lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Np. kupić węgiel na zimę dla ubogiej rodziny...
główna
Dodano: 17.01.2014, 20:34:38   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 582  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(114)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
werder72
2014-01-17 20:54:51
Ocena: 13(glosow:55)-+
powinno być "w gówno" nie w błoto

Czerwone-wino
2014-01-23 23:29:31
Ocena: -2(glosow:4)-+
Autor tej wiochy jako pierwszy powinien się pochwalić, ile węgla kupił na zimę biednej rodzinie!

przecietna123
2014-01-21 02:16:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
Niektóre kościoły właśnie pomagają. Niektóre. Bardzo nieliczne. Szkoda...

Medyk85
2014-01-19 22:58:45
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ale durna wstawka, jest demokracja i kazdy sam decyduje na co kase wydaje. Kazdy przyklaskuje a tak naprawde nikt nie pomoze potrzebującym to taka prowokacja tylko. Kto z was w sobote powie do kumpla czy laski sluchaj dzis nie pijemy nie balujemy idziemy przekazac kase na hospicja czy biedne dzieci pewnie nikt. To jest taka walka z kosciolem to jest teraz na topie. Ale jak bedziecie starzy to pierwsi bedziecie leciec do kosciola wiem bo duzo trepów komunistów i ubeków jak maja z 80 lat to leza do kosciola wyciagaja parchaty jezor by przyjac komunie a kiedys przesladowali katolików.

jacek8887766
2014-01-20 19:19:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie jestem szczególnie praktykujący , ale szanuję wolność wyboru innych . Mądry komentarz

keppler-92
2014-01-19 20:59:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GangBangStyle
2014-01-19 18:19:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Te obrazki powinny być na odwrót ustawione to by śmieszniej wyglądało ;p

Kalesonek
2014-01-19 10:54:20
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

boston111
2014-01-19 08:04:23
Ocena: -1(glosow:13)-+
złodziej w habicie jak ja go nienawidzę miliony na koncie i zero pomocy jeszcze nie słyszałem żeby pomógł w słusznym celu

gnida0000
2014-01-19 15:07:19
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ty faszysto,homofobie,antysemito

boston111
2014-01-19 08:00:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Melanz89
2014-01-19 02:35:17
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jak widzę zakłamaną mordę rydzyka to aż zbiera mi się na wymioty :/

mckrzysiek007
2014-01-18 23:06:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak ja nie znoszę manipulacji! Dlatego zawsze robię wszystko na odwrót.

Vic.Vega
2014-01-18 22:31:05
Ocena: 4(glosow:14)-+
typowy socjalista- najbardziej interesują go cudze pieniądze. Precz z czerwoną hołotą!

Kal0sz
2014-01-18 20:14:52
Ocena: -6(glosow:14)-+
Niech mi ktoś wytłumaczy, w jaki sposób ma się utrzymać Kośćiół jeżeli nikt nie płacił by za sakramenty nie dawał na ofiarę

maxicoveri
2014-01-18 21:05:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
akurat za sakramenty nie powinno się płacić!!!

eniu123405
2014-01-18 21:59:53
Ocena: -2(glosow:6)-+
Maxicoveri - za sam sakrament sie nie płaci. Płaci się za wystrojenie/ ogrzanie kościoła i inne rzeczy, które same się nie zrobią. Jak niby księża mają zadbać o plebanię i kościół? Bóg ma im wyczarować pieniądze?

klisza08
2014-01-18 20:10:39
Ocena: 0(glosow:8)-+
a ja mam dosc tej swoistej rozpierduchy w obie strony..Przez caly czas Orkiestry milczalam,zeby nie zaszkodzic-raz tylko na pare dni wczesniej pozwolilam sobie na mala uwage co do braku nalezytej kontroli nad tym co dzieje sie z kasa Owsiaka(powiedzmy sobie szczerze-temat "plywa".Jedni i drudzy pomagaja-czasem lepiej a czasem gorzej.Martwi mnie przejaskrawianie pewnych faktow w momencie kiedy dzieje sie cos naprawde dobrego..Takich chwil jest przeciez tak malo..A moze obu organizacjom wprowadzic wiekszy monitoring i wtedy ustalyby te wieczne spory fanatykow z obu stron barykady?

