lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I zepchnij dziada
główna
Zachowaj spokojYTPlay
Dodano: 23.10.2014, 17:28:15   przez: pickupurfone
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 107  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(77)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
adrian452311
2014-10-23 22:19:47
Ocena: 46(glosow:52)-+
Tir jedzie po swoim pasie to dlaczego on ma ustąpić? To ten z Hondy powinien poczekać aż tir przejedzie i wjechać na pusty pas.

TermiFNFAL
2015-08-09 08:56:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Winny kierowca osobówki, tir jechał swoim pasem. A to że kierowca tira nie zatrzymał się od razu - być może spodziewał się, że jak nagle zahamuje, to ta osobówka spod jego kabiny "wyleci" w prawo, bez kontroli i stworzy jeszcze większe zagrożenie. Jakby mi tak ktoś przed machę wypadł, to raczej też bym gwałtownie nie hamował

kuczli
2014-11-05 16:42:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sasquatch666 Świetnie zobrazowane... dodaj do tego jeszcze prędkość i 10 takich kierowców hondy na każdym zjeździe

kuczli
2014-11-05 16:38:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
M1CLAY19 proszę zdradź mi czym i gdzie jeździsz :)

archiequatro
2014-11-08 20:07:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiem czym on jezdzi ale nie wiem tez czym pokierowane jest twoje pytanie z buzka na koncu .W CFie przedatawionym na filmie siedzisz nisko i wszystko widac . Projekt kabiny ma juz kilkadziesiat lat ale widocznosc z miejsca kierowcy jest wystarczajaca. Jezeli wczesniej pisal o sleeproad to pewnie jezdzi na Wyspach. Ten co zna te robote nie potrzebuje zadawac takich pytan.

archiequatro
2014-11-02 23:22:12
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dla mnie jest tak. Idiota w osobwce pwinien zrezygnowac z jazdy dla zachowania swojego zycia i innych uczestnikow ruchu. Kierowca ciezarowki to akurat taki profesor,poucza wszystkich swoim doswiadczeniem i zaznacza jak wysoko siedzi a tymczasem zachwal sie jak chinski czolgista w 89 na placu Tian’anmen. Prawo jest po stronie zawodowca ale ten zawodowiec nawet nie wie co oznacza ETYKA ZAWODOWA.

wlocho1
2014-11-02 16:51:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
i za co te minusy? za prawde?

kuczli
2014-11-05 16:34:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie wiem jakich ty kierowców znasz... o ile znasz jakich kolwiek :) chyba widziałeś ich tylko na ekranie tv ew. komputera :) może 30 lat temu tak to wyglądało ale świat idzie z postępem :)

oley86
2014-11-01 19:30:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czy w wiecie co to jest martwe pole?? I zdajecie sobię sprawę z tego, że Cieżarowe auta mają takich stref więcej?

M1CLAY19
2014-11-03 14:01:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
Moze w twojej ciezarowce jest martwe pole wystepujace nieodlacznie z martwym mozgiem. W przypadku z filmu koles jedzie rownolegle i nawet nieco wysuwa sie do przadu. Jest widoczny dla kierowcy ciezarowki przez kilkanascie sekund z kazdej odleglosci i kazdego kata po kolei w kazdym z czterech lusterek umieszczonych po lewej stronie kabiny jak i w czesniej przez boczna szybe,przez caly czas akcji jest wolny pas obok i moze ustapic miejsca WIEC PRZESTANCIE JUZ PIEVDOLIC BO SIE RZYGAC CHCE NA WASZE MADROSCI.Albo masz goowniane pojecie o ciezarowkach albo powinienes zmienic zawod.

