lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Boję się tego jak Polska będzie wyglądała za kilka lat
główna
Dodano: 04.07.2014, 14:57:14   przez: aiwiL
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 219  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(124)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rzyletka
2014-07-05 14:50:05
Ocena: 17(glosow:37)-+
Sama bym nie poszła na aborcję (chociaż nie wiem), ale mam wkurf*, że państwo ma zarządzać moją "d.pą" i wszystkich kobiet w Polsce. Nie jestem wierząca, ale mnie to wkurza, że mamy katolickie państwo z katolickim prawem, a co z ateistami itd.? To kobieta powinna decydować o swojej macicy, a nie państwo.

Agnez
2014-07-07 20:31:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
To jest ciężki temat. Z jednej strony stoi kobieta która chce decydować sama o swoim ciele, czasem zmusza ją do tego ciężka sytuacja a z drugiej człowiek który (nie ważne czy ateista czy wyznawca jakiejś tam religii)zostaje zmuszony do zrobienia czegoś co uważa za złe (każdy ma jakiś system wartości). Nie można jednym i drugim narzucać swojej woli. Ale trzeba znaleźć jakieś sensowne rozwiązanie.

milorda
2014-07-09 10:52:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale jest sensowne rozwiązanie- ustawę aborcyjną mamy jedną z najbardziej restrykcyjnych w Europie( stad turystyka i podziemie aborcyjne). Istnieją tylko 3 przypadki gdy jest legalna i nawet przestrzegania tego prawa odmawia się kobietom. jeśli lekarz nie chce to nikt go nie zmusi do aborcji, ale niech to powie na 1 wizycie i poda adres jednostki zatrudniającej lekarzy, którzy mają inaczej skonstruowane sumienie niż profesor hipokryta.

Enyo
2014-07-07 17:32:14
Ocena: 7(glosow:7)-+
A jak Jehowi dojdą do władzy (tfu tfu!) to zabronimy transfuzji krwi, bo są niezgodne z ich przekonaniami? Ciekawe, czy ci sami politycy, którzy tak zażarcie bronią płodów robią coś, by narodzonym dzieciom i ich matkom żyło się lepiej.

sandr111189
2014-07-07 13:51:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ciekawe czym Pan Hazan tak nagrzeszy? w przesz?o?ci, ?e teraz prbuje wkupi? si? w ?aski Boga.. ;)

broda28
2014-07-07 09:45:16
Ocena: 5(glosow:5)-+
WOŁOMIN MA SUPER RADNYCH GRATULACJE !!!! MACIE NIEŹLE NASRANE

bingo73
2014-07-07 09:36:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
osobiście nigdy nie pozwoliłbym na aborcję mojego dziecka, nawet w przypadku, gdyby byłaby ona ze skoku w bok, ale nie może być tak, że nagle ustawy są mniej ważne od widzi misie poszczególnych ludzi, nie mówiąc już o tym, że Rada Miasta uchwala coś, co jest nie zgodne z ustawą uchwaloną przez Sejm, przyjętą przez Senat i Prezydenta.

cubajszpil
2014-07-06 21:54:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
bardzo dobrze, więcej ludzi przejrzy na oczy i katolstwo będzie coraz bardziej dostawać po garbie... mohery wymrą i już nic wam nie zaostanie katole w waszych pustych kościółkach będziemy otwierali hipermarkety jak w belgii hahah

mrxbox
2014-07-06 18:13:07
Ocena: -3(glosow:9)-+
jak się nie chce dzieci trza się wykastrować albo wysterylizować

mosmag
2014-07-06 17:47:57
Ocena: -13(glosow:15)-+
Obłudni Polacy, którzy popieraja aborcję, NIKT Z WAS NIE MA RPAWA ODBIERAĆ KOMUŚ ŻYCIA, tylko Bóg o tym decyduje, a jeśli nie chcesz dziecka to oddaj a nie zabijaj!- proste! Tak samo lekarza nie można przymuszać do tego. Tak właśnie wygląda ta wasza nowoczesność, pluję na nią. Wolę być tradycjonalistą niz pójśc potem za to do piekła, bo pewnie nie wiecie ale aborcja jest duzo ciężej karana niż zabójstwo - warto się nad tym zastanowić.

