lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 14.07.2012, 11:11:45   przez: ferdal
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1182  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(189)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Hexogen
2012-07-25 16:04:28
Ocena: 16(glosow:20)-+
Nie mieszaj Boga z kościołem, i pożyj trochę na tym świecie

kpolakpll
2013-02-11 15:00:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Najdziwniejsze, że nikt nigdy nie wspomina o księżach pomagającym innym ludziom. To wygląda tak jakby nikt inny tylko księża grzeszyli..

crpgmaniak
2013-01-22 10:11:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jest taka zasada - zacznij od siebie No ktos wioche zrobil tworząc takie zestawienie - oczywiscie wioche zrobil sobie.

neurotyczny_jan
2012-08-15 12:07:45
Ocena: 5(glosow:5)-+
i jak sobie pomyślę, że z moich podatków idą pieniądze na tych hipokrytów to aż mnie skręca.

AnkaLP
2012-07-29 16:41:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
Buahahaha...dobre...

mamplan
2012-07-28 22:21:11
Ocena: 1(glosow:7)-+
Kasa to ich cel to ich pan... Przeczytajcie kasiazke 'bylem księdzem' wszystko jest napisane o naszych wspaniałych klechach

wiochmenZgorc
2012-07-25 22:09:09
Ocena: 7(glosow:25)-+
Nie ma boga a ten Wasz "kościół" to jedna wielka sekta

majban
2012-07-26 08:54:30
Ocena: -5(glosow:21)-+
Bóg jest a i diabeł stróż który ci takie myśli zapodaje widocznie skopał dupę twojemu aniołowi stróżowi, którego za mało karmiłeś

bigboy96
2012-07-25 21:40:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

winning
2012-07-25 19:57:16
Ocena: -4(glosow:14)-+
prawda jest taka ze najwiecej wypowiadaja sie te osoby ktore gowno na ten temat wiedza to po pierwsze a po drugie najlatwiej jest oceniac a samemu sie gowno robi

Hesferas
2012-07-25 16:17:43
Ocena: -7(glosow:13)-+
Nie zgadzam się tylko co do chciwości, przynajmniej jeśli chodzi o ofiarę "na tacę". Księża muszą za coś utrzymywać kościół i siebie, duża część z tego idzie też na biednych.

adasko2277
2012-07-26 09:07:27
Ocena: 3(glosow:5)-+
Akurat na utrzymanie siebie to większość księży ma 3 pensje: z podstawówki, gimnazjum, i szkoły średniej - należy dodać że są to pensje nauczycielskie czyli nie takie małe. Do tego za każdą "usługę" jest "co łaska", do tego z kolędy, nawet za codzienną mszę biorą chociaż to ich o

marcin8312
2012-07-26 22:57:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
To niech się do uczciwej pracy wezmą...

Szyszka32
2012-07-31 10:52:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ku*** z podatków bez pytania czy chcę muszę "dać na Kościół" , każde chrzciny, komunia, ślub, pogrzeb to "co łaska" nie mniej niż... rzuc na tacę monetę nie "papierek" to widzisz karcące spojrzenie, na "ogrzewanie" kościoła zbiórka i po miesiącu nowy merc... S

Szyszka32
2012-07-31 10:54:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
księdzem dla takiej wypłatki... Na biednych też ciągnie ... Caritas.. gówno od siebie dają...

Hexogen
2012-07-25 16:02:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pomysł na to godny szacunku.

ti.amo
2012-07-25 14:17:13
Ocena: -19(glosow:27)-+
Zastanówcie się co piszecie! Gdyby nie Bóg świata by nie było! Nawróćcie się ludzie zanim będzie za późno. Te wszystkie kataklizmy w Europie są właśnie spowodowane brakiem wiary w Boga, Jezusa, Maryję... Jesteśmy ostrzegani przed końcem świata który nadejdzie jutro, za miesiąc lub za kilkatysięcy la

Hexogen
2012-07-25 16:04:28
Ocena: 16(glosow:20)-+
Nie mieszaj Boga z kościołem, i pożyj trochę na tym świecie

tuboosh
2012-07-25 16:59:41
Ocena: 6(glosow:16)-+
A może jednak są jakieś naturalne czynniki tych kataklizmów? A jeżeli Bóg jest sprawdzą tylu nieszczęść to jest wrednym, nienawistnym palantem.

Wiesniakznetu
2012-07-25 18:29:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jeden kalendarz starożytnej cywilizacji + czwarta władza (media) = strach przed, około piątym, końcem świata od dwustu lat

Max74
2012-07-25 20:06:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Strach jest bo koniec świata nastąpi - pytanie tylko kiedy.

dedede66
2012-07-25 21:33:29
Ocena: 7(glosow:7)-+
Jesli czlowiek bedzie dalej tak eksploatowal te planete to sam doprowadzi do jej konca.I zadne przepowiednie i kalendarze Majow nie beda mialy z tym nic wspolnego.

czarkson
2012-07-28 23:30:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
a może Bóg nawet nas nie zdążył zauważyć, bo jesteśmy tak nikłym, młodym i słabym gatunkiem w tym wszechświecie? O tym to nikt nie pomyśli. Skąd to przeświadczenie o homocentryźmie?

Kuna3333
2012-08-17 18:11:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
ty tak na serio?!!... -.- popieram tuboosha -.-

Kacper93
2012-07-25 13:29:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kacper93
2012-07-25 13:25:56
Ocena: -5(glosow:9)-+
Zdjęcie o chciwości to brak zrozumienia istoty wspólnoty. Wspólne pokrywanie kosztów to wypełnienie piątego przykazania Kościelnego - "Dbać o wspólnotę Kościoła". Zatem wspólnie działać nie tylko w sferze duchowej, ale także materialnej.