Sasquatch666
2014-11-03 23:53:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
@M1CLAY19 Nosz kur#a 10 tych lusterek po tej lewej masz!? obejrzyj raz jeszcze dokładnie i powoli ten film. Kierowca musiał by mieć całe przeźroczyste drzwi żeby go widzieć! Masz takie pojęcie o kierowaniu ciągnikiem siodłowym jak Gołota o muzyce! To że grałeś w "Hard Trucka" czy jaką tam inną grę się nie liczy! Zresztą mię będę się produkował bo szkoda moich nerwów i czasu na pisanie z kimś kto nawet nie siedział za kółkiem samochodu ciężarowego!A i zalecam zapoznanie się z całym materiałem z tego wypadku!Pozdrawiam

Sasquatch666
2014-11-04 00:57:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Sasquatch666
2014-11-04 01:00:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tu masz objaśnione na temat "martwego" punktu!! I obejrzyj jak bardzo nie masz pojęcia o czym piszesz!!Mam nadzieję że Taki prosty filmik ci uświadomi twoją głupotę! (Ciągnik jest pod lekkim kątem mniej więcej takim pod jakim zbliżał się samochód osobowy na filmie!!) wykop. pl /link/1052767/ doskonale-zobrazowany-martwy-punkt-w-ciezarowkach/ (bez spacji)

M1CLAY19
2014-11-04 17:57:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wiecie dla czego osobowki nienawidza tirow? Bo sami w swojej tirowskiej spolecznosci jestescie poyebani i bronicie mordercy tylko za to ze jechal duzym. Cwaniaczycie u uwazacie sie za wladcow drogi majac w glowie takie pojecie jak dzieciak na trojkolowym rowerku. AAAAAAAA Yebal was pies skoro nie potraficie po ludzku. Z glupolami nie rozmawiam.

M1CLAY19
2014-11-04 18:13:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kuczli
2014-11-05 16:36:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
tak na prawdę to cała ciężarówka to wielkie martwe pole ;) za naczepą nic nie widać od strony pasażera nie widać nic przed samym autem nie widać nic, o cofaniu nie wspominam :)

kuczli
2014-11-01 11:33:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie koniecznie musial poczuć, możesz wierzyć bądź nie ale kiedy cały zestaw waży 44 tony takich kolizji można nie poczuć- faktycznie jak juz honda była bokiem raczej ją widział ale co by dało gdyby hamował awaryjnie? Stworzył by tylko większe zagrożenie na autostradzie, a tak powiedzmy że bezpiecznie go "doholował" na pobocze. Ciężko tutaj tłumaczyć jednego i drugiego kierowcę bo obaj mogli by się zachować inaczej i nic by sie nie stało.

M1CLAY19
2014-11-02 22:48:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kolego .To sa 4 paski. Tam jest pusto jak w polskim budrzecie. Zobacz ze przez caly film nic nie jedzie paskiem po jego prawej. Mogl zmienic w kazdej chwili. Dopiero jak sie zatrzymal przeleciala ciezarowka. Pewnie gadal albo film ogladal. Dla tych ,ktorzy twierdza ze nie widzial- niech idzie do lekarza od oczu (TYM) a potem niech zmieni zawod.

M1CLAY19
2014-11-04 20:10:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolego .Wszystko dobrze prawisz ale co do jednego sie nie zgodze.W dzisiejszych goowniano plastykowych ciezarowkach jak ci pieprznie golabek w globa to jest huk jakby bomba piev i dziura jak po bombie,pada deszcz to huk jak na strzelnicy,trafisz psa kota czy kure to huk w kabinie jakbys w tecze przypievdolil ...wiec wybacz ale tlumaczenie ze 44 tany nie czuja jakos do mnie nie przemawia.

kuczli
2014-11-05 16:30:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale kto miał tutaj pierwszeństwo przejazdu? Po drugie skąd wiesz że nic nie jechało prawą stroną i nie zjechało na kolejny pas? Rozmowa typu co by było gdyby...

