lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przez jedną akcję połowa dzielnicy zakorkowana.
główna
Dodano: 23.10.2014, 00:41:29   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 108  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(214)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
AleDom
2014-10-23 10:23:38
Ocena: 69(glosow:169)-+
Jeżeli ktoś nie płaci za wykonaną usługę (przewóz) jest złodziejem - a złodziej powinien zostać ukarany. Niestety to jest za trudne do pojęcia dla sporej części ludzi w tym chorym kraju.

TermiFNFAL
2015-08-09 09:38:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Powinien wysiąść razem z nią i na przystanku czekać na policję

zbigniewboniek
2014-11-03 15:17:03
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak się was czyta wszystkich to normalnie druga Szwecja. Obywatelskie społeczeństwo, samych uczciwych, płacących uczciwie podatki, mandaty bez jęczenia, abonament telewizyjny i jeżdżący ZAWSZE ze skasowanym biletem. Serce rośnie! A tę dziewczynę nazywacie ścierwem i złodziejem, bo... nie skasowała biletu za 2,40 pln. Brawo!!! Za to Donald Tusk z bandą złodziei wyprowadził dziesiątki miliardów ale to już nazywacie biznesem i polityką... zryty naród troglodytów.

AleDom
2014-11-03 18:26:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ktoś tu coś o politykach pisał? Nie, Ty zaczynasz denny temat. Wiadomo, że większość sejmu, rządu i państwowych spółek to układy, kolesiostwo i złodziejstwo. No i co władze kraju mają wspólnego z komunikacją?

maciejos78
2014-11-02 22:26:16
Ocena: 4(glosow:6)-+
A tutaj wstawię się za kanarem. Paniusia (studentka) jest znana z tego, że jeździ przy kasowniku bez kasowania biletu i gdy tylko pojawi się kontrola to albo wyskakuje z autobusu albo kasuje bilet. Kanar ją nakrył na kasowaniu biletu po ogłoszeniu kontroli. Tępcie cwaniactwo, bo po albo wy będziecie płacili za cwaniaków (podwyżki biletów) albo wam zlikwidują komunikację. Zwykłe złodziejstwo...

xxlysyxx2
2014-11-02 07:39:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
facet nie ma prawa ja trzymac na sile to jest karane a facet ktory byl w tej sytuacji powinien podejsc kanarowi piznac w trabe i bylby spokoj

kungfupanda
2014-11-01 23:10:19
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ludzie co wy wygadujecie? Nie ma w tym momencie znaczenia czy ta dziewczyna miała bilet czy nie. Chodzi o to, że kanar nie ma prawa choćby tknąć pasażera!! Nie ma do tego uprawnień! A poza tym musi wysiąść z gapowiczem i na przystanku czekać na policję! Przez takich idiotów ja ten, w Polsce jest taka a nie inna opinia o kanarach. Strażnicy teksasu niespełnieni ku**a!!

punisherpl2
2014-11-02 12:21:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
po co uczysz innych głupoty ? skoro nie masz zielonego pojęcia o obowiązującym prawie to się w ogóle nie wypowiadaj . Potem inni przeczytają takie newsy wypisane przez takich znawców prawa ja ty i tworzą się dodatkowe problemy . Odsyłam się do przeczytania ustawy normującej przejazdy ! Art 33A ustęp 7 pkt. 1 prawa przewozowego brzmi : Przewoźnik lub organizator publicznego transportu zbiorowego albo osoba przez niego upoważniona ma prawo: 1) w razie odmowy zapłacenia należności – żądać okazania dokumentu umoż-liwiającego stwierdzenie tożsamości podróżnego; a w punkcie 2 czytam

punisherpl2
2014-11-02 12:22:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
a w punkcie 2 czytamy : w razie niezapłacenia należności i nieokazania dokumentu – ująć podróżne-go i niezwłocznie oddać go w ręce Policji lub innych organów porządko-wych, które mają zgodnie z przepisami prawo zatrzymania podróżnego i podjęcia czynności zmierzających do ustalenia jego tożsamości; Ponadto : art 87a daje możliwość ztm-owi w przypadku odmowy okazania dokumentu zgłoszenia sprawy na policję (jest to wykroczenie) , która z koleji skieruje sprawę do sądu !!! Ludzie nie czytajcie wypowiedzi osób które nie mają zielonego pojęcia o prawie bo sobie sami krzywdę zrobicie i n

punisherpl2
2014-11-02 12:25:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
i narazicie na niepotrzebne koszty !! Kurde nie dało się napisać w jednym komentarzu :P

lemingjager
2014-11-02 17:16:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

punisherpl2
2014-11-02 18:06:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Drogi niepełnosprawny umysłowo lemingjager . Wyrok TK znam bardzo dobrze i nie ma nic wspólnego z tym co napisałem wyżej . Ani jedno zdanie które napisałem nie dotyczy art 87b prawa przewozowego tj oddalenia się z miejsca kontroli . Gdybyś nie wiedział skreślony został tylko ten artykuł w tej ustawie( po wyroku TK) . To co napisałem wyżej nadal obowiązuje , czyli : nie okazanie dokumentu w myśl art 87a PP i prawo do ujmowania osoby przez kanara . Więc nie narażaj swoją głupotą innych na konsekwencje prawne i raczej nieprzyjemne zdarzenia podczas nie poprawnego zachowania w takich przypadkach .

lemingjager
2014-11-02 21:26:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-11-02 21:28:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

punisherpl2
2014-11-02 21:48:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
zmiana przez ciebie tematu świadczy tylko o tym , iż skończyły ci się argumenty na poparcie swoich debilnych wywodów prawnych . Dzięki twej mądrości pewnie nie jeden użytkownik wiochy narazi się na problemy :/ . Lepiej nie wypowiadaj się / nie interpretuj tutaj przepisów prawa bo nie masz zielonego pojęcia jakie bzdury wypisujesz .

punisherpl2
2014-11-01 15:15:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Sylwek2012
2014-11-01 14:19:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
kurna szkoda że nie ma już ZOMO albo ORMO. Przyjechali by, spałowali i byłby spokój. Debilizm ludzki nie zna granic.

darotiktak
2014-11-01 08:55:39
Ocena: -3(glosow:7)-+
punisherpl2...Sam Jestes Scierwem Smieciu...Jak Jade Bez Biletu to Kur...a Wysiadam Tam Gdzie Ja Chce Pajacu,a Nie Tam Gdzie Ty Mi Kazesz Wysiasc!!!!i To Twoim Obowiazkiem Jest Wysiasc z Pasazerem i wezwać Policje....a Wiec Przestan Pierd...lic Glupoty Popaprancu!!!!!!!!!!!!!

punisherpl2
2014-11-01 15:17:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
kolejny bez mózg co to ze zrozumieniem nawet przeczytać nie umie . Kto powiedział że ja pracuje jako kanar ? A tak przy okazji to gdybym był już tym kanarem , kierowcą czy jakimkolwiek pracownikiem ztm to jeśli nie masz biletu to wypierd..asz na najbliższym przystanku i jeszcze płacisz karę . Nie chciało się kupić biletu za parę złotych to dostajesz karę i wypad z busa , każdy kto miałby taką firmę transportową z pewnością by tak postąpił z taką patologią . To przez takich śmieci co na gapę jeżdżą cały czas rosną w górę ceny biletów .