MyCha1910
2012-07-25 18:22:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
A masz pewność, że te pieniądze idą na kościół, bo ja nie. Ksiądz te pieniądze bierze dla siebie na jedzenie, samochody i inne gdzie inni ludzie ciężko pracują na nie.

marcin8312
2012-07-26 22:59:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak czytam takie wypowiedzi to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera...

czarkson
2012-07-28 23:31:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
marcin nie dziubnij się w jaja

Kacper93
2012-07-25 13:24:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kacper93
2012-07-25 13:27:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kacper93
2012-07-25 13:22:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kacper93
2012-07-25 13:19:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wszystko to tylko pustosłowie i lewacka propaganda. Ostatni obrazek przedstawia element liturgii papieskiej, który wyrażał cześć dla Ojca Świętego - wikariusza Chrystusa. Dla świadomości dyletantów - lektyka została zniesiona przez papieża Pawła VI podobnie jak różne rodzaje wojsk.

dosiasamosia
2012-07-25 02:35:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
a co tam ,dlatego nie zostałam zakonnicą, bo jedno i drugie jest bez sumienia... czy na tym polega wiara, cholera chyba kasa??????

baltazar123
2012-07-25 01:29:34
Ocena: 2(glosow:8)-+
Niech piją, żrą i gwałcą bo dopóki ten świat się nie skończy to nigdy sie to nie zmieni. DARMOSCIE WZIĘLI DARMO DAWAJCIE - JEZUS

bobbbbb
2012-07-25 02:32:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
tia...tak sie składa że z Jezusem znamy sie osobiscie . to fajny gościu

dosiasamosia
2012-07-26 11:44:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
szacun za tekst

Lysy88
2012-07-25 00:42:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak narzekajcie dalej? A muzułmanie to za byle co łby ucinają!

FifkaDBA
2012-07-24 23:31:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Fajne :D

Pan.M
2012-07-24 23:15:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
Chrześcijaństwo to nie syf... zasady moralne są ok ale bez przesady teraz to tylko kasa kasa i kasa... ta kwestia to syf aż się chce być ateistą

DariuszJaworzno
2012-07-25 00:26:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pejas1998
2012-07-25 15:06:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kasa, kasa , kasa , kasa będziesz za kase ssała kutasa!

tuboosh
2012-07-25 17:01:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
Polecam bycie ateistą. Fajna sprawa i w niedziele się wysypiam do późna:)

Max74
2012-07-25 18:31:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja też się wysypiam. Na mszę idę po południu ;-)

lipek88
2012-07-26 01:55:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Chrześcijaństwo to nie to samo co katolicyzm.

Max74
2012-07-26 17:26:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie?

bobbbbb
2012-07-24 22:24:57
Ocena: -4(glosow:6)-+
hmmm...Lenistwo to jest grzech? Czyli mam pracowac do usranej smierci? dziwne to jest

grog
2012-07-24 21:43:11
Ocena: 2(glosow:10)-+
co z tego ze narzekacie na sukienkowych skoro za rok, za dwa, za pare lat ochrzcicie swoje pociechy, o ile juz tego nie zrobiliscie

Majka18
2012-07-25 08:55:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja zmieniłam wyznanie na protestantyzm, dlatego z sukienkowymi nie mam już kłopotu.

Max74
2012-07-25 18:30:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
A pastor to w czym chadza ? Zresztą to ta sama religia.

zajcew26
2012-07-25 23:26:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
Pewnie, że ochrzczą. Bo co ludzie powiedzą ? "Pewnie sekciarze albo wyrnawcy Jehowy". Wygodniej dla rodziców, spokój dla sąsiadów i rodziny a dziecko się przyzwyczai. Sam tak zrobie bo nie chce żeby mojego syna lub córke w szkole palcem wytykali.

Majka18
2012-07-26 15:08:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
bo widzisz Max74 w Kościele Protestanckim Ewangelickim co roku robią zestawienie na co wydali pieniądze z darów i uważam, że to jest ok, a w Katolickim Kościele nigdy nie wiedziałam na co dokładnie one idą, a to w czym pastor chadza to już nie moja sprawa, bo Kościół to nie jedyny jego zarobek.

Max74
2012-07-26 17:30:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
To tylko sprawy organizacyjne. Zresztą zależne od tego na kogo trafisz, u mnie był jeden ksiądz, który zawsze co do grosza rozliczał ile zostało zebrane i na co wydane.

marcin8312
2012-07-26 23:09:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Katolicyzm to jest religia narzucona nam przez naszych rodziców a to czy ktoś później zostanie buddystą czy świadkiem Jehowy to jest jego wolny i świadomy wybór,którego nie miał podczas chrztu jako niemowlę...

czarkson
2012-07-28 23:35:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Majka18....oj dziewczyno co ty możesz mieć wspólnego z protestantyzmem... weź się w końcu do jakiejś roboty

piotrek2011m
2012-07-24 21:36:59
Ocena: 0(glosow:8)-+
Paciorkowce:)

zajcew26
2012-07-24 21:04:10
Ocena: 5(glosow:15)-+
Kosciół i UEFA to dwie największe mafie świata. Tyle na temat.

SzalonyJebaka
2012-07-24 20:54:29
Ocena: 7(glosow:21)-+
wyobraźcie sobie jaki świat byłby piękny bez tego syfu jakim jest chrześcijaństwo, ile dawnych kultur mogło by dotrwać tych czasów, o ile mniej było by wojen itd...

zajcew26
2012-07-24 21:05:49
Ocena: 10(glosow:16)-+
Ile inteligentych ludzi spalono na stosach a moglismy teraz uczyc sie o nich i kozystac z ich wynalazków

dedede66
2012-07-24 21:11:45
Ocena: -8(glosow:14)-+
Plujcie jadem do woli. Kosciol byl, jest i bedzie. Nic nie jestescie w stanie zdzialac.

piotrek2011m
2012-07-24 21:20:36
Ocena: 9(glosow:15)-+
Nie będzie. KK kończy się i dzięki bogu:) Na zachodzie kościoły puste i pozamykane.

dedede66
2012-07-24 21:24:49
Ocena: -4(glosow:10)-+
Gdzie na zachodzie? Bo ja widze w niedziele pelno ludzi w kosciolach

Ksiwy
2012-07-24 21:32:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ej, weźcie, mamy szczęście, że nam się miękka religia trafiła, "najwyżej" wyłudzają pieniądze i dzieci molestują. ale jak wypowiadające się niżej osoby stwierdziły, księża to też ludzie. Kościół na szczęście powoli znika, a na takim Bliskim Wschodzie ortodoksyjne religie będą trwały jeszcz

piotrek2011m
2012-07-24 21:32:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
Emigracja z ciemnogrodu:)

zajcew26
2012-07-24 21:33:03
Ocena: -1(glosow:5)-+
Typowy obrońca krzyża z Ciebie dedede. A może się myle ?

