lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak bank wyciągnie z nas maksimum kasy i jeszcze będziemy zadowoleni,że mamy "Bezzwrotną pożyczkę"
główna
Bezzwrotna pozyczka - Idea Bank YTPlay
Dodano: 20.07.2013, 20:33:57   przez: MagicalFire
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 287  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(85)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ivellios1988
2013-07-22 14:31:18
Ocena: 11(glosow:13)-+
Więcej ma w głowie niż w cyckach. To chyba lepiej... a poza tym ładna dziewczyna :)

slaweko777
2013-07-27 22:10:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
dodam że banki nie może dać większego oprocentowania o kredytów i pożyczek niż czterokrotność wysokości stopy kredytu lombardowego NBP. Od 9 maja 2013 r. odsetki maksymalne wynoszą 18%

chersi7968
2013-07-25 20:36:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
oj koleżanko nieładnie kłamać:) koszt kredytu porównanego przy 10% to 14 tyś plus 25 tyś kapitału, razem 39 tyś. W idea jest to 25tyś odsetek i 0 kapitału. Przy 15% jest to43,4tyś a w ideabank 37,5tyś więc chyba coś tu Twoja mamtematyka zapomniała dodać. W chwili obecnej maksymalne oprocentowanie kredytu nie może byc wyższe niż czterokrotnść stopy lombardowej tj 16%. Rzetelne porównanie kredytu powinno pokazać ile wszystkich pieniązków wpłacimy do banku.

Mentosssik
2013-07-24 12:55:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale piękna kobieta

graviti1
2013-07-24 20:27:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
piękna i mądra

aviga1
2013-07-24 00:46:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oj tam, oj tam, Siem czepiasz babo ;)

kristopherus
2013-07-24 00:36:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

xander119
2013-07-23 07:11:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ElectroN
2013-07-23 00:14:19
Ocena: -4(glosow:6)-+
Ale przecież w regulaminie tego bezzwrotnego kredytu jest wszystko opisane.

Kobayashi87
2013-07-23 00:05:47
Ocena: -5(glosow:5)-+
Ta Baba tak się wysławia, że zaraz umrę. poza tym Idea jest skierowana do konkretnego segmentu klienta albo dla golasów w pysk albo wręcz odwrotnie dla Ludzi którzy tak ukryli dochody a potrzebują je, że tak to ujmę "wyczyścić" a urząd Skarbowy do kredytu się nie doczepi.

kermitzaba
2013-07-22 23:27:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
ta wiewióreczka fajnie gada,ale mimo to do końca nie dotrwałem......ciężkie to jakieś

antraxcdt
2013-07-22 23:23:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
a nie wiem czy źle rozumuję czy Pani na filmiku popełniła błąd ponieważ źle wyliczyła wysokość kredytu zwykłego. Chodzi mi dokładnie o moment w którym porównuje o ile mniej odsetek zapłaci się w zwykłym kredycie a o ile w tym super z tego banku. Pani zapomniała dodać kwoty pożyczonej czyli 25k zł a wtedy wychodzi, że jeśli się spełni wszystkie warunki i tak jest się do przodu.

volkadaw
2013-07-22 22:44:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ciekawe kto to do końca to obejrzał:)

MagicalFire
2013-07-22 23:21:30
Ocena: 7(glosow:9)-+
ja .... i to nie raz

antraxcdt
2013-07-22 23:44:47
Ocena: -5(glosow:5)-+
MagicalFire - a po co to kilka razy oglądać jak to stek bzdur? ja to obejrzałem raz i starczyło by się zorientować, że babka nie wie o czym gada.

MagicalFire
2013-07-23 06:43:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
bo jest ładna :p poza tym bzdura to twoje drugie imię

Dune
2013-07-23 11:31:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nawet po drodze sobie zwaliłem :)

antraxcdt
2013-07-23 20:28:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
MagicalFire - i dla tego Tobie matka po tacie dała tak na pierwsze:).

antraxcdt
2013-07-23 20:44:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
a tak na marginesie to na matematykę się nie chodziło skoro uważasz to za coś mądrego i nie widzisz przekłamań...

zuza1999
2013-07-22 22:21:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
Byłem u nich na rozmowie o tym kredycie , chyba parabanki wychodzą taniej :)) , doradca z którym rozmawiałem był smieszny i zapatrzony w siebie . Czy oni wszystkich klientów traktują jak by byli idiotami. :((

