lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wiocha dla dziennikarzy za idiotyczne pytania
główna
Dodano: 07.04.2014, 19:44:02   przez: nixon45
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 553  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(131)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
BoaKrztusiciel
2014-04-07 22:25:48
Ocena: 101(glosow:157)-+
W końcu ktoś głośno powiedział, to co większość myśli. Dziennikarze go zaszczują, ale ch.uj z nimi.

Adrian2712
2014-04-12 03:38:57
Ocena: -7(glosow:7)-+
Tak to jest jak się przegrywa mecz z 18-latkiem,wielki gwiazdor jednego półfinału!

zygiz6
2014-04-11 02:41:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
Bo u nas w Polsce kazdy sportowiec musi byc mistrzem czy to tenisista czy bokser a oni i tak osiągneli wiecej niz wszyscy krytykujący ale w ameryce rosji norwegi czy jakim innym kraju nie wszyscy sportowcy sa mistrzami a Janowicz i tak daleko zaszedl

gucior_bs
2014-04-10 23:19:09
Ocena: -4(glosow:6)-+
Największą wiochą tu jest Janowicz. Koleś który po przegranych dwóch meczach z chorwacją dostaje za to 100 tys złotych i trenuje w szopie :D A oczekuje od niego chyba każdy czegoś skoro reprezentuje NASZ kraj!

bolsblu
2014-04-10 09:35:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oglądaliście ostatni odcinek Biznes na złomie czy coś w tym stylu? Pracuje tam Polak który z partnerem z UK rozbiera auta. Przyszedł klient i właściciel z UK mówi że kolegi akurat nie ma bo bierze udział w olimpiadzie. Śmieszne ? Może.

bolsblu
2014-04-10 09:32:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bodan
2014-04-09 17:31:12
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kopytko1166
2014-04-09 15:31:07
Ocena: -3(glosow:11)-+
Po prostu przegrywać nie umie, ale co do dziennikarzy to ma racje.

Mati176720
2014-04-09 13:46:06
Ocena: -17(glosow:21)-+
Pokazał ? Co takiego ? Chyba swój poziom. Powinien do takich rzeczy podchodzić z dystansem i mieć na to ..., a nie się błaźnić przed kamerami. To było niepotrzebne

jurek6912
2014-04-09 12:19:45
Ocena: -5(glosow:17)-+
Przegrał z 18 latkiem i się pruje jak stara szmata debil gówno osiągnął, a zachowuje się jak britnej spirs

Laudanum
2014-04-09 09:43:35
Ocena: -7(glosow:13)-+
Bufon jeden dostaje za to co robi dobre pieniądze. A kiedy skończy karierę tenisisty, to zawsze może za przykładem swoich kolegów sportowców, wystartować w wyborach do europarlamentu i dalej trzepać kasę.

franek0000
2014-04-09 09:17:20
Ocena: -7(glosow:15)-+
Zmień CH..U obywatelstwo jak masz problem narodowościowy!!!

munios123
2014-04-09 08:21:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

munios123
2014-04-09 08:20:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
no..... admin właśnie usunął link do strony na której możecie "szopę" gnojka zobaczyć

munios123
2014-04-09 08:17:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

munios123
2014-04-09 08:16:40
Ocena: -5(glosow:7)-+
Pier***ny darmozjad

munios123
2014-04-09 08:15:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
Urząd miasta od 2011 roku wsparł go kwotą 66 tys. zł. W ubiegłym roku dostał dziewięć tys. zł stypendium i pięć tys. nagrody za osiągnięte wyniki sportowe. Rok wcześniej dofinansowano mu przygotowanie do występów na imprezach US Open oraz Drużynowych Mistrzostwach Świata (10 tys. zł, w tym zakup biletów lotniczych). W 2011 roku przeznaczono zaś odpowiednio 10 i 15 tys. zł na zakup odżywek i sprzętu oraz opłacenie osobistego trenera tenisisty.

robert34
2014-04-09 05:31:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
Oj chyba woda sodowa mu uderzyął do głowy ja to bym chciał mieć taka szope w której on trenuje kort za pare miljonów , do tej pory dyskutował na korcie z sędzią ale teraz to przesadził

sirB
2014-04-09 02:16:19
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ludzie gość przypajacował - przegrał - a na koniec powiedział wam że ma pretensje że żyje w tym kraju , 21 zawodnik w rankingu , rodzice mu wszysyko dali , a on pluje na nas!

wiedzmaxxx
2014-04-09 20:38:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
no wlasnie,rodzice mu dali i wlasna praca wszystko osiagnal. Panstwo zauwazylo go dopiero wtedy jak zaczal osiagac wyniki. Moze i teraz(dopier) ma piekny kort ale inni tego szczescia nie maja. I nie tylko chodzi o tenis. Niejeden sportowiec nie ma gdzie trenowac.

kaziudawid
2014-04-09 02:07:17
Ocena: 0(glosow:14)-+
Naprawdę szacun!!! Takich Ludzi POLSKA potrzebuje!!!!

