lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Otwórz oczy w końcu
główna
Dodano: 31.03.2014, 14:07:57   przez: pioreyj
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1222  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(170)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Daroeu
2014-04-01 12:30:42
Ocena: 52(glosow:78)-+
I co z tego. Wszyscy zaglosujcie na Tuska.

Arturekocurek
2016-11-15 01:23:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten kto to wstawił jest ewidentnym dowodem na to, że polak to idiota.

ratajro
2014-04-04 21:14:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Święta racja, jesteśmy najgłupszym narodem i na to się godzimy przytakujemy na to co się dzieje i na jawne okradanie nas, ale zaraz sie znajdzie taki co powie ze mogło by być gorzej pewnie zawsze może być gorzej a czemu nie ma być lepiej? zaraz sie znajdzie jakiś idiota mądry co napisze ze była literówka albo błąd ortograficzny albo zła interpunkcja zdania nie skupiając sie na prawdzywym przesłaniu i znaczeniu tekstu tylko na czymś od dupy strony jak w naezym rządzie !!!!!!!!!!!!!

mag1488
2014-04-04 18:45:48
Ocena: -5(glosow:7)-+
Nie prawda ja mam w dupie polityke zaczynałem od zera, mam kilka mieszkan większośc pod wynajem dom, samochód, nie pracuje i nie płacę zusu, własna działalność, nie anrzekam, kasa leży na ulicy trzeba ja tylko umieć znaleźc debile...... Zaczynałem od zera, troszke ryzyka i głowy, ZACZNIJCIE SIE UCZYĆ A NIE SIEDZIEĆ NA WIOSCE.PL ja tu juz jestem tylko dla rozrywki a nie gorzkich żali. Aha i......brzydze sie biedą :), zapraszam www.money.pl, www.kingway.pl i kilka innych :)

carmamir
2014-04-04 07:40:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tia zblizonych kosztach. UK minimalna nizsza i koszty zycia znacznie wyzsze (1200F to tyle ile splunac). Chyba ze masz na mysli normalne zycie vs zycie jakis pijakow po 10 w mieszkaniu w IR/UK. Sporo Polakow tutaj robi za odpowiednik Rumuna w PL.

kacskur
2014-04-03 19:47:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Fakt,że najgłupszy. Irlandczycy by wiedzieli,że przed "i" przecinka się nie stawia :]

pioreyj
2014-04-03 19:54:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
A po przecinku robi się spację.

falk87
2014-04-03 12:27:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
a na Internet jakos Cie stać

pioreyj
2014-04-03 11:06:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pawel1710
2014-04-03 01:02:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stats23
2014-04-02 22:04:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

barbarianek
2014-04-02 18:26:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
Bo po '89 powinniśmy postawić na placu szubienice i zakończyć sprawe tak jak kończyły się wszystkie rewolucje. Władza zmieniła się tylko na papierku.

kkr123
2014-04-02 17:52:57
Ocena: -9(glosow:15)-+
To wypier do Irlandii...

wojteq66666
2014-04-02 12:22:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja caly czas licze na to, ze w koncu ktos wpadnie na pomysl, aby Oswiecim odremontowac i ponownie 'produkcje' otworzyc:D I wtedy takich z koryta przy Wiejskiej, wraz z wlasciecielami bankow, do pociagu i darmowa wycieczka do Oswiecimia...

BIGI1232
2014-04-02 09:17:41
Ocena: 2(glosow:6)-+
No mało tego nie dość że najgłupszy, to jeszcze od lat najbardziej płaczący z tego powodu gdzie ? w internecie :) masowe pisanie żali i płakanie jaka to władza jest zła u polaków to norma, ale żeby zacząć równie masowo działać w tym kierunku w rzeczywistości to nie ma komu. Nie mam na kogo zagłosować nawet Hurra !!! Polsko jak Ty tego dokonałaś. Błagam ludzie nie głosujcie na PO i pozbądźmy się tego parodianta pedalikota z sejmu. Chociaż tyle dobrego na początek.

diabelek71
2014-04-02 07:41:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

raul1987
2014-04-02 03:37:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ten portal to jakieś demoty czy onet?? Już dawno przestano tu zamieszczać to co miało być ośmieszeniem wiochy, a zaczęto wylewać swoje nudne żale i dodawać nieudolne manifestacje poglądów. Kiedyś to się jeszcze można było tutaj pośmiać, a teraz ciężko tu coś znaleźć... To już nie wiocha.pl tylko zrzędzenie.pl (Do wszystkich 15-letnich polityków i zbawców Polski - wyp...ać na onet!)

dwakranyy
2014-04-02 01:44:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
Polak w anglii czy w irlandii nie taki glupi ;)

DubWoo
2014-04-02 01:29:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DubWoo
2014-04-02 01:23:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

broda28
2014-04-02 00:44:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
tomas1980 shut up co ty wiesz !!

tomas1980
2014-04-02 00:35:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
Teraz Geniuszu proszę dostań pracę za €1400/mc. chłopcy (Irlandczycy) pracuję po 20h/tydzień (8,cośtam/1h), Co daje około €170/tydzień. Wynajem chaty - 140-150/tydzień, Zostaje 20-30 na życie tygodniowo takiemu młodemu człowiekowi... paliwo€1,5/1L DO TEGO ubezpieczenie €400-€1000 (zależy od zniżek) i DO TEGO ROAD TAX - od litrażu silnika... wieku auta również... drugie tyle... po roku właściwie wydajesz tyle samo co na takie auto. itp itd.. uj mnie strzela kiedy czytam takie szity. wiem że w Polsce jest syf ale nie opowiadajcie bajek...

szaflor
2014-04-02 00:53:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
Pracujesz na pół etatu za najniższą krajową,ciesz się,że stac Cię na życie.Jestem spawalnikiem i zarabiam niewiele ponad 50 000 euro na rok,ale oczywiście tacy jak ty,cwaniaczyli zamiast się uczyc,a teraz ciężko dupę ruszyc,by pordnieśc swoje kwalifikacje itd.Więc przestań narzekac lub wracaj do kraju.