CalliforniaGirl
2014-11-01 19:35:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Przecież miała bilet palancie. Do tego ważny.

punisherpl2
2014-11-01 20:51:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja tego nie wiem , na miejscu nie byłem . Podejrzewam tylko że skoro kanar ją trzymał by nie uciekła to raczej tego biletu nie miała .

punisherpl2
2014-10-31 18:57:44
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie jestem żadnym kanarem ciołku . Nie masz biletu to zapird....j z buta . Nie będę płacić coraz to większej ceny za bilety bo się cwaniaczki wolą na gapę jeździć . Jak dla mnie to ten kanar równie dobrze mógł to ścierwo za kudły trzymać aż do przyjazdu policji . Zachowanie tłumu bezmyślne powinno się piętnować nie zachowanie kanara tylko patologi bez biletów . I jeszcze jedno : nie strasz nie strasz bo się zesrasz :) , każdy głupi potrafi kozaczyć będąc po drugiej stronie monitora .

DRAlkocholek
2014-10-31 18:06:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DRAlkocholek
2014-10-31 18:04:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

langeman
2014-10-31 17:22:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kanar powinien zadzwonić po Policje i po sprawie.Złodziei się karze!!!!

bullfest
2014-10-31 15:44:42
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wszyscy napinacze i pospolici grubianie broniący kontrolera powinni przed opublikowaniem swoich wynurzeń zapoznać się z sytuacją chociażby za pomocą ogólnodostępnych mediów. Relacje na rozmaitych portalach informacyjnych zgodnie podają, że kobieta miała ważny, skasowany bilet. W związku z tym jakiekolwiek usprawiedliwianie kontrolera jest niczym innym jak apoteozą bezmyślnej, niesprowokowanej przemocy.

AleDom
2014-10-31 16:00:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jak podają media: "Pasażerka skasowała bilet już po ogłoszeniu kontroli." - czyli to jednak cwaniara, która myślała że pojedzie "za darmo". Czyli faktycznie, okazała się pospolitym złodziejem. Tylko czemu kontrolerzy nie kazali kierowcy zablokować kasowników?

Pumamaxpl
2014-10-31 14:01:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
JAK WAM BY TA BABKA WISIAŁA KASE GDYBY TO WASZ AUTOBUS BYŁ TO BYŚCIE JA GONILI DO DOMU, ŻEBY ODZYSKAĆ WASZE. LUDZIE KOLEŚ MA TAKĄ PRACE I MUSI TĘPIĆ CHAMSTWO. ZŁODZIEJE MUSZĄ ODPOWIADAĆ ZA CZYNY. NO CO INNEGO JAK BY TO JAKAŚ BIEDNA STARSZA PANI ALBO BIEDY PAN ALE BABKA NIEWYGLĄDAŁA NA BIEDNĄ, BO BOGATY SIE DORABIA KRADNĄC:)

GanGstaRR
2014-10-31 09:55:58
Ocena: -1(glosow:9)-+
Cale szczescie mam samochody i nie musze uczestniczyc w tych wiejskich obchodach, wachac smierdzacych ludzi myjacych sie raz na tydzien, kaszlacych i charczacych przez cala podroz albo zapitych i staczajacych sie. Ufff....

lemingjager
2014-10-31 13:29:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GanGstaRR
2014-10-31 21:00:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mnie to obchodzi, jak ciebie nie to nie czytaj bo mnie twoje zdanie też koło d@py lata, młody...

punisherpl2
2014-10-31 09:16:22
Ocena: 4(glosow:10)-+
Pier..one bydło autobusami jeździ a za bilety nie płaci . Reakcja gapiów świadczy o braku mózgu bo to nie wina kanara że autobus stoi tylko pasażerki która jechała bez biletu a potem nie miała odwagi przyjąć na klatę konsekwencji . Ścierwo i tyle .

lemingjager
2014-10-31 13:28:07
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Suzzi86
2014-10-31 07:31:41
Ocena: 0(glosow:8)-+
nie wnikam, o co tam poszło, ale zgadzam się z tym, że kontroler nie powinien szarpać pasażera.

damian.szefo
2014-10-31 09:46:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Powinien się szarmancko ukłonić i słowami "szanowna pani pozwoli....." Przecież to złodziejka więc nie wymagaj extra traktowania.

lemingjager
2014-10-31 13:32:21
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2014-10-31 17:56:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Leming a ja życzę ci wszystkiego najlepszego a nade wszystkim aby ci rozumu przybyło. Nie zniżę się do twojego poziomu bo musiałbym leżeć płasko na podłodze. Twoje życzenie się nie spełni bo nie korzystam z autobusów. Jesteś taki typowy mądry głupi

Suzzi86
2014-10-31 19:18:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
oj Leming, typowy z ciebie leming...

Medyk85
2014-10-31 07:11:22
Ocena: 1(glosow:7)-+
Autobus jedzie z punktu A do punktu B 18 min na pewnej trasie w Warszawie i kazdy kupuje bilet 20min ktoregos dnia autobus utkna w korku i sie spoznial i co zrobili kanarzy wypisali mandaty niewinnym ludziom za to ze nie ich bilet stracil waznosc bo minelo 20 minut. Była afera w gazatach stołecznych pisali o tym. Jak jada przypakowani dresiarze z piwem bez biletu do nich nawet nie podchodza wolą sie wyzyc na jakies kobiecie

sqby71
2014-10-31 06:49:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CalliforniaGirl
2014-10-31 02:32:05
Ocena: -1(glosow:15)-+
Hahah. Trzeba być tępym baranem, żeby bronić tego buca, który szarpie laskę. Bilet kasuje się po ruszeniu pojazdu zwłaszcza jak zaczyna kurs na przystanku początkowym. Wieśniak i cwel który się uparł i pokazał brak profesjonalizmu. Stoi i korkuje cały ruch. Gdyby nawet była winna to się wychodzi. A ten cwel szarpie grzeczną kobietę. Ta Pani raczej do złodziejów nie należy. Bardzo dobrze, trzeba było go siłą wyje*** z tego busa. Tylko komentarze wieśniaków bronią tego osła. Nie wierzę, że można być aż takim głąbem. Zwłaszcza, że jak się okazuje laska miała ważny bilet.

CalliforniaGirl
2014-10-31 02:37:15
Ocena: 0(glosow:10)-+
Gdyby była winna to cały autobus by jej nie bronił. Ludzie nie są głupi i nie raz jest sytuacja, że nie interweniują jeśli wiedzą, że kanar nieudacznik ma rację.

damian.szefo
2014-10-31 09:48:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
Po stylu twojej wypowiedzi jasno wynika poziom jaki sama reprezentujesz.

lemingjager
2014-10-31 13:33:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mointor
2014-11-01 06:39:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CalliforniaGirl
2014-11-01 12:50:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
lemingjager nie możesz się tak publicznie do tego przyznawać bo ludzie cię zniszczą. I to są ci sami ludzie, którzy w innych postach liżą ci tyłek :)

Antycyponek
2014-10-31 01:44:54
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ramzesx
2014-10-30 23:24:14
Ocena: -1(glosow:9)-+
Wiocha dla tych, którzy bronią złodziejki i oszustki. nie skasowała biletu, to powinna zgodnie z regulaminem płacić za to karę, jak już ją złapali.

