lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 20.05.2012, 13:39:03   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 668  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(192)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mcebury
2013-03-02 20:47:15
Ocena: 10(glosow:12)-+
A co jeżeli ma wszystko, a i tak jej mało? Nie ważny jest powód zdrady... Nie szukajcie usprawiedliwienia w zachowaniu mężczyzny. Nie po to się z kimś wiąże żeby go w rogi robić, a jeżeli dochodzi do tej zdrady to się wymierza karę w postaci przysłowiowego liścia w puszczalski pysk.

piot5rek
2013-03-05 18:12:15
Ocena: 4(glosow:8)-+
no właśnie, alkohol nie tłumaczy tego, że szastała dupskiem na prawo i lewo

Snake_Lady
2013-03-04 23:43:48
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wszyscy którzy piszą,że niektórym kobietom się należy,bo same prowokują albo zrobiły coś-są po prostu żałośni i chyba w ogóle nie wiedzą co piszą. Jak faceta coś denerwuje w kobiecie,to po prostu powinien od niej odejść i TYLE. Każda przemoc to oznaka braku inteligencji i świadczy o buractwie i zaściankowości. I prawda jest taka,że większość takich kozaków jest górą wobec słabszego...i należy im się pożądny wpi*****.

Maniek959
2013-03-04 18:18:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może facet woli jak kobieta ma na sobie stanik...

ppaszk
2013-03-04 17:04:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kanciasz
2013-03-04 11:02:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
a przesolona zupa tez nie ?

szakal_PL
2013-03-03 23:34:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
słabo garde trzymała :P

maslanka208
2013-03-03 22:06:16
Ocena: 0(glosow:10)-+
oczywiscie kobiety uderzyc nie mozna ale za to ona wkurwiac faceta moze i jeszcze mysli ze jej ujdzie to płazem jestem za nie biciem ale takim otrzasaniem kobiety:) sama nie raz takie trzasanko mam bo mis ie nalezy wyzywam swojego faceta ale taka kłotnia jest raz na ruski rok i szczerze nie zdziwilabym sie gdyby mi przyje... naprawde nalezaloby mi sie

SeiRaN
2013-03-04 22:43:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bicie, nawet jeśli się "należałoby się" jest oznaką braku opanowania, zachowania zimniej krwi. Zarówno po jednej jak i drugiej stronie. Zamiast uderzyć drugą osobę, lepiej nauczyć się hamować, kontrolować emocje i opcjonalnie zaopatrzyć się w jakiś PRZEDMIOT do wyładowania negatywnych emocji(albo walnąć w ścianę, bądź w coś co jest pod ręką i wytrzyma cios). Jednakże jest to trudniejsze do wykonania. Rozumiem, kłótnie były, są i będą, jednak nie powinno dochodzić do rękoczynów, a kiedy napięcie opadnie po prostu się przeprosić.Oczywiście chodzi mi o kłótnie bez alkoholu we krwi. Jedn

wariatos1
2013-03-03 21:48:30
Ocena: 8(glosow:10)-+
....dokładnie,to,ze była pijana,jej nie usprawiedliwia...

Bezpardonowy666
2013-03-03 21:45:44
Ocena: -7(glosow:11)-+
W 99% przypadków kobieta jest CO NAJMNIEJ współodpowiedzialna za przemoc domową. Są oczywiście sporadyczne przypadki, w których facet ćpa, pije albo jest psychiczny i po prostu "lubi" bić partnerkę, ale przeważnie jej się po prostu należy. Baba prowokuje, wku*wia ile wlezie, bo jej się wydaje, że posiadanie jajników czyni ją nietykalną. A ch*ja! Równouprawnienie jest, więc przypie*dolić kobiecie to nie grzech! (A przynajmniej nie większy niż obicie ryja drugiemu mężczyźnie)

Pumciak
2013-03-03 23:43:20
Ocena: -3(glosow:3)-+
A zasada żeby nie bić słabszego to poszła się bujać? Chyba że z ciebie taki mężczyzna co to równemu nie przywali, tylko właśnie słabszych szuka...

busoni
2013-03-03 20:38:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
Istotnie, alkohol nie jest usprawiedliwieniem. Ale nawet jeśli po pijaku robiła kolesiom laski w dyskotekowym kiblu - to i tak bić nie powinien.

IGotYouDancing
2013-03-04 02:43:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wtedy pluje sie w twarz, odwraca na pięcie i odchodzi. ;)

Untraceable
2013-03-04 10:38:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kamer95
2013-03-03 19:49:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SeiRaN
2013-03-04 22:08:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Prawdę mówiąc, to nie jest. Człowiek dobrowolnie wprowadza się w stan nietrzeźwości. Ma wybór. Jak wie, że nie może pić, bo nie zna umiaru, potem jest agresywny, to niech nie pije.

kamer95
2013-03-05 14:55:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

angie76
2013-03-03 19:42:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kochani, nie łudźcie się, że jak facet raz podniesie rękę na kobietę, to więcej tego nie zrobi, bo bił się w pierś i przepraszał, jak już wytrzeźwiał. To działa w również kontekście odwróconych płci. Jak już raz się przekroczy tę granicę, to już się nie ma nic do stracenia.

pitbull33
2013-03-03 19:34:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
A notoryczne marudzenie???

martin987
2013-03-03 19:16:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

IGotYouDancing
2013-03-03 18:57:07
Ocena: 5(glosow:13)-+
"Facet" który uderzy kobiete, nie przestaje być facetem. On nigdy nawet nim nie był.

Bezpardonowy666
2013-03-03 23:38:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
Kobieta, która swoim bezczelnym zachowaniem jest w stanie wydobyć z mężczyzny to co w nim najgorsze nie ma moralnego prawa obwiniać za jego agresję nikogo prócz siebie. Gdyby go szczerze kochała i szanowała, to nie musiałby jej bić.

IGotYouDancing
2013-03-04 02:30:04
Ocena: -2(glosow:8)-+
Znasz powiedzenie "kobieta Cie urodziła..."? Pewnie nie. Ja nigdy nie pozwoliłabym sie uderzyć, brzydze sie przemocą i każdy najmniejszy agresywny ruch ze strony faceta sprawiłby że wystawiłabym walizki za drzwi z czystym sumieniem. Facet który bije kobiete jest największym ścierwem na ziemi. Wcześniej miałam podobne myślenie do Ciebie. że sie należy nawet czasem, bo co jak co, ale baba potrafi być czasem wku*wiająca.