selang
2014-04-08 23:23:47
Ocena: 3(glosow:13)-+
Tak jak nie lubię Janowicza, tak w tym wypadku się z Nim zgadzam. To co osiągnął zawdzięcza sobie i swojemu sztabowi, a potem masa ludzi chętnie się podpina pod sukces sportowca. A na młodych w tym kraju pieniędzy wciąż nie ma. Jest na starych polityków, staruchów w związkach zawodowych i rzesze podstarzałych urzędników państwowych. I tak od 20 lat. I to jest dopiero wiocha.

szkudnik20
2014-04-08 23:07:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
dobrze powiedział.

peter1
2014-04-08 22:54:07
Ocena: 0(glosow:16)-+
jaki szacun dla rodziców !!! bo co? bo mieli kase i wydawali na syneczka aby go uczyć grać, a jak myślisz po co? po to aby wysławiać polskę w świecie? gówno! po to aby teraz syneczek zbijał kase. i moze się żalić koniowi jak chce, PAJAC

peter1
2014-04-08 22:49:39
Ocena: -4(glosow:14)-+
Wieśniak i tyle. A co niby ja mam z tego że on wygrywa zwisa mi to daleko i kase dostaje on to niech sobie buduje korty i trenuje hu. mu w dup.

zajcew26
2014-04-08 22:38:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
Już go pojechali w tv za to. Swój swego zawsze obroni.

zbysiu9
2014-04-08 22:36:29
Ocena: -2(glosow:12)-+
Kaskę jaką zbiera, też nie daje mu zapewne perspektyw. Zarabiają ciężkie pieniądze i jeszcze pretensje, że wymaga się coś od nich. Może sobie rękę podać z piłkarzykami

mipa
2014-04-08 22:07:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jerzyk i jego rodzina to bardzo porządni ludzie, Łódź wita !

Cobra24
2014-04-08 22:04:32
Ocena: 10(glosow:10)-+
POLITYCY NIE ROBIĄ NIC TYLKO KASĘ BIORA I JEST OK WIĘC NIECH PISMAKI WSIĄDĄ NA NICH A NIE NA JURKA I RESZTĘ SPORTOWCÓW

jaa28
2014-04-08 21:54:07
Ocena: 6(glosow:6)-+
Przesadził z tymi warunkami bo nie maja złych ale co do reszty to się zgadzam

zagniotek
2014-04-08 21:33:53
Ocena: 7(glosow:13)-+
Dobrze powiedział, tylko że za mało, cieszę się że powstrzymał się nie gadając więcej prawdy, bo mógłby stracić twarz w sporcie. Tych co nie zgadzają się z Jurkiem po prostu, biedrolę.

zbysiula154
2014-04-08 21:20:31
Ocena: 5(glosow:9)-+
A kto ma do jego sportu dokładać może obywatele, którzy pracują też w nie cudownych warunkach i ledwo wiążą koniec z końcem.

cebulak666
2014-04-08 20:44:27
Ocena: 3(glosow:5)-+
no jak sie chce dobrze grac to co ma do tego panstwo i pieniadze, nasi pilkarze maja kase tylko dlatego, ze dla kibicow wciąż nic sie dzieje, jak przegraja, POOLSKAA POOLSKAA

jamez
2014-04-08 20:35:53
Ocena: 1(glosow:11)-+
dziennikarze to szmaciarze - pojechał im po ambicji to go teraz atakują na każdym programie

tyfus777
2014-04-08 19:45:03
Ocena: 1(glosow:7)-+
Po pierwsze - 100 tyś za występ to wziął Po drugie - gdyby państwo dało kasę na jego prywatną karierę to rozumiem, że powinno jakieś 90% nagród zgarniać prawda?

cienkibolek
2014-04-08 19:07:35
Ocena: 6(glosow:14)-+
Fajnie, chłop z jajami, ma na tyle charakteru, że w doopie ma układy z pismakami dla dobrej prasy i wali prosto z mostu co go boli. A sportowo to oceniać go będę po zakończeniu kariery :)Wygraj jakiegoś wielkiego szlema i zamknij mordy tym padlinożercom;)

akcja1988
2014-04-08 18:43:22
Ocena: 2(glosow:14)-+
Moim zdaniem mamy prawa go oceniać. Grał z orłem na piersi a więc reprezentował Polskę. Grał jako reprezentant naszego kraju a nie jako Janowicz w indywidualnym konkursie. Mieliśmy prawo mieć oczekiwania!

GrubyLodz
2014-04-08 18:50:33
Ocena: 2(glosow:12)-+
To go zastąp i My wtedy ocenimy Ciebie. Nie mamy prawa go oceniać skoro to tylko On i Jego rodzice plus sztab trenerski walczyli o jego pozycję jaką teraz ma.

akcja1988
2014-04-08 20:16:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie da się uniknąć ocen, skoro jest się na świeczniku i jest się reprezentantem kraju. Musi się z tym liczyć i tyle. Wiedział w co się pakuje. A Ty wyrób sobie własne zdanie a nie bez sensu sypiesz cytatami z przytoczonej tu konferencji.

