lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Komorowski dla swoich rodaków (żydów) próbuje sprzedawac nasze skarby!!!
główna
Dodano: 03.01.2015, 12:56:30   przez: Medrzec_Pr0
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 467  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(154)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sambakicikici
2015-01-04 11:29:32
Ocena: 14(glosow:14)-+
Tyle razy powtarzam: Są w tym roku wybory jedne i drugie więc jest okazja do zabrania koryta i gajowemu Bronkowi i całej mafijnej Platformie. A potem tylko trybunał stanu.

crazybread
2015-01-11 09:20:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
skoorwysyny. jakbym dorwał to bym kulosy połamał i tą koohwa ware gorną kombinerkami uyebal!

muszka1984
2015-01-07 20:18:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przestańcie się drapać koty ,Yebać żydów i komuchów .

Lizard1488
2015-01-06 13:43:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
jeszcze trochę to sie obłożę ładunkami i wyp**erdole w sejmie

fantomas3103
2015-01-06 08:08:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
usunąć żydów z rządu a jest ich tam trochę i będzie w Polsce spokój

rozpruwacz78
2015-01-07 11:36:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nic nie pomoże. Trzeba by było ich usunąć zewsząd.

pepsi001
2015-01-05 18:38:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
I tak od zeszłego roku Polska płaci żydom rekompesaty.

jadziodzia
2015-01-05 12:31:24
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wszyscy łykają takie ściemy jak młode pelikany... Media wami manipulują. Rozumku już braknie...

netboy
2015-01-05 01:07:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
tym razem nie wyszlo ale....

patryk8111
2015-01-04 23:34:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

NieZebymSieZnal
2015-01-04 20:33:32
Ocena: 4(glosow:8)-+
barak słów! czas na czyny.

fekaliator
2015-01-04 20:27:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
Stachu ?! A gdzie som pienidze za las ??!!

killing_joke
2015-01-04 20:02:30
Ocena: 12(glosow:16)-+
Życzę z całego serca panu prezydentowi, panu byłemu już premierowi i tym, którzy maczali w tym swoje plugawe paluchy- WSZYSTKIEGO NAJGORSZEGO i rychłej, aczkolwiek bardzo bolesnej śmierci!

Schwab
2015-01-04 19:50:52
Ocena: -4(glosow:10)-+
Bla bla bla pier.lenie. Pozwalacie na to wiec zadnych pretensji! Gdyby to ludziom nie odpowiadalo to dawno juz sila by zdjeli rzad. Skonczcie marudzic. Historia udowadnia, ze wystarczy nawet jeden czlowiek, aby wszystko zmienic. Jezeli nie ma nawet tego jednego na tyle milionow to po co wiecznie narzekac i udawac, ze nam zalezy?

gordon.lameman
2015-01-04 19:45:16
Ocena: -14(glosow:22)-+
Zmiana Konstytucji nie przewidywała żadnej możliwości prywatyzacji. Powyższy obrazek jest kłamstwem i doskonale pokazuje jak można manipulować głupkami. Dajecie sobą pomiatać. Żałosne.

kocyk01
2015-01-04 19:54:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Masz rację.Jednak na''wiocha''siedzą normalni ludzie.

wojtekzelow
2015-01-04 20:40:43
Ocena: 11(glosow:15)-+
Nie wprowadzaj ludzi w błąd, (chociaż pewnie Ci za to płacą). Zapis proponowany przez większość rządową miał brzmieć „lasy stanowiące własność Skarbu Państwa nie podlegają przekształceniom własnościowym z wyjątkiem uzasadnionego celu publicznego”. Wyjątki te określałaby stosowna ustawa więc jak łatwo się domyślać jeżeli znalazłaby się w Sejmie większość, która szeroko zakreśliłaby uzasadniony cel publiczny to zasoby Lasów Państwowych mogłyby być użyte np. do zaspakajania roszczeń reprywatyzacyjnych. Pozdrawiam

gordon.lameman
2015-01-04 21:01:55
Ocena: -8(glosow:10)-+
wojtekzelow, to co piszesz to stek bzdur. Uzasadnionym celem publicznym nie mogłoby być zaspokajanie roszczeń reprywatyzacyjnych z tego względu, że to nie spełnia znamion celu publicznego z jakiekolwiek strony. Lasy Państwowe miały mieć możliwość przekształcenia własnościowego na cele publiczne, czyli cele DLA LUDNOŚCI. Przede wszystkim to nei miała być SPRZEDAŻ podmiotom prywatnym. Zmiany własnościowe miały służyć tylko i wyłącznie takim celom jak budowa dróg i autostrad, szkół, elektrowni, tam, zapór, szpitali etc. To co piszesz to zwyczajne kłamstwo i przedszkolny wymysł.

gordon.lameman
2015-01-04 21:03:19
Ocena: -6(glosow:8)-+
A sugestia z płaceniem to typowy głupkowaty chwyt erystyczny. Bardzo żenujący. Dajesz sobą manipulować, bo dajesz sobie wmówić rzeczy niestworzone. A czemu sobie dajesz? Bo nie jesteś w stanie sam tego sprawdzić. Nie jesteś w stanie wygrzebać projektu zmiany Konstytucji, ustaw, ani komentarzy. I wierzysz jakimś bożkom z internetu w głupoty, które oni wypisują. Smutne :)

Slawek-153
2015-01-04 21:27:51
Ocena: 5(glosow:9)-+
gordon.lameman z całym szacunkiem,ale o czym ty mówisz? Przeczytać to jedno,a interpretacja to kolejny klucz w manipulacji. Interpretacja,bo o tym jest mowa jest najczęściej nie jasna,niezrozumiała i klarowna. Czytając trudno jest wychwycić wytrychy, do określenia zamiarów w nowej konstytucji. Zmiana w konstytucji,aczkolwiek w pewnym stopniu daje taką możliwość, jak na zdjęciu powyżej. Czytałem to wzmiankę w nowej niedoszłej konstytucji .

