lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To drugi stopień do piekła...
główna
Dodano: 05.10.2012, 21:14:51   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 557  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(104)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dragonow
2012-10-08 14:44:05
Ocena: 11(glosow:19)-+
Ale mi nie przeszkadza, że moje ciuchy lecą do prywatnej firmy. Typowe polactwo-moja rzecz, moja sprawa. Będę chciał to oddam ubogim, albo się tym podetrę. Prościej się nie da.

Tonetti
2012-10-20 02:30:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
No dobra,trafiają do sklepów z używaną odzieżą,ale o wiele tańsze od nowych.Przecież jakiś biedny też może zajść do takiego sklepu z odzieżą i wybrać sobie coś,tak samo nawet bogaci ludzie chodzą po takich sklepach ;d

abcba
2012-10-16 06:33:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli się nie mylę to mnie poprawcie - ale te prywatne firmy płacą PCK za możliwość używania jego logo na tych pojemnikach, co pasuje obu stronom. PCK nie musi ponosić kosztów (magazynowanie, pranie, segregowanie...) i może przeznaczyć gotówkę na to, co akurat potrzeba, a firma na tym trochę zarobi.

medrox
2012-10-12 16:41:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ubrania trafiają do Azji :>

dariam
2012-10-12 02:59:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

puszek1908
2012-10-11 12:28:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lepiej pójśc do lokalnego oddziału PCKu tam gdzie wydają ciuchy potrzebującym. Jest gwarancja, że chociaż część tych rzeczy trafi do ludzi.

crazybread
2012-10-10 22:09:15
Ocena: -3(glosow:3)-+
ludzie smieci powinni tam wzucac zeby wypelnic to pudlo jak najszybcziej. No, smarowanie gownem tez mogloby dzialac.

ludzkabakteria
2012-10-10 20:30:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
przepraszam bardzo, a czy ktoś wie w ogóle, że duża część pieniędzy ze sprzedaży tych ubrań idzie właśnie dla ubogich i domy dziecka? przecież lepiej dzieciom jest kupić ubrania które nie są stare i na nich pasuję. minus dla autora/

abcba
2012-10-16 06:37:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli się nie mylę to mnie poprawcie - ale te prywatne firmy płacą PCK za możliwość używania jego logo na tych pojemnikach, co pasuje obu stronom. PCK nie musi ponosić kosztów (magazynowanie, pranie, segregowanie...) i może przeznaczyć gotówkę na to, co akurat potrzeba, a firma na tym trochę zarobi.

kapeetek
2012-10-10 09:50:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
A gdzie tam pisze że czerwony krzyż. Może ktoś kiedyś użyje te ciuchy które tam wrzucam, wolę tam wrzucić niż wywalić do śmietnika. Pojemniki do segregacji odpadów też stoją po to by ktoś mógł na nich zarobić ...

tigga
2012-10-10 00:04:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak ci chłopie żal to wystawiaj swoje lumpy na allegro. Lepiej wrzucić do pojemnika gdzie przerobią na czyściwo czy sprzedadzą niż do śmietnika gdzie trafi to na kompost. Wot ekologia to zwą.

tomcores
2012-10-09 16:16:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja wrzucam bo i tak na śmieci mają iść te ciuchy. Jak ktoś kupi niech bierze mi i tak już się to nie przyda.

Bongowy
2012-10-09 13:17:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pojawiły się kolejne, zielone kontenery. Wg mnie - psuje to wizerunek. Jak ktoś głupi - niech wrzuca ciuchy, nie ma to jak dać jakiemuś "przedsiębiorcy" zarobić. Jak Wam sie nie podoba - wrzucajcie tam domowe śmieci. Też je muszą zabrać.

