lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I co powiemy naszym dzieciom?
główna
Dodano: 25.06.2014, 00:53:31   przez: ozzy1333
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 285  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krzychoo33
2014-06-25 13:52:07
Ocena: 17(glosow:19)-+
W jakis sposob trzeba dzieciom tlumaczyc, co jest dobre, a co zle. Ksiazka wcale nie pokazuje legalnej pedofilii (jak to napisal durny ozzy), a wlasnie neguje i potepia tego typu zachowania.

Suzzi86
2014-07-16 12:31:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
to jest tylko jedna strona książeczki, a może na kolejnych widzimy dziecko które jednak opowie mamie o "małym sekrecie" i pedzio zostanie ukarany?

CalliforniaGirl
2014-06-26 19:31:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jeśli ktoś ma wiarygodne źródło - poproszę. Nie znalazłam nic na ten temat. To fake, poniewż pedofilia jest przestępstwem a jej treści w książkach dla dzieci nikt by nie dopuścił. Więc ktoś zrobił stronę dla hecy.

h3h3
2014-06-26 19:54:14
Ocena: 9(glosow:9)-+
Coś mi się wydaje, że to jest książka dla dzieci, żeby rozpoznawały pedofilię.

CalliforniaGirl
2014-06-26 22:00:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
Chyba, że tak. Wtedy nie widzę nic złego. Dzieci powinny być ostrzegane potem myślą, że to normalne i mają problemy w dorosłym życiu.

zbysiula154
2014-06-26 23:04:44
Ocena: -4(glosow:8)-+
CalliforniaGirl następna która myśli, że pedofile to jakiś naprawdę gigantyczny problem by przed nimi małe dzieci ostrzegać.Zboków wystarczy wyrzucać poza nawias społeczeństwa wsadzać do paki, a tam współlokatorzy z celi docenią jego niepohamowany popęd do dzieci i tyle. Nigdy w życiu swojemu dziecku nie opowiadałbym o pedofilach przecież to równie chore co sami pedofile.

szaflor
2014-06-27 00:29:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zbysiula,mam nadzieję,że jesteś jeszcze głupim smarkiem i nie planujesz miec dzieci w przyszłości ...

CalliforniaGirl
2014-06-27 13:43:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Każda inteligentna istota, a nawet zwierzęta ostrzegają swoje potomstwo przed zagrożeniem. Udowadniasz Zbysiula z posta na post, że jesteś jeszcze głupszy jak gołąb.

zbysiula154
2014-06-27 19:23:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mnie nikt nie ostrzegał tylko chronili, ciebie też nikt o pedofilach nie opowiadał więc nie opowiadaj głupot. Jak ty i tacy jak ty piszą, że jestem głupi może mi tylko schlebiać.

zbysiula154
2014-06-27 19:34:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
CalliforniaGirl ale ty jesteś idiotką o zagrożeniach tak zgadzam się z tobą, ale nie o pedofilach kretynko. Wątpię by jakieś zwierze przekazywało swoim dzieciom informacje typu uważajcie na wujka kiedy liże was po brzuszkach. Tylko raczej gdy coś szeleści w krzakach siedźcie cicho.

CalliforniaGirl
2014-06-28 17:06:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Człowiek różni się od zwierzęcia tym, że potrafi więcej analizować i jego percepcja jest bardziej rozbudowana. Dla zwierzęcia często "kazirodztwo" to dość powszechna sprawa. Matki nie siadają z dzieckiem i nie mówią "porozmawiajmy o pedofilii", ale ich obowiązkiem jest nakierowanie, że niektóre działania dorosłych są niedopuszczalne i trzeba o nich mówić rodzicom. Dzieci muszą mieć świadomość, że wujek to jest wujek ale ma trochę mniej pola do popisu w sferze intymnej czy emocjonalnej dziecka.

szczeraszczena
2014-06-26 11:12:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

misiek2004
2014-06-27 16:17:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
No, ja też nie wiem, z jakiej racji coś takiego miałoby być bardziej skuteczne, niż zwykłe: "nie bierz cukierków od obcych", czy "nie wsiadaj z obcą osobą do samochodu", albo "nie wpuszczaj obcego do domu", powtarzane w dzieciństwie przez rodziców.

