lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 03.12.2014, 20:39:19   przez: Klub_Smolenski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 307  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(60)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
m1k1
2014-12-04 09:49:22
Ocena: 58(glosow:64)-+
Przecież to jasne, że to dobry (bardzo) człowiek. Fakt. Ruchał dzieci. Ale Jezus mu to wszystko wybaczy więc nie ma co roztrząsać. Alleluja i do przodu.

nonomnismorianw
2014-12-09 13:08:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kazsu
2014-12-05 19:15:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przecież żyjemy w Polsce. Tu nić nie jest normalne. A dlaczego większość chiała by stąd uciec do normalnego kraju.

wujotim
2014-12-05 18:46:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
mają rację że sprawiedliwości za mało, bo jaką karę powinien ponieść! a jaką poniesie?

labla2dor
2014-12-05 11:39:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Może jak im wielebny włoży swą "niewinność" w D to dojrzą sprawiedliwość przez wybałuszone oczy. (przy okazji nie radzę otwierać wtedy ust ze zdziwienia bo ch... wie co się jeszcze może wydarzyć)!

adamamam
2014-12-05 01:47:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Massolit
2014-12-05 00:59:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kriskus1
2014-12-04 19:48:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ciemnogród . One są nie poczytalne.

Nordi23
2014-12-04 17:50:39
Ocena: 8(glosow:10)-+
Mam alternatywe dla ttych popaprancow,niech ru..aja te dewotki co tam cale dnie spedzaja.Ksiadz por.cha,mochery zaspokojone,dzieci bespieczne-PARAFIA NA 102.

d_j_siwy
2014-12-04 17:18:05
Ocena: 7(glosow:9)-+
ciekawe czy te koorvy kościelne też by tak za nim szły jakby ich syna/córkę wyroochał

Klub_Smolenski
2014-12-04 23:51:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
Też.

manga231
2014-12-05 14:06:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
Też, bo dziecko przecież kłamie i zmyśla. Mało takich przypadków było czy to w kościele czy to w rodzine?

Massolit
2014-12-04 16:20:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hubertberger
2014-12-04 16:27:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dobrze, że ty wszystko rozumiesz (po raz kolejny) i nam to wytłumaczysz... 106 latku chodzący do gimnazjum.

czyzad
2014-12-04 14:54:52
Ocena: 8(glosow:8)-+
a czego sie spodziewaliście ,żyjemy w państwie katolickim,a narzekamy na islam,tam tez lubią dzieci

Sebo30
2014-12-04 14:33:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
do gazu ich wszystkich

Eric_Cartman
2014-12-04 12:49:01
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hubertberger
2014-12-04 16:21:46
Ocena: 5(glosow:9)-+
Wiara to pewien stan śmierci mózgowej, no bo jak trzeba być tępym, żeby wierzyć, że jakiś bożek, rzecz jasna po śmierci, da ci wszystko, ale teraz ty dawaj co masz i na kolana... Wiara powinna dawać siłę, a nie ubezwłasnowolniać. Katolicy, podobnie jak islamiści, są tolerancyjni tylko i wyłącznie jeżeli im to pasuje.

Meloman1
2014-12-04 17:04:46
Ocena: -7(glosow:9)-+
Ty za to jesteś piekielnie tolerancyjny.

hubertberger
2014-12-04 23:04:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak, jestem.

Meloman1
2014-12-05 12:48:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale tolerujesz jakieś inne przekonania, czy tylko własne?

hubertberger
2014-12-05 14:31:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeżeli nie jest skrajnie absurdalne, nie wymusza na mnie pewnych niezgodnych z moja wola postaw i nie godzi w moje wierzenia to tak.

Meloman1
2014-12-05 15:19:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
I oczywiście sam decydujesz o tym, co jest skrajnie absurdalne, a co nie, prawda? Wobec tego jesteś tolerancyjny wobec tego, o czym sam uznasz, że jest sensowne, oraz co nie godzi w twoje wierzenia. W tym sensie zamachowcy islamscy też są tolerancyjni, bo akceptują wszystko z wyjątkiem tego, co godzi w ich wierzenia. Gratuluję kompanów intelektualnych.

Meloman1
2014-12-05 15:21:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
Taka drobna robocza sugestia: jeśli ktoś większość ludzkości oskarża o śmierć mózgową i wyzywa od tępaków, to można mieć ogromne wątpliwości czy, jest to postawa tolerancyjna. Przemyśl to sobie w milczeniu.

hubertberger
2014-12-05 23:09:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przepraszam bardzo, ale nie myl wiary w kościół z wiara w Boga, bo to jest zupełnie coś innego... Ja nic do katolików nie mam, ale do fanatyków religijnych już tak. Nie ma złego Boga to nasze dogmaty są błędne, tak w islamie jak i chrześcijaństwie. Mowie o śmierci mózgowej w przypadku ludzi wierzących ślepo w księdza i jego dyrdymały, a nie o tych którzy w Bogu opatrują sile i ukojenie. Nie generalizuj.