bajubaju
2014-07-07 00:54:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
Obłudny katolu. Zgodnie z wolą boga wszyscy mają wolną wolę, a ty nie masz prawa ludzi sądzić. Zostaw osądzania ludzi na sąd ostateczny. Jakim ty tam jesteś tradycjonalistą?!?! Używasz internetu, nosisz ubrania z mieszanych włókien, kiedy ostatnio zarżnąłeś baranka i spryskałeś krwią swój domowy ołtarz? D@pa z ciebie nie tradycjonalista. A tak na marginesie, to polecam lekturę książki pod tytułem "Biblia starego i nowego testamentu". Warto sobie przeczytać zanim zaczniesz się nazywać 'tradycjonalistą'. Tylko uważaj, bo ten kawałek wyjaśniający że piekło ani niebo nie istnieją będzie

milorda
2014-07-09 10:57:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie, nie wiem, że jest ciężej karana- tzn kociołek do smażenia jest bardziej gorący? czy diabeł ma ostrzejsze widły? Obłudni to są ludzie na świeczniku, którzy gęby wycierają sobie frazesami, a po cichu robią jak im wygodnie( bo ich sytuacja jest wyjątkowa). Nikt nikogo nie zmusza do aborcji, antykoncepcji, rozwodu. To nie jest obligatoryjne.

jacek.jacek
2014-07-06 14:58:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fati65
2014-07-06 11:57:15
Ocena: 10(glosow:16)-+
Ten pan powinien teraz płacic za każdy dzień podtrzymywania przy życiu tego noworodka . Zapewne psychicznie matkę tego dziecka załatwił na długie lata . Niech zmieni specjalizację na stomatologa lub dermatologa tam nie będzie miał problemów z sumieniem .

Cytro
2014-07-06 10:59:55
Ocena: 4(glosow:14)-+
Jak pis dojdzie do władzy to zapomnijcie o seksie przedmałżeńskim. Ciemnogród.

PermBan
2014-07-06 16:21:55
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jak dalej PO zostanie przy władzy - to zapomnij o seksie "przed i po" małżeńskim, a zdjęcie/plakat syna/córki powiesisz sobie nad łóżkiem - jak dzisiaj młodzież wiesza samochody, lub dziewczyny. ZWYCZAJNIE - NA UTRZYMANIE DZIECKA CIĘ NIE BĘDZIE STAĆ!

pejopejo
2014-07-06 10:17:19
Ocena: 4(glosow:6)-+
czy jak dalej będziecie zmieniać prawo to będzie można używać szczepionek? ,robić przeszczepy ? ,a czy wszyscy homoseksualiści trafią za kratki czy jednak oszczędzicie tych w koloratkach?

caleanka
2014-07-06 08:19:46
Ocena: 4(glosow:8)-+
W wiekszosci krajow cywilizowanych , religia jest marginesem, poniewaz "margines spoleczny" jest marginalny.

caleanka
2014-07-06 07:45:47
Ocena: 4(glosow:12)-+
W wiekszosci krajow cywilizowanych, kobiety decyduja, nie religia.

jacek.jacek
2014-07-06 14:59:25
Ocena: -8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kriss92
2014-07-06 07:40:19
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ingerencja w czyjes zycie... Dajmy na to wpadlem i nie stac mnie na dziecko ani tez nie chce go a mimo wszystko ktos mi bedzie mowil czy mozna usunac czy nie... chory kraj...

czaro05
2014-07-06 14:02:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Możesz je za darmo oddać... Chyba lepiej tak niż zabić?

jurek1102
2014-07-06 22:08:16
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ta... Oddać siostruniom Boromeuszkom żeby dzieciak miał zyebane życie.

Samwise_Gamgee
2014-07-06 01:51:11
Ocena: 3(glosow:7)-+
stare rury po 10 skrobankach(kto sie skrobał za komuny, mikołaj?) trzęsą doopami że nie rodzą sie nowi niewolnicy, którzy będa zapieprzać na ich emerytury, jeszcze chwila i uchwalą przymusowe zapłodnienia hahaha, a ci swią..bliwi lekarze vide chazan czy piecha chyba myślą że kupią se miejsce u bozi zakazując wszelkiej aborcji

zucker64
2014-07-06 00:16:12
Ocena: 4(glosow:12)-+
Młodzi pewnie mnie zminusują . Moja mama kiedyś uległa prośbom i szantażowi młodej dziewczyny , mojej koleżanki(groziła że się zabije). Zrobiła aborcję wbrew swoim przekonaniom . Mama jest u progu śmierci leży pod kroplówką i ona i ja jesteśmy świadomi jej ostatnich dni . Niedawno wyznała mi ten fakt jako jedną z większych okropności jaką wyciu zrobiła . Dziewczyna która się wtedy zdecydowała na aborcję nie ma i nie może już mieć dzieci , była to jej jedyna szansa po której organizm zaprotestował i ta szansa się już nie powtórzy . Widywałem ją przez te lata sporadycznie

zucker64
2014-07-06 00:24:31
Ocena: -1(glosow:7)-+
ale w miarę jak lat przybywało widać była jak zaczyna inaczej patrzeć na dzieci . Teraz wiele by dała by nawet w najgorszych warunkach i harując za dwoje móc jednak swoje dziecko wychować . Chcę by młodzi którzy w aborcji widzą jedyną szansę na nie zmienianie komfortu życia i boją się zmian które po urodzeniu są nieuniknione spróbowali dostrzec , że być może zmienią swoje i innych życie nieodwracalnie , ale mogą tej decyzji żałować jak wisielec mocnego sznura

steffano89
2014-07-06 00:12:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
gdy by aborcja była legalna to nie było by tuska....

