lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 08.04.2014, 00:48:02   przez: pioreyj
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 848  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(150)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
grzegomilo
2014-04-08 18:42:25
Ocena: 18(glosow:60)-+
zdałem sobie z tego sprawę i co to zmieniło ?? zmieńmy rząd to będziemy mieć jak w GB ?? śnij dalej... kto by nie rządził to i tak będzie gorzej i gorzej w Polsce sektor prywatny jest zniszczony podatkami a państwowy wyprzedany każdy to wie i dalej nic to nie zmienia

a308273
2020-03-08 16:36:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co za bzdury. 77000GBP to firma się nie ma czym chwalic w UK. To raczej ubóstwo i warzywniaczek na rogu ma więcej. A jak wyzej wyskoczy to w pierwszej pozycji nagle robi się 25%. Ciekawe - ciemniak czy pisiorowy propagandzista?

gitczlowiek10
2014-04-11 08:39:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
ruchałbym

gitczlowiek10
2014-04-11 08:37:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
ruchałbym

LocDog666
2014-04-10 21:02:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dobra tabulka tylko ze firma w angli nie zarabia w zlotowkach wiec ta tabulka jest do dupy. Zarabjajac 400000 zl w angli z swoja firma dlugo nie pociagniesz jak pracownik zarabia okolo 1200 GBP a nie PLN

gajcy
2014-04-10 12:03:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Lewicowe rzady w polsce i tak mamy,armie politykow trzebawyrzywic, dla tego trzeba głosować na nowa prawice

carmamir
2014-04-10 09:21:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
UK to tez bzdura.

carmamir
2014-04-10 09:13:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
VATto nie podatek pajacu. W UK zadna firma LTD nie jest zwolniona od podatku, od 2006 to jest zmienione i placimy tu niezle haracze (wyposazenie kantyny kosztowalo mnie 6tys funtow w podatkach, bo nie jest to zwolnione z podatku ROtFL, samochod sluzbowy czy cos o wartosci wiekszej niz 500f to paranoja) W UK podatki sa wyzsze niz w PL, dlatego wiele firm z UK ucieka m.in. do PL. Jak nie wiesz to nie pisz. Solo trader to nie jest firma

bolsblu
2014-04-10 09:03:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bolsblu
2014-04-10 08:29:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
8GBP x 8h x 5dni = 320+40GBP sobota = 360GBP tygodniowo(średnie stawki osigąlne po ok 3 miesiącach pobytu) co daje 17000GBP na rok za tą kwotę w UK kupujemy 17000 litrów Oleju napędowego W kraju przy średnich zarobkach 2000zł miesięcznie kupimy 4363 litrów!!!! To 4x mniej. Paliwo przekłada się na wszystko jak wiadomo. Co do podatków w UK jak nie osiągniecie dosyć wysokiego pułapu dochodu nie płacicie podatku wcale. Pocieszające jest to że coraz więcej firm przenosi tam swoje interesy (po 3 latach emerytura). Ciekawe co darmozjady będą kroić z kasy jak zostanie wypalona ziemia.

DGTLJNK
2014-04-10 07:46:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
ta.. tylko , ze zarabiajac 7700GBP rocznie w UK jestes biedakiem ktorego nie stac na chleb.. a zarabiajac 25k rocznie (co nie jest zadnym majatkiem) musisz oddac panstwu 6 tysiecy

ramptourist
2014-04-10 09:02:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
najbardziej bola wysokie składki na ubezpieczenie społeczne, biorąc pod uwagę że dużo ludzi kombinuje na różne sposoby (np. praca na czarno) żeby różne benefity podostawać a ci co uczciwię chcą pracować muszą się z tymi nierobami i kombinatorami dzielić

nexus4610
2014-04-10 03:29:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
a kiedy ty miales funta za 5.2? do 4.8 nie dochodzi od lat

samthebludger
2014-04-09 23:18:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
poslalem linka ale modek usunal mojego posta. mozesz sobie poszukac national insurance contribution i wyswietla ci sie stawki

zonkumariano
2014-04-09 21:48:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Retroretro
2014-04-09 20:13:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
zus 2,65 funciaków tygodniowo?! hahaha skad macie te dane?!

samthebludger
2014-04-09 23:10:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

samthebludger
2014-04-09 23:33:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
poszukaj a znajdziesz

grog
2014-04-09 20:01:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
co miesiac place podatek na urzad miasta w kwocie 100 funtow, kazdy placi jesli tu mieszka legalnie wiec po angielskiej stronie tabeli nalezaloby dodac kwote 6000 na rok, ale tu chyba nie o prawde chodzi tylko o biadolenie jak to w Polsce ciezko...

samthebludger
2014-04-09 23:22:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiesz za co placisz. Council tax to oplata za ktora sa utrzymywane min Policja i Straz Pozarna. Jest ona zalezna od regionu w ktorym mieszkasz i wartosci domu. W Polsce placi sie np. podatek gruntowy, ktory tez nie jest uwzgledniony w tabeli.

carmamir
2014-04-10 09:19:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
No wlasnie i dlaczego mam placic prawie 3x wiecej od kolegi powyzej, tylko dlategomze stac mnie na drogi dom ? Z jakiej paki ? Mi council nic nie remontuje jak w councilowskich, wiec dlaczego place 3x wiecej ??? Sam council tax nie jest usankcjonowany prawnie, nazywajazp bezprawnie ten haracz taxem,. Druga sprawa gora z tych pieniedzy idzie na councilowskie gestapo, na policje i straz to mniej niz 4%, smieci/woda stala stawka bodajze ok. 15-20%, reszta na nierobow i ich obrzydliwe domki.