IGotYouDancing
2013-03-04 02:34:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

IGotYouDancing
2013-03-04 02:41:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

IGotYouDancing
2013-03-04 02:48:55
Ocena: -3(glosow:5)-+
Poza tym, powiedziałeś coś o bezczelnym zachowaniu. To przykład z życia: dziewczyna wróciła do domu o 22, facet nad ranem, byli na jednej imprezie. Pijany w sztok, ledwo trzyma sie na nogach. Dziewczyna rzuca proste "no pięknie, nawaliłeś sie tak że ledwo stoisz", chce wracać do łóżka, a dostaje z pięści w twarz. To też według Ciebie jest bezczelność, tak wielka że trzeba za to dostać?

IGotYouDancing
2013-03-04 02:52:13
Ocena: -4(glosow:4)-+
Co ciekawe, myślisz jak kobieta uzależniona od swojego partnera. "to moja wina. rozzłościłam go. gdybym nie była niemiła, nie uderzyłby mnie" :) Uderzyłbyś swoją kobiete? za bezczelność? kurde, gdyby za to sie dostawało, to byłabym prana kilka razy dziennie, siniaki by nie zdążyłyby dobrze poschodzić, ciągle by przybywało :)

Skajper
2013-03-05 00:10:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Znasz powiedzenie: "Facet Cię zapłodnił"? Jak nie, to jakoś kobieta kobiety lub sama siebie nie zapłodni :)

Gasherman
2013-03-05 10:47:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
IGotYouDancing dużo mówisz nie dziw sie jak ktoś cie znokautuje, nie koniecznie facet ;D

mrhaa
2013-03-05 10:49:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
"Wiesz kiedy zmieniłam myślenie? Wtedy, kiedy zostałam pchnięta na ściane przez byłego na szczescie chłopaka. Za co? za nic, za to że chciałam wejść po schodach na górę, iść do domu, a Jaśnie Pan "nie skończył ze mną ku*wa rozmowy!" Też bym ci wypierdolił za to w zęby ;]

mrhaa
2013-03-05 11:00:57
Ocena: -2(glosow:4)-+
I myslisz ze dostalas za nic? Dostalas za brak szacunku do swojego chlopaka. Bo jesli nie skonczyl rozmowy a ty go sobie olalas to dziwie sie ze potrafisz mowic.

naya1310
2013-03-08 22:17:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
YGYD - oj dziewczynko ale bredzisz... 'ja nigdy nie pozwoliłabym siebie uderzyć'... 'pchnął mnie na ściane'... 'rzucił padem i pomyślałam, że kiedyś to ja wyląduje na tej ścianie'... widać, że nie masz zielonego pojęcia o tym czym jest strach... dorośniesz, pozyjesz to przestaniesz sadzić takimi farmazonami

ThePanKlopot
2013-03-03 17:42:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kupa tłuszczu też nie

maatje
2013-03-03 16:29:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
czasami trzeba yebnac zeby przestala ujadac i robila to co do niej nalezy

golst85
2013-03-03 14:52:49
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja tez mam problem z alkoholerm....Mianowicie brakuje mi na niego pieniedzy...

Rybcia123456
2013-03-03 13:31:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
A może właśnie chodzi o'usprawiedliwienie',a potem - WYPACZ MI,BYŁEM/AM PIJANY/NA?! :/

Czarny9333
2013-03-03 13:24:26
Ocena: 5(glosow:5)-+
No admin już nie przesadzaj z tym. Bo coraz więcej mężczyzn jest teraz ofiarą bicia przez kobiety . I chyba trzeba być debilem żeby nie widzieć że kobieta przestaje być kobietą. Mówię to ja mając 3 siostry

IGotYouDancing
2013-03-03 18:55:41
Ocena: -5(glosow:7)-+
facet musi być pipką, skoro daje sie bić lasce. Ma na tyle siły, że umie przytrzymać kobiete, lub uniknąć ciosu. A kobieta jest bezbronna, nie ma tak dużo siły by powstrzymać przykładowo 2 metrowego gościa.

Redemptorysta
2013-03-03 13:21:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Redemptorysta
2013-03-03 13:30:11
Ocena: 4(glosow:4)-+
Sama ta strona jest wiochą, nie mogę napisać swojego zdania o alkoholu bo zaraz jakieś dziecko-moderator usunie.. Proszę o usunięcie mojego konta, i tak nie mogę nic napisać..

kermitttt
2013-03-03 12:10:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fajne miny mają.

Rexik
2013-03-03 12:08:41
Ocena: 7(glosow:11)-+
Przemoc względem ukochanej osoby ( nie ważne czy to kobieta czy mężczyzna) jest największą wiochą.. nie można krzywdzić osoby którą się kocha.. bez względu na wszystko! Mężczyzno! Kobieto! Za nim podniesiesz rękę na ukochaną osobę, pomyśl o tym, że krzywdzisz... lepiej trzaśnij drzwiami i nigdy nie wracaj.

achaja1
2013-03-03 12:18:03
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jeśli podnosi rękę, to już nie jest dla niego/niej ukochana osoba tylko worek treningowy, uderzy raz, zrobi to po raz kolejny, a powód zawsze sobie znajdzie. Gdyby mnie facet uderzył, zgnił by w pierdlu.

outlaws13
2013-03-03 12:21:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
tam się nie gnije, nawet za majtki dziś maja lepiej niż na ulicy, są pod ochroną Strasburga i UE

achaja1
2013-03-03 12:27:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ty to każdą szczęśliwą myśl zabijesz? Ale muszę Ci przyznać rację, do tego taki bydlak jest utrzymywany między innymi z podatków swojej ofiary. P.S, pozdrowienia dla benedykta:)

Rexik
2013-03-03 12:31:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czasami warto dać sobie jeszcze jedną szansę.. ale nigdy nie będzie już tak jak kiedyś..