lexisnexis
2014-07-05 23:19:37
Ocena: -1(glosow:9)-+
Moj kolega jest ginekologiem, 99 proc klientek nas skrobanke to dziwki. Zarowno te zawodowe z burdeli i ulicy jak i tych cichodajek... z jednego odosobninego przypadku wyborcza i tefalen zrobily wielki szum

zucker64
2014-07-06 00:29:17
Ocena: -1(glosow:7)-+
ale może warto ten jeden przypadek nagłośnić i wbrew pozorom nie po to by mało odpowiedzialne małolaty mogły częściej dawać pod wpływem chwilowej chcicy , ale po to by uzmysłowić im że tak jak pies to nie zabawka , tak człowiek - także ten rosnący w brzuchu to nie flegma z nosa którą można wysmarkać

Samwise_Gamgee
2014-07-06 01:56:11
Ocena: 4(glosow:8)-+
"mało odpowiedzialne małolaty mogły częściej dawać pod wpływem chwilowej chcicy" a moze nagłośnić przypadek fagasa który jej wsadził bez gumy co ? to jest qrwa podstawowy problem w tym debilnym kraju! facet sie zleje i baj a wszyscy huzia na babe,a może by tak chooja też do odpowiedzialności pociagnąć, sama se zrobiła dzieciaka ?!a potem jeszcze siądą pajace i będą decydować czy ma rodzić czy nie, może decydujcie czy wam obcinać czy nie za bezmyślne ruchanie bez zabezpieczenia!

moczita
2014-07-06 11:15:27
Ocena: 3(glosow:5)-+
Niestety tak jest facet jak nie użyję gumki to jest okey a kobieta która w ten sposób zajdzie w ciąże od razu wyzywana jest od puszczalskich itd.W Polsce za duża odpowiedzialność zrzuca się na kobiety.Sama mam koleżankę która zaliczyła wpadkę bo mąż przyszedł pijany i ,,mu się chciało" a gumek brak.A my nie jesteśmy workami na spermę.

zucker64
2014-07-07 15:08:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Samwise_Gamgee i moczi : to smutna prawda że faceci mało myślą o odpowiedzialności za sprawy łóżkowe i właśnie to jest jedna z przyczyn dla których uważam że tak jak każdy powinni ponosić konsekwencje tego co robią . Wcale nie potępiam tych dziewczyn że tak robią , natomiast uważam że odpowiadają za SWOJE ciało i jeśli doszło do ciąży to powinny to nowe życie wychować i to wspólnie z tym który to zmajstrował . Nie potrafię się pogodzić w tym że to co w kobiecie rośnie miało by być przez nią traktowane jak glut w nosie , bo to nie jest jej ciało tylko tej istoty która życie zaczęła

bajubaju
2014-07-12 02:08:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty nie masz kolegów. Z drugiej strony to ciekawe że (podobno) lekarz nazywa swoje pacjentki "dziwki", profesjonalista!

mauri2000
2014-07-05 23:06:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
a najlepsze że o tym wszystkim zadecydowali meżczyźni ._.

gizmo88
2014-07-06 08:05:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
A kto niby miał to zrobić?

sebololo
2014-07-05 21:03:15
Ocena: 1(glosow:11)-+
70 000 zł kary dla szpitala. Ciekawi mnie czy fascynaci Cejrowskiego nadal twierdzą że każdy urzędnik powinien za swoje błędy płacić z własnej kasy? Oczywiście że nie bo w tym kraju nic nie przebija katolickiej obłudy i hipokryzji.

Evanger
2014-07-05 18:29:54
Ocena: -7(glosow:21)-+
Już poganie rozumieli (przysięga Hipokratesa), że lekarz jest od leczenia, a nie od zabijania. Jedyna uzasadniona aborcja to tylko kiedy życie matki lub dziecka jest zagrożone, ale i to nie jest taka oczywista sprawa zawsze. Przypominam, że klienta tego doktora dokonała zapłodnienia in vitro - tego typu wady są typowe dla dzieci z probówek, niestety. A aborcja szkodzi matce. Zwiększa znacznie ryzyko nowotworów, może też skutkować nieprzyjemnymi skutkami psychicznymi. Trzeba było iść do innego lekarza, paniusiu. Lecz jeśli lekarz nie będzie miał prawo odmówić aborcji/eutanazji - to ciemnogród!