Marmur87
2014-04-09 18:31:59
Ocena: 6(glosow:6)-+
Nie ma czegoś takiego jak kwota wolna od podatku VAT. Jeśli jesteś vatowcem czy w Polsce czy UK płacisz VAT od całości obrotu. Te kwoty to po prostu progi po przekroczeniu których masz obowiązek tym vatowcem zostać.

ligol626
2014-04-09 17:47:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
i co z tego że to rozpowszechnię? tu raczej pasowałoby żeby zrobić coś konkretnego a nie wstawiać jakieś tabelki w internecie. trzeba ruszyć dupsko z przed komputera. o takich rzeczach to każdy chyba wie. ale polak potrafi tylko narzekać i nic więcej.

ligol626
2014-04-09 17:46:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
i co z tego że to rozpowszechnię? tu raczej pasowałoby żeby zrobić coś konkretnego a nie wstawiać jakieś tabelki w internecie. trzeba ruszyć dupsko z przed komputera. o takich rzeczach to każdy chyba wie. ale polak potrafi tylko narzekać i nic więcej.

trenejro1
2014-04-09 09:24:47
Ocena: -9(glosow:19)-+
Jedno pytanie ??? za co jesli nie z podatków idziesz do lekarza ? za co masz drogi, mosty,chodniki, ppolicje,wojsko...i milion innych zeczy za ktore "nie płacisz" ? z podatków. Zawsze najwiecej do powiedzenia mają Ci co nie zapłacili grosza podatku i na wyborach zamiast do urny ida na ryby i nazekaja ze jest zle.

andrzejto
2014-04-09 10:57:46
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jak mniemam, to na lekarza płacę nie podatek, ale składkę NFZ. To pierwsza uwaga. A druga: Jak sądzę Wielka Brytania ma zdecydowanie bardziej rozwiniętą infrastrukturę niż Polska. Lepszą armię i sprawniejszą policję. I jakoś to się udaje pomimo znacznie niższych podatków. Przypadek? Ależ skąd nie mają miliona zbędnych urzędników jak w Polsce. Pewnie jesteś jednym z nich? I dupka lata, że ktoś w końcu to posprząta i trzeba będzie sobie radzić na rynku bez znajomości i układów? Poza tym pochwal się, ile ty podatków zapłaciłeś!

ramptourist
2014-04-09 11:39:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wielka Brytania jeśli chodzi o urzędników to akurat imperium biurokracji, mają to wszystko co napisał przedmówca z historycznego kapitału (wzbogacili się mocno na handlu zamorskim w przeszłości, a wiadomo później pieniądz robi pieniądz), zwrócę uwagę że angielskie firmy chodzą 24/7, większość z nich (szczególnie te duże) funkcjonują zarówno w niedziele jak i nocami, w Tesco o 2 w nocy robię sobie czasem zakupy spożywcze np.

pikar
2014-04-09 16:20:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bleblezuza
2014-04-09 17:57:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Psychodelik
2014-04-09 18:03:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Podatki w Angli sa mniejsze niz w Polsce lecz oni nie rozp.ierdalaja pieniedzy tak jak Polska wystarczy popatrzec na pudynki instytucji panstwowych w Angli JobCenter, Councile itp. nie sa tak wypasione jak palace Zusu czu Urzedow Pracy niekiedy wygladaja jak rudery z zewnatrz w srodku tez bez rewelacji no ale kto bogatemu krajowi jak polska zabroni.

bolsblu
2014-04-10 08:35:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
U lekarza byłem na szczęście dwa razy. Raz oko czerwone od oparów (coś lakierowałem) potrzebna była szybka pomoc - termin do okulisty za 8 tygodni. Drugi raz u dermatologa wizyta za 4 miesiące a jak prywatnie to zapraszamy do gabinetu i stówa pękła. Taka służba zdrowia jest teraz.

ramptourist
2014-04-10 08:58:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Panowie panie piszecie że podatki w angli są niskie: jak pracowałem na etacie zarabiałem 620 funtów tygodniowo brutto z czego na rękę zostawało 400. Co prawda spodziewam się lekko ponad 1000 funtow zwrotu podatku bo jest wysoka kwota wolna od podatku, ale faktem jest że 35% wypłaty było mi co tydzień odciągane co uważam za skandal, dlatego też otworzyłem własną firmę w UK i muszę przyznać że się opłaca, jest masa różnych ulg i fakt ze podatek dochodowy zaplace dopiero w następnym roku a VAT rozliczam co 3 miesiace, nie jak w PL ze nim zaczniesz działac już trzeba kase do ZUS-u wplacac

bierut1
2014-04-09 09:24:23
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2014-04-09 09:35:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

archiequatro
2014-04-09 10:12:46
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wiesz pewnie co to jest groch i wiesz co to sciana. Moronom starczy ze maja kablowke i kilkadziesiat programow po polsku.Celem w zyciu jest wymiana 42 cali na ponad 50 bo Zdzichu z klatki obok takie LSD wlasnie zakupil.

