widzisz ja baranie? Bo ja nie... podaj cala rejestracje i zobaczymy czy taki cwany jestes.

karoo
2012-07-19 09:40:26
Ocena: 0(glosow:12)-+
rany...chyba nudzisz się w domu, jak szukasz takich problemów...

piegusek___26
2012-07-19 07:09:22
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tępa Krakowska pochwiaraaaa ....

fureya
2012-07-19 06:12:34
Ocena: -8(glosow:12)-+
Albo delikatna i wymowna rysa przez cały boczek ;] Dużo skuteczniejsza nauczka niż straż miejska.

ster000
2012-07-19 09:57:08
Ocena: 4(glosow:14)-+
delikatna i wymowna rysa najlepiej wyglądałaby na na twojej facjacie

DestructoBITCH
2012-07-19 02:53:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Stfierdzam zgon bo zgubił Xd od bukkake herbacianego hahanka

MlodyD666A
2012-07-19 01:55:00
Ocena: -2(glosow:10)-+
Autor bawi sie w pseudo konfidenta? Czy liczy na to że ktoś zadzwoni na straż miejską.policje za niego? Funny...

allejaja
2012-07-19 00:26:28
Ocena: 4(glosow:12)-+
tak ci to przeszkadza..jeszcze napisz ze rozpie*dolila sie na chodniku ze sie przejsc nie da..a moze zaparkowano go wtedy gdy miejsca nie bylo.. niektorzy ludzie to naprawde szukaja afery na sile..

Sigmal
2012-07-19 22:16:39
Ocena: -2(glosow:6)-+
W jednym kwadraciku jest autko, a w drugim pani właścicielka w białych spodniach,więc gdy parkowała to miejsce było. Prędzej lalunia chce autko z okna oglądać.Niech kupi malucha i trzyma go na balkonie.A widoczność na skrzyżowaniu? Mówi ci to coś ??

allejaja
2012-07-21 11:17:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
zablysles inteligencja.. szla jakas baba wiec ja zaznaczyl jaka mam pewnosc ze to wlascicielka samochodu.. a ta ulica jest taka ruchliwa, ze naprawde..

forst16245
2012-07-18 23:58:09
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Babycow
2012-07-18 23:29:52
Ocena: 4(glosow:8)-+
wedlug prawa, mozna stawac na chodniku, podwarunkiem, ze zostawimy pieszym 1.5m, choc kolejne prawo mowi o tym,ze auto musi znajdowac sie najmniej 15m od skrzyzowania... Sry, 3 dni temu zdalem :)

rozpruwacz78
2012-07-18 22:48:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Prawdopodobnie żeby o widzieć z okna w mieszkaniu.

maphius1986
2012-07-18 22:28:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Prawdziwa wiocha jest na parkingu po lewej, gdzie każdy ciemny samochodzik zajmuje 2 miejsca.

Babycow
2012-07-18 23:30:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
tam moglgy byc kiedys pasy wyznaczajace ulozenie auta, ale sie starly... wiec moga stac dobrze :)

ramsess
2012-07-18 22:21:50
Ocena: -3(glosow:5)-+
a h... ci do tego gdzie parkuje

Mnich1979
2012-07-18 22:06:07
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wolne pół parkingu ale nie,ona na chodniczku, bo do domu parę metrów bliżej... porażka!!! ale takie przykłady można mnożyć,niestety.... karny ku*as dla pani i tyle, a jak nie podziała to kleić do us*anej śmierci :D w końcu się królewnie znudzi!

mkowal12
2012-07-19 11:56:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
a nie pomyślałeś pajacu, że laska może ma niski zawias i nie chce urwać zderzaka? tam jest wysoki krawężnik!

Mateusze34
2012-07-18 21:45:40
Ocena: -1(glosow:7)-+
i bardzo dobrze bo jakis pajac nie mogl inaczej zaprojektowac chodnika. na cholere tam taki chodnik. pajace z polski

zyzy33
2012-07-18 21:10:01
Ocena: 2(glosow:8)-+
Przecież można zaparkować na chodniku jeśli się zostawi 1,5 m wolnego i nie ma w odległości 15 m przejscia dla pieszych. Pewnie ją ktoś wcześniej zarysował drzwiami i nie ufa miszczom kierownicy.