outlaws13
2013-03-03 12:37:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Po pobiciu Ja bym jej nie dał i ja bym jej nie dostał, właśnie takie co czekają na lepsze czasy sa katowane, bo sie zmieni, bo dzieci i takie tam. Przerabiałem to w domu z ojcem i poomyśl czy na pewno masz racje. przystajesz na to, godzisz sie z tym, dajesz zezwolenie to nie miej pretensji do niego tylko do siebie.

achaja1
2013-03-03 12:37:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dać drugą szansę? I budzić się i zasypiać z myślą kiedy znowu uderzy? Kiedy po raz kolejny znajdzie sobie jakieś "ale"? Nie, dziękuje za takie szanse. Nie jestem idealistką, jeśli uderzył, to niech wypiernicza w 15 sekund.

lucy123
2013-03-03 19:12:32
Ocena: -2(glosow:8)-+
W takim przypadku nigdy nie daje się drugiej szansy. Danie jej , to danie przyzwolenia na bicie. A co do kary, to 2,5 roku to chyba max... przynajmniej w przypadku jaki znam.

bluecont
2013-03-03 11:45:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
OK spora większość tak najeżdża na facetów że kobiet nie wolno uderzyć ()nie jestem zwolennikiem przemocy), ale ciekawi mi ich reakcja jak by trafili na cwaną s*kę która by chajtnęła się z nim dla kasy a potem rozwód i połowę by mu zagarnęła. I czy by tak stał z boku i tylko przytakiwał ?

alexander666x
2013-03-03 11:26:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
znowu jaracie sie jakas scena z filmu?

oes3
2013-03-03 10:29:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
A zdrada?

MINTOR
2013-03-03 11:26:45
Ocena: 2(glosow:6)-+
A to już zajebiście mocny argument.

kriss92
2013-03-03 08:55:08
Ocena: 4(glosow:6)-+
Oczywiscie,ze kobieta tez moze uderzyc ale mimo wszystko nie oddalbym bo tak zostalem wychowany,a takiego frajera,ktory bije kobiety i dzieci bym za jaja powiesil.

mmcs
2013-03-03 08:54:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
w afryce znowu jest tak ze jak mezczyzna nie bije swojej kobiety to znaczy ze jej nie kocha :)

M1CLAY19
2013-03-03 08:22:48
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ale ze co ? Ze znow sie nachlala ?

szulcik
2013-03-03 07:55:28
Ocena: -1(glosow:9)-+
Mężczyzna ,który wyżywa się na bezbronnej Kobiecie to typowa szmata z małym siusiakiem!

M1CLAY19
2013-03-03 08:25:14
Ocena: 5(glosow:5)-+
W przyrodzie jest rownowaga. Tyle samo jest "facetow" gnebionych fizycznie i psychicznie przez swoje kobietki.

Gasherman
2013-03-03 08:50:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
M1ClLAy19 prawdą gadasz, kij ma zawsze 2 końce. płeć piękna pomimo że piękna też moze niezłe kuku zrobić na gruncie psychicznym, kto trafił na taką jędzę to wie o czym mówię.

Samarka
2013-03-03 05:54:03
Ocena: 6(glosow:10)-+
Powiem to tak-nie wszystkie kobiety są takie same tak jak nie wszyscy mężczyźni.Zawsze twierdziłam,że uderzenie jakiejkolwiek kobiety jest naganne...Jednak poznałam kilka kobiet przez które zdanie zmieniłam.Mój znajomy miał kobietę,która potrafiła się wydzierać przez godzinę bez przerwy czego byłam świadkiem.Dostawała spazmów,krzyczała na cały głos,wszelkie prośby aby się uspokoiła kończyły się rękoczynami z Jej strony...Potem chodziła z otłuczonym pyskiem i zgrywała biedulkę.Też się litowałam aż nie zobaczyłam co robi.

rudas70
2013-03-03 11:39:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
takiej kobiety się nie bije- od takiej się odchodzi, a gość co? był za słaby, żeby odejść, ale żeby przywalić to już mocny?

MINTOR
2013-03-03 05:40:50
Ocena: 2(glosow:12)-+
Wszyscy, którzy napisali, że "babę trzeba bić": jesteście żałosnymi burakami bez grosza kultury i wychowania. Zastanawiam się skąd braliście takie wzorce? U was w domu też ojcowie bili matki rozumiem?

dj_stefan
2013-03-03 10:32:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Moją kobitę tłukę jak się tego doprosi :) . A co - kobita to też człowiek a człowieki się biją. Chciałyście su@ki równouprawnień to macie! Ale co? Bić nie, robić nie, obowiązki fe a profity tak! Pierdo@lone feministki - do pieca z nimi!

MINTOR
2013-03-03 11:25:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
2013-03-03 11:31:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
Moderator - idż w cholerę. Wersja ocenzurowana: dj_stefan, nie mas się czym chwalić, debilu.

Anzelma112
2013-03-03 22:08:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Feminizm to nie jest tylko równouprawnienie pod względem kobiet, ale i mężczyzn.

dj_stefan
2013-03-04 15:27:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakie z was są tępe gnioty! :)))) W następnym poście napiszę, że topię dzieci w studni i też uwierzycie?

bartezik80
2013-03-03 05:34:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
jak się kobiety nie bije to wątroba jej gnije

wariat24
2013-03-03 01:18:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na pobicie kolegi? Bez tego też można, np: dla jaj :P

taksido
2013-03-03 01:01:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mi się wydaje po jego minie, że coś musiało być za kwaśne.

mr.bobek
2013-03-03 00:46:17
Ocena: 4(glosow:8)-+
Czasem niektórzy/niektóre aż się proszą żeby dac im w ryj :)

outlaws13
2013-03-03 00:42:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

robur69
2013-03-03 00:42:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
... zebys wracala tak pozno:)

Pawcio12121212
2013-03-03 00:26:38
Ocena: -5(glosow:9)-+
Każdy kto uderzy kobietę jest dla mnie śmieciem.

h4cker
2013-03-02 23:57:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
A masz... może w końcu nauczysz się zakładać stanik :D

Renia_400
2013-03-02 22:40:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wszyscy którzy piszą że babę trza lać są na bank pantoflarzami i życia w domu nie maja :)

diabliczek
2013-03-02 22:34:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
fucktycznie to żadne wyjaśnienie. Powinna przeprosić :P

piotrek2011m
2013-03-02 22:16:30
Ocena: -2(glosow:8)-+
...za kreską kreska, aż będę niebieska:) nieżywa dziewczyna, Amy padlina, Amy ściera, ścierwo szmata, a co na to Amy tata ...i tak królowa smutku umarła po cichutku :)

opuncja
2013-03-03 00:24:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja tej płyty już słuchać nie mogę, bo łapię zwiechę...