halinka12224
2014-04-08 17:52:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
bardzo dobrze powiedziane

kamyk261
2014-04-08 17:43:19
Ocena: 11(glosow:15)-+
Powinno się rozdzielić pieniądze które są dla piłki nożnej dla takich sportowców jak on ,z piłki jest tylko wstyd i rozwalone stadiony a inni sportowcy szkolą się za własne pieniądze że by reprezentować Polskę

simi1807
2014-04-08 20:28:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
kamyk261 potrafisz dostrzec ironie Twojej wypowiedzi?? zgadzasz się z Janowiczem ale sam właśnie gnoisz piłkarzy, nikt Ci nie broni grać w piłkę, zapracuj na to żeby trafić do reprezentacji i zagraj, wygraj jakiś mecz. a wtedy mów że to tylko wstyd!!! śmieszny jesteś. zgadzasz się z czymś ale nawet nie pojmujesz z czym!!!

stan
2014-04-08 17:40:53
Ocena: 5(glosow:17)-+
Lepiej się ku**a naucz grać.

awesomebeauty
2014-04-08 17:35:49
Ocena: 1(glosow:11)-+
Złej baletnicy to I gacie w kroku przeszkadzają.

jk112
2014-04-08 17:35:17
Ocena: 12(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kbrowarek
2014-04-08 17:02:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

HansBagieta
2014-04-08 16:36:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jak dają pieniądze to tym patałachą z Reprezentacji Polski ,w której nie odnosimy żadnych sukcesów i dajemy sobie strzelić gola San Marino.Powinni dawać pieniądze na te dyscypliny sportu, w których odnosimy sukcesy,budować nowe korty i wgl miejsca,w których nasi przyszli mistrzowi i obecni mogli by trenować.

awesomebeauty
2014-04-08 16:47:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ciężko zrozumieć ze na wypłaty piłkarzy Ida pieniądze z biletów stadionowych? Na które przychodzi kilkadziesiąt tysięcy ludzi I każdy płaci po kilkadziesiąt złoty. Gdzie na meczu tenisa jest tylko kilkaset osób to góra. Czy naprawdę niektórzy sądzą ze na wypłaty dla piłkarzy Ida pieniądze z budżetu?

Joszkaa
2014-04-09 01:36:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ze sprzedaży biletów stadionowych to nawet nie starczy na wypłaty dla zarządu PZPN, weź pod uwagę utrzymanie całej tej hołoty, budynków, służb obstawiających mecze itp. itd. i potem powiedz ile z tych już grubo licząc 400-500tys. zł ze sprzedaży biletów na mecz zostanie na wypłaty dla piłkarzy.

awesomebeauty
2014-04-08 16:33:19
Ocena: 4(glosow:18)-+
Wiocha dla tego Pana zachował się niegrzecznie I arogancko. Chciałby zeby media do niego lgnely tylko jak wygrywa, poprostu nie umie przegrywać z klasa zauwarzylem to juz kilka razy rzuca rakietami urządza kłótnie z sędziami chory na wygraną poprostu. Z taka roszczeniowa postawa daleko nie zajdzie. Tu nie sprzęt akurat się liczy, a umiejętności I przede wszystkim POKORA

gienek_knur
2014-04-08 16:23:05
Ocena: -3(glosow:13)-+
Bardzo dobrze powiedział tym hienom

a.blazkow
2014-04-08 16:21:41
Ocena: 3(glosow:21)-+
Jureczek zachował się jak dziecko, pier...li jak potłuczony , szopy to on w życiu na oczy nie widział, wstyd

kbrowarek
2014-04-08 16:58:21
Ocena: -3(glosow:9)-+
to ze ty cale zycie mieszkasz w szopie to nie oczekuj tego od sportowca tej klasy

seba_poland88
2014-04-08 16:14:11
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dziennikarze ch. wam w twarze. Boli was prawda i tyle..

kriss92
2014-04-08 15:46:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
I bardzo dobrze im powiedzial !

Jawor94
2014-04-08 14:43:35
Ocena: 6(glosow:12)-+
Przeczytałem wszystkie negatywne komentarza i zastanawiam się czemu nikt nie wspomniał o tym ,że jak jego rodzice płacili za niego nie mieli pojęcia czy ich syn do czegoś dojdzie mogli równie dobrze wydać pieniądze tylko na syna a nie na jego karierę. Prowadzi to do tego iż zostaliby z długami lub nie. Kolejna sprawa to ,że ten film jest nie pełny i ten moment oczernia Janowicza t.z.n. ,że materiał został zmanipulowany na potrzeby tak ciemnych mas jakimi są (nie wszyscy) ludzie. I na koniec gdyby wszyscy szli tokiem myślenia obecnych tutaj hejterów w Polsce słowo sport byłoby nam obce!!!

normandav
2014-04-08 14:54:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
bo Lemingi kochaja omijac fakty a przede wszystkim Lemingi kochaja wbijac NOZ W PLECY tym ktorym sie akurat noga podwinie tak to jest Slynni jestesmy z tego pisal o tym Norman Davies w Sercu Europy Mowili i mowia o tym wielcy tego swiata i zwykli ludzie. tak wlasnie powstala fraza polskie obozy koncentracyjne. zadajcie sobie trud i poczytajcie

Samwise_Gamgee
2014-04-09 00:19:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
co maja do tego lemingi ? rodzice płacili właśnie po to żeby w przyszłości zrobił kariere, każdy rodzic inwestuje w swoje dziecko z nadzieją że będzie miało świetlaną przyszłość

PawelJarosz89
2014-04-08 14:10:56
Ocena: -3(glosow:9)-+
sory ale ja tu nie widze wiochy tylko wielki szacunek ! wiec po co to trafilo na glowna / z tej wiochy to sie robia po woli demotywatory

Marksman1221
2014-04-08 14:01:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Uważam, że dziennikarze lubią pompować balonik. Musi być afera, bo nikt nie kupi gazety, a na portalach nie będzie zysku z reklam. Dziennikarze powinni odpowiadać za tą presję psychiczną.