Polacca
2014-06-26 09:57:27
Ocena: 8(glosow:8)-+
a nie pomyślałeś, klocku, że to ksiażka mająca nauczyć dziecku mówić NIE i nie wstydzić się? Nauczyć jak się obronić?

bobwiocha
2014-06-26 08:31:39
Ocena: 6(glosow:6)-+
a moze spojrzec na nastepne strony, moze ta ksiazka wlasnie przestrzega przed pedofilami?

gordon.lameman
2014-06-26 07:46:34
Ocena: 11(glosow:11)-+
To jest książka ucząca dzieci jak sobie z tym radzić i tłumacząca dlaczego jest to złe, bez względu na to co mówi dorosły. Ale idioci w internecie muszą wszędzie węszyć spisek. Pewnie przeprowadzają swoje bezmyślowe eksperymenty na parówkach i stąd im takie debilizmy z klawiatur wychodzą.

latrell
2014-06-26 09:08:37
Ocena: -4(glosow:6)-+
twoja nacja przeprowadza eksperymenty na ludziach, wiec w porównaniu do parówek to "idioci z internetu" wypadają conajmniej słabo

KASIAOLSZTYN
2014-06-25 23:31:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
na tej stronie to mozna podpisac ze gowno to kwiatek i tez beda lykac i udostepniac... do ksiazek!!

Dave2024
2014-06-25 23:14:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
może pokażesz dalsze strony?

granax
2014-06-25 22:39:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2014-06-25 21:58:07
Ocena: -10(glosow:24)-+
KU**WA co za debil takie scierwo pedofilskie wymyśla ?? Popier**liło doszczętnie! Nie powinnismy uswiadamiać dzieci o wynaturzeńcach ,powinnismy wynaturzeńców likwidować ! Dzieci to dzieci maja sie bawić ,uczyć ,a nie patologie czytać! Od tego jest rodzic ,by bronił swojej rodziny przed takimi zwyrolami ,tylko jak mozna bronic jak takiego scierwa nie mozna ukatrupić ?!

Cipkozaur
2014-06-25 22:05:23
Ocena: 2(glosow:12)-+
Ta książka właśnie to robi, wystarczy doczytać ją do końca. No, ale jeśli angielski znasz równie dobrze, co język ojczysty, to rozumiem frustrację.

szulcik
2014-06-25 22:38:17
Ocena: -10(glosow:20)-+
czy ty kiedyś byłeś edukowany taka ksiażeczką ? Bo ja nie ! I jestem ku**wa normalny ,a w tym widze propagande pedofilską.Każdy pedofil powinien byc stracony przez powieszenie ,badz skwierczace krzesło.Dziecko to dziecko ma sie bawić i mieć normalne dzieciństwo ,a nie rozmyslać co to jest pedofil.Do tego dodam ,ze rodzic jest bronienia swojej rodziny i powinno byc przyzwolenie do likwidacji tego typu scierwa bez konsekwencji.

Cipkozaur
2014-06-25 22:55:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
Biorąc pod uwagę, że nie potrafisz jednego zdania sklecić do kupy bez pięciu bluzgów, to można by na temat tej normalności polemizować tak szczerze mówiąc. Książki domyślam się, że na oczy nie widziałeś? A co, jeśli rodzica nie ma? Przyszło ci do twojej pustej, dresiarskiej łepetyny, że ludzie wychowują się w różnych środowiskach? Czasem bez ojca, a czasem nawet ojciec bywa pedofilem? Dlaczego tak bardzo boisz się tego, że dzieciaki będą świadome dobra i zła? Jak rozumiem, ty za swoim łazisz wszędzie, 24 godziny na dobę i pilnujesz, czy aby pedofil za rogiem się nie czai? Myślisz ty czas

zbysiula154
2014-06-26 00:21:53
Ocena: -5(glosow:9)-+
Cipkozałr czy ty naprawdę myślisz, że pedofile stoją na każdym rogu i skrzyżowaniu i tylko czyhają na twojego dzieciaka, ty jesteś tak zastraszony lewacką propagandą iż najchętniej pozamykałbyś własne dzieci w ciemnej piwnicy dla ich "bezpieczeństwa" rzecz jasna. Pewnie jesteś do tego stopnia przestraszony, że wszędzie na drogach widzisz pijanych kierowców i piratów drogowych dlatego swoje pociechy na dwór pobawić się nie wypuszczasz, kiełbasy wędzonej rodzinie jeść zakazałeś bo ci w TV powiedzieli, że szkodzi. Masz żyć w wiecznym strachu bo wówczas zgodzisz się na każde ograniczeni.

