lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Cóż poradzić
główna
Dodano: 05.03.2013, 16:58:29   przez: morderca5068
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 678  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(212)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mundzio84
2013-03-06 15:25:53
Ocena: 32(glosow:68)-+
17-latek, który nie wie i nigdy się nie dowie, na czym polegała zasadnicza służba wojskowa, wrzuca taki absurd.Śmiać mi się chce, z pi*rdolenia o wojsku, ludzi którzy nie mają o tym pojęcia.Ja byłem w wojsku, i prócz paru ciekawych rzeczy, takich jak strzelanie, był to roczny odmóżdżający obóz.Debilizm aż się tam materializował, kiedy 24/h przebywało ze sobą w zamknięciu 60 chłopa.Do tego trepy ze zrytymi beretami, w domu zdominowani przez żonę, którzy w pracy mogli się odchamić wyżywając się na swoich podkomendnych.Reasumując: to rok w dupę i raczej niczego cię tam nie nauczą.

bosniak78
2013-04-22 18:43:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zima 00 18 Batalion Desantowo-Szturmowy Bielsko-Biala . Pozdrawiam Wszystkich

bosniak78
2013-04-22 18:33:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mundziu byla w Zajacach ..... Kto byl w wojsku to wie o co chodzi

miodowy
2013-04-08 12:42:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Z opowieści ludzi którzy byli wynika że jedyne czego można sie nauczyć w wojsku to: - chamstwo i prostactwo - złodziejstwo (kradli mundury innym ludziom a nawet mydło) - pijaństwo Strzelania n apewno nie nauczył sie nikt bo funduszy bylo tyle że miał farta ten kto wystrzelił więcej niż 10 pocisków

Valdix
2013-03-18 00:48:32
Ocena: 3(glosow:7)-+
Mundzio biedaczku to w jakim Ty byłes wojsku ze tak rozgoryczony jesteś, może cie ktoś tam skrzywdził..

janusz277
2013-03-13 16:07:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
JESIEŃ-92 JW1599 Zgierz

Srebrna
2013-03-13 00:04:53
Ocena: 2(glosow:8)-+
A żeby obowiązkowe wojsko wróciło...!!!!! Szacunek dla tych którzy sami z własnej woli ida do wojska !!!

kolochujamiwisi
2013-03-11 17:40:40
Ocena: -4(glosow:6)-+
Po co komu armia w 21 wieku? Mocarstwa mają broń atomową. Wojna w dzisiejszych czasach odbyła by się zza monitorów komputerów. Szkolenie charakteru? Wyszkolisz go sobie uprawiając sporty.

wiesniakpawlo
2013-03-11 11:18:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiesniakpawlo
2013-03-11 11:06:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2013-03-14 09:58:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dziecko. Twojego bełkotu czytać się nie da.

andr27
2013-03-10 23:36:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

andr27
2013-03-10 23:34:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

remis42
2013-03-10 19:35:39
Ocena: 1(glosow:9)-+
mundzio 84-szkoda wielka,że tak cię późno palcem zrobili,i nie trafiłeś do mojej jednostki-po roku byś sobie pewnie walnął z kałacha w łeb,a trafiając do mojego pododziału-nie wyszedł byś z kibla ,dopóki by nie błyszczał jak psu .........! czytając twoje wypociny wnioskuję,że masz kompleks-proponuję ci wizytę u lekarza,chociaż jest już za późno-pewnie żeby nie net-nie zabłysnął byś,w wojsku byłeś popychadłem-no cóż tacy też tam są potrzebni-po roku służby tak się męczysz-a co by było po dwóch latach???

michalng
2013-03-14 10:06:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tak jak wcześniej pisałem. Obowiązkowa służba wojskowa to konieczność wykonywania rozkazów wydawanych przez debili.Tu mamy właśnie przykład takiego debila. Marzy mu się trzymanie ludzi w kiblu aż popełnią samobójstwo i do tego jeszcze ma czelność pisać o cudzych kompleksach ;-)

Albatross
2013-03-10 16:22:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kajo1502
2013-03-09 22:41:17
Ocena: -3(glosow:5)-+
POPIERAM

Mariusz886
2013-03-09 22:10:49
Ocena: 2(glosow:10)-+
lato 02/03 Brzeg,Wrocław,Kazuń Nowy.przygoda życia!chętnie bym to powtórzył

kufel23
2013-03-09 20:59:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
JW2521 USTKA JESIEŃ 96-98

marioosh1
2013-03-11 20:29:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
MOJA JEDNOSTKA ;) POZDRO DLA WSZYSTKICH MARYNARZY

marylee
2013-03-09 20:32:44
Ocena: 3(glosow:11)-+
facet to był facet....kiedyś, teraz tylko tępe dresy, emo, japiszony, homo, robole albo poprawni politycznie pajace :/

remis42
2013-03-09 20:22:50
Ocena: -5(glosow:15)-+
CO WY MOŻECIE WIEDZIEĆ O WOJSKU??ROK ?? HA HA-A MOŻE TAK 2 LATA WYCIĘTE W ŻYCIORYSIE??-ODBĘBNIŁEM SWOJE I WIEM, CO TO JEST-TAK DWA LATA A NIE ROK,A WY PO ROKU SŁUŻBY ZASADNICZEJ ZABIERACIE GŁOS-KOTY , KITY WZDĘTE !!!STRZELANIE WAM SIĘ ŚNI-MOŻE W GALOTY POSTRZELAJCIE SOBIE PO GROCHÓWCE!! BYŁO STRZELANIE OWSZEM,A PÓŹNIEJ ZDOBYWANIE WZGÓRZA W OP1,Z MASKAMI PG-AZ-I NIEWAŻNE ŻE ZALICZYŁO SIĘ STRZELANIE!!REJONY ,WARTY,OBSŁUGA KUCHNI-NIE WIEM,CZY WAM COŚ TO MÓWI KOCIAMBRY,ALE W ROK NIE PRZEŻYLIŚCIE TEGO CO MY STARA GWARDIA PRZEŻYWAŁA W DWA LATA-CHYLĘ CZOŁA MARYNARZOM MW 3 LATA SŁUŻBY POZDRO REZERWIE

Mundzio84
2013-03-09 21:53:00
Ocena: -7(glosow:17)-+
Jak to lubisz to założę ci maskę na ryj i każę ci zapi*rdalać od rana do wieczora na kuchni a jak skończysz, to będziesz j*bał rejony, a potem wartę pod moimi drzwiami i będziesz przeganiał koty, jak się będą parzyć, abym mógł spać spokojnie.Rano w ramach porannego rozruchu fizycznego, będziesz zapi*rdalał mi do kiosku po gazetę.Czas operacyjny 1.30 min.Zatrudnię cię nawet na 3 lata, jeśli sobie życzysz.Dam ci 150 zeta miesięcznie, czyli tyle ile wynosił żołd.To jak?

posiew
2013-03-10 07:53:40
Ocena: 4(glosow:10)-+
mundizo, aż takiej krzywdy ci tam narobili że tak płaczesz? nie zachowuj się jak baba i przestań biadolić.

