lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To kopalnie i lasy, resztę sprzedano
główna
Dodano: 12.01.2015, 20:41:29   przez: Przemo.Cycol
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 482  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(71)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
chemik79
2015-01-12 22:01:22
Ocena: 15(glosow:49)-+
węgiel...węgiel..węgiel to będzie w sklepach jak paliwo zacznie znowu iść w górę...już teraz kto może przyłączyć się do górników w jedności siła a nie dzielicie ...na emeryturze też będzie wydawał kasę w kraju ,dzieciakom pomoże ! Najlepiej wywalić gospodarka sama się nakręci -tak jak stoczniowców co teraz wielu z nich ma pracę albo i nie !Tu trzeba kasę urzędasom prezeskom i innym hienom ciąć ,żeby forsy nie mrozili na swoich kątach.Dać ludziom żeby rynek się nakręcał.Na zachodzie dają żeby gospodarka była silna a siła leży w klasie średniej, krajowych bankach i rodzimej produkcji.

sphinx125
2015-01-22 05:04:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kuba17061986
2015-01-16 20:24:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
ciekawe czy kopalnie nie są tylko przykrywką może właśnie po cichu jest zmieniana konstytucja i lasy będą sprzedane tak jak to już bywało choćby ostatnio awantura z lekarzami - nowy podatek do paliwa, Trynkiewicz - sprzedaż złóż miedzi dla zagranicznej firmy, ,, gdzie jest krzyż" - wzrost podatku wat. Ludzie idźcie na wybory i głosujcie na młode nowe partie bo wszystkie inne miały swój czas i nic nie zrobiły

Sylwek2012
2015-01-16 03:17:15
Ocena: 6(glosow:6)-+
Donek ma racje. Spójrzcie na to z drugiej strony. Nie wydaje się wam to dziwne mimo że rząd nas ewidentnie dyma dalej stoimy za nim murem. Założe się że po tej całej akcji z restrukturyzacją Kompani Węglowej poparcie PO zamiast spadać wzrośnie. Fakt jest taki wstyd mi to przyznać ale wydaje mi się że większosc naszego społeczeństwa to kompletni idioci a rząd poprostu potrafi to wykorzystać. Oczywiscie ktoś może się ze mną nie zgodzić ale patrzcie na fakty.

Kbks89
2015-01-14 23:11:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
widzę te mordę to scyzoryk w kieszeni sam się....

gierand
2015-01-14 21:04:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
TRAFIŁEŚ W SEDNO.

jk112
2015-01-14 17:24:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rozpruwacz78
2015-01-14 11:55:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nasze ostatnie dobro narodowe, chcą nam zabrać. Tak to widzę. UE już o to zadba żebyśmy za chwile za tlen płacili. Nierentowne to zamknąć, ale nie sprzedawać.

bierut1
2015-01-14 10:44:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lougramm
2015-01-14 10:32:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordon.lameman
2015-01-14 08:39:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Oczywistym jest, że kopalnie powinny płacić dodatkowe podatki. Korzystają wszak z kopalin, a więc dobra wspólnego - państwowego. Nie może być tak, że z tego dobra będzie korzystać tylko grupa (górnicy, zarząd), a my będziemy za węgiel płacić kokosy. Węgiel jest naszym dobrem, a górnicy mają płacone za jego wydobywanie. Skoro kopalnia sprzedaje ten węgiel to zyskiem z tego dobra wspólnego musi podzielić się z całym społeczeństwem, właśnie w formie podatku.

lucus
2015-01-14 05:38:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie od dziś wiadomo, że górnicy to obok służb mundurowych, najbardziej uprzywilejowana grupa zawodowa w naszym kraju. I nie chodzi tu jedynie o możliwość wczesnego przejścia na emeryturę. Górnicy mogą liczyć na sporą liczbę dodatków branżowych, w tym TRZY nadprogramowe pensje w ciągu roku. Górnik zarabia srednio 7000zl brutto.

mleko3.2
2015-01-14 13:05:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wskaż mi taką kopalnie węgla kamiennego w której się tak dobrze zarabia durniu ! chętnie tam pójdę i zwolnię się z obecnej .

