lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Każdy z nas się z tym chyba spotkał
główna
Dodano: 11.02.2013, 13:44:03   przez: mijosek1992
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 522  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
urshac
2013-02-13 10:09:48
Ocena: 19(glosow:37)-+
Oj dzieci dzieci. Jak byście znali się na motoryzacji choć trochę to wiedzielibyście, że TIR ma wbudowany ogranicznik do 90km/h. Jeden ma wyższe opony więc pojedzie 92km/h a drug ma niższe więc pojedzie 89km/h stąd tak długie wyprzedzanie. A po co oni to robią? Ponieważ mają obowiązkowe przerwy w czasie jazdy monitorowane przez komputer i inspekcję transportu drogowego. Dlatego wyprzedzają np na autostradzie żeby dojechać do celu za wszelką cenę a nie pauzować np. 8 godzin mając 15 km do celu. Robią to żeby weekend spędzi z rodziną a nie w trasie. WYROZUMIAŁOŚCI TROCHĘ!

zxvvv
2013-03-03 15:43:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

yankes18
2013-02-25 22:45:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
W ogóle nie znacie sie na jeździe ciężarówką. Wszyscy "królowie szos" w swoich osobówkach złoszczą sie gdy widzą takie coś i komentarze typu: " Musza wyprzedzać bo chca byc z rodzina a nie siedziec w kabinie" nie trafiają do ich głupich łbów. Uważacie kierowców za brudasów i głupków, mimo że wiekszość z nich jest czyściejsza i mądrzejsza od was. I nie pomyśleliście że dla tirowców czas jest bardzo ważny podczas gdy wy za chwile wciśniecie pedał gazu w podłoge i nadrobicie czas stracony. natomiast kierowca nadal bedzie jechał 90 km/h bo TYLKO TYLE MOZE. Ale sądzac po komenta

zdzich26
2013-02-23 21:57:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
dzięki ciężarówka nie trzeba fotoradarów!!!a w miejscach bardzo nie bezpiecznych postawił bym znaki " nakazu wyprzedzania którego nie ma rzecz jasna " ale dzięki temu taniej i pewniej ograniczyło by się prędkość :-)

cobos18
2013-02-23 09:03:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
w tej sytuacji na tym obrazku można to nazwać wymijaniem ;)

e-deejay
2013-02-22 23:57:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
@button odezwał się niedzielny kierowca który miesiąc temu zdał prawko i myśli że jest królem polskich dziurawych dróg i samozwańczym Madmaxem... Kolego ludzie tak zarabiają na życie, każdy km sie liczy, mama z tata Ci tego nie wytłumaczyli ? Pozdrawiam wszystkich kumatych ;)

trixx2
2013-02-22 23:19:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
mi to osobiście nie przeszkadza.... mogę poczekać tą minutę ;)

jarema88
2013-02-17 23:35:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak trudno jest ku*wa przez radyjko poprosić kolegę żeby zwolnił na 20 sekund do 70km/h? Przed korkami, misiakami, ITD to się pięknie ostrzegacie, ale żeby zrobić coś dobrego dla innych to nie łaska? Niech się osobówki wloką za wami, aż szlachta się powyprzedza.

jacek240
2013-03-29 11:01:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
To jest dla nich praca niektórzy mają płacone od kilometra, dlaczego ciężarówka która jest wyprzedzana ma za każdym razem zwalniać skoro pracodawca założył blokadę na 86km/h w celu zmiejszenia spalania ? Wyobraź sobie że w ciągu godziny ciężąrówka zwalnia około 10 razy, przy 9 godzinnej jeździe tracił by na prawdę sporo z wypłaty gdyby ustępował każdemu miejsca. Poza tym dlaczego ma zwalniać skoro jedzie maksymalną prędkością. Zamiast narzekać na TIR-owców narzekaj na rząd że nie zrobił 3 pasmowej autostrady jak to jest za granicą.

button
2013-02-17 18:03:57
Ocena: -7(glosow:7)-+
@urshac gościu wal sie na pyska OK ty i twoje smierdzace TIRY ! Niech sobie znajda inna prace to beda w domu w kazdy weekend !!!!!!!!!! A ty buraku chyba sam tirem jezdzisz bo jezeli nie to rocznie na bank 1000km TIRY to najwieksze zlo !

pawel65
2013-02-17 12:56:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Temat ciekawy ale ta fotka jest z USA tam to wygląda troszkę inaczej i być może ten z prawej wyprzedza .

beeveer
2013-02-16 12:11:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
btw, i tak największym wsiokiem na drodze jest kierowca osobówki, za którym wloką się ciężarówki.

olek132
2013-02-15 19:56:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
ja nie mogę być wyrozumiały jeśli ktoś na cb radio wyzywa mnie ,że jadę 80 ( dozwolone było 70 dość niebezpieczny odcinek drogi) , i że blokuje ruch :) możecie mówić co chcecie że terminy itp itd. ale dla mnie większość kierowców ciężarówek to poprostu chamy bez kultury ;) a o poziomie inteligencji nie wspominając

mj81
2013-02-15 19:25:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
Sam jestem kierowcą ciężarówki i NIGDY NIE wyprzedzam jeśli jest mała różnica prędkości, problem pojawia się wtedy gdy wyprzedzam c.i.o.t.ę jadącą 60km/h i podczas wyprzedzania ona przyspieszy, takie sytuacje dotyczą i ciężarówek i aut osobowych.

