lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jogurt, 4 kromki chleba, szczypta masła i proszę Państwa to zielone to pietruszka
główna
Dodano: 02.11.2014, 21:45:58   przez: p.ziel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 211  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Psychosocial666
2014-11-28 10:40:20
Ocena: 27(glosow:37)-+
Chleb smarujesz masłem, a pietruche mieszasz z jogurtem. nastepnie jogurt nakładasz na chleb i masz pyszne kromki z serkiem almette...czego chcec wiecej ? ;)

Dejmotywator
2014-12-21 17:25:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Natka pietruszki ma właściwości antyseptyczne, wpływa pozytywnie na proces trawienia i zapobiega infekcjom układu moczowego. Łyżka stołowa pietruszki zaspokaja dzienne zapotrzebowanie na witaminę C. Zawiera wapń, magnez, potas oraz żelazo, które pomaga zwalczać anemię. Pietruszka jest najzdrowsza świeża, gotowana traci część swoich wartości odżywczych. O jogurcie naturalnym chyba nie muszę się rozpisywać. Jeżeli to faktycznie dieta karmiącej to przy bardzo ograniczonym budżecie szpitalnym jest to doskonała dieta. Ale szydercy o tym nie wiedzą.

cellarka
2014-12-18 20:40:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak. Pamiętam jeszcze jaki mi halo zrobili, kiedy im grzecznie zwróciłam uwagę, że mam nietolerancję laktozy. Myślałam, że pielęgniarki mnie gdzieś w nocy zaciągnął i przeprowadzą przymusową eutanazję.

sekens
2014-11-30 22:15:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
myślą ze jak krowa ???Zjesz trawę dasz mleko

piotr.dombrowski
2014-11-30 20:14:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ftuti dimare

graviti1
2014-11-30 18:39:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
jak za okupacji

Zubkownik
2014-11-30 09:10:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
I tak na bogato bo są cztery kromki a nie dwie

EmilGG
2014-11-29 22:57:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja pier... 4 kromki chleba dostała chyba prywatnie poszła

rafalnet13
2014-11-29 18:02:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
zaś jakaś ruba pind@ cierpi :) szkoda słów dla takich wstawek

cielak12345
2014-11-29 15:29:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja bratu sztućce musiałem przywieźć bo nie mieli w szpitalu :P...

vego1985
2014-11-29 11:05:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
a czego wy chcecie to nie wiocha dla szpitali tylko dla nieogarnietego rządu , wiecej sie wydaje na jednego wieżnia niż na chorego

wiochman75
2014-11-29 10:23:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pycha ! I jeszcze ten stylowy talerzyk.

malgolina
2014-11-29 10:35:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jakby co to też można go zjeść ;)

piterek8419
2014-11-29 03:21:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
ewidentnie szpital dba by świeżo upieczonemamy szsybko odzyskały sylwetki sprzed ciąży :-)

stokrotkapolna
2014-11-28 23:33:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
a ja nie rozumiem tych wypowiedzi, przecież matka karmiąca jest na ścisłej diecie i tylko pietruszki w szpitalu tam nie powinno być....... Ludzie którzy krytykują niech poczytają co może jeść kobieta po porodzie

zielunahaluna
2014-11-29 10:04:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak ściślej w kwestii diety ścisłej, to ściśle określając, dieta ścisła w szpitalu polega po prostu na nieprzyjmowaniu jakichkolwiek pokarmów. Kobieta po porodzie nie ma zakazu jedzenia. Nie jest po operacji, nie wycięli jej żołądka. Nie może co najwyżej pić gazowanych napojów, nażreć się fasoli, grochu, kapusty czy sałatek w octowej marynacie - ale nigdzie nie ma zaleceń do niepodawania jedzenia, jak piszesz.

cyb155
2014-11-28 22:54:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
Szczypta masła??? Szczypta określa ilość czegoś sypkiego np. soli ,cukru , to ilość jaka mieści się między palcem wskazującym i kciukiem .

kontroler
2014-11-28 21:30:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
A co masz kuźwa do pietruszki? Bogactwo wit. C i żelaza.

