lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 25.04.2013, 07:35:03   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1113  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(194)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zbynio4
2013-04-26 11:08:33
Ocena: 39(glosow:63)-+
Jak czytam takie wstawki oburzonych jakoscia zycia w pierdlu to az mi sie cisnienie podnosi. Koszt utrzymania wieznia to bardzo wdziecna liczba szczegolnie dla politykow i takich oszolomow jak autor wpisu. Na ten duzy koszt sklada sie ogromna masa czynnikow jak place i to wcale nie male personelu. Koszta utrzymania nieremontowanej od dziesiatek lat infrastruktury, koszta transportu wiezniow z jednego konca polski na drugi itd. No ale utrzymanie kosztuje. Jasne szczegolnie gdzy zamyka sie wszystkich jak leci, alimenciarzy, kierowcow poo piwku czy palaczy trawki. No i NIE MA PRACY DLA WIEZNIOW

misiek3369
2013-05-11 06:02:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
idz baranie na tydzien i zobacz czy taki miod czy djeta dopasowana i jakie waronki zycia i traktowanie moze posmakuje ci na obiad kapusta z grochem ktorej nawet wrony nie chca jesc i na kolacje pasztet sojowy co wali jak g... jacy by nie byli co by nie zrobili to dalej sa ludzie i i tak powinni byc traktowani a tym czasem w 6 osobowej celi mieszka nieraz 12 niema cieplej wody pol chleba na caly dzien godzina spaceru i raz w tygodniu prysznic jak sie nie znasz to sie nie odzywaj albo idz i sprobuj czy tak bogato jak sie wydaje

luki1208
2013-05-10 23:55:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
trochę jest w tym racji ale to nie jest tak, że oni mają pod dostatkiem jedzenia, oni dostają je od rodzin itp

pitupitu7
2013-05-01 15:25:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mistrzu Kto ci broni chcesz to lec tam po ci pracowac jak tam jest takie beztroskie zycie

lukasto
2013-04-28 23:05:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
A mi się wydaje, że rządzący będą dawać coraz więcej na więzienia w obawie że sami tam kiedyś trafią, a połowa kumpli już tam siedzi

FreshMind85
2013-04-28 17:16:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zesrałbys się pod celą jakbys zobaczył jak tam wygląda służba zdrowia społeczniaku :)

jons711
2013-04-28 14:37:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
I jeszcze jak było wojsko przymusowe to wojak dostawał mniej diety niż więzień...

mikolayss
2013-04-28 10:59:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
autorowi polecam luksusy i atrakcje jakie zapewnia ZK. Szkoda pisać na ten temat,kretyn zawsze będzie kretynem.Pozdrowienia dla LUDZI.

ikswohceicjow
2013-04-28 10:41:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

JutroRano
2013-04-28 09:59:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Widać że nie wiesz co piszesz. Jak byś posiedział sobie przez troche w wiezieniu, z ośmioma osobami w jednej celi, gdzie dla ciebie mało miejsca w pokoju jest gdy mieszkasz z siostrą, to może byś zrozumiał ..

FreshMind85
2013-04-28 09:15:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miankowy
2013-04-28 08:51:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
autor postu to zwykły populista - temat oburzający ,dla tych którzy mają jakiekolwiek pojęcie o tym jak wygląda to w rzeczywistości nie jest już taki oczywisty. Koszt utrzymania więźnia to jest wiele składników...nie ma sensu ich wymieniać. Totalna głupota - temat śmieć

szybki912
2013-04-28 08:09:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
I jeszcze kuźwa wolno im głosować. No co to ku...a ma być? To to jest ograniczanie wolności czy sponsoring?

shoobi
2013-04-28 01:16:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Idź se posiedź to zobaczysz ile wydają na Ciebie :)) Żebyś się nie zdziwił... kasza taka że tynk możesz kłaść :) i co drugi dzień na kolacjchę CWANIAK - to też jedzenie :) Te wydatki to lekarz który wygania cię po minucie i daje tylko przeciwbólowe leki... a reszta kasy to na utrzymanie klawiszy :P

madry766
2013-04-28 00:43:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
thedosiek szczerosc to mniejsza twoja strona jak mniemam moj kolega pracuje na przetrzymance i wierz mi to co oni tam dostaja to 1\3 polskich rodzin niema wiec jak kolega pisal delikatnie ujme oddawal kolegom a potem sie zalil ja osobiscie to bym do roboty pogogonil zeby sie w glowie nie pie....... i czesciowo na siebie zarobil

FreshMind85
2013-04-28 09:12:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
madry ale Ty glupi jesteś :) Na czym Twój kolega pracuje ? przetrzymanka a co to kur.. jest? jak nie znasz mowy więziennej nie próbuj wymyslac własnych slow , ile razy wam już ktoś pisze jak tam tak dobrze czemu nie posiedzisz ? Po : 1: Zimna woda naokraglo 2: prad wylaczany codziennie w porze przed południowej i po 24.00 (wiec o tv o możesz pomarzyć ) 3: prysznic raz w tygodniu (15 min z rozebraniem się i ubraniem) 4: telefon 2 razy w tyg (6 min od dotkniecia budki ) 5: widzenia zaleznie od grupy P1, P2 , P3 , (2-3 w miesiącu) 6: paczki kupuwane tylko w kantynie gdzie ceny o polowe wi

skneraa
2013-04-28 12:41:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
FreshMind85 - ale, żę co ja mam teraz współczuć tym więźniom, czy jak? Podam Ci inny przykład - Rodzina Mąż pracuje dorywczo na umowe-zlecenie, żona pielęgniarka w szpitalu - Dzieci sie uczą, - Rodziców nie stać z zarobionych pieniędzy utrzymać domowego budżetu, po 6 miesiącach zaległości w czynszu - prób ugody, prób otrzymania zasiłków otrzymują oto takie odpowiedzi: Roczny budżet przewyższa o 5 zł granice przyznania zasiłku mieszkaniowego, spółdzielnia podjeła uchwałe o eksmisji rodziny... Dzieci zostały pozostawione na swojej łasce (czyt. są pod opieką kuratora).

FreshMind85
2013-04-28 17:04:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie karze Ci współczuć ale zrozum , ze tam pięknie nie jest jak wam się wszystkim wydaje , i założe się ze 90 % wypowiadających się tutaj o "luksusowych" warunkach więźniow nie zjadłą by tej papki co tam dają , a po godzinie za kratą wylewała by łzy za mamusią nawet jeśli już dawno są dorośli. A co do Twojej wypowiedzi czy przerzucanie problemów polskiego społeczeństwa z jednej biedy na druga to jest rozwiązanie ? czemu u nas jeszcze nie dochodzi do walk na ulicach ? bo Polak stał się madry w internecie , a jak kibice walcza to ludzie zaraz popierają rząd w walce z kibicami , chory

wojtek2003
2013-04-27 22:54:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ramtime
2013-04-27 17:48:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
wypowiedź tego człowieka o warunkach w więzieniu jest tak zgodna z prawdą, jak księdza albo jarosława nauki o wartościach rodzinnych

ramtime
2013-04-27 17:34:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
jak autor sam nawet omija podstawowe fakty (cela w której jak wszyscy z łóżek zejdą nie będzie gdzie już stanąć, kiełbasa [10% produkty odzwierzęce] i pół bochenka czerstwego chleba dziennie. Więzień drożej kosztuje bo nie trzeba chorego w szpitalu pilnować. A np jak ktoś chcę odbyć karę i nie zamierza uciekać to powinien autor odliczyć że on dostaje 1 rolkę papieru na cały miesiąc i kostkę mydła. Czyli pół bochenka i pseudokiełbasa to są luksusy? bierze też ktoś pod uwagę że w areszcie śledczym jest ot samo? a tylko 20% z aresztu jest skazana? reszta siedzi niewinnie. A to zwyrole. dobrze im!