gordon.lameman
2015-01-04 21:41:29
Ocena: -8(glosow:8)-+
O czym mówię? O moim chlebie powszednim. Jestem prawnikiem z zawodu i wykształcenia. jak widzę bzdury wypisane przez dziennikarzyny to mi się robi ich żal. To cały hipotetyczne niebezpieczeństwo to jedna wielka bzdura. Tu nie chodzi o żadne interpretacje, ale o to że dziennikarzyny nie rozumieją pojęć prawnych i prawniczych. Nie czytają ustaw i nie potrafią ich zrozumieć. A Wy im wierzycie jak nie przymierzając mesjaszowi. Serio - żal mi Was.

tomek-kt
2015-01-04 23:37:55
Ocena: 3(glosow:7)-+
"Zmiana konstytucji nie przewidywała ..." A świnie i żydowskie pachołki, które siedzą przy korycie znajdą sposób, aby lasy sprzedać. Mają gdzieś dobro tego kraju. Chcą rozkraść wszystko co będzie możliwe, a po nas choćby ... . Obudźcie się wreszcie rodacy. Znajdźmy sposób na wywalenie tych świń z rządu. Nie ma znaczenia jaką partię obecnie reprezentują poszczególne "knury" czy to z PO, PiS czy SLD. Wszyscy dążą tylko do tego, aby było dobrze .... im i ich kolesiom. Mam nadzieję, że doczekam dnia w którym zawisną na szubienicy - wszyscy bez wyjątku. O jeden samolot za mało s

gordon.lameman
2015-01-04 23:44:51
Ocena: -10(glosow:10)-+
@tomek-kt Tacy debile jak Ty zawsze coś wymyślą. Jak nie ma podstaw to se wymyślą jakieś bzdury i będą w to wierzyć. Czemu? Bo są bezdennie głupi. Jesteś tego świetnym przykładem, lemingu.

Greg199
2015-01-05 00:14:11
Ocena: 5(glosow:7)-+
Prawo nie jest moją mocną stroną, ale gdy widzę nieudolny rząd (który czego się dotknął to sprzedał) biorący się za taką sprawę, to budzi mój niepokój. Dlatego nie obchodzi mnie to w jaki sposób ta wzmianka w konstytucji jest zapisana i jak należy ją interpretować. Popatrzcie trochę wstecz na działania tego rządu to dowiecie się co z tymi lasami chcą zrobić.

kawalrafala
2015-01-05 00:37:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordon.lameman
2015-01-05 07:24:21
Ocena: -6(glosow:6)-+
@Greg199 Pieprzenie. Wskaż proszę 'co takiego ten nieudolny rząd sprzedał'. To jest pusty slogan. Nie jestem fanem PO, ale to durnota, którą powtarzają półgłówki w internecie, a jak przyjdzie do konkretów to uciekają, bo gówno o rządzie wiedzą. @kawalrafala Przecież to też było przy mediach. Czemu w nocy? Bo liczyli, że PiS się nie zmobilizuje i uda się to przepchnąć. To była kwestia strategii, ale to... normalne. Nie mają 2/3, a dzięki takiemu ułożeniu głosowania mieli większe szanse. I tak się nie udało. Ale to co ludzie wypisują to bzdury.

Slawek-153
2015-01-05 08:58:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wskaż proszę co takiego ten nieudolny rząd sprzedał?..... jeśli jesteś taki inteligentny za jakiego się uważasz, to powinieneś wiedzieć takie podstawy. A jeśli nie wierzysz to nie czytaj co zostało przez rząd sprzedane, a sprywatyzowane. Dlaczego bo rząd celowo zamienia słowo sprzedaż na prywatyzowanie

tomek-kt
2015-01-05 09:17:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
@gordon.lameman Nie znasz mnie więc zluzuj z obrażaniem. Jeżeli chodzi o lemingi to jak widać Ty ślepo bronisz tych nieudolnych baranów, którzy udają, że rządzą naszym krajem. Ślepe popieranie władzy jest niebezpieczne. Próba zmiany konstytucji w nocy nie jest dla Ciebie ok? Niech sobie po nocach obradują o obniżeniu własnego uposażenia. I na koniec zapytam: Skoro jak twierdzisz głupim jest ktoś kto widząc co robią sługusy żydków krytykuje ich to kim jest ktoś taki jak Ty, który jak widać przyklaskuje im, gdy oni okradają (już jawnie) nasz kraj i naród.

Slawek-153
2015-01-05 09:25:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Może to teoria spiskowa,ale cała ta armia posłów,senatorów, ministrów itd. Ma dzieci w wieku gimnazjalnym itp. Którzy bardzo chętnie będą ich bronić ze wszystkich sił na portalach internetowych, to jest oczywiste.

gordon.lameman
2015-01-05 09:33:56
Ocena: -5(glosow:5)-+
@Slawek-153 No i tak to właśnie wygląda. Jak się popyta o konkrety to leming odbija pałeczkę bo on po prostu nie wie. A co takiego złego jest w prywatyzacji? Dobrze przeprowadzona prywatyzacja to obowiązek państwa. @tomek-kt Gdybym ślepo bronił to wypisywałbym podobne bzdury do Twoich. Nie widziałeś projektu zmiany i wypisujesz bzdury. Nie rozumiesz przepisów, a wypisujesz bzdury na ich temat. Do tego te kocopoły ożydach.