jacekplacek28
2013-03-02 22:16:14
Ocena: -4(glosow:4)-+
czemu ja lubie wpierdol dostac ale na ringu bicie kobiet tylko kwiatkiem

dokul13
2013-03-02 22:02:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Żałosny ten forhend i fakt- alkohol nie jest żadnym....

gorylwojtyla
2013-03-02 21:35:34
Ocena: -20(glosow:24)-+
Tak Jan Paweł II traktował swojom matke.. Żal ; / dobrze ze ja tak swojej nie traktuje ;]]

Renia_400
2013-03-02 22:33:15
Ocena: 6(glosow:6)-+
Nudne to już trochę, słabo się starasz.

AMUSEMENT
2013-03-03 00:22:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
Twoja matka to cie chyba nie kocha... W przeciwieństwie do ojca jak widać...

seba1905seba
2013-03-03 11:58:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jak sie nazywa twoja matka ? W labolatorium o imie z probowki ciężko...

pin-up-lejdi
2013-03-02 20:59:16
Ocena: -2(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bolexy
2013-03-02 20:56:04
Ocena: -2(glosow:16)-+
bo kobiete trzeba sobie wyuczyć , to już od urodzenia jest niewierne :)pozdrowienia dla prawdziwych Facetów a nie tych co lizą sie przed laskami :D Pozdro

gosialuuz
2013-03-02 20:40:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
piszecie że trzeba bić żonę a może to trzeba bić męża ? ...

Spetro
2013-03-02 20:35:41
Ocena: -6(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
2013-03-02 20:37:52
Ocena: 7(glosow:17)-+
Nieźle się reklamujesz. W takim razie do końca życia będziesz starym kawalerem i będziesz trzepać Niemca w kask.

Spetro
2013-03-02 20:48:11
Ocena: -11(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
2013-03-02 21:30:31
Ocena: 4(glosow:8)-+
Byłoby wskazane, gdybyś swoje spostrzeżenia zachował dla siebie, bo się k*rwa czytać tego nie daje.

opuncja
2013-03-02 22:01:58
Ocena: 6(glosow:8)-+
Jaką żonę, Spet, co? Tę wyimaginowaną? Doc, wyluzuj.

mamju
2013-03-04 10:57:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mamju
2013-03-04 11:01:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mrhaa
2013-03-05 10:55:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slawek-153
2013-03-02 20:19:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oki nie jest usprawiedliwieniem, ale to fota z filmu poznaje tych aktorów .

pajonczekbez
2013-03-02 20:18:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
ale cycki fajne ma :D

cryboc
2013-03-03 07:57:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak, ja też zwróciłem uwagę tylko na to :)

up15
2013-03-02 20:13:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
A coś innego jest?

Kurvinoxxx
2013-03-02 20:00:58
Ocena: 7(glosow:13)-+
Słona zupa jest usprawieliwieniem

pawelfarciaz
2013-03-02 19:53:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
ku....wa nie ma zadnego usprawiedliwienia

klacska
2013-03-02 19:51:33
Ocena: 6(glosow:14)-+
Miałaś komara na policzku

kakensik666
2013-03-02 19:48:36
Ocena: -3(glosow:9)-+
jak sie baby nie bije to jej watroba gnije

MINTOR
2013-03-02 19:47:56
Ocena: 4(glosow:8)-+
To prawda. Jak się pić nie umie to się pić nie powinno i tyle.

Jozy
2013-03-02 19:26:46
Ocena: -7(glosow:11)-+
Przeca jak sie baby nie bije to jej mózg gnije! :P

wertwert
2013-03-02 19:24:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
thx Captain Obvious

henda
2013-03-02 19:22:50
Ocena: 1(glosow:21)-+
Facet ktory podniesie reke na kobiete to juz nie facet tylko skonczony idiota do potegi.:)

Buahahahah
2013-03-02 19:01:34
Ocena: -3(glosow:15)-+
Raz na jakiś czas trzeba porządnie z liścia trzepnąć. Tak by śladu nie było :)

ogarnijto
2013-03-02 19:31:39
Ocena: 4(glosow:18)-+
za to ona powinna Ci oddać tak by ŚLAD był :)

JackCola
2013-03-02 18:56:43
Ocena: -10(glosow:28)-+
Babe trza od czasu do czasu Pi***nąć, co by się jeje w głóce niepoprzewracało! :D

mcebury
2013-03-02 18:58:59
Ocena: 4(glosow:20)-+
Ty Jacuś to od czasu do czasu powinieneś Pi***nąć ale takiego zdrowego barana o ścianę

opuncja
2013-03-02 22:17:07
Ocena: 2(glosow:8)-+
Taaa... Jak baba z rana łorcykiem bez łep nie dostanie, to cały dzień goopia chodzi.

JackCola
2013-03-03 05:57:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
Dziwne, że tak szybko zareagowałeś pokemonie. To tylko twoje odosobnione czucie w lewej ręce lewaku. Widzisz lewaczku, teraz proponuję jako ripostę - dodać jakiś filmik z YT. jak wstanę, to sobie obejrzę.

mcebury
2013-03-02 18:41:53
Ocena: 9(glosow:35)-+
Mnie jak by laska w rogi zrobiła i powiedziała że była pijana też by tak w pysk dostała :P

Homo_erectus
2013-03-02 19:38:52
Ocena: -1(glosow:21)-+
no cóż skoro twoja dziewczyna ma pysk, to może powinieneś ją nauczyć sikać do kuwety i podawać łapę, bo kobiety mają twarz nie wiem czy słyszałeś...