bierut1
2014-04-09 11:57:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ramptourist
2014-04-09 08:56:43
Ocena: 5(glosow:7)-+
Prowadzę jednoosobową firmę w Anglii i oznajmiam że te dane to jakieś bzdury z kosmosu. Nie zmienia to jednak faktu że w UK przedsiębiorcom jest dużo łatwiej, dlatego tak wiele małych firm i ogromnego kebaba można zjeść za 15zl z frytkami. Mam nadzieję że Polska nigdy nie stanie się taka jak kraje zachodnie, społeczeństwo to konfidenci nie ma wolności wszędzie kamery inwigilują cię na każdym kroku

tymosz
2014-04-09 08:42:29
Ocena: 5(glosow:9)-+
Kompletne bzdury. Jestem doradcą podatkowym i te wyliczenia rozbawiły mnie do łez. Autor nie ma pojęcia na temat podatków w Polsce. Nie oceniam wyliczeń dotyczących Anglii ale jeżeli chodzi o Polskę to powyższa tabela to pomieszanie z poplątaniem. Nie rozpowszechniaj bzdur. Fakt. Podatki w Polsce do najniższych nie należą. Do najwyższych też nie. Porównaj kraje skandynawskie czy Japonię.

gordon.lameman
2014-04-09 10:37:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

andrzejto
2014-04-09 10:59:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
No właśnie, porównaj. Porównaj wysokość chociażby kwoty wolnej od podatku. Więc nie takie bardzo bzdury.

crysztov
2014-04-09 08:29:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
odsyłam na stronę polskabiedakropkacom . Można sobie poczytac.

gurool
2014-04-09 08:10:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
rząd w UK ma większe zyski z innych dziedzin, w Polsce barany idą na łatwiznę - okradają najbiedniejszych, swoich nie ruszają...

bingo73
2014-04-09 08:07:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jeszcze jedno - podatek VAT nie są obciążeniem dla firm, a dla odbiorców końcowych - bo to oni muszą zapłacić cały podatek, a nie mogą go odliczyć. Firmy odliczają podatek VAT od zakupów (z pewnymi wyjątkami), a pozostała część dostają też od swoich odbiorców, więc to nie jest obciążenie dla firmy (pod warunkiem, że otrzymany podatek VAT nie zostanie skonsumowany przez firmę ...). Nie wiem czemu ludzie nie widzą, że obecne prawo znacznie obciąża pracownika i odbiorcę końcowego, a nie pracodawcę i firmę.

bingo73
2014-04-09 08:01:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
wszystkie pozycje w tabelce nie mają pokrycia w rzeczywistości, pomylone pozycje, brak zrozumienia podatków dochodowych i podatku VAT, koszty ZUS wzięte z kapelusza, kwoty zwolnione od podatku mylone z progami obowiązkowego płacenia podatku VAT, Nie ma czegoś takiego jak zwolnienie od VAT w żadnym państwie, generalnie jedna wielka bzdura. Problem kosztów firmy widać wyraźnie w firmach z podwójną księgowością - często firma ma większy podatek do zapłacenia w Polsce, niż ma zysk według prawa niemieckiego. ale nie wynika to z tej tabelki ...

kirer2
2014-04-09 07:53:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
i jak w tym kraju absurdu ma byc dobrze............!!!!!!!!!!?????????????

Melanz89
2014-04-09 03:35:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
Sram na tą Polskę i tych kaczyńskich, tusków i innych zakłamanych ludzi... teraz nie jest dobrze a i będzie jeszcze gorzej. Trzeba opuścić ten chory kraj gdzie są sami złodzieje. Na wybory nie pójdę bo kogo by się nie wybrało to i tak lepiej nie będzie. Dlaczego w takiej np Belgi żyje się lepiej ? bo tam nie ma wsi w sejmie. Wstyd mi ,że jestem Polakiem.

Max74
2014-04-09 18:46:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nam też jest wstyd, że nim jesteś.

alighator2x
2014-04-09 01:29:09
Ocena: 4(glosow:4)-+
co za barani łeb tę tabelkę zrobił???!!! firma NIE PŁACI vat (poza wyjątkami jak samochód osobowy i paliwo, gdzie vat-u odliczyć nie może). vat jest dla firmy NEUTRALNY, bowiem vat płaci KONSUMENT. jak ktoś nie rozumie czym jest podatek od towarów i usług (vat) to niech lepiej redtube włączy sobie zamiast bzdury tworzyć. poza tym ze składkami ZUS i kwotą wolną od podatku to się zgadza, w polsce dużo większe te koszty. aha - firma która zarabia niecałe 800 funtów miesięcznie w UK to nie firma tylko jakaś popierdółka...

kret88
2014-04-09 07:23:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie przesadzaj z Tym Vatem. zawsze trzeba jakiś VAT zapłacić.Czasem mniejszy,czasem większy.Skoro piszesz że firma nie płaci VAT to robisz stratę ciągle? Poza Tym bardzo ciekawe zestawienie:)

anubisgd
2014-04-09 00:55:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Cipkozaur
2014-04-09 00:05:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Komuś się chyba zera pomyliły. Kwota wolna od podatku w UK to £9,440 rocznie. £77,000 (a właściwie to £79,000 od tego roku) to obrót, po przekroczeniu któego trzeba zacząć rozliczać się jako VATowiec. No, ale gimnazjum z wiochy wszystko łyknie.