Mundzio84
2013-03-10 08:36:45
Ocena: -1(glosow:11)-+
Krzywdy?Nie.Poprostu idąc tam spodziewałem się czegoś zupełnie innego.Myślałem, że idę do wojska, a nie na plac zabaw dla idiotów, marnując tam rok z życiorysu.

posiew
2013-03-10 08:56:37
Ocena: 0(glosow:6)-+
naprawdę straszne... lol

tub00sh
2013-03-10 09:22:15
Ocena: -3(glosow:13)-+
Daj spokój Mundzio, z idiotami nie ma co rozmawiać. Podoba mi sie też ta capslockowa narracja typu: "ALE FAJNIE BIEGALEM W MASCE GAZOWEJ PO WZGÓRZU JEEEEE, ALE BYŁA ZABAWA". Każdy twardziel chyba ma jakąś dysfunkcję mózgu, nie pozwalającą mu pisać normalnie.

closterable
2013-03-10 10:22:31
Ocena: -4(glosow:10)-+
Polak to takie stworzenie które lubi SŁUŻYĆ, więc nie dziwcie się tym panom którzy zadowoleni są możności bycia podległym komuś. Pan Graś np. służył niemcom i bardzo sobie to chwali, pan tusk również chyli czoła przed anielą. No mamy to w genach a z naturą jeszcze nikt nie wygrał. Oczywiście z naturalnym popędem w wojsku również jeszcze nikt nie wygrał.

prodigie99
2013-03-09 17:10:43
Ocena: -4(glosow:8)-+
Mundzio zgadzam się ja najlepiej pamiętam jak po nielegalnym opuszczeniu jednostki wraz z kumplem uciekaliśmy przed Żandarmerią a co do wyszkolenia jest tak konkretne z powodu braku pieniędzy nawet na mundur nie mówiąc o sprzęcie, że w przypadku wojny nie wiem czy lepiej od razu nie zdezerterować. Wiosna 2007

kris21q
2013-03-09 16:49:45
Ocena: -1(glosow:7)-+
zgadzam się z autorem zdjęcia Zima 2007 jw 3137 Krosno Odrzańskie Rosół bez mięsa to zupa, facet bez woja to ......... samo na myśl przychodzi

dylaan
2013-03-09 15:33:49
Ocena: 0(glosow:12)-+
Największa wiocha to to co ma w głowie autor tego zdjęcia!

Miliosek
2013-03-09 15:13:28
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ta i kolejne miliardy euro na wojsko ... Ludzie głodują jak wynika z raportów około 8 % polaków grzebie w śmietnikach a wy chcecie wydawać miliardy na odmóżdzanie ludzi. Nie byliście w wojsku, nie odzywajcie sie.

dedede66
2013-03-09 13:53:38
Ocena: -4(glosow:18)-+
A co? Ma nade mna stac jakis trep, wydawac mi rozkazy i jeszcze domagac sie szacunku? Ni choooya!

tub00sh
2013-03-09 14:05:44
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ty lewaku! To kształtuje charakter, a w razie wiszącej na włosku wojny z Zimbabwe każdy prawdziwy polak musi bronić Łojczyzny!

dedede66
2013-03-09 15:17:45
Ocena: 7(glosow:11)-+
Ooo panie kolego. Teraz to mi wjechales na ambicje. W takim razie jutro sie pakuje i jade zglosic sie na ochotnika. Z moim wzrostem podobno do czolgu bym sie nadal.

adolfoh
2013-03-09 11:18:42
Ocena: 2(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
2013-03-09 11:25:25
Ocena: -7(glosow:17)-+
Zgadzam się w 100%

kris21q
2013-03-09 16:58:08
Ocena: 6(glosow:14)-+
sam pewnie chciałeś iść w kamasze ale ale powiedzieli że pedałów nie biorą i teraz masz żal

karach
2013-03-09 11:11:15
Ocena: 1(glosow:9)-+
02/03 Zima Stargard Szczecinski(czerwone koszary)Pozdro dla tych co byli w woju :D

closterable
2013-03-09 09:39:01
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

posiew
2013-03-09 09:56:17
Ocena: -1(glosow:13)-+
posłuchaj mnie emo cioto, prawda jest taka że jesteś lamusem który obsrałby się ze strachu po pachy jakby odwiesili zasadniczą służbę wojskową bo to znaczyłoby że nie mógłbyś się ru*hać ze swoim chłoptasiem przez rok i musiałbyś szukać ku*asa do dupy w środowisku gdzie nie jest to mile widziane... tego się boisz? kto ci naopowiadał takich bredni? tata-kryptopedał szepcze ci takie bajeczki do ucha w łóżeczku? to że twój stary robił za cwela w wojsku to nie znaczy że to było normą.

closterable
2013-03-09 13:07:27
Ocena: 1(glosow:9)-+
posiew, widze że zrobili cie posiew w zadku w woju. za bardzo zasugerowałeś się moim wpisanym wiekiem. tak sie składa że wojsko znam od troche innej strony niż przecietny mężczyzna. bylem tam lekarzem i widzialem niejednego hojraka takiego jak ty co marnie zaczynali. dodam, że to nie tylko jedna jednostka. ci silniejsi faktycznie rzadko odwiedzali lekarza, ale bywały też przypadki gdzie wymagana była operacja. to dotykało wszystkich niezależnie od postury i ty dobrze o tym wiesz. potem oni stawali po drugiej stronie.

hujztym997
2013-03-09 09:13:01
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

osmg
2013-03-09 07:44:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
Byłym w woju i nie narzekam, nawet powiem że OK było.Była to jakas szkoła życia.Wojsko było gotowe 24h, a teraz gdyby wojenka to by sie mogła rozpocząc w poniedziałej o 7.30,po kawusi i w piątek o 14.30 koniec po wojsko wolny weekend ma.

wiesniakpawlo
2013-03-09 03:20:52
Ocena: 3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tub00sh
2013-03-09 09:12:02
Ocena: -2(glosow:10)-+
Piszesz Jak NIEdorozwinięty ,WIEsz?!

Mundzio84
2013-03-09 10:56:14
Ocena: -5(glosow:13)-+
Nie wiem czy chcesz być oryginalny, pisząc tak, czy co.Mniejsza o to.Tak - jeszcze tego brakowało, żeby 2 lata tam siedzieć.Dziecinadą jest dla ciebie to, że kiedy była roczna służba, nie było prawie fali, czy to, że trepy miały mniej czasu na wyżywanie się na tobie?Myślisz, że z tymi idiotyzmami, które nazywasz szkoleniem i z tym poradzieckim sprzętem bylibyśmy się w stanie bronić nawet gdybyśmy mieli tylu ludzi?Ja uważam, że lepiej te pieniądze zainwestować w porządną armię zawodową, sprzęt i PROFESJONALNE przeszkolenie a nie tą żenadę, co w ZSW.