Crezy13
2013-07-22 21:47:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
Fajna ładna dziewczyna... :)

irek285
2013-07-22 20:58:16
Ocena: 5(glosow:5)-+
Kazdy powinien sie zastanowic jezeli dochodzi do momentu ze myslimy o kredycie,to trzeba pomyslec ze skoro teraz bez raty kredytowej nie dajemy rady wyrobic,to jak to zrobimy majac jedna oplate wiecej?I tak wlasnie popadamy w spirale dlugow.

mateusz1980
2013-07-22 20:57:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2013-07-22 20:54:26
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zadnych ku..wa kredytów !! zadnych banków !! Banki to złodzieje !

jarrow
2013-07-22 20:53:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
Pewnie zdawała na Humanistykę bo z wiedzą bankową jest na bakier. O liczeniu nie wspomnę. Będzie z niej dobra kolejna bezrobotna "psycholożka"

cpks
2013-07-22 20:11:02
Ocena: -7(glosow:13)-+
koleżanko droga matematyka podstawow chyba cie przerosła :/ zapomniałas o wielu kwetiach tej pozyczki bo chyba zapomniałaś że odstetki mozna wbic w koszty działalności gospodarczej tak wiec masz w kosztach rocznie sporo :)i w efekcie kredyt cie nie kosztuje nic :) dodatkowo jest to jeden z nielicznych produktów na start dla firm :) i 25tyś bez zabezpieczeń :) i bez dowodu przychodów tak wiec dlatego jest dość rygorystyczny regulamin :)

irek285
2013-07-22 20:50:34
Ocena: 4(glosow:6)-+
Chyba nie chcesz powiedziec ze bank da ci kredyt nawet na firme bez swojego zysku heheh.Kazdy kredyt to noz w plecy kredytobiorcy.

cpks
2013-07-22 22:50:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Irek285 nic takiego nie mówiłem polecam przeczytać jeszcze raz mój post :) koszt kredytu nie rona sie kredytowi :) kolego gdybys miał działalnosc gospodarczo to byś wiedział jak nie płacic podatku od zysku :) FV za pokrowiec do laptopa za 5tyś (w realu torebka dla dziewczyny dior ) FV za kosze umopominkowe (real zakupy w winiarni) FV za delegacjie i nocleg( real weekend w spa z) to takie trudne zozumiec ??

cpks
2013-07-22 22:53:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
kredyt a pozyczka bezzwrotna kredyt 10 lat 25tys 15% Całkowity koszt kredytu wynosi: 48 400,49(kapitał + odsetki) w koszty uzyskania kredytu wpisujemy kwote 23 400,49 pożyczka bez zwrotna na 25tyś 10lat 15% całkowity koszt to 37500 (odsetki kapitał umorzony) koszt uzywkaania przychody 37500 pozdrawiam kobiete co neima pojecia o prowadzeniu działalnosci gospodarczej

kaszu
2013-07-22 19:21:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ja w Alior Banku dostałem szybko kredyt z tym ,że na ponad 19 % i to z ubezpieczeniem. Dobra spadam na kolacje,bo żona mówi,że trochę tynku odpadło xD

pjotrazz
2013-07-22 19:06:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chyba się koleżance coś pomyliło. Przecież gdyby na warunkach w IdeaBanku było 10% to pożyczasz 25000 i w ciągu 10 lat oddajesz 25000 więc dla nas czysty zysk, a dla banku średni interes, dlatego jest tam na pewno wyższe oprocentowanie. W jej tabelkach nie uwzględniła, że przy normalnej pożyczce trzeba oddać jeszcze pożyczony kapitał a nie tylko odsetki - także oferta w IB rzeczywiście bardzo korzystna o ile oprocentowanie jest faktycznie 15,33%.

pawel5211
2013-07-22 19:21:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dokładnie, w tym przypadku korzyścią dla banku jest klient przez 10 lat który się na pożyczkę zdecydował

gurool
2013-07-22 18:08:06
Ocena: 10(glosow:10)-+
żydofskie banki zarabiają na każdym kroku. Pożyczasz 300 tyś na mieszkanie na 30 lat - oddajesz 650 tyś :P

martin987
2013-07-22 18:42:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2013-07-22 19:11:58
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
2013-07-22 17:26:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wernon
2013-07-22 16:58:48
Ocena: 5(glosow:7)-+
Czuję ,że banki już robią zrzutę , żeby zamknąć jej usta ;)