miolka
2014-04-01 23:04:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
niestety przez pokolenia uczyli nas służalczego pokornego przyjmowania na klatę coraz gorszej sytuacji materialnej, to prosty system - nie raptowne załamanie rynku co grozi powstaniem a powolne przyzwyczajanie do coraz trudniejszych warunków

hultaj69
2014-04-01 23:02:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pisać to każden jeden potrafi a robić nie ma komu jak by to powiedział Ferdynand K. Ile razy jeszcze będzie się czytać na wszelkiego rodzaju portalach takie teksy ? One naprawdę nic nie zmieniają. Może zamiast tego podać datę godzinę i formę protestu zaproponować zorganizować ? Jestem Tylko zwykłym szarym Polakiem uwierzcie mi tez mnie to wk...ia ale nie wiem co mógłbym z tym zrobić. Nie nie głosowałem na Tuska ani Kaczorka . To jak jest ktoś w stanie co kolwiek zorganizować ?

brylu1521
2014-04-01 22:54:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdyby nie chciwość polaków za czasów komuny, że każda osoba która miała możliwość prywatyzowała firmy, dzisiaj nie było by tak, każdy rząd tak robi i będzie robić czyli wysprzedawać wszystko i podnosić podatki, bo u nas nie ma ekonomi, tylko aby łatać dziury budżetowe. Więc porównywanie innych krajów lepiej rozwiniętych nie ma sensu bo i tak jesteśmy w dupir

petma
2014-04-01 22:35:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
trochę racji w tym jest, na każdym kroku nas ruchają. ale prawdą też jest że nie sposób przejść w z realiów prl w realia zachodniej europy. na to braknie nie tylko 20 lat ale i 80. poza tym podczas zmiany ustroju kraj został okradziony do cna. ale najłatwiej zwalić na rząd... wybierzemy inny i dalej będzie to samo.

szaflor
2014-04-02 01:00:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ile Ty masz lat,15? Śmiali się z Gierka,że zadłużył Polskę,ale budował "miejsca pracy",po pięknej Solidarności,nastąpiła dzika prywatyzacja,która polegała na rozkradzeniu,sprzedaniu tego co zbudowała "komuna". Więc nie chrzań o realiach PRLU,bo chciałbyś by wróciły,gdybyś je znał.

owcazogorkowca
2014-04-01 22:07:25
Ocena: -1(glosow:11)-+
Siedźcie dłużej na d..pach, palcie "grylle" i pijcie więcej wódki i debatujcie po pijaku. A tusk Wam w TWN powie że idzie wiosna i należy się cieszyć z tego co jest. Potem wystawi Wam kolejna Natalię Ssijwięc żebyście sobie potrzepali w zaciszu domowych monitorków gapiąc się na jej silikon, potem puszcza serial, potem następny, zapytają czy nie wstyd Wam że nie słyszeliście o Cichopek czy innym zerze i tak od 20 lat skutecznie usadzają Was na tyłkach jak zwierzęta w klatce. Świat idzie do przodu a wy tylko wódzia i "gryl". Jedyne zainteresowania zbydlęconego narodu PO-laczk

Gazar
2014-04-01 21:59:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja jedynie widzę nadzieje w KNP, tylko i wyłącznie. Ludzie otwórzcie oczy, poczytajcie, zainteresujcie się bo jak tak dalej pójdzie, to zostaniemy wcieleni do Niemiec albo Rosji. Dlaczego? Bo to co dziś robią politycy to sprzedawanie państwa.

kocurek83
2014-04-01 22:47:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Już zostało sprzedane Tusk teraz za lasy się zabiera

guido1970
2014-04-02 10:48:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Można by mówić o nadziei gdyby doszło do tego że wszystko zaleje woda,potem stanie się ona na kilka tysięcy lat grubą warstwą lodu,a gdy lód stopnieje zaczynamy wszystko od zera.Niestety tak nie będzie bo zawsze znajdą się tacy którzy potrafią wmówić ludziom że są w stanie zrobić coś lepiej(politycy),za nimi pójdą ci którzy w to uwierzą(wyborcy)i wszystko będzie po staremu. Co do KNP powiem tylko tyle że jej lider to populista w każdym calu i dobrze że mało kto daje wiarę jego bredniom,bo dopiero byłby kabaret gdyby oni dostali się do władzy.

zbigniewboniek
2014-04-02 16:27:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
Niestety takie gejostwo jak ty małpeczko w brylach szcza po nogach ze strachu przed KNP i bardzo dobrze, za mały masz rozumek na JKM i dlatego rozmazałby cię na dywanie i to bez twojej kieszonkowej wazelinki:)

guido1970
2014-04-04 10:15:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Strach się bać,ciebie i tego twojego mentora.Takich "Napoleonów"jak on to wiesz gdzie się zamyka,a tobie należy się (co najwyżej) cela obok za takie włażenie mu w du*ę

lemingjager
2014-04-01 21:56:21
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

brylu1521
2014-04-01 23:00:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
A na kogo zagłosujesz, jak sami tacy debile w sejmie?

zbigniewboniek
2014-04-02 16:30:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
brylu1521 a kto ci każe głosować na tych co w sejmie??? Zobacz co zrobili z twoją głową i do jakiego stopnia sprali ci mózg, że nawet nie dociera do Ciebie że sa inne partie niż te złodziejskie w parlamencie. Bez urazy, ale pomyśl o tym. Tak działa telewizja.

kongu
2014-04-01 21:51:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Chcąc mieć jaką kolwiek rewolucje, musicie ją najpierw zrobić we własnych głowach, przemoc i wandalizm na ulicach nie jest żadnym wyjściem, nie jesteśmy zwierzętami by w takim sposób demonstrować, nie olewaj głosów, idź na wybory i zagłosuj na byle kogo tylko nie pis i po, jeśli te 2 partię najbardziej znienawidzone w Polsce wygrają wybory to jest kilka wariantów: 1-Albo sobie ludzie jaja robicie. 2-Olałeś wybory i pozwoliłeś moherom zagłosować na pis. 3-Wybory są ustawione. Wówczas wtedy pasuje zapomnieć co mówiłem o zwierzętach, zebrać się i wyj*bać ich siłą z sejmu no k*rwa jak inacz

linaxis
2014-04-01 21:48:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
Lubi nas niewielu, większość nienawidzi Boją się wszyscy w szczególności Żydzi Polak Cię okradnie, Polak Cię dopadnie Polak nie popuści, gorsi to są tylko Ruscy

szulcik
2014-04-01 21:34:24
Ocena: 0(glosow:10)-+
KORWIN-MIKKE TYLKO !

