lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pamiętajcie SPRAWDZAĆ LEGALIZACJĘ SUSZARKI.
główna
Brawo dla Kolegi...YTPlay
Dodano: 08.11.2012, 22:29:45   przez: maka9
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1287  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(178)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
diamentowamaska
2012-11-10 16:18:35
Ocena: 19(glosow:27)-+
Absurd ten nie dotyczył gwałtu ...więc nie szukaj dziury w du..ie bo tam jest ! ... a porównania masz idiotyczne....

soulfly777kris
2018-07-09 14:19:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co to za różnica czy gówniarz czy nie i jeżeli nie może tego robić to dlaczego nie podasz powodu np. jakiegoś artykułu prawnego który by to zabraniał. Jeżeli czegoś nie można to są na to paragrafy i sprawa jest prosta a nie teksty typu "gówno prawda że gówniarz itd.."

soulfly777kris
2018-07-09 14:15:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zastanawia mnie co ta nasza Policja tak zawsze się boi nagrywania kamerą, czy mają coś do ukrycia ? Powinni być zadowoleni ze ktoś nagrywa ich rzetelną prace. Przecież wiadomo że nie ma na to żadnego artykułu jeśli chodzi o osoby publiczne a i tak za każdym razem płaczą jak widzą telefon skierowany w ich stronę.

damsie5
2012-12-11 13:08:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Do wiking_tk- skąd wiesz że przekroczył prędkość w końcu to urządzenie mogło być niesprawne panowie policjanci nie mieli odpowiednich dokumentów dopuszczających ten radar do użytku- acha nie popieram łamania prawa żeby było jasne.

Piotras1985
2012-12-07 18:20:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
gówno prawda że gówniarz może nagrywać osoby publiczne. rżnie cwaniaka i tyle

djartiq1
2012-11-27 19:03:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nasunęła mi się myśl. Mianowicie: powinniśmy chętnie poznawać obowiązujące prawo. Wtedy można wiele zyskać. Oby więcej takich akcji. Pozdrawiam ;)

DeFconOne94
2012-11-20 00:49:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Hhha konkretny człowiek

wiking_tk
2012-11-14 22:27:19
Ocena: -6(glosow:6)-+
Zajmują koledze czasz który mógł spokojnie piswiecic na walenie konia. ale teraz dalej będzie jeździł autem ojca i łamał przepisy. ZAWÓD SYN ZAWSZE ROBIŁ WRAŻENIE bbrraawwooO

portas
2012-12-01 03:02:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
hejter nr1 dostajesz karnego kutasa za bycie cwelem

pioter.fm
2012-11-13 21:30:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
BRAWO

tomusito
2012-11-13 19:54:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak jest, jeb.....ać, karać nie wyróżniać...

Ooolaboga
2012-11-12 22:29:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Miszcz

MietekZul1989
2012-11-11 23:17:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
o nic innego jak szybka kasa za wlepienie mandatu za niedozwolona predkosc. na zachodzie musimy jechac ,,rowno" ruch publiczny jedzie 90km/h jedziemy tyle samo choc mamy ograniczenie do 70km/h zolw to klopoty stary pamietaj o tym :D

MietekZul1989
2012-11-11 23:16:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja wam powiem tylko tyle na zachodzie nie ma czegos takiego jak suszarki. sa fotoradary francja belgia niemcy w tych krajach dosyc czesto sie bujam a na zatrzymanie przez policje trzeba sie po prostu ,,starac" lub miec tablice z innego panstwa tylko w pl sa takie beznadziejne kontrole a nie c

jarrow
2012-11-11 19:45:10
Ocena: -9(glosow:9)-+
Problem w tym, że w świetle obowiązującego prawa policjant nie ma obowiązku okazywania ani legalizacji, ani innych danych związanych z pomiarem. Kierowca jest śmieciem, który nie ma żadnych praw. Część policjantów okazuje legalizacje grzecznościowo, ale wcale tego robić nie muszą. Podobnie jest z

kristopherus
2012-11-11 23:49:06
Ocena: 10(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

deadvlad
2012-11-11 16:28:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
997-a łapka ode mnie ;)

dziwator
2012-11-11 10:51:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
to jest Polska. lamia prawo, a potem jeszcze czuja sie poszkodowani. tylko w Polsce takie rzeczy. Nic dziwnego, ze jestemy daleko za zachodem. na zachodzie jak jest prawo, to je sie przestrzega. w Polsce szuka sie obejscia.

kasagaz
2012-11-11 21:49:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
przykład idzie z góry, tam nikt za nic nie odpowiada to i każdy tak chce.

kasagaz
2012-11-11 10:05:12
Ocena: 3(glosow:9)-+
wszawy zawód, ludzie ich nienawidzą, zarabiają psie pieniądze za wykonywanie oobowiązków, ciekawe co by było jak by ich nie było? każdy by jeździł jak chce i woził kałacha na tylnim siedzeniu do rozwiązywania konfliktów.

