lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
STOP utrzymywaniu zwyrodnialców za nasze pieniądze!
główna
Dodano: 05.06.2013, 20:16:04   przez: zwierzak250477
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 693  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
maryska2112
2013-06-07 13:25:00
Ocena: 22(glosow:34)-+
Kara smierci przez sciecie, krzeslo czy szubienica to tylko szybkie rozwiazanie... Gnoje maja cierpiec jak najdluzej, zdychajac powoli i bardzo bolesnie

sopelek7
2013-07-08 15:27:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jestem za karą śmierci!!!!

paciki
2013-06-15 21:37:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
te bydlaki zyja o wiele lepiej niz niejedna biedna polska rodzina ktora nie ma co do gara wlozyc, dzieci gloduja mordercy zyja jak krolowie

memeo
2013-06-14 22:43:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
ehm, wygląda na to, że żeby mnie ktoś zrozumiał muszę pisać dużymi literami. LUDZIE! KARA ŚMIERCI TO ŻADNA KARA! TYLKO ULŻYMY TEMU OSTATNIEMU ŚCIERWU! POWINNO SKAZAĆ SIĘ NA DOŻYWOCIE, CIĘŻKIE ROBOTY W KAMIENIOŁOMACH! NIECH SAMO NA SIEBIE ZARABIA TO G***O! PRACE PUBLICZNE! TO JEST UPOKORZENIE! NIECH CIERPI I W KOŃCU ZROZUMIE TO COŚ CO ŚMIE SIĘ NAZYWAĆ CZŁOWIEKIEM CO ZROBIŁO I NIECH MA WYRZUTY SUMIENIA! R O Z U M I E C I E?!

aaaaniol
2013-06-15 23:42:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
uwierz-nie beda mieli...jak maja dozywocie to maja to gdzies...;/

FailTV4U
2013-06-12 14:35:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
jakbym spotkał, to bym pobił... biłbym mocno i do końca...

Bartek-oko1
2013-06-12 01:14:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ethnie
2013-06-10 15:59:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
czym zawinili zwykli ludzie? Ano zaraz ci odpowiem: żaden zwyrodnialec nie jest zwyrodnialcem sam z siebie, to społeczeństwo tworzy potwory. Zaczyna się od rodziny przez rówieśników aż po drugie połówki

psychopatka3103
2013-06-10 12:21:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
w glowie mi sie nie miesci jak tacy ludzie moga jeszcze byc na tym swiecie.. sama jestem matka i nie wyobrazam sobie zebym mogla tak potraktowac moja 3miesieczna niunie! dla takich ludzi jak oni powinni gotowac takie samo pieklo jakie przezywaja te dzieciatka!!!!!

barbie94
2013-06-10 09:02:09
Ocena: 4(glosow:4)-+
hola, hola. Ja bym im zrobiła to samo, co oni temu dziecku. Też powinni cierpieć. Bo jak pójdą na ścięcie to szybko umrą, a powinni zginąć w męczarniach...

Migdal1234
2013-06-09 09:42:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
korwin wymyslił rozwiazanie najlepsze praca za darmo a kto nie robi to do beczki i tez robi

memeo
2013-06-14 22:45:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
i to jest rozwiązanie. niech samo na siebie zarobi, co my mamy ich utrzymywać przepraszam bardzo?

CocaineSystem
2013-06-08 17:35:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
Tak to jest jak wyjeżdża patologia do UK, tak bo tam pojechało dużo patologii, która w Polsce nie miała perspektyw bo wiekszośc by poszła siedzieć za przestępstwa, za długi etc - już nie mieli tutaj nic i pojechali. Póxniej taka patologia urodziła dziecko i zakatowali. Zaje*ać takich w chu*!

soldier1987
2013-06-08 15:45:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kamer95
2013-06-08 15:24:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

aaaaniol
2013-06-15 23:45:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
hehe...dobre sobie...i myslisz ze tak jest?

