lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 03.11.2014, 18:13:07   przez: misco
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 99  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(155)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Sajnon
2014-11-04 19:44:41
Ocena: 53(glosow:127)-+
Czy ja wiem czy oszołomy?? po to są dwa pasy aby nimi jeździć, tam brakuje znaku który by informował o zalecanej jeździe na tzw suwak. Korki to robią się przez takich buraków, którzy ustawiają się na (w tym przypadku) lewym pasie już kilometr przed zwężeniem do jednego pasa.... Czekam na minusy bo zapewne ta wypowiedź zostanie potraktowana negatywnie...

oczko44
2015-01-01 19:40:12
Ocena: -5(glosow:7)-+
ŻADNA KUR W A SIĘ NIE POFATYGOWAŁA BY ZAJRZEĆ DO KODEKSU, MOŻE GDZIES NA ŚWIECIE JEST JAZDA NA SUWAK ALE W POLSCE NIE MA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kuba12321
2014-11-11 16:43:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
krzychoo33 Ocena: 7 (glosow:11) 2014-11-05 13:10:40 Zjezdzilem samochodem pol europy i ciezko szukac takich bezmozgow za kierownica jak w Polsce. Niestety, ale "kupione egzaminy" widac na kazdej ulicy. A jazda na suwak jest Polakom zupelnie obca. Nigdzie idziej nie spotkalem sie z tego typu blokowaniem pasa ruchu. Blokowanie ruchu jest wykroczeniem i za takie zachowanie nalezy sie mandat. zrobiłem jak ta pani w d(niemcy) kawałek dalej stała policja i mnie nie zatrzymala. tam była zwężka przy wypadku. przez takie zachowanie jak tutaj kierowca z kamerą tworzą sie korki.

formel7
2014-11-09 13:03:53
Ocena: -5(glosow:9)-+
największe buraki to ci panowie w tym aucie widać nie znają kultury jazdy i nie lubią stać w korku który zawsze tam jest i to przez takich buraków bo im się spieszy . Brawo pani !!!

teka83
2014-11-15 19:59:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kuczli
2014-11-06 19:51:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
o to przepraszam, musiałem pominąć albo jeszcze tego nie było jak się uczyłem ;)

qnr4d
2014-11-06 17:17:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zgadzam się ! Za blokowanie pasa: mandat. Koniec kropka. Jest jeszcze jedna kwestia. Wpychanie się w połowie w kolejkę. Za to też mandat ! Albo jedziemy wszyscy na suwak albo taka jazda nie ma sensu ! Pozdrawiam

Makaveli_ns
2014-11-06 14:11:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jazda na suwak tylko w Polandii sprawia problemy, pozatym wyprzedzanie prawym pasem jest dozwolone imbecyle: na jezdni dwukierunkowej, jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku.

kuczli
2014-11-06 15:08:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
wyprzedzanie prawą stroną jest dozwolone tylko w terenie zabudowanym.

axolotl
2014-11-06 16:37:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

steve99
2014-11-18 18:08:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
można wyprzedzać z prawej kiedy wyznaczone są dwa pasy ruch w obszarze zabudowanym i trzy poza obszarem zabudowanym. Ale w tym przypadku nie wolno wyprzedzać ani z lewej ani z prawej bo stoi znak zakazu.

fwio
2014-11-06 11:02:17
Ocena: -6(glosow:6)-+
są sytuacje, gdzie właśnie takie cwaniactwo zasługuje na napiętnowanie, ale właśnie buraki wrzucają wszystkie zwężki do jednego wora i uogólniają... spokojna jazda w kolejce tylko dla frajerów???

axolotl
2014-11-06 09:38:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2014-11-06 11:33:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
widac ze Jasinski nie odnalazl swojego powolania. Naszczescie wyrocznia nie jest Jasinski tylko madra ksiazka regulujaca zasady ruchu drogowego.

axolotl
2014-11-06 12:14:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2014-11-06 12:55:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pisalem o tym wczesniej co jest ruchem a co postojem. Prawo nie uznaje zatrzymania sie na szczocha czy poluzowania gumy w gaciach. W prawie pojazd jest tylko w ruchu lub na postoju. Pojazd stojacy w korku jest pojazdem w ruchu.Co sie dziwic glupolom z wiochy skoro taki Jasinski robi z siebie idiote.Kolejny dowod ze stanowiska zajmuja pociotkowe przyglupy. Na tym polega sila idiotyzmu tego durnego kraju.Nawet jak masz racje to nic nie zrobisz bo decyduje o tym idiota.Przy SBeckoPOwskiej polsce beton komuny to lajcik.

axolotl
2014-11-06 13:41:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2014-11-06 21:21:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak nie kijem to pala. Dlaczego chcesz zlamac palca w doopie? Jeszcze raz ci mowie ze pojazd stojacy w korku jest pojazdem w ruchu a jak juz taki madrus jestes to powiedz czy zakaz wyprzedzania nie jest jednoczesnie zakzaem omijania tak jak np zakaz skretu w lewo jest zakazem zawracania(musze dodac ze w lewo? )

axolotl
2014-11-07 09:14:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2014-11-07 18:49:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzisz- kiedys bylo 3 samochody na krzyz,pare znakow i prawo stale .Teraz madrusie poprawiaja wszystko nie nadazajac za wlasnymi zmianami. Omijanie – według prawa o ruchu drogowym przejeżdżanie (przechodzenie) obok nieporuszającego się pojazdu, uczestnika ruchu lub przeszkody. Z drugiej reki pojazd w korku jest pojazdem w ruchu to chyba chodzi o to ze by interpretowac jak danego dnia jest wygodniePrzykladowo w srody masz racje ale jak zajedziesz pijanemy Slawomirowi W to juz mozesz nie miec racj niezaleznie od dnia tygodnia.

