lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 09.08.2014, 20:41:04   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 180  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(171)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
malakuku
2014-08-09 22:21:10
Ocena: 89(glosow:235)-+
facet ma rację-gdzie tu wiocha?podpisuję się obiema rękoma pod jego słowami.

jolantadebska
2015-01-10 22:12:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja p...ę jak można tak p...ć karm tych z Etiopii a oni przyjdą i bombę Ci podłożą . a co do reszty to ręce opadają

giaur500
2014-08-25 09:04:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie, nie przesadził

polskistudent
2014-08-14 00:31:28
Ocena: -1(glosow:17)-+
Komuś kończy się chyba kasa i popularność. Nie wiem, czy gadanie na temat i tak już wrażliwy i nie do końca pewny jest uwarunkowany faktyczną troską czy też jest tylko sposobem na przypomnienie o sobie. Co do samego molestowania w kościele katoliskim - proszę zauważyć, że zdecydowanie łatwo jest rzucać podejrzeniami i nawet jeśli dane oskarżenie okazuję się fałszywe to zdecydowanie gorzej jest się wybronić osobie duchownej niż np. urzędnikowi państwowemu róznego typu.

tomeknaruto
2014-08-13 01:34:53
Ocena: 3(glosow:15)-+
Papież nie chciał żeby ktokolwiek kiedykolwiek i gdziekolwiek stawiał mu pomniki lub cokolwiek w tym stylu. Poleci minus? To jesteś idiotą, bo można znaleźć cytat jak o tym wspomina.

herbataizelki
2014-08-13 09:27:16
Ocena: 7(glosow:9)-+
To prawda, ale co zrobisz... "Fanklub papieża wie lepiej, co jest dobre."

spacz
2014-08-13 01:03:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ktos96254
2014-08-12 17:19:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kazsu
2014-08-12 16:56:33
Ocena: 3(glosow:9)-+
Facet ma słuszność. Teraz wszystko wychodzi. Franciszek dobierze im się do tyłków. A może do tego oddadzą zagrabione majątki.

jurek1102
2014-08-12 22:30:40
Ocena: -1(glosow:11)-+
Franciszek jak narazie tylko wiele obiecuje. Nie robi dokładnie nic poza pięknymi obietnicami.

murinforte
2014-08-12 22:33:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
za mało się modlisz

Madmax49
2014-08-12 16:49:13
Ocena: 3(glosow:11)-+
Wistblade A czy Ty swoją wiarą i modlitwą nakarmiłeś jakieś dziecko w Etiopii, uratowałeś życie zwierzęciu, zmieniłeś obecny rząd, poprawiłeś stan emerytalny, uzdrowiłeś służbę zdrowia, nakłoniłeś kogoś do zmiany utartych poglądów... odpowiem za ciebie NIE. Więc zamilcz.

Wistblade
2014-08-13 09:35:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie wierze głąbie, naucz się czytać ze zrozumieniem ty gimbusie bezmózgi. To że napisałem opinie o papieżu nie daje podstaw do wiary w cokolwiek. Nie wiem czy WY macie jakiś problem z używaniem tego co macie na karku czy trzeba wam wszystko tłumaczyć.

Madmax49
2014-08-13 19:45:40
Ocena: -5(glosow:5)-+
Po pierwsze nie jestem i nigdy nie byłem gimbusem,po drugie nie wyzywaj,jeśli nie masz dobrych argumentów do rozmowy (tylko na tyle Cię stać)? Po wtóre,po co się tak prujesz jak ostatnia szmata skoro piszesz,że jesteś niewierzący? SBR17 napisał :"Uzdrowienia nie są naukowo udowodnione zatem to pomijamy." i to dało mi powód aby sądzić,że jesteś wierzący....

fudier
2014-08-12 15:06:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ethnie
2014-08-12 12:37:58
Ocena: 12(glosow:18)-+
papież niby zniszczył komunizm? Jak? Komuna upadłą bo był to niewydolny ekonomicznie kolos na glinianych nogach

jurek1102
2014-08-14 23:11:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak samo zniszczył komunizm jak uzdrawiał chorych. Ludzie są debilami i tyle.

zbigniewboniek
2014-08-20 11:52:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
zatem udowodnijcie swoje tw(p)ierdzenia lewackie głupki :)))

kermitzaba87
2014-08-12 12:23:43
Ocena: 8(glosow:10)-+
To jest jego opinia, każdy ma prawo do swojej. Ja mam swoje zdanie na ten temat ale on ma swoje. Czy nie na tym polega wolność słowa?

turkus85
2014-08-12 12:21:14
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ja się z tym zgadzam.Mohery oczywiście ślepo wierzą w księży itp. Jakby co zawsze się winę na dziecko zwali. Dla mnie papież dawno przestał być autorytetem

czacha666_2004
2014-08-12 12:46:59
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wierzą, bo już nie są dla nich w wieku poborowym, więc na tej grupie czarny książę gwałtu nie poczyni, dlatego dla nich ten problem to abstrakcja.

erhaminus
2014-08-12 11:50:33
Ocena: -3(glosow:17)-+
A w lustrze swoją durną mordę może [znaleźć]. Sam najchętniej bym za jaja powiesił pedofilii, ale w przeciwieństwie do tego tumana pamiętam jak wiele JP II zrobił. Obecne status quo bardziej należy przypisać kardynałom i biskupom = quasi-mafijnym układom. No ale by tym się zainteresować to trzeba coś więcej niż podążać za debilną modą.

rbk17
2014-08-12 11:59:47
Ocena: 3(glosow:13)-+
Wszscy w kółko gadają ile to on nei zrobił ,ale co konkretnie - zapobiegł jakiejś wojnie? Uzdrowienia nie są naukowo udowodnione zatem to pomijamy.

