lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gdy chcieli zapłacić za sakrament
główna
Dodano: 28.11.2013, 20:09:39   przez: trwam
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 762  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(137)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rupi981
2013-11-29 09:27:32
Ocena: 72(glosow:104)-+
no wiesz co by ludzie powiedzieli że bez chrztu, większość ludzi trwa w tym kościele tylko dlatego że inni tak żyją.

Bullet2483
2014-03-06 04:45:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak Włoska mafia się noszą i haracze biorą ale widać to po strojach szef na biało a reszta bandziorów na czarno

malutka
2013-12-22 22:01:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krzysiekf79
2013-12-03 20:13:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
Moja babcia przez 15 lat co miesiac dawała 50 zł na budowe nowego kościoła,daje to pokazna kwote 9000zł...zmarła mając 93 lata,wspólnie z ojcem poszliśmy do proboszcza naszej parafii zamówic pogrzeb dla babci,proboszcz pokazał nam cennik i powiedział "600 zł się należy"...

saint696
2013-12-03 08:03:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
jak ktoś jest wystarczająco mało rozumku, by chodzić do kościoła i narzucać religię własnym dzieciom zamiast edukować, to widać ma też wystarczająco mało rozumu, by płacić. Ja bym na miejscu księdza 1000,00 zł powiedział, a ja nie to nara :)

kawalrafala
2013-12-26 23:51:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rafal31
2013-12-03 00:32:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
targujecie się z księdzem? mi to nawet nie przeszło przez głowę. tyle chce za usługę to dostał. zawsze można sobie samemu ochrzcić dziecko. taniej wyjdzie.

mrxbox
2013-12-02 19:52:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
to z faktu czy wyborczej??

DkNG
2013-12-03 07:12:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
na pewno nie z Naszego Dziennika

okitbs
2013-12-02 17:52:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie każdy ksiądz jest taki sam ja nie miałam kasy na ślub to po urodzeniu dziecka ksiądz mi dał ślub oraz chrzest dziecku za darmo. Nie można mierzyć wszystkich jedną miarą

igawor
2013-12-02 16:32:31
Ocena: 4(glosow:8)-+
A ch*j z kościołem i czarnuchami. Po jaką cholerę chrzcić dziecko? Niech samo zdecyduje w przyszłości o sobie! Ja wolałbym być nieochrzczony!

pedrinho
2013-12-02 11:49:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Abonament zapłacony usługę można wykonac...żałosne.To kościół powienien byc dla ludzi a nie na odwrót!!!

jagodziora2605
2013-12-02 10:49:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
I dlatego ludzie nie chcą ślubów kościelnych, bo taki pedał później będzie bzykał moje dziecko... Brak słów coraz gorzej się dzieje z tym kościołem. Niedługo nie będzie w ogóle religii....

ixtab86
2013-12-01 23:07:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wiocha dla rodziców. W takiej sytuacji dyktafon w dłoń i na rozmowe, a nie kolejne 100zł. Przestańcie karmić tych pasożytów, to za 1zł będą chrzcić z pocałowaniem ręki

piapia90
2013-12-01 22:00:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
za niedlugo to pier*olna przed wejsciem bramke z oplatami za wejscie...!!!

Zubkownik
2013-12-01 21:25:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czarni przedsiębiorcy-tylko faktur nie wystawiają

zboj75
2013-12-01 20:33:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
A w siedmiu sakramentach 1.chrzest 2...., jakoś nie pisze w nawiasie (co łaska). Złodzieje (nie wszyscy, bo nie można uogólniać) ale większość czarnej szlachty to "szmaciarze"

Verathez
2013-12-01 20:16:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
I prawidłowo - niech się nie kryją - może dzięki temu ludzie przejrzą na oczy i przestaną "być wierzącymi" tylko z jednego powodu - "bo co ludzie powiedzą..."