szaflor
2014-11-05 23:25:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
Do "M1CLAY19" i reszty instruktorów...na początku filmu 13s widzimy znak,informujący nas,że mamy dwa pasy do jazdy na wprost i lewy,skrajny do skrętu i widzimy również kierowcę,który już zajmuje lewy pas,a przecież w Polsce jeździmy po prawej stronie,chyba,że coś się zmieniło? W 31s pojawia się znak "koniec pasa ruchu na jezdni dwukierunkowej" i DOPIERO TERAZ,możesz pomyślec o zmianie pasa,a zakaz wyprzedzania dotyczy lewego pasa,chłopaki jechali PRAWYM,a DEBILE STALI!!!!! na lewym,więc o co kaman???? Tacy jak Ty kolego,to są tzw "Sunday driver".

axolotl
2014-11-06 09:48:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2014-11-06 11:12:28
Ocena: -3(glosow:7)-+
Od kiedy idioto wyprzedzanie na drodze wielopasmowej w terenie zabudowanym jest dozwolone dla ciebie wszedzie ....a zabronione tylko kiedy ci wygodnie. Ty jestes tak glupi ze az boli i nawet nie wstyd ci zrobic z siebie publicznego debila. Sorrky za wyzwizka ale z idiotami nie mozna jak z normalnym . Nie mozna tolerowac debilizmu niezaleznie od skali panujacej poprawnosci.

kuczli
2014-11-06 15:06:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
to ja sie znów wtrącę wg kodeksu o ruchu drogowym wyprzedzanie w terenie zabudowanym może się odbywać z lewej jak i z prawej strony, natomiast poza terenem zabudowanym tylko z lewej strony

szaflor
2014-11-07 00:46:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
M1,jestes glupi,czy tylko udajesz ???

szaflor
2014-11-07 00:58:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po drugie debilu spod M1,wyjasnij po kiego jest ten prawy pas...aaaa juz wiem,on jest niepotrzebny,bo takie poyeby jak ty,tworza korek od kilometra na lewym...wiec mozna go zaorac i zasiac buraki,bys nie byl sam na tym swiecie.

archiequatro
2014-11-07 22:55:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Szaflor.Prawy jest bo byl w projekcie. Zabraklo kasy na skonczenie inwestycji wiec zostaly rozjazdy ,ktore dzis pelnia role drogi glownej. Jak nie ma kasy bo Tusk wszystko zayebal na paliwo weekendowych spotkan z rodzinka to stawia sie rurke z tabliczka ,wprowadza sie haos wsrod kierowcow,prowokuje klotnie i kazdy zapomina o rudym zlodzieju a jest zly na drugiego kierowce

langeman
2014-11-05 22:32:55
Ocena: 0(glosow:6)-+
50 komentarzy z czego połowa nie wie o czym pisze.32s znak informacyjny zjazd do lewej następny pokazujący jak to robić na tzw suwak więc nie oznacza to że cwaniak z kamerką może napierdalać do końca prawym i póżniej się komuś wepchnąć pod nos.nie jest też określone ile za znakiem powinno się wykonywać ten manewr znak jest informujący żeby każdy kulturalnie zjeżdżał do lewego najlepiej jak najwcześniej a nie na końcu pasa.Tu nie ma określeń ile metrów za znakiem itp

wgrxxx
2014-11-05 22:27:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
Denerwują mnie ci kolesie z filmu tym swoim chamstwem, tylko k***wa i k***wa. CO do sytuacji to na takich cwaniaczków przez których robią się korki bo wali do końca i musi się wepchnąć (na raz z 5 aut, nie ma mowy o "suwaku") muszą być odpowiedzą tacy właśnie "szeryfowie".

steve99
2014-11-05 20:11:55
Ocena: -1(glosow:7)-+
Mandat to powinien dostać ten po$eb z kamerką za wyprzedzanie na zakazie bo taki znak stał przy drodze. I wytłumaczcie mi jak ma rozładować korek w tym przypadku jazda na suwak? Co najwyżej może skrócić ten korek ale na pewno nie przyspieszy i nie rozładuje korka jazda na suwak. Jak stoi w kolejce do kibla 100 osób czy szybciej się odlejesz robiąc z tej jednej kolejki dwie czy nawet pięć kolejek? Nie! Spowoduje to tylko konflikt bo w pewnym momencie dwie osoby będą pierwsze.

M1CLAY19
2014-11-06 11:40:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dobrze napisne ale 99 % tych dzieciakow jeszcze robi w pampersy wiec kibel dla nich to abstrakcja. Debil nie wie ze bedac na setnym miejscu w kolejce pojedziesz szybciej niz bedac na 50 w dwoch .....bo dochodzi jeszcze przepuszczanie,cwaniaczenie i pisdianowa jazda.

M1CLAY19
2014-11-05 19:24:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
I tu mirga masz racje.Jazda dwoma pasami jet wykroczeniem tylko nie oznacza to ze jak Krycha lamie przepisy to mnie takze wolno. Ogolnie rzecz biorac prawo nie dopuscza samozwanczych regolatorow.Szkoda tylko ze pasozyty typu straz miejska nie poluja w takich miejscach finansowo tlumaczac brk racji. Bez inwestycji w fotoradar kasy by nakosili wiecej niz Rydzyk z cegielek na ratowanie stoczni.

M1CLAY19
2014-11-05 16:56:05
Ocena: 0(glosow:14)-+
36 sekunda filmu -ZAKAZ WYPRZEDZANIA- a wczesniej znaki informujace o konczacym sie pasie i waszym ukochanym suwaku ( ktorego i tak nie potraficie stosowac). ZAKAZ WYPRZEDZANIA wiec pod tym absurdem mamy typowo polski paradoks. Minusowane sa wypowiedzi ganiace cwaniaczkow a cymbaly lamiace i pochwalajace lamanie przepisow plywaja w pochwalach rownie glupich wioskowiczow. KUVRWA JAKI WSTYD . TACY WLASNIE DEBILE KOZACZA NA POLSKICH DROGACH......i na wiosce

krzychoo33
2014-11-05 17:57:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krzychoo33
2014-11-05 18:17:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
W tym konkretnym przypadku masz racje. Co nie zmienia faktu, ze ludzie maja problemy z jazda na suwak.