kalikuxy
2013-06-08 13:45:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
śmierć to za słaba kara, morderca powinien to poczuć. przywiazac do krzyża ponacinać żyletką a na koncu niech ptaki się nakarmią. Ekonomicznie i tanio

grzegorz5323
2013-06-08 09:54:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
Łatwo się to mówi, gdy siedzimy wygodnie w fotelach i patrzymy przez pryzmat niewinnych ludzi, ale biorąc pod uwagę karę śmierci należy uwzględnić wymiar sprawiedliwości -który nie jest nieomylny- 1 na 10 więźniów odsiaduje karę za kogoś kim nie jest i za coś czego nie zrobił. Inna sprawa wyrok śmierci nie zmniejszy nakładów finansowych na wykonywanie kar- odludni tylko więzienia, za których utrzymanie i tak trzeba będzie płacić. Biorąc pod uwagę dyrektywy, kara śmierci musiałaby być humanitarna,czyli usypianie za pomocą specjalnych substancji (1wyrok= 10 więźniów na dożywociu -takie są koszty

cavefalcon
2013-06-08 09:44:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

puszekp
2013-06-08 00:27:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
k@rwa nie wierze normalnie nie dociera do mnie

Adrian2712
2013-06-08 00:22:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dziecko przechodziło takie katorgi a mimo to jest uśmiechnięte!Spoczywaj w pokoju Danielku.

raifel
2013-06-07 23:18:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja bym takiego osobnika na polu bambusowum przywiazal. tak jak to robili w chinach. bardzo bolesna i dluga smierc. (bambus rosnie dziennie ok 6-10 cm. i jest zajebiscie ostry)

Azaazel13
2013-06-07 22:48:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zabicie takiego to żadne rozwiązanie... za to ,ze odebral zycie powinien oddac swoje komus innemu, kto potrzebuje nerek, skóry i innych organów. taki smiec powinien byc dawcą, albo manekinem do nauki studentow medycyny. wtedy to i medycyna by poszla do przodu...

szulcik
2013-06-07 22:19:48
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wspaniały komentarz !! juz gość mnie sie podoba !! Kara smierci jedyna z kar sprawiedliwych !!

memeo
2013-06-14 22:48:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
a co mi z tego że to ścierwo, te najgorsze śmieci sobie po prostu umrą? TO MA CIERPIEĆ I TO DŁUGO I BOLEŚNIE, AŻ NIE ZROZUMIE SWOJEGO CZYNU. najlepiej DOŻYWOTNIO.

topornik43
2013-06-07 22:11:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ludzie stajecie się przez to jak oni .Żądając kary śmierci stajecie się jak zwierzęta bez sumienia. A tak ogólnie tym co chodzą do kościoła mówi coś 5. nie zabijaj?.

memeo
2013-06-14 22:49:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
to przykazanie brzmiało 'nie morduj' tak dla ścisłości. nie oznaczało zabijania ogółem, tylko to zabijanie z premedytacją, zabijanie z okrucieństwem etc.

odbytszatana
2013-06-07 21:31:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
czy bedzie nie na miejscu to ze troche zazdroszcze takim dzieciom? nie muszą się męczyć z tymi kałami z piekała u władzy ..jak stop to krwa zróbcie coś żeby to się tak zmieniło bo mam wrażenie że te obrazki nie będą miały żadnego efektu

Nieuk
2013-06-07 21:30:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
jak widzę znów takie gówno to tylko jedno czuje, coraz wiekszą miłość do mojego syna i szacunek dla mojego ojca. glosujcie na Korwina, tylko on może zrobić porządek w naszej ojczyżnie. dość wybierania mniejszego zła i życia w bezsilności! czas na zmiany!!!

suspect99
2013-06-07 20:17:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Matke zabiłbym pierwsza oczywiście byłaby to powolna smierc w najwiekszych mekach

elv333
2013-06-07 19:22:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Swieta prawda!!! BRAWO