Leslie_Van_Houten
2013-12-01 19:27:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
wiara i religia to opium dla ludu, wystarczy sprawdzić w słowniku co tak naprawdę oznacza słowo PARAFIANIN

qolat
2013-12-01 16:12:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja miałem to samo... parsknał to samo ... ze ludzie za msze więcej dają i za piedziesiat nie ma mowy on mi dziecka nie ochrzci parafia św marcina w marcinkowicach dolnoslaskie

mareckii2505
2013-12-01 16:01:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
MOŻNA TYLKO RZEC KLECHY J....E

PawelJarosz89
2013-12-01 15:29:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
dla tego też nie chodze do koscioła ;)

enenai
2013-12-01 15:24:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
po co napisali dane ojca niech napisza dane ksiedza

URUS
2013-12-01 14:45:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja bym takiego księdza chyba rozerwał pazerna gnida

MrTomikomi
2013-12-01 14:23:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
pedofil na flaszkę zbierał

cybulsyrf
2013-12-01 13:36:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
Kiedyś Mój Ojciec reperował księdzu telewizor. Po skończonej robocie powiedział ile to kosztowało. Ksiądz odpowiedział, że tyle nie ma, ale kazał Mu przyjść po niedzieli mówiąc coś w stylu: "W niedzielę baranki przyjdą do kościoła, to sypną groszem."

marok75
2013-12-01 13:32:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
Co się dziwić , potrzebuje pewnie na alimenty .

seminator10
2013-12-01 13:06:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
A zaś taki klecha jeździ mercedesem.

pimp87
2013-12-01 12:16:07
Ocena: 11(glosow:11)-+
Rydzyk, pop i rabin opowiadają, co każdy z nich robi z pieniędzmi zbieranymi na tacę. Rabin: - Ja rysuję kółko wielkości tacy i podrzucam pieniądze. Co spadnie do kółka, to dla Boga, a reszta dla mnie. Pop: - Ja rysuję kreskę i podrzucam pieniądze. Co spadnie na prawo to dla Boga, a to po lewej jest dla mnie. Rydzyk: - Ja tak samo podrzucam pieniądze do góry. Co Bóg złapie, to jego!

tomasz3e
2013-12-01 11:32:28
Ocena: 5(glosow:7)-+
a zeby sie h u j udławił tymi pieniedzmi

hopek20o
2013-12-01 09:40:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Idzie zima księżulek musi sobie sprawić nowe opony do swojego merca , a tu koleś wyskakuje z pięcioma dychami , to nawet dla księżulka kochanki za mało

skillpel
2013-12-01 08:45:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ile można słuchać narzekań na kościół? Ludzie! Sami ten burdel tworzycie! Ja się z niego wypisuję przez akt apostazji i w ten sposób o 1 płacącą owieczkie te szumowiny będą biedniejsze.Gdyby każdy, komu KRK działa na nerwy tak zrobił ten cyrk by upadł, a co najmniej stracił na mocy - czyt. wuchtę bejmów.

koczmen3
2013-12-01 12:35:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gdyby każdy, komu Kościół działa na nerwy sie wypisał, to Kościół nic by nie stracił. Przecież ci wszyscy ludzie i tak nie chodzą do kościoła i nie płacą na tacę...

zenontelefon
2013-12-03 23:29:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie masz racji. Na lewo od nas widać jak to działa. Chcesz kupić kościółek w Anglii i przerobić na dyskotekę? Proszę bardzo.

herayo
2013-12-01 02:55:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
MYŚLĘ, ŻE WIĘKSZOŚĆ powie księdzu po kolędzie co myśl, ja tak zrobię, niech ksiądz się przygotuje

malpka222
2013-12-01 02:31:46
Ocena: -1(glosow:9)-+
Przejmujecie sie takimi drobnostaki ale macie w dupie to, że rząd was codziennie okrada na kilka tysięcy zlotych.

skillpel
2013-12-01 08:47:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
popieram, z tym, że to jedna banda.

TheMsPoppy
2013-12-01 01:23:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

oppaganastar
2013-11-30 23:16:39
Ocena: 7(glosow:9)-+
Jak można brać za sakramenty pieniądze? Nie przypominam sobie, żeby Jezus coś brał za to..

aniuusx3
2013-11-30 23:09:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kochana Polska i Kochany Kościół. Wygląda na to, że zwykły '' pionek '' zarabiający marne grosze, nie może ochrzścić dziecka i chować go w wierze katolickiej ponieważ nie jest go stać na opłacenie wygórowanych cen sakramentów. A ponoć kościół jest dla każdego, nie powinno się zwarzać na majątek katolika....

