lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Największa wiocha polskiej polityki
główna
Dodano: 27.01.2013, 23:21:24   przez: Adun
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 638  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(230)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
medalik23
2013-01-30 20:45:46
Ocena: 24(glosow:42)-+
popieram i jeszcze na marszałka chce startowac?? do czego to dojdzie żeby pedały krajem rządziły i tak już jest wystarczające dziadostwo.A posłanka pis może urodą nie grzeszy ale gada dobrze jeżeli ktoś ma troche mózgu to rozumie o co jej chodzi a reszta to albo geje albo imbecyle.

a1on
2013-03-01 15:38:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobrze mówi!

antony
2013-02-04 19:42:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Hexe26
2013-02-03 23:11:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ale ona jest glupia-rzygac mi sie nchce jak ja widze.

Peterz
2013-02-04 16:56:07
Ocena: -2(glosow:6)-+
Pochwal się jaki masz tytuł naukowy, by określać kogoś głupim za poglądy?

KrisMilan
2013-02-01 22:56:50
Ocena: 4(glosow:14)-+
Stop pedałowaniu

awesomebeauty
2013-02-02 08:26:30
Ocena: -6(glosow:14)-+
Stop bezmozgowcom

Peterz
2013-02-04 16:57:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
Sam się minusujesz mózgowcu ?

ONAZSl
2013-02-01 15:40:51
Ocena: -2(glosow:14)-+
Wiocha to glosowac na takiego kogos. Ciekawe kto ja wybral do sejmu

medalik23
2013-02-01 17:33:29
Ocena: -5(glosow:11)-+
wiocha to ty jesteś i twoja wiadomośc

awesomebeauty
2013-02-01 15:26:01
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ten poseł i to ugrupowanie zaczyna ograniczać wam wolność a wy im jeszcze przyklaskujecie. Niedajcie sie zapedzac w kozi róg.

Peterz
2013-02-04 17:00:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
Piszesz o PO? Bo o ile wiem to oni ograniczają prawa (np. ACTA) normalnym obywatelom, a walczą o przywileje patoli.

dedri
2013-02-01 14:40:17
Ocena: 1(glosow:15)-+
nikt nie chciał jej ruchać z takim ryjem to sie teraz rewanżuje

Peterz
2013-02-05 00:31:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
Na twoja starą ktoś niestety musiał się połakomić.

KIKI1010
2013-02-01 12:41:40
Ocena: -2(glosow:12)-+
Ty Piotr a co ty k...wa jestes rzecznik prasowy pedalow.Obronca sie znalazł to bierz tą spedaloną ekipe i wy......laj na bezludną wyspe .wez jeszcze ze sobą całe watykanskie scierwo.

weed3012
2013-02-25 12:09:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
i wazelinke

piotr1993510
2013-02-01 09:16:44
Ocena: 3(glosow:17)-+
1 Homoseksualizm był będzie czy to się komu podoba czy nie. 2 Już dawno nie jest to uznawane za chorobę 3 To też ludzie i trzeba ich szanować 4 Krzywdy nikomu nie robią 5 danie im związków nie robi zupełnie różnicy państwu tylko im ułatwi więc czemu to taki wielki problem 6 Nie można oceniać ludzi tylko przez orientację często wasi bliscy znajomi też są nie wiecie o tym a ich lubicie co również zaprzecza stereotypom na temat pedałów i lesbijek bo nawet ich nie dostrzegacie większość nie jest zniewieściała!! Znam paru i naprawdę to normalni ludzie mogę tak z wami polemizować godzinami

piotr1993510
2013-02-01 09:25:42
Ocena: 1(glosow:11)-+
i na pewno nie braknie mi trafnych argumentów ;) a ktoś komu już ich brakuje powie nie bo nie tudzież zacznie obrażać .Polacy są strasznie uparci ,trzeba starać się zrozumieć innego człowieka oni nie są aż tacy źli znacznie gorsi są ludzie szerzący nienawiść to ich powinno się tępić

riv77
2013-02-01 11:31:16
Ocena: -4(glosow:16)-+
Idź się lecz kochasiu pedałków. Bo z taką głupotą jak twoja to nie da sie polemizować

riv77
2013-02-01 11:51:20
Ocena: -6(glosow:14)-+
Pedały sa i bedą zagrożeniem dla społeczeństwa i ich się powinno leczyć bo to JEST CHOROBA!!! To że sobie pedały przez pedałów wykreslili tą swoją chorobe ze spisu chorób to nic, a nic nie ozncza. To jest dalej grożna i niebezpieczna dla społeczenstwa choroba.

piotr1993510
2013-02-01 16:24:43
Ocena: 1(glosow:9)-+
wiesz że twoja wypowiedź to same twierdzenia niepoparte żadnymi argumentami tak więc nic nie wnosisz do rozmowy nie będę się produkować by ci udowadniać jak się mylisz i jak ograniczony jesteś ;) mogę tylko życzyć tobie pokory i rozumu

riv77
2013-02-01 18:10:28
Ocena: -2(glosow:10)-+
Wiesz co piotr, dobrze że sie nie będziesz produkować, bo mi się rzygać chce kiedy cały czas pier..olą w telewizji i wogóle wszędzie te same niby argumenty na to że niby te popraprance zboczeńce seksualne padały są to niby wielce pokrzywdzeni i jakie to oni mają zasrane swoje prawdy. Więc nie bedziesz musiał się przynajmniej wysilać aby je te ich góWno prawdy powtarzać, a ja przynajmnije nie zwymiotuje znowu czytając znowu czyjeś denne argumenty na poparcie tego pedalskiego dupcenia sie.

ineskaaa
2013-02-02 19:45:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
riv77 boisz się, że się zarazisz? Stąd ta agresja? :)

MINTOR
2013-02-04 15:40:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
riv jak czytam sobie takie farmazony jakie to wypisujesz to aż słabo się. robi. Czemu to niby jest choroba? Bo tak sobie powiedziałeś? Stanowisz jakieś prawa czy co? za kogo ty się uważasz? I jak zamierzasz ich niby leczyć?

riv77
2013-02-04 20:45:37
Ocena: -3(glosow:3)-+
Da się leczyć te pedalstwo psychicznie bo to choroba psychiczna. Ale wystaczyło dla takich lemingów jak ty monitor aby pederaści zmienili sobie nazewnictwo z choroby na orientacje i takie głupie lemingi jak ty dały sie na to nabrać. Żal mi ciebie monitor, żal i to bardzo.

PROFESOR70
2013-02-01 00:18:31
Ocena: 4(glosow:14)-+
riv77 i tego cie kosciol nauczyl tak kochasz blizniego swego masakra ty pisowska tepa palo

riv77
2013-02-01 11:34:37
Ocena: -4(glosow:12)-+
Nauczyło się to sloganu(robie sie monotonny) nie rozumie nic z wypowiedzi: "miłój bliźniego swego jak siebie samego" ani jednego słowa, ale lata z jęzorem wszędzie i ten cytat powtarza. Naucz sie nowych słówek dziecko to porozmawiamy za pare lat jak już będziesz dorosły.

KIKI1010
2013-02-01 12:49:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
A ty od riv77 sie odpiurkuj bo ciekawe czego ciebie koscioł nauczył.Pewnie wyciągania kasy i molestowania dzieci.!!!!!

hitler88
2013-02-01 00:00:37
Ocena: -4(glosow:16)-+
Ja popieram tą babe w 100%

chmieluv24
2013-01-31 22:01:03
Ocena: -5(glosow:19)-+
ZAKAZ PEDAŁOWANIA!!! może na marszałka bym tej kobiety nie wybrał ale dobrze homosiom powiedziała!!! niech sobie siedzą w domach razem z zoofilami i pedofilami.. jak teraz coś wywalczą to furtkę innym zwyrodnialcom otworzą.. ale wstyd dla polskiej polityki za homo-posłów..

