lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 30.07.2013, 20:15:49   przez: Podlasiak1977
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 316  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(280)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
foytaz
2013-08-09 11:00:36
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ta prowokacja powinna zostać spacyfikowana ze szczególną brutalnością.

Sylayka
2013-08-29 07:04:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Frank jak czujesz się kobietą to zmień płeć a nie rób z gejów fetyszystów. Jak media to podłapią to be, że każdy gej jest transwestytą O_o

BloodHonour
2013-08-11 00:05:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ola10935
2013-08-10 14:20:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
to jest parada gejów

foytaz
2013-08-09 11:00:36
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ta prowokacja powinna zostać spacyfikowana ze szczególną brutalnością.

sigfirley
2013-08-08 20:17:41
Ocena: -6(glosow:8)-+
Do wszystkich. Jestem pod wrażeniem waszego ogólnego poziomu wypowiedzi, zrobiliście sobie wzajemne kółko adoracji i czytając bez refleksji przyklaskujecie swoim okrzykom. Piszecie o manierach, kulturze i normalności podczas gdy większość waszych znajomych słysząc milion bluzgów podszytych agresją uciekłaby het daleko. Macie rację, nie sądzę że wasza rodzina walczyła o taką Polskę - gdzie można rzucać inwektywami na portalu z nazwą obrażającą mieszkańców wsi (którzy tak, czują się obrażeni, zapewne powiecie że biedny motłoch nie zna internetu). Gratuluję wam pięknego zaprezentowania się w inte

Nick-T_00
2013-08-09 07:32:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
Więcej dystansu. Też pochodzę ze wsi i nie czuję się obrażony. Obrażony to jestem poważnymi sprawami typu nadmierna tolerancja, która po prostu jest zła. Tolerujemy wszystko i wszystkich, big love! Niestety dewianci krok po kroku dostosowują prawo do swoich potrzeb i wmawiają wszystkim, że jest to normalne. Jest w Holandii partia zoofilów, którzy wszem i wobec głodzą, że są dyskryminowani. Wiesz jaką złożyli propozycję? By obniżyć wiek inicjacji seksualnej do 12 roku życia. Jak myślisz dlaczego?

cezarmilan
2013-08-08 16:30:42
Ocena: -10(glosow:16)-+
Każdy ma prawo wyrażać swoje poglądy i przekonania,tylko zakute łby boją się odmienności.

malgolina
2013-08-08 16:41:21
Ocena: 5(glosow:5)-+
Mylisz zakuty łeb z tradycją i poglądami "wyssanymi z mlekiem matki". Ja na przykład nie boję się odmienności, chodzi o to, że odmienność zawsze była niemile widziana w społeczeństwie, gdzie większość stanowią zwyczajni, nie rzucający się w oczy ludzie, że tak to nazwę. Każdy ma prawo wyrażać swoje poglądy, owszem, ale czy to znaczy, że trzeba z tego robić groteskę na ulicach? Nazywasz zakutymi łbami ludzi, którym się nie podoba ta szopka, którzy mają inne zdanie? Gdzie Twoja tolerancja dla wyrażania poglądów tych, którym się to nie podoba?

davidstar
2013-08-08 16:45:18
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Magruder
2013-08-08 16:45:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
CIEKAWE ILU PEDAŁÓW ZGINĘŁO W CZASIE 2 WŚ?

SuperGL
2013-08-08 19:04:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie wiem, ale opanowali nieznaną dotąd umiejętność powielania osobników mimo, że nie rozmnażanie wśród nich jest niemożliwe.

Dave2024
2013-08-08 12:44:33
Ocena: 5(glosow:9)-+
To coś możecie śmiało gazować. Amen.

lucy123
2013-08-08 12:50:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ta osoba twierdzi, że jeśli homoseksualista nie robi takich rzeczy, to znaczy że wstydzi się swojej orientacji. Dlatego Dave jakbys tak mógł coś na to odpowiedzieć byłabym wdzięczna, bo Ciebie też miałam na myśli pisząc niżej :)

Dave2024
2013-08-08 13:01:01
Ocena: 5(glosow:7)-+
To coś to jakiś je**ny trans jest a nie homik. Niech sobie zakłada kobiece rzeczy, ale niech nie paraduje w tym na ulicy. To ten degenerat przynosi homikom wstyd. Parady są w chwili obecnej czymś chorym. Tam są prezentowane jedynie racje jeb**ego lobby gejowskiego ;/. Jak dostanie wpie**ol to sam się o to prosi :). Jakoś jestem gejem i nie chodzę z gołą du*ą. Homiki to też w miarę normalni ludzie, ale degeneraci wszędzie się znajdą nawet w tak małej grupie społecznej :

lucy123
2013-08-08 13:07:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Uwielbiam cię i szanuje :)

Dave2024
2013-08-08 13:11:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
w sumie w tym kontekście to już wolę być nazywany pedałem niż gejem o.O

davidstar
2013-08-08 13:15:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dave2024
2013-08-08 13:17:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
david, krytykowałem lobby gejowskiego już lata temu :). Wolę być "I pedałem RP" xD

lucy123
2013-08-08 13:21:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dave nie jest jedyny :)

Dave2024
2013-08-08 13:24:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
Lucy, ale swojego cudownego tytułu nie oddam, o nie!

davidstar
2013-08-08 13:28:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-08-08 13:29:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja swój tytuł największej dziffki portalu już oddałam :D

Dave2024
2013-08-08 13:31:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zatem muszę rozczarować tego całego transika. Nie wstydzę się swej seksualności i każdy z moich znajomych wie, że jestem pedałem :).

franknfurter
2013-08-08 14:41:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gej, który dostaje brawa za atakowanie grupy, do której przynależy. Tak jakby homofobia i transfobia w wykonaniu geja była bardziej istotna. Współczuję ceny, jaką płacisz za bycie traktowanym jako "normalny" w świecie, w którym nie masz pełni praw, ale ponieważ właśnie dzięki temu czujesz się lepiej i masz akceptację otoczenia - baw się dobrze i żyj w przekonaniu, że mnie rozczarowałeś.

Dave2024
2013-08-08 14:59:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nigdy nie udaję kogoś kim nie jestem. Mam takie poglądy a nie inne i trudno. Atakuję jedynie tę wąską grupę z mojego środowiska, której się już w du*ach poprzewracało. Można walczyć o swoje prawa jakoś bardziej normalnie niż świecenie k*tasem. Poza tym lobby chce adopcji czemu się sprzeciwiam z całą mocą. Transi, którzy są gejami i w ten sposób się zachowują jak Ty powinni być z całą mocą marginalizowani i potępiani. To przez takie ścierwa jak Ty i cio*ki lewaczki jest taka opinia o gejach a nie inna.

lucy123
2013-08-08 15:02:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Frank, tylko że Dave nie przynależy do "Twojej" grupy. Widać jakoś gej umie normalnie żyć w tym kraju, tylko są takie odstępy jak np Ty, gdzie ciągle Wam źle. Dać palec to zażądacie całej ręki i więcej. Piszesz jakbyś uważał że gej nie może być w Polsce szczęśliwy i zadowolony. Dave nie pisze w ten sposób żeby się przypodobać , ale tak po prostu myśli. Ty tego nie zrozumiesz, bo zamiast cieszyć się życiem i tym co masz, wolisz płakac jak Ci źle..

franknfurter
2013-08-08 15:40:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dave, dziękuję za ten piękny przykład uwewnętrznionej homofobii. Lucy, tak - każdy potrafi się przystosować i żyć w warunkach niegodnych człowieka, udawać, że to są super warunki i dowartościowywać się przez znalezienie kozła ofiarnego, któremu zawdzięcza się złą opinię i po którym można jeździć. I owszem, tak się myśli NAPRAWDĘ. Co nie zmienia faktu, że to typowe strategie obronne grup marginalizowanych, nieporównanie łatwiejsze niż żądanie pełni praw.