Meloman1
2014-12-06 01:39:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
To raczej ty przeczytaj, co napisałeś i nie wykręcaj kota ogonem. Zresztą, kto ci dał prawo oceniać, jaka wiara jest dobra, a jaka nie? I kto ci dał prawo nazywać innych tępymi? Trochę pokory. No i tolerancji.

hubertberger
2014-12-06 11:13:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
No to proszę mi przytoczyć co niby przekręcam. Wiesz w ogóle o czym jest ta wiocha?

hubertberger
2014-12-06 11:21:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Taki mały cytat: "Krótko: Jeśli znasz jakieś badania - podaj. Jeśli nie, spadaj, tępy fanatyku" i jeszcze jeden : "Zresztą, kto ci dał prawo oceniać, jaka wiara jest dobra, a jaka nie? I kto ci dał prawo nazywać innych tępymi?" Hipokryzja aż od Ciebie bije.

Meloman1
2014-12-06 11:34:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Napisałeś: "Wiara to pewien stan śmierci mózgowej, no bo jak trzeba być tępym, żeby wierzyć, że jakiś bożek, rzecz jasna po śmierci, da ci wszystko". A potem: "nie myl wiary w kościół z wiara w Boga, bo to jest zupełnie coś innego... Ja nic do katolików nie mam". Najpierw piszesz jedno, potem coś innego.

Meloman1
2014-12-06 11:37:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie, ja nie jestem hipokrytą, bo nie twierdzę, że jestem tolerancyjny. To ty twierdziłeś, że jesteś. A potem przyznałeś, że jesteś tolerancyjny tylko wobec tego, co nie godzi w twoje wierzenia.

hubertberger
2014-12-06 12:01:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i właśnie takich jak ty, cymbale nie toleruje. Wymuszasz na mnie coś czego sam się nie trzymasz. Nie wysilaj się to jest ostatni post ode mnie do ciebie.

Meloman1
2014-12-06 13:02:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja niczego nie wymuszam, zwracam tylko uwagę na nielogiczności w twoim pokrętnym myśleniu. I rozumiem, że to może być przykre :)

mingus33
2014-12-04 12:17:13
Ocena: 5(glosow:5)-+
nie wierni a durni.

sambakicikici
2014-12-04 12:06:36
Ocena: 7(glosow:7)-+
Kto broni pedofila sam jest pedofilem!

siwythc666
2014-12-04 07:22:45
Ocena: 7(glosow:13)-+
tak to jest jak stare babki mają małe emerytury nie stać je na jakieś wycieczki wyjazdy do spa, to tylko kościół i biadolenie im zostaje ...

Massolit
2014-12-04 16:16:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Massolit
2014-12-04 16:25:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

golabeda
2014-12-04 19:22:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
a i tak połowa z tych emerytur idzie przekazem do Torunia

wojtek_69
2014-12-04 07:08:37
Ocena: -23(glosow:23)-+
skąd wiesz jakim człowiekiem jest ten ksiądz? ta sprawa ma inne podłoże niż ci się wydaje , jedynym pewnikiem w tej sprawie jest tylko to że znaleziono komputer z nieaktualnym oprogramowaniem , i nagranie na telefonie tego buraka który oskarża zrobione dzień wcześniej. a poza tym polityka ma inne oblicze niż wszyscy myślą akurat tutaj było wszystko utajnione , więc nie wiesz jak tam było.

jurek1102
2014-12-04 07:31:32
Ocena: 8(glosow:10)-+
Pedofil to nie człowiek

m1k1
2014-12-04 09:49:22
Ocena: 58(glosow:64)-+
Przecież to jasne, że to dobry (bardzo) człowiek. Fakt. Ruchał dzieci. Ale Jezus mu to wszystko wybaczy więc nie ma co roztrząsać. Alleluja i do przodu.

admin1944
2014-12-04 06:57:50
Ocena: 11(glosow:11)-+
NIEDLUGO TEGO BANDZIORA-PEDOFILA BEDA CHCIELI ZROBIC SWIETYM MECZENNIKIEM ATEISTOW !!

admin1944
2014-12-04 06:56:21
Ocena: 7(glosow:7)-+
CO SIE DZIWICI - PRZECIEZ TA UMYSLOWA TEPOTA NIE WIE CO TO JEST BANDYTYZM-PEGOFILIA !!. KTOS TYM DURNIOM POWINIEN WYJASNIC !!.