Wistblade
2014-08-12 12:10:09
Ocena: -9(glosow:13)-+
RBK17 a czy ty swoją paplaniną uratowałeś jakieś dziecko przed pedofilem ?? nakarmiłeś jakieś dziecko w Etiopii, uratowałeś życie zwierzęciu, zmieniłeś obecny rząd, poprawiłeś stan emerytalny, uzdrowiłeś służbę zdrowia, nakłoniłeś kogoś do zmiany utartych poglądów... odpowiem za ciebie NIE.

erhaminus
2014-08-12 12:13:07
Ocena: 1(glosow:13)-+
rbk17 Oczywiście że tak, a jak myślisz, dlaczego jeszcze za swojego życia już był symbolem (pozytywnym)? Jeśli pytasz o wojnę to konkretnie -- był współautorem rozkładu ZSRR (obok Thatcher i Reagana). Jeśli w ogóle cokolwiek ci ten skrót mówi, bo młodzież niestety często kończy edukację historii [nie ze swojej winy zresztą] przed XX w. Czytajcie więcej, interesujcie się, nie opluwajcie, słuchając propagandy.

caleanka
2014-08-12 12:35:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
@rhminus - jestes zblakana owieczka i potrzebujesz ikony i pasterza, myslacych za Ciebie i wskazujacych Ci droge. Walesa i JPII sa takimi ikonami, ktorym przypisuje sie wszystkie mozliwe zalety i wnosi na piedestal. Historia jednak weryfikuje takich ludzi i ich blask blednie.(jezeli nie zrozumiales to idz do ksiedza, on Ci powie ze jestem "lewakiem", tak teraz nazywaja wszelka krytyke)

Wistblade
2014-08-12 14:51:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Caleanka ty lamusie miałeś się już nie wypowiadać na łamach tego portalu czyżby powrót sił ?? Tak gromnie zapowiadana emerytura tudzież dożywotnia przerwa od Nas, niekompetentnych i wrogo do Ciebie nastawionych ludzi, nietolerancyjnych i o zgrozo posiadających własne zdanie, była tylko farsą i mydleniem oczu ?? HAHA

caleanka
2014-08-12 19:34:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
@westblade - lepiej nie potrafisz i na temat? Katolibanie beretowo moherowy.

Wistblade
2014-08-13 09:40:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Caleanka potrafię dużo więcej niż twój mały móżdżek jest w stanie pojąć. Alkohol Ci wyżarł mózg już czy tak jak reszta nie potrafisz myśleć ? Boże bronie papieża więc muszę być katolikiem zapewne, idź doucz się gdzieś.

jasiekr
2014-08-12 11:30:09
Ocena: -6(glosow:18)-+
żeby być modnym i móc zaistnieć w TV trzeba opluwać kościół. proste :)

caleanka
2014-08-12 14:44:03
Ocena: -2(glosow:6)-+
Emerytowani profesorowie z PRL istnieja na Radio MA-Ryja i Trwam, z powodu na niskie emerytury.

jasiekr
2014-08-12 11:27:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dominv
2014-08-12 10:45:32
Ocena: 6(glosow:10)-+
kosciol to od dawna instytucja majatkowa dorzaca do jak najwiekszego wzbogacenia i nierobstwa a nie miejsce gdzie ludzie sie modla, ewangelie sa wybrane przez sobory (jest ich wiecej niz kilka oficjalnych, reszta uznana za herezje), czyli de facto nakazuja czytac ludziom to co jest dla kosciola wygodne, zreszta historia istnienia kosciola jest tak dluga i zaklamana, ze szkoda gadac, tylko mlodzi ksieza z prawdziwym powolaniem moga zmienic podjescie mlodych do kosciola jako budynku/instytucji

fwio
2014-08-12 10:26:23
Ocena: -3(glosow:13)-+
tefałenowski autorytet na miarę Lemańskiego...

zouo
2014-08-12 10:22:50
Ocena: 4(glosow:12)-+
Jakubik ma rację. Nie ma wiochy. A jeśli chodzi o Polańskiego to w jakimś kraju jest ścigany do dzisiaj. Druga sprawa jest taka że to właśnie księża nie są ścigani za swoje wyczyny.

turkus85
2014-08-12 12:22:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polański jest ścigany w USA i we wszystkich krajach z którymi mają umowę o ekstradycji w Polsce również.

zbigniewboniek
2014-08-12 10:01:26
Ocena: -1(glosow:19)-+
Zabawne jak nagle wyskakuje Pan Jakubik i robi za autorytet moralny:) Aktor serialowy, kompletnie nieudolny i mierny zawodowo, który jedyne z czego słynie to z faktu że lubi sobie wciągnąć kreseczkę lub dwie:)

mix22
2014-08-12 09:58:39
Ocena: 4(glosow:10)-+
przesadził ? powiedział niestety prawdę

megasam1
2014-08-12 09:32:10
Ocena: 0(glosow:8)-+
Niestety ten Pan ma racje.

latrell
2014-08-12 09:13:17
Ocena: 4(glosow:16)-+
kolejny telewizyjny autorytet,który nie chciałby sie skonfrontowac z normalnym człowiekiem, bez scenariusza.

kuboll1
2014-08-12 08:18:04
Ocena: -4(glosow:18)-+
Pytanko : CZY KSIĄDZ KTÓRY UPRAWIA SEKS Z 13stolatką to pedofil??? Bo dla mnie tak i uważam że taki ksiądz to kawał gnoja. Dla jureczka Polański (seks z 13)to już nie pedofil. Jakiś idiota poniżej pisze o włosach łonowych ,piersiach ,okresie - czyli Polański najpierw sprawdzał czy to wszystko ta dziewczynka ma a dopiero potem d.... AHA -PROSTE- ALE NIE ROZUMIEM .Może ci księża też sprawdzają takie rzeczy!! GÓWNO MNIE TO OBCHODZI --DLA MNIE 13STOLATKA TO DZIECKO. ALE WIDOCZNIE LEWICOWCY MAJĄ INNE STANDARDY DLA KSIĘZY ,A INNE DLA SWOICH. Zwykła obłuda

kuboll1
2014-08-12 08:21:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
PS. jurku kłamliwo gnido pokaż mi kiedy broniłem księdza pedofila??

