lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak naród Polski nauczył się pokoju...
główna
Dodano: 12.11.2012, 09:32:30   przez: BlaszanyPinokio
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 857  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(361)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Aria88
2012-11-14 21:32:20
Ocena: 17(glosow:27)-+
co za banda debili to plusowala? Czy głupi Naród Polski nigdy nie nauczy się odrózniania prawdy od fikcji?

Nerwowa
2015-01-12 16:19:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
nieładnie usunęli mój komentarz z linkiem odn przedstawionej kwestii, a szkoda

a.rgon
2013-01-15 19:52:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja się cieszę że jest taka moda atakowania Narodowców, kibiców, patriotów i inne grupy społeczne, widać że rząd boi się nas, obywateli, naszego sprzeciwu wobec beznadziejnej sytuacji w naszej pięknej, "zielonej wyspie". Innym radzę się doinformować - MN nigdy nie organizował i nie będzie organizował

neomi00
2012-11-28 21:28:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale to sejm nas do tego zmusza i popieram te zamieszki!!

ewusia24
2012-11-24 08:41:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie popieram takich zamieszek ale Francuzi i Amerykanie zarabiają dziesięć razy więcej niż my.. My dostajemy jałmużnę a nie wypłatę.. Żyjemy byle przeżyć do końca miesiąca.. Nie dziwię się ludziom że mają dosyć tego kraju pełnego kłamstw, obłudy i złodziei w rządzie..

orangu
2012-11-24 00:30:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
A czy Polska kiedykolwiek była niepodległa? Czy tu kiedykolwiek żyło się szaremu człowiekowi dobrze?

W1kt00r
2012-11-20 21:13:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Prorządowe media robią wszystko, żeby MN oczernić. A tego że kilkanascie tysięcy patriotów zostało na poczatku otoczonych przez po/milicję i spryskanych gazem na dzień dobry to już nikt nie mówi? Za rok "absurdy" dotyczące Marszu Niepodległości na 100% będą te same, ludzie sie jednak nie z

W1kt00r
2012-11-20 21:11:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oczywiście - kolejna zbitka, która ma niszczyć w oczach uzytkowników naprawde fajną inicjatywe jaką jest Marsz Niepodległości. Wkurzałem sie rok temu na gadanie ludzi co tylko TV oglądali i gówno czytali i potem tak gadali o MN jak gadali. Rok mija, a te "absurdy" sie powtarzają... :'/

rafal8
2012-11-19 11:14:14
Ocena: -6(glosow:6)-+
taki własnie Dzien Niepodległosci od 2 lat organizuje nam PIS! a 13 Grudnia szykuje sie nowa zadyma PISu o wolne media, czyli o TV Trwam! Bedzie zadyma i jak zwykle zwala na Policje!

duda97
2012-11-19 21:06:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
Boże! Mimo 6 lat rządów platformy są jeszcze ludzie podatni na jej propagandę. Masakra!

PushPushPush
2012-11-18 13:03:09
Ocena: -4(glosow:4)-+
Polska to Polska

ladypanna
2012-11-17 21:44:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
Aż mi wstyd :(

kuki174
2012-11-17 20:27:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rem75
2012-11-17 15:29:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
zdjęcie 1-policja defiluje,zdjęcie 2 też,a u nas co robi?

rafal8
2012-11-19 11:15:37
Ocena: -8(glosow:8)-+
Pilnuje marsz faszystów i PISowców by nie rozwalali Warszamy jak w 2011

Caliente85
2012-11-17 01:46:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czytam te wasze komentarze i .. zieew

sidinio
2012-11-17 00:19:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
A czego oczekujecie od młodzieży która nie pracy i 0 pozytywnych perspektyw w kraju, albo emigracja albo bieda. Nie którzy jak widać już zaczynają wychodzić na ulice, a media nazywają ich huliganami! brawo . JAREK POLSKĘ ZBAW !!! oby tak dalej rodacy...

Hugoseczek
2012-11-16 18:50:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
HAHAHA bo u nas fajerwerki drogie :D:D:D wiec ludzie wymyslili ''frajerwerki'' :D Wina naszych Kochanych politykow !!

hehehehe
2012-11-16 15:36:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kondii84
2012-11-16 14:24:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
jaki kraj taki Dzień Niepodległości...

excior
2012-11-16 10:38:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
To nie jest do końca tak... Rząd Tuska sobie na to zasłużył. A prowokacja policyjna? Wszystko mówi samo za siebie.

paweuxxx
2012-11-16 09:27:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dzień niepodległości już był w 1918.Teraz są burdy i ataki na tych co udają patriotów,(czytaj:polityków),a niestety odbiło się to też na niewinnych przechodniach.Jak jest wojna to niestety cywile też giną.RZĄD NA BRUK---BRUK NA RZĄD Niestety wielu z was (nie wszyscy)mają za daleko do łba i zostaje

pegas80
2012-11-16 09:00:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kopciarz8
2012-11-16 08:11:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kto tam nie był niech się nawet nie wypowiada ... Państwo policyjne i tyle. Nie ma wolności w tym kraju.

zelki1987
2012-11-16 00:37:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
Naród niepodległości to głupota, bo chcą wsadzić do więzienia. A my jesteśmy biedni w Polsce.

adiskas
2012-11-15 23:59:59
Ocena: 3(glosow:7)-+
nyan cata potraficie oglądać po 10h dziennie, ale nikt nie znajdzie 10 minut żeby dowiedzieć się czy to co podają w TV(n) i nie tylko, to prawda

bart0712
2012-11-15 23:40:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wiadomości ani żadnych faktów nie oglądam od roku, słucham stacji radiowej z samą muzyką bez wiadomości. Polecam każdemu odciąć się od tego co nam media serwują - nie macie pojęcia jaką mam spokojną głowę:)

twospliffs
2012-11-15 23:13:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
aha, czyli rzucanie płytami chodnikowymi w policję to nieprawda, a ci co to robili wyrażali w ten sposób swoje obawy o stan finansów publicznych albo służby zdrowia, a to wszystko to w ogóle była prowokacja i nieprawda

damianszkolak
2012-11-16 19:19:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
no i widzisz sam sobie odpowiedziałeś

Majko04
2012-11-15 22:58:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Z kontrrewolucją się nie negocjuje do kontrrewolucji się strzela... Jakoś mnie tak naszło...

mrxbox
2012-11-15 22:29:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
jeżeli tacy jak Ty nie zaczną się przejmować nic nie zmieni się na lepsze mam dosyć już takiej ściemy że wszystko jest okej nie jest qrva

rafal7891
2012-11-15 21:37:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
zawwsze bylismy najlepsi

Jakub-25
2012-11-15 20:51:14
Ocena: -2(glosow:10)-+
to polska zaczyna przypominać parostwo policyjne ale żę są idioci którzy głasują na kommora to już inna sprawa ;/

niobet
2012-11-15 18:39:25
Ocena: 0(glosow:8)-+
i jeszcze jedno co nie którzy dali se wyprać mózgi mediom co widać w ich komentarzach

niobet
2012-11-15 18:35:54
Ocena: -1(glosow:9)-+
prowokacja zomo i nagonka mediów co nie zmienia faktu że dali sie sprowokować. tv w lewackich łapach jest lepszą propagandą niż gebelsa.

wa1tor
2012-11-15 16:43:33
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Jakub-25
2012-11-15 16:42:48
Ocena: 0(glosow:14)-+
Co za kretyn to wstawia ? co za idioci na to głosują ? nie wiecie że policja prowokowała ?? wątpię czy jest tak w USA czy Francji idioci !

abdulx
2012-11-15 16:25:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tylko, że my nie mamy takich problemów, jak np. Francuzi z imigrantami, którzy podpalają samochody i robią rozróby na ulicy. Lepiej się zastanów, zanim następnym razem coś takiego wrzucisz, bo w każdym kraju zdarzają się jakieś odchyły, a Ty po prostu jeszcze za mało wiesz o świecie

blink3r
2012-11-15 15:43:22
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tylko jaka jest w ich krajach sytuacja polityczna i gospodarcza... obiecują nam jak to wspaniale będzie a jest jeszcze gorzej jak się społeczeństwo nie obudzi i nie zrobią drugiego 89 to nic z tego nie będzie będą dalej nas okradać ale po co ja to pisze ludzie i tak wierzą w to co im się w tv powie.

misiek_wawpl
2012-11-15 19:46:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
'89 był sterowany, a teraz ludzi muszą docisnąć w taki sposób żeby do gara nie było co włożyć bo inaczej nic się nie będzie działo...

hitler1234
2012-11-15 15:12:51
Ocena: -3(glosow:7)-+
popieram ich niech rozpierdolą tą polskę i będzie spokuj !!!!!!

rbk17
2012-11-15 14:19:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Najbardziej agresywne są marsze narodowców a następnie gejów.

oburzony
2012-11-16 14:55:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wynika to z tego, że geje są bardziej zniewieściali/kobiecy, więc jak dochodzi między nimi do penetracji analnej, to robią to delikatniej od narodowców. Tak czytałem w gazetce ONR-u, nie wiem ile w tym prawdy.

tomekkopik
2012-11-15 12:48:18
Ocena: 8(glosow:8)-+
Dzień Niepodległości świętuje się normalnie we wszystkich miastach tylko nie w Warszawie. Za rok zapraszam do Trójmiasta

GreQ2010
2012-11-15 12:47:25
Ocena: -2(glosow:6)-+
Powinni takich wywieść do Grecji... chyba z tamtejszych zamieszek zrobili sobie wzór

Made-In-Poland
2012-11-15 12:08:26
Ocena: 8(glosow:12)-+
W mediach jest przedstawiana tylko ta zła strona... Dlaczego nie pokażą marszu i łez w oczach ludzi którzy świętują odzyskanie niepodległości??? A po co... Lepiej prowokować i pokazywać burdy...