TaoSPL
2012-10-09 22:11:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
haha, dobry pomysł z tymi śmieciami. Ale w sumie czemu nie dać zarobić komuś? Ty i tak nic z tego nie masz.

bonaparte303
2012-10-09 11:13:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja powiem tak, pracowałem w Holandii i tam mają ogromne hale sortownicze, gdzie polacy sortuja ciuchy, czesto przyjezdzaja tiry z polski z tymi własnie ubraniami, oni to nawet na Amsterdam puszczają co firmowe za ciężką kase sprzedają a jak przychodzili bezdomni to mówili 5euro za kilogram!!!!

beeveer
2012-10-09 10:56:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
25% idzie do lumpeksu, 75 % jest przerabiane na materiały filcopodobne lub sprzedawane jako czyściwo (nie ma żadnnych śmieci), PCK dostaje symboliczną kasę za prawo umieszczenia logo na pojemniku. tak to wygląda.

agentfoxmulder
2012-10-09 22:21:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
PCK dostawało 2 mln złotych rocznie od Wtórpolu. Czy to dużo czy mało - zależy jak na to patrzeć. Lepiej jak zamiast do śmietnika ludzie wyrzucą niechciany ciuch do pojemnika Wtórpolu (czy innej firmy), ale nie powinno się sugerować, że to na biednych bezpośrednio idzie.

Pit92
2012-10-09 10:45:22
Ocena: 4(glosow:4)-+
ja tylko oddaje tam szmaty jakies potargane itp zamiast do kosza na smieci za ktory trzeba placic wywalam do tych pojemnikow

kroliskier
2012-10-09 02:27:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie, a to co jest nie do użytku idzie na tzw czyściwo czyli na szmaty (w hurtowni lakierniczej 10kg czyściwa kosztuje 40 złotych

wiz3ard
2012-10-08 22:08:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Taa.. Ostatnio tak samo miałem, wrzuciłem tam moją starą bluzkę (mało używana), a po tygodniu wisi sobie idętyczna w sklepie na osiedlu ;)

Ambasador69
2012-10-08 22:08:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dla ubogich czy do ciucholandu, jeden czort, nie zmienia to faktu że to wciąż najprostszy sposób na pozbycie się nieużywanych ciuchów, które być może jeszcze komuś posłużą.

parkfufu
2012-10-08 22:03:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
Widze ze autor bez pojecia to wstawil. Owszem nic wspolnego nie ma z Czerwonym krzyzem" ale corocznie odpala im ta firma naprawde spora sumke kasiory...

agentfoxmulder
2012-10-09 22:27:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Już od dawna PCK i Wtórpol nie współpracują ze sobą. Moim zdaniem jednak lepiej jak ubrania czy szmaty zamiast trafić na wysypisko śmieci są segregowane i albo sprzedawane, albo przerabiane m.in. na paliwo dla cementowni. Nie wiem jak dziś, ale Wtórpol dawał pracę ponad 1000 ludziom - to też jest j

PIOTR20701
2012-10-08 22:02:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzisiaj widzialem to zabierali i policja przyjechala i certyfikaty i wszystko musieli pokazywac. Ale na tych ''budkach'' muszą byc certyfikaty

tolek44
2012-10-08 21:23:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cadavera
2012-10-08 21:20:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
niestety szkoda wyrzucić a by oddać do rąk własnych...nie znam osobiście potrzebującej rodziny.Dlatego pojemnik to szybki myk by pozbyć sie ciuchow tak aby te nie poszły na śmietnik

mcebury
2012-10-08 21:02:00
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zanim polecą one do prywatnej firmy to wcześniej ukradną je cyganie :P

agentfoxmulder
2012-10-09 22:30:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
hehehe była w sieci filmik jak cyganki dziecko do środka pojemnika wkładały by wyciągało ciuchy :)

domagalag
2012-10-08 20:33:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Karolinkaaa85
2012-10-21 17:58:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
To pomyśl, jak ucieszyły się kobiety, który musiały to posortować.

h3h3
2012-10-08 20:32:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
A co mam do śmietnika wywalać? :|

saviola1
2012-10-08 20:26:57
Ocena: 4(glosow:6)-+
a dlaczego tak jest? ponieważ to była inicjatywa PCK i tak to ludzie pamiętają a to ze te pojemniki przeszły pod prywatne "raczki" takie fakty nigdy nie zostało rozgłośnione

idj95
2012-10-08 20:24:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
A mi to zwisa. Ładniejsze ciuchy oddaję biednym na własną rękę, a najgorsze wywalam do takich pojemników.