Buchan
2015-01-14 20:28:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
mleko - Kopalnia Silesia blisko 7 tys

wiesniakpawlo
2015-01-14 02:37:17
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordon.lameman
2015-01-14 08:32:51
Ocena: -4(glosow:4)-+
Bzdury piszesz. Nie ma żadnych ulg dla supermarketów. To urban myth powtarzany przez ludzi zbyt głupich, aby sięgnąć do sensownego źródła (np. ustawy...)

Drago33
2015-01-16 12:50:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
gordon... od 1989 roku jeden market przez pomyłkę kogoś w księgowości RAZ odprowadził podatek ok.3procent . WSZYSCY NATYCHMIAST WYLECIELI Z ROBOTY !! Mam Ci jeszcze napisać który i w którym roku ?

wiesniakpawlo
2015-01-14 02:27:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordon.lameman
2015-01-14 08:34:04
Ocena: -3(glosow:3)-+
Akurat gospodarstwa rolne to mają lepiej odkąd weszliśmy do UE. Przed UE rolnicy blokowali drogi i wysypywali zboże. Teraz jest spokój, a na wsi rolnikom żyje się lepiej. Trzeba rząd krytykować, ale po cholerę przy tym kłamać i zmyślać?

wiesniakpawlo
2015-01-14 02:22:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Drago33
2015-01-16 12:56:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale masz rację !! Tylko debile w tym kraju już mają wyprany mózg i di nich to nie dociera !! To naleciałości komuny jeszcze nie pozwalają logicznie i trzeźwo myśleć !!

GMOzabija
2015-01-14 00:53:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
z drugiej strony wegiel to trucizna, jego opary ze spalania to rtec i uran no i smrod

rodzyn3197
2015-01-14 00:56:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeżeli można z tego uran mieć, to czemu jeszcze bomby atomowej nie mamy? :>

Piterek13
2015-01-13 23:44:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Lasy póki co zostaną nasze, kopalnie raczej już niedługo...

mondragon21
2015-01-13 22:01:48
Ocena: 2(glosow:10)-+
POrąbańcy sprzedali już stocznie, teraz czas na kopalnie, lasy sprzedawane w trakcie. Wszystko po to by żyło się lepiej. Jesteśmy tworem neokolonialnym z 13 milionami niewolników pracujących dla obcego kapitału, bo swojego polskiego już nie mamy nic...

gordon.lameman
2015-01-14 08:35:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co za stek bzdur. Nikt nie chciał sprzedawać lasów. Stocznia upadła z powodu fatalnego zarządzania, ale związki zawodowe w stoczni blokowały każdą reformę. Jak w takich warunkach coś poprawić? Nie da się. A te stocznie, które sprzedano prywatnym inwestorom mają się dobrze. I to jest dowó na to, że państwo nie powinno zarządzać przedsiębiorstwami.

rafal8
2015-01-13 21:18:50
Ocena: -1(glosow:19)-+
A PiSdowskie lemingi łykaja ze tak naprtawde mówił..jakie bezmózgi..Pozdro i wiece co mam dla was wiadomosc PO bedzie rzadzic jeszcze 4 lata a wam zostanie Wiocha.Pl i wasz żale..Pozdraiwam PiSdeczki co mnie tu zaraz zjada bez argumentów!

mondragon21
2015-01-13 22:03:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
POrąbańcy sprzedali już stocznie, teraz czas na kopalnie, lasy sprzedawane w trakcie. Wszystko po to by żyło się lepiej. Jesteśmy tworem neokolonialnym z 13 milionami niewolników pracujących dla obcego kapitału, bo swojego polskiego już nie mamy nic...

Firever
2015-01-13 22:04:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie to żeby coś, ale jedyny twój argument to wyzwiska at persona... tu nawet nie ma z czym polemizować. Twój post to bardziej antyreklama dla PO, a to popieram :)

KapitanZbuk
2015-01-13 21:09:08
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marcus346
2015-01-13 20:50:30
Ocena: 3(glosow:9)-+
Nie żałuje górników, powinni im jeszcze dopierdolić. UW niszczyła banki (sprzedano je za 1/10 długu co w nich mieliśmy i sie nie oddłużono) potem rolników (70% całego jedzenia jest importowane, ludzie jedzą gówno z zagranicy) kolejarzy (widać jak stoi kolej) lesników itd a górnicy się śmiali, myśleli że nigdy ich nie ruszą. Otóż ich ruszą i zniszczą cały śląsk

kasagaz
2015-01-14 02:07:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
może masz rację, ale jak na razie jesteśmy wielką siłą i po nastrojach widzę ze wszyscy górnicy są tak wqrwieni że są zdolni do "rewolucji", może w końcu mamy szansę coś zmienić, ale czy reszta ktaju nas potępi czy wesprze????