Wiesniakznetu
2013-06-07 18:27:50
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kara śmierci jest dobra ale zbyt łatwo jest wrobić niewinnego. Niewygodny konkurent w branży? Nic nie szkodzi. Wrobimy go w morderstwo i sam zostanie zabity przez prawo. Zresztą jest mnóstwo pomyłek, przez które ludzie siedzą w pierdlu długie lata a po 10 latach nagle okazuje się, że byli niewinni

arigold7
2013-06-07 17:45:21
Ocena: 8(glosow:8)-+
z kara smierci jest jeden problem, przeciez czasem po kilkunastu latach okazuje sie ze do wiezienia nie wpakowano przestepce a przypadkowo inna osobe. i co wtedy? traktowac to jak nieszczesliwy wypadek? pech? jakby przepisy mialy to regulowac? powstanie skala pewnosci ze skazany to rzeczywiscie sprawca? mimo tych watpliwosci rowniez jestem za kara smierci dla zabojcow na ktorych sa niepodwazalne dowody

maxym0207
2013-06-07 16:20:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oni powinni mieć religie za "islam" tam byśmy im głowy ścieli bez procesu!

Azaazel13
2013-06-07 22:53:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
o czym ty czlowieku mowisz..? islam? tam sie zabija kobiety bez piardniecia, za to ze meza nie slucha, musza chodzic w tych "kocach" jedno zło zastepowac innym? nienajlepszy pomysl :/

GranFigura
2013-06-07 15:43:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
Kara śmierci i tortury to nie rozwiązanie. Najlepiej jakby te śmieci harowały przez pół życia od świtu do nocy w obozach koncentracyjnych. A potem dopiero zabawa dla katów po której nastąpi egzekucja.

Flafita
2013-06-07 15:21:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jakim trzeba być potworem, żeby tak się znęcać nad dzieckiem które nosiło się 9 miesięcy pod sercem, czuło się każdy jego ruch... Jeszcze nazywają ją MATKĄ. Są ludzie, którzy latami się starają o dziecko i nie mogą go mieć, a takie bydlęta pokroju tych i waśniewskiej mnożą się jak króliki... Każda kara jest za mało surowa. Nic nie wróci życia temu ślicznemu chłopcu.

iggyhexx
2013-06-07 14:40:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
Zgadzam się w stu procentach - śmierć za śmierć. Przykre, że zaraz podniosłyby się krzyki, że łamie się prawa człowieka.. Jakoś tym kurw*m nie było bardzo smutno, że złamali podstawowe - prawo do życia.

cyc1982
2013-06-07 14:11:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
dlatego ja głosuje na Korwina-Mikke,

xxxdraco
2013-06-07 13:48:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kara śmierci to zbyt łagodna kara. Najpierw tortury, najlepiej te same, które zgotowali dzieciakowi. Kiedyś istniał wspaniały zawód - kata. Proponuję powrót do tradycji. Zaraz by się ludziom we łbach poukładało, bo teraz od tej wolności to się tylko wszystko ludziom popieprzyło.

maryska2112
2013-06-07 13:25:00
Ocena: 22(glosow:34)-+
Kara smierci przez sciecie, krzeslo czy szubienica to tylko szybkie rozwiazanie... Gnoje maja cierpiec jak najdluzej, zdychajac powoli i bardzo bolesnie

druid1976
2013-06-07 13:03:52
Ocena: 6(glosow:6)-+
Sam jestem Tatą małego dziecka i nie wyobrażam sobie takiego okrucieństwa. Na pal jak Azję i niech zdychają z tydzień.

wieszjak
2013-06-07 12:54:27
Ocena: -4(glosow:4)-+
nie do końca kara śmierci jest taka dobra bo moim zdaniem gorzej siedzieć dożywotnio w pomieszczeniu 2 na 3m (nie wiem ile ma cela) niż gdyby od razu uśmiercono

Flafita
2013-06-07 15:26:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Cele są dużo większe i bardziej komfortowe niż możemy sobie wyobrazić... Pomijając fakt, że nie mam ochoty utrzymywać tej hołoty ze swoich podatków. Ktoś kiedyś wyliczył, że miesięczny koszt utrzymania więźnia przewyższa koszt utrzymania dzieciaka w domu dziecka. Paranoja. Oni powinni żyć w warunkach gorszych niż bezdomne zwierzęta, a na siebie zarabiać w kamieniołomach po 20 godzin dziennie.

