lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 20.06.2014, 22:47:48   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 375  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(59)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vynn
2014-06-21 10:08:39
Ocena: 23(glosow:37)-+
komuna zakładała, że ludziom taki dobrobyt jest niepotrzebny szary lud ma tyrać, a bawić będzie się elita w kapitalizmie jest chociaż szansa, żeby jakoś poukładać sobie życie i z dobrym pomysłem zawojować świat w komunie wszystko musi przejść przez łapy urzędasów DOŚĆ KOMUNIE!!! Jakim trzeba być tłukiem, żeby nie dostrzegać tak oczywistych spraw!

Jankoler
2014-06-26 15:01:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gówno prawda za PRL-u było wszystko. To za co teraz trzeba płacic kiedys było za darmo .Nawbijali wam do tych pustych łbów propagandy w gimnazjach i wypisujecie androny .KOMUNO WRÓĆ

trumpor113
2014-06-21 23:24:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dla obrońców socjalizmu polecam inne porównanie: Liczba osób którze z krajów komunistycznych uciekała do kapitalistycznych i odwrotnie.

kurwamac02
2014-06-22 14:03:09
Ocena: 10(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nevermore11
2014-06-21 19:41:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
Rząd wie lepiej jak wydawać nasze pieniądze. Przecież sami nie potrafilibyśmy.

C2ShadowMan
2014-06-21 17:22:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dlatego nie rozumiem, dlaczego płacę podatek za nieruchomość a tym bardziej 200% wyższy ppdatek od działalności prowadzonej we własnym garażu.

Nagasukaaa
2014-06-21 15:26:14
Ocena: -2(glosow:8)-+
Socjalizm to syf - tyle na ten temat.

kurwamac02
2014-06-21 14:44:28
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
2014-06-21 16:58:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
większość głosujących głosuje na prawicę.

kurwamac02
2014-06-21 17:09:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2014-06-21 18:26:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
No prawicowe sa tylko dwie jak na razie ,no chyba ,ze namnożyły sie jeszcze jakieś .. KNP i RN

sangre666
2014-06-22 18:12:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
RN to socjaliści - zabrać jednym żeby dać drugim...

bingo73
2014-06-21 14:39:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
porównaj mieszkanie robotnika ze wschodu i zachodu, bo to będzie miało sens. I dla kontrastu mieszkanie bezrobotnego ze wschodu i zachodu, bo to też będzie miało sens. Powiedzmy w 1975 roku. A jak chcesz trudniej, to zrób to w 1985 roku. a co do socjalizmu, nauczył on nas głównie leniwości i braku głosu, co było wyraźnie widać w ostatnich wyborach - garstka ludzi decyduje o losie całego społeczeństwa.

ramzesx
2014-06-21 12:54:15
Ocena: 6(glosow:8)-+
Całkowita prawda, tylko wolny rynek, liczenie na siebie i praca na siebie mogą pchnąć ten kraj do przodu. Ludzie starsi wychowani w poprzednim systemie są skłonni do socjalizmu. Ale młodzi, jeśli głosują na socjal, są albo nieudacznikami albo idiotami. Trzeba przede wszystkim zmniejszać wydatki państwa na administrację i socjal i uczyć ludzi by sami się starali i że będą mieli tyle na ile sami zapracują. A socjal zostawiłbym tylko naprawdę dla tych których dotknął los i nie z własnej winy nie mogą pracować.

big7887
2014-06-21 13:08:31
Ocena: 3(glosow:7)-+
Przepis na sukces w pigułce. Brawo.

bingo73
2014-06-21 11:55:40
Ocena: -3(glosow:13)-+
super porównanie: samochodu z klasy E, a góry założonego dla elit, z samochodem tanim, z założenia jak najprostszym i jak najtańszym, przewidzianym dla robotników. Do tego porównanie konstrukcji z roku 1984 z konstrukcją z roku 1965 ... Każda zmiana konstrukcyjna i nowy model to koszty, a koszty to wzrost ceny. Z założenia zupełnie inna polityka (brak konkurencji, jak najniższa cena, cięcie kosztów) powodowała zupełnie inny charakter motoryzacji bloku wschodniego i zachodniego. Chcesz porównywać, to porównuj konstrukcje z tych samych klas i lat, wtedy i nie będzie aż tak drastycznych różnic.

big7887
2014-06-21 12:08:49
Ocena: 4(glosow:12)-+
To pokaż mi proszę konstrukcję NRD z wyższej półki... Próbujesz usprawiedliwiać socjalizm jakimiś argumentami z d*py. A z czym innym porównać tego Mercedesa niby?? Jak właśnie cały sens tej wrzutki jest taki, że porównuje się szczyt osiągnięć motoryzacji. Ten Trabant to był szczyt techniki NRD, co ty tam chcesz porównywać z tym Mercem jak nic innego tam nie było?? Wartburga? Chłopie ogarnij się, socjalizm to syf i ten Trabant jest tego namacalnym dowodem.