ONAZSl
2013-02-01 15:45:39
Ocena: -2(glosow:8)-+
zal mi ciebie i tobie podobnych

olokaloryfer
2013-01-31 18:20:23
Ocena: 11(glosow:21)-+
zawzietosc pazernosc i msciwosc pisu po gebie idzie stwierdzic

ANALNY_LOWCA
2013-01-31 21:07:06
Ocena: 6(glosow:14)-+
I to nie tylko w jej przypadku

KIKI1010
2013-02-01 08:19:11
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jestem a-polityczny bo zadna partia w tym kraju nie zasluguje na uznanie.Ale PIS ktory ma sie za tak gorliwych katolikow ,a w łyzce wody by utopił blizniego.Obroncy krzyza w dupe kopani.

gandziasz
2013-01-31 17:08:31
Ocena: -11(glosow:27)-+
Wiochą to jest autor tego gównianego obrazka ( pewnie pedał ) ZAKAZ PEDAŁOWANIA,

WMG1945
2013-01-31 18:25:42
Ocena: -7(glosow:17)-+
Dla niego normalny ktos to grodzki i zniewiescialy biedron. Dobrze ze jest troche ludzi co nie podaza za taka moda(pedalska)

MrAFK
2013-01-31 16:03:57
Ocena: -8(glosow:30)-+
Ta Pani ma dużo racji :)

major12094
2013-01-31 15:58:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

major12094
2013-01-31 15:57:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

albertpol
2013-01-31 14:38:58
Ocena: -7(glosow:27)-+
...mamy racje badzmy tolerancyjni dla pedalow lezbijek to w krotce bedziemy tolerowac gwalcicieli i pedofilow albert z Polski

ineskaaa
2013-02-02 19:49:43
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie porównuj leSbijek i gejów do pedofilii i gwałcicieli... imbecylu!

clauudia777
2013-01-31 13:13:28
Ocena: 8(glosow:22)-+
jak można tak wyglądać zarabiajac tyle kasy !!! ????

WMG1945
2013-01-31 22:44:44
Ocena: 0(glosow:10)-+
Zobacz jak wyglada grodzki, zarabiajac tyle kasy

falka21
2013-01-31 12:07:33
Ocena: 9(glosow:27)-+
nie dość że paskudna z charakteru to jeszcze szpetna z wyglądu zgorzkniała baba której nikt nie chciał i teraz robi krucjatę przeciw wszystkiemu

Peterz
2013-02-05 00:34:11
Ocena: -3(glosow:3)-+
Skąd wiesz, że nie chciał, może to jej wybór.

falka21
2013-02-05 21:14:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jasne tak samo jak J. Kaczyński z wyboru został sam. Z takimi ludźmi przekonanymi o tym że mają patent na prawdę objawioną nikt nie jest w stanie wytrzymać.

danauto
2013-01-31 11:51:24
Ocena: -3(glosow:21)-+
Pan Grodzki to dopiero wiocha,przebieraniec.

Swierzakh
2013-01-31 11:38:01
Ocena: 5(glosow:9)-+
a moze oni tak dla jaj zajeliby sie od czasu do czasu naprawde waznymi sprawami jak sluzba zdrowia i drogi i przede wszystkim sprowadzenie naszych zelnierzy z iraku i afganistanu zamiast rozmawiac na temat zmiany konstytucji ze wzgldu na to ze "chlopak mojego brata lub dziewczyna mojej siostry" ma problem z dostaniem spadku po nim w wypadku jego smierci lub jakichs informacji o nim jezeli jest w szpitalu? to przeciesz mozna rozwiazac notarialnie raz na zawsze i kosztuje to od 150 do 250 zl

Max74
2013-01-31 11:57:49
Ocena: 1(glosow:7)-+
Hello !!! Obudź się królewiczu. W Iraku już dawno nie ma polskich wojsk.

ster000
2013-01-31 17:35:16
Ocena: 4(glosow:8)-+
ale zostały za to dzieci po tych naszych żołnierzach, o tym sie nie mówi:] Kawał dobrej roboty nasi zrobili;)

Max74
2013-02-01 09:55:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Na naszych zawsze można liczyć ;-)

MrFoto
2013-01-31 10:57:29
Ocena: -7(glosow:27)-+
tylko pedały robia z tego wioche .....a kobieta prawde powiedziala !!!

ANALNY_LOWCA
2013-01-31 21:08:37
Ocena: 3(glosow:13)-+
A ty w niej dostrzegasz kobietę ?

M1CLAY19
2013-01-31 10:54:16
Ocena: 8(glosow:16)-+
Kolejna rozdmuchana zadyma by narod zaja sie komentowaniem pierdol. W tym czasie comDonek dalej kraj sprzedaje,dlug rosnie,ludzie zamarzaja a Slonce Peru sobie lata.

mitekg30
2013-01-31 10:50:51
Ocena: 7(glosow:15)-+
Krystyna l.60 niezamężna, bezdzietna : "Społeczeństwo nie może fundować słodkiego życia jałowym związkom osób"

satlaros
2013-01-31 13:18:00
Ocena: -9(glosow:17)-+
Ona przynajmniej nie jest w żadnym, to już lepsze niż być lesbą

tomek1345
2013-01-31 10:43:46
Ocena: -8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Szpkaz
2013-01-31 10:43:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mytu
2013-01-31 10:36:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miki44
2013-01-31 10:01:24
Ocena: -1(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

C2ShadowMan
2013-01-31 09:05:31
Ocena: -4(glosow:26)-+
skąd tu tyle negatywnych głosów? Przecież ona chce NORMALNOŚCI? Co, posmakowało wam ruchanie w kakao, że tak bronicie palikociarni?

moolter
2013-01-31 08:37:49
Ocena: 3(glosow:25)-+
Powiedziała kobieta to co wszyscy wiedza (prawda poliszynela) :) I gdzie tu wiocha jak to prawda ! Wiocha jest donos RP do prokuratury !

marianmarian22
2013-01-31 08:24:56
Ocena: 8(glosow:24)-+
Żeby nie było, NIE JESTEM ZWOLENNIKIEM PIS-uarów!!! SAMA PROPOZYCJA KANDYDATURY GRODZKIEJ/GRODZKIEGO (CZY JAK GO TAM ZWAŁ), NA MARSZAŁKA, JEST OŚMIESZANIEM NASZEGO I TAK JUŻ ZMIESZANEGO PRZEZ NIEKTÓRYCH Z BŁOTEM, KRAJU. WIĘC CIESZĘ SIĘ, ŻE p. PAWŁOWICZ MA NA TYLE CYWILNEJ ODWAGI, ABY POWIEDZIEĆ WPROST TO CO WIELU MYŚLI, ALE BOI SIĘ POWIEDZIEĆ, COBY DZIWNIE POJĘTEJ POPRAWNOŚCI POLITYCZNEJ NIE ZBRUKAĆ.

BatNaWas
2013-01-31 09:56:03
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ale dziś w modzie jest poprawność polityczna.