dlew558
2012-11-11 09:38:19
Ocena: -1(glosow:7)-+
ale jazda!!!!!!!wysłałem linka do wujaszka z drogówki żeby on czasami tak się nie zbłaźnił.heheheheh

wilku20062
2012-11-10 22:41:50
Ocena: 3(glosow:13)-+
Brawa dla kolegi:) A mina tego pieska bezcenna :D

satellite1984
2012-11-10 21:21:43
Ocena: 1(glosow:15)-+
BRAWO dla faceta

badrass
2012-11-10 20:24:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
Przypilnują gościa koledzy tych gliniarzy, ze wpie*dol dostanie za spluniecie na ulicy

puchu
2012-11-10 18:33:02
Ocena: -12(glosow:26)-+
niestety chopcy i dziwczynki pyskaty gimbus nie ma racji i też uważajcie, bo policjant NIE jest osobą publiczną, a ponadto prawo zabrania nagrywania, czy fotografowania działań służbowych policji bez zgody

jacopp
2012-11-10 19:53:13
Ocena: 9(glosow:11)-+
nie wiem z jakiej bajki się urwałeś, policjant na słuzbie jest funkcjonariuszem publicznym i możesz go filmować bez pytania o jego zgodę

PonuryUserr
2012-11-10 23:00:55
Ocena: 6(glosow:6)-+
Popieram jacopp - jak najbardziej można ich filmować oraz fotografować

puchu
2012-11-11 12:18:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
źle się wyraziłem, można filmować (co i tak jest polskim ewenementem na skalę światową), ale policjant NIE jest osobą publiczną, a co za tym idzie nie można nagrania rozpowszechniać bez zgody. więc nagranie dla sądu jest ok, za youtube możecie mieć problemy.

Boniekkk
2012-11-10 17:59:23
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jak kolega będzie kiedyś przypadkiem w Bartoszycach to stawiam ;p

rozQrwek
2012-11-10 17:43:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Myszków :D zajebiste miasto :)

leborw
2012-11-10 15:54:57
Ocena: 9(glosow:11)-+
Brak kwitów na samochód i nie daj Boże ubezpieczenia wzywają lawetę. Nie masz dokumentów przy sobie masz im dowieść nie obchodzi ich jak. Jak dla mnie koleś spoko się zachował, nauczyć ich inaczej nie można.

Szakal
2012-11-10 15:51:01
Ocena: -6(glosow:12)-+
No chlopy trochę mieli ręce związane...parenaście lat wstecz szczyl by nie miał zębów i rękę w łokciu pałą upier....ą..:))

Gheed
2012-11-10 15:45:07
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

erik007
2012-11-11 11:33:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
no jak Rysio ale z "Czas surferów" ... :)

cwalkghost
2012-11-10 15:34:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tdkbrabus
2012-11-10 14:00:52
Ocena: -16(glosow:24)-+
ma chłop racje co do legalizacji, ale jak mu zgwałcą żonę i będą podpalać dom ciekawe czy będzie wymagał od policji wymaganych uprawnień?

diamentowamaska
2012-11-10 16:18:35
Ocena: 19(glosow:27)-+
Absurd ten nie dotyczył gwałtu ...więc nie szukaj dziury w du..ie bo tam jest ! ... a porównania masz idiotyczne....

olta80
2012-11-10 13:44:46
Ocena: 12(glosow:16)-+
to jest jego zasrany obowiązek aby miał kwity przy sobie!!!brak kwitów u niego to tak jak każdy z nas by zapomniał dowodu osobistego, prawka,OC,lub przeglądu-nie dopełnił swoich obowiązków !!!brawo kolego ja też mam już wszystkie kodeksy przerobione i nie daje się im wyciulać!!!

kordoca
2012-11-10 12:58:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PonuryUserr
2012-11-10 12:17:59
Ocena: 1(glosow:7)-+
Z tymi dokumentami to jest wielka ściema dla ludzi którzy nie mają o niczym pojęcia. Wystarczy że policjant powie że mają potrzebne dokumenty na komendzie na drugim końcu polski - zabiorą Ci dowód i każą czekać aż dostarczą im dokumenty lub po prostu każą założyć sprawę do sądu - tak czy siak lipa

szpajder
2012-11-10 12:05:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widzę, że niewielu z was odpala filmy z wiochy na YT. Tam jest wszystko wyjaśnione i po przeczytaniu komentarza autora, nie snuli byście głupich domysłów.

adolf206
2012-11-10 10:52:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
osoby w tym filmie mozna roznie ocenic bo nie wiadomo czy przekroczyl np tylko o 15km/h czy moze o 70,druga sprawa nie wiadomo czy przekroczyl w poblizu szkoly czy np zlapali go 100m przed koncem zabudowanego gdzie juzkoncza sie zabudowania

wariatos1
2012-11-10 10:09:41
Ocena: -2(glosow:8)-+
...idąc za radą kolegi,zażądałem od żony aby pokazała mi legalizację,obiadu nie było,seks widzę tylko w necie,dzięki za dobre rady...

rekmar2
2012-11-10 09:47:07
Ocena: -4(glosow:8)-+
Znając życie to wszystkie radiowozy mają połączenie z siecią wewnętrzną policji można było załatwić to w ten sposób albo podać "Burakowi" numer legalizacji dzwoniąc do komendy.Swoją drogą to piratom drogowym daję bana.

marineo
2012-11-10 09:03:10
Ocena: -2(glosow:8)-+
byrak przekroczył prędkość to niech cierpi penikuje pewnie tym wykroczeniem przekroczy 24 pkt karne płaczące dziecko z kamerą

Samwise_Gamgee
2012-11-10 03:10:46
Ocena: -2(glosow:6)-+
będe mu bić brawo jak kiedyś zabije twoja starą tumanie

comiecwpisac
2012-11-10 00:54:23
Ocena: -4(glosow:30)-+
Polak być bardzo nerwowy, ja tego nie lubieć Polak to burak!

szpajder
2012-11-10 01:53:42
Ocena: -1(glosow:25)-+
Kto dał ci plusa koński worze?

puszekp
2012-11-10 00:10:44
Ocena: -3(glosow:3)-+
miał dać w łąpę 5 dych a nie sorry ich jest dwóch stówe miał rzucić na siedzenie i pojechać a ten nagrywa co za koleś zapomniał że jest w polsce huahuahua

automatyk
2012-11-10 00:00:35
Ocena: 9(glosow:15)-+
koleś z jajami , brawa dla niego

Agape89
2012-11-09 23:38:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
lol ja to bym sie bała ze mi wpieprzą, policjanci myśla ze im wszystko wolno....