CalliforniaGirl
2014-10-31 02:34:33
Ocena: -4(glosow:10)-+
Miała bilet i do tego ważny palancie. Inaczej cały autobus by jej nie bronił i nie nagrywał filmiku śmiejąc się, że to opublikują i zgłoszą do MPK

raflo997
2014-10-30 22:41:25
Ocena: 0(glosow:14)-+
Po komentarzach wnioskuję,że Polski naród zidiociał do reszty i pozwala na okradanie samego siebie,ta szmata nie zapłaciła za bilet czy to takie trudne do obczajenia?

lemingjager
2014-10-30 22:44:19
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

raflo997
2014-10-30 22:51:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
jakby zapłaciła to po co kanar by ja molestował?pomyslałeś?

AleDom
2014-10-30 23:07:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po iluś obejrzeniach stwierdzam, że całkiem możliwe, że baba skasowała bilet jak zaczęła się kontrola (trochę jeżdżę autobusami, nie raz takie akcje oglądałem). Z drugiej strony przy kontroli kasowniki powinny być zablokowane. Nie wiadomo jak było naprawdę. To wiedzą tylko obecni w autobusie. Na podstawie nagrania z monitoringu można by było coś mówić. W tym przypadku sytuacja jest niejasna, ale podtrzymuję całą resztę tego co napisałem wcześniej.

AleDom
2014-10-30 23:11:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oczywiście chodziło mi o to, że mogło być tak, że kobita jechała już od kilku przystanków, zobaczyła kontrolę i dopiero skasowała bilet. Nieprecyzyjnie to napisałem.

CalliforniaGirl
2014-10-31 02:33:23
Ocena: -1(glosow:9)-+
raflo997 chyba wykonujesz pracę której tak bardzo nienawidzisz. Jesteś skończonym dnem. Co ja mówię - dnem bez końca.

sqby71
2014-10-31 06:54:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lisowczycy2
2014-10-30 21:27:56
Ocena: 1(glosow:9)-+
W tej sytuacji baba co nie zapłaciła zachowała się jak "niezdara" KRÓTKO I NA TEMAT,dlaczego ja lub Ktoś inny ma płacić za jej darmową jazdę....pomyślcie trochę...a facet wykonuje swoją pracę. P.S. Babka po wyszarpaniu pewnie "uciekła" i tyle zajścia :PP

lisowczycy2
2014-10-30 21:23:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hinczyk21
2014-10-30 20:48:08
Ocena: 1(glosow:13)-+
1 cała zgraja głąbów wybroniła aferzystke za około 4 zł(tyle jej było szkoda na bilet) 2 kanar opanowany-ogólnie sie tak nie patyczkują i nie dyskutują a szczególnie w nocnych liniach 3 ten kto to udostępnił może bulic niezłe pieniądze temu kanarowi jak ten dobrze to ogarnie 4 żal ludzi co pisza o prawiach itd-wiedzą tyle co przeczytaja w komentarzach na onecie 5 kupic bilet to prosta czynność ale wiekszość tutaj chyba też nie ogarnia tego zbytnio

CalliforniaGirl
2014-10-31 02:36:07
Ocena: -4(glosow:6)-+
miała bilet i do tego ważny. Wnioskuję po tym co wszyscy mówią. Poza tym gdyby była winna to by jej cały autobus nie bronił. Ludzie też rozum mają w przeciwieństwie do kanarów, którzy wykonują swoją pracę dlatego, że do niczego innego nie mają wykształcenia.

sqby71
2014-10-31 09:28:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Załużmy, że nie miała biletu. Czy pzez to można wyrywać kobiecie torebkę i doprowadzić do półgodzinnego opóźnienia autobusu? Jak by dupek wyszedł i wezwał policję to zero problemu. Dlaczego kierowca ma nie dostać premi za opóźnienie, pasażerowie mają się spóźnić bo ktoś zapłacił/nie zapłacił za bilet. Jeżeli przez to opóźnienie skończyła by się ważność mojego biletu to co też Pan Konduktor wystawił mi mandat? Za to że przez zbuja się spóźniłem?

Titik88
2014-10-30 20:42:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Titik88
2014-10-30 20:10:21
Ocena: 1(glosow:21)-+
Pomijając fakt czy miała bilet czy nie - spróbowałby mi lub bliskiej osobie szarpać za ciuchy czy torbę a wylądował by na ostrym dyżurze - wszystko rozumiem ale takiego prawa nie ma takie ścierwo jak on. Poszarpać sobie może babę w domu jak w pysk nie dostanie.

kawalrafala
2014-10-30 21:00:21
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcin1981w
2014-10-30 21:05:42
Ocena: -3(glosow:9)-+
Dobrze gadasz. Każdy kanar to gnida, nie licza sie czy ktos poprostu zapomnial kasy czy moze przekroczyl czas o 3 minuty bo korki byly... tylko kasowac kasowac kasowac.... Ku*** i tyle. dobrze zareagowali szkoda tylko ze to 6 minut trwalo.

Suzzi86
2014-10-31 07:26:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
widać Marcin jeździ bez biletu nagminnie i dlatego wyzywa kanarów, bo mu ładują mandat za mandatem... uczciwy pasażer nie ma powodów by się kontroli. poza tym, Marcinie, jeżeli wychowasz swoje dzieci na podobne tobie buraki, które nie szanują czyjejś pracy, to ja nie chcę widzieć społeczeństwa za kilka-kilkanaście lat...

miodzjo
2014-10-30 19:38:20
Ocena: 0(glosow:12)-+
Nie rozumiem dlaczego tak wielu z was popiera kradzież.

Titik88
2014-10-30 20:12:57
Ocena: -3(glosow:17)-+
Nie popieram kradzieży - ale takie ścierwo nie ma nikogo prawa szarpać czy ciągnąc za torbę. Z resztą z tą kradzieżą to tez sprawa umowna - jakby nie patrzeć autobus kupiony z moje pieniądze ( podatki)

Samwise_Gamgee
2014-10-30 20:21:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

AleDom
2014-10-30 20:25:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
@Titik88: Niestety, żeby zapewnić komunikację na dobrym poziomie bez biletów trzeba by było znacznie podnieść dofinansowanie z gmin. Poszukaj na BIPie czegoś o budżecie jakiegoś organizatora - pewnie będą wymienione poszczególne pozycje. U mnie sprzedaż biletów i wpływy z mandatów to 17 mln zł rocznie - czyli 37% przychodów organizatora. Ta kasa musiałaby być dodatkowo wpłacana przez gminy - inaczej spadek jakości jest nieunikniony. Wolę płacić za bilet a mieć w miarę dobrą komunikację niż nie płacić i mieć byle co (jak w słynnych Żorach).

d_j_siwy
2014-10-30 20:37:48
Ocena: 2(glosow:12)-+
Titik -- sam / sama jesteś ścierwo -- nie znasz człowieka a wyzywasz --akcja nie jest nagrana od początku i nie wiadomo co było przed -- a sam fakt że pracownik kontroli czyli tzw"kanar" jest przez większość z was traktowany jak ścierwo a wykonuje swoją pracę która nie jest przyjemna -- życzę ci żebyś w ten sposób musiał/ła "żebrać" na chleb bo nie będzie innej pracy dla ciebi e -- poczujesz wtedy jak być ścierwem -- chyba że wolisz nie robić nic i niech ci opieka dzieci zabierze

