lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 23.01.2015, 20:41:52   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 767  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(239)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szatanoslaw
2015-01-25 13:47:14
Ocena: 14(glosow:16)-+
Ten mem jest dowodem, że propaganda rządowa działa - skonfliktowali obywateli z górnikami, pacjentów z lekarzami - żeby obywatele tłukli się między sobą i nikomu do głowy nie przyszło, że za zły stan rzeczy odpowiedzialny jest rząd. Prawda jest taka, że to ile górnicy zarabiają i jakie mają dodatki, przywileje to powinna być sprawa górników i kopalni - tyle ich praca jest warta to tyle zarabiają. Tak samo jak nie wpieprzajmy się w to ile zarabia lekarz, a ile piekarz, a ile stolarz. Nasz wróg jest gdzieś indziej.

czadu5
2015-02-03 21:49:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiec może warto wreszcie zacząć działać wyjść na ulice postawić się a nie siedzieć jak mysz pod miotła ??????????????????????????????????????/

nixonlr
2015-01-30 19:52:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Większość ludzi myśli ze Kopalnia to jedyna praca górnika i nigdzie wcześniej nie robił. Ludzie robili na magazynach Tesco, Oplu,Biedronkach, Bumarze, nawet w biedronkach i robili za śmieszne pieniądze... potem znaleźli w sobie odwagę i poszli robić pod ziemię. Zapraszam pod ziemię tych co obrażają innych ludzi

marylee
2015-01-28 22:03:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie mówię że nie mają racji ale - oprócz zawodów opartych na finansowaniu przez państwo czyli wiadomo kogo (cały zestaw zawodów różnego rodzaju) - normalny, ciężko pracujący podatnik polski nie może liczyć na k**** ŻADNĄ pomoc; straciłam pracę, znalazłam ją sama - i nikt nigdy nie wystąpił w mojej obronie - dlatego rozumiem dystans społeczeństwa do traktowania niektórych grup zawodowych jako święte krowy - ale ...smutne to że zamiast zrobić coś razem jako Polacy przeciwko właśnie darmozjadom i złodziejom z tzw. ADMINISTRACJI (RZĄD) gryziemy się między sobą

abuczok
2015-01-27 11:31:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
Górnicy zarabiają adekwatną sumę pieniędzy do swojej ciężkiej pracy, ryzyka. To inne zawody zarabiają zdecydowanie za mało i TU tkwi problem. Polak jednak jest zawistny i jeżeli ty nic nie masz, nie walczysz o swoje to czepia się tego co sobie na to zapracował. Ps nie jestem górnikiem.

karoline1987
2015-01-27 10:13:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
przykro mi to stwierdzić ale mój tata też pracował jako górnik kiedy zachorował powiedział że pierdoli cały ten syf na śląsku i wyprowadził się na mazury! nie trzeba pracować jak ktoś nie chce każdy sam wybiera zawód! Bardzo Ci współczuję że musiałaś przechodzić chorobę ojca itp ale nie obwiniaj wszystkich wkoło że Twój tata był górnikiem.

Vultus
2015-01-26 14:34:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
Też nie jestem górnikiem -mieszkam i pracuję w Łodzi, ale obiema łapkami popieram zarobki i wszelkie podwyżki, premie dla tych co pod pod ziemią. Dlaczego popieram mimo że mam gorzej? Bo niech chociaż oni mają lepiej skoro potrafią o swoje walczyć. Chcesz mieć lepiej? To nie pomoże ci w tym obniżanie czyjegoś dochodu tylko podnoszenie swojego!!! Zrozum to Polaku!!!! Przestańcie być marionetkami i zacznijcie myśleć. O ile wzrośnie twoja minimalna pensja gdy obniżą pensję górnikom bo ty im zazdrościsz? ZERO!!

dorotaipapaj
2015-01-26 14:15:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
jestem piekarzem pracuje od 15 lat temperatura w lecie ok 38 stopni duża mała chala dużo piecy.mam astme alergie na mąke i musze tyrać do emerytury,górnik byłby na rencie i dorabiał bo miałby mało nie jeden górnik był cwany jak przyszedł za pomagiera rezygnował po 4 godzinach sklinając na tą robote że za takie pieniądze nie będzie zapierdalać.Więc ryle zapierdalajcie do 65 tak jak my zamknąć ryje

jajo90
2015-01-26 14:28:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jest jeden problem. Srednia wieku życia górnika w Polsce wynosi uwaga 57 lat. Wiec ciężko do 65 lat im zapierdalac.

dorotaipapaj
2015-01-26 14:07:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kristo1983
2015-01-26 13:09:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
do Marek-irl(spier...laj od górali-w kopalni Piast w Bieruniu pracuje więcej Górali niż Hanysów a ich praca jest efektywniejsza.Widać blokers:-) A co do sprawy górników-chcą wziąść przywileje to ok-ale wszystkim zaczynając na nauczycielach kończąc na politykach którzy mają diety,samochody zwrot paliwa mieszkania nawet na ubrania-więc jak sprawiedliwość to wszędzie.

abuczok
2015-01-27 11:37:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
To górnicy mają walczyć za innych. To im się zabiera dlatego strajkują. Nauczyciele chcą czegoś więcej, niech też wyjdą na ulice. NIE DAJMY SIĘ PODZIELIĆ! WALCZY O SPRAWIEDLIWE TRAKTOWANIE PRZEZ RZĄD!

zbych2202
2015-01-26 00:48:53
Ocena: -4(glosow:8)-+
zjedż pod ziemię baranie wtedy pogadamy

lukaszkoks93
2015-01-26 00:37:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czy praca budowlańca, kierowcy jest mniej niebezpieczna? Zdecydowanie TAK!

Punchline
2015-01-26 00:23:40
Ocena: -2(glosow:8)-+
Moj tata byl gornikiem. i wiecie co? W fabryce samochodow,nie ztrujesz tak organizmu,nie jest tak niebezpieczna praca kierowcy jak gornika. Bojak zginiesz to rpzez blad a na kopalni? Nie wiesz czy wrocisz ale nei przez swoja glupote,tylko przez nature. Czy kopalnia sama sie nie zawali. Tak jest bardziej niebezpieczna. Jesteś taki kozak? to Wy....aj na dol do kopalni na jedna dniowke,zobaczymy czy zdania nei zmienisz. Moj tata od tego zawodu dostal pylicy i raka pluc,przez co zmarl,wiec deklu ktory zrobiles tego demota,nie wypowiadaj sie na tematy o ktorych nie masz bladego pojecia!