Quaras
2012-11-09 23:12:03
Ocena: 10(glosow:10)-+
Te mistrzowie. Po 1. Policja ma obowiązek mieć przy sobie dokumenty legalizacji urządzenia pomiarowego oraz dopuszczenia do użytkowania w celu pomiarów prędkości. Po 2.Policjant w mundurze może być filmowany bez uprzedniego zawiadamiania go o tym. Wyjątkiem jest sytuacja w której Policjant zdecydowa

Quaras
2012-11-09 23:14:24
Ocena: 5(glosow:7)-+
nie zabroni tej czynności. Więc jeśli Policja Cię zatrzyma a nie ma przy sobie w danej chwili np. dokumentu legalizacji pomiary i nagrania dokonane przez urządzenie nie mogą być uznane za dowód wykroczenia. Każdy Policjant Cię puści wolno bo nie ma żadnych podstaw żeby Cię trzymać. Nie mówię tego z

Quaras
2012-11-09 23:15:48
Ocena: 5(glosow:5)-+
nienawiści do organów ścigania. Tylko z doświadczenia w tej pracy bo żal mi tych noobów bo nie wiedzą co piszą i uważają się za geniuszy

cobos18
2012-11-09 22:51:57
Ocena: -6(glosow:6)-+
kolega następnym razem zainwestuje sobie w CB radio

lila963134
2012-11-10 06:43:07
Ocena: 4(glosow:6)-+
po co CB radio, jak oni w tym miejscu stoją co drugi dzień... Po za tym każdy światłami daje znać, że stoi policja

jano1101
2012-11-09 22:20:26
Ocena: 2(glosow:16)-+
jak zwykle nie brak zwolenników absurdalnej pracy organów ścigania, film we właściwym miejscu, obrona Policji - nie na miejscu, popieram kolegę, który nagrywał film, nieświadomie oddajemy swoje pieniądze, które i tak nam zabierają, kogo na to stac???

soundnaut
2012-11-10 12:49:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
@greeneye - zgodnie z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, policjant na służbie jest osobą publiczną. Koniec pieśni.

greeneye
2012-11-09 22:18:40
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

greeneye
2012-11-09 22:22:42
Ocena: -11(glosow:17)-+
Osobą publiczną jest np. Doda czy Kamil Durczok, bo ich mordę znają wszyscy. Poza tym nie wolno nagrywać i umieszczać w internecie wizerunku czyjejś osoby bez jej zgody.

DoktorGranat
2012-11-09 22:15:23
Ocena: 3(glosow:9)-+
To, że facet nie miał przy sobie świadectwa legalizacji urządzenia, nie oznacza że wynik już jest przesądzony, a kierujący może kpić. Trzeba było nie przyjąć MKK i udać się po sprawiedliwość do Sądu!Tam też, okazane by mu były wszelkie dokumenty, a wrażenia pozwoliłyby długo pamiętać takie spotkanie

mirasek72
2012-11-09 21:51:42
Ocena: 0(glosow:24)-+
prawda jest taka że gdyby jechał przepisowo nie stałby jak pajac przy radiowozie i głupa z siebie robił kręcąc ten płytki filmik.po drugie niezalegalizowany sprzęt w życiu nie wyjechałby na ulice ludzie.JEŹDZIJCIE JAK NALEŻY TO SIE NIE BĘDĄ CZEPIAĆ

krisu007
2012-11-09 22:47:54
Ocena: -2(glosow:10)-+
Popieram Cię miras-ku72 ale stado gimbusów co jeżdzi tylko na GTA3 zaraz zmiesza mnie z błotem. TYLKO PÓŹNIEJ K...A MAĆ WSIADAJĄ ZA KÓŁKO I WIOZĄ ŚMIERĆ -zazwyczaj na niewinnych ludzi !!! GIMBUSY I JP - MORDA W KUBEŁ !!!

CocaineSystem
2012-11-10 02:35:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Teraz to nowe kompy mają to pewnie w GTA 4 śmigają a na GTA 5 czekają...

mielonozaur
2012-11-09 21:41:13
Ocena: 3(glosow:13)-+
>>> Pieski małe dwa...

marillion
2012-11-09 21:28:26
Ocena: -4(glosow:12)-+
Kierowca zawinił i tak, bo złamał przepisy ruchu drogowego. Tylko ludzie ludzie są cwani i patrzą jak można ominąć prawo na maksa. Gdyby był niewinny - to rozumiem, że małolat się buldoczy na policję, ale nie wierzę, że złapali go bo przekroczył prędkość o 10 km.

