lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 23.11.2012, 00:27:30   przez: drobinka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 763  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
falk87
2012-11-29 22:53:11
Ocena: 6(glosow:24)-+
tego obrońcę praw zwierząt wsadził bym do klatki pełnej żmij

Arthum
2012-12-08 19:44:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
Człowiek też jest zwierzęciem(wbrew temu co większość ludzi mówi), rozumiem że żmija jest pod ochroną ale pierwszą reakcją obronną jest wykorzystanie tego co ma się pod ręką do obrony, a że to było pierwsze co przyszło babci do głowy to się nie dziwię. Sam bym pewnie tak samo zareagował ze strachu.

Royer30
2012-12-04 00:53:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
jestem wojskowym, na konotopie jestem praktycznie codziennie, a o takim zdarzeniu nie slyszalem ....

Peterz
2012-12-03 12:17:41
Ocena: 4(glosow:4)-+
Macie o co kruszyć kopie ... trudno stało się. Z jednej strony jest to zwierze prawnie chronione i jak każde ma prawo żyć, z drugiej strony każdy w poczuciu zagrożenia (prawdziwego lub wyimaginowanego - nie każdy musi się znać, w tym przypadku jest to starsza osoba) ma prawo się bronić.

Piotrek902
2012-12-03 00:07:39
Ocena: 2(glosow:10)-+
Niezła bajeczka babuni. Wąż syczał, bo to naturalna reakcja obronna. Chciał ukąsić ? Ja też bym ją chciał ukąsić gdyby jakaś stara rura okładała mnie laską... Facet postąpił słusznie, węże w momencie zagrożenia syczą, wystarczy go obejść, a nie okładać...

yeloneck
2012-12-01 11:36:10
Ocena: 4(glosow:10)-+
Trochę śmieszne, że żmija wypełzła i chciała ją ukąsić... Dobra bajka.

Rajden204
2012-12-01 09:45:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Hmm to się wydarzyło nie daleko mojego miasta, Drawska Pom... Wiochmeni i idioci oblegają Polskę! Trzeba coś z tym zrobić!

adolf206
2012-11-30 23:30:20
Ocena: 0(glosow:12)-+
co za tępa baba...predzej by ja ta zmija ukasila jak zaczela ja bic laska niz gdyby ja ominela. nic tylko wychlostac.

Punisherix
2012-11-30 23:25:57
Ocena: 0(glosow:8)-+
Niże demograficzne w Polsce ! własnie przez takie sytuacjie przykre nie wiem jak wy ale jaj jej współczuje i się żmiji boję i wgl węży postąpił bym tak samo ze strachu więc nie reagujcie tak pochopnie .

mundox
2012-11-30 17:41:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

shirou
2012-11-30 15:32:52
Ocena: -3(glosow:9)-+
i tak jest za dużo ludzi na świecie

yeti1992
2012-12-01 12:45:49
Ocena: -2(glosow:6)-+
powieś sie to bedzie o jednego mniej

Samarka
2012-11-30 13:56:45
Ocena: 4(glosow:18)-+
Drogie osoby broniące praw żmij w komentarzach:)Nie każdy jest na tyle''mądry'' co Wy i wie jak obchodzić się ze żmijami!Więc kobieta miała prawo się wystraszyć.Widzę,że w naszym kraju bardziej szanuje się żmiję niż starszą kobietę.

bmw120d
2012-11-30 12:52:18
Ocena: 3(glosow:7)-+
w sejmie jest ich wiecej i tez sa pod ochrona

LOL1500
2012-11-30 11:49:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LOL1500
2012-11-30 11:50:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LOL1500
2012-11-30 11:51:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

przemekrj
2012-11-30 11:12:54
Ocena: 1(glosow:15)-+
Ludzie,co wy piszecie,skąd ta babcia ma wiedzieć czy żmija ucieknie czy nie, czy ją ugryzie czy może tylko sobie po prostu syknie parę razy na babcię, durni obrońcy praw zwierząt.

adolf206
2012-11-30 23:34:00
Ocena: -4(glosow:8)-+
durny to ty tez troche jestes, jak wyzej pisalem predzej by ja zmija ugryzla niz gdyby ja ominela,ciekawe czy jakby zobaczyla niedzwiedzia to tez by go laska zaczela okladac czbo nie wiadomo co niedzwiedz zrobi czy moze uciekala by.

damien_omen
2012-11-30 09:52:56
Ocena: -3(glosow:11)-+
Żmija atakuje zwierzę większe od niej (człowiek) tylko w samoobronie, gdy nie ma możliwości ucieczki. Tej babci należy się surowa kara !