Felicyty
2015-01-13 20:32:00
Ocena: 7(glosow:9)-+
Sprzedadzą naszą Polskę w kawałkach, oszuści. Najpierw lasy, kopalnie... A potem? Szkoda gadać. A ludzie cepy czepiają się górników tylko dlatego, że oni sami nie umieją ruszyć dupy i walczyć o swoje. Może i górnik zarabia to 2,5 tyś. (jeśli przerobi sobie święta i oczywiście pracuje na dole, bo przeróbka jak zarobi 1700 to jest święto) ale co z tego, skoro codziennie ich rodziny boją się że dostaną telefon... że był zawał/ pożar ... że mąż, narzeczony, syn, brat... że głupi wąż ciśnieniowy zabił ... I DOBRZE ŻE WALCZĄ O SWOJE! Bo narażają życia żeby mieć tą pracę !

vilus
2015-01-13 22:10:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Polska już jest sprzedana, od kiedy Ty żyjesz? Ilu górników pracuje na dole, a ilu w ciepłych fotelikach, ilu jeszcze siedzi na d..pie i czeka na kolejną zadymę? Popatrz jaki paradoks.

olokaloryfer
2015-01-13 20:14:04
Ocena: 3(glosow:7)-+
jak mnie wyje...i po 9 latach pracy z firmy to sie nikt mną nie przejmował i nie pytał czy mam za co utrzymac rodzine a tu jak zwykle tylko górnicy mają dzieci,żony,i tylko ich traktuje sie jak siete krowy

JANEK1331
2015-01-13 20:38:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2015-01-13 20:48:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
Trzeba było mniej kraść to może parę firm więcej by się utrzymało. Najlepiej to zwalić na komuchy, solidaruchy czy Tuska, widać tak wygodniej.

JANEK1331
2015-01-13 19:51:11
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Przemo.Cycol
2015-01-13 20:04:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Masz racje szacun dla Ciebie

marcinek235
2015-01-13 20:32:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
Raczej na 13 mld i to są dane z Naszego Dziennika, a nie, jak to Pisowcy określają, reżimowej telewizji. @,5 mld to może być zadłużenie długoterminowe.

zaldbag
2015-01-14 08:07:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
Te 5 mld. nie poszło na żadne premie, tylko na "trzynastki". Czyli po prostu 1/13 pensji, ale wypłacaną raz w roku, a nie miesięcznie. To nie są żadne specjalne pieniądze, które zły rząd postanowił wypłacić urzędasom, tylko po prostu część wynagrodzenia, która wynika z umowy o pracę.

szprocior
2015-01-14 08:39:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty jesteś jakiś niepoważny...że co że 13-tka to się NALEŻY bo co?!? Gówno się należy a nie 13-tka. Z dupy takie ich umowy. Nie pracujesz, nie ma kasy, twarde prawa runku!!! Nie ma nic za darmo. Powinni to usunąć jak najszybciej a jeśli już za mało zarabiają to niech to podzielą i wcielą do pensji podstawowej. Nie powinno być żadnych 13-tek do jasnej cholery!!! A jak się nie podoba to WON.

zaldbag
2015-01-14 12:11:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo taką umowę o pracę podpisywali. Zgadzam się z Tobą być może nie powinno być trzynastek, może zwiększone powinno być wynagrodzenie. Ale ludzie chcą dostawać trzynastkę, kosztem mniejszej pensji, bo tak łatwiej im coś odłożyć. Górnicy za to dostają trzynastkę, czternastkę i deputaty węglowe...

tymsol
2015-01-13 18:59:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Taka smutna prawda!!!

payperday
2015-01-13 18:40:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

trawers
2015-01-13 18:38:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zaldbag
2015-01-13 18:01:44
Ocena: -8(glosow:26)-+
A pisowskie lemingi ślepo wierzą w to, że wszystkie kopalnie mają pracować pełną parą i wydobywać za 300 USD/t, mimo że można kupić za 60 USD/t. Chcesz utrzymywać polskie kopalnie? To rób to ze swoich podatków! Mnie stać tylko na to, żeby im zapłacić 24 miesięczną odprawę i niech się przekwalifikowują.