CaliforniaGirl
2013-08-08 16:07:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja znam mnóstwo homoseksualistów, którzy nigdy na taką paradę nie wyjdą. Parada to okazja dla skrzywionych nadgarstków i klubowych gwiazdeczek i idiotów, którzy chcą być oryginalni i z tym się zgodzę - zamiast normalnie dyskutować i pokazać się z ludzkiej strony, myślą, że prowokacją i gołym fiutkiem zdobędą rozgłos. Tym ludziom chodzi o prowokację i bycie top 1. na forach plotkarskich. Geje, których znam wyglądają jak każdy zwykły facet. Wstydzą się parad i tych klaunów. Bo nie wiem co mają tęczowe sukienki do walki o prawa i równouprawnienie.

CaliforniaGirl
2013-08-08 16:11:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
I zgadzam się z Davem. Zamiast pokazać się ze strony normalnego, uśmiechniętego faceta, który w swoim zachowaniu nie odstępuje od 3/4 społeczeństwa to ta garstka NAJODWAŻNIEJSZYCH (i przez takich kilku debilów, geje postrzegani są jako poprzebierane panienki) i TYCH, KTÓRZY UWAŻAJĄ SIĘ ZA ORYGINALNYCH homoseksualiści kojarzą się jako kolorowe klauny z najdziwniejszymi fetyszami. I niestety ta grupa na jadących podestach psuje opinię 95% homoseksualistów, którzy nigdy nie wybiorą się na taką paradę...

malgolina
2013-08-08 16:18:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
Właśnie. Dlaczego jeśli homo manifestują, "domagają" się swoich praw itd. nie wyjdą na ulice tak jak wychodzą inni protestujący tylko przebierają się w kabaretowe ciuszki i robią spektakl na ulicach miast? Nie można wyjść tak jak chodzi się ubranym na co dzień i w ten sposób walczyć o takie same prawa i powszechną akceptację? Trzeba robić takie szopki na ulicach?

lucy123
2013-08-08 16:23:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Frank, dlaczego nie możesz zrozumieć, że komuś może byc dobrze, może być zadowolony NAPRAWDĘ? Zastanów się, dlaczego do Dave każdy ma szacunek a do Ciebie nie? Jak ja bym wyszła tak ubrana, mimo że jestem kobietą, nazwali by mnie dziffką i mieli by rację. Przebrać to się można za zorro. To jest ulica, tam chodzą dzieci i widzą to. A ja nie chce żeby moje dzieci patrzyły na takie stroje tak samo jak nie chce aby wchodziły na strony porno.

Magruder
2013-08-08 16:48:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
ZA ZORRO?IDE PO SZPADĘ I W MIASTO,NARA

davidstar
2013-08-08 16:56:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dave2024
2013-08-08 17:02:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
frank żyje w swym niesamowicie przegiętym świecie i normalne argumenty do niego nie trafią. Tylko przegięte cio*y są dla niego prawdziwymi homikami reszta to zdrajcy, którzy bratają się z heterykami.

franknfurter
2013-08-08 19:35:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Zamiast pokazać się ze strony normalnego, uśmiechniętego faceta, który w swoim zachowaniu nie odstępuje od 3/4 społeczeństwa" - tak to ja wyglądam 364 dni w roku. Jeżeli serio uważacie, że ubieram się tak na co dzień oraz że moją jedyną formą dopominania się o takie same prawa i powszechną akceptację jest udział w karnawale, to współczuję Wam braku wyobraźni. I radzę zmienić przekonanie, że aby korzystać z powszechnych, niezbywalnych etc. praw człowieka (w tym prawa do szacunku i do życia) należy nie odbiegać od 3/4 społeczeństwa, bo obowiązuje nas inne prawo.

CaliforniaGirl
2013-08-08 22:25:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ok prawo do szacunku ma każdy, ale powinien i coś dać od siebie. Skoro jesteś 364 dni w roku normalnym facetem, to dlaczego tego jednego dnia przebierasz się za kogoś kim nie jesteś. Tu nie chodzi o twoją orientację tylko o pewne zachowanie kultury. Jeśli nauczycielka wyszłaby strajkować w stringach też byłoby to nie na miejscu. Nie rozumiesz, że takim strojem odsuwasz od siebie problematykę orientacji narzucając jej kierunek na to jakiego z siebie robisz faceta? Chyba, że jesteś osobą transseksualną - to inna sprawa. Ale myślę, że robienie z siebie celebrytki i gwiazdy gejowskiego

CaliforniaGirl
2013-08-08 22:31:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
społeczeństwa po to by potem wejść do klubu i wszystkie lokalne cioty robiły z ciebie bohatera. Nie wiem kim jesteś... Dla mnie transseksualizm to lekka bajka. Jeśli czujesz się kobietą, źle ci w swoim ciele, to dlaczego 364 dni w roku jesteś facetem? Przebieranie się za laskę wtedy kiedy mam na to humor to bujda i zwykły fetysz. Albo jesteś kobietą albo mężczyzną. Albo jesteś heteroseksualny albo homoseksualny.

franknfurter
2013-08-08 23:07:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
California, napisałem to już tutaj kilka razy wprost, ale powtórzę. Prostymi słowami. Żyję jako facet. Jest mi z tym dobrze. Urodziłem się jako dziewczynka. To jest przebranie za bohatera z filmu "Rocky Horror", który jest transwestytą - wyraża mój absolutny dystans do siebie. Jak dowiedli tutejsi hejterzy, przebranie się w ten sposób w żaden sposób nie ujmuje mi męskości :D

franknfurter
2013-08-08 23:09:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tego "dawania od siebie" nie kupuję - to Twój pogląd na to, jaki powinienem być, żeby mnie szanowano (zamiast 364, 365 dni w roku spełniania oczekiwań społeczeństwa? Seriously?) i obawiam się, że moja samoocena jako osoby trans i homo jest na to zbyt wysoka. (BTW. Słyszałaś o biseksualności?).

CaliforniaGirl
2013-08-08 23:20:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
biseksualność nie istnieje w dalszym stadium człowieka. W końcu wybiera się daną płeć niezależnie czy w wieku 30 czy 60 lat. Biseksualizm to zwykła ciekawość młodych ludzi. A jeśli facet ma żonę i spotyka się na boku z facetami, to jest kryptogejem który wziął ślub przez parcie rodziny i społeczeństwa. Urodziłeś się kobietą, chcesz być facetem? To nim bądź. Jeśli było to tylko twoje przebranie - niczym nie różniące się od przebrania z halloweem - zwracam honor. Jesteś homoseksualistą? Utożsamiasz się z płcią męską?

ToRnADo147
2013-08-08 11:52:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mikolayss
2013-08-08 10:33:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
banda qrwów i pedałów co zaśmieca mi mój Kraj... Jestem nietolerancyjny i proszę to uszanować!

munios123
2013-08-08 09:21:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ludzie ogarnijcie się!!! Może gościu ma swoje odpały, jak zresztą każdy z nas, ale.... Skąd do k. nędzy wiecie, że nie jest patriotą? Może pierwszy by za broń chwycił, może uczciwie podatki płaci, pracuje itp. W wy? naprawdę patriotami jesteście? Skarbówki nie ru...cie? abonament płacicie? Zanim walniesz go w pysk, sam walnij się w pierś.

Nick-T_00
2013-08-08 09:41:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wiesz co... Polecam lekturę o rodakach przed wojną. Ludzie pełni patriotyzmu, dobrych manier, z zasadami. Nawet nie jadło się i nie piło na ulicy, bo kultura tego wymagała. Lewacy w ramach "tolerancji" zaczęły gloryfikować wszystko co inne, również zboczenia. Zobaczcie co stało się z tolerancyjnymi krajami w Europie. Spójrzcie np. na Danię, gdzie usuwa się choinkę, bo ktoś poczuł się urażony. Wszelkie wartości są wyśmiewane w imię "róbcie co chcecie - jesteście wolni". Jestem patriotą, płacę uczciwie podatki, płacę abonament - czy jeszcze mam jakieś kryteria do spełnienia?

tub00sh
2013-08-08 12:48:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Znaczy się, że jak sobie frytki zjem na ulicy i popiję colą to jestem lewakiem i niepatriotą?