mj81
2013-02-15 19:23:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

domagalag
2013-02-15 09:40:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

granax
2013-02-15 02:47:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Biskup19
2013-02-14 19:25:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
TAK a to zdjecie znakomicie nam obrazuje sytulacje ktora sie tam dziala

dziabdziak
2013-02-14 15:23:09
Ocena: -5(glosow:5)-+
Wyścig sobie zrobili :D

olokaloryfer
2013-02-14 09:21:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
robiooooo- ty debil jestes pewnie wychowałes sie w rodzinie kolejarzy tata maszynista mama szlaban opuszczała i teraz ci tiry przeszkadzają bo kolej pada ...(tory na tiry to moje motto)

GREENONLYONE
2013-02-13 21:13:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja to nazywam : starcie tytanów.

zagi811
2013-02-13 18:55:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
robioooo za te słowa gdybyś wpadł w moje ręce to nie wiem czy by coś z Ciebie zostało. a debil to Twój stary że nie spuścił się na trawę!!!

lisciorro
2013-02-13 18:29:31
Ocena: 4(glosow:6)-+
adamosow po co zakaz wyprzedzania przez tiry ? zakazac uzywania tirow!!!! sprzedac na zlom i bedzie spokoj. 7dniowa apokalipsa po wprowadzeniu zakazu 1. lotniska zablokowane, samoloty nie maja paliwa. 2. koniec beznzyny i gazu na stacjach. nie ma chleba i nabialu w sklepach. 3. koniec ropy na stacjach, stoja autobusy i wszystkie dislowkie pojazdy. 4. konczy sie zywnosc w sklepach. 5.95% malych przedsiebiorstw i 100% malych sklepow bankrutuje 6. rostowki montuje fotoradary w kiblach, kara 200zl za zbyt szybkie sikanie. 7. tusk zdaje sobie sprawe ze z tego kryzysu juz nas nikt nie wyciagnie, gas

metacortex
2013-02-13 21:59:43
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jestem kierowcą ciężarówki i w pełni cię popieram ale gimby i inne półmózgi i tak nie zrozumieją że wszystko, co mają w domu było w pewnym momencie na ciężarówce i że kierowca dwoi się i troi żeby dowieźć towar na czas a przy tym ma ogranicznik prędkości i liczy się każdy km/h. Pozdrawiam truckerów.

lisciorro
2013-02-13 18:05:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
ktos sugerowal o ograniczeniu ciezarowek do 70km/h. jestem ZA !!! jako kierowca obiema rekoma i nogami sie podpisuje, ALE niech mi placa za GODZINE pracy a nie za KM przejechane. ja sie spoznie na zaladunek trace prace a ty gosciu w Bolidzie Mlodziezy Wiejskiej najwyzej sie spoznisz na wyprzedaz nowych dresikow w ciucholandzie. spoko chyba przezyjesz

lisciorro
2013-02-13 18:00:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
takie wyprzedzanie jest legalne i jak najbardziej wskazane i praktykowane przez kierowcow, powod prosty: dojechac do zaladunku/rozladunku. przy ograniczeniach 9h jazdy dziennie (10h, 2x w tygodniu) i ograniczeniach pracy 12h (15h 3x w tygodniu) wyprzedzanie innej ciezarowki ktora jedzie 1km/h wolniej robi roznice na dluzsza mete. jezeli kierowca z jakis powodow nie dojedzie na zaladunek w dozwolonym czasie pracy ma 3 wyjscia. 1) stracic robote 2) zalozyc magnez(kara 2tys) 3)wyrzucic tarczke i wlozyc nowa(opcja niedostepna w nowych ciezarowkach i karalna nawet wiezieniem). ktos sugerowal zeby

ROBI00000000
2013-02-13 15:36:34
Ocena: -5(glosow:9)-+
Co ma piernik do wiatraka..Co mnie ich przerwy interesują..Zgodził się za psa niech szczeka! To ja mam się wlec przez 5km. za takimi debilami bo on musi....Tiry na tory!!!!

damianoABCD
2013-02-15 18:42:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
a ty zdychaj z glodu z takim rozumowaniem

dannielo122
2013-02-13 15:12:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Starbreaker
2013-02-13 11:59:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
wiadomo, że kierowca TIR'a ma trudne życie ale wyprzedzany powinien dać się wyprzedzić, a nie że jedzie jeden obok drugiego przez ponad kilometr, bo dla jednego 5km/h mniej przez kilka sekund to zbyt wielkie poświęcenie albo specjalnie przyśpieszy, bo może ktoś wyrżnie w wysepke i będzie mógł się dowartościować.