M1CLAY19
2014-11-05 18:49:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dziekuje i oddaje honor wioskowiczowi ktory predzej czy ....pozniej obiektywnie ocenia temat.Szkoda tylko ze tak niewielu potrafi powiedziec ze czarne jest czarne .......

kuczli
2014-11-05 19:09:46
Ocena: 0(glosow:8)-+
btw o jakiej jeździe na suwak mówimy przy zapie*** do samego końca? to nie jest jazda na suwak i nigdy nie będzie, chcemy uczyć innych, zacznijmy od siebie i obierajmy odpowiedni pas ruchu wczesniej

mirga
2014-11-05 19:10:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Cwaniaki (nagrywający) łamali prawo... Za to ludzie jadący dwoma pasami jednocześnie... no tu wszystko jest w porządku

M1CLAY19
2014-11-05 16:31:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

martenscool
2014-11-05 14:07:53
Ocena: 3(glosow:9)-+
I dobrze robią! BRAWO! Czas tępić buraków, którzy nie potrafią jeździć na suwak! Niech dostaną po kilka mandatów to się może nauczą w końcu przepisów!!!

M1CLAY19
2014-11-06 13:03:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Widziales kiedys glupola? Wez fote taty i ......poszukaj mongola odpowiedzialnego za to ze jestes idiota.

krzychoo33
2014-11-05 13:10:40
Ocena: 7(glosow:11)-+
Zjezdzilem samochodem pol europy i ciezko szukac takich bezmozgow za kierownica jak w Polsce. Niestety, ale "kupione egzaminy" widac na kazdej ulicy. A jazda na suwak jest Polakom zupelnie obca. Nigdzie idziej nie spotkalem sie z tego typu blokowaniem pasa ruchu. Blokowanie ruchu jest wykroczeniem i za takie zachowanie nalezy sie mandat.

M1CLAY19
2014-11-05 16:24:13
Ocena: -7(glosow:15)-+
Ty zjezdziles pol Europy szkoda ze na innej planecie. W twojej Europie nie trzeba stosowac sie do znakow bo na filmie widac zakaz wyprzedzania.Mandat mozesz tym pedalkom ozenic i sibie gdy tak zrobisz. Najpierw popatrzcie na znaki a potem podniecajcie sie jak pleban niedzielna taca.

kuczli
2014-11-05 16:51:32
Ocena: -3(glosow:9)-+
to ciekawe bo w Niemczech blokują w Belgii blokują we Francji blokują w UK czasem ale tu wiecznie są korki więc i tak bez różnicy ;) Co do autora filmu to on jest burakiem a kierowca skody nic złego nie zrobił wszak zaczynała się część wyłączona z ruchu. M1CLAY19 technicznie rzecz biorąc to co zrobił autor nagrania to już omijanie, a nie jeszcze wyprzedzanie ;)

M1CLAY19
2014-11-05 17:48:15
Ocena: -6(glosow:8)-+
Omijasz pojazd ktory jest zaparkowany. Pojazd ktorego jazda jest wstrzymana ze wzgledu na korek ,swiatla itp dalej jest czynnym uczestnikiem ruchu i to jest wyprzedzanie.

krzychoo33
2014-11-05 18:00:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wiem w jakiej Anglii, Francji i gdzie w Niemczech widziales takie zachowanie. Akurat we Francji i w Niemczech pojezdzilem na prawde sporo(w Anglii troche mniej) i z taka bezmyslnoscia sie nie spotkalem. Moze akurat mialem szczescie, choc raczej w to watpie.

kuczli
2014-11-05 19:07:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Omijanie Omijanie – według prawa o ruchu drogowym przejeżdżanie (przechodzenie) obok nieporuszającego się pojazdu, uczestnika ruchu lub przeszkody. Jeżdze od kilku lat tydzień w tydzień... ;)

M1CLAY19
2014-11-05 19:38:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
W języku potocznym przez ruch rozumie się przemieszczanie się przedmiotu w stosunku do punktów odniesienia. W normach prawych pojęcie to będzie jednak miało charakter szerszy. Ustawa prawo o ruchu drogowym wprowadza pojecie postoju pojazdu, tak więc wnioskując a contrario należy przyjąć, że co nie jest postojem, jest ruchem.Teraz sobie poczytaj o postoju .....i pojezdzij jeszcze pare tygodni.

anabarbara
2014-11-05 12:35:40
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ach wy wszyscy znawcy przepisow ruchu drogowego,poczytajcie sobie w jaki sposob nalezy sie zachowac w takim przypadku,ktorego pasa uzywac itd. i dopiero zabierac glos i wypisywac swoje uwagi.Dyskutowac kto ma racje mozna dlugo ale po co od razu wyzywac sie od buractwa itp.,komu to potrzebne? Pozdrawiam wszystkich i tych nerwowych i tych spokojnych kierowcow zyczac im jak najmniej takich przypadkow;

mi1979
2014-11-05 11:43:24
Ocena: 4(glosow:14)-+
Buractwo jest po stronie tych co tak blokują. Pas prawy w tym przypadku wolny jest i jest dozwolona jazda nim do samego końca. Patałachy i wieśniaki stoją na lewym i korkują cały przejazd. Wiocha dla tego co uważa inaczej.

M1CLAY19
2014-11-05 17:49:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nawet nie wiesz jaki glupi jestes.

oibis
2014-11-05 09:21:06
Ocena: 7(glosow:9)-+
0:32 widać znak informujący o jeździe na "suwak". We Wrocławiu na opolskiej jest to samo. Ludzie nie rozumieją, że taka jazda jest sprawniejsza szybsza i mniejsze korki.

M1CLAY19
2014-11-05 16:38:10
Ocena: -4(glosow:10)-+
Widzisz jaki ty cwany gapa jestes . Widziales znak "suwak "ale 4 sekundy pozniej byl zakaz wyprzedzania i to juz ci nie pasi ? W miejscu gdzie jest znak ktory cie tak podnieca nagrywajace cioty powinny zmienic pas. Tymczasem oni dopiero zaczynaja uswiadamac innych uczestnikow ruchu i lamia przepisy. Jak to jest zamiescic wypowiedz a potem dowiedziec sie za sie zblazniles?

nonam
2014-11-05 16:59:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
M1CLAY19 chyba Cię cycki pieką, w Polsce obowiązuje ruch PRAWOSTRONNY i dopóki możesz, jedziesz najbardziej skrajnym prawym pasem, po czym na końcu prawego pasa zaczynamy zabawę w suwak. Mówiąc krótko, cała ta zgraja idiotów która tworzy x kilometrowy korek na lewym powinna wyłapać po mandaciku, nie mieszaj do tego zakazu wyprzedzania.