piotrek2011m
2013-03-02 20:02:25
Ocena: 7(glosow:23)-+
Jak kobieta kocha i jest kochana i zaspokojona emocjonalnie, fizycznie i duchowo to nie zdradzi, bo ma wszystko, więc po co? Chyba, że jesteś samolubnym frajerem i nie dajesz jej całego siebie, wtedy twoje obawy są uzasadnione jelonku XD

achaja1
2013-03-02 20:06:02
Ocena: 7(glosow:21)-+
Acha, czyli, jak Ty byś ją zdradził i powiedział, że byłeś pijany, to powinna Ci tak pociągnąć kolanem po jajach, żeby z nich jajecznica wyszła

outlaws13
2013-03-02 20:10:22
Ocena: 3(glosow:17)-+
Nie wszyscy zdradzają ale spora część facetów i kobiet. jest takie powiedzenie że seks jest jak obiad, nie zjesz w domy zjesz na mieście.....działa w obie strony. Lać kobietę to trochę niskie , nawet za łajdactwo, potwierdziło by to tylko że się mieszka z kur@wą.

lucy123
2013-03-02 20:27:25
Ocena: -5(glosow:15)-+
W takiej sytuacji, w "pysk" możesz dać tylko sobie, za to że spocząłeś na laurach po "zdobyciu" dziewczyny i przestałeś o nią dbać i w łóżku i w życiu, "zmuszając" ją tym samym do zdrady. Prawdziwe staranie powinno zacząć po zaczęciu związku a nie przed...

mcebury
2013-03-02 20:47:15
Ocena: 10(glosow:12)-+
A co jeżeli ma wszystko, a i tak jej mało? Nie ważny jest powód zdrady... Nie szukajcie usprawiedliwienia w zachowaniu mężczyzny. Nie po to się z kimś wiąże żeby go w rogi robić, a jeżeli dochodzi do tej zdrady to się wymierza karę w postaci przysłowiowego liścia w puszczalski pysk.

piotrek2011m
2013-03-02 20:48:19
Ocena: 4(glosow:6)-+
Rozkosz trzeba sobie dawać, a nie negatywne emocje :)

lucy123
2013-03-02 20:52:39
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jeśli ktoś zdradza, to znaczy że nie kocha. Więc związek jest bez sensu a zdrada to jedynie niezbyt fajna forma zakończenia go. A uderzenie kogoś, zwłaszcza słabszego to zwykłe frajerstwo.

mcebury
2013-03-02 20:55:57
Ocena: 6(glosow:16)-+
Ta, ale weź przykład że w domu się na przykład nie przelewa, gość jedzie do Włoch, Francji, Anglii, Norwegii czy gdziekolwiek zap(ier)dalać na to żeby miała kobieta co do gara włożyć, za co dzieci ubrać, czy rachunki opłacić, a ona wdzięczność pokazuje ruchając się z sąsiadem... Winny chłop bo jej nie zaspokoił? Gó(w)no prawda. Te wyżej wymienione usprawiedliwienia dla zdrady są tak samo śmieszne jak ten alkohol...

outlaws13
2013-03-02 20:59:46
Ocena: 1(glosow:13)-+
A Ty myślisz że on na tej obczyźnie nie dyma, hahahahaha

Homo_erectus
2013-03-02 21:03:14
Ocena: 4(glosow:10)-+
mcbury nikt nie usprawiedliwia zdradzającej kobiety - tak samo zresztą jak i faceta, ale bicie zawsze jest dnem, cokolwiek by nie zrobiła, jeśli masz honor to powiesz co myślisz i odejdziesz, a bić możesz siebie po głowie, albo główce...

piotrek2011m
2013-03-02 21:06:46
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jak się ma fach w ręku, to nie trzeba nigdzie jechać, żeby tysiaka euro zarobić i rodzinę utrzymać, a jak się jest niemotą, to wtedy nie trzeba rodziny zakładać i dooopy kobiecie zawracać, najlepiej zostać księdzem i biskupu ciągnąć laskę łech łech łech!!!

outlaws13
2013-03-02 21:08:07
Ocena: 2(glosow:10)-+
Są w życiu takie sytuacje że pewnych pytań się nie zadaje, pewnych tematów nie podejmuje bo odpowiedzi są oczywiste albo są kłamstwem. Nikt zdrowy nie uwierzy że ktoś był na innej ziemi rok, dwa i czekał więc dla dobra własnego takich tematów jak wierność się nie podejmuje, trzeba mieć jaja i ocenić samemu czy mam prawo zadać takie pytanie i czy mam prawo oczekiwać wierności. temat dla dorosłych, dojrzałych ludzi.

mcebury
2013-03-02 21:10:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
Liść to nie bicie to pierwsza sprawa, bardziej boli sama świadomość jego otrzymania niż ten znikomy ból. A odejdzie to ona, albo raczej zostanie pogoniona. outlaws13 jeżeli nie potrafi fiuta na smyczy utrzymać to jest tak samo winny, teraz w tym momencie nie chodzi o to czy dyma na obczyźnie tylko powód dla którego kobieta zdradza, czyli nie jest zaspokojona przez faceta...

lucy123
2013-03-02 21:10:38
Ocena: 6(glosow:20)-+
Bicie kogoś to oznaka słabości, nie mocy i braku jakichkolwiek argumentów.

outlaws13
2013-03-02 21:13:50
Ocena: -4(glosow:6)-+
nie zawsze chodzi o zaspokojenie, są jeszcze fetysze, fantazje i na tym bym się bardziej skupił. A jak ktoś nie ma siły i czasu dla swojej partnerki to nie ma prawa mieć pretensji, jakiś czas ktoś ma ochotę na miłość, potem na seks a po dłuższej abstynencji po prostu chce mu/jej sie najzwyczajniej dymać. cała filozofia organizmu człowieka.

mcebury
2013-03-02 21:14:16
Ocena: -4(glosow:8)-+
W tym konkretnym przypadku to nie słabość lecz kara

outlaws13
2013-03-02 21:15:22
Ocena: -3(glosow:9)-+
pedałów napierd@laj@jcie bo nie długo tylko oni wam zostaną.

mcebury
2013-03-02 21:16:16
Ocena: 5(glosow:9)-+
Boisz się że wezmą cię z zaskoczenia? :D

outlaws13
2013-03-02 21:17:06
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ale w jednym sie zgadzam, w 90% baba pijana to dupa sprzedana. I sanatorium w Ciechocinku polecam....

lucy123
2013-03-02 21:17:51
Ocena: -5(glosow:9)-+
generalnie to ch*uj Ci w dupę, skoro nie rozumiesz.