misiorysio15
2012-11-30 09:51:16
Ocena: 4(glosow:6)-+
Widocznie babcia nie była spokrewniona z Salazarem Sliterinem i nie znała mowy węży. Bo gdyby znała, zrozumiałaby, że żmija nie syczy, tylko mówi: ssssspier....j, bo mnie nadepniesz. A baba żmiję laską w łeb :-(

helga301
2012-11-29 23:45:57
Ocena: -3(glosow:25)-+
jak dla mnie to bardzo dobrze , że ta kobieta została ukarana . Jakim prawem ludzie maja mieć więcej swobody niż zwierzęta , którym robimy tyle szkody i niszczymy im otoczenie .

falk87
2012-11-29 22:53:11
Ocena: 6(glosow:24)-+
tego obrońcę praw zwierząt wsadził bym do klatki pełnej żmij

NIEN0RMALNY
2012-11-29 22:17:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiochoslaw
2012-11-29 22:01:01
Ocena: 3(glosow:11)-+
Nie wieże , ta żmija chciała "Chyba chciała" ukąsić starszą babcie , a ta się broniła zabiła ją i niby sprawa ? Ja bym temu ekoglowi czy kij wie komu wsadzić do kontenera ze ptasznikami, dał mu nóż i powiedział że one są chronione. Co ? Czekał by aż go ujebią czy zaczzął ioch wybijać?

mariom460
2012-11-29 22:12:36
Ocena: -1(glosow:7)-+
Zapłacił byś mu parę groszy i bez żadnych skrupułów by im karki poukręcał

Peterz
2012-12-03 12:09:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Od ptaszników się odstosunkuj kolego to całkiem sympatyczne zwierzątka. :)

mariom460
2012-11-29 21:49:24
Ocena: 3(glosow:11)-+
Takim ekologom tylko pałą można przegadać! Lenie pazerni na pieniądze i nic więcej!

Nati50
2012-12-01 00:17:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

slanet1
2012-11-29 21:34:01
Ocena: 6(glosow:14)-+
Czyli jak żmija wpełznie do domu to musisz się wyprowadzić bo ona pod ochroną żyć musi a my nie

stereg
2012-11-29 21:19:01
Ocena: 4(glosow:16)-+
rozumiem, że wszyscy zwolennicy z...a zmiji gdy pies na nich szczeknie walą go kijem po łbie. To, że żmija syczy, to chyba normalne, kot miauczy a pies szczeka. Wielokrotnie wędrując po lesie widziałem i słyszałem żmiję i po prostu lekkim łukiem ja omijałem. I tyle. Ale "chłop żywemu nie przepu

Samarka
2012-11-29 21:10:56
Ocena: 0(glosow:10)-+
Taa...Żmija może mnie upier****ć a ja nie mam się prawa bronić?No to jakieś chore żeby zwierzęta miały większe prawa od ludzi!Za zabicie psa podobno grozi 2 lata,czyli jak zaatakuje mnie pies nie mam prawa np.Go zastrzelić,bo skończę w pace haha :)

Wera27
2012-11-29 21:40:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
Pies nie jest pod ochroną i mogłabyś go zabić w obronie własnej.Natomiast Żmije są ściśle chronione w Polsce i nie są niebezpieczne,wystarczyłoby ją obejść dokoła.Zwykle same uciekają przed człowiekiem.Nie sądzę,że gad zaczął by gonić tę kobietę gdyby go po prostu ominęła.Mogła "ruszyć" mó

Wera27
2012-11-29 21:46:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
mózgiem zanim ją "na wszelki wypadek" zabiła.Gdyby każdy nie przestrzegał przepisów dotyczących ochrony zwierząt i zabijał je bo jest niedouczony to większość z nich już by wyginęła. Jad żmii jest równie szkodliwy co jad osy.

