lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Stop islamizacji europy
główna
Dodano: 29.04.2013, 23:52:16   przez: aaarob
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 734  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Krzysiek_28
2013-05-01 11:53:58
Ocena: 15(glosow:33)-+
J#bać PiS , PO i inne ku#wy rządu ! Jeśli Polacy sami na to nie pozwolą to te Islamskie ścierwo nie podbije Polski !

rastadeath
2013-05-17 14:35:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
jesli zas chodzi o islamizacje Europy , faktem jest że nadużywają oni przywilejów jakie im daje wolność słowa i religii w naszym świecie i musze zgodzić się z tym że to oni muszą się dostosować do kultury krajów do których przyjeżdżają i żyją w nich , a jeśli im się nie podoba powinno ich się deportować , niech wracają do siebie bez względu na status polityczny , ciekawe gdzie bedzie im lepiej???? natomiast ci co się dostosują do naszej kultury niech sobie żyją tak jak lubią w zgodzie z wlasnymi zasadami , ale niech szanują naszą wiare i kulture w innych wypadkach powinno sie ich deportowac

rastadeath
2013-05-17 14:34:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
jesli zas chodzi o islamizacje Europy , faktem jest że nadużywają oni przywilejów jakie im daje wolność słowa i religii w naszym świecie i musze zgodzić się z tym że to oni muszą się dostosować do kultury krajów do których przyjeżdżają i żyją w nich , a jeśli im się nie podoba powinno ich się deportować , niech wracają do siebie bez względu na status polityczny , ciekawe gdzie bedzie im lepiej???? natomiast ci co się dostosują do naszej kultury niech sobie żyją tak jak lubią w zgodzie z wlasnymi zasadami , ale niech szanują naszą wiare i kulture w innych wypadkach powinno sie ich deportowac

rastadeath
2013-05-17 14:46:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
jeśli chodzi o terroryzm i fanatyzm religijny u muzułmanów to jest to niewielki % w skali światowej i dotyczy około 50 tys ludzi , Islam w samym założeniu jest religią pokoju i równouprawnienia , tylko jest źle rozumiany i przekładany , co wykorzystują extremisci w śród nie wykształconych ludzi a takim jest łatwo wmówić że ich wiara jest jedyna i prawdziwa i że warto dla niej zabijac i oddawac życie . Z drugiej strony to my dla nich wczesniej bylismy terrorystami co się bedzie odbijalo na krajach zachodu jeszcze przez bardzo długie lata.

rastadeath
2013-05-17 14:23:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie rozumiem ludzi pakujących wszystkich do jednego worka , nie wszyscy muzułmanie są źli nie wszyscy są dobrzy , ale pomysleliscie kiedyś czemu muzulmanie nienawidza chrzescijan???bo to chrzescijanie pierwsi zaczeli narzucac im swoją religie przemocą i mieczem , to kraje europejskie okupywaly wiekszosc tych kraii i traktowały muzułmanów w kategorii gorszego człowieka , okradając ich z ich bogactw naturalnych do dnia dzisiejszego, tak wiec dalismy im dużo powodów do nienawisci w stosunku do nas i trzeba na to dużo czasu aby to się zmieniło

rastadeath
2013-05-17 14:15:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
w Polsce wschodniej od setek lat istnieje mniejszość islamska , pozostałość po osadnikach Tatarskich i jakoś nie słyszało się nigdy o nakłanianiu przez nich do zmiany wiary innych społeczności religijnych do przejscia na islam i od setek lat żyją razem w tamtym rejonie w pokoju trzy bardzo różne religie Prawosławie , Chrześcijanie i Muzułmanie!!!

rastadeath
2013-05-17 14:09:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Po za tym w Europie też istnieją kraje muzułmanskie lub takie w których dominuje islam np. Bośnia i Hercegowina oraz Albania , to nie czyni z tych krajów zagrożenia dla Europy , a kultura w tych krajach jest bardziej Europejska niż islamska i zupełnie się różni od sposobu myślenia i życia ludów z krjów Arabskich czy afryksńskich.