mcebury
2012-11-15 15:28:43
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ja jakoś widziałem w telewizji wywiady z ludźmi którzy uczestniczyli w marszu po zamieszkach... Nawet wypowiadał się gościu z dzieckiem w wózku że na początku się trochę bał gdy do nich doszło ale reszta marszu przebiegła według niego pozytywnie... Więc nie (pie)rdol głupot

Ramuelek
2012-11-15 12:07:20
Ocena: 12(glosow:18)-+
Bo w normalnych krajach policjanci nie pzrebieraja sie i nie wchodzą w tłum gdzie specjalnie podjudzają do zamieszek.

mcebury
2012-11-15 15:33:10
Ocena: -3(glosow:13)-+
A jak ma policja łapać najbardziej agresywnych zadymiarzy skoro widać ich z kilometra? Łysi frajerzy nie umieją się zachować to najlepiej zgonić na policję bo nie byłą w mundurach że to oni zaczęli

natuus
2012-11-15 18:37:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
Weź doczytaj mcebury, weszli w tłum, po czym zaczęli podpuszczać zadymę. Jesteś ślepy?

mcebury
2012-11-15 19:54:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wystarczy samo Bury :) --->"zaczęli podpuszczać zadymę"

natuus
2012-11-15 22:17:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pomyśl logicznie. Brak prowokacji = brak zadymy. Proste, prawda? :)

mcebury
2012-11-15 23:30:58
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wytłumacz mi po co niby policja miała by to prowokować to ja wytłumaczę ci dlaczego się mylisz :)

vector78q
2012-11-17 00:40:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bury, nie cytuj tu tv. Nie trzeba zakładać kominiarki, żeby agresywnych ludzi wyłapywać.

natuus
2012-11-18 13:42:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Hm... nie wiesz, że na kiboli jest nagonka? Nie wiesz, że nasza polska milicja próbuje podpuścić kiboli na każdym kroku? Ot na przykład wczoraj zostałam zagazowana, tak sobie, bo chciałam na meczu wyjść z klatki (a raczej trybunowej części klatki) i zrobić siku. I co, sprowokowałam, co nie?

WMG1945
2012-11-19 17:34:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
mcebury- Zeby pokazac jaki wspanialy byl marsz komorowskiego np

jacek.jacek
2012-11-15 11:30:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fender77
2012-11-15 11:23:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie widzicie różnicy ? W normalnym kraju święto niepodległości jest wypełnione przez wszelkiego rodzaju defilady, marsze, festiwale etc. a u nasz Komor przeszedł z kilkoma żołnierzami z pomnika pod inny pomnik i myślą że to jest fajne ? Święta trzeba ŚWIĘTOWAĆ! Polacy zrozumcie to w końcu !!

Kiziamizia1989
2012-11-15 09:19:20
Ocena: 3(glosow:11)-+
Porównanie iście deb.ilne. Bogate państwa stać na takie świętowanie bo tam lepiej się żyje. A w PL nie dosyć, że ludzie niezadowoleni z rządu, zarobków i wysokości wydatków to jeszcze podczas obchodów świąt państwowych prowokuje się ich do zamieszek żaby mieć co pokazać w TV. Władze manipulują nami

bonifacq
2012-11-15 09:10:00
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jeszcze 25 lat temu w Polsce było to nie do pomyślenia przejechała by Milicja , kilku odstrzeliła , kilku spałowała , i następnym razem nawet by nikt nie pomyślał o czymś takim , no ale jest demokracja i za 800zł ( wyrok sądu) możesz nasrać policjantowi na głowę :)

ciapek131
2012-11-15 08:34:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Parling
2012-11-15 08:33:54
Ocena: 0(glosow:18)-+
Co za debile dają plusa na taką manipulacje? Byłeś tam, matole?? Ja byłem i wiem, jak wyglądał marsz! Policja celowo prowokowała uczestników marszu po to, aby w TVN było co pokazać.

ciapek131
2012-11-15 08:33:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ciapek131
2012-11-15 08:30:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zolwo
2012-11-15 08:25:14
Ocena: 7(glosow:13)-+
Co za chory kraj. Telewizja dłużej pokazywała zamieszki niż trwały na prawdę. Pozostałych tysięcy ludzi w tym marszu to oczywiście nie było?

krzysjarzyna1
2012-11-15 08:19:51
Ocena: -9(glosow:25)-+
No niestety wszechpolacy i inni faszyści uwielbiają psuć takie okazje. Gratulacje dla PiSowskiego marszu o 15...

Made-In-Poland
2012-11-15 12:10:51
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jakby nie było to wasza zasrana antifa prowokowała i atakowała ludzi... Zaczęli bójki dostali w palnik i jest wielkie halo...

mcebury
2012-11-15 15:38:20
Ocena: -3(glosow:7)-+
To tak jak na stadionach... Kibice leją się między sobą po meczu, to tak samo Antifa z ONR na marszu... Oba ugrupowania to odpady demokratycznego społeczeństwa... Przynajmniej po tych zadymach reszta ludzi mogła sobie normalnie świętować.

Made-In-Poland
2012-11-17 12:28:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Marszu upamiętniającego odzyskanie niepodległości nie można porównać do meczu...

pozytywunosiciel
2012-11-15 07:54:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2012-11-15 07:23:07
Ocena: 2(glosow:12)-+
niestety w niektórych krajach trzeba walczyć o niepodległosc ..

pieknykrzysio
2012-11-15 06:22:03
Ocena: -1(glosow:11)-+
my nikogo nie lubimy, ilu z Was, z rana, patrzac w lustro sie usmiecha, podspiewuje? Nikt, bo jestesmy juz tak zje.bani ze nawet na siebie patrzymy z agresja, stad tez tyle luster bobitych pod kublami bo nawet dochodzi do rekoczynow! Polszcza

pozytywunosiciel
2012-11-15 07:46:21
Ocena: 0(glosow:6)-+
To, że Ty nie lubisz siebie, nie oznacza, że każdy tak ma. Twój post jest równie durny jak całe te zdjęcie.

misiek_wawpl
2012-11-15 19:49:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
pozytyw chyba nie zrozumiałeś co piękny miał na myśli a ma rację. Ludzie są już tak zmęczeni walką o codzienność i przeżycie od 1-ego do 1-ego, że już nic im sie nie chce...

benex
2012-11-15 05:52:19
Ocena: 1(glosow:13)-+
co za wieśniak robi takie montaże, każdy normalny kto zna temat marszu niepodległości wie że to była p.o.licyjna prowokacja na zlecenie mafii rządzącej

Lisu
2012-11-15 03:53:36
Ocena: 0(glosow:8)-+
nie w polsce tylko w warszawie debilu, inne miasto pieknie świętowały, tylko my (jestem z warszawy..) jak zwykle musielismy zapajacować .. :/

misiek_wawpl
2012-11-15 19:51:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeżeli rzeczywiście jesteś z Warszawy to zastanów się co napisałeś bo powinieneś wiedzieć ile ludzi jest spoza Warszawy co samo w sobie oczywiście nie jest złe bo to rodacy, tylko nie pluj na Warszawę...

marcin.kocjan.52
2012-11-15 01:38:14
Ocena: 1(glosow:15)-+
policyjna prowokacja

Bakus1910
2012-11-15 01:12:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
jakie gówno

boongoo
2012-11-15 00:51:05
Ocena: 6(glosow:16)-+
NACJONALIZM JEST WSZĘDZIE BYŁ I ZAWSZE BĘDZIE KOCHAM CIE POLSKO KOCHAM WAS POLACY a wy wbijcie mi nóż za to w plecy i nazwijcie faszystą !

boongoo
2012-11-15 00:48:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
u nas też mogło by być jak w krajach za granicą niestety rządzący izraelskiego pochodzenia nie są zwolennikami objaw miłości do ojczyzny i wolą wysyłać policję do prowokacji i pałowania, Polak Polakowi bratem tak być powinno a jest za dużo podziałów w społeczeństwie!

adanonek21
2012-11-15 00:35:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
czemu ktos nie wstawi zdjec grecji albo egiptu jak oni przejawiaja szczescie do kraju po przez rzad i kryzys(tez przez rzad) a polska pokazala jak jest szczesliwa przez nasz rzad nie pomijajac prowokacji policji co dazy do kolejnych zakazow

adanonek21
2012-11-15 00:28:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czemu ktoś nie wstawi zdjęć np z Egiptu, Grecji. Swego czasu też kręcili na ostro przez kryzys swój rząd a polska w Dzień Niepodległości pokazała jak odnoszą się do tego co jest a druga rzecz to ,że policja sama prowokowała żeby była afera i znowu wymyśla jakieś ograniczenia co do tego marszów prote

specnazQQ
2012-11-15 00:28:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
Byłem na miejscu. Manifestacja była pokojowa. Widziałem tylko kilku odszczepieńców, którzy nie wiem o co walczyli: 1 moher kilku dresów i paru świrów.

sifywojtek
2012-11-15 00:09:25
Ocena: -2(glosow:6)-+
porownaj sobie stosunek zarobkow do cen w stanach, francji i w polsce. przeciez u nas nie ma sie z czego cieszyc mamy tak przej**ane ze juz dawno powinnismy to wszystko rozpie**olic

germanStyleVW
2012-11-15 00:27:49
Ocena: -2(glosow:6)-+
roZp...olic genialny pomysł godny 15-sto latka. no własnie na marszu było pare osób które próbowały powołac do Zycia twój anbitny plan i mamy fotki pamiątkowe Z marszu

pozytywunosiciel
2012-11-15 08:00:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Najpierw Ty to porównaj sobie historię Stanów, Francji i Polski. Potem przemyśl czy rzeczywiście jest tak źle, jeśli dalej nie będzie Ci się podobać to wyjedź stopem do Francj, bo na bilet Cię nie stać.

misiek_wawpl
2012-11-15 19:52:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie zrozumieją widocznie jeszcze nie dotknęła ich cudotwórcza ręka 23 letnich rządów w tfu. tzw "wolnej Polsce"...

hektor110
2012-11-14 23:53:53
Ocena: -5(glosow:9)-+
normalnie mi wstyd za Polske, pocieszam sie jedynie tym, ze w Hiszpanii bylo podobnie...