vacarius
2014-08-12 09:16:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Księża to gorsi pedofile niż Polański bo perfidnie wykorzystują wiarę w Boga dziecka. Ale nie usprawiedliwiam Polańskiego też jest zły bo upił tą swoją 13 łatkę i otumanił swoją sławą. Co innego ciapci i cyganie, którzy biorą za zony trzeźwe 13 latki za ich zgodą i za zgodą rodziców. Ale gdy 13 latka nie chce wychodzić za mąż za 40 latka to nikt nawet rodzice nie powinni jej zmuszać. Wykorzystywanie sytuacji typu uczenia-nauczyciel przez nauczyciela. Lub ministrant-ksiądz powinny być surowo karane. Nawet gdy ministrant lub uczennica ma 15 lat skończone.

vacarius
2014-08-12 09:22:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
Upijane 15 latków aby wykorzystać seksualne powinno być traktowane na równi z pedofilią. Nauczyciel który wykorzysta swojego 15 letniego, lub ksiądz który wykorzysta 15 letniego ministranta ucznia też powinien być traktowany jak pedofil. Dziś nie jest bo wiek dopuszczenia to 15 lat. Czyli księża mogą 15 letnich ministrantów straszyć bogiem i wykorzystywać. Wymajać im ze bóg tak chce. Bo zakaz seksu dotyczy tylko stosunku nauczyciel uczeń a nie ksiądz ministrant. Powinni dopisać też księdza i ministranta. I pracownika młodocianego i pracodawcę.

kuboll1
2014-08-12 09:50:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Świetnie! POTĘPIAM pedofilię i dostaję minusy.

kuboll1
2014-08-12 10:40:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Vacarius tworzysz dla mnie mnie dziwne teorie.Ksiądz tak samo jak nauczyciel ,reżyser itp. wykorzystuje swoją pozycję społeczną i autorytet.DLA MNIE KAŻDY KTÓRY WYKORZYSTUJE DZIECKO TO PEDOFIL I GNÓJ.Lewica na zachodzie już dawno dążyła do legalizacji tego zboczenia -teraz przycichła bo wykorzystuje to zjawisko do walki z kościołem.WIDAĆ WYRAŻNIE ŻE DLA NIEKTÓRYCH NIE LICZY SIĘ DOBRO DZIECKA TYLKO WAŻNE JEST TO ŻE WYSTĘPUJE TAM KSIĄDZ

LuskaI23
2014-08-12 10:41:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Każdy pedofil jest tak samo zły, nie można mówić że jeden jest gorszy a drugi leszy rzez pryzmat ich profesji. Dla dziecko to taka sama krzywda. Ksiądz nie wykorzystuje wiary dzieciaka, bo co taki dzieciak wie o wierze? Nic. PEDOFIL TO PEDOFIL i nie ma co dyskutować czy jest taki sraki, czy pracuje tu czy tu.

vacarius
2014-08-12 11:21:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ale co gdy ksiądz wykorzystuje swoją pozycje aby uprawiać seks z 15-18 letnim ministrantem lub jakąś 15-18 letnią wierzącą dziewczyną z chóru kościelnego? Pedofilią to już nie jest bo prawo dopuszcza seks z osobą 15 letnią. Lecz jednak sk.rwysyństwem nadal jest. Bo ci młodzi ludzie nie przychodzą do kościoła dla seksu. A często ksiądz wykorzystuje wiarę młodych ludzi dla zaspokajania swoich zachcianek. Czemu ksiądz może wykorzystywać swoją pozycje do seksu z wiernymi a nauczyciel nie może? Przecież ksiądz ma większy wpływ i więcej możliwości na wykorzystanie swojej pozycji.

kuboll1
2014-08-12 11:51:42
Ocena: 0(glosow:6)-+
Luśka dzięki jak czytam jurka czy vacariusa tutaj ,to ręce opadają z rozpaczy.Oni nigdy o dziecku tylko ksiądz ,ksiądz ,ksiądz........

kuboll1
2014-08-12 11:53:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Vacarius gdzie ty wyczytałeś że KSIĄDZ MOŻE A NAUCZYCIEL NIE MOŻE?????

LuskaI23
2014-08-12 12:22:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ksiądz nie ma prawa uprawiać seksu z 18 latkiem ani nawet 30 latkiem, bo jest księdzem. A jeśli jakiś 18 latek przychodzi do kościoła modlić się, i daję się wyru*chać księdzu bo ten mu o Jezusie nagadał czy o czymś innym, to znaczy że jesteś totalnym debilem. Jak można wykorzystać czyjąś wiarę do zaciągnięcia do łóżka bo nie rozumiem?!I 18 lat to już osoba dorosła więc w tym przypadku nie ma mowy o pedofilii. Ja widzę PEDOFILA a nie pedofila księdza, pedofila nauczyciela, pedofila lekarza itp. I NIKOMU nie wolno gwałcić ani molestować, NIKOMU.

Wistblade
2014-08-12 02:40:08
Ocena: 3(glosow:11)-+
Tak jakby jedna osoba, nawet tak ważna jak papież, była w stanie wpłynąć na mafię kościelną. Tamten świat toczy się innymi prawami, gdyby można było to poukładać to już dawno by się tak stało. To tak jak w polskim rządzie, kilka osób nic nie zdziała bo 99% zdecydowanie utrudni Ci życie a jeśli zaczniesz odnosić jakieś sukcesy to znajdą jakieś fikcyjne rzeczy i zniszczą Ciebie jako osobę. Nie zgadzam się że słowami tego podstarzałego szukającego rozgłosu aktorzyny.