M1CLAY19
2014-11-05 17:52:20
Ocena: -4(glosow:6)-+
Tak. Nawet pod zakaz i wbrew przepisom. Dobrze ze zaznaczyles ze w Polsce wszyscy sa madrzejsi od prawa.

M1CLAY19
2014-11-05 18:38:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie ma znaczenia czy konczy sie prawy czy lewy na Wyspach czy w Polsce. Pionowe znaki reguluja wszystko a "znak" suwak nie istnieje w przepisach i nie lapie sie do zadnej kategorii.Jest to zachecenie do zyczliwosci dla pacjenta ktory chce wydymac wszystkich poprawnie jadacych/stojacych.Osobiscie rownie dobrze traktuje tablice informujaca ze Zdzicho sprzedaje fajerwerki a u Stacha najtnsze dzivki.Ciekawy z ciebie czlowiek ktory chce karac kierowcow ktorzy zajmuja pas z kontynuacja jazdy a faworyzuje lamiacych przepisy.

vert0
2014-11-05 08:44:38
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2014-11-06 11:46:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
A od kiedy pajac z TVN ktory moze dobrze speeka ale np nie potrafi jezdzic jest wyrocznia ? Chyba jest prawo ktore ustanawia zasady a nie telewizja. Obudz sie i przestan wierzyc telewizji bo bedziesz mial w glowie glisty.

pawllo
2014-11-05 08:43:43
Ocena: 6(glosow:8)-+
Przecież tam jest wielki znak! Zaraz za tym bilbordem! Jazda na suwak co za tempi ludzie.

M1CLAY19
2014-11-05 19:48:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Taki maly Maciarewicz- widzi tylko to co wygodne a zakazu wyprzedzania nie widzi. Znak B-25 ma forme prawna a tabliczka "na suwak " nie istnieje w prawie i oznacza tyle samo co reklama kebaba. DO BUDY !!!!!

sonek951
2014-11-05 06:15:30
Ocena: -8(glosow:22)-+
wszędzie tylko suwak i suwak,naoglądaliście sie w telewizji i myślicie że to takie dobre dla czego wszyscy stoją na 1 pasie? bo wiedzą jaka jest przyczyna korka i że tak będzie sprawniej szybciej a ten jeden akurat pojechał prawym cffaniaczek myśli że pośpieszy co kolwiek.

mi1979
2014-11-05 11:44:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jasne... weź trochę logiki do łba sobie wbij. Pewnie sam jeździsz jak ci...a lewym pasem...

grubejoiny123
2014-11-05 01:59:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Pazdziochoff
2014-11-05 01:52:12
Ocena: 5(glosow:13)-+
Jakby wszyscy jechali obydwoma pasami dokonca, to nawet cwaniaki nie mialy by gdzie cwaniaczyc. Gosc w skodzie zajechal ewidentnie droge, trzeba bylo przywalic w koncu dowod jest...

MOLESTAT
2014-11-05 01:40:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
ciemnogród

vitalisfan
2014-11-04 23:15:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grog
2014-11-04 22:25:54
Ocena: 4(glosow:6)-+
to w Polsce jezdzi sie tylko jednym pasem?

stoney
2014-11-05 12:42:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
i to lewym, bo kierowcy w Polsce są najlepszymi kierownikami na świecie!

M1CLAY19
2014-11-06 22:18:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
Te slepy geniusz....zwolnij troche ....bo nie moge dogonic twojego toku myslenia. Jak skrecam w prawo to zajmuje prawy pas ..tak? Jak zawijam w lewo to obieram lewy pasek ...Tak? A jak prawy pasek sie konczy a wczesniej o tym jestes wielokrotnie informowany to co czynisz ? Pievdolisz glupoty na wiosce?

FATALCRY
2014-11-04 22:24:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co to za kawalek w tle ?

Papa_wiocha
2014-11-05 08:45:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
BoxiaRoxia "Bity dla wymiatCZY JP100%"

UkaRZ
2014-11-04 22:01:45
Ocena: 14(glosow:18)-+
Nie to żebym miał coś do ludzi z gdańska ale jeżdżąc tam 2 tygodnie widziałem dużo więcej takich kwiatków. Poza tym, że tam nie wiedzą co to jest jazda na suwak to nie znają jeszcze pojęcia takiego jak skrzyżowanie bezkolizyjne, zasada prawej ręki. Zaraz pewnie dostanie mi się za ten wpis ale co się oszukiwać, pływać może potrafią ale jeździć to za nic nie potrafią.

siaraaa
2014-11-05 12:32:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
ech, gdyby na twoją wiochę (np Warszawę) w sezonie zjeżdżało się lansujące bydło z całej Polski też byś był wkurwionym kierowcą. I niech nikt nie pisze że z tego są pieniądze. Chyba dla okolicznych biedronek i najmujących stancje.

oczko44
2014-11-04 21:54:24
Ocena: -20(glosow:24)-+
Do wszystkich uczonych w piśmie co to jest jazda na suwak. Podajcie nr paragrafu w PRD i może jeszcze nazwę, kategorię i nr znaku z 32 s. Wasze minusy mam w p...e

szaflor
2014-11-04 23:00:42
Ocena: 15(glosow:17)-+
"Wasze minusy mam w p...e",Ty człowieku musiałeś miec wiele rzeczy w "p...e" i jeszcze ten login "oczko 44"-kakaowe?? Jazda takich głąbów jak Ty,uczonych w kodeksie ruchu drogowym,polega na wqrvianiu innych,bo nie jest ważne logiczne myślenie,tylko własne ego,które nakazuje wszystkich pouczac.