MINTOR
2012-11-14 23:28:28
Ocena: 1(glosow:11)-+
Przesada. 99 % Ludzi biorących udział w "marszu niepodległości" przyszło tam z przyczyn patriotycznych. A że pozostały procent to prymitywne nacjonalistyczne małpy to już inna sprawa, szkoda że ich najbardziej widać i słychać.

mcebury
2012-11-14 23:55:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
I tu masz racje. Ale zawsze znajdzie się odsetek gównojadów którzy będą robić wszystko żeby nie było tak jak ma być...

martin987
2012-11-15 01:41:06
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

duda97
2012-11-15 08:30:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
szkoda tylko że nie wiesz co to nacjonalizm, więc uzywaj takich słów

andr27
2012-11-14 23:17:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kkkx
2012-11-14 22:58:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

urolog1500
2012-11-14 22:55:14
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jak ONR'owcy są tacy pokojowi to czemu dali się "sprowokować" i zabierają ze sobą na manifestacje różne dziwne sprzęty. Policja raczej nie tłukłaby bezbronnych pokojowo nastawionych ludzi bo byłaby afera.

urolog1500
2012-11-14 23:03:55
Ocena: 2(glosow:10)-+
Czemu zakrywają twarze? Wstydzą się czegoś? Czy chcą anonimowo i bez karnie siać rozpier*ol?

mcebury
2012-11-14 23:05:16
Ocena: -5(glosow:7)-+
WhiteWarrior: "Nie znam osoby która jechałaby na Marsz w celu walki z policją, jak ktoś się chciał bić to tylko z antifą. Ale niestety, brudasów było tak mało, i tak się chowali że ciężko było chociaż jednego dorwać" ----- dlatego...

kiera01
2012-11-14 22:50:08
Ocena: 5(glosow:7)-+
Aria88 - Ja bym od głupków, przyjmujących wszystko co powiedzą w telewizji za jedyną słuszną prawdę, nie wymagał racjonalnego myślenia.

mcebury
2012-11-14 22:51:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
Więc powiedz jak ty to wszystko widzisz :)

Greggoryus
2012-11-14 22:49:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja pierdo*e...

kiera01
2012-11-14 22:46:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
2012-11-14 22:49:54
Ocena: -5(glosow:5)-+
Więc powiedz jak ty to wszystko widzisz :)

urolog1500
2012-11-14 22:46:31
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ten, który jest za Polską dla Polaków, niech wpie*li wszystkich Polaków z Anglii i innych krajów bo Anglia dla Anglików przecież. Czysta hipokryzja.btw. w Polsce nie ma praktycznie mniejszości, to Polacy bardziej panoszą się po innych państwach, niż jacyś cyganie, żydzi, czarni itp. po Polsce.

mcebury
2012-11-14 23:03:35
Ocena: -2(glosow:4)-+
Taka jest smutna prawda

vector78q
2012-11-17 00:50:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
żydo.stwo się bardziej panoszy. A Polakom się dziwisz? Fajnie jest mieć co do gara włożyć, a sam wiesz ile jest roboty w Polsce i jaki u nas przemysł.

krupas
2012-11-14 22:44:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
ŻEBY LUDZIE PRZYNAJMNIEJ ZARABIALI TYLE CO MAJĄ LUDZIE NA ZASIŁKU W INNYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ TO BY TAKIEGO CZEGOŚ NIE BYŁO NA ULICY I KRAJU!!!!!!

MrJopo
2012-11-14 22:43:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
White Polish Patriots nie powinniście mieć czasem swojego logo w ojczystym języku ? jeszcze w yiddish sobie napiszcie

bacabaca
2012-11-14 22:36:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
ale tak było tylko w stolicy...na szczęście reszta kraju jest normalna...warszawsioki mają na co zasłużyli...

masquee
2012-11-14 22:35:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
A po co to wszystko w mediach? Po co policja rozpoczela cala ta prowokacje = proste. Rozwiazanie ONR i mlodzierzy wszechpolskiej, jeszcze wieksze podzielenie narodu. Jest powod? Jest. Ale wy wierzcie dalej slepo w te papke medialna. Oni chca was tylko rozkrasc do cna. Tyle.

DXPac
2012-11-14 22:33:37
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

masquee
2012-11-14 22:36:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Policja to rozpoczela. Specjalna prowokacja. Po co? to proste. Jest powod rozwiazania onr i mlodzierzy wszechpolskiej oraz kolejne podzielenie narodu. Pamietaj im bardziej ludzie sa skloceni tym mniejsza szansa na bunt przeciw wladzy. Wylacz TV wlacz myslenie!!!!!!

mcebury
2012-11-14 22:39:15
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie rozumiesz tego że nawet jak ludzie władzę obalą to i tak niczego to nie zmieni? Gówno to wszystko da...

urolog1500
2012-11-14 22:27:49
Ocena: -7(glosow:15)-+
Zrobić rozpierdol, potem zwalić wszystko na policyjną prowokację, tvn i gazetę wyborczą. Beka xDDD

mcebury
2012-11-14 22:35:26
Ocena: -3(glosow:9)-+
najprościej obrócić kota ogonem :D

WhiteWarrior
2012-11-14 21:51:21
Ocena: 6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
2012-11-14 21:55:02
Ocena: -6(glosow:12)-+
O tym właśnie mówię. Biedaki nie chodzą na marsz demonstrować tylko się nap(ier)dalać.... Nie było tych dresów z antify to się z psami bili.... Macie swoich patriotów

QUELLE666
2012-11-14 21:46:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wiochą jest ten obrazek, który pokazuje wszystkich Polaków jako nietolerancyjny zacofany, buntujący się naród. Tak naprawdę to tylko garstka debili, taka jaka występuje w każdym kraju widnieje na tym zdjęciu i tą garstkę powinno sie potępiać.

kiera01
2012-11-14 21:45:21
Ocena: 5(glosow:9)-+
mcebury - O czym ty w ogóle do mnie piszesz? Od kiedy patriotyzm to rasizm? Tobie już telewizja całkiem mózg wyprała, widzę że jakakolwiek dyskusja z tobą nie ma żadnego sensu.

mcebury
2012-11-14 21:49:26
Ocena: -9(glosow:11)-+
to wyłącz komputer

kiera01
2012-11-14 21:42:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
mcebury - Ty się zastanów o czym piszesz, jak widzę dla Ciebie logiczne myślenie jest za trudne, lepiej oglądać telewizję, zamiast broń Boże logicznie pomyśleć i wyciągnąć jakiekolwiek wnioski, lepiej przyjmować jedyne, słuszne oficjalne, promowane przez telewizję poglądy.

mcebury
2012-11-14 21:45:45
Ocena: -6(glosow:10)-+
lepiej gonić z łysymi biedakami którzy ci imponują wmawiając sobie że to jest najlepsze rozwiązanie....

Aria88
2012-11-14 21:32:20
Ocena: 17(glosow:27)-+
co za banda debili to plusowala? Czy głupi Naród Polski nigdy nie nauczy się odrózniania prawdy od fikcji?

mcebury
2012-11-14 21:40:45
Ocena: -8(glosow:12)-+
a co jest prawdą?

WhiteWarrior
2012-11-14 21:44:12
Ocena: 7(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
2012-11-14 21:52:14
Ocena: -4(glosow:14)-+
O to właśnie przykład waszego patrioty....

kiera01
2012-11-14 22:44:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kiera01
2012-11-14 21:32:17
Ocena: 4(glosow:12)-+
Niestety w Polsce wpaja się chore unijne wartości, takie jak integracja międzynarodowa, równość, bezklasowe społeczeństwo, które są tylko zwykłą socjalistyczną bujdą, i jeżeli ktoś się z tym nie zgadza jest powszechnie uważany za oszołoma czy faszystę.

mcebury
2012-11-14 21:38:57
Ocena: -4(glosow:14)-+
Patrząc z biologicznego punktu widzenia zamiast uważać innych przedstawicieli swojego gatunku za równych sobie wolisz krzyczyeć je(ba)ć żydów, je(ba)ć murzynów, je(ba)ć wszystko co nie polskie bo jesteś patriotą i chcesz żeby polska była tylko dla polaków tak?

Aria88
2012-11-14 21:43:05
Ocena: 4(glosow:10)-+
mcebury debilu trzeba Cię tak nazwać bo Twój poziom inteligencji jest poniżej przeciętnej. Kto to był Jan Mosdorf i za co został skazany na śmierć w Oświęcimu?Dziecko masz 20lat i siano w głowie

WhiteWarrior
2012-11-14 21:45:40
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
2012-11-14 21:48:17
Ocena: -3(glosow:9)-+
mnie bardziej interesują Polacy zamordowani w Oświęcimiu niż jakiś Niemiec

Aria88
2012-11-14 21:50:09
Ocena: 6(glosow:10)-+
White Warrior Ty też mądrością nie świeć bo takie hasła są poniżej poziomu.

Aria88
2012-11-14 21:52:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
ooo kurde wyszedł z Ciebie prawdziwy faszysta teraz;) nie obchodzi CIe on bo był pochodzenia Niemieckiego? Bardzo nietolerancyjnie z Twojej strony

mcebury
2012-11-14 21:59:35
Ocena: -3(glosow:5)-+
co znaczy jeden Niemiec wśród tylu Polaków?

Aria88
2012-11-14 22:03:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jan Mosdrof działał jak najbardziej w interesie Polskim. Znasz choc w 1/10 historię Ruchu Narodowego w Polsce?Ze tak go szkalujesz? Czy zdązysz polknac to co CI wujek gogle zaserwuje

mcebury
2012-11-14 22:08:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja go nie szkaluje... Był on ważniejszy od innych polaków zamordowanych w Auschwitz?