Slawek-153
2015-01-05 09:46:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
Czyim dzieciakiem jesteś Posła, Ministra, czy senatora? Człowieku czy ty aby na pewno wierzysz w to co piszesz? Dlaczego celowo wprowadzasz ludzi w błąd? Nie zadawaj głupich pytań, dlaczego? Bo są za idiotyczne by zniżać się do ich poziomu odpowiadając na nie.

tomek-kt
2015-01-05 11:08:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
95 % społeczeństwa pisze bzdury, a Ty i tobie podobni jesteście nieomylni. Można powtórzyć pytanie mojego przedmówcy. Czyim synem jesteś, że tak ich bronisz?

gordon.lameman
2015-01-05 11:20:42
Ocena: -4(glosow:4)-+
Co za żenujące chwyty. Nie potraficie podać konkretów i jak typowe półgłówki od razu rzucacie puste oskarżenai 'czyim synem'. Dzieci drogie, mój ojciec był górnikiem, matka rolnikiem. Nie mam znajomości w polityce, nie mam znajomości wśród prawników, oprócz tych, które nawiązałem sam. Oceniam to na podstawie mojej znajomości przepisów. A Wy na podstawie czego? Bzdur podawanych przez dziennikarzy bo za głupi jesteście, aby samemu to ogarnąć. Żal mi Was, bo wy już zawsze będziecie tak głupi.

tomek-kt
2015-01-05 11:34:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
Żenujące jest obrażanie ludzi. Zastanów się czasami nad tym co chcesz napisać. Może warto przeczytać kilka razy post zanim go wyślesz? Nie pouczaj i nie odpisuj jeżeli nie potrafisz zrobić tego w kulturalny sposób. Oczekujesz konkretów? Przejrzyj na oczy wreszcie. Zobacz co wyprawiają politycy w naszym kraju. Mało? Dla mnie i tak już za wiele.

gordon.lameman
2015-01-05 12:02:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tak, oczekuję konkretów zamiast durnych, puistych, rasistowskich uwag. Zamiast debilnych sugestii o tym, że jestem opłacany,albo spokrewniony. Bo to mnie obraża. Sami zaczęliście od obrażania. Piszecie puste slogany bo jak ktoś chce konkrety to się wykręcacie sianem. To typowe dla lemingów.

tomek-kt
2015-01-05 12:16:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
Więc raz jeszcze Ci napiszę, że konkretami jest to co wyprawiają ci, którzy uważają się za rządzących w tym kraju. Oni nie rządzą, oni jawnie robią sobie jaja z narodu i okradają go. Miliony wydawane na durne przetargi, które są nic nie warte (choćby przy budowie autostrad), tysiące złotych wydawane na kolacje, rozmowy telefoniczne (których nie było) czy też rozliczenie kilometrówki za delegacje, których również nie było. Lokowanie kolesi i rodziny rządzących na stanowiskach, przyznawanie sobie nawzajem premii w dobie kryzysu. Miało być tanie państwo, a mamy rozrastającą się administrację. Wie

tomek-kt
2015-01-05 12:19:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wiele by można tu było jeszcze wymieniać takich "kwiatków", a Ty piszesz, że to puste slogany? Również kolejny raz Ci napiszę, że lemingiem nie jest ten kto krytykuje władzę, a właśnie ten który ślepo ją popiera, a na takiego wyglądasz tutaj tylko Ty.

gordon.lameman
2015-01-05 12:25:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
To są nieprawidłowości, które trzeba poprawić - owszem. Ale autostrady się nam budują i to jest fajne. Co do nieprawidłowości przy przetargach - będą się pojawiać, bo pojawiają się niestety na całym świecie. Ale pamiętaj od czego wyszliśmy - od 'wyprzedawania Polski'. I na to chciałem konkrety. To, że władza nadużywa kasy to było wiadome. i robiła to każda władza od 1989 roku. Żeby to się zmieniło to musiałoby się zmienić społeczeństwo. Bo to społeczeństwo nie szanuje cudzej, ani wspólnej własności. To widać na każdym kroku. A politycy biorą się spośród nas. Pewnie, że od nich oczekujemy

gordon.lameman
2015-01-05 12:27:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
ale naiwnością jest wierzyć, że będą krystalicznie czyści podczas gdy całe nasze społeczeństwo to banda złodziei i kombinatorów. Ludzi prawdziwie uczciwych jest mniejszość. Większość społeczeństwa na miejscu polityków robiłaby takie same, albo gorsze wałki. Ja nie lubię PO, nie jestem ich żadnym fanem, ale nie lubię też kłamstw. Nie lubię gdy PiS i media manipulują posuwając się do kłamstw. Jak złapię PO na kłamstwach to też będę je wypisywał. Ale akurat tutaj złapałem PiS i ichnie media na kłamstwie. Nie wiem czemu im wierzycie. Z naiwności chyba.

Slawek-153
2015-01-05 13:36:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
gordon.lameman na wyprzedawanie Polski, chcesz konkrety ... a po co mam się siłować jak i tak wszyscy o tym wiedzą, tylko nie ty to dość dziwne. Lecz czas wyjawi te wszystkie wyprzedaże za grosze, okradające Polaków, to tylko kwestia czasu.