gasch
2014-11-04 21:36:31
Ocena: 9(glosow:19)-+
Zgadzam się z Sajnonem w 100%. Jedziemy do konca (2 pasy - 2 razy krotszy korek). Dodam, ze wszyscy jadacy a raczej stojacy na lewym pasie kwalifikuja sie do mandatu. Kodeks mowi, ze w Polsce mamy ruch prawostronny i jesli prawy pas jest wolny powinnismy go zajac. Lewy sluzy do wyprzedzania. Poza tym jak wielu sugeruje, znak "zakaz wyprzedzania" dotyczy wyprzedzania czyli jadacych samochodow. Jesli pojazdy stoja to jest to omijanie. Skadinad znak "zakaz wyprzedzania" w tym miejscu nie ma najmniejszego sensu. Babcia kula sie prawym pasem 30kmh i nikt nie ma prawa jechac szy

abdulmacharacza
2014-11-04 21:09:21
Ocena: -8(glosow:24)-+
W sklepie, w aptece, w kinie, u lekarza, to ludzie sobie oczy wydrapią, jak tylko ktoś się wepcha w kolejkę, ale na drodze to nie, nie, przecież dwa pasy są, tu kolejka nie obowiązuje - cfaniaczki - korek, owszem, dłuższy, ale szybciej się go przejedzie, jak wcześniej zajmie się właściwy pas, niż jak się tam na zakładkę będą "zakładać", bo u nas w POLSCE NA ZAKŁADKĘ SIĘ NIE POTRAFI JEŹDZIĆ, OT CO! A w tym przypadku, to szczególnie darowałbym sobie zakładkę, bo to koreczek, a nie korek.

barszysz
2014-11-04 22:55:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie dość, że jesteś w błędzie, to jeszcze mylisz pojęcia... Na "zakładkę" to można wykonywać lewoskręt, a tu powinna być jazda na "suwak"

stoney
2014-11-05 12:48:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
I dlatego, że wsioki (umysłowe) nie potrafią jeździć na suwak, to WSZYSCY kierowcy mając się do tego dostosować? Wręcz przeciwnie: to tych kilka opornych procent będzie zmuszona jeździć jak WSZYSCY będziemy stosować zasadę zamka błyskawicznego.

M1CLAY19
2014-11-06 11:24:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Abdul- nie podoba mi sie twoj nick ale nie ma to znaczenia- Masz racje a debilom tego nie wytlumaczysz. Wiekszosc piszacych zapierdziela na komarkach 50cm3 lub marzy a tym o rozpisuja sie jakby objechali glob kilkanascie x.

Agona
2014-11-04 21:07:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
poza tym jest tam nawet znak ktory informuje jak jechac na tej ulicy.

Agona
2014-11-04 21:05:14
Ocena: 12(glosow:14)-+
istnieje cos takiego jak jazda na suwak. ale jak widac co niektorzy o tym nie slyszeli i wola korkowac ulice. zal mo takich ludzi.

Agona
2014-11-04 21:04:08
Ocena: 8(glosow:12)-+
jaka kolejka? zero pojecia o kulturze jazdy. wyslac filmik na policje to sie buraki naucza.

jw4651
2014-11-04 20:52:50
Ocena: -17(glosow:25)-+
a czemu jemu akurat się wydaje ze nie obowiązuje go kolejka ?

mirga
2014-11-04 21:11:39
Ocena: 14(glosow:18)-+
Kolejkę to masz w sklepie do mięsnego a nie na drodze. Na drodze masz pasy i jeśli są dwa to dwoma możesz się poruszać. Dorośniesz, pójdziesz na PJ to Ci tam wytłumaczą

M1CLAY19
2014-11-05 19:11:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dzieki ze taka madra glowa objasnila w czym rzecz. Czyli jak nad autostrada wyswietla sie komunikat- SLOW DOWN - QUEUE to znaczy ze jestem w miesnym nie na motorwayu. Jak jest znak Queues Likely to oznacza ze czasami sprzedaja tam mieso. Ty sobie zdajesz sprawe jaki glupi jestes.

mirga
2014-11-06 20:56:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Coś Ci się uroiło w głowie, uja się znasz a prawko to ma pewnie Twój ojciec, coś zasłyszałeś jak mówił o takiej jeździe jadąc, podejrzewam żę nie do końca zrozumiałeś i spinasz się teraz. Kultura na drodze... właśnie przez takich alunów jak Ty kultura zanika

StachTraktorzysta
2014-11-04 20:44:29
Ocena: 11(glosow:17)-+
Zwolennicy jazdy tylko jednym pasem, odpowiedzcie sobie na pytanie: po co jest ten drugi pas? Zgadzam się z wami, że po dojechaniu i tak wszyscy będą musieli przecisnąć się przez przewężenie. Ale jadąc tylko jednym pasem, korek ma długość nie np. 2km, a 4km. To czy korek ma 2km czy 4, albo i 10km, może nie przeszkadzać na autostradzie. Ale w mieście ma to znaczenie. Bo samochody na końcu korka blokują skrzyżowania i ronda wcześniejszych ulic i tam blokują ruch. Jeśli wasza wyobraźnia jest zbyt uboga i tego nie widzicie, to sobie to narysujcie.

M1CLAY19
2014-11-06 13:13:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Znaki o ktorych ty prawisz nie istnieja w prawie a propaganda polityczna tych ,ktorzy nie potrafia budowac drog kieruje uwage "kierowcow"na slepy tor,powoduje konflikty czym odwraca uwage obywatela od istoty problemu.Inna sprawa jest ze kierowca ktorego ruch zostal wstrzymany nie powinien blokowac np skrzyrzowania(co takze reguluje prawo)i wracamy do punktu wyjscia- MOZG!!!.