stach1947
2013-04-27 16:49:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo o więźniów upomina się Amnesty international, a o chorych tylko ta kielczata z kosą.

zurraf
2013-04-27 16:20:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
he he balasie na wieznia jest ze cztery tysiace z tego na jedzenie moze cztery zlote i nic poza tym reszte zabiera adminiustracja na wypłaty i premie dla siebie,wiec balasie nie pisz takich kocopołów!!!!

duszeek
2013-04-27 16:17:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
szpital a ZK to toroche inny resort jest i nie powinno się w ogóle robić takich porównań, to ze ministerstwo zdrowia nie daje na żywienie pacjentów nie ma nic wspólnego z żywieniem w zakładzie.

bombel2006
2013-04-27 15:02:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
idz do pierdla, tez bedziesz tak jadal.

zNoJa_sTaRy
2013-04-27 13:25:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
poniewarz politycy dbaja o swoich

ikswohceicjow
2013-04-27 11:59:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
ciekawe dlaczego żaden z lemingów piszących o podatkach na więźnia nie napisze że więźniowie utrzymują wszystkie kancelarie prawne w Polsce, a grzywny są często tak ogromne że za te pieniądze można by żyć parę lat w słonecznej Hiszpanii, co do adwokatów to czasem za samo zapoznanie się ze sprawą biorą 50 tys. zł a wszystkie koszty mogą wynosić kilkaset tys. zł. Otwórzcie oczy bo więźniowie to cały ogromny strukturalny system, od ministra przez sądy prokuraturę policje do sw, bez tego państwo przestaje funkcjonować i robi się Somalia

ramtime
2013-04-27 17:54:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobrze ujęte. Właśnie tak to wygląda. Je*iesz podatki 10 lat, potem odbywa się sprawa a dopie*dalają Ci koszty sądowe 2500zł. To ja się pytam. Czy to przestępcy nie są potrzebni temu systemowi żeby wogóle funkcjonował? Mi wybronienie się z oskarżenia o coś czego nie zrobiłem odebrało ponad 25000 zł. Nie mogli mnie skazać bo nie było dowodów. Ale kosztami ekspertyz mogli mnie obciążyć. Nie wspomnę już o mieniu (pc, telefony komórkowe) Sąd ogłosił przepadek mienia mimo że wyrok nie zapadł...

Borut24
2013-04-27 11:43:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Hanusiak
2013-04-27 11:31:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Najciekawsze jest to, że jedynym, co ci wielce zbulwersowani obywatele robią z tym stanem rzeczy jest wrzucanie obrazków do internetu.

gosiaaxx
2013-04-27 10:48:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
OSTATNIO JUŻ TO BYŁO TYLKO ZAMIAST "DARMOZJADY" BYŁO NAPISANE "ŚMIECIE" :]

Szymas1968
2013-04-27 08:09:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
DO autora acer326 nigdy w pudle nie byłeś i nie chcesz być nie wiesz jak tam jest więc Kur** nie dawaj takich bezsensownych absurdów !!!!

marcin1975rm
2013-04-27 10:51:39
Ocena: 1(glosow:5)-+
A co to jest więzienie znawco? Kara czy sanatorium?

czapek6663
2013-04-27 03:48:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
mi to wygląda na pokój w jednostce jakiejś albo pokój dziadków albo rezerwistów ale nie na więzienie

tomo84
2013-04-27 14:46:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
to wyglada jak cela grypsery milordzie;)

anek86
2013-04-27 01:58:50
Ocena: 4(glosow:4)-+
Więzienie rajem? ha ha ha rano chleb i kawa prawie przezroczysta, do tego plasterek mortadeli, tak że Warszawę widać, na obiad "kula mocy" czyli pies przemielony z budą, plus kartofelek, na kolacje chlebek plus mielonki 1/16 puszki. Inna rzecz, piszecie że nie pracują, otóż moi drodzy hejterzy jakbyście wiedzieli nas system więziennictwa ma 4 systemy odsiadywania kary: P1, P2, P3 i DE. Więźniowie w systemach P2 i P3 pracują np w hospicjach, domach starości, przy pracach porządkowych, w DE siedzą w domu i sami muszą płacić sobie za dozór. Niestety DE jest dla osób do 1 roku, więc jak

anek86
2013-04-27 01:59:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
"Tylko w więzieniu łatwo jest zrozumieć, że życie bez czekania na cokolwiek nie ma najmniejszego sensu i wypełnia się po brzegi rozpaczą"... Nie życzę nikomu aby tam trafił, ani nikomu żeby musiał tam kogoś odwiedzać, bo tam rodzinę osadzonego traktuje się jak śmieci i SW ma w dupie jaki paragraf ma osoba odsiadująca wyrok.

Puma1984
2013-04-26 22:45:27
Ocena: -2(glosow:8)-+
Sielanka, czy nie, ale akurat oni nie muszą się martwić, że nie mają co do gara wrzucić, że mogą stracić pracę, czy nie zapłacą rachunków, bo kasy brak. A przeciętne polskie rodziny, niestety tak.

kikaniunia1978
2013-04-26 23:33:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dokładnie. Często zamyka się jedynego żywiciela rodziny i w sumie to nie on jest ukarany, bo o nic się nie martwi, a jego rodzina. Uważam, że za alimenty czy za drobne sprawy nie powinno się zamykać, tylko np dać do odróbki, ale odbierać tyle, żeby jeszcze na rodzinę było, chocby na chleb. Ale u nas lepiej rodzinę ukarać

sandman233
2013-04-26 23:50:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
I tu właśnie objawia się "wiedza" społeczeństwa.Za alimenty się zamyka żeby winny "odsiedział" zadłużenie,tyle,że jak nie pracuje to państwo utrzymuje rodzinę skazanego,a sąd ustala stawkę dzienną,np: 100zł/dzień pobytu w ZK.Macie państwo koszty utrzymania.

taksido
2013-04-26 22:30:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie dajcie się ogłupić nie bronię więźniów, ale mają na prawdę przej..ne zimna woda, włączone światło 24/h, rano jakiś mleczak, na obiad kawał salcesonu, albo jakiś słaby makaron ze skwarem, pobudka o 6 apel godzina spacerniaka na zamku, autorze jeśli Ty jesteś taki krytyczny dla tych ludzi i z góry wszystkich oceniasz taką samą miarą to życzę Ci żebyś się tam znalazł i spróbował tej sielanki. Ps każdemu sie może powinąć noga, a tak na marginesie na zdjęciu to jakiś zakład otwarty albo przytułek dla bezdomnych (brak krat, szklane słoiki, zamykana toaleta :D) chłopie w dupie byłeś ...

sandman233
2013-04-26 23:51:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie te czasy.Tak wygląda zamek.Wyobraź sobie teraz co jest na P2 (o ile wiesz co to znaczy)

taksido
2013-04-27 00:36:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiem znajomi mi opowiadali P1 to niby zamek dla skazanych po raz pierwszy, ale tam niby wolno stojące stoły, krzesła, ceramiczne kubki? Nawet jak się golił to mu maszynkę brali kiedy skończył. Ja nie wiem jak teraz jest, ale wątpię, żeby to się tak zmieniło przez dwa lata.

alex51
2013-04-26 22:24:11
Ocena: -3(glosow:3)-+
Mówimy o STAWCE ŻYWIENIOWEJ - czyli pieniądzach przeznaczonych na JEDZENIE (duże litery specjalnie dla Zbynio4, jakby nie rozumiał małym drukiem). A te możemy swobodnie porównać bez zagłębiania się w bolączki więziennictwa polskiego, no i wychodzi co ma wyjść: w szpitalu wydają mniej nie mówiąc już o jakości podawanych potraw... A w więzieniu... dla mnie mogą dostawać czarny chleb i wodę 3x dziennie. To nie uzdrowisko.