Wiatropylny
2014-11-30 12:10:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak szczaw i mirabelki! :-) :-) :-)

kontroler
2014-11-30 12:26:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
:)

TimSmooth
2014-11-28 20:34:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2014-11-28 20:44:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja tobie wierze, pewnie sprawdziles...

E1000000
2014-11-28 19:48:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
..wolałabyś pizzę i kebab?

caleanka
2014-11-28 17:48:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
Szpitale to nie restauracje, jak ktos chce zablysnac na wiocha to wstawia takie zdjecie, po raz setny...

caleanka
2014-11-28 17:53:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nastepnym razem wstaw zdjecie parkowania albo sandaly i skarpetki... WIESNIACY docenia.

Ktosiaxxx
2014-11-28 18:36:03
Ocena: -3(glosow:3)-+
Za to więzienia już tak :)

kriss92
2014-11-28 17:08:06
Ocena: 4(glosow:12)-+
Kolejny debil,ktory do szpitala idzie jeść a do baru sie leczyc... Tam maja leczyc a nie karmin głąbie!

nihilk
2014-11-28 16:57:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Prawda, że w szpitalach karmią źle i mało, nie są to żadne wymysły ani stereotypowe gadanie. Inna sprawa to to, że kolacje winno się jeść niewielkie lub w ogóle z nich rezygnować. Matka po porodzie nie różni się jakoś znacznie zapotrzebowaniem kalorycznym od przeciętnej osoby. Być może zaproponowana tutaj kolacja do urozmaiconej kuchni nie należy, nie jest to jednak porcja głodowa. Czy ten tłuszcz na talerzu to masło czy margaryna jeden ch...jest go i tak ilość symboliczna. Najważniejszym posiłkiem jest śniadanie i gdyby zaproponowano je w takiej wersji jak ww to możnaby się czuć zbulwersowany

grubejoiny123
2014-11-28 16:40:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak tak patrze po tych wszystkich zdjęciach ze szpitali, to dochodzę do wniosku, że ktoś (nie)specjalnie podmienił ustawy w sprawie jedzenia.. szpital więzienie..

mari_u_sz
2014-11-28 15:20:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jest jogurt nie przesadzaj

ChwalaSzatanowi
2014-11-28 15:02:19
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zdajesz sobie sprawe z tego, ze tu jest jakies 500kcal? Ludzie nauczyli sie wpie*dalac jak swinie i gdy ktos im podaje normalne porcje to wielki lament...

dudala
2014-11-28 16:04:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
Sugeruję abyś podał tak zdrowe śniadanie w zakładzie penitencjarnym - o ile miałbyś odwagę...

Heydrich
2014-11-28 17:10:34
Ocena: -3(glosow:7)-+
dudala , a ja ci sugeruję zamknąć morde na temat żarcia w zakładzie karnym , nie byłeś to nie pie*dol bzdur , bo ku*wa wiem coś o tym !...

JeannYine
2014-11-28 14:40:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ja bym w naszych szpitalach otwarła płatne CENTRUM DLA AMERYKANÓW, ANGLIKÓW... super skuteczna dieta - gwarantowane 5 kg spadku wagi / tydzień.... i każdy bedzie HAPPY

Massolit
2014-11-28 14:37:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kamuimac
2014-11-28 14:35:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
polak przyzywczajony do przeżerania srednio 4-6 tys kalorii dziennie kiedy nagle znajzie sie na diecie odpowieniej dla doroslego organizmu ktory sie nie rusza tylko ma lezec w miejscu i zdrowiec (ponizej 3 tys kalori) przezywa katusze i nie ma w tym nic dziwnego - tylko ze glównym powodem tego ze to ze na codzien żre jak swinia i wszystko zrzuca na piwny brzuszek i wiek.