hagen24
2013-06-07 20:05:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Flafita był jakiś czas temu absurd pt:"Wielkie żądania więźniów". Poczytaj ilu było obrońców "uciśnionych" więźniów.Mi też się nie podoba to że ja ze swoich podatków muszę utrzymywać tą hołotę.Wg mnie powinni jakoś zarabiać na siebie, a tacy zwyrodnialcy jak w tym absurdzie to kula w tył głowy.Ale wcześniej kilka dni ciężkich tortur za zamordowanie małego dziecka.Tortury powinny być tak ciężkie że prosiliby o śmierć.

Flafita
2013-06-08 09:47:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wiem właśnie. Też nie rozumiem jak można bronić takie zachowania. W niektórych Stanach w USA jest ciekawy system, że tych najgorszych zwyrodnialców osadza się powiedzmy na 10 lat, po których wykonuje się karę śmierci. Posiedzieliby ze świadomością, że i tak zdechną. Ale u nas jest inaczej... W naszym kraju takie ścierwa bujają się bez wyroku miesiącami, latami - patrz waśniewska. Ja dla takich "ludzi" nie mam litości.

susza89
2013-06-07 12:40:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
kazdy chce kare smierci , jedna partia ( o ile bedzie w sejmie ) chce tego, ale ciemnota znowu wybierze PO lub PiS i tak od zawsze ;/ Na wlasne zyczenie utrzymujecie wiezniow , dajecie sie okradac i zyjecie w bezprawiu .

Izis48
2013-06-07 12:36:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzie są okrutni-żadna nowość,ale zabijanie dziecka to najgorsze co "człowiek"może uczynić.Serce pęka.Coraz więcej tego,a może dopiero teraz się ujawnia takich "rodziców".

posiew
2013-06-07 12:24:51
Ocena: -3(glosow:5)-+
idę o zakład, że autor absurdu jest wzorcowym "miłującym bliźniego" żarliwym katolikiem...

Flafita
2013-06-07 15:31:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nawet jeśli, to Kościół nie jest przeciwny karze śmierci. W skrajnych przypadkach, gdy przestępca jest na tyle niebezpieczny i nie żałuje kara śmierci jest popierana. Nie orientuję się dokładnie w jakich konkretnie wypadkach, ale jestem pewna że tak jest.

zwierzak250477
2013-06-07 19:08:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

yggdrasil
2013-06-07 12:04:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
dalej przyczepiajcie się homosektualistów, bo hetero to idealni rodzice :D

dzinx_7
2013-06-07 11:58:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
sam sie powies idioto... ty myslisz troche???

sangre666
2013-06-07 11:26:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
kara śmierci.ale tylko w wypadku za spowodowanie śmierci z premedytacją. bo jeśli będzie akra śmierci ot tak po prostu jak zwykła kara to lewica zarówno jak i prawica będą najzwyczajniej w świecie wykorzystywać ją do pozbywania się ludzi im niewygodnych. i wtedy nikt nie powie ,że "seryjny samobójca".

Marek23033
2013-06-07 10:50:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
co raz wiecej dzieciobójstwa w tych czasach .... ząb za ząb!

dave1978
2013-06-07 10:44:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zaje..ać to mało takich skur..synów. Powinni zdychać w takich męczarniach jakie zgotowali temu dziecku. Najlepiej publicznie, żeby pokazać im podobnym jak skończą gdy przyjdzie im do głowy tak potraktować bezbronne dziecko.