ferdal
2014-01-18 20:17:09
Ocena: 6(glosow:16)-+
Finanse WOŚPu sa jawne i każdy może je przejrzeć, finanse Caritasu nie podlegają kontroli skarbowej i chgw ile i na co wydają.

dedede66
2014-01-18 20:26:34
Ocena: 0(glosow:12)-+
Kazdy moze przejrzec sprawozdanie finansowe Caritasu i sprawozdanie finansowe WOSP. Wszystko jest dokladnie opisane i juz przestancie pierrdolic.

klisza08
2014-01-18 20:27:28
Ocena: -5(glosow:9)-+
sa jawne i widac powazne zaniedbania w rozprowadzaniu zebranymi funduszami a co do Caritasu polecam artykul Krzysztofa Leskiego Orkiestra vs. Caritas..bardzo ciekawe zestawienia..

ferdal
2014-01-18 20:31:12
Ocena: -1(glosow:13)-+
Niedawno podano dane z których wynika iż WOŚP wydaje na pomoc 92% uzyskanych funduszy, a 8% wydaje na koszty własne, włącznie z pensjami etatowych pracowników, reklamą, rachunkami za media itd.Żadna inna organizacja charytatywna w Polsce nie uzyskuje takich wyników, nawet nie jest w stanie się zbliżyć.

klisza08
2014-01-18 20:49:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
a ja wole sama osobiscie pomagac I sr@l ich wszystkich pies

SzalonyMagazynier
2014-01-18 21:17:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
@ferdal a teraz zastanów się ile wydaje każde z miast w którym jest finał WOŚP. Od podstaw tj. prąd, czas pracy funkcjonariuszy policji, ochrony, pogotowia, fajerwerki, itd... Czy nie lepiej, żeby zamiast tak gigantycznych kosztów miasta przeznaczyły to na pomoc w szpitalach w PL? Tak jak już wspominałem, jedynym plusem z WOŚP jest aktywizacja ludzi, którzy ten jeden dzień w roku czują się lepiej. To oczywiście nie jest nic złego ale dla mnie to trochę jak chleb i igrzyska.

ferdal
2014-01-19 08:55:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Magazynier to samo można napisać o sylwestrze, koncercie, meczu itd argument w/g mnie chybiony

SzalonyMagazynier
2014-01-19 11:03:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
@ferdal niekoniecznie ferdal, bo sylwester, koncert i mecz to typowe igrzyska a nie przykrywka, że robimy coś dobrego za państwowe pieniądze czyli niczyje (bo takie rozumienie jest i rządzących i socjalistów). Ja się niezgadzam na taką manipulacje. Poza tym w przypadku imprez masowych to powiedzmy, ma służyć kulturze, więc wydatki na nią nie są pieniędzmi wyrzuconymi. Natomiast finał WOŚP to nic innego jak lansowanie się samorządów, rządu i reszty patałachów żyjących za m.in. moje pieniądze

pajakpajak
2014-01-18 19:51:19
Ocena: -1(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
2014-01-18 20:02:45
Ocena: 3(glosow:17)-+
Przystanek Woodstock jest finansowany przez sponsorów a nie prze WOŚp, ale przeczytanie tego ze zrozumieniem przekracza twoje możliwości prymitywny bezsiurku

pajakpajak
2014-01-18 20:16:40
Ocena: -1(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
2014-01-18 20:18:26
Ocena: -2(glosow:10)-+
Pipciuś ja nie jestem od prowadzenia za rączke przygłupiastych userów, wskazówke dostałeś resztę, jeśli potrafisz, poszukaj sobie sam.