Lola90009
2012-10-08 20:01:48
Ocena: 3(glosow:9)-+
Cygany zawsze to okradają xd.

spokojnypl
2012-10-08 19:00:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
...a zysk ze sklepów jest przekazywany dla Czerw. Krzyża. Dziękuję. Polecam najpierw zapoznać się z tematem a potem hejtować.

szulcik
2012-10-08 20:19:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przepraszam z którego sklepu idzie zysk na Cz.K ??? :) smieszne ;)

piotr8711
2012-10-08 21:44:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
wtórpol, jak byś tam pracował to byś wiedział że to ich są pojemniki i przekazują jakieś pieniądze na PCK. Głównie pieniądze idą do firmy wtórpol ale jakąś część z zysków przekazują do PCK.

achaja1
2012-10-08 18:10:36
Ocena: 6(glosow:10)-+
Wrzucam ciuchy do takich kontenerów, czy trafią do bezdomnego, czy kupi je za kilka złotych ktoś biedny, to i tak komuś się przydadzą i będzie się cieszył. Jeśli ktoś chce to może sam zawieść do przytuliska albo sierocińca.

PukenssS
2012-10-08 17:53:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
największą wiochą w naszym kraju jest to, że nawet szlachetna idea sie nie sprawdzi, bo albo jest nie opłacalna dla pomysłodawcy, który chce po prostu zrobić interes, albo inni wszystko rozkradną, bo w Polsce nikt nie ma zrozumienia dla biedniejszych. Tutaj każdemu wszystko się przyda.

ivaniuczka
2012-10-08 17:50:04
Ocena: 4(glosow:6)-+
to dobry sposob na pozbycie sie nie potrzebnych ciuchow a co z tym zrobia to juz nie wazne...wazne ze porzadek w szafie jest;)

dzuma1
2012-10-08 17:26:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
według mnie to lepiej wrzucać do tego typu kontenerów nisz wywozić do lasów.

marko3237
2012-10-08 16:39:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
ja tam wrzucam takie ubrania które sie nie nadaja do noszeną zeby nie przepełniac kosza na smieci bo zato trzeba płacić

Sebrof
2012-10-08 17:04:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie martw się, nie marnują się. Z nich robione jest czyściwo:P

BlackiPantera
2012-10-08 14:57:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mi wystarczy że dwa razy dzwoniłam do firmy aby zabrali ubrania bo pojemnik jest pełny. Powiedziano mi że w ciągu dwóch dni odzież zostanie zabrana. Wolę powiesić rzeczy na śmietniku by ktoś sobie je wziął i z nich korzystał niż żeby gniły.

BlackiPantera
2012-10-08 14:56:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dragonow
2012-10-08 14:44:05
Ocena: 11(glosow:19)-+
Ale mi nie przeszkadza, że moje ciuchy lecą do prywatnej firmy. Typowe polactwo-moja rzecz, moja sprawa. Będę chciał to oddam ubogim, albo się tym podetrę. Prościej się nie da.

mateoqwerty
2012-10-08 14:06:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
Te pojemniki dalej naleza do PCK tylko, ze sa wynajmowane dla prywatnych firm:) Wiec kaska idzie ciagle dla ubogich.

pete78
2012-10-08 18:11:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie wiem kto Ci takich pierdół na opowiadał ,znam ludzi którzy pracują w tej firmie w Skarżysku Kamiennej,to są zwykłe lumpeksy i nikt nic charytatywnie nie robi

kaliber018
2012-10-09 23:12:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
wszystkie te ubrania idą do lumpeksów a PCK dostaje tylko niewielki procent za sprzedaż tych ubrań za udostępnienie znaczka na Pojemniku.

rafalbdg
2012-10-08 13:51:01
Ocena: 8(glosow:8)-+
nawet jak trafi do PCK czy innej instytucji to i tak co lepsze to rodzina pracowników,wolontariuszy dostanie

magicznamagda
2012-10-08 13:04:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie,juz dawno o tym mówili.

Orzel7
2012-10-08 13:02:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
firma odpowiedzialana za te pojemniki placi abonamet na zezwolenie na uzywanie znaku PCK

Greg0666
2012-10-08 12:55:48
Ocena: 4(glosow:6)-+
W czasach kiedy na tym był znak PCK pracowałem dla kolesia który legalnie wyciągał z tego pojemnika odzież i sprzedawał ją w swoim sklepie. Znak PCK był odpłatnie użyczany, po za tym PCK z ciuchami nie miało nic wspólnego. Jest tak do teraz i zawsze będzie. Jak chcesz dać ciuchy biednemu to zostaw p

Greg0666
2012-10-08 12:56:51
Ocena: 4(glosow:6)-+
pod śmietnikiem w reklamówce.