munios123
2013-08-08 14:32:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przyjacielu... Poczytaj też lektury, zobacz filmy o manierach jakie mieli ludzie umierający z głodu przed wojną. Maniery mogła mieć pani we dworze na którą 100 chłopów robiło. Jak komuś się źreć chciało niemiłosiernie to nie tylko na ulicy ale i w śmietniku resztki jadł. Nie wiem kto nas karmi bredniami o raju jaki był w dwudziestoleciu między wojennym. NIE JESTEM LEWAKIEM, ale nie dajcie się ogłupiać!!! Jak w kraju po prawie 130 latach niewoli mogło być dobrze??? Kogo na maniery stać było??? Kogoś kto miał kasę, a kasę po 130 latach niewoli mógł mieć jeśli współpracował w zaborcami. MYŚLCIE T

foytaz
2013-08-08 15:29:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
@tubuś to znaczy, że kiep jesteś i odżywiać się nie potrafisz a że przy okazji lewakiem jesteś niezależnie od diety

Nick-T_00
2013-08-08 16:35:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
munios123 od kiedy to maniery i dobre wychowanie zależały tylko od stanu portfela? Oczywiście, że wtedy było gorzej jeśli chodzi o dobrobyt itp. Idąc tym tokiem rozumowania można stwierdzić, że nawet król nie miał takich wygód jak dziś i będzie to oczywiście prawda, ale czy ja pisałem o tym? tub00sh - tobie to już czytanie ze zrozumieniem szwankuje. Nie pisałem, że jedząc na ulicy jesteś lewakiem, ale to jest niekulturalne. Po co tyle lat tworzyliśmy reguły savior vivre? By podetrzeć się nimi w łazience?

tub00sh
2013-08-08 16:42:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ok, moja dieta zasługuje na beszty, ale z tym lewakiem to bym nie przesadzał. Nigdy żem po żadnych manifach i innych antifach nie łaził i mnie to tylko wkur_a jak jakieś pochody blokują miasto, a to na zdjęciu w sukience mi się wcale nie podoba. A że przy okazji patriotą też się nie poczuwam to już inna sprawa. Nie lubię marginalizowania.

foytaz
2013-08-08 17:15:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ty akurat do blokad w mieście po powinieneś przyzwyczajony być. A wiec jesteś 'eeetamistą spychologiem' vide grunt żeby browar był co nie?

tub00sh
2013-08-08 17:48:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może być też kawa. I coś do poczytania.

foytaz
2013-08-08 18:34:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pan Dulski

bartezik80
2013-08-08 09:04:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
czy ktoś ma jescze wątpliwości że to nie są normalni ludzie i leczenie ich jest najbardziej humanitarnym rozwiązaniem

Rexik
2013-08-08 08:10:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Trochę mi niedobrze.. ale tylko trochę..

davidstar
2013-08-08 08:16:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Rexik
2013-08-08 08:40:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nic mnie nie urzekło.. do do pedałów to ja nic nie mam.. zwłaszcza szacunku. Ale bywali tu więksi skrzywieńcy.:)

jurek1102
2013-08-08 01:37:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
No aż tak tolerancyjny to ja nie jestem. Gdybym tam to spotkał to pierwszy dał bym w pysk.

malgolina
2013-08-08 01:39:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Co takiego byś dał? ;P

davidstar
2013-08-08 01:45:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2013-08-08 01:52:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
davidzie nie ateistą tylko zajadłym antyklerykałem. Co do pedzi to jestem w miarę tolerancyjny. Popierać to nigdy w życiu. Jeśli ktoś twierdzi że jest hetero ale popiera pedalstwo to zwyczajnie kłamie albo jest kryptogejem.

davidstar
2013-08-08 02:02:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2013-08-08 02:08:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ciapatych mam głęboko w doopie bo nie wpieprzają się w moje życie i nie uważam by dla naszego kraju stanowili jakiekolwiek zagrożenie.

davidstar
2013-08-08 02:14:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-08 02:15:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

franknfurter
2013-08-08 02:20:38
Ocena: -5(glosow:7)-+
Nie, nie dałbyś. Ponieważ widziałbyś wtedy setki policjantów, których celem było ochranianie mnie i pozostałych uczestników, i bałbyś się wychylić. Pobicie kogokolwiek to przestępstwo i doskonale byś o tym pamiętał. Tu - jak wielu innych - masz złudzenie anonimowości, więc czujesz się bezkarny.

jurek1102
2013-08-08 02:20:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mam ciapatego sąsiada i to jedyny porządny facet w okolicy. Jak sąsiadce potrąciło psa to jako jedyny nie patrzył że zwierze mu siedzenia zakrwawi i gnał z nim o 2 w nocy szukać weterynarza. O żadnym okolicznym katoliku nie mam nic dobrego do napisania.

lucy123
2013-08-08 02:23:19
Ocena: 5(glosow:7)-+
Franfurter, a powiedz mi, miło by Ci było jakbym przyszła na grób Twojej matki w samych gaciach, nasrała na niego i się zrzygała , bo w ten sposób chciałam wygłosic swoje poglądy?

jurek1102
2013-08-08 02:24:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
frankfurter a właśnie że dał bym w pysk mimo że pewnie poniósł bym za to jakieś konsekwencje. Tyle że potem sprawa by się rozdmuchała a dzięki obiciu pyska takiemu popaprańcowi zdobyłbym uwielbienie tłumu a na fejsie powstały by liczne fankluby dla których byłbym bohaterem.

davidstar
2013-08-08 02:28:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2013-08-08 02:35:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Yebany mi pończochy obrzydził :(

lucy123
2013-08-08 02:40:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wyglądam dzisiaj tak pieknie, że nie mogę się na siebie napaczeć XD

jurek1102
2013-08-08 02:43:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
lucy a ja tak mam ciągle :)

lucy123
2013-08-08 02:47:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale ja sobie dzisiaj farbowałam włoski i tak świetnie do mnie pasują i tak świetnie w nich wyglądam że aż czuje zapach swej zaje*bistości :D

davidstar
2013-08-08 02:48:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

franknfurter
2013-08-08 02:52:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jurku, cieszę się, że moje nogi robią na Tobie tak piorunujące wrażenie. Lucy - zostawiłabyś prokuraturze DNA, to miłe (acz trochę głupie), natomiast widzisz, ja mam rodzinę w AK, odznaczaną orderami itp., potem zasłużoną w walce z komuną - to nie jest tak, że "obcy pedał przyszedł pod nasz pomnik", to jest też MÓJ pomnik. I moje miasto.

jurek1102
2013-08-08 02:53:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
davidzie no kobiety w pończochach mnie zawsze kręciły ale przez tą wstawkę to pewnie się zmieni.

lucy123
2013-08-08 02:58:05
Ocena: 2(glosow:6)-+
Frankfurter czyli uważasz że zachowanie jest w porządku bo nie zostawiłeś DNA? Nie interesuje mnie Twoja rodzina, są miejsca gdzie wymagany wręcz jest szacunek, dla mnie okazałeś jego brak to po 1, a po 2 śmieszy mnie kiedy wychodzicie na ulice w takich strojach i domagacie się żeby Was normalnie traktować, chcecie być traktowani normalnie to tak się zachowujcie, ubierz się schludnie , przyjdź pogadaj, a nie takie coś. Zrozumcie że takie parady odpychaja ludzi od Was. To jest po prostu śmieszne i żałosne. Mam znajomych homo i nigdy nie brali w czymś takim udziału, dla nich to wstyd.

davidstar
2013-08-08 03:01:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2013-08-08 03:02:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
lucy nie daj się prowokować.

franknfurter
2013-08-08 03:04:54
Ocena: -3(glosow:5)-+
Lucy, chyba nie rozumiesz idei Parady Równości. Normalnego traktowania to ja się domagam na co dzień, jak się ubieram w sposób nierzucający się w oczy, a mimo to mam problemy z załatwieniem czegokolwiek w urzędach czy kupnem czegoś na własny dowód. Podczas Parady NIE obchodzi mnie "normalne traktowanie", Parada to święto różnorodności i celebrujemy tę różnorodność. A Twoi znajomi homo zapewne wstydzą się własnej orientacji. Biedni.

lucy123
2013-08-08 03:09:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
Frankfurter, moi znajomi nie wstydzą się swojej orientacji bo dla nich to coś normalnego i nie muszą obwieszczać całemu światu że lubią w dupę, tak jak ja nie musze obwieszczać całemu światu, że lubię w cipę. Rozumiesz? Seksualność powinna być prywatną sprawą każdego a nie publiczną i nie rozumiem jaki związek z kupnem czegokolwiek ma ta że jesteś homo. Może na codzień oczekujesz normalności , kiedy jesteś ubrany normalnie, ale koledzy z pracy jak Cię zobaczą w takim stroju na takiej paradzie, będą to pamiętać i ma to wpływ na to jak Cię postrzegają...