Marek-irl
2015-01-25 23:16:42
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

karol_zydek
2015-01-25 22:43:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
No a kto wam barany broni iść pracować do kopalni? Po pierwszej szychcie uciekniecie... Trzeba było "sie ustawić" i na kopalnie iść. Żal mi was. Żałośni jesteście. Policja ma dobrze i wojsko ma dobrze, a teraz górnicy... Tylko wy zawsze poszkodowani...

sebololo
2015-01-25 22:17:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
JEDYNA GRUPA ZAWODOWA Z PRL-OWSKIMI PRZYWILEJAMI. JA TEŻ CHCĘ TAKIE KOPALNIE W WIELKOPOLSCE:)!

Milek
2015-01-26 11:17:27
Ocena: 3(glosow:5)-+
A mundurówka? A nauczyciele? To wszystko są postkomunistyczne przywileje do likwidacji...

sebololo
2015-01-27 11:51:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
Widziałeś kiedyś żołnierza drącego mordę na ulicy w Warszawie że jeśli nie dostanie mundurówki to zrobi w kraju rozróbę?

Free80
2015-01-29 12:59:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
a orlen i dziedziczenie stanowisk o które nie tak dawno walczyli?

saviola1
2015-01-25 21:26:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
dlatego ja jestem za rozstrzelaniem ich w cholerę skoro im tak teraz źle ? widać komuchy wiedziały co robią w kopalni wujek

saviola1
2015-01-25 21:28:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
ps: jestem tez za tym i to w szczególności żeby w pierwszym szeregu do rozstrzelania postawić zarząd, nieudolny, leniwy i opasły zarząd kompani węglowej

rafal969696
2015-01-25 19:23:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
może czas na rewolucję!

JANEK1331
2015-01-25 19:30:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

przesmieszne
2015-01-25 23:55:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
@Janek dużo masz jeszcze różności w ustach?

bohun1023
2015-01-25 19:16:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak to jest jak ktoś nie zna warunków pracy ani nie ma się na dany temat bladego pojęcia a pisze się bzdety i pewnie do tego ciśniesz 250 na klatę i masz ferrari i uj wie co jeszcze ...

bohun1023
2015-01-25 19:14:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
ale w żądnym z tych zawodów nie grozi ci wybuch metanu ani zawalenia stropu jesteś na powierzchni a nie 600 czy 1000 metrów pod ziemia przygłupie

DkNG
2015-01-25 17:03:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Letho
2015-01-25 17:02:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szatanoslaw
2015-01-25 13:47:14
Ocena: 14(glosow:16)-+
Ten mem jest dowodem, że propaganda rządowa działa - skonfliktowali obywateli z górnikami, pacjentów z lekarzami - żeby obywatele tłukli się między sobą i nikomu do głowy nie przyszło, że za zły stan rzeczy odpowiedzialny jest rząd. Prawda jest taka, że to ile górnicy zarabiają i jakie mają dodatki, przywileje to powinna być sprawa górników i kopalni - tyle ich praca jest warta to tyle zarabiają. Tak samo jak nie wpieprzajmy się w to ile zarabia lekarz, a ile piekarz, a ile stolarz. Nasz wróg jest gdzieś indziej.

zmudziak2
2015-01-25 15:36:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jarek1479
2015-01-25 11:03:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
a deputaty węglowe? nawet dla emerytów,to nikt o tym nie wspomina ,przecież tona wegla kosztuje 800 zł,

piotrek8448
2015-01-25 10:10:36
Ocena: -1(glosow:9)-+
Skoro tak dobrze tym górnikom to czemu nie pójdziesz tam pracować. Przecież Górnikom jest tak łatwo i przyjemnie. Za pracę którą oni wykonują to wszystko im się po prostu należy a nawet jeszcze więcej. Żeby pracować w kopalni trzeba mieć prawdziwą odwagę a nie siedzieć przed kompem i narzekać że inni mają lepiej. Cały ten POpaprany rząd wmówił że macie pracować za najniższą krajową i narzekać że inni mają lepiej. Górnicy potrafią walczyć o swoje.

raf31sla
2015-01-25 08:35:25
Ocena: -4(glosow:14)-+
Górnicy to lewusy którzy niby sie napracują przez 25 lat na dole i płaczą o wszystko ale jak idzie na emeryture to matoł jeden z drugim w ochronce za 5 zeta dorabia i mu to nie przeszkadza bo mu wiecznie mało.

piotrek8448
2015-01-25 10:17:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
no i właśnie sobie matole odpowiedziałeś jaki mamy kraj że po 25 latach pracy na dole w górnictwie musi dorabiać po 5zł/h żeby przeżyć. Myślisz że on idzie dorobić bo mu się nudzi ??? nie bo mu brakuje na wszystko. A czy nie powinno być tak że po 25 latach powinien odpoczywać na emeryturze???

malgolina
2015-01-25 13:04:06
Ocena: 6(glosow:6)-+
Raf31sla, to ja już wolę żeby taki górnik, który pracuje na dole 25 lat miał porządne pieniądze na emeryturze, niż żeby jakaś paniusia z mega drogą torebką (plus cały zarząd), nie wysilając się, dorabiali się milionowych fortun, nie ratując nawet swojego zakładu pracy.