Greg0666
2012-10-08 12:57:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bestofthebest
2012-10-08 12:48:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
Może i nie trafiają dla ubogich ale dzięki temu ponad tysiąc osób ma pracę! A mniej zamożni mogą za grosze ubrać się w lumpeksach.

magdalena
2012-10-08 13:42:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
ubrania idzie kupowac worami z zagranicy dosc tanio. duzo ludzi mysli ze pomaga. lepiej zostawic ubrania i puszki przy śmietniku.... bardziej pomożemy!!!!

Samwise_Gamgee
2012-10-09 03:26:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
tiaaa puszki, i co jeszcze ?może mam za nich pozbierać i na złom zawieść?

electric000
2012-10-08 12:37:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
"Wtórpol" Skarzysko-Kamienna sie tym zajmuje

drLOUBlTCH
2012-10-08 12:35:49
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

traczek10
2012-10-08 12:03:22
Ocena: 2(glosow:8)-+
lepiej wrzucić do takiego pojemnika niż do śmietnika i zostać obciażonym dodatkowo kosztem wywozu śmieci

basista2
2012-10-08 12:00:53
Ocena: 4(glosow:6)-+
to gdzie mam wyrzucić niepotrzebna odzież.? lepiej tam niż na śmieci.. a jeszcze się komuś przyda..

brej
2012-10-08 11:45:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
zajmuje sie tym firma wtorpol w ktorej mialem okazje pracowac ludzie kupuja w lumpeksach wory z ciuchami i wrzucaja tam a firma kreci zajebista kase na tym podwykonawca ze tak powiem mial za tira lachow 30k zl jako firma ktora to zbiera z kontenerow

test001
2012-10-08 11:27:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
A nie lepiej zawieźć potrzebującym. Ja skrzętnie zbieram to co jest w dobrym stanie a już nie używam i wiozę w kartoniku do Markotu. Tam zostanie to najlepiej wykorzystane. Może znajdziecie instytucje w swoich miastach mające potrzebujących podopiecznych, którym warto w ten sposób pomóc.

szaruga
2012-10-08 12:52:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co lepsze ciuchy owszem, ale takie gorsze już zostawiam w tych pojemnikach bo potrzebujący ich nie chcą.

outlaws13
2012-10-08 11:19:17
Ocena: 8(glosow:14)-+
mi jest obojętne gdzie one trafią. Jak mam wyrzucić to albo stawiam koło śmietnika w torbie albo w te pojemniki. Nie jestem jak pies ogrodnika.

kamilano
2012-10-08 11:14:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja stawiam pod tym kontenerem ciuchy, znikają następnego dnia.

slesz
2012-10-08 10:59:31
Ocena: 7(glosow:7)-+
A czy tam, na kontenerze napisane jest że do PCK ubrania trafiają? Już od lat nie ma oznaczeń. A to że ludzie nie myślą i działają jak automaty to inna sprawa

Kisikisi
2012-10-08 10:41:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miszcz82
2012-10-08 10:40:40
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Renia_400
2012-10-08 10:38:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Słyszałam że palą tym w piecach? W kazdym razie wrzucam tam tylko bardziej zniszczone ubrania. Na lepsze i na ciuszki po dziecku znalazłam potrzebującą rodzinę przez MOPR.

outlaws13
2012-10-08 11:23:23
Ocena: 5(glosow:9)-+
I znowu coś nas łączy, my też nosimy do MOPS-u. Kiedyś panie w nim najadły sie wstydu bo żona zaniosła maskotki wyprane i za jakiś czas wróciła jeszcze coś dać a panie właśnie się dzieliły tym co ładniejsze i głośno komentowały jak to sie u nich ucieszą w domu.

Renia_400
2012-10-08 11:35:59
Ocena: 7(glosow:7)-+
:) Wiec następnym razem nie zostawiaj u nich tylko poproś o bezpośredni kontakt do potrzebującej rodziny. Tak zrobiłam. Paniom za biurkiem nie wierzę :)

Boreko91
2012-10-08 10:30:26
Ocena: -7(glosow:9)-+
Ja tam wrzucam zwykłe śmieci od czasu do czasu :)

BoaKsztusiciel
2012-10-08 16:59:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja tam często wchodzę nago do środka aby się ubrać w te łachy. później wychodzę i wracam pod latarnię.