rastadeath
2013-05-17 13:59:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie wszyscy muzułmanie są extrymistami , największe panstwo muzułmanskie na świecie to Indonezja licząca około 200 milionów mieszkanców i jakims dziwnym trafem nie ma w tym kraju przymusu wyznawania islamu , żyją tam również chrześcijanie i buddysci , na dodatek jest to bardzo goscinny naród i rzadko kiedy się słyszy że dyskryminuje się tam wyznawców innej wiary.Prawo chroni tam tak samo kobiety jak i mężczyzn , za zdrade sa takie same przewidziane kary dla obu płci i nie jest to ukamieniowanie. to dotyczy wielu innych muzułmanskich panstw ,także nie wpychajmy wszystkich do jednego worka !!!

guziu27
2013-05-07 21:27:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
islam to zło, ze świętością nie ma nic wspólnego.to czysta esencja nienawiści i zła.bo co to za bog który wynagradza za zabijanie?ci chorzy ludzie powinni wynieść się z zachodu i wracac do azji i niech się tłuką i wysadzają do bólu

rastadeath
2013-05-17 14:56:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
sam jestes czyste zło , gówno wiesz o islamie i sie wypowiadasz

Setareh
2013-05-07 12:58:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdybyście więcej wiedzieli o prawdziwym Islamie nie było by tu tak debilnych komentarzy. Ja jestem ZA, chociaż nie było by kure*stwa jakie jest teraz :) Bo tylk oz tym kojarzy się Polska jak i Europa, a szkoda.

Maryyyjusz
2013-05-06 19:03:30
Ocena: -7(glosow:7)-+
Ja bym bardziej się bał o Żydów niż o Islam. Tym bardziej że Islam to religia miłości a Żydzi sprzedaja swoich i mordują za Szekle. Na całym świecie jest więcej Żydów niż Islamistów...Wystarczy popatrzeć na Nasz Rząd np. Jacek Rostowski

ciap6ciap
2013-05-04 01:00:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja osobiście nie mam nic ani do chrześcijaństwa, ani do islamu. Znam jednak wielu muzułmanów, którzy mają tyle wspólnego z tymi ekstremistami, co zwykły chrześcijanin z moherowymi beretami. Wkurwia mnie natomiast ta cała palikociarnia i lewacy, których celem jest nie równość, lecz dyskryminacja większości przez mniejszość, ale również skorumpowany kościół, który zamiast, jak głosi definicja kapłaństwa, głosić dobrą nowinę oraz służyć bogu oraz ludziom a także żyć w ubóstwie, zajmuje się zarabianiem grubej kasy na zwykłych wiernych. Cóż... Zyjemy w chorym świecie

Setareh
2013-05-07 13:00:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Brawo, zgadzam się :)

rastadeath
2013-05-17 14:57:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
zgadzam sie z tym rowniez

Rebus364
2013-05-03 16:09:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Narazie nie grozi nam masowa imigracja muslimów bo mamy za mały socjal.Ale w przyszłości sytuacja może ulec zmianie.

GotoToiletXD
2013-05-03 15:35:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kto jest za tym aby zrobić kolejną krucjatę ?

m21w2s2
2013-05-02 13:08:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mzsms
2013-05-02 13:07:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Odwracamy się od Chrześcijaństwa, wręcz je atakując. Nie utożsamaiaj księży pedałów i pedofilów z Chrześcijaństwem. Laicyzacja nie jest lekarstwem. Wystarczy, że islamskie psy dojdą w którymś z krajów do władzy i nie będzie mowy o laicyzacji - wprowadzą szariat i koniec. Lewackie psy mówią o multikulturowości i odrzuceniu religii - zobaczcie do czego to doprowadza.

ciap6ciap
2013-05-04 00:58:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tomo84
2013-05-02 11:51:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
jak bede stary i niedołezny to ubiore moherowy berecik,obladuje sie dynamitem i pojde do meczetu sie wysadzic...

miszcz82
2013-05-02 09:29:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

omega4relay
2013-05-01 23:44:21
Ocena: -7(glosow:13)-+
Stop chrystianizacji wszystkich krajów dookoła. :)

yeti1992
2013-05-03 00:06:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
ssij fujare pustynny parchu

kamer95
2013-05-03 20:55:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Setareh
2013-05-07 13:02:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak tak tak! ^^ Tylko na nas kase zarabiają, pedofile.

boxafan
2013-05-01 22:59:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hagen24
2013-05-01 21:07:24
Ocena: 6(glosow:12)-+
Stop niszczenia kultury europejskiej w imię źle pojętej tolerancji i chorej "poprawności politycznej".Muzułmanie jak chcą mieszkać w UE to muszą się dostosować do tutejszych warunków.To się nie tyczy tylko ich ale wszystkich "gości".