Ania9821
2013-07-22 16:11:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie rozumiem czegoś jak pokazała odsetki to niby było więcej, a dodała do tamtej kwoty sam ten kredyt czyli 25 tyś? bo coś mi się nie wydaje ;]

marazzzz
2013-07-22 16:04:14
Ocena: 3(glosow:7)-+
Każdy to cwany jak mamusia z tatusiem opłacają rachunki i napełniają miskę. Jak wyjdziecie z tego rajskiego koorwidołka, to zobaczycie że niestety, ale bez kredytów się nie obejdzie - no chyba ze ktoś z bogatej rodziny, albo w totka pierdyknie, albo wyjedzie z tad w pisdoo. Inaczej nie ma opcji.

kaszu
2013-07-22 19:17:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dokładnie. Gimbaza myśli,że jak zarobi 2000 zł, to opłaci mieszkanie,życie i jeszcze na fajną furę odłoży :D Smutna prawda,ale bez pożyczki na urlop, to można do sanatorium z NFZ pojechać .

Greg0666
2013-07-22 22:18:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do sanatorium z NFZ to też musisz wziąć pożyczkę żeby mieć co włożyć lekarzowi do koperty bo inaczej nie pojedziesz :D

Samsara
2013-07-22 14:24:17
Ocena: -8(glosow:16)-+
Następny internetowy tomb raider rozgryzł metodę banku i postanowił oświecić ciemny lud. Każdy średnio rozgarnięty wie że bank musi zarobić na swoich usługach i wyjść na swoje kosztem klienta. To jest tak proste i oczywiste jak żyła na fiucie. Nie wiem co tu jest niesamowitego, usługi kosztują, kasę wykłada bank, a koszty usługi pokrywa biorca kredytu czy pożyczki. A jeśli ktoś wierzy w raty 0% bądź magiczne samospłacające się pożyczki to lepiej żeby za nic się nie brał, nawet za robienie dzieciaka ;-)

glayt
2013-07-22 14:44:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

glayt
2013-07-22 14:47:07
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ten ciemny lud wie np, że na zachodzie opłaty za transakcję kartą kosztują ok 0,5 - 0,8% czyli 1/3 tego co u nas! Dlatego np w Biedronce nie zapłacisz kartą, w ten sposób sieć protestuje w naszym i ich interesie. ps. Masz proste żyły na fiucie?:)))

mer1234
2013-07-22 13:33:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeżeli on skończyła ekonomie lub coś z bankowością to strach się bać. Pięknie tabelki w excelu, ale wnioski masz złe zresztą porównanie też jest złe. Z jednej strony podaje całkowity koszt dla IDEA i porównuje go tylko z samymi odsetkami od zwykłego kredytu (HALO!!! A GDZIE KOSZT KAPITAŁU!!!) Powinno być: Pożyczka | IDEA | Raty równe |Raty malejące (pierwsza, ostatnia) Rata | 312,50 zł| 403,34 zł | 520,83 zł 210,94 zł Koszt całkowity | 37 500,00 zł | 48 400,49 zł | 43 906,25 zł Pomijając powyższe sam kredyt jest tańszy, ale bardziej niebezpieczny. Nie można go spłacić

sinponadskale
2013-07-22 13:18:27
Ocena: -6(glosow:14)-+
a gdzie ona ma cycki? :(

ivellios1988
2013-07-22 14:31:18
Ocena: 11(glosow:13)-+
Więcej ma w głowie niż w cyckach. To chyba lepiej... a poza tym ładna dziewczyna :)

sinponadskale
2013-07-22 15:48:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
fajna sympatyczna ale od razu feministki zaczęły mnie minusować :DDD

humer
2013-07-23 00:52:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak byś nie zauważył, troszkę poniżej dolnej linii kadru.

MINTOR
2013-07-22 13:06:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jakim debilem trzeba być, żeby brać jakikolwiek kredyt? Kredyt = zesranie sobie życia.

Justyna0810
2013-07-22 15:30:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
Zobaczymy debilu jak nie będziesz miał co do gara włożyć, poza tym kredyt jest głównym źródłem finansowania inwestycji imbecylu, trochę wiedzy nie zaszkodzi.

MINTOR
2013-07-22 15:42:27
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jak się nie ma co do gara włożyć, to trzeba zrezygnować z jakiegoś luksusu, zacisnąć pasa, a nie brać kredyt, a potem 30 lat płakać, ze się nie ma z czego spłacać. "Trochę wiedzy nie zaszkodzi" - już się dowartościowałaś? chcesz sobie może trochę o fizyce pogadać cwaniaro?