Mundzio84
2013-03-09 11:03:05
Ocena: -4(glosow:8)-+
Poza tym, armia będąc uzawodowioną, stwarza lepsze warunki i daje przynajmniej zarobić, tym którzy w niej są.A ci, którzy nie chcą w niej być, mają ten rok czy dwa na to, żeby pracować i na inne ważniejsze sprawy, aniżeli przedszkole i psychiatryk dla dużych chłopców.

adolfoh
2013-03-09 13:43:52
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiesniakpawlo
2013-03-09 16:54:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiesniakpawlo
2013-03-09 17:10:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
2013-03-09 22:05:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
Skoro roczna służba wojskowa nie dała mi żadnego doświadczenia bojowego, nie miałem podczas niej choćby jednej symulacji pola walki, tylko służby co 24, a poligon to była jakaś szopka z rozbijaniem namiotów i składaniem i rozkładaniem jakiśch przedpotopowych anten, to co miałoby zmienić przedłużenie tej służby o kolejny rok?Ten sprzęt, który widziałem podczas pobytu w wojsku, sprawdziłby się może w wojnach plemiennych w Afryce, a nie w starciu z ruskimi.Od '96 trochę się zmieniło.Z tego co piszesz, mogę wywnioskować tylko, że za dużo gier i za dużo filmów.

szaflor
2013-03-09 01:25:51
Ocena: 7(glosow:15)-+
1996 Braniewo.Pełno fajnych wspomnień i kumpli na których można było polegać.Jedna misja w Jugosławi,uratowanie życia podczas powodzi na Żuławach,ogólna sprawność fizyczna,niesamowita wydolność,odporność na stres,itd.Jeżeli ktoś był "dupą",to teraz narzeka jak to było źle,a jak ktoś się migał,to teraz chrzani,że to strata czasu,a w rzeczywistości bał się puścić matczynego sutka.Chłopaki twardzi i odważni nie bali się wyzwań,bólu i niewygód jakie dawała armia,nikt też nie płakał,po prostu daliśmy radę temu doświadczeniu życiowemu. Więc nie narzekajcie już tak ostro "dziewczęta&qu

Szymas1968
2013-03-09 00:46:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Przemek1987LBK
2013-03-08 23:39:00
Ocena: 5(glosow:11)-+
agentfoxmulder, ty ładnie głupi jestes -_-' Albo stetryciałym komuchem jesteś, picie wódki, brak zajęcia ??? Weź koło i je**bnij się w czoło. Pewnie służbę zasadniczą odrobiłeś w podmiejskim szpitalu?? W du*ie byłeś i gó*no wiesz o wojsku, pracuje jako żołnierz i mam co robić, ale taki mami synek który nie był w służbie zasadniczej ma najwiecej do powiedzenia. Czołem betoni !

agentfoxmulder
2013-03-10 00:01:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mało co się nie zesrałeś z tych swoich nerwów, źle wpływa widać wojsko na Twoją psychikę.Teraz to może wojsko inaczej wygląda, ale jak była obowiązkowa słuzba wojskowa to wyglądało tak jak opisałem. Unitarka to owszem dyscyplina, zajęcia, bieganie itd. Potem myslisz, że ktoś rano na zaprawę schodził? Kilku schodziło pozbierać butelki po wódce z trawnika, a reszta to prosto na śniadanie.Jedyne zajęcia to słuzba wartownicza i raz na kilka miesięcy trochę strzelania.

nemezis05plkg
2013-03-08 23:38:26
Ocena: 11(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gjpk
2013-03-08 21:45:59
Ocena: -8(glosow:14)-+
Co ty piszesz? Obowiązkowa służba wojskowa to była największa wiocha komunizmu. Pewno to cię nie dotyczyło i nie wiesz o czym piszę, ale popisać sobie możesz.....

agnieszka5215
2013-03-08 22:08:33
Ocena: 3(glosow:9)-+
widzę ze w naszym kraju 95% to dziewczynki=)

nemezis05plkg
2013-03-09 00:35:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

agnieszka5215
2013-03-08 21:37:20
Ocena: -2(glosow:10)-+
Takim otóż komentarzem pokazujesz jaka jesteś dupą. Ja swoje przeżyłem, nie miałem zony wiec mnie nie zdominowała i nie wyżywałem się na młodszych poborach. Prawda jest taka ze ci psycha siadła i miej pretensje do siebie albo WKU ze cie nie odesłali na badania do psychiatry( choć moim zdaniem powinny być takie badania).

agentfoxmulder
2013-03-08 20:58:59
Ocena: -6(glosow:14)-+
Zasadnicza służba wojskowa to głupota i strata czasu. To czego uczą odnośnie wojska i wojny to w kilka dni można nauczyć, a reszta to zmarnowany czas. Brak zajęcia, brak dyscypliny i chlanie wódki to 95% czasu całej zasadniczej służby wojskowej.

agnieszka5215
2013-03-08 21:44:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
w jakiej ty jednostce byleś, brak dyscypliny? Jeżeli chodzi o vode to poszli tam co jej nadużywali i nie mieli co z sobą zrobić.

dlugi1974
2013-03-09 01:16:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
agentfoxmulder powiedz proszę w której jednostce służyłeś?? że tak dobrze znasz obyczaje wojskowe???

pichorek
2013-03-08 20:38:39
Ocena: 5(glosow:13)-+
Robienie na siłe kogoś kim on nie jest może zniszczyć psychike,np. wysłać pacyfiste do wojska to wbrew jego przekonaniom moim zdaniem wojsko zawodowe jest bardziej opłacalne bo idzie ten kto chce i mamy dobrą armię.

dlugi1974
2013-03-08 21:02:29
Ocena: -4(glosow:12)-+
Obrona Ojczyzny to Twój konstytucyjny obowiązek, a nie Twoja zachcianka!!!!!!

agentfoxmulder
2013-03-08 21:03:00
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ja też tak uważam. Myślę, że jeden żołnierz ochotnik jest więcej warty niż dwudziestu wcielonych na siłę.

Untraceable
2013-03-08 21:32:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kacpruh
2013-03-08 21:59:15
Ocena: 1(glosow:9)-+
"Obrona Ojczyzny to Twój konstytucyjny obowiązek" śmiać mi się chce, kiedy widzę takie komentarze! Politycy też mają pewne obowiązki zapisane w konstytucji, i to, że są w gruncie rzeczy najbliżej tej ustawy, nic nie zmienia. Ty byś poszedł walczyć "za ojczyznę", a politycy de facto mają Cię w głębokim poważaniu - śmieszna postawa.

dlugi1974
2013-03-08 23:50:41
Ocena: 2(glosow:10)-+
Kacpruch jesteś niestety 18 letnim dzieckiem więc masz prawo zachowywać się i myśleć jak dziecko. Rodzice wpoili mi zasadę równaj do najlepszego a nie do najgorszego więc gówno mnie obchodzą politycy. Ja w 1993r. składałem przysięgę z której nikt mnie nie zwolnił. A ludzi którzy myślą jak Ty powinno się nazywać konfidentami którzy sprzedadzą Ojczyznę dla własnych interesów.