wiocha84
2013-11-30 22:59:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jestem katolikiem znam kilku księży co są z powołania i złego słowa o nich nie można powiedzieć(tacy przeważnie szybko lądują w małej parfi) a znam i takich co potrafili parafie czy remont organ przegrać w karty.Myślę że o takich sprawach powinno być głośno ale dziwi mnie że nikt nie napisał miasta i parafii

saviola1
2013-11-30 22:33:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
pi*** moderatorzy! USUWACIE KOMENTARZE WARTOŚCIOWE TYLKO DLATEGO ZE SIĘ Z NIMI NIE ZGADZACIE A ZOSTAWIACIE CHLAM NIC NIE WARTY - zaloguje się za kilka minut to już będzie "usunięty przez moderatora"!? Cenzurujcie najpierw samych siebie za wasz brak (jakby to powiedzieć) mózgów? a dopiero potem użytkowników. To tyle.

payperday
2013-11-30 23:25:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2013-11-30 23:32:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2013-11-30 22:25:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

frelex12
2013-11-30 21:45:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pazerność.

payperday
2013-11-30 20:35:06
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

metal90
2013-11-30 20:37:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Widzę, że żarcik się wyostrza :D

slyfly
2013-11-30 20:31:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
a ja myślałem, że wkroczyła żona i wpierloliła klerowi tak że wyrównała brakującą kwotę

admin1944
2013-11-30 20:25:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
DZIEKI TAKIM DUPKOM W KIECACH LUDZIE ODCHODZA OD KOSCIOLA. OBY JAK NAJSZYBCIEJ ODESZLI WSZYSCY NORMALNI UMYSLOWO A ZOSTALI TYLKO TAK OSZOLOMIENI NA TLE SZMALU JAK CI W KOLOROWYCH KIECKACH !!!

KacperLGS
2013-11-30 20:23:20
Ocena: 6(glosow:10)-+
KOŚCIÓŁ TO JUŻ NIE WIARA TYLKO SEKTA I BANDA ZŁODZIEI!! wiecznie slyszymy co łaska to dajemy 50 zł ale to za mało Bozia by chciala wiecej, dno i 2 metry mułu

xyz1000
2013-11-30 20:20:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie dałbym chu... ani grosza

gregggggg28
2013-11-30 19:48:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
trzeba było wziąć komórkę nagrać jego ryj i powiedzieć że papież Franciszek wyraźnie nakazał chrzcić za darmo jak coś odbeknie to sprawę nagłośnić w mediach i po problemie

obcinarka
2013-11-30 19:21:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

barbarella123
2013-11-30 19:32:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

scemo
2013-11-30 18:32:16
Ocena: 6(glosow:8)-+
niedlugo jak bedzie chodzil po koledzie to wpusc go do domu i wypierdol przez okno

Anoxor
2013-11-30 18:31:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pytanie tylko po co, zeby sasiedzi nie obgadali. religia=fikcja, wyobraznia

pstPL
2013-11-30 18:31:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
Taki już los naiwniaków. Tak zwanych "wierzących"... Szkoda mi wszystkich

scemo
2013-11-30 18:28:17
Ocena: 4(glosow:4)-+
to nie ksiandz to kur....a

barbarella123
2013-11-30 19:37:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2013-11-30 18:23:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ja mam inną historię, własną. Za chrzest mojego dziecka zapłaciłam 0. Zero złotych. Uszykowałam w kopercie 50zł.,ale ksiądz powiedział, żebym dała kopertę po chrzcie. Jednak w wyniku małego zamieszania nie daliśmy koperty. Nikt nas nie ściga za to.

shark7
2013-11-30 18:34:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
Też zawsze prowokowałem zamieszanie aby koperty nie dać...papeteria do tej pory jest nienaruszona.

malgolina
2013-11-30 18:47:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ty nie musisz niczego robić aby było zamieszanie, wystarczy,że wyszczerzysz ząbki ;))

shark7
2013-11-30 18:56:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Siódemka mi wypadała gdy to robiłem, więc w inny sposób musiałem zamieszanie prowokować.

anna-maria-1
2013-11-30 20:01:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
A ja wam opowiem historię sąsiadki gdzie ksiądz też koperty nie zdążył zabrać.Zapytał jej synka gdzie urodził się mały Jezusek,a że smyczek nie trybił ksiądz zaczął podpowiadać w be be be chłopczyk wypalił w Berlinie no i ksiądz tak się wzruszył że opuścił domostwo bez koperty,są na świecie jeszcze dobrzy księża którym nie zależy na kopercie:)

yhn1
2013-11-30 18:15:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
To nie ksiądz to KUTAS

kastus
2013-11-30 17:59:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
Skoro narzeka to na cholere chodzi do kosciola? Trzeba byc kretynem zeby dawac komus pieniadze za friko i jeszcze narzekac :D