lucy123
2014-01-18 21:03:32
Ocena: -1(glosow:11)-+
Bezsiurka Ferdal wziął ode mnie, bo nazwałam go bezchujkiem i chyba go zabolała, wiec przekręcił i będzie teraz tak pisał dumny że coś "wymyślił" :D

ferdal
2014-01-19 08:54:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
Masz rację Luśka wziąłem od ciebie, ten tekst, to jeden z bardzo niewielu jakie od dawna napisałaś a który ci wyszedł.Zaboleć może kąśliwa uwaga bystrzaka, a nie płaskie zaczepki naczelnej intrygantki wiochy. Nie umówie się z tobą bo paskudna jesteś imasz wredny charakter

Mundzio84
2014-01-19 13:24:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mówiąc o tej kąśliwej uwadze bystrzaka, Ferdziu miał na myśli mnie, żeby była jasność:)

sebololo
2014-01-20 23:44:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeśli kiedyś będziesz w polskim szpitalu (czego Ci nie życzę)to honorowo powinieneś zastrzec że nie będziesz korzystał z aparatury od WOSP. Wówczas zostanie Ci tylko świeczka z Caritasu.

Fabek15
2014-01-18 18:09:29
Ocena: 4(glosow:14)-+
Matko Boska i wszyscy Swieci...Jurku1102 kto Cie skrzywdzil???SMIESZNY JESTES Z TA NAGONKA,I NUDNY JUZ SIE ROBISZ

Beatmaker24
2014-01-18 18:04:09
Ocena: 2(glosow:10)-+
Do wszystkich mówiących że kościół nie okrada...Konkordat-mówi wam to coś??już wielokrotność odebrali sobie z kasy podatników,nie wspomne o nie płaceniu podatków,o rozległych nieruchomościach..No i oczywiście sakramenty..nie zapłacisz,nie dostaniesz..mało tego?może pora dla co niektórych wyłączyć kompa i sie rozejżeć dookoła .

foytaz
2014-01-18 17:45:50
Ocena: -4(glosow:24)-+
Dlaczego ścierwaki tak bluzgają na KK i Fundusz Kościelny?. To zasłona dymna dla przekrętów jakie robią przeciw Polsce od 22.07.1944 r., a KK to jedyna instytucja, która się im nie dała.

Melanz89
2014-01-18 17:52:30
Ocena: -2(glosow:10)-+
Wyjdź i nie wracaj. Tu masz drzwi []

wojtage
2014-01-18 17:34:37
Ocena: 3(glosow:21)-+
A ja co niedzielę daję na kościół, mam do tego prawo i nikt nie będzie mi tego zabraniał. Jurek tęsknisz za komunizmem? W tamtych czasach mogłeś się zrealizować. Komuno Wróć!

martin987
2014-01-18 16:51:15
Ocena: 2(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

C2ShadowMan
2014-01-18 17:19:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
2014-01-18 19:06:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2014-01-18 19:13:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SzalonyMagazynier
2014-01-18 21:27:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
@martin987 nie wiem skąd pomysł, że podatki ktoś musiał podnieść. Nikt nie musiał, bo nie można katować własnych obywateli twierdząc, że to dla ich dobra. Obłuda i hipokryzja. Tu kolego nie jest rozwiązaniem dowalanie obywatelowi kolejnych % na haracz tylko REFORMACJA systemu podatkowego i nie tylko. A co do 1% vat-u to kolego ekonomia się kłania jakie powiązania mają wysokie podatki a faktyczny wzrost gospodarczy i dobrobyt obywateli, bo to co PO mówi o zielonej wyspie to stek bzdur.