payperday
2013-05-02 01:43:43
Ocena: -8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BlackHare
2013-05-02 02:02:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
Co z tego jak jest starsza, skoro mentalnie są cofnięci do czasów średniowiecza? Sporadyczne przypadki, a to dobre xD

tomo84
2013-05-02 11:55:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
payperday jaka by nie byla europjska kultura i zaslepiona kasa to nikt w europie nie dyma owiec jak te zasrane muzulmance,trzeba dokonczyc krucjaty i wybic tych kozojebkow.

hagen24
2013-05-02 20:16:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zastanów się co piszesz.Za początek Islamu przyjmuje się objawienie Koranu,czyli przełom VI i VII w.n.e.W tym momencie w Europie kwitnie już Chrześcijaństwo.W momencie budowy Hagia Sophia(który zawłaszczyli w XV w Muzułmanie)Mahometa jeszcze nie było na świecie.To Twój pierwszy błąd.Szacunek do starszych mają gdy ten starszy jest kapłanem lub głową rodu.Przemoc zdarza się codziennie.A Chrześcijanie z krucjat "wyrośli" kilkaset lat temu.W przeciwieństwie do Muzułmanów.Muzułmanie są co najmniej 5 stuleci w tył.

payperday
2013-05-03 14:01:37
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2013-05-01 20:41:48
Ocena: 1(glosow:11)-+
My jestesmy Polakami !!! Nikt nam tego scierwa nie sprzeda do POLSKI !!!!!! Jestesmy Narodem trzezwo myślącym i z pewnoscia za Nasza zgodą to nie wejdzie !!

ulfe
2013-05-01 21:03:44
Ocena: -7(glosow:15)-+
sam reprezentujesz taki ciemnogrod, tylko modlisz sie do innych figurek; minus na zachete

szulcik
2013-05-01 21:23:51
Ocena: 2(glosow:10)-+
No jezeli popierasz ,gwałcenie kobiet ,pedofilię i samobójcze ataki religijne to !! Szczerze wątpię bym propagował ten no jak nazwałeś ?? Ciemnogród?? Mogę napisać ,ześ hańbą dla Naszej Polskości !! Żeś wstydem dla Naszych pradziadów walczących za Naszą Ojczyznę !!

I-like-trains
2013-05-01 23:35:35
Ocena: -5(glosow:7)-+
Wstydem to ty jesteś szulciku. Swoimi wypowiedziami prezentujesz podobną nienawiść do rodaków jak i wspomniani islamiści i tym właśnie reprezentujesz ten ciemnogród. Marsz do książek i odrobić prace domową. W wypowiedzi @ulfe nie widze nawiązania do pedofilli gwałtów itp. Czyżby niektórzy katolicy nie byli też pedofilami i gwałcicielami? Czym się różnią? Moim zdaniem tylko tym, że jedni wyznają mitologię katolicką, a drudzy mitologię arabską.

szulcik
2013-05-02 07:14:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Cofnij sie grubo ,grubo do innych moich komentarzy z reszta pewnie znasz je na pamieć jak mi sypiesz minusy z prawa i z lewa ,przeczytaj komentarze ,gdzie dotyczą pedofili czy ksieży czy innych tzw.kowalskich !! Zawsze była pogarda i gdyby była kara smierci własnie bym stosował dla każdego takiego pierd..nego ścierwa! wiec mi nie wmawiaj ,ze akceptuje coś ,tylko pod innym przebraniem bo juz upadasz taka wypowiedzia na totalne dno!!

szulcik
2013-05-02 07:18:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
I love train Ty jestes Kobietą ??? ale tak powaznie mi odpowiedz na pytanie .. Nibiru niby nyła Bogini katz no niby tez wiec Ty jako koontynuacja powinnaś byc w zasadzie .. Poważnie odpowiedz mi na pytanie Czy jestes Kobietą ?? Z krwi i kości od urodzenia? Jezeli tak ? To dlaczego akceptujesz islamizm ??Przecież tam traktowanie kobiet równa sie z traktowaniem zwierzecia ,a nawet gorzej !! Kobiety tam nie maja zadnych praw!!

szulcik
2013-05-02 07:22:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
Sa traktowane jak typowy śmieć z ulicy !! Czy chciałabys byc tak traktowana ?? Czy chciałabys byc zgwałcona przez takiego brudasa ,a pózniej została ukamienowana ,bo ważniejszy honor rodziny ,bo gdzie taka ,,babę" trzymac pod dachem ... Czy tego bys chciała dla Naszego Narodu !! Dla swoich dzieci ?? Dla ich dzieci ??? zastanów sie bardzo ,ale to bardzo dobrze i odpisz mi ...