CalliforniaGirl
2014-04-08 13:41:26
Ocena: 4(glosow:10)-+
Denerwuje mnie jak dziennikarze, albo wielki znawca Tomaszewski wykorzystują otoczkę medialną do kolejnej fali krytyki Janowicza. Wreszcie powiedział ktoś to głośno. Czy widzieliście w jakich warunkach trenowała kiedyś Radwańska w Krakowie!? To jest chore, żeby mistrz olimpijski musiał trenować na zamarzniętych oczkach wodnych! Janowicz nie obwiniał NIKOGO o swoją niezrozumiałą porażkę. Obwiniał tylko dziennikarzy o kolejne bańki mydlane, które szybciej pękają jak zostają przez nich nadmuchane. Oczekiwania mogą mieć tylko Ci, którzy poświęcają mu czas. Przeciętny Kowalski może tylko śledzić

normandav
2014-04-08 13:42:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
brawo Janowicz jednak po minusach dla Jerzyka widac ze Pokemony tak wlasnie chca Jak ktos wygrywa to to jest NASZ sukces a jak ktos przegrywa i ma odwage powiedziec co mu lezy na sercu to mu noz w plecy "rodacy" NOZ W PLECY hahah Polskie obozy koncentracyjne - nie dziwie sie ze tak o nas za granica mowia

CalliforniaGirl
2014-04-08 13:44:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
wyniki, kibicować, bądź przełączać kanał. Ale nie krytykować w taki sposób! Zwłaszcza, że większość portali sportowych jest osiedziana przez tępych buców, którzy nie potrafią posługiwać się swoim językiem. Janowicz jeszcze do niedawna musiał sam płacić sobie za turniej, mimo, że był w czołówce polskich tenisistów. My czekamy tylko na takie talenty jak Małysz czy Kowalczyk, a jak one przemijają, to nie wykorzystujemy ich potencjału do szlifowania kolejnych - w młodym pokoleniu. W-F w szkołach to jakieś jaja, nie wspomnę o studiach. Zero dofinansowań. Dzieciaki muszą wszystko same sobie opłacać.

munios123
2014-04-08 13:36:33
Ocena: 4(glosow:10)-+
A ja nie rozumiem tej fury mamony w tym niszowym sporcie dla snobów!!! Zobaczcie ich dochody!!! Są ostatnie którzy mogą narzekać.Tam się gra tylko dla kasy. Najlepszym przykładem Radwańska: wielkie sukcesy, chorąży na olimpiadzie i w pierwszym meczu przegrywa, bo kaska mniejsza. Jerzyk żałosny jesteś. Jak ja zacznę w bierki grać to też z budżetu halę sportową mi wybudujecie? W końcu też mistrzem świata mogę zostać!

normandav
2014-04-08 13:36:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
BRAWO Jerzyk NOZ W PLECY Ci teraz Lemingi wbijaja Ci sami ktorzy pare miechow temu Cie po plecach klepali zapamietaj to sobie. Zero krytyki w strone dziennikarzy Tylko tobi NOZ W PLECY Pokemony teraz wbijaja dziwia sie potem ze za granica sie z nas smieja i mowia o POLSKICH OBOZACH KONCENTRACYJNYCH

szyszka_stg
2014-04-08 13:31:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jerzyk dobrze im powiedział. Miał 100 % racji w tym co mówi. W końcu ktoś wygarnął rządzącym jakimi cwelami są!!

matrosbum
2014-04-08 13:07:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
Powiedział prawdę BRAWO!! ale już po karierze niestety :/, teraz anty-polscy dziennikarze zjedzą go żywcem... smutne ale prawdziwe

danielp16
2014-04-08 12:54:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
On poprostu powiedział prawdę SZACUN DLA GOŚCIA

apson
2014-04-08 12:51:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
Po co tak psioczy na Polskę na warunki przecież miał propozycje od Emiratów Arabskich na zmianę obywatelstwa?

bitter-sweet
2014-04-08 12:49:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja go doskonale rozumiem, jak wygrywa i osiąga sukces, to fajnie, ale gdy jest w pierwszej dziesiątce lub przegra w finale, to wielkie rozczarowanie. Zaraz pytania dlaczego porażka, bo przecież takie wielkie oczekiwania były. To jest sport, raz się wygrywa innym razem przegrywa,a on jest tylko człowiekiem. Poza tym widać iż podczas wywiadu jest zmęczony i sfrustrowany porażką, dlatego zareagował tak nerwowo. Mimo wszystko ja go popieram i nadal mu kibicuje.