Max74
2012-07-24 21:38:46
Ocena: -4(glosow:6)-+
Zgadzam się z dedede a świąt kościelnych jest chyba więcej, niż w Pl. Myślisz, ze te kultury nie zginęłyby i tak - patrz np. Kartagina. Myślisz, że Majom czy Dakotom by odpuszczono gdyby najeźdźcy byli ateistami ?

dedede66
2012-07-24 21:40:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czy zamiast mnie obrazac, moglbys odpowiedziec? Pytam sie czy kiedykolwiek byles w jakims kosciele na zachodzie i spotkales sie z taka sytuacja?

zajcew26
2012-07-24 21:55:22
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie chciałem Cię obrazić. Od kilku lat nie chodzę do kościoła bo nie mam takej potrzeby. Z Bogiem mogę porozmawiać wszędzie. Nie potrzebny mi do tego gość o zawodzie kapłana ani jego posłańcy z tacą.

Twistqr
2012-07-24 21:57:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zajcew26
2012-07-24 22:01:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
Max74, ateiści też zabijali. Ale straszne jest to, że takie sytuacje miały miejśce w imię Boga. A przecież wartości chrześcijańskie od tamtej pory się nie zmieniły za wiele. Biblia jest wciąż ta sama.

dedede66
2012-07-24 22:09:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
Zajcew, chodzilo mi o okreslenie "emigracja z ciemnogrodu".I nie, nie jestem zadnym obronca krzyza. Czesto klne, pale papierosy i lubie sie czasami najnormalniej w swiecie nachlac. Takze watpie, zeby tak wygladal obronca krzyza.

Greggoryus
2012-07-24 22:17:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
@zajcew26 mogę się wtrącić i zapytać: jesteś chrześcijaninem?

dedede66
2012-07-24 22:27:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak mowia ci, ktorym sie nie chce do kosciola chodzic."Wierze w Boga, ale nie wierze w kosciol". Twoim zdaniem dla ksiedza sie tam przychodzi czy jak? A moze ty wierzysz w zupelnie innego boga?

zajcew26
2012-07-24 23:07:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zaczołes ciekawy temat ostatnim postem. Napisałem, że mogę porozmawiać, ale nie napisałem że to robię. Jestem na rozdrożu, ale raczej skłaniam sie ku bycia ateistą ( odp do Greggoryus ) . Twoim zdaniem ilość odbytych mszy jest wymiernikiem bycia wierzącym dedede ?

zajcew26
2012-07-24 23:09:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
I jeszcze jedno pytanie: chodziłbyś do kościoła gdyby nie był tam księdza ? Gdyby nie były odprawiane msze ?

dedede66
2012-07-24 23:17:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Absolutnie nie. Nic takiego nie stwierdzilem. Wazne jakim sie jest, a kosciol to miejsce, w ktorym oddaje sie czesc Bogu i jesli jest sie osoba wierzaca to wypadaloby go odwiedzic. Tylko ciekawi mnie co sie musi stac w zyciu dwudziestoparoletniego czlowieka, ktory zaczyna odwracac sie od tego w co w

dedede66
2012-07-24 23:19:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
wiekszosc swojego zycia wierzyl?

zajcew26
2012-07-24 23:26:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
I tu pojawia sie kolejna, bardzo trudna kwestia. Dla katolików wszystko jest wolą Boga. I teraz pojawia się dla mnie problem. Choroba w rodzinie - gorąca modlitwa i nagle: ktos umiera - Bóg go wezwał, ktoś ozdrowiał - Bóg okazał łaske. Czy to nie jest " łatanie dziur " w tej pieknej histor

zajcew26
2012-07-24 23:29:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Chodzi mi o to, że Bóg nigdy nie jest zły i wszystko jest " nam pisane " Dlaczego nigdy nie ma winy po stronie Boga? Kim on jest skoro jesteśmy stworzeni na jego podobieństwo, ale jednak tylko on jest nie omylny ? A może jednak go nie ma, a jego " wola " jest wymyślona na osłod

zajcew26
2012-07-24 23:30:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
... na osłodę naszych cierpień ?

dedede66
2012-07-24 23:44:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Moze wlasnie to cierpienie ma przyblizyc nas do Boga,w pewien sposob sprawdzic czy nasza wiara nie jest tylko na pokaz. Pamietasz historie Hioba? A moze deisci maja racje?

zajcew26
2012-07-24 23:53:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Deiści maja bardziej racjonalne podejscie do tematu. Wygodne i posrednie. Ale wiara nie moze być posrednia, prawda? Hiob jest typowym przykładem wiary katolickiej. Akceptacja cierpienia z woli Stwórcy. Ale Bóg ponoć ma być Dobrem. Co w tym dobrego skoro ludzie cierpią ? Dobre tylko dla Boga

zajcew26
2012-07-24 23:59:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Historia ze szpitala. Człowiek czeka na wynik badań. Modli się gorliwie bo nie zna wyniku. Lekarz zna go 3 godziny przed rozmową wie że on umrze. Bohater nie wie co jest w papierach. Człowiek modli sie i czeka. Głeboko wierzący w " wolę Pana ". Na co mu modlitwa skoro wynik lekarzowi jest

zajcew26
2012-07-25 00:01:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
znany od 3 godzin ? Jaki jest sens w modlitwie i prośbach do Wszechmogącego skoro lekarz zna wynik od kilku godzin ?