Marmur87
2014-06-21 12:33:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
Cóż, w sumie trochę racji w tym jest. NRD w sumie produkowało samochód dla tych wyżej: dyrektorów kombinatów, urzędników partyjnych itp. Był to...Wartburg. Myślę, że porównanie z nim wypadnie nie wiele lepiej niż z trampkiem.

bingo73
2014-06-21 14:06:11
Ocena: -4(glosow:6)-+
Śmieszy mnie robienie porównań tylko po to, by zaistnieć w sieci, bez zagłębiania się w temat. w socjalizmie nie było wyższych sfer, więc i po co było produkować drogie auta, a dla "szarej" strefy (czyli partii) były wołgi (i takie porównanie miało by już sens), w kapitalizmie była elita i to ona miała dostać auta na wypasie. a szczególnie to właśnie widać w latach 80, gdy prawie każda firma miała auta z segmentu "E". Nie mam zamiaru bronić socjalizmu ani kapitalizmu, bo jedno i drugie wzajemnie się przenika i uzupełnia. Porównanie Trabanta i Mercedesa, to jak porównanie ga

bingo73
2014-06-21 14:32:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
garbusa i porsche np. 1988 roku. Ten sam język, ten sam naród, ten sam rok, ten sam system, ba, ten sam projektant prototypu, a jednak dwa różne auta. Chcesz robić porównania to rób je z sensem: półki w sklepach, ilość aut na drogach, polityka mieszkaniowa i standardy mieszkania, praca i płaca, PKB, kredyty i inwestycje, zyski i straty z firm państwowych i prywatnych, jak i udział ich w gospodarce, zadowolenie ludzi, wczasy i opieka zdrowotna, przyrost ludności, dostęp do wiedzy i informacji. i nie porównuj mieszkania robotnika z pałacem dygnitarza partyjnego, bo to też bez sensu.

big7887
2014-06-21 14:35:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wołgi... Naprawdę uważasz, że mógłbyś którąkolwiek Wołgę porównać do tego Mercedesa? Przestań, bo zaraz mi brzuch pęknie. Dalej piszesz, że były one dla partyjnych szumowin. No właśnie, a w kapitalizmie KAŻDY kto ma dwie ręce i głowę na karku może sobie takiego Mesia kupić. Tylko trzeba zapracować/coś przedsięwziąć. Każdy ma równe szanse i w ciągu życia może stać się milionerem. W socjalizmie nie ma równych szans. Wszyscy niby mają być równi, ale są także równiejsi. Jeszcze będziesz bronił tego chorego systemu?

big7887
2014-06-21 14:41:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
To porównanie jak najbardziej ma sens. Nie rozumiesz, albo nie chcesz zrozumieć, że to nie chodzi o porównanie aut, tylko możliwości dwóch systemów: kapitalizmu i socjalizmu. Po owocach ich poznacie. I tak oto owocem, szczytem techniki kapitalistycznego RFN jest taki oto Mercedes, natomiast NRD - Trampek. Czego jeszcze nie rozumiesz? Już powiedziałem, pokaż mi najlepszy model auta jaki wyprodukowało NRD, bo ta dyskusja jest kompletnie jałowa, nie masz racji i wyciągasz jakieś argumenty z twojego widzimisię.

bingo73
2014-06-21 14:46:43
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wiadomo, jak wypadnie porównanie wołgi z mercedesem, ale takie porównanie ma sens, bo to są auta z tej samej, teoretycznie , półki. I o to właśnie chodzi. A co do wybijania się w kapitalizmie - jest to o wiele trudniejsze niż ci się wydaje. Masz znajomych pracujących w dużych koncernach? to się ich zapytaj, jakie szanse mają na awans? Na szczęście na zachodzie też nie masz czystego kapitalizmu.