trolik1
2012-07-18 20:52:37
Ocena: -5(glosow:7)-+
Sorki panie za szczerość, ale jeżdżąc zawodowo takie rzeczy już mnie nie dziwią - KOBIETY, NIE POTRAFICIE JEŹDZIĆ NIE PCHAJCIE SIĘ ZA KÓŁKO!!! Codziennie widzę co potrafi kobieta za kółkiem i mimo, że staram się je bronić przegrywają z ... z "dziadkami w kapeluszach". Ja już nie mam s

naprawianka
2012-07-18 21:08:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
Proszę nie uogólniać... Na drogach można spotkać zarówno facetów, jak i kobiety, którzy nie umieją jeździć ;)

Konradjv
2012-07-18 20:52:13
Ocena: 2(glosow:10)-+
Komu to przeszkadza? zasrani ludzie którzy chcą kogoś udupić za nic, nie tamuje ruchu ani nic!

trolik1
2012-07-18 20:51:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
Sorki panie za szczerość, ale jeżdżąc zawodowo takie rzeczy już mnie nie dziwią - KOBIETY, NIE POTRAFICIE JEŹDZIĆ NIE PCHAJCIE SIĘ ZA KÓŁKO!!! Codziennie widzę co potrafi kobieta za kółkiem i mimo, że staram się je bronić przegrywają z ... z "dziadkami w kapeluszach". Ja już nie mam s

miedzianek
2012-07-18 20:07:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie mamy pewnosci,ze to samochod tej pani. Rownie dobrze mogl on tam stanac w nocy-kiedy to na osiedlach brakuje miejsc parkingowych. A rano samochody odjechaly,ten pozostal na chodniku

Asia8989
2012-07-18 19:35:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
kutasa jej naklejcie może się obudzi

nn22
2012-07-18 19:10:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nawet jeśli w świetle przepisów drogowych nie jest to skrzyżowanie to i tak taką funkcję pełni. Moim zdaniem takie parkowanie to wiocha jeśli tuż obok jest miejsce na 5 takich samochodów. Nie wierzę, że auto postawione w takim miejscu nie ogranicza widoczności kierowcom i pieszym.

nn22
2012-07-18 19:13:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
To jest osiedle i pewnie mogą tam czasem bawić się dzieci w pobliżu. Niech któreś wybiegnie przypadkiem za piłką/pieskiem/kotkiem czy wyjedzie na rowerze... Ja bym tej Pani wstawił karteczkę w stylu "proszę nie stawiać w tym miejscu auta bo ogranicza widoczność".

nn22
2012-07-18 19:15:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
A jakby to nie pomogło to bym poparł tą karteczkę spuszczeniem powietrza z 1 lub większej ilości opon. Szkody żadnej nie będzie miała ale będzie to strasznie upierdliwe dla niej.

speedzioszek
2012-07-18 18:42:48
Ocena: -6(glosow:18)-+
ojaaaaaaa, co za społeczniak, zwykłe frajerstwo, czaić się w oknie żeby zrobić zdjęcie ludzie donoszą na ludzi, szkoda że jeszcze adresu jej nie podałeś, trzeba było ją śledzić.... zajmijcie się swoim życiem...

artuoi2012
2012-07-18 18:42:26
Ocena: 7(glosow:7)-+
I będzie tak parkować... do chwili kiedy wymyśli w jaki sposób zaparkować na balkonie

bidzis1106
2012-07-18 18:36:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
FUCK THE SYSTEM

Thompsonn
2012-07-18 18:21:23
Ocena: 4(glosow:6)-+
Pani pewnie boi się ze ktoś stuknie jej auto dlatego dla bezpieczeństwa parkuje na chodniku

mipa
2012-07-18 18:04:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
chodnik do przejście dla ludzi a nie samochodów

duracell08
2012-07-18 17:59:18
Ocena: -8(glosow:18)-+
Synku wiocha to dla ciebie, metr chodnika zostawiony, na zakazie tez nie stoi, jedynie blisko skrzyzowania, ale to droga malutka i osiedlowa wiec tez nie problem. Takze stuknij sie w pusty leb. Pozrdo konfidencie;P

AbraGrass
2012-07-18 17:53:35
Ocena: -9(glosow:17)-+
i w czym wam to przeszkadza? z tego co widzę to przechodnią w niczym

warszawiak123
2012-07-18 17:53:16
Ocena: -7(glosow:17)-+
wiocha to ten gość co siedzi całymi dniami w oknie.