dedede66
2012-07-25 00:22:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Skoro lekarz zna wyniki badan to nie ma odwrotu. Modlitwa juz nic nie da, a moze pozwoli pogodzic sie z losem? Slyszales o Litzy (ten gosc co gral kiedys z tymi dzieciakami w Arce Noego). Dopiero po tym jak przeszedl ciezka operacje serca postanowil sie nawrocic. Wlasnie takie przezycia przypominaja

dedede66
2012-07-25 00:29:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
ludziom o Bogu. Nie tylko tym, ktorzy cierpia, ale rowniez ich bliskim. Bo nie sztuka cieszyc sie zyciem i pamietac o Nim gdy wszystko jest ok. Dlaczego czasami nawet ludzie niewierzacy zaczynaja sie modlic, gdy spotka ich cos zlego? Moze wlasnie wtedy Bog chce dac im znak, ze istnieje.

tuboosh
2012-07-25 01:15:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Drogi Szalony Je8ako, jestem stuprocentowym ateistą z krwi, flaków i kości, ale nie mogę się zgodzić, że świat bez religii byłby lepszy. Gdyby jej nie było, to wojny toczone by były tak czy owa, motywacja dla tak durnej istoty jak człowiek, by natłuc po mordzie innego zawsze się znajdzie :/.

Majka18
2012-07-25 09:00:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jasne pewnie, jak by Chrześcijaństwo upadło to wszędzie byłby islam, a chyba zdajesz sobie jakie oni maja surowe prawo, zresztą co ja mówię na zachodzie już się islam rozpowszechnia np. w Belgii, jeszcze docenicie jak było dobrze za czasów Chrześcijaństwa... ja jestem protestantką i dobrze mi z tym.

Max74
2012-07-25 18:29:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czy aby Maju nie mieszkasz w Belgii ? Tuboosh, bardzo mądre Twe słowa. Różnisz się i to bardzo od innych tutejszych ateistów.

zajcew26
2012-07-25 22:29:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Sprawa wiary to temat rzeka. Jest tak samo dużo za jak i przeciw. Trzeba pamiętać jednak o tym, że ogromna wiekszość Katolików jest nimi bo tak jest wygodniej, bo rodzice chrzczą dzieci bez ich zdania. Ilu było by katolików gdyby człowiek mógł sam wybierać ?

dedede66
2012-07-25 23:03:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Moim zdaniem czlowiek sam powinien decydowac o tym jaka i czy w ogole chce wybrac jakas wiare.Ja czy ty, zostalismy ochrzczeni bez naszej woli, ale mimo wszystko mi jest z tym dobrze. Tyle czynnikow od dziecka na to wplynelo, ze po prostu nie widze siebie jako czlowieka innej wiary. Te znam od zaws

dedede66
2012-07-25 23:08:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
zawsze, poznalem ja na tyle na ile moglem i ma to dla mnie sens. Chociazjak patrze na trwajacy wlasnie ramadan i ludzi, ktorzy przestrzegaja tych wszystkich zakazow to naprawde mozna im pozazdroscic, ze tak to szanuja.

zajcew26
2012-07-25 23:18:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dokładnie. Byłem w karajach arabskich w trakcie Ramadanu. To nie pojęte, że nie jedzą i nie piją pomimo upału i głodu do zachodu słońca. To jest prawdziwa wiara która nie ma nic wspólnego z wygodą. Gdyby tak wyglądał katolicyzm ilu by przetrwało w naszych realiach ?

zajcew26
2012-07-25 23:21:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale to nie ważne. Moim zdaniem człowiek sam powinien decydować czy wierzy w Boga i na tej podstawie iść do Chrztu. Trzeba poznać Boga. Ja go nie widzę i nie ukrywam, że pozostane katolikiem na papierze bo jest mi wygodniej. Wielu ludzi robi to samo tyle, że nie przyznają się, że Boga nie widzą.

zajcew26
2012-07-25 23:29:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
dedede mam pytanie. Przeczytałeś kiedyś całą Biblie ?

dedede66
2012-07-25 23:39:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja Go widze kadego dnia i nie jestem w stanie uwierzyc, ze to wszystko co nas otacza i dzieje sie w naszym zyciu jest dzielem przypadku i wzielo sie znikad. Co do Biblii, to jesli mam byc szczery to Nowy Testament tak, a Stary Testament tylko fragmentami. Jak mowilem, nie jestem idealny i dlatego

dedede66
2012-07-25 23:44:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie mam zamiaru nikogo w tych kwestiach pouczac. Staram sie bronic moich pogladow, ktore sa tutaj czesto opluwane. Wiem, ze powinienem to zrobic, tak samo jak powinienem nie palic i przestac klac, ale juz niestety taki jestem.

zajcew26
2012-07-25 23:46:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co z nauką ? Dlaczego nie pokładasz wiary w Bogu przy chorobie czekając na Cud ? Nauka jest w stanie wytłumaczyć wszystko od plag Egipskich do krwawiących rzezb. Co ze szkieletami zwierząt sprzed miliardów lat skoro Bóg stworzył Świat o wiele pózniej ?

zajcew26
2012-07-25 23:53:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście szanuję Twoje poglądy i w głebi serca mam nadzieje że masz racje i że ja się myle. Niestety cała ta nasza wiara jest okropnie naciągana że nie moge w to wierzyć. Przykład : niepokalane poczęcie: skoro Maria była dziewicą to dlaczego Jezus miał braci ? Nawet ksiądz Ci tego nie wytłumaczy a

zajcew26
2012-07-26 00:07:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
I najlepsze : Skoro Bóg stworzył Adama i Ewę i to byli jedn\yni ludzie to jaki jest wniosek ? Ich dzieci miały dzieci ze soba czyli kazirodztwo a to jest zakazane katolikom. Jednak wszyscy jesteśmy braćmi. Jakby tego było mało po Arce Noego powtórka. Masakra jakaś

Max74
2012-07-26 17:45:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
I tłumacz kolejnemu o Biblii. Ta księga ma początki tysiące lat temu a oni czepiają się niejasności. Wtedy nie było techniki cyfrowej i wiernego kopiowania a i dzisiaj sztab ludzi nie potrafi napisać ustawy, żeby nie było w niej niejasności i błędów.