tomas1980
2013-04-26 22:11:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
w szpitalu nikt Ciebie raczej w dupę nie będzie ruchał...

desmond1111
2013-04-26 21:33:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
w końcu ktoś napisał prawdę,dodał bym do tego całodobowa opieka lekarska ,protezy za darmo ,okulary i możliwość pisania skarg do wszystkich świętych,Zbynio 4 a utrzymanie tego personelu to właśnie dla tych co muszą te skargi wyjaśniać .

sandman233
2013-04-26 21:16:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
zbynio04 czy ty masz pojęcie o w ogóle o więzieniu??Co drugi dzień sanepid co trzeci jacyś krawaciarze od praw człowieka czy pedofil,gwałciciel albo morderca ma godne warunki do życia.Pracuję w ZK i nie wstydzę się tego,praca jak każda inna,dlatego mnie przeraża wiedza społeczeństwa na temat na co idą nasze pieniądze.

thebil
2013-04-26 21:12:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
bo ONI wiedza ze mogą tam trafić w każdej chwili, wiec przygotowują sobie grunt ;p

dibo92
2013-04-26 21:01:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stevenson
2013-04-26 20:57:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jest tak ponieważ Tusk nie długo trafi za te kradzieże do więzienia i robi teraz wszystko żeby potem miał jak najlepiej.

stevenson
2013-04-26 20:55:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bloodrain1
2013-04-26 20:35:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
dodam jeszcze, że więźniowie nie muszą czekać kilku lat w kolejce do lekarza...

Wiesniakznetu
2013-04-26 20:29:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
Więźniowie kryminalni powinni pracować ciężko w kamieniołomach. Gdyby każdy wiedział, że za napad lub morderstwo grozi 20 lat ciężkich robót to od razu zastanowiłby się czy warto. A tu proszę bardzo. Zabije sobie kolesia, trafi do miejsca z jedzeniem i łóżkiem za darmo. Czasem po mydło się schyli ale toż to sama przyjemność

evertos
2013-04-26 20:05:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
ja juz gdzies pisalem...skoro takie tam sa wakacje to kto wam broni...smigac do cel

Hustlin
2013-04-26 19:49:59
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sopranogl
2013-04-26 23:28:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
A twojego ojca noszą?

KaraGunS
2013-04-26 19:43:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
ci co uchwalają te ustawy muszą sobię tak dogodzić że jak tam trafią to żeby z głodu nie pozddychało

Astalavista
2013-04-26 19:39:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Drobni przestępcy dzięki temu mogliby wspomóc rodziny. Moja sugestia o wynagrodzeniach nie dotyczy morderców, gangsterów, pedofilów i polityków.

zaldbag
2013-04-26 19:38:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Najtaniej byłoby strzelić z tetetki w tył głowy. Koszt jednostkowy - prawie 0 zł. Ale naprawdę chciałbyś żyć w takim państwie?!

Astalavista
2013-04-26 19:36:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
Więźniowie przez cały czas odsiadki powinni obowiązkowo pracować. Rodzaj pracy powinien być dostosowany do wyroku. Powinni otrzymywać za to wynagrodzenie.

dariuszs36
2013-04-26 19:32:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciekawe co zrobi nasze "ukochane" Państwo Polskie jak wszyscy zechcemy siedzieć:-)??? Teraz ledwo wiążesz koniec z końcem i martwisz się o wszystko! Za kratami masz full opcję wraz ze służbą zdrowia! A nam odbierają tyle kasy na m.in. na tych, którzy i tak nas wcześniej okradli!!!!

jj86
2013-04-26 18:50:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
ODPOWIEDZ Dlatego że wyżywienie to nie wszystko. Więziennictwo to nie jest tani biznes ludzie którzy muszą pilnować więźniów nie będą tego robić za darmo. Choć i tak jak a służbę mundurową nie maja jakiś kokosów. Mają tam opiekę medyczną a to też kosztuje. Terapie również do najtańszych nie należą. To nie miejsce gdzie przez oszczędności możemy wychować sobie prawdziwe zwierzęta.

jasiek84
2013-04-26 18:14:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
... dlatego, że w więzieniu wszyscy są niewinni... domniemam...

didek_b
2013-04-26 18:12:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jakim prawem?! Ha-ha!!! POlskim prawem!!! Ku... ...ać !!!

agnie
2013-04-26 18:08:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
W więzieniach powinien być przymus pracy na swoje utrzymanie! Na przykład na zasadzie - chcesz wyjść kiedyś z więzienia - musisz pracować. Za darmo - a raczej na swoje utrzymanie. Nie pracujesz - robisz dożywocie. Bardzo bym chciała zobaczyć kiedyś takie prawo.

Dzooo
2013-04-26 18:06:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie podoba mi się to co piszesz o więźniach , a jak byś sam się tam znajdował też byś tak sądził? mam brata w więzieniu i tam nie jest wcale łatwo , dużo więźniów pracuje ale nie wszyscy mogą , dostają wyżywienie śniadanie/obiad/kolacja ale otrzymują też paczki od swoich rodzin , ubranie/jedzenie , dlatego po co ta wiocha?...

adikp
2013-04-26 18:03:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
sie politycy zabezpieczają na przyszłość :)

warszawiak123
2013-04-26 17:58:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
to są koszta administracji

qsy77
2013-04-26 17:53:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
stary przecież ty nieroby politycy nie pójdą do przedszkola tylko do pierdla

KRYG.DESIGN
2013-04-26 17:29:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie sposob sie nie zgodzic z wiekszoscia komentarzy. moim zdaniem jezeli ktos popelnia przestepstwo (nie wykroczenie) zaciaga dlug wobec spoleczenstwa i ow dlug powinien splacic. dlatego jestem za obozami pracy dla wizniow. napedzilo by to nasza gospodarke poniewarz czesci robione przez wiezniow bylyby tanie, bo robiiby je by zaplacic za swoj pobyt w wiezieniu, a tansze czesci znczyly by ze wartalo by znow cos w POLSCE produkowac. ludzie zamiast za granice wyjezdzac mogli by zajmowac sie budowaniem uzadzen z owych czesci.... itd, itp

kaliber018
2013-04-26 17:23:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak aż tak bardzo podoba Ci się ten luksus, to poinformuję Cie, że hotel ten otwarty jest 24h. Zapraszamy.

vacarius
2013-04-26 17:21:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Więźniów musi ktoś pilnować. Opłacanie klawiszów kosztuje. To ze na więźniów więcej się wydaje nie oznacza ze jedzą lepiej.

sandman233
2013-04-26 21:00:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Uwierz,że jedzą lepiej.Stąd powiedzenie wśród "więźniów": "Kryminał ci życie uratował"

Ohyda1992
2013-04-26 17:17:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
Może i tak ZBYNIO4, ale ja z doświadczenia wiem, że żołnierze, ktorzy BRONIĄ ojczyzny dostają duzo mniej jedzenia i to dużo gorszej jakości niż DARMOZJADY.

traczek10
2013-04-26 22:13:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
A gdzie ci żołnierze teraz bronią ojczyzny???

skoobo
2013-04-26 17:15:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
Sam jesteś darmozjad

aneta.buziaczek
2013-04-26 16:59:52
Ocena: 2(glosow:10)-+
Czerstwy chleb, czarna kawa i resocjalizacja poprzez ciężką prace w kamieniołomach - tylko taka kara wpłynie na bezpieczeństwo na polskich ulicach. Do pierdla nie idzie się w nagrode. A nie catering, siłownia i opierdalanko na maxa

FreshMind85
2013-04-28 09:23:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aneta jesteś ograniczona myślowo jak większość tego społeczeństwa i ciekawe co zrobisz jak psiarnia zwinie Twojego syna (chociaż nie będzie nic robil) za kolegow , którzy popełnili przestępstwo na sankcje ? Może wtedy zrozumiesz jak działa prawo i ilu chlopakow za kratami siedzi za takich głupków jak Ty co poszli i nakłamali, mam nadzieje ze nie będziesz musiala tego doswiadczyc na własnej rodzinie żeby zrozumieć jak jest w areszcie czy wiezieniu i jak działa Polska policja .