big7887
2014-06-21 14:59:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dalsza dyskusja z tobą nie ma sensu, szkoda mojego czasu. Skomentuje tylko jeszcze tę "myśl" o awansie. No przepraszam, a co ty myślałeś, że będzie łatwo? Myślisz, że awanse z kapelusza wypadają? Idąc tokiem twojego rozumowania to najlepiej wszystkich dyrektorami zrobić. Niestety, życie nie jest takie kolorowe i tego uczy kapitalizm - odpowiedzialności za własne poczynania. W socjalizmie natomiast dostaniesz zasiłek, kiedy popełnisz jakiś błąd z własnej głupoty, co cię tylko zdemoralizuje, utwierdzi cię w przekonaniu, że możesz sobie pozwolić na błędy. Myślenie nieudaczników. Koniec.

bingo73
2014-06-21 16:47:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
big7887, zadam ci tylko jedno pytanie: czy ty umiesz w ogóle czytać? Nigdzie nie napisałem, że kapitalizm jest gorszy od socjalizmu, napisałem tylko, że należy porównywać to tak, by miało to sens, a nie tak, że co niektórzy nie mający żadnego pojęcia w temacie, od razu mają dwie klapki na oczach. Przy okazji sam sobie przeczysz, raz pisząc, że w kapitalizmie KAŻDY może się dorobić, po czym za chwilę z tego się wycofujesz, że jednak nie jest łatwo. Na pewno masz rację w jednym - socjalizm nie uczy samodzielności i podejmowania decyzji. Co jest podstawą kapitalizmu.

bingo73
2014-06-21 16:53:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
a dyskusja każda ma sens, bo pozwala na szersze zrozumienie świata, nawet wtedy, gdy uważasz, że masz rację. a u nas, w Polsce, brakuje dyskusji, brakuje decyzji, brakuje inicjatywy. Socjalizm i kapitalizm muszą się przenikać, inaczej będziesz miał kapitalizm z XIX wieku, albo socjalizm rodem z Korei Południowej (połączony z dyktaturą, co często idzie w parze ze socjalizmem). Trzeba też pokazywać prawdziwe oblicza przeszłości, czyli Mercedesa, którego mógł mieć każdy, ale większości nie było na niego stać, lub Trabanta, na którego stać było każdego, ale nie dla każdego był on dostępny.

bingo73
2014-06-21 16:57:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zdjęcie odpicowanego Mercedesa w salonie czy muzeum, porównywane ze zdjęciem zaniedbanego Trabanta, mocno zużytego, stojącego gdzieś na parkingu, nie jest trafnym porównaniem i w żaden prawdziwy sposób nie oddaje różnicy między wschodem a zachodem. Jest to po prostu manipulacja.

big7887
2014-06-21 17:44:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Słuchaj, czy ty naprawdę jesteś aż taki osioł? Czy ty nie rozumiesz, że tam tak naprawdę nie ma czego porównywać? NRD nie miało nic co mogłoby się równać z RFN. Ani mieszkań, ani maszyn, ani aut, ani NIC, łapiesz? W tym cały myk, a ty bajdurzysz coś tutaj o porównywaniu. Tam nic się nie równało do RFN, ludzie dosłownie spieprzali z NRD 1 osoba/min to komuniści postawili mur, kumasz? Bród, smród i tyle. Wpajaj sobie te swoje bzdury innemu osłowi. Boś osioł i tyle. Nie widzisz lasu, bo drzewa ci zasłaniają. Litości.

big7887
2014-06-21 17:51:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Przy okazji sam sobie przeczysz, raz pisząc, że w kapitalizmie KAŻDY może się dorobić, po czym za chwilę z tego się wycofujesz, że jednak nie jest łatwo." A gdzie ja tutaj sobie zaprzeczyłem, bo nie rozumiem? Możesz rozwinąć? Gdzie się wycofałem? Życie jest trudne i wymagające, ktoś ci powiedział kiedyś, że będzie łatwo, hm? To też muszę ci tłumaczyć? Nieprawdopodobne.

gienek_knur
2014-06-21 11:36:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
najlepsze jest to że polacy w chwili obecnej nie potrafią zbudować nawet takiego trabanta ahahh

kurwamac02
2014-06-21 17:47:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sangre666
2014-06-21 11:31:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Socjalizm a komunizm to dwa różne systemy. Nie ma dużych różnic, ale to nie to samo. NRD komuniści, RFN kapitaliści...