lisciorro
2013-02-14 00:33:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
kolego przyspieszyc nie moze poniewaz jedzie na kagancu (max predkosc), 5km/h przez kilka sekund moze i wydawac sie niewielka strata ale 1. zaleznie od pogody, ulozenia terenu i wagi zestawu podniesie sie spalanie, odzyskanie tych 5km/h przy opadach deszczu, pelnym ladunku i pod gorke to juz siega nawet 2-3 litrow (niewiele ale sa normy i szef sciga ....) pomysl i sobie sam odpowiedz, czy strata minuty, dwoch czy nawet pieciu zrobi ci wielka roznice? nawet jezeli to na 5 minut przyspieszysz z 110 do 130km/h i odzyskasz stracony czas

urshac
2013-02-13 10:09:48
Ocena: 19(glosow:37)-+
Oj dzieci dzieci. Jak byście znali się na motoryzacji choć trochę to wiedzielibyście, że TIR ma wbudowany ogranicznik do 90km/h. Jeden ma wyższe opony więc pojedzie 92km/h a drug ma niższe więc pojedzie 89km/h stąd tak długie wyprzedzanie. A po co oni to robią? Ponieważ mają obowiązkowe przerwy w czasie jazdy monitorowane przez komputer i inspekcję transportu drogowego. Dlatego wyprzedzają np na autostradzie żeby dojechać do celu za wszelką cenę a nie pauzować np. 8 godzin mając 15 km do celu. Robią to żeby weekend spędzi z rodziną a nie w trasie. WYROZUMIAŁOŚCI TROCHĘ!

zdzich1890
2013-02-13 11:11:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
i wszystko w temacie

deathmind
2013-02-13 13:06:31
Ocena: -10(glosow:10)-+
Tylko, że u nas dzieje się tak na wielu trasach gdzie ciężarowe mają zakaz wyprzedzania ;) Dlatego jeżeli muszę z 250 km/h hamować przed takim mułem to tak samo jak ja on łamie prawo. A te umoralnianie przez bajki schowaj dla siebie - nie moja wina, że ktoś zap*** za kołem z dala od domu.

siskot
2013-02-13 13:12:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
spoko ale jak baran jadący 85km/h widzi że go kolega wyprzedza to mógłby odpuścić i wyłączyć tempomat Kolega wyprzedzi mając 88km/h odleci a tamten po całych 2 minutach może wrócić do 85 km/h Myślenie nie boli...

Lionnet
2013-02-13 14:46:45
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tak, wyprzedzany może zwolnić. Wiecie dlaczego tego nie robi? Już wam tłumaczę. Wyobraźcie sobie sytuację. Jedzie sobie ciężarówka, widzi w lusterku, że jest wyprzedzana i zwalnia o 5km/h. Inne ciężarówki jadące również za tą ciężarówką widząc że hamuje też zwalniają i robi się korek albo też wyprzedzają. Pominę już temat wyprzedzania na wzniesieniach, zjazdach, podjazdach. Wiem o czym piszę, ponieważ jestem kierowcą. Pozdrawiam serdecznie

siskot
2013-02-14 09:16:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Lionnet Wybacz pomyślałam o tym manewrze na pięknej 3-pasmowej autostradzie niemieckiej a odpuszczaniu w momencie gdy mamy ciężarówkę na równi z drugą. (Choć w Niemczech na wielu odcinkach jest zakaz wyprzedzania ciężarowych w godzinach od-do. Odpuścić powinien w momencie gdy kolega jest na równi a nie trzymać za przeproszeniem "na chama" :) Zresztą z kierowców ciągników siodłowych i tak robi się ofiary w wielu wypadkach :/

grechu
2013-02-13 07:20:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grzeslaw1wielki
2013-02-13 06:53:38
Ocena: -6(glosow:8)-+
Codziennie 2 nawet 3 razy się z tym spotykam jest to mega wkur.... ostatnio widziałem jak policja w nieoznakowanym dla tego wyprzedzającego szykowała mandacik bo ścigał się z kolegą 20km spowodował korek na autostradzie.

M1CLAY19
2013-02-13 06:18:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
Kolejny glupol liczy na lapki od innych glupoli.Supermen z morskiej piany co ma radar w oczach.Droga jest wielopasmowa nie po to by zapier..c tylko po to by rozladowac natezenie ruchu albo by takie kalectwo jak ty tez moglo wyprzedzic. .. cdn

M1CLAY19
2013-02-13 06:24:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
I odpowiedz jeszcze sobie maciwodo na jedno pytanie.Szybciej pojedziesz do przodu jak oni sie wybiora w taki sposob ,czy na pojedynczej drodze bedoa jechac jeden za drugim przepisowa predkoscia i w przepisowych odstepach.Pieprzony pepek swiata ,ktory wyprzedza na wariata by za kilometr stanac w McDonaldsie albo oberka wykrecic bo drogi (same )sie poyebaly

mpeer
2013-02-13 11:24:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mpeer
2013-02-13 11:27:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pragnę jeszcze tylko dodać, że w PL cieżarówka może jechać maksymalnie 70 poza terenem zabudowanym, a prawda jest taka że i tak każdy jedzie 89. Na więcej nie pozawala mu tachograf.