Greg199
2015-01-05 14:32:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
gordon.lameman to nie jest pusty slogan, sprzedaż to Bardziej złożony problem, najpierw doprowadzają do upadłości, a potem sprzedają za marne grosze, dlatego "sprzedaż" nie jest tak widoczna. Poczytaj trochę historii co działo się po 91 r. Odpowiesz mi że wtedy nawet PO nie było, ale to Ci sami ludzie zaczęli prywatyzację polski pod inna nazwą; Unia pracy, AWS oni to zapoczątkowali, a to dalej Ci sami ludzie. chcesz konkretów to poczytaj sobie historię Tuska, może rozjaśni ci to umysł. Dowiesz się o bankach, stoczni, Kwidzynie.

kawalrafala
2015-01-05 15:21:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slawek-153
2015-01-05 15:33:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Greg199 ma rację, a w szczególności o bardzo złożonym problemie. Problem jest taki żeby podać jeden z oszustw rządu i udowodnić go potrzeba kilkunastu stron, a nie kwestia do wyjaśnienia w jednym komentarzu. Rząd do oszukiwania i manipulowania społeczeństwem ma sztab ekspertów, przekupione media, a nawet kościół, oraz prokuratorów,sędziów i mnóstwo forsy na ten cel. Dlatego społeczeństwo jest bezsilne do działania.

kawalrafala
2015-01-05 15:41:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slawek-153
2015-01-05 16:20:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
kawalrafala to jest tak zazębione i szyte grubymi nićmi, jak nigdy dotąd. Co tam jedna wielka urzędnicza mafia, kiedyś komuchy przy nich to były nieudacznicy bez wykształcenia i wyobraźni, a teraz.

gordon.lameman
2015-01-05 16:26:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
@kawalrafala slawek Ale Wy jesteście głupi. Serio. Wymyślacie takie bzdury, że tylko płakać. @greg W przypadku Lasów Państwowych to nie może zadziałać. Zmiany własnościowe tylko na celep ubliczne oznaczają, że tereny LP mogą być przeznaczone tylko na cele publiczne. I nie da się tego zmienić. Choćbyś się zesrał to nie tego nie zmienisz. Dajecie sobą pomiatać i wmawiać Wam bzdury. Tu nie chodzi o to, że rządy są krystalicznie czyste. Oj, nie. Tu chodzi o to, że Wy nie sprawdzacie informacji. Bierzecie je za pewnik i bronicie, choć nic o tym nie wiecie. To domena lemingów.

Slawek-153
2015-01-05 16:31:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
Taka mała ciekawostka dla trochę starszych, kto pamięta jakim długopisem była podpisywana zmiana ustroju z komunistycznego na demokratyczny? Z namalowaną flagą USA, Dlaczego nie z flagą Polski ojczystego kraju? Czy to nie jest symbol, że Amerykański długopis będzie decydował jaki u nas jest ustrój? A może jest tak dalej że nasi politycy są marionetkami w rękach USA. Może to jest teoria spiskowa i hipotetyczna, ale ma trochę racji.

Slawek-153
2015-01-05 16:41:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
No Ale Wy jesteście głupi. Serio. bez komentarza byś nie dostał rykoszetem. Cytuje można je przeznaczyć na cele publiczne i tu jest furtka. Tak to może być luka w prawie by sprzedać lasy, bo pieniądze trafią na cele publiczne. A nie wydane pieniądze ze skarbu Państwa na cele publiczne trafią na odszkodowania dla Narodowości Żydowskiej. Taka plątanina by zamydlić oczy .

gordon.lameman
2015-01-05 16:46:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
Bzdury. Tu nie chodzi o żadną sprzedaż. To musi polegać na tym, że ten fragment lasu, który zmieni właściciela musi służyć celom publicznym, czyli ma naim powstać droga, elektrownia, szkoła, szpital... Serio, nic nie wiecie tylko bzdury wypisujecie. Te Wasz mityczne 'kruczki' to istnieją tylko w Waszych głowach.

Slawek-153
2015-01-05 18:27:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
gordon.lameman pisze..... Tu nie chodzi o żadną sprzedaż. To musi polegać na tym, że ten fragment lasu, który zmieni właściciela. Pod sumując twoją tezę nie chodzi o sprzedaż, a Zmianę Właściciela polegającą głównie chyba na sprzedaży,geniuszu. a reszta co piszesz to jest przekształcenie lasu, a mowa jest o prywatyzacji.

gordon.lameman
2015-01-05 18:31:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
Sęk w tym, że zmiana Konstytucji nie pozwala na prywatyzację! Pozwala na zmiany własnościowe, ale tylko na cele publiczne, czyli pod szpital, drogę etc. Właśnie tego nie potraficie zrozumieć.

Slawek-153
2015-01-05 18:41:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slawek-153
2015-01-05 19:19:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Odsyłam do obejrzenia Podziemna Tv... Przemilczane przesłuchanie Komorowskiego i nocna próba zmiany Konstytucji #93

gordon.lameman
2015-01-05 19:26:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
RepublikaTV nie za wiele prawdy mówi. To wybitnie antyrządowy portal. Obiektywizmu tam za wiele nie ma. A o poziomie dziennikarstwa w Polsce to szkoda gadać. Oni nie wiedzą o czym piszą czy o czym reportaż robią. Różnica między nami jest taka, że ja sam sprawdzę informacje. Ty zaś naiwnie wierzysz w to co zobaczysz w TV, bez sprawdzania informacji. A wszystko jest dostępne. Trzeba tylko trochę oleju w głowie.

Slawek-153
2015-01-05 19:38:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Republika Tv? O czym my mówimy? Moja wzmianka, jak powyżej jest o Podziemna Tv. Czy według twojej opinii ci wszyscy ambitni politycy są idealnymi,dobrymi,wyśmienitymi politykami? Proszę o odpowiedź?

gordon.lameman
2015-01-05 19:47:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sorry, miałem na myśli Podziemna TV. Nie, nie są. Ale lepszych na naszym poletku gówna nie widać. Niestety. Politycy odwzorowują to jakie mamy społeczeństwo. I takie właśnie mamy. Złodzieje i kombinatorzy. Do tego kłamcy i szaleńcy.

Slawek-153
2015-01-05 19:57:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czyli sądzisz że politycy są tacy jak społeczeństwo, Złodzieje i kombinatorzy. Do tego kłamcy i szaleńcy. Co samo za siebie mówi do tego co zmierzam. Czy nie mam racji?

gordon.lameman
2015-01-05 20:08:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
No, takich mamy polityków jakie mamy społeczeństwo. Trudno spodziewać się, że półgłówki w głosowaniu wybiorą kogoś innego niż półgłówków. Jak można liczyć, że z moża gówna uda się wyłowić perełki, kiedy to gówno decyduje? Niestety, społeczeństwo jest głupie. Omamione telewizją - czy to prorządową, czy antyrządową. Takie są fakty.