X_J_R
2014-01-22 01:48:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
@martin987 te 1% to o 4,55% większe wpływy do budżetu państwa z tytułu zmiany vat z 22% na 23% nie uwzględniając Krzywej Laffera, żeby kolesiom żyło się lepiej. Z 7% na 8% = 14,3% większe wpływy itp na artykuły dziecięce z 8% do 23% = 187,5% żeby było bardziej zielono. Wydając tylko 100zł netto na swoją pociechę już masz 15zł więcej. Podsumujmy(pośród wszystkich państw członkowskich UE w Polsce najwięcej (29%) dzieci żyje w biedzie. Źródło interia). Też zdaję sobie sprawę z tego że przyjdzie kaczor i będzie jeszcze większy syf.

matrosbum
2014-01-18 16:14:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
dokladnie magazynier ale oni albo sa oplacani albo glupi albo to i to...nikt nie zmusza cie do dawania na kosciol....ps: jestem mlodym moherem

xx12345678xx
2014-01-18 16:13:48
Ocena: -2(glosow:10)-+
jurek1102 zostal skierwany przeciwko tobie pozew do prokuratury za obraze uczuc religijnych kolejny raz, w islamie juz dawno bys glowy nie mial

matrosbum
2014-01-18 16:18:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
dobry masz pomysl ja tez skladam...to jest obraza

jurek1102
2014-01-18 17:28:56
Ocena: 0(glosow:14)-+
Bawicie mnie drodzy panowie. Będzie to już 16238435 pozew złożony na mnie na wiosce. No ale cóż ... Widać donosicielstwo stało się już katolicką tradycją...

h3h3
2014-01-18 18:50:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Do prokuratury nie kieruje się pozwu...

SzalonyMagazynier
2014-01-19 11:08:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Jurek nie przesadzaj z tym donosicielstwem, przypomnę, że JE Redaktor jedynie słusznej gazety mocno wybiórczej szachuje każdego pozwami kto śmie myśleć inaczej i do tego pozwala sobie na krytyke jedynie słusznej myśli. Poza tym obrażenie czyiś uczuć religijnych nie jest moim zdaniem donosicielstwem. A druga sprawa, że ja tu nie widzę obrazy uczuć relogijnych. Widzę apel antyklerykała, do którego masz prawo, ale admin, który Ci to zamieścił powinien przestać być adminem, bo to APEL nie wiocha!

sebkop
2014-01-18 15:53:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kto chcę to daje na tych darmozjadów, przez wieki okradali cały świat, a wciąż im mało.

pawlo987654321
2014-01-18 15:51:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
@SzalonyMagazynier "Mam wrażenie, że ktoś cię skrzywdził w dzieciństwie. " On się sam krzywdzi,ale kiedyś się sam gorzko o tym przekona.

a-r-t-i
2014-01-18 14:52:53
Ocena: -3(glosow:9)-+
jestes debilem!

rafal8
2014-01-18 14:18:07
Ocena: -1(glosow:17)-+
ale PISlamistom nic nie przetłumaczysz bo to Religia nienawisci i jeden bóg to Rydzyk a król swiata to Prezez Jarosław! Ale najnowsze sondaze pokazały ze reszta wyborców PIS poszła sie leczyc i poparcie spada

pawlo987654321
2014-01-18 15:43:04
Ocena: 0(glosow:10)-+
nie koleś, to moja sprawa na co wydaje swoje zarobione pieniądze i żaden ćwok nie będzie mi tego sugerował ,natomiast nie mam wpływu na co idą podatki które są mi potrącane z każdej z pensji ,rzeczy czy usługi za którą płace i to właśnie mnie najgorzej irytuje jak tacy prezesi na stołkach państwowych spółek dostają moje pieniądze pod postacią nienależnych premii!!! Ale takim fanatykom PełOwsom nie wytłumaczysz bo to patia nienawiści, krętactwa i złodziejstwa i jeden bóg to Tuskus.Resztę swojego komentarza sam sobie przerób.