zulka123
2014-04-01 21:59:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dokładnie

klima186
2014-04-01 21:25:22
Ocena: 5(glosow:9)-+
głosujmy na Korwina! to jedyna alternatywa..

archiequatro
2014-04-02 09:48:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
z proznego to Salomon nie naleje..to tego ludzie z poza ukladu nie maja szans . Jezeli zostanie dopuszczony to po to by go zniszczyc i osmieszyc.

tec-pl
2014-04-01 21:10:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
tak zawsze w PL bylo bedzie, nic i nikt tego nie zmieni

Rolados
2014-04-01 21:03:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Polacy ? Pie*dol się i nie generalizuj p*ło !

cebulak666
2014-04-01 20:45:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
nie, polacy sie tylko sprzeciwstawiaja rzadu brytyjskiemu, dziwni to ludzie, mozna nawet nazwac chamami

cebulak666
2014-04-01 20:46:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie wszyscy oczywiscie

ChrisIRL
2014-04-01 20:27:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zbliżone koszty życia ???? Ok. Płaca minimalna w IRL to ok 1500/mies. A koszty życia... litr paliwa, 1,5 euro, bilet do kina 9 euro, buty (na wypasie) max 150 euro, samochód średniej klasy ok. 25 tys euro, paczka fajek w sklepie 10 ok. euro..... więc gdzie tu zblizone koszty zycia ????

pioreyj
2014-04-01 22:06:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Następny co czytać nie potrafi ze zrozumieniem, zbliżone koszty życia dosłownie mówiąc w przeliczeniu....

M1CLAY19
2014-04-01 20:26:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
Sprawdzalem urlp na cieplej wysepce (tydzien dla rodzinki 2+2). Ten sam hotel,ten sam termin,ta sama liczba osob i wszystko w tym samym standardzie. Dlaczego przez polskie biuro kosztuje to 2500 zl wiecej? I tak jest od paczki chipsow po samochod. Od jogurtu po panele sloneczne. Na wszystkim w Polsce tak yebia ze az boli............ale wszyscy szczesliwi

czadu5
2014-04-01 20:10:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
Każdy polak jest chojrakiem w internecie nikt na ulice nie wyjdzie jesteśmy już nawet za rumunami u nich już lepiej niż w Polsce masakra a każdy tylko narzeka opamiętajcie się!!!

kamuimac
2014-04-01 19:19:41
Ocena: -4(glosow:16)-+
jesli zarabiaz 1500 zl to kup sobie bilet miesieczny za 100 a sprzedaj samochod bo cie na niego nie stac kupuj buty w hipermarketach po 20 zl bo na te za 250 cie nie stac ogladaj telewizje bo jestes biedakiem i na kino cie nie stac - proste a jak chcesz cos wiecej rozwijaj sie cale zycie i szukaj awansu zyciowego zamiast zalic sie ze swojej biey na internecie. zyj na tkaim poziomi na jaki cie stac to bedziesz sie z tym czul duzo lepiej a nie udawaj bogatego bos biedny - no ale w polsce od zawsze "zastaw sie a postaw sie"

pioreyj
2014-04-01 20:04:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Skonsultuj się ze słownikiem, później komentuj.

p4mike
2014-04-01 18:18:37
Ocena: 2(glosow:10)-+
Bo mamy demokrację... głos debila czy pijaka jest tyle samo warty co głos przedsiębiorcy zatrudniającego 1000 pracowników czy rektora na uczelni...

Gorimo
2014-04-01 18:01:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Niestety to prawda... Polska kraj, którym rzadzą idioci

pioreyj
2014-04-01 18:03:33
Ocena: 2(glosow:8)-+
To fakt rządzą idioci, ale społeczeństwo ich wybiera od 20 lat wniosek jakie mamy społeczeństwo?

pioreyj
2014-04-01 17:49:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

niznik
2014-04-01 17:35:27
Ocena: -1(glosow:5)-+
az sie zalogowalem zeby dac lajka.Moze w koncu wybuchnie jakas rewolucja i nie beda z nas robic baranow. Co wy na to?

pioreyj
2014-04-01 17:39:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Witam, z rewolucją to marny pomysł przykład ukraina oni od władzy tak szybko nie odejdą jedyny mądry wybór to mądrze oddany głos w wyborach, pozdrawiam.

caleanka
2014-04-01 17:45:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
No "Wszyscy spotykamy sie na Majdanie" tyle samo wywalczymy. (barany) Zacznijcie od siebie samych.

Polarunio
2014-04-01 17:24:46
Ocena: -5(glosow:7)-+
Niewiem kto w Polsce zarabia w euro. Z tego co mi wiadomo większość zarabia w złotówkach.

pioreyj
2014-04-01 17:44:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak sobie czytam i czytam, oczom nie wierzę jak wielu Polaków nie potrafi czytać ze zrozumieniem danego tekstu.

admin1944
2014-04-01 17:13:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
TO 150% PRAWDY. W POLSCE JEST WIECEJ ZLODZIEI NIZ UCZCIWIE ZARABIAJACYCH - NAJWIEKSI BANDYCI NIE DOSYC, ZE LEGALNIE I NIBY W IMIE PRAWA DOSTAJA MILIARDY TO DODATKOWO WKLADAJA LAPY DO KIESZENI WIEKSZOSCI !!.

caleanka
2014-04-01 17:37:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Niestety przyklad "idzie" od gory do dolu.

WieprzXD
2014-04-01 16:48:26
Ocena: 2(glosow:10)-+
Zamiast siedzieć na dupie przed kompami i pisać komentarze jak to oni nas nie okradają, nie lepiej po prostu wyjść na ulice ? Ale nie wolicie patrzeć jak się świnie obżerają za wasze pieniądze.

caleanka
2014-04-01 17:29:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
Masz racje Wieprzu, idz na "majdan", tyle samo wywalczysz.

antylewak
2014-04-01 16:38:28
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szatanoslaw
2014-04-01 16:17:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
Trzeba tylko pamiętać skąd się wzięło to bogactwo...