Slawek-153
2015-01-05 20:26:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Społeczeństwa nie wolno nazywać półgłówkami, lecz traktować każdego tak jak na to zasłużył i nie wolno kierować się stereotypami. A wolne demokratyczne wybory to fikcja, pseudodemokracja. Tak jak wolne Media to fikcja, manipulowana przez rząd. Afery w Polskiej Telewizji, mają na celu przyciągać naród i wzbudzać zaufanie do telewizji. Po co? By rzad mógł wykorzystywać tak zwane zaufanie narodu do telewizji do ogłupiania,tak się niestety robi Politykę. Mam rację Prawda?

gordon.lameman
2015-01-05 20:29:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie, nie masz. Ludzie są głupi i dokonują głupich wyborów. Wiara w spiski, ogólną kontrolę i reszta to element tej głupoty, któa kieruje ludźmi. Wolnych mediów nie ma - to fakt. Każde są uwikłane w coś. Wstydem jest nazywanie mediów opozycyjnych wolnymi, bo one przekazują wszystko antyrządowo, a nie obiektywnie. Ot, taka podziemna tv. Nic mądrego tam nie ma.

Slawek-153
2015-01-05 20:45:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pisze się antyrządową a nie antyrządowo Prawniku. Od słowa np. antyrządowa. A Polska telewizja, nie jest antyrządowa dlaczego? Telewizję Tvp1 Tvp2 itd. Finansuję głównie polski rząd. Tvn dostał niezłą dotację od rządu. Polsat też ma swoje układy, możesz mi wierzyć. Kluczowe Najważniejsze media są przekupione, Polskie media to fikcja.

Slawek-153
2015-01-05 20:50:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Drogi Adwersarzu subiektywnie stwierdzam, że dalsze dywagowanie nie ma sensu i nie obliguje mnie do dalszego pisania.

gordon.lameman
2015-01-05 20:57:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie miałem na myśli słowa 'antyrządową'. Miałem na myśli, że przekazują informację 'antyrządowo', czyli w sposó antyrządowy. Próbujesz używać trudnych słów, ale nie bardzo tu pasują i chyba słabo znasz ich znaczenie. Próbujesz się czepiać na siłę, ale słabo Ci to idzie. Głównie z braku wiedzy i zrozumienia tematu. Nie musisz mi odpisywać, tak jak i ja Tobie. Ale ja to traktuję jako misję niesienia kaganka oświaty :)

Slawek-153
2015-01-05 21:03:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Twoim celem bardziej złożonym jest umniejszanie czyichś wartości względem siebie. Umniejszanie wartości innych jest twoim nawykiem, dzięki czemu czujesz spełnienie i dowartościowanie.

gordon.lameman
2015-01-05 21:06:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlatego np. czepiam się na siłę (nieudolnie) kwestii lingwistycznych, jak Ty? Oj, chyba przypisałeś mi swoje cechy :)

Slawek-153
2015-01-05 21:08:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Eksplikacja nie jest widocznie twoją mocną stroną .

gordon.lameman
2015-01-05 21:10:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za to Ciebie do osób elokwentnych zaliczyć nie można. Osoby elokwentne wiedzą kiedy jakiego języka używać. Ty zaś próbujesz na siłę imponować. Wygląda to słabo, nienaturalnie i w sumie jest dość żałosne, gdy zestawi się to z brakiem argumentów.

Slawek-153
2015-01-05 21:14:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Świetnie i znakomicie określiłeś siebie, a nie mnie i nie wmawiaj mi swoich bzdur.

Slawek-153
2015-01-05 21:18:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jesteś zbyt Ambiwalentny - dwoisty, pełen wewnętrznych sprzeczności. co samo w sobie nie pasuje do logiki twoich komentarzy.

gordon.lameman
2015-01-05 21:18:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Och, ja nie staram się być elokwentnym na siłę. Nadto w temacie prawa i przepisów to ja mam rozeznanie. Ty polegasz jedynie na medialnych przekazach, a przecież 'media kłamią'. Przykro jest mi to mówić, ale te media w które do tej pory wierzyłeś też kłamią. I ta właśnie sprawa jest dobitnym przykładem. Pewnie, że będziesz się upierał przy swoim. Dlaczego? Bo zrujnowałoby to cały Twój antyrządowy światopogląd. Nie winię Cię za to. Na tym polega wolność. Swoje poglądy możesz manifestować przy urnie (o ile masz 18 lat). Jak widać jesteś w nich bardzo osamotniony. I daruj sobie te bzdury o fałs

gordon.lameman
2015-01-05 21:21:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
fałszerstwach, bo to ewidentne wymysły umysłów, które nie potrafią zaakceptować przygnębiającej rzeczywistości i szukają wymówki - 'wrogów', 'żydów', 'reptilian', 'ich'. Coraz śmieszniejsze są te Twoje komentarze. Może w gimnazjum robił wrażenie :)

Slawek-153
2015-01-05 21:23:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przecież to nie ma sensu, twoja logika i sposób myślenia, nie wymaga już dalszego komentowania.

gordon.lameman
2015-01-05 21:28:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
I znowu komentarz, który nie odnosi się do meritum. Nie jesteś w stanie polemizować merytorycznie to rzucasz puste hasła o braku logiki. Nawet nie jesteś w stanie tego wskazać (pewnie dlatego, że nie wiesz na czym logika polega), ale to i tak nie przeszkadza Ci w rzucaniu pustych haseł, bo próbujesz w ten sposó zachować szczątki wirtualnej godności. Słabo.