evertos
2012-07-18 17:03:34
Ocena: 7(glosow:9)-+
bo ma malo miejsca nie widzicie?

naya1310
2012-07-18 16:50:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
a Ci ludzie to z tych balkonów woógle coś widzą przez te krzaki? Widze, że w tym miejscu w ogóle każdy parkuje jak chce... jeden prosto, grugi skośnie, odstępy jakby drzwi od kombajnu musieli otworzyć, inni prawie na ocierke... ale to w sumie nic dziwnego... standardowe osiedlowe parkowanie

tomec3d
2012-07-18 16:42:51
Ocena: -3(glosow:11)-+
To wezwij straż miejską a nie upubliczniasz jego dane w internecie, to chyba jest niezgodne z prawej jesli sie nie myle?

Tasso
2012-07-18 16:02:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

beeveer
2012-07-18 15:42:17
Ocena: 5(glosow:9)-+
tylo że jedziesz ulicą i nie widzisz czy ktoś nie wyjedzie ci z prawej. czy dzieciak nie wyleci to osiedle przecież. nie ma pobłażania dla drogowych wieśniaków. ta pani to tępa pi...da

magda713
2012-07-18 15:35:26
Ocena: -6(glosow:18)-+
Jak Ci się nudzi to sobie zwal konia , bo chyba siedzisz w tym bloku i kombinujesz co tu wrzucić na wioche!!!

jetischimalajuf
2012-07-18 15:24:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
nie wiem o co chodzi ale domyślam sie iż ktoś pomalował ulicę na czerwono ;/

ZAX75
2012-07-18 15:19:05
Ocena: -3(glosow:17)-+
I komu to przeszkadza! Tam i tak nie ma przejścia. Wyluzujcie!

wiedzmaxxx
2012-07-18 16:55:35
Ocena: 5(glosow:9)-+
Po to jest parking zeby na nim parkowac a nie na chodniku!!I co z tego ze nikomu nie przeszkadza? Moze jeszcze bedziemy tolerowac zajmowanie dwoch miejsc na parkingach przed marketami albo zajmowanie miejsc dla niepelnosprawnych-bo co to moze przeszkadzac?

Sebrof
2012-07-18 14:55:18
Ocena: -1(glosow:13)-+
Żeby uchwycić winowajczynię w kadr, trzeba było czekać w oknie z aparatem, co swoją drogą jest zwyczajnie chore. Ale przecież równie dobrze może to być zwykła, przechodząca kobieta, która w życiu nie siedziała w tamtym aucie.

saleen750hp
2012-07-18 14:49:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
Żeby go nikt nie obił drzwiami, trochę inteligencji ludzie...

kojak20
2012-07-18 14:34:49
Ocena: -3(glosow:9)-+
A ty codziennie robisz fotki ? Hahaha

kindzia090
2012-07-18 14:33:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
no tak, tylko po co parkować na chodniku skoro ma tyle miejsca na parkingu ze z zamkniętymi oczami mogłaby zaparkować..?

zbiczeek
2012-07-18 14:13:44
Ocena: 0(glosow:16)-+
Nie ma zadnej wiochy. Auto zaparkowane prawidlowo - samochod osobowy, odstep 1,5m dla pieszych, przodem, wyjazd z osiedla nie jest skrzyzowaniem, "przy krawedzi jezdni" jest na tyle nieprecyzyjne, a miejsca tak duzo, ze nie ma szans do niczego sie przyczepic.

beeveer
2012-07-18 15:45:46
Ocena: 3(glosow:5)-+
wyjazd z osiedla nie jest skrzyżowaniem? widzisz tam znak strefa zamieszkania? to może wyjazd z miasta tez nie jest skrzyżowaniem? i oczywiście widoczności nikomu auto nie ogranicza? mam nadzieje ze nie masz prawka, tak jak wyobraźni..

zbiczeek
2012-07-18 18:03:25
Ocena: -3(glosow:3)-+
Sprawdz w przepisach dot ruchu drogowego, co to jest skrzyzowanie i odn jakich drog ma zastosowanie. Potem mozesz miec pretensje do tych, ktorzy tak postanowili. A potem sie popisuj. Ewentualne ograniczenie widocznosci nie ma nic do rzeczy.