klima186
2014-07-05 21:10:17
Ocena: 3(glosow:15)-+
Paniusiu heh ile w tobie pogardy dla tej osoby...a może pomyśl czy kilkumiesięczne patrzenie na umieranie dziecka w męczarniach nie niszczy psychiki? a poród nie niszczy ciała? a dziecko będzie mniej cierpieć? a lekarz ma sumienie skazywać ich na to wszystko??? ta Matka i tak będzie musiała pochować swoje Maleństwo, która Matka chciałaby długiego umierania w męczarniach dla swojego dziecka? co za obłuda! o czym ty pieprzysz tępy pajacu!

nica555
2014-07-05 21:48:38
Ocena: 3(glosow:9)-+
Doucz się ciemniaku bo uciekałeś chyba z biologii. Odsetek uszkodzeń genotypu u dzieci poczętych in vitro nie jest większy niż tych poczętych naturalnie. Ale żeby to wiedzieć to trzeba by było poczytać. Tak samo z rzekomym zwiększonym ryzykiem nowotworu po aborcji. Zastanawiam się czy tacy jak Ty wierzą w te pierdoły które odwiecznie powtarzają? :)

Caibre
2014-07-05 21:54:29
Ocena: 5(glosow:7)-+
Albo ciąża w wyniku gwałtu? Czy urodzenie takiego dziecka nie będzie tak przypadkiem dla kobiety wiązało się z poważnymi stratami psychicznymi?

bezpieczna123
2014-07-05 22:15:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
skrobanki robi sie starszym kobietom jako profilaktyka przeciwnowotworowa.

SzeResZ
2014-07-05 22:26:17
Ocena: -3(glosow:5)-+
Widać Ty dalej nie rozumiesz. Przysięga Hipokratesa to "przede wszystkim nie szkodzić". Nie ma w niej nic o ratowaniu czy zabieraniu życia. Po prostu należy wybrać zwykle taką drogę (procedurę), która nie wyrządzi lub wyrządzi najmniej szkód. No w takim przypadku jak powyżej mr. dr. wybrał jedną z najgorszych możliwości narażając matkę na duże ryzyko (dziecka nie, bo dziecko nie miało szans na więcej niż 2 miesiące życia w agonii). Ponad to podoba mi się to, że ludzie nie mają prawa decydować o sobie. Lekarz wie co jest dla mnie lepsze.

Samwise_Gamgee
2014-07-06 01:59:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
na jej miejscu podałabym bydlaka do TE i niech sie stara sądownie żeby pokrył koszty pogrzebu, skoro wymusił na niej urodzeni płodu który za chwile trzeba będzie pochować, niech te świąt..we śmeicie zaczną płacić za swoje czyny!

sambakicikici
2014-07-05 17:53:31
Ocena: -9(glosow:19)-+
nie trza się gonić z chłopami, dawać dupy na prawo i lewo, robić in vitra. to nie trza bedzie skrobanek robić.

pejopejo
2014-07-05 17:34:45
Ocena: 5(glosow:13)-+
proponuję zburzyć pomnik Kopernika,ten grzesznik śmiał twierdzić że Ziemia kręci się wokół Słońca

jestem555
2014-07-05 16:42:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
dokąd w tym państwie bedzie rządzić banda popaprańców czy Wołomin to jakieś ranczo kilku imbecyli, chyba aborcje okresla ustawa a nie kilku kretynów....

BloodyFace
2014-07-05 16:12:56
Ocena: 7(glosow:17)-+
Państwo wyznaniowe. Witamy w Iranie tzn w Polsce ...

Samsara
2014-07-05 15:28:41
Ocena: 9(glosow:15)-+
To ja przebijam - zgłaszam zakaz bezrobocia i biedy. A co, jak palić głupa to na całego, proponuje też zakazać zbyt dużego bogacenia się i chce też zakazać bycia ładnym i przystojnym, żeby pokurcze i brzydale nie cierpiały z powodu swojej brzydoty.

bezpieczna123
2014-07-05 17:34:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zakaz zakazow!

timeofhonor
2014-07-05 15:25:12
Ocena: 4(glosow:16)-+
CO za debile. Jak jest zagrożenie życia matki to aborcja jest uzasadniona ... idioci

rzyletka
2014-07-05 14:50:05
Ocena: 17(glosow:37)-+
Sama bym nie poszła na aborcję (chociaż nie wiem), ale mam wkurf*, że państwo ma zarządzać moją "d.pą" i wszystkich kobiet w Polsce. Nie jestem wierząca, ale mnie to wkurza, że mamy katolickie państwo z katolickim prawem, a co z ateistami itd.? To kobieta powinna decydować o swojej macicy, a nie państwo.