cozakraj7
2014-06-21 11:30:07
Ocena: -1(glosow:7)-+
Obecny system niczym nie przypomina tego wcześniejszego kapitalizmu i każdy kto liznął choć trochę ekonomii wie, że system ten jest optymalny na maksymalnie pierwsze 50 lat, a potem jest kłopot bo od pierwszych sekund kapitalizmu wzrasta procentowo dług, który nigdy nie zostanie spłacony i potem zaczyna coraz bardziej ciążyć. Zresztą my nawet chwilę nie mieliśmy w kraju prawdziwego kapitalizmu więc nie ma raczej tematu. Żyjemy natomiast w jakiejś marnej imitacji demokracji gdzie wolność zależy od tego jak długi mamy łańcuch i btw jest to nadal wyzysk człowieka przez człowieka.

cozakraj7
2014-06-21 11:26:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tylko, że blok socjalistyczny produkował dużo bardziej wytrzymalsze urządzenia czego świetnym przykładem były przysłowiowe 'Franie'. Nie to żebym był zwolennikiem socjalizmu jednak jestem przeciwnikiem obecnego 'kapitalizmu' bo ten się skończył wraz ze śmiercią Kennendiego gdy najbogatsi i najbardziej wpływowi ludzie na świecie zauważyli, że śmiało mogą tym wszystkim manipulować. Owszem dalej jest ta niewielka szansa wybicia się ponad stan lecz nie oszukujmy się niewielkiemu % się to udaje, a lwia cześć społeczeństwa ma gorsze warunki niż za czasów socjalizmu.

steve4402
2014-06-21 10:40:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wtedy będzie dobrze nawet w tych czsach, gdy do pierdla dostaną się wszyscy cwaniaki-politycy, którzy yślą tylko jak orżnąć zwykłych obywateli, którzy i tak utrzyują ich z podatków. Dodatkowo, nie oga oni pojąć w swych głupich łbach, że podatki porzeznacza się na cele związane ze społeczeństwem, a nie na pasożytniczy kościół i jego katabasów. Niech oni sai zapracuja na swoje utrzyanie, składki zdrowotne i emerytury, a ziemie i obiekty kupuja jak wszyscy obywatele za 100% wartości. Wtedy Państwo będzie miało dużo forsy na potrzeby swojego społeczeństwa. Steve4402

foytaz
2014-06-21 10:37:22
Ocena: 3(glosow:9)-+
trik polega na tym, że obecnie rządzącym bardzo zależy abyśmy byli jak te trabanty.

dahomej
2014-06-21 10:22:35
Ocena: -7(glosow:13)-+
Autor to pajac na gumie i nie wie dlaczego tak to wyglądało.

vynn
2014-06-21 10:28:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
no to nas uświadom

dahomej
2014-06-21 10:39:15
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nie przez socjalizm tylko przez naszych przyjaciół z usa i związku radzieckiego.Ale to powinieneś wiedzieć jak chodziłeś do szkoły i nie oglądasz tvn.

dahomej
2014-06-21 11:00:50
Ocena: -5(glosow:9)-+
Widać że gimnazjum się obudziło i minusuje

big7887
2014-06-21 11:14:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie. Dostajesz minusy bo jesteś głąb i tyle. Wyglądało to dokładnie tak, jak zostało przedstawione na wrzutce. Jak twierdzisz inaczej to to czymś poprzyj, a nie bredzisz coś o gimnazjum.

dahomej
2014-06-21 11:21:08
Ocena: 0(glosow:8)-+
Debilu poszukaj w internecie bo na książki jesteś za głupi.Po wojnie usa pompowało kase w niemcy aby odbudować ten kraj w zamian za ich inżynierów i ich technologie.Polska miała wspólnika do działy tak jak inne kraje demoludu czyli ruskich którzy pasożytowali na naszym kraju i przemyśle.

big7887
2014-06-21 11:29:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
W Niemczech po wojnie był kapitalizm kretynie. Wpisz sobie w googla "ordoliberalizm niemiecki cud gospodarczy" i się doucz prostaku.

cozakraj7
2014-06-21 11:36:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
Big co nie zmienia faktu, że dostali pieniądze od USA na odbudowanie kraju, a gdy nam zaoferowano Milion dolarów (wtedy to było naprawdę dużo pieniędzy), to Związek Radziecki zablokował to ;-)

dahomej
2014-06-21 11:54:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie wspomnę o dobrach narodowych które niemcy zagrabili z podbitych państw.

big7887
2014-06-21 12:00:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
Chłopie, Polska też podobno dotacje z UE dostaje, ciągle słyszę o tym w mediach, jak to cudownie te miliardy płyną. I co? Jakoś nie widzę rzek miodem płynących. Jeszcze masz jakieś argumenty? Naprawdę uważasz, że bogactwo narodu buduje się dotacjami?? Jesteście jeden z drugim aż tak głupi?