Titik88
2014-10-30 20:44:47
Ocena: -4(glosow:10)-+
d_j_siwy - ścierwa szukaj w rodzinie i w lustrze - nie muszę go znać żeby wyrobić sobie o nim zdanie - obcy człowiek który narusza czyjąś nietykalność cielesną jest dla mnie śmieciem - może Ty szaraczku lubisz być szarpany i poniżany ale ja sobie na takie rzeczy nie pozwalam. Kwestia godności pewnej - dodam tylko, że nie korzystam z komunikacji miejskiej i poruszam tylko aspekt nietykalności, a nie złodziejstwa - jak Twój wątły umysł nie potrafi rozgraniczyć tych dwóch rzeczy to daruj sobie komentarze.A propos opieki społecznej i Twoich żałosnych tekstów - ciężko pracuję na to żeby godnie żyć

Titik88
2014-10-30 20:58:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
Poza tym jakbyś czytał ze zrozumieniem to przeczytałbyś, że nie nazywam samego zawodu kanara ścierwem - dla mnie ścierwem jest tylko za to co robi w tym momencie - szarpie obcego człowieka - dla mnie to nie do przyjęcia - może Ty akurat lubisz - różne gusta...

raflo997
2014-10-30 22:35:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Titik88 ścierwo to chyba cię zrobiło

don_pedro_104
2014-10-30 22:56:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
Haha, Jak Titik88 zostanie kiedyś napadnięty i okradziony to policja grzecznie poprosi bandytów aby dali się złapać i oddali skradzione dobra. No bo przecież nie złapie ich za ubranie i nie poszarpie - naruszać nietykalności cielesnej obcych osób - nie wolno. Dżizes skąd się biorą tacy geniusze.

kawalrafala
2014-10-31 02:36:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cavefalcon
2014-10-30 18:59:14
Ocena: 9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

AleDom
2014-10-30 20:51:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gminy nie dopłacają do organizatora tyle, żeby starczało na utrzymanie komunikacji miejskiej w całości.

cavefalcon
2014-10-31 06:26:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

AleDom
2014-10-31 10:45:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zakup busa z reguły kosztuje mniej, spala mniej paliwa, itp. Bilet miesięczny i wszystkie rodzaje ulgowych są zwykle droższe niż w komunikacji miejskiej. Poza tym komfortu jazdy nie ma żadnego (choćby przez wytrzaskane zawieszenie, które wjechało z fabryki z myślą o kartoflach a nie ludziach). Często ludzie jeżdżą tam jak sardynki. O busiki się nie dba, nie potrzeba zajezdni ani własnego warsztatu. "I co mnie to g. obchodzi" że cywilizowanej komunikacji masz tak mało. Napisz do organizatora i gminy, ja nic nie zmienię.

AleDom
2014-10-31 11:44:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dopłacać do mojej podróży autobusem żebym nie wybrał samochodu. Dlaczego? W miastach jest coraz mniej miejsca (korki, parkingi). Nieraz już było pokazywane ile miejsca na drodze zajmie taka sama ludzi na rowerach, w autobusie i w samochodach. To dzięki osobówkom są takie duże korki. Autobus o długości 12 metrów pomieści ok. 100 pasażerów, czyli do przewozu takiej ilości ludzi potrzeba 20 samochodów. Każdy po ~4m = 80 metrów, czyli o 68 więcej niż autobus. W przypadku tramwajów jest jeszcze lepiej. Autobusy komunikacji miejskiej nie parkują też na parkingach, których jest zawsze za mało.

AleDom
2014-10-31 11:59:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
Miało być oczywiście "dopłacasz". Są też aspekty ekologiczne. Autobus spali mniej paliwa w przeliczeniu na osobę. Poza tym do naszych miast wkraczają już od kilku lat autobusy na CNG, hybrydowe i elektryczne - wśród osobówek te rozwiązania nie są aż tak powszechne. Chociaż trzeba przyznać, że dopóki produkujemy prąd z węgla efekt ekologiczny w przypadku autobusów elektrycznych jest niewielki.

cavefalcon
2014-10-31 22:46:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

AleDom
2014-10-31 23:52:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
Miejskimi legendami? Masz podane wyliczenia. To są fakty - wiem, że niewygodne, ale to już nie moja sprawa. Do spalania też mogę zrobić. Powiedzmy, że autobus spali 40 l/100 km. To 0,4 l/100 km * os. Czyli samochód musiałby palić 2 l/100 km, żeby zużywać tyle samo paliwa. Napisz, gdzie popełniłem błąd.

yankes007
2014-10-30 18:54:32
Ocena: 0(glosow:26)-+
Zaje,balem juz kanarowi buta w pysk i zrobil bym to w tamtej sytuacji.A teraz minusowac mnie obroncy meneli autobosowych z legitymacja upowazniajaca do kontroli biletow. 5 kumate mordy!

miodzjo
2014-10-30 19:36:19
Ocena: -1(glosow:7)-+
W opisanej sytuacji, to ty jesteś menelem.

Zbowidowiec
2014-10-30 19:39:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Minusować" - najlepsze zabezpieczenie żeby minusów nie dostać.

AleDom
2014-10-30 19:43:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Zbowidowiec: Należy dodać, że to działa tylko na idiotów. Niestety, na wiosce ich trochę jest.

Suzzi86
2014-10-31 07:37:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
tak, Yankesie, mój kolega tez opowiadał w pracy takie bajki jak to niby "wyrzucił kanara przez okno" czy "pobił kanara"...

GanGstaRR
2014-11-01 18:40:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja miałem pracownicę przez 2 dni, która twierdziła, że wysmarowała się Amolem, a była pijana w 3 doopy :)

gackojjn
2014-10-30 18:49:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ca?a ta scenka z Wroc?awia

traffick
2014-10-30 17:57:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
polska to naprawde jest stan, umyslu oczywiscie.

jk112
2014-10-30 17:11:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Szakal85
2014-10-30 17:10:41
Ocena: 6(glosow:10)-+
Nie wiem kiedy był nagrywany ten film, ale w zeszłym tygodniu wyszło na jaw, że regulamin przejazdów, czyli też kary za brak biletu, w Warszawie jest wbrew prawu. Więc jakby nie patrzeć gościu działa nielegalnie.

FOREVER1977
2014-10-30 16:24:00
Ocena: -7(glosow:13)-+
Każdy sie gapi a nikt jej nie ratował po męsku

terrorparty
2014-10-30 15:08:34
Ocena: -12(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zbowidowiec
2014-10-30 14:57:29
Ocena: -6(glosow:30)-+
Kanar nie mógł się szarpać z tą babką poza pojazdem bo by motłoch na przystanku mógł się wstawić za tą ZŁODZIEJKĄ która już 4x co najmniej była notowana za jazdę bez biletu.

lemingjager
2014-10-30 15:04:45
Ocena: -1(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2014-10-30 15:04:56
Ocena: -3(glosow:11)-+
wow recydywa, do pierdla z nia albo przywrocic kare smierci, a kontrolerom dac bron palna do zwalczania takich terrorystek hehe i paralizator na tych co maja bilety ale tak na wszelki wypadek ich pradem zeby nie zapomnieli kto tu rzadzi.

max996
2014-10-30 15:49:13
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

r2jonny
2014-10-30 17:54:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
Drogi Zbowidowcu :))) Zamknął byś ludzi i pobił za brak biletu za 3zł. Brak słów. Trzeba ją było przytrzymać i oddać władzom. Potem powiedzieć wszystko, co o niej wiesz. Spełniłbyś się.

seba_poland88
2014-10-30 18:40:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jesteś takim samym bucem jak twój idol i na dodatek zbrodniarz wojenny!!!