cairo
2014-12-04 01:30:36
Ocena: 10(glosow:10)-+
Twarze na fotce promieniują katolicką inteligencją, u pań widoczny zespół niedopchnięcia oddolnego.

rybin
2014-12-04 01:09:23
Ocena: 9(glosow:9)-+
Pamiętacie sprawę Kroloppa? Jak sądzili gościa za molestowanie chórzystów, rodzice pikietowali, że to nieprawda, niemożliwe. Jak podali, że ma AIDS, nikt nie pikietował, wszyscy z dzieciakami u lekarzy byli. Taka to już mentalność.

kostrogaj
2014-12-03 23:33:19
Ocena: 12(glosow:12)-+
Powinni jak pasażerowie pijanego kierowcy.....odpowiadać za współudział....

majorero
2014-12-03 22:50:37
Ocena: -4(glosow:8)-+
I ten sam sąd, który skazał biednego księdza, będzie rozstrzygał o ważności wyborów. Czy to o czymś nie świadczy przypadkiem? Na przykład o tym,że w Smoleńsku był zamach.

jurek1102
2014-12-03 22:59:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Sędziowie mają wyprane mózgi przez TVN i Wyborczą.

stary.kocur
2014-12-03 22:39:31
Ocena: 8(glosow:8)-+
To ten sam sort, jak ci co Rydzyka po tłustych łapkach całowali.

czadowyRyszard
2014-12-03 21:56:06
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tym wiernym murzyn powinien du...pska przeorać wbrew ich woli. Dowiedziały by się chociaż w małym kawałku co czuły te dzieci.

Meloman1
2014-12-03 21:44:04
Ocena: -6(glosow:8)-+
Bo sądy w Polsce nie mylą się nigdy, a kto uważa inaczej, to głąb, nie?

daga8-8-8
2014-12-03 22:08:47
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Meloman1
2014-12-03 23:56:44
Ocena: -5(glosow:5)-+
Nie mam pojęcia o tej sprawie, więc nie mam zdania na temat ewentualnej pomyłki sądu. Ale sądy się jednak mylą i z faktu, że jacyś ludzie nie zgadzają się z wyrokiem sądu nie wynika jeszcze, że ci ludzie są oszołomami. Może mają jakieś argumenty?

Meloman1
2014-12-03 23:58:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
Tymczasem tu, na wiosce, ci sami, którzy pod innymi wpisami krytykują jakieś inne wyroki innych sądów, przy tej okazji są gotowi spalić na stosie ludzi, którzy robią coś podobnego, a w dodatku mają odwagę cywilną żeby iść na rozprawę. Jakiś koleś nawet zaproponował, żeby wsadzić ich za współudział. Czy to nie barbarzyństwo?

daga8-8-8
2014-12-04 09:16:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Meloman1
2014-12-04 09:36:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Prawdę mówiąc, też mam zaufanie do sądu. Ale to nie znaczy, że muszę myślących inaczej (i jednak wiedzących o tej sprawie więcej niż ja) odsądzać od czci i wiary. Zwłaszcza że tak jak zmowa milczenia, w sprawach o pedofilię zdarzają się jednak fałszywe oskarżenia.

daga8-8-8
2014-12-04 11:03:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Meloman1
2014-12-04 11:25:44
Ocena: -4(glosow:4)-+
Wysokość wyroku nie zależy od mocy dowodów, tylko typu czynu. Natomiast nawet jeśli ci ludzie się mylą, to nie ma powodów, żeby ich obrażać i poniżać. Z tym się chyba zgodzisz?

daga8-8-8
2014-12-04 12:55:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

klotylda601
2014-12-03 21:04:58
Ocena: 6(glosow:6)-+
no pewnie po ten pan czarnej kiecce nie podlega prawom ziemskim a tylko boskim

sarna
2014-12-03 20:47:14
Ocena: 3(glosow:7)-+
one to pewno by mu własne dzieci w ofierze poskładali by sie później do nieba dostać

ferdal
2014-12-03 20:41:47
Ocena: 7(glosow:13)-+
Katolska sprawiedliwość to niekoniecznie to samo co powszechna
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jaki poziom Duda reprezentuje każdy widzi...
  •  Nie śmieszno, a straszno
  •  Tylko mnie
  •  Absolwenci Collegium Humanum o sobie
Pasowałoby jako dodatkowa scena do filmu Dzień Świra.
główna
Dodano: 04.06.2018, 18:16:32   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 142Skomentuj (21) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0