SwastikaEyes
2013-04-26 16:56:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bo żyjesz w państwie polskim a nie w Peru, Wenezueli czy w Tajlandii...

cruenzo
2013-04-26 16:47:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dlaczego...? Bo to polska właśnie

xander119
2013-04-26 16:19:55
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

d_j_siwy
2013-04-26 16:47:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ona skroiła ci mózg.... :/

sokol01
2013-04-26 19:42:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
ciekawe gdzie siedziałeś?piszesz że Ci ząbki zrobili...ja jak siedziałem z chłopaczyną co miał problemy ze skórą,bąble i strupy nie mógł się doprosić o maść i pisał do obrońców praw człowiek do strasburga.dodaj łaźnie 10 minut raz w tygodniu,mycie w bajaderze,w lato pot lał się z człowieka,zero przeciągu powietrze cały czas stoi w miejscu,na śniadanie pół chleba i 2 łyżki dżemu,obiad zupa podobna do pomyji,ziemniaki pastewne dla świń,kolacja pół chleba i 1 i 1/3 parówki z łyżeczką masła...jak ci się podoba to weź nóż postrasz kogoś na ulicy i wracaj pod cele.NIEsiedziałeś.KTObyłNIECHCEtamWRACA

monster0
2013-04-26 22:08:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Sokol01 i tak miałeś za dobre warunki. Ja to bym żałował chleba nawet na degeneratów. No, a tu pełna burżuazja widzę - dżem. Lepiej dziękuj za te parówki i dżem bo jak ja bym miał coś do powiedzenia to jadłbyś jeno pyry ze smalcem.

I411011y1110u5
2013-04-26 16:02:13
Ocena: -3(glosow:5)-+
Bo wybieracie kościół idioci!!! Największą Mafie na Świecie !!! Mamy być Humanitarni... hahahhahahahaha Śmieszycie nas Polacy... Dużo krzyczycie nic nie robicie, w zamachy wierzycie, zamiast zmienić Swoje życie, w Kaczkę lub Kaczora wierzycie, a nic we własnym kraju nie zmienicie... Macie na co zasłużyliście... Wiecej do Kościoła Biegać... Więcej Poparcia dla Partii... We are Anonymous We are Legion Expect (R)evolution

Asmodei
2013-04-26 15:46:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak wam się tak w więzieniu podoba to droga wolna ... przecież do tego eldorado nie tak trudno się dostać ....

pisiu104
2013-04-26 15:36:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
jeszcze trzeba dodac ze więzniowie maja lepszy dostep do opieki medycznej niż szary obywatel

chacik
2013-04-26 15:20:56
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tu na zdjęciu wygląda na to że ci kryminaliści mają tam iść w nagrodę a nie za karę tam powinni spać na podłodze i powinni dostać suchy chleb i wodę do picia i tak tak było by moim zdaniem za dużo w nagrodę tam nie idzie

giersz
2013-04-26 14:29:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
wracajac do wiezienia prysznic raz w tygodniu,pasta do zebow hmm dobra bron bo twarda jak skała,przybory do golenia i mycia najtansze i prawdopodobnie pamietajace gierke bo pewnie im na magazynie zalegaja...takze autorze nic tylko isc siedziec a tak nawiasem srednia pensja krajowa to 3.8tysi i wierzysz w to ze srednio zwykli ludzie tyle zarabiaja??nie...bo pani w tesco ma 1000 a pan prezes w banku 100000 i jak tą stowke rozlozymy na wszystkie panie w tesco wyjdzie 3.8tysia.taka prawda o polsce

willy87
2013-04-26 14:25:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
acer326 jak tak zazdrościsz więźniom to zawsze możesz tam iść nic trudnego to nie jest:)

giersz
2013-04-26 14:24:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
autorowi wiochy polecam sie powalic jesli zazdrosci...ja siedzialem co prawda tylko chwile bo wyszedlem za kaucja i oto moje spostrzezenia.sniadanie -chleb (stary jak swiat)troszke masła i jakas wedlina,obiad sa dwa dania ale ja chyba przez ten czas ani razu nie jadlem bo pies by tego nie ruszył kolacja jak sniadanie.mozna z glodu umrzec na takiej diecie dla porownania w wojsku 2001 rok przykladowe sniadanie swieze wrecz cieple pieczywo szynki jogurty i ciasto,obiad dwa dania czesto z dokladka kolacja jak sniadanie plus cos na cieplo kielbasa z cebula badz inna fasolka po bretonsku.

widmospl
2013-04-26 14:08:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
albo zostawiony przez 50 godzin w kaftanie bezpieczeństwa(robisz wtedy pod siebie)to się dowiesz jak fajnie mają polscy więźniowie. zbynio4 praca w więzieniu jest ale tylko dla nielicznych, dużo ludzi gada że więźniowie mają w dupie pracę al to nie prawda.Samo załatwienie sobie pracy zajmuje pół roku. Przechodząc do sedna sprawy jak czegoś nie wiecie to się nie wypowiadajcie, ponieważ wasze komentarze są największą wiochą w tym temacie

omen100
2013-04-26 14:02:15
Ocena: 3(glosow:9)-+
Zawsze mozesz kogos zabic i trafic za kraty skoro zazdroscisz;)

aneta.buziaczek
2013-04-26 16:53:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
ty juz dawno uśmierciłaś własny mózg - przecież nikt nie twierdzi, że do pierdla się idzie "za darmo" - tylko dlaczego ma to być w nagrode

widmospl
2013-04-26 14:00:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jak widzę takie komentarze to mi się po prostu śmiać chce.Nic nie wiecie a dużo gadacie, 23zł dzienne wyżywienie? Skąd ty czerpiesz takie informacje? Wyżywienie dzienne więzień- 3,50zł strażnik-10zł. Ja siedziałem, kilku moich znajomków także więc wiem.Wracając do zdjęcia, aby mieć tak wyposażoną celę trzeba mieć bogatą rodzinę i trzeba umieć kombinować, od władz więzienia dostajesz tylko pryczę resztę załatwiasz sam. acer326 życzę ci abyś trafił do pierdla w Sztumie, a tam na ,dźwięki' . Jak będziesz 3 razy dziennie lany pałą przed posiłkami przez 8 strażników

shark7
2013-04-26 14:33:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
Siedziałeś pewnie za "niewinność"...uczciwie zapie*rdalać się nie chciało, ale wylewać żale to już tak.Za błędy się płaci a nie dostaje nagrody.