I-like-trains
2013-05-02 15:17:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
@szulcik: Nie obchodzi mnie czy jakiś zabobon o nazwie nibiru czy jakaś bogini katze (pewnie z kot z niemieckiego - stąd rodzaj żeński - die Katze) była kobietą czy nie. Ty zapewne wiesz najlepiej skoro wyznajesz te bóstwa. Mi się nawet o nich nie chce czytać, zaś o nibiru tylko słyszałam z przepowiedni majów, ale jakoś lipnie im to wyszło. Co do twojego pytania czy jestem kobietą od urodzenia - OCZYWIŚCIE ŻE TAK głupolku - masz problemy z płcią to porozmawiaj z Grodzką, a ona cię pokieruje co i jak.

I-like-trains
2013-05-02 15:29:20
Ocena: -2(glosow:6)-+
Co do "islamizmu" - coś takiego nie istnieje. Jest tylko islam. Co do akceptacji czy nie - jestem osobą tolerancyjną i nie zamierzam nikomu mówić w co ma wierzyć a w co nie. Są islamiści wyznający Dżihad (który ma też różne swoje stopnie) i są tacy którzy tego nie uznają lub ograniczają do minimum, podobnie jak katolicy konserwatywni oraz niepraktykujący. Czy katolicy nie zabijali? A zbrodnie kościoła? A krzyżacy? Schowaj się ze swoimi argumentami. Gdy do wspomnianych przez ciebie incydentów dojdzie w Polsce - na pewno zostanie zaostrzone prawo.

I-like-trains
2013-05-02 15:33:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2013-05-02 16:11:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przez takich jak ty prawo nie zostanie zaostrzone ,wrecz przeciwnie prawo bedzie łagodniejsze dla tych którzy przybędą .. Zrobia taki sam syf jaki jest w tej chwili we Francji!! Jesteś Kobieta i powinnas iż islam jest złem !! Nie twierdze ,ze nasz areligia jest wspaniała , równiez potepiam ksieży ,którzy sa pedofilami i złodziejami najchetniej takich bym wrzucił do pieca i spalił na popiół ..

szulcik
2013-05-02 16:15:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
ale jako kobieta powinnas sie troszczyc o przyszłosc swoich dzieci !! pozwoliłabys ,by twoją córke 12letnia jakis arab szturchał ?? Bo taka u nich tradycja .. Albo ze dostała w łeb kamieniem bo nosiła spódniczke mini i t shirt bez ramiączek ?? Zastanów sie Kobieto !! apel do ciebie !! Nie mowie bys zaczeła nadawac jak ja ,ale troche rozumu ,troche spojrzenia w dalszą przyszłośc ,przyszłosc dla naszych dzieci!!

szulcik
2013-05-02 16:19:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
Taka akceptacją i totalną tolerancją nie wnosisz niczego dobrego !! Proszę cie o pomyslunek i zdrowy rozsądek ...

ulfe
2013-05-02 16:48:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
jedno z drugim ma niewiele wspolnego, wrzuciles az 3 komenty do zminusowania? i to wszystko tylko dla mnie? :>

I-like-trains
2013-05-02 22:39:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
@ulfe - podziel się - też chcę zminusować. @szulcik: Co do palenia księży - to przestań pier**lić a zacznij coś robić. Zacznij od wybudowania piecy do tego celu. PS "nasza religia"? Może twoja, ale na pewno nie moja. Ale abyś się nie bał uspoje cię - islamistką nie jestem.