Samarka
2012-11-29 22:37:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie wiem w jakim stopniu jest szkodliwy jad żmii i pewnie większość osób nie wie i każda zareagowałaby tak samo jak ta kobieta.Nie zrobiła tego dla przyjemności tylko ze strachu,więc nie powinna być karana.

emciok
2012-11-29 22:53:08
Ocena: -3(glosow:9)-+
Owszem że powinna być karana, zwierz nie stwarzało realnego zagrożenia. Gdyby przeszła na około jak to napisała koleżanka powyżej nic by się nie stało. Trochę wyobraźni, zwierzę nie atakuje samo z siebie. Strach nie jest usprawiedliwieniem.

olo113
2012-11-29 19:56:15
Ocena: 1(glosow:15)-+
tak, bo na pewno gdyby babka poszła dalej to żmija przypuściła by za nią szaleńczy pościg celem zatrucia śmiertelnym jadem! boże co za ciemnogród! Mam nadzieję, że kara będzie wysoka

beznazwy531
2012-11-29 18:57:59
Ocena: -5(glosow:9)-+
w końcu człowiek dominuje na tym świecie, nie zwierzęta

kaka958
2012-11-29 18:53:03
Ocena: 0(glosow:12)-+
Żmije są pod ochroną i nie można ich zabijać. A powiedzenie "bo w obronie: tutaj się nie sprawdza Ludzie powinni wkuć sobie do główek że zwierzęta najpierw grożą a potem atakują. Stety lub niestety ale żyjemy w ekosystemach gdzie ważne są zależności między organizmami i powinniśmy sobie z tego

ROBI00000000
2012-11-29 18:04:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
Taką tabliczkę należy ustawić jak mają się spotkać 2 teściowe..

Rybcia123456
2012-11-29 18:01:22
Ocena: -3(glosow:17)-+
Kara musi być!Gdyby nie My-Ludzie to zwierzęta miayby spokój!

Wiesniakznetu
2012-11-29 17:04:34
Ocena: -1(glosow:17)-+
Typowy ekofaszysta. Za rogiem dwóch dresiarzy leje studenta a on sobie przechodzi i odwraca głowę

kamer95
2012-11-29 16:51:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mick1973
2012-11-29 16:39:40
Ocena: 7(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RealityVSDelusion
2012-11-29 17:06:08
Ocena: -28(glosow:40)-+
Widzę łatwo wymądrzać się ch.uja wiedząc ... idź do schroniska i się dowiedz a nie p.ierdolisz.

emciok
2012-11-29 22:57:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
4 tyś. ? Chyba 40 zł -,- Bezdomny, jest bezdomnym z wyboru a zwierzęta nikomu nie zawiniły.

arigold7
2012-11-30 00:11:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
emocik idac twoim tokiem mozna zlikwidowac wszystkie schroniska, niech pieski sobie wybiora gdzie chca pobiegac. nie przepadam za porownywaniem ludzi do zwierzat jak i nie popieram znecania sie nad zwierzetami ale wiekszosc z nas by sie wystraszyla gdyby napotkala na drodze weza

mick1973
2012-11-30 15:46:28
Ocena: 12(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Lola90009
2012-11-29 16:28:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kapeetek
2012-11-29 16:24:57
Ocena: -4(glosow:16)-+
Zanim zaczniesz rozpowszechniać bzdury sprawdź. ŻMIJA NIE JEST JUŻ POD OCHRONĄ. Wspaniali ekolodzy wyhodowali sporo i wypuścili. Powstał kolejny problem. Żmije te nie boją się ludzi przez co stanowią zagrożenie.

bibabalanga
2012-11-29 16:54:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
Niezwykle ciekawe co piszesz. A możesz podać numer rozporządzenia?

masteeff
2012-11-29 16:56:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
a ciekawe skąd ty masz takie informacje?? chętnie się dowiem

emciok
2012-11-29 22:58:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ładne bajki, chcemy więcej ;-)

bgm30
2012-11-29 15:51:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kurcze nie wiem czy potrafił bym sie cofnąć kilka kroków jakbym zobaczył taka żmije która atakowała z premedytacja będąc w dodatku jest pod ochrona ....

ogarnijto
2012-11-29 15:44:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
to ten człowiek nie powinien zawracać dupy

jacek.jacek
2012-11-29 15:35:01
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dlugi1974
2012-11-29 15:28:01
Ocena: 4(glosow:14)-+
Zygzakowata nie jest zagrożeniem dla życia i zdrowia chyba że ktoś jest uczulony no ale wtedy to i osy i pszczoły i trzmiele trzeba ukatrupić. Każda żmija w konfrontacji z człowiekiem po prostu ucieknie. „chłop żywemu nie przepuści” niestety taka jest wiedza starszych ludzi.

masakra01
2012-11-29 15:27:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

arigold7
2012-11-29 13:36:23
Ocena: -2(glosow:28)-+
ekolodzy i obroncy praw zwierzat to najwieksi debile i zaklamane cwele

Ingenue87
2012-11-29 15:40:22
Ocena: -5(glosow:15)-+
Trudno się z tym nie zgodzić. Delikatnie mówiąc- hipokryci.

arigold7
2012-11-29 16:18:30
Ocena: -6(glosow:12)-+
no dokladnie, zabraklo mi tego slowa, najczesciej zaprzeczaja sami sobie, i mysla ze nikt nie wie ze chodzi o kase

gusia89
2012-11-29 13:15:51
Ocena: -6(glosow:14)-+
ciekaw jestem co by było jakby wrzucić takiego obrońce praw zwierząt do żmijowiska. Leżał sobie spokojnie czy uciekał nie patrząc pod nogi czyli rozdeptując te biedne stworzonka...