StachTraktorzysta
2013-04-26 15:53:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
shark7. 1. wystarczy że znajdziesz się w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiednim czasie i możesz byc skazany za coś czego nie zrobiłeś. 2. były przypadki, że zgadzał sie rysopis i kogoś oskarżyli. 3. w laboratorium zbadali próbki DNA i napisali że "nie są zgodne", a ten kto wysyłał wiadomość mailem, pomylił sie i napisał, że "są zgodne". Takich przypadków było na pęczki. 4. Wystarczy że narazisz sie komuś wpływowemu, albo ktoś bogaty zechce żebyś siedział. np. nie spodoba mu się że startujesz do jego córki. Przykładów mógłbym wymieniać, ale szkoda mi czasu. Ja w swoim życiu

StachTraktorzysta
2013-04-26 16:01:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
poznałem kilka osób z tzw. marginesu i w niektórych przypadkach miałem do takich zaufanie większe niż do kogoś innego. nie można generalizować, bo wg. mnie kazdy kto dorastałby w trudnym środowisku, mógłby trafić na taka drogę jak oni. to że tobie sie poszczęściło i wychowywałeś cię nie musząc kraść ani żebrać, to sie ciesz. bo sa tacy którzy takiego szczęścia nie mieli.

serranocarceris
2013-04-26 19:12:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Straznikom nikt nie opłaca jedzenia w kryminale,a za darmo to pała nie dostaleś...jak byłes kozaczek to Ci szybko pokazali gdzie twoje miejsce i że w więzieniu możesz robić jedynie za szmate do podlogi...niestety są jeszcze kryminały gdzie zlodzieje maja wszystko podstawione pod nos i o nic nie musza prosić,a szkoda bo co niektórzy to powinni siedzieć po szyje w gównie.

lordunderground
2013-04-26 13:51:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
mamy jeszcze rozpieszczać buców którzy łamią prawo i czynią zło drugiemu, banda wyrostków i tyle, a w szpitalu co masz cwelu, nawet papieru i mydła się nie dostaje, a jedzenie pożal się boże, każdy woli płacić podatki na kogoś kto się może jeszcze przydać, a nie na bandziora który wyjdzie jeszcze większym kryminalistą niż był, bo więzienia nie resocjalizują

Gawron87
2013-04-26 13:45:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
Prosty sposób na zmniejszenie liczby wiezniów utylizacja tych co siedzą za najcięższe przestępstwa

ikswohceicjow
2013-04-26 13:07:09
Ocena: 8(glosow:8)-+
wszystko co potrzebne jest w więzieniu do życia robią więźniowie głownie za dodatkowe paczki, widzenia albo pieniądze na wypiske w wysokości 200-300 zł na miesiąc, ponadto głąby kapuściane pieniądze na więzienia są stałe czyli dostają pewną kwotę bez względu na ilość więźniów, kwota na więźnia to też budowanie nowego więzienia albo remonty starego, więc skończcie pier...lić albo idźcie się powalić jeżeli to taki luksus, ja wole płacić więźniom niż świniom w sejmowym korycie które całe życie was w ch..ja robią, gdyby was nie robili nikt by nie pisał nawet o więzieniach

sandman233
2013-04-26 21:06:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Część prac na terenie ZK jest płatna.Tak że się doinformuj a potem pisz głupoty

ikswohceicjow
2013-04-27 11:49:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
przeczytaj jeszcze raz mój komentarz bo wyraźnie jest napisane "pieniądze na wypiskę w wysokości 200-300 zł na miesiąc" chyba nie sądzisz że ktoś da więźniowi gotówkę do ręki, albo że te kwoty nie są mniejsze niż płaca minimalna w Polsce, ta kwota to kwota kabaretowa, sama praca jest wg. systemu nagrodą i to że masz więcej widzeń, więcej paczek więcej świetlic i innych gówienek, które tak naprawdę dotyczą ZK a nie AŚ gdzie ludzie czasem siedzą po 5 lat czekając na wyrok

MagdalenaBiblijna
2013-04-26 13:04:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
Uważam, że lepiej karmić dobrze niż potem płacić odszkodowanie za "uszczerbek na zdrowiu". Pamiętajcie, że nie mówimy o rosyjskich łagrach, tylko o europejskich więzieniach. Mimo to, Polska i tak odstaje od reszty Europy, jeżeli chodzi o komfort więźniów. Pamiętajcie, też że w Polsce więźniowie dostają karę pozbawienia WOLNOŚCI, a nie jedzenia, czy wody.

japan3
2013-04-26 22:08:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja nie mam kary, a jedzenia i wody nikt mi nie daje- muszę kupić.

ikswohceicjow
2013-04-26 12:58:59
Ocena: 0(glosow:12)-+
banda frajerów wypowiada się o czymś o czym słyszy tylko w telewizji, jedzenie w więzieniu robią więźniowie, fryzjer raz na miesiąc oczywiście więzień, leki więzienne to paracetamol na wszystko, dentysta wyrywa tylko zęby, łaźnia raz na tydzień - 7 minutowy automacik, dieta to kotlety sojowe i inne sojowe produkty, generalnie jedzenie jest tragiczne, większość więźniów żyję z "wypisek", koszt na więźnia to koszt administracji, czynszu o wszystkiego innego a rzeczywiste wydatki to może 200-300 zł miesięcznie , na miesiąc jest jedno mydło jedna rolka papieru i pasta, firma tych produk

Zygus123
2013-04-26 16:00:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie ma co się produkować, gimbusy i tak żyją w świecie fantazji i myślą że w więzieniu jest pełna amerykanka bo za dużo się filmów naoglądali. Autorowi duży minus, zamiast krytykować więźniów to niech skrytykuje rząd imbecyl...

jamez
2013-04-26 18:11:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
ikswohceicjow piszesz jak byś siedział,a jak siedziałeś to za co? 10 ? tak czy siak zrobiłeś coś złego,może kogoś skrzywdziłeś, w zasadzie to nie powinieneś jęczeć tylko dziękować za to że my podatnicy dali ci za nasze pożreć

sandman233
2013-04-26 21:10:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
jamez koledzy mu naopowiadali,twardzi pewnie jeszcze grypsują i R.Dla mnie śmiech na sali.Ja gdyby nie hipoteka już dawno bym kogoś w ogródku zakopał :D

ikswohceicjow
2013-04-27 11:45:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
tak, siedziałem za posiadanie marihuany w znacznej ilości, ponad 6 miesięcy na Rakowieckiej i 3 miesiące na Kłobudzkiej, więc nie pier..lcie pedały o więzieniu bo taki pobyt kosztował mnie lekko ponad 10 tys. zł za tak luksusowe wakacje, więc wiem jak to jest w praktyce, a teraz powiedzcie mi chu... kogo obchodzi że ktoś chce palić trawkę, a rząd mu daje alkohol którego nie lubi

jamez
2013-04-27 14:28:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
ikswohceicjow to ty diler jesteś znaczy szmaciarz

ikswohceicjow
2013-04-27 15:28:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
posiadanie znacznej ilości to nie dilerstwo matole, a szmaciarz to ten który na twojej wsi szmaty skupuje za wiadra, mogę powiedzieć jak się nazywa w więzieniu takich jak ty i co się z nimi robi a raczej co oni muszą robić za paczke szlugów, widzę że ty to otwarcie pokazujesz jaką jesteś parówą, i je..ną sześdzciesiątką dziewiątką z wolności, ch.j ci w styje i za ucho

jamez
2013-04-27 17:00:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie obnoś się tym kim jesteś bo nie robisz na nikim wrażenia matole

ikswohceicjow
2013-04-27 22:52:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
szanuj facjate bo masz jedną, nie hejtuj bo strzelił bym ci z liscia i bys sie złożył frajerze je..any z kropeczką wytatuowaną za uchem, jedno co możesz robić na wolności to straszyć policją swoich sąsiadów, tacy jak ty w czasie okupacji nazywani byli szpiclami, napisz sobie na czole jestem społeczną ku..wą