M1CLAY19
2014-11-06 22:54:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
A od kiedy pierwszwnstwo zwalnia cie z zachowania ostroznasci i upowaznia do swiadomego powodowania kolizji? Wjazd/zjazd z autostady jest skrzyzowaniem i nie chce mi juz sie pisac jak powinien zachowac sie kierujacy pojazdem dojezdzajac do skrzyzowania.

grzes2306
2014-11-01 08:32:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zgodzę się z Tobą że mógł go nie widzieć. Ale jak w niego uderzył to chyba to poczuł do cholery !! Nie zgodzę się z tym, że gość taranował przez kilka sekund auto i nic o tym nie wiedział bo wtedy to oznacza że to był ch... nie kierowca.

ToRnADo147
2014-11-01 08:47:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oley86
2014-11-01 19:32:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiesz ile potrzebuje 40-tonowy pojazd by zachamować? Nie składając się oczywiście jak scyzoyk.

M1CLAY19
2014-11-01 20:01:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
No ile? A dlaczego na prostej ,suchej drodze ma sie zlozyc?

cube16x1
2014-11-01 07:47:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
szacun dla kierowcy ciezarowki. Ja bylbym mu wdzieczny jak bym taka muke zaje#al, ze tak to sie zakonczylo!

robert34
2014-11-01 07:09:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
czy wstawiający pickupurfone kiedykolwiek siedział w samochodzie ciężarowym ,kierowca po prostu nie widział tej osobówki

kuczli
2014-11-01 00:16:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jak ja lubię jak wypowiadają się ludzie którzy nie mają pojęcia o czym mówią/piszą. grzes2306 To właśnie jest martwe pole w kabinie ciężarówki tak jak to co jest za drzwiami pasażera o tym co się dzieje bezpośrednio za naczepą już nie wspominam. "Jeśli nie widzisz moich lusterek, ja nie widzę ciebie" warto to zapamiętać :) Kierowca nie miał szans zauważyć kierowcy hondy, wydaje mi się że każdy kto jeździ powinien wyciągać wnioski z tego typu filmów.

harley81
2014-10-31 23:16:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
to bylo na drodze a1 w UK. pod Peterborough

szaflor
2014-10-31 22:39:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak dla mnie,kierowca ciężarówki zachował się normalnie,a koleś z hondy do końca życia zapamięta nauczkę.Ja jeżdżę osobówką i wiele razy widziałem,jak "duży"ustępuja miejsca w ten sposób,że cały jest na pasie awaryjnym,a "DEBIL" jadący za nim,ani go nie wyprzedzi,ani nie weźmie przykładu i nie ustąpi następnemu,tylko ciśnie przy osi jezdni całe 90km/h,aż w końcu "duży" wraca na swój pas,ot takie małe,ale wkur...wienie,w zasadzie niepotrzebne.

grzes2306
2014-10-31 22:38:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Patrząc jak wolno spada prędkość TIR-a (środek ekranu na dole) po uderzeniu w Hondę mam prawo przypuszczać że kierowca ciężarówki celowo po uderzeniu nie hamował... miał pierwszeństwo, ale chciał podwójnie ukarać kierowcę osobówki. Jak by zahamował gwałtownie (prawidłowa reakcja) to kabina "zanurkowała" by i ciężarówka zatrzymałaby się o wiele wcześniej.

szaflor
2014-10-31 22:51:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
A skąd wiesz jaki ładunek przewoził,skąd wiesz czy zaraz za nim nie jechała kolejna ciężarówka,skąd wiesz czy go wogóle zauważył,skąd wiesz to wszystko,że wydajesz na niego wyrok,a debila w hondzie nie winisz,bo przecież nic takiego nie zrobił,prawda ? Nie mam pojęcia o prowadzeniu takiego "tonażu",ale z całą pewnością nie jest łatwe hamowanie i manewrowanie tak,jak jakąś małą hondą,która ma szyby "dookoła głowy". Dostał na co zasłużył,a po zatrzymaniu,jeszcze bym mu przyp....ił,dla pewności,że zrozumiał.