penioozm
2013-02-13 01:55:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
taka jest ich praca , każdemu zależy na czasie i nie każdy ma silnik taki aby każdego wyprzedać w 2-3 sekundy

mpeer
2013-02-13 01:10:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
Wiem, że zaraz polecą na mniej "hejty" i minusy, ale stanę w osbronie TIRowców. Jak jeżdzę osobówka to mnie taka sytuacja starsznie irytuje, ale sam mam często wątpliwą przyjemność jeździć torem. W ciagu 9h jazdy jadać 1 km/h szybciej nadrabia się prawie 10 km czyli ładne kilka minut. Wydaje się niewiele, ale gdy róznica tyo już 5 km/h ma to już znaczenie. To tak jak jadać osobówka 110 lub 120. A z moich prywatnych oserwacji wynika, że takie wolne wyprzedanie wynika ze stromy wyprzedzanego. Najczęsciej jest tak, ze pod lekką górkę mocno załadowane auto nie ma mocy i sie wlecze, wtedy

mpeer
2013-02-13 01:14:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
mocniejszy lub mneij załadowany go wyprzedza, niestety. Górka się kończy a wyprzedzanie nie. Wtedy działa fizyka. I cięższe auto przyśpiesza. Z jendej strony chamstwo wyprzedzanego, że łąmie przepisy i przyspiesza jak jest wyprzedzany, z drugije wyprzedzajacy też powinien mysleć wczesniej i nie przeceniać swoich możliwości... A cierpią osobówki i nerwy tego co wyprzedza.

M1CLAY19
2013-02-13 08:13:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dobrze prawisz ,mimo to sie wtrace by przyblizyc ze kierowca Polsce ma placone od kilometra czyli w skali miesiaca jest to pare zlotych i nie widze zadnego powadu by z nich zrezygnowac tylko dlatego ze jakas pidza zaspala na spotkanie.2-Zrobic setki czy tysiace kilometrow i spac w kabinie 20 kilometrow od domu bo czas sie skonczyl?Przykladow sa setki ale na ki rzucac grochem o sciane.

beeveer
2013-02-13 20:23:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przestańcie wreszcie bredzić o spaniu 20 km od domu bo już sie rzygać od tego chce. kierowca zjeżdża na parking i rzuca tekst na radio kto go zgarnie tu i tam. i nigdy nie czeka nawet pół godz. Wiele razy z okolic furstenwalde czy słubic zgarniałem takich do gorzowa czy nwoin wlk na baze. a jezdze osobowka. I nie dla przyjemności, tylko muszę walić po 1000km żeby coś naprawić i nazad do domu.

wariatos1
2013-02-13 00:09:44
Ocena: 1(glosow:7)-+
pytanie,co robi kierowca osobowego auta na lewym pasie w tym momencie???

MrooH
2013-02-12 23:54:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
dzieje się to tylko dlatego że ty, ja czy ktoś inny nie płaci mu kasy na paliwo lub za jego czas postojowy, jedzie własnie dlatego ze ma wyliczone czas, miejsce dostawy oraz liczbę postojów więc dlatego ani nie przyspiesza ani nie zwalnia ;)

bubatraker96
2013-02-12 23:31:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
to zdjęcie jest ze stanów a tam większość ciężarówek nie ma ograniczników i każdy idzie ile jest w stanie wyciągnąć w europie są ograniczniki prędkości więc większość jeździ do ogranicznika z tym że jeden ma lekko wyżej ustawiony inny lekko niżej do tego dochodzi zużycie opon tonaż jaki ma dana ciężarówka ponieważ zmniejsza się promień koła to wszystko powoduje różnice prędkości i takie wyprzedzanie a jak się ma ograniczony czas to się jeździ tak aby zdążyć wszędzie a kary za przekroczenie czasu są duże bo płaci się już za 15 min. przekroczenia czasu

magik441
2013-02-12 23:30:38
Ocena: 1(glosow:9)-+
Gó.ni.rz.ia j.b..a. Woże dla waszych rodziców i gimbusów codzień paliwo i za te chore komentarze na temat kierowców ciężarówek to bym wam nawet hulajnogi pozabierał.Pomyślcie BARANY,żeby nie oni to chleb smarowalibyście g.w..m swoim.Nawet co niektórzy karty rowerowej nie mają a takie głupoty piszą.Szacun dla wszystkich dużych mobilków.MagikR500

qwerty777
2013-02-13 10:22:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dziala to rowniez w 2 strone. Gdyby nie my to oni by gowno zarli... Nikt tu nikomu laski nie robi bo oni nie dzialaja charytatywnie tylko biora kase wiec schowaj argumenty na tym poziomie.

kriss92
2013-02-12 23:12:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
brawo dla moderatora!usuwasz komentarze trudno dodam kolejny!Zajmij się moderatorze,żeby zdjęcia się nie powtarzały albo nie było tak idiotyczne!To swoją drogą najbardziej mnie denerwuje jak pod sam bagażnik podjeżdżają bo im się śpieszy,migają długimi bo Pan jedzie i wszyscy mają z drogi zjechać,a osobówka niech sobie zawieszenie pourywa na dziurach!