resu050
2015-01-25 01:27:10
Ocena: -1(glosow:11)-+
"Oddać Polakom śląski przemysł to jak dać małpie zegarek"

piotrekkk44
2015-01-25 01:24:21
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

limonka1208
2015-01-25 01:36:32
Ocena: -8(glosow:18)-+
zapraszam na dół cwaniaczku to raz. A dwa to nie mamy 13 do twojej wiadomości. A po 3 ciekawi mnie twój zarobek. Ciekawi mnie wysokość na której robisz. Górnicy zjeżdżają na 1000m poniżej poziomu morza a pracują jeszcze głębiej. Zjechałbyś na dół i po pierwszym odprężeniu górotworu narobiłbyś w gacie i pobiegł na wyjazd i do domu. Najwięcej mają zawsze do powiedzenia Ci, którzy nigdy nie zjechali na dół. I jeszcze jedno: przyjedź na Śląsk i pierwszemu górnikowi, którego spotkasz powiedz "ch*j ci w d*pe" i i zobaczysz z jaką się spotkasz reakcją. Powodzenia

zmudziak2
2015-01-25 01:54:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotrekkk44
2015-01-25 02:06:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

stanley84
2015-01-25 02:17:17
Ocena: -2(glosow:14)-+
Ty dekarz przyznaj od razu lepiej,że ciota jesteś. A nie żałujesz kilku groszy ciężko zarabiającym na życie. Psycha by ci klękła na przodku i byś nie chciał tej trzynastki za 12 miesięcy w tych warunkach. uwierz na słowo a teraz PRZEPROŚ fajo

resu050
2015-01-25 01:10:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

resu050
2015-01-25 01:08:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ramzesx
2015-01-25 00:33:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zgadzam się precz z socjalizmem, precz z okradaniem uczciwie pracujących wysokimi podatkami, precz z urzędnikami - wywalić 2/3 posłów, senatorów, urzędników z ministerstw, z kancelarii prezydenta, samorządów, zus-u, us, województw itd. Po co ich tylu niech wezmą się za uczciwą robotę. Precz z ograbiającymi innych, z budżetówką chcącą podwyżek ale nie urealnienia np. godzin pracy / wydajności pracy. Złodzieje!

zbycho6305
2015-01-25 00:12:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
sprawiedliwie i po równo już było teraz trzeba walczyć o swoje i to co się komunie wydarło krwawymi protestami okupionymi ludzkim życiem trzeba bronić brać przykład ,a nie narzekać

AsaBay
2015-01-25 00:03:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
darmozjady związkowe mydlą oczy nam, górnicy w tym przypadku są wyprani całkowicie.... czy któryś z tych płaczków podziemnych zastanowił się nad tym że to min ja finansuje ich szefa związków? w imie czego pytam? ja nie mam związków, mnie nie stać. Nikt nie spali opony za małym przedsiębiorcom. Protestujących do wora a wór o mur

AsaBay
2015-01-25 00:00:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
NIENORMALNOŚĆ!!! Nigdy nie porę górnika, pielęgniarki, nauczyciela i innych związkowych zawodów, przede wszystkim chcecie mieć związki to je sami finansujcie a nie z moich pieniędzy, mało wam? zazdrościcie przedsiębiorcom to już zakładać firmy i krocie zarabiać. Ja ledwie wiążąc koniec z końcem płacąc prawie 1200 zusu i świadcząc usługi mając obrót 3000 zł zamknę firmę, nie dostanę stresowego, że martwię się o utrzymanie rodziny, nie dostane pomocy bo nie stać mnie na związki zawodowe, nie pomoże mi nikt, dlaczego? bo to ja zapitalam na górnicze, i inne przywileje, Ja powiadam, do roboty dar

Liberte
2015-01-25 07:56:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
W jaki sposób utrzymujesz związki? Płacisz składkę członkowską? Czy przypinasz się do podatków, z których koisz wszystko jako koszt działalności... auto na firmę, chata to siedziba i koszt i tak ze wszystkim 80% małych firm w Polsce nie przynosi zysku według deklaracji do US, sami kuźwa altruiści. A wszelkie stowarzyszenia pracodawców, Lewiatany i inne badziewia, które kombinują jedynie jak zmienić kodeks pracy by zwiększyć wyzysk pracownika to co innego jak związki zawodowe przedsiębiorców?

wiochmen1985
2015-01-24 23:31:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
widze że moderator w kieszeni u pani Kopiacej

wiochmen1985
2015-01-24 23:29:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leszek8869
2015-01-24 23:00:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
widzę tu masę expertów do spraw górnictwa którzy nie maja pojęcia o nim. TVN i inne stacje telewizyjne namieszały wam w głowach w żadzie są o wiele większe premie,kilometrówki i inne afery, i nikt ich nie widzi ale każdy oczywiście zazdrości GÓRNIKOWI zapraszam na kombajn do ściany zobaczycie jak to jest, trzeba miec oczy dookoła głowy o tąpaniach i metanie nie wspomnę

bubu226
2015-01-24 22:33:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
100% poparcia... tylko że oni potrafią sie zjednoczyć a reszta nie i to nas różni od nich

degenerat9
2015-01-24 22:17:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Zamiast być za tym żęby chociaż część ludzi coś miała, lepiej walczyć o to by zabrać wszystkim i niech nikt nic nie ma!

kapelushnikov
2015-01-24 21:55:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Głupki siedzą przy kompie i płaczą, że źle i trzeba wyjść na ulicę. Jak ktoś wreszcie wychodzi na ulicę, to zaraz obrzucają go g*wnem. Mój naród, taki szlachetny.

Daroeu
2015-01-24 21:32:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
Sprawiedliwości ? To wypad do tych swoich Niemiec którzy juz zrujnowali nam gospodarkę taki bzdetami jak piszesz. Jeszcze napisz ze kredyt we frankach mam tobie spłacić. Pozamykać przestępców w tych zarządach a nie górników sie czepiać. Idź do kopalni pracować skoro tak fajnie.

marcin-agaw
2015-01-24 20:47:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
jestem kierowcą ilu nas ginie rocznie w pracy a ilu górników o czym my tu rozmawiamy

Liberte
2015-01-24 21:36:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
No ilu? I powiedz mi czy wiesz co to proporcje? Zapytaj w GUS ilu jest zawodowych kierowców ilu górników potem sprawdź ilu kierowców zginęło w trakcie wykonywania pracy a ilu górników podziel to przez ogólna liczbę odpowiednio dla górników i kierowców i wtedy mi powiedz o czy rozmawiamy. Bo wedle tego co pleciesz Chinczycy to najbardziej umierająca rasa świata... rozumiesz?