Slawek-153
2015-01-05 21:37:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Lepiej być przyzwoitym na tyle by przysłowiowemu głupszemu zawsze ustąpić. Więc ustępuje ci najdroższy przyjacielu wirtualny.

rozpruwacz78
2015-01-07 11:41:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
gordon.lameman- koszerny nick, czyż nie?

pinio2
2015-01-04 19:06:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
sKURW...

DelBoy
2015-01-04 18:31:34
Ocena: 7(glosow:7)-+
Szczodry Dziad z cudzej torby daje !

palkora79
2015-01-04 17:53:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co za idiotyzmy. Co robili Wasi dziadziowie? Czy na pewno macie kryształową historię rodu?

OstojaPolskosci
2015-01-04 18:59:44
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
2015-01-04 20:25:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kup sobie słownik analfabeto

kawalrafala
2015-01-04 20:26:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slowianin14
2015-01-04 17:27:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mijo1987
2015-01-04 16:42:49
Ocena: -7(glosow:15)-+
Kur.a! Czy nawet już na wiocha.pl muszą być komentarze typowych PiSowców? Kidyś można było się tu pośmiać,a teraz żenada

Slowianin14
2015-01-04 17:28:59
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2015-01-04 16:27:17
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slawek-153
2015-01-04 15:54:50
Ocena: 7(glosow:11)-+
KOMOROWSKI I TUSK Skorzystali na katastrofie Smoleńskiej, A czysto Hipotetycznie... Dlaczego tak bardzo Donald Tusk nie chciał lecieć samolotem z Lechem Kaczyńskim Feralnym Samolotem? Dlaczego poleciał innym samolotem? A może wiedział przed katastrofą Smoleńską co się wydarzy w tym feralnym dniu? Dlaczego Donald Tusk nienawidził Lecha Kaczyńskiego, a po Katastrofie Smoleńskiej udawał Przyjaciela jego? i te uściski z Putinem w dniu katastrofy.

martin987
2015-01-04 15:29:36
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Dannokko
2015-01-04 16:16:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rabowane przez polskich komunistów Polakom wyznania żydowskiego tak więc dlaczego mamy płacić odszkodowania Izraelowi??? Notabene państwo Izrael wtedy jeszcze nie istniało!

Slowianin14
2015-01-04 17:35:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2015-01-04 20:14:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GumowyRocco
2015-01-04 15:10:15
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jak dobrze pamiętam żona naszego prezydenta jest z pochodzenia Żydówką. Naród Żydowski ma to do siebie, że zawsze i wszędzie będzie bronił swoich interesów. Tacy po prostu już są i m.in dlatego ich ludzie tak nienawidzą, bo dla swojego kraju nie raz robią krecią robotę.

wieszjak
2015-01-04 14:51:08
Ocena: 7(glosow:11)-+
je**ć żydów a wypłacić im po bucie na mordę!!!

tomek-kt
2015-01-04 20:53:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja też się dołożę.

gierand
2015-01-04 14:34:22
Ocena: 8(glosow:8)-+
jak dla obywateli to mówią że konstytucji zmienić nie można ,ale dla swoich złodziejskich przekretów to wszystko sie da,POwiesić tą bande jeden PO drugim ,albo zróbmy zżute i najmijmy najemników do tej roboty.

Didox
2015-01-04 14:29:46
Ocena: 8(glosow:8)-+
niemcy NIE oddały nam całości reparacji wojennych, zostały im umorzone, w dodatku nie przez Polskę. Więc dlaczego MY z własnej kieszeni mamy oddawać za krzywdy II wojny światowej innym nacjom? Przepraszam bardzo ale w obozach to też Polacy byli mordowanie, a nie byli katami.

durthu
2015-01-04 14:29:35
Ocena: 5(glosow:7)-+
Była sobie strona antykomor.pl bodajże - autor miał wlot na chatę i zawineli klienta, bo mamy demokracje. Bronek niedawno tłumaczył sie jako świadek(czemu nie oskarżony?) w sprawie WSI(m.in handel bronia, kiedy był tam szychą). Na wiekszość pytan odpowiedział "nie pamiętam". Niedawno był u nas prezydent Izraela, jedyne co bronek potrafił to kajać sie za antysemityzm jaki był u nas w jakimś tam stopniu. Gośc rżnie głupa medialnie, zeby polskie mirki go lubiały za idiotyzmy(hłe hłe jaki on ciapowaty, my som lepsze), a po cichu to przebiegły, wyrachowany sprzedawca.

martin987
2015-01-04 15:33:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Maniek783
2015-01-04 17:42:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Taki sam los powinien spotkać "twojego"(celowo z małej) guru za SPRZEDANIE RP - KŁAMIĄC ciebie(celowo z małej), że prezes to "wielki patriota". Krzyczący broniąc Ukrainę: "Sława bohaterom"(za MORD na POLAKACH) i "Ukraina ponad wszystko". Tffffuj PiSowski ZDRAJCA ! Wycierający PYSK GODŁEM. Ciekawe z czyich pieniędzy(na pewno nie ze swoich, bo Polska jest najważniejsza...), kupił kwiaty, które złożył kiedyś na "cmentarzu żydowskim"(Lubuskie).

durthu
2015-01-08 09:40:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z tego co mi wiadomo, namawianie do zamachu i planowanie jest karalne - nie robienie montażu fotek ze strzelaniem, skoro kazdy wiedział że autor strony może miec cos z deklem. Chodzi o to w jaki sposób to zostało załatwione, rozumiecie martin i maniek, pajacyki? Na brunona kwietnia puscili oddział chociaz był nawiedzony i na autora antykomora puscili antyterrorystów, choc mogli normalnie mu zrobic zwykłe przeszukanie. O to chodzi w tym panstwie, zrobic nalot na pionka by był szum i poparcie dla władzy.