bubatraker96
2013-02-12 23:43:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
to jedź szybciej a nie blokujesz drogę większość ciężarówek nie pojedzie szybciej jak 90km/h więc skoro Cię przeganiają to znaczy że jeździsz powoli bo skoro ciężarówka daję radę to dlaczego Ty osobówką nie dajesz rady jechać przez takich jak Ty przez światła przejeżdża o 30-40% samochodów mniej co powoduje korki ile razy z pod świateł musiałem hamować bo jeden z drugim oszczędzają paliwo jak wyjeżdżają i trzeba hamować bo wielki pan wyjechał na drogę i zaraz skręca i on nie będzie deptał bo spali o 3 krople paliwa więcej a że duży przy średnim spalaniu 30-33litry spali 1 litr więcej to nic

wieslav
2013-02-13 00:59:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
bubatraker96 a może ktoś nie chce jechać szybciej bo nie ma powodu się spieszyć? Jak już wcześniej wspomniałem robię osobówką średnio ok. 50000km rocznie, ale nigdy nie mam ciśnienia, żeby pędzić na złamanie karku, wyprzedzać jak debil itp. Trasy planuję z uwzględnieniem różnych czynników. Mam dobre auto i lubię czerpać przyjemność z jazdy i bynajmniej nie jest to jazda bardzo szybka. A spieszące się nadpobudliwe debile mam głęboko w odbycie i kompletnie nie zwracam na nich uwagi.

wieslav
2013-02-13 01:14:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jadę w Niemczech to na drogach jest spokój, pełna kultura. Przekraczam granicę i jak by jakaś dzikość w ludzi wstąpiła. Agresja, brawura, chamstwo, nadmierna szybkość itp. Teraz co jest przyczyną takiego stanu rzeczy? Nędzni pracodawcy śrubujący czasy, żałujący na noclegi, nadgodziny itd, czy może ograniczeni pracownicy, którzy w obawie o pracę boją się pisnąć słówko i dają sobą pomiatać, a na koniec jeszcze wyliżą rowa pracodawcy, a może osoby tak szalejące mają po prostu jakieś problemy psychiczne, adhd, ciężkie dzieciństwo, betonowe klocki, ? Ktoś powinien zrobić jakieś badania na ten temat

lisciorro
2013-02-13 18:22:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
wieslav skoro nie chcesz jechac szybciej i ci sie nie spieszy to zjedz baranie z drogi i ustap innym kierowcom. narzekasz na takie wyprzedzanie na dwupasmowej drodze a sam blokujesz na jednopasmowych BO lubisz czerpac przyjemnosc z jazdy (hahaha). twoja glupota nie zna granic. "A spieszące się nadpobudliwe debile mam głęboko w odbycie i kompletnie nie zwracam na nich uwagi. " dokladnie dlatego wyprzedzamy sie ciezarowkami i mamy was z tylu.

bubatraker96
2013-02-13 22:25:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
vieslav w Niemczech są autostrady i 80% ciężarówek jeździ autostradami pomimo że trzeba za nie płacić a tylko mały procent omija autostrady landówkami reszta ciężarówek ma załadunek lub rozładunek w takich miejscach że musi dojechać landówkami a po autostradach w ciągu 9 godzin jazdy jadąc co do minuty można zrobić nawet 780 km a w Polsce jak zrobisz 500 km to jesteś super szczęśliwy kiedyś ruszałem z niemiec i w 4 godziny 22 minuty zrobiłem 380 km do Zgorzelca a po Polsce w 4 godziny 20 minut zrobiłem 180 km więc różnica jest ogromna i dlatego się tak jeździ

wieslav
2013-02-13 22:57:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
lisciorro wbij sobie do tępego łba, że mam wyjeb@ne czy ty się spieszysz czy nie. Ja przez żadnego buca siedzącego mi na zderzaku nie będę łamał przepisów. Jadąc zwykłą drogą krajową nie mam potrzeby z@pierdalać na złamanie karku i mi 80-100km/h styka i to mi daje przyjemność, a na autostradzie nie przekraczam 140 mimo, iż moje auto ma grubo ponad 200KM. Jadę bez stresu, wolę wyjechać wcześniej i np w razie potrzeby przekimać w hotelu i mam spokój. Co wcale nie oznacza, że nie lubię poszaleć, ale od tego mam tor i stare, odpowiednio przygotowane auto z napędem na tył.

lisciorro
2013-02-14 00:52:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
wlasnie widzisz wiesiu, okazales swoja glupote i hipokryzje na najwyzszym poziomie, najpierw prawisz osle ze nie bedziesz lamal przepisow a kilka wyrazow pozniej w tej samej wypowiedzi piszesz ze latasz 140km/h (i tutaj lamiesz przepisy). moze miec i twoje auto grubo ponad 700km/h to nie robi roznicy i tak skonczysz na 225. pozwole sobie uzyc twoich slow przeciwko tobie "wbij sobie do tępego łba, że mam wyjeb@ne czy ty się spieszysz czy nie." i wlasnie z tego powodu bedziesz na dwupasmowkach wlekl sie za ciezarowka

lisciorro
2013-02-14 00:53:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wieslav
2013-02-14 10:57:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciulu czytaj ze zrozumieniem. Napisałem, że na AUTOSTRADZIE lecę 140km/h czyli zgodnie z prawem! I ty jeździsz autem ciężarowym? Przecież ty czytać nie umiesz? Co za pojeb@niec

kriss92
2013-02-12 23:08:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

weq32weq
2013-02-12 22:43:03
Ocena: -4(glosow:4)-+
to są właśnie zawodowcy....