BlueOne84
2015-01-24 23:49:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
W wiekszosci przypadków kierowcy sami szukaja smierci, ale mniejsza z tym - gdy cos sie stanie po Ciebie przyleci smigłowiec itd a po tego na dole trzeba dojść a to trwa wie nie pier..ol jak nie byłes na dole.

kbrowarek
2015-01-24 19:57:25
Ocena: 7(glosow:9)-+
POPIERAM GORNIKOM JAK SIE NIE PODOBA PRACA W KOPALNI TO NIECH JADA NA SZPARAGI DO SWOICH W NIEMCZECH

sawa1989
2015-01-24 19:57:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
to walcz o to żebyś miał więcej a nie żeby innym zabrali baranie

grog
2015-01-24 19:50:54
Ocena: -3(glosow:7)-+
Praca gornika to nie jest zwykla praca. Zeby to zrozumiec trzeba zjechac kilometr na dol do kopalni, a potem zadac sobie pytanie: czy chcialbym tutaj ryzykowac swoje zycie? Pozdrowienia z Walbrzycha

kbrowarek
2015-01-24 20:01:32
Ocena: 1(glosow:11)-+
PANOWIE GORNICY ODLACZCIE SIE OD POLSKI I WPIER.DALAJCIE WEGIEL WAM WIECZNIE JEST ZA MALO TO DO BIEDRONKA NA KASE DOROBIC

SzeResZ
2015-01-24 21:27:38
Ocena: 4(glosow:4)-+
Praca budowlańca, to nie jest zwykła praca. Żeby to zrozumieć, trzeba wjechać kilometr w górę budowanego budynku, a potem zadać sobie pytanie: czy chciał bym tutaj ryzykować swoje życie i być może skończyć jako plama na chodniku? Można to powiedzieć o wielu zawodach, a bonusy ma tylko jeden...

Liberte
2015-01-24 21:38:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
SzeResZ to tylko semantyka ale gdzie na świecie jest 1000m budowla?

balboa-rambo
2018-05-04 01:47:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co to za różnica czy spadasz z 1000m? czy z 10m. Przy każdym upadku powyżej 10m pewnie nie przeżyjesz lub zostaniesz warzywkiem. Wynagrodzenia za obie te praca są za bardzo nieproporcjonalne i nieadekwatne do zagrożenia. Górnicy oczywiście mają ciężej i istnieje duże zagrożenie życia, ale to ile za to dostają to wielka przesada. Porównajmy sobie np: takich policjantów do zadań specjalnych, antyterrorystów - ile oni zarabiają? i teraz zestawmy to z pracą górnika. Płace kompletnie oderwane od rzeczywistości i zupełnie niezwiązane z tematem zagrożenia życia.

jarekd84
2015-01-24 19:28:40
Ocena: 8(glosow:12)-+
a co z budowlańcami pracują po 12 h dziennie lub więcej w kurzu,mrozie,deszczu,palącym słońcu.Podnosząc niejednokrotnie ciężary przekraczające "unijne normy" nie mają trzynastek ,nikt im nie płaci szkodliwego ani innych przywilei.Choroba zawodowa: problemy z kręgosłupem ,kolanami,choroby żołądka.Często pracujący na czarno lub za najniższą krajową na umowie.

zmudziak2
2015-01-25 01:47:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kwasek2525
2015-01-24 17:55:48
Ocena: 2(glosow:12)-+
Żałosny obrazek. Wiecie jak górnik zapycha, że się wypowiadacie ? Budowlaniec to baletnica w porównaniu. Mój starszy który jest górnikiem to co miesiąc chodzi do masażysty, kolana ''do wymiany'', non stop prześwietlenia, na kopalni po pas w błocie i wodzie, do niektórych rejonów na kolanach się idzie.Przeciąga 60kg kable. A wy dalej swoje.

kbrowarek
2015-01-24 20:03:27
Ocena: 4(glosow:8)-+
TO NA JAKA CHOLERE NIE ZMIENI PRACY NA BUDOWLANCA TAM BEDZIE MIAL JAK W RAJU

Kwasek2525
2015-01-24 17:53:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Patyk1993
2015-01-24 17:50:32
Ocena: 4(glosow:12)-+
Wiecej tv ! moj dziadek po 17 latach na kopalni teraz na starosc mma tylko jedno płuco ma problemy z wejsciem po schodach. oni sie nie godza na takie warunki i dlatego dostaja jak bysmy wszyscy sie zbuntowali to tez cos bysmy osiagneli ale polak to CEBULAK i zazdrosci kazdemu kto ma lepiej !Niewidzicie cebulaki ze chca podzielic naród zeby nie wyszedl na uclice ? ile jescze maja zrobic i nakrasc zebysmy wkoncu ich wywalili na zbity pysk z kraju ? LASY SPRZEDANE GORNICTWO SPRZEDANE ZAKLADY KTORE PRZYNOSILY ZYSK SPRZEDANE

rafalemilian
2015-01-24 20:09:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
No akurat górnictwo nigdy zysków nie przyniosło...

anonim84
2015-01-24 17:39:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
pracuję na chromowni w trudnych fizycznych warunkach oraz rakotwórczych za które nie mam płacone i ja sie pytam GDZIE TU SPRAWIEDLIWOŚĆ I RÓWNOŚĆ !!!

JANEK1331
2015-01-24 18:53:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JANEK1331
2015-01-24 19:07:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Liberte
2015-01-24 22:14:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
JANK1331... takie proste a do narodu nie dociera. Walcz razem Nami nie przeciw Nam.

marcia093
2015-01-24 17:37:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
oj biedni zołnierze i cała reszta, gornik 9 godzin na -1100 ciekawe co byscie zrobili, moj szwagier jest i jak robi czerwone(sb i nd) to dostaje 2600 wiec kto tu ma dobrze?