eithel
2012-07-18 14:05:50
Ocena: 2(glosow:8)-+
A skąd wiadomo, że ktoś kto zaparkował ten samochód, nie zaparkował go wtedy, kiedy wszytskie inne miejsca były zajęte? Jak zwykle trzeba wierzyć na słowo.

nowy_uzytkownik
2012-07-18 14:14:41
Ocena: 1(glosow:9)-+
To że nie ma wolnych miejsc na parkingu nie uprawnia do pozostawienia samochodu np. na środku ulicy!

eithel
2012-07-18 18:40:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po pierwsze to nie jest środek ulicy, po drugie nie twierdzę, że kogokolwiek brak miejsc do tego uprawnia.

nowy_uzytkownik
2015-01-30 15:08:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie środek ulicy, ale samochód też nie stoi w miejscu dozwolony. - Takie wyolbrzymienie, żeby łatwiej było zrozumieć. Aha, niech mi tylko nikt nie pisze, że ten samochód nie utrudnia życia pieszym... Być może zasłania widok wyjeżdżającym pojazdom.

arnicool
2012-07-18 13:55:36
Ocena: -2(glosow:10)-+
pan z Lipińskiego 13 chyba nie ma co robić skoro codziennie wypatruje jak ktoś parkuje.. btw oni(13 i 11 - nowe bloki = nowi tubylcy) mają swój teren prywatny z miejscami parkingowymi to co się czepiają stałych mieszkańców. Nikomu nie przeszkadza ze tam sobie ten ktoś stanie.

arnicool
2012-07-18 13:58:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krakusek69
2012-07-18 14:01:10
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ja tam nie mieszkam. Ale spoko, przekażę znajomemu, że jakby się tam coś działo, jakaś stłuczka albo ktoś będzie obrabiał auta, to żeby się nie czepiał i nie dzwonił na policję ;)

arnicool
2012-07-18 14:02:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kowalski666
2012-07-18 13:53:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

axel234
2012-07-18 13:51:34
Ocena: -4(glosow:8)-+
To nie jest niezgodne z przepisami.

krakusek69
2012-07-18 13:55:11
Ocena: 3(glosow:9)-+
Przysłuż się społeczeństwu, oddaj prawo jazdy (jak w ogóle masz).

dylus80
2012-07-18 13:26:13
Ocena: -6(glosow:6)-+
Czy komus blokuje lub utrudnia takim parkowaniem? No chyba takim co chca przejsc przez ulice w niedozwolonym miejscu...

dylus80
2012-07-18 13:23:17
Ocena: -5(glosow:7)-+
na moje jej parkowanie nikomu nie przeszkadza. Chodnik ogolnie dostepny i pasów do przejscia tez nie widze na koncu chodnika. Jak dla mnie normalne miejsce jak kazde inne.Komu przeszkadza te auto? Mi sie wydaje ze w owym miejscu nikomu. Nie ma przejscia dla pieszych ani nie blokuje chodnika.

ogarnijto
2012-07-18 13:13:52
Ocena: -1(glosow:11)-+
a ty codziennie w oknie stoisz ?

krakusek69
2012-07-18 13:17:02
Ocena: -7(glosow:9)-+
Nie, kolega który tam mieszka mi mówił.

arnicool
2012-07-18 14:01:28
Ocena: -3(glosow:11)-+
haha zal gosciu nie chce sie przyznac ze tam mieszka no co za typ. Boi sie namierzenia ? za pozno ;] myslicie ze jak mieszkacie w nowych blokach to jestescie kims ? mr. bogacze ? i mozecie robic z kazdym co wam sie podoba ? przypominam ze to wy jesteście nowi na Ruczaju. pozdro

arnicool
2012-07-18 14:10:14
Ocena: 1(glosow:7)-+
Krakusek jak sie bawisz na tym przyrożnym tarasie z 8-9-10 pietra? juz sie bój bo Cie bede obserwowac i jak sie tylko wychylisz to cyk fotka pojdzie i bedziesz na wiosce jako "bezrobotny stały radar" niczym starsze babcie patrzące ciagle z okna ;] pzdr.

qaz1926
2012-07-18 13:11:06
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ma prawo zaparkować na chodniku jeśli zostawi 1.5 m wolnej przestrzeni dla pieszych :)

krakusek69
2012-07-18 13:22:07
Ocena: 2(glosow:6)-+
Art. 49 PoRD. Bo jak widzę dla niektórych to, że po prostu nie parkuje się na chodniku koło skrzyżowania, gdy w koło jest mnóstwo pustych miejsc parkingowych, najbliższe 3 metry obok, bez przepisu który to nakazuje, oczywiste nie jest.