Gregory2509
2015-01-04 14:15:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gregory2509
2015-01-04 14:13:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ysebulba
2015-01-04 13:48:20
Ocena: -9(glosow:15)-+
Jedno Wam powiem, ze strachu przed Waszym jadem i ninawiścią po raz kolejny zagłosuję na beznadziejne PO!!!

GumowyRocco
2015-01-04 15:12:23
Ocena: -2(glosow:4)-+
A to już się nazywa głupota :), ale co tam jak zaczniesz pracować to się wszystkiego dowiesz :)

spacz
2015-01-04 18:24:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hanauer
2015-01-04 13:36:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Firever
2015-01-04 16:10:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pewnie, niech zbiera gruszki. Tylko gdzie my znajdziemy sad z wierzbami...

FrankEinstein
2015-01-04 13:35:42
Ocena: 1(glosow:7)-+
W sumie to nigdy nie kandydował i nie został wybrany na Prezydenta RP w wolnych i uczciwych wyborach - po prostu jako Marszałek Sejmu wykorzystał kryzys państwa Polskiego związany ze śmiercią Lecha Kaczyńskiego.

damian.szefo
2015-01-04 14:51:11
Ocena: -4(glosow:4)-+
Frank podładuj baterie to ci mózg rozłączyło!

Uciopucio
2015-01-04 13:05:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Je*ać wszystkich Żydów.

magda713
2015-01-04 12:57:44
Ocena: 7(glosow:9)-+
chamstwa tych świń nie można inaczej opisać , więc nie ma znaczenia czy pisze katolik czy wkór,wiony inny Polak

magda713
2015-01-04 12:50:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nienawidze sku,wysynów

miro180270
2015-01-04 12:49:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czy tutaj piszą katolicy ? Po komentarzach tego nie widać.

cyc1982
2015-01-04 13:08:02
Ocena: 6(glosow:8)-+
co ma wiara do likwidacji państwa?czy jak przyjdą Cię wysiedlić i odebrać majątek też nadstawisz policzek?dobro państwa jest naszym dobrem, nie dajmy się okradać i niszczyć nic nie robiąc powołując się tym samym na wiarę.

miro180270
2015-01-04 12:46:45
Ocena: -4(glosow:12)-+
Kurcze.Znowu odgrzewany kotlet. Wymiotować mi się chce tym "jedzeniem"

jacek.jacek
2015-01-04 13:32:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

volt28
2015-01-04 12:40:27
Ocena: -3(glosow:19)-+
Robicie z tego afere na skale swiatowa, gdy dzialacze PiS wykupili za grosze tereny pod budowe obwodnicy w Radomiu a potem sprzedawali za grube pieniadze to oki. Gdzy koles ktory ma kasy lak lodu dostaje stypendium oki nikt slowa nie powie. Chcecie zmieniac Polske zacznijcie od siebie

jk112
2015-01-04 12:39:48
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

magdasexx
2015-01-04 12:38:26
Ocena: 7(glosow:11)-+
Popatrzcie na morde komorowskiego - przecież widać że na gębie ma wypisane ślady choroby dałna i często widać że nie bardzo wie o co w danej chwili chodzi - jak taki człowiek może rządzić państwem ( to tylko zwykły figurant a rządzi kto inny ) , jak był ministrem obrony narodowej w czasie wizytowania wojsk polskich w Iraku jako dowcip proponował żołnierzom żeby sobie w wolnych chwilach w rosyjską ruletkę grali - to miało być śmieszne i taki wesoły dowcip tego przygłupa - dupoliza drugiego zdrajcy tuska .

damian.szefo
2015-01-04 14:57:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Musisz mieć jakieś doświadczenia skoro tak prawisz. Domyślam że lekarzem nie jesteś ale pewnie widzisz downa codziennie w lustrze

Dune
2015-01-04 12:30:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
No przecież to elektorat młodych i wykształconych...

spacz
2015-01-04 12:43:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

flisak24
2015-01-04 12:10:17
Ocena: -3(glosow:9)-+
Zapraszam Pana Mendrzec do dyskusji. Wrzucić soczysty kawał mięcha na wiochę to nie problem. Poszukałem, poczytałem i nie rozumiem dlaczego zmiany w konstytucji miałyby doprowadzić do wyprzedaży Lasów Państwowych? Wskaż mi proszę, który zapis otwierał taką drogę? Gdzie jest haczyk? Dla chętnych druk 2374 i dalsze z procesu legislacyjnego zamieszczonego na stronie sejmowej

Slawek-153
2015-01-04 12:25:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
To się nazywają przysłowiowe wytrychy w konstytucji, celowa luka prawna mało przejrzysta i klarowna, aczkolwiek otworzyła by drogie by na wyprzedaż lasów stała się realna.

flisak24
2015-01-04 12:40:34
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jaki wytrych znaleźć można w słowach "Lasy stanowiące własność Skarbu Państwa nie podlegają przekształceniom własnościowym" - druk nr 2842-A Nie chodzi mi o obronę PO czy innych złodziei... Ciekaw jestem jakie jest drugie dno tych zmian Ma ktoś pomysł?