Zbowidowiec
2015-01-24 17:25:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie niszczysz sobie też zdrowia tak jak górnik...

wadrian1
2015-01-24 17:11:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dadzą górnikom a zabiorą ŻOŁNIERZĄ bo oni nie mogą wyjść na ulice i strajkowa. Mieliśmy dostać podwyżkę 2015r ale kopaczowa nie podpisała i dała górniką

nixonlr
2015-01-24 17:24:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
weź urlop i jedź na warszawę. Górnik nie ma wolnego z okazji protestu, a nie wierze ze żołnierze nie mają urlopu

JANEK1331
2015-01-24 17:31:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grog
2015-01-24 19:59:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
zolnierzom, gornikom k..wa!!

kbrowarek
2015-01-24 20:05:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
JAK TY JESTES ZOLNIERZEM TO JA JESTEM POLONISTA

seba7654321
2015-01-24 16:46:08
Ocena: 4(glosow:12)-+
to cwaniaczku zakladaj manatki I wal pod ziemie. poczujesz tapniecie I sie zesrasz. ;)

obcinarka
2015-01-24 16:35:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jamez
2015-01-24 16:32:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
czujecie ? tak śmierdzi dywizjon

kwiatek20071
2015-01-24 16:28:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
to wyjdz palancie na ulice i walcz o to co bys chcial jak walczyli wlasnie gornivcy dupa jestes i tyle jedyne na co cie stac to zal dupy na wiocha.pl

kwiatek20071
2015-01-24 16:25:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
to wyjdz palancie na ulice i walcz o to co bys chcial jak walczyli wlasnie gornivcy dupa jestes i tyle jedyne na co cie stac to zal dupy na wiocha.pl

madelinew89
2015-01-24 16:23:44
Ocena: 5(glosow:5)-+
A;e wy wszyscy mądrzy jesteście. Górnik najeżdża na budowlańca, budowlaniec na górnika i po co? To nie o to chodzi. Różnica jest taka że kopalnie są państwówkami i gónicy sobie o podwyżki moga walczyc i to robią a nie gderają przed kompem jakim to ja jestem biednym kierowcą, budowlancem itp. Niestety budowlane frmy czesto sa prywantne i jak chcesz se erobic strajk to spier*****dalaj jak ci płaca nie leży. To o państwo chodzi i według mnie jakby ludzie byli mądrzy i nasz kraj na to pozwalał to wszyscy zarabiali by tyle co górnicy. Tylko kraj jest nie tegez.

marioopa
2015-01-24 15:53:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marioopa
2015-01-24 15:51:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marioopa
2015-01-24 15:47:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marioopa
2015-01-24 15:44:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marioopa
2015-01-24 15:40:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

czesiu613
2015-01-24 15:37:30
Ocena: 7(glosow:13)-+
Jesteście żałośni. Popieram górników bo walczą o swoje, a wy dalej dajcie się traktować jak niewolnicy Europy. Ino psioczyć umiecie. Wstań sprzed kompa i zrób coś żeby te twoje dzieci miały pełne żołądki.

fasters9
2015-01-24 15:34:16
Ocena: 7(glosow:7)-+
posłowie sami sobie uchwalają premie, nagrody i podwyżki, a czepiacie się górników, którzy chcą godnej zapłaty za swoją prace, nie widzicie, że problem leży wyżej mamy opiekuńcze państwo wszyscy płacimy mnóstwo podatków w różnych formach i co mamy ze tę pieniądze, nowoczesne szkoły, przedszkola i żłobki, wspaniałą służbę zdrowia, normalnie eldorado

pietras21topli
2015-01-24 15:29:08
Ocena: 11(glosow:11)-+
większość z tych co zazdrości górnikom w zyciu by się z nimi na prace nie zamieniła wszyscy co na nich gadają to zwykłe psy ogrodnika sami nie mają i nie chcą by inni mieli

bammus
2015-01-24 15:12:13
Ocena: 7(glosow:11)-+
Zjedz na dol przepracuj dniowke pogadamy. sam jestem budowlancem i wiem ze nie zasluguje na te fory jakie maja gornicy...Szczęść Boże!

Soier
2015-01-24 14:53:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
idz im to powiedz pod sejm a nie tu prujesz dupe

zmudziak2
2015-01-24 14:42:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JANEK1331
2015-01-24 14:56:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zmudziak2
2015-01-24 15:31:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

evo68
2015-01-24 14:19:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
Powiem tyle za żadne pieniądze nie chciałbym modlić się przed pracą o wyjazd na powierzchnie. Po drugie trzeba rozróżnić bo sekretarka w JW nie jest górnikiem tak samo pani Krysia co sprząta kible na 3 piętrze. Dlaczego naskakujecie na górników a nie na zarząd kopalni.

jc100
2015-01-24 14:18:48
Ocena: 6(glosow:6)-+
W normalnej firmie dostaje się premie - o ile firma generuje zysk i pracownik na siebie zarobił. Tak powinno być również w górnictwie. Co do zarzutów, że prezesi w kopalniach zarabiają dużo - owszem zarabiają - poczytajcie w internecie dlaczego KW zwolniła Tarasa. Wg mnie za to, że wiedział co się dzieje i chciał zmian. Poza tym - węgiel sam się nie sprzeda, zwłaszcza po dobrej cenie. Jak w każdej firmie - to że masz produkt, nawet i najlepszy nie znaczy, że sam się sprzeda i do tego w odpowiedniej ilości.

sebaelo
2015-01-24 14:15:57
Ocena: 0(glosow:14)-+
Zjedź sobie buraku pod ziemie i po pracuj na ścianie kilka dni i więcej nie będziesz robił takich wstawek. Porównanie kierowców i sprzedawców do górników to się w pale nie mieści. Dzięki takim ludziom jak autor tej wstawki słowo debil nabiera nowego znaczenia

mar_kus012
2015-01-24 14:24:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przodkowi oki, ale sam znam kilku górników i wiem jak pracują. 6 godzin na dole i w pile haratają na komorze. A Ty kolego widać z tych zapracowanych górników. Jedyny plus wysokich zarobków górniczych to jak dla mnie to, że oni jeszcze jako tako napędzają rynek detaliczny bo gdyby nie to to lipa byłaby jeszcze większa. Inna para kaloszy, że płaca minimalna jest za minimalna i ciężko za to wyżyć.pzd

bula76
2015-01-24 14:02:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kurcze ale o co wam chodzi. Socjal wam się nie podoba. Polska i cała unia to kraje w których socjalizm kwitnie na potęgę. W naszych głowach ten socjalizm wciąż istnieje, każdy uważa, że mu się coś należy i państwo ma dać. Wiec politycy dają bo potrzebują elektoratu, a poza tym gdzieś muszą lokować członków swoich rodzin więc robią to w spółkach skarbu państwa. Zobaczcie jak wygląda służba zdrowia gdzieś mam płacenie ubezpieczenia zdrowotnego jak i tak za zabieg okulistyczny żony muszę zapłacić z własnej kasy żeby nie czekać 1,5 roku w kolejce, ale nie mam wyboru bo nikt mi nie pozwoli wypisać.