Radyy
2014-10-30 19:54:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
bezpieczna 123 lecz sie.

bezpieczna123
2014-10-30 21:38:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
@radyy wiesz co to ironia?

Chii
2014-10-30 14:48:49
Ocena: 6(glosow:8)-+
Cytat słów adwokata dotyczący podobnego zdarzenia "Zanim kontroler spróbuje pasażera zatrzymać, musi uprzedzić go o tym, że ma prawo użyć wobec niego siły. Jak tego nie zrobi, siłowa próba zatrzymania pasażera jest już naruszeniem prawa. "

volt254
2014-10-30 14:40:11
Ocena: -3(glosow:11)-+
tez staralbym sie uciec...ale szacun dla kanarow za wytrwalosc w zawodzie podejzewam ze nie jeden dostal w tryby od jakiegos dresa

terrorparty
2014-10-30 15:15:37
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sebo30
2014-10-30 14:08:58
Ocena: 0(glosow:8)-+
nie oglądałem całego nawet jednej minuty nie dotrwałem.Kanary maja ujowa prace tak czy inaczej

energyman00
2014-10-30 13:47:17
Ocena: 2(glosow:22)-+
Słuchajcie pustaki po pierwsze to nie złodziejka bo nie została skazana prawomocnym wyrokiem sądu !!Mogła zapomnieć skasować bilet lub po skasowaniu gdzieś jej wypadł może mieć też miesięczny bilet który jest ważny ale nie ma go przy sobie z podobnego powodu .Po drugie w takiej sytuacji jeżeli nie ma biletu i nie opłaciła za przejazd należy dać mandat poprosić o dowód osobisty itd. Gdy się stawia wezwać Policję i tyle .Kanar naruszył cielesność tej pani oraz pozbawił ją siłą wolności za co grozić mu może kara ...Większa niż jej za brak biletu..proste

cezarmilan
2014-10-30 14:23:34
Ocena: -7(glosow:19)-+
Sorek, ale chrzanisz, od mniej więcej roku kontrolerzy mają prawo używać siły.Nazywajmy rzeczy po imieniu to nie kanar się szarpie tylko gapowicz, postawmy świat na nogach bo to jest wywracanie do góry nogami

bezpieczna123
2014-10-30 14:31:23
Ocena: 4(glosow:8)-+
czy ci kontrolerzy maja jakies premie od kazdego mandatu? bo cos mnie zastanawia czemu on sie tak upiera przy swoim ze gotow zaryzykowac robote i lamanie prawa zeby postawic na swoim. juz nie mowiac o tym niepokojacym pol usmieszku jaki ma na twarzy gdy mowi jej ze jej nie pusci dopoki nie bedzie grzeczna...

lemingjager
2014-10-30 14:35:45
Ocena: 5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 14:41:35
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zbowidowiec
2014-10-30 14:46:24
Ocena: 1(glosow:13)-+
A jak zatrzymać inaczej tą dziewuchę skoro bierze nogi za pas i nie ma zamiaru czekać na policje?

lemingjager
2014-10-30 15:00:17
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

StachTraktorzysta
2014-10-30 13:46:41
Ocena: 5(glosow:17)-+
Kto może zostać kanarem albo strażnikiem miejskim? Menda która była całe życie kopana w dupę i nie miała pomysłu jak to zmienić. Aż tu nagle trafiła mu się okazja żeby dostać trochę władzy do ręki. Takie mendy za komuny bili w ORMO a za okupacji podpierda*ali ludzi da dwa kg cukru. Bando idiotów. To że urodziliście się w kajdanach na nogach i nie macie pomysłu jak je zrucić to wasza sprawa. Ale nie miejcie za złe tym, którzy nie godzą się na poniewieranie i walczą o swoją godność. Ten debil kanar narobił więcej szkody tamując ruch, niż ona nie kasując biletu.

zigi750
2014-10-30 14:02:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
jesteś matoł przecież to nie jego wina że kobieta nie skasowała biletu. To wszystko tylko i wyłącznie przez nią a nie przez osobę dobrze wykonującą swój zawód. takie łosie jak ty będą się rzucać na kanarów. a jakby tego nie było to będą jeździć ludzie bez biletu a później będziesz się pluł że niska jakość usług

lemingjager
2014-10-30 14:07:19
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

StachTraktorzysta
2014-10-30 14:15:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Słuchaj wystraszony cieciu. Jak cie będą pałować gliniarze na ulicy, za to że np. znalazłeś się w złym miejscu o złym czasie. To się nie osłaniaj ani nie broń. Bo wtedy mogą cie oskarżyć o utrudnianie wykonywania czynności służbowych. Jak chcesz być w porządku wobec władzy, to wystaw doopę a potem podziękuj za troskliwą opiekę, bo to wszystko dla twojego dobra.

Suzzi86
2014-10-31 07:44:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
Stachu, poczytaj sobie wymagania, jakie musi spełnić kandydat na kontrolera, a potem się pluj. ty na traktor za flaszkę bimbru prawko dostałeś a na kontrolera się nie nadajesz i nigdy sie nie będziesz nadawał

bystry_kaziu
2014-10-30 13:40:10
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2014-10-30 13:39:43
Ocena: 15(glosow:17)-+
Z tego co tam jest mowione wynika ze ta kobieta miala bilet i skasowala go ale nie podczas postoju tylko jak autobus ruszyl, po 30 sekundach. I to ma byc zlodziejstwo czy jazda na gape? Czy tym bardziej powod do szarpania? Kretyn dostal legitymacje kontrolera i w doopie mu sie od "wladzy" poprzewracalo, sam jest zlodziej bo probowal jej torbe zabrac.

Szamanowyludz
2014-10-30 13:16:24
Ocena: -2(glosow:12)-+
Dlaczego ja mam płacić za bilet a ktoś za friko popylać ?

energyman00
2014-10-30 13:50:38
Ocena: 8(glosow:10)-+
A DLACZEGO PŁACISZ PODATEK za który A POSŁOWIE CHLAJĄ I ŻREJĄ PIERDZĄC PRZY TYM W STOŁEK hmm

StachTraktorzysta
2014-10-30 13:54:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
A teraz idź do burdelu i powiedz dziwkom tak: "dlaczego bierzecie pieniądze za ruch*nie, przecież ciebie rząd, ZUS, Urząd skarbowy też ru*ha i ci za to nikt nie płaci". A potem jeszcze napisz list do pani Dzenifer Lopez z Ameryki, z zapytaniem: "Dlaczego ona zarabia tak dużo pieniążków, a ty tak mało?"

lemingjager
2014-10-30 14:05:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbigniewboniek
2014-10-30 12:06:57
Ocena: -5(glosow:19)-+
Boże ludzie, wy w ogóle nie znacie prawa! Ten kanar powinien już siedzieć w areszcie, bez względu na to co ta Pani zrobiła. Piszecie o złodziejstwie? Czy każdy z was jest złodziejem, bo zapomniał np. skasować biletu??? Nawet sam fakt, że to jest wykroczenie (wartość do 420 złotych) was nie przekonuje??? Leming poniżej wszystko wam dokładnie wyjaśnił a wy swoje... co za żałosne brednie...

damian.szefo
2014-10-30 13:30:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty też nie błysnąłeś znajomością prawa. Kradzież może występować jako wykroczenie albo jako przestępstwo, granicą jest obecnie 420 zł. Nie zmienia to faktu że kradzież to kradzież. A za co miałby siedzieć w areszcie, każdy ma prawo dokonać tzw. obywatelskiego zatrzymania a w razie problemów wezwać policję. Nie uiszczenie opłaty na bilet, nie zapłacenia za paliwo i odjechanie ze stacji itd jest kradzieżą, nie zakłamują rzeczywistości.