normandav
2014-04-08 12:38:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
mlw1488 Zdawales kiedys egzamin CAE ? Umiesz czytac ze zrozumieniem Lemingu jeden ? Ja pisze o tym o roznicy w traktowaniu Suaresa i Janowicza Suaresa w Polsce wtedy zjechano tak jak teraz Janowicza. Naszczescie w UK ZYJA LUDZIE KTORZY W CIEZKICH CHWILACH WSPIERAJA SWOICH. Precz z takimi matolami jak TY

mlw1488
2014-04-08 13:33:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wysłów się sensownie to może zrozumiem, co chcesz przekazać. Ani Suareza nikt nigdy nie zjechał ani Janowicza. Rożnica jest taka, że Urus ma mentalność zwycięzcy i dobrą formą odkupił swoje "winy", a Jurek wychodzi na to, jest pi*da zrzucającą na dziennikarzy swoje porażki.

normandav
2014-04-08 13:57:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
MLW1488 wg Ciebie Janowicz jest p@!a ??? wbij mu jeszcze wiekszy NOZ W PLECY Lemingu jeden, prosze wbij mu i przekrec az go zaboli Pokemonie jeden. przeciez jeszcze tak niedawno wiekszosc polakow tak Jerzyka chwalila i mu taka przyszlosc wrozyla za pare lat Janowicz moze znowu bedzie na topie ?? wyciagniesz wtedy NOZ ktory mu teraz wbijasz i powiesz sorry ?? co za scierwo z Ciebie Jerzyk o kibicach zlego slowa nie powidzial ani o Polsce tylko o wladzy Tuska a ty mu NOZ W PLECY ??? co za scierwo z Ciebie

normandav
2014-04-08 14:04:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
MLW1488 Janowicz Jeszcze nawet nie mial szansy odkupic swojej winy a tu juz mu taki NOZ w PLECY wbijasz ?? jaki Ty masz iloraz inteligencji Lemingu ?? Napisalem ze Luis dostal ogromne wsparcie zaraz po swoim wybryku Janowicz natomiast dostaje od takich scierw jak Ty KOSE co za Leming

mlw1488
2014-04-08 14:15:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
ale ty jestes tepy:) wytlumacze prosto dla prostaka: przegral- trudno, sport. Zachowal sie jak burak na konferencji- jest burakiem. Dotarlo?

normandav
2014-04-08 14:39:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
widze emot ":)" w Twojej ostatniej wypowiedzi. Czy Ty nie widzisz ze taki rodzaj zachowania jak twoj emot nie pojawil sie w ogole ze strony dziennikarzy i krytykow ? Zamiast tego jest regularna wojna i atak na Janowicza. Widzisz teraz w koncu roznice w traktowaniu Suaresa i Jerzyka ??? Suares powiedzial ze chce opuscic Leverpool i za to dostal wsparcie a Janowicz dostaje KOSE W PLECY.

normandav
2014-04-08 14:50:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
mlw1488 tak powiedzial o Jerzyku jego niby przyjaciel dziennikarz Tomasz Tomaszewski ktory dostal prace jak |Typowy Leming czyli po znajomosciach: Tomasz Tomaszewski: to był bełkot człowieka, który jest emocjonalnie niezrównoważony z tego slyna polacy za granica ze zdrady i wbijania zobie NOZY W PLECY dlatego za granica sie z polski smieja dlatego mowia o polskich obozach koncentracyjnych wiec zamilcz MLW1488 przemysl to i zobacz roznice jak traktuje sie sportowcow w ogole ludzi zagranica a jak w Polsce. Moj przyklad dla Ciebie Suaresa to tylko jeden z wielu.

mw71
2014-04-08 12:31:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

normandav
2014-04-08 12:22:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
brawo Janowicz dla porównania Polski Lemingow i Wielkiej Brytanii Pare miesiecy temu Luis Suares ugryzl pilkarza podczas meczu. Dostal za to sroga kare dyskwalifikacji. Suares publicznie mowil ze chce opuscic klub. Co zrobiono w UK ? Luis Suares dostal wsparcie od klubu wsparcie od kibicow i dzisiaj Liverpool jest na 1 miejscu w Premier League. Co zrobilyby Pokemony z Suaresem gdyby rzadzili w UK ? Rozjechaliby go i zniszczyli tak jak to robia teraz z Janowiczem. Precz z Lemingami taki komentarz nie pojawi sie na onet i wp sprawdzcie sami

mlw1488
2014-04-08 12:28:55
Ocena: 3(glosow:9)-+
porownanie totalnie z d*py. Suarez jest piłkarzem Liverpoolu i jest jednym z najlepszych napastnikow na swiecie. To, ze czasem mu odbija to nie zmienia tego jak gra. Janowicz jest najwzyej aspirujacym do najlepszych, ale za to juz mentalnym gimbusem z przerosnietym ego.

madzibryl
2014-04-08 12:20:28
Ocena: 3(glosow:5)-+
Trzeba umieć przegrywać!!