sda2
2013-02-12 21:56:22
Ocena: -8(glosow:8)-+
ruch prawostronny w stanach haha niewiele wiesz kolego

mpeer
2013-02-13 01:06:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
A od kiedy w stanach jest lewostronny, wszystko wiedzący kolego?

zagi811
2013-02-12 21:33:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
widzę że pan adamosow to kolejny król prostej w swoim golfie 3 z silnikiem 1,4 i wielką naklejką GTI któremu te niedobre tiry nie dadzą się rozwinąć. jak chcesz to kolega hotlofty proponował że przytuli jak go wyhamujesz, może się skusisz? ha ha

xbolo00x
2013-02-12 21:32:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

klopers123
2013-02-12 21:23:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jestem zawodowym kierowcą i od razu mówię, że my możemy jechać max 80 km/h ale jedziemy tak 90km/h to działa tak jak fotoradary o 10km/h więcej nie zaszkodzi. Na tarczce piszę o której kiedy i z jaką prędkością, ale również trafi się taki inspektor, że się przyczepi do nadmiernego przekraczania prędkości to z tego względu pracodawcy wstawiają do swoich aut blokadę ale to też zależy ja naszczacie nie mam. Aha jak ktoś ma CB radio to też coś mówi ostrzega jak pytałem się parę osób co widziałem na aucie mieli to żaden h** nic nie powie, dopiero ciężarowy odpowie...

suchy_uk
2013-02-12 21:22:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
chyba w angli ... ktos tu nie ma prawka zolta linia po lewej i wyprzedza po lewej wiec to ruch lewo stronny :)

suchy_uk
2013-02-12 21:25:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
albo w australi ... za duzo sniegu jak na anglie

Baron_Sanedi
2013-02-12 21:46:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
śnieg w Australi? - palnij sie w łeb człowieku

chudy92
2013-02-12 21:20:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ten co to wstawił jest idiotą.. Albo nagrzanym nastolatkiem, który szaleje na drogach swoja calibrą. Zazwyczaj gdy TIR wyprzedza TIRa to ten wyprzedzany ciut zwalnia, wystarczy 5km/h i nie trwa to tak długo, a jeżeli jeden z nich ma vmax 85 a drugi 89km/h to jest to spora różnica odległości przy dłuższych trasach.

hotlofty
2013-02-12 20:51:18
Ocena: -4(glosow:8)-+
Wiocha jest kazdy gowniarz jak i dorosly facet ktory wyprzedza ciezarowke i hamuje juz z niejednym sie takim spotkalem i co jest najlepsze? chuderlak jak widzi goscia powyzej 190cm wzrostu i masie 120kg to spier$@!a gdzie pieprz rosnie jak jestes taki cwaniak to wyjdz z auta do mnie pamietaj! chce cie tylko przytulic za ta zajeb#$@a akcje ktora przed chwila zrobiles!!! pokaz, ze massz jaja!!!

cieszejko
2013-02-12 20:39:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
z tego co widze to zdjęcie zrobione w stanach, a nie u nas

nostressRD
2013-02-12 20:18:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
No nie dziw się czasami przez te chore czasy pracy kierowcy braknie 10 min żeby zdążyć na załadunek a później sobote i niedziele musi kierowca siedzieć w aucie a nie w domu, jedziesz 8 godzin na każdej godzinie jedziesz zaledwie 4 km/h szybciej to masz aż 32km dalej przejechane. A dlaczego kierowcy ciężarówek spieszą się przez głupi ustrój, jakbyś miał płacone od kilometra nędzne grosze to byś nawet się nie wypowiadał.

adamosow
2013-02-12 20:13:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jedyna rada to zakaz wyprzedzania przez tiry na autostradach Mają swój pas Nie blokują ruchu Nie powodują zagrożenia Świetnie się sprawdza np. na Słowacji I żaden tirowiec się nie wychyli bo kary są liczone w setkach Euro

TymbarkWisniowy
2013-02-12 21:18:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
No ale rada ha ha ha proponuję trochę pomyśleć... A może zamień się z kierowcą ciężarówki i zobaczymy czy nadal będziesz taki mądry lub proponują poczytać nawet komentarze kolegów wyżej którzy są kierowcami. Jak ktoś się wlecze a masz szanse wyprzedzić to co wleczesz się? Brakuje ci kilku minut do rozładunku i kończy czas pracy to co wtedy zrobisz? Gdyby nie oni to byś nawet nie miał kompa w domu -.-' Myślenie nie boli na prawdę...

kipa1
2013-02-12 20:08:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
a ten kto robil zdj skad ma taki dokladny pomiar predkosci? Policjantem jest?

szulcik
2013-02-12 20:05:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
Pewnie dwóch ruskich ,piją przez okno pasażera ,wódka sie leje ,a wozy sie same prowadzą .. Istna pierestrojka

zagi811
2013-02-12 20:02:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
p_krasinski brawo!!! w końcu ktoś wytłumaczył o co tu chodzi ja niestety nie mam do tego cierpliwości.

p_krasinski
2013-02-12 19:50:11
Ocena: 4(glosow:16)-+
Jeli ma po jednym pasie w obu kierunkach nie powinien wyprzedzac, a jesli ma dwa w jednym kierunku i zapiety tempomat, to takie zachowanie jest odpowiednie, wyobraź sobie ze jedziesz trzy tysiące km ze stałą maksymalną prędkością i umiejętnie ją wykorzystać możesz zyskać około 3 godzin na takiej trasie, pomysl ze jeszcze masz ograniczenia czasu pracy jako kierowca, więc nie rozumiem podniecania się takim zachowaniem i uważanie go za bezsensowne, i w ogole jakiś idiota wpadł na tem pomysł by z tego szydzić... zastanow sie nad tym dlużej i uruchom troche więcej szarych komórek.