Wiesniakznetu
2012-11-09 21:58:35
Ocena: 10(glosow:14)-+
Wyobraź sobie prostą, czteropasmową jezdnię, z dobrą nawierzchnią, nie w centrum miasta. Na takich zazwyczaj stoi znak ograniczenia do 50. Jadąc po tej drodze 50 wydaje ci się, że jedziesz 15. Po tej drodze bezpiecznie można jechać 70-80. Można powiedzieć, że to po prostu wabik na kierowców dla kasy

damian.szefo
2012-11-09 20:54:02
Ocena: -1(glosow:11)-+
JPeki jesteście poj..ani na 100%

mcebury
2012-11-09 20:49:48
Ocena: 7(glosow:17)-+
I bardzo dobrze. Nagrywajcie psów podczas kontroli drogowych bo pamiętajcie że za to wam nic nie grozi a oni nie są ponad prawem i nie mogą podpuszczać i szykanować kierowcę którego zatrzymali jak jakiegoś bandziora... Kamera sprawia że zatykają im się mordy, a lepszy efekt jak rozmowa....

mcebury
2012-11-09 20:51:54
Ocena: 6(glosow:12)-+
... jest nagrywana po tajniaku i informujesz go o tym jak zdąży ci już naubliżać...

Wiesniakznetu
2012-11-09 22:00:20
Ocena: 6(glosow:8)-+
Masz cholerną rację. Na tvnturbo w uwaga pirat, przed kamerą zawsze są grzeczni i przykładowi

mcebury
2012-11-10 20:56:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dlatego trzeba ich nagrywać, pisać nazwisko, imię, miejsce zamieszkania i wrzucać do internetu żeby wszyscy to widzieli. Żeby wiedzieli który policjant gdzie jak się zachowuje...

zajcew26
2012-11-09 20:39:04
Ocena: 9(glosow:11)-+
Jak człowiek zapomni prawka albo dowodu to odrazu mandat. A oni mogą radaru bez papierów uzywać ? Nie wiem jak z resztą , ale legalizacje muszą mieć. To tak jak z gaśnicą. Piękna akcja. Druga sprawa jest taka, że na jakieś cioty trafił haha

Mapsta
2012-11-09 20:31:20
Ocena: -8(glosow:18)-+
Uważam, że koleś przesadził. Mógł zwrócić im zwrócić uwagę że nie mają tych papierów, ale bez przesady. Dla mnie był bezczelny. A poza nawiasem nie można kogoś nagrywać bez jego zgody i wrzucać tego na internet bez zasłonięcia twarzy. Miał problem trzeba było nie jechać szybko.

jons711
2012-11-09 20:27:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
jeszcze tylko brakuje w komentach JP na 100% hahahaah

oczko44
2012-11-09 20:26:28
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie pieprzcie głupot ze dostanie 10 pkt i 500 dostanie tylko tyle ile przewiduje taryfikator, a skoro mają mieć te dokumenty to niech je mają.

kadamcz
2012-11-09 20:18:30
Ocena: -12(glosow:14)-+
CO ZA BARAN NAGRYWAŁ TEN FILM!!!!! POLICJA WCALE NIE MUSI MIEĆ PRZY SOBIE INSTRUKCJI OBSŁUGI SUSZARKI ABY NIĄ WYKONYWAĆ POMIARY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I JEŚLI KTOŚ KOMUŚ ZABIERAŁ CZAS TO WŁAŚNIE ON MARNOWAŁ GO POLICJANTOM A NIE NA ODWRÓT!!!!!!!!!!!!! NAWIASEM MÓWIĄC GDYBYM BYL NA ICH MIEJSCU T

Rozno
2012-11-09 20:05:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Miniaturka przed wciśnięciem "play"...myślałem, że policjant wali konia w samochodzie...

ja514
2012-11-09 20:01:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
I tak koleś dostał mandat i do tego najwyższy z możliwych:)

ja514
2012-11-09 20:00:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ludzie ogarnijcie się. Skoro i tak mają te papiery więc nie unikniecie mandatu. Czy dostaniesz go od razu czy w sądzie jeden ciul.

gibbon
2012-11-09 19:47:34
Ocena: 3(glosow:7)-+
pieski jak nagle zamilkły , mowe im odjeło, brawo dla gościa

andrevv
2012-11-09 19:29:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bravissimo. Duże piwo.

Shoson
2012-11-09 19:29:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pieknie smerfy wymydlił

kaszu
2012-11-09 18:57:00
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ok, pokazał jaki kozak z niego a teraz niech sie pochwali ile dostał :D Pewnie 10 pkt i 500 zł :D

Kiziamizia1989
2012-11-09 18:51:15
Ocena: -4(glosow:8)-+
To się misiaczki speszyli, aż miło popatrzeć. Przynajmniej raz oni a nie kierowca hehe Ale ta wpadka policjantów pójdzie w Polskę w tempie błyskawicy i już nikt ich nie zagnie, bo się Policja na to przygotuje. Także odradzam podobne numery...

Pierdzielak
2012-11-09 18:48:05
Ocena: 2(glosow:6)-+
Założę się, że nie wiedzą, co to jest efekt Dopplera

gandzior7676
2012-11-09 18:47:06
Ocena: 2(glosow:10)-+
Bardzo dobrze gościu zrobił BRAVO

liszka91
2012-11-09 18:46:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

liszka91
2012-11-09 18:44:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

liszka91
2012-11-09 18:41:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

StachTraktorzysta
2012-11-09 18:40:32
Ocena: 3(glosow:9)-+
Oni wymagają papierów na samochód. przeglądu, ubezpieczenia, dokumentu potwierdzającego że potrafimy obsługiwać taką maszynę jak samochód. To niech oni też mają przy sobie takie papiery. A jak nie to zjazd na bazę.