ikswohceicjow
2013-04-27 22:57:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
módl się żebyś przez przypadek nie trafił na puchę bo jak się koledzy dowiedzą jaki z ciebie społeczniak to przecież w kichę będziesz ruchany, oni tam zaraz rozkminią że twój jarecki jest prorokiem, ale ty nie wiesz nawet co ja do ciebie mowie i za sam ten fakt poszedł byś do wora prosto na ochronki do pedofili

jamez
2013-04-27 23:59:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
wojciechowski dalej nie zrobiłeś na mnie wrażenia, kombinuj dalej cwelu

jamez
2013-04-28 00:17:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
kur... posiedziałeś 6 miechów (prawdopodobnie w zawiasach wyrok)a rozgadałeś się jak recydywa ,ale ty głupi jesteś

ikswohceicjow
2013-04-28 10:42:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ikswohceicjow
2013-04-28 10:52:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
napisałem wyraźnie "banda frajerów wypowiada się" i co? i od razu musiał się trafić urażony frajer, idź na policję i powiedz że cie znieważyłem a nie brniesz dalej w swej frajerowskiej ideologii podawanej dla lemingów przez komercyjne media informacyjne, żebyś ty wiedział ilu ludzi się codziennie wzbogaca na takich pajacach jakim jesteś, któremu można zrobić siano z mózgu, z jednej strony jesteś dymany bo płacisz ogromneee podatki na więźnia i z drugiej strony, takie cipy jaką jesteś są dziesionowane na potęgę, typowy frajer

ikswohceicjow
2013-04-28 11:39:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
"posiedziałeś 6 miechów" widzisz jesteś taką ciemną masą że nawet nie potrafisz czytać ze zrozumieniem

jamez
2013-04-28 13:25:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
ty "krymynalysta" kłapiesz i kłapiesz, pewnie w więźniu donosiłeś, przez co nie masz teraz problemów ze stolcem

ikswohceicjow
2013-04-28 14:56:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie masz problemów ze stolcem? o czym ty pajacu piszesz? ;D napisz coś konkretnego bo kompromitujesz się z każdą kolejną odpowiedzią, napierw sam publicznie piszesz że jesteś frajerem a teraz co? stwierdziłeś jednak że donosicielstwo jest złe ; D? to sprecyzuj się dziewczynko bo chyba sam się pogubiłeś w swych komenatrzach, zwątpiłeś w organy ścigania i sądownictwo ; D?

Zygus123
2013-04-28 17:05:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jamez
2013-04-28 20:08:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
cwel

rafkostrzelce
2013-04-26 12:30:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sandman233
2013-04-26 12:40:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
Darmowa opieka zdrowotna.Chcesz protezę okularki czy pełny pakiet badań idź do więzienia.Tam wszystko FREE!!Woda prąd ogrzewanie ubranie higiena jedzonko.A jak nie masz czym wyjść to cię państwo ubierze,ale nie w TESCO tylko markowe ciuchy.Pomoc finansowa,a jakże.I oczywiście leżenie palnikiem do góry.Ci co ubolewają nad losem osadzonych polecam otworzyć oczy.Więzienie to nie sami "rowerzyści" i "niesłusznie" skazani.

rafkostrzelce
2013-04-26 12:48:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dragons86
2013-04-26 13:16:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
No dobra.Ale to chyba trzeba mieć pretensje do rządu że kraj jest tak zarządzany że społeczeństwo jest ubogie.I pieniądze nie są przeznaczane na to na co powinny.Z resztą myślę że taki więzień wolałby czekać te pół roku do lekarza i nie mieć wszystkiego za free niż siedzieć w zamknięciu.

zbynio4
2013-04-26 13:28:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kolejny oszolom. Nie kolego koszt utrzymania to srodki, zywienie, transport wiezienny i wszystko inne. Tyle dziennie kosztuje wiezien. Czy ty wogole masz jakiekolwiek pojecie o masowym zywieniu? Wiesz jaka by mieli wyzerke za 23 zeta od lba? Czlowieku to i ananas byl ii pomarancze a i na lampeczke wina i 5 fajek by starczylo jak nie lepiej. Pieprzenie nawiedzonego trola. Idz posiedz w celi 5x5 w 16 myj sie w zimnej wodzie sraj w kaciku i wychodz na godzine dziennie a potem pieprz takie kocopoly. Dobrze to sie maja wiezniowie w Norwegii ... mocno powiedziane ... humanitarnie sie maja

rafkostrzelce
2013-04-26 15:12:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

segal226
2013-04-26 12:27:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak to jest pytasz ,ano tak ze połowa więźniów to rodziny ,znajomi lub w jakiś sposób inaczej powiązani ludzie z rządem i posłami. Przecież ktoś musi uczyć tych naszych "posełków" jak dymać cały naród bezkarnie.Wiec uczą się na błędach osadzonych kolegów. Swoją drogą połowa więźniów która siedzi za przekręty ,mandaty i kradzieże była by na wolności jakby miała jeden malutki papierek "Imunitet Poselski".

affroodyta1404
2013-04-26 11:44:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bo tak tylko w POLSCE jest !!!

rafkostrzelce
2013-04-26 11:44:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dragons86
2013-04-26 12:14:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzisz nie marudź gdyby nie oni to byś puszki zbierał bo pewnie do niczego innego się nie nadajesz.Wiesz co koszt więźnia jest taki wysoki bo to są koszty utrzymania administracji więziennej i nie chodzi o klawiszy ale o biurowce nie potrzebnych nierobów które stoją przy kryminałach.Faktyczny koszt jedzenia na dobę to ok 5zł.

xxxdraco
2013-04-26 11:44:08
Ocena: -4(glosow:4)-+
Tak to jest, że o elektorat trzeba dbać, bo głosować będzie, a kto inny na PO głosować będzie, jak nie przestępcy?

affroodyta1404
2013-04-26 11:43:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RAFF12
2013-04-26 11:43:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
bo to p.....ny.Kraj.

Twistqr
2013-04-26 11:39:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

segal226
2013-04-26 12:58:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
I jeszcze w więzieniu będziesz ktoś ,bo spytają "Za co siedzisz" ty odpowiesz "pobiłem komendanta i dzielnicowego w jego własnym gabinecie" i szacun zapewniony do końca odsiadki ,znaczy do końca wakacji.

aneta.buziaczek
2013-04-26 16:56:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
no chyba, że trafisz na mojego dzielnicowego (trenuje jakieś mma?) to trafisz do szpitala na oiom :D

tomo84
2013-04-26 11:30:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
na wiezniów sie wiecej wydaje, czy na strazników i administracje wiezienia? co do diety,widziałes kiedys co wiezniowie jedzą?

rafkostrzelce
2013-04-26 11:46:57
Ocena: -3(glosow:5)-+
skazany ma więcej praw niż strażnik i na skazanych idzie miesięcznie ok 2500 zł a jak nie byłeś i nie widziałeś to się nie udzielaj

RAFF12
2013-04-26 11:26:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lisek85
2013-04-26 11:22:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
w Rosji do gułagu i Amnesty International nie ma nic do gadania

bleblezuza
2013-04-26 11:19:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ale w jakim sensie mają więcej? Mogą sobie auto kupić albo odłożyć na mieszkanie, iść do dyskoteki czy w przeznaczyć to na zagraniczną wycieczkę? Te pieniądze to chyba idą głównie na zarząd takiego miejsca, pensje pracowników itp. Może polskie więziennictwo nie jest idealne, ale bez przesady, że im tam tak dobrze jest. Dobrze to jest tym w sejmie.

editata
2013-04-26 11:15:27
Ocena: 0(glosow:8)-+
ciekawe czy jakbyś poszedł siedzieć to dalej byś twierdził że to taka sielanka?