Nick-T_00
2014-07-05 15:28:00
Ocena: -3(glosow:29)-+
Hola, hola droga Pani. Zarządzaj swoją d.pą jak chcesz, ale dziecko nie jest twoją własnością. G.wno mnie obchodzi czy jesteś ateistką (ja nim jestem) czy wierzącą. Idąc dalej tym tropem zacznę kraść, zabijać itd. bo jestem ateistą i 10 przykazań mnie nie dotyczy. Tam się kończy twoja wolność, gdzie zaczyna wolnośc kogoś innego. W tym przypadku twojego dziecka (któremu współczuję).

kurwamac02
2014-07-05 16:21:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

moczita
2014-07-05 16:47:58
Ocena: 2(glosow:12)-+
Dziecko jest to istota w 100 % uzależniona od matki od momentu poczęcia po narodziny. Nie jestem za aborcją ale w przypadku kiedy dziecko ma dysfunkcje popieram ten zabieg.

bezpieczna123
2014-07-05 17:35:16
Ocena: -4(glosow:6)-+
po porodzie tez jest uzaleznione od matki, 3 miesieczne dziecko nie przezyje samo, i nie ma mowy o zabiciu w takim wypadku.

moczita
2014-07-05 17:42:37
Ocena: 1(glosow:7)-+
Po porodzie nie jest uzależnione od matki jest uzależnione od opiekuna.

bezpieczna123
2014-07-05 17:49:12
Ocena: -5(glosow:5)-+
na jedno wychodzi.

Nick-T_00
2014-07-05 22:32:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jeżeli aborcja ma podstawy zdrowotne lub ciąża pochodzi z gwałtu - jestem jak najbardziej za. Przeciwstawiam się tylko beztroskiemu usuwaniu zdrowych płodów z przyczyn "moja macica - moja sprawa".

moczita
2014-07-06 02:55:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Żyjemy w takich czasach że z antykoncepcją nie ma problemu więc każda kobieta która nie chce ciąży ma możliwości ustrzec się przed nią.

fwio
2014-07-07 14:04:33
Ocena: -3(glosow:3)-+
@ moczu... ty masz dysfunkcję i co, żyjesz, tylko co to za życie... może przygłupie zagazujesz wszystkich chorych, przecie mają dysfunkcję i już się urodzili...

moczita
2014-07-07 22:29:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dysfunkcje to ty masz:) u Ciebie się to nazywa chamstwo więc jak nie umiesz na poziomie dyskutować to zamknij mor*e:)

rzyletka
2014-07-08 12:56:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziecko też nie jest własnością państwa. Tylko popatrz przez pryzmat ostatnich wydarzeń, kobiety są zmuszane rodzić dzieci, które nigdy nie będą samodzielne, które nie będą wiedzieć co się z nimi dzieje i to jest najgorsze. Bo niby jak dziecko ma poważną wadę to aborcja jest prawnie uzasadniona, tylko szkoda, że taki lekarz burak nie usunie ciąży, no ale i potem nie da dla dziecka na pieluchy, leki utrzymujące go przy życiu, preparaty do karmienia itd. Nie dostanie nic. Tylko ciężar na plecy, to chamskie, ale nie prawda? Co do prawa do macicy, kto daje kobiecie kasę na dziecko?

rzyletka
2014-07-08 13:02:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Państwo nie daje. Moim zdaniem to powinna uzgodnić decyzję ze swoim mężczyzną, a po gwałcie czy z taką wadą, jak brak mózgu nie powinno być żadnego problemu, ani klauzuli sumienia. Ja pierniczę, a lekarz ma sumienie skazywać dziecko na cierpienie i kobietę na to, żeby patrzyła jak jej dziecko umiera dzień po dniu, jak cierpi? To jest sumienie? To żadne sumienie, po prostu umywają ręce. Nawet zapłodnienie in-vitro nie daje lekarzowi prawa do decyzji utrzymania przy życiu bardzo chorych dzieci, ostatni przypadek sławny, to nawet nie dziecko, bo z tego co mówią to ten noworodek nawet mózgu nie ma

C2ShadowMan
2014-07-05 14:38:31
Ocena: -7(glosow:15)-+
I dobrze. Bo już niektóre ku**y uważały, że skrobanie piź**ska, to jak wysmarkanie nosa. Wolność do własnego ciała? To może znieść kodeks karny i niech każdy morduje i kradnie?

bezpieczna123
2014-07-05 22:14:04
Ocena: 2(glosow:8)-+
dobrze sie mowi jak aborcja nie dotyczy:) facet to sie zawsze moze wypiac na dziecko i zyc sobie dalej, a kobieta zostaje z problemem rodzic czy nie i co dalej.

caleanka
2014-07-06 07:50:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
To kobiety sa od rodzenia, tego najbardziej chca i bez tego maja psychiczne problemy. Podobnie jak samice innych ssakow.

darkojad
2014-07-05 13:35:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wolomin, wiocha pod warszawa i wszystko jasne! Buraki bez mozgow dostaly wladze! Tak sie konczy jak proste chamy rzadza!

dziurb
2014-07-05 13:05:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
ty durny jesteś człowieku... pewnie jesteś w wieku "nadprodukcyjnym"... do dupy z taką polską demokracją...