Max74
2012-07-26 17:49:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
I co ciągle z tym chrztem ? Coś Ci ucinają, do czegoś zmuszają ? To tylko kilka wypowiedzianych słów bez znaczenia jeśli nie będziesz wierzyć. Palikota ochrzczono a gdyby szopki z tym nie robił to nikt by o tym nawet nie wiedział.

jagna6
2012-07-24 20:31:08
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wiocha raczej dla dodającego, gdyż napisał to w nieprawidłowej kolejności. wcześniej jest zazdrośc a potem nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu. Żal. kpi z księży a sam prawidłowo 7 grzechów głównych nie umie wymienić..

drLOUBITCH
2012-07-24 20:29:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Amen.

bobbbbb
2012-07-24 19:52:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
hail satan!

mipa
2012-07-24 17:41:08
Ocena: 6(glosow:12)-+
bóg istnieje a księża to wysłannicy diabła

hetera
2012-07-24 18:27:02
Ocena: 7(glosow:13)-+
Jesteś pewien, że bóg istnieje?

rbk17
2012-07-24 21:49:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
No właśnie, niech żyje Ganessia!

Twistqr
2012-07-24 21:52:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zajcew26
2012-07-24 22:05:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
biblia to prawdopodobnie opowiadanie napisane przez naćpanego ziołami i pijanego winem gościa o niesamowitej wyobrażni.

twojakochanka
2012-07-24 17:19:07
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Twistqr
2012-07-24 16:58:38
Ocena: 9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2012-07-24 19:38:39
Ocena: 4(glosow:8)-+
I przez tyle lat rozrosła się do taaaaakich rozmiarów...

adasinka
2012-07-24 15:40:26
Ocena: 6(glosow:8)-+
Trafione ...

Kiziamizia1989
2012-07-24 14:30:30
Ocena: 9(glosow:13)-+
I w końcu ktoś coś mądrego pokazał na tym zdjęciu. Poczytajcie sobie o iluminatach to się jeszcze więcej o samym Watykanie i tamtejszych księżach dowiecie. Ja powiem jedno: JEDNA WIELKA MAFIA!!!

Wera27
2012-07-24 14:24:56
Ocena: 7(glosow:11)-+
Chciało by się coś dodać, ale malgolina powiedziała już wszystko :). Kiedy mój dziadek miał pogrzeb i daliśmy "co łaska" na mszę 200zł to ksiądz powiedział, że to za mało. A gdy chodził po kolędzie i wypytywał kto i gdzie pracuje, stwierdził, że moja mama "nieźle się ustawiła" p

Wera27
2012-07-24 14:27:31
Ocena: 7(glosow:11)-+
ponieważ jest na rencie. Tylko nie wiem czy niemożność chodzenia jest warta 450zł.

Greggoryus
2012-07-24 13:39:54
Ocena: -4(glosow:14)-+
@corcik Ja uważam że są zajebiści :) Tak samo jak większość księży :)

Greggoryus
2012-07-24 13:38:23
Ocena: -6(glosow:14)-+
idąc tym tokiem rozumowania, mogę uogólniać tak samo i powiedzieć że każdy mężczyzna to pedofil, a każda kobieta to ku*wa :)

Krzysiek_28
2012-07-24 19:35:41
Ocena: 3(glosow:9)-+
No to idź tym tokiem i nie wracaj :P Bo i tak już ci nic nie pomoże :P Kościół ci już dawno namieszał w głowie ( Frajer ! )

Greggoryus
2012-07-24 21:19:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
I jest mi z tym że mi namieszał (jak uważasz) bardzo dobrze :) Jestem z tym niezmiernie szczęśliwy :) Życzę Ci, mój drogi kolego, żebyś też kiedyś był ;)

zajcew26
2012-07-24 23:36:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Z czym Ci jest dobrze ? Że dajesz na tace kolesiom którzy pukaja dzieci pod oslona oltarza? Teraz napiszesz ze nie wszyscy, ale jaka masz pewnosc ze ten do ktorego chodzisz tego nie robi ? Maja swietne alibi, Boga.

Greggoryus
2012-07-25 10:22:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z czym mi dobrze? Z tym że Bóg już wiele razy mi pomógł. Wiele razy dał mi do zrozumienia co jest dobre, a co złe. A mam taką pewność, bo dobrego człowieka można rozpoznać bardzo łatwo jeżeli potrafisz :)

Greggoryus
2012-07-25 10:24:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Poza tym wielu ludzi ma bardzo błędne pojęcie o księżach. Znam kilku słuchających metalu, kilku którzy jadą w tym roku na woodstock... itd itp... Długo by wymieniać. Dążę do tego że ksiądz to nie tylko "Wysłannik Boży", a przede wszystkim człowiek - przyjaciel.

Greggoryus
2012-07-25 10:26:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Człowiek z którym możesz porozmawiać dosłownie o wszystkim i zapytać go o wszystko. Poza tym, człowiek, który pomoże bezinteresownie. Trafiłem na bardzo wielu duchownych tego typu. Bardzo mi przykro że Ty trafiłeś na innych, mam nadzieje że to się kiedyś zmieni, Pozdrawiam

zajcew26
2012-07-25 22:33:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oczywiście, że masz racje. Ale ciągle twierdze że dla wiekszości jest to zawód. Jasne, że są naprawde pomocni księza ale dla mnie niczym nie różnią sie od zwykłych tak samo pomocnych ludzi, a odsetek ich jest taki sam co w gronie kapłanów czyli znikomy.

zajcew26
2012-07-25 22:38:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dodam jescze tylko tyle, że każdy ksiądz powinien być tak jakich sam wymieniłeś. Dlaczego ? Bo są to słudzy Boga, powinni nieść dobro i pomoc. Dlaczego kosiół toleruje cała tą reszte ? Po co oni są ? Żeby odklepać czytanke, wziąć kase? Powinni być usuwani. Wstyd dla KK że ich toleruje.