Kacpruh
2013-03-09 13:49:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
Chyba do końca nie wiesz co piszesz. Jeśli chcesz iść i oddać życie za kogoś kto ma to w dupie, tylko dlatego, że chcą utrzymać władzę no to proszę bardzo, mi to lata. Ale po to chyba jest zawodowa armia żeby cywile nie byli zmuszeni walczyć? Naprawdę nie widzisz, że w tym kraju nigdy nie było i pewnie nie będzie dobrze?

dlugi1974
2013-03-09 17:57:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie za kogoś lecz za mój KRAJ Polskę . To że jest armia zawodowa wcale nie zwalnia Ciebie z Twojego obowiązku, pewnie masz książeczkę wojskową i jesteś rezerwistą ??

agentfoxmulder
2013-03-10 00:15:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dam jeden przykład: 2000 żołnierzy meksykańskich nie dało rady 60 żołnierzom z Legii Cudzoziemskiej. Dobrze wyszkolony ochotnik jest na wagę złota.

Untraceable
2013-03-10 09:04:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Hustlin
2013-03-08 19:55:23
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

misiekbeer
2013-03-08 19:49:53
Ocena: 3(glosow:7)-+
ustka 1999.vini vidi vici.kiedys bog,honor i ojczyzna,a teraz kupa pedalow i innych donaldow

Pwuriel
2013-03-08 19:33:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
A co ma przysłowiowy piernik do wiatraka. Niech zlikwidują TV bo z telewizji dzieci biorą ówczesne trendy (np Biber). Niech zlikwidują gimnazja, bo i tam dzieci uczą się od innych. Żyjemy w takich czasach i podziękujcie twórcom mody (w której facet jest kobietą i odwrotnie)

frutek1992
2013-03-08 18:46:23
Ocena: 4(glosow:10)-+
nie wiem kto to wrzucił ale nie wie nic o życiu ja od 17 roku życia utrzymuje siebie i mame a ty śmieciu po wojsku przycinasz cwaniaka , nie wojsko czyni z Ciebie kogoś tylko życie!!!!

kamer95
2013-03-08 18:26:38
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

juhuhu
2013-03-08 18:10:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
dokładnie

SsijPaznokcia
2013-03-08 18:09:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bursztyniansodu
2013-03-08 17:56:28
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nie ma nic bardziej pedalskiego niż interesowanie się w jakich gaciach chodzi inny facet.

master570
2013-03-08 17:29:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kawarano
2013-03-08 17:01:15
Ocena: -3(glosow:5)-+
Bo mundziowie w wojsku tak mają,komu się żalisz biedulko???

inotna1
2013-03-08 16:54:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ten nie zna życia kto nie służył w MARYNARCE...

agentfoxmulder
2013-03-08 20:51:17
Ocena: 0(glosow:8)-+
.... w marynarce, krawacie i kaszkiecie.

Johann1987
2013-03-08 22:17:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
inotna1, niezależnie od tego portalu- podobne zdanie usłyszałem dzisiaj w pracy...

tub00sh
2013-03-09 09:19:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ja często chodzę w marynarce, ale służyć nikomu nie lubię. Ale to kwestia preferencji:)

dlugi1974
2013-03-08 16:54:10
Ocena: 0(glosow:12)-+
Mundzio84 a mnie śmieszy jak wypowiada się o wojsku ktoś kto służył rok czasu i był w wojsku w Twoich czasach. Większość wypowiadających się to wielcy patrioci którzy chyba zapomnieli że obrona Ojczyzny to ich zasrany obowiązek. A z MONu chociaż faceci wychodzili a nie miękkie kluchy. Wojsko uczyło jak sobie radzić w ciężkich chwilach i nikt po psychologach nie biegał.

dlugi1974
2013-03-08 16:59:40
Ocena: 6(glosow:14)-+
. Teraz fajnie się wypowiadają osoby że nie poszły bo….. a tak naprawdę to za przeproszeniem srali po gaciach ze strachu. Byłem i nie uważam że 600 dni które tam spędziłem to była strata czasu. Nauczyłem się szacunku dla starszych, radzić sobie samemu z problemami i jestem dumny z tego że przez pewien okres byłem wcielony do obrony mojej Ojczyzny.

Mundzio84
2013-03-09 22:14:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ja szacunku dla starszych, radzić sobie samemu itp, byłem nauczony bez sześciuset dni na obozie harcerskim.Nie potrzebne mi do tego wojsko.Nie odnoś się do patriotyzmu, bo bronić ojczyzny nie miałeś okazji.Wiem, że być może dla twojego pokolenia to może być powód do dumy, że tyle się tam przetrzymało.Ja jednak patrze trzeźwym okiem z perspektywy czasu i uważam, że do niczego mi się to nie przydało.Jeśli byłbym w wojsku z prawdziwego zdarzenia, to być może twierdziłbym inaczej.A tak, uważam to za dziecinadę.

tub00sh
2013-03-10 09:31:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Na marginesie: sam fakt, że ktoś jest starszy nie sprawia że zasługuje na szacunek. Na szacunek sobie trzeba zasłużyć, bez względu na wiek.

przemekrj
2013-03-08 16:34:12
Ocena: 2(glosow:16)-+
Mundzio84 jeżeli uważasz że wojsko to strata czasu, to pewnie mocno po dupie dostałeś, nie miałeś kolegów i cały czas płakałeś za mamusią. Wojsko mimo swoich wielu absurdów naprawdę kształtuje charakter. I niech się nie odzywają ci co nie byli że cieszą się że nie byli, uwieźcie mi , każdy z nich chciałby być po wojsku. Nie poszli bo przerażała ich myśl że sobie nie poradzą.Cała prawda. Według niektórych lepiej iść na prywatne ,gówniane studnia i nie móc znaleźć pracy, to już według was nie jest strata czasu.

Nastukaany
2013-03-08 16:17:20
Ocena: 4(glosow:14)-+
Bardzo dobrze powiedziane, w 100% się z tym zgadzam!! Też jestem za przywróceniem obowiązkowej slużby.

gumel2
2013-03-08 16:10:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
to nie obecny rząd zlikwidował ZSW

VAG.gruppe
2013-03-08 16:04:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Po co mam się męczyć w za ciasnych spodniach skoro za tą samą cenę mogę mieć wygodne spodnie?? Taniej wychodzi kupienie okularów jak ma się wadę wzroku. Można dostać refundację.