lucy123
2013-08-08 03:12:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
.. To to samo jakbym np ja na jakiejś imprezie publicznie obciągała kolesiowi i zobaczyłby to ktoś z mojej pracy. Wtedy ni byłabym już dobrą pracownicą tylko dziffką, tak jak Ty przez coś takiego nie jesteś gejem a zwykłym pedałem (bez urazy) Takie jest życie, świata nie zmienimy i trzeba się do tego życia dostosować. Nie każe Ci być szarym człowiekiem jak wiekszość, ale jeśli robisz takie rzeczy, ponoś potem konsekwencje tych działań i nie płacz jeśli ktoś nazwie Cię pedałem, zjeb.em czy odmieńcem.

sigfirley
2013-08-08 03:14:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Lucy: Sądzę że koledzy i koleżanki co widzieli przedstawienie teatralne bądź film pochwalą. Google nie boli.

franknfurter
2013-08-08 03:16:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeżeli się wstydzą, to nie, to jeszcze nie jest dla nich normalna sprawa. Seksualność wykracza poza "lubienie w coś". Jeżeli nosisz obrączkę albo chociaż pierścionek zaręczynowy, to obwieszczasz całemu światu, co lubisz. A ja nie jestem wyłącznie homo, ale także trans. Na co dzień wyglądam jak zwyczajny facet, ale urodziłem się jako dziewczynka i nadal mam dowód na kobietę - to kłopotliwe. Za Franka'n'Furtera przebrałem się, bo wiedziałem, że ludzie na mój widok kompletnie zgłupieją :D Ach - miło że się troszczysz o moją karierę, ale znajomi z pracy widzieli fotki z Parady. Nie mieli

davidstar
2013-08-08 03:17:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

franknfurter
2013-08-08 03:18:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
...z tym problemów. Przeciwnie, zainteresowali się tematem.

ster000
2013-08-08 03:23:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
franknfurter posłuchaj koleżanki lucy123 i ubierz sie schludniej:)))))))))))))))))) Poza tym czerwone usta do niczego Ci nie pasują:)

lucy123
2013-08-08 03:25:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Sigfirlej nie wiem o co Ci chodzi. Frank, ale ja Ci tłumaczę, że oni się nie wstydzą. Rodzina, znajomi wszyscy wiedzą więc po co mają chodzić przebierani, co mieliby tym osiągnąć? To fajnie że masz takich kolegów w pracy, ale ja mówiłam ogólnie. W większości przypadków akceptacji nie ma. To że nosze obrączkę o niczym , poza tym że jestem zajęta nie świadczy. Ale ogólnie odbiegamy od tematu. Uważam, miejsce na zdjęciu nie jest odpowiednie na takie parady i stroje. I dla mnie to brak szacunku i honoru. To jest poniekąd miejsce spoczynku ludzi, miejsce święte dla wielu , a nie cyrk.

lucy123
2013-08-08 03:26:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie podoba mi sie to i nie ważne czy to parada równości czy neonazistów , czy kogokolwiek, to nie jest miejsce na takie rzeczy. I również uciekam spac, tak więc dobranoc.

sigfirley
2013-08-08 03:29:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
@Lucy: Chodzi mi o to że Frank tutaj jak sam pisał jest przebrany za postać z BARDZO znanego musicalu, więc jak ma znajomych w pracy znających się na kulturze to jedynie pochwalą.

lucy123
2013-08-08 03:33:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
No ja nie znam tej postaci, więc chyba nie jestem "kulturalna" :)

franknfurter
2013-08-08 03:48:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Lucy, pozwolisz, że o akceptowanie mnie zadbam sam. Nie potrzebuję do tego pomocy osób, które najpierw uczestniczą w internetowym hejcie, a po chwili mówią niewinnie "akceptacji nie ma". Twoi znajomi - ci co się nie przebierają - zapewne po prostu nie są trans. Obrączka jest powszechnie akceptowanym obnoszeniem się z Twoją orientacją seksualną. A miejsce na zdjęciu znajduje się tuż koło Sejmu, gdzie spotykamy się przed wymarszem. Koło mnie widzisz jeszcze kilka osób uczestniczących w Paradzie. Tego dnia zrobiono mi kilkaset zdjęć. Na Wiochę trafiło to, które może wzbudzać emocje.

lucy123
2013-08-08 03:59:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja się nie troszczę o akceptację Ciebie, a jedynie wyrażam swoje zdanie na temat ogółu. Internetowym hejcie? Ja Ciebie hejtuje? Dlaczego? Dlatego że nie zgadzam się z Tobą i wyrażam swoje zdanie na ten temat? Obrączka nic nie mówi o mojej seksualności, mogę być lesbijką i nosić ją z moją dziewczyną. Czy na obrączce pisze "hetero"? Nie. Co do miejsca, pod sejmem jest dużo innych miejsc. Robiliście sobie zabawę na czyimś grobie i to jest wiocha i brak szacunku. A teraz serio idę spać. Dobranoc.

franknfurter
2013-08-08 04:19:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
TERAZ się ze mną nie zgadzasz i prowadzisz ze mną dyskusję, w której wymieniamy poglądy. Kilka godzin wcześniej bardzo entuzjastycznie poparłaś wypowiedź Davida, w której po mnie jedzie w prymitywny sposób, m.in. nazywając ścierwem i śmieciem - podziękował Ci za to. O skopiowaniu jego tekstu o sraniu na grób nie wspominając. To był hejt. Co do obrączki - owszem, noszą ją również pary jednopłciowe, ale jeszcze nie jest odczytywana jako neutralny symbol bycia zajętą. Ach, i nie robiliśmy sobie zabawy. Po prostu tamtędy przeszliśmy.

szulcik
2013-08-08 06:56:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale Wam sie zachciało gadac do w pół do czwartej ... ;) Co ten zniewiesciały pedał chciał Wam wmówić ? Ze to norma ? Ze mamy to akceptować? Moze jeszcze pedofilstwo mamy zaakceptowac co ??? Lepiej ku..wa zastanów sie co piszesz .. Bo nauka na ulicy moze ciebie dosiegnąć ,a w ten czas bedziesz robic czerwone plamy na chodniku ,a na chleb mowić BEBB...

foytaz
2013-08-08 07:51:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
@franknfurter takim jak ty i podobnym to w swoim czasie dawałem w pysk nie raz nie dwa na oczach połowy lokalnych komend i włos mi z głowy nie spadł. Grunt to psów nie prowokować a oni pozwolą ci na odrobinę szaleństwa. Psy nie lubią takich parad bo to dla nich obciach i pośmiewisko.

davidstar
2013-08-08 08:07:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-08 08:12:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

franknfurter
2013-08-08 11:22:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
David, ja tak tylko Ci odpowiem (żebyś nie czuł się dłużej ignorowany), że w zasadzie nie miałem i nie mam Ci nic do napisania, poza może tym, że w mojej opinii najbardziej to miejsce ośmieszyła osoba, która wrzuciła tę fotkę z głupim komentarzem po to, żeby Wam napsuć krwi & że nie umiem sobie wytłumaczyć, co sprawiło, że na zdjęciu widzisz gołą dupę.

fantazyyja123
2013-08-08 12:01:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
A co to za kółeczko wzajemnej adoracji?? Lizidupy jedne :D ;)

davidstar
2013-08-08 12:24:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2013-08-08 12:28:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-08 12:30:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-08 12:38:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-08-08 12:38:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ja nadal uważam że to nie miejsce na takie parady i takie stroje, nawet jeśli sobie "tylko przechodziłeś" Choć wydaje mi się że było inaczej. A Dawida nadal popieram, mimo jego emocji.

davidstar
2013-08-08 12:39:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-08 12:41:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-08-08 22:41:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie tędy droga. Jeżeli chcesz akceptacji bo nie czujesz się innym od społeczeństwa, pokaż się z takiej strony. Kiedyś może i takie parady miały na celu wzbudzenie sensacji ale teraz zwłaszcza w byłych krajach komunistycznych failem jest przebieranie się w coś takiego. Ok, można się ubrać na kolorowo, pokazać fun, bawimy się ale chodzenie z dildem w dupie czy pokazywanie tyłka jest naruszaniem jakichkolwiek zwyczajów i nie na miejscu niezależnie od orientacji.