Verathez
2014-08-12 03:50:53
Ocena: 3(glosow:13)-+
Widzę, że wszyscy "wierzący" świetnie radzą sobie z usprawiedliwianiem nieudolności KK. Nawet jeśli nie byłby w stanie wpłynąć (co jest bzdurą) to JP2 nie próbował nawet wpływać. A dlaczego bzdura? Bo jeśli papież wyszedłby przed szereg i przyznał chociaż, że problem pedofilii wśród księży istnieje to zmieniłyby się nastroje trzódki KK. JP2 musiał wiedzieć tylko nie chciał tematu poruszać bo źle wpłynęłoby to na koniunkturę KK

Wistblade
2014-08-12 10:45:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzisz zamiast zdjąć klapki z oczu, walisz kontrę nawet się nie zastanawiając. Czy w moim poście jest zawarta choć minimalna ilość tekstu mówiąca o tym że wierze ?? opisałem kościół nawet jako mafię co dla Ciebie jest pewnie symbolem wiary. Idź być debilem gdzie indziej. Napisałem tylko że walka jednostki z tłumem jest skazana na porażkę. Poza tym nikt "materacem" nie był tak więc wypowiadanie się co mógł a czego nie pozostawmy innym a nie domorosłym ekspertom z dziedziny zwalczania przejawów katolicyzmu. Verathez w dupie byłeś, gówno widziałeś...

jurrek
2014-08-12 01:13:48
Ocena: 7(glosow:9)-+
Jan Paweł II był uparty do końca,Natomiast Benedykt - kilkunasty wypiął się wziął EURO -pensję i poszedł na zasłużoną emeryturę. Typowy mądry Niemiec

jurek1102
2014-08-12 11:12:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
Tylko że Benedykt wydalił ze stanu kapłańskiego całą kupę pedofilów, a JP2 udawał że problem nie istnieje.

minimale_ldz
2014-08-12 00:33:53
Ocena: -4(glosow:20)-+
to desperacja. 50 na karku, kariera taka sobie, myśli że jak powłazi w dupę komuchom i wyborczej, to go zasypią ofertami, bo już będzie swojak. typowe w prl-bis.

bialy_pielgrzym
2014-08-12 00:26:50
Ocena: 2(glosow:10)-+
Widać, że na stronkę uczęszcza coraz mniej "starszych" ludzi żyjących w czasach kiedy on żył- pewnie dlatego, że starsi ludzi opuszczają szeroko rozumiany internet bo już na niego czasu nie mają ponieważ muszą zajmować się pracą, rodziną itp. Sprawy polityczne załatwia się na poziomie politycznym. Sprawy podatków na poziomie fiskalnym. Sprawy administracji lokalnej na poziomie gmin i powiatów. Tak więc dlaczego Jan Paweł II miał się obnosić publicznie z przypadkami zwyrodniałych księdzów ? Czy jest to "zamiatanie pod dywan" ?

jurrek
2014-08-12 01:23:53
Ocena: -5(glosow:5)-+
Tak to prawda.To co starsi domagali się w internecie drastycznych podwyżek emerytur i co było zapisane w ustawie.Ale na szczeście wzrost gospodarczy nie nastąpił.Nawet teraz nie ma chętnych,kto zapieprzał by za głodową pensję na emerytury ubeckie. Dlatego nastąpiła stagnacja ludzi starszych w internecie. Kościół kojarzy się głównie z tym że trzeba dać na tacę a on pomaga przeżyć ludziom biednym,ale tylko przeżyć

bialy_pielgrzym
2014-08-12 00:25:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nil72
2014-08-12 00:09:07
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pablo1122334455
2014-08-11 23:41:51
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-08-11 23:42:32
Ocena: 0(glosow:10)-+
No ja jestem w szoku :)

Starbreaker
2014-08-11 23:53:08
Ocena: -7(glosow:15)-+
jesli "pozytywna zmiana"="o jeden więcej debilizm do kolekcji pierdyliarda debilnych najazdów na papieża na głównej" to tak, masz rację.

jurek1102
2014-08-11 23:55:33
Ocena: 1(glosow:15)-+
Dlaczego debilnych? To o papieżu nie można powiedzieć nic złego? Miał same zalety?

nil72
2014-08-12 00:13:38
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Enyo
2014-08-11 23:26:50
Ocena: 11(glosow:21)-+
Wyrywanie jednego zdania z całego wywiadu po to, żeby zrobić sensację wydaje mi się trochę nie fair. Niemniej jednak Jakubik mówił bardzo sensownie o kościele w ogóle, pozwolę sobie na cytat: "Odrzuca mnie od polskiego Kościoła jego podobna politykom pazerność na władzę i pieniądze. Kościoła ingerującego w sztukę, której nie rozumie, i wszelkie dziedziny życia społecznego." Dobrze powiedziane.

Marqs137
2014-08-11 23:04:19
Ocena: 5(glosow:23)-+
Dobrze mówi, ale katolicy znów zaczną wyć ze obraza ich prymitywne uczucia religijne :D

lemingjager
2014-08-11 22:48:09
Ocena: -13(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SzeResZ
2014-08-11 22:37:23
Ocena: 7(glosow:25)-+
Oczywiście, że dobrze powiedział. JP II spotykał się z młodzieżą, jeździł po świecie, wygłaszał więcej przemów niż inni papieże a tematu pedofilii wśród księży, która za jego czasów zyskała na "popularności" nie poruszył ani razu. Bardzo zręcznie tematu i udawano, że coś takiego jak pedofilia wśród księży nie istnieje i nigdy nie istniała.