Aria88
2012-11-14 22:20:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja sie nie pytam kto jest ważniejszy tylko czy wiesz kim On był? TO odnosie Twojej wypowiedzi "wolisz krzyczyeć je(ba)ć żydów, je(ba)ć murzynów, je(ba)ć wszystko co nie polskie bo jesteś patriotą i chcesz żeby polska była tylko dla polaków tak?" Zgnał za pomoc Żydom i nie tylko. Więc wcisk

Aria88
2012-11-14 22:24:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
stereotyp narodowca gdzies indziej bo tutaj nie przejdzie

mcebury
2012-11-14 22:32:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
"wolisz krzyczyeć je(ba)ć żydów, je(ba)ć murzynów, je(ba)ć wszystko co nie polskie bo jesteś patriotą i chcesz żeby polska była tylko dla polaków tak?" A co głośi ten WhiteWarrior i jemu podobni? O takich ludzi mi chodzi.... To są poj(e)by

vector78q
2012-11-17 00:57:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aria, to w takim razie dziękujmy niemcom za mosdorfa i zapomnijmy o tym, że to NIEMCY zniszczyły nasz kraj, wymordowali elity. Dzięki nim Polska nie odbuduje się przez setki lat.

kiera01
2012-11-14 21:30:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kiera01
2012-11-14 21:15:51
Ocena: 3(glosow:15)-+
Przez wiele lat uczestnicy marszu niepodległości są w własnym kraju poniżani. Każda próba manifestacji swoich uczuć patriotycznych jest brutalnie tłumiona przez policję i lewicowe anty-polskie organizacje takie jak Antifa.

mcebury
2012-11-14 21:20:13
Ocena: -4(glosow:16)-+
A faszystowskie ścierwo takie jak ONR nie może sobie pokrzyczeć.... Weź się człowieku zastanów co gadasz i zmień kolegów bo ci łeb piorą

AmbitnyTroll
2012-11-14 21:38:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
mcebury, czytając co piszesz w komentarzach, łatwo dojść do wniosku, że jesteś policyjnym komuchem.

mcebury
2012-11-14 21:43:16
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nie, tylko wk(urw)ia mnie to że jak bym chciał tam pójść z żoną i dzieckiem w wózku bał bym się że przez te bójkę między policją a łysymi po(jeb)ami moje dziecko albo moja kobieta dostała by racą, petardą, czy czymś innym. A te biedaki wszędzie szukają zadymy....

michalng
2012-11-14 23:07:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
A mi się wydaje ze policja nie ma nic do manifestowania uczuć patriotycznych. Chyba ze te uczucia manifestuje się za pomocą kamieni lub podpalania samochodów.

kiera01
2012-11-14 21:13:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

chester1311
2012-11-14 21:07:55
Ocena: 4(glosow:8)-+
dajcie godnie żyć i zarabiac na rodzinę !!! ... a bedzie tak jak powinno byc wy rządowi złodzieje !!!!!!

kiera01
2012-11-14 21:06:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
mcebury - Tak, bo zanim się zaczął marsz to lewactwo i policja w kominiarkach prowokowała uczestników marszu.

mcebury
2012-11-14 21:17:04
Ocena: -3(glosow:7)-+
I bardzo dobrze. Najagresywniejsi członkowie marszu zostali stłumieni i potem do wieczora ludzie z dziećmi, ludzie starsi mogli sobie spokojnie manifestować.

guido1970
2012-11-14 21:03:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Do @ polkowski,w zasadzie zgodziłbym się z twoim wpisem,mam tylko zastrzeżenia co do tej "prowokacji policji",ale to szczegół.Natomiast prawdą jest,że podziały w naszym społeczeństwie,są w bezwzględny sposób wykorzystywane,i przez to Polska nigdy nie będzie suwerennym krajem.

kiera01
2012-11-14 21:01:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
mcebury - O czym ty piszesz? Masz w ogóle pojęcie co oznacza słowo faszyzm? To organizacje lewicujących zuchów atakowały uczestników marszu niepodległości, którzy według nich są faszystami.

mcebury
2012-11-14 21:15:00
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ja widziałem łysych biedaków atakujących policję

arigold7
2012-11-14 20:58:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
jakiego pokoju? milczenie podczas gdy rzad rucha cie w dupe to pokoj? brawa dla demonstrantow! tak trzymac!

mcebury
2012-11-14 21:13:41
Ocena: -8(glosow:8)-+
Że kraj biedny i ludzie tępi i nie potrafią zarabiać pieniędzy to znaczy że rząd ruch w dupę naród? Sami siebie ruchacie!

Aria88
2012-11-14 21:58:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
mcebury naprawdę nie widzisz, że wszyscy z twoich wypowiedzi się tak naprawdę śmieją?

mcebury
2012-11-14 22:01:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
niech się śmieją. Ja też się z was śmieję tak że spoko :)

elqui
2012-11-14 20:56:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
A o defiladzie nie wspomnisz?

viniii
2012-11-14 20:56:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
A w Poznaniu było pięknie, ludzie uśmiechnięci, zadowoleni nikt koszami i kamieniami nie rzucał

kiera01
2012-11-14 20:42:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
2012-11-14 20:41:26
Ocena: -6(glosow:6)-+
Błędy demokracji w biednym społeczeństwie... Na filmach i zdjęciach sami biedacy, nieudacznicy życiowi którzy niczego nie mają i nic sobą nie reprezentują

kiera01
2012-11-14 20:37:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
Niestety widzę że autor tego obrazka, padł ofiarą perfidnej medialnej manipulacji. W mediach uczestników marszu niepodległości nazywa się faszystami. Ta praktyka jest skutecznie prowadzana przez wiele lat, i dochodzi do tego że lewackie bojówki walczą z urojonym faszyzmem.

mcebury
2012-11-14 20:50:20
Ocena: -3(glosow:7)-+
Niee. to popi(erd)oleńcy bili się z policią a nie a nie faszyści z bojówkami

Aria88
2012-11-14 21:40:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
mcebury dziadka SBeka masz?:) Człowieku przecież z Twoich komentarzy wynika twój brak totalnej wiedzy o sytuacji na Marszu. Można Cię zabić śmiechem.

mipa
2012-11-14 20:27:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
BlaszanyPinokio - a ty musisz powtarzać to co powie tvn bo własnego zdania nie masz, zwykła manipulacja pajaca.

kiera01
2012-11-14 20:21:15
Ocena: 4(glosow:10)-+
W czasach PRL marsze niepodległości były brutalnie tłumione przez oddziały ZOMO, dziś przez lewactwo i policję.

mcebury
2012-11-14 20:51:45
Ocena: -6(glosow:8)-+
Marsz był później. Na początku były zadymy

ziolo1916
2012-11-14 19:42:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
w USA strzelaniny są sprawą codzienna, we Francji cieżko o scietowanie dnia niepodległosci skoro rodowitych francuzów jest tylu ilu rodowitych warszawiaków w Warszawie.U nas jest znikome wymieszanie etniczne w porównaniu z zachodem. pokażcie zdjecia z przedmieść paryża lub ciekawych dzielnic w stana

Kreywen
2012-11-14 19:39:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

automatyk
2012-11-14 19:29:53
Ocena: 0(glosow:12)-+
I bardzo dobrze że były zadymy , to jest forma protestu do władz.

Myszatron
2012-11-14 20:01:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ogigia89
2012-11-14 19:29:38
Ocena: -6(glosow:18)-+
Polska - najbardziej bezsensowny i nienormalny naród świata.. Podpisano : Polak niestety :)

master-86
2012-11-14 19:45:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie udrożniasz kolego pojęć: Polska to kraj, a nie naród (Polacy). Pozdrawiam :P

vwnt
2012-11-14 21:14:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
masz studia ?? to uciekaj na zmywak lamusie

pete78
2012-11-14 19:24:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
a może zamiast tego BIĆ,PAŁOWAĆ,PROWOKOWAĆ

tomasz17tomi
2012-11-14 19:20:57
Ocena: 5(glosow:9)-+
A w jaki inny sposób można walczyć z władzą może w taki że trzeba wyjechać z Polski! Policja sama prowokowała zadymy żeby w tv tylko to pokazywać. Jeśli ktoś kto to wrzucił plus admin który dał to na główną nie posiadają odpowiedniej wiedzy nawołuję do porawy oraz do większej wiary w Polaków

paja-cyk
2012-11-14 19:16:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jaka niepodległość takie obchody...

malagosqa
2012-11-14 19:10:48
Ocena: -4(glosow:12)-+
Po katolicku. Wycierają sobie gęby "bóg, honor, ojczyzna" :>

TempyCh
2012-11-14 19:02:29
Ocena: -1(glosow:23)-+
"prowokacja! prowokacja!"-biedne pokrzywdzone skiny:( setki demonstracji w całym kraju, a zawsze to tylko ich prowokują,a oni tacy niewinni. Gdyby nie policyjna prowokacja to na pewno nie odpaliliby rac, a: kije, kominiarki, kastety etc.-wszystko zostałoby w autokarach.