grzes2306
2014-10-31 23:01:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nic takiego nie napisałem, że nie winię kierowcy Hondy. To ewidentnie jego wina. Zastanawiam się tylko nad reakcją Tir-owca. Odruch warunkowy powinien sprawić że naciska się mocno na hamulec w takim wypadku (tak mi się przynajmniej wydaje że ja bym zareagował). Po drugie piszesz że mógł go nie zauważyć... wydaje mi się że nie zauważyć to można w "martwym"polu a nie jak się pcha przed sobą przez kilka sekund mniejszy samochód.

szaflor
2014-10-31 23:21:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mógł go nie zauważyc,bo...kamera jest na szybie w odróżnieniu od oczu kierowcy,które przeważnie są razem z głową i oddalone od szyby...50cm?? Więc jest taka możliwośc i przepraszam,jeżeli czymś uraziłem.

wlocho1
2014-10-31 19:49:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
jak znam zycie to za kierownica siedzial jakis koles z droda i w okularach, albo lysy z broda i w okularach... oni przewaznie tak jezdza. mozecie minusowac, ale to prawda

przemo9999
2014-10-31 18:31:33
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ale co się musieli w tej hondzie obsrać, to ich.

szaflor
2014-10-31 22:16:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
No szku...rwa,cały monitor kawą obryzgałem...

darkowo
2014-10-31 18:29:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
haha zepchnął dziada

bartosz2508
2014-10-31 16:00:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kuczli
2014-10-31 15:45:59
Ocena: 1(glosow:5)-+
M1CLAY19 brawo za wyjaśnienie słowa TIR -Transport International Routie i jest to ( międzynarodowa konwencja celna) a nie określenie ciężarówki. Co do nagrania to pochodzi ono z Reed Boardall Transport, kierowca nie został ukarany bo nie była to jego wina, w angielskim prawie o ruchu drogowym jest ten sam zapis co w polskim który mówi o tym że pierwszeństwo przejazdu ma osoba znajdująca się na danym pasie ruchu. Pozdrawiam

M1CLAY19
2014-10-31 19:07:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
Az trudno uwiarzyc .Dzisiaj : w dobie pievdolca H&S wydaje sie to niemozliwe.Trafil na wyjatkowych ludzi. Przepis wyraznie mowi ze jezeli na sleep road znajduje sie pojazd poruszajacy sie z taka sama predkoscia ,ktoru zamierza wlaczyc sie do ruchu nalezy zwolnic by ulatwic mu dokonanie manewru.

Python013
2014-10-31 19:48:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jakkolwiek ten pas by się nie nazywał to ewidentnie winny jest kierowca Cifa. Fakt kierowca "zestawu" mógł uniknąć tej kolizji. Pewne jest to, że zgubił Cifa w zwierciadłach i miał go w martwym polu wiedzenia. Kamerka jest umiejscowiona na samej szybie i wyżej aniżeli oczy kierowcy, który głowę ma bankowo jakieś 80cm od szyby a zwierciadeł pokazujących czoło nie zauważyłem na nagraniu. Cif był na czymś w rodzaju rozbiegowego i mógł bez problemu przyspieszyć. Po prostu szofer był piz*a i głowy nawet nie obrócił skoro w zwierciadełkach nie widział Ciężarówki lecącej na tempomaciku.

M1CLAY19
2014-10-31 20:20:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
On widzial tylko poszedl na slowo honoru-jakos sie uda - tu jest wlasnie wina zawodowcy ,ktorego obowiazkiwm jest unikanie kolizji ktorych mozna z latwoscia ominac.Tu ladunek sie nie przekosi i nie poleci bo nie bylo konieczne awaryjne hamowanie.Wystarczyl retarder. Powiem o co mi chodzi. Idiotow na drodze narasta.10 lat temu te sama trase ribilem w 6 g a dzisiaj w 12.Tyle jest wypadkow. Na filmie jest Anglia a tam zamkna dwa pasy bo golab nasral. Ja chce zrobic swoje i wracac do domu a nie robic dziewiatke 30km od chaty.