Massolit
2014-11-28 14:48:06
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Massolit
2014-11-29 20:27:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Massolit
2014-11-29 20:36:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

beznazwy765
2014-11-28 14:22:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
No i czego chcesz więcej ? Ja jak byłem w szpitalu, to nigdy nie narzekałem , a bywałem dosyć często, jest to związane z moją chorobą, która już na szczęście jest wyleczona. Uważałem nawet, że szpitalne jedzenie jest bardzo dobre :) Niestety są ludzie którym zawsze, wszędzie, wszystko będzie źle.

kubek4a7
2014-11-28 13:31:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
4 skibki chleba to chyba śniadanioobiadokolacja.

ToRnADo147
2014-11-28 21:48:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

borwielki
2014-11-28 13:29:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dlaczego większość ludzi uważa, że wszystko im się należy. Państwo polskie okrada nas na każdym kroku i nie ma pieniędzy na żywienie pacjentów jak w restauracji. Zobaczcie sobie jakie samochody sobie kupują urzędnicy i jak szastają naszymi pieniędzmi. Ile zarabiają pracownicy ZUS i odprawy nieudolnych urzędników. Tacy perfidni złodzieje jak Adam Hoffman zjadają twoje śniadanie, obiad i kolację w szpitalu.

Zmorzyca
2014-11-28 14:37:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dla kobiety za chwilkę rodzącej się nie należy... Ale za to złodziejowi, mordercy lub pedofilowi siedzącemu w więzieniu to już tak... Takie myślenie przestawia nasze państwo...

borwielki
2014-11-28 14:47:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
A z jakiej racji należy się 13 pensja? Albo ogromne odprawy dla nierobów? Takie mamy państwo i z tym trzeba coś zrobić a nie narzekać na kromkę chleba. Więźniowie moim zdaniem powinni mieć głodowe racje żywnościowe tak na marginesie.

zielunahaluna
2014-11-28 16:24:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak? Nie wszystko, ale jedzenie w szpitalu jak najbardziej. Widziałeś fotki, jak wybajerzyli apartament dla Trynkiewicza? Multum polskich rodzin nie ma takich warunków. A to przecież seryjny morderca i gwałciciel. A jak mowa o podaniu rodzącej normalnego posiłku - to pyskówki, że niby ma roszczeniową postawę i wszystko jej sie należy?

borwielki
2014-11-28 13:28:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dlaczego większość ludzi uważa, że wszystko im się należy. Państwo polskie okrada nas na każdym kroku i nie ma pieniędzy na żywienie pacjentów jak w restauracji. Zobaczcie sobie jakie samochody sobie kupują urzędnicy i jak szastają naszymi pieniędzmi. Ile zarabiają pracownicy ZUS i odprawy nieudolnych urzędników. Tacy perfidni złodzieje jak Adam Hoffman zjadają twoje śniadanie, obiad i kolację w szpitalu.

borwielki
2014-11-28 13:20:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
Chyba faktycznie szpitale powinny kupować mniej leków i sprzętu medycznego. Igła strzykawki może być wbita kilka razy zanim się stępi. Wtedy będą serwować schabowe i kebaba. Może jeszcze liczbę personelu ograniczyć to i na kawior dla pacjentów wystarczy.

malgolina
2014-11-28 13:04:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
No co, samo zdrowie ;) Tylko zamiast białego chleba mógłby być z mąki żytniej z ziarnami.

kocurxtr
2014-11-28 12:49:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
pietruchę rzucili ?! co za luksusy..