BoaKrztusiciel
2013-01-31 14:40:27
Ocena: 0(glosow:12)-+
Tylko od polityka wymaga się dyplomacji i trzymania pewnego poziomu. To nie jest jarmark żeby krzyczeć co się chce. Właśnie taki mam obraz PISu. Z jednej strony mówią o religii i wartościach rodzinnych, a drugiej poniżają, kręcą i wymyślają spiski.

riv77
2013-01-31 08:11:54
Ocena: 1(glosow:29)-+
A ja ją popieram tą panią profesor. I denerwuje mnie taka nagonka lewacka na nią tylko dlatego że odważyła się mówić prawde i to co nie podoba się walikocie i jego spółce pedałów i tranwestytów i reszcie powalonej lewicy. Precz z pedałami, żadnych praw dla nich i innych wykolejenców.

meredith100
2013-01-31 13:27:58
Ocena: 2(glosow:14)-+
Czym jest ta prawda? Że związki homoseksualne są jałowe, że traktujemy się jak rzeczy? Wstyd mi za takich ludzi. Homoseksualiści nie są ani gorsi, ani lepsi od nikogo, czemu nie zaatakujecie niepełnosprawnych umysłowo, ich jest do 3% populacji, czemu seksualność jest złem. W każdym razie i tak w końcu będziemy mieli równe prawa kwestia czasu, czasów, pokolenia, najwyżej zmiany kraju. Głupota wszędzie...

riv77
2013-01-31 15:20:27
Ocena: -8(glosow:14)-+
Masz coś do niepełnosprawnych człowieku!!!!!!!!!! Dlaczego mamy ich atakowac!!!!! Oni w swej niepełnosprawności są o wiele bardziej sprawni od niejednego człowieka takiego jak ty. Buraku! Przynajniej są czyści i nie ma w nich plugastwa takiego jak w pedalstwie. Jestes smieciem meredith smieciem, odrazu najeżdzać: "dlaczego to nie zatakujecie niepełnosrawnych umysłowo." Jesteś smieciem i nikim więcej. Nic złego te osoby nie robia, a ty chcesz jeszcze po nich jeździć. Gnój, smieć, a nie człowiek jesteś meredith.

meredith100
2013-02-01 18:20:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mniemam, że ma do czynienia z 15- latkiem. Nie obrażaj mnie. Argumenty się liczą. Nie chcę nikogo atakować, na nikogo nie najeżdżam, chcę równości. Bo nie jestem od nikogo gorszy ani lepszy. A jednak prawo i kraj nie daje mi równości, mimo, że płacę te same podatki. Nikogo nie obrażam, mam znajomych niepełnosprawnych i rozumieją co przeżywam. Zastanów się, przeczytaj ze zrozumieniem kilka razy zanim odpiszesz.

riv77
2013-02-02 19:31:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
mertedith nie rozumiem cie wogóle. Ty osobami niepełnosprawnymi torujesz droge do rónouprawnienia pederastów? To ty jesteś człowiekime czy potworem bo mi sie wydaje że to drugie, bo trzeba być naprawde wrednym suki.. achh aby wykorzystywać te osoby do wakli o prawa homosiów.I to one niby mają ciebie rozumieć w twoim bólu. Jaki ty do cholery masz ból? Czlowieku nie masz do czynienia z pietnastolatkiem i własnie dlatego nie dam się nabrać na twoje słówka. Idź mydlić oczy komuś innemu i odpiepsz się od niepełnosprawnych, nie wykorzystuj ich jako tarana do swych chorych ambicji.

ineskaaa
2013-02-02 19:55:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ty jesteś śmieciem nad śmieciami obrażając homoseksualistów, którzy nic złego Ci nie robią? Co Ci do tego jak się ruchają? G***o! Zachowujesz się jak piep.rzony, ograniczony umysłowo faszysta!

riv77
2013-02-02 20:21:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
O ineska, nastepny kochaś pedałów, coś ich ostatnio sie namnożylo!!!! Oj robią dużo złego i nie tylko mi ale całymu społeczeńswu.

ineskaaa
2013-02-02 20:50:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jestem kobietą, palancie (nick to sugeruje nawet :)) A co Ci takiego złego robią i społeczeństwu? Bo mi nic, a też należę do tego społeczeństwa.

riv77
2013-02-03 09:35:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
ineskaaaa, a skąd to ja niby mam wiedzieć że jestes kobietą. Może jesteś takimś czymś co grocki/cka/cko, on też każe do siebie mówić pani. Nawet jak jesteś kobietą to jesteś kochanicą lesbijek, cholera...to na to samo wychodzi. Albo zabreło sie meredith i ineskaa jeden pedał, druga lesba. Na szczęście z tego związku nie będzie owoców.

ineskaaa
2013-02-03 11:00:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
riv77 wystarczy kliknąć w nick, wchodzisz na profil i już wszystko wiesz, ale jak widać do tego trzeba mieć chociaż podstawówkę skończoną, bo kiepsko u Ciebie z myśleniem :) w dodatku nie potrafisz nic więcej mądrego powiedzieć prócz lesby, geje (oj nie, to ładnie brzmi), pedały itd. Jaki poziom reprezentujesz? Żaden. Użyłeś choć jednego odpowiedniego argumentu bez używania wulgarnych zwrotów (nie takie typu "walikocie i jego spółce pedałów i tranwestytów i reszcie powalonej lewicy")? Nie. Nawet nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie, co takiego złego zrobiły Ci "pedały"...

ineskaaa
2013-02-03 11:02:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie jestem kochanicą lesbijek, ale co to znaczy dla Ciebie - Ty i tak zawsze wiesz lepiej :) Ja ich akceptuję, bo są takimi samymi osobami jak ja czy Ty i najpierw to powinni zostać dobrze traktowani przez społeczeństwo żeby mówić w tym kraju o jakichś prawach (jak nie będzie pierwszego to o drugim i tak można zapomnieć).

riv77
2013-02-03 14:39:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ineska internet jest jak kartka wszystko przyjmie. Piszesz: "Ja ich akceptuję, bo są takimi samymi osobami jak ja czy Ty". Nie, nie jestem taki sam jak pederaści i nie pcham swojego małego w czyjść odbyt, wiec nie obrażaj tutaj normalnych podkreślam normalnych mężczyzn i kobiety. Jeżeli ciebie boli że nazywam tak walikota i jego bande degeneratów społecznych pedałów i lesby wraz z transseksualistami to twoja jest sprawa. Ja dla ciebie wyjatków nie będę robił. więc idź dalej gloryfikowac swoich pedałów i lesby czyli worki do pier..olenia, ale mnie nie zrobisz w wała.

ineskaaa
2013-02-03 18:25:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ineskaaa
2013-02-03 18:30:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
riv77 Ciebie nie trzeba robić w wała, bo jesteś Popier Dolony od urodzenia i już współczuję Twoim dzieciom, jeśli wychowasz je w takiej "tolerancji". Poczytaj w końcu co to homoseksualizm skoro nie odróżniasz orientacji od choroby. W dodatku nie potrafisz nawet podać jednego sensownego argumentu, dlaczego tak nienawidzisz homoseksualistów? Ciebie powinno się leczyć, ale na głowę...

riv77
2013-02-03 19:47:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Lepiej taka moja tolerancja niż cwelenie się po kątach

meredith100
2013-02-03 20:59:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dzięki ineskaaa, cieszę się, że są ludzie, którzy myślą, są otwarci. Myślę, że nie ma się co spalać w tej dyskusji, riv77 jest najwyraźniej kimś, z kim nie ma szans na konstruktywną rozmowę, która komukolwiek coś da. Jeżeli seksualność jest dla niego powodem do odrzucenia kogokolwiek, to przecież nie pomożemy mu z tym. On chce tylko porzucać błotem, jeśli masz riv77 jakieś pytania, czegoś nie rozumiesz to chętnie popiszę z Tobą, może rozjaśnię Ci jakieś kwestie, albo Ty mnie uświadomisz. Pozdrawiam.

riv77
2013-02-03 21:13:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dziękuje za propozycje....... ale nie skorzystam. Niestety nie dobrze mi się robi zaraz wzróce to co zjadłem. Nie chce aby pedał uczył mnie seksualnści. Wogóle nie chce aby ktokolwiek uczył mnie seksualności.

meredith100
2013-02-03 22:16:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oj, źle zrozumiałeś, nie zamierzałem Cię sexualności uczyć, to już przerabiałeś od mniej więcej 14-go roku życia. Sexualności się nie da nauczyć, jest taka z jaką się rodzimy. Chodzi mi o to, że jeżeli jest coś czego nie rozumiesz, bądź chciałbyś zapytać to zwyczajnie służę.

riv77
2013-02-04 09:54:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
To po co pisałes o mojej seksualności? Dobra ok, ale i tak nie bój się, nie skorzystam.