dziurb
2014-07-05 13:01:49
Ocena: 3(glosow:5)-+
wg. prof. Chazana: części zapasowe potrzebne.. po co dziecku mózg?

antony
2014-07-05 12:43:32
Ocena: -10(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

moczita
2014-07-05 12:54:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
Może przestańmy rodzić dzieci:)

Loading121
2014-07-05 14:25:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
hahahahahhahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahaahahhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaa hahahahahahahahahhahahahahahahahhahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahaahahhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahhahahahahahahahahahaahahahahahahahahahhahahahahahahahhahaahahahahahahahah aahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhhahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaahahahahahahahahahhahahahahaha hahhahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Starbreaker
2014-07-05 15:22:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rzeznianumer5
2014-07-05 12:20:07
Ocena: 9(glosow:13)-+
Ciekawe, że ci wszyscy świętojebliwi są już w takim wieku, że ich temat aborcji nie dotyczy.

maras2604
2014-07-06 08:47:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
ciekawe ze juz zdazyles sie urodzic i ciebie juz tez nie dotyczy

Bolec1980
2014-07-05 12:10:19
Ocena: 5(glosow:15)-+
Urodzone dziecko jest anencefałem w dodatku bezczaszkowcem. Nie ma połowy główki, kawałek mózgu jest uwypuklony na zewnątrz, gałka oczna wisi i co za tym idzie nie ma połowy twarzy... I wierzcie mi - tak jest w dobrym stanie. Sprawa zrobiła się głośna, bo chodzi o Chazana, ale kobiety są zmuszane do urodzenia dzieci w o wiele gorszym stanie. To skandal i bezduszność naszego kato-zaścianka.

Starbreaker
2014-07-05 13:14:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nica555
2014-07-05 21:56:03
Ocena: 4(glosow:6)-+
a debile minusują. Uj że dziecko ma zanik tkanki mózgowej, wodogłowie, brak nosa i powiek, przepuklinę oponową. Sama radość i szczęście urodzić i patrzeć jak umiera powolutku sobie takie dziecię. Obrzydliwa hipokryzja. Zupełny brak humanitaryzmu. Nie rozumiem juz tego świata.

Jezior88
2014-07-05 11:37:11
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Starbreaker
2014-07-05 13:15:21
Ocena: 6(glosow:6)-+
Korwin się na ten temat bardzo mądrze wypowiedział. "...lekarz ma prawo odmówić nie tylko aborcji - ale np. przeszczepienia rogówki oka czy operacji łąkotki - jeśli akurat nie czuje się na silach, lub nie lubi wykonywać takiego zabiegu!! Co najwyżej lecznica zatrudniałaby się go za niższą stawkę - jako niżej kwalifikowanego. Kamieniarz ma prawo odmówić układania trylinki - bo akurat nie lubi - i nie można go do tego zmusić; co najwyżej nie zawiera się z nim umowy.

Starbreaker
2014-07-05 13:16:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tu robi się problem polityczny z normalnego ludzkiego prawa do robienia lub nie robienia tego, co się chce. Jak mówił śp.Stefan Kisielewski: "Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się problemy nieznane w żadnym innym ustroju". Gdyby nie było tej zbrodniczej instytucji - "służby zdrowia" - nie byłoby żadnego problemu."

maras2604
2014-07-05 11:28:30
Ocena: -14(glosow:26)-+
dziwne ze wszyscy opowiadajacy sie tak za abarcja zdazyli juz sie urodzic... jak mozna miec pretensje do czlowieka ze odmowil zabicia dzicka? skoro to takie moralne zeby zabijac dziecko ktore jest kalekie to zabijmy wszystkich inwalidow i kalekow po co nam klopot? jaka jest niby roznica miedzy tym juz urodzonym a tym jeszcze nie?? dla mnie mordowanie nienarodzonych bezbronnych dzieci powinno byc karana smiercia o to najlepiej przez obdarcie ze skory zywcem

mingus33
2014-07-05 12:42:33
Ocena: 3(glosow:9)-+
zabrońmy też masturbacji, to też są nienarodzone dzieci...

kurwamac02
2014-07-05 12:44:20
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

moczita
2014-07-05 12:51:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
Naćpałeś się ??? Najlepiej to jak będziemy zachowywać się jak Jezus na krzyżu! Trzeba cierpieć takie są Twoje poglądy? Dziecko nie ma szans na przeżycie.Urodziło się z duża dysfunkcją.Czasami w życiu podejmujemy decyzje gdzie wybieramy mniejsze zło i w tym wypadku aborcja byłaby tym mniejszym złem.

moczita
2014-07-05 12:52:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Starbreaker
2014-07-05 15:20:48
Ocena: -2(glosow:8)-+
Tu jest problem właśnie z legalizacją aborcji, invitro itd. Najpierw będziemy zabijać dzieci z poważnymi dysfunkcjami, bo nie mają szans przeżyć. Potem będziemy zabijać dzieci np. z zespołem downa (no bo niby jak ma sobie taki w życiu poradzić?). Invitro jest tutaj bardzo fajne gdyż praktycznie możemy sobie wybrać jakie konkretne cechy genetyczne ma posiadać dziecko. Skończy się na tym, że wszyscy będą wysokimi niebieskookimi blondynami (lub cokolowiek będzie akurat modne). Przyjdzie jedna choroba i nagle: "o ku*wa nikt nie jest na nią odporny".