warszawiak123
2012-11-09 18:37:35
Ocena: 6(glosow:8)-+
a wy pseudo-policjanci do roboty a nie w komentarzach cwaniakujecie

Nesken
2012-11-09 18:32:32
Ocena: 3(glosow:11)-+
Brawo dla kolesia, który to nakręcił, a mnie osobiście wkur***ją komentarze broniące Policję - oni nie raz potrafią być dużo bardziej chamscy i bezczelni, tu ze strony kolesia był lajt.

szulcik
2012-11-09 18:29:22
Ocena: 2(glosow:10)-+
Oni od nas wymagają ,karzą za brak ,my również mamy takie prawo by wymagać od Nich. Proste tutaj nie ma zadnego chamstwa czy tez innych dziwnych rzeczy..

kontroler
2012-11-09 18:19:37
Ocena: -11(glosow:15)-+
nie lubię takich pseudocwaniaków

ROBI00000000
2012-11-09 18:16:45
Ocena: -4(glosow:10)-+
Tylko jak mu dowiozą tę legalizację to raczej na rabat w mandacie nie może liczyć..

damiano1357
2012-11-09 18:12:25
Ocena: -4(glosow:14)-+
GOŚCIU ŚCIĄGA NA SIEBIE TYLKO PROBLEM BO ZA KAŻDYM RAZEM JAK COŚ PRZESKROBIE TO DOSTANIE NAJWYZSZĄ KARE Z MOŻLIWYCH I NIE BĘDZIE ŻE BOLI.

foxx1977
2012-11-09 17:42:45
Ocena: -3(glosow:11)-+
was chyba policja za granicami polski nigdy nie zlapala koles by juz w pudle siedzial

op_tychy
2012-11-09 17:27:41
Ocena: 3(glosow:13)-+
Brawo dla Gościa. Postawiłbym mu piwo!

borycho1
2012-11-09 17:17:03
Ocena: 8(glosow:16)-+
ja tez kiedyś poprosiłem o legalizacje radaru niestety mieli a ja zamiast 100zl dostałem 200zl i straciłem dowód rejestracyjny za stan techniczny

smasiek
2012-11-09 17:16:09
Ocena: -1(glosow:9)-+
powinni tez miec papier w ktorym pisze ze dany policjant moze sie poslugiwac takim sprzetem i oczywiscie powinien to wszystko przedtstawic temu gosciowi :)

klimcio
2012-11-09 17:13:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

yoyyoy1605
2012-11-09 17:12:58
Ocena: 7(glosow:13)-+
I pomyślcie tylko ile mniej byłoby w budrzecie państwa gdyby ludzie zamiast potulnie płacić znali swoje prawa i je skutecznie egzekwowali od policji tak jak np ten pan:P

gumis107
2012-11-09 16:59:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
z tego co wiem pwonni jeszcze posiadac atest akumulatorow do suszarki ,a nie maja .W razie odmowy wydania atestu piszemy pismo do Urzadu Miar(czy jakos tak sie to nazywa )w ktorym pytamy,czy akumulatory bez atatestu maja wplyw na dzialnie urzadzenia ,odpisuja nam ,ze tak i sprawa jest wygrana w sadz

urlichvonorzel
2012-11-09 16:46:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
jak oni to nie muszą mieć potrzebnych dokumentów a ty jak jedziesz samochodem i zapomnisz prawa jazdy albo dowodu rejestracyjnego to odrazu piszą mandat

pazdzioch554
2012-11-09 16:17:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kiedyś widziałem chyba w drogówce jak jakiś adwokat odstawił podobny numer,też chciał legalizacje radaru ale nie mieleli. Nie przyjął mandatu ale co dalej to nie wiem...

fhurer88
2012-11-09 16:09:30
Ocena: -8(glosow:16)-+
WY barany!!!!!! Myślicie, że gość udupił Policję, bo nagrał ich na telefonie??? BARANY!!!!! Facet na 20000000% przegra sprawę w sądzie, przyłożą mu jeszcze koszty postępowania sądowego. Ciekawe czy wtedy coś napisze. hehe....

lila963134
2012-11-09 16:30:26
Ocena: 11(glosow:13)-+
filmik nawet nie został dołączony do dowodów, bo nic na nim konkretnie nie ma, w tym sporze dokumenty tak naprawdę odgrywają role drugoplanową, a filmik jest tylko po to, aby każdy zobaczył jakich praw może dochodzić i jak policja nie dopełnia swoich obowiązków

ynck
2012-11-09 16:02:27
Ocena: -11(glosow:17)-+
ale społeczniak:) chodzi z telefonem i nagrywa rozmowy... baby mu trza

drift007
2012-11-09 15:32:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
brawo brawo!!!

h4cker
2012-11-09 15:28:08
Ocena: 3(glosow:13)-+
Hehe :D gdzieś dziwnie nabrali wody w usta i nic nie mogli z siebie wydusić pajace...