bula76
2015-01-24 14:04:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
się z NFZetu i ubezpieczyć prywatnie. Ni mogę sam sobie odłożyć na emeryture tylko musi mi te pieniądze zabierać państwo bo ja jestem za głupi i pewnie tego nie potrafię. Jak to nie socjalizm to co to jest?

suchy_zory
2015-01-24 13:50:39
Ocena: 1(glosow:11)-+
w dodatku przez 8 lat pracy w brygadzie przodkowej: 6 razy z reką na sercu uniknełem śmierci, 3 razy odkopywałem przyjaciul z brygady a po wszystkim z połamanymi zebrami otarciami i wieloma innymi ranami nawet nie głosili wypadku by nie narazac się na strate pracy. podczas zabudowy skrzyzowań nosimy we 4 szyny 9m których metr wazy 32kg (288kg cała) wiec proszę nam nie wmawiać ze my tam lezymy...

kurwamac02
2015-01-24 14:02:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zielunahaluna
2015-01-24 15:12:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
No widzisz, a ja nawet nie jestem zawodowym kierowcą, a jedynie dojeżdżam autem do pracy, a mimo to doznałam wypadku na drodze, jak jakiś pędziwiatr wymusił pierwszeństwo. A co z zawodowymi kierowcami? A co z budowlańcami, którzy też doznają wypadków przy pracy, choćby upadki z wysokości, bo pracodawca niezbyt dba o bhp? Uważasz, że im jest lżej? Dlaczego się nie przekwalifikujesz i nie pójdziesz na budowę, albo za kółeczko tira, albo elektrykiem nie zostaniesz? Skoro to takie miodzio - ruszaj. Ale nie pójdziesz, bo choćbyś tyrał od rana do nocy - nigdy nie zarobisz tyle, co w kopalni, prawda?

magic1948
2015-01-24 15:29:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
@zielunahaluna: Tylko że pracodawca u budowlańców nie dba o bhp, to jest to zaniedbanie a nagłe tąpnięcie, wstrząs i zasypanie osób w kopalni może nie być niczyją winą, prawda? Powtarzam, narzekasz? Było iść na kopalnię robić. Wolny kraj, wolny wybór.

zielunahaluna
2015-01-25 12:02:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale czy ja kiedykolwiek narzekałam na swoją pracę? Kilkakrotnie w życiu zmieniałam zawód, przekwalifikowywałam się, żeby znaleźć to, co mi odpowiada. Nawet wtedy, kiedy miałam niezbyt fajną pracę, zamiast narzekać i fochy strzelać - po prostu zmieniałam kwalifikacje, szłam do innej pracy - wolny kraj, nikt mi wyboru zawodu nie ogranicza. Ja nie narzekam. Górnicy wiecznie narzekają, że się ich nie czci niczym bohaterów narodowych, bo oni kopią. Jak chcą, niech kopią i nie narzekają i dupy nie zawracają. A jak im się nie podoba - niech idą na budowę, do energetyki. Wolny wybór.

zielunahaluna
2015-01-25 12:09:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Powiedz, czy górnik jest pod groźbą śmierci zmuszony do tego, żeby mieć taką pracę? Taki zawód sam świadomie wybrał, wiedząc, jakie przywileje i jakie zagrożenia się z tym wiążą. Zrozum, że jak im ten zawód nie odpowiada, to nie dostaną kulki w łeb za to, że zrezygnują. To wolny kraj i wolno im odejść. Tylko żaden nie odejdzie dlatego, że lepiej nigdzie nie zarobi i doskonale o tym wie, więc doi, ile się tylko da i kuje żelazo póki gorące. Luzik, szwagier mojej mamy jest emerytowanym górnikiem, więc dość dobrze wiem, ile zarabiał, ile ma emerytury, jak im się żyje. No i oczywiście na dole

zielunahaluna
2015-01-25 12:17:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
cały czas pracował jako strzałowy. Obecnie utrzymuje z tej emerytury siebie, żonę, która nigdy w życiu nie pracowała, bo była leń patentowany, córkę i jej rodzinę (czyli 3 kolejne osoby osoby) oraz syna - wiecznego studenta, który z Gliwic na do Gdańska wyjechał i już 8 rok studiuje mechanikę i jest wreszcie na 3 roku. I żadnemu z nich biednie się nie żyje, więc argument o głodowych pensjach może przekonać chyba tylko tego, kto nigdy z tematem nie miał do czynienia. Warunki szkodliwe? Inny wujek ma pylicę po pracy w piekarni, inny zmarł na raka po kilku latach pracy w fabryce tworzyw sztucznyc

ferdal
2015-01-25 12:39:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szkodliwe warunki pracy to nie tylko fizyczne czynniki zewnętrzne, ale i psychiczne wewnętrzne np. kierowca ma prawo do wcześniejszej emerytury własnie ze względu na stress

zielunahaluna
2015-01-25 12:59:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Traktorzyści w PGRach mieli wpisane warunki szkodliwe, i faktycznie wielu z nich w konsekwencji tej pracy umierało na raka żołądka, archiwiści mieli kłopoty z płucami oraz krtanią i również mają pracę w warunkach szkodliwych (częsty rak krtani i płuc na skutek notorycznego wdychania kurzu i bakterii), kierowcy ze względu na stres, ale podobnie jak traktorzyści - wibracje. Listonosze, cały dzień na powietrzu, długo by wymieniać te szkodliwe zawody. Ale górnikowi wydaje się, że on jedyny ma ciężką pracę i że tylko on jest narażony. Reszta leży i pachnie i im kasa sama wpływa.