TempyCh
2012-11-14 19:04:03
Ocena: -2(glosow:14)-+
wstyd!!!

mcebury
2012-11-14 20:55:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
taaa. po ch(u)ja w ogóle brali te sprzęty?

dobrydup
2012-11-14 18:42:30
Ocena: 2(glosow:14)-+
i wrzucil to ktos kogo tam nie bylo i nie ma pojecia co sie stalo wszystko widzial w TVN i wielka wiocha ^^ tak naprawde byla to jedna wielka prowokacja policji sam widzialem jak w kominiarkch wbiegali razem z policja w mundurach a po calej akcji stali przy radiowozach i papierosy palili ^^

Nerwowa
2012-11-14 18:41:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Worris
2012-11-14 18:34:31
Ocena: 2(glosow:16)-+
Ktoś kto to dodał nie ma sranego pojęcia jak było na prawdę, Nie ma to jak siedzieć włączyć TV i nie mając bladego pojęcia komentować wszystkie wydarzenia.

michalng
2012-11-14 19:06:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

michalng
2012-11-14 19:11:09
Ocena: 3(glosow:13)-+
Czyli debile nie rzucali w policjantów kamieniami ? Ktoś ich w TV domalował ?

zucio89
2012-11-14 18:33:58
Ocena: -3(glosow:7)-+
no i pokazali ze sa niepodlegli :) sam z milach checia donalda , komorke , gesiora i reszte tych jelopow pod sciane albo do lasu do mrowiska:P

meme12
2012-11-14 18:32:09
Ocena: 7(glosow:11)-+
ci w kominiarkach są opłaceni przez tych z góry dopóki nie pojawiła sie policja nie bylo zadnych zadym nie wierzcie co gada telewizja ani inne media tu wszystko jest pod władzą tych kondonów tfu !!!!!!!JKM !!!!

n1un13k
2012-11-14 18:21:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
chyba kazdy zdaje sobie sprawe ze to mozna i na odwrot przedtawic...

Kreskol789
2012-11-14 18:15:12
Ocena: -2(glosow:6)-+
No jak zawsze ... A potem wszyscy mówią , że Polska to najgorszy kraj >.

jaroomx3
2012-11-14 18:09:54
Ocena: 8(glosow:14)-+
Wielka mi to niepodległość,niedługo trzeba się będzie prosić i podania pisać o to czy się można wysrać!Naplęgło się tych darmozjadów polityków i do wszystkiego się wpie* i coraz to głupsze ustawy wymyślają.Mogę tylko współczuć kombatantom że za taki szit walczyli.Putin pierdnie a Ci już zesrani!

hehehehe
2012-11-14 18:06:38
Ocena: -3(glosow:21)-+
autorze dodanego zdjęcia, jesteś tylko zwykłą TVNowska małpą, zjadającą byle gówno pokazane w TV więc co możesz twierdzić na takie tematy ?

neurotyczny_jan
2012-11-14 17:58:00
Ocena: -7(glosow:13)-+
To jest Święto Niepodległości widziane przez pryzmat PiSu. Gdyby nie prezio i jego przyduupasy to by to wyglądało jak w cywilizowanym kraju. Dziękujemy ci Jarku.

manieklol
2012-11-14 17:51:44
Ocena: -1(glosow:11)-+
Polacy to idioci, takie zamieszki powinny być na co dzień na Wiejskiej a nie w jedno z najpiękniejszych świąt jakie znam. Jesteśmy debilami bo nie potrafimy wyjśc jak Grecy czy Hiszpanie w zwykły szary dzień tylko robimy bydło z dzień w którym oddaje się cześć poległym za naszą wolność!

pete78
2012-11-14 19:30:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie!!! taka rozpierducha powinna byś codziennie przez miesiąc lub dwa,może wtedy ktoś by słuchał i zaczął negocjować,a jak nie to spalić wszystko co "publiczne"

Dynia230
2012-11-14 17:46:36
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ale ludzie tylko widza garstke ludzi co demolowala a nie ok. 60tys ludzi ktorzy manifestowali zeby zylo sie nam lepiej ale meda mydla oczy a jak widac ludzie wola wierzyc w to co telewizja im wpaja a nie w prawde

michalng
2012-11-14 19:14:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co w tym dziwnego ? Garstka awanturujących się debili zawsze "medialnie" przykryje tych normalnych. Mało to, jak nie wyeliminuje się tych debili to i normalnych z roku na rok będzie mniej przychodzić.

tomek29101989
2012-11-14 17:32:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
niech dadza nam zyc tak jak w tych krajach do ktorych nas porownuja... wtedy ludzie nie beda robic zadym przy kazdej okazji

ICG74
2012-11-14 17:31:51
Ocena: 5(glosow:9)-+
Skurczybyki z policji wmieszali się w tłum demonstrantów i prowokowali. W Polakach budzi się duch narodowy przeciwko żydo-agenturalnemu reżimowi

AmbitnyTroll
2012-11-14 17:19:51
Ocena: 4(glosow:16)-+
Polska nie jest niepodległym krajem. Polska jest podporządkowana UE oraz innym krajom, nasz rząd to marionetki ruskich. Pominę to, że nie ma w tym kraju wolności słowa i poglądów. Nie o taką Polskę nasi dziadowie walczyli. Święto niepodległości w PL = głupota. Nasz kraj wkrótce znowu ogarnie komuna.

Juriusz56
2012-11-14 16:58:47
Ocena: 3(glosow:13)-+
To była policyjna prowokacja. Polkowski dobrze pisze. jeżeli ktoś chce zgłębić temat polecam wpisanie frazy na youtube.com

Homo_erectus
2012-11-14 16:54:26
Ocena: 7(glosow:13)-+
nie zgadzam się z tym, uważam, że jest to nieprawdziwy obraz marszu, poza zamieszkami również byli panowie z flagami, kobiety z kwiatami i uśmiechnięte dzieci

adrian198561
2012-11-14 16:53:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adrian198561
2012-11-14 16:48:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

WMG1945
2012-11-14 16:46:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mleko3.2
2012-11-14 16:41:18
Ocena: 5(glosow:9)-+
Autor mógłby do tego porównania dołożyć z każdego kraju średnią wypłatę na jednostkę , wtedy może ten absurd miał by sens ...

swirus90
2012-11-14 16:37:02
Ocena: 5(glosow:11)-+
do kolezanki emilus te lyse paly przynajmniej walcza z tym co nas niszczy

pawel993
2012-11-14 16:36:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

swirus90
2012-11-14 16:35:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
i nie porownujcie nas do innych krajow UE takich jak niemcy czy francja to sa rozne swiaty i cywilizacje

swirus90
2012-11-14 16:34:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
do kolegi orsona182 do warszawy zjechali sie ludzie z calej polski zeby zjednoczyc sie i powiedziec glosno razem nie ! gdzie ty byles? w domu przed tv ?

swirus90
2012-11-14 16:32:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

orson182
2012-11-14 16:30:22
Ocena: 0(glosow:14)-+
nie Dzień Niepodległości w Polsce tylko w Warszawie, w całej Polsce był spokój i piękna parada, tylko wieśniaki z Wawy znowu się popisały

otomin
2012-11-14 16:18:19
Ocena: -6(glosow:10)-+
jaki nasz naród jest czase poplerdoIony

mleko3.2
2012-11-14 16:48:02
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jak śmiesz obrażać swój własny naród ?! Weź se lepiej grubasku zjedź ta paczkę chipsów co masz na miniaturce i się nie wypowiadaj , bo chyba z tego braku ruchu wysuwasz "poplerdoIony"-e wnioski.

Atleta
2012-11-14 16:16:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

orz1
2012-11-14 16:12:43
Ocena: -7(glosow:15)-+
Jaka niepodległość takie święto.

emilus03
2012-11-14 16:05:43
Ocena: -13(glosow:21)-+
Policja powinna pałować bez litości te tępe, zakute, łyse pały. A organizatorzy tego "marszu niepodległości" powinni pokryć koszty napraw i sprzątania.

mariom460
2012-11-14 18:00:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ciebie powinni spałować

mcebury
2012-11-14 20:36:26
Ocena: -3(glosow:5)-+
Dokładnie!!!!! + wpi(er)dol w areszcie

mikin84
2012-11-14 16:03:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

comiecwpisac
2012-11-14 16:01:05
Ocena: -3(glosow:11)-+
Polacy lubić robić rozróba, bo Polacy musieć mieć jakaś rozrywka. A autor to od mnie minus dostawać.

shedo12
2012-11-14 15:52:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kacpruh
2012-11-14 15:50:43
Ocena: 8(glosow:8)-+
od kiedy to Francuzi mają dzień niepodległości? Chyba Ci się pomieszało z rocznicą zdobycia Bastylii... -.-

whipit
2012-11-14 15:39:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
Kraj nie jest zły tylko ludzie mendy .. i nie ma co się dziwić ,że ludzie walczą . (Chodzi mi oczywiście o walkę ,która ma przynieść pozytywne skutki )

naya1310
2012-11-14 16:13:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
:O kraj to naród terytorium i władza... jesli nie ma jednego z tych 'składników, nie ma kraju... więc nie można pisać, że kraj dobry tylko ludzie mendy - to jest aż do bólu nielogiczne...

bazanted
2012-11-14 15:32:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
Przecież ten absurd to dzieło jakiegoś klakiera internetowego, któremu płacą za pisanie głupot. Kto to na główną wrzucił?

omen666
2012-11-14 15:31:47
Ocena: 7(glosow:11)-+
lewacka propaganda

moher1934
2012-11-14 15:24:12
Ocena: -4(glosow:4)-+
U Nas mieli lepsze fajerwerki ;-)

xNiViSx
2012-11-14 15:20:21
Ocena: 2(glosow:8)-+
Na tym zdjęciu raczej widać jak nasi rodacy walczą o sprawiedliwość w naszym kraju niż bezpodstawne demolowanie, palenie i bicie jak to określił nasz wspaniałomyślny autor fotki

naya1310
2012-11-14 16:15:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
sprawiedliwopść nie istnieje... nie mozna walczyć o coś czego nie ma :P

mleko3.2
2012-11-14 16:52:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
naya1310 Doprawdy ? Hmmm to się okaże dla ciebie w twoich ostatnich godzinach ...

kakars
2012-11-14 15:16:34
Ocena: -4(glosow:10)-+
Ja bym ich wszystkich wysłała na ogrodzone czterometrowym płotem pole i niech sie tam ganiają i biją, a nie psują innym święto.

germanStyleVW
2012-11-14 15:45:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
albo jak tacy waleczni to Afganistan

germanStyleVW
2012-11-14 15:46:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

WMG1945
2012-11-14 18:05:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
germanStyleVW -Czemu Polacy maja walczyc w Afganistanie? Ty pewnie amerykaninowi to bys lache zrobil co?