lemingjager
2014-10-30 13:43:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2014-10-30 13:43:16
Ocena: 4(glosow:10)-+
A proba zawlaszczenia cudzej wlasnosci i szarpanie to nie wykroczenie czy przestepstwo? ten kretyn ma bloczek z mandatami na gapowiczow a nie zeby torebki wyrywac i szarpac.

lemingjager
2014-10-30 13:53:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zigi750
2014-10-30 14:09:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
ujęcie obywatelskie każdy obywatel takiego się podjąć. zaraz zaczniecie się pluć że to wykroczenie itd. ale podczas ujęcia nie jestem sędzią nie mam prawa kwalifikować czynu. a niewątpliwie pani nie zapłaciła za bilet :) bawią mnie też komentarz że przecież tylko zapomniała skasować biletu. prawdopodobnie każdy złodziej tak mówi że przecież tylko zapomniał zapłacić bo przecież jakby mogło być inaczej

bezpieczna123
2014-10-30 14:16:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
@zigi posluchaj co jest mowione tam, ona wsiadla razem z kanarem, miala bilet i skasowala ale kanarowi sie nie podobalo ze nie od razu tylko po pol minuty. to juz nawet nie nadgorliwosc tylko normalny atak na te kobiete, zwlaszcza ze dopuscil sie rekoczynow. jakby puscila te torebke to oficjalnie koles ja okradl. bo chyba nie powiesz ze kanar ma uprawnienia komornika. nawet jakby nie miala tego biletu i przejechala na gape pol miasta, to on nie ma prawa zabierac jej rzeczy ani szarpac. jakie by prawo nie bylo, to sa sprawy tak oczywiste ze dziwne ze trzeba w ogole o tym mowic.

bezpieczna123
2014-10-30 14:25:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
jedyna akcja obywatelska jaka tu widac to to ze wszyscy bronili tej kobiety i pomogli jej uwolnic sie od napastnika. i prawidlowo.

damian.szefo
2014-10-31 09:43:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bezpieczna zawiodłaś mnie, osoba inteligentna a wypisuje takie głupoty. Każdy a więc kanar ma prawo dokonać obywatelskiego zatrzymania, bez względu na to czy dokonano przestępstwa czy wykroczenia. Bardzo mądrze zauważył zigi bo zatrzymujący nie wie i nie musi wiedzieć czy popełniono przestępstwo czy wykroczenie, ważne jest że popełniono czyn zabroniony. Ktoś kto popełnia czyn zabroniony musi liczyć się że jego tzw nietykalność cielesna będzie "naruszona". Skąd w was taka głupio obrona gapowiczów. To znak naszych czasów że nikt nie nazwie złodzieja złodziejem ale wszyscy maja uwagi do

damian.szefo
2014-10-31 09:50:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
kanarów, straży miejskiej czy policji. Trzeba się zdecydować czy chce się żyć w państwie prawa czy anarchii

lemingjager
2014-10-31 13:22:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2014-10-31 18:06:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Leming ty to jesteś jednak głuszy niż norma przewiduje. Art 45par 2 KPOW stanowi że przepisy o zatrzymaniu obywatelskim czyli art 234 kpk stosuje się odpowiednio. Znasz znaczenie słowo odpowiednio, nie znasz? To normalne dla osób z twoim poziomem.

damian.szefo
2014-10-31 18:34:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zadam ci kazus. Czy postawiłbyś zarzuty kowalskiemu który zatrzymał nietrzeźwego kierującego samochodem gdy po przekazaniu policji okazało się jego stan nietrzeźwości kwalifikuje się na wykroczenie? A jeżeli i to do ciebie nie dociera z powodu ciasnoty umysłu to jeszcze jest też coś takiego jak stan wyżej konieczności art 26 kk.

lemingjager
2014-11-02 21:37:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2014-11-03 10:46:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
I po co się tak podniecasz ignorancie? Myślisz że wyzwiska wzmocnią twoje chwiejne argumenty? Nie masz bladego pojęcia o czym piszesz. Jazda pod wpływem alkoholu (po pijaku dla ciebie) może być zarówno przestępstwem jak i wykroczeniem granica jest 0,5 promila lub odpowiednio 0,25 mg/l. Zatrzymując ma się prawo użyć przymusu bezpośredniego, czyli można kogoś obezwładnić, przytrzymywać idt. Ciasnota twojego umysłu i tak tego nie przyjmie. Za dużo naoglądałeś się amerykańskich filmów i mylisz dwa porządki prawne. Wymiana poglądów z tobą jest żenująca przez poziom jaki reprezentujesz.

mateo133
2014-10-30 11:46:26
Ocena: 2(glosow:24)-+
Brawo dla kanara za opanowanie, ten co filmował może mu naskoczyć i cała reszta tego bydła włącznie z złodziejką która nie miała biletu.

terrorparty
2014-10-30 15:10:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

el_bigos
2014-10-30 15:48:20
Ocena: 0(glosow:6)-+
Niestety dla ciebie pajacu daje mu to prawo. Idź do rodziców niech ci poczytają a potem zabieraj się za komentowanie czegokolwiek.

DkNG
2014-10-30 11:39:26
Ocena: 1(glosow:15)-+
Pojeżdziłem troche po Europie i w większości krajów kierowca sprawdza bilety przy wsiadaniu pasażerów - jak któryś nie ma to albo u kierowcy kupuje albo nie wsiada i już. A co do wrzutki - kolejna cwaniara która chciała uniknąć kary za jazde bez biletu, kolejna żenująca scenka w której tepu mootłoch staje po stronie "uciśnionej"... jakie to polskie :/

zbigniewboniek
2014-10-30 12:21:33
Ocena: -4(glosow:10)-+
A może zapomniała skasować po prostu? Tobie sie nigdy nie zdarzyło? Kolejny święty? I kolejny przestępca kanar, który łamie przepisy kodeksu karnego zatrzymując tę dziewczynę. Powinna być gleba, kajdanki i na komisariat. nikt nie ma prawa nikogo szarpać albo ograniczać niczyjej wolności! Z wyjatkiem służb wymienionych w ustawie!