JohnMilton
2014-04-09 01:46:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bystrzaku, zamiast wklejać jakieś liczby pokaż, gdzie w powyższych obliczeniach jest błąd, bo ja nie widzę różnicy w końcowym wyniku, jeśli tam będzie 9440 zamiast 8105GBP.

prezi
2014-04-08 23:09:59
Ocena: 6(glosow:8)-+
ZUS 8678zł? Ja płace minimalne ~1000zł, niezależne od zarobków. Tak robi 99.9% firm w polsce. Dochodowy? Nigdy nie płacę, bo wydatki na życie benzyna, jedzenie(reprezentacja), woda, samochód, mieszkanie wliczam do kosztów prowadzenia firmy. VAT? Odliczam połowe, całego się nie pozbędziesz łatwo. A jestem zwykłym małym przedsiębiorcą. Wszystkie duże firmy tak optymalizują, że nic nie płacą. A jak ktoś nie potrafi kombinować to niech lepiej firmy nie prowadzi i zajmie się pracą na umowę zlecenie, bo nie wróżę mu świetlanej przyszłości ;-)

Gekoon
2014-04-08 22:41:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
Do Moderatora: Usuwanie komentarza o powieleniu absurdu ze wskazaniem miejsca gdzie się pojawił (był już na głównej!!! zebrał 685 głosów) - JEST WIOCHĄ!!!!!! Albo celowym działaniem... nabijamy komuś punkciki zamiast usunąć?

JohnMilton
2014-04-08 23:35:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wklejaj pełnego urla, bo te wyłapuje automat i usuwa komentarz. Jeśli chcesz wskazać coś na wiosce, rób to tak: powyższy absurd to /1094187

Portret
2014-04-08 22:24:43
Ocena: 2(glosow:8)-+
Co za dureń(lekko mówiąc) robił te tabele to tylko GŁUPOTY pozazdrościć. Widać pełną manipulację. Teraz niech cała gimbaza napisze co o mnie myśli i idzie dalej, reszta komentarza dla osób trochę myślących. Jeżeli firma A działa w Polsce i zarabia 400000 zł to musi odprowadzić podatek jak wyliczony wyżej i to się zgadza. Natomiast firma B działająca w Anglii rozlicza się w GBP, a nie w PLN. Więc piorey zauważ, że jednostką monetarną jest GBP, a nie PLN. A więc przekroczyła pułap 77000 GBP, czyli powinna odprowadzić podatek. A więc reszta obliczeń jest ZŁA. Pamiętajcie o jednostkach.

RamonN
2014-04-08 22:38:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
Podam Ci inny przykład domyślam się że jesteś najmądrzejszy i zaraz się zaczniesz wymądrzać ale taka Twoja rola :/ Prowadzę w Polsce firmę średnio wszystkich podatków podkreślam wszystkich płacę 65%moich zarobków. W kraju xxxxxx wszystkich podatków zapłacił bym 18% pod warunkiem że przekroczył bym zarobku 45 tyś euro.Do 9600 Euro jestem na 0% i adekwatnie w górę powyżej do max 18% i jest to państwo mniejsze od Polski.Można ? Można ! Ale nie w kraju z tak nie ogarniętym społeczeństwem które cieszy sie jak papierek po cukierku spadnie z Państwowego stołu :/

Portret
2014-04-08 23:49:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
RamonN ja nie jestem najmądrzejszy, ale jako student Ekonomii muszę reagować na takie głupoty jak w tej tabeli i naginanie prawdy. Bo chyba musisz przyznać, że te obliczenia są złe. Ja wiem, że w Polsce łatwo firmę się prowadzi tylko w snach i planach

M1CLAY19
2014-04-08 23:53:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sa tacy co sie ciesza jak maja kakao na patyky przed chwila wyjetego z ich d,,,,

JohnMilton
2014-04-08 23:59:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
@Portret, czy zrozumienie krótkiego "Wszystkie kwoty podano w zł" przekracza Twoje możliwości intelektualne? No to ja przepraszam bardzo.

Gekoon
2014-04-08 22:18:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kriskamila
2014-04-08 22:04:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
pioreyj probujesz robic jakas nieudolna propagande czy w szkole na Ekonomi ci nie idzie

wertyxal
2014-04-08 21:57:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ManiacHonda
2014-04-08 21:54:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
W realu wygląda to troszkę inaczej ale i tak od dawna mam firmę zarejestrowaną w UK tomi się bardziej opłaca.

mr.tick
2014-04-08 21:51:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
Skoro tak mało podatków płacą to ciekaw jestem skąd mają pieniądze na rozwinięty social, na zachodnie drogi które tak wychwalacie, na sprawnie działającą służbę zdrowia, na edukację na wysokim poziomie i inne rzeczy, które to według większości w naszym zacofanym kraju nie działają tak jak powinny, a tam wszystko to mają, no bo to w końcu zachód. No skąd? Drukują sobie te pieniądze? Nie ma nic za darmo, żeby komuś coś dać najpierw trzeba samemu mieć. Dlatego w tego typu zestawienia rodem z kwejka po prostu nie wierzę. Dajecie sobie robić papkę z mózgu.