C2ShadowMan
2014-01-18 17:06:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
Człowieku ograniczonny umysłowo. To ty kwalifikujesz się na terapię.

bodan
2014-01-18 14:10:14
Ocena: 0(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-01-18 14:20:24
Ocena: -3(glosow:13)-+
Lubię jak kąsasz katoliku. :)

kulkaoolo
2014-01-18 15:37:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
twój post jest debilny

Rebus364
2014-01-18 14:07:39
Ocena: 1(glosow:5)-+
A dlaczego tylko my mamy wiecznie pomagać? Gdzie jest państwo i kasa z naszych podatków które płacimy? Wyparowała? Czy jak zwykle rozpłynęła się w kieszeniach urzędasów w postaci nagród , premii i innych tego typu datków pieniężnych?

jurek1102
2014-01-18 14:21:27
Ocena: -6(glosow:14)-+
Poszła na fundusz kościelny:)

SzalonyMagazynier
2014-01-18 15:27:37
Ocena: 3(glosow:11)-+
Fundusz kościelny to, bądźmy szczerzy, kropla w morzu wydatków. Najpierw ograniczmy biurokracje, socjalizm i uprośćmy podatki potem możemy myśleć o zmianie zasad w funduszu kościelnym. Druga sprawa, że przecież fundusz kościelny to zadośćuczynienie za czerwone świnie, które okradły KK, i wciąż w sporej części przy korycie siedzą.

jacek.jacek
2014-01-18 15:42:39
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

matrosbum
2014-01-18 14:03:16
Ocena: -1(glosow:15)-+
dac dac tylko dac a co rydzyk to pomoc spoleczna ....kosciol bez poeniedzy by nie funkcjonowal pacanie..jak by nie bylo kosciola juz dawno genderyzm w Polsce szalal na calego jak w szwecji. KOSCIOL PRZYNAJMNIEJ NIKOGO NIE OKRADA JAK TUSK W BIALY DZIEN....i co zatkalo kakao?? nie chcesz nie dawj a TUSKOWI musisz hahaha

freedom80
2014-01-18 14:07:20
Ocena: -5(glosow:17)-+
kościół nikogo nie okrada? no nie rozśmieszaj mnie. Okrada i z pieniędzy i z godności.

hubertberger
2014-01-18 14:41:07
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ty jesteś taki głupi sam z siebie, czy ktoś ci za to płaci? Może Rydzyk?

Sylwek2012
2014-01-18 15:17:33
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SzalonyMagazynier
2014-01-18 15:31:50
Ocena: 1(glosow:13)-+
@freedom80 od kiedy to KK okrada z pieniędzy i z godności? @hubertberger mam wrażenie, że Ciebie za to opłaca Tusk z Millerem. @Sylwek2012 cała ta "wiocha" z KK to hejt tych "postępowych" przeciwko "ciemnogrodowi" i wiesz co, wolę być w "ciemnogrodzie" gdzie panują jakieś zasady, gdzie facet wygląda jak facet a kobieta jak kobieta. Gdzie szanuje się prawa jednostki do samostanowienia i prawo własności.

freedom80
2014-01-18 16:13:45
Ocena: -4(glosow:8)-+
magazynierze, dla przykładu wtedy kiedy ktoś chce pochować swojego krewnego, a nie ma kasy. Wtedy oprócz tego, że jest okradziony często ze wszystkich oszczędności to jeszcze z godności, bo musi prosić grubego faceta w sukience by łaskawie wykonał swój obowiązek.

SzalonyMagazynier
2014-01-18 16:37:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
@freedom80 ja również nienawidzę takich sytuacji. Ksiądz jest po to, żeby nawet za darmo pochować wiernego. Między innymi jest po to, oczywiście. Teraz rozumiem, Twój punkt widzenia. I w tym przypadku się z Tobą zgadzam, ale nie należy szkalować całego KK za głupotę jednostek. Mimo wszystko jest wielu bardzo porządnych księży i liczę, że w końcu KK dostrzeże problem panoszenia się księży.