POLSKAPANY
2013-08-08 23:00:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
davidstar, wydaje mi sie ze mod usuwajacy "zle" komentarze to zwykly bot wyhaczajacy slowa kluczowe w komentarzach ale pewny nie jestem, lecz czasem tez zdarzy mi sie mu pocisnac za to ze usuwa komentarz zupelnie bez przyczyny - rozładowuje to trochę emocje :D naskrobiesz sie naskrobiesz i za chwile usunieto.

davidstar
2013-08-08 23:31:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-08 23:33:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-08-08 23:42:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
David możesz. Czemu teraz piszesz "Pusia"?

davidstar
2013-08-09 00:05:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-08-09 00:31:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Słuchaj może i bym ściągnęła tę bluzkę, a rano powiedziała - słuchaj spadaj koleś, bo moi przyjaciele geje zaraz wpadną na śniadanie. A tak bardziej serio, to nie wiem, raczej bym oprócz luźniejszej znajomości na nic się nie zdecydowała, bo mam w gronie bliskich znajomych wręcz mój najlepszy przyjaciel jest gejem - a niestety mój chłopak powinien dogadać się z moimi przyjaciółmi. Chociaż spróbować. Poza tym nie ma pięknych, oczytanych, zabójczo przystojnych homofobów - nie wiem od czego to zależy :)

davidstar
2013-08-09 00:39:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-08-09 00:50:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dawid ja nie z tych dziewczyn, które na kolanach biegają za kolesiami, wypisują wszędzie o swojej miłości, chcą się zaręczać w wieku 20-paru lat i zrobić im dziecko byle się nie rozmyślił. Ja jestem trochę taką kalifornijską hipiską. Zawsze ciągnęło mnie takie życie, podróże, nowi ludzie, przygody, piwko i gitara przy ognisku, przypadkowy seks (!?) ;) Ja nie pozwalam facetowi dyktować warunków, zawsze ceniłam sobie kobiecą pewność siebie i nieuległość :)

davidstar
2013-08-09 01:02:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-09 01:05:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-08-09 10:21:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale ty jesteś głupi. To, że chcę być niezależną kobietą nie znaczy, że nie szukam podobnego faceta. Nie chcę mieć ciapy, tylko konkretnego, wiedzącego czego chce partnera. To chyba oczywiste, ty sobie coś nieźle wkręcasz czasem :) Na solarium byłam ostatni raz chyba z 4 miesiące temu!!!!!!!!!!!!! ;)

davidstar
2013-08-09 10:51:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-08-09 12:07:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja chodzę 2-3 razy do roku, słońce mam praktycznie na co dzień, ale przychodzi wesele przyjaciółki warto ładnie zabłysnąć ;) Właśnie taki był mój ostatni powód pójścia na solarium 4 miesiące temu ;)

davidstar
2013-08-09 12:53:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-08-09 13:18:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dawid obrażasz mnie podczas gdy sam tego nie chcesz z mojej strony, a jakoś ostatnio miałam mniej ochoty na agresję w twoją stronę. Widzisz jedno moje zdjęcie w takim rozmiarze i jesteś w stanie określić stan mojej cery! Wymarzona kosmetyczka z ciebie ;) Zdjęcie pewnie z wakacji, chociaż od dziecka miałam nieco ciemniejszą karnację, albo i słońce mnie szybko łapało. Z resztą na jaki to my temat zeszliśmy? :)

davidstar
2013-08-09 13:46:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-08-09 14:12:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie Dawidzie, źle mnie zrozumiałeś ;) Po prostu ostatnimi czasy znajdujemy powoli wspólny język ;)

davidstar
2013-08-09 14:27:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-08-09 15:03:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
No jeśli tak uważasz, a już myślałam, że łączy nas coś więcej jak pomiędzy resztą użytkowników ;)

davidstar
2013-08-09 15:43:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-08-09 16:03:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przestań bo zaczyna mnie to w jakiś sposób pociągać ;) Wiem, trochę byłam za ostra no i jeszcze wiele pewnie burzliwych chwil przed nami ale czyż to nie ciekawe zarazem? ;)

davidstar
2013-08-09 16:31:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

POLSKAPANY
2013-08-10 03:32:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
davidstar, A jednak jest to współpraca bota z moderatorem... skrypt na stronie wyhacza słowa typu k.. h.. itp itd a sam mod czesto czyta komentarze usuwajac te ktore jego zdaniem sa obrazliwe... ostatnio napisalem cos o jednym gosciu i ani razu nie uzylem przeklenstwa a nastepnego dnia komentarz zostal usuniety :)

POLSKAPANY
2013-08-10 03:38:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
skrypt to jakby maszynka działająca z trybików i przekładni... jak ją ustawisz tak będzie chodzić. Np mój komentarz zostal usuniety i widnieje tylko napis: "komentarz usunięty przez moderatora" w odpowiedzi na ten komentarz pisałem "Łeb sobie usuń" i uczyniłem to kilkakrotnie jeśli mój komentarz został usunięty i co dziwne drugi komentarz z łbem usunięto tylko raz więc świadczy to o tym, że przykłada do tego rękę człowiek bo raczej sztucznej inteligencji nie mają :)

davidstar
2013-08-10 12:07:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

POLSKAPANY
2013-08-10 16:18:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
No ja robie dokladnie to samo :)

lucy123
2013-08-08 00:09:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie mam gdzie więc pisze tutaj, czy to nie dziwne że jak nie ma Ferdala to i nie ma dywizjona itp??? :>

davidstar
2013-08-08 00:16:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pajakpajak
2013-08-08 00:22:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lucy123
2013-08-08 00:23:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
No cały dzien nie ma i Ferdala i Dywizjona , no chyba ze sie spotkali razem i sie pukaja teraz :D

davidstar
2013-08-08 00:30:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-08-08 00:32:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
No nie powiesz mi chyba, że nagle po takiej wtopie, tego samego dnia postanowili nie zaleznie od siebie. wziac wolne od wiochy :D

davidstar
2013-08-08 00:37:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 00:39:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dziś był mecz Legia z...jakimiś kelnerami - jak to określił mój P. ;P

pajakpajak
2013-08-08 00:43:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2013-08-08 00:44:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 00:50:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie kibicuję piłce nożnej, przypadkiem czasem spojrzę, najlepiej jakieś mecze ligowe czy mistrzostwa ;) Wolę żużel.

davidstar
2013-08-08 00:57:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 01:00:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wszędzie interesy i pieniądze. Nie ma już chyba czystego sportu. Unia L. :) Na żywo jest najlepiej, czuje się zapach spalin a od ryku silnika serducho wibruje :)

davidstar
2013-08-08 01:33:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 01:38:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
A to w googlach nie można sobie poszukać? :P z bardziej znanych to Baliński, Pawlicki. Ostatnio jestem z tym do tyłu ;)

davidstar
2013-08-08 01:47:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 10:28:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie jestem fanatycznym kibicem :P

sigfirley
2013-08-07 21:53:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wyjść z domu w przebraniu znanego bohatera musicalu, brać udział w paradzie równości, nie unikać aparatów i epatować pewnością siebie, przejść przypadkowo obok pomnika narodowego i hejt w internecie murowany :) . Gratuluję sławy panu na zdjęciu :D i deklaruję swoje uwielbienie.