olchinatorka550
2012-07-18 13:10:04
Ocena: 2(glosow:8)-+
Może po prostu jest głupia, wiele na świecie jest debilów więc może ona się do nich zalicza

krakusek69
2012-07-18 13:13:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
Oj wielu. Patrząc na komentarze poniżej, w których ludzie głowią się o co mi chodzi z pretensją o nieparkowanie na chodniku, zaraz obok skrzyżowania, gdy najbliższe wolne miejsce parkingowe jest 3 metry obok, tylko się w tym utwierdzam i żałuję, że dodałem tę wiochę. Tracę wiarę w ludzi :D

krakusek69
2012-07-18 13:15:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
A ta Pani nie wiem kim jest i nie mam zamiaru jej obrażać. Może to po prostu ego :)

FurElise
2012-07-18 12:59:25
Ocena: -4(glosow:8)-+
Wiemy gdzie mieszkasz.

krakusek69
2012-07-18 13:09:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
Niebałdzo.

satikrk
2012-07-18 12:27:45
Ocena: 10(glosow:14)-+
najprsciej skoro staje tak codziennie zadzwon na straz miejska i po klopocie nauczy sie dostanie mandat i po klopocie. a jak nie to okleic jej cala przednia szybe karnymi k.... i bedzie h..ja widziec hahahaha

krakusek69
2012-07-18 12:33:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dzwoniłem na SM jak mnie tam o mało ktoś nie zdjął na rowerze. Droga wewnętrzna bez strefy ruchu i nawet strefy zamieszkania tam nie ma. Nic nie mogą zrobić.

cywil
2012-07-18 13:10:53
Ocena: -4(glosow:8)-+
Sam sie za to weź,możesz zacząć od wiadomości za wycieraczką a jak nie pomoże to mała dewastacja auta i po sprawie.

krakusek69
2012-07-18 13:25:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
Cywil: Nie uznaję samosądów i niszczenia czyjegoś mienia. Poza tym nie chce mi się tam jechać specjalnie, żeby kogoś uczyć elementarnej kultury.

eithel
2012-07-18 14:02:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
A ktoś z sąsiadow w ogóle rozmawiał z tą kobietą? Może ona żyje w błogiej nieświadomości i byłaby bardzo zaskoczona, że komuś to przeszkadza.

krzysztofsmyk
2012-07-18 12:18:15
Ocena: -6(glosow:10)-+
Może po prostu widzi z okna swój samochód tylko w tym miejscu...

krakusek69
2012-07-18 12:20:37
Ocena: 8(glosow:12)-+
Ufff, no to to ją całkowicie usprawiedliwia. Dobrze, że środek skrzyżowania nie jest jedynym miejscem, gdzie go widzi.

robson1976
2012-07-18 12:14:50
Ocena: 6(glosow:6)-+
modreatorku nie badz taki madry. tego innymi slowami sie nie da okreslic. chyba ze sam tak parkujesz kolego.

bacdafucup
2012-07-18 12:14:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pajak914
2012-07-18 12:13:07
Ocena: -1(glosow:9)-+
Prosty sposób na takich. Jak codziennie będzie pompoać oponki to zmądrzeje;). Pzdr:D

andzia11371
2012-07-18 11:57:48
Ocena: -7(glosow:9)-+
Lubi wyróżniać sie z tłumu , też tak robie i co wam do tego haha;D. Lepsze to niż zajmowanie miejsca dla inwalidów jak to lubią robić co poniektórzy kretyni...

robson1976
2012-07-18 11:54:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ojaniemoge69
2012-07-18 11:52:03
Ocena: 8(glosow:10)-+
Żeby się opony nie pobrudziły błotem, nie? :D

ciuauua
2012-07-18 11:48:20
Ocena: 2(glosow:16)-+
Już widzę jak codziennie akurat tamtędy chodzisz, jest to tak strategiczne miejsce, że powinni ją zlinczować. Szczerze współczuj tej biednej kobiecie, że ma tak skretyniałych sąsiadów.