Aniolek1989
2014-11-28 12:18:18
Ocena: 4(glosow:10)-+
Z całym szacunkiem ale albo wymyślił to ktoś, kto koniecznie chce być na głównej albo nie wiem. Sama byłam w szpitalu po porodzie i jako matka karmiąca piersią dostałam na kolację DWIE kromki chleba, plasterek sera żółtego i odrobina masełka plus herbata. I mi to w zupełności wystarczyło, więc jak komuś nie wystarczają 4 kromki chleba plus jogurt, masło i pietruszka ( dobra na laktację) to sorry ale kebabu w żadnym szpitalu nie dają...

smiechen
2014-11-28 12:13:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
ale wypas! jogurt dali! wigilia była?

seledynowy
2014-11-28 12:01:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeśli kolacja, to OK. Niezdrowo się na noc przejadać.

borwielki
2014-11-28 11:56:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zgadzam się, że powinni trochę ułatwić proces kupowania żywności. Ceny powinny być jak w normalnych sklepach. Ale obstaję przy tym, że to nie musi być za darmo. Co do parówek i margaryny to logiczne, że chodzi tutaj o ich cenę. Margarynę stosują również dlatego, że przy chorobach wieńcowych nie mogliby zaserwować masła. Poza tym jest na szeroką skalę zakrojona propaganda koncernów, "udowadniająca" wyższość chemii nad masłem. Dlatego może być również postrzegana za zdrowszą. Osobiście stosuję zamiennie lub okresowo wcale. Bo wszystko co w nadmiarze to szkodzi najbardziej.

zielunahaluna
2014-11-28 12:03:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
A czy każda rodząca kobieta ma chorobę wieńcową? Podobnie jak ci z chorą wątrobą, trzustką, żołądkiem? Widzisz, doskonale wiem na czym polega dieta wątrobowa - podkreślam - DIETA. W tej diecie obowiązuje kategoryczny zakaz spożywania margaryny - tylko masło. Tymczasem na oddziale gastroenterologicznym, gdzie prawie 100% pacjentów ma zaleconą dietę wątrobową - nigdy nie było masła, jedynie margaryna. To się proszę zdecydować wreszcie, bo widzę, że następuje zmiana poglądów. Najpierw było, że w szpitalu obowiązuje dieta, a jak już wyjaśniłam, czym jest dieta - to schodzimy do kasy?

zielunahaluna
2014-11-28 12:06:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
I zrozum wreszcie - nie po to ktoś orzekł, ze stan pacjenta jest na tyle poważny, że nie może leczyć się w domu i konieczna jest hospitalizacja, żeby potem pacjent chodził po mieście na zakupy. No albo jest się chorym wymagającym hospitalizacji - albo jest się na tyle zdrowym, że nie trzeba zajmować miejsca w szpitalu, można się leczyć w domu i robić zakupy. Ogarnij, że szpitale to nie tylko mega wypasione szpitale wojewódzkie, odziały akademii medycznych - ale tez małe powiatowe szpitale, gdzie nie ma sklepików, bufetów i innych możliwości nabycia czegokolwiek.

zielunahaluna
2014-11-28 12:11:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wcale nie rzadko się zdarza, że ludzie są w szpitalu po kilkaset kilometrów od domu i rodzina nie ma możliwości, żeby ich każdego dnia odwiedzać w celu choćby dożywiania. Nikt z rodziny nie przyniesie, wyjść poza oddział nie można, bo stan zdrowia nie pozwala, a w dodatku w samym szpitalu i tak nic nie ma, żeby można było kupić. No jestem ciekawa, czy znajdując się w takiej sytuacji, też byłbyś/byłabyś mega happy z powodu garści pietruszki na śniadanie. W domu raz zjesz pietruchę - a potem dojesz szynki, kiełbasy, zjesz normalny obiad, podwieczorek, kolację. A w szpitalu - tylko pietruszka.

borwielki
2014-11-28 13:24:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Usprawnić proces kupowania żywności tzn, że sklepy mogłyby sprzedawać z dostawą jak to się dzieje na zachodzie. Każdy sklep stara się sprzedać jak najwięcej dlatego opłacałoby się nawet zrobić taki darmowy serwis.

sambakicikici
2014-11-28 11:42:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ciesz się że tyle dostałeś, bo niedługo do szpitala trzeba będzie iść z własnym prowiantem.