Molotov
2014-04-01 16:07:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Myślicie, że wszystko da się zmienić w przeciągu kilku lat?I kto tu jest naprawdę głupi?Na zmiany takie jak na Wyspach potrzeba pokoleń, no chyba, "Że im gdzieś nafta z ziemi siknie".

admin1944
2014-04-01 17:17:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
NAWET GDYBY NAFTA SIKNELA Z ZIEMI TO I TAK BANDYCI- ZLODZIEJE POLOZA NA TYM LAPY I ROZKRADNA TAK JAK WSZYSTKO CO BYLO W TYM KRAJU A UCZCIWY I BIEDNY I TAK G*** BEDZIE MIAL Z TEGO .

beznazwy765
2014-04-01 15:59:05
Ocena: -4(glosow:22)-+
Po pierwsze i najważniejsze: Jest wiele krajów,w których żyje się o wiele gorzej niż w Polsce. Po drugie: Średnio polak zarabia ok. 2000-2500zł, a nierzadko 3000. Po trzecie: W sklepach jest pełno butów tańszych,np. za 150zł,które mimo swej ceny posiadają gwarancję na np. 2 lata. Nie wspominając o mieszkaniach,które można dostać za 3500-4000 zł/m2. Nikt też nie każe kupować Ci nowego samochodu. Po czwarte: Jak się nie podoba,to granice są otwarte,każdy może wyjechać do wspomnianej Irlandii,czy Grecji,ale czy polaczka bez ambicji,który to napisał na to stać ? Czy nie jest aby tak,że boi się

misiek2004
2014-04-01 16:28:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
Po pierwsze średnią pensję można sobie wsadzić w d... Po drugie buty za 150zł? Owszem, w ten weekend byłam u ciotki z małego miasteczka na Warmii. Tyle kosztowały chińskie szmaciaki, po których śmierdzą stopy. Po trzecie 3500-4000zł/m2 mieszkania, owszem. Właśnie w wyżej wymienionym małym miasteczku, gdzie ludzi ledwo stać na chleb, bo robią za 1000zł. W Warszawie takich cen nie ma nawet na obrzeżach. Średnie ceny za metr kwadratowy w stolicy to 8000zł. Wiem, bo dopiero co kupiłam mieszkanie, a przez ostatnie dwa lata uważnie monitorowałam rynek.

caleanka
2014-04-01 17:03:58
Ocena: -4(glosow:4)-+
"Jest wiele krajów,w których żyje się o wiele gorzej niż w Polsce" to prawda, za czasow PRL takie stwierdzenie bylo norma, ale teraz?

gordon.lameman
2014-04-01 19:25:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
@caleanka Teraz jest jeszcze bardziej prawdziwe. Na świecie jest raptem 20 krajów w których żyje się lepiej, ignoranci.

Artik1993
2014-04-01 15:56:16
Ocena: -4(glosow:4)-+
polacy lubią jak się ich w dupę jedzie

antylewak
2014-04-01 16:40:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2014-04-01 17:08:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
Podajcie sobie rece, obaj macie podobne zainteresowania i poziom umyslowy.

gienek_knur
2014-04-01 15:50:07
Ocena: 0(glosow:14)-+
100% racji ale i tak bede głosował na tuska bo nie ma w polsce na kogo innego zagłosować

admin1944
2014-04-01 17:20:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
CZYLI CHCESZ ZEBY W DALSZYM CIAGU PEJSACI I WATYKANCZYCY RZADZILI W TYM KRAJU I NADAL GO SZABROWALI ???.

nonam
2014-04-01 18:48:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Prosta sprawa, na wyborach oddaj głos na partię której nie ma w sejmie, jeśli każdy pójdzie do rozum do głowy, zrobi w ten sposób i da szansę komuś innemu, a nie tym samym świniom które siedzą przy korycie od '89, to może coś się zmieni, może nie, ale będziemy mieć czyste sumienie że próbowaliśmy, daliśmy szansę "młodym".

danglers1
2014-04-01 15:44:31
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jedźcie wszyscy tam gdzie jest tak dobrze.A reszta da sobie tu radę.

caleanka
2014-04-01 15:51:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i "daja".

caleanka
2014-04-01 15:56:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
Kiedys wyjezdzali zeby zarobic i wrocic. Teraz jada z rodzinami na stale, nawet na urlop nie wracaja.(sa ciekawsze alternatywy)

caleanka
2014-04-01 15:15:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Najpierw trzeba zmienic mentalnosc i sposob myslenia, inaczej dalej bedzie "wiocha".

sylwek_161
2014-04-01 14:35:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordon.lameman
2014-04-01 14:00:45
Ocena: 6(glosow:14)-+
Pretensje do dziadków i rodziców, którzy popierali komunistyczny marazm. Gdybyśmy się szybciej wydarli z rąk tych sprzedawczyków to szybciej byśmy Zachó dogonili. I nie, nie da się dogonić Zachodu w 10-20 lat.

mr.tick
2014-04-01 14:00:25
Ocena: 8(glosow:14)-+
Samochody w niemieckim salonie są tańsze niż w Polsce, mieszkanie do wynajęcia w dobrej lokalizacji w Barcelonie kosztuje mniej niż mieszkanie w okolicach Rynku w Krakowie czy w centrum Warszawy. Sprzęt AGD i RTV opłaca się ściągnąć do nas nawet zza oceanu, bo nawet wliczając w to koszty transportu wychodzi taniej. To samo dotyczy markowych ubrań. Żeby jeszcze tylko wspomnieć o cenach gazu, ropy czy innych paliw (np. węgiel, który u nas jest jednym z droższych na świecie, mimo że mamy własne kopalnie). Patrząc na poziom zarobków- ceny towarów mamy naprawdę katastrofalnie wysokie.

mr.tick
2014-04-01 14:06:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ratuje nas tylko (jeszcze) w miarę niska cena artykułów spożywczych no i niska cena usług. Ale i to powoli się zmienia, np. w dużym mieście ciężko już znaleźć fryzjera, który za obcięcie weźmie mniej niż 20 zł. A zarobki większości ludzi stoją w miejscu. W końcu dojdziemy do takiego momentu kiedy przeciętnego człowieka będzie stać jedynie na mieszkanie i jedzenie, nawet na głupiego fryzjera nie będzie mógł sobie pozwolić.

misiek2004
2014-04-01 15:45:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wszystko prawda. Dodam tylko, że mój mąż chodzi do fryzjera za 35zł, bo to najtaniej w okolicy. Babskie ścięcie min. 60zł, farbowanie ok. 200zł (Warszawa). Co do pensji - widzę to na swoim przykładzie. Pracuję w mojej firmie prawie 3 lata. Od tego czasu zdążyli już zwolnić dwie osoby z mojego działu, obciąć kolejnym dwóm etaty i wszystkim dorzucić roboty za te same pieniądze, co na początku. A ceny przez te 3 lata wzrosły...