PatrykHart
2013-03-08 16:03:36
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie każdy facet chce być "prawdziwym chłopem", ojciec mi opowiadał jak było w wojsku i uznaje to za stratę czasu, bo za tyle roboty, prawie nic nie dostał. Kto chce, może iśc.

burek84
2013-03-08 15:42:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
pobrane z demotów na dodatek wielkie gówno i trafiło na główną ; ]

mrdaniel
2013-03-08 15:11:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
W takim razie dziewczyny też powinny iść do wojska bo wcale nie lepsze... PS. Nasi dziadkowie mawiali "ale dziwna ta młodzież" na naszych rodziców. Nasi rodzice mawiali "ale dziwna ta młodzież" na nas... Coś się popie@#%liło bo nie minęło pokolenie a już mówimy na niewiele młodszych "ale poj#%usy w rurkach" 'p

Nagasukaaa
2013-03-08 15:09:05
Ocena: 3(glosow:17)-+
Nie byłem, nie będę w wojsku - nie noszę rurek i nie jestem pedałem a jak ktoś nosi to jego sprawa. Tym bardziej nie zamierzam w razie czego ginąć za chore ambicje niespełnionych polityków.

posiew
2013-03-08 15:36:29
Ocena: -6(glosow:12)-+
ciota !!!

omen100
2013-03-08 15:03:52
Ocena: 11(glosow:25)-+
Co za bzdury. Kazdy ma prawo zyc i wygladac jak chce. Chce chodzic w rurkach? Prosze bardzo. Banda przyglupow nie ma prawa ograniczac nikomu wolnosci,przymuszac do czegos. W dupe wsadz sobie ten 'absurd'.

posiew
2013-03-08 15:37:48
Ocena: -7(glosow:17)-+
jesteś pedałem albo babą... tak czy inaczej masz zerowe pojęcie w temacie i sklej pysk!

omen100
2013-03-08 15:54:21
Ocena: -1(glosow:17)-+
Jestem pedalem i baba. Malo tego bylam twoim przelozonym w wojsku, pamietasz? Te piekne czasy gdy caly pulk wojska naparzal cie w dupe?:) Jak widac uraz pozostal.

Untraceable
2013-03-08 19:51:56
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2013-03-08 20:30:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
Dla kazdego meskosc oznacza co innego. Dla niektorych meski moze byc facet w rurkach w rozowej koszuli. I nie ma w tym nic zlego. Gorszy cie czyms,chodzi nago? Robi cos wbrew prawu? NIE. 'Mezczyzna jest mezczyzna i powinien wygladac jak mezczyzna', a co jest jakis wzor wygladu mezczyzny? Bo tobie tak pasuje? No chyba nie. Co do ostatniego zdania,moze i swiat pograzylby sie w chaosie bez niektorych ograniczen i przymuszenie,ale wojsko na pewno do nich nie nalezy.

Untraceable
2013-03-08 21:47:20
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
2013-03-08 22:02:23
Ocena: -3(glosow:7)-+
W razie konfliktu to pewnie rozłożyłaby nogi w nadziei, że najeźdźcy tym się zadowolą ;-)

omen100
2013-03-08 23:01:13
Ocena: -4(glosow:8)-+
Widze,ze czytanie ze zrozumieniem nie jest twoja mocna strona moze dlatego rozbroilo cie to zdanie:) Ja pogladow nie zmienie ani za 5 ani za 10 lat. W koncu zyjemy w wolnym kraju. I darujmy sobie gdybanie. A ty max nie oceniaj kazdego przez pryzmat wlasnej osoby:)

Untraceable
2013-03-09 11:12:05
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tub00sh
2013-03-09 13:57:21
Ocena: -1(glosow:7)-+
W razie konfliktu - KTÓREGO NIE BĘDZIE - ja wyciągam z szafy swój pluszowy helikopter z aligatorkami - KTÓREGO NIE MAM - i odlatuję w stronę zachodzącego słońca. I biorę ze sobą omenke! Dedego i Mundzia też bym wziął ale wiecie, są tylko dwa miejsca. Leżące ;P

omen100
2013-03-09 14:13:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dziekuje,balam sie co ze mna bedzie. Teraz juz wiem, gdy wybuchnie wojna ja polece w strone slonca!:P

Untraceable
2013-03-09 16:09:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tub00sh
2013-03-10 09:40:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
Przepraszam, czy możesz konkretnie napisać w czym rzecz? Bo niby jesteśmy "j_bani w dupę" czego na przykład zupełnie nie odczuwam, jako polak. Zmień partnera i twoje bóle ustaną. Wojsko tu nic nie pomoże. A w Rosji panuje rygor, co przykładowemu mnie, całkowicie nie odpowiada.

MINTOR
2013-03-08 14:36:40
Ocena: 8(glosow:10)-+
Prawdziwego faceta z pedała to i wojsko nie zrobi. A wojsko to tez niezłe siedlisko patologii. Btw, co to są zerówki?

fraaanczeska
2013-03-08 16:10:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kriss92
2013-03-08 14:34:15
Ocena: -1(glosow:9)-+
Rurki nie rurki ale chociaz sie jakos zapoznal chlop z bronia wrazie gdyby niedajboże jakaś wojna wybuchla a tak,dostaniesz kałacha i se bark wystawisz. Moim zdaniem powinno być zawodowe i do tego przymusowe zeby kazdy sie jakos z ta bronia obeznał.

agentfoxmulder
2013-03-10 07:26:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
W czasie kursu weekendowego można z bronią się zaznajomić, nie potrzeba do tego wielomiesięcznej służby wjskowej.

czarny19803
2013-03-08 14:18:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

makssi
2013-03-08 14:14:18
Ocena: -4(glosow:12)-+
W wojsku widziałem wiecej alko i narko niz na ulicy !

weed3012
2013-03-08 14:12:19
Ocena: -3(glosow:13)-+
wolalbym miec rok w plecy nawet 2 lata i wygladac jak facet czy glowa rodziny niz wygladac jak mundzio84

omen100
2013-03-08 15:08:35
Ocena: 0(glosow:14)-+
Przykre,ze bez wojska nie czujesz sie prawdziwym facetem,pozostaje tylko wspolczuc.

Untraceable
2013-03-08 19:36:39
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kenjiasai
2013-03-08 14:05:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vinni23
2013-03-08 13:57:49
Ocena: 6(glosow:14)-+
Szkoda wam ze wy musielscie zapier....c a my nie. Rok zycia do d..y. Mowicie ze wojsko uczy dyscypliny ale gnojenie i ponizanie to nie dyscyplna

davidstar
2013-03-08 14:40:09
Ocena: 1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Lalala_22
2013-03-08 13:48:09
Ocena: 8(glosow:10)-+
A mi się wydaje że większym problemem od tzw "c*ot" są dresy. Jak taki fifarafa trafiłby do woja, to tam by mu pokazali że są od niego silniejsi i by go ustawili (trochę jak u małp - najsilniejszy rządzi), bo na razie to taki ziomek wchodzi w dorosłość z przekonaniem że jest zaje***ty i nikt na osiedlu mu nie podskoczy. A później ludzie giną na ulicach...