rafal8
2014-04-08 21:23:24
Ocena: -9(glosow:21)-+
Ty PISowcu nawet nie wiesz ze Rostowski juz nie jest ministrem finansów! Wole wieżyc mu niz choremu psychoicznie Macierewiczowi i kurduplu co nie ma nawet prawka

mariusz081
2014-04-08 21:47:13
Ocena: 6(glosow:16)-+
Twoja wypowiedź to totalna wiocha i dowód twojego ograniczenia (kalectwa) umysłowego. Dlaczego ktoś, kto krytykuje PO ma od razu być pisowcem? Czy jesteś tak głupi, że uważasz, iż w Polsce sa tylko PO i PiS? Tylko totalni debile wierzący propagandzie tak mówią. Ps. Co ma posiadanie prawa jazdy do wypelniania programu wyborczego?

JohnMilton
2014-04-08 23:37:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
@mariusz081, daj mu spokój! On "nie wieży kurduplu" i ma do tego pełne prawo!

kawalrafala
2014-04-08 23:48:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zonkumariano
2014-04-08 21:21:30
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cipkozaur
2014-04-10 17:45:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Żydowskim okupantem? A po cholerę żydom jakaś polska?

dejveet
2014-04-08 21:01:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
ten co to robił, to chyba o księgowości niewiele wie, nie wiem, która firma płaci taki VAT, zresztą zawsze wszystko się robi tak, żeby VAT należny redukować na maksa VATem naliczonym - jak ktoś dobrze kombinuje to nie zapłaci w ogóle VATu

ManiacHonda
2014-04-08 22:08:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JohnMilton
2014-04-08 23:40:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
@dejveet, tak, tak - to jest dopiero wyższa szkoła prowadzenia biznesu. VAT należny redukujemy VATem naliczonym, podatek dochodowy zmniejszamy generując koszty... Rób tak dalej, będziesz miał co opowiadać w kolejce po zasiłek.

dejveet
2014-04-09 01:32:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chłopie czyli powiesz mi, że ta firma zapłaci dokładnie tyle VATu ile w tym wyliczeniu? Eh, to Ty pójdziesz z torbami na pewno, a o generowaniu kosztów to Ty napisałeś - i dodam, że bardzo to głupie.

JohnMilton
2014-04-09 04:29:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
@dejveet, pisałem już w innym miejscu, że dla mnie nie ma zupełnie znaczenia, jaki VAT mam do zapłacenia, bo od samego początku traktuję te pieniądze jako nieswoje, więc w tym miejscu ta tabelka jest demagogiczna. Natomiast przypisywana mi głupota o generowaniu kosztów wynika wprost z Twojego "redukować na maksa VATem naliczonym" - masz jakiś sposób na zwiększenie VATu naliczonego bez jednoczesnego zwiększenia kosztów? Jakiś inny niż nierozumienie prostego związku jednego z drugim?

dejveet
2014-04-09 13:44:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie redukuj, ale nawet za bardzo ręki do tego nie przykładając nie zapłacisz tyle VATu ile w tym wyliczeniu, bo musisz coś kupić do firmy, nawet ołówki, potrzebujesz jakiś surowców żeby oferować usługi, więc siłą rzeczy nie zapłacisz tyle VATu. Ta tabelka to teoria najgorszej opcji, która realnie nie ma racji bytu.

reunion1
2014-04-08 20:37:22
Ocena: 0(glosow:6)-+
w zasadzie to nie wiem czy to prawda ale skoro to trafiło na główna to wiem że to nie prawda albo manipulacja stworzona przez imbecyla

pioreyj
2014-04-08 20:55:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
No tak w gimnazjum nie ma ekonomii

reunion1
2014-04-08 22:09:59
Ocena: -3(glosow:3)-+
no widać po tym bełkocie który wstawiłeś

JohnMilton
2014-04-08 23:42:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
@reunion1, załóż agencję detektywistyczną, bo dedukcję masz opanowaną na najwyższym poziomie.

reunion1
2014-04-09 06:46:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
zupełnie jak twoja sraczka oralna w tym wątku. Poziom master .

trojanu
2014-04-08 20:37:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

awesomebeauty
2014-04-08 20:35:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
Podatek dochodowy w uk to od 0 do 32.865 = 20%. Od 32.011 do 150.000 = 40% i powyzej tej kwoty 45%, a bylo 50%

awesomebeauty
2014-04-08 20:32:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Hermi13
2014-04-08 20:15:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

JohnMilton
2014-04-08 23:46:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Podatek od osób prawnych wynosi 19%, a podatek od nieruchomości Xzł za metr kwadratowy. Tylko co to ma do rzeczy? Firma, która nie przekracza 150 tysięcy obrotu, to na pewno spółka akcyjna!

Max74
2014-04-08 20:08:23
Ocena: -3(glosow:7)-+
Tak, 716 zł za rok a potem z tych składek ile 700-1000 ? i to funciaków miesięcznie emeryturki. Chrystus ze swoim rozmnożeniem ryb i chleba musi czuć się zawstydzony.