WujekRolex
2015-01-04 12:48:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
Polskie prawo jest tak konstruowane, że teoretycznie czegoś zabrania, a praktycznie zawsze pozostaje jakaś furtka do jego obejścia.

spacz
2015-01-04 12:50:08
Ocena: 8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2015-01-04 13:00:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2015-01-04 13:01:54
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Bazyl73
2015-01-04 14:36:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
davidstar A teraz jaki zapis w Konstytucji chroni w jakimkolwiek stopniu lasy? Podpowiem - żaden. W tej chwili na postawie art 38 Ustawy o Lasach o sprzedaży może zadecydować Dyrektor Lasów Państwowych. Lepsza zatem ochrona konstytucyjna dopuszczająca wyjątki czy wolna amerykanka jak teraz? Bo dzięki "zdecydowanej postawie posłów PiS" dyrektor lasów może sprzedać dowolny kawałek lasu na podstawie notki nadleśniczego, że dany fragment nie jest niezbędny do prowadzenia polityki leśnej.

gordon.lameman
2015-01-05 07:28:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dzieciaki tutaj stek bzdur wypisują. Nie mają pojęcia o prawie, a się ciskają. Dzieci głupiutkie, Konstytucja miała pozwalać na przekształcenia własnościowe jedynie na cele publiczne. A celem publicznym nie może i nigdy nie będzie sprzedaż prywatnemu podmiotowi. Takim celem jest np. elektrownia, droga, autostrada, szkoła. Ale nie jest nim centrum handlowe, market, sklep, blok mieszkalny. Pieprzycie, a nie wiecie o czym - po tym właśnie poznaje się leminga. Powtarza pierdololo po mediach - jednych czy drugich.

GanGstaRR
2015-01-04 11:32:22
Ocena: 8(glosow:14)-+
Wasz prezydent harcerzyk od siedmiu boleści to kupa g@wn@, o czym już wspominałem tylko jak został przez was wybrany, wtedy to się burzyliście a teraz od żydów go wyzywacie... hahahah, macie co chcieliście, głąba bez jaj na stanowisku prezydenta

spacz
2015-01-04 12:52:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GanGstaRR
2015-01-04 15:54:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja też nie dawałem wiary :-) Gdyby kandydowała "dziewczynka z zapałkami" też by ją wybrali...

sambakicikici
2015-01-04 11:29:32
Ocena: 14(glosow:14)-+
Tyle razy powtarzam: Są w tym roku wybory jedne i drugie więc jest okazja do zabrania koryta i gajowemu Bronkowi i całej mafijnej Platformie. A potem tylko trybunał stanu.

spacz
2015-01-04 12:54:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sambakicikici
2015-01-04 14:16:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
No tak.. To świadczy jedynie o coraz bardziej postępującym zdebileniu narodu.

among
2015-01-04 11:21:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
I tak znów na nich zagłosujecie !!!

Slawek-153
2015-01-04 11:15:09
Ocena: 9(glosow:11)-+
KOMOROWSKI ŻYD JE*BANY. NIE POLAK.

pawcioo91
2015-01-04 11:03:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
czemu Polska ma placic za niemcow i sowietow ???? ;/

pancerny39
2015-01-04 11:24:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Po pierwsze dlaczego a nie czemu a płacimy bo jesteśmy protektoratem Niemiec(ustawa 1066)a Niemcy nie chcą płacić za to co zrobiły.

markopolo4747
2015-01-04 12:26:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZeuS112
2015-01-04 10:54:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
Można jakiś link do wikileaks z tymi notatkami? Jakoś tak nie mogę znaleźć tego, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

mlw1488
2015-01-04 11:53:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Masz na priv, to żadna tajemnica, było o tym już jakiś czas temu.

ZeuS112
2015-01-04 21:17:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
danke. Patrząc jednak na to co sugeruje tutaj autor i t co jest zawarte w tym artykule z wikileaks to coś widzę tutaj jedynie odgrzewany kotlet mający na celu zgarnięcie plusów. Notka z wiki jest z 2009 roku, Komorowski był wtedy tylko marszałkiem. Tutaj sugerowanie jakoby aktualny prezydent domagał się prywatyzacji lasów. Poza tym wskaże ktoś w końcu tą ustawę, która to chroni lasy państwowe? Bo przy każdej okazji proszę o to, ale jakoś nikt jeszcze tego nie pokazał, więc na dziś dzień to oni sobie moga je sprzedać bez niczego i gówno im zrobimy. Wyciągnęli kasę z OFE a będą ociągać się z l

ZeuS112
2015-01-04 21:20:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ociągają się z lasami? Jakoś tak to nie ma sensu. Tym bardziej, że teraz mając pełnię władzy mogliby zrobić co chcą, nie zrobili nic. Nie zmienia to faktu, że obrazek jest tylko odgrzanie kotleta z bardzo bardzo dawna po to by nałapać plusów. Ktoś wam coś daje za te wiochowe punkty?

davidstar
2015-01-04 10:32:38
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

adolf206
2015-01-04 10:22:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
A idioci dalej deklarują poparcie dla POpaprancow

spacz
2015-01-04 12:57:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maran_hand
2015-01-04 10:16:54
Ocena: 8(glosow:10)-+
Wpierdol i do lasu ! Poki jeszcze sa..

admin1944
2015-01-03 17:40:09
Ocena: 12(glosow:14)-+
PANIE KOMOROWSKI !!!. G***** TO OBCHODZI POLAKA ZAGRABIONE MIENIE ZYDOWSKIE PRZEZ NIEMCOW I ROSJAN !!. CZYJE PAN REPREZENTUJE INTERESY ???. ZYDOWSKIE CZY POLSKIE ??

sebols
2015-01-03 16:13:01
Ocena: 9(glosow:9)-+
A w mediach cisza. Co za popaprany kraj...

mariusz669
2015-01-04 10:28:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jaka cisza? Na każdym kanale darli ryja jak to Pawłowicz żre sałatkę. I co? I udało się większości odwrócić uwagę. Jak zwykle. Ciekawe co przegłosowali jak tłukli w kółko o mamie madzi.

davidstar
2015-01-04 10:31:35
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

spacz
2015-01-03 16:04:10
Ocena: 74(glosow:102)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomek-kt
2015-01-04 20:56:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dołożę się chętnie do wynajęcia plutonu egzekucyjnego.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
główna
Dodano: 26.08.2018, 00:32:44   przez: MarcinBENOLbk
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 117Skomentuj (14) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0