Max74
2012-07-26 17:40:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
A Ty zajcew jako młodzian powinieneś staruszkom ustępować miejsca w autobusie. Przecież chwaliłeś się kiedyś, jaki to jesteś "sprytny". Strzelasz teraz swoje filozofie, jaki ktoś powinien być wspaniały, a sam nie masz na tyle kultury, żeby du... podnieść.

zajcew26
2012-07-26 22:23:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
A co to ma do rzeczy ? Ustepowanie miejsca do inna sprawa. Ksiedzem nie jestem. Pisalem tutaj o tym ze kazdy ksiadz powinien byc dobrym pomocnym czlowiekiem ale dzieki takim ludziom jak Ty na ambonie beda stali wszyscy, bo to zawód a nie powolanie. Nadajesz sie na biskupa

zajcew26
2012-07-26 22:26:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja nie musze byc wpanialy i dlatego nie pcham sie na ambone. Zrozumiales w ogole co pisalem wczesniej ? Wygłupiłeś sie tylko swoim postem. Nie pisalem jacy powinni byc zwykli ludzie tylko jacy powinni byc ksieza. Dotarlo ?

Max74
2012-07-27 22:44:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
KAŻDY powinien wykazywać się przynajmniej odrobiną kultury, czego przykładem jest szacunek dla starszych. NIE każdy powinien być księdzem, a tylko Ci z powołaniem. Ale jeśli ma się wymagania w stosunku dla innych, to wypadało wobec siebie też trochę wymagać - proste ?

doradca
2012-07-24 11:44:45
Ocena: -6(glosow:22)-+
W każdej dużej grupie ludzi znajdą się czarne owce. Większość księży to wspaniali ludzie którzy bezinteresownie pomagają innym. Nie podoba się to takim ferdalom. Wolą odwrócić uwagę od tych co naprawdę nas łupią tworząc stereotyp złego księdza. A wy ludzie dajecie się manipulować...

corcik
2012-07-24 12:48:49
Ocena: 6(glosow:6)-+
A co myślisz o motocyklistach?

Wera27
2012-07-24 15:16:23
Ocena: 1(glosow:9)-+
doradca-Z pierwszym zdaniem się zgadzam, ale w drugim zamiast "większość" powinno być "mniejszość"

doradca
2012-07-24 11:39:58
Ocena: -5(glosow:15)-+
Każdy katolik jest grzesznikiem. Każdy ksiądz również. Antyklerykalne wrzutki mają tylko odwrócić uwagę od tych, co naprawdę nas łupią. Taki ferdal to pewnie palikotek spod znaku Urbana. Żal takich ludzi...

wiechu20
2012-07-24 11:30:05
Ocena: -4(glosow:20)-+
To samo można powiedzieć o:Policji,Politykach,Uczniach,Budowlańcach,Straży miejskiej...Rozumiecie do czego dążę? Księża to też ludzie.

Max74
2012-07-24 17:58:29
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie, oni tego akurat nigdy nie zrozumieją. Nie bronię zboczeńców tylko nie podoba mi się jak ktoś ogólnie pluje na Kościół. Widział ktoś może jakiś absurd o lekarzach ? Nie ? Widocznie o handlu "skóram"i się już zapomniało. Teza jest taka, że skoro księża to pedofile, więc lekarze to morde

hetera
2012-07-24 18:42:09
Ocena: 4(glosow:10)-+
Uczniowie, budowlańcy czy piekarze nie mają być przykładem dla innych, nie grzmią z ambony o tym co wolno a czego nie, po cichu robiąc to samo za plecami- albo nawet i nie- wiernych.

Max74
2012-07-24 18:58:17
Ocena: 1(glosow:9)-+
A lekarze powinni życie ratować a nie zabijać i to dla kasy. Dziwne uczucie gdy nie wiesz czy lekarz zamierza Cię ratować, czy po prostu myśli ile na Tobie zarobi.

opuncja
2012-07-24 19:02:01
Ocena: 4(glosow:6)-+
Hetera, powinni. Ale - i tu wracamy do punktu wyjścia - są ludźmi. Jedni są ok, "z powołania", inni lubują się drogich gadżetach. Max ma wiele racji - lekarz też powinien życie ratować bezinteresownie. A ilu ludzi pod szpitalem umarło?

hetera
2012-07-24 19:02:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
O, takich lekarzy to ja miałam nieprzyjemność poznać. I zgodzę się z Tobą. Po prostu po przedstawicielach niektórych zawodów wymaga się więcej. Przede wszystkim, żeby nie żyli w zaprzeczeniu tego czemu służą.

opuncja
2012-07-24 19:05:28
Ocena: 4(glosow:6)-+
KK to instytucja. To nie jest jakaś organizacja non-profit, niestety. Tak było zawsze. Nie jest to właściwe, ale większość wiernych nie wylicza księżom i biskupom ile na co wydali. Jak jakiś ksiądz zdziera z wiernych - można iść do innego.

hetera
2012-07-24 19:07:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Opuncjo zdaje się, że pisałyśmy komentarze w tym samym czasie :) Tak zgadzam się, są to tylko ludzie. Z racji wykonywanego przez nich zawodu ich błędy więcej kosztują.

Max74
2012-07-24 19:29:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
To miłe, że się dziewczyny zgadzacie :P

wiechu20
2012-07-25 11:34:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezkasku
2012-07-19 19:07:05
Ocena: 2(glosow:12)-+
I co tu jeszcze mądrego powiedzieć - mamy sedno sprawy!