ARN_pl
2012-11-09 15:00:47
Ocena: -3(glosow:7)-+
Szacun Dla tego Goscia!! HAHA teraz to on sie troche popASTWIL NAD NIMI A NIE JAK ZAZWYCZAJ TO ONI NAM ROBIA!! serio super !

miku666
2012-11-09 14:50:02
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

allejaja
2012-11-09 18:01:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak pewnie jest policjantem i temu dostał mandat.. ha ha ha

grafi_tg
2012-11-09 13:38:19
Ocena: -3(glosow:25)-+
pacany jeździjcie zgodnie z prawem i nie będzie motanki :)

countachxxx
2012-11-09 13:56:03
Ocena: -12(glosow:28)-+
jezdzij zgodnie z prawem byc zawalidrogom i wkurwiaj wszystkich!!!!

deathmind
2012-11-09 14:13:10
Ocena: -23(glosow:35)-+
Weź się ogarnij cieniasie. Pajacem jest ten co przecina na czerwonym, ale gdy jeżdżę w Warszawie nocą w środku tygodnia godziny "zero ruchu" to limit 60 podwajam i potrajam. To, że masz gówniane auto i jesteś rzadki nie znaczy, że kilkuset konne fury mają się wlec za takimi ciotami.

busoni
2012-11-09 16:12:35
Ocena: 10(glosow:10)-+
Deathmind.(nomen omen)Potrajasz nawet?No brawo.Może kiedyś spotkasz się z filarem mostowym,tak jak ten,co do dziś "nie pamięta kto prowadził"...I niech to będzie filar a nie np.grupa ludzi wracających nocą z imprezy.

Wika007
2012-11-09 13:37:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
Proste pytanie : jakie dokumenty muszą być do tej "suszarki" ? Instrukcja obsługi Legalizacja i co jeszcze ?

Eric_Cartman
2012-11-09 13:49:31
Ocena: -13(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora

deathmind
2012-11-09 14:21:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
Podstawa to legalizacja pierwotna - dokument potwierdzający, że urządzenie zostało dopuszczone do użytku, legalizacja wtórna - coś na podobę przeglądu okresowego w samochodzie, potwierdza zdatność urządzenia do pomiaru, instrukcja obsługi - określa kąt pomiaru, pogodę etc.

Afro_fm
2012-11-09 18:57:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Świadectwo legalizacji ponownej oraz nienaruszone cechy zabezpieczające (wypisane na świadectwie). I tyle! Jeśli ma radarze są naklejki legalizacji (kolorowe hologramy) to nawet świadectwa nie musi mieć policjant. W bajki se włóżcie zasilacze i instrukcje obsługi.

piciu234
2012-11-09 13:36:22
Ocena: 0(glosow:10)-+
oby więcej takich akcji:):)

yyhhh
2012-11-09 13:28:41
Ocena: 3(glosow:11)-+
dobrze zrobił koleś,który to nagrywał. szacun niesamowity!

deathmind
2012-11-09 14:22:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
A zależy. Oni też są ludźmi i mają ciśnienie na takie akcje, więc jakby gościu może zbił z tonu to by go puścili. Sam miałem taką sytuację, że po prostu wymiękli na koniec.

kingala111
2012-11-09 13:13:50
Ocena: 3(glosow:9)-+
GOŚĆ JEST WIELKI !!! JAK BY TAK ZWYKŁY KOWALSKI NIE MIAŁ KTÓREGOKOLWIEK DOKUMENTU TO KARA NIEUNIKNIONA A WEDŁUG NICH ICH TO NIE OBOWIĄZUJE

raven25
2012-11-09 13:12:37
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wielki Szacun Dla goscia nagrywającego,

hahaj123
2012-11-09 12:43:04
Ocena: 4(glosow:12)-+
Wielki szacunek dla gościa, a długi1947 już tak nie brań policjantów bo jak są potrzebni to ich nie ma.

dlugi1974
2012-11-09 20:59:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Właśnie o to chodzi że byli tam gdzie powinni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tomasz1251
2012-11-09 11:39:50
Ocena: -5(glosow:7)-+
Najpierw barany przeczytajcie opis pod filmikiem potem komentujcie.

dzamall
2012-11-09 11:38:43
Ocena: -10(glosow:42)-+
a ja wam powiem ,że demokracja polakom zaszkodziła.fakt gość który nagrywa ma rację dokumenty muszą być ale takie pyskówki z policją to typowe zachowanie gówniarzy.w głowach się polaczkom porąbało.

mr.tick
2012-11-09 12:52:33
Ocena: 12(glosow:26)-+
Jakie pyskówki? Jak to według Ciebie powinno wyglądać? Nie dość, że policjant nie wykonał pomiaru prawidłowo i nie mieli papierów to jeszcze facet powinien przepraszać za to, że chcą mu zabrać kilkaset zł? Ty byś pewnie jeszcze w rączkę pocałował na koniec.

zbiczeek
2012-11-09 18:10:58
Ocena: -3(glosow:3)-+
@mr - A po czym wnosisz, ze policjant nie wykonal pomiaru prawidlowo? Byles swiadkiem prowadzenia pomiaru, czy moze z JP 100% jestes i w kazdy gniot wierzysz?

cavefalcon
2012-11-09 11:36:56
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krzychoo33
2012-11-09 11:35:30
Ocena: 8(glosow:16)-+
Kiedys widzialem w tv, jak rzecznik policji mowil,ze niecale 40% procent "suszarek" ma atest i wymagane dokumenty.Co za tym idzie,jesli tych dokumentow nie ma,to czy urzadzenie jest sprawne,czy nie,nie maja prawa wystawic mandatu.to samo dotyczy alkotestow.

jaa1215
2012-11-09 11:34:23
Ocena: 3(glosow:19)-+
Myślę że komentarze w obronie naszych "dzielnych" funkcjonariuszy piszą osoby które, oprócz drogówki, nie miały do czynienia z pracą policji. Gdyby było inaczej nie wypowiadali by się o nich w takich superlatywach! Pozdrawiam głównego bohatera filmiku

przemek5d
2012-11-09 11:31:55
Ocena: 8(glosow:18)-+
Ja tam nie kombinuje bo mam nadpekniętą szybe brak gaśnicy itd jeszcze by mi dowód zabrali po złości. Grzecznie daje w łape i odjeżdzam

Pasiak
2012-11-09 11:27:38
Ocena: 8(glosow:20)-+
Nareszcie ktoś nie narobił w majty i potrafi upomniec Policjana, oni sa ponad prawem??