ineskaaa
2013-02-04 20:30:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
meredith100 szkoda strzępić słów, riv77 ma klapki na oczach i nic do niego nie dociera. Jak chce być tak ograniczonym i zamkniętym na wszystko to niech sobie jest, ale kiedyś i dla niego z jakiegoś powodu tolerancja ze strony innych się skończy (wtedy sam się przekona jak to jest być gnojonym przez innych :))

riv77
2013-02-04 20:42:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak będe gnojony to za prawde i przyjme te gnojenie z dumą bo od takich parszywców jak wy nic innego nie wymaga się niż ścieku kulturowego. Wy jesteście gnojeni za wasze kłamstwa i zgorszenie które siejecie ze sobą. I tylko zostanie wam na samym końcu zbierać żniwo własnego siania, a zapewniam te żniwo nie będzie dla was rozkoszą, jeżeli dalej będziecie postępować tak jak teraz i nie zrozumiecie swojego zaslepienie i błędu i nie nawrócicie sie na poprawną droge to będziecie bardzo przykre owoce jeść własnych decyzjii. Ale co ja chce od lesby.

ineskaaa
2013-02-04 21:18:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kurczę, riv77, a to Cię teraz rozczaruję, bo nie dość, że mówię to czego nie znosisz i z czym się nie zgadzasz to w dodatku mówi to dziewczyna hetero :D hetero, a jednak nic nie ma do gejów i lesbijek, jak to możliwe w ogóle, co nie?! A jednak, to się nazywa tolerancja i postawienie się w sytuacji innych, tych których Ty mieszasz z g***nem, ale Ty niestety nie posiadasz takich cech, więc po co Ci to w ogóle tłumaczę ;p hah

ineskaaa
2013-02-04 21:21:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
I napisz jeszcze, w którym miejscu kłamię? Bo tak przeglądam moje komentarze i nigdzie kłamstwa nie widzę... Tak na marginesie... mam nadzieję, że nie będę miała do czynienia z "owocami" po twoim sianiu...

riv77
2013-02-05 09:10:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
ineskaa: "Bo tak przeglądam moje komentarze i nigdzie kłamstwa nie widzę..." Dobre poczucie humoru przynajmniej jest z czego się pośmiać z rana.

ineskaaa
2013-02-05 18:43:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
To się śmiej :) i pokaż te moje rzekome kłamstwa :)

grog
2013-01-31 05:46:21
Ocena: -7(glosow:31)-+
prymitywna baba, zal mi takich

Max74
2013-01-31 17:01:14
Ocena: -5(glosow:11)-+
A mi żal pedałów. To takie prymitywne pozostałości po cwelowskich zabawach gdy kobiet brakowało.

szulcik
2013-01-31 22:09:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
Max dla Groga to nie problem ,ze kartofle gubi ....

ineskaaa
2013-02-02 19:57:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
Max74 jednym z tych "prymitywnych pozostałości" chyba Ty jesteś sądząc po poziomie komentarzy :)

matezz1987
2013-01-31 02:57:56
Ocena: -7(glosow:35)-+
Nikt tego potwora nigdy nie chciał pewnie kijem szturchnąć to obrażona na cały świat. A tak nawiasem mówiąc to ta wykształcona niby baba sama wygląda jak tranzior jakiś przebrzydły, dużo do Grodzkiej nie brakuje jej.

Bezpardonowy666
2013-01-31 02:03:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Bezpardonowy666
2013-01-31 02:05:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Bezpardonowy666
2013-01-31 02:00:57
Ocena: -9(glosow:23)-+
Lewica to ideologia słabych i tchórzy. Boją się klasyfikowania względem rasy, osiągnięć, a nawet płci, bo wiedzą (z doświadczenia), że w każdej z tych kategorii wypadają "marnie".

Bezpardonowy666
2013-01-31 02:24:03
Ocena: -2(glosow:8)-+
Pochodzenie mają mieszane, więc nie potrafią się utożsamić z narodem; nic w życiu nie osiągnęli, więc postrzegani są jako lenie lub nieudacznicy; nie mają charakteru, więc nikt nie widzi w nich prawdziwych mężczyzn lub kobiet; itd. Rozczarowują zawsze i na każdej linii. Dlatego w geście frustracji chcą wyeliminować WSZYSTKIE formy oceny i kwalifikacji by uratować swoje poranione ego od dalszego cierpienia. Jak nieudolny uczeń, któremu się marzy zniszczenie wstawiającej mu jedynki szkoły.

Bezpardonowy666
2013-01-31 02:25:32
Ocena: -4(glosow:10)-+
Dla mnie taka postawa to nie żadna "rewolucja", "sprawiedliwość społeczna", czy "humanitaryzm", tylko zwykłe frajerstwo. Dla takich ludzi się powinno zalegalizować prawo do eutanazji, żeby swoim zakompleksionym syfem nie bruździli innym w normalnym, zdrowym i szczęśliwym życiu. Zresztą i tak już się tną, więc ch*j z nimi.

diamento208586
2013-01-31 01:00:51
Ocena: -1(glosow:31)-+
nie bronie ani pedałów ani tej suki, ale to co ona gada w głowie się nie mieści, to jest właśnie tok myślenia zaściankowego polaka, to co inne jest złe

kintarooe19
2013-01-31 00:41:51
Ocena: 2(glosow:22)-+
Idiotka

krzysiek22
2013-01-31 00:29:56
Ocena: 2(glosow:30)-+
KOMPLETNYM JUŻ NIE WIEŚNIAKIEM,A BEZ MÓZGOWCEM I IMBECYLEM JEST TEN CO TO WRZUCIŁ NA WIOCHĘ!!!!!

BoaKrztusiciel
2013-01-31 14:41:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
A grzeczniej się nie dało?

oluwek
2013-01-30 23:36:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
wygląda jak moja babka od chemii

arigold7
2013-01-30 23:34:46
Ocena: -8(glosow:38)-+
ale nagonka na Pania Profesor. tylko dlatego ze nie boi sie mowic prawdy. Pani Pawłowicz, prawdziwi Polacy sa z Pania!

MINTOR
2013-01-30 23:39:38
Ocena: 4(glosow:20)-+
Ona nie mówi prawdy, tylko wyraża swoje subiektywne zdanie.

pablos6
2013-01-30 23:51:27
Ocena: 0(glosow:24)-+
Mintor mówi prawdę , bo broni normalności, normalny związek to kobieta i mężczyzna. Niedługo trzeba będzie na łamach sejmu bronić normalności bo przyjdą pedofile ze swoimi projektami, że oni też mają prawo do miłości.

arigold7
2013-01-30 23:56:14
Ocena: 3(glosow:21)-+
mowi prawde, nazywa rzeczy po imieniu. teraz malzenstwa nie sa modne i stado baranow pierdzieli ze nie beda brac slubu i juz ze teraz zwiazki partnerskie sa modne i oni tez takie chca. juz pomijajac temat homoseksualistow, to nie rozumiem czemu sie tak uczepiliscie slubu cywilnego. kazdy ma wybor, ktos nie chce slubu to jego strata, no ale lewaki tak maja, lubia isc na latwizne, minimalizm i zero odpowiedzialnosci

MINTOR
2013-01-31 01:09:50
Ocena: 1(glosow:11)-+
Normalny związek to związek kobiety i mężczyzny, to fakt. Ale w społeczeństwie jest też stały procent homoseksualistów. On sie nie zmienia niezależnie od prawa i mody. homoseksualiści mają po prostu inaczej we łbach poukładane. Mamy ich karać za to, że są inni? Tacy się urodzili, nie są w stanie zmienić swoich preferencji.