Terfice
2012-07-15 11:47:12
Ocena: -2(glosow:18)-+
fredal 1 to szacunek , 2 to dobrowolna ofiara bez przymusu!!! , 3 psełdo ksiądz ( nie świadczy że wszyscy tacy są),4 niektórzy są otyli bo mają poddatność genetyczną lub maj ą cukrzycę i td idp , zawsze wytykacie wady KK jakby on nic dobrego nie robił nigy nie wspomnicie o tym że prowadzą

Terfice
2012-07-15 11:50:41
Ocena: -2(glosow:18)-+
...prowadzą fundacje charytatywne , jeżdżą na misje ryzykując życie, pomagają ludziom w afryce (opiekując się nimi , zbierając ludzi z ulic ...) o tym nie wspomnicie bo poco , przecież KK to zło no i większą furorę zrobi jak go sie oskraży bo to uwagę zwróci kogoś ... żal

malgolina
2012-07-15 12:05:29
Ocena: 13(glosow:27)-+
Z dobrowolną ofiarą się nie zgadzam,wielokrotnie spotykałam się z tym,jak ksiądz sugerował,że przydała by się taka"dobrowolna ofiara".Co roku w skrzynkach znajdywałam kopertę z imieniem i nazwiskiem mojej mamy,z daniną diecezjalną.Na każdej kolędzie ksiądz brał kopertę,mimo,że mama wychowy

malgolina
2012-07-15 12:08:04
Ocena: 13(glosow:27)-+
...wychowywała nas sama,a ksiądz o tym doskonale wiedział,bo robią co roku zapiski i na wizycie wypytują co kto robi,jak żyje,gdzie się przeprowadził,itd. Miał sumienie brać od samotnej matki pieniądze? A wtedy były czasy,że każdy dawał,bo tak należy robić.Zgadzam się z tym,że nie należy oceniać....

malgolina
2012-07-15 12:11:19
Ocena: 12(glosow:24)-+
...otyłości,bo faktycznie to jest kwestia genów lub choroby,są bardzo dobrzy księża,uczciwi i pomocni,jak w każdym zawodzie na świecie,są dobrzy i źli-bez sumienia.A skoro jakiś ksiądz nie potrafi sprzętu utrzymać w spodniach,to się go wywala z szeregu duchownych! Trzeba oczyszczać swoje otoczenie..

malgolina
2012-07-15 12:14:31
Ocena: 15(glosow:23)-+
...pozbywając się zarazy! A nie ukrywać ją jeszcze za murami klasztorów albo przenosząc w inne miejsce.Jak ja coś w firmie spieprzę to mnie wywalają dyscyplinarnie. Właśnie dlatego ludzie się odwracają, bo Kościół jako władza,nie ma honoru,by wywalić z hukiem fałszywych księży.

turandot
2012-07-15 12:15:11
Ocena: 5(glosow:17)-+
Jaki szacunek tu widzisz? Dawanie łapy do całowania ( niby pierścienia) to objaw pychy.Co do otyłości... jak w każdej społeczności są osoby chorobliwie chorzy ale w tej dominuje obżarstwo i pijaństwo stąd nazwa "pasibrzuchy".

tygrysisko130588
2012-07-15 12:15:15
Ocena: 1(glosow:13)-+
Magnolia-aż miło sie czyta madrego człowieka.Jestem w szoku że na tym portalu sa jeszcze myslący ludzie i nie wrzucają wszystkiego do jednego wora.

malgolina
2012-07-15 12:26:06
Ocena: 9(glosow:13)-+
Bo należy stworzyć sobie w głowie taki bilans z argumentami za i przeciw :) Z dwóch stron spojrzeć na dany temat.W pewnych kwestiach strasznie mnie denerwuje ta dwulicowość Kościoła i wściekam się na nich,nie daję grosza na nic,nie mam ochoty chodzić na msze,gdy muszę wysłuchiwać nie o Bogu.....

malgolina
2012-07-15 12:29:33
Ocena: 8(glosow:12)-+
...o jego życiu, o przykazaniach i cnotach,ale o polityce, nienawiści do wątpiących i realnie myślących,o sugerowaniu jak kto ma głosować...Wiem,że Kościół ma wiele dobrych rzeczy na swoim koncie,ale dziś są takie czasy,że wypływają na wierzch te wszystkie okropieństwa a hipokryzja kłuje w oczy.

Terfice
2012-07-15 19:23:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
przecież można sie przepisać na inną parafię , u nas akurat takie wypiski ja Ty napisałaś nigdy miejsca nie miały dawał kto i ile chciał i nikt poza księdzem nie wiedział jaka to suma była, u mnie w parafii akurat sami księża pomocni , jeden fundował kolonie dzieciom w calości

Terfice
2012-07-15 19:27:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
zaś w sąsiedniej parafii proboszcz NIE MA AUTA , i współfinansuje wyjazdy niepełnosprawnym , może tylko u mnie jest taka sielanka , ale ten kto jest wierzący to wie że tylko Bóg jest idealny i do końca świata zło będzie mieć miejsce na ziemi, a zakały się wszędzie trafią ...ttsb4d

Terfice
2012-07-15 19:31:13
Ocena: 4(glosow:6)-+
nie sprzeciwiam sie potępianiu pojedyńczych księży którzy są źli , tylko nie pasuje mi to że wszystkich wrzuca sie do jednego worka tak jakby ojciec był bandytą to syn jest już skreślony u wszystkich bo ojciec to zbir, to jest nie sprawiedliwe chyba nie?

sucker1989
2012-07-24 15:19:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dla mnie to ta cała instytucja jest pomyłką, a pojedynczy księża jedynie są porządku.

tygrysisko130588
2012-07-15 08:08:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
A ktoś mi może wytłumaczyć ZAZDROŚĆ?tam jest Jankowski i jaguar.W absurdzie u rysRydzyka (to samo foto) wszyscy wierzyli że to jego auto,a tu teraz ktoś z zazdrościa wyskakuje?Zazdrości sobie auta czy jak?A co do LENISTWA nadal nie widzę dokładnie co tam jest.

malgolina
2012-07-15 09:37:39
Ocena: 8(glosow:14)-+
W zasadzie z zazdrością troszkę się zapędzono,bo duchowni nie mają komu czego zazdrościć,w większości to oni mają więcej niż szary,ciężko pracujący w pocie czoła człowiek:) Można więc tą zazdrość potraktować z przymrużeniem oka;) Jeśli chodzi o lenistwo,to tam jest siedzący w "lektyce"....