C2ShadowMan
2014-08-11 22:27:42
Ocena: -1(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DXPac
2014-08-11 22:27:10
Ocena: 7(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kranik123
2014-08-11 22:33:58
Ocena: -5(glosow:25)-+
Kolejny gimbus nie mający żadnej rzetelnej wiedzy, jedynie powielający usłyszane plotki. Swoją drogą jeśli pedofilie piszesz z dużej litery musi byś ci ona bardzo bliska. Gdzie czytałeś o tym że JP 2 z całej siły bronił pedofilów??

an23dy
2014-08-11 22:20:30
Ocena: 0(glosow:18)-+
Jaki tam znany aktor,w czym on grał? Jak on to znany aktor to ja Kardynał.

jurek1102
2014-09-05 22:06:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
No w Ojcu Mateuszu ani Plebani to nie grał.

martin987
2014-08-11 22:20:28
Ocena: 6(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Verathez
2014-08-12 03:41:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
Kolejny z tekstów dla ciemnych mas. "Nie sądz innych bys sam nie byl sadzony" - to na jakiej bazie przyznają pokutę za grzechy?

max996
2014-08-11 22:08:29
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dopiero obecny papież złapał za kłaki całą tą instytucje i robi tam porządek .

jurek1102
2014-08-11 22:14:23
Ocena: -5(glosow:17)-+
A niby co robi? Pedofila Wesołowskiego jakoś wydać nie chce. Ten papież tylko mówi to co chcemy usłyszeć a robi dokładnie to co poprzednicy.

Kranik123
2014-08-11 22:24:27
Ocena: 3(glosow:11)-+
jurek1102 - "27 czerwca 2014 Stolica Apostolska podjęła decyzję o karnym wydaleniu ks. abp. Józefa Wesołowskiego ze stanu duchownego." Nawet wikipedia wie lepiej od ciebie jurku-siurku. Gimbusy łykają twoje rewelecje, ale nie ma w tym nic dziwnego głupi we wszystko uwierzy.

jurek1102
2014-08-11 23:32:18
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ale nie pozwala by ten stanął przed świeckim sądem.

Verathez
2014-08-12 03:38:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jaki porządek? Aktualny papież ma po prostu lepszych ludzi od PR'u. "wydalenie ze stanu duchownego" - no bez żartów... to ma być "kara" za pedofilię? Franek to to samo gówno tylko ładniejsze opakowanie

jurek1102
2014-08-12 22:35:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Verathez, ale nie nazywaj Franciszka gównem bo jak narazie nic jeszcze takiego nie zrobił by na to zasługiwać. Trochę przesadziłeś.

czyzad
2014-08-11 21:44:30
Ocena: 1(glosow:13)-+
co racja to racja nic dodać nic ująć to obłuda i hipokryzja

kumat1985
2014-08-11 21:41:35
Ocena: -3(glosow:5)-+
bardzo nowoczesne podejscie do spawy, najlepiej zrzucić winne na kogoś....

terrorparty
2014-08-11 21:38:46
Ocena: 8(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kranik123
2014-08-11 22:02:53
Ocena: -1(glosow:11)-+
Masz taką samą wiedzę o KK jak o 12 przykazaniach. ". Nie mówię że taki jest każdy ale to co obserwuje na ulicy czasem mnie przeraża." zdaje się ze w Polsce jest jakieś 25% praktykujacych Katolków czyli ci których widzisz są różnego rodzaju ateistami.

grog
2014-08-11 22:10:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
a jakie sa te dwa nowe przykazania?

Kranik123
2014-08-11 22:19:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
Przeczytaj wypowiedż terrorparty to będziesz wiedział...

kumat1985
2014-08-11 21:33:09
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ludziom się już w głowach poprzewracało!!!!

Slavoo123
2014-08-11 21:28:07
Ocena: 0(glosow:16)-+
Taka prawda, tylko tych co minusują w oczy kole. Gdzie tu wiocha?

zonkumariano
2014-08-11 21:27:07
Ocena: -8(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2014-08-12 08:04:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Uderz w stół , a katol sie odezwie." Dla fanatykow brak argumentow.

LuskaI23
2014-08-11 21:15:52
Ocena: 1(glosow:19)-+
W ogóle bawi mnie oburzenie osób wierzących, a raczej wierzących w kościół a nie Boga. Czy naprawdę nikt nie ma prawa do innych poglądów niż Wy? Czy zaraz musicie obrażać i wyzywać? Narzekacie, że ateiści Was obrażają, szkoda że Wy robicie to samo i tego nie widzicie. Jakby powiedział coś pozytywnego to "prawdę rzecze dobry człowiek itp" ale jak powiedział negatywnie to "beznadziejny aktor, chciał zabłysnąć". Żenujące.

herbataizelki
2014-08-11 22:09:24
Ocena: 5(glosow:9)-+
Prawda jest taka, że osobami, które najbardziej się skarżą na obrazę "uczuć religijnych", no tak, nagle stają się tacy wrażliwi, są osoby, które najbardziej obrażają "uczucia religijne" innych ludzi, a także obrażają ateistów.

fekaliator
2014-08-12 00:20:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
Luśka, jestem agnostykiem, ale monotematyczne wszutki jurka przyprawiają mnie o rzygi. Dobrze płacą palikotowe pomioty za antyklery-kały

jacek.jacek
2014-08-11 21:09:15
Ocena: -4(glosow:26)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Samwise_Gamgee
2014-08-11 23:40:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Samwise_Gamgee
2014-08-11 23:43:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
no w przeciwieństwie do dzej pi tu, tu sie z tobą zgodzę katolu, pięknie grał po czy sprzedał Polskę watykanowi i jego zbokom

Kranik123
2014-08-11 21:04:35
Ocena: -1(glosow:19)-+
Po ilosći plusów widać że gimbusy uwirzą we wszystko choćby nie było na to najmniejszych dowodów, jedynie spekulacje lewaczków - nie od dziś wiadomu że gimbusiarnia to najgłupsza grupa społeczna, a takich na wiosce jest niestety pełno.

nil72
2014-08-11 21:13:59
Ocena: 0(glosow:10)-+
Masz plusa,łykają to jak pelikany

Kranik123
2014-08-11 21:41:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
Częściej musisz używać sarkazmu bo tylko wtedy piszesz coś mądrego.