Sensualna
2014-04-08 12:01:26
Ocena: -2(glosow:16)-+
zarabia miliony i go nie stac na swój rozwój?! to jest tylko i wylącznie jego porazka i robi z siebie rozwydrzonego dzieciaka!

nixon45
2014-04-08 16:55:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
By mógł, te miliony zarabiać, to jego rodzice musieli zainwestować w niego grube pieniądze, korty w Polsce nie są darmowe, tym bardziej trenerzy. Ma 100% racji w tym co powiedział, oczekiwania co do wyniku mogą mieć jego rodzice i trener a reszcie g..no do tego.

mlw1488
2014-04-08 11:53:08
Ocena: 3(glosow:13)-+
Pojęcia nie mam czemu go bronicie. Jest sportowcem grającym na wysokim poziomie. Im wiekszy poziom, tym wieksze oczekiwania. Mentalnie to on jest na turnieju 12-latków na Agrykoli, a nie Wimbledon. Pytanie kolejne- czemu panstwo mialoby sie dokladac do jakiegokolwiek niemasowego sportu? To, ze rodzicie pozaciagali kredyty, by go wyszkolic to byla ich fanaberia i inwestycja zarazem (ktora sie zwrocila z nawiazka). Przeciez mogli go wyszkolic np na lekarza, zgadza sie?

mlw1488
2014-04-08 11:56:29
Ocena: 0(glosow:10)-+
Poza tym tutaj nie gral Pan Jerzy Janowicz, tylko reprezentant Polski, i to naturalne, ze sa wobec niego oczekiwania. Janowicz totalnie nie zna (jak wiekszosc sportowcow) zasad, ktore rzadza sportem komercyjnym. Mysli, ze to ponad 2mln dolarow, ktore zarobil to dal mu ktos w prezencie? Daja je sponsorzy, dlatego, ze spec od marketingu stwierdzil, ze to oplacalna promocja ich firm. Dziennikarze sa naturalnym "przekaznikiem" miedzy sportowcami a kibicami. Kibice to finalni odbiorcy reklamowanych produktow i to dzieki nim generowane sa zyski.

jarjar
2014-04-08 11:46:47
Ocena: -1(glosow:11)-+
A ja powiem tak.. Dupa jest od srania, a nie od gadania. Nie zapominajcie, że ten koleś zarabia miliony właśnie z tego, że ktoś ma jakieś oczekiwania wobec niego - między innymi dziennikarze i widzowie, inaczej nie byłoby sponsorów i całej bajki. Gdyby grał o czapkę gruszek to mógłby sobie chlapać językiem. Tymczasem niech stuli dziób i pokornie zabierze się do dalszej ciężkiej pracy - KU UCIESZE PUBLICZNOŚCI - BO TEGO KUR..A OCZEKUJEMY :)!

CalliforniaGirl
2014-04-08 13:51:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeszcze do niedawna sam musiał opłacać sobie wszystko, mimo, że był w czołówce polskich tenisistów. Tu nie chodzi tylko o niego. Przecież on wypowiadał się na temat innych. Tu chodzi o to, że nie inwestujemy w młode talenty. Dzieciaki bulą za zajęcia jakieś chore pieniądze, wszystko muszą rodzice kupować. Na Zachodzie wszystko jest finansowane przez związki. U nas czeka się leniwie na samo-talenty nie wyszukując i nie szkoląc wśród młodych pokoleń. Nie zapomnij, że tenis należy do wybranych. To trudny sport i ciężko jest się dostać do rankingu. Myślę, że kasa jest adekwatna do tej, którą trzeb

CalliforniaGirl
2014-04-08 13:52:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
trzeba było wydać, zanim się pierwszego dolara w tenisie zarobiło. Tenis to najdroższy sport. Przejdź się do sklepu i zobacz przeciętne ceny sprzętu do tenisa.

brylu1521
2014-04-08 11:45:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chłopak ma racje, ale przegrywać też trzeba umieć. Mimo to i tak jest jednym z najlepszych zawodników w tenisie, tylko niech popracuje nad opanowaniem nerwów i niech nie traktuje lekceważąco innych zawodników.

djkisiel
2014-04-08 11:29:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nasi piłkarze tak się nie zachowują a są gorszymi patałachami

FloydP4PKing
2014-04-08 11:26:01
Ocena: -4(glosow:12)-+
zwykly pastuch, brak slow zeby go opisac

Raffy07
2014-04-08 11:21:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak wygrywał to był cacy a teraz jak wygarnął co myśli to jest be i fuj.Hipokryci ogarnijcie się!

Bolec1980
2014-04-08 11:21:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ok. Z częścią wypowiedzi się zgadzam. Ale koleś nie potrafi przegrać i to mnie martwi. To już nie pierwszy mecz, gdzie pokazuje, że ma nierówno z garem i to jest istotą dziennikarskich pytań. Przegrał i pogrzebał szanse Polski! Przegrał i to jego wina!!! Co do reszty, że sport w Polsce jest skandalicznie finansowany (za wyjatkiem kopaczy), to się zgadzam.