Monika84.1984
2013-11-30 17:53:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
chrzciny mojego bratanka-brat daje 50zł po czym ksiadz mowi ze to mało i ze jest 10min.do mszy i zdążymy dozbierac! absurd!

grog
2013-11-30 16:53:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
dajcie im jeszcze wiecej ale nie skamlajcie, odrobine honoru

caleanka
2013-11-30 16:39:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mysle ze w wiekszych miastach ten problem nie istnieje. P.S. Czy ktos slyszal om pobiciu chciwego ksiedza?

miken1200
2013-11-30 16:23:32
Ocena: -5(glosow:7)-+
To, że ksiądz odmówił chrztu to oczywiste qrestwo. Co do odmowy przy remoncie, to wcale się nie dziwię: pewnie ksiądz wynajął firmę, więc co się jakiś obcy będzie kręcił na budowie. Niech mu się coś stanie, jakiś wypadek, to kto za to odpowie? Pracownicy są ubezpieczeni, a taki koleś nie.

czubek13131
2013-11-30 16:13:09
Ocena: 12(glosow:14)-+
Ja czegoś nie rozumiem. Ostatnio mnóstwo osób uskarża się jaki to kościół jest zły i obłudny. Skoro tak uważacie, to po cholerę jeszcze do niego uczęszczacie i karmicie tego molocha?!

sacrificial
2013-11-30 15:55:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
to sie idzie do innego kościoła, niech sie pie*doli

Albuchta1970
2013-11-30 15:42:16
Ocena: 5(glosow:9)-+
Wiocha nie powinna być dla księdza, tylko dla żony i rodziny Pana Przemysława. Później się dziwicie, że księża są rozpasanymi chamami i wyzyskiwaczami. Za chrzest tyle co łaska ale nie mniej niż..... (i tu wpisać należy kwotę, bo im bardziej biedna parafia, tym wymagania czarnuchów większa)

minuskg
2013-11-30 15:23:37
Ocena: 7(glosow:7)-+
a 50zł to za dużo tyle co łaska a nie cennik sobie wymyślają,maja podobno pomagac a nie dobijac.Niech zaczną płacić podatki od darowizny itp to ciekawi mnie co wtedy powiedzą . to jest czarna mafia na cały świat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zwierzak250477
2013-11-30 15:13:34
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cebulak666
2013-11-30 15:12:51
Ocena: 6(glosow:6)-+
ale po co to chrzszczzscenie, co to daje dziecku

Mnich5
2013-11-30 15:11:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skoro 50 zł, to było zdecydowanie za mało, to 150 zł jest poniżej średnio, a jeśli przyjął, to ciekawe w jaki sposób.

rzeznianumer5
2013-11-30 15:03:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wiedział, że co łaska ale najbiedniejsi dają 150?

neurotyczny_jan
2013-11-30 15:08:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
co łaska wg cennika.

Zireael81
2013-11-30 14:53:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wtedy przyniesiono Mu dzieci, aby włożył na nie ręce i pomodlił się za nie; a uczniowie szorstko zabraniali im tego. Lecz Jezus rzekł: Dopuście dzieci i nie przeszkadzajcie im przyjść do Mnie; do takich bowiem należy królestwo niebieskie. Włożył na nie ręce i poszedł stamtąd. (Mt 19:13-15) Jak widac kosciół wypacza religie

hellrond232
2013-11-30 14:47:24
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja swojego dziecka chrzcic nie bede.

barbarella123
2013-11-30 19:41:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kristofer19832
2013-11-30 14:36:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
ode mnie by dostał,ale charha na ryj

sebkop
2013-11-30 14:25:39
Ocena: 7(glosow:7)-+
Chociaż jestem ateista jako jedna czarna owca w rodzinie,to miałem do czynienia z wieloma kapłanami,wniosek nasuwa się jeden,połowa z nich to tacy kapłani jak i ze mnie.Faktycznie tez trafiają się księża z powołania,taki jest teraz w parafii gdzie mieszkam,pracowity,wesoły,jak widzi, że ktoś jest biedny, to odprawi sakrament, czy msze za bóg zapłać. Z drugiej strony co chwila pojawiają się takie newsy jak ten, albo dużo gorsze, więc co się dziwić, że ludzie oddalają się od kościoła. W instytucji, która się sumieniem świata i obrońcom moralności, ponad połowa kapłanów podkopuje te przechwałki.