franknfurter
2013-08-07 20:52:02
Ocena: -3(glosow:5)-+
Szulcik, masz 100% racji - najlepiej okazać człowiekowi szacunek poprzez solidną wiązankę i wyrażenie przekonania, iż ten człowiek zasługuje na śmierć w męczarniach. Twoje wypowiedzi są modelowym przykładem szacunku wobec drugiego człowieka oraz wysokiej kultury osobistej, każdy powinien brać z Ciebie przykład! Jaka szkoda, że - jako bydło - nie umiem Ci się odwzajemnić ;)

szulcik
2013-08-08 07:01:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Odwzajemniasz sie własnie całym sobą ,paradujac po ulicach jak jakis idiota w sukience! Masz ku..wa jaja? to załóż spodnie ku..wa i zajmij sie ku..wa męskimi sprawami! Nie wiem jak ojciec cibie toleruje ? Na miejscu ojca bym z toba porozmawial po męsku ! wstyd szmacić własną osobę ,a jeszcze wiekszy szmacić nazwisko rodowe!!Wstyd dla całej rodziny mimo iz uhonorowani Bohaterzy to wstydzą sie zeszmacenia godnosci przez jednego pedała w rodzinie.Tez bym ubolewał.

franknfurter
2013-08-08 11:30:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szulcik - na zdjęciu noszę spodnie. Krótkie i damskie, ale spodnie. Jaja mam - jak widać na fotce - ale jąder nie, urodziłem się z jajnikami i całą resztą. Bardzo mi miło, że mimo to nie masz wątpliwości co do mojej męskości, a wręcz każesz mi być jeszcze bardziej męskim :D

drLOUBITCH
2013-08-07 20:30:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zdjęcie z parady homoseksualistów. Też mi wiocha.

drLOUBTCH
2013-08-07 19:38:54
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adrian2001xd
2013-08-07 20:02:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
xD dobre... Serio ???

szulcik
2013-08-07 19:37:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
|Zadnych ku..wa pedałów !! Won z pedałami !

szulcik
2013-08-07 19:40:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
Do gazu skurw...li !! Przychlast jeb..ny w kiecke sie ubrał !Pedał pierd..ny!!

henda
2013-08-07 19:46:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie denerwuj się tak, nic nie zrobisz bo tych jak sam mówisz "pedałów" jest mnogo,szkoda zdrowia twojego.:)

szulcik
2013-08-07 19:54:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale przecież to brak szacunku !!! Brak kultury osobistej ,typowe bydło ,które zasługuje na palenie w piecu ,badz duszenie w słoiku po konserwowych.

henda
2013-08-07 19:59:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Popieram to co mówisz,tacy to dosłownie są i zostaną do końca już złymi wirusami.:)

davidstar
2013-08-07 21:07:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-07 21:12:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

allejaja
2013-08-07 21:39:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
szulcik wlasnie pokazales brak szacunku i kultury hipokryto.. powinno cie wydymac stado pe.alow

malgolina
2013-08-07 21:43:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
David, a Ty otwierasz kobietom drzwi i puszczasz przodem? Jesteś wobec nich szarmancki? ;)

davidstar
2013-08-07 21:50:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-07 22:37:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mnie to nie przeszkadza, to miłe, człowiek się uśmiecha do siebie i myśli że są jeszcze uprzejmi ludzie na świecie ;))

davidstar
2013-08-07 22:55:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-07 22:57:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
Feminizm mnie nie kręci, nie śpieszno mi do kopalni ;P

davidstar
2013-08-07 23:00:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-07 23:06:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Choć za tym, aby kobiet nie poniżać tylko dlatego, że jest KOBIETĄ i dawać szansę kariery na szerszym polu, jestem. Często miejsce w kuchni wolimy zamienić na spełnienie się w innej dziedzinie ;)

davidstar
2013-08-07 23:15:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-07 23:52:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-07 23:54:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czasem źle, bo trzeba posprzątać i pozmywać bałagan po obiedzie ;) Ale...nie o takie rozrywki Ci chodzi? ;)

davidstar
2013-08-08 00:03:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 00:16:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Można: wypić kawę z koleżanką, czytać książkę, gazetę, pobawić się z kotkiem, obcinać komuś włosy, piec smacznie pachnące ciasto...

davidstar
2013-08-08 00:18:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 00:23:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
A co seksownego jest w kuchni? :P

davidstar
2013-08-08 00:27:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 00:30:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie szkoda by Ci było jakby zabrudziła i poszarpała tą sukienkę podczas przygotowań jakiegoś obiadu czy zmywania podłogi? ;P

davidstar
2013-08-08 00:33:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 00:40:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
No tak...wy również lubicie bez... ;) (nie mylić z kwiatem bzu)

davidstar
2013-08-08 00:47:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 00:57:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
To ja mam Ci tłumaczyć bez czego wy wolicie swoją kobietę w kuchni zastać? ;P Wiem!! Bez patelni w ręku ;)

davidstar
2013-08-08 01:30:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-08-08 01:32:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale romansujecie :D

malgolina
2013-08-08 01:33:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo niedługo po kolacji trzeba się kłaść do łóżka, żeby właśnie nie poczuć ssania w żołądku o 1.30. Wiesz, z pełnym brzuchem lepiej nie figlować...no wiesz... ;))

davidstar
2013-08-08 01:35:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-08 01:37:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 01:44:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Musiałabym Cię urodzić w wieku 10 lat! :P Nie przesadzaj, ciocią mogę być ;) Lucy nie, ona nie jest zazdrosna ;) Zauważyłam pewną prawidłowość w minusowaniu, nie tylko pod tym absurdem, prawie każdy mój komentarz dostaje minusika w jednej chwili, ale mnie to nie razi, najważniejsze, że w życiu jestem plusowana ;)

davidstar
2013-08-08 01:51:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-08-08 01:53:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pieknie napisane Malgo :)

davidstar
2013-08-08 02:05:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-08-08 02:13:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jurek Ty pipo! Gdzie mnie obgaduje??

davidstar
2013-08-08 02:17:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krzysiek_z_1979
2013-08-07 18:45:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
A te idioty z flagami też przyszły to zrobić?

Dune
2013-08-07 17:37:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
To delegacja "Rucha Palikota"

zbysiula154
2013-08-07 17:27:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ten osobnik jest bohaterem -wiochy oczywiście!

CaliforniaGirl
2013-08-07 17:19:55
Ocena: -5(glosow:9)-+
Nie flaga świadczy o tym, czy chce oddać hołd czy nie. Geje też są patriotami, też mają przodków, którym oddaliby cześć. Ten należ do tych, który ma to gdzieś i jest debilem. Ale ludzie, opanujcie się, nie orientacja seksualna świadczy o tym jakimi jesteśmy obywatelami, patriotami!!!

awesomebeauty
2013-08-07 17:12:01
Ocena: -3(glosow:7)-+
Zalorze sie ze nikt z tych wielkich krzykaczy "patriotow" najwiekszych nigdy tam nie byl zlorzyc holdu zolnierzom poleglym nawet ladnie ubranym. wiec jestescie gorszymi Polakami niz on i nie macie prawa go krytykowac bo to wolny i kazdy moze chodzic gdzie chce i jak chce, b

MichaelCorleone
2013-08-07 18:03:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MichaelCorleone
2013-08-07 17:02:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
... a potem się cwele dziwią, że Polacy nietolerancyjni ... źli jak tu się nie wkur@#1ć jak taki klaun przychodzi na pomnik poległych walczących o wolność zero szacunku do siebie to raz, dwa w takim "stroju" w takim miejscu pokazuje tylko brak kultury i wychowania; pogratulować rodzicom napewno dumni są z cwela ...do cyrku to może tak, ale w takim miejscu.