M1CLAY19
2014-10-31 14:55:30
Ocena: -2(glosow:4)-+
1- zawsze podziwiam debili,ktorzy wchodza mydelniczka miedzy ciezarowki.2-podziwiam debili ,ktorzy przy podwojnym sleeproadzie (dwa pasy wlaczakjace sie do ruchu)biora ten niby szybszy zamiast ten co jest dluzszy i potem jak trzeba mozna ciagnac marginesem.3-debili ktorzy wola zginac zamiast najechac na linie. Niestety kierowca ciezarowki takze zostanie ukarany.Dlaczego? Klaniaja sie angielskie testy na prawo jazdy.

Sasquatch666
2014-10-31 16:55:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zostanie ukarany za?? Bo to nie wina kierowcy ciężarówki! Po lewej stronie miał martwe pole i nie widział.Z pewnością wolał by puścić go i jechać dalej nie tracąc czasu na użeranie się z kolesiem ( Gdyby go widział). Testy nie mają nic do tego. Wina jest tylko po stronie kierowcy osobówki

M1CLAY19
2014-10-31 18:53:24
Ocena: -3(glosow:3)-+
Oj. Dlugo ty bez kolizji nie pojezdzisz. Piszesz jak Polak z Wysp 10 lat temu lub Rumun czy Bulgar ktory spadl w zeszlym roku. Nie bede sie rozpisywal na ten temat bo szkoda energii.Wystarczy ze takich jak ten z osobowki mam kilka razy dziennie a tacy zawodowcy jak ty takze potrafia dzien spievdolic.Pewnie nawet nie wiesz ze za nieodpowiednio rosklejone na szybie viatolle lub dorobiona polke na desce mozesz DVSA (davnej VOSAie)zaplacic tyle ile masz oszczednosci.

Sasquatch666
2014-10-31 20:12:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Twoje uprzedzenia średnio mnie obchodzą! Napisałem ci tylko że winny jest kierowca osobówki i mam racje! Znam przepisy i te obowiązujące w Polsce i te w Anglii! Nie musisz się teraz na mnie wyładowywać! A co do jazdy: Staram się jeździć bezpiecznie i mam ograniczone zaufanie do innych na drodze. Nie rozumiem jednak jakim cudem oceniasz moją jazde po tamtym poscie?

M1CLAY19
2014-10-31 20:32:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie mam uprzedzen bo zyje w kraju poprawnym i multikulti. Choc widze idiotyzm wywalam kciuka w gore i wale ze jest wporzadku(LOL). Z idiotyzmem sam nie wygram -jedyne co moge to sobie nagrabic. Odpowiedz mi tylko na jedno ,rozwiazle pytanie: Czy zachowanie kierowcy ciezarowki mialo wplyw na unikniecie tej kolizji ??????i czy kazdy uczestnik ruchu zobowiazany jest do zachowania ostroznosci?Pytanie nie z twojego kregu kulturowego:Czy jak mu ustapisz/przepuscisz przestaniesz byc facetem? Wystarczylo go obtrabic a po co taranoc

Sasquatch666
2014-10-31 20:45:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tu się z tobą zgadzam bo nigdy nie twierdziłem że trzeba siłowo wszystko rozwiązać! Kierowca zestawu nie musiał go taranować. Fakt mógł go otrąbić. Ale podałem także założenie że go nie widział i dlatego mógł go staranować. I tak jak już pisałem wcześniej że lepiej zwolnić i wpuścić niż się później użerać!