Przemo.Cycol
2015-01-13 18:48:22
Ocena: 0(glosow:14)-+
Z moich podatków na kopalnie nie idzie a jeśli z twoich do udowodnij że dałeś choć grosza - jesteś w stanie??? Myślę i wiem że nie! Chciałeś za błysnąć komentem ale cię z minusowali, za pewne powiesz że to zrobili pis-owskie lemingi Nic podobnego to zrobili normalnie i trzeźwo myślący ludzie którzy nie mają nasrane w bani tak jak ty

Pencylina
2015-01-13 19:03:16
Ocena: 2(glosow:6)-+
Do przemo.Cycol, wszystko co z vat np:mleko,buty itd ,to jest właśnie podatek który odprowadzany jest do skarbu państwa,czyli kolega płaci podatek ,ty również.

homo_sapiens
2015-01-13 19:25:41
Ocena: 2(glosow:6)-+
@Przemo.Cycol - Jeśli z Twoich podatków na kopalnie nie idzie, to znaczy po prostu, że nie płacisz podatków, albo nie masz bladego pojęcia na ten temat. Co do minusowania, to od kiedy prawdę i fakty ustala się w głosowaniu???

zygabb
2015-01-13 19:25:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Hahaha @przemo.cycol Ty naprawdę myślałeś że nie dokładasz się do tych kapitałożernych spółek? Chociaż po twoim wpisie wnioskować można że jesteś jeszcze w gimnazjum, w tym przypadku rzeczywiście to możliwe

Przemo.Cycol
2015-01-13 19:41:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ludziska pomyślcie że nic do tych kopalni nie dokładamy one płacą bardzo wysoki podatek od kopalin i duży wat i akcyzę od sprzedaży. Ci którzy mi tu mówią że mój poziom to gimnazjum sami nie ukończyli podstawówki. Dobrze wiedzieć ilu kretynów żyje w tym kraju i są specami od wszystkiego ale tylko w komentarzach

zygabb
2015-01-13 19:49:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
Widzę że kolega nie przemo.cycol nie dość, że jest specem od ekonomii górnictwa, to jeszcze uprawia typowo PISowską polemikę: Każdy ma prawo mieć swoje zdanie, ale jak jest inne niż moje, jest idiotą... Aż dziw, że nie było cię na negocjacjach górników z rządem...

JANEK1331
2015-01-13 19:55:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zygabb
2015-01-13 20:04:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Janek patrząc na twoją matkę cud że ktoś zechciał cię zrobić...

JANEK1331
2015-01-13 20:09:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zygabb
2015-01-13 20:11:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jesteś tak niski że głowa ci śmierdzi nogami i tak brzydki, że czarownice nie zamieniają już w żaby tylko w ciebie...

JANEK1331
2015-01-13 20:14:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zygabb
2015-01-13 20:20:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
W szkole pani o tobie mówiła:"on jest zdolny, ale głąb", a ksiądz dodawał:"ale jaki kochany..."

marcinek235
2015-01-13 20:24:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
Cycol Vat i akcyzy nie płacą kopalnie tylko my wszyscy kupując węgiel. Kopalnie płacą tylko PIT i CIT i parę pomniejszych opłat i to wszystko.

vilus
2015-01-13 22:01:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cycu od kiedy producent płaci VAT?

guetersloh81
2015-01-12 22:14:09
Ocena: 3(glosow:9)-+
chyba kolega zapomnial ze w niemczech wiekszosc kopalni wegla juz dawno zostalo zamkniete. Mial ktos jaja i zrobil porzadek. Tez doplacali do tony...a ludzie mieli tego dosc.