Zezol-Czupakabra
2013-08-07 16:35:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ogolem jestem tolerancyjny wobec homoseksualizmu ale jesli jest w rozsadny sposob pokazywany, jak u pani z flaga po lewej (malo hetero jest na takich marszach wiec zakladam ze to lesbijka), szczerze to nie dziwie sie ze homoseksualizm jest postrzegany tak jak jest skoro na marszach chodza tak ubrani jak ten "pan".

gandihash
2013-08-07 16:31:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Pufdudy
2013-08-07 16:18:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kto go spłodził i wychował Ja je**e :/

GANAR
2013-08-07 15:19:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
Kur*a za ten parszywy ryj i o kolanko śmierdziela aż padnie.!

x17luty1983
2013-08-07 15:06:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Do gazu z takimi ciotami.

misiekbpl
2013-08-07 15:05:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przyszedł dostać w pierdziel:D

kkkx
2013-08-07 14:02:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

matrixxxxx15
2013-08-07 13:49:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Żałosne.

sirmatti
2013-08-07 13:44:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
nie o to nasi dziadowie walczyli żeby jakiś homo stał pod pomnikiem...

franknfurter
2013-08-07 19:33:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie wiem, o co walczyli Twoi dziadowie. Może o wysyłanie ludzi do gazu? Moim postawiono pomnik, pod którym przechodzę. Moja babcia była w AK, walczyła w powstaniu i jako pierwsza w rodzinie zaakceptowała kim jestem. Jej brat i ojciec zginęli w obronie kraju. Z drugiej strony rodziny mam warszawską szlachtę - w tym architektów budujących Warszawę i rzeźbiarza, który wygrał pierwszy konkurs na pomnik powstania warszawskiego. Nadal uważasz, że nie mam prawa podejść do tego pomnika, bo jestem gejem i trans?

ster000
2013-08-08 03:31:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
franknfurter bez urazy ale ja myśle że Twoja babcia była elfką i walczyła z orkami jej brat i ojciec dosiadali smoki i bronili świętego drzewa A'qor, Ty sam oczywiscie tez jestes ze szlacheckiego rodu, to od razu widać, bez konieczności obnażania ciała:)

piosz47
2013-08-08 17:19:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
cześć sterusiu zje@usiu jak tam samopoczucie marna piz@o.

kamil33389
2013-08-07 13:42:08
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie czerwona, nie tęczowa, tylko Polska narodowa !!!

kamil33389
2013-08-07 13:40:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kamuimac
2013-08-07 13:26:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Uuu widze ze sporo tu z rana osób które maja problemy ze swoja seksualnoscia ze tak sie biednych gejów boją - widocznie ci geje z prawa i lewa sie proboja do nich biedactw dorwac - ale tak swoja drogą zdajecie sobie sprawe ze wy pewnie wicej o tych biednych homoseksualistach myslicie i nad tym ich homoseksualnym seksem niz oni sami :) jak to o was swiadczy kryptoped.alki

Nick-T_00
2013-08-07 13:35:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy innym jest homoseksualizm, a czym innym ubieranie się w damskie łaszki. Znam kilku gejów i oni są bardzo źli na wszelkie tego typu "parady równości". Wiesz dlaczego? Bo ludzie później mają obraz geja jako zboka w damskich ciuchach, z ostrym makijażem itp. ewentualnie roznegliżowanego, grubego zboka ubranego w różową panterkę. Takie "manifestacje" bardzo szkodzą środowisku homoseksualistów.

franknfurter
2013-08-07 19:39:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Nick-T_00 - widocznie masz znajomych gejów, którzy nie przepracowali swojej uwewnętrznionej homofobii. Ale masz rację, rozróżniając gejów od osób trans - ja tu nie wyrażam swojej orientacji seksualnej tylko bawię się z własną tożsamością płciową, przebierając się za bohatera filmu "Rocky Horror".

dedede66
2013-08-07 22:46:51
Ocena: 5(glosow:5)-+
A takie miejsce jest wprost ideanalne do bawienia sie swoja "tozsamoscia plciowa". To nie kurva cyrk, czlowieku. Zwykla kiltura tego wymaga, ktorej najwyrazniej Ci brak. W pewnych miejscach trzeba zachowac powage.

dedede66
2013-08-07 22:50:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
*kultura

franknfurter
2013-08-08 02:30:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Widziałeś kiedyś jak wygląda ten placyk i trawnik przed Sejmem kiedy szykujemy się do Parady Równości? Nie, prawda? No więc jest pełno ludzi i trudno znaleźć znajomych. A tuż obok, jeśli tam kiedyś byłeś, jest ten pomnik. I wokół niego też się zbierają ludzie, bo są nas tłumy. Przeszedłem sobie od jednej grupki ludzi do drugiej, ktoś cyknął fotkę mnie na tle pomnika, dodał durny nagłówek i prawie wszyscy daliście się zmanipulować.

Nick-T_00
2013-08-08 09:28:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
franknfurter - moi znajomi nie mają żadnych problemów ze swoją seksualnością. Nie potrzebują przebierać się za dziewczynki w celu osiągnięcia satysfakcji seksualnej. Ty jesteś po prostu transseksualistą a to ostre zaburzenie, które ma różne kryteria diagnostyczne, więc nie wmawiaj wszystkim, że jesteś normalny. Baw się swoją seksualnością, ale nie w tym miejscu.

franknfurter
2013-08-08 11:37:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Łał. Ktoś umie użyć słowa transseksualista. ŁAŁ. Brawo! Aczkolwiek popełniłeś kilka błędów: transseksualizm jest związany z tożsamością PŁCIOWĄ, nie stricte seksualnością, a podniecanie się przebraniem za dziewczynkę to transwestytyzm fetyszystyczny. To dwa różne zjawiska.

malgolina
2013-08-08 12:17:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
A czy ten transwestytyzm fetyszystyczny jest powszechnym i normalnym zjawiskiem aby epatować go publicznie? O ile wiem, fetyszyzm należy do kategorii zaburzeń preferencji seksualnych a ktoś kto jest fetyszystą przeważnie w swoim domu doznaje zaspokojenia z obiektem, który jest dla niego fetyszem.

davidstar
2013-08-08 13:05:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-08-08 13:49:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
To zależy co robisz patrząc na nią ;D

franknfurter
2013-08-08 14:55:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Taak, należy do tej kategorii. Ale czy słyszałaś również o transwestytyzmie o typie podwójnej roli? Bo jeżeli już bawimy się w seksuologów, to ICD-10 wyróżnia aż TRZY kategorie wyjaśniające, dlaczego ktoś, kto fizycznie jest płci męskiej mógłby zakładać ubrania przypisane kobietom... co nadal nie odnosi się do mnie XD

dedede66
2013-08-08 17:19:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
A jak ma sie obnoszenie publicznie ze swoimi zaburzeniami do tego co napisales/as/os? Bo cos chyba nie halo? Mam rozumiec, ze uwazasz, ze jednak to paradowanie w takich fatalaszkach obok takich miejsc to jednak zwykly brak kultury skoro piszesz, znalazles/as/os sie tam przypadkiem, po prostu przechodziles z jednego miejsca do drugiego? Jednak nastepnym razem sugerowalbym jakies miejsce, ktore byloby bardziej adekwatne dla takich jak wy, ktorzy psuja opinie tym, ktorzy mimo, ze sa poniekad do was podobni to wstydza sie za was. Moze wysypisko? Tak miedzy swemi.

franknfurter
2013-08-08 19:26:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie uważam tego ani za brak kultury, ani za wyraz kultury. To jest pomnik, który stoi w mieście i nie był to 1 ani 11 listopada, ani żadna inna uroczystość państwowa czy religijna - była dniem karnawału, bo Parada Równości jest karnawałem. Poruszałem się po mieście przez kilka godzin. Przypadkiem jedna z setek fotek, które mi zrobiono, nie była na tle McDonalda, Pałacu Kultury czy usług fryzjerskich, tylko na tle pomnika. Happens.

dedede66
2013-08-08 19:56:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Karnawal kiedy indziej wypada, a o jest najzwyklejsze w swiecie chamskie i nachalne szerzenie dewiacji, przez ktore czlowiek nie moze wyjsc z dzieciakiem na ulice, bo nie chce, zeby sie patrzylo na oblesnych, bezwstydnych zbokow, ktorzy daja upust swoim wynaturzeniom publicznie. Ludzie, myslicie, ze tedy droga? W takim zachowaniu?

franknfurter
2013-08-08 20:25:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
"czlowiek nie moze wyjsc z dzieciakiem na ulice, bo nie chce, zeby sie patrzylo na oblesnych, bezwstydnych zbokow, ktorzy daja upust swoim wynaturzeniom publicznie" - a tak a propos wychowywania... Przy dziecku też użyjesz takiego języka? Nauczysz je pogardy wobec innych? I żeby potem anonimowo gnoiło słabszych ze swojej klasy? Czy może jednak uważasz, że dzieci należy chronić przed nienawiścią?

dedede66
2013-08-08 22:12:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Drogi kolezanko. Ja jestem zbyt pokojowo nastawiony do ludzi i do swiata, zeby kogokolwiek uczyc nienawisci. Uwazam, ze dzieci trzeba tak samo bronic przed nienawiscia jak i przed ogladaniem jednego chlopa z piorami w dupie z drugim chlopem szortach i ponczochach, ktorzy badaja sobie jezykami migdalki PUBLICZNIE. Nie odpowiedziales na moje pytanie.