malgolina
2012-07-15 09:41:46
Ocena: 8(glosow:14)-+
...biskup bądź papież i autor miał na myśli właśnie sytuację,gdy podczas procesji ów biskup jest noszony na rękach.To nawet prezydenci spacerują wśród zebranego tłumu i witają się z nim ;) Przesłanie tego absurdu nie jest oczywiste,tylko zobrazowane w taki sposób,aby każdy z nas zastanowił się...

malgolina
2012-07-15 09:45:58
Ocena: 7(glosow:13)-+
...i wyciągnął własne wnioski,że tak naprawdę,w wielu przypadkach zgadza się i te 7 grzechów faktycznie można przypisać duchownym.Zwłaszcza coraz głośniejsze wzywanie do "pomocy finansowej" i coraz słabszemu opieraniu się pokusom cielesnym...

Chardonnay
2012-07-15 09:47:53
Ocena: 7(glosow:9)-+
Malgolina, za ten podpis pod Tygrysiskiem masz u mnie worek owsa i stóg siana:) Do odebrania wiadomo gdzie i kiedy:)

ferdal
2012-07-15 09:55:05
Ocena: 6(glosow:10)-+
tygrysisko130588 to jest pewien skrót myślowy,uproszczenie,chodzi o napiętnowanie chorych zachowań tych którzy powinni być przykładem

Chardonnay
2012-07-15 09:58:40
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ferdal, też chcesz owies?:D

malgolina
2012-07-15 10:00:17
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dziękuję Chardonnay :) Całe wakacje będę skubać sianko i podjadać owies:) Trzeba pewne rzeczy obiektywnie wytłumaczyć(mam nadzieję,że było obiektywnie),bo czasem,jak pisze ferdal,przesłanie nie jest oczywiste tylko treść jest ukryta między wierszami,a my musimy sami dostosować je do rzeczywistości.

Tayend
2012-07-15 10:18:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
Malgolinka, ferdal, ode mnie też dostajecie owsa :P

tygrysisko130588
2012-07-15 12:08:36
Ocena: -5(glosow:9)-+
Co do noszenia biskupów czy papieży na rękach-musze powiedzieć,że nigdy o tym nie słyszałem i nie widziałem.Co do skrótu myślowego-ciekawe,według mnie to kłamstwo-w ten sposób można każdą fotę tłumaczyć na swoją stronę.Juz jakis polityk tłumaczył się ze skrótów myslowych.

kary1977
2012-07-14 20:27:11
Ocena: -3(glosow:5)-+
pięknie znalazłeś ferdal

tazziqi
2012-07-14 14:05:11
Ocena: 2(glosow:14)-+
Cieszę się, że ludzie powoli zaczynają otwierać oczy.

fearsometickler
2012-07-14 18:23:51
Ocena: 2(glosow:12)-+
Zbyt powoli jak na mój gust

cabrio
2012-07-14 19:03:31
Ocena: 0(glosow:12)-+
Lepiej późno niż wcale

kary1977
2012-07-14 20:25:31
Ocena: 0(glosow:10)-+
pareset lat już może im starczy. Już nie mówię o ponad tysiącu.

Greggoryus
2012-07-24 13:42:58
Ocena: -2(glosow:8)-+
A ja zaczynam się bać z powodu coraz większej ilości ludzi poddających się propagandzie prowadzonej przez niektóre osoby...

AntyKatol
2012-07-14 12:44:42
Ocena: 2(glosow:12)-+
Jeszcze by szło więcej im zarzucić :)

legwan99
2012-07-14 12:43:46
Ocena: -1(glosow:11)-+
Ja się pyttam czemu to jeszcze nie jest na głównej

szatano999
2012-07-14 12:54:11
Ocena: -1(glosow:7)-+
bo już było....z tego co pamiętam...a pamięć mam dobrą

szatano999
2012-07-14 12:58:19
Ocena: 1(glosow:13)-+
ale co szkodzi aby jeszcze raz było .....WIOCHA!!! Jest IDEALNA!!!

witawu
2012-07-14 13:27:44
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dziwisz się jak kardynał :D:D

Rexik
2012-07-14 12:13:51
Ocena: -3(glosow:13)-+
Św. Prawda ;p

zajcew26
2012-07-25 22:49:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Św.ietnego masz avatara

jurek1102
2012-07-14 12:09:40
Ocena: 1(glosow:11)-+
Pięknie ujęte i to w jednym absurdzie . Bravo ...

ferdal
2012-07-14 18:17:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
Niestety nie mój,znalezione

Homo_erectus
2012-07-14 11:38:19
Ocena: -2(glosow:12)-+
nic dodać, nic ująć, cały nasz "kochany" kościół w 7 zdaniach...

malgolina
2012-07-14 11:31:36
Ocena: 7(glosow:15)-+
Bo to tylko ludzie...jak my... Ale oni będą rozliczani podwójnie,za to jakimi byli ludźmi i za to jak żyli i nauczali jako wysłannicy Boga. Okazać się może,że dusze tych najbardziej "świętych" mogą nigdy nie zaznać spokoju...

Chardonnay
2012-07-14 11:29:10
Ocena: 4(glosow:10)-+
Przez pychę obstawiam"nieczystość":D

Rudol
2012-07-14 17:16:29
Ocena: 5(glosow:11)-+
Chardonnay,jestem za bardzo objedzona,opita i leniwa, by Ci zazdrościć, co mnie bardzo gniewa :)

wiochanm
2012-07-14 11:19:20
Ocena: 5(glosow:15)-+
I wszystko na temat.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tyle ode mnie
  •  Diagnoza
  •  Trzeba to często wrzucać.
  •  A w Collegium Tumanum same cuda ...
Upadek z 6-7 metrów musi być bolesny. Rosjanin mocno się potłukł, ale przeżył.
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:25:52   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 67Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0