C2ShadowMan
2014-01-18 17:12:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Untraceable
2014-01-18 17:21:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
2014-01-18 17:39:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
untra, widać masz inne poczucie godności od normalnych ludzi... I ja nie mówię głąbie o sobie, bo ja nie mogę mieć pogrzebu kościelnego. Załatwiłam to sobie póki żyję, żeby po mojej śmierci komuś z rodziny nie przyszło mnie pochować w obrządku chrześcijańskim. Mówię ogólnie, bo takich sytuacji jest całkiem sporo. I tak samo o ile nie interesuje mnie że ktoś daje na tace, o tyle interesuje mnie fundusz kościelny i na to się nie godzę.

Untraceable
2014-01-18 18:19:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vernalisadonis
2014-01-18 13:55:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak ktoś nie ma kasy może oddać krew, to też jest bardzo duża pomoc dla innych.

Untraceable
2014-01-18 13:42:27
Ocena: -1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

a12wsx34edc
2014-01-18 13:42:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Święta prawda............

seba0187
2014-01-18 13:35:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
s6a6t6annnnnn

seba0187
2014-01-18 13:32:01
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

seba0187
2014-01-18 13:28:58
Ocena: -3(glosow:9)-+
w kosciele na tace powinno sie dawac odbezpieczony granat a nie pieniadze dla tej bandy pedofili!!!

SzalonyMagazynier
2014-01-18 15:33:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
Mam wrażenie, że ktoś cię skrzywdził w dzieciństwie.

jacek.jacek
2014-01-18 15:46:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

FameMonster
2014-01-18 13:28:48
Ocena: -1(glosow:7)-+
ha ! święta prawda ! może ludzie w końcu przejrzą na oczy

bluajs
2014-01-18 13:27:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
I znowu demagogia...

orzel77
2014-01-18 12:52:43
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SzalonyMagazynier
2014-01-18 12:27:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
No i to jest dziwne. To co widzę rozumiem jako jakiś rodzaj apelu a nie znalezioną wioche. Adminie gdzieś polazł?! To raz a dwa każdy ma prawo wydawać własne pieniądze wedle własnej woli, więc sprawa przekazania Rydzykowi czy innym Księżom jest indywidualną sprawą. A dwa, że to wierni powinni utrzymywać własną parafie :) Bo to im powinno zależeć na tym, żeby była a nie Księdzu, żeby mieć ciepłą posadkę. To Kościół jest dla ludzi a nie ludzie dla Kościoła.

Beatmaker24
2014-01-18 12:53:11
Ocena: 1(glosow:9)-+
oczywiście,masz racje.Moja kasa,mój wydatek..Chodzi tu chyba jednak o to że ci przebierańcy pod osłoną pomocy innym zbierają dary,a pożniej nikt nic nie widział,nikt nic nie wie..Księża wraz z politykierami dobrze kombinuja..tu na dzieci,tu na Afryke,a wszystko idzie wiadomo gdzie i do kogo..Może i symbolicznie pomagaja,ale na tle tych wszystkich sytaucji o jakich wiem poprostu nie dałbym im ani zlotówki,jeśli nie dostałbym prawdziwego pokwitowania ze ta złotówka powędrowała tam gdzie miała powędrować.

SzalonyMagazynier
2014-01-18 12:22:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kwasek2525
2014-01-18 12:03:29
Ocena: 3(glosow:11)-+
Gówno to kogo obchodzi gdzie daje swoje ciężko zarobione pieniądze. Wstawka poniżej poziomu, dno !

molotow85
2014-01-18 11:49:23
Ocena: -1(glosow:17)-+
Mój zasrany wybór gdzie dam MOJĄ kasę! A tak w ogóle, to Państwo powinno zająć się potrzebującymi, nie społeczeństwo!