zielunahaluna
2014-11-28 11:49:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Już raz był szpital, który tak zrobił. Była ogólnopolska afera, kiedy do szpitala trafiła osoba, która zasłabła na ulicy, będąc w obcym dla siebie mieście. Szpital zakładał, że nie musi karmić pacjentów, bo rodzina żarcie doniesie - tymczasem rodzina tej osoby nawet nie wiedziała, że ich krewny jest w szpitalu 200 kilometrów od domu. No i w efekcie pacjent nie jadł absolutnie nic przez 3 doby, zanim ktoś z rodziny nie dojechał. A lekarze się dziwili, czemu pacjent słabnie i nie wraca do zdrowia, a on po prostu z głodu konał.

fokus45
2014-11-28 11:34:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
W Płocku dają na talerzu:) i herbata w zestawie:)Wyższa klasa:)))

Heydrich
2014-11-28 11:23:55
Ocena: 2(glosow:8)-+
kolejny łoś wstawia gówno , aby wku*wić publiczność .

borwielki
2014-11-28 11:01:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pietruszka to jedno z najzdrowszych warzyw. Jakby dawali frytki i hamburgery to nikt by nie narzekał. Co za ludzie. Dawka kaloryczna jest zapewne przeliczona a jak komuś brakuje to niech sobie kupi więcej. W domu jedzenie w lodówce się nie pojawia znikąd.

zielunahaluna
2014-11-28 11:04:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
No już widzę, jak ty idziesz rano do zieleniaka i na śniadanie kupujesz pęczek natki i przegryzasz chlebkiem z margaryną. Chciałabym zobaczyć, ilu z was tak robi i ilu z was zajada się natką. :) Niemalże pewna jestem, że żaden tak nie je, a tu dobre rady daje, że przecież to zdrowo. Z Niesiołowskim stwórzcie razem poradnik dietetyczny, on napisze esej o szczawiu, ty o pietruszce. Nie ma biedy w kraju, jest tylko niezdrowa dieta.

borwielki
2014-11-28 11:18:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
A żebyś wiedziała, że hoduję w doniczce na parapecie pietruszkę. Sprzedają takie w tesco i lidlu. Skubnę sobie czasem do posiłku. Zupa czy sałatka bez pietruszki dla mnie nie istnieje. I chyba dobrze, że w szpitalu promują model zdrowego żywienia. Dodam, że jak chcesz szynkę na chleb to do sklepu. Kawioru też raczej nie podadzą. Pieniędzy na leki brakuje a żywność muszą zapewnić. Zapewniają więc żywieniowe minimum ale musi być zdrowe.

zielunahaluna
2014-11-28 11:32:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
Model zdrowego żywienia, powiadasz... Hmmm, ale razy byłeś/aś w szpitalu, co? Już pisałam, bywam regularnie, mam spore pojęcie, co tam się dzieje. Mówi się, że zdrowe jest masło, żaden lekarz nie zaleca margaryny - tymczasem podają regularnie margarynę. Zalecają nie żreć trujących parówek, mortadeli i innych wynalazków - zalecają zdrową, chudą szynkę - tymczasem parówka w szpitalu to rarytas, bo może być pies pomielony razem z budą, albo sama buda - czego nie ma w żadnym podręczniku zdrowego żywienia. Zaleca się zjadanie świeżych owoców, a jeszcze nigdy nie dostałam jabłka.

zielunahaluna
2014-11-28 11:36:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
O innych owocach nawet się nie marzy. Mówi się, że zdrowsze jest ciemne pieczywo - tymczasem dostaje się betonowiec w ilości 2 kromek. Ja drobniutka kobietka jestem, to 2 wystarczą - ale facet 190 wzrostu - nijak się 2 kromkami nie naje. Co innego jak podkreślasz, skubnąć sobie pietruszkę na kanapkę - a co innego, jak ma ona stanowić twoje danie główne. Ja też mam szczypior w doniczce, dziecko stale rzeżuchę sieje - kładziemy sobie na szynkę, do jajek czy serka - a nie jemy zamiast kiełbasy. No i wytłumacz mi, jak pacjent ma wyjść z oddziału do sklepu po zakupy?