krakusek69
2012-07-18 12:23:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jasne, bo widoczność na skrzyżowaniach, to pikuś. Przepraszam, Pan pikuś. Zrób dziecko prawko najpierw. I nie jestem jej sąsiadem, na szczęście.

shark1245
2012-07-18 11:41:36
Ocena: -3(glosow:7)-+
przepraszam bardzo, ale przejścia nie zablokował. miejsca jest dość na chodniku, z resztą tam gdzie stoi do niczego nie ma dojścia więc gdzie ta wiocha?

krakusek69
2012-07-18 12:05:38
Ocena: 4(glosow:8)-+
Widoczność i 10 metrów od skrzyżowania. Poza tym wiochą jest myślenie, że się jest lepszym od wszystkich innych i nieruszenie dupy 5 metrów. Ale co ja tłumaczę...

przemassjimmy
2012-07-18 11:29:18
Ocena: 2(glosow:10)-+
należy się jej karny kutas - zakup i naklej :-)

Szydercza
2012-07-18 11:22:51
Ocena: -3(glosow:15)-+
Nikomu nie przeszkadza, zostawiła wystarczająco dużo miejsca dla pieszych... o co chodzi? A z podaniem rejestracji to już chamstwo.

krakusek69
2012-07-18 12:07:51
Ocena: -2(glosow:10)-+
Przeszkadza, bo ogranicza widoczność. I skoro nie ma się czego wstydzić, to dlaczego chamstwo z rejestracją?

urling
2012-07-18 12:44:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
gdyby staneła trochę bardziej na prawo przy tym bialym aucie, to mniej by ograniczała widoczność??

krakusek69
2012-07-18 13:06:07
Ocena: -2(glosow:8)-+
Urling: czy to podchwytliwe pytanie? Oczywiście. Poczytaj sobie o trójkącie widoczności (sight triangle). Albo zrób prawko i wsiądź za kółko.

Hesferas
2012-07-18 11:18:29
Ocena: -2(glosow:10)-+
Mieszkam w Tarnowie i muszę powiedzieć, ze takie przepadki spotykam aż za często. Chyba czas zaopatrzyć się w naklejki z karnym ku*asem.

ster000
2012-07-18 11:26:23
Ocena: -1(glosow:13)-+
nic skomplikowanego, robisz kopię swojej fotki na taśmę dwustronną i jesteś juz zaopatrzony. Nie zapomnij o odblaskowej kamizelce z napisem straż obywatelska.

greentea992
2012-07-18 11:13:26
Ocena: 3(glosow:13)-+
ZAPARKOWAŁA PRAWIDŁOWO! Można parkować na chodniku pod warunkiem, że zostawi się 1,5m szerokości chodnika dla pieszych! Poczytajcie sobie przepisy ruchu drogowego zanim kogoś wyśmiejecie!

Hesferas
2012-07-18 11:20:22
Ocena: -3(glosow:11)-+
Nawet jeśli można, to nie zmienia to faktu, że parkowanie na chodniku to wiocha, jeśli ma się do dyspozycji parking z dużą ilością wolnych miejsc.

dylos
2012-07-18 11:42:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Widać wybiórczo zna się przepisy.

krakusek69
2012-07-18 12:02:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
Masz prawo jazdy? Do idź do tego kto Cię uczył przepisów i niech Ci zwróci kasę. Dziesięć metrów od skrzyżowania.

bacdafucup
2012-07-18 12:12:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
Proponuję dokładną lekturę ustawy Prawo o ruchu drogowym, bo to Pani nie zna przepisów. Proszę zwrócić uwagę na przepis zawarty w art. 49 ust. 1 pkt 1, oraz przestudiowanie art. 47 ust. 2, który owszem zezwala na parkowanie całego samochodu na chodniku, w warunkach o których Pani napisała (1,5 m), a

bacdafucup
2012-07-18 12:15:30
Ocena: 3(glosow:5)-+
ale samochód musi być zaparkowany przy krawędzi jezdni.

zbiczeek
2012-07-18 14:06:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
@krakusek - Przepisy okreslaja, przeciecie ktorych dokladnie drog jest skrzyzowaniem. I w mysl obowiazujacych w PL przepisow o ruchu drogowym, polaczenie drogi osiedlowej (lub wyjazdu z parkingu, garazu, drogi lesniej itd) z inna NIE JEST SKRZYZOWANIEM.