kendy
2013-03-08 12:51:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
Noo nie wiem jak to było iść do woja za listem ;] Ale sam sie pcham na zawodowego :)

zx1234
2013-03-08 12:42:37
Ocena: -8(glosow:16)-+
TUSK ROBI Z POLAKÓW ĆIOTY NARPIEW ZLIKWIDOWAŁ ZASADNICZĄ SUŻBE WOJSKOWĄ TERAZ JESZCZE TE ZWIĄZKI HOMOGENIZOWANE ,JESZCZE IM SŁOWA NIE BĘDZIE WOLNO POWIEDZIEĆ. NASTEPNE WYBORY JAK WYGRA TUSK ALBO PALIKOT TO ZAMIAST WOJSKA BĘDZIE ANTIFA

posiew
2013-03-08 12:40:14
Ocena: -8(glosow:20)-+
zasadnicza służba zawodowa wróci już niebawem, bo jej CZASOWE ZAWIESZENIE narobiło więcej szkód niż korzyści, nie tylko dla obronności kraju ale także w aspekcie społecznym. Nigdy wcześniej nie widziałem na ulicach tylu zniewieściałych, nażelowanych, wysolariowanych i wydepilowanych modnisiów (czyt.CIOT) co teraz i nie jest to kwestia "czasów" tylko właśnie braku ZSW. Ale to już długo nie potrwa, myślę że z końcem obecnej kadencji sejmu POBÓR W KONCU RUSZY. CZEKAMY NA WAS CIOTY, ZROBIMY Z WAS FACETÓW!

davidstar
2013-03-08 14:34:16
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

milkowicz
2013-03-08 12:25:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
W sumie w wojsku nie bylem ale tak jak mowie z tymi morderczymi treningami dalbym sobie rade widzialem kiedys program o wojsku ja musieli sie podciagnac na drazku tam niektorzy 7 robili ja zrobilbym kolo 20 xd . Wlasnie nie te treningi czy dyscyplina jest najstraszniejsza wojsku tylko chodzi mi ze np wracasz z ciezkiego np marszu ktory cie wykacza fizycznie a w dodatku jestes jeszcze meczony pscychicznie . Moze to na tym polega ma cie zrobic niby silniejszym odpornym :[ . Wosjko zrobi z ciebie a:mena b:dasz rade ale zryje ci berret c:lub cie zniszczy xd

Miodoslaw
2013-03-08 12:13:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co to są zerówki?

weed3012
2013-03-08 14:14:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
tzw pedalki-skarpety do kostek

Nawigatorek1
2013-03-08 12:06:58
Ocena: -4(glosow:16)-+
Ja zgadzam się z tym.Byłem w wojsku i bardzo wiele się nauczyłem zrobiło ze mnie faceta wiem nauczyło mnie dyscypliny, pracy, obowiązku.

michalng
2013-03-08 12:18:26
Ocena: 1(glosow:13)-+
Szkoda ze nie nauczyło cie języka polskiego ;-)

asiek890
2013-03-08 12:35:55
Ocena: -4(glosow:12)-+
michalng wyprzedziłeś mnie:D

DXPac
2013-03-08 12:00:37
Ocena: 13(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gabararara
2013-03-08 11:56:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
Trzeba być albo w gimnazjum albo być niezłym kretynem trzeba być, żeby pisać takie teksty...

Henio536
2013-03-08 11:50:44
Ocena: -2(glosow:16)-+
Moja babcia mawiała że każdy chłop rodzi się z jednym jajem. Tylko ci, którzy byli w wojsku dostali drugie jajo. Coś w tym jest.

asiek890
2013-03-08 12:34:40
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jedno jajo wystarczy. Byle żeby pływacy byli sprawni. Mi babcia mówi, że nogi u kobiety nie są ważne, bo w miłości i tak na boki idą.

Wacek8
2013-03-08 13:07:57
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dla mnie nogi mają znaczenie. Nie chciałbym rozchylać na bok np.: grubych ud. No cóż, chyba nie miałaś jeszcze prawdziwego mężczyzny, więc nie miałaś porównania...

asiek890
2013-03-08 13:39:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wacek8 masz rację, skąd wiedziałeś? A moja córeczka to wynik niepokalanego poczęcia;) powiedz mi cos jeszcze o moim zyciu, bardzo cie proszę. Jestem ciekawa co jesteś w stanie wymyślić by mi dopiec, w końcu kłamstwa i teorie wyssane z palca robia najwieksza krzywde w Internecie

asiek890
2013-03-08 13:46:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
Musiałam cię drogi Wacku kiedyś mocno obrazić, bo wątpię byś zachowywał się jak cham i gbur w stosunku do kobiet tak bez powodu? Z reguły faceci są chamami wobec kobiet kiedy jedna zrobi ich w balona. Można też to wyjaśnić chorobą psychiczną,np zaburzeniami afektywnymi dwubiegunowymi.Jak jest u ciebie?

LEWY_FTF
2013-03-08 11:40:23
Ocena: 12(glosow:14)-+
Ktoś kto nie był w syfie nie powinien wypowiadać się na temat służby wojskowej tyle w tym temacie

bubala
2013-03-08 11:37:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
byli ??? rok , a co to jest ten rok, czyli byli już za demokracji gdzie płakali plebanowi jak im to źle, zniewieściałe parówy, stracony czas i tak dalej, malkontenci rozpieszczone przez dobrobyt i konsumpcję bez pokrycia, a w razie czego ruscy pionierzy wszystkim tym biedaczkom dupy skopią, mężczyzna powinien przejść pewną drogę do życia, a nie szukać później odbicia na ulicach i dawaniu w żyłę, biedna ta młodzież

tub00sh
2013-03-09 10:18:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
co to jest konsumpcja bez pokrycia?

kawalrafala
2013-03-09 13:18:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tub00sh
2013-03-09 13:34:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Więcej - nigdy nie miałem ekonomii!:)

ares27113
2013-03-08 11:33:32
Ocena: 3(glosow:9)-+
pierdolic te wojsko ginac w imie czego Tuska!!!!!!!

Untraceable
2013-03-08 11:22:32
Ocena: 0(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vilus
2013-03-08 13:05:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nauka trzymania broni zajmuje aż rok? Taktyka? Chyba jak tu kogoś zgnoić aby się nie narobić.