Starbreaker
2014-07-05 15:24:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dlatego różnorodność genetyczna jest sprawą kluczową do przetrwania gatunku. Musimy troszczyć się o ludzi niepełnosprawnych gdyż z pozoru daleka od doskonałości konfiguracja genów może się okazać kluczową dla naszej egzystencji.

kurwamac02
2014-07-05 15:58:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zmudziak2
2014-07-05 16:01:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maras2604
2014-07-05 16:28:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
mingus masturbacji nikt ci nie zabrania, klep sobie do woli. ale wytlumacz mi w takim razie w ktorym momencie czlowiek staje sie czlowiekiem? ten w lonie matki nim nie jest? a jak go wyjmiemy to jest?? dla mnie poprostu jest to takie same morderstwo jak zabicie noworodka zaraz po urodzeniu czy tydzien puzniej, wy patrzycie na to inaczej, nienarodzone mozna rozpuszczac kwasem a po urodzeniu za klapsa rodzicow do puchy wsadzac, dla mnie nie logiczne

kurwamac02
2014-07-05 16:48:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2014-07-05 16:53:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

moczita
2014-07-06 03:02:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
Lubie wypowiedzi mężczyzn w tym temacie. Ch*ja się na tym znają a najwięcej kłapią dziobami ...

maras2604
2014-07-06 09:00:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maras2604
2014-07-06 09:11:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maras2604
2014-07-06 09:55:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
moczita szkoda ze twoja matka tego mniejszego zla nie wybrala..

kurwamac02
2014-07-06 10:31:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

moczita
2014-07-06 11:01:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
No właśnie nie. Uważam że ginekologami powinni być tylko mężczyźni bo są konkretni. Drażnią mnie tylko wypowiedzi mężczyzn (w tym wypadku nazwę trywialnie ,,płodziciele" ) którzy nigdy nie byli w podobnej sytuacji i zapewne nie będą a są najmądrzejsi w tym temacie.

LoganX87
2014-07-05 11:05:47
Ocena: 4(glosow:10)-+
Ciemnogród...

wiskad
2014-07-05 10:33:50
Ocena: 5(glosow:7)-+
A czy nie prościej by było wyznaczyć w każdym województwie po jednym przynajmniej szpitalu, gdzie takie legalne aborcje by się wykonywało? Cała ta dyskusja byłaby zbędna...

ZeuS112
2014-07-05 10:56:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie prościej, jeden szpital w województwie? A kto będzie finansował dojazdy do szpitali oddalonych o kilkadziesiąt km? Poza tym, każdy szpital podpisując kontrakt z NFZ wie jaki jest zakres jego działań a teraz nagle zachowują się jakby nie wiedzieli.

qurqurqor
2014-07-05 11:00:03
Ocena: 3(glosow:13)-+
I jeszcze co? Może apteki z antykoncepcją tak z 1 na 100 tyś mieszkańców! A prezerwatywy to tylko w dwóch kioskach... Nie popadajmy w paranoje! Aborcja jest legalna i każdy szpital ma obowiązek ją wykonywać. Trzeba ukarać Chazana przykładnie i sprawa się wyjaśni. Lekarz który ma wykonać zabieg może się na klauzulę sumienia powoływać ale nie dyrektor szpitala! Jeżeli wszyscy ginekolodzy w szpitalu odmawiają to powinien to zrobić ordynator lub dyrektor (jeśli akurat jest ginekologiem)to jest ich obowiązek! A Chazan jeszcze podszedł pacjentkę grając na czas tak żeby nie mogła legalnie usunąć!

bezpieczna123
2014-07-05 11:03:07
Ocena: 2(glosow:8)-+
kazdy sam sobie moze finansowac rozwiazywanie wlasnych problemow, to sie nazywa odpowiedzialnosc i ponoszenie konsekwencji. Poki co polki tlumnie odwiedzaja brytyjskie kliniki Mary Stopes placa kupe kasy za legalna aborcje i ciesza sie za taka mozliwosc. Polki sa tam jedna z najczesciej odwiedzajacych narodowosci.

wiskad
2014-07-05 12:46:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Zeus112 A kto finansuje dojazdy po kilkaset kilometrów pacjentów np. onkologicznych? Poza tym, gdyby niektórym nie wyskrobali mózgu, rozumieliby co znaczy słowo "przynajmniej".