Raffy07
2014-04-08 11:24:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
mnie się wydaje,że bardzo mu zależy na wygrywaniu.Żeby nie zawiesc trenera,rodziców,kibiców itd.Dlatego ma takiego nerwa jak przegra.

allejaja
2014-04-08 16:13:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
dokladnie bo rodzice duzo w niego zainwestowali, wyprzedajac wiekszosc swojego majatku, nie wiedzac nawet czy im to sie zwroci kiedykolwiek..

wiejskisplaw
2014-04-08 11:15:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leszkowaty
2014-04-08 10:52:48
Ocena: -2(glosow:12)-+
zachował się jak "rozwydrzony bachor" jeśli reprezentuje Polskę to mamy prawo i obowiązek wymagać od niego sukcesów (nikt na sile go do tego nie zmusił) niedługo nasi "kopacze" zaczną "szczekać ze za dużo od nich wymagamy, a przecież powinno nam wystarczyć ze wyszli na boisko

szczeraszczena
2014-04-08 11:16:55
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leszkowaty
2014-04-08 12:12:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
urzekła mnie lotność Twojego myślenia i rozumowania

szczeraszczena
2014-04-08 13:25:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leszkowaty
2014-04-08 13:40:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
przykro mi ze nisko-lotność mojego umysłu nie pozwoliła mi zrozumieć żartu, zwłaszcza tego o "buraczku"

szczeraszczena
2014-04-08 15:58:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kapselxxx
2014-04-08 10:49:51
Ocena: 7(glosow:13)-+
W TVN oczywiście pokazali tylko część z której można było wywnioskować że to Jarek gwiazdorzy a tu jednak całkiem inaczej jest

Laudanum
2014-04-08 10:44:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ile razy jeszcze?

palin90
2014-04-08 10:39:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie rozumiem nagonki na dziennikarza. LUDZIE! przecież taka jest jego praca: wyciągać brudy i prowokować do takich właśnie sytuacji, myśle że dziennikarzowi tylko na dobre wyszło że sie tak Janowicz unosił ;). Druga sprawa nikt mu na kort nie kazał iść, mógł pójść na kase do TESCO i trudów ćwiczeń i treningów by nie miał tylko ciekawe czy by mu na nowe auto starczyło.

Elliott20
2014-04-08 11:07:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
No tak, gnójmy Janowicza, że miał ambicje i z pomocą rodziców (zadłużyli się niemiłosiernie) rozpoczął karierę tenisisty. Poczytaj trochę o kosztach jakie ponosił jeżdżąc na turnieje. A z drugiej strony wychwalasz ludzi bez ambicji idących na kasy to Tesco. No cóż, jak się nie chciało nauczyć robić czego innego to się siedzi na kasie lub robi w McDonaldzie

ZeuS112
2014-04-08 13:10:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
@elliot20 co wy z tym zadłużeniem? Na ile się zadłużył? jego starszych było na to stać, ilu jest dzieciaków, którzy takiej szansy nie mają. Facet mówi o zachodzie, a bodajże Nadal miał sytuację życiową jak on. Poza tym te wielkie długi to już kasą która na korcie zarobił spłacił. Poza tym szukanie wymówek po przegranej jest po prostu żenujące, niech bierze przykład z Bródki.

gooliwer
2014-04-08 10:24:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
ALE WY WSZYSCY JESTEŚCIE TĘPI, koleś przy pomocy Waszych bądź Waszych rodziców podatków (oczywiście dołożył też swoje pieniądze bo w sporcie zawodowym nie da się wszystkiego zrobić z państwowych pieniędzy) wyszkolił się na całkiem dobrego tenisistę, jeździ sobie po turniejach zarabia grube miliony, w turnieju o którym jest tutaj mowa SIEDZI W KOSZULCE REPREZENTACJI Z ORZEŁKIEM NA PIERSI I WYSTĘPUJE JAKO REPREZENTANT POLSKI A NIE JAKO Pan Jerzy Janowicz i WMAWIA WAM ŻE NIE MACIE PRAWA OCZEKIWAĆ OD NIEGO WYNIKÓW. A ja Wam powiem że jak występuje jako mój reprezentant to jak najbardziej moge wyma

Elliott20
2014-04-08 11:04:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z naszych podatków? Jakby tak na to patrzeć to dołożyłeś się Janowiczowi do szkoleń jakieś 5 gr rocznie ;) I tak btw. on mówił o sępach dziennikarzach, a nie o kibicach

gooliwer
2014-04-08 10:19:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak widzę tą nagonkę na Bogu ducha winnego dziennikarza zadającego pytanie i głosy poparcia dla tego rozwydrzonego buca to mnie szlag trafia. Ok, w jego wypowiedzi było może wiele prawdy i z wieloma aspektami można się SPOSÓB W JAKI TO ZROBIŁ JEST PONIŻEJ KRYTYKI. Zjebutał chłopa który jak każdy dziennikarz chciał wyciągnąć trochę informacji. A TERAZ NAJCIEKAWSZE!!! GNÓJ bo inaczej go nazwać nie mogę SIEDZI W KOSZULCE REPREZENTACJI Z ORZEŁKIEM NA PIERSI I MA CZELNOŚĆ MÓWIĆ ŻE NIE MAMY PRAWA OD NIEGO NIC OCZEKIWAĆ? WYSTĘPOWAŁ NIE JAKO JERZY JANOWICZ TYLKO JAKO REPREZENTANT JERZY JANOWICZ I

szczeraszczena
2014-04-08 11:19:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

luki201
2014-04-09 12:33:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Obejrzyj do końca cały filmik ze zrozumieniem...

pppp9
2014-04-07 23:36:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BoaKrztusiciel
2014-04-07 22:25:48
Ocena: 101(glosow:157)-+
W końcu ktoś głośno powiedział, to co większość myśli. Dziennikarze go zaszczują, ale ch.uj z nimi.