reunion1
2013-11-30 14:18:29
Ocena: 5(glosow:9)-+
Typowe dla głupich wiejskich klechów którzy są pasterzami jeszcze głupszego motłochu. Wasz klecha wasz problem owieczki buahha

saviola1
2013-11-30 14:12:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pafelek
2013-11-30 13:55:52
Ocena: 7(glosow:7)-+
Niby XXI wiek, a i tak ludzie żyją jak w średniowieczu, manipulowani przez kościół i duchownych. Żyją też w obawie przed sąsiadami, czy znajomymi, bo boją się, co o nich będą mówić, gdy ktoś zrobi coś, co ksiądz uzna za karygodne, w tym wypadku(i w większości innych) chodzi zwyczajnie o kasę. Jest na to określenie, tzw. "Owczy pęd" :D

thenatoorat
2013-11-30 13:53:52
Ocena: 8(glosow:8)-+
Gdyby mi przytrafiła się taka sytuacja, wyszedłbym z zachrystii, wszedłbym na ambonę i podzielił się z parafianami sytuacją, która mnie przed chwilą spotkała. Niech to ks. się wstydzi przed wszystkimi że jest pazerny, a nie ja przed rodziną, że nie mam dużo pieniędzy.

pete78
2013-11-30 13:43:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
a bo ten rytuał jest potrzebny jak ... Ludzie nadal boją sięklątw i zabobonów

Franusss
2013-11-30 13:18:03
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nic dziwnego, z doświadczenia znam sytuacje gdzie to ksiądz odmawiał udzielenia sakramentu pogrzebu bo rodziny nie było stać na opłacenia złodzieja - księdza.

csouldc
2013-11-30 13:16:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Parę lat temu byłam w takiej sytuacji że nie było stać mnie na chrzest,ksiądz wyprawił piękną mszę ,mimo że nie dostał NIC - to jest prawdziwy ksiądz! Dlatego też dziwię się tym ludziom , powinni zrobić taki szum że ksiądz przez rok by ich przepraszał.

mingus33
2013-11-30 14:00:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
ksiądz nie przeprasza, rozbijają sie po pijaku, molestują dzieci, zaciążają jakieś naiwne laski w cichych romansach, wydzierają forsę nawet od biednych ludzi... i nie przepraszają. to tyfus. soją drogą to gratuluję Ci dobrego i szczerego proboszcza, to ginący gatunek.

Untraceable
2013-11-30 13:16:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pietrro
2013-11-30 12:50:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
h nie ksiadz jeśli chrztu odmówił . fakt faktem z powodu pieniędzy odmówił człowiekowi odpuszczenia grzechu pierworodnego .łase na pieniądze .....

anubisgd
2013-11-30 12:46:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nexus30
2013-11-30 12:44:14
Ocena: 5(glosow:5)-+
Daj fotke tego proboszcza i nazwisko zrobimy mema o chciwości :)

metiu6
2013-11-30 12:38:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
smojta69 Skąd wiemy że to nie jest prowokacja !!! Ano wiemy to życia a jak ty tego nie wiesz to pewnie jesteś jeszcze młodą osobą !!!

outsiderjack
2013-11-30 12:32:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wiocha dla Przemysława. Dlaczego? Średnio rozgarnięty obywatel, tym bardziej pozostający we wspólnocie polskiego Kościoła powinien wiedzieć, że nie ma nic darmo. Polski kler z udzielania sakramentów zrobił dochodowy biznes, i nie ma znaczenia skąd weźmiesz ale masz płacić. Nieliczni kapłani rozumieją i wypełniają posługę nie patrzą na korzyści osobiste i kurii. To wielki, uprzywilejowany prawnie i finansowo biznes, nie ma sentymentów a klechów rzafko obchodzi wiara i wierni.

smojta69
2013-11-30 12:29:45
Ocena: -4(glosow:6)-+
skad wiecei że to prawda a nie prowokacja kociorzy?

mariuszko22
2013-11-30 17:10:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
jakiś ty qrwa naiwny...