Untraceable
2013-03-08 13:29:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2013-03-08 14:30:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krysko1984
2013-03-08 11:15:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
Bylem w tym syfie i zaluje straconego roku stracilem kupe kasy zostawiajac prace i nic pozytecznego nie wynioslem z woja, wrecz twierdze ze niektorych ludzi popsuło jeszcze bardziej

szalonyarbuz
2013-03-08 11:15:01
Ocena: 4(glosow:10)-+
To jest akurat JEDYNA mądra rzecz której ten "rząd" dokonał. Lepiej niech ten małolat zasuwa w rurkach ( np. do roboty ) , jak ma się pijany przewracać po śmietnikach. Jedyna rzecz której można się było dobrze w wojsku nauczyć to dobrze tłoczyć gołdę.

asiek890
2013-03-08 11:11:33
Ocena: 2(glosow:10)-+
To takie gadanie ze wojsko zmienia cokolwiek. Moj maz w wojsku nie był a jak baba sie nie ubiera, poza tym wykonuje meskie prace domowe i wszystko jest ok. W zyciu mialam do czynienia z kilkoma facetami po wojsku, wiekszosc to typowe robole, którym sie nie chcialo uczyc w podstawowce (gimnazjum nie bylo wtedy)

Max74
2013-03-08 22:11:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Aleś nam Asiek dowaliła. Półtora roku poszło się jeb@ć, bo Aśka stwierdziła, że tylko robole nadają się żeby być obrońcami jej ojczyzny/domu. Dobrze, że jednak ktoś w tym wojsku był i jest i dlatego możesz kłaść się spokojnie spać u boku mężusia, który miał wyjeb@ne na wojsko, wiedząc że w tym momencie wielu wojskowych czuwa nad waszym spokojnym snem. Miłych snów.

asiek890
2013-03-11 23:02:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiedziałam Maxie, że ci taką krzywdę zrobiłam swoją opinią. Pisałam o większości facetów, nie o wszystkich. Najwyraźniej więc należysz do większości skoro ubodło cię to do tego stopnia. Swoją drogą,gdyby ludzie nie byli do tego stopnia poje** to wojsko byloby niepotrzebne (no chyba ze do walki z wiatrakami)

davidstar
2013-03-08 11:06:25
Ocena: -9(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Gabararara
2013-03-08 11:58:43
Ocena: -2(glosow:10)-+
"Banda użelowanych, z makijażem pedziów, do tego wychudzonych, małych knypków." Przeszkadza ci to? Męża sobie nie możesz znaleźć?

asiek890
2013-03-08 12:38:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gabararara a ty zonę sobie znalazłaś?

davidstar
2013-03-08 14:19:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jestemnormalny1
2013-03-08 15:24:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja nie widuję facetów z makijażem w pedalskiej dzielnicy mieszkasz? Też sam piorę sobie gacie i mamusia mi do tego nie potrzebna, co to za filozofia nastawić pralkę, mamusia mnie tego nie uczyła, a moje pierwsze prania(z nielicznymi wyjątkami) zaczęły się w wieku 19 lat! Z resztą czy czyż prawdziwy samiec alfa nie śmierdzi na kilometr? Nie wiem gdzie mieszkasz, że widzisz pedziów którym mamusia pierze skarpetki i facetów, którzy się odchudzają... ja np. jestem naturalnie chudy, a jedyny chłopak którego znam i się odchudza waży 120kg. A W RAZIE KONFLIKTU WYŚLEMY CIEBIE I KAZIMIERĘ SZCZUKĘ

jestemnormalny1
2013-03-08 15:31:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
a co do bramkarzy, to co uważasz że to ideał faceta? głupi nasterydowany mięśniak, który bez tych sterydów byłby kompletnym niewyróżniającym się zerem bez skończonej podstawówki? TO NA SERIO GRATULACJE!!!

slawek1711
2013-03-08 19:11:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobrze piszesz pozdrawiam. JW.2305 jesień 96 tępić cioty i pedałów.

tub00sh
2013-03-09 09:27:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jacy kolesie z makijażem, w razie jakiego konfliktu, z kim kwa?? jezu chłopie gdzie ty mieszkasz!?

Untraceable
2013-03-08 11:03:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
2013-03-08 11:02:23
Ocena: -3(glosow:7)-+
Wszystkim młodym polecam serial dokumentalny "Kawaleria Powietrzna" oraz kultowy już film SAMOWOLKA. To obraz prawdziwej, obowiązkowej służby wojskowej.

mlw1488
2013-03-08 11:20:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
kawaleria powietrzna do byl paradokument w stylu "trudne sprawy" itp chociaz faktycznie zabawny:)

freedom80
2013-03-08 11:30:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
To nie był paradokument tylko dokument! Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd.

mlw1488
2013-03-08 18:43:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
to inaczej, to byl "dokoument" jak detektyw rutkowski, ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym albo surowi rodzice :)

freedom80
2013-03-09 20:17:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oj kolego, coś Ci się wyjątkowo pomyliło. Znani oficerowie WP raczej nie wzięli by udziału w "dokumencie". Odsyłam np do Wikipedii.

Issen1992
2013-03-08 10:56:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie każdy który podpisał kwitek i jest w rezerwie od razu jest ci*tą..

galka666
2013-03-08 10:50:44
Ocena: 9(glosow:11)-+
hahahah wiocha wrzucona przez 17-letniego typa. no umarlem hehehe. poza tym strasznie mnie ciekawi, co facetow boli, ze jakis lalus chce chodzic w rurkach i wyglada jak baba? dla mnie to i polowa moze miec taki imydz - wiecej babek zostaje dla facetow, o!

sangre666
2013-03-08 11:14:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
jak tak pragnie wojska to niech idzie do zawodowego. ależ ma problem :) ale znając tych którzy najgłośniej krzyczą o wojsku to by się nawet na kategorię E nie kwalifikowali więc...

Kurvinoxxx
2013-03-08 10:50:30
Ocena: 5(glosow:9)-+
Zachciało się wojska tak się prosicie a nawet byście 2 dni nie wytrzymali

Outlander198500
2013-03-08 10:45:27
Ocena: -5(glosow:7)-+
jestem "Za" aby wróciły wczasy sponsorowane przez "MON"

Bonusmw88
2013-03-08 10:45:02
Ocena: 5(glosow:9)-+
To nie wina wojska. Za moich czasów jak ktoś ubierał się do szkoły jak pedzio to by po dupie kopany. Byłem ostatnim rocznikiem poborowym.

kocilka
2013-03-08 10:43:24
Ocena: 3(glosow:11)-+
otóż to roczna ZSW niczego konkretnego nie uczyła.Mój brat jak i znajomi jedynie czego się tam nauczyli to walić wódę bez popity.Ale tak jak piszecie, prawdziwy chłop to tylko wóda, baba w łeb i przed telewizor.Zresztą jak ktoś chce to niech idzie nikt mu nie broni.

tomek-kt
2013-03-08 10:40:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zima 98

gamertr
2013-03-08 10:38:36
Ocena: 5(glosow:7)-+
to co ci co tak uważają tu jeszcze robią? Dalej do woja, na pewno was wezmą! Hipokryci...:/ Pluć na innych to umieją a sami święci i ich nic nie dotyczy

ster000
2013-03-06 15:47:18
Ocena: 6(glosow:6)-+
co to są zerówki?

Kamyehen
2013-03-08 10:53:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
mam to samo pytanie.. co to zerówki i rurki LATO

dedede66
2013-03-08 12:22:30
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zerowki to chyba takie okulary sa, a rurki to takie spodnie, ktorych za chinskiego boga nie da przecisnac przez golen.