mingus33
2014-07-05 12:48:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
bezpieczna... jak ktoś ma dziecko które sie nie rozwija własciwie to ma sobie sam finansować, ale jak masz wyrostek do wycięcia albo złąmaną nogę to już nie chcesz za zabieg zapłacić sama? ogarnij sie. usunięcie ciąży kosztuje mniej niż utrzymanie sierocińca.

bezpieczna123
2014-07-05 14:49:59
Ocena: -4(glosow:6)-+
a w ktorym miejscu ja cos takiego powiedzialam? smieszy mnie ze ludzie pakuja sie w klopoty a pozniej chca zeby ktos im fundowal darmowe wyjscie z sytuacji. za wszystko w zyciu sie placi.

rzyletka
2014-07-05 15:00:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nawet aborcja wykonywana na fundusz nie jest darmowa. Pracujesz, płacisz podatki, podatki od podatków, wszystko idzie do budżetu, potem do NFZ i czyje to pieniądze? Nasze! Więc nie ma darmowej służby zdrowia, chyba tylko dla tych co całe życie leżą albo chleją i do PUP-u idą tylko po ubezpieczenie (na które płacimy my wszyscy). Więc jak kobieta pracowała, to nie jest darmowe wyjście z sytuacji, zapłaciła ta to.

bezpieczna123
2014-07-05 17:37:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
niektore zabiegi sa drozsze niz nasze skladki moga pokryc. choc fajnie by bylo gdyby mogly. Zeba wyrwac nie mozna za darmo a co dopiero aborcja.

mingus33
2014-07-13 18:45:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
w cywilizowanych krajach jakimś cudem da się wyrwać zęba jak również zrobić wiele innych zabiegów na kase chorych, a przecież składki są na podobnym poziomie. przy tym każdy powinien mieć tą możliwość wyboru, czy chce aborcji czy nie.

anemik123
2014-07-05 10:27:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
Postinor załatwia sprawę koszt około 70 zł

bezpieczna123
2014-07-05 10:24:11
Ocena: 8(glosow:38)-+
pojdzmy krok dalej i zakazmy rozwodow i porzucania dzieci - skoro kazdy ma wychowywac dzieci ktore zrobil to niech przymus bedzie od poczatku do konca.

caleanka
2014-07-06 08:12:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jaki bedzie nastepny krok? Zakaz znoszenia jaj przez kobiety? Zakaz szukania sponsora? Czas zeby kobiety dowiedzialy sie jakie konsekwencje wynikaja z uprawiania seksu w celu znalezienia "sponsora".

JeBusChytrus
2014-07-05 10:21:24
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zimny21
2014-07-05 10:53:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
wiąść? Poziom ortografii adekwatny do poziomu wypowiedzi

ZeuS112
2014-07-05 10:54:25
Ocena: 4(glosow:10)-+
wziąść? Naprawdę? Prawo jest po to by go przestrzegać, kobieta miała pozwolenie i wskazania do aborcji a lekarz nie dopełnił obowiązków.

alav
2014-07-06 15:39:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
@ZeuS112 według polskiego prawa każdy lekarz może odmówić wykonania kontrowersyjnego (dla lekarza) zabiegu jakim jest aborcja

cymboriki
2014-07-05 10:20:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
Cofamy się do epoki kamienia łupanego.

moczita
2014-07-05 09:48:44
Ocena: 1(glosow:9)-+
Przykro mi że Polska była zaściankowym państwem i robi wszystko żeby takim pozostać.

beeveer
2014-07-05 02:22:52
Ocena: 7(glosow:15)-+
mam nadzieję że facet dalej będzie kierował się sumieniem, wexmie odpowiedzialność za swoje czyny i 70tys kary zapłaci z własnych pieniędzy. jeśli nie, to tradycyjnie okaze się dwulicowym zakłamanym sku..nem

Nasi
2014-07-04 20:44:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie wiem czy zgodne z prawem, ale to się nazywa demokracja, gdzie większość ma rację:D Witamy w raju :P

MaxMaksimow
2014-07-04 21:00:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
hm wiekszosc? to tylko paru radnych wiec gdzie tu wiekszosc. Choc z drugiej strony tych radnych wybrala wiekszosc.

stary.kocur
2014-07-05 18:21:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za parę miesięcy ta większość ma szansę odwołać oszołomów.

dryga4ever
2014-07-04 15:38:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

admin1944
2014-07-04 21:00:39
Ocena: 4(glosow:8)-+
TAK KIEDYS WPADALY LEWE PIENIAZKI TEMU NA FOTO - TERAZ STARA NIEDOLEGA ZAPOMNIAL JAK TO SIE ROBI I NA KOLANACH POSZEDL DO CZARNYCH PODPISAC CYROGRAF !!.CHORAGIEWKA GORALSKA ??.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bolesna prawda
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
główna
Dodano: 05.07.2018, 13:31:53   przez: qbus91
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 68Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0