WD-40
2012-11-29 13:01:51
Ocena: -1(glosow:15)-+
przed sądem to powinien stanąć ten gościu za zawracanie dupy sędziemu

wiesmianka
2012-11-29 12:46:25
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ta historia przypomniała mi plan eko-idiotów-swego czasu wynajęli helikopter do którego upchnęli 3 worki pełne żmij (po ok 80szt) i zrzucili je z niego licząc, ze węzeł się rozwiąże przy upadku- niestety plan się nie udał, żmije się udusiły a w lesie było czuć zgniliznę przy radości wszytskich :D

cempra
2012-11-29 12:44:02
Ocena: 4(glosow:26)-+
Bzdura! Wsioki zabijają z urzędu - jeżdzę na rowerze przez las (trasa rowerowa) często i na trasie rozmazane leżą zaskrońce - dla zabawy. Poza tym nie przypominam sobie żeby w PL ktoś zmarł po ugryzieniu. Stara pewnie zobaczyła swoją konkurencję - drugą żmiję i jak to kazdy porządny katolik - zabiła

freedom80
2012-11-29 14:04:08
Ocena: 4(glosow:16)-+
Bardzo trafny komentarz! Brawo! Podpisuje sie pod tym!

dlugi1974
2012-11-29 15:26:25
Ocena: 3(glosow:9)-+
cempra święta prawda. Zygzakowata nie jest zagrożeniem dla życia i zdrowia chyba że ktoś jest uczulony no ale wtedy to i osy i pszczoły i trzmiele trzeba ukatrupić. Każda żmija w konfrontacji z człowiekiem po prostu ucieknie.

yeah_____PL
2012-11-29 12:41:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BatNaWas
2012-11-29 12:38:41
Ocena: -3(glosow:3)-+
A to żmija

macio1979
2012-11-29 12:25:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

masteeff
2012-11-29 12:18:12
Ocena: 2(glosow:12)-+
i bedą zabijac te piekne węże bez wyraźnej przyczyny bo"tak ich uczyli dziadkowie" a żmija przez to jest na wyginięciu a do tgo niemożna dopuścic

masteeff
2012-11-29 12:16:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
tak wiec sam jad naszej żmiji jest dosyć mocny lecz nie zawsze przy ugryzieniu dostajemy pełną jego dawkę, zdarzają sie także tzw suche ugryzienia gdy żmija nie wpuści wogole jadu. Podsumowujac do tematu. nie nękana paotkana żmija szybko ucieknie ale mentalność moherów sie długo nie zmieni i bedą za

bajk87
2012-11-29 15:01:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

masteeff
2012-11-29 12:13:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
przyparta do muru. LD50 czyli dawka śmiertelna jadu żmiji wynosi 0.11 mg/kg ( im niższy wskaźnik tym grożniejszy jad dla człowieka i innych zwierząt.Wskaźnik ten jest wiekszy niż u węży takich jak żmija gabońska Bitis gabonica czy grzechotnik straszliwy Crotalus durissus tak więc sam jad jest dosyć

masteeff
2012-11-29 12:06:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Witam Rzeczywiście ochrona środowiska w polsce jest jakby to ująć zbyt fanatyczna w podejściu do wykonywanych obowiązków.Lecz tak samo babcia nie musiała zabijać żmiji bo polskie mają płochliwe usposobienie i wolą uciec na nasz wiok niż walczyć no chyba że są przez nas nękane lub "przypart

mr.tick
2012-11-29 11:35:46
Ocena: 3(glosow:15)-+
Wszystkich tych eko-oszołomów pozamykałbym gdzieś w dziczy, niech tam sobie żyją. O środowisko trzeba dbać, ale wszystko z umiarem i zdrowym rozsądkiem. Drogi zbudować nie pozwolili, wolą żeby dzieci w drodze do szkoły ginęły, a jak już swoje wywalczyli to resztę mają gdzieś.