DkNG
2014-06-21 10:21:55
Ocena: -6(glosow:12)-+
Nareszcie wrzuta która ma jakiś sens - nie dziwcie sie i nie mówcie że u nas jest źle bo Tusk bo PO bo Pis i cała ta reszta darmozjadów... u nas jest źle bo przez ponad 50 lat była komuna, bo "w nich amerykanie 50 lat pompowali dolary a w nas ruscy Marksa i Lenina" i minie drugie 50 lat zanim zaczniemy przypominać tzw kraje zachodnie... cierpliwości rodacy i więcej wzajemnego wspacia a mniej hejtowania za to kim był czyjś ojciec za komuny...

kurwamac02
2014-06-21 17:40:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

artarus
2014-06-21 10:10:32
Ocena: -4(glosow:6)-+
ADMIN : ty jesteś niepełnosprawny umysłowo że po raz kolejny dajesz ten sam absurd bez wiochy na główną ????

vynn
2014-06-21 10:08:39
Ocena: 23(glosow:37)-+
komuna zakładała, że ludziom taki dobrobyt jest niepotrzebny szary lud ma tyrać, a bawić będzie się elita w kapitalizmie jest chociaż szansa, żeby jakoś poukładać sobie życie i z dobrym pomysłem zawojować świat w komunie wszystko musi przejść przez łapy urzędasów DOŚĆ KOMUNIE!!! Jakim trzeba być tłukiem, żeby nie dostrzegać tak oczywistych spraw!

Slepecci
2014-06-21 09:57:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Było, w dodatku głupie i bez sensu. Co chwila muszę oglądać niby "wioche" która ostatnio była na głównej:/

Zbowidowiec
2014-06-21 09:55:05
Ocena: -6(glosow:12)-+
To już było kiedyś na głównej i zostało okrzyknięte bzdurą nad bzdurami. W waszym ukochanym kapitalizmie nawet by nie miał ten inżynier możliwości się wykształcić.

cryboc
2014-06-21 10:34:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
a jak jest teraz?

big7887
2014-06-21 11:15:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jedno słowo towarzyszu: bullshit.

Marmur87
2014-06-21 13:52:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Więc skąd oni wzięli się w tych choćby Niemczech? Skąd się biorą tacy imbecyle....

kurwamac02
2014-06-21 17:37:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

beeveer
2014-06-21 01:40:01
Ocena: -3(glosow:7)-+
gówno nie system. kraje socjalistyczne były wszystkie bez wyjątku zrujnowane po wojnie, a zachód nałożył na nie całkowite embargo technologiczne. to jest właśnie efekt działań usa.

Marmur87
2014-06-21 14:01:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
A Niemcy nie były całe w ruinach? A Japonia? Korea Południowa: a)była po 50 latach okupacji japońskiej, b)była tą biedniejszą, rolniczą częścią Korei, c) po zniszczeniach II WŚ miała kolejną wyniszczającą wojnę z północą. I co? I dzięki wolnemu rynkowi wyglądają jak wyglądają. Pominę już łaskawie milczeniem, że USA oferowało pomoc finansową wszystkim krajom zniszczonym wojną. Wszystkim bez wyjątku, włącznie z ZSRR. Stalin uniósł się dumą i pomocy zakazał przyjąć swoim marionetkom. A embargo technologiczne? Nie było całkowite, tylko na sprzęt o potencjalnym zastosowaniu militarnym...

FBszyderca
2014-06-20 23:27:08
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jak rząd się nie zmieni to dalej będą nas gnoić.

cryboc
2014-06-21 10:35:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
zmieni się, ciekawe na jaki
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Bolesna prawda
Dzień jak co dzień w RPA.
główna
Dodano: 01.09.2018, 17:49:39   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0