zbiczeek
2012-07-18 14:09:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
@bacda - no to zacytuj przepisy, ile to jest dokladnie (w powszechnie uzywanych jednostkach, a nie na oko) "przy krawedzi jezdni".

bacdafucup
2012-07-18 14:47:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
@zbiczeek - ustawodawca nie przewiduje tutaj tolerancji (min. i max.) należy to rozumieć jako możliwie najbliżej. Takich pojęć niedookreślonych jest wiele w polskim ustawodawstwie np. "niezwłocznie" (czyli bez zbędnej zwłoki).

zbiczeek
2012-07-18 15:17:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
@bacda - O wlasnie - "przy krawedzi jezdni", "mozliwie najblizej", "niezwlocznie" itd daja kazdemu mozliwosc w jakims zakresie indywidualnej interpretacji (ustawodawca nie przewidzial, ze interpretacja jednego kierowcy jest wlasciwsza niz innego). Kierowca tu uznal, ze

zbiczeek
2012-07-18 15:21:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
c.d. jest przy krawedzi jezdni, a w zwiazku z tym, ze pozostale INNE warunki niezbedne do uznania, ze pojazd jest zaparkowany w sposob prawidlowy zostaly wyczerpane, nie ma szans na udowodnienie, ze cos jest nie tak jak powinno.

bacdafucup
2012-07-18 19:28:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
@zbiczeek - proszę pamiętać, że w takich przypadkach kluczowa jest linia orzecznicza, a nie widzimisie kierowcy. To, że kierowca uznał, iż zaparkowanie przynajmniej metr od krawędzi jezdni jest w jego ocenie zgodne z ustawą nie będzie miało tu znaczenia.W przypadku nałożenia mandatu i braku zgody na

bacdafucup
2012-07-18 19:31:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bacdafucup
2012-07-18 19:37:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
jego przyjęcie, kierowca będzie musiał wykazać, że zaparkował pojazd przy krawędzi jezdni. Sądu nie będzie interesowało to, ze w jego ocenie "metr od krawędzi jezdni" znaczy to samo co "przy krawędzi jezdni". Istotne będzie więc spełnienie literalnego wymogu ustawy. (wykładnia ję

emi002006
2012-07-18 11:03:51
Ocena: 4(glosow:16)-+
No i co w związku z tym? Potrzebny Ci był do czegoś ten kawałek chodnika?

ster000
2012-07-18 11:19:16
Ocena: 7(glosow:17)-+
to jest jego ulubiony kawałek chodnika, wisi w oknie cały dzień i mu się bacznie przygląda:) ile jeszcze czasu i trudu poświęcił dla oprawy graficznej:) następnym razem może będzie filmik o tym:)

krakusek69
2012-07-18 12:04:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tak, wyobraź sobie, że przyjeżdżając do tego znajomego już dwa razy miałbym dzwona (brak widoczności).

leoha
2012-07-18 19:40:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
krakusek jak dzwona? jadac od milkowskiego pani stoi z lewej strone za skrzyzowanie, jadac z drugiej strony wjazd do nr 11 i 13 jest przed skrzyzowaniem, wiec na pewno jadac do znajomego nie przez pania mialbys dzwona :)

fan1908
2012-07-18 10:59:51
Ocena: 5(glosow:11)-+
może mieszka w tym wiezowcu na wprost i chce widziec z okna swoj samochód a wy tu afere krecicie

krakusek69
2012-07-18 12:14:48
Ocena: 3(glosow:7)-+
No pewnie tak jest. Ten kraj jest pełen takich, którzy chcą mieć blisko, chcą widzieć swój samochód, chcą się szybko dorobić za dużo nie pracując...

ster000
2012-07-18 10:59:10
Ocena: 5(glosow:21)-+
a ty krakusku leżysz na poduchach wywieszonych przez parapet w tym swoim oknie bloku i łowisz sensacjie... to jest chyba jedyna rozrywka dla ciebie. codziennie też musisz mieć mokre spodnie jak widzisz te panią w białych spodniach. Dobrze że zbiegłeś na dół i przyjrzałeś się rejestracji

ster000
2012-07-18 11:04:06
Ocena: 3(glosow:19)-+
i uprzejmie doniosłeś o tym tutaj. Qwa, 30 lat masz facet i takimi pierdołami sie zajmujesz... poznaj sobie np, te panią, lub inną i zajmij się sensownymi sprawami a nie sadzeniem kocopołów. Jak kogoś na to stać i chce to sobie może parkować nawet na tym kawałku chodnika do góry kołami...