mr.tick
2012-11-29 11:39:09
Ocena: 2(glosow:10)-+
Poczytajcie sobie co się dzisiaj dzieje dzisiaj w dolinie rospudy, o którą tak zaciekle walczyli. NIKT z zielonych tam się nie pojawił od kilku lat, wszystko gnije, same rozszerzające się bagna niszczące cały ekosystem. Ktoś ma jeszcze wątpliwości, że tu wcale nie chodziło o pieniądze?

saviola1
2012-11-29 10:57:42
Ocena: 0(glosow:20)-+
to jest idiotyzm! rozumiem ochrona zwierząt zagrożonych wyginięciem, ale ŻMIJ? to lepiej żeby ta starsza kobieta umarła ugryziona przez taka żmije? ludzie to jednak najbardziej poroniony gatunek jaki łazi po tej ziemi

AguchaG
2012-11-29 11:36:22
Ocena: 3(glosow:17)-+
Zmija zygzakowata ni jest az tak strasznie jadowita aby powalic czlowieka.

hetera
2012-11-29 14:07:45
Ocena: 2(glosow:12)-+
Po pierwsze KAŻDA istota ma jakieś miejsce i zadanie w piramidzie pokarmowej. A chooy, po co nam pszczoły, przecież mogą użądlić, i pozbądźmy się ich. Albo koty, nóż przecież srayą nam w piwnicy... ZABIĆ! Jakie będą konsekwencje? Po drugie jad zygzakowatej nie jest szczególnie morderczy dla nas.

AguchaG
2012-11-29 14:41:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zreszta to ze zmija zasyczala wcale nie musialo znaczyc ze juz chciala sie rzucic i zabic

saskia_88
2012-11-29 10:29:20
Ocena: 2(glosow:18)-+
Pragnę zauważyć, że jakby ją żmija ukąsiła, to dopiero dostałaby antytoksynę po tym jak ją sobie sama kupi, jej cena to koszt w granicach 300-500 zł i nawet w szpitalu jej nie ma, mają obowiązek posiadania ją apteki i jak już jest to jedna, albo wcale. Też bym zatłukła żmiję!

bajk87
2012-11-23 08:38:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2012-11-23 05:32:56
Ocena: 3(glosow:21)-+
Żmije nie stanowią "realnego zagrożenia". W Polsce więcej osób odnosi obrażenia w kontakcie z krowami (o psach nie wspominając) niż ze żmijami.

JohnToyar
2012-11-23 00:56:22
Ocena: 2(glosow:28)-+
i bardzo dobrze zrobil ten gosciu. skoro babcia miala tyle werwy zeby zatluc gada na smierc, rownie dobrze mogla go ominac. niestety biedna zmija jest wężem a co za tym idzie wcieleniem szatana który kusil Ewe, wiec zadanie mohera bylo proste: wyeliminowac zlo!

Peterz
2012-11-23 04:42:07
Ocena: -6(glosow:12)-+
Pokąsały babcie żmije, żmije pozdychały a babcia żyje ... swoją droga skąd możesz wiedzieć, że to "mocher", może babcia była tak postępową jak ty i uznała,że nic innego nie ma prawa by żyć.

JohnToyar
2012-11-23 11:35:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

JohnToyar
2012-11-23 11:36:50
Ocena: -4(glosow:14)-+
wlasnie takie zachowanie jest typowe dla moherow, wiec zaryzykowalem stwierdzenie, ze jest to moher.do tego dochodzi kombinatoryka, z matematycznego punktu widzenia prawdopodobienstwo tego,ze spotkana na wsi kobieta w podeszlym wieku jest moherem,jest bliskie 100%.

Peterz
2012-11-23 19:23:08
Ocena: 2(glosow:12)-+
Typowe dla mocherów ...lol. Nie obraź się ale twoje zachowanie jest typowe dla lemingów, wszystko co złe lub wydaje się złe to wina mocherów.

JohnToyar
2012-11-23 21:31:51
Ocena: -1(glosow:9)-+
dlaczego wszystko? napsilem tylko o o stosunku fanatycznych wyznawcow chrescijanstwa, a za takich uwazam mohery, do biednych wezy ( z racji symboliki boblijnej). nie pisalem o żadnej winie, wiec nie obraz sie ale: u argument is invalid:P
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Dla ludzi wierzących, do rozważenia i także ku przestrodze;
  •  Tak to wygląda
  •  UUUpppsss
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:43:20   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 31Skomentuj (37) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0