Lukasz_wa
2014-08-11 20:55:27
Ocena: 3(glosow:13)-+
Świętą prawdę powiedział.

minutsa
2014-08-11 20:54:34
Ocena: -7(glosow:13)-+
Tak jak teraźniejszy papież Franciszek popierający homoseksualizm zamiast potępiać i walczyć z tym zboczeniem jest temu przychylny.

Kranik123
2014-08-11 20:44:39
Ocena: 6(glosow:18)-+
Czy Jakubik ma jakieś dowody na zamiatanie pedofilli pod dywan przez Papieża czy po prostu chce zaistnieć, ale z racji braku cycków w tajki sposób próbuje zrobić skandal?? Co do pomników sie zgadzam bo są niepotrezbne. Sex Polańskiego z 13-latką mu nie przeszkadzał.

BatNaWas
2014-08-11 20:59:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

perun12345
2014-08-11 21:11:16
Ocena: 0(glosow:8)-+
Może nie tyle co zamiatał ale zachowywał się jakby problemu nie było.

Kranik123
2014-08-11 21:37:12
Ocena: -4(glosow:8)-+
Może po prostu nie był świadom wielkości problemu (nie chodzi o ilość pedofilów bo wśród księzy jest taki sam odsetek jak wśród statystycznych mężczyzn, ale o sytuacje w których pedofilia była ukrywana), nie był jasnowidzem. Pedofilia dotyczy każdej grupy społecznej. Wśród chociażby polityków też na pewno się zdarza, ale ciężko obwiniać prezydenta czy premiera że z mównicy sejowej nie apelują w tej sprawie.

Xandu89
2014-08-11 20:24:05
Ocena: -4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Verathez
2014-08-12 03:25:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeśli coś się "wyjaśnia po cichu" to z reguły po to żeby zamieśc pod dywan. Bezsensowna wypowiedź z Twojej strony

tom89ek
2014-08-11 20:15:25
Ocena: 3(glosow:13)-+
taki sam bohater jak wałęsa... w naszym kraju nie zmienimy nic jeśli dalej będziemy wieżyć w wątpliwe autorytety... smutne ale prawdziwe...

herbataizelki
2014-08-11 20:22:25
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wierzyć, a nie wieżyć. Wałęsa sądzi, że USA musi być takim numer jeden w wolnym świecie, świecić przykładem, mieć przywództwo. USA słynące z tolerancji i w ogóle... I ten sam człowiek twierdzi, że w sejmie homoseksualiści powinni siedzieć za murem. XD

aaaggaa
2014-08-11 20:08:47
Ocena: 1(glosow:25)-+
Hipokryta świetnie pasuje dla osoby która chce swoimi wypowiedziami zaistnieć medialnie, zrobić show, by później już nic nie musieć robić tylko żyć. Kupić różowego jednorożca, dupsko wypiąć, głowę wygolić na łyso bo może gdzieś o tym napiszą. Kościół winić za pedofilii ,to jak mówienie ze każdy Polak to złodziej.Wszędzie trafi się jakaś ,,czarna owca'' ale wrzucanie wszystkich do jednego worka to przesada. Później patrzeć na słupki popularności i wkładać kasę do kiesy śmiejąc się z naiwniaków

antonio44
2014-08-11 20:35:55
Ocena: 4(glosow:18)-+
aaaggaa - "Kościół winić za pedofilii ,to jak mówienie ze każdy Polak to złodziej" - słońce Ty mojego dnia wyjątkowo łagodnie Cię potraktuje i nie powiem wprost co o Tobie myślę i Tobie podobnym, ale spróbuję chociaż wytłumaczyć. Skup się. ;) Kościół jest winny pedofilii i rozbestwienia oprawców - bo tak tylko tych czarnych zboczeńców można nazwać - bo każdy przypadek tuszuje, zastrasza nieraz ofiary, a k@tafonów którzy się dopuścili tego przenosi gdzie indziej i nieraz proceder zaczyna się od nowa. Według wszelakich prawideł i praw kto pomaga przy przestępstwie jest współodpowiedzia

antonio44
2014-08-11 20:41:03
Ocena: 5(glosow:13)-+
... współodpowiedzialny i skoro robi to organizacja, powinno się ją uznać za przestępczą. Zresztą nieraz są i byli przyrównywani do mafii bo w jednym i drugim chodzi o to samo. Co do worka, widzisz. Z przyjemnością wrzuciłbym wszystkich kieckowych, znalazł najgłębszy rów na tej planecie i zatopił wraz z krążownikiem który służyłby za balast, aby ta hołota i zaraza nie wypłynęła. Jeszcze byśmy wyciskacza łęz nakręcili jak "Titanic". :D

aaaggaa
2014-08-11 20:47:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
Antonio żaden pedofil się nikomu nie przyzna do tego co zrobił a wyrokami i ustalaniem sprawców się trudni wymiar sprawiedliwości i sądy w naszym kraju

LuskaI23
2014-08-11 21:05:23
Ocena: 1(glosow:7)-+
Czyli jak człowiek mówi źle o kościele to znaczy, że on tak naprawdę nie myśli, tylko mówi tak żeby zaistnieć w mediach? No spoko. Jakubik jest jednym z lepszych aktorów w naszym kraju, i zapewniam Cię że takie chwyty do "sławy" nie są mu potrzebne. To są po prostu jego poglądy i nie widzę tu żadnej hipokryzji, no chyba że nie znasz znaczenia tego słowa.

aaaggaa
2014-08-11 21:33:11
Ocena: -2(glosow:6)-+
Sławny ? to już Jola z rożnowym koniem większa sławę miała bo ja pierwsze słyszę o tym człowieku.Poza wirtualnym istnieje jeszcze realne życie a w TV to głównie lansują patologię, celebrytów i showmanów dlatego jej nie oglądam.