zielunahaluna
2014-11-28 11:38:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeden ze szpitali, w którym bywam jest prawie za miastem. Mieścina mała, w szpitalu nie ma szpitalnego sklepiku, baru - totalnie nic. Najbliżej jest twoje ulubione Tesco, ale to też kawałek. I jak sobie to wyobrażasz? Matka z porodówki ma wziąć dziecko pod pachę i iść sobie śniadanie kupić, bo dostaje zamiast zdrowej wędliny i zdrowego masła - margarynę i garść pietruszki?

borwielki
2014-11-28 10:57:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ludzie to nie chodzi o to, że w szpitalu za mało dają jeść. Jakby karmili lepiej to każdy z byle pryszczem by się tam pchał. Chodzi o to, że w więzieniach karmią zbyt dobrze. Nie po to jest więzienie.

zielunahaluna
2014-11-28 12:21:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak w ogóle to nie rozumiem, dlaczego się zawsze porównuje te 2 placówki. Szpital to szpital, i będąc w szpitalu, naprawdę mało mnie obchodzi, co akurat jedzą więźniowie. Będąc w szpitalu nie chcę być głodzona, i jak już się wałkuje niczym mantra słowo "dieta" - to własnie życzyłabym sobie, żeby po prostu stosowano się do zaleceń dietetycznych, na rzecz ograniczania ilości jedzenia. Bo o ile w zakładzie karnym jest się za karę i na własne życzenie - o tyle choroba nie wybiera i w szpitalu ma się człowiek kurować - nie głodować za karę, zamiast innych.

borwielki
2014-11-28 13:11:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dlatego się porównuje te 2 placówki ponieważ więźniowie dostają za dużo jedzenia, na które nie zasłużyli. Można powiedzieć, że zjadają jedzenie pacjentów szpitali.

Damianos_17
2014-11-28 10:53:02
Ocena: -6(glosow:10)-+
Nawet żeby to była prawda, to ludzie do szpitala nie idzie się po to żeby się nażreć !!!

marcin0703
2014-11-28 10:56:44
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zielunahaluna
2014-11-28 11:05:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie idzie się nażreć, ale czy to oznacza, że trzeba głodować?

Damianos_17
2014-11-28 11:06:21
Ocena: -3(glosow:3)-+
Właśnie udowodniłeś swój rozwój.

Damianos_17
2014-11-28 11:17:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
Czytam i tak sobie myślę, że połowa osób narzekających w razie większego kryzysu, gdyby nie byłoby co włożyć do gara, to padłaby jak muchy. Ludność widzę coraz słabsza... na co dzień zbyt dobrze jadacie i w zbyt dużych luksusach żyjecie.

zielunahaluna
2014-11-28 11:46:09
Ocena: 4(glosow:4)-+
No nie przesadzaj - dla ciebie możliwość zaspokojenia głodu to jest już luksus? To nie jest luksus. Tak już jest natura żywych organizmów skonstruowana, że potrzebują jedzenia. No wiem, w ciężkich czasach ludzie 7 razy w tygodniu same kartofle jedli albo suchy chleb - ale czy my obecnie w stanie jakiejś wojny jesteśmy, w obliczu zagłady, katastrofy, że się ludzi zaczyna głodzić? Dziwne jest to, że w szpitalu to podają i uważają za normę - ale jak już pacjent by się identycznie w domu odżywiał, to by go lekarz opieprzył, że na takim jedzeniu długo nie pociągnie, że ma jeść normalnie...