motopsycho
2014-04-01 13:58:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
a będzie jeszcze gorzej

Marmur87
2014-04-01 13:41:09
Ocena: -3(glosow:13)-+
Widzę ten paszkwil co chwilę na WP i innych portalach, tu też musi te grafomańskie gówno psuć mi dzień? Chcecie pieniędzy? To zamiast siedzieć i kłapać mordą weźcie się lepiej do roboty.

quanticox
2014-04-01 13:40:31
Ocena: 5(glosow:9)-+
Belgia: mieszkanie 95m2 w dużym mieście 650E, internet 25E za 40mb/s, ogrzewanie wody/mieszkania gazowe - koszt roczny: 420E, pierwsze wypłaty rzędu 1650E plus dodatki typu dojazd do pracy, czy za 2. śniadanie. Ubezpiecznie zdrowotne owszem 50E na rok, ale np. idziesz do dentysty płacisz 90E za leczenie zęba i dostajesz w ten sam dzień 80E zwrotu od ubezpieczalni. Niektórzy co wypisują jak to źle za granicą albo zapomnieli czemu wyjechali z Polski, albo nie chcą konkurencji ;)

quanticox
2014-04-01 13:46:21
Ocena: 7(glosow:11)-+
Dodam, że w Polsce na start zarabiałem 1470zł za samo mieszkanie w bloku 50m2 płaciłem 1350zł, mając na parterze zj... genetycznych, którzy urządzali sobie grila i darli mordy do 4 nad ranem. Net 50zł za 6mb/s. Ogólnie idea była taka, że jedna osoba zapieprzała na rachunki, druga na żarcie i jednorazowy wypad do kina czy pizzę. Odłożyć coś? Sukcesem było opłacić wszystko w terminie.

dpozyczka
2014-04-01 13:10:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

elliott
2014-04-01 13:02:15
Ocena: 0(glosow:16)-+
Płaca minimalna w Bułarii: 173,84 euro Płaca minimalna w Polsce: 405,79 euro Koszt paliwa w Bułgarii: 5,37 zł/litr Koszt paliwa w Polce: 5,29 zł/litr Porównujcie Polskę do krajów, które po wojnie były w podobnej sytuacji, a nie do Irlandii, UK czy Holandii. W tym przypadku wypadamy najlepiej.

tyfus777
2014-04-01 19:25:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
no widzisz ile dali ci minusów - tylko za to, że napisałeś prawdę. Jedno w tej bzdurze na obrazku jest prawdą - Polska w dużej części składa się z idiotów. Ale nie w całości na szczęście.

Samsara
2014-04-01 12:51:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
Po pierwsze nie mamy przemysłu, bo prawicowo-liberalni przywódcy po 1989r. stwierdzili że będziemy tak nowocześni że przemysł to przeżytek i wszystko co resztkach rolnictwa. Po drugie, większość Polaków kocha socjalizm, zwłaszcza tych komunistyczne do likwidacji. Więc jedziemy na usługach dla firm zagranicznych i prawicowych. Wy się brzydzicie socjalizmem, jedziecie po komunie, a prawda jest taka że kochacie rozdawnictwo. Ostatnio zwróciłem uwagę na to przy okazji matek niepełnosprawnych dzieciaków u premiera. "Socjalizm jest be, ale biednym dać".

pet.black
2014-04-01 12:50:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zgadzam się z autorem co do głupoty Narodu - a on sam jest tego najlepszym dowodem..

cx500
2014-04-01 12:30:55
Ocena: -2(glosow:16)-+
Wiochą jest wystawiać takie twierdzenie i nie rozumieć podstawowych zasad ekonomii. Jak ci się w Polsce nie podoba to zapraszam na Ukrainę, Białoruś, albo najlepiej do Etiopii. Na zachodni standard życia musimy sobie zarobić, a nie biadolić!

bierut1
2014-04-01 12:47:47
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pionio222
2014-04-01 13:27:51
Ocena: 5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

beeveer
2014-04-01 14:44:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Na ukrainie w rękach 100 osób znajduje się majątek wartości 40% PKB!!! janukowycz to przy nich parobek. jego "pałac" nawet nie ma co startować do pałacu przeciętnego polskiego biskupa. to nie jest kwestia komunizmu - tylko mentalności narodu. po 1 wojnie przejęliśmy część niemiec, i co? w 20 lat wolna polska roz..ła cały śląsk, a u niemców wszystko hulało. słusznie mówił zachód, że dać nam śląsk to jak dac małpie zegarek. a większość powstańców po 10 latach sie z tym zgodziła.

monster0
2014-04-01 16:06:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
@pionio222, a np. mieszkasz z alkoholikiem, którego próbowałeś 'nawrócić', 'wyprostować' a on dalej to samo. W dodatku jego alkoholizm rujnuje ci życie. Czy będziesz dalej z kimś takim mieszkał czy raczej będziesz spieprzał od takiej osoby? Tak samo jest z Polską. Po co uprzykrzać sobie życie? W imię jakiś wyższych wartości? Ku*wa jestem prostym człowiekiem, a nie ascetą i staram się żyć w najlepszych danych mi warunkach.

Daroeu
2014-04-01 12:30:42
Ocena: 52(glosow:78)-+
I co z tego. Wszyscy zaglosujcie na Tuska.

caleanka
2014-04-01 15:45:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jaka "marionetke" widzisz jako alternatywe?

piowiol
2014-04-01 12:19:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Amen

polkowski
2014-04-01 12:06:40
Ocena: 0(glosow:8)-+
jeżeli krytykuje się opozycję , która chciała wyłapać aferzystów i wprowadzić równe prawo dla wszystkich a nie jak teraz są równi i równiejsi , która rządząc 2 lata wymyśliła i rozpoczęła budowę gazoportu , rozpoczęła sprawę gazu łupkowego (teraz widać kto był dalekowzroczny i myślący o narodzie polskim) , która w 2007 roku w budżecie przewidziała budowę 52 zbiorników retencyjnych wstrzymanych przez Tuska a w 2010 r przyszła powódź i wymyśliła wiele innych rzeczy dla dobra kraju, a ją obarcza się o wywołanie wojny polsko -polskiej - to jest hańba dla tych , którzy w to uwierzyli .