trytka
2015-01-24 13:42:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

roger696
2015-01-24 13:36:02
Ocena: 5(glosow:5)-+
skłócić naród zeby kazdy był wrogiem każdego, napuścić na siebie wszystkich, kim najlepiej sie rzadzi?? jacy pracownicy są najbardziej wydajni?? napewno nie ci zgrani i trzymający sie razem

zielunahaluna
2015-01-24 13:29:20
Ocena: 5(glosow:11)-+
Ja w tej kwestii zdanie mam od zawsze takie samo. Z górników usiłuje się wręcz bohaterów zrobić, bo ponoć jako jedyni pracują w niebezpiecznych warunkach. Ilu górników rocznie ginie w wypadkach przy pracy - a ilu kierowców, ilu elektryków, energetyków? Zapewniam że więcej, tylko ich śmierć jest zazwyczaj mniej spektakularna i mało medialna i o tym się nie mówi po prostu. A kierowcy, elektrycy 13tek, 14tek, barbórek, odpraw, gwarancji nie mają. Nic poza pracą z dnia na dzień. I za nimi nikt się nie wstawi. Jak górnikowi jest źle - tak jak każdy, ma prawo się przekwalifikować i iść do innej prac

hanki1221
2015-01-24 13:52:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
bałwanie jakich 13-tek ??

JANEK1331
2015-01-24 14:44:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ingenue87
2015-01-24 13:22:12
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ludzie, ale wy macie wyprane mózgi... W tej całej aferze nie chodzi o to, że ktoś ma więcej od was i wcale mu się nie należy. Tu chodzi o to, że celowo zaniedbuje się kopalnie, żeby je pozamykać. Na wynagrodzenia i premie dla rodzin i kolesi zasiadających w zarządzie Kompanii Węglowej wydano ponad 2 miliardy złotych rocznie. Czy do was to nie dociera? To złodziejstwo w biały dzień, za pełną aprobatą władzy, którą sami wybraliście. Ogromne pieniądze trafiają w łapy nierobów i przez to kopalnie, które mogłyby być dochodowe dla państwa, są nierentowne.Dlaczego to do was nie dociera?

fasters9
2015-01-24 13:37:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
W Polsce wyprzedaje się wszystko co państwowe, na ratowanie sytuacji tu i teraz, a co zostanie następnym pokoleniom, kiedyś chcieli sprzedać KGHM za jedną czwartą osiągniętego zysku, to tak jak by zabić na pyszny rosół kurę znoszącą złote jajka, ważne żeby teraz się nażreć, a wyobraźcie sobie, że w Polsce górnictwa nie ma i jesteśmy zdani tylko na eksport, ile wtedy będzie kosztować tona węgla, ile kWh prądu? A poza tym lepiej dopłacać do NASZEGO węgla czy sprowadzać droższy i wysłać kilkatysięcy ludzi na bezrobocie, a i przy okazji padnie wiele firm powiązanych z górnictwem

zbynio4
2015-01-24 12:49:00
Ocena: -5(glosow:13)-+
zjedź na dół i wtedy bardzo szybko znajdziesz odpowiedź na wszystkie twoje pytania ... dlaczego? Po prostu zjedź na dół i przepracuj jeden dzień na kopalni ... nic więcej.

marcinko83
2015-01-24 13:01:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ale przerośnięta administracja to tak ciężko nie zarabia chyba,a bierze kasę i ma przywileje takie same za siedzenie na dupie co?A może pozatrudnialiście po znajomości na stanowiskach biurowych swoje żony i córki i dlatego są nie do ruszenia i mogą np.3 lata przed emeryturą iść na urlopy trzyletnie z pensją 75 procent,kto tak ma w Polsce?

kurwamac02
2015-01-24 13:11:57
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jamez
2015-01-24 13:35:05
Ocena: -2(glosow:6)-+
srasz bo zasraniec jesteś i rumun i nie wpierd.alaj się do polski rumunku

kurwamac02
2015-01-24 13:57:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jamez
2015-01-24 14:07:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy_zory
2015-01-24 12:29:35
Ocena: 9(glosow:21)-+
Jestem górnikiem i jak czytam wasze niektóre komentarze to mi się w brzuchu przewraca... zrobili na nas nagonke medialna a wladza dalej robi co chce... czy wyciagnieto jakies konsekwencje z tego co robia i jak?? dlaczego w jsw jest prezes zarabiający rocznie 1,4 miliona zl, ma 4 pomagierów każdy po milionie i każdy z nich ma 2 zastępców tez za gruba kase. Dlaczego majac siedzibę w wielkim biurowcu kupili i wyremontowali szpital by zrobić tam biura i teraz już nie mieszcza się w dwóch biurowcach??

rafalemilian
2015-01-24 12:44:09
Ocena: -1(glosow:11)-+
To dla czego ich na taczkach nie powywozicie przecież jesteście tak zorganizowani.

Buahahahah
2015-01-24 13:39:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jesteś pieprzonym pasożytem!!!

homo_sapiens
2015-01-24 12:11:45
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jedyny powód, dla którego górnicy mają tyle przywilejów, jest natury historycznej. Po prostu w PRL byli na świeczniku. Komuniści musieli im rzucać marchewki, żeby się nie buntowali (jak wiemy, nie zawsze to wystarczało). Byli siłą, z którą władza musiała się liczyć. Mieszkałem w miejscowości, w której była kopalnia rudy żelaza i moja rodzina miała znajomych górników. W porównaniu z innymi żyli jak pączki w maśle (oczywiści tylko na powierzchni). A ja jako dziecko w przedszkolu czy podstawówce musiałem ciągle robić górnicze czapeczki na pracach ręcznych.

jamez
2015-01-24 12:35:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
rób je dalej

fasters9
2015-01-24 13:28:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Górnictwo ma głębokie tradycje historyczne, w średniowieczu w kopalniach soli przez 4 dni górnicy wywozili na plecach po worku soli na rzecz króla, żeby zasilić kasę państwową, a w piątki mogli wywozić dla siebie, to był dar od króla w podzięce za ich trud i niebezpieczną pracę

koralik1986
2015-01-24 11:56:48
Ocena: 7(glosow:15)-+
A ja mam w pracy około 40-50 stopni na hali do tego wilgoć jest tu pojęciem praktycznie obcym wdycham piach, pyły i inne dziwne substancje bliżej nieokreślonego składu chemicznego. Zarabiam niecałe 2000 zł i mogę zginąć w pracy od wybuchu tygla lub butli z gazem, mogę się też dotkliwie poparzyć, coś mi może spaść na głowę itp itd. Wy górnicy myślicie, że ludzie pracujący na powierzchni to mają lekką, łatwą, bezpieczną i przyjemną pracę. Tu też się ryzykuje życiem i zapieprza jak beduin przez saharę po 8-12 godzin dziennie żeby mieć co do gara włożyć.