Lukaszmwa
2012-11-09 11:25:53
Ocena: 7(glosow:13)-+
w sumie to ma i racje bo musi miec kwity czy suszara jest sprawna

jacorawa
2012-11-09 11:19:19
Ocena: 8(glosow:20)-+
Widocznie jeszcze nie dostałeś niesłusznie mandatu. Jestem za żeby łapać tych co jeżdżą nieprzepisowo ale tez za tym zeby policja karała ale za coś!, a nie za nic jak to w wiekszości przypadkach jest!

Renia_400
2012-11-09 11:30:42
Ocena: 0(glosow:20)-+
Ta, wszyscy dostają mandaty za nic, w więzieniach też siedzą sami niewinni.

biggu
2012-11-09 11:40:23
Ocena: -1(glosow:13)-+
no ja np. dostałem mandat bo najechałem kołami jednej strony na podwójną linię ciągłą przy zjeździe z drogi głównej na parking

SoczekZfoczek
2012-11-09 11:19:10
Ocena: 0(glosow:22)-+
i mają racje, żeby z nim nie dyskutować.. sie oburzył, że mandat dostanie cwaniaczek, za darmo go nie dostał.. mnie policja nie raz zatrzymala jechalem zgodnie z przepisami i jakos narazie żadnego mandatu na koncie nie mam

vegaa
2012-11-09 11:10:59
Ocena: -4(glosow:14)-+
Troszke piepszył głupoty, ale trzeba mu przyznać, że ma jaja.

snr3
2012-11-09 11:08:55
Ocena: 5(glosow:15)-+
Ty gosciu masz cos z banka... Nie pojmujesz wogole po co ta wstawka. Tu juz nawet nie chodzi o to czy on jechal za szybko czy nie. Chodzi o to ze policje tez jakies tam przepisy obejmuja i skoro sie nie ogarniaja i je lamia to dlaczego maja uniknac odpowiedzialnosci? Pozatym zauwaz jak go za kazdym

jedziemmalina
2012-11-09 11:08:21
Ocena: -15(glosow:25)-+
Niech gnojek zacznie od siebie i "zgodnie z przepisami" niech zacznie jeździć. Bo jeszcze jest za siur, żeby przy starszych się mądrzyć.

czeslawj
2012-11-09 13:48:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
To właśnie policja, żeby móc karać innych powinni sami być bez zarzutu...

nero999
2012-11-09 11:06:34
Ocena: -4(glosow:14)-+
Koleś zrobił z siebie pajaca.Jak coś się złego dzieje to gdzie jest policja,jak pilnują porządku to j...ać policję.

velbekkomen
2012-11-09 11:04:00
Ocena: 6(glosow:10)-+
jak zapę ubezpieczenie z domu się płaci ok 3000 zet... to oni też powinni zapłacić... gość ma rację: my dokumenty i oni też - podobno Polska jest państwem prawa - ciekawe

SteelMike
2012-11-09 12:54:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
3000zł? Haha, za brak dokumentów to masz 50zł.

rudi-fb
2012-11-09 13:02:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak w ogóle nie masz ubezpieczenia to zapłacisz trzy tysie , za brak kwita dostaniesz 50 pln. Także nie przesadzaj..

Rivero
2012-11-09 10:58:19
Ocena: -16(glosow:20)-+
Na 48 sku*wiela bym wsadził. Wkur*iają mnie tacy ludzi.

szpajder
2012-11-09 13:21:38
Ocena: 4(glosow:6)-+
Co się czepiasz policjanta, nie jego wina, że nie dostał dokumentów od komendanta... haha

ramon123
2012-11-09 10:46:05
Ocena: -6(glosow:16)-+
Ten koleś to idiota, wysokości mandatu to mu to nie pomoże negocjować...

dlugi1974
2012-11-09 10:44:49
Ocena: 6(glosow:32)-+
Ja czegoś nie rozumiem?? dlaczego tak się nienawidzi Policjantów pilnujących naszych dróg?? Dla mnie jest jasne jadę zgodnie z przepisami nie dostaję mandatu!! Gnam i stanowię zagrożenie dla dzieci przechodzących przez jezdnię to dostaje mandat.

dlugi1974
2012-11-09 10:56:01
Ocena: 2(glosow:14)-+
Jeśli ktoś za chwilę wstawi film z tym samym gościem gnającym przez wioskę i dzieckiem które potrąci, wszyscy jednoznacznie napiszą gdzie była Policja??? Więc odpowiadam policja właśnie nie dopuściła do takiej sytuacji!

siux
2012-11-09 11:55:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
Częściowo się z Tobą zgodzę - "Gnam i stanowię zagrożenie dla dzieci przechodzących przez jezdnię to dostaje mandat". Problem leży w tym, że ich nie ma tam gdzie są dzieci, tylko zapi***alają z rejestratorem po drodze ekspresowej, terenie niezabudowanym albo autostradzie. Coraz trudniej je

siux
2012-11-09 12:00:38
Ocena: 5(glosow:5)-+
kierowcę w mieście, gdyż świadomość ludzka z roku na rok jest minimalnie większa. Zauważ, że znaczna większość ludzi w mieście jeździ te 50 km/h. Największym ku**stwem wykazuje się straż miejska, która potrafi ustawić fotoradar tak, żeby robił zdjęcie od tyłu, na ostatnich 100 m trenu zabudowanego.

dlugi1974
2012-11-09 12:14:50
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tutaj też zgodzę się częściowo z Tobą i odpowiem pytaniem, czy widziałeś kiedyś osoby w samochodach które zderzyły się ze sobą czołowo poza terenem zabudowanym przy prędkości powiedzmy 150 km/h ? a widziałeś twarze rodzin tych osób które przyjechały na miejsce wypadku??