dejveet
2013-04-26 11:08:59
Ocena: 4(glosow:10)-+
tak jest z jednego powodu - jeszcze 30 lat temu w zamknięci w zakładach karnych, po prostu pracowali za grosze w więziennych zakładach pracy, robili notesy, zeszyty, ogólnie takie proste rzeczy, jakieś pudełka na zapałki, zakład karny na tym zarabiał, teraz więzień, siedzi, żre, siedzi, ogląda TV, żre, śpi a wokół niego "biegaja" wartownicy, kucharze, sprzątaczki, administracja więzienia i cholera wie co jeszcze - dać im zajęcie, żeby robili chociaż na swoje utrzymanie

zbynio4
2013-04-26 11:08:33
Ocena: 39(glosow:63)-+
Jak czytam takie wstawki oburzonych jakoscia zycia w pierdlu to az mi sie cisnienie podnosi. Koszt utrzymania wieznia to bardzo wdziecna liczba szczegolnie dla politykow i takich oszolomow jak autor wpisu. Na ten duzy koszt sklada sie ogromna masa czynnikow jak place i to wcale nie male personelu. Koszta utrzymania nieremontowanej od dziesiatek lat infrastruktury, koszta transportu wiezniow z jednego konca polski na drugi itd. No ale utrzymanie kosztuje. Jasne szczegolnie gdzy zamyka sie wszystkich jak leci, alimenciarzy, kierowcow poo piwku czy palaczy trawki. No i NIE MA PRACY DLA WIEZNIOW

tracer120
2013-04-26 21:59:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale nie napiszesz ze wiezniowe moga pracowac w przyzaklodowych miejscach pracy a pieniadze ktore zarabiaja sa odkladane i zabiera je przy wyjsciu kazdy powinien zapierdalac na swoje utrzymanie

marcinko83
2013-04-26 11:04:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
zgwałci, zabije, a ty podatniku musisz go utrzymywać czasami kilkadziesiąt lat jak ma dożywocie,piszą osadzeni skargi tysiącami już nie tylko skarżą się na jedzenie brak miejsca i brak telewizji,ale zaczynają się domagać internetu i innych luksusów a gdzie kara? taka polityka chorego kraju ,a tym tolerancyjnym ,piszczącym i upominającym się o prawa kryminalistów życzę,aby jak wyjdą na warunkowym was okradli napadli pobili i zgwałcili

bierut1
2013-04-26 11:01:55
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

editata
2013-04-26 11:18:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
uważaj żeby twojego rowa nie przeczyścili

Filipek0007
2013-04-26 10:54:02
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie wiem czy osoba zamieszczająca artykuł siedziała w więzieniu ,ale myślisz ,że takie rarytasy tam są? Dostałbyś owłosiony salceson to byś tak nie pisał. Następna sprawa jest tam różny kaliber przestępstw od naprawdę małych do dużych-wszystkich chcesz głodzić? Po za tym te pieniądze uciekają gdzieś bokiem chyba bo naprawdę to co piszecie o więziennym jedzeniu to jakieś bzdury i spójrz człowieku na te warunki. Podoba Ci się ten Mariot ???? Bo qrwa tak o więzieniu piszesz. Byłem i nikt mi nie wmówi ,że jest inaczej.

qwerty777
2013-04-26 11:02:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja wiezienie widze tak : Kazdy skazany ( obojetnie za co) musi pracowac sam na siebie i dodatkowo na rodzine osoby jakiej wyrzadzil krzywde ( 50/50) . Cale wiezienie jest utrzymywane z pieniedzy pracujacych wiezniow i ani grosza do tego nie doklada podatnik.

Nick-T_00
2013-04-26 11:09:48
Ocena: 4(glosow:6)-+
to teraz qwerty wprowadził swoje refotmy i powstają pytania: dlaczego więźniowie zabierają miejsca pracy bezrobotnym? Co w przypadku, gdy więzień odmówi pracy - zmusisz go biciem, czy będziesz prosił?

qwerty777
2013-04-26 11:13:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dlatego zeby Ci bezrobotni i ludzie jakich skrzywdzili nie musieli ich utrzymywac ;] Jak nie chce pracowac - nie ma zarcia, nie ma wody i spi w kojcu dla psa - jego wybor.

qwerty777
2013-04-26 11:14:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Nick-T_00
2013-04-26 11:20:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
No to dobra, idziemy dalej. Nie chce pracować - nie je, nie pije wody itp. Umiera z wycieńczenia. Kto jest za to odpowiedzialny? Kto płaci jego rodzinie odszkodowanie? Podatnik?

qwerty777
2013-04-26 11:23:45
Ocena: 3(glosow:9)-+
buahahahah - A KTO MA ODPOWIADAC ZA TO, ZE NIE CHCIAL PRACOWAC TYLKO CHCIAL ZEBY GO INNI UTRZYMYWALI ? Obrzydliwy bezmozgi socjalisto - Jak nie chce robic na siebie to niech zdycha w kojcu. Zrobie fundusz dla niepracujacych i bedziesz mogl wplacac na zarcie dla tych ktorym sie robic nie chce i chca jechac na podatnikach...

qwerty777
2013-04-26 11:28:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Co za obrzydliwy socjalista ... sluchaj typie - to moze placmy wszystkim na wolnosci za nic co ? Niech nie pracuja - tacy jak ty - zwolennicy rozdawania i utrzymywania innych beda nas utrzymywac co ? Pozamiatales system pytaniem : Kto jest winny za to, ze czlowiek umarl bo nie chcialo mu sie pracowac? .... mistrz po prostu. bezmozgi socjalista wychowany przez tvn.

Lisek85
2013-04-26 11:32:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
jakie odszkodowanie nick co ty piszesz wszyscy chcą odszkodowania a gdy ktoś ginie na państwowej drodze przez pijanego państwowego urzędnika, adwokata, sędziego innego muja dostaniesz odszkodowanie ??? nie ma nic powinno być tak jak w Rosji zabił do gułagu i jednego śmiecia mniej

Nick-T_00
2013-04-26 11:57:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Poziom rozmowy spadł poniżej poziomu, na którym mógłbym z tobą podyskutować.

qwerty777
2013-04-26 12:03:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie. Po prostu jak przystalo na tepego socjaliste uciekasz gdy brakuje argumentow. Ale nie martw sie - to normalne u takich malych bezuzytecznych pionkow jak Ty. uciekaj wiec - i zanim zaczniesz glosic swoje glupoty kolejny raz - upewnij sie, ze nie ma na sali nikogo kto potrafi myslec i zrobi z ciebie posmiewisko.

zyzy33
2013-04-26 12:09:33
Ocena: 3(glosow:5)-+
Napisał ci, że nie chce z tobą dyskutować i ja go rozumiem. Nie wiem tylko po co to dalej ciągniesz i nadal mu ubliżasz? Nie potrafisz gadać normalnie? Jak jesteś chamem i sprowadzasz rozmowę do poziomu chama, to nie dziw się, że ludzie kończą dyskusję.

mcebury
2013-04-26 12:59:31
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ty ŁaJt PaŁer... Dawno równie głupiego prawiczka nie widziałem... Pośmiewisko to robisz z siebie. Łeb ci wyprały skrajnie prawicowe środowiska i kłapiesz mordą zanim się zastanowisz co powiedzieć... Twoja wizja więzienia jest tak durna że ręce opadają.

aneta.buziaczek
2013-04-26 17:08:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
ma racje, że więzień powinien pracować na swoje utrzymanie. Ale lewactwo nadal w imie opetanych praw człowieka, będzie udowadniać, że w pierdlu więzień ma mieć lepiej niż uczciwy człowiek na wolności zapier...jący za 1500zł na mc

mcebury
2013-04-26 18:37:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ludzi się kara i odosabnia od innych po to żeby więcej nie dopuścić do zbrodni. Kara daje do myślenia, odosobnienie (np. w kwestii dożywocia) zapobiega ponownej zbrodnie poprzez osadzonego... Ale to kosztuje, nie ma nic za darmo to raz. Dwa wcale więźniowie nie mają tak kolorowo jak się wam wydaje. Nie można ich wyrzynać jak zwierzynę, albo traktować jak żydów w obozie koncentracyjnym.