Conradus78
2014-11-04 20:36:00
Ocena: -7(glosow:19)-+
Primo, burak nie burak, cóż każdy może nim być. Secundo, to ciekawe jak szybko buraczy autor jechał. Tertio et ultimo, do buraczemu autorowi jakoś nie smak ustawić się w kolejce, tylko cwaniaczy na wcisk i potem płacze, że go na suwak nie chcą wpuścić; a przepraszam, z jakiej racji? - teściową na porodówkę wiezie?

mis777
2014-11-04 20:26:18
Ocena: 7(glosow:13)-+
niestety kolesie mają rację... widzicie zakaz wyprzedzania... a znak informujący o jezdzie na tz. suwak...no tak co to jest SUWAK przecież prawko dostałem pod choinkę... cwaniaki to ci co blokowali...szkoda gadać...

mis777
2014-11-04 20:39:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
0:32 jaki znak widzimy ? a nie znamy coś nowego reklama biedronki

wiosenka0
2014-11-04 20:20:58
Ocena: 1(glosow:17)-+
Uwielbiam takie filmiki, zaraz pod nimi jest masa domorosłych kierowców którzy uja widzieli i nie wiedzą jak się jeździ na zamek :) Będziecie się tak spinać to wam pampersy pękną. Zostańcie lepiej przy jeździe w NFS i błagam - nie pchajcie się na drogi. Bo jak mi Światowid miły, jak mi jakiś pajac zajedzie drogę i będzie udawał szeryfa to prędzej czy później go wyprzedzę, zatrzymam się i lewarkiem wbiję resztki jego mózgu w dupę. I tyle w temacie. Nie będę przekonywał jak się powinno jeździć bo PRAWDZIWI wyedukowani kierowcy wiedzą.

aneta.buziaczek
2014-11-04 20:27:20
Ocena: -6(glosow:8)-+
napisał koleś o pedalskim nicku "wiosenka" :-)

mis777
2014-11-04 20:28:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
no i cała prawda w temacie +

mis777
2014-11-04 20:30:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
+ dla wiosny oczywiście

M1CLAY19
2014-11-04 21:10:08
Ocena: -9(glosow:15)-+
Te . Glupolu marki wiosna. Mozesz moj zwieracz polizac i nie istotne czy bedzie to z lewarkiem czy bez. Nie rob z siebie morona dzieciaku bo wstyd przynosisz Polsce ze takich mongolow wychowala.

wiosenka0
2014-11-05 16:53:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale wiecie że mi to wasze czepianie się nicka koło uja lata? :) podobnie jak te wszystkie minusy. Jeśli nie ma się argumentów i odrobiny mózgu to pozostaje argument siły i hejtu prawda? :) Moglibyśmy podyskutować na odpowiednim poziomie ale wystarczy poczytać gimbusowe wpisy żeby sobie darować. Mógłbym prosić abyście poszli do pierwszej lepszej "szkoły jazdy" i podpytali instruktora, ale to też będziecie mieć w d... więc po co? Jak ktoś jest tępy to już taki pozostanie. Jeśli chodzi o brak kultury jazdy to tylko ruskie nas wyprzedzają.

wiosenka0
2014-11-05 16:56:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
M1CLAY19 - chciałem ci odpisać w inteligentny sposób, ale spojrzałem na twoj avatar i zrozumiałem, że to nie ma sensu ;)

M1CLAY19
2014-11-06 11:30:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Uj wbijam jak oceniasz moj avatar. Co do ruskich to masz racje. Powinno sie zatrzymac takiego glupola jak ty i dac mu plaskacza w tepy ryj przy dzieciach. Jezeli nie przemawiaja do ciebie argumenty prawa ruchu drogowego moze przemowi to ze dziecko do konca zycia bedzie pamietalo ze ma ojca PISDE.Glupia PISDE. Glupia i uparta P I S D E.STOP GLUPOLOM DROGOWYM !!!

ObliczeGreya
2014-11-06 21:12:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

olo2411
2014-11-04 20:06:03
Ocena: -4(glosow:12)-+
jak by analfabeta tak nie zapier.... to zapewne zauważył by zakaz wyprzedzania.....

kawalrafala
2014-11-05 00:29:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2014-11-06 11:51:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kurva co za mongol. Ten sobie dorobil jeszcze ciekawsze zasady. Jak masz okres to mozesz walic po trawie a we Wszystkich Swietych to po chodniku pod warunkiem ze masz znicz nas dachu. Ogarniasz ty wogole swoja glupote ?

kawalrafala
2014-11-06 20:47:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jones74
2014-11-04 19:59:02
Ocena: -10(glosow:22)-+
Wiochą jest wrzucanie czegoś takiego na portal i komentowanie że to wiocha bo pajace cwaniaczki jadą pasem do zjazdu do samego końca wiedząc o tym , bo znaki ich informują że pas się kończy gdyby takich frajerów nie było to jazda by była płynna jak na zachodzie , tylko debile ze wsi tego nie rozumieją

toudi8304
2014-11-04 19:42:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
Prawda jest taka że blokowanie pasa to totalne chamstwo. Jak ktoś chce cwaniaczyć to jego sprawa ale oni później mają pretensje że ktoś ich nie chciał wpuścić. A to już jest gruba przesada za co trzeba nominować do nagrody buractwa roku.

vert0
2014-11-04 20:00:16
Ocena: 5(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
2014-11-04 20:11:34
Ocena: -2(glosow:12)-+
Prawda jest taka, że jest tam znak zakazu wyprzedzania. To oznacza, że nie można wyprzedzać na żadnym z pasów. Czyli te dwa przeklinające cwaniaczki sami popełniają wykroczenie.

vert0
2014-11-04 20:23:19
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Maniek783
2014-11-04 20:37:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

snr3
2014-11-05 09:50:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co wy pier@lita jaki zakaz wyprzedzania? A od kiedy to wyprzedza sie przy prawostronnym ruchu prawym pasem to po 1? A po 2 to zeby bylo wyprzedzanie samochody na lewym pasie powinny byc w ruchu a ja widze ze stoja - wiec jest to omijanie.

wieslav
2014-11-05 19:36:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
snr3 można wyprzedzać w terenie zabudowanym prawym pasem na jezdni dwukierunkowej jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku.