Boreko91
2012-10-08 23:13:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
To przestanę tak robić, nie będziesz przecież w up*erdolonym chodził.

nightriders87
2012-10-08 10:19:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie dziwie sie juz czemu co kolejny kontener jest zdewastowany...

kermitttt
2012-10-06 15:13:28
Ocena: 8(glosow:10)-+
Wali mnie gdzie trafiają o ile komuś się przydadzą, a ja wyzbywam się syfu z szafy.

dianusia
2012-10-05 22:41:58
Ocena: 0(glosow:14)-+
O tym nie słyszałam,ale na szczęście nigdy tam ciuchów nie wyrzucałam.

BoaKsztusiciel
2012-10-05 23:03:41
Ocena: -8(glosow:24)-+
Co nie zmienia faktu że jesteś tępa jak mój dziurawy but.

Jarewa
2012-10-05 21:52:07
Ocena: 8(glosow:18)-+
I to jest właśnie Polska mentalność ktoś woli wyrzucić do śmieci niż dać komuś zarobić. Aby tylko komuś się nie polepszyło.

DobraMama
2012-10-05 21:57:40
Ocena: 3(glosow:13)-+
To nie tak. Jak ktoś mówi wprost: "nie potrzebujesz i masz wyrzucić, to daj mnie, mnie się przyda, zarobię sobie" - to ok. Skoro i tak chcę wyrzucić. Ale jak ktoś "wyłudza" i żeruje na ludzkiej dobroci oszukując tak naprawdę - to już bardziej złożona sprawa. Ludzie nie lubią być

Homo_erectus
2012-10-05 22:02:44
Ocena: -3(glosow:9)-+
dokładnie DM, tu chodzi o najnormalniejszą w świecie uczciwość...

opuncja
2012-10-05 22:09:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
Z wszelkimi zbiórkami jest podobnie - czy zawsze jest pewność, że darowizna trafi tam, gdzie powinna? Z resztą, temat był nagłaśniany. I dobrze, można tam wrzucać nawet znoszone rzeczy, bo spokojnie będzie z tego czyściwo. Mnie bardziej bulwersują akty wandalizmu związane z tymi pojemnikami.

opuncja
2012-10-05 22:10:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja akurat jestem w takiej sytuacji, że ciuchy podrzucam pedagog w placówce, w której pracuję. Ona je może rozdać tam, gdzie się na pewno przydadzą.

Homo_erectus
2012-10-05 22:15:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie ma pewności, nigdy nie ma, ale przynajmniej nikt w żywe oczy nie kłamie. To dobre rozwiązanie, uważam, że brakuje takich "miejsc zrzutu" gdzieś gdzie można by zostawić niepotrzebne ubrania i mieć pewność, że komuś się jeszcze przydadzą

DobraMama
2012-10-05 22:18:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
I to jest najlepsze rozwiązanie. Wtedy wiesz, że dostaną je ci, którzy rzeczywiście tej pomocy potrzebują.

Homo_eretcus
2012-10-05 22:44:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
powtórzę się, że bardzo dobrze że są takie pojemniki. przynajmniej nie musze chodzić do lumpeksów i płacić moje ciężko zarobione pieniądze. a tak to mam łachy za darmo. Ucz sie odemnie DM...:)

Homo_erectus
2012-10-05 22:48:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
na szczęście ranga jest aż nadto widoczna

DobraMama
2012-10-05 23:06:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
homo coś tam, klonie - moje lenistwo spowodowało u ciebie przypływ endorfin. Z lenistwa nie napisałam na początku wypowiedzi "opuncja" - bo to do jej wypowiedzi się odnosiłam. Ale i tak ciesze się twoją chwilową radością, ponoć każdemu się należy.

DobraMama
2012-10-05 21:50:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Idziesz dobrym torem - więc doprecyzujmy. 1.PCK sprzedaje naklejki ze swoim logiem firmom, które są właścicielami kontenerów. 2. Zawartość być może czasem trafia do "ciucholandów", ale zazwyczaj jest sprzedawana do firm jako... czyściwo :/ Firmy za grosze kupują to na szmaty.

zucker64
2012-10-08 10:30:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wałkował ten temat w radiu Janusz Weiss . Jest mniej więcej tak jak piszesz z tym że nie tyle PCK sprzedaje naklejki co każą sobie płacić za użycie ich logo . Reszta się zgadza . W mojej firmie używam dużo czyściwa i ono najczęściej pochodzi z UK , a nasze wędruje na wschód ...

opuncja
2012-10-05 21:48:36
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ten temat był tu wałkowany kilkukrotnie. Ty nie musisz wrzucać tam ciuchów. Możesz wywalić do kontenera.