mcebury
2013-03-02 21:19:34
Ocena: 7(glosow:7)-+
wam w oko bo w d(u)pę za głęboko :*

mcebury
2013-03-02 21:23:02
Ocena: 3(glosow:9)-+
Coraz częściej nie musi być pijana żeby dupa została sprzedana :P

Homo_erectus
2013-03-02 21:31:02
Ocena: -5(glosow:7)-+
"coraz częściej" powiedział weteran wojenny, który w każdym porcie miał dziewczynę i jego doświadczenie sięga nieba... z takimi poglądami i potrzebą bicia, na twoim miejscu cieszyłabym się gdyby bezdomny kot chciał z tobą mieszkać a co dopiero kobita

KarolciaXxX
2013-03-02 21:34:06
Ocena: -1(glosow:9)-+
A wy faceci to tacy kur. świeci wszyscy... wierni zarabiający, dzieci wychowujecie karmicie własna piersią , rodzicie itd itd... Żeby bić słabsza od siebie osobę trzeba mieć ładnie nasranie w czaszce. Sa inne cywilizowane rozwiązania.

mcebury
2013-03-02 21:42:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tu nie chodzi o żadną potrzebę bicia... Nie mówię żeby pięścią zęby wy(jeb)ać... Liść to nie jest żadne bicie. A jak już uważacie że tak, że jesteście delikatne i tknąć was za coś takiego nie wolno, to trzeba było myśleć wcześniej. Wystarczoło najpierw facetowi powiedzieć "spie(rda)laj" i się puścić z kimś innym niż odwrotnie i udawać pokrzywdzoną... Bo mnie uderzył... Zamieńcie się miejscami i zastanówcie się co same byście zrobiły na miejscu faceta...

piotrek2011m
2013-03-02 21:44:02
Ocena: -2(glosow:12)-+
mcbury i out-zwykłe z was cioty, które nie potrafiąc zaspokoić kobiety, uciekają się do przemocy-haha cwele

Homo_erectus
2013-03-02 21:49:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
gdyby mnie facet zdradził odeszłabym, wcześniej pewnie coś wykrzykując ale nigdy nie uderzyłabym ani w żaden inny sposób nie skrzywdziła fizycznie osoby, którą kochałam.. weź mc pomyśl chwilę, "liście" to nie jest normalne wyjście z sytuacji, dżizas tu nie chodzi o delikatność tylko przyzwoitość, ok. nic mi się fizycznie nie stanie jak dostanę w twarz, ale tak się po prostu nie robi!

mcebury
2013-03-02 21:51:15
Ocena: 1(glosow:11)-+
A kto powiedział że nie potrafię zaspokoić kobiety? Odezwał się pajac z symbolem wolnomularskiego ścierwa w awatarze. Jaka to przemoc? Liść w mordę i "wypi(erd)alaj z mojego domu" - to przemoc? Faktycznie idzie się o śmierć otrzeć

mcebury
2013-03-02 22:02:47
Ocena: 1(glosow:5)-+
Teraz tak mówisz, w nerwach sama byś nie wiedziała co byś zrobiła...

piotrek2011m
2013-03-02 22:04:51
Ocena: 0(glosow:10)-+
Widocznie nie potrafisz skoro odeszła, ja potrafię- wiem że Ona mnie ubóstwia i rozpływamy się w sobie i w życiu bym jej nie dotknął inaczej niż namiętnie i z miłością i z całej duszy i jesteśmy jednością i szybciej bym siebie skrzywdził niż ją-kocham Cię Gosiu, Piotrek

mcebury
2013-03-02 22:12:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ale czy ja mówię że odeszła? Cały czas mówię jak to wygląda z mojej perspektywy. Znam samego siebie na tyle że wiem że bym nie wytrzymał i płaskiego wypłacił, ale nie żadne pobicie czy coś w tym rodzaju... Cienka linia między miłością, a nienawiścią, bardzo cienka. Jeżeli tak sądzisz jak piszesz to prawdopodobnie w przypadku ewentualnej zdrady czy rozpadu związku dźwigniesz się jak Lepper...

opuncja
2013-03-02 22:14:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
Pierd@lenie o Szopenie. Gadanie, jakby każdy człowiek kierował się taką samą motywacją, myślał podobnie. Bzdura. Powodów zdrady jest tyle, ilu ludzi się jej dopuszczających. Poza tym - ja nie jestem w stanie stwierdzić z całą pewnością, co bym zrobiła "gdyby". Tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono. Poza tym... czy to otwarta dłoń, czy to pięść, w wykonaniu faceta na kobiecie, dziecku jest żenująca. Czasem słowa, a nawet obojętność bolą bardziej niż przemoc fizyczna.

mcebury
2013-03-02 22:29:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Żenująca to jest zdrada. Płaski tu jest najmniejszym złem i to bez różnicy czy to strzeli dziewczyna faceta czy facet dziewczynę. Trzeba się z tym liczyć

opuncja
2013-03-02 23:01:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mcebury, ale zdajesz sobie sprawę, że sam sobie przeczysz? Piszesz, że "płaski tu jest najmniejszym złem", a jednocześnie: "bardziej boli sama świadomość jego otrzymania niż ten znikomy ból". To po co go w ogóle zadawać? Można sprawić, że ktoś poczuje się jak śmieć bez stosowania przemocy fizycznej, bez dotykania. To gdzie tu sens? Nie lepiej tego "liścia" pominąć? Dla mnie to okazywanie słabości, ale co ja tam wiem...

mcebury
2013-03-02 23:14:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
Liść jest oznaką degradacji kobiety do ku(r)wy. Dlatego stosuje się dziwkarskiego liścia na kobiecie która puściła się robiąc tym z swojego partnera jelenia. To nie sprzeczność, sam płaski jako tako nie jest złem takim jak zdrada, jest on efektem, karą, a dlatego boli świadomość bo kobieta zostaje potraktowana jak dziwka, odbiera się jej szacunek. Nie chodzi tu o pokazanie wyższości fizycznej nad kobietą lecz o poniżenie

opuncja
2013-03-03 00:32:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
Poprzez "sprawić, że ktoś poczuje się jak śmieć" miałam właśnie na myśli poniżenie. Nie trzeba do tego "liścia". Poza tym z Twojej wypowiedzi wynika, że sprzedanie kobiecie "liścia" czyni z niej koorwę. Dla mnie to trochę dziwne, jeśli kobieta się nie "puściła". Zakładasz, że każda kobieta na to zasłużyła. A przyszło Ci do głowy, że nie każda obdarzona "płaskim" zdradzała? Mogła dostać, bo po prostu pan i władca miał gorszy dzień.