LuskaI23
2014-08-12 07:12:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
No widać wolisz oglądać głupotę skoro Jolę znasz, a jego nie. Telewizja daje też normalne i ambitne filmy i programy, trzeba tylko wiedzieć gdzie.

rav2323
2014-08-11 19:55:41
Ocena: -4(glosow:34)-+
Jan Paweł II był wielkim człowiekiem i nic ani nikt tego nie zmieni! Co do komentarza jakiegoś śmiesznego aktorzyny 3-ciej kategorii to darował by sobie i wszedł z powrotem tam skąd wyszedł czyli z d...y. Co do pomników ma racje bo sam Papież był ich przeciwnikiem, ale to nasza wina że jest stawiamy zamiast kontynuować jego naukę. A teraz możecie mnie minusować że jestem lamusem :P

grog
2014-08-11 20:06:43
Ocena: 0(glosow:26)-+
twoj papiez nawolywal w krajach trzeciego swiata o wstrzemiezliwosc seksualna, zaistne wielki czlowiek, o pedofilii nie slyszal, ani o homoseksualizmie w kosciele, za to przyznal oficjalnie, ze Ziemia jednak kreci sie wokol Slonca, niesamowity facet!!

herbataizelki
2014-08-11 20:18:49
Ocena: 5(glosow:17)-+
Prawda jest taka, że wszyscy mówią, jaki to był wielki Polak, ojej, ale żeby przedstawić ku temu jakiś argument, to nikt nie wie, dlaczego, żałosne.

rav2323
2014-08-12 22:04:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trochę przykro że go nie doceniacie, to samo z Wałęsą. Teraz szmatławce piszą że Wałęsa narzeka że na prąd nie ma. Jana Pawła w ogóle już dawno nie ma. Ale dzięki tym ludziom teraz możemy pisać co nam ślina na język przyniesie na wiocha.pl i SB nie stoi nam nad głową. Może już niemodny jestem, ale doceniam tych dobrych co potrafili coś zrobić mając lufę przy skroni, a nie tylko narzekać w wygodnym fotelu przed TV jak to ma miejsce teraz...

grog
2014-08-11 19:54:11
Ocena: -1(glosow:9)-+
ma chlop racje

andrzejandrzej
2014-08-11 19:46:58
Ocena: 5(glosow:23)-+
Jakubik już dawno poszedł w odstawkę i musiał jakoś wrócić na łamy mediów... najlepiej wypowiadać się kontrowersyjnie i od razu mamy skandal, który rozsławia na 5 minut. Niech lepiej się weźmie za pamiętniki.

grog
2014-08-11 19:53:08
Ocena: 1(glosow:9)-+
co to za skandal, gdy sie mowi prawde?

klaus28
2014-08-11 19:22:14
Ocena: 3(glosow:11)-+
do antony -to w watykanie sex jest dozwolony od 12 lat ma chlop racje

martinez801
2014-08-11 19:21:20
Ocena: -1(glosow:9)-+
tez popieram

antony
2014-08-11 19:18:24
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grog
2014-08-11 19:55:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
mozesz przetlumaczyc na polski?

faloxx
2014-08-11 19:03:11
Ocena: 3(glosow:7)-+
True, true...

LuskaI23
2014-08-11 19:00:20
Ocena: 1(glosow:17)-+
Świetny aktor. A jako człowiek ma prawo do wyrażania swojego zdania, jakie by ono nie było. Wy codziennie wypisujecie tu gorsze rzeczy o "przeciwnikach"

siak
2014-08-11 19:32:53
Ocena: 0(glosow:14)-+
jako aktor beznadziejny. poglądy może mieć nawet tak bzdurne, jak te przytoczone - faktycznie, ma takie prawo.

LuskaI23
2014-08-11 21:10:03
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jako aktor beznadziejny... Bo ma inne poglądy? Wybacz, ale nie uwierzę że to było obiektywne zdanie. A poglądy, mogą być dla Ciebie bzdurne i bezsensowne, ale Twoje tez dla kogoś takie mogą być.

Verathez
2014-08-12 03:11:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jako aktor - beznadziejny ale z jego opinią w tej kwestii się zgadzam

Marek-irl
2014-08-11 18:53:15
Ocena: -4(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grog
2014-08-11 19:57:13
Ocena: 3(glosow:13)-+
nasz papiez stal na czele tej mafii cwierc wieku i jakos nigdy wtedy nie slyszalem o problemie pedofilii, aha kapuje, akurat za jego panowania pedofile mieli wakacje

nil72
2014-08-11 18:52:57
Ocena: 0(glosow:16)-+
Spalmy sobie Jakubika na stosiku za herezje

kuboll1
2014-08-11 18:45:43
Ocena: -3(glosow:7)-+
Może mi pewna menda odpowiedzieć ,kiedy broniłem pedofili.?

witawu
2014-08-10 10:47:30
Ocena: 1(glosow:9)-+
Gdzie tu wiocha???

czarnyjacek3
2014-08-10 05:51:20
Ocena: -21(glosow:55)-+
Tępy h*j !Gdyby nie papież ,siedział byś pod płaszczem czerwonych do dziś !!!

klaus28
2014-08-11 19:23:18
Ocena: -2(glosow:16)-+
a co ten koleś w sutannie zrobił?poza opowiadaniem bzdur?