MINTOR
2013-01-31 01:21:04
Ocena: 1(glosow:11)-+
Państwo powinno służyć obywatelom, także odmiennym od większości. Projekty dotyczyły takich spraw jak m.i. możliwość dziedziczenia mienia w przypadku śmierci partnera lub uzyskanie informacji na temat jego zdrowia podczas pobytu w szpitalu. To naprawdę takie wielkie zło?

meredith100
2013-01-31 13:38:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
Chyba prawdziwi debile

pablos6
2013-01-30 23:32:10
Ocena: -2(glosow:24)-+
Baba może urodziwa nie jest ale stoi w obronie normalności. Lepsza przynajmniej od Grodzkiego. Wiocha dla tych którzy zgłaszają pedalskie rozwiązania do sejmu. Nie dajcie się manipulować szmaciarzami z WSI24 i Szechterom

grog
2013-01-31 05:43:38
Ocena: -1(glosow:13)-+
glupis

Gruber
2013-01-30 23:20:24
Ocena: -3(glosow:29)-+
Kolejna zakompleksiona kobita której penisa potrzeba.

WMG1945
2013-01-30 23:48:13
Ocena: 1(glosow:19)-+
Ty pewnie penisow masz pod dostatkiem!

Gruber
2013-01-31 00:02:11
Ocena: 5(glosow:19)-+
Wystarczy mi mój własny

Max74
2013-01-31 17:02:59
Ocena: -5(glosow:9)-+
W d... kolegi ;-)

MINTOR
2013-01-30 22:44:20
Ocena: 6(glosow:30)-+
Co jak co babka jest hipokrytką. Twierdzi, ze homoludki są nieproduktywne... a ona? Co ona robi? Pieedoli głupoty, pierdzi w stołek w cyrku na wiejskiej i pobiera pensję... ja tu produktywności nie widzę. Samotna, a wypowiada się o związkach. Wmawia ludziom, jak mają żyć, bo jej coś się nie podoba.

ferdal
2013-01-30 22:46:10
Ocena: -1(glosow:19)-+
Bo jej się nie udało.

MINTOR
2013-01-30 22:49:13
Ocena: 12(glosow:28)-+
Znalazłem jak to szło: "Społeczeństwo nie może fundować słodkiego życia nietrwałym, jałowym związkom osób, z których społeczeństwo nie ma żadnego pożytku." A ja wątpię, czy społeczeństwo ma pożytek z Pawłowicz, jak na razie, to społeczeństwo ja utrzymuje i pozwala na pierdzielenie farmazonów.

chuckoland
2013-01-30 22:32:10
Ocena: 3(glosow:29)-+
portal wiocha pl jest mega stronniczy i jedzie po prawicy. smierdzi lewactwem FUJ!!!!!!!!!!!

Ajatollach
2013-01-30 22:50:00
Ocena: 0(glosow:26)-+
a co się dziwisz jak dzieciaków uczy się teraz lewizny od małego? To tzw. komuna z ludzka twarzą. A ja to nazywam zwierzę w ludzkiej skórze.

sedziadread
2013-01-30 22:25:48
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gryzon04
2013-01-30 22:22:07
Ocena: 2(glosow:26)-+
Mi się podoba opinia tej pani na temat tych całych,,zwiazków" co sie z tym krajem dzieje masakra a ponadto tak każdy na tą panią najeżdża a propozycje zeby marszałkiem został ten babochłop od Palikota to nikt nie wspomina a to jest własnie wiocha

Obesrator
2013-01-30 22:21:36
Ocena: -1(glosow:23)-+
ja się na jej temat nie wypowiadam,ale moim zdaniem trochę ma racje.bo za 10latbędzie więcej gejów i lesbijek niż normalnych kochających się par np9męszczyzna i kobieta)

meredith100
2013-01-31 13:44:15
Ocena: 6(glosow:8)-+
Od zarania osób homoseksualnych w społeczeństwie jest ok 6%, nie ma ich coraz więcej. To jest po prostu głupota i ignorancja żeby się wypowiadać bez wiedzy czy chociażby sprawdzenia informacji tak łatwo dostępnych. Homoseksualiści też się normalnie kochają, są ze sobą, troszczą się o siebie...

opuncja
2013-01-30 22:11:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
Z tą zdecydowaną większością byłabym ostrożna. No chyba, że tam w nawias możnaby wstawić duży napis SARKAZM.)

dorine
2013-01-30 21:51:52
Ocena: 2(glosow:32)-+
Brawo dla tej Pani!!!! mówi to co sądzi zdecydowana większość Polaków. Ten Grocki to jakiś pajac!!!!

ks.proboszcz
2013-01-30 21:40:47
Ocena: -1(glosow:19)-+
Skutek uboczny demokracji

SsijPaznokcia
2013-01-30 21:39:16
Ocena: 5(glosow:39)-+
Jak czytam niektóre komentarze to przychodzi mi jedna myśl - głupie śmiecie! Nie rozumiem całej tej nagonki na PIS, zwalanie wszystkiego co najgorsze na te partie mimo, że za nią nie jestem ani za żadną, ale istnieją ku*wa mać inne partie, które okradają państwo i kłamią w żywe oczy a PIS teraz nie ma nawet żadnej władzy. Idioci !

MINTOR
2013-01-30 22:38:48
Ocena: 3(glosow:13)-+
O ile się nie mylę to ostatnimi czasy to najbardziej jeździ się (przynajmniej w internecie, bo bardziej mainstreamowe media to wiadomo) po Tusku i jego przydupasach.

cavefalcon
2013-01-30 21:36:19
Ocena: 7(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Consiite
2013-01-30 21:35:22
Ocena: -1(glosow:27)-+
Półgłówki, którzy nie mieli styczności z prof. Pawłowicz będą z niej kpili ale z jej ćwiczeń i seminariów wiele by nie zrozumieli tak ma ta lewa i tolerancyjna strona, wszystko po łebkach...

gruberr
2013-01-30 21:34:56
Ocena: -1(glosow:19)-+
podobna do faceta, zaniedbana baba

lucy123
2013-01-30 21:33:06
Ocena: 12(glosow:30)-+
Najpierw nabijacie się z Pana Biedronia czy Pana Grodzkiej a teraz wyśmiewacie się z Pani Pawłowicz, banda hipokrytów. Zdecydujcie się czy tolerujecie takie anomalia czy nie bo widzę, że większość po prostu idzie za modą a nie WŁASNYM zdaniem.

krisu007
2013-01-30 21:13:52
Ocena: 3(glosow:31)-+
Babka wyśmiała transwestytę to teraz się z niej nabijają!!!TOLERANCJA TO WMAWIANIE ŻE NIENORMALNY JEST NORMALNY.BBBRAAAWWWOOO PANI PAWŁOWICZ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Puma1984
2013-01-30 22:21:16
Ocena: 2(glosow:16)-+
Tylko, że ta banda nierobów w rządzie nie jest od wyśmiewania, tylko od rządowej roboty. Czyjaś płeć lub orientacja nie powinny mieć tu żadnego znaczenia.

rotenau86
2013-01-30 20:54:50
Ocena: 6(glosow:26)-+
Cóż dla jednych Pawłowska a dla innych jak dla mnie Biedroń czy Grodzka/i/o to największa wiocha w polityce. Rzygam tą pseudo tolerancją już.