JetFire
2014-04-08 20:06:07
Ocena: 4(glosow:8)-+
Od 24 lat ludzie głosują na te same mordy. Zmieniają się nazwy partii ale skład sejmu pozostaje bez większych zmian od 92 roku. Za obecny stan rzeczy odpowiadają ci którzy zamiast myśleć słuchają ślepo stronniczych mediów typu TVN i GW. Zamiast pomyśleć i poszukać samodzielnie, przeczytać programy wyborcze i sprawdzić historię partii i poszczególnych polityków, większość glosuje tylko na PO, PiS, SLD, PSL i mniejsze odłamy tych ugrupowań. Zacznijcie myśleć sami zamiast wykonywać posłusznie polecenia telewizji i zagłosujcie na kogoś świeżego. Wiem, że pewnie będą minusy od lemingów.

gebelsik
2014-04-08 20:11:35
Ocena: 2(glosow:10)-+
Dlatego ja głosuję na Kongres Nowej Prawicy Janusza Korwina Mikke

wiejskisplaw
2014-04-08 20:15:09
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2014-04-08 20:32:52
Ocena: 4(glosow:16)-+
Ja tez oddam głos na KNP ,tylko miałbym olbrzymia prośbe ,jak tylko doszedł by do władzy Pan Janusz to niezmiernie bym chciał ,by wywiesił wszystkich zdrajców Polski na szubienicach.

C2ShadowMan
2014-04-08 21:24:50
Ocena: -2(glosow:4)-+
żaden kongres. Tu trzeba drugiego Majdanu

I-like-trains
2014-04-08 22:55:05
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jebię Kurwina Mikke.

ulfe
2014-04-08 23:00:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
jego karna morda

JohnMilton
2014-04-08 23:48:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
Głosujcie na JKM!!! A gdyby Korwin znów coś popieprzył, na przykład nie zarejestrował list w całym kraju, to przecież zawsze możecie oddać głos na Palikota, czy kogo tam w zastępstwie Korwin wam poleci.

szulcik
2014-04-09 08:11:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ty go dzisiaj je**iesz ,a jak dojdzie do władzy jutro to zawisniesz...

kenjiasai
2014-04-08 20:03:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Polecam pomyśleć, jak porównujecie tak to w stosunku 1 zł= 1 GBP inaczej to nie ma sensu.

Portret
2014-04-08 22:27:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wierzę, że ktoś to napisał. Autor zapomniał o jednostkach. Powinniśmy liczyć 1 PLN= 1 GBP i by wyszło coś innego. Po za tym zauważcie, że te błędne 716 to też powinno być GBP, a nie jeszcze dzielić przez 5 zł.

JohnMilton
2014-04-08 23:55:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
@Portret, jeśli dopiero za rok kończysz studia, to jeszcze nie jest za późno - możesz przez ten czas podciągnąć się w arytmetyce i dzięki temu będziesz miał szansę pracować na kasie. Gdy już poćwiczysz, przelicz to: rok ma 52 tygodnie, tygodniowo płacimy 2,65 GBP; to daje 137,8GBP; i (teraz będzie trudna) zgadnij, czy 137,8 trzeba pomnożyć czy podzielić przez 5,20 żeby w wyniku dostać 716zł? Powodzenia!

C2ShadowMan
2014-04-08 19:46:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
2014-04-08 19:44:22
Ocena: 1(glosow:7)-+
Lepsze jutro bylo wczoraj. Tylko korwin moze cos zmienic tak jak na Węgrzech

C2ShadowMan
2014-04-08 19:42:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
2014-04-08 19:33:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

BidaS
2014-04-08 19:32:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
W polandii-cebulandii nie jeden polaczek już zmarnował oszczędności swojego życia na firmę którą musiał zamknąć bo podatki go zjadły...taka jest prawda w polandii dorobić się tylko moga Ci którzy już są bogaci albo cwaniaki, zwykły zjadacz chleba nie osiągnie tu nic i niczego nie odłoży na stare lata bo do końca życia będzie pracował u kogoś za 1600-2200 miesięcznie gdzie 1 mandat za 500zł czy 2 tankowania w miesiącu auta sprawiają że dupa z żalu zaciska się tak mocno że maja problem się wysrać w porównaniu do tego co jest w innych krajach :(

tyfus777
2014-04-08 19:24:37
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ta kwota to część premii dla Waszego ulubionego tenisisty Jerzyka, którą zainkasował mimo blamażu w meczu z chorwackimi juniorami, wybuduje sobie za to szopę w której będzie miętosił piłeczki.

wiewix
2014-04-08 19:22:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
Poczytaj sobie o podatkach w uk i dopiero wtedy sie wypowiadaj. Skąd wziąłeś to 29%? I 77tys rocznie to mało dla ciebie?

martin987
2014-04-08 21:39:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

passatwtdi
2014-04-08 19:21:05
Ocena: -6(glosow:14)-+
wybierzmy jeszcze raz tuska albo kaczyńskiego...to nie ma znaczenia którego z nich...jeden cwaniak, drugiemu brakuje mózgu.