JohnMilton
2014-04-07 22:31:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Boa, wyrażaj się! Chyba się skuszę i kliknę ten filmik, choć zazwyczaj nie robię tego na wiosce.

Inattivo
2014-04-07 22:33:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Już dzisiaj się na nim wyżyli w "sraktach" że przegrywać nie umie i się na innych wyzywa.

davidstar
2014-04-07 22:43:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

JohnMilton
2014-04-07 22:51:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie kliknąłem jeszcze i dobrze, bo boję się, że też bym po tym facecie pojechał, jak to zrobiłem wczoraj w którymś z komentarzy po przeczytaniu wieści o jego wystąpieniu.

BoaKrztusiciel
2014-04-07 22:56:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
Milton, nie bojaj, facet miał rację. Tenis może nie jest wybitnie męczącym sportem, ale co się napoci, to jego. Pamiętam jak za Małyszem biegali i dosrywali. Facet głodny, zmarznięty, zmęczony, a oni tylko umieli zapytać: czemu tak słabo? Weszliby na szczyt skoczni, to by się porzygali ze strachu. Wielcy znawcy sportu, którzy dostają kasę za siedzenie i pierdzenie w stołek.

JohnMilton
2014-04-07 23:00:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Boa, jeśli on mówi o dziennikarzach, to ja bez oglądania powiem, że to co napisałaś im w dupę i jeszcze kawałek szkła. Ale gdyby on do mnie albo do innego kibica z mordą wyskoczył, to suchej nitki bym na nim nie zostawił. PS Na razie nie obejrzę, bo dobrze mi idzie bez tego.

BoaKrztusiciel
2014-04-07 23:11:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zaraz ja wyskoczę z mordą. Co Ty myślisz, że ze mną się negocjuje? Nie drażnij węża i oglądaj, bo sam sobie będziesz trumnę niósł!

Inattivo
2014-04-07 23:14:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
MA CHŁOPAK RACJĘ. Wymaga się nie wiadomo czego a nic się nie daje. Tam jakiś dziennikarz powiedział dzisiaj w wiadomościach, że dostali 60 tys w ciągu roku. A co to jest 60 tys? Jedna pensja polityka..

BoaKrztusiciel
2014-04-07 23:21:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Lusiu kochanie, a z co Cię znowu zbanowali? Przecież jesteś taka grzeczna. I ładna. I milusia. Chyba napiszę petycję do administracji i użyję słownictwa Janowicza;)

Inattivo
2014-04-07 23:22:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie. Jako dumny Łowca, mam ograniczenie komentarzy do 50 na 24 godziny, musze se jakoś radzić :D

malgolina
2014-04-07 23:29:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Trza było nie usuwać Lucy :P

PanKlekswKosmosie
2014-04-07 22:13:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jerzyk, pakuj graty i wal na UK or USA, a będziesz najszczęśliwszym człowiekiem na EARTH.

Andy1313
2014-04-07 21:35:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gwiazdorka leją cieniasy to wina Tuska oczywiscie.

flashrmd
2014-04-07 21:28:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Facet ma racje powiedział to co wiedział :) i tu jest racja , trzeba jechać za granice cwiczyć bo u nas nie ma możliwośći ani ze sportem ani z pracą , uczymy sie po to żeby wyjechać :)

gajcy
2014-04-07 21:07:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
Facet prawde powiedział , a media rządowe z krytyka

fracaro
2014-04-07 20:40:17
Ocena: 0(glosow:20)-+
jeden odważny ??? toż to cwany głupek, jak nie masz gdzie cwiczyć to zmien hobby na zbieranie butelek ! a co ma powiedzieć kobieta pracująca w biedronie ??? ona ma na cały miesiąc 1500pln - i tez nie ma gdzie cwićzyć w przeciwienstwie do ciebie !! za mecz masz tyle co moją żona zarabie przez 10 lat - tyle tylko ze ona musi a ty chcesz. ( nie umiesz .... to do biedrony na kase - buraku )

tylkoty
2014-04-08 15:49:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, rozumiem że jest cieżko ale tak na prawde procz narzekania, pieprzenia w internecie, czy Ty, czy Twoja zona, czy MY polacy cos robimy? chyba nic, jakos inne kraje potrafia sie zmobilizowac,zawalczyc, o siebie, rodzine o kraj. my tylko narzekmy i czekamy az samo sie "polepszy" a niestety tak nie bedzie

gaaabi1992
2014-04-07 20:05:52
Ocena: -1(glosow:15)-+
Chociaż jeden który odważył się powiedzieć wreszcie prawdę. Szacun a krytycy niech się walą na ryj.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jakie to jest polskie
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0