M1CLAY19
2013-01-30 20:52:14
Ocena: 12(glosow:22)-+
Ten budynek przy Wiejskiej to chyba na jakiejs wodnej zyle postawiono. Takiego zageszczenia wariatow to nawet w Tworkach nie ma.

rafal8
2013-01-30 20:52:03
Ocena: -6(glosow:32)-+
PISlamistka i wszystko jasne!!!

klisza08
2013-01-30 21:08:21
Ocena: 5(glosow:19)-+
prosze-rozjasnij nasza nieswiadomosc Krynico Wiedzy Wszelakiej...

mrkiller
2013-01-30 21:37:59
Ocena: 7(glosow:9)-+
Znowu twoje powlające argumenty!

tomek1345
2013-01-30 20:50:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gryzon31
2013-01-30 20:42:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
a teraz jestem w kolejnym związku i to legalnym

Sulek44
2013-01-30 20:31:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
wiochą największą nie są politycy. Wiochą jest to że jawnie kradną pieniądze, każdy o tym wie i nic z tym zrobić nie można... Kraść i dostawać pensje. To jest posadka...

klisza08
2013-01-30 20:08:28
Ocena: 9(glosow:29)-+
Moze i jej wypowiedz byla wysoce nietolerancyjna i niesmaczna(bo uderza,badz co badz w transseksualistow,ktorym serdecznie wspolczuje),ale jak patrze na tego Grodzkiego "paryteta",to mam wrazenie,ze facet jaja sobie z nas wszystkich robi.Podobno jak jego lider ciagle pajacowal tak i jego dziwolagi teraz sa spuszczone ze smyczy i dokazuja ile wlezie...

cavefalcon
2013-01-30 19:59:18
Ocena: 7(glosow:35)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
2013-01-30 20:32:17
Ocena: -2(glosow:30)-+
Przecież im papierek do niczego nie potrzebny, więc czego chcą ? Jeśli jednak do czegoś im potrzebny to niech wezmą ślub cywilny i już po kłopocie. Hello, po to wymyślono coś takiego jak małżeństwo.

cavefalcon
2013-01-30 20:46:22
Ocena: 8(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hetera
2013-01-30 20:47:46
Ocena: 5(glosow:29)-+
Ale ja nie chcę małżeństwa. Ja chcę mieć parę podstawowych praw i "umowę" którą mogę rozwiązać w każdej chwili. Chce żeby mój partner mógł zadecydować o moim leczeniu, gdybym była sama go tego z jakiś powodów niezdolna, a przy tym nie chcę być tak oplątana jak w małżeństwie. Poza tym małżeństwo dla mnie ma zły wydźwięk. :P

ferdal
2013-01-30 20:50:13
Ocena: 7(glosow:25)-+
Brałem cywilny tylko dla tego papierka,a jak doszło do rozwodu to było mnóstwo problemów bo system uparł się "uzdrowić małżeństwo".Gdyby była ta ustawa miałbym wybór i prostsze życie.

Max74
2013-01-30 21:12:52
Ocena: -3(glosow:25)-+
K... jak nie potrzebujesz papierka to po co się starasz o papierek tylko inny ? Jak chcesz dziedziczyć to zapisz partnerowi to co masz, a ze szpitala chyba Cię nie wyrzucą nawet jeśli rodziną nie jesteś. To tak jakby się chciało jeździć samochodem, ale nie robić prawa jazdy, a za to dawać papiery na woźnicę.

hetera
2013-01-30 21:21:23
Ocena: 1(glosow:19)-+
Chcę "umowę" a nie yebane kajdany. Coś co można łatwo rozwiązać. A ze szpitala, owszem, mogą wyrzucić... a już na pewno nie możesz zadecydować o zdrowiu partnera.

ferdal
2013-01-30 21:23:58
Ocena: 9(glosow:19)-+
Przy spadku dopieprzają taki podatek że hej,a to w końcu po kilku latach wspólny dorobek.

Max74
2013-01-30 21:31:41
Ocena: -1(glosow:33)-+
Jestem żonaty od kilku latek, ale żadnych kajdan nie czuję. Dorosły, odpowiedzialny człowiek jeśli decyduje się na coś to ponosi tego konsekwencje. Najlepiej wygodnie, bez zobowiązań, odpowiedzialności a dzieci potem błąkają się bo rodzice chcieli być "wolni" i nowocześni. To jest zwykły egoizm.

cavefalcon
2013-01-30 21:32:59
Ocena: 6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
2013-01-30 21:35:01
Ocena: 4(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hetera
2013-01-30 21:39:34
Ocena: -1(glosow:19)-+
No i co? To, że ty tego nie czujesz to znaczy, że ja nie mogę? Ty będziesz za mnie decydować co powinnam czuć? A dzieci się nie będą błąkać bo, jeśli będę miała wybór(i jeśli nie zmienię zdania z jakiegoś powodu)), to ich nie będzie.

ferdal
2013-01-30 21:42:21
Ocena: -2(glosow:22)-+
Max czyli wszyscy mają tak żyć,bo ty tak żyjesz?Ty mówisz o egoizmie,twoja postawa to megaegoizm.

opuncja
2013-01-30 21:55:31
Ocena: 5(glosow:19)-+
Co złego napisał Max? Dla mnie decydowanie się na związek to nie kupowanie komputera. - nie sprawdzi się to się wymieni. Fakt, nikt Wam nie ma prawa niczego narzucać, mnie związki partnerskie nie przeszkadzają, ale uważam, że to wyolbrzymiony problem.

hetera
2013-01-30 22:02:38
Ocena: -1(glosow:19)-+
A kto tu porównał to do kupowania komputera? Ja chcę stworzyć trwały związek, chcę mieć pewne możliwości, jednak nie chcę wychodzić za mąż. Bo, moim zdaniem, ta instytucja się nie sprawdza, przynajmniej nie w obecnych czasach. Pozostającym w szczęśliwych związkach małżeńskich chyba nie powinno przeszkadzać to, że będziemy mięli taką alternatywę jak związek partnerski.

opuncja
2013-01-30 22:08:07
Ocena: 4(glosow:14)-+
Szczerze - mi to lotto. Intryguje mnie jedynie co jest takiego złego w małżeństwie? Dwoje ludzi żyje razem, w świetle prawa mają jakieś tam udogodnienia. Nie wiem, co postrzegasz tutaj jako kajdany. Wchodząc w związek dobrowolnie decyduję oddać część siebie drugiej osobie. I nie przeszkadza mi to.

Homo_erectus
2013-01-30 22:14:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
w małżeństwie zły jest rozwód, małżeństwo to pewnego rodzaju umowa, a jeśli dwoje ludzi się kocha i nie potrzebuje na to potwierdzenia jakiegoś urzędnika, to dlaczego mają mieć problemy na każdym kroku tylko dlatego, że ktoś tego formalnie nie załatwił?

hetera
2013-01-30 22:15:16
Ocena: 1(glosow:13)-+
I jedno powinno się zaznaczyć: związek partnerski nie powinien być równoważny z małżeństwem. Wtedy to się mija z celem, nie jest to alternatywa. Powinien to być raczej taki "wstęp do małżeństwa"(?). Jak ktoś chce, pójdzie dalej, jeśli nie pozostanie przy tym i mniejszej puli praw. Informacja medyczna, dziedziczenie i wynajem to są trzy zagadnienia które, moim zdaniem(na dzień dzisiejszy), powinny się w nim znaleźć.

ferdal
2013-01-30 22:19:35
Ocena: 2(glosow:12)-+
Ludfzie tak naprawdę poznają siebie,kiedy razem zamieszkają,dzieje się tak na ogół po ślubie.Związek partnerski pozwalałby spróbować wspólnego życia bez problemów formalnoprawnych.

hetera
2013-01-30 22:19:39
Ocena: 0(glosow:14)-+
Powiedzmy, że moim zdaniem, małżeństwo zbyt często, paradoksalnie, niszczy związek iii... na tym skończmy ;)

Puma1984
2013-01-30 22:31:38
Ocena: 2(glosow:14)-+
Drogi Maxiu. Fajnie, że jesteś żonaty od kilku lat. Ale to nie znaczy, że twój związek jest trwalszy niż te partnerskie. Ja tak sobie żyję od lat 8 i nie zamierzam się rozstawać, a legalizować - kiedyś tam. Moi teściowie żyją tak już 35 lat, są przed 70-tką i wątpię, by kiedyś to zalegalizowali. Ta baba powiedziała, że takie związki są "nietrwałe". Moi teściowie zawstydzili "trwałe" małżeństwa.