BombowyAhmed
2013-04-26 10:44:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie wiem. ps: kto ze mna idzie napadać na staruszki w parku?

thedosiek
2013-04-26 10:41:53
Ocena: -2(glosow:6)-+
Zwykłe pieprzenie. Mój syn byl w areszcie za posiadanie zwykłej marihuany... przez pierwsze 2 tygodnie schudł na więziennej diecie 8 (osiem!) kg.

marcinko83
2013-04-26 10:54:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
bez urazy,ale może inni więżniowie zabierali mu jedzonko...

narkuz
2013-04-26 11:16:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
HAHAHA pewno na frajerni siedział i nic do powiedzenia nie miał , weż ogarnij

thedosiek
2013-04-26 11:18:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nikt mu nic nie zabierał. Tam po prostu tak mało (i byle co) dają jeść... Nie, nie siedział na frajerni.

lordunderground
2013-04-26 13:54:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
to po ch** chodzi z trawką, myślisz cwelu że w szpitalu się nie chudnie przy tym syfskim jedzeniu

mcebury
2013-04-26 18:40:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
narkuz - Areszt to nie więzienie klaunie więc "weź ogarnij". lordunderground - a ty nie mów do kogoś cwel jak sam masz napisane na koszulce...

gurool
2013-04-26 10:18:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo to POlska, a nie Francja elegancja

qwerty777
2013-04-26 10:17:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
Bo zyjesz w kraju Donalda. Pewna teoria mowi, ze Donald chce podniesc standard bo zamieszka tam w niedlugim czasie wraz ze swoimi kompanami.

Nick-T_00
2013-04-26 10:55:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Acha, to ten wredny Donald wszystko zmienił. Za PiSu więźniowie nie mieli żadnych praw i przywilejów. Bredzisz jak zwykle.

qwerty777
2013-04-26 11:00:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
Za PISu to chleb byl 2x tanszy. Oczywiscie ich nie popieram - bo PIS to jedynie mniejsze zlo niz biurokratyczny kraj Donalda. Oni i tak wszyscy sie nadaja do jednego wora w ramach ostatecznego pozegnania ostatniej partii komunizmu. Potrzeba mlodych i ambitnych a nie starych oprawcow podatkowych.

Nick-T_00
2013-04-26 11:11:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
minimalna krajowa wynosiła wtedy ok. 900 zł - znasz pojęcie inflacji?

qwerty777
2013-04-26 11:16:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Inflacja ? Podnoszenie podatkow tlumaczone spadkiem sily nabywczej pieniadza? Czy znasz to inne pojecie jakim karmi sie takich jak ty? :) Co to jest minimalna krajowa? Nigdy nie doswiadczylem...

zyzy33
2013-04-26 12:02:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
2013-04-26 13:57:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za PiSu była inna sytuacja gospodarcza na CAŁYM świecie i wszędzie było wtedy lepiej... Może winny temu nie jest Donek tylko blog Kasi Tusk?

PrezesLublina
2013-04-25 22:14:44
Ocena: 1(glosow:7)-+
a byles kiedys tam? wiesz jak to jest? twoja wrzuta jest bez sensu. zadales sobie pytanie czemu tam trafili? nie. jestem zwyklym populista. zastanow sie zanim cos takiego wrzucisz.

beethoveen
2013-04-25 22:03:01
Ocena: 1(glosow:9)-+
Totalna propaganda. Więzień nigdy nie ma, nie miał i prawdopodobnie nie będzie miał takich luksusów jak to wszyscy postrzegają. Lwia część tego co przeznacza państwo na skazanego, przeznaczona jest na całą machinę nazywaną administracją więzienną. Dla skazanego lub aresztowanego luksusem jest mielony składający się z 50% papier toaletowy 30% panierka 5% jakieś bliżej nie zidentyfikowane mięso 15% nie wiadomo co. Jeżeli uważacie że jest tam tak różowo, to kto wam broni przecież bramy więzienne stoją przed wami otworem.

wolanka
2013-04-25 12:05:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
To ja wam zycze isc do szpitala na 1 miesiac i z zakazem odwiedzin :P 20 kilo mniej bedzie :P

stach1947
2013-04-25 10:19:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
Bo za nimi (osadzonymi) stoi Amnesty International, a za chorymi tylko ich rodziny.

wojna86
2013-04-25 09:57:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
nie byles to nie pierdol, żalcie z dupy warunki jeszcze gorsze

zbukzbuk
2013-04-25 23:59:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
a co to jest jakaś nagroda, żeby miało być pięknie?

FreshMind85
2013-04-28 09:27:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
A TO JEST TO ZE WSZEDZIE CZLOWIEK POWINIEN BYC TRAKTOWANY Z GODNOSCIA A W WIEZIENIU NIE JEST !

GandziarzNnN
2013-04-25 09:00:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bo to Polska ;)

ulfe
2013-04-25 07:44:56
Ocena: -3(glosow:15)-+
rzeczywiscie nie rozumiesz... 1. zawsze trzeba miec na uwadze, ze osadzony nie musi byc winny, w historii cywilizacji moze byc nawet wiecej blednych wyrokow niz slusznych; 2. nawet jesli ktos popelnil blad w swoim zyciu, nie skreslamy go, my spoleczenstwo, jesli uwazasz, ze kogos nalezy skreslic dzialaj aby znow usmiercano skazancow 3. z tych samych powodow dla ktorych m.in. ty masz ochrone(swoje prawa), pewne prawa musi miec wiezien, nie jest gorszy od ciebie, niejeden pewnie jest lepszy 4. to, ze rozne urzedy dosc kiepsko dzialaja, raz z powodu swojej zlej organizacji, raz z powodu przepisow

ulfe
2013-04-25 07:49:33
Ocena: -3(glosow:3)-+
raz z powodu polecen od przelozonych, to nie znaczy, ze inne urzedy maja pogorszyc swoje dzialanie i poziom odpowiedzialnosci w podejmowaniu decyzji, tak aby zrownac poziom z tymi najgorszymi czesciami aparatu urzedniczego 5. jesli i ty jestes zmuszony zyc przez nieraz 10 i wiecej lat z typami spod ciemnej gwiazdy(srednio 1 typ na 2,5 m kw) to chetnie bym zobaczyl na to dowody, nawet ja marnujac niejedna szanse w swoim zyciu musze dzielic 20m kw z tylko 1 osoba, niejako luksus (zupelnie pomijajac fakt, ze wciskanie ludzi w duzych liczbach do malych cel szkodzi zdrowiu, a jak kogos zamkniesz to

ulfe
2013-04-25 07:52:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
badz chociaz odpowiedzialny, chodzi o zdrowie i zycie ludzkie)

acer326
2013-04-25 14:57:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
A co bierzesz,że takie idiotyzmy wypisujesz?Osadzonemu NALEŻY się wikt (kcl)na dzień,i opierunek.Spotkałeś się kiedyś ze stwierdzeniem,że dziecko potrzebuje?Znam kilku gości,którzy w listopadzie coś zmalowali-dokładnie wiedzieli co-po to aby "przezimować"w pierdlu
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda
  •  Absolwenci Collegium Humanum o sobie
  •  Do tego to się sprowadza
  •  Diagnoza
główna
Dodano: 24.08.2018, 18:20:04   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 88Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0