Psychosocial666
2014-11-28 10:40:20
Ocena: 27(glosow:37)-+
Chleb smarujesz masłem, a pietruche mieszasz z jogurtem. nastepnie jogurt nakładasz na chleb i masz pyszne kromki z serkiem almette...czego chcec wiecej ? ;)

Damianos_17
2014-11-28 11:10:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bardzo dobrze powiedziane, już Cię lubię. "+" dla Ciebie

zielunahaluna
2014-11-28 11:51:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
Czym? Masłem? Pod warunkiem, że masz swoje masło z domu. :) To na 100% jest margaryna, być może nawet taka do pieczenia, bo jest tańsza. Jestem w szpitalu po kilka razy do roku i jak żyję, nigdy mi masła nie podano. :) Na moje to palma z Kruszwicy. :p

meziczka
2014-11-28 21:32:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
u mnie w szpitalu zawsze masło 80% jest podawane... czyli w sumie prawdziwe... co szpital to inaczej...

Madmax49
2014-11-28 10:31:43
Ocena: 5(glosow:7)-+
A co byś Ty chciała po porodzie jako matka karmiąca??? Smażonego schabowego i piwo?

Vitas91
2014-11-28 10:13:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
W kryminale jest o wiele gorsze.

zielunahaluna
2014-11-28 10:41:58
Ocena: 2(glosow:8)-+
O diecie w więzieniu to już niejeden artykuł można było przeczytać i wnika z tego, że nasi kryminaliści mają zbilansowaną dietę, dostosowaną do swoich potrzeb i jedzonko niczym w hotelu. Niejedna polska rodzina nie jada tak dobrze, jak nasi kryminaliści, którzy przecież w więzieniu sa za karę. Tymczasem włos im z głowy spaść nie może i nie wiem czy wiesz, ale jak któryś kryminalista za bardzo schudnie w czasie odsiadki, to ma prawo skarżyć więzienie, że go głodzono... Tymczasem szpitalu człowiek nie jest za karę - a za kasę, którą na to płaci, jak ma zdrowieć o suchym chlebie?

Vitas91
2014-11-28 10:53:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
Hehehe nie rozśmieszaj mnie. Dostawałem max 1200kcal a to była najbardziej kaloryczna dieta jaką sobie wybrałem. O tym, że to w ogóle smaku nie ma to już nie ma co gadać. Dobre jedzenie w kryminale to fikcja.

borwielki
2014-11-28 11:25:23
Ocena: -2(glosow:6)-+
W szpitalu nie muszą karmić dobrze. Ma być zdrowo i zapewnić minimum wartości odżywczych. Z tego co widzę to jest. Resztę sobie kup sam. Jeżeli chodzi o więzienie to powinni albo sobie sami kupować albo zarobić na jedzenie. Kogo nie stać może dostać papkę z karaluchów aby z głodu nie zdechł i nic więcej. Pracujący w zakładach karnych dostają minimalną krajową przy zerowych kosztach utrzymania. TO JEST SKANDAL!

zielunahaluna
2014-11-28 11:28:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
To przewrotnie do tego absurdu powiedziawszy - to się kolega o wyrok karny postarał licząc, że w więzieniu będzie żarełko z Mariota? Na pewno nie były to 3 posiłki dziennie składające się ze szczawiu i margaryny - no i sam kolega pisze, że jakiś wybór był - a w szpitalu nie ma. masz wybór być mniej głodny - albo całkiem głodny.

zielunahaluna
2014-11-28 11:56:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
W szpitalu powinni karmić dobrze, bo ZDROWA dieta nie oznacza głodówki, a właśnie pożywienia dostosowanego do potrzeb. Nie wiem skąd się w Polakach bierze przekonanie, że dieta=niejedzenie lub radykalne ograniczanie jedzenia. Nie, dieta to zbilansowane pożywienie, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Skoro dieta jest elementem kuracji i ma wspomagać leczenie, a szpital ma promować zdrowy sposób odżywiania się - to nie powinien głodzić pacjentów, nie powinien faszerować ich margaryną, mortadelą i innym świństwem - których to sami lekarze absolutnie zabraniają jesć jako niezdrowe.