AleDom
2014-10-30 13:30:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
Właśnie z powodu motłochu sprawdzanie biletów przez kierowcę u nas się nie sprawdza. Myślisz, że ludzie ustawiliby się grzecznie w kolejce z biletami w ręku i je po kolei kasowali? Nie u nas - tak to działa na zachodzie, ale nie na wschodzie Europy. Poza tym tam, gdzie to wprowadzono i tak kierowcy tego nie egzekwują. Dodatkowych pieniędzy za to nie dostają, za to mogą dostać w twarz od jakiegoś dresa. U nas kierowców i kontrolerów traktuje się jak śmieci, bez kultury.

lemingjager
2014-10-30 13:51:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AleDom
2014-10-30 13:58:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
@lemingjager: Sam sobie odpowiedziałeś - "W miastach jest inaczej". Poza tym komunikacja miejska to nie PKS - pojedź do miasta i zobacz ile ludzi wsiada i wysiada na przystankach, sprawdzenie wszystkich trochę by trwało. Opanuj się, bo chamstwem przewyższyłeś już Niesiołowskiego.

lemingjager
2014-10-30 14:04:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 14:30:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 11:28:06
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 11:29:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 11:30:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 11:32:18
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 11:34:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

macols006
2014-10-30 11:11:01
Ocena: 8(glosow:12)-+
lemingjager to następny pajac, który będzie wymyślał na siłę jakiekolwiek argumenty, żeby jego było na wierzchu. Sam jeździsz bez biletu i bronisz sobie podobnych złodziei. Co innego byś mówił, gdybyś sam miał firmę transportową i ludzie jeździliby twoimi autobusami bez biletów. Ale co tam - grunt to bunt. Jak się trzymasz przepisów mówiących o nietykalności cielesnej to trzymaj się również tych, które mówią o konieczności uiszczenia opłaty za świadczoną usługę. Kolejny kmiot wyznający hasło HWDP, ale jak mu ukradną rower to pierwszy leci zgłosić na komisariat.

lemingjager
2014-10-30 11:23:55
Ocena: -9(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 11:47:02
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

don_pedro_104
2014-10-30 23:17:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
lemingjager ja widzę że to ty tu miotasz wyzwiskami i obrażasz wszystkich dookoła. Może się trochę wyluzuj bo stres szkodzi zdrowiu

cropps
2014-10-30 10:54:16
Ocena: 5(glosow:21)-+
Polskie społeczeństwo to buractwo. Nie kupiła biletu to należała się kara. A motłoch wyciąga swoje komóreczki, zaczyna nagrywać i wypowiada debilne komentarze. Minusujcie buraki!

Beatmaker24
2014-10-30 10:50:56
Ocena: 4(glosow:12)-+
Najśmieszniejsi Ci"reżyserzy"z kamerkami,masakra..to jakaś plaga naszej ery..frajery i komputery;D

przemvelbenny
2014-10-30 10:40:58
Ocena: 9(glosow:17)-+
@AleDom Święta racja! Popieram kanara w 100 %. Bardzo dobrze! Należało się Pani. Nie wiem tylko skąd Ci ludzie filmujący całe zajście i w jakim celu. Chyba jedynie po to, żeby pokazać twarz tej złodziejki (gapowiczki).

lemingjager
2014-10-30 10:53:29
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miodzjo
2014-10-30 11:39:59
Ocena: 1(glosow:7)-+
Przestępstwem jest kradzież, a jazda bez biletu to kradzież.

lemingjager
2014-10-30 11:44:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbigniewboniek
2014-10-30 12:12:47
Ocena: 0(glosow:6)-+
leming nie pokarze a pokaże!!! Ale tak czy inaczej masz 100% racji. Sami kretyni tutaj i ciołki.

Sensualna
2014-10-30 10:23:30
Ocena: 15(glosow:17)-+
on w ten sposob zarabia na zycie a jak ktos nie potrafi skasowac biletu i kulturalnie przyjąć mandatu to potem takie akcje są!

lemingjager
2014-10-30 10:23:21
Ocena: -3(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 10:55:44
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 11:51:04
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

slonik606
2014-10-30 12:14:54
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jesteś tak żałosny że sam sobie na komentarze odpowiadasz... Tragedia...

lemingjager
2014-10-30 12:59:48
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GanGstaRR
2014-11-01 18:44:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Minusują cię bo jesteś zwyczajnym LEMINGIEM i sr@ć się chce jak się ciebie czyta...

lemingjager
2014-11-02 21:44:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GanGstaRR
2014-11-03 16:30:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Podpowiem ci, że pisanie do samego siebie 60 komentarzy to dopiero wzbudza żałość. Taka niedoj@b@na z ciebie wiewiórka, daj numer do mamy to zadzwonię i jej podpowiem, żeby ci skróciła "czas na internet", może w końcu jako otumaniony cukrem, spasły nastolatek, gdzieś wyjdziesz i nawet się z tobą pobawią psy o ile twoja mama cię wcześniej przygotuje i obłoży kiełbasą. Fajnie, że interesujesz się moim fiutkiem - mnie jakoś na temat twojego nie przyszło do głowy... czyżbyś był gejem? Masz skłonności homosia? Tu kolejne zaniechanie twej mamusi, powinna się z tobą wybrać do seksuologa :)

miemik
2014-10-23 19:16:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
mam nadzieje, że odpowiednie służby zajmą się tym bydłem

qubann88
2014-10-23 12:15:27
Ocena: 7(glosow:17)-+
NIE zatrzymał nikogo a tylko UJĄŁ osobe na popełnieniu wykroczenia - a to może zrobić każdy obywatel. Jest różnica pomiędzy ZATRZYMANIEM a UJĘCIEM - doucz się. Osoby które go zaczęły szarpać mogą mieć postawione zarzuty czynnej napaści lub naruszenia nietykalności cielesnej ew. znieważenia - to jest przestępstwo. Wystarczy wezwać policję. Utrudnianie lub tamowanie ruchu drogowego? - w tym przypadku większej bzdury nie czytałem nigdy - doucz się jak nie wiem w jakich okolicznościach stosuję się tamowanie ruchu, haha.

potek66
2014-10-23 16:47:19
Ocena: -6(glosow:8)-+
UJĘŁA mnie twoja historia..

RuterFull
2014-10-23 21:00:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
a mnie zatrzymała...

lemingjager
2014-10-30 10:25:22
Ocena: -9(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzychum4
2014-10-23 10:58:34
Ocena: 1(glosow:11)-+
Będą uczciwym pasażerem, mając bilet jedzie się spokojnie, rozumiem, może minął czas biletu okresowego, różne przyczyny bywają autobus stoi w korku i przez to nie trzyma się planowo rozkładu, wtedy odwołanie od mandatu składa się w siedzibie firmy przewozowej. Szarpać się z kontrolerem biletów to głupota. PS. W Warszawie nie ma w regulaminie przewozów, kiedy masz skasować bilet, więc równie dobrze można skasować go na koniec podróży ;) Jednak zwyczajowo to bilet kupuje się/kasuje się na początku podróży, ale jak zwykle lepiej próbować zakombinować.

AleDom
2014-10-23 10:23:38
Ocena: 69(glosow:169)-+
Jeżeli ktoś nie płaci za wykonaną usługę (przewóz) jest złodziejem - a złodziej powinien zostać ukarany. Niestety to jest za trudne do pojęcia dla sporej części ludzi w tym chorym kraju.

lemingjager
2014-10-30 10:34:37
Ocena: -5(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

snr3
2014-10-30 11:25:16
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ty chyba masz nick bardzo adekwatny do tego co soba reprezentujesz bo przyklad ktory podajesz ma sie tu nijak. Abonament radiowo telewizyjny kaza placic KAZDEMU, nie wazne czy korzysta z czegokolwiek czy nie, a tu masz normalna usluge za ktora ktos nie zamierza placic a motloch jak zwykle staje nie po tej stronie. Pomijam juz ze zachowanie tego goscia nie nalezy do wzorcowych lekko mowiac.

sauronik
2014-10-30 11:28:25
Ocena: -3(glosow:13)-+
MZK jest utrzymywany z naszych podatkow. Wiec dlaczego mamy jeszcze kupowac bilety i placic dodatkowo ?

snr3
2014-10-30 11:30:59
Ocena: 2(glosow:10)-+
Sauronik, a to juz twoj problem rusz dupsko na ulice postrajkuj i zobacz czy cos ugrasz w sprawie odplatnosci tej uslugi, ale dopuki jest ona platna to osoba jadaca bez biletu jest zwyklym zlodziejem...