TYGRYS-1984
2012-10-05 21:52:11
Ocena: 2(glosow:8)-+
opuncjo ja takie ciuchy pale w piecu, przynajmniej ciepło w chacie jest, a chu*jom nie dam zarobić

outlaws13
2012-10-08 11:27:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
tygrys ale oni jakiś procent odpalają na biednych. Niech to bedzie 1% to zawsze jest. Dziwne myślenie. Jak mam wyrzucić a sam nie umiem zarobić to co mnie obchodzi co i kto z tym coś robi. Na śmieciach też firmy zarabiaja to pal w piecu wszystko a co sie nie spali zakop w ogrodzie.

M84Michal
2012-10-05 21:24:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
Odzież z tych pojemników zawsze trafiała do sklepów na wschód od Polski. Po prostu kiedyś PCK w zamian za umieszczanie swego znaku na pojemnikach otrzymywało pieniądze. Ta organizacja nie ma tysięcy pracowników lub wolontariuszy do porządkowania i rozdzielania ton darów rzeczowych.

dosiasamosia
2012-10-05 21:40:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
No cóż, jak mam wyrzucić do śmieci wybieram takie pojemniki.A co z tym zrobią... ważne że nikt już teraz nie wyrzuca worów z ciuchami do lasu.

opuncja
2012-10-05 21:50:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie liczyłabym na to, że ludzie przestaną wyrzucać śmieci w lesie. Jeszcze trochę czasu musi upłynąć albo kary muszą być konkretne. Teraz, gdy jakiś sknera zawali komuś las śmieciami o policja rozkłada ręce. A po śmieciach wiadomo - spokojnie można dojść, kto taki oszczędny...

DobraMama
2012-10-05 21:54:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
opuncja - coś ty, nie dojdą. Ostatnio widziałam program, jak to leśnicy cieszyli się z zainstalowanych w lesie kamer, które to mają ratować las przed śmieciami. Komentarz był taki: kamery pewnie zostaną skradzione - a śmieci będą nadal :/

opuncja
2012-10-05 22:05:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Żeby dojść to jakiś odważny musiałby w śmieciach pogrzebać. ;) Kamery w lesie to nieporozumienie.

DobraMama
2012-10-05 22:13:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
z grzebaniem w śmieciach to też jakiś rok temu słyszałam wprost niewiarygodną historię. Mamy rodzinę na zapadłej wsi. I tam w sklepie dyskusja dotyczyła właśnie tego, że i na wsiach wprowadza się obowiązek podpisywania umów z firmami wywożącymi śmieci. A ludzie przerażeni i oburzeni!

DobraMama
2012-10-05 22:16:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dlaczego? Teoria spiskowa!! Otóż według niej to policja wraz z MOPSem (GOPSem, bo to wieś) ma grzebać w tych śmieciach, aby po nich poznać majętność podopiecznych tej instytucji :D Czy aby zbyt drogiego alkoholu nie pijają i tak dalej. :D Aż łzy ze "wzruszenia" mi pociekły!

opuncja
2012-10-05 22:23:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Nic nie mogę zrobić, bo ktoś mi się patrzy na ręce"? "Wszędzie pełno ludzi, ludzi, którzy chcą utrudnić mi życie"? :) Też uważam, że śmieci się powinny samoistnie dezintegrować, magicznie sublimować, czy coś. ;)

DobraMama
2012-10-05 22:32:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
tak, opuncja, to chyba właśnie o coś takiego chodziło :D Trudno uwierzyć, że ktoś może tak na serio myśleć, ale cóż - może! No i właśnie z takiego myślenia rosną te góry śmieci w lasach.

Rexik
2012-10-05 21:17:02
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ale w piekle jest fajnie:)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  UUUpppsss
główna
Dodano: 04.07.2018, 15:32:09   przez: czorny10
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 313Skomentuj (17) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0