M1CLAY19
2014-11-04 19:37:21
Ocena: -5(glosow:13)-+
Marsa? Widziales slepa dzido zakaz wyprzedzania? Taka slepa pala jest uczestnikiem ruchu i jeszcze pyszczy gdy nie ma racji. Wykasuj biegusiem swoje durne posty,usun konto i zapierdzielaj do koscilolka modlic sie by ci lejcow nie zabrali i by egzaminator nie poszedl siedziec za to ze dal durniowi prawko za lapowke.

wieslav
2014-11-04 20:13:30
Ocena: -6(glosow:12)-+
Dokładnie. Nagrywają innych, a sami popełniają wykroczenie :D Mam nadzieję, że zgłoszą ten film na policję :D :D :D Pozdro dla kumatych ;)

krewky
2014-11-04 19:34:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

blowoff
2014-11-04 19:25:50
Ocena: -9(glosow:45)-+
ale oszołomy w tym aucie... gdyby się wcześniej ustawili kulturalnie na lewym pasie, to szło by to płynnie... A tak, to na końcu jest walka o wjazd i wszystko się spowalnia... tak samo bym chamom zajechał drogę na prawym pasie, bo nie po to tyle stoją na lewym, żeby jakiś burak się na początek kolejki wpierdzielał bez czekania... I jeszcze konfidenci z nich... donosić chcą, bo mają kamerkę w aucie...

M1CLAY19
2014-11-04 19:30:39
Ocena: -6(glosow:18)-+
Dobrze prawisz . Za to zaraz debile cie zminusuja.

Sajnon
2014-11-04 19:44:41
Ocena: 53(glosow:127)-+
Czy ja wiem czy oszołomy?? po to są dwa pasy aby nimi jeździć, tam brakuje znaku który by informował o zalecanej jeździe na tzw suwak. Korki to robią się przez takich buraków, którzy ustawiają się na (w tym przypadku) lewym pasie już kilometr przed zwężeniem do jednego pasa.... Czekam na minusy bo zapewne ta wypowiedź zostanie potraktowana negatywnie...

vert0
2014-11-04 19:51:36
Ocena: 7(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

robolov
2014-11-04 19:57:16
Ocena: 13(glosow:17)-+
co wy macie za myślenie buraczane.. lepiej zrobić korek 2 kilometrowy (korkując przy tym wszystkie skrzyżowania po drodze) zostawiając cały wolny pas obok niż skrócić korek o połowę? Wystarczy na końcu tego pasa stosować zasadę jazdy na suwak i ruch odbywa się płynnie, zwłaszcza dla tych co chcą się włączyć do ruchu kilkaset metrów wcześniej. Wiem co mówię, w okolicy mojego zamieszkania jest podobna sytuacja i tu każdy wykorzystuje pas do końca i często wszystkie auta powoli jadą i nikt się nie musi zatrzymywać, a wystarczy taki szeryf i już z tyłu skrzyżowanie całe stoi.. myśleć trzeba!

Sylwek2012
2014-11-04 20:49:15
Ocena: -10(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

snr3
2014-11-05 09:41:24
Ocena: 2(glosow:6)-+
Sylwek2012 ale ty ograniczony jestes... Bo tylko ty jeden jedyny samochodem jedziesz i to jest jedyny mozliwy kierunek jazdy? A ze kilometr wczesniej jest skrzyzowanie ktore przez takie ograniczone myslenie jak twoje jest zablokowane to masz to gdzies nie? Jak ja stoje to niech wszyscy na okolo stoja? tempak...

kawalrafala
2014-11-05 10:09:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

playboy81
2014-11-04 19:19:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

playboy81
2014-11-04 19:16:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mihu77
2014-11-04 19:15:24
Ocena: -9(glosow:15)-+
co za idioci :) nie mają racji a jeszcze chcą uprzejmie donosić na milicje hahaha

M1CLAY19
2014-11-04 19:08:09
Ocena: -6(glosow:18)-+
Glupie gnoje chcieli blysnac a wyszli na idiotow. Tak to jest jak burak chce pouczac a znakow nie widzi.Doyebac mu punktow ile wlezie to moze pokory nabierze.

Krazorek
2014-11-04 19:02:55
Ocena: -10(glosow:22)-+
Gdzie macie w przepisach jazdę na zamek/wachadło? Ty idioto jadąc do końca takim pasem i wciskając się "na chama" robisz zagrożenie i korki, bo kuleje płynność ruchu. To że jadą dwa pasy to nie ma wpływu na czas, ponieważ każdy musi przejechać przez zwężenie. Ale matematyka i logika w naszym społeczeństwie kuleje i efekty tego są nie tylko na maturach. Jak ktoś jedzie swoim pasem nie ma obowiązku nikogo na niego wpuszczać, a Te tępe dresy jeszcze go od zwyzywały...

M1CLAY19
2014-11-04 19:16:42
Ocena: -6(glosow:12)-+
Bravo. Debil jeden z drugim nie zrozumie ze nie da sie przecisnac arbuza gdzie ledwo wchodzi cytryna.Jedynym sposobem szybkiego rozladowana zatwardzenia jest wczesniejsze zajecie pasa ,ktory ma kontynuacje i JAZDA.Kazdy debil ,ktory sie wciska hamuje plynnosc przejazdu i powoduje opoznienia. Te debile nie to ze to zrobily to jeszcze zlamali przepisy. Chcial byc kozak a zrobil z siebie idiote. Zabrac prawko na rok to sie w MZK doszkoli przyglup jeden z drugim

vert0
2014-11-04 20:14:39
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

amblin
2014-11-04 20:29:24
Ocena: 5(glosow:7)-+
M1CALY19 typowy wiejski burak co miasto widział tylko na pocztówce jak mu rodzina życzenia na święta przysłała hahah w mieście baranie jeździ się dwoma pasami do końca to upłynnia ruch zapamiętaj kołku bo przez takie wiejskie tłuki tworzą się korki

M1CLAY19
2014-11-06 21:38:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wielu sie czepia mojego avka ale przy tobie jestem pionkiem . W avku pokazujesz jak pozytywny spolecznie jestes i jak wszystkich szanujesz. W doope sobie tego palca wsadz. Moze ci jakas szara komorka pod paznokiec wejdzie.