Cipkozaur
2014-06-26 01:53:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dziecko bawi się na dworze samo, ale za troskę dziękuję. Chciałem jedynie wytknąć pewne błędy logiczne w twojej argumentacji, ale widzę masz problem ze zrozumieniem nawet kiedy pokazać ci je paluchem i wytłumaczyć, co nie gra. Głupi się urodziłeś to i głupi umrzesz, proponuję zakończyć temat, bo dyskusja z ludźmi ogarniętymi manią prześladowczą na punkcie "lewackiej propagandy" ma tyle samo sensu, co z ekspertami Macierewicza od parówek.

szulcik
2014-06-26 08:06:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jakby ci podsunęli każde angielskie gówno do czytania ,wszystko byś przeczytał ? Każdy ma wrodzony instynkt przetrwania i nawet Dziecko potrafi wyczuc ,ze coś jest nie tak.Ale mówię ,Dziecko to Dziecko ma sie bawić ,uczyć ma mieć dzieciństwo bez pedofilsko spedalonej ideologii.Kiedy w końcu pojmiecie ,ze to cholerna propaganda.Pedofilów powinno sie wyeliminować wieszając ,by nasze Dzieci nie musiały sie obawiać i nie musiały pierd**nych tępactw czytać.

zbysiula154
2014-06-26 22:56:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
szulcik, a ja bym odpisał mu tak: Cipkozałr Widzę, że masz problem ze zrozumieniem swoich błędnych argumentów nawet kiedy pokazać ci je paluchem i wytłumaczyć, co nie gra. Głupi się urodziłeś to i głupi umrzesz, proponuję zakończyć temat, bo dyskusja z ludźmi ogarniętymi manią prześladowczą na punkcie "pedofilii" ma tyle samo sensu, co z ekspertami Macierewicza od parówek. -też dobrze prawda?

diamentowamaska
2014-06-25 21:40:32
Ocena: 10(glosow:10)-+
Zieloną łapę dali chyba tylko pedofile, bo ta książka w mądry i dostępny dla dzieci sposób ,uczy jak się przed nimi przestrzegać

trumpor113
2014-06-25 21:22:18
Ocena: -6(glosow:12)-+
Powiemy że ta książka to idiotyzm... Jak ktoś ma problemy w uchronieniu dziecka przed takimi szmatławcami to niech się zastanowi czy nadaje się na ojca...

Cipkozaur
2014-06-25 22:13:53
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbysiula154
2014-06-25 21:16:32
Ocena: 6(glosow:10)-+
A co powiecie o fotografach i rodzicach dzieci, którzy wysyłają parolatki na sesje zdjęciowe gdzie stylizują je na osoby dorosłe. Nie czujecie niesmak i odrazę do takich rodziców było ostatnio trochę o tym w TV.

szulcik
2014-06-25 22:39:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
Typowe wyprane mózgi ! Ale to amerykańce ,choć juz w Europie tak samo mozna to zaobserwować skretynienie doszczetne !

sirlsk
2014-06-25 20:58:34
Ocena: 8(glosow:12)-+
Bardzo pożyteczna rzecz, wiochy absolutnie brak, chyba że dla autora, który szuka sensacji gdzie jej nie ma.

sok_pomidorowy
2014-06-25 19:43:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dla mnie przekaz jest oczywisty, jak w dziecięcy sposób uświadomić dzieciom, że to co niektóre z nich spotyka, jest złe. Poza jedną, dość niepokojącą frazą: "and a little good too"

falka21
2014-06-25 19:02:25
Ocena: 12(glosow:16)-+
Temat pedofilii jest ciężkim tematem, a dzieciak powinien wiedzieć że nie każdy dotyk jest dobry. Drukowanie takiej książki nie jest głupie. Wielu rodziców nie potrafi dziecku powiedzieć bez wstydu o co chodzi bo jest to temat trudny. Więc taka książka może być dużą pomocą. I nie uważam tego za wiochę.

praszu
2014-06-25 19:10:36
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wszystko zależy od tego co jest napisane na następnej stronie. Może jest napisane że wujek jednak nie powinien tego robić? A może na następnej stronie budzą się rano i idądo kościoła a w drodze powrotnej wujek kupuje mu watę cukrową?