krakusek69
2012-07-18 12:10:40
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ja tam nie mieszkam. I jest coś takiego jak zoom geniuszu. Ale sądząc po poziomie Twoich komentarzy, to domyślam się, że Ty byś biegał na dół.

ster000
2012-07-18 14:52:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
nie marszcz się już koleżko, nie pogłębiaj swojej kompromitacji. Nie mieszkasz tam ale codziennie widzisz te kobiete... Przestań sadzić już dyrdymały a zoomu zacznij używać do bardziej twórczych rzeczy jak do podglądania sąsiadek.

allanek
2012-07-18 10:52:26
Ocena: -3(glosow:13)-+
Wiocha na maxa. Polecam tel. 986, nauczy się parkować

krakusek69
2012-07-18 12:01:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
Niestety: droga wewnętrzna, brak strefy ruchu i strefy zamieszkania. Mogą jej nagwizdać.

allanek
2012-07-18 14:15:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Aj, szkoda

shadow27
2012-07-18 10:52:02
Ocena: 6(glosow:14)-+
ale po co odrazu rejestracjami rzucać?

krakusek69
2012-07-18 12:19:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
To się nazywa piętnowanie buractwa.

SnakeVG
2012-07-18 10:51:59
Ocena: -11(glosow:15)-+
No to poczęstujcie tego fiacika kluczykiem, jak nie wiecie, co robić. Nauczy się od razu.

krakusek69
2012-07-18 12:30:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
Daj spokój, rysowanie samochodów to sk**yństwo. To jeszcze większa wiocha niż takie parkowanie.

Pawel88R
2012-07-18 10:36:42
Ocena: -3(glosow:13)-+
Trzeba nakleic naklejke : '' karny k*tas za ch*jowe parkowanie '' !

sebaszczak
2012-07-18 10:35:27
Ocena: 1(glosow:13)-+
Konfident !!!

kbkon
2012-07-18 10:14:50
Ocena: 1(glosow:9)-+
O Boże, Boże, Bożenko! Zaparkowałaś na miejsce moooje!

Jurko1
2012-07-11 12:06:34
Ocena: 7(glosow:19)-+
Jeszcze bym zrozumiał jej desperację jak by nie miała miejsca ale tam jest tyle wolnego że zaparkowałby tam TIR

artchaspl
2012-07-10 23:09:51
Ocena: 7(glosow:15)-+
Dobre miejsce dla snajpera....

krakusek69
2012-07-10 22:57:30
Ocena: -2(glosow:14)-+
Nie bardzo rozumiem tok Twojego rozumowania, możesz rozwinąć? Jak coś się stanie z tym autem, to mam nadzieję, że policja złapie i ukaże sprawcę. Natomiast nie widzę powodu, a tym bardziej podstawy prawnej, dla której miałbym nie piętnować buractwa. Jasne, wszyscy się bójmy i nie odzywajmy się.

krakusek69
2012-07-10 23:00:10
Ocena: -4(glosow:8)-+
Oczywiście "ukarze".

ster000
2012-07-18 11:14:44
Ocena: 3(glosow:13)-+
nie ma czego rozwijać popaprańcu, to że nie rozumiesz rozumowania jakoś mnie nie dziwi. ty juz tam widzisz akcjie policji jak łapie i karze... Jedynym buractwem z tej całości jest robienie z cicha fotek dla chęci poklasku w tym portalu.

dylus80
2012-07-18 13:34:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

trendziol
2012-07-10 22:49:41
Ocena: -6(glosow:10)-+
i teraz cos sie stanie z tym autem i autor bedzie miec przechlapane (jesli policia dojdzie do tej wiochy) chodzi o blachy

twarzo
2012-07-10 22:34:47
Ocena: -2(glosow:8)-+
pewnie pan/pani z czerwonego autka bał/a się, że nie zmieści się między innymi samochodami :D

Zontas
2012-07-18 10:24:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
Pisze w tytule jak byk, że Pani
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Typowa kobieta
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Dokładnie tak!
  •  Dla ludzi wierzących, do rozważenia i także ku przestrodze;
Cieszmy się z naszych polskich madek, bo te z importu są o kilka klas gorsze, jak widać.
główna
Dodano: 10.06.2018, 13:10:35   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 32Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0