Setareh
2013-05-07 13:05:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
I-like-trains podobają mi się twoje komentarze :) Cieszę się, że jest jeszcze w Polsce ktoś taki. Pozdrawiam serdecznie

damian.szefo
2013-05-01 20:22:26
Ocena: 2(glosow:10)-+
Wy którzy atakujecie religie katolicką i bronicie muzułmanów w imię tzw. tolerancji pamiętajcie że katolicyzm nie zmusza nikogo do wiary muzułmanie nie dadzą wam tego komfortu więc pomyślcie czy rzeczywistość w której się obudzicie za kilka lat będzie przepełniona tolerancją dla niewierzących w Allacha

payperday
2013-05-01 17:48:38
Ocena: -11(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-05-01 18:45:56
Ocena: 4(glosow:12)-+
O czym ty piszesz?! Zobacz jacy tolerancyjni są muzułmanie w stosunku do niewiernych i jakie podejście mają do kobiet i ich praw. Tolerancja? Nie działa w obie strony. Najlepiej zaatakować katolików, tak najłatwiej.

payperday
2013-05-01 19:11:20
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-05-01 19:16:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie ma czegoś takiego jak zasymilowani muzułmanie europejscy. To jest jedna z nielicznych grup które się wtapiają się w kraj w którym żyją tylko zmieniają go pod siebie. Prawa kobiet, a w którym kraju, szczyt marzeń to edukacja. Im przeszkadza każde inne niż ich wyznanie.

marcinko83
2013-05-01 19:25:44
Ocena: 7(glosow:9)-+
nigdy nie zaakceptuje zamachów samobójczych w imię wiary, gwałcenia dziewczynek 11-12 letnich przez 60 letnich dziadów (niby małżeństwo ciekawe czy byś córke wydał tak?)w imię wiary, oblewania i oszpecania kwasem kobiet tylko dlatego,że chcą się od tego uwolnić,payperday przestań bronic wiarę obrzydliwą ,a może jak ci się podoba to przejdż z katola na muzułmana jak ci tak żle w tej naszej wierze ojców i pradziadów to o co chodzi

payperday
2013-05-01 20:17:18
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-05-01 20:52:58
Ocena: 5(glosow:9)-+
A ty pewnie byłeś w krajach muzułmańskich? Może w Turcji albo Egipcie na wakacjach, jak tak to też guzik wiesz. My szanujemy kobiety i ich prawa; to jest normą i nikogo to nie dziwi. Porównaj status kobiety w islamie i nie pisz głupot. Z jednym się zgodzę że pochodzimy od jednego Boga, tylko oni uważają się za lepszych a nas traktują jak wrogów i ścierwo. Zwyrodniała katolicka rodzina? A jak muzułmanie zabijają swoje dzieci w imię honoru rodziny, dopuszczają stosunki z nieletnimi, pedofilię, gwałcenie kobiet to wszystko ok. Ach cie źli katolicy :)

payperday
2013-05-01 21:03:23
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-05-01 21:05:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tego nie kwestionuje ale świat nas otaczający nie zawsze jest taki piękny jakbyśmy chcieli. Pozdrawiam :)

n4xt
2013-05-01 17:18:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dziwator
2013-05-01 17:19:19
Ocena: -3(glosow:3)-+
i potem Polacy sie dziwia, ze ich nigdzie nie chca i uwazaja ich za wiesniakow. wiecej takich jak ty i Polska bedzie daleko za trzecim swiatem.

dziwator
2013-05-01 17:04:37
Ocena: -3(glosow:5)-+
NAJBARDZIEJ SWIECKIMI PANSTWAMI W EUROPIE SA TURCJA I ALBANIA - KRAJE MUZULMANSKIE. CZY ZESWIECCZENIE POLSKI WAS TAK PRZERAZA?

damian.szefo
2013-05-01 18:51:36
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie zeświecczenie tylko islamizacja. W Turcji gdyby nie silna pozycja wojska to wprowadzili by porządki religijne. Zobacz jak zachowują się np. we Francji i WB. Świeckim państwem to jest Francja i do czego to ich doprowadziło, krzyże zdjęli ze ścian ale z tradycyjnymi strojami muzułmanek nie dali sobie rady, na ulicach modlą się do Allacha, zatrzymując ruch uliczny a porządku pilnują bojówki muzułmańskie jak SS w hitlerowskich Niemczech. NIE PISZ O CZYM NIE MASZ POJĘCIA

dziwator
2013-05-01 17:02:58
Ocena: -7(glosow:9)-+
Pie...nie przerazonych ksiezulkow. Europa skutecznie pozbyla sie watykanskiej zarazy i na pewno nie pozwoli Muzulmanom sie opanowac. a ksiezulkow przeraza, ze Muzulmanie maja takie same prawa jak Chrzescijanie i wszyscy inni. nie zapominajmy, ze wszystkie glupoty o ktorych wypisujecie sa dozwolone w krajach, gdzie islam siedzi w panstwie tak samo mocno jak katolicyzm w Polsce, ale nie sa dozwolone w krajach cywilizowanych.