jacek.jacek
2014-06-25 21:31:43
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Layla86
2014-06-25 18:31:25
Ocena: 8(glosow:12)-+
Tak starają się dzieciom powiedzieć, że nie jest to normalne

praszu
2014-06-25 19:09:08
Ocena: -7(glosow:7)-+
Przeczytaj jeszcze raz swój komentarz.

zbysiula154
2014-06-25 18:30:27
Ocena: -5(glosow:21)-+
To jest chyba trochę chore drukować książki mające na celu ostrzegać i edukować dziecko w tematyce pedofilii. Ja co najwyżej wydrukował bym książkę "Sto dziesięć sposobów na bolesne odcinanie jajec zbokowi" kierowaną do rodziców którym dziecko padło ofiarą pedofila. Ludzie przecież normalnym nie jest edukacja dzieci tylko tępienie gwałcicieli.

bleblezuza
2014-06-25 19:56:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
No właśnie chyba jednak ma to sens, bo dziecko nie wie, że to jest złe albo czuje wstyd i pary z ust nie puści, co się dzieje. Skąd więc ci dorośli, którzy powinni 'odciąć jajca' (swoją drogą, odciąć powinni raczej przyrodzenie) mają wiedzieć o tym?

zbysiula154
2014-06-25 21:04:18
Ocena: -1(glosow:13)-+
Nie wie i wiedzieć nie musi przecież to dziecko, układanie klocków i bajki O Kubusiu Puchatku ma mieć na co dzień w głowie, a nie książkę o pedofilach i zastanawianie się za każdym razem przy kontakcie z osobami dorosłymi czy ów pan mnie jest zbokiem Przecież to zachwianie poczuciem bezpieczeństwa tego dziecka, takimi książkami można co najwyżej skrzywić psychikę. To rodzice i osoby dorosłe mają chronić dzieci przed zboczeńcami. A skąd mają wiedzieć: poprzez rozmowę dobry kontakt z dzieckiem, oceny zachowania swojej pociechy po spotkaniu z "obcą" osobą.

puszczyk82
2014-06-25 22:07:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
jezeli wytepimy do zera nie bedzie zagrozenia!

jsph1981
2014-06-25 17:59:23
Ocena: 14(glosow:18)-+
widzę ze teraz z kontekstu nie wyrywa się wypowiedzi ale też stronice w książkach edukacyjnych dla dzieci... autorze jesteś wieśniakiem w pełnym tego słowa znaczeniu

Bolec1980
2014-06-25 17:43:29
Ocena: 7(glosow:13)-+
To książka, której charakter jest ostro prewencyjny - ostrzega i uczy dzieci, żeby do żadnych wujków nie chodziły, a po mszy nie zostawały w zakrystii.

angie76
2014-06-25 17:24:57
Ocena: 11(glosow:11)-+
Tak się składa, ze ta książka ma edukować dzieci, jak sobie radzić z molestującymi je osobami i jak w ogóle je rozpoznać i nie bać się zgłaszać tego faktu "mądralo"!

the_garden
2014-06-25 17:21:42
Ocena: 5(glosow:9)-+
Co za kretyński obrazek, to jest akurat jedna z najlepszych książek antygejowskich i antypedofilskich dla dzieci i młodzieży.

krzychoo33
2014-06-25 13:52:07
Ocena: 17(glosow:19)-+
W jakis sposob trzeba dzieciom tlumaczyc, co jest dobre, a co zle. Ksiazka wcale nie pokazuje legalnej pedofilii (jak to napisal durny ozzy), a wlasnie neguje i potepia tego typu zachowania.

MrMotuk
2014-06-25 21:58:30
Ocena: 6(glosow:8)-+
Warto też zwrócić uwagę na to, że wskazuje częste w przypadku pedofilskich zachowań relacje rodzinne łączące pedofila z ofiarą. Tak niestety jest często; dziadziuś albo wujek w pijanym widzie zaczynają się dobierać do wnuczki/siostrzenicy. Tylko sza!

malinowe-oczy
2014-06-25 03:39:58
Ocena: 39(glosow:47)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  Jakie to jest polskie
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  UUUpppsss
Z człowieka chorego na padaczke
główna
Dodano: 31.08.2018, 09:47:19   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (63) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0