bierut1
2014-04-01 12:42:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

blazejv6
2014-04-01 11:49:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
zorientuj sie ile tam np kosztuje serwis, albo alkohol czy tyton. albo oplata za wode. owszem, te narody maja lepiej, ale to nie jest jakas wszech ogromna przepasc. i ich komuna wiele lat nie trzymala pod soba, a to tez nas wiele lat w tyl opoznilo

astaii
2014-04-01 11:38:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Popieram mark336,to samo w UK,jeśli się samemu utrzymuje rodzinę to kokosów tu nie ma,inaczej sprawa wygląda gdy pracują oboje małżonków

Asmodei
2014-04-01 11:35:19
Ocena: 4(glosow:6)-+
Bo na zachodzie zamiast patrzeć kto ile zarabia interesują się swoją pracą. Zamiast narzekać że nie ma pracy zakładają własne interesy. No i przede wszystkim wspomagają regionalne interesy... A Polak niby narzeka (zresztą jak na wszystko dookoła)na azjatyckie badziewie, ale jak przychodzi do zakupu to i tak to kupi bo tańsze i tak raz,2,3,100 i kolejna rodzima działalność pada. A można było dać koledze prace, tylko po co.

luki201
2014-04-01 11:53:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dokładnie jest tak jak piszesz. Teraz wszędzie same markety zachodnie i centra handlowe i co ? Później wszystko pada i mamy niskie strasznie płace bo tylko duże koncerny zarabiają i zamyka się błędne koło..

ghore
2014-04-01 11:32:28
Ocena: -5(glosow:7)-+
Po komentarzach widać że temat tak oczywisty jest w bananowej Polsce tematem kontrowersyjnym! Jednemu nie pasuje cena butów bo siedzi w gwnie i nie wyobraża sobie ile normalne markowe buty kosztują, które nie są luksusem jak zwykło się uważać w biedolandzie. Inny przemundrzały sknera porównuje koszty wynajmu.. o wielki oświecony, w slamsach czyli w Polsce miejsca na kartonik są tanie. Wszystkie te mundrości tylko wzmacniają mój pogląd że ja tej intelektualnej hołoty nie będę utrzymywał ze swoich podatków i dlatego nie płacę ZUS i większsości Polskich podatków, czego życzę wszystkim myślącym.

Illidan21
2014-04-01 11:21:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
No co ty...

Dannokko
2014-04-01 11:11:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
Niestety nie jest to takie proste. Żeby mieć skąd dać to trzeba posiadać złoża (np. gazu, ropy) lub przemysł. A w Polsce przemysł cały sprzedany, koncesje na złoża sprzedane, czyli całe zyski płyną w obce ręce. Produkcją palet nie podniesiemy wskaźnika, jakim jest wartość wyprodukowanych towarów na jednego mieszkańca. A to on ma główny wpływ na nasze zarobki. Trzeba mieć nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto rozliczy ekipy rządzące za taki stan rzeczy!

vacarius
2014-04-01 11:00:46
Ocena: 2(glosow:10)-+
Tylko jakiś gimbus idiota kupuje buty za 250zł bo musi mieć na nich napis NIKE albo Adidas.

vacarius
2014-04-01 11:05:19
Ocena: 4(glosow:8)-+
Kupuj buty polskich producentów. To nie dość ze kupisz dobre buty taniej to też zarobisz w Polsce lepiej. Ale gdy kupujesz tylko amerykańskie produkty to się nie dziw za zarabiasz gówni.ne pieniądze.

net244
2014-04-01 11:38:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
jaaa, w końcu mądre komenty

plajboj
2014-04-01 11:49:05
Ocena: 4(glosow:8)-+
Zgadzam się. Autorowi proponuje założyć firme i płacić swoim pracownikom 1500 euro.

AnimeDrone
2014-04-01 12:51:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ja kupuję markowe buty raz na kilka lat, ponieważ są tak trwałe, a nie dlatego, że mają napis lub jakieś paski. W jednych Adidasach chodzę już 10 lat, a nie wyglądały na tak trwałe. Przeżyły ze mną jedne studia i przeżyją drugie.

misiek2004
2014-04-01 16:03:47
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ale jakie markowe, jakie Nike czy adidas, człowieku?! Mieszkam w Warszawie i nie znajdziesz tutaj damskich skórzanych kozaków na zimę poniżej 300zł. Jestem kobietą i chodzę po sklepach, więc wiem. Po prostu takich NIE MA!

kriskamila
2014-04-01 10:47:31
Ocena: -4(glosow:6)-+
pioreyj z tym apalem to musisz isc do wladz kraju a nie na wioche bo w ten sposob to nie zadziala

Jagda
2014-04-01 10:32:43
Ocena: 0(glosow:10)-+
A kto każe pracować za minimalną krajową...podejmując pracę za te wszawe pieniądze wyrażasz aprobatę..jak z regulaminem.

DXPac
2014-04-01 10:28:33
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
2014-04-01 10:56:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ukraińcy wyszli na ulice i co z tego mają? Tylko pogorszyli sobie sytuacje życiową.

AnimeDrone
2014-04-01 12:53:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pogorszyła się ich sytuacja NIE DLATEGO, że wyszli na ulicę, tylko DLATEGO, że ROSJA im siedzi na karku. Myśl trochę...