Psychosocial666
2013-11-30 12:20:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
A ja bym mu zaje*bał w ryj i dziecka nie ochrzcił

Onczao
2013-11-30 12:12:36
Ocena: 6(glosow:6)-+
Mój proboszcz nie chciał wydać mi zaświadczenia, bo brałam ślub w innej parafii (więc tam zostaje cała kasa). Stwierdził potem, że da zaświadczenie, jeżeli połowę należności za ślub dam w mojej parafii. Podziękowałam mu i opowiedziałam wszystko proboszczowi w kościele, gdzie brałam ślub. Na myśl o podziale kasy z tamtym stwierdził, że nie potrzebuje już tego zaświadczenia :D

naspan
2013-11-30 12:01:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2013-11-30 12:01:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
INFLACJA. Wiesniacy mysla ze WIELEBNY bedzie tyral za darmo.

wiochman75
2013-11-30 12:00:25
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jeśli to prawda to dawaj od razu miejscowość , nazwę parafii i nazwisko pana księdza. Inaczej to informacja z d*py wyjęta.

naspan
2013-11-30 11:59:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Buahahahah
2013-11-30 11:58:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
Potem kierowca się zatrzymał i razem z ludźmi zaczął klaskać :)

garbus1991-07
2013-11-30 11:55:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ja jestem ciekawa co zrobiłby kościół gdyby Ci wszyscy nieaktywni i bierni użytkownicy postanowili usunąć swoje konta z bazy Kościół? a ta garstka pozostałych zazadałaby darmowych sakramentów [szczególnie jeżeli chodzi o chrzest, który przecież oznacza pozyskanie nowe użytkownika]i kase dawałaby tylko gdyby uważała to za słuszne, z własnej nieprzymuszonej woli?

Janusheck
2013-11-30 11:42:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja też różne bajki potrafię wymyślać. I to o niebo ciekawsze.

Komsomolec
2013-11-30 11:30:56
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

organ49
2013-11-30 11:24:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
zachłanne dziwki

outsiderjack
2013-11-30 12:35:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie obrażaj dziwek:-)!

gaila
2013-11-30 11:17:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
po jaki h im ten chrzest wciągają biedne dziecko do sekty katolickiej

bydgoszcz20
2013-11-30 10:59:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ciekawi mnie czy takie historie naprawdę się zdarzają, czy to tylko pod publikę jest wymyślane, bo jak się czyta takie historie to się krew w żyłach gotuje, swoją drogą jeśli to prawda, czemu koleżka nie pocisnął z tym klechą tylko mu więcej dał,

AnkaLP
2013-11-30 11:17:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dał więcej żeby bez problemów ochrzcić dziecko... jak ja chrzciłam córkę, to wypomniano mi zaległe opłaty (podatek dla kurii od każdego parafianina) a przy Chrzcie ksiądz odhaczył sobie przy nazwisku, że dałam kopertę...

kaos11
2013-11-30 12:27:29
Ocena: -2(glosow:4)-+
Prawdziwe, ostatnio coś podobnego było chyba w Pabianicach, na onecie o tym pisali. Ale wracając do historii pana Przemysława. Jak bierze kogoś do remontu mieszkania to też najpierw podpisuje wszystkie papiery a potem pyta się o cenę? Z opisanej historii wnioskuję, że chciał mieć sakrament za darmo. Poproszony o opłatę dał 50zł. Niech sprawdzi w sklepie ile za 50zł można zrobić zakupów. Jestem ateistą, nie przepadam za "czarnymi" itp. ale nie wymagam od kogoś by pracował za darmo. Mamy wolny rynek, mógł się dopytać o opłaty wcześniej i iść tam gdzie taniej.

trwam
2013-11-30 12:35:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdzie można znaleźć cennik ? Gdzie w papierach jest napisane ile chrzest kosztuje ? Szukałem ale nie znalazłem

outsiderjack
2013-11-30 12:38:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
kaos11 poczytaja trochę, proszę.... Co do zasady kapłan udziela sakramentu bez czerpania korzyści. Wierny może dać co łaska. Żądanie konkretnych opłat mocno narusza zasady, tyle.

osmg
2013-11-30 10:56:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przyjdzie HIENA na kolęde, to sie wyrówna.

thakanori11
2013-11-30 10:55:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
przyzwyczaili się do darmowego grosza ale to wasza wina parafianie, wy ich rozpieściliście.