M1CLAY19
2014-10-31 21:24:42
Ocena: -3(glosow:5)-+
Mam nadzieje ze dzieki naszej wymianie zdan bedzie jutro o jedna kolizje mniej. To juz nie do Ciecie ale do wszystkich.Taki maly apel: Wracajac z pracy,w czsie najwiekszego zatwardzenia na drodze pomysl ilu ludziom mozesz ulatwic zycie a ilu wkuvwic. Wpusc tego z bocznej bo nie ma znaczenia czy jestes w korku na 345 czy na 346 pozycji.Pomysl ze kazdy moze miec zly dzien i akurat "jazda mu sie mie kleji".Pozdrawiam wszystkich za fajera-i za ta mala i za ta co wysoko i co podobno tam nie wszystko widac.

martenscool
2014-10-31 14:48:56
Ocena: -12(glosow:16)-+
Może i na własne życzenie, ale kolejna wiocha dla TIRowca, który myśli, że jest panem drogi! Każdy inteligentny kierowca widząc co się dzieje zwolniłby i wpuścił niedzielnego kierowcę. No ale nie można liczyć na inteligencję u TIRowca, bo to się raczej zdarza bardzo rzadko, w granicach błędu statystycznego...

M1CLAY19
2014-10-31 15:08:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
Mozna mniec racje bez ublizania. Skoro tak oceniasz cala grupe zawodowa swiadczy o tym ze jestes tak samo madry i takim samym "kierowca" jak ten ze srebrnej puszki.Kierowca ciezarowki (bo tylko popaprancy uzywaja TIR) zostanie za to ukarany i wyleci najprawdopodobnie z pracy. Niestety zawodowiec musi prowadzic swoje 44 tony i wszystkie osobowki dookola (myslec i przewidywac zachowania wszystkich amatorow dookola niego)

Sasquatch666
2014-10-31 17:54:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Koleś wiesz co to martwe pole w ciężarówce??? Jak by widział to by zwolnił. Takie posty świadczą tylko o twojej niewiedzy! Pajacujesz i piszesz bzdury na tematy o których nie masz pojęcia!!Mówisz że kierowcy ciężarówek są mało inteligentni a spójrz co ty wypisujesz!

M1CLAY19
2014-10-31 18:45:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czy ty jestes durniem czy tylko uczeszczasz na specjalne szkolenia bycia debilem?Jakie Martwe pole? Kamera nie tak doskonala jak ludzkie oko widzi osobowke a szofer nie?Majac swiadomosc martwego pola(istniejacego zazwyczaj przy martwym mozgu)obserwujesz droge caly czas. Szczegolnie na rozjazdach. Jezeli zerkales 3 sekundy temu w lustro to prawdopodobnie nikogo tam nie ma a jezeli 3 sek temu byl a teraz go nie widac to sie nie rozplynal.Widze ze jeszcze wiele kolizji przed toba bo za duza fajera najwazniejsza jest pokora a nie cwaniactwo.Dla ciebie"martwe pole"-a najlepsza by byla zmi

M1CLAY19
2014-10-31 19:00:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

M1CLAY19
2014-10-31 19:09:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
W "twoim "martwym polu osobowka zostala by zepchnieta na bok a ze byla przed trafila na bufor. Tak to jest jak traktorzysta probuje oszukac logike,zasady kulturalnego zachowania,prawa fizyki. Nie martw sie .Jak dasz rade (dozyjesz) to po pierwszym milionie nauczysz sie paru rzeczy o kierowaniu zestawem. Poprzedni koment poszedl w p ..bo znalazlem orta.

Sasquatch666
2014-10-31 20:03:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jechałeś kiedy ciągnikiem siodłowym?? Bo z tego co piszesz to raczej nie!! Siądź za kółkiem i popatrz co widzisz na wysokości słupka? Bo ja nie wiele zwłaszcza jak mi się tam schowa mała osobówka!Nawet lusterko ci nic nie da! A co do kamery to zauważ że jest wyżej zawieszona niż siedzi kierowca(więc widzi więcej). Pozdrawiam!

Sasquatch666
2014-10-31 20:19:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiem może się tak oburzyłeś bo myślałeś że ten 1 post do do ciebie był. Raczej adresowałem go do @martenscool niż do ciebie.