opuncja
2013-01-30 22:32:04
Ocena: 4(glosow:10)-+
HE, ale wychodzi na to, że jednak jakiegoś świstka potrzebuje, skoro potrzebny jest zaświadczenie (?) o związku partnerskim. A problemy znowu nie na każdym kroku są. Ale są pewne obszary, gdzie małżeństwo ułatwia funkcjonowanie, fakt. Ja nie jestem może dobrym interlokutorem w tej debacie, bo akurat małżeństwo mam udane. Mam faceta, którego kocham, z którym mi dobrze i wydaje mi się, że każdy przecież może sobie takiego partnera znaleźć... A to chyba nie takie łatwe.

opuncja
2013-01-30 22:35:44
Ocena: 3(glosow:9)-+
Puma, ale to tylko i jedynie dowodzi aktu, że nie ma recepty na trwały i udany związek. Jak związek będzie chybiony, to nie przetrwa nawet jakby partnerzy 30 papierków podpisali i 15 różnych osób ogłaszało ich parą. Niech każdy robi jak uważa, ale ja uważam, ze to demonizowanie instytucji małżeństwa jest nieuzasadnione.

ferdal
2013-01-30 22:36:25
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ostatnie zdanie,pozwólmy ludziom żyć tak jak chcą i nie przeszkadzajmy im w tym.

hetera
2013-01-30 22:43:38
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ferdalu, idealne podsumowanie ;)

lucy123
2013-01-30 22:46:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
Amen. Won spać!

mariom460
2013-01-30 23:01:56
Ocena: -3(glosow:19)-+
ferdal to zlikwidujmy policję, sędziów i cały wymiar sprawiedliwości, bo przez nich ludzie nie mogą żyć tak jak chcą:) Genialne!:D

lolisawa
2013-01-31 10:14:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
Polać dla mariom'a !!

Max74
2013-01-31 12:14:10
Ocena: 3(glosow:9)-+
Dokładnie tak Mariom. Chce się coś to się robi to odpowiedzialnie. Skoro ktoś się boi małżeństwa to jak mu można zaufać ? Z założenia bierze pod uwagę możliwość rozwodu. To tak jakby żołnierz nie chciał składać przysięgi i żądał prawa do dezercji. Jeśli jednak są dzieci, to potem się błąkają i na pewno rozumieją dlaczego tatuś już nie jest z mamusią.

Max74
2013-01-31 12:19:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
To jest właśnie egoizm, bo myśli się tylko żeby mi było dobrze a w d... ma się dzieci, którym się świat wali. Jeśli dzieci nie są w planie to po kiego wam papierki ? Przecież ten tzw. "ZP" to nic innego jak ślub, tyle, że inaczej nazwany i inne formalności.

hetera
2013-01-31 13:38:16
Ocena: -5(glosow:7)-+
Mariom, czy wam trzeba wszystko napisać,a najlepiej wypunktować? Przecież wiadomo, że ta swoboda ma nikogo nie krzywdzić. Nikt tu nie mówi o bezprawiu, tylko jak największej liczbie możliwości w prawnej sferze. Max, czy ty rozumiesz, że można nie chcieć małżeństwa, że dla kogoś może być to zła instytucja. Dla mnie jest. Ja mam bardzo złe zdanie na ten temat, nie zostawia na nim suchej nitki. I chce, mieć inną możliwość, mniej obwarowaną prawnie. Egoizmem nie jest potrzeba alternatywy tylko odbieranie takowej innym. Zabraniasz mi czegoś w imię TWOICH przekonań. BO TY! To nie jest małżeństwo.

hetera
2013-01-31 13:42:37
Ocena: -5(glosow:7)-+
Ty sobie żyj szczęśliwie w małżeństwie, ale mi nie zabraniaj żyć z kimś na innych zasadach. Ja ci się nie każę rozwodzić w imię moich przekonań, więc ty w imię swoich mi też nic nie odbieraj.

ferdal
2013-01-31 13:47:31
Ocena: -4(glosow:6)-+
Hecia,Max stosuje logikę "kto nie z nami,ten przeciw nam",albo myślisz tak jak on,albo jesteś najgorszym wrogie,to się nazywa fanatyzm.

lolisawa
2013-01-31 13:55:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
Czyli w skrócie chcesz, aby twoje rozdawanie d*py na prawo i lewo ulegalnić, żeby już sąsiedzi więcej cię nie wytykali jako dupodajki, niezłe... Jakby co to mój związkowiec partnerski a nie posuwacz xD

hetera
2013-01-31 14:17:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
Lolisawa, cofam to co ci kiedyś napisałam na privie. Przeczytaj na głos, może łatwiej ci będzie zrozumieć zawartą w tym treść.

hetera
2013-01-31 14:19:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
No chyba, że ta próba obrazy tak naprawdę była nieudolną próbą żartu.

mariom460
2013-01-31 16:14:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
Swoboda ma nikogo nie krzywdzić- skąd to niby wiadomo? Skoro macie takie dziwne spostrzeganie świata to piszcie do tego punkty, podpunkty i tłumaczenie w nawiasach:P Skoro nie chodzi Ci o bezprawie, to czym według Ciebie jest prawo? Przecież prawo krzywdzi wiele osób.

Max74
2013-01-31 17:11:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
A ja dalej jak do ściany. To właśnie małżeństwo reguluje prawnie związek dwojga ludzi. Jak nie chcecie to nikt was do niczego nie zmusza i tyle. Żyjcie jak chcecie, ale wraz konsekwencjami. Mi się źle policja kojarzy, więc żądam jej likwidacji, a co! Będą mi wolność ograniczać i mandaty wypisywać, jak mam się na to godzić-przecież nie podpisywałem, że się będę podporządkowywał tej służbie.

hetera
2013-01-31 20:01:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
A ja dalej jak do ściany... małżeństwo ma wiele praw i ograniczeń, związek partnerski miałby jakąś jego część. Nie każdemu odpowiada małżeństwo. Ty sobie żyj w nim jeśli ci to odpowiada, a nam daj wybór. Tobie to, że ja prawnie będę mogła usankcjonować inny typ związku nie powinno przeszkadzać... no chyba, że lubisz mieszać się w czyjeś sprawy i rościsz sobie prawo do bycia autorytetem który dyktuje innym jak mają żyć...

Max74
2013-02-01 10:02:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mam gdzieś jak sobie żyjecie, ale takie "nowoczesne" prawo ułatwi tylko szerzenie się pedalstwa a potem innych "postępowych" zboczeń. Uważacie, że ludzie są tak głupi i nie widzą o co tu naprawdę chodzi ?

lolisawa
2013-02-01 13:18:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
hetera: nie popieram tego, od tego o czym Ty mówisz to są akty notarialne, a nie związki... Koniec tematu. Inaczej jak homoseksualistami nie potrafię wytłumaczyć potrzeby wprowadzania "związków partnerskich"... That's all, lubię twoje poglądy, ale tan akurat jest absurdalny... Nie pognębiam jakby co :P a że mam drastyczne poczucie humoru czasem to wiem i sorki :*

Andy1313
2013-01-30 19:48:50
Ocena: -9(glosow:41)-+
Tusk i PO sa nie z mojej bajki, ale jak zyje bede na nich glosowal by tylko Jarek Hitlerek i jego bojowki nie dorwaly sie do wladzy. Niszcz Kaczyzm bo Kaczyzm = faszyzm.

hrymr
2013-01-30 20:07:32
Ocena: 7(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora

neurotyczny_jan
2013-01-30 20:34:54
Ocena: -13(glosow:23)-+
@Andy1313, popieram Cię w całości Twojej wypowiedzi.

rafal8
2013-01-30 20:54:35
Ocena: -11(glosow:19)-+
Andy1313 tez cie popieram w 100%!!!! Dopuki PISowsko_rasistowska organizacj jest aktywna bede głosował na PO i bede namawiam moich znajomych do tego!!!!