Justyna0810
2013-07-22 15:50:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wiesz co łatwo się mówi, tym komentarzem pokazałeś że jesteś zwykłym rozpieszczonym szczylem. Ja jeszcze kredytu nie musiałam brać ale ty chyba jesteś z innej planety, Nie każdy ma super prace i możliwość REZYGNACJI z luksusu bo tych luksusów nie ma. A jak się zakłada firmę,czy rozkręca biznes to się kredyt bierze i bez tego się nie obejdzie, poczytaj trochę to nie boli.

MINTOR
2013-07-22 16:30:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zawsze znajdzie się jakaś rzecz z której można zrezygnować na rzecz łatwiejszej - z neta jak widzę korzystasz. A jak mimo to brakuje kasy, to się szuka sposobu, by trochę więcej jej zgarniać, ale brane kredytu to pójście na łatwiznę i rozwiązanie tymczasowe. A z ta firmą to jak? weźmiesz kredyt, ale firma nie rozkręci biznesu i będziesz w czarnej dupie finansowej, z czego to potem spłacisz? No z czego? "poczytaj trochę to nie boli" - powtarzasz się trochę.

Justyna0810
2013-07-22 16:53:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czytaj dokładnie i ze zrozumieniem. Ja nie napisałam że potrzebuję kredytu, ale znam wiele osób Ale są osoby które muszą z niego skorzystać, a chciałbyś żyć dzisiaj bez internetu? Nie da się, gdyż Internet przoduje w środkach masowego przekazu. Jak ktoś miałby tego kredytu szukać albo pracy? Powtarzam się bo masz problem z myśleniem, widać że nie dotyczą Cie codzienne problemy, sam się nigdy nie utrzymywałeś i nie utrzymujesz. A potrafisz zrozumieć że bez kredytu przeciętny człowiek biznesu nie rozkręci czy jesteś aż tak ograniczony?

martin987
2013-07-22 17:32:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
2013-07-22 18:01:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ich nadmierne branie i właśnie niespłacanie (bo ludzie nie mieli z czego) spowodowało kryzys. wyzywanie kogoś kogo się nie zna od gimbusa jest żałosne.

martin987
2013-07-22 18:19:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
2013-07-22 18:32:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kończę tę dyskusje bo nie ma sensu w z wami gadać. Wy swoje, ja swoje.

Justyna0810
2013-07-22 19:34:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
To skończ bo na prawdę to widać że z realnym życiem za wiele wspólnego nie masz. Życzę Ci abyś żył dalej w tej beztrosce i nie musiał brać kredytu ale gwarantuje że kiedyś będziesz zmuszony go wziąć, choćby a dobry samochód. Zejdź na ziemie chłopie bo to wstyd żeby facet się ośmieszał takimi komentarzami.

kawalrafala
2013-07-22 20:30:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dziurek7
2013-07-22 22:26:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
co sie chłopa czepili? Trzeba brać kredyt? Głupie myślenie - ja całe zycie odkladalem jak była taka potrzeba potem mądrze zarządzalem kasa... I tak do czegoś doszedłem... Windows, FB, McDonalds itd powstały bo ktoś wziął kredyt? Trzeba mieć głowę na karku a nie kredyty brać... Ekonomiści od 7 boleści...

kawalrafala
2013-07-22 23:11:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

waho1
2013-07-22 12:53:24
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wyobrażacie sobie Ją jako urzędniczkę za 15-20 lat?jakaś Pani kierownik referatu.w morde jeża.

fvvc
2013-07-22 12:38:48
Ocena: 5(glosow:7)-+
fajna laska

maxmax76
2013-07-22 14:38:20
Ocena: -2(glosow:10)-+
Żartujesz prawda? Pomijając jej suszenie zębów, co nie ma nic wspólnego z zalotnym uśmiechem, to jeszcze jej tłumaczenie jest dla ludzi, którzy nie mają zielonego pojęcia o ekonomii.

davidstar
2013-07-22 12:16:45
Ocena: 33(glosow:57)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rbk17
2013-07-22 14:42:21
Ocena: -4(glosow:4)-+
Dzisiaj w tej branży są tacy eksperci, że nawet nie zauważysz jak podpiszesz umowę. Mnie niestety można podejść - jeśli jakaś atrakcyjna kobieta mnie uwiedzie to chyba pęknę :)