outlaws13
2013-03-03 08:09:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
piotrek2011m, przeczytaj co pisałem i pokaz jedno zdanie w którym popieram bicie kobiet. Albo potrzebna ci nauka czytania ze zrozumieniem albo po prostu nie zabieraj glosu w dyskusji. Nie używaj słowa cwel jak nie wiesz co oznacza i twoja miłość do Gosi musi byc mega wielka i Ona wazna skoro wybierasz taki portal na takie wyznania. Pobiłeś gimbusow teraz tym slodkim wyznaniem milosci. Jestem pod wrażeniem, powinieneś od adminow "vipa" dostac gratis.

outlaws13
2013-03-03 08:12:22
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jeśli Gosia jest dziewczyną to może się ucieszy z twojego wyznania na wiocha.pl, ale jeśli jest Kobietą to powinieneś dostać teraz liścia bo takie wyznanie na takim portalu dla większości kobiet jest policzkiem i opluciem na uczucia.

Untraceable
2013-03-03 10:28:24
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
2013-03-03 10:37:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
2013-03-03 10:43:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
2013-03-03 11:26:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Homo_erectus
2013-03-03 11:31:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
untra coś tam... po pierwsze pewnie najlepiej byłoby się nie odnosić do tego co napisałeś, ale widocznie mój wredny i przewrotny charakter mi na to nie pozwoli, po drugie jesteś skończonym śmieciem pisząc publicznie o dotkliwym pobiciu kobiety, wyzywaniu jej od k@rw i innych takich, po trzecie, kobieta jest wolnym człowiekiem o prawie do nietykalności osobistej, jeśli chce zdradzić to zdradzi i nikt nie ma prawa jej pobić, nie mówię, że jest to dobre i normalne ale nikt nie ma prawa jej za to skrzywdzić, po czwarte zdradzająca kobieta nie jest k#rwą, definicja tej pani jest nie co inna,

Homo_erectus
2013-03-03 11:35:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
zarówno zdradzająca kobieta jak i zdradzający mężczyzna mogą zostać nazwani wspólnym określeniem "niewierni" natomiast k#rwa drogi pacanie jest osobą, która za usługi seksualne pobiera pieniądze, nadążasz jeszcze? no i po piąte czy tam szóste, to nie kobieca logika tylko logika faceta, który im więcej "zalicza" tym jest fajniejszy, podczas gdy lubiąca miłosne igraszki pani jest wspomnianą, staropolską k#rwą... tak wiec drogi samotny i nieszczęśliwy idioto, życzę ci długiego życia ze swoją prawą ręką

outlaws13
2013-03-03 11:43:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

outlaws13
2013-03-03 11:45:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Witaj HE, wtrącę swoje trzy grosze do Twojej wypowiedzi, za seks pieniądze bierze prostytutka i nic do nich nie mam, k#rwa natomiast to ta która nie pamięta z kim i gdzie była, czy uprawiała seks, z iloma bo najczęściej miało ja w klubowym kiblu tylu ilu postawiło drinka. I ciekawi mnie ilu z tych wiernych oparło by się seksownej Pani. Bez hipokryzji Panowie....

Homo_erectus
2013-03-03 11:55:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
Witaj Out, dziękuję za wtrącenie:) swoją drogą brakuje mi w polskim słowniku określenia na puszczającego się faceta:D i nie, nie przyjmuję do wiadomości słowa macho:)

outlaws13
2013-03-03 12:02:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
Może słowo "mąż" jest bardziej odpowiednie, hahaha Witaj

Renia_400
2013-03-03 12:07:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
Out a tych którzy z nią są w tym kiblu nazwałabym tak samo, tyle że męskie. No chyba że oni się nie kur*wią, oni się delektują i rozszerzają choryzonty ;) Ja uważam że póki będzie popyt na takie to będzie i podaż. Nie oszukujmy się ale taka która puszcza się w kiblu na za drinka zazwyczaj jest wolna i szuka szczęścia, a wielu z 'panów" ma rodzine. Chociaż wiadomo, w małżeństwie kobiety też zdradzają. Ale mimo wszystko można znalezć inne, ciekawsze sposoby na karę niż liść.

Homo_erectus
2013-03-03 12:08:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
:D nie wiem czy odpowiednie ale w wielu przypadkach niestety prawdziwe:) oj panowie panowie, a za chwilę pora obiadowa i wszyscy jednym chórem zabrzmią żono moja, serce moje bez kozakowania i drwin:)

outlaws13
2013-03-03 12:15:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
Renia ja myślę że tylko ja tu pisze o życiu a nie pod poklask. pisałem kiedyś że facet młody zalicza i nie ma to nic związku z uczuciami a tylko z instynktem i seksem. Jak dorośnie to nie bawi go pusta lalka bo to samo co ona mu da zrobi sobie ręka. Dojrzały facet szuka prawdziwego seksu, fantazji, fetyszy a nie kilku-minutowego pukania. U faceta jest później okres że daje coś kobietom a nie tylko bierze, na początku jest egoista a potem czerpie satysfakcje z dania tego czegoś kobiecie i on jest na drugim planie.

outlaws13
2013-03-03 12:23:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lepsze dobre aktorstwo w niedzielne obiadki od wyznań miłości swojej kobiecie na wiocha.pl:) Was by ucieszył taki dowód "łuczucia"?