zielunahaluna
2014-11-28 11:59:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie widzisz hipokryzji? jak w gabinecie zapytasz lekarza, czy to zdrowo się głodzić, odżywiać margaryną, tłustym pasztetem, mortadelą, parówkami, nie jeść owoców, to cię lekarz przeklnie wręcz, że absolutnie tak sie nie wolno odżywiać. Tymczasem idziesz do szpitala i pod okiem tego samego lekarza podają ci w skrajnie minimalnych ilościach to, czego 2 dni wcześniej kategorycznie zabraniano jeść, jako niezdrowe jedzenie. To sorry - gdzie jest da rzeczona dieta (zbilansowany, dostosowany posiłek), gdzie propagowanie modelu zdrowego żywienia?

falk87
2014-11-03 14:01:50
Ocena: 0(glosow:8)-+
nie widzę szpitala w szpitalu obowiązuje dieta jak si enie podpba to wypisac żone i do hotelu 5 gwiazdkowego

zielunahaluna
2014-11-28 11:12:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
A jaka konkretnie dieta, bo widzę, że się znasz. Dieta obowiązuje tych, których stan zdrowia tego wymaga. Jak masz chory żołądek, wątrobę, trzustkę, cukrzycę - no to logiczne, że musisz nie tylko w szpitalu trzymać dietę i ma być ona dostosowana do indywidualnych potrzeb. Ale tu w tytule widzę hasło porodówka - czyli nie chodzi o osobę obłożnie chorą, która ma zdrowie na wyczerpaniu, bo o ile wiem, ciąża to nie jest choroba, a naturalny stan fizjologiczny kobiety, podobnie jak poród. Zatem jak twierdzisz, że ma być dieta, to matka karmiąca ma jeść za siebie oraz za dziecko, które karmi.

zielunahaluna
2014-11-28 11:16:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zatem nie może żyć na szczawiu i natce pietruszki - przeciwnie, powinna dostać solidny posiłek. Kobieta po porodzie ma być silna, najedzona, bo nie może się słaniać z głodu, kiedy się noworodkiem zajmuje. Więc jak już zaznaczasz, że ma być dieta - to raczej "podwójna" - a nie jak dla pacjenta z brakiem połowy żołądka. Tymczasem i pacjent po operacji, który prawie wcale nie może jeść - i kobieta po porodzie, która jest zdrowa i nic jej nie dolega, dostają tyle samo i takie samo "nic". Nie o frytki z maca chodzi, ale o wędlinę choćby, owoce i masła tyle, żeby na więcej niż 1

dominusek
2014-11-03 10:04:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
samo zdrowie :)

amblin
2014-11-02 22:00:55
Ocena: 1(glosow:13)-+
żarcie podłe ale zapewne zbilansowane , jak tobie nie pasuje to rodzić w mac donaldzie albo w innej knajpie

evangelion
2014-11-02 21:50:52
Ocena: 8(glosow:12)-+
Tak na talerzyku jednorazowym i do tego bez sztuccow??wymysl gimbona

zielunahaluna
2014-11-28 10:49:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ty byłeś/aś kiedyś w szpitalu? Ja rezyduję regularnie w różnych - i co szpital, to inny system. W jednym trzeba mieć nawet swój talerz do zupy, kubek, sztućce - dosłownie wszystko, bo jak nie masz talerza do zupy - to ci jej nie dadzą, albo wleją do kubka. jak nie masz swojej łyżki - to pijesz zupę (w sumie jest tak rzadka, że machanie łyżką jest zbędne). A w innym z kolei dają na dzielonych jednorazowych tackach, dają jednorazowe sztućce i jednorazowe kubki. Zarcie i tak nędzne, ale inaczej podane. To, że tacka, to absolutnie niczego nie dowodzi.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
Który powstrzymał go przed rysowaniem samochodów. Zapomniał, że nie jest już w internecie.
główna
Dodano: 05.06.2018, 17:59:53   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 488Skomentuj (76) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0