TymbarkWisniowy
2013-02-12 21:21:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
P_krasinski Ci z małych i tak nie zrozumieją... Tiry to wiecznie dla nich jakiś problem ale gdyby nie Ci wielcy to nawet paliwa do samochodów by nie mieli... Szerokości dla tych wiekszych :)

fanam1
2013-02-12 22:27:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bardzo mi przykro ze wśród was wielkich kierowców dużo jest takich z nauką na bakier jak by nie liczyć 3 tysiące km to byś jechał ponad 30 godzin ze stałą 90 na godzine ha ha ha no ale to problem jak kolega jedzie o 1 km wolniej

roger_gr1
2013-02-12 19:49:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
i spotka sie nie raz

outlaws13
2013-02-12 19:47:48
Ocena: 1(glosow:15)-+
Jaj pojeździsz ciągnikiem to zobaczysz ze to nic złego, jedno, dwa oczka to przepaśc przy ich prędkościach. Każdy kto posiada prawo jazdy B powinien na kursie raz usiąść za kółkiem ciągnika siodłowego i od razu większość przestała by pluć na tych kierowców jadem. Żeby krytykować trzeba mieć wiedzę a nie internet.

marian170388
2013-02-13 21:33:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcin487
2013-02-12 19:38:30
Ocena: -1(glosow:9)-+
popieram takie wyprzedzanie a nawet pozwalam kolegom z tirów na wyprzedzanie kiedy na dupie siedzi mi jakiś debil z bmw. pracuje jako kierowca busa na międzynarodówce i nie mam nic przeciwko temu.

mwmax
2013-02-12 19:26:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
szkoda tylko że to zdjęcie z ameryki gdzie ciężarówki mogą latać po 100km/h :P jakoś się tam na drodze niespotkałem z sytuacją żeby blokowali bo nie mogą się wyprzedzic.

zagi811
2013-02-12 19:25:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
qweta czy jak Ci tam myśl szybciej nad tym planem awaryjnym bo przede mną też nie radzę hamować chyba że koniecznie chcesz żeby twoje autko było sporo krótsze!!!

myro
2013-02-12 19:09:35
Ocena: -4(glosow:8)-+
kolega który zwalnia ciężarówkę do 70km h musisz kiedyś trafić na mnie. pewnie masz 15scie poduszek i plan awaryjny!!!! haha

beeveer
2013-02-12 21:39:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
a śmiało. ja prawie codziennie DK 22 i potem 3 i A4 . jak cię wywołać?

myro
2013-02-12 19:04:44
Ocena: 3(glosow:23)-+
Nie chce mi się tego komentować! Ile razy jechałem w terenie zabudowanym 40/45km h bo jakiś baranek przede mną jedzie bezpiecznie, i ma w dupie że ja mam 4,5 godz na dojechanie z punktu A do punktu B. A GITD nie pytają się dlaczego jechałem tak wolno TYLKO DLACZEGO PRZEKROCZYŁEM CZAS JAZDY i konsekwencją nie są zakupy 3 min. później czy spóźnienie do cioci na ploty tylko MANDAT ,PUNKTY, I KONSEKWENCJE W PUNKCIE ODBIORU TOWARU ZA 30min. SPÓŹNIENIA. Albo najlepiej przyblokować ciężarówkę jadąc z górki i niech pod górkę schodzi do małej skrzyni.A PÓŹNIEJ SIĘ DZIWIĄ ŻE ICH MIJAMY PO CHODNIKU!

wieslav
2013-02-12 20:44:25
Ocena: -2(glosow:12)-+
Powiedz mi co mnie, albo innych kierowców obchodzi, że ty nie zmieścisz się w czasie? Trzeba tak planować trasy, żeby uwzględnić prędkości, utrudnienia, warunki, kobiety za kierownicą itp... A że jesteś debilem i godzisz się jak twój pracodawca daje ci wyśrubowane czasy i pędzisz na złamanie karku 30tonowym składem, łamiąc przepisy i powodując niebezpieczeństwo tylko świadczy jakim jesteś niedorozwojem. Ja robią osobówką 45000-60000 km rocznie po naszych syfiastych drogach i jestem za ograniczeniem prędkości aut ciężarowych do 70km/h i wprowadzeniem zakazu wyprzedzania samochodów (wiadomo, że

lisciorro
2013-02-13 18:14:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
WIESLAV. twoj mozg musial sie zatrzymac w 3cim roku zycia. nierozwinales sie chlopie. planowanie trasy hehe to samo w druga strone. wez pod uwage ze ciezarowki tez jezdza po drogach i zaplanuj swoja trase tak zebys mial czas na czekanie az sie wyprzedza. 45-60tys km rocznie osobowka robisz WOW!!!! to 1/3 tego co my robimy i musimy sie uzerac z takimi pajacami jak ty na tych syfiastych drogach. 30 tonowym skladem, hmm wiedze ze wogole nie jestes w temacie ciezarowek, nie znasz nawet ograniczenia wagowego. pozdro dresiku wozacy sie Bolidem Mlodziezy Wiejskiej.