MINTOR
2013-07-22 16:31:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
"nawet nie zauważysz jak podpiszesz umowę" - niby jak? Jak się czyta ze zrozumieniem drobny maczek na dole kartki to nic ci nie wcisną, niczego nie masz obowiązku podpisywać.

davidstar
2013-07-22 19:06:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maryska2112
2013-07-22 12:04:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie ma to jak pozyczyc 25 tys a oddac 75 hahaha

martenscool
2013-07-22 11:08:41
Ocena: 9(glosow:9)-+
Byłem, pytałem: oprocentowanie 15% rocznie + TYLKO (tak twierdził miły pan, że "tylko") 1% ubezpieczenie MIESIĘCZNIE od kwoty kredytu. Czyli w miesięcznej racie było 250zł miesięcznie samego ubezpieczenia. Oto moja odpowiedź do nich: 1. Pożyczka "bezzwrotna" u Was: 25 tys, 120 miesięcy, rata 560zł 2. Pożyczka w mBanku, "od ręki", 100% przyznawalności: 25 tys, 60! miesięcy, rata 527zł !!! (a do tego 5 lat krócej spłacasz!!!)

poker0007
2013-07-22 11:01:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
Bo w Polsce jak jest cos za darmo, to znaczy że ktoś chce cie zrobić w wała ;) Za darmo to można co najwyżej wp*erdol dostać .

Adam1708
2013-07-22 11:43:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
I to nie zawsze za darmo możesz dostać - czasem trzeba sobie nieźle zasłużyć ;D

misiek2004
2013-07-22 10:57:13
Ocena: 4(glosow:6)-+
Spoko filmik. W prostych słowach o rzeczach bardzo przydatnych. Ja zawsze gdy mam do czynienia z regulaminami bankowymi, aż mnie szlag trafia. Dobrze byłoby mieć wtedy blisko kogoś, kto nie będzie używał "nowomowy" tylko języka polskiego. Co do pożyczek - zawsze są obliczone na zysk banku, tyle że czasem większy, a czasem mniejszy. Najlepiej w ogóle ich nie brać. Chociaż wiem, że w tym kraju ciężko jest np. kupić mieszkanie bez kredytu.

Maupajoke
2013-07-22 11:19:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oczywiście ale jest pewna różnica pomiędzy zbieraniem 20 lat na dom i 20 lat spłacania kredytu za dom banki zarabiają na nieuczciwości odsetkach lokatach a w Polsce niewielu stać żeby zaraz po np. wyprowadzce kupić mieszkanie czy założyć biznes

asd1905
2013-07-22 10:56:14
Ocena: -7(glosow:17)-+
ruchal by :)

MINTOR
2013-07-22 13:07:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
prymityw.

reeno
2013-07-22 10:47:25
Ocena: 6(glosow:14)-+
Fajna dziewczyna i ma cos pod kopula , w przeciwienstwie do nagichsuk i reszty proeloelo kolezkow .

bodziu8
2013-07-22 10:44:51
Ocena: 7(glosow:15)-+
Gimbaza i tak pewnie nic nie zrozumiała z tej wypowiedzi, tylko czepia się dziewczyny. Później taki dorośnie, wyprowadzi się od mamusi i będzie płacz bo złapie się na tzw. preferencyjny kredyt. Jak wam się nie podoba to idźcie posłuchać Dody albo Siwiec i nie wyśmiewajcie wady wymowy.

Nagasukaaa
2013-07-22 10:31:04
Ocena: -15(glosow:19)-+
Nie, zwykle nie czepiam się ludzi nawet w myślach - to niezbyt fajne ale pierwszą rzeczą jaka pomyślałem "ale ryj". D:

monster0
2013-07-22 14:17:35
Ocena: 5(glosow:5)-+
ciekawe jaki ty masz buraku. Laska jest normalna i ma pod kopułą na pewno bardziej poukładane niż taki trep o nicku 'nagasukaaa'

Don_Chesus
2013-07-22 10:26:01
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maryska2112
2013-07-22 10:19:25
Ocena: -4(glosow:8)-+
co to robi na glownej z 30 punktami??

GIZMO.82
2013-07-22 12:13:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
wiochą jest bank i pożyczka, więc jest na swoim miejscu

dyrduch
2013-07-20 21:44:41
Ocena: -5(glosow:5)-+
ssyy ssyy ssyy
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Za karę
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Nosił wilk razy kilka...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0