M1CLAY19
2014-10-31 20:47:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Film byl o Anglii wiec napisze ci o trasie z Midlands do Dover.Na odcinku 300 km na marginesie jest kilka przypadkow-leworeczna ciezarowka i pisda w kaszlaku.Stluczka. Kiedys byli to Polacy,Czesi czy Hungary-teraz to romki i bulgary.Myslisz ze jadac w Anglii po lewej stronie nie sposob uniknac zdarzenia?Goowno prawda.Przejedziesz to 100x ale z pokora i rozsadkiem.Codziennie widze romkow w swych wyswiechtanych scrapach jak cwicza jak popadnie.Po ki ..uj.Nie lepiej calo dojechac?

Sasquatch666
2014-10-31 21:33:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Masz racje! Ale ja nic nie pisałem że kierowca ciężarówki dobrze zrobił ani że należy mieć wszystko w czterech literach jak się jedzie! Należy pilnować co się dzieje zwłaszcza jak się porusza zestawem i tym bardziej że czasami wszystkiego nie widać i tu się zgadzam!

Sebo30
2014-10-31 14:15:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
po kiego sie pchał. Jest takie powiedzenie "oliwa sprawiedliwa"

kirer2
2014-10-31 13:39:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
na wlasne zyczenie:)

Sylwek2012
2014-10-31 12:42:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Szatan_Mastema
2014-10-31 12:18:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Keep Calm and Destroy All Opponents.

GanGstaRR
2014-10-31 11:59:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kierowca TiRa jedzie swoim pasem, kierowca hondy nawet nie włączył kierunku, że chce wjechać, poza tym to on ma uważać czy może wjechać a nie TiR

taboreciara
2014-10-31 10:48:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wina osobowki. Jak widac kierowca ciezarowki ma kierownice po prawej stronie, wiec prawdopodobnie wcale go nie widzial. A na nagraniu widac bo kamera na srodku zamontowana.

taboreciara
2014-10-31 10:52:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
W sumie kazdy tam ma po prawej :P

tlenowygonzo
2014-10-31 10:47:30
Ocena: 7(glosow:7)-+
Koleś w "hądzie" ma trzy pasy na rękawie dresu, więc jest pewnie starszy stopniem:)

stivo123
2014-10-31 10:42:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
Co za kretyn. Szkoda ze sie pod pociąg nie wpier***ił...

michu8611
2014-10-31 10:27:30
Ocena: 10(glosow:10)-+
Ale jak kulturalnie go odstawił na boczny pas:)

beem_obibok
2014-10-24 04:13:06
Ocena: 5(glosow:15)-+
Mam Hądę to mam pierszęstwo i rzadę gupi TIR nie bendzie mi tu podskakiwał ;)

beem_obibok
2014-10-24 03:59:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

adrian452311
2014-10-23 22:16:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pokus147
2014-10-23 19:49:00
Ocena: -55(glosow:57)-+
idiota powinien mu zjechac na inny pas zeby ten z hondy wlaczyl sie do ruchu kretyn z tira

adrian452311
2014-10-23 22:19:47
Ocena: 46(glosow:52)-+
Tir jedzie po swoim pasie to dlaczego on ma ustąpić? To ten z Hondy powinien poczekać aż tir przejedzie i wjechać na pusty pas.

kmz27
2014-10-25 02:59:17
Ocena: 9(glosow:15)-+
jak ja podejde do ciebie i bez powodu ci przy...ole w leb to tez mi powinienes ustapic, jak masz 10 lat i nie wiesz, to nie pisz

wojtlos
2014-10-31 10:15:08
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wir333
2014-10-23 19:34:31
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wielki SZACUN dla Pana
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To kanał prowadzony od jeziora
  •  Kler? nie
  •  I pięknie
  •  Korzystajmy z doświadczeń mądrych narodów ...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0