germanStyleVW
2012-11-15 00:00:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

germanStyleVW
2012-11-15 00:15:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
WMG1945 sam se laske Zrób geju . jestem przeciwko udziałowi polskich Zołnierzy w cudzych wojnach czy misjach "pokojowych" ale dla cwaniaczków którZy robią Zadymy i koZakują to Zrobiłbym wyjątek

Platyna
2012-11-14 15:00:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
Czemu autor po prawej stronie wkleił zdjęcie prowokujących policjantów, zamiast wojsk na placu Piłsudskiego? Oglądałeś chociaż emisje w tvp?

boongoo
2012-11-14 14:57:08
Ocena: -1(glosow:11)-+
słowa żydo-tuska : "Polskość jest nienormalna" a czy normalne jest żeby płemieł się tak wypowiadał na temat swojego kraju ?! WTF! ba a jak policja kochana przejeżdżała ludzi na marszu radiowozami to też normalne jest ? BOJĄ SIĘ PATRIOTÓW WIĘC SĄ I REPRESJE!wszystko na youtubie !

alfons.dobry
2012-11-14 14:56:50
Ocena: -5(glosow:11)-+
Banda kretynów nic wiecej.

boongoo
2012-11-14 14:55:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
tak system stara się żebyście tak widzieli ten dzień tumany, prowokacje policji w kominiarkach kontra p. w kaskach i zadymy bo chcą by ludzie źle myśleli o patriotach oczerniając ich że są faszystami, osoby które kochają Polskę ! Źle się dzieje gdy rządzą żydzi i złodzieje !

michalng
2012-11-14 19:17:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
A dzięki tobie ludzie widza w was antysemitów.

doradca
2012-11-14 23:20:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nikogo nie obchodzi co jacyś "ludzie" w nas widzą.

leszekr123
2012-11-14 14:46:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
Bo juz Bismarck powiedzial"Polacy to taki narod,ktory cale zycie walczy o swoja wolnosc,a jak juz ja zdobedzie,to nie wie co z na zrobic"Niestety prawda!!!

Shogi
2012-11-14 14:44:40
Ocena: 9(glosow:9)-+
Kolejny lewak który widzi tylko złe strony Marszu,autor może być dumny z siebie... kreuje Polskę tak jak to robią media opisujące tylko bójki grupki lecz nie widzące dobra przemarszu 100tyś zwykłych ludzi które przyszły wraz z rodziną świętować 11 listopada ...

Radek4321
2012-11-14 14:36:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
Dajcie tym ludziom prace to nie będzie takich akcji...

germanStyleVW
2012-11-14 14:40:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
cos w tym jest racji ale są takie jednostki co im na beZrobociu dobrze starcza na chlanie

ncaso
2012-11-14 15:03:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
Pracy się nie "daje". Wy byście chcieli żeby wszystko wam qwa dawać... Trzeba zdobyć odpowiednie wykształcenie bądź zawód a potem ciężko pracować na to aby zdobyć etat. A nie "dajcie pracę"... Jakoś nie widzę u tych półmózgów rzucających kostką brukową chęci pracy...

mariom460
2012-11-14 18:15:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
ncaso policjanci mają niby wykształcenie a odrzucali;) oczywiście wszyscy się uczmy i wszyscy będziemy mieli pracę, rozwiązałeś problem bezrobocia! Brawo!

pakoskila
2012-11-14 14:31:50
Ocena: -5(glosow:5)-+
Jaki kraj, takie święto.......

mrozo18
2012-11-14 14:31:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
A dziwisz się? Jakby we Francji i USA życie i zarobki wyglądały tak, jak w Polsce, to podejrzewam, że byłoby tak samo lub podobnie...

MrPw
2012-11-14 14:29:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
bo ja równie dobrze mogę powiedzieć że pod kominiarkami twarze kryły motomyszy z marsa i robiły zadymy... no i co nie wolno mi może ktoś w to uwierzy??

germanStyleVW
2012-11-14 14:28:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MrPw
2012-11-14 14:27:32
Ocena: 0(glosow:12)-+
a ja mam pytanie... nie obchodzi mnie ilość minusów które dostane ale jak czytam te wypociny na forach to mnie krew zalewa i niech mi ktoś wytłumaczy jak wy polaczki rozróżniacie tych niby policyjnych prowokatorów od zwykłych bandytów??

germanStyleVW
2012-11-14 14:37:54
Ocena: 2(glosow:8)-+
dobrze gadasz , choc jeden normalny , a nie sami pseudo patrioci w przedziale wiekowym 15-20 którzy podczas prawdziwej wojny uciekliby do mamusi, teZ mam dosc TUska ale nierobie wiochy i demolki Zwłaszcza 11 listopada

doradca
2012-11-14 15:44:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
W internecie są filmy. Tajniacy to ci w zielonych i czarnych kominiarkach, którzy czają się za plecami policjantów w pełnym rynsztunku. Potem wbiegają w tłum i wracają w stronę kordonu Policji, rzucając w kordon kamieniami. Następnie znikają za kordonem.

ikar1980
2012-11-14 14:23:42
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mariom460
2012-11-14 18:17:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
Sam jesteś debil, wie wszystko bo oglądnął Wiadomości;D

reinerka
2012-11-14 14:18:17
Ocena: -2(glosow:6)-+
debil to wstawił...jak mozna porównywac USA z Francją do Polski!!!! takie zami8szki to mały pikuś do tego jakie powinny one byc na prawde...

ster000
2012-11-14 14:16:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ringus136
2012-11-14 14:11:30
Ocena: 1(glosow:11)-+
Po pierwsze porównałeś zdjęcia z oficjalnych i nieoficjalnych. Po drugie nie wiesz jak wyglądała sytuacja na Marszu Niepodległości. Po trzecie to nie ma nic wspólnego z pokojem. W odróżnieniu od Usa i Francji na polskie ulicy wszyli dumni ze swojej historii obywatele którzy chcą zmienić coś w tym kr

ringus136
2012-11-14 14:14:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ringus136
2012-11-14 14:15:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
dodam jeszcze, że we Francji i Usa oraz innych tego typu krajach udział w tego typu imprezach bierze góra kilka tysięcy ludzi, w Polsce kilkadziesiąt. Na Marszu było nawet 100 tysięcy patriotów :) PS. w poście wyżej zgubiłem słowo "uroczystości" ;)

michalng
2012-11-14 14:40:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
W USA w paradach z okazji 4 lipca biorą udział dziesiątki milionów ludzi ;-) W samym Nowym Jorku w 2009 pokaz sztucznych ogni oglądało kilka milionów ludzi

siup94
2012-11-14 14:10:55
Ocena: 3(glosow:9)-+
Polska nie jest wolna... bredzisław Komorov wraz z donkiem tańczą jak im putin zagra... True Story.

doradca
2012-11-14 13:56:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mirokoo
2012-11-14 13:49:10
Ocena: -1(glosow:5)-+
mi się podoba ^^ zadyma ;DDD

MrPw
2012-11-14 14:46:16
Ocena: -3(glosow:5)-+
a jak dostaniesz to płaczesz i mówisz co ci zrobiła niedobra policja

BombowyAhmed
2012-11-14 13:40:22
Ocena: -4(glosow:6)-+
aż chce się skomentować: to takie polskie

Jacek176
2012-11-14 13:34:01
Ocena: -4(glosow:12)-+
No kurcze nie wiecie o co chodzi? Przecież ci "biedni", "prześladowani" "patrioci" ciągle są prowokowani przez policję. Oni tak naprawde są wartościowi tylko ta zła policja ciągle ich prowokuje ;) Te burdy na stadionach od ponad 20 lat to też przez policyjne prowokacje

MrPw
2012-11-14 14:32:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
no racja przecież jak ktoś mówi prawdę to zaraz jest minusowany... przecież łatwiej wymyślać głupoty o prowokacjach niż przejrzeć na oczy i zrozumieć że mieszka się w kraju dzikusów i jak się w łeb nie przy...e to spokoju nie będzie. Smutne ale prawdziwe.

mariom460
2012-11-14 18:21:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
No to ba! Za komuny też wszyscy zganiali na ZOMO, że prowokuje. A to przecież Ci stoczniowcy dzicy ich atakowali, dobrze, że odstrzelili paru tych dzikusów, co nie??? Jacek176,MrPw jesteście tacy tępi, że nawet historia was nic nie nauczy;D

dziubek_ja
2012-11-14 13:28:49
Ocena: 2(glosow:12)-+
Czy w US&A i Fracji biegają policyjni prowokatorzy w kominiarkach i rzucają petardami?

mcebury
2012-11-14 13:34:52
Ocena: -3(glosow:9)-+
Widać nie bo ludzie tam nie są na tyle tępi żeby dać się podpuścić....

ionen
2012-11-14 14:27:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie bo tam Policjant jak tupnie to wszyscy na ziemie. Dlatego nie ma kibolstwa i innego tałatajstwa jak u nas. Tam albo słuchasz się policjanta albo w najlepszym wypadku pała na plecy. Inna sprawa to brak poszanowania u nas dla policji. Policjant w USA to bohater a u nas "pies"

mcebury
2012-11-14 14:30:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
i gdyby nie ten pies to ludzi by ze strachu z domu nie wychodzili bo kto im by pomógł?

doradca
2012-11-14 15:46:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
A tak ze strachu nie wychodzą z domu żeby nie oberwać pałą albo gazem.

doradca
2012-11-14 15:48:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ionen - nie ma "kibolstwa i tałatajstwa" jak u nas? Ile ty masz lat? Nie wiesz o gangach, gettach murzyńskich i latynoskich? Nie wiesz o dzielnicach przestępczości w Paryżu? Nie widziałeś zamieszek w Londynie?