jamez
2015-01-24 12:02:45
Ocena: -7(glosow:11)-+
to czegoś się nie uczył na górnika ,miał byś milą bezpieczną pracę

fasters9
2015-01-24 13:12:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tylko w razie poważnego wypadku jak ci uje..e rękę albo nogę możesz liczyć na szybki przyjazd karetki, ew. transport śmigłowcem, na dole najpierw transportuję się przez kilka kilometrów na noszach, niejednokrotnie przez ciasne śliskie i strome wyrobiska, potem następnych kilka kilometrów pociągiem albo inną kolejką, pomoc lekarska jest udzielana nieraz dopiero po 2-3h, a gdzie jeszcze transport do specjalistycznego szpitala

pwael
2015-01-24 11:38:04
Ocena: 5(glosow:11)-+
Autorze ze wsi to nie jest strona zapytaj.one..pl, wpisz sobie w googlu " dlaczego praca górnika jest niebezpieczna", a póżniej zrób coś żebyś lepiej zarabiał a nie wyżywał się na wiosce. Strasznie mi Was żal....

mix22
2015-01-24 11:30:33
Ocena: 1(glosow:11)-+
gimbus nawet nie wie o czym pisze, wstawił sobie demota i zadowolony, głąbie myślisz ze o taka polske walczył twój dziadek i ojciec ? tego kraju juz nie ma, wszystko wysprzedane , jak zlikwiduja kopalnie to kupi ja za bezcen jakis obcy kapitał , rozumiesz to pało ?

kurwamac02
2015-01-24 13:16:02
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fasters9
2015-01-24 11:28:41
Ocena: 4(glosow:10)-+
200 mdl zł, tyle branża górnicza odprowadziła pieniędzy do budżetu państwa w ciągu ostatnich 25 lat w formie różnego rodzaju podatków, dopłaty ze skarbu państwa za ten okres wynoszą 38 mld zł. I kto tu do kogo dopłaca, podatki z górnictwa trafiają m.in. do samorządów a te wydają je na przedszkola, szkoły, szpitale itp. Pseudoeksperci i politycy kłamią, że do górnictwa trzeba dopłacać, w celu zdyskredytowania górników w opinii publicznej bo wtedy łatwiej będzie zamknąć kopalnie i później je sprzedać, tak jak w polsce sprzedaje się wszystko co państwe

marcinek235
2015-01-24 13:11:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak się odliczy VAT, Akcyzę i składki na ZUS to z tych 200 mld zostanie górna 10 mld. Tylko w okresie do 2003 r. państwo wpakowało 34 mld zł , plus 20 mld umorzeń.

fasters9
2015-01-24 13:16:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
tylko że VAT mamy najwyższy w europie, i to zresztą nie tylko na węgiel

thazael
2015-01-24 11:23:54
Ocena: -1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pwael
2015-01-24 11:23:21
Ocena: 3(glosow:9)-+
Welcome to Januszowo... Zamiast się zabrać do roboty, to szukamy tylko dlaczego ktoś ma mieć lepiej ode mnie.... Zawistny naród.... Do roboty nieroby !!!

Talges
2015-01-24 11:20:28
Ocena: 5(glosow:11)-+
wstyd mi za to że jestem polakiem. a wiecie czemu? nie ma w naszym narodzie krzty solidarności między sobą. sąsiad sąsiadowi odgryzłby głowę za to że ten pierwszy zarobił od niego choćby 5 złotych więcej. tłumaczenie "bo ja płacę podatki", "z mojej kieszeni im zapłacą" to tylko puste słowa, każdy w tym kraju płaci podatki. nie wiem w jaki sposób miałbym na tym stracić że oni dostaną pieniądze z moich podatków. a zastanawialiście się kiedyś nad tym co stałoby się gdyby wszystkie te kopalnie na raz zamknęli? jak wzrosłoby bezrobocie? ilu ludzi siedziałoby na zasiłkach? samobó

Talges
2015-01-24 11:28:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
....samobójstwa. wzrost przestępczości spowodowany biedą i patologią. zadaniem rządu powinno być organizowanie życia publicznego w taki sposób aby ludzie chcący pracować pracę znajdowali. dobrze płatną, z której będzie ich stać na artykuły pierwszej potrzeby, tj. opłacenie mieszkania w którym jest ciepło, woda w kranie i kanalizacja. jedzenie, bez obawy że w połowie miesiąca nie będę miał co jeść. ubranie, tak aby można było pozwolić sobie kupić choć jedną nową rzecz do 100 zł raz w miesiącu. z całym szacunkiem za najniższą krajową nie da się tego zrobić.

rafalemilian
2015-01-24 11:35:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
Właśnie sam się zastanawiałem jakie wykształcenie ma przeciętny górnik z tego co napisałeś chyba nie za dobre skoro po zamknięciu kopalni wszyscy wylądowali by na zasiłku. To nie są puste słowa bo to że nie widzisz fizycznie ile płacisz podatków bo nikt ci nie daje do reki brutto a potem szybko zabiera całą część należną w podatkach tylko ty jej z zasady fizycznie nie powinieneś dotknąć bo chodził byś non stop wkur.iony.

Talges
2015-01-24 11:37:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
....przykładem pazerności naszego społeczeństwa może być sprawa dotycząca płacy kierowcom jeżdżącym do niemiec na tirach. oburzenie w cebulandii na to że niemcy chcą kierowcom dobrze zrobić. a kto się oburza? pracodawca, który będzie musiał więcej zapłacić pracownikowi. ja nie mam nic do prywatnych przedsiębiorców ponieważ w tym kraju prowadzić działalność to trzeba mieć jaja. to wy powinniście też walczyć o swoje aby państwo was nie wykańczało opłatami a wtedy będziecