lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Islam to totalitarny system polityczny
główna
Dodano: 05.04.2013, 09:49:21   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 706  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(102)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
morgoth1982
2013-04-07 23:22:23
Ocena: 23(glosow:23)-+
I dobrze patrzcie co sie dzieje muzułmanie nas prześladuja i to bezczelnie narzucają swoje prawa nie wstydz sie krzyża chciałbyś aby twój sywn chodził w turbanie? Czy chciałbyś aby twa córka zasłaniala twarz?? Jeszcze można coś z t zrobić to nie rasizm... To zdrowy rozsądek!!! SIOE

TOMAS19R20
2014-02-24 12:25:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeśli wprowadzą do Naszego Kraju szariat,to przywracamy "STARY TESTAMENT" jesteśmy u Siebie i NIE BĘDZIEMY im sypać drogi płatkami róż,to nie jest religia,a totalitarny ustrój ideologiczno-polityczny i każdy Polak czy Europejczyk który ich popiera,jest dla mnie NIKIM,zwykłym ZEREM,dziekuję dowidzenia,nie będę się rozpisywał,bo cenzura zaatakuje ;)

foytaz
2013-04-26 09:51:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Autor wiochy popełnił błąd. Bo opis idealnie pasuje do Poprawności Politycznej i Tolerancji Inaczej a nie do Islamu. Mnie nigdy żaden muzułmanin do niczego nie nagabywał ani na siłę nie żądał uznania jego racji. Rządzące Europą lewactwo robi to 24/7. Dla mnie wrogami są lewaki a nie muzułmanie.

opticaly
2013-04-14 03:19:49
Ocena: -3(glosow:3)-+
kazda religia ma swoje zalety i wady, jednak kazda nalezy szanowac, a przez takie absyrdy jakie dodal autor, prowokuje do agresji i nienawisci dokladnie TAKIEJ- JAKA KRYSTYKUJECIE W KOMENTARZACH. Zero obiektywizmu i latwo was sprowokowac jednym absurdem , telewizja albo prasa;) Zero indywidualnego myslenia.pozdrawiam.

Bezpardonowy666
2013-04-13 22:37:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
A ja tam się islamu nie boję :) Ze sped*loną Europą wygrają na pewno, ale w sumie co z tego? Jeżeli tylko im nie będzie przeszkadzał biały człowiek w meczecie, to chętnie się przechrzczę. Wszystkie religie "mojżeszowe" i tak wywodzą się z jednego koszernego, pustynnego pnia, więc dla mnie to w zasadzie jedna cholera. Przynajmniej będzie można wreszcie negować holokaust i bić kobiety :)

Maryyyjusz
2013-04-09 18:24:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

iceblood69
2013-04-09 14:49:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Łowco...przeczytaj więc Stary Testament...

dejv66
2013-04-08 22:09:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
co za bzdura!!! WIOCHA to myśleć w ten sposób. Proponuję się douczyć a później wyrażać takie opinie. Nie jest problemem religia tylko jej interpretacja. Chrześcijaństwo też ma fundamentalistów, którzy interpretują biblię na swój sposób. Przypomnę tylko, że to właśnie pseudo chrześcijanie wymordowali najwięcej ludzi w imię boga (np. wyprawy krzyżowe).

zygmunt1952
2013-04-09 08:05:32
Ocena: -4(glosow:4)-+
Do tego dołożył bym nawracanie północnych Słowian,Żmudzinów,Inków,Azteków oraz grillowanie żywcem kobiet oskarżonych o czary.Po raz któryś powtarzam miejsce religii jest w kościele i nie jest ważne jaka to religia,jak się dopuści sukienkowych do władzy a fanatykom pozwoli wyjść na ulicę to musi się to źle skończyć.

Casey
2013-04-10 13:52:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
no dobra ale wyprawy krzyzowe były w średniowieczu a nie w XXI wieku

Magruder
2013-04-08 19:12:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
NOWOŚC TYGRYS DODAŁ DEMOTA ZAMIAST JAKIEGOŚ DUBLA

omega4relay
2013-04-08 18:20:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dla mnie wszystkie religie to nastawienie na pokój i miłość do drugiego człowieka. To ludzie przeinaczają to jak chcą. Chrześcijanie nie lepsi - zapomniał wół jak cielęciem był? Krucjaty, palenie na stosie itd. itp. Dlatego mam to gdzieś i nie wierze w nic.

latrell
2013-04-08 12:15:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
normalnie jakbym o katolikach czytał

erwin_93
2013-04-08 09:37:02
Ocena: -3(glosow:3)-+
Polecam przeczytać trochę o działaniach USA i konglomeratu w Iraku i zastanowić się czy nie mają powodów do gniewu. (Doktryna szoku - Naomi Klein chociażby) Druga rzeczy: Islam islamem, a chrześcijańscy ekstremiści nie istnieją, tak? Nie dajmy się prowokatorom zrzucającym odpowiedzialność za nieefektywną politykę na karby mniejszości lub biedoty.

aviga1
2013-04-08 01:19:20
Ocena: 9(glosow:9)-+
Kiedyś oglądałem w necie jak dwóch talibów strzela z moździerza.Wołali cały czas to swoje Allahu akbar!!!Masakrycznie dużo zgiełku robili tymi wrzaskami i jakoś tak się stało,ze moździerz jeszcze nie wystrzelił a jeden z tych kolesi wrzucił do lufy kolejny pocisk oczywiście drąc się wniebogłosy. Jak dupło!!!Potężna fontanna ziemi i kurzu wraz z rozwrzeszczanymi talibami wzbiła się do góry.Zapanowała cisza...Odpoczynek dla uszu aż się uśmiechnąłem...Chyba jestem złym człowiekiem :))

doc1234
2013-04-07 23:30:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chyba Europa będzie potrzebowała nazizmu! Nie daj Boże ale to będzie za 20 lat jedyne wyjście.

morgoth1982
2013-04-07 23:22:23
Ocena: 23(glosow:23)-+
I dobrze patrzcie co sie dzieje muzułmanie nas prześladuja i to bezczelnie narzucają swoje prawa nie wstydz sie krzyża chciałbyś aby twój sywn chodził w turbanie? Czy chciałbyś aby twa córka zasłaniala twarz?? Jeszcze można coś z t zrobić to nie rasizm... To zdrowy rozsądek!!! SIOE

kasagaz
2013-04-07 23:07:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
zamysł każdej z religii na początku był dobry, skonstruowany tak aby ludziom wpoić wartości moralne, lecz niestety sami ludzie wypaczyli każdą z nich aby mieć większe wpływy, tak że nie wiadomo czy religia uczyniła w swojej chistorii więcej dobrego czy złego. W naszym kraju od pokoleń dominuje wiara katolicka, i może warto pielęgnować tradycję bo gdyby nie ona to boję się pomyśleć co może byc zamiast.

zmudziak2
2013-04-07 22:10:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marguyu
2013-04-07 22:00:36
Ocena: -8(glosow:12)-+
Dokladnie to samo mozna napisac o chrzescijanstwie. Czyzbys sapomnial o wyprawach krzyzowych, nawracaniu ogniem i mieczem Europy wschodniej i srodkowej oraz inkwizycji? Latwo krytykowac, trudniej zachowac obiektywizm. Kazdy fanatyzm, niezaleznie od tego jakiej religii lub swiatopogladu dotyczy, jest niebezpieczny.

asasyn2
2013-04-07 21:20:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kuku3
2013-04-07 20:59:56
Ocena: -9(glosow:11)-+
Za pisanie głupot, bujd etc. powinna być jakaś kara pienięzna. Jak nie masz człowieku pojęcia w jakiejś kwestii to lepsze jest milczenie! Islam jest reigią w której nawołuje się do pokoju a dżihad (świeta wojna) to walka z samym soba i swymi slabosciami. Nie mylmy terrorystów z osobami wierzacymi. W Koranie jasno jest napisane że nie wolno zabijać za to, że ktoś inny w co innego wierzy.

damian.szefo
2013-04-07 21:46:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
W dużej mierze masz rację, tylko większość wyznawców jakoś lubi zabijać niewiernych! A z tolerancją, w minimalnym zakresie, maja tyle wspólnego co grodzka z seksapilem.

grog
2013-04-07 20:54:31
Ocena: -2(glosow:6)-+
dla nas islam jest tak samo smieszny jak dla arabow katolicyzm, wytlumaczycie beduinowi ze ksieza zyja w celibacie, ubostwie i nie wolno modlic sie do figury? Wczoraj wiezli przez pol Polski najwiekszy na swiecie pomnik papieza, inny najwiekszy Jezus stoi pod Swiebodzinem, o biedzie ksiezy nie wspomne...

kuku3
2013-04-07 21:03:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
ubóstwo to nie dziadostwo to raz a dwa księża nie ślubują ubóstwa tym bardziej biedy mylisz podstawy podstaw więc albo jestes kretynem albo nie masz nic wspolnego z ta instytucja a skoro nie masz z nia nic wspolnego co cie to obchodzi kto ile daje albo ile ma w portfelu?

Mrs.hightower
2013-04-07 20:34:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie jestem komunista ale cenie sobie Karla Marksa za jeden prosty cytat : "religia to opium dla mas". Pomyslcie troche nad tym :)

kuku3
2013-04-07 21:06:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
to już było i sie nie sprawdziło, religia jest religia albo wierzysz albo nie.

posiew
2013-04-07 19:42:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

yeti1992
2013-04-07 19:46:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wluczy88
2013-04-07 18:39:34
Ocena: -11(glosow:23)-+
Stek bzdur w tym democie. Islam to katolicyzm w wersji hard i dlatego sa wolni albo mniej skazeni dewiacjami,pedalowaniem i innymi pierdolkami ktorymi dzisiaj rzadzacy mydla oczy tylko po to zeby dalej lupac nas z kase.Prawdziwym wrogiem nie jest religia tylko bogate grupy kontrolujace media i rzady! Pokazcie mi wojne ktora na przestrzeni ostatnich paru lat wywolali muzulmanie? Nie ma wszystko zaczyna i konczy usa.No ale jak sie oglada TVN to ma sie troche inny obraz swiata. Niektorym TV calkowicie wyprala glowy.@posiew powinni ci rece polamac za pisanie takich glupot cymbale.

szulcik
2013-04-07 19:27:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ty lepiej usiądz ,zastanów sie i dopiero wtedy coś powiedz ... Takich bredni dawno nie słyszałem !!

posiew
2013-04-07 19:45:30
Ocena: -3(glosow:5)-+
grozisz mi narodowo-katolicko-prawicowo-spie#dolona cioto?...

yeti1992
2013-04-07 19:48:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
powiedział lewak który popiera cioty

wluczy88
2013-04-07 20:18:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
poprostu podsumowuje twoja wypowiedz,bo z cala ta krucjata brzmisz jak Breivik.Jakby ludzie w europie chcieli robic dzieci jak normalni ludzie to nie byloby dzisiaj problemu zalewania kontynentu przez islam. Jesli natomiast promuje sie zwiazki jalowe i odrzuca rodzine dla kariery zawodowej to mamy jak mamy ;) za 50 lat polowa EU bedzie republikami islamskimi tylko z tego powodu ze na europejska rodzine wypada 1.6 bachora a na muzulmanska 8! I co z tego ze jestem katolicki prawicowy narodowy? Religia to nie powod do wstydu! kim ty jestes? folks deutsch?

posiew
2013-04-07 22:35:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
popieram cioty bo lubie dopie#dalać do pieca takim ludziom jak ty yeti. Wolę oglądać ulicach pedałów niż żeby ksiądz mi mówił jak mam żyć, żeby jakiś prawicowy psycho-zjeb za mnie decydował co mi wolno a czego nie, bo potrafię myśleć samodzielnie, nie potrzebuję nikogo żeby mnie w tym "wyręczał" i mówił co jest złe a co nie. @wluczy, mamy inne wartości ale podobne zapatrywania w niektórych kwestiach, folksdojczem ani żydem nie jestem. Jestem samodzielnie myślącym Polakiem ceniącym wysoko swoje prawa i wolności osobiste i obzwatelskie

yeti1992
2013-04-08 02:03:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mówisz że nikt cie w myśleniu nie wyręcza. I tu sie mylisz. TVN to robi.

posiew
2013-04-08 08:30:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
prędzej ciebie...

opticaly
2013-04-14 03:22:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
w pelni zgadzam sie z autorem tego komentarzu, fajnie ze sa jeszcze ludzie ktorzy nie daja sobe wyprac glowy mediom i tym calym stekiem bzdur.

Rebus364
2013-04-07 18:29:30
Ocena: 2(glosow:8)-+
Europie są potrzebni ludzie na miarę Karola Młota ( Zwyciezcy nad arabami spod Poitiers) czy dajmy na to króla Jana III Sobieskiego.Tymczasem przez lewacko-masońsko-syjonistyczną zgraję europa umiera a islam rośnie w siłę.

porcupine
2013-04-07 18:05:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
Islam to taki katolicyzm, tylko że w wersji bardziej hard.

neurotyczny_jan
2013-04-07 17:56:53
Ocena: -3(glosow:9)-+
skreśl "Islamu", wpisz "KK". i będzie się zgadzało.

b186384
2013-04-07 17:35:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
Z biegiem czasu i postępującym lewactwem coraz bardziej wydaje mi się, że tylko Islam może uratować Europę przed upadkiem. Katolicyzm to religia zbyt łagodna.

orient30
2013-04-07 16:29:42
Ocena: -8(glosow:8)-+
Rasizm, nienawiść, przemoc i śmierć. To oferuje cała reszta świata. To was - prymitywna ciemnoto, ktoś powinien w końcu potraktować berylem albo atomówką. Zj..any naród. Was nie da się leczyć...

hetera
2013-04-07 14:55:53
Ocena: 5(glosow:17)-+
Z racji: zje*banej, chu*jowej, durnej, dennej i podatnej na kolesiostwo administracji tego portalu...jego gimbusiarskiego poziomu(zarówno użytkowników jak i administracji-hehehe), zwyczaju kopiowania z demotywatorów, porno stron i zwykłego dublowania... Strona ma tak niski, żenujący wręcz poziom, że właśnie postanowiłam ją opuścić... mam nadzieję, że niedługo parę osób dzięki którym czasem jest tu ciekawie też niedługo dojrzeje do takiej decyzji. Z brakiem poważania dla idiotów "rządzących", hehe, "elitarną lożą szyderców"(to dopiero absurd i ironia) H. :)

BoaKrztusiciel
2013-04-07 15:02:40
Ocena: 0(glosow:8)-+
Też już o tym myślę, ale żal mi niektórych nicków, bo poza wiochą nie mamy kontaktu. Za Tobą akurat nie będę tęsknić, bo coś czuję, że jeszcze wypijemy niejedno piwo;)

Galaxia
2013-04-07 15:08:05
Ocena: 4(glosow:8)-+
Idę po srajtaśmę;(

Adolfoch
2013-04-07 15:16:09
Ocena: 5(glosow:9)-+
o dupodajki znow razem sa!! moze załozycie burdel ?a ja bede waszym alfąsem !!!

piosz47
2013-04-07 15:55:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
A M E N !

TYGRYS-1984
2013-04-07 16:23:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

majksrajk
2013-04-07 14:11:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
tacy ludzie jak ty budowali komory gazowe , wstyd mi ze zyje wsrod ludzi jak cie czytam.

EMERSION
2013-04-07 13:57:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wydaje mi sie ze o polske raczej nie zachacza, a jakby sie cos duzego swiecilo sadze ze unia sie zjednoczy i da im bilet w jedna strone, jednak na razie nie martwcie sie na zapas, to troche jak z korea wszyscy sraja sie o nich a jeden nie wlasciwy ruch a usa i inne kraje rozpierdola ich w mig, ja bym sie raczej martwil co te ruski tam szykuja.

JackCola
2013-04-07 13:54:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Eha... Ci Islamiści, straszne! :oOOOoooOOOoooOOOoooOOOoooOOO

Adolfoch
2013-04-07 22:23:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
kochanie ty sie nie zajmuj arabami dopka czeka na ciebie w domku

NN829
2013-04-07 13:34:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie jestem praktykującym Chrześcijaninem raczej niewierzący, ale śmieszą mnie obrońcy islamu pytając "ilu zabili chrześcijanie?" to było kilkaset lat temu... Będziecie sądzić jakiegoś niemieckiego nastolatka którego dziadek był w Wermachcie? Islam to zbrodnie honorowe, gwałty i kara śmierci za byle głupoty=> Patrz A. Saudyjska lub Sudan[ten północny]...

Juli123
2013-04-07 12:36:58
Ocena: 3(glosow:11)-+
Brudasy nie mają się gdzie zatrzymać bo u nich w barakach już pełno i teraz najeżdżają europę i amerykę... Tych dziadów to tylko tępić !!!!

Ash1
2013-04-07 12:49:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-04-07 12:24:40
Ocena: 5(glosow:7)-+
To esencja prawdy - taki jest islam, przynajmniej taki jaki zalewa Europę!

Kkrystian
2013-04-07 12:13:07
Ocena: -6(glosow:8)-+
Co za głupoty wypisujesz, ręce opadają

rutinoskorbin
2013-04-07 15:18:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
głupoty? To poczytaj co sie dzieje w islamskich dzielnicach Danii czy Holandii, szybko zmieniłbyś zdanie

khartvin
2013-04-07 12:12:43
Ocena: -4(glosow:14)-+
Jest to z grubsza to samo, czym był Katolicyzm przez 2000 lat. To, że XX wiek przyniósł liberalizację poglądów czarnych na kwestię innowierców - nie zmienia faktu, że przez wszystkie wcześniejsze stulecia katole postępowali dokładnie tak samo, jak dzisiejsi muzułmanie. Oni po prostu jeszcze nie osiągnęli tego etapu (a pamiętajmy, że islam jest religią o 600 lat młodszą od chrześcijaństwa)

antony
2013-04-07 12:12:31
Ocena: 10(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grog
2013-04-07 21:04:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak tak, slyszelismy bajeczki o nadstawianiu drugiego policzka i milosci do nieprzyjaciol swoich, takie prawdy niestosowane to czysta hipokryzja

antony
2013-04-07 12:07:33
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

EvilWolf
2013-04-07 11:58:25
Ocena: 6(glosow:12)-+
Muzułmańscy terroryści mają tyle do Islamu, co Święta Inkwizycja do Chrześcijaństwa. Człowiek wierzący prawdziwie, nie krzywdzi innych i nie narzuca im swojej wiary, czy jest Muzułmaninem, Katolikiem, czy Żydem.

NN829
2013-04-07 13:37:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przeczytaj rozdział o niewiernych w Koranie.

traczek10
2013-04-07 11:54:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
to nie wiocha - to szczera prawda

mlody8989
2013-04-07 11:48:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
hahaha hitler i islam hahhaha jaka bzdura... :D DDD wy sie boicie terrorystow a to twoj garbatonosy szef decyduje czy dostaniesz pensje czy bedziesz zdychal z glodu jak pies na ulicy powodzenia ślepe masy...

LoganX87
2013-04-07 11:26:05
Ocena: -23(glosow:29)-+
Bzdura totalna. Najgorszym totalitarnym systemem politycznym jest obecnie chrześcijaństwo ze swoją siedzibą w Rzymie. Chrześcijanie od zawsze niszczyli wszystkich swoich przeciwników. Islam jedynie broni swojego terytorium i swoich przekonań, ale nie narzucając go nikomu dookoła. Za to chrześcijanie narzucają swoją wiarę siłą i to wszystkim dookoła. W Koranie nie ma słowa nienawiści. Wiem bo czytałem sporą część.

w8misiek88
2013-04-07 11:30:44
Ocena: 11(glosow:13)-+
Żeś się chyba z Allahem na głowy powymieniał...

mielonozaur
2013-04-07 11:56:47
Ocena: 5(glosow:9)-+
>>> Tobie chyba ciapaty ojciec wchodził do wanny.

Juli123
2013-04-07 12:39:58
Ocena: 6(glosow:12)-+
Taaaak i temu w niemczech jest ich tyle. Oni nie bronią swojego terytorium tylko WCHODZĄ NA NASZE i niemieckie i ogólnie wszędzie brudasów pełno.

NusiaxD
2013-04-07 18:48:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
I życzę powodzenia za kilkanaście lat życia z Muzułmanami w Polsce. Doświadczenie pewne mam z nimi... Nie czarujmy się, jest to religia misyjna (tak, jak chrześcijaństwo). Tylko jaka różnica? Oni nie widzą granic w szerzeniu swoich przekonań. Dżihad to dla nich "ochrona kraju". Jakiego kraju? Szwecji, Niemiec, Francji? To nie są ich kraje, zaczynając od tego... Czy jakiekolwiek inne religie oprócz islamu mają głos np. w Arabii? Nie! A wystarczy spojrzeć, co dzieje się w Danii. Kraj chrześcijański, ale choinki na święta wystawić nie mogli. Ciekawe, gdyby w Arabii Chrześcijanie wystawi

kasagaz
2013-04-07 22:49:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Maryyyjusz
2013-04-07 11:24:32
Ocena: -2(glosow:16)-+
Z opisu mi bardziej Psuje Judaizm niż Islam. To pasoŻydy jak szarańcza przejmuje władze w Europie wykorzystując Gojów, a Wy ślepe Lemingi dajecie się ogłupiać ;(

RozczochranyLep
2013-04-07 11:17:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Co na to AnalnyKretyn, szatano i ciemny jurek?

RozczochranyLep
2013-04-07 11:30:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Strzelą jedynie minusami. :D Na szczęście w rzeczywistości takich trolli nie ma.

morita83
2013-04-07 11:11:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
kilem brudne świnie everyone!!!!!!!

posiew
2013-04-07 10:54:19
Ocena: 10(glosow:36)-+
za kilka lat Polacy znowu będą musieli oczyścić Europę z arabskiego ścierwa... Chętnie bym się na taką misję pisał np do Francji, Niemiec, Holandii lub Belgii na oczyszczanie miasta z berylem... Odesłać to całe ścierwo do siebie i zaorać atomem, ropę odebrać siłą - tyle w temacie

boras2424
2013-04-07 18:14:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
tylko dobry kontrakt z europą trzeba podpisać na usunięcie ich żeby nas znowu nie wyruchali

b186384
2013-04-07 18:21:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja się do nich przyłączę. Tak, że chyba będzie wojna domowa.

calme
2013-04-07 18:24:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hitler też tak myślał.

grog
2013-04-07 20:58:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
tyle w temacie, moze niech najpierw Polska wyczysci europe z katolickiego scierwa?

Ash1
2013-04-07 10:47:43
Ocena: 1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rei_Ayanami
2013-04-07 12:17:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
a ile to chrześcijanie zabili? Możesz podać jakąś liczbę ? Inkwizycja? Kilka tysięcy, krucjaty krzyżowe ? Słyszałem zawyżoną liczbę około 60 tyś. A ile zabiła nasza wspaniała lewica? ZSRR - 30 mln ofiar, Chiny - około 30 mln, Korea Północna - nie wiadomo szacuje się około 20-40 mln. Kambodża ? 2 mln a co z Kubą, Hiszpanią i innymi miejscami?

Rei_Ayanami
2013-04-07 12:21:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
To tylko nasza zacna lewica ( która zawsze jak pokazuje historia zamienia się w komunę ). A co do samych zacnych wiecznie ciemiężonych musinków ? Pamiętaj że wszystkie krucjaty krzyżowe miały wymiar defensywny, było ich chyba 4 czy 5 i jedna taka typowo grabieżcza. Muslinki wiecznie bite zrobili coś około 600 wypraw :D Ach Ci wojujący chrześcijanie :D

damian.szefo
2013-04-07 12:27:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Odp - islam!!!

Ash1
2013-04-07 12:38:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-04-07 12:51:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
A wyprawy Turków na Europę - mówi Ci to coś ?! Kto jak kto ale Polak powinien wiedzieć ilu naszych żołnierzy na przestrzeni wieków ginęło za to żeby nas nie zalali jak zaraza. Ilu niewinnych ludzi wzięli w jasyr.

Ash1
2013-04-07 13:22:09
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-04-07 18:01:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Parę przykładów z samej tylko Polski: 1633-1664 nie była wycieczka krajoznawcza Turków po Polsce, 1621 bitwa pod Chocimiem, bitwa pod Warną 1444 a 1683 czyli odsiecz wiedeńska to co było? Mało Ci a to nie wszystko!

Ash1
2013-04-07 19:22:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ash1
2013-04-07 19:34:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-04-07 21:55:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ty nie rozumiesz. Przecież oni idąc na Europę nieśli jej swoją wiarę, albo mordowali albo brali w jasyr. Mordowali nie dlatego, że ktoś im się nie podobał tylko dlatego że był innego wyzwania. przyjmując twoje myślenie to wyprawy krzyżowe były dokładnie tym samym, wojną terytorialną o oponowanie Jerozolimy. A czy kolumb mordował Indian w imię Chrystusa, nie bo chciał przyjąć ich bogactwa i złoto. Amerykanie wyrznęli Indian w imię Boga, nie dla terytorium. W Afryce koloniści podporządkowywali sobie czarnych jako niewolników, nie mordowali ich w imię Boże Chrystusa.

damian.szefo
2013-04-07 21:59:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy wojsko polskie, na czele którego szedł ks. Ignacy Skorupko z podmienionym krzyżem szli na moskali mordowali w imię Boże? Czy wojska polsko-litewskie pod Grunwaldem śpiewając Bogurodzicę zabijali krzyżaków w jej imię? No przestań nie myl pojęć.

ferdal
2013-04-07 10:30:52
Ocena: 0(glosow:14)-+
Islam to religia miłości,tak jak chrześcijaństwo,szkoda tylko że wyznawcy tych religii tego nie rozumieją.

damian.szefo
2013-04-07 12:29:58
Ocena: 4(glosow:8)-+
To zobacz z jaką miłością odnoszą się do tych co wierzą inaczej! Czy to w Afganistanie, Francji, Belgi itp.

cavefalcon
2013-04-07 10:09:36
Ocena: -14(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sabor
2013-04-05 22:52:26
Ocena: -14(glosow:24)-+
Tygrys czytaj trochę o islamie za nim coś powiesz gówno wiesz o islamie i mi się wydaje że totalnym burakiem z ciebie który zależy tylko na więcej łapek i punktów,weź za robota chłopie.

iceblood69
2013-04-05 13:34:19
Ocena: -5(glosow:19)-+
żal mi was... Islam jest religią pokoju i Miłości jak i chrześcijaństwo..pamiętacie wyprawy krzyżowe gdzie w imię wiary i Boga mordowało się całe nacje? z Hitlerem współpracowały bojówki antysemickie o wyznaniu muzułmańskim i tak jak nie wszyscy muzułmanie to agresywni kretyni mylący JiHad czyli głoszenie prawdy Allaha z mordowaniem wyznawców innych religi, tak samo nie każdy katolik czy chrześcijanin głosi słowo Boże jak Biblia przykazuje zamiast wali po mordzie.. rozejrzyjcie się wokół siebie, poczytajcie zanim zaczniecie wstawiać takie bzdury i komentować. pzdr.

Mundzio84
2013-04-05 20:21:05
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ty tak na poważnie?

wasel1985
2013-04-05 09:54:07
Ocena: 6(glosow:22)-+
Jak by hitler zyl to by brudasa dal "god bless hitler" W komorach gazowych pierdolone islamskie scierwa

Mundzio84
2013-04-05 09:56:46
Ocena: 1(glosow:11)-+
Jeśli byś znał trochę historii, to wiedziałbyś, że podczas IIWW Hitler współpracował z muzułmanami.

Juli123
2013-04-07 12:44:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale gdyby hitler teraz żył to by brudasów tępił... I dobrze !!!1 Za dużo ich wszędzie !!!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jakie to jest polskie
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Taka informacja zawarta jest w raporcie NIK:
Który powstrzymał go przed rysowaniem samochodów. Zapomniał, że nie jest już w internecie.
główna
Dodano: 05.06.2018, 17:59:53   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 488Skomentuj (76) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0