Renia_400
2013-03-03 12:23:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Out zgadzam się, ale dojrzały, a takich do 30-tki pełno w dyskotekach. 35+ pewnie tak, bo taki chciałby się już ustatkować, więc nie szuka jednorazowego sexu tylko czegoś więcej. I szuka kobiety a nie "kobiety". Ale jest jeszcze opcja taka, że ma 35+ ale jest 15 lat po ślubie, wtedy znów wracamy do punktu wyjscia, czyli jest znudzony żoną i znów szuka szybkiego numerku. Temat rzeka :)

outlaws13
2013-03-03 12:28:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
szybkiego nie szuka. Nikt nie jest święty i doskonały, można mnożyć zdrady facetów i zdrady kobiet, Ja nikogo nie piętnuje i nie podniosę kamienia:)Mówić o tym a nie udawać ideały. A co jeśli facet przez szacunek dla swojej kobiety czegoś z nią nie zrobi, co jeśli ona na coś nie wyraża zgody bo coś tam. można szukać bez końca, dlatego nigdy nikt nie powinien sie przyznać do zdrady, totalna głupota, zdradziłaś, zdradziłeś to noś to a nie szuka sie oczyszczenia w imię milości, debile sie przyznają.

Untraceable
2013-03-03 14:27:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
2013-03-03 14:29:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
2013-03-03 15:36:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ciekawe czy jest ktoś kto jest w stałym związku z udanym pożyciem seksualnym a nie wspomaga sie ręką? :).....................nie ma

mcebury
2013-03-03 16:54:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Homo_erectus
2013-03-03 18:39:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
untra, ma szczęście nikt poza tobą nie zrozumiał twojej wypowiedzi:) Out nie zgadzam się, nie każdy młody facet szuka tylko jednego i zachowuje się jak zwierzę, wiem co mówię i to kwestia indywidualna, jeden szuka przeżyć i okazji do por@uchania inny miłości i stałego związku, nie można uogólniać

outlaws13
2013-03-03 19:09:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Troszkę źle to ująłem, nie chodzi mi że każdy jest jak zwierze ale każdy młody chłopak fascynuje się seksem, pragnie go i każdy zrobi dużo żeby go mieć dużo. Jak już stanie się facetem to szuka w seksie a nie seksu. nie szukaj nic w tym negatywnego bo nic takiego w mojej wypowiedzi nie ma, taka jest fizjologia i psychika nasza.

outlaws13
2013-03-03 19:12:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kiedyś znany psycholog powiedział że małżeństwo, związek to przede wszystkim bezpieczny seks a potem inne sprawy za tym idące, rodzina itd. Jak się na chwile przy tym zastanowić to jest w tym dużo racji, bycie ze sobą cały czas, seks , wszystko się kreci na początku w koło nas(czyt para) i seksu

Homo_erectus
2013-03-03 21:33:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
ok. teraz się zgadzam:)

Bezpardonowy666
2013-03-03 22:16:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
@lucy123 (2013-03-02 21:17:51) Facet bije kobiety nie z nienawiści, nie ze słabości, tylko dlatego, że same doprowadzają do tak toksycznej atmosfery, że nawet najszlachetniejszy człowiek traci nad sobą panowanie. Tak samo jest z dziećmi, też potrafią wku*wić. W odróżnieniu jednak od nich, kobieta, jako dorosła osoba, ma (powinna mieć) na tyle empatii i zdolności interpretacji niewerbalnych sygnałów mężczyzny, żeby wiedzieć, kiedy należy odpuścić, wyjść, przeprosić...

Bezpardonowy666
2013-03-03 22:17:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
...Jeżeli ktokolwiek w sytuacji agresji okazuje się słaby, to ona, bo nie ma na tyle siły by dla dobra związku zrezygnować z mizoandrycznej pychy i nieuzasadnionego przekonania o rzekomo należnej jej uprzywilejowanej pozycji.

Renia_400
2013-03-04 15:34:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bezpardonowy, w sytuacji agresji, kiedy to on jest agresywny i nie umie nad sobą zapanować, to ona niby jest słaba? Proszę cię, agresja jest oznaką słabości, bezsilności, wiadomo że rodzi się z negatywnych emocji które być może są spowodowane przez kobietę, ale ludzie jakoś potrafią się rozstać, czy nawet zemścić bez bicia i agresji. Idąc twoim tokiem rozumowania można również bić ludzi na ulicy jak pyskują- bo nie umieją odpuścić- oraz inne osoby które nie mają "zdolności interpretacji niewerbalnych sygnałów mężczyzny". Emocje emocjami, każdy je ma, ale nie trzeba od razu się tłuc.

dj_stefan
2013-03-02 18:20:50
Ocena: -6(glosow:26)-+
Nie rozumiem wiochy?! Przecież babie tak jak ze starymi drzwiami - trzeba porządnie je_b_nąć by zaskoczyło...

KwaKyaa
2013-03-03 01:30:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kiepski troll.

Mundzio84
2013-03-02 18:19:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
Alkohol jest tylko katalizatorem.A jeśli jakiś katalizator daje negatywne efekty, należy zaprzestać jego używać.Natomiast jeżeli dana substancja nie ma prawa bytu bez tegoż katalizatora, należy odstawić ją na bok i popracować nad inną.

piotrek2011m
2013-03-02 19:54:32
Ocena: 2(glosow:14)-+
ale ty pier@olisz bez sensu cały czas te mundrości swoje XD

Mundzio84
2013-03-02 20:31:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
XD

dr_who
2012-05-21 13:22:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KrytykWiochy
2012-05-20 15:14:16
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ogólnie biorąc pod uwagę fakt, że wyżywa się na słabszym, gorszym, biedniejszym czy nawet niepełnosprawnym co się nie raz zdarzało, jest kur.estwem poniżej krytyki. Tacy ludzie u mnie szacunku nigdy nie dostaną, ba nawet szkoda śliny, prostytutce więcej szacunku dam. To tylko dla przykładu podałem.

Kurvinoxxx
2013-03-02 19:59:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
Po co komu twój szacunek?

WeraWeronikax3
2012-05-20 15:03:04
Ocena: -5(glosow:9)-+
Co za ludzie . Jak można uderzyć kogoś kogo kochasz / się kochało . ;/

gugulka
2012-05-20 14:39:51
Ocena: 1(glosow:19)-+
kochaniutka,kolankiem go,kolankiem...zaraz bedzie beczacym potulnym barankiem

Buahahahah
2013-03-02 19:00:18
Ocena: 6(glosow:12)-+
Tata ci tak powiedział?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Nosił wilk razy kilka...
Bez kierunku, przez ciągłą i powierzchnię wyłączoną z użytku.
główna
Dodano: 23.05.2018, 17:13:46   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 89Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0