Ganderth
2013-06-07 10:35:52
Ocena: 5(glosow:5)-+
Żal mi dziecka, a kara jaka by nie była nigdy nie będzie słuszna ani sprawiedliwa. Kara śmierci została wymyślona przez takich ludzi jak matka i ojczym tego biednego chłopca.

nody.kiwertz
2013-06-06 19:09:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fantazyyja123
2013-06-05 20:56:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
żal serce ściska na to jak to dziecko było nieludzko traktowane :(((

BombowyAhmed
2013-06-05 20:37:50
Ocena: -5(glosow:11)-+
i to jest typowy przykład polskiego emigranta - PATOLOGIA. I to nie jest incydent - większość z 2 mln emigrantów to ludzie karani, z marginesu, którzy w polsce nie dostaliby pracy, albo byli z nich wyrzucani ze względu na pijaństwo itd. Może jest spośród nich kilka wyjątków, ale ja nigdy się z takimi nie spotkałem i cieszę się, że nie ma tych brudasów u mnie w kraju.

fantazyyja123
2013-06-05 20:58:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
a z tobą się nie zgodzę moja siostra jest w UK żadna z niej patologia wykształcona po psychologii więc nie przyznam Ci racji

durthu
2013-06-05 21:00:29
Ocena: 3(glosow:9)-+
fantazja - jak po psychologii to musi miec cos z deklem, to udowodnione naukowo. Praktycznie znam dwie "psycholożki", dupniete, że az widać.

fantazyyja123
2013-06-05 21:05:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
po niej przynajmniej nie widać ;)))

BombowyAhmed
2013-06-05 22:33:22
Ocena: -1(glosow:9)-+
no tak - zapomniałem o jeszcze jednej grupie: psycho-socjo-ekonomistach, którzy żerowali na naszym ubogim systemie edukacji na śmiesznych kierunkach - teraz posiadają dyplom o wartości papieru z którego go wyrobiono i żalą się, że nie ma dla nich w polsce pracy. powiedz jej, że jakby troszkę więcej uważała na matmie to miałaby teraz 4 500zł po polibudze.

fantazyyja123
2013-06-05 22:44:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
taaaak??? to wiedz deklu, że moja siostra studiowała na WSB w Nowym Sączu dziennie i sprawdź z łachy swojej ile kosztuje miesięczne czesne, 1200zł razem z językiem. Więc nie wypowiadaj się że za Twoje pieniądze się kształciła, bo gówno prawda! Najpierw zapytaj jeśli masz zamiar oceniać pusty łbie!!!!!!!!!

fantazyyja123
2013-06-05 22:46:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
studiowała to na co miała ochotę i za własne pieniądzę! (no dobra rodziców :P ) ale na pewno nie za Twoje! Cymbał Grzmiący!

BombowyAhmed
2013-06-06 00:16:15
Ocena: -4(glosow:4)-+
srutu-tutu, kij jej w oko :D

fantazyyja123
2013-06-06 00:21:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
nono z tym kijem to też z dala :P :D

durthu
2013-06-07 10:29:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
fantazja, (ale trafiłem heh) ja jestem z Nowego Sącza, ty mi o WSB bajek nie gadaj, tam sie studiuje za kase dlatego takie ceny. Fakt, ze maja duzo kursów dodatkowych(za kase), jednak tam sie NIE trzeba uczyc! Możesz jak masz ambicje, tylko że tam trafiło mnóstwo moich znajomkow którzy na zwykłej uczelni nie daliby rady. Ewenement to był kolo jaki pracuje w UG teraz, co tam ściagał LOL płacił 400 miesiecznie i musiał sciagac na 3jki, bo sie nie uczył. i jeszcze tym sie chwalił. Polibuda Rzeszowska czy Krakowska maja swoja renome nie za takie myki. pozdrów siore, bo tylko UK jej zostało hehe.

Aniolek1989
2013-06-07 10:45:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
fantazyyja123 ... gdybyś umiała czytać ze zrozumieniem nie bulwersowałabyś się tak. BombowyAhmed napisał dokładnie "Może jest spośród nich kilka wyjątków". A co do psychologii Twojej siostry.... na psychologię idą raczej osoby, które same mają jakiś mniejszy lub większy problem...

Adrian2712
2013-06-08 00:29:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
główna
Dodano: 15.07.2018, 01:52:07   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (20) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0