Langunum
2013-11-30 10:53:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
U mnie każdy sakrament jest za darmo jeżeli ktoś nie jest w stanie zapłacić. Nie wszyscy księża są tacy zepsuci. Pozdrawiam.

pawel-wod
2013-11-30 10:32:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja dałem 50 zł w koperte tyle powiedziałem sobie że dam i dałem

radar1985
2013-11-30 10:26:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
CH..J jedne powinien za darmo !!

cairo
2013-11-29 00:45:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jak głupi to niech daje na utrzymanie czarnej zarazy, mógł iść do każdego innego kościoła poza tym podległym Watykanowi, i miałby chrzest za darmo i podziękowanie że zechciał dziecko ochrzcić.

werder72
2013-11-28 22:13:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
może nie był pedofilem i nie lubił dzieci

trwam
2013-11-28 21:02:19
Ocena: 7(glosow:13)-+
Takie są fakty. Matka bezrobotna, ojciec dorabia dorywczo. Faktem jest że ten ksiądz zażądał opłaty! A sakramenty są za darmo ! Ksiądz nie może żądać od ludzi zapłaty za to. Już wystarczy że od Państwa pobierają (z funduszu kościelnego który dawno powinien być zlikwidowany) Proboszcz powinien mieć świadomość,że utrzymywany jest z pieniędzy ludzi.Zwykły człowiek za 50zł musi wyżyć 2/3dni i pracować na to cały dzień a ksiądz 60min

hektor11
2013-11-30 11:45:36
Ocena: -5(glosow:5)-+
Ty nic nie robisz tylko wymyslasz albo szukasz po sieci wpadek kosciola? jaraja Cie jakies punkty na tym portalu? czlowieku masz 36 lat!!!

trwam
2013-11-30 12:26:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na poznańskiej plebani dziecko się urodziło z nieprawego łoża, tylko tata nie pozwolił mu żyć ! Ale jest wszystko w porządku ! Tata powiedział - biskup mnie nie ukarał , prokurator też , a pan Bóg powiedział mi , że jestem niewinny ( Pan Bóg też dzwonił w tej sprawie uniewinniającej)

hektor11
2013-11-30 15:46:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie mowie, ze takie sytuacje nie maja miejsca ale na wiosce ludzi nie zmienisz. wiesz jacy sa ludzie cos uslysza przeczytaja i juz maja zdanie wyrobione na temat swoich ksiezy a nawet ich na oczy nie widzieli

beeveer
2013-11-28 20:45:04
Ocena: 4(glosow:12)-+
głupi facet. szmatę z niego robią a ten dalej lezie w to gówno. mam nadzieję że za niedługo zażądają od ciebie 10000. jak ten głupi zaniesiesz w zębach i zdechniesz z głodu. jednego durnia mniej, tylko dziecka szkoda.

mashallah
2013-11-28 20:34:22
Ocena: 9(glosow:9)-+
Jak zwykle kobieta musi namieszać Ja bym miał go w nosie

rupi981
2013-11-29 09:27:32
Ocena: 72(glosow:104)-+
no wiesz co by ludzie powiedzieli że bez chrztu, większość ludzi trwa w tym kościele tylko dlatego że inni tak żyją.

Melanz89
2013-11-30 16:53:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dlatego powtarzam ,że ludzie nie chodzą tam dla wiary lecz dla tradycji. Bo właśnie - co powiedzą inni ludzie... i właśnie tak działa ta legalna mafia do której nie chodzę i chodził nie będę. Nie dla mnie bycie zaślepioną owieczką hehe.

beeveer
2013-11-30 17:50:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
więc mam dla takich wierzących radę. żryjcie gówno. miliardy much nie mogą się mylić.

szatankaa
2013-11-28 20:28:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
No co za wioocha. I to niby jest ksiądz?! Papież Franciszek, mówił, że nie wolno wymagać zapłat od sakramentów!! Jedna wielka PARANOJA

unity
2013-11-29 09:12:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
Franciszek swoje kiecuny swoje

outsiderjack
2013-11-30 12:41:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
Brawo unity! Jednym zdaniem podsumowałaś prawdziwy stosunek polskiego kleru do wiary i nauki głowy Kościoła.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Jakie to jest polskie
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
Potem kobieta nie używająca lusterek.
główna
Dodano: 04.06.2018, 18:13:54   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 114Skomentuj (61) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0