MINTOR
2013-01-30 22:36:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
A ja nie mam zamiaru glosować na "mniejsze zło". Pierniczę wybory chyba. Na polskiej scenie politycznej mnie ma partii godnej mojego głosu.

pablos6
2013-01-30 23:41:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Lecz się człowieku , bo na naukę chyba już za późno.

arigold7
2013-01-30 23:47:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
hehe ale zlot leminguf xD

Przytyrany
2013-01-31 21:24:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Andy po twojej wypowiedzi jedyne co można zrobić to facepalm.

szulcik
2013-01-30 19:42:09
Ocena: 19(glosow:47)-+
Piekna nie jest ale nie jest jakimś pedrylem w sukience nafaszerowanym hormonami *grodzki / ka* .. Ten twór w ruchu palikota to bezczelny policzek dla wszystkich Kobiet! Ze jakiś stary pedryl każe sie nazywać kobietą !! Lobotomia i w piec jedyne lekarstwo!

medalik23
2013-01-30 20:45:46
Ocena: 24(glosow:42)-+
popieram i jeszcze na marszałka chce startowac?? do czego to dojdzie żeby pedały krajem rządziły i tak już jest wystarczające dziadostwo.A posłanka pis może urodą nie grzeszy ale gada dobrze jeżeli ktoś ma troche mózgu to rozumie o co jej chodzi a reszta to albo geje albo imbecyle.

zgiera76
2013-01-31 17:28:45
Ocena: -7(glosow:9)-+
Jak śmiesz obrażać ludzi pieprzo.y faszysto

szulcik
2013-01-31 22:15:40
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zgiera .. Czyzby grodzki /ka /kie przeglądał/ła/lo Wiocha.pl ????? A Sio !! pokrako !! A Sio !!!

Antyprawik
2013-01-30 19:29:53
Ocena: -16(glosow:50)-+
Wygląda jak pół dupy zza krzaka. Do tego jej oszołomstwo, świętojebliwość i głupota. Nic dziwnego, że nikt jej nie chce i w wieku 60 lat jest bezdzietna i niezamężna huehuehue. Grodzka sobie prędzej znajdzie kogoś niż ona hehe.

davidstar
2013-01-30 19:38:03
Ocena: -4(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
2013-01-30 19:47:04
Ocena: 3(glosow:25)-+
Gimbus z chęcią Grodzkiemu by odbyt wyprostował. Jak na kobietę to Grodzkie tego co najbardziej kobiece to nie posiada.

freedom80
2013-01-31 15:24:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
Max74 - skąd wiesz co Grodzka ma między nogami ? Zaintrygowałeś mnie :)

Max74
2013-01-31 17:13:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Słyszałem czego nie ma, a to już coś.

ineskaaa
2013-02-03 11:07:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Słyszałem... o może widziałeś skoro tyle o niej wiesz?

Pit92
2013-01-30 19:28:43
Ocena: 5(glosow:7)-+
sciagniete z kabaretu

maciag83
2013-01-30 19:24:41
Ocena: 5(glosow:39)-+
NIE dla pedałów i tranzystorów!!! jak widze tego grodzkiego to mnie żyganie bierze. ja jestem za tą panią ;)

ANALNY_LOWCA
2013-01-30 19:23:10
Ocena: -2(glosow:48)-+
Grodzka jest bardziej kobieca niż ona

davidstar
2013-01-30 19:24:45
Ocena: 1(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mariom460
2013-01-30 19:25:35
Ocena: 1(glosow:19)-+
Dla Ciebie na pewno bardziej pociągająca:P

Max74
2013-01-30 19:43:29
Ocena: 0(glosow:28)-+
Pedał do pedała ciągnie.

medalik23
2013-01-30 20:47:08
Ocena: -1(glosow:13)-+
No w końcu ktoś to zauważył

lukaszs18
2013-01-30 19:22:31
Ocena: 8(glosow:34)-+
Największą wiochę to robią matoły wyśmiewające się z rodziny i z małżeństwa. Niedługo to się z psami będą żenić. A największa wiocha to to, że jakiś deb*l powie że to jest fajne a potem reszta matołów powtarza takie głupoty :/ Weście się zastanówcie trochę...

kermitttt
2013-01-30 19:21:54
Ocena: 13(glosow:51)-+
Wolę oglądać napaloną babę broniącą normalności niż wynalazki typu Grodzki czy Pedroń.

ANALNY_LOWCA
2013-01-30 19:24:21
Ocena: -8(glosow:40)-+
A pewien jesteś że ona jest kobietą ? Dla mnie to na kobietę ono nie wygląda

medalik23
2013-01-30 20:49:45
Ocena: 4(glosow:10)-+
analny to tym bardziej powinieneś się cieszyc może byś miał szanse

Maryyyjusz
2013-01-30 19:20:03
Ocena: 2(glosow:38)-+
Kolejna propaganda dla Lemingów :-/ Tacy ludzie walczą o ,, normalne,, życie w tym pięknym kraju. Homoseksualizm to dewiacja mózgu !!! Ale o czym ja pisze skoro wszędzie jest promowane pedalstwo i wynaturzenie :( A jeszcze takie coś jak GRODZKIE jest oburzone że ktoś nie toleruje WYNATURZEŃCÓW.Jeszcze troche i pedofilja też będzie OK

drLOUBITCH
2013-01-30 19:19:12
Ocena: 1(glosow:17)-+
Nie mam bladego pojęcia kto to jest, ale jestem pewien, że nic nie tracę. Ten cały polityczny cyrk w ogóle mnie nie bawi.

davidstar
2013-01-30 19:17:29
Ocena: 6(glosow:32)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marcin1975rm
2013-01-30 19:12:01
Ocena: -3(glosow:13)-+
Pozazdrościła popularności chytrej babie z Radomia

danielciagala
2013-01-30 19:11:53
Ocena: 7(glosow:27)-+
Wioche to robi baran który wrzuca tu takie tematy....

Dracos78
2013-01-30 18:58:52
Ocena: -1(glosow:13)-+
wiocha to nie poziom wypowiedzi ale temat- jak można proponować tożsame prawa rodziny dla gejów. W sytuacji gospodarczej kraju. Swoja droga widziałem filmik o którym kobieta się wypowiedziała o PANU który sobie uciął, jego prawo.

oburzony
2013-01-30 19:13:50
Ocena: 1(glosow:21)-+
Co ma sytuacja gospodarcza do możliwości rozliczania się, dziedziczenia, dowiadywania się o stan zdrowia partnera, z którym pozostaje się w związku pozamałżeńskim? Nie wpływa to ujemnie na budżet i nie dotyczy to tylko par homoseksualnych. O co wszystkie kato-oszołomy aż tak spinają pośladki?

jestem-nie-madry
2013-01-30 18:55:48
Ocena: 4(glosow:22)-+
nie ma się argumentów to trzeba wyśmiać przeciwnika zupełnie jak w ZSSR każdy kto myślal inaczej byl wyśmiany lub uważany za debila.

Enyo
2013-01-30 18:51:53
Ocena: -10(glosow:34)-+
Niby wykształcona babka, a poziom wypowiedzi tak żenujący...

mitekg30
2013-01-30 18:47:53
Ocena: -14(glosow:40)-+
ale baba ma zryty beret ! wysłuchałem dziś całej wypociny jakiej się dopuściła !

lolisawa
2013-01-31 14:00:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zryte to jest kupowanie vip na wiocha ;p

JackCola
2013-01-29 09:40:42
Ocena: -2(glosow:34)-+
Kryśka powinna użyć jakiegoś szamponu, do pielęgnacji włosów pół-długich. :-)

neurotyczny_jan
2013-01-30 20:37:30
Ocena: -2(glosow:12)-+
ona włosów nie myje bo smalec na placki zbiera.

opuncja
2013-01-30 21:07:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jacuś, pierwszy Twój koment, który mnie rozbawił. Ona to akurat na głowie ma, jak to mój małż mawia, efekt puszka. Odżywki to te jej piórka chyba nie widziały.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bolesna prawda
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Karma dla buca
Najbardziej niebezpieczny, żądny krwi pies wbiega do pomieszczenia, w którym jest jedyny samcem
główna
Dodano: 30.07.2018, 20:00:43   przez: oskaros
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 85Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0