r4ggz
2014-01-18 12:08:19
Ocena: 2(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.jacek
2014-01-18 15:49:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2014-01-18 15:51:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek0112
2014-01-18 11:00:44
Ocena: -10(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SzalonyMagazynier
2014-01-18 12:19:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ciekawe masz podejście i do pomocy innym, i do własnego syna. Widzisz ja nie jestem wrogiem KK, a uważam, że kupowanie drogich prezentów na Komunie to przesada. Ty natomiast jako zadeklarowany antyklerykał wybulasz pieniądze na tablet dla "bachora" jak nazywasz własne dziecko i zasłaniasz się tym jak tarczą usprawiedliwiając się dlaczego komuś nie pomogłeś. A pomyślałeś, że można komuś pomóc za darmo? Można być wolontariuszem, możesz robić starszym osobom zakupy możesz wiele rzeczy bez wydawania pieniędzy. Właśnie dlatego uważam, że twoja teza, że "nie zrobiłem bo..." jes

SzalonyMagazynier
2014-01-18 12:21:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
jest do bani - kończąc zdanie z poprzedniego postu.

caleanka
2014-01-18 12:40:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
@szalony - jak juz wielu wczesniej napisalo, kazdy ma prawo wydawac swoje pienia dze nawet na "bachora". Jest to jednak bardziej konstruktywne niz popieranie pedofilow.

jurek1102
2014-01-18 12:43:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
Szalony mam nadzieje że wiesz że odpisałeś nie mnie tylko mojemu klonowi. A ty klonie ciekawe skąd wiesz o tym że tablet synowi kupiłem... Za określenie "bachora" w realnym świecie dostał byś po pysku.

SzalonyMagazynier
2014-01-18 15:23:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
A popatrz nie zwróciłem uwagi, że to twój sobowtór. Oczywiście mój komentarz dotyczył klona, który teraz widzę, po prostu sobie zakpił. Swoją drogą też cios poniżej pasa, podszywać się pod kogoś i wypisywać głupoty szkalujące kogoś.

jurek1102
2014-01-18 15:58:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
I nazywanie czyjegoś dziecka bachorem...

werder72
2014-01-17 20:54:51
Ocena: 13(glosow:55)-+
powinno być "w gówno" nie w błoto

jurek1102
2014-01-17 21:33:03
Ocena: -2(glosow:6)-+
To wersja dyplomatyczna :)

ferdal
2014-01-17 20:41:01
Ocena: 4(glosow:22)-+
Wzruszyłem się Jurku, ten węgiel co go nasz światły i mądry user kupił biednej rodzinie, po nocach bedzie mi się śnił, ja za jego wielkim przykładem też chciałem choć troszkę węgla komuś dać, ale stac mnie było tylko na taki z apteki bo reszte kasy przepiłem.

jurek1102
2014-01-17 20:46:20
Ocena: 1(glosow:9)-+
Niepokoi mnie twa bezduszność.

ferdal
2014-01-17 20:46:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przecież chciałem...

jurek1102
2014-01-17 20:55:43
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ja słyszałem że jest dzięki temu tak lubiany że psy z sąsiedniej dzielnicy przylatują by go w nogę upyerdolić :)

ObliczeGreya
2014-01-17 20:56:21
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
2014-01-17 20:58:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
Odwróciłes ja najpierw zeby sprawdzic czy to kobieta, tak od tylca to ryzyko przecież to pippcius mógł być, jemu sie tak zdarza !

ObliczeGreya
2014-01-17 21:08:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
2014-01-17 21:10:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
No w zasadzie z tym flakiem to jest

jurek1102
2014-01-17 21:18:48
Ocena: -2(glosow:4)-+
Kobieta z węglem!!! Wstyd panowie.

freedom80
2014-01-17 20:40:40
Ocena: 2(glosow:6)-+
ten węgiel to już zawsze będzie mi się z jednym kojarzył :)

jurek1102
2014-01-17 20:47:21
Ocena: 0(glosow:10)-+
Mi babcia dawała węgiel na sraczkę ale teraz za wiele się nie zmieni i nadal będzie mi się z gównem kojarzył :)

jurek0112
2014-01-18 11:09:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
Jak się araby bawią za kasę z ropy, a pisowcy za kasę z podatków
główna
Dodano: 09.06.2018, 09:11:27   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (46) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0