qwerty777
2013-02-12 18:59:55
Ocena: -13(glosow:17)-+
Jezeli widzicie cos takiego co trwa minute to jak juz skoncza sie wyprzedzac, wyprzedzic ich i zwolnic do 70/h . Zawsze tak robie

Ojojpucia
2013-02-12 19:21:32
Ocena: -1(glosow:9)-+
to pochwal sie tym na radiu to zobaczysz jak mobile z dużych sie krzynko i co z Tobą zrobią . a jeśli chodzi o te wyprzedzanie w dużym to 1 km daje sie odczuć i daje różnice

outlaws13
2013-02-12 19:51:56
Ocena: 0(glosow:12)-+
Wezmą go miedzy siebie i sie zesra. Zjedzie na parking i przez godzinę będzie dochodził do siebie. Nie takich cwaniaków uczyli jazdy. Większość osobówek wyprzedza ciągniki po to by za chwile zwolnic bo "źle mu się jedzie za tirem". Zlani potem i kolana trzęsące.# na 10 umie równo jechać i im nie przeszkadza duży mobil.

beeveer
2013-02-12 21:36:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
ja też tak robię. nie jestem z tego dumny, ale jak któryś z kolei palant mnie blokuje na dłużej niż minutę, to puszczają mi nerwy. ale rozgrzeszam się tym ,że wyprzedzanie powyżej 45 sek to już tamowanie ruchu i stanowi wykroczenie. a potem zdziwiony jeden z drugim jak miśki mu to tlumacza

szpajder
2013-02-12 18:53:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
Istotne jest to, że na pewno mają "zamontowane" ograniczniki prędkości. W niektórych ciągnikach jest to 89km/h w innych 88km/h, stąd takie właśnie wyprzedzanie.

rudas70
2013-02-12 20:53:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
tylko jeżeli chłopaki z ciągników są tacy solidarni, to wyprzedzany mógłby (tylko na czas wyprzedzania) zwolnić lekko. Nie rzucam się- sugeruję tylko. Dużo gorsze rzeczy się na drogach dzieją. A tutaj mogło się zdarzyć, że "ciągnikowcy" ucierali nosa jakiemuś wredzącemu się na trasie "rajdowcowi".

mcebury
2013-02-12 23:26:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wyprzedzany ma to w dupie, a ten co wyprzedza jedzie na tempomacie i nie ma zamiaru cały czas hamować za wolniejszym tirem więc wyprzedza. Z jednej strony nie ma się co dziwić

kermitzaba
2013-02-12 18:30:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
o jeny, a może po prostu chłopaki pogadać bez cb chcieli...

henda
2013-02-12 18:22:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
To tez nie mialo 40 punktow jak polowa z dzisiejszej glownej obudz sie admin!!!!!!

kamil_wbr
2013-02-12 18:21:34
Ocena: 1(glosow:19)-+
Wstawił to pajac który jeździ tylko wiecznie osobówką w gazie. Gdyby nie te duże pojazdy, byście nawet nie mieli jak zatankować samochodów, czy co włożyć do garnka czy się ubrać. Zacznijcie ludzie myśleć zanim coś opublikujecie.

King_Midas
2013-02-12 18:18:59
Ocena: 4(glosow:10)-+
32 pkt i główna,brawo dla Admina. Absurd pierwsza klasa i jest plus

beeveer
2013-02-11 16:18:17
Ocena: 2(glosow:18)-+
Niestety często to jest 0,4 - 0,6 km/h więcej. przeliczyć? po godzinie jesteś 400 metrów dalej niż wyprzedzany. I wyprzedzasz go już o 17 sek. BRAWO !!! na pewno zdążysz się wyspać i coś zjeść. I nie ważne, że w niemczech 10 osobówek musi co chwilę dwukrotnie zwalniac przez takich debili, tracąc 2 minuty na każdego i kupę paliwa na ponowne rozpędzenie się do 160 - 170.

megator
2013-02-11 14:39:01
Ocena: -3(glosow:9)-+
kolejny pajac ktory sie popisal... nie musisz duzym jezdzic by to zrozumiec wystarczy nieco matematyki ... przelicz ile 1km/h daje w skali toku przejechanych km mniej ... a za co placi sie kierowcy ? sam sobie odpowiedz

wygrac
2013-02-11 14:20:43
Ocena: 1(glosow:21)-+
nie masz pojecia o prowadzeniu tira
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Gdy facet musiał zostać
  •  Jakie to jest polskie
Czyli dowody na brak ewolucji.
główna
Dodano: 02.08.2018, 22:04:49   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 103Skomentuj (6) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0