sauronik
2014-10-30 11:33:17
Ocena: -3(glosow:5)-+
snr3, proponuje wziac do reki slownik. A potem wypowiadac sie o tym, czy ktos jest zlodziejem, czy nie

lemingjager
2014-10-30 11:40:03
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbigniewboniek
2014-10-30 12:10:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeżeli ktoś nie płaci za wykonana usługę jest złodziejem??? Czyli zapominając skasować bilet stajesz się złodziejem? W takim razie wszyscy Polacy to złodzieje! I ja także, bo w podstawówce zapomniałem kiedyś skasować. Logika idioty. Coś niesamowitego.

snr3
2014-10-30 12:35:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
I naj jakiej podstawie stwierdziles moje braki w jezykach obcych? Z premedytajca i ironicznie odnioslem sie do 1 czlonu tego nicka, wiec wsadz sobie te uwagi w 4 litery. A twoj przyklad jest z dpy wyciagniety, bo abonament kaza ci placic i nie masz nic do powiedzenia w tej kwestii a jazda MZK to juz twoj wlasny wybor. Wsiadasz? to plac! A jak chcesz juz mnie pouczac o jezykach to naucz sie pisac leMMingu. Abonament jak placisz tez jestes deklem, ja nie place bo nie mieszkam w tym chorym kraju gdzie kazdy jest expertem od wszystkiego i kazdy zieje jadem na drugiego byle tylko jego bylo na wi

snr3
2014-10-30 12:36:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
wierzchu. Bo moja racja jest NAJMOJSZA...

sauronik
2014-10-30 12:54:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
snr, apropo pisania - co to jest "dopuki" ? Jesli juz mowa o poprawnym pisaniu, to wytlumacz mi.

AleDom
2014-10-30 12:57:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kwestię abonamentu wyjaśnił @snr3. Czy ktoś, kto zapomniał skasować biletu jest złodziejem? Nie, kontroler mógłby takim osobom odpuszczać, ale nie ma jak udowodnić, że się czegoś zapomniało - więc jutro cały autobus dopadłaby fala sklerozy. Także niestety - należy karać, nawet gdy ktoś "zapomniał". Co wy myślicie - że jestem idealny? Popełniłem w życiu masę błędów, jednak nie zwalam winy za nie na innych. Ja nie skasowałem - wina moja, nie kontrolera.

AleDom
2014-10-30 13:00:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Druga kwestia - komunikacja miejska utrzymuje się w większości z dotacji gminy. Jednak wprowadzenie "bezpłatnej" komunikacji bez spadku jakości kosztuje. I to dużo. Z drugiej strony gdyby nie dopłaty z gmin ceny biletów byłyby dużo większe. Najpopularniejszy system to pewnego rodzaju kompromis.

lemingjager
2014-10-30 13:10:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 13:19:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AleDom
2014-10-30 13:37:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Widzę, że kultury nie masz za grosz. Czytać ze zrozumieniem też nie umiesz, bo byś się dowiedział że niekonstytucyjne prawo trzeba szybko zmieniać. Ale nie u nas - pewnie zaraz wyskoczą znowu jakieś związki partnerskie a prawo przewozowe będzie leżało sobie na półeczce. Politycy mają przecież swoje priorytety.

bonifacq
2014-10-30 13:53:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ta ruda bladziura jest znana we wrocławskim MPK. Nigdy nie płaci za bilet

lemingjager
2014-10-30 13:59:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AleDom
2014-10-30 14:10:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
@lemingjager: Nie oceniaj innych swoją miarą. Mam jedno konto, bo po co mi drugie? Żeby podbijać sobie punkty? Żałosne. Obrażasz wszystkich dookoła a sam piszesz " Nie zycze sobie byc obrażany!" - hipokryzja. Do faktów się już nie zamierzam odnosić, bo znowu nie zrozumiesz, a szkoda mi na Ciebie czasu i klawiatury.

lemingjager
2014-10-30 14:50:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gagadu
2014-10-23 09:56:08
Ocena: 3(glosow:11)-+
przez takie cwaniaki płacimy MY wszyscy ceny wyższe biletow.Polak to tępy naród wszystko źle

gagadu
2014-10-23 09:54:53
Ocena: 1(glosow:15)-+
Ta k to jest jak BURACTWO nie zna prawa i przepisów.Tu akurat kanar był na prawie a ci co go zaatakowali mogą mieć zarzuty za napaść na funkcjonarjusza publicznego, natomiast co do tej laski moze mieć mandat 500 zl za oddalenie sie z miejsca legitymowania na wezwanie kontrolera.Kolejni mogą mieć sprawe krzykacze za podburzanie do agresji, czemu buractwo nie ujawniło sie i nie pokazało twarzy zwłaszcza ta co tak krzyczała by za fraki w czterech chłopa i wyrzucić, czemu sama nie zrobiła tego????dla nich to dopiero wiocha

pibi80
2014-10-23 11:42:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
"Był na prawie" - a po jakiemu to? Kanar to nie funkcjonariusz publiczny, tylko pracownik prywatnej firmy. Nie ma prawa zatrzymywać pasażera, ani zabierać jego rzeczy. I o ile mandat dziewczynie MOŻE się należy (nie wiem, czy ten jej bilet był ważny czy nie), to twój "funkcjonariusz publiczny" z bożej łaski może mieć o wiele poważniejsze zarzuty, a mianowicie utrudnianie lub tamowanie ruchu drogowego.

AleDom
2014-10-23 12:10:46
Ocena: 5(glosow:7)-+
Od 1 marca kontroler może "ująć" gapowicza, który nie chce mu dać dokumentu tożsamości. Później ma go przekazać policji. Kontroler nie jest funkcjonariuszem publicznym. Ze strony MZA kobieta może mieć 266 zł za brak biletu + 700 zł za "spowodowanie zatrzymania lub zmiany trasy środka transportowego bez uzasadnionej przyczyny". O reszcie decyduje policja.

AleDom
2014-10-23 12:13:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
"ze strony ZTM" oczywiście miało być.

lemingjager
2014-10-30 10:30:23
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-10-30 10:39:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2014-10-30 11:33:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
leming cieciu gadasz o wyrokach trybunału a potem o laniu w morde co jest ściganym z urzedu przestepstwem? weź przejedź sie bez biletu, zwal gruszke ciesząc sie jaki to jestes kozak pirat i geniusz zła i siedź już cicho

zbigniewboniek
2014-10-30 12:01:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lemingjager
2014-10-30 13:02:11
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AleDom
2014-10-30 13:18:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
@lemingjager: Zaparz sobie meliskę. Później przeczytaj prawo przewozowe ze szczególnym uwzględnieniem art. 33a pkt 7 i 8, art 87a, 87b. Jeżeli to jest niezgodne z konstytucją - niech władze natychmiast pomyślą jak to zmienić. Przecież nie możemy dopuścić, żeby instytucje organizujące komunikację miejską były okradane przez gapowiczów. Załóż sobie własną firmę transportową i nie pobieraj opłat za bilety, jeżeli myślisz, że za bilet nie trzeba płacić.

lemingjager
2014-10-30 13:28:00
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

RuterFull
2014-10-23 09:30:08
Ocena: 1(glosow:11)-+
Jak ludzie zaczną brać sprawy w swoje ręce w wielu sytuacjach życie stanie się prostsze a z czasem mniej skorumpowane...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0