AnimeDrone
2014-04-01 12:58:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

net244
2014-04-01 10:26:54
Ocena: 1(glosow:11)-+
a gdyby rumun, etiopczyk, somalijczyk zarabiał EUR 334, to by imprezowali 7 dni w tygodniu. Durne jakieś porównania, każdy kraj pracuje na swoje bogactwo, niektórzy robią to od wieków a niektórzy od 25 lat po komunie, hitlerze i zaborach. Ale nie, przepraszam, wybierzemy ciebie na prezydenta, zrobisz hokus pokus i będziemy bogaci. Lepiej przestań kupować chińszczyznę i niemieckie badziewie i zadbaj o polską gospodarkę zamiast wiecznie na nią narzekać.

vacarius
2014-04-01 10:24:53
Ocena: 0(glosow:10)-+
Szkoda ze zapomniałeś napisać ile kosztuje wynajęcie mieszkania w Niemczech.

gooliwer
2014-04-01 10:24:14
Ocena: -5(glosow:7)-+
Jak wejdziemy do strefy Euro będzie jeszcze lepiej. Zarabiać będziemy w przeliczeniu na złotówki 1500 zł a litr paliwa będzie po 6 Euro, 20 Euro za kino i 250 Euro za buty itd.

net244
2014-04-01 11:29:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
co za bzdury! Co to znaczyć, że będziemy zarabiać? Przecież tyle zarabiamy to co za różnica w jakiej walucie? Przynajmniej nie ma strat na przewalutowania. Ceny są rynkowe, jak ktoś będzie chciał to może już dzisiaj sprzedawać paliwo po równowartość 6 Euro, zgadnij czemu tego nie robi?

boxicox
2014-04-01 10:23:48
Ocena: 2(glosow:14)-+
Ludzie opamiętajcie się !!! Jesteśmy jakieś 30 lat za zachodnią Europą i cały czas na dorobku. Dobrobyt będzie, ale nic nie spada z nieba !!! Do roboty, hołoto !!!

pasia251
2014-04-01 10:32:08
Ocena: -2(glosow:12)-+
Prawda. Szkoda tylko, że Polacy zamiast pracować na to, żeby w Polsce w końcu było dobrze, wolą dezerterować i pracować na rzeczy obcych państw... to pójście na łatwiznę.

r4ggz
2014-04-01 10:57:09
Ocena: 0(glosow:8)-+
pasia to powiedz które zakłady pracy, fabryki i firmy w Polsce są jeszcze polskie ? Bo z tego co pamiętam większość fabryk została sprzedana w ciągu ostatnich 20 lat.

mark336
2014-04-01 10:22:53
Ocena: 4(glosow:14)-+
(Holandia) tylko wynajem mieszkania to lekko licząc 500 euro, ubezp. zdrow. 100 euro, woda prad gaz smieci 200 euro, internet TV telef 50 euro, a do tego sporo innych drobnych kosztów stałych, więc wcale nie jest tak różowo jakby się wydawało. Ale gdy prace ma oboje małżonków to już jest sielanka. :D pozdro

irek285
2014-04-01 13:46:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
W 100% sie zgadzam.Z autopsji.

misiek2004
2014-04-01 16:19:48
Ocena: -4(glosow:4)-+
Polska: wynajem mieszkania (nie kawalerki) w stolicy: min. 2000zł, ubezpieczenie zdrowotne: im więcej zarabiasz tym więcej ci zabierają, a i tak chodzisz prywatnie min.150zł, rachunki: ok. 400zł, internet i tv: 120zł, telefon: 70zł... To tak dla porównania z tym, co napisałaś. I teraz podstawowe pytanie: kto zarabia cztery/pięć razy więcej przy prawie identycznych cenach: my, czy oni?

Madziuszka
2014-04-01 22:40:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Specjalnie sie zalogowalam bo to jakies glupoty... za 500 euro to wynajmiesz gowniany pokoj a nie mieszkanie... wynajem mieszkania to 1000-1300euro + prad, woda. wiec nie pierdziel glupot. w tym 200-300euro jedzenie. przy zarobkach 2500euro na reke to zyc nie umierac

mark336
2014-04-02 08:55:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Madziuszka, przestań ćpać.

mark336
2014-04-02 13:06:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
misiek2004, nie sądzę żeby osoba zarabiająca 1550zl. wynajmowała mieszkanie w Warszawie za 2000zl., podobnie się ma z Madziuszką

misiek2004
2014-04-03 23:14:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
A kto mówi, że osoba zarabiająca 1500zł wynajmuje mieszkanie za 2000zł? Ja tylko pokazuję, że tyle kosztuje wynajem czegoś, co nie jest kawalerką. Osoba z niższą pensją albo mieszka z rodzicami, albo w akademiku (za ok. 400zł), albo z mężem/żoną/współlokatorami, z którymi dzieli wydatki, albo sam pokój u kogoś (ok.800zł)

mark336
2014-04-04 00:55:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
o kwocie 1500 jest mowa we wrzutce i do takiej samej sie odnosi mój koment. również spora część holendrów zarabia między 1500 a 1800 euro. mozliwe że w Amsterdamie jest nieco więcej i drożej. ale jak tam chcesz, podawaj skrajne przykłady i mów że to norma, Twoja sprawa

kozak40
2014-04-01 10:19:32
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

julu
2014-04-01 10:27:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
Boś jest IDIOTA.

kozak40
2014-04-01 12:37:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

south11
2014-03-31 21:22:22
Ocena: -1(glosow:9)-+
Same bzdury! Nie masz pojecia o realiach za granica. Piszesz tylko ile zarabiaja ludzie w innych krajach a nie wiesz ile wydaja na zycie! Np. Litr piwa kosztuje 4€, kino 15€ Mowisz ze sredniej klasy buty za 250zl? Chyba zarty sobie robisz! Piszesz takze ze polska placi 334€ w takim razie kino kosztuje 5€ czy to ogromna suma? Piszesz bzdury a inni bezmyslnie przytakuja...

south11
2014-03-31 21:26:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Widze ze nie wyswietla znaku *EURO* wiec litr piwa 4euro Kino 15euro 334euro 5euro

pioreyj
2014-03-31 22:54:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Naucz się czytać ze zrozumieniem

misiek2004
2014-04-01 16:35:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
Widzę, że ktoś nie zna cen w naszym kraju... Wyjrzyj czasem ze swojej chałupy na wsi, idź do jakiegoś innego sklepu niż u pana Mietka na rogu, przestań ciągnąć kasę na piwo i kino (artykuły pierwszej potrzeby, a jakże!) od mamusi, to zobaczysz, ile kosztuje życie w Polsce.

mirolek
2014-03-31 19:22:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krissokrizisso
2014-03-31 17:17:25
Ocena: 5(glosow:9)-+
Coś w tym jest, Polacy są ospali i przyzwyczajeni do dojenia ich, naród bardzo łatwy do manipulacji.

s0nar
2014-03-31 15:51:25
Ocena: -9(glosow:11)-+
Kogo w ogóle obchodzi płaca minimalna tak chętnie brana do różnych pierdołowatych "wyliczeń"? I tak każdy zarabia przynajmniej 3-4 średnie krajowe.