Makaron666
2012-11-09 12:54:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
słyszałeś kiedyś żeby zarządca drogi został ukarany za spowodowanie wypadku bo np. włączając się do ruchu nic nie widzisz bo są 2 metry krzaczory na poboczu albo droga jest źle oznakowana policja wtedy pisze jako przyczynę wypadku prędkość

mr.tick
2012-11-09 12:58:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dlaczego? Już odpowiadam... zamiast przy szkołach ustawia się radary i kontrole pod koniec terenów zabudowanych. Po drugie- większość ograniczeń jest tak debilna, że gdyby wszyscy jeździli zgodnie z nimi to ulice byłyby zakorkowane całą dobę- był o tym nawet raport jakiegoś profesora.

siux
2012-11-09 13:03:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeżeli już doszło do zderzenia czołowego, to nie ma wielkiej różnicy między 90 a 150 hm/h. Jedynie w ilości fragmentów, które trzeba pozbierać. Czołowego zderzenia "na raz" z prędkościami powyżej 80 km/h nie jest w stanie nikt przeżyć ze względu na przeciążenie. Inna sprawa, że gdyby było

siux
2012-11-09 13:07:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
wolniej to mogło by go wcale nie być, ale gdybać to sobie można. Długi mam do Ciebie takie pytanie trochę poza tematem - ile kilometrów robisz rocznie i jak często jeździsz w trasy powyżej 200 km, bo z Twoich wypowiedzi wnioskuję, że jeździsz głównie w mieście do pracy i wożąc dzieci do szkoły

mr.tick
2012-11-09 13:08:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Po 3- pomiary są często źle robione, maszyny są źle ustawione np. w stosunku do osi jezdni (ma być jakiś konkretny kąt określony przez producenta, a nie "na oko"). 4- wymuszanie na właścicielach aut podania kierowcy ze zdjęcia, na którym widać tył auta (straszą sądem). Jeszcze mało?

mr.tick
2012-11-09 13:14:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Podsumowując- policja i straż miejska ma gdzieś bezpieczeństwo na drogach- to jest po prostu maszynka do robienia pieniędzy na mandatach wykorzystująca niewiedzę, naiwność i uległość ludzi (bo większość nawet jak wie, że ma rację to woli odpuścić niż łazić po sądach).

siux
2012-11-09 13:46:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dokładnie o to mi chodzi. "Po 3- pomiary są często źle robione, maszyny są źle ustawione np. w stosunku do osi jezdni (ma być jakiś konkretny kąt określony przez producenta, a nie "na oko")." A wiesz, że im ten kąt jest większy, tym pomiar jest bardziej na Twoją korzyść, gdyż cos

siux
2012-11-09 13:47:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
cosinus kąta 0-90 stopni dąży do 0.

dlugi1974
2012-11-09 21:05:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
siux już odpowiadam, dzieci niestety nie mam, do samej pracy dojeżdżam 30 km w jedną stronę i tam wsiadam do następnego samochodu bo pracuję jako kierowca !

tyn113
2012-11-09 10:38:37
Ocena: -3(glosow:9)-+
szacun!

ziarniak16
2012-11-09 09:24:29
Ocena: -4(glosow:10)-+
Wzorowo.tak trzeba z nimi się obchodzić!

bandos
2012-11-09 06:17:08
Ocena: 0(glosow:16)-+
dajcie mi adres tego kolesia kupie mu skrzynke żywca ,

ckabudzik
2012-11-09 01:55:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
zastanawiam sie tylko jak to sie skonczylo. pewnie kolega nagrywajacy dostal najwiekszy mandat za przekroczenie. czy wie ktos moze jaki byl koniec???

szpajder
2012-11-09 13:20:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
"po 30min jak już nie wiedzieli co ze mną zrobić, kazali odjechać, nie spisując nawet wniosku do sądu." Tak napisał autor filmu.

kolonawesolo
2012-11-08 23:14:38
Ocena: 3(glosow:15)-+
no to teraz jak mnie złapią to sie bedę domagał homologacji użądzenia którym sprawdzają prędkość dzięki koledze za oświecenie :)

kilov
2012-11-08 23:10:56
Ocena: -5(glosow:9)-+
Szkoda że jeszcze pała ich nie za....ł ale to wtedy też by było na kamerze... Do zobaczenia na Marszu Niepodległości 11 listopada w Wawie, chłopaki z MO...

borosss
2012-11-08 23:08:47
Ocena: -3(glosow:11)-+
wielkie barwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oskar dla niego i nie na wioche tylko do TVN to dać

jk1970
2012-11-08 23:03:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ulabor
2012-11-08 23:02:08
Ocena: -2(glosow:14)-+
To jest "JP na 100%". Uczyć się gnoje od prawdziwego KOZAKA.

lancuszek51
2012-11-08 22:43:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Bolesna prawda

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0