RONIN_2007
2014-08-11 19:27:59
Ocena: 2(glosow:12)-+
Czarny jacek tak jak nick masz czernia przesiaknienty leb.Troche żyje na tym swiecie i papiez gadaniem nic nie zmienił A faktem jest ze pedofili ukrywal i tuszowal ich przestepstwa

siak
2014-08-11 19:36:31
Ocena: 0(glosow:10)-+
towarzyszu ronin,spocznij. dal wam papiez popalic, oj dal - tym swoim gadaniem :) nie daliscie mu rady.

krzychu2301
2014-08-10 05:27:51
Ocena: -7(glosow:23)-+
jak się gudułajowi coś nie podoba, niech wraca do Izraela

sedziadread
2014-08-10 04:32:36
Ocena: 10(glosow:48)-+
komentarz usunięty przez moderatora

antonio44
2014-08-10 16:37:07
Ocena: -8(glosow:12)-+
Lubię jak gadasz normalnie. Szkoda że tak rzadko, ale za to konkretnie. ;)

sedziadread
2014-08-10 18:32:35
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

siak
2014-08-11 19:37:39
Ocena: 2(glosow:14)-+
normalna czesc narodu? buhahaha!

Kranik123
2014-08-11 20:39:33
Ocena: 0(glosow:12)-+
Normalna część narodu czyli gimbusy i palikociarnia, to ja wole być w nienormalnej.

terrano55
2014-08-09 23:46:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malakuku
2014-08-09 22:21:10
Ocena: 89(glosow:235)-+
facet ma rację-gdzie tu wiocha?podpisuję się obiema rękoma pod jego słowami.

mctommi
2014-08-09 21:56:47
Ocena: 4(glosow:8)-+
Szczęśliwie żyjąc w wolnym kraju, każdy ma prawo do własnego zdania.

siak
2014-08-11 19:39:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
racja. gdyby dalej panowaly komuszki, nawet nie mozna by bylo sobie na wiosce popisac :)

Pieprzony_Ateista
2014-08-09 21:30:51
Ocena: -2(glosow:20)-+
Po części prawda, pomników papieża nikomu nie trzeba. A problem pedofilii... Cóż, może Jan Paweł II nie spodziewał się że taki problem w ogóle istnieje, więc nawet go nie szukał.

jurek1102
2014-08-09 21:48:33
Ocena: -2(glosow:28)-+
Wiedział o nim dokładnie. Polecam ci film dokumentalny Mea Maxima Culpa.

majorero
2014-08-09 22:16:24
Ocena: 2(glosow:24)-+
Wywiad watykański jest lepszy od Mossadu. Mają miliony informatorów na całym świecie.

thebil
2014-08-11 19:08:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Idąc do spowiedzi zostajesz mimowolnie informatorem kościoła

leszkowaty
2014-08-09 21:18:32
Ocena: 0(glosow:14)-+
a Jego środowisko nie gloryfikuje Polańskiego?

majorero
2014-08-09 22:14:09
Ocena: 2(glosow:26)-+
O ile się nie mylę, to Polański ma zarzut seksu z nieletnią, a nie pedofilii. To jednak nie to samo.

jurek1102
2014-08-10 00:24:50
Ocena: -3(glosow:11)-+
To zdecydowanie nie to samo...

gajcy
2014-08-10 01:37:53
Ocena: 3(glosow:25)-+
No wie ciekawe podejście, nieletnia dla ksiedza tworzy z niego pedofila, nieletnia dla Polańskiego tworzy z niego poszkodowanego :)

majorero
2014-08-10 10:26:55
Ocena: -2(glosow:18)-+
Pedofil podnieca się dziećmi czyli osobami, które nie posiadają cech płciowych osób dorosłych: owłosienie łonowe, piersi, okres. Osoby nieletnie mogą być dziećmi w rozumieniu rozwoju płciowego, ale nie muszą.Seks z czternastolatką nie musi być aktem pedofilii o ile owa czternastolatka jest w pełni rozwinięta płciowo.

gajcy
2014-08-10 16:08:03
Ocena: 2(glosow:16)-+
Czyli ksiadz uprawiający seks z dziewczynka ktora bez względu na wiek , posiada owłosienie , i okres, nie jest pedofilem?

gajcy
2014-08-10 16:44:31
Ocena: -2(glosow:14)-+
Czemu minus skoro to rozwiniecie mysli tego gościa wyzej ?

leszkowaty
2014-08-10 17:00:02
Ocena: 5(glosow:9)-+
@majorero pedofilia to pojecie medyczne nie prawne

SuperGL
2014-08-11 18:37:02
Ocena: 2(glosow:8)-+
polanski to zyd, więc jest poszkodowany w tej sprawie.

hubil
2014-08-11 18:45:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
Gajcy - "ksiądz uprawiający sex" jakie to normalne i naturalne. Znieśmy celibat, jestem za ale opodatkujmy towarzystwo.

siak
2014-08-11 19:42:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
gajcy, trafiłeś w sedno.

grog
2014-08-11 20:00:34
Ocena: -3(glosow:7)-+
gejcy trafiles w gowno

Kranik123
2014-08-11 20:45:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
jurek1102 - idioto ona miała 13 lat.

kuboll1
2014-08-11 20:56:57
Ocena: 2(glosow:10)-+
I juruś znowu broni pedofila Polańskiego - ALE ON TO REŻYSER , A NIE KSIĄDZ.Moralność lewicowej me..y.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Jakie to jest polskie
Potem kobieta nie używająca lusterek.
główna
Dodano: 04.06.2018, 18:13:54   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 114Skomentuj (61) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0