klisza08
2013-05-01 17:34:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
zamiast tak smecic na temat wielkosci Polski nad "muzulmanska zaraza"-lepiej lec dzieci robic.Oni nie maja zamiaru nikogo "napadac". Poza sporadycznymi fantatycznymi aktami desperacji-czyli zamachami-prawie kazda rodzina muzulmanska ma minimum troje dzieci.A my?Starzejemy sie,emigrujemy,nie mamy ochoty ladowac sie w pieluchy.Wyginiemy naturalnie......Do roboty!!!!!!!

damian.szefo
2013-05-01 18:55:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Klisz08 masz absolutną rację. Nie pokona muzułmańska armia tylko macica muzułmańskich kobiet. Oni są jak zaraza, żerują na socjalu państw zachodnich i rozmnażają się jak wszy.

ajkaramba
2013-05-01 16:24:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Islamskie sceriwo nie podbije Polski ani Europy -francja juz ich kopie , Polacy beda jak tylko do nas dotra Litwini tez maja ich gdzies, ja w Uk dyskryminuje ich jak tylko moge , szczam na allaha

dziwator
2013-05-01 16:57:47
Ocena: -8(glosow:10)-+
i potem Polacy sie dziwia, ze ich nigdzie nie chca i uwazaja ich za wiesniakow. wiecej takich jak ty i Polska bedzie daleko za trzecim swiatem.

dziwator
2013-05-01 15:13:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
W Polsce panstwo i religia to jedno. wystarczy odpowiednia ilosc Muzulmanow do tego nasi rodzimi Talibowie i juz gotowe.

damian.szefo
2013-05-01 18:57:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
A jak jest w Iranie i innych państwach muzułmańskich. pomyśl zanim coś napiszesz, to nie boli

dziwator
2013-05-01 15:12:05
Ocena: -5(glosow:7)-+
Polska moze i tak bedzie wygladac, ale reszta Europy nigdy. W Europie jest rozdzial panstwa od kosciola i nie ma mocy, zeby Islam zawladnal Francja, Wielka Brytania, Szwecja czy Holandia. Chrzescijanstwo nie dalo rady, to i Islam padnie.

monster0
2013-05-01 14:35:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
/watch?v=K5FuE5Wcv7o polecam zobaczyć

pppp9
2013-05-01 14:27:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
won z islamem musimy walczyć żeby te gówno znikło z naszego życia to są dekle

AndreasEngel
2013-05-01 14:22:05
Ocena: -6(glosow:8)-+
A więc jesteście przeciwko moralizacji Europy.... Powodzenia w europejskim świecie chamstwa ^.^

ewamario
2013-05-01 13:44:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
i znowu przydałby sie Sobieski!!!! A to kobiety powinny sie bać, bo stringi przejda do muzeum!!!

dziwator
2013-05-01 15:20:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
Sobieski byl najwieksza porazka w Polskiej historii. Dal sie wciagnac w wojne, ktora kosztowala wszystko co Rzeczpospolita miala i to czego nie miala. Wojne, ktora byla korzystna tylko dla Swietego Cesarstwa Rzymskiego - oni zdobyli wszystkie bogacta Imperium Ottomanskiego i zajeli wiekszosc europejskich posiadlosci tegoz imperium. Wojne, ktora wykonczyla Polske i dala poczatek upadkowi Rzeczpospolitej. mowi sie, ze krolowiepo Sobieskim byli kiepscy, ale po Sobieskim juz nie bylo czego ratowac. wojna z Turcja dla wielkosci Swietego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego.

dziwator
2013-05-01 15:22:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
krotko mowiac: Sobieski zniszczyl Rzeczpospolita przez takie myslenie jak twoje.

damian.szefo
2013-05-01 19:01:15
Ocena: -3(glosow:3)-+
I RP nie zniszczył Sobieski i takie myślenie. Jedyne co można zarzucić Sobieskiemu to nieumiejętność wykorzystywania zwycięstw ale w naszej historii to nic niezwykłego. I RP zniszczyło liberum veto i głupota naszych elit, co przyczyniło się do osłabienia państwa, gdzie nasi sąsiedzi rośli w sile.