chemik79
2015-01-12 22:01:22
Ocena: 15(glosow:49)-+
węgiel...węgiel..węgiel to będzie w sklepach jak paliwo zacznie znowu iść w górę...już teraz kto może przyłączyć się do górników w jedności siła a nie dzielicie ...na emeryturze też będzie wydawał kasę w kraju ,dzieciakom pomoże ! Najlepiej wywalić gospodarka sama się nakręci -tak jak stoczniowców co teraz wielu z nich ma pracę albo i nie !Tu trzeba kasę urzędasom prezeskom i innym hienom ciąć ,żeby forsy nie mrozili na swoich kątach.Dać ludziom żeby rynek się nakręcał.Na zachodzie dają żeby gospodarka była silna a siła leży w klasie średniej, krajowych bankach i rodzimej produkcji.

chemik79
2015-01-12 22:11:31
Ocena: 4(glosow:6)-+
po co mają kupować nasze kopalnie niech padną to wtedy ich przetrwają tak jak ze stoczniami -gospodarkę najbardziej nakręca produkcja co widać po chinach czy stanach i surowce a my się tego pozbywamy to co nam zostanie ''zielona wyspa '' i w takim razie dzieci górników też wyjadą za chlebem - sam handel nie zapcha rynku pracy.

zygabb
2015-01-13 19:34:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Psssst... Chemik79, w kącie możesz stać, a pieniądze są na koncie. Takimi błędami zdradzasz swój (uwaga trudne słowa) niewygórowany poziom intelektualny.

orion1974
2015-01-12 21:25:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
pewnie Niemcom potrzebne te kopalnie ze związkami zawodowymi i zadymy w Berlinie (tak samo jak stocznie wzięli )

RuterFull
2015-01-12 21:01:56
Ocena: 4(glosow:12)-+
powinno być: Angela poczekaj najpierw je wyremontujemy, unowocześnimy a poza tym skłócenie tych z Polski i napuszczenie ich na górników trochę potrwa, bo wiesz Tfałen mam tylko jeden...

marcinek235
2015-01-13 20:50:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Już slazaki nienawidzą Polaków bo tak ich ogłupili Niemcy, więc nawet nie musi sie starać.

vacarius
2015-01-12 20:57:02
Ocena: -8(glosow:18)-+
Górnicy sami są sobie winni chcieli barbórek chcieli wcześniejszych emerytur. A i tak w koszty wydobycia węgla wielu kosztów nie wliczają takich jak emerytury. Gdyby górnik sam miał płacić składkę na swoją wcześniejszą emeryturę (3000-4000zł) to jego miesięczna składka wynosiłaby z 2000-3000zł. Przez te ich przywileje inni za górników muszą płacić 1100zł składki na ZUS a dostaną emeryturę o wiele mieszą od Górniczej i dopiero w wieku 67 lat. A praca w niektórych miejscach jest równie niebezpieczna i ciężka co w górnictwie.

nixonlr
2015-01-13 10:54:51
Ocena: 7(glosow:11)-+
Ale nie tylko górnicy mają wcześniejsze emerytury, znajomy z huty jest po 50 a już emeryt, podobnie ze zbrojeniówki, o oczywistych zawodach nie wspominam. Jak coś masz obiecana przyjmując się do pracy trzeba się tego trzymać a nie zmieniać coś w trakcie. Kopalnie nie padają bo źle górnik fedruje, tylko są źle zarządzane Dlaczego tylu prywaciarzy chce kupić te kopalnie ??

JANEK1331
2015-01-13 19:42:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vilus
2015-01-13 21:56:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
noxonlr, górnicy nie wstawili się za 95% pracujących Polaków, kiedy likwidowano zakłady albo gdy podwyższano wiek emerytalny, więc nie oczekuj ode mnie, że będę popierał górników, którzy i tak są w lepszej sytuacji niż te 95% wykopanych z roboty bez żadnych odpraw i osłonek, do tego zamiast się rozwijać tworzy się jakieś państwowe spółki i kilkaset związków zawodowych.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  Słowo na niedzielę
  •  Boją się, że tu pójdą do pierdla, więc tam idą po
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
Zdjęcia ma pewnie piękne i fejm na mieście również zapewniony.
główna
Dodano: 25.07.2018, 22:25:54   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 113Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0