Alwino81
2013-08-07 13:19:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
zgadzam się z Davidstar,takich wynalazków jak geje,lesby,transy i inne zboczuchy nie powinny w ogóle przebywać na terytorium POLSKI,nie za taką Ojczyznę walczyli Nasi Przodkowie!!!

kat416
2013-08-07 12:58:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ajajaj, dzisiaj to się można nieźle naciąć. Nie wiadomo czy to chłopak czy dziewczyna.

migotek
2013-08-07 12:35:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
parada Klejów i linijek... żałosne cioty, które nic o świecie nie wiedzą a twierdzą, że wszyscy ich krzywdzą!!!!

szatano999
2013-08-07 12:12:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
mnie też wkur*** tacy co nie potrafią uszanować takiego miejsca i łazić jeszcze w kieckach.....tyczy się to głównie księży odprawiających przy takich okazjach msze....faceci w kieckach i jeszcze pedały......tylko tęczy brak

wendetta
2013-08-07 11:39:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Antykleryk
2013-08-07 11:35:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
To sobie odgradzajcie te pomniki barierami.

fekaliator
2013-08-07 11:11:44
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wysłać go do Iranu. Sznur na grdyce go uleczy

davidstar
2013-08-07 10:49:15
Ocena: 36(glosow:82)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-07 10:51:58
Ocena: 14(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Onanista_Przodowy
2013-08-07 12:09:53
Ocena: -10(glosow:12)-+
Idź spać davidstar.

ethnie
2013-08-07 12:45:40
Ocena: -4(glosow:8)-+
maść na twoją przypadłość jest podobno bez recepty

davidstar
2013-08-07 13:59:14
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

POLSKAPANY
2013-08-08 00:03:09
Ocena: 5(glosow:5)-+
davidstar dobrze prawi, polać mu bimbru. j**ać takie ścierwa jak na tym zdjęciu, a ty onanista i ethnie zamknij morde bo napisal jeden z drugim tylko kilka slow a w oczy kole az przykro. szkoda ze ty nie wziales recepty na mozg jak rozdawali po porodzie. hitlerowcu jeden z drugim.

lucy123
2013-08-08 00:07:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dawid 10000000% racji qurwa!

lucy123
2013-08-08 00:07:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-08 00:22:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-08-08 00:36:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
Raz będąc na grobie zdarzyło mi sie puścić bąka. Czy można mi to wybaczyć?

davidstar
2013-08-08 00:39:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

POLSKAPANY
2013-08-08 22:48:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tacy ludzie jak onanista i ethnie są zarazami tego kraju a my Patrioci stanowimy lek :) @davidstar nie ma za co dziękować :) tak się po prostu powinien zachować każdy Polak. @lucy123 mnie też się kilka razy zdarzyło, było mi wstyd trochę ale to nie było specjalnie ani celowo, to po prostu organizm na który czasem nie mamy wpływu więc nie bój się, nie będą Cię straszyć w nocy zmarli :D

POLSKAPANY
2013-08-08 22:50:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
PS: Bynajmniej mnie nie straszyli :D

DkNG
2013-08-07 10:38:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
liberałowie kontra najconalisci runda pierwsza FIGHT! :)

Nick-T_00
2013-08-07 11:49:17
Ocena: 3(glosow:7)-+
Świat nie jest czarno-biały (lub czerwono - biały). Nie jestem nacjonalistą (ani tym bardziej liberałem), ale takie zachowanie mnie drażni. Lubi ubierać się w damskie ciuszki? Proszę bardzo, ale nie w miejscu, które wymaga szacunku i zadumy. Ci ludzie na to zasłużyli.

megadarass
2013-08-07 10:33:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja, dwie wątpie. Taaakkie.

vernalisadonis
2013-08-07 10:29:42
Ocena: -8(glosow:14)-+
Taki przyszedł oddać hołd, bo reszta społeczeństwa siedzi w internecie i ma tych bohaterów w dupie.

C2ShadowMan
2013-08-07 10:14:43
Ocena: 6(glosow:14)-+
to są pomyleńcy. Normalny człowiek uszanuje to miejsce. Leczyć.

Savathus
2013-08-07 10:20:44
Ocena: -7(glosow:15)-+
Oczywiscie ze pomylency,podobnie jak d3bile z ONR czy NOP.Takich tylko leczyć.Gazem,jak ich fuhrer.

miodzjo
2013-08-07 10:25:47
Ocena: -4(glosow:14)-+
Pomnik stoi w ruchliwym miejscu miasta, każdy ma prawo tam przejść.

szczeryham
2013-08-07 10:13:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Obrzydliwa prowokacja.

Vanderpool
2013-08-07 10:30:53
Ocena: -3(glosow:9)-+
Tu nie ma prowokacji. Pomnik ten jest w ruchliwym miejscu więc każdy może przejść koło niego.

raider667
2013-08-07 10:08:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
śliczny/śliczna jest ... kochałbym go/ją ...

Bajabanger
2013-08-07 10:02:14
Ocena: -1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ster000
2013-08-07 10:01:32
Ocena: -4(glosow:20)-+
transwestyta nie może być patriotą?

Fleuri
2013-08-07 10:11:56
Ocena: 8(glosow:12)-+
taaa, zwłaszcza taki przebrany za prostytutkę przyszedł oddać hołd.

ster000
2013-08-07 10:45:59
Ocena: 1(glosow:11)-+
nie może?

AMUSEMENT
2013-08-07 11:27:16
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie może...

Joszo
2013-08-07 12:15:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
To wyjaśnijcie patryjoci dlaczego nie może? Rozumiem że u was patriotyzm jest obecnie tylko w internecie i tylko na pokaz?

POLSKAPANY
2013-08-08 00:07:45
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nasi pradziadkowie nie walczyli za Polske po to zeby teraz jakies pedały z ogolonymi nogami przebranymi za ku**y machały gołymi dupami w miejscu gdzie stoi pomnik na ich cześć... uwierz mi, takich "patriotów" to oni maja w dupie. i transwestyta jest chory psychicznie, ma zaburzenia z jakiegoś powodu, jest to spowodowane czymś z XXI wieku bo przed 1980 nie było czegoś takiego jak GEJ!

Vanderpool
2013-07-31 10:43:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
Autor powinien zachować niektóre rzeczy dla siebie.

mijagi52
2013-07-30 20:28:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
że nikt tego przejechać nie chciał

foytaz
2013-07-30 20:24:35
Ocena: 2(glosow:24)-+
powinno się ich miotaczem płomieni potraktować, fajnie podskakiwaliby niczym pchły na psie

alinek
2013-08-07 10:04:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
wielu z tych, którzy kiedyś tak robili, pięknie wyglądali na szafocie, a ich odwaga i waleczność była tylko plamą na rozporku po tym jak zsikali się ze strachu!

foytaz
2013-08-07 10:19:53
Ocena: -3(glosow:9)-+
Wielu takich jak ty już dawno robale zjadły albo wchłonęła stratosfera pomimo tego, że chowali się po kanałach jak szczury i inne plugastwo.

DkNG
2013-08-07 10:37:39
Ocena: -1(glosow:11)-+
forytaz lecz się na nogi bo na łeb to już za późno

spinacz404
2013-08-07 10:39:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
W kanałach ukrywali się powstańcy warszawscy. Porównujesz ich do szczurów i plugastwa? Masz coś w główce poza frazesami, które wbili ci przywódcy twojej bojówki? Sądząc po tych komentarzach i tym żałosnym nazistowskim logo, to jesteś świnia nazistowska a nie patriota i pluję na ciebie parchu.

foytaz
2013-08-07 10:54:43
Ocena: -1(glosow:7)-+
obciągacz404 to, że jesteś debilem bez umiejętności czytania ze zrozumieniem to już udowodniłeś więc teraz oddaj przysługę społeczeństwu i zdechnij w jakieś zasyfiałej norze z której wypełzłeś.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Słowo na niedzielę
  •  UUUpppsss
  •  Tyle ode mnie
  •  I pięknie
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:43:20   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (37) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0