passatwtdi
2014-04-08 19:31:36
Ocena: -2(glosow:6)-+
ooo..wyborca donka albo jarka vel "no brain" mnie zminusował...urzekła mnie twoja biedna historia.

passatwtdi
2014-04-08 19:46:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
hahahaha....jeszcze...jaka bieeeda!!!!!....typowe..hahahahaha...ciemnogródek..pozdrówcie tadeusza r.

passatwtdi
2014-04-08 19:49:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
jeszcze ukraińców idzcie ratowac..hahahhaha...żal

passatwtdi
2014-04-08 19:58:50
Ocena: -4(glosow:4)-+
jak nie wiesz co znaczy słowo "vel" to zajrzyj do słownika nie musisz od razu minusować...nie musisz się bać...strach wynika z niewiedzy ..:):):):):):):):):)

passatwtdi
2014-04-08 20:39:32
Ocena: -3(glosow:3)-+
ojojoj..obraziłeś się?...pewnie jestes po studiach i nie możesz znaleźć pracy..a swoją frustrację wyładowujesz w ten sposób.

passatwtdi
2014-04-08 21:35:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie załamuj się..sezon na zbiory owoców i warzyw się właśnie rozpoczyna...dorobisz na smalec do chleba.

PIELGRZYM_PL
2014-04-08 23:54:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

polpot44
2014-04-08 19:20:31
Ocena: -7(glosow:7)-+
jak ci się tu nie podoba to sp.... tam gdzie jest tak dobrze co tu jeszcze robisz?

pioreyj
2014-04-08 19:22:08
Ocena: 0(glosow:8)-+
usuń konto to nie portal dla patologii

martin987
2014-04-08 19:05:06
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiewix
2014-04-08 19:01:01
Ocena: 1(glosow:9)-+
77 tys rocznie? To jakas bzdura! Tu w Anglii jak sie przekroczy cos koło 35tys to sie płaci 40% podatku, a kwota wolna od podatku to cos koło 6tys. Wiec nie wprowadzają ludzi w błąd!

wiewix
2014-04-08 19:03:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wprowadzaj miało być ;)

pawel-wod
2014-04-08 18:59:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
było

pioreyj
2014-04-08 19:16:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie było

pawel-wod
2014-04-10 01:25:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
to widać jak użytkujesz serwis ja wszystkie absurdy poznałem, więc wiem co pisze, ale jak widze dla was zmiana literki w tytule to już inny absurd . tak samo jak wrzucacie animacje filmika który już był

martin987
2014-04-08 18:56:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grzegomilo
2014-04-08 18:42:25
Ocena: 18(glosow:60)-+
zdałem sobie z tego sprawę i co to zmieniło ?? zmieńmy rząd to będziemy mieć jak w GB ?? śnij dalej... kto by nie rządził to i tak będzie gorzej i gorzej w Polsce sektor prywatny jest zniszczony podatkami a państwowy wyprzedany każdy to wie i dalej nic to nie zmienia

wiejskisplaw
2014-04-08 20:16:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Szpadelek
2014-04-08 20:52:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Posłuchaj Janusza Korwina.Będziesz wiedział,na kogo głosować

JohnMilton
2014-04-09 00:40:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
WiejskiSzpadelek i ten drugi będą ministrami w rządzie JKM!!! Wprawdzie część powieszą, ale pozostałym będzie jak w niebie!

martin987
2014-04-08 18:32:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kodak1
2014-04-08 17:07:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

artiantifa
2014-04-08 12:36:00
Ocena: 1(glosow:9)-+
Manipulacja danymi. A jak to będzie wyglądało, gdy firma będzie miała o 500zł więcej obrotu?

JohnMilton
2014-04-08 13:03:50
Ocena: -3(glosow:11)-+
Serio o to pytasz? Od tych 500zł firma zapłaci 93,50 VAT i podatek dochodowy, czyli zamiast wyniku 87210 będzie 87310, a w porywach 87400. PS Ja wiem, że to skomplikowane, ale choć dodawać umiesz?

ucho103
2014-04-08 19:13:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
artiantifa - chodziło o przekroczenie progu w UK ... a to już dużo zmienia w tej tabelce... więcej wyobraźni JohnMilton...

Sealtiel
2014-04-08 19:56:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JohnMilton
2014-04-08 21:00:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przekroczenie o 100zł limitu w UK spowoduje, że końcowy wynik zmieni się o circa 20zł. To są rachunki do wykonania w pamięci. Czy naprawdę jesteście aż takimi analfabetami, że nie potraficie wykonać takich rachunków za pomocą kalkulatora? Mam nadzieję, że choć na lekcji wychowania seksualnego uważaliście i antykoncepcję macie opanowaną na tyle, że się nie będziecie rozmnażać.