siecino1
2013-05-01 13:34:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Drogie dzieci, muzułmanów do Europy ściągnęły państwa europejskie, bo po dwóch wojnach brakowało milionów rąk do pracy. O ile pierwsze pokolenie zadowalało się byle gównem, to ich dzieci urodzone już w Europie nie chcą być obywatelami 2-ej kategorii. Przeczytajcie sobie "Wojnę światów ?" Kłodkowskiego (książka dla co najmniej licealistów). Sprawa jest zdecydowanie bardziej złożona niż się powszechnie sądzi. Media goniące za sensacją nie są wiarygodnym źródłem.

tashunkewitko
2013-05-01 13:49:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
siecino1 - to jedna sprawa, nie zapominaj też o koloniach, ale druga sprawa jest taka, że w imię poprawnosci politycznej fala tysięcy uchodzców dalej zalewa Europę. W imię tej samej poprawnosci dostają mieszkania i zasiłki... oczywiście z naszych podatków, potem wychodzą na ulicę i domagają się wprowadzenia szariatu, oczywiście każdą krytykę nazywają rasizmem. Sami wybierając socjalistów strzelamy sobie w stopę. Pewnie dojdziemy do tego, jak już będziemy uciskaną mniejszością we własnym domu...

dziwator
2013-05-01 15:26:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
do tashunkewitko, kolego w Polsce nie ma w ogole zadnych zasilkow, wiec nie piernicz, ze ktos dostaje zasilki z twoich podatkow. nie wybieraj socjalistow, to bedziesz zapierdzielal na umowe o dzielo za kilka zl na godzine po 80 godzin tygodniowo. sam wybieraj, bo PO i PiS maja za doradcow "ekspertow" Lewiatana. tyle lat sluchania tychze "ekspertow" doprowadzilo do tego co jest teraz.

siecino1
2013-05-01 16:33:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poprawność polityczna nie jest wymysłem muzułmanów, tylko lewaków, którzy chcą zniszczyć tradycyjne społeczeństwo oparte na fundamentach łacińskich. Muzułmanie są tu rozgrywani instrumentalnie. Jaki oni mają wpływ na politykę w Europie ? Żaden.

tashunkewitko
2013-05-02 01:10:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
siecino1 - a czy ja powiedziałem, że jest inaczej? Całkowicie się zgadzam.. i mam nadzieję że również zgadzasz się ze mną.

Hustlin
2013-05-01 13:08:05
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Normandia
2013-05-01 14:42:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tak jasne za gwałt będziemy je kamieniować, a jak jakaś zostawi męża pijaka który ją katuje to jej brat zatłucze ją na śmierć żeby ratować honor rodziny masz rację wszystkie kobiety o tym marzą

siecino1
2013-05-02 09:32:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
I za to Cię lubię Hustlin.

rene30
2013-05-01 13:02:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pacany od klikania na tak muru przed islamizacją nie postawicie.

cyb155
2013-05-01 12:55:40
Ocena: 8(glosow:8)-+
Nie dawno oglądałem dokument o nich i kobiety wypowiadały się jakby miały mózgi wyprane ,że mężczyzna dla nich jest jak bóg i on może je bić i robić wszystko a im nic nie wolno nawet iść na zakupy bez pozwolenia męża na piśmie a jak zgwałci ktoś muzułmankę to ona jest winna tego .Nie żebym był za feministkami ,ale to już gruba przesada

aviga1
2013-05-01 12:21:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
Im więcej pedalskich ustaw w Europie tym więcej tu muzułmanów.Biorąc pod uwagę jak oni traktują swoje kobiety zaczynam się zastanawiać czy to jest jakaś wymowna prawidłowość?

marcinpostep
2013-05-01 12:15:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Islamiści to wirus tego świata. Kobiety nawracają i przymuszają do wszystkiego biciem. Zapytajcie islamiste co wasz Bóg zrobił dobrego dla was... I niebędzie wiedział/a co powiedzieć pewnie będzie was chciał wysadzić w powietrze albo ściąć... A nasz Bóg dał syna by za nas umarł... I poczytajcie sobie jak cwaniacko zasiedlają Europe.. A w Polsce jak przegną pałe to napewno Polacy się nimi zajmą...

wojti.olsztyn
2013-05-01 12:07:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
muzułmanów trzeba eliminować jak karaluchy

Krzysiek_28
2013-05-01 11:53:58
Ocena: 15(glosow:33)-+
J#bać PiS , PO i inne ku#wy rządu ! Jeśli Polacy sami na to nie pozwolą to te Islamskie ścierwo nie podbije Polski !