Mundzio84
2013-03-06 15:25:53
Ocena: 32(glosow:68)-+
17-latek, który nie wie i nigdy się nie dowie, na czym polegała zasadnicza służba wojskowa, wrzuca taki absurd.Śmiać mi się chce, z pi*rdolenia o wojsku, ludzi którzy nie mają o tym pojęcia.Ja byłem w wojsku, i prócz paru ciekawych rzeczy, takich jak strzelanie, był to roczny odmóżdżający obóz.Debilizm aż się tam materializował, kiedy 24/h przebywało ze sobą w zamknięciu 60 chłopa.Do tego trepy ze zrytymi beretami, w domu zdominowani przez żonę, którzy w pracy mogli się odchamić wyżywając się na swoich podkomendnych.Reasumując: to rok w dupę i raczej niczego cię tam nie nauczą.

tub00sh
2013-03-06 15:37:31
Ocena: 4(glosow:18)-+
Nie oczekuj za wiele po idiocie o nicku "morderca5068". Już to samo w sobie świadczy o poziomie intelektualnym tego dziaciaka.

michalng
2013-03-08 12:10:31
Ocena: 8(glosow:12)-+
Dokładnie. I kto mógł to starał się wymigać. Bo jak miałeś prace to po roku byłeś bezrobotny. Jak miałeś firmę to po roku nic nie miałeś. Jak miałeś dziewczynę to po toku miał ją gość co do woja nie poszedł ;-). Nie każdy tez lubi jak debile wydają mu rozkazy ;-)

jestemnormalny1
2013-03-08 15:34:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Znając, życie ten chłopak chodzi w bluzie JP je*** konfidentów i myśli, że jest kozakiem, albo coś w tym stylu... niech ten leszcz sam sobie idzie do woja, ale co go inni obchodzą...

Max74
2013-03-08 16:42:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
Dla ludzi, których w domu czegoś nauczono to może i w większości była strata czasu. Natomiast dla maminsynków (a dzisiaj ich jest wielu) to była prawdziwa szkoła życia. Przychodził mazgaj, a wychodził może nie twardziel, ale na pewno nie ten sam człowiek.

mistrzriposty69
2013-03-09 17:02:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja jestem tym trepem i dziękuje. Ten kto mówi że wojsko jest do dupy wymiękał, te krzyki których mówisz to mają cie nauczyć myślenia w stresie

Mundzio84
2013-03-09 21:58:35
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wybacz, kolego wojaku, ale da się rozróżnić, kiedy ktoś próbuje cię nauczyć myślenia w stresie, a to, kiedy ktoś sam jest zestresowany i sfrustrowany, i poprostu chce się wyżyć.Nie mówię tu o wszystkich, bo przyznam, że byli tacy, którzy wykazywali profesjonalizm, ale sam przyznasz, że duża część z kadry to poprostu banda pijaków, którzy dostając "do przeszkolenia" rekrutów z ZSW miała pole do popisu.

Mundzio84
2013-03-09 22:10:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
K*rwa właściwie do kogo ja piszę?Teraz tak patrzę i widzę, że masz 21 lat.To co z ciebie za trep?St szer?Człowiek się produkuje i okazuje się, że pisze do dzieciaka, który nawet nie wie, na czym polegała służba, kiedy była zasadnicza.

michalng
2013-03-14 09:44:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wojsko nie uczy myślenia w stresie ;-) Wogle nie uczy myślenia tylko wykonywania rozkazów. Żołnierz nie jest od myślenia ;-) Jak by myślał to prędzej czy później by wymyślił ze nie warto ginąc i nie warto zabijać a wtedy stał by się marnym żołnierzem.:-)

tub00sh
2013-03-06 14:43:44
Ocena: 13(glosow:29)-+
Komus sie widać marzy codzienny, wspólny prysznic z kilkudziesięcioma chłopami i brak dziewczyn przez kilkanaście miesięcy. A do tego ślepe wykonywanie rozkazów jakiegoś buca. No cóż, wspolczuję preferencji, ale co kto lubi.

kawalrafala
2013-03-08 11:05:35
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

allejaja
2013-03-08 11:43:25
Ocena: -5(glosow:9)-+
przeciez dla ciebie brak dziewczyn to codzienność

omen100
2013-03-08 14:58:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
O zaczyna sie.

Max74
2013-03-08 16:53:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Prysznic był kolego raz w tygodniu i to przeważnie zimny. Nie każdy lubił trolić i dlatego na kompanii odkręcało się krany i robiło patenty z podziurkowanej butelki PET, nakładanej na kran.

tub00sh
2013-03-09 09:25:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kawalrafala - musialem odpocząć od debilizmu bijącego z tej strony, chocby od każdej wypowiedzi alejaja, lub pławdziwych patriotuf:) ale wróciłem znowu sie ponaśmiewać z niektórych. Max - prysznic raz w tygodniu? Whooa, zapachy musiały być przednie. malejaja - tylko sie nie spuść z samouwielbienia.

hetera
2013-03-06 14:36:53
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tak... to na pewno pomoże... :>

acer326
2013-03-06 14:45:25
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jakie było wojsko,każdy KTO BYŁ wie-strzelanie z AK-47 z nakręconym goownem na lufie(przeładowanie) czyniło wszystkich żołnierzami

nemezis05plkg
2013-03-05 19:38:04
Ocena: -1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ulfe
2013-03-06 07:14:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
kbkak? czy ty kiedykolwiek wojsko widziales?

Amasuke
2013-03-06 12:44:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
Panu chyba chodziło o KBS (Karabinek Szturmowy). Z AK teraz już i tak nie strzelają. Tylko z Beryla.

nemezis05plkg
2013-03-06 18:19:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Gabararara
2013-03-08 11:57:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja się zgadzam, z tym, że służba wojskowa powinna być obowiązkowa dla ludzi o IQ

bursztyniansodu
2013-03-08 18:02:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kolejny kryptopedał. Widze że twój wzrok nie ominie żadnego pana w leginsach.

nemezis05plkg
2013-03-08 23:28:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vv3k4i
2013-03-05 19:30:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ulfe
2013-03-06 07:11:51
Ocena: 1(glosow:11)-+
obawiam sie ze dalej bede sie udzielac, 90% pajacow ktorzy pisza tu o powszechnym obowiazku odbycia sluzby nie ma pojecia nawet jak to wyglada; jak bedziecie miec pierwszy zarost i loniaki 2 to mozecie tu wrocic gimbuski

vv3k4i
2013-03-05 19:29:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ulfe
2013-03-05 19:25:19
Ocena: -9(glosow:17)-+
quad damage z bfg10k - za glupote; ja swoja sluzbe odbylem i dalej bede chodzic w damskich ciuszkach bo lubie, a ty kocie nie wiesz co to jest sluzba - tacy jak ty mi w woju k#$%#$a mydlili; zaraz z rdugiego konta ci minusy nabije bo przez ciebie 3ci raz musze tokena wpisywac
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
Zdjęcia ma pewnie piękne i fejm na mieście również zapewniony.
główna
Dodano: 25.07.2018, 22:25:54   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0