Sealtiel
2014-04-08 21:33:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JohnMilton
2014-04-08 22:13:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Sealtiel, gdzieś durniu widział taki system podatkowy, że po przekroczeniu progu płacisz nową stawkę od całości, a nie od różnicy? Czy naprawdę jesteś takim idiotą, by uważać, że jeśli do kwoty 10000zł płacisz 20% podatku, a po przekroczeniu płacisz 30%, to gdy zarobisz 10001zł, to zapłacisz 3000,3zł podatku, a gdybyś zarobił dwa złote mniej (9999zł), to tylko 1999.8zł? Nie, kretynie! Zapłacisz 20% od 10000zł i 30% od tego, co ponad.

forsa1234
2014-04-09 00:21:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
John Miel To, powiem krótko, nie zesroj się

JohnMilton
2014-04-09 00:38:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
@forsa1234, ale zrozumiałeś choć trochę z tego co napisałem? Świetnie! Również pozdrawiam!

forsa1234
2014-04-09 01:10:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
John, John.... :) Jesteś tak inteligentny.... :) komu by się chciało przeliczać coś żeby coś udowodnić? :) Jak patrzę na te Twoje komki to śmiać mi się chce i zarazem płakać :) Wyjdź w końcu z domu, DO LUDZI, a nie imponuj tu swoją durnotą. Szkoda mi Cię i tyle. Tak tylko. Pozdro

JohnMilton
2014-04-09 04:24:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
@forsa1234, pierwsze słyszę, że ja tu komuś imponuję swoimi komentarzami. Jeśli wywarły na Tobie takie wrażenie, to wierz mi, że nie miałem takiego zamiaru.

BOBY102
2014-04-08 10:50:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Vat - brutto to obciążenie zawsze mimo odzyskania - czyli zwrotu i związane z tym przesuniecie czasowe... Płemieł jedynie dochodowych blogów nie obciąża ;D

bubala
2014-04-08 08:14:47
Ocena: -3(glosow:3)-+
ekonomiści filozofowie w jednym. a nie chodzi tu o to kto ten vat zapłaci, tylko obrazowe przedstawienie jak wygląda interes w polsce czyli rozrachunek z fiskusem brutto. bo wali mnie te ta tamten czy końcowy. chodzi o to jakimi pieniędzmi obracam i co z tego zostaje. a nie pierdo.li.no dżuna hiltona o zanoszeniu do us. pociotek rostowskiego sie znalazł co to liznął ekonomi w wydaniu przekrętasów.

JohnMilton
2014-04-08 12:10:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dziecko, prowadzę działalność od ponad 20 lat i zapewniam, że wprawdzie niektóre rzeczy są właśnie takie, jak mówi Korwin, ale nie wszystkie.

Kelller
2014-04-08 07:46:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
chłopie! VAT doliczasz do swojego zarobku, a nie odliczasz od zarobku. 400.000 obrót to łącznie masz 492000 a te 23% jest na barkach nabywcy.

JohnMilton
2014-04-08 01:19:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Człowieku, chcesz udowodnić, że Ziemia jest kulą, to nie używaj do tego arkusza blachy! VAT dla prowadzącego działalność jest zupełnie neutralny, bo płaci go klient końcowy, a przedsiębiorca jedynie zanosi go do US. I te 150000 kwoty wolnej od podatku VAT, to poza handlem pietruszką na dużą skalę w niewielu innych przypadkach ma zastosowanie. A Rostowskiemu nie uwierzyłbym nawet, gdyby mówił, że Ziemia jest kulą, bo wolałbym się skupić na tym, co przez ten dowód chce mi ukraść.

vacarius
2014-04-08 03:47:29
Ocena: 4(glosow:8)-+
Bo Ziemie nie jest kulą, nie jest nawet elipsą. Bo jest zbyt nieregularną bryłą a coś takiego nazywa się geoida.

JohnMilton
2014-04-08 12:08:12
Ocena: -3(glosow:5)-+
@vacarius, Ty chyba naprawdę myślisz, że Ziemia nie jest elipsą. Odkrywcze!

arkadiuszz1
2014-04-08 12:15:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
A co powiesz na porównanie. Dwie małe firmy. Jedna placi vat bo przekroczyła limit zwolnienia a druga nie płaci. Wykonują te same czynności. Cena dla klienta 12,30. Fimra pierwsza nie maa kosztów obniżających VAT. Pierwszy zanosi w zębach 2,30 do urzędu, drugi nie. Firma bez VAT zarobi o 2,30 więcej, lub obniży cene do 10 zł . W drugim przypadku pierwsza firma ma pozamiatane. Bo Ty jako konsument wolisz zapłacić mniej o 2.30 za ten sam towar. Najgorzej mają Ci co muszą być na VACIE. Przy usługach głównym twoim kosztem jest twoja własna praca, więc Vatu sobie nie odliczysz bo nie masz od czego

JohnMilton
2014-04-08 12:58:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
@arkadiuszz1, nie podobają Ci się zwolnienia z VAT? Mnie też nie, ale autor absurdu uważa, że to fajna sprawa i że im wyższe są limity, tym lepiej, bo wtedy jednego roku prowadzisz firmę sam, następnego rejestrujesz na żonę, potem na szwagra i przesrane mają tylko ci, którzy rozkręcili interes tak, że limit przekroczyli i coroczne otwieranie nowej firmy wiąże się ze zbyt dużym kosztem. No bo chyba nie powiesz, że "najlepiej żeby VATu nikt nie płacił", bo to by wprawdzie fajne było, ale ja bajkopisarstwem się nie zajmuję.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
Upadek z 6-7 metrów musi być bolesny. Rosjanin mocno się potłukł, ale przeżył.
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:25:52   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 67Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0