pioreyj
2014-03-31 15:56:43
Ocena: 5(glosow:11)-+
Bredisz w polsce z 80 % polaków nie widziało średniej krajowej w wypłacie

JohnMilton
2014-03-31 19:21:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
@s0nar, ja od dawna wiem, że jesteś kawał debila, ale tym stwierdzeniem, że każdy zarabia 3*x, a średnia nadal jest x, to mnie zaskoczyłeś.

s0nar
2014-04-01 08:22:11
Ocena: -6(glosow:6)-+
W takim razie inaczej - każdy kogo znam. Reasumując - każdy ma to na co zasługuje, bo dla chcącego nic trudnego. "Kawał debila"...dobre, uśmiałem się :) Rzekł to ktoś kto nawet samodzielnie nicka nie potrafi wymyślić i musi się posiłkować cudzymi personaliami.

drvector
2014-04-01 11:44:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
s0nar jestes snobem z ego siegajacym Ksiezyca albo i wogole poza Uklad Sloneczny, zejdz na ziemie, jak czytam takich pajacow ktorzy nawet nie wiedza przez swoja zafajdana dume ze istnieje jakies inne zycie oprocz nich samych to mam constant rotfl'a, zarabiam bdb ale jak patrze teraz to wiekszosc moich znajomych wedlug Twoich granic to pewnie plebs, a ja z takimi ludzmi predzej sie dogadam niz z takimi snobami jakim jestes np Ty bo oni przynajmniej nie sa hipokrytami i widza dalej niz tylko czubek swojego nosa.

mark336
2014-04-01 12:19:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
sOnar = maematyka poziom expert, szacun

misiek2004
2014-04-01 16:41:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
A mnie się wydaje, że facet tak tylko prowokuje... Chociaż z drugiej strony znam laskę, która wypowiada się w podobnym tonie, tyle że całkiem na poważnie. W życiu nie przepracowała nawet godziny. Najpierw ciągnęła kasę od matuli, a potem znalazła sobie bogatego męża i dalej siedzi na dupie. Nie zna życia i tyle.

david.brian.35175
2014-03-31 15:31:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
Manifest rodem z najlepszych czasow PRL. MINUS

head_charge
2014-03-31 15:27:29
Ocena: -2(glosow:4)-+
a moi znajomi narzekają, że benzyna stoi po 1.40 funta prawie za litr.

AnimeDrone
2014-04-01 12:59:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawie za litr? To oni ten litr kupują na oko? Też bym psioczył na stacji.

bingo73
2014-03-31 15:19:03
Ocena: 4(glosow:8)-+
nasz poziom zarobków i kosztów życia do Niemców wypada podobnie, jak Ukraińców do nas. I jak porównujemy się do Niemców, to odpowiedzmy sobie, dlaczego tak jest. Niemcy nie kombinują, a tym samym koszty zakładów są niższe niż w Polsce. Niemcy dbają o swój rynek, jak i też dbają o swoje miejsca pracy i wizerunek swojej firmy. No i lata wkładanych dolarów w RFN też dają teraz efekty. No i nie wszystko jest w Niemczech tańsze niż u nas.

pioreyj
2014-03-31 15:58:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dobra, ale ceny na Ukrainie są o wiele niższe niż w Polsce, a u nas mamy ceny europejskie tylko wypłaty rodem z Ukrainy

Adamicho
2014-03-31 18:12:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mylisz się. Ceny na Ukrainie są niższe ale nie przesadzaj, że tak drastycznie. Bzdury piszesz, że nasze wypłaty równe są ukraińskim. Ukraińskie są niższe, a stosunek cen do zarobków zdecydowanie przemawia na korzyść Polski. Przykładowo... ukraiński odpowiednik w moim zawodzie zarabia około 300$ gdzie w Polsce około 2000$... a różnice w cenach to maksymalnie połowa, a najczęściej 1/4 w porywach do 1/3.

marcinek235
2014-03-31 18:58:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tylko czemu na wschodniej gramicy to własnie Ukraincy masowo wykupują wszystko co jest w Biedronce np. tej w Korczowej Doliny, markecie budowlanym czy sklepie AGD-RTV a Polacy kupują co najwyżej paliwo, fajki i wódke. Jak dla mnie bilan s jest dla nasz o wiele korzystny A co do płac - w fabryce gdzie pracował mój brat przyjechali Ukrainscy najemnicy i jak usłyszeli że dostaną na rękę 400 $ to brat myślał że rozniosą tego kierownika z tej radości.

JohnMilton
2014-03-31 19:19:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
@bingo73, a co w Niemczech jest droższe niż w Polsce? Ale nie bezwzględnie, tylko w relacji do średniej krajowej?

Wiesniak_Krul
2014-03-31 14:59:46
Ocena: -4(glosow:6)-+
To jest demokracja. Dostaliśmy to na co głosowaliśmy, a właściwie nie głosowaliśmy bo większość wyborców wolała pić browara przed telewizorem. Frekwencja rzędu 48% to żadna frekwencja.

monster0
2014-04-01 14:14:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Myślę, że z twoim nickiem i avatarem to lepiej jakbyś nie poszedł głosować. Jeszcze tacy jak ty wprowadziliby 'twój ruch' większością do sejmu.

pioreyj
2014-03-31 14:21:01
Ocena: 2(glosow:12)-+
Naucz się czytać ze zrozumieniem. Gdyby Niemiec miał 1500 EURO a miał płacić 6 Euro za benzynę wyszedłby na ulicę a Polak ma 1500 Zł a płaci za benzynę 6 zł prościej nie dam rady wytłumaczyć ci banalnego tekstu

bacabaca
2014-03-31 14:14:27
Ocena: 0(glosow:8)-+
zauważ, że w Polsce nie ma Euro, ciężko tak porównywać, zobacz ile zarabiają na Ukrainie w Rosji itp...znacznie mniej, niż w PL, po prostu strefa biedy pogłębia sie na wschód od "starej" Europy, w której dobrobyt budowano 60 lat, u nas go niszczono...

JohnMilton
2014-03-31 19:17:00
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie od rzeczy będzie zauważyć, że rozwój Polski (i wszystkiego na wschód od starej Europy) to wina prawicy!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Bolesna prawda
Niewypuszczenie z zatoki autobusu i zajechanie drogi, Szczecin.
główna
Dodano: 02.06.2018, 12:40:48   przez: irbik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 192Skomentuj (47) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0