Wiesniakznetu
2013-05-03 16:33:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dokładnie tak. Będziemy walczyć!

cotca
2013-05-01 11:51:23
Ocena: 9(glosow:9)-+
Jako kobieta czuję się w obowiązku podpisać się pod tym hasłem. Kto jak kto, ale to właśnie my, kobiety, najbardziej ucierpimy jak ta zaraza opanuje Europe.

x_x_x_x_x_x_x_x
2013-05-01 11:50:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
Islam ma swoją budę i niech w niej siedzi. Ważne że w Polsce nie próbują wdzierać swoich praw.

thoroo
2013-05-01 11:42:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oficjalny strój kobiet w ZEE ( ZJEDNOCZONE EMIRATY EUROPEJSKIE )

Shoogun
2013-05-01 10:52:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ameno pro

mzsms
2013-04-30 14:41:05
Ocena: 5(glosow:21)-+
PiS to partia raczej prawicowa, patriotyczna i silnie związana z religią katolicką - to wszystko pozwala sądzić, że nie pozwolą na plagę islamu (j**anego islamu!) w Polsce a i może w Europie...

tashunkewitko
2013-05-01 10:53:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
PiS, to nie zadna partia prawicowa, Kaczyński podpisał Traktak Lizboński tym samym opowiadając się za Europą, czyli za poprawnym politycznie EUROSOCJALIZMEM jedyna prawicowa partia w Polsce to KNP.

porcupine
2013-05-01 11:33:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
I co zrobią? Zakażą wyznawania islamu? Powodzenia - tak samo próbowano zakazać wyznawania chrześcijaństwa, a do dziś ta plaga rozlała się po całym świecie. Jedynym sposobem na zatrzymanie islamu jest laicyzacja państwa, a nie próba zastąpienia jednej choroby drugą.

tashunkewitko
2013-05-01 11:40:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
porcupine - nikt nie może tego zakazać, jedyne co można to zaostrzyć procedury imigracyjne i wizowe... problem w tym, że socjaliści tego nie zrobią, a mogą je nawet złagodzić, jak to się stało np. w socjalistycznym emiracie szwecji ;)

porcupine
2013-05-01 22:27:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wątpię, czy można się bronić przed religią, zamykając granice. Raczej powinno się dążyć do tego (wzorem Francji), by nakazy religijne nie były pod specjalną ochroną państwa, a jeśli komuś stoją na przeszkodzie by normalnie pracować, albo funkcjonować w społeczeństwie, to niech szuka innej pracy albo wyjedzie. Np. zakaz zasłaniania twarzy i głowy to krok w dobrym kierunku.

tashunkewitko
2013-05-02 01:30:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
porcupine - we Francji to już była ostatecznoć - my musimy zapobiegać temu, co ma Francja. Wpisz sobie w yt islam w Szwecji, to zobaczysz do czego doprowadzili socjaliści. Trzeba zapobiegać, a nie "leczyc".

luc-o
2013-04-30 09:23:07
Ocena: 2(glosow:6)-+
Islam RAUS !

tashunkewitko
2013-04-30 00:42:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak chcecie zatrzymać islamizację, to nie możecie głosować na PO, PiS, a zwłaszcza SLD i RP, o tej dzi..e PSL nie wpomnę.

dedede66
2013-04-30 01:29:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
A kogo bys doradzil?

davidstar
2013-05-01 10:17:46
Ocena: 10(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tashunkewitko
2013-05-01 10:49:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
dedede66 - tradycyjnie KNP.

szulcik
2013-05-01 20:49:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Z tego co słyszałem to poglądy takie typowo polskie ma Korwin - Mikke nie popiera pedałów,wytyka politykom , nie popiera innych wyznań !! Podoba mi sie Gosć !!!

ulfe
2013-05-02 16:11:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
@szulcik akurat Korwik-Mikke jest rozsadny, ale dlaczego ty go popierasz w takim razie? spodobal ci sie? ;> nie wstydz sie, przyznaj sie
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie śmieszno, a straszno
  •  Kler? nie
  •  Prawdziwy
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
Który powstrzymał go przed rysowaniem samochodów. Zapomniał, że nie jest już w internecie.
główna
Dodano: 05.06.2018, 17:59:53   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 487Skomentuj (76) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0