mcebury
2012-11-14 17:30:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
doradca, a jak wpier(doli) ktoś twojej matce albo zgwałci twoją córkę to gdzie pójdziesz? Krótko myślisz ty i tobie podobni że się rzygać chce

kucik-london
2012-11-14 13:26:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak inne narody ogladaja to w tv to mysla ze w polsce jest dalej komuna;|

dziubek_ja
2012-11-14 13:25:06
Ocena: 7(glosow:11)-+
A czy we Fracji i USA policjanci operacyjni chodzą w kominiarkach razem z ludźmi i czy wyskakuja z uliczki by sprowokować ludzi do reakcji ?

szydlasty
2012-11-14 13:24:45
Ocena: 8(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
2012-11-14 13:52:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
Fatalna reklama co? Całe nawoływanie PiSu i im podobnym do nienawiści do rządu, władzy i partii rządzącej obróciło się przeciwko nim czyż nie? Ludzi tam bijący się z policją napiętnowali zwolennikami PiSu... Czy ludzie w opozycji o takich poglądach i metodach działania powinni rządzić?

ncaso
2012-11-14 13:21:20
Ocena: -6(glosow:8)-+
Tak - w Radio Maryja ciemniaki już się pewnie dowiedziały, że było was milion :D Reszta marszu wraz z grupami rekonstrukcyjnymi była pokazana w każdych mediach, więc zwolnij patridioto...

ster000
2012-11-14 13:19:02
Ocena: -3(glosow:9)-+
Przecież biegną po pasach... A ten w brązowej bluzie z kapturem znalazł się tam przypadkowo, zbiegiem okoliczności. Kupił w przecenie nową wykładzinę w IKEA i biegnie radośnie do domu. - Wysoki Sądzie, mogę poświadczyć, tak, leży u Jurka w przedpokoju.

tasior777
2012-11-14 13:16:02
Ocena: 6(glosow:12)-+
a poza tym zadymy rozkręciła policja i funkcjonariusze w kominiarkach na you tubie pełno filmików z psami w kominiarach

tasior777
2012-11-14 13:14:47
Ocena: 7(glosow:13)-+
poza tym nie pokazałeś,że u nas pod pomnikiem też jest defilada i pełna kultura( usa i francja cacy, Polska jest be). ludzie robią zadymy bo już nie wytrzymują tego co się w tym kraju dzieje

michalng
2012-11-14 14:46:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie. Bydło robi zadymy. I nie dlatego ze w kraju jest taka czy inna sytuacja tylko dlatego ze bydło to lubi. Lubią się lać na meczach, lubią tez na Marszu Niepodległości.

tasior777
2012-11-14 13:12:53
Ocena: 4(glosow:10)-+
no a jak komorowski zapomniał złożyć kwiatów pod pomnikiem piłsudskiego tylko wołał przydupasów do koryta to już autor nie wkleił. Żołnierze trzymający wieniec sami go złożyli a komor miał w dupie

twarzo
2012-11-14 13:09:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
Polska... trzeba zacząć się przyzwyczajać, bo tu nigdy normalnie nie będzie, co roku jest coraz gorzej

Simon_mcKEY
2012-11-14 12:58:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

doradca
2012-11-14 12:52:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
Poza tym w Marszu wzięło udział 100 tys osób [tak, tak, lewaczki:) PS. co was tak mało?:)]. A dało się sprowokować może 100 osób. Także mamy 1 promil. Oczywiście media nie pokażą reszty Marszu. Prowokacja policyjna była po to, żeby mieli czym straszyć lemingów w TVN:)

WMG1945
2012-11-14 14:13:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie przesadzajmy ze 100 tysiecy, mysle ze ponad 60 tysiecy bylo.Policji zalezalo na awanturze zeby pokazac jak mily byl marsz Komorowskiego.

doradca
2012-11-14 15:50:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
...i żeby mieli ładne zdjęcia dla kontrastu do wieczornych Faktów:)

Papa_wiocha
2012-11-14 12:51:13
Ocena: -5(glosow:9)-+
mcebury dobrze gada. W Rosji takich tłumoków pałują, aż miło. I co? i spokój jest. Tych naszych cfelasów w kominiarkach, tych niby kiboli, powinni tłuc ile wlezie, później na roboty w kamieniołomach. zaraz frajerom odechciałoby się w tłumie latać.

WMG1945
2012-11-14 14:14:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tata byl milicjantem?

doradca
2012-11-14 12:45:46
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ależ tu psiarni komentuje:) Policja w niedzielę sama wszczęła zamieszki, każdy myślący człowiek po obejrzeniu paru filmów z YT to wie:) Gdyby nie było na Marszu Policji (albo gdyby siedzieli w bocznych uliczkach i się nie pokazywali) nie byłoby żadnych "zamieszek".

polkowski
2012-11-14 12:45:09
Ocena: 10(glosow:32)-+
Porównanie krajów suwerennych do Polski to jest wiocha. A tak na marginesie ile synagog spłonęło w Paryżu ile samochodów spłonęło we Francji, co się dzieje w Grecji, Hiszpanii. U nas to są śmieszne podchody sprowokowane policją w kominiarkach. Widać u komentujących brak wiedzy i straszne kompleksy.

hopek20o
2012-11-14 12:51:01
Ocena: 6(glosow:12)-+
Brawo dla przedmówcy są jeszcze inteligentni ludzie na tym świecie . Pozdrawiam.

mcebury
2012-11-14 13:20:59
Ocena: -6(glosow:18)-+
Jak by byli normalni to by się nie dali sprowokować...

mariom460
2012-11-14 18:28:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Normalni czyli jacy? Jacyś goście w kominiarkach ich bili, to oni mieli im zrobić po lasce? Jeśli to jest według Ciebie normalność to miej przy sobie zawsze wazelinę;)

mcebury
2012-11-14 20:15:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ta bez powodu ich bili, bez powodu mieli petardy, race, szczęki, pałki, kastety, noże i bez powodu rzucali kostką brukową, śmietnikami i ch(u)j wie czym jeszcze ....

luk-knu
2012-11-14 12:43:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

chuckoland
2012-11-14 12:11:57
Ocena: 3(glosow:9)-+
mlw1488 zgadzam sie z Toba. Ludzie pierdziela straszne glupoty-naogladaja sie wiadomosci czy faktow ze stronniczych stacji telewizyjnych i jak te lemingi to samo powtarzaja. w tv pokarza garstke chuliganow ktorzy demoluja i robia burdy. a tłumow idacych z flagami , grup rekonstrukcyjnych tego juz ni

ncaso
2012-11-14 12:11:29
Ocena: 1(glosow:11)-+
Tak półgłówki, jasne! - policja biła się z policją w kominiarkach a ta policja w kominiarkach miała przygotowane race, petardy wyrywała kostkę i miała szaliki klubowe na tępych mordach. Rozumiem, że przeciętny "genetyczny patriota" to opóźniony w rozwoju tłumok ale bez przesady...

maciekszef99
2012-11-14 12:06:31
Ocena: 3(glosow:7)-+
a ja wam powiem jedno, ten babilon upada.

danyla
2012-11-14 12:01:48
Ocena: 5(glosow:9)-+
Jest tylko jedno "ale"!!! Uważam że to porównanie jest nieodpowiednie, ponieważ te kraje(USA, Francija) nigdy nie poznali ni komuny, ni radzieckiej okupacji!!! Slava Ukrainie!!! Niech żyje Polska!!!

koniowaty1
2012-11-14 13:06:20
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dla twojej wiadomości, komunizm, jako filozofia, narodził się we Francji, która obecnie jest państwem socjalnym. Komunizm również zakładał ideę państwa socjalnego, tyle, że dodatkowo wypaczoną niepotrzebną ideologią

mistef35
2012-11-14 11:58:28
Ocena: 0(glosow:8)-+
no , a łysego debila nie trudno sprowokować , wystarczy palcem kiwnąć i już bezmózg niszczy wszystko po drodze

wiejskisplaw
2012-11-14 11:49:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szatanowa15
2012-11-14 11:46:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mcebury
2012-11-14 11:44:37
Ocena: 0(glosow:20)-+
Zaangażować wojsko nie policje... Tam chłopaki mają troszkę większe jaja więc oni ruszą na tłum nie odwrotnie. Jeden wpier(dol) drugi i zaraz się ludzi kultury nauczą

mcebury
2012-11-14 12:11:29
Ocena: 5(glosow:19)-+
I minusujcie!!!!!!!! Ch(u)ja wbijam w tych biedaków!!! Niech ich leją, pałują, zamykają.... Zwykli frajerzy. Patrioci? Kozacy? Frajerzy!

dlugi1974
2012-11-14 12:18:20
Ocena: 0(glosow:10)-+
U mnie masz wielkiego PLUSA zgadzam się lać lać i jeszcze raz LAĆ!!!!!!!!

mcebury
2012-11-14 12:34:42
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dają się wypuszczać temu politycznemu nieudacznikowi Zawiszy i jemu podobnym... Tym ugrupowaniom... Zwykła hołota, mięso armatnie, masa która ma narazić własną dupę za kilku frajerów i "imię patriotyzmu".....

mistef35
2012-11-14 11:43:43
Ocena: 1(glosow:11)-+
łysy kibol = kretyn ,imbecyl ,prostak ,analfabeta ,taki człekopodobny śmieć .

Ancymon1987
2012-11-14 11:46:10
Ocena: -5(glosow:9)-+
A teraz wez wyłącz internet, wyjdz z domu i znajdz takiego i powiedz mu to prosto w twarz. Raz dwa trzy. Działaj. W internecie to kazdy jest madry. Szkoda, ze w RL taki cwaniaczek juz nie jestes.:)

ncaso
2012-11-14 12:03:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ancymon, przecież to że kibol zapewne z kolegami zbije mistefa35 w żaden sposób nie zmienia faktu że kibol to kretyn, imbecyl, prostak etc...

oburzony
2012-11-14 12:09:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja myślałem, że te łyse pedały walczą z kłamstwami (TVN-u itd.) jak prawdziwi patrioci, a teraz sugerujesz, że na ulicy będą gorzką prawdę siłą prostować? Faktycznie niezły z Ciebie ancymon, bo właśnie zburzyłeś mój światopogląd.

mistef35
2012-11-14 11:39:57
Ocena: 1(glosow:7)-+
Polacy świętowali niepodległość, to co na tych zdjęciach to łyse debile , bezmózgi i imbecyle .