maran_hand
2014-11-04 18:36:48
Ocena: -3(glosow:9)-+
Pomijajac wszystko co na drodze.. chlopaki kupili kamerke wow ! ;))

czapiewski
2014-11-04 18:11:37
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maras2604
2014-11-04 18:20:21
Ocena: 8(glosow:24)-+
ty sie naucz przepisow drogowych cymbale! po to sa 2 pasy zeby jechac po obu a przy zwezeniu wjezdzamy wahadlowo! jeden z lewego jeden z prawego! na typ polega kultura na drodze, a nie na tworzeniu 10km korka przez takich glabow jak ty

mctommi
2014-11-04 01:33:40
Ocena: -3(glosow:21)-+
W 36 sekundzie filmu jest znak B-25 zakaz wyprzedzania. Obowiązuje on obydwu pasów ruchu :-). Cwaniaczki więc nie mają racji, że mogą dojechać do końca. Nie mają prawa wyprzedzić stojących samochodów, powinni się zatrzymać i zmienić pas tak jak zrobili to pozostali kierowcy, o wiele lepiej znający przepisy. Chciałbym zobaczyć ich miny, gdyby naprawdę, ten film zanieśli na policję :-).

bobas83
2014-11-04 10:53:42
Ocena: 2(glosow:18)-+
stojacych samochodow sie nie wyprzeda tylko wymija wiec mozna smialo pojechac do konca zreszta jest tez na tym filmiku znak pokazujacy jak jechac na tzw zamek

mctommi
2014-11-04 13:10:54
Ocena: -4(glosow:14)-+
Omija, to się zaparkowane samochody. Samochody stojące w korku, są uczestnikami ruchu więc się je wyprzedza...

mctommi
2014-11-04 13:14:18
Ocena: 4(glosow:6)-+
Aha, źle przeczytałem, i napisałem o omijaniu, a wymija to się jadące z przeciwka...

Krzysmro
2014-11-04 19:07:41
Ocena: 6(glosow:10)-+
Jakby wszyscy się stosowali do zasady "jazdy na suwak" to nie byłoby problemu 10km korka i zakazu wyprzedzania. Po to są dwa pasy żeby je wykorzystywać!!!

kajnet
2014-11-03 23:45:31
Ocena: -7(glosow:11)-+
Te komentarze to są super. Ma trzech do policji, ale strzelają sobie w kolano bo obrażają inne osoby i to nagranie to udowadnia. A że go ktoś wpuścił to tylko uprzejmość tego Pana bo jak powiedział Policjant oraz egzaminator zmieniając pas nie ważne czy z prawego czy z lewego musimy ustąpić wszystkim kierującym, więc trochę Ci Panowie nie mają racji i trzeba ich wysłać na kurs jeszcze raz

czerw2
2014-11-03 22:04:59
Ocena: -15(glosow:25)-+
Cwaniaki zniszczyły marzenie jazdę na zamek. Zawsze znajdzie się palant który wciska się bez kolejki, a w Polsce jest ich 99%. po co stać jak można się wciskać a niech reszta stoi.

kaber
2014-11-03 21:27:59
Ocena: -9(glosow:27)-+
co ciekawe większość jedzie lewym pasem a jakiś POJEDYNCZY BURAK jedzie inaczej jak wszyscy potem chce się wciąć i twierdzi że to jazda na suwak

kociamberek
2014-11-03 20:15:12
Ocena: -14(glosow:32)-+
ale macie pojecie, jest jak byk tablica informująca o kończącym się pasie ruchu w związku z tym buraki nagrywające film są zobowiązani włączyć się do ruchu owszem jest znak jazda na suwak ale jak widać na lewym pasie jest tylko jeden cwaniak który chce wyruchać pozostałych kierujących którzy cierpliwie stoją i czekają na zwężonym odcinku, większe w tym wypadku zatwardzenie będzie powodować przepuszczanie cwaniakowatego buraka niż grzeczne i kulturalne czekanie. ale jak widać wieś wjechała do gd

JOGI1972
2014-11-04 09:44:29
Ocena: 3(glosow:9)-+
Na lewym, czy na prawym pasie?? Z podniety rączki pomyliłeś.

Baron_Sanedi
2014-11-04 18:28:40
Ocena: 2(glosow:8)-+
@kociamberek - sugerujesz że jadąc prawym pasem nie znajdują sie w ruchu gdy dojadą do końca z nim? brawo

kociamberek
2014-11-04 19:26:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
prawym :D

RuterFull
2014-11-03 19:29:14
Ocena: 6(glosow:18)-+
mam obdrapane orurowanie ale żaden miejscowy szeryf nie chce wyskoczyć z kasy na nowy chrom chyba przejadę się do Gdańska...

M1CLAY19
2014-11-04 19:28:35
Ocena: -7(glosow:11)-+
Mozesz sobie jeszcze pisde orurowac i ochromowac. Jak nie znasz przepisow i nie stosujesz sie do znakow to mozesz kozaczyc Bog wie gdzie >Czy w Gdansku czy w Popradzie. Pisda bedziesz wszedzie.

chlewnia666
2014-11-03 19:09:20
Ocena: 2(glosow:6)-+
co za wieśniaki

adamosow
2014-11-03 18:44:08
Ocena: 8(glosow:32)-+
Nigdzie w Europie nie ma problemu z jazdą na zamek ale w Polsce nigdy tego się nie nauczą Nie pomogą wykłady mandaty Polski burak wie lepiej

michalski75
2014-11-03 22:54:14
Ocena: -13(glosow:17)-+
jazda na suwak kończy się w 30 s nagrania dalej jadący prawym pasem wyprzedza w miejscu niedozwolonym ,jest tam chyba znak zakazu

amblin
2014-11-03 18:36:51
Ocena: 6(glosow:34)-+
następny przykład jak to cebulaki nie umieją jeździć. Kodeks drogowy wyraźnie mówi że na takiej zwężce ciągniemy do końca .Niech plebs zapamiętają DO KONCA! A koniec zazwyczaj jest na końcu a nie w połowie czy na początku. Tak na marginesie dodam że jazda opisana powyżej upłynnia ruch. wiem że cebulaką trudno w to uwierzyć ale to jest fakt

M1CLAY19
2014-11-04 19:40:46
Ocena: -8(glosow:10)-+
jestes bardzo glupia istota

markopolo4747
2014-11-04 20:05:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Brawo dla tego ptaka

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0