C2ShadowMan
2012-11-14 11:38:01
Ocena: 1(glosow:7)-+
tam nie pracują za 300$ czy też 250 Euro... Polacy to i tak cierpliwy naród.

witsopot
2012-11-14 11:36:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fancs
2012-11-14 11:31:23
Ocena: -2(glosow:12)-+
Tylko, szkoda, że policja sama stworzyła oddział prowokacyjny i sama zaczęła akcje. Policyjne państwo.

komercjusz
2012-11-14 11:31:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jaka K***a niepodległość? gdzie ona jest? najpierw ZSRR a teraz UE dusi naszą gospodarkę.kiedyś chociaż nasze produkty można było znaleźć w za wschodnią granicą a teraz nie ma ich wcale.wolność czego? biedy i upadku państwa

mcebury
2012-11-14 12:38:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
przypomnij sobie jak o 22 musiałeś być w domu i z niego nie wychodzić, jaka kara groziła za złe słowo na temat władzy i sam sobie odpowiedz na to genialne pytanie...

komercjusz
2012-11-14 14:25:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
mcebury , pamiętam, tyle że nie było tak cały czas tylko w czasie zmian ustrojowych, ale pamiętam też że można było iść całą rodzinom na mecz, lub na nocny seans do kina,czy wieczorny spacer z dziewczyną. i to że każdy miał prace. ale też nie nazwałem tego wolnością, teraz też jej nie ma

mcebury
2012-11-14 14:35:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo idąc na mecz to się tylko zastanawiasz czy przypadkiem czymś w łeb nie dostaniesz bo na stadionach zwykłe bydło. Błędy demokracji w biednym społeczeństwie. Winny nie kraj ale ludzie, którzy nie szanują wolności ani godności....

maka9595
2012-11-14 11:25:42
Ocena: -3(glosow:13)-+
Kto był to widział co zrobiła prowokacja policji. Na początku marszu nie było żadnego kibola w kominiarce. Dopiero po 15 minutach zrobiła się obok marsz grupa kiboli co walczyła z policją. Ciekawe że za 10 s podjechała policja z megafonem. Dalej czytajcie GW i oglądajcie TVN powodzenia!

LookAss
2012-11-14 11:23:12
Ocena: -2(glosow:8)-+
poogladajcie sobie na youtubie jakie prowokacje byly robione przez policje!

PawelJarosz89
2012-11-14 11:19:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
i po co porownujecie nas do innych państw ? dla mnie to jest wiocha :)

cywil
2012-11-14 11:17:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie cała tylko hołota w postaci kiboli i zadymiarzy. Wrzuciłem link do strony z lemingami które rzucały kostką na 11 listopada i moderator usunął,może to któryś z nich?

tomasenko
2012-11-14 11:16:23
Ocena: 0(glosow:10)-+
CO CHAMY najpierw najeżdzacie tuska i komorowskiego, a teraz jak TVN pokaże, że na Marszu Niep. sami zadymiarze to łykacie? Ludzie u tuska była garstka ludzi i cała masa ochrony i policji. Na MN tyle samo policji, za to ludzi 10 razy więcej. Zadymiarze to 100-200 osób, łykajcie dalej TVNowskie kłam

tomasenko
2012-11-14 11:11:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

klemusek
2012-11-14 10:57:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale za to jak Naród długo pamięta!!!!

audivw
2012-11-14 10:54:57
Ocena: -4(glosow:8)-+
Cała nasza piękna polska... rozjeb i nic więcej

cywil
2012-11-14 11:06:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

czeslawj
2012-11-14 11:27:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Polska piszemy wielką literą. Trochę szacunku

Hustlin
2012-11-14 10:52:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Prostytus
2012-11-14 10:48:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
nam Polakom potrzeba wojny, takiej prawdziwej wojny, żebyśmy zaczęli na nowo szanować swoją ojczyznę i siebie nawzajem.

HakanSzwili
2012-11-12 23:49:43
Ocena: -1(glosow:7)-+
To niestety jest cała prawda :/ wiecznie tylko zadymy i awantury , Politycy się wyzywają na ulicach przy byle jakich okazjach zadymy , mam qrwa DOŚĆ tego kraju !!

ocelot1m
2012-11-12 16:04:44
Ocena: 0(glosow:12)-+
w kominiarkach wystepowala milicja gamonie. a ludzie z dziecmi tez byli i sie nie bali!!!

szatano999
2012-11-13 00:03:36
Ocena: -1(glosow:9)-+
Milicja????.....chyba ci się czasy pomyliły.....może jeszcze ZOMO????

gibek19992
2012-11-14 10:48:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

osiniak75
2012-11-12 15:48:09
Ocena: -4(glosow:14)-+
Polski Marsz Niepodległości to totalna porażka. Prawdziwi patrioci w kominiarkach i race zamiast fajerwerków, I weź tu wyjdź z dzieckiem. Paranoja. A zresztą szkoda gadać.

poi5on
2012-11-12 15:15:17
Ocena: 1(glosow:9)-+
nie wiem jak w Francji, ale w USA policja jest nie potrzebna wystarczy kilka czołgów i odział marins zresztą spróbuj tam dotknąć policjanta... zresztą co ja będę tłumaczyć pokoleniu "jp"... napisze tylko, że dla mnie ten marsz to po prostu coroczna ustawka kiboli z policja...! ! !

mlw1488
2012-11-12 13:58:08
Ocena: 2(glosow:16)-+
ta dyskusja nie ma zadnego sensu, kazdy z was powtarza te same bzdury zaslyszane w wiadomosciach, w kazdym z waszych wpisów sa rzeczy nielogiczne, ktore nie mialy miejsca, piszecie na podstawie utartych sloganow czy stereotypow. bez odbioru.

extraper
2012-11-12 12:55:26
Ocena: -3(glosow:17)-+
Policyjna prowokacja!!!

mcebury
2012-11-14 11:41:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nawet jeśli, to jakim trzeba być frajerem żeby się dać wypuścić w taki śmieszny sposób hahaha

mlw1488
2012-11-12 11:53:52
Ocena: -4(glosow:20)-+
a widzisz gdzies w USA czy Francji bande policyjnych frustratow tylko czekajacych na zagazowanie/ostrzelanie z gumowych kul tłumu, bez wzgledu na wiek czy plec?

BlaszanyPinokio
2012-11-12 12:10:55
Ocena: 2(glosow:14)-+
Wydaje mi się, że jeżeli w ich kierunku lecą kostki chodnikowe, śmietniki, race, dechy, a Ci pokojowcy trzymają w rękach maczety, noże, to policja ma prawo być lekko sfrustrowana i chyba ma prawo do obrony (użycie gazu i gumowych kul)

mlw1488
2012-11-12 12:21:54
Ocena: 0(glosow:14)-+
Wydaje mi sie ze wszystko sie dzialo tylko w twojej glowie. Rozumiem chec wrzucenia popularnego absurdu, zdobycia pkt czy uznania, ale nie manipuluj faktami, nic takiego w tym roku nie mialo miejsca a zdjecia sa z poprzedniego roku.

SaoPaulo
2012-11-12 12:42:38
Ocena: 3(glosow:17)-+
Ta banda policyjnych frustratów powinna nie tylko strzelać tymi gumowymi kulami do tych z*ebanych oszołomów, ale jeszcze kwasem polać albo farbą by naznaczyć. A potem za jaja i na latarnię. Bo po jakiego kujta robić zadymy w taki dzień ja się pytam???

avenger85
2012-11-12 13:23:28
Ocena: 2(glosow:22)-+
cywilizowani ludzie szli w marszu z głowami w górze o godzinie 11:00. kibole, zadymiarze itp itd wyszli przed zmrokiem w kominiarkach, kapturach, szalikach z racami w ręce ... wyszli tylko w jednym celu zrobić zadymę. i wy jeszcze macie czelność zrzucać winę na policję ???lecz się jaskiniowcu

oburzony
2012-11-14 11:32:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Po jakiego kujta? Bo to zwykłe ludzkie ścierwa i taki sposób na spędzanie czasu im odpowiada. Zapytaj lepiej tego przygłupa od "faktów", z którym starasz się dyskutować, co oznacza 14 i 88 w jego nazwie użytkownika.

Wiiewior
2012-11-12 11:17:04
Ocena: -9(glosow:21)-+
Wiocha na skalę światową!!! Powinni z ostrej amunicji strzelać w tą zakapturzoną bandę dresów i chuliganów, wtedy może na ulicach by było tego bydła mniej...

ocelot1m
2012-11-12 11:26:47
Ocena: 5(glosow:17)-+
wiochą jest to że chcesz strzelac do polaków imbecylu

Wiiewior
2012-11-12 11:30:34
Ocena: -5(glosow:11)-+
Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować, takie mam zdanie i już. PS. imbecyli to sobie w rodzinie poszukaj, polaku

WMG1945
2012-11-12 14:02:42
Ocena: -2(glosow:10)-+
Wiiewior - Widze ze wykarmiony jestes milicyjna pala!

mcebury
2012-11-14 11:42:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
to nie są polacy tylko sku(rwy)syny. Łyse ścierwa z ONR

ocelot1m
2012-11-12 10:22:23
Ocena: -2(glosow:14)-+
Co ty wiesz o marszu??? nie byles to nie pier**l

BlaszanyPinokio
2012-11-12 11:33:39
Ocena: -3(glosow:7)-+
No pewnie, że mnie nie było! A swą widzę czerpię z dziennika "Fakt".
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  Za karę
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Bolesna prawda
Kiedy sądzisz, że wskoczysz na 4 komputery na biurku.
główna
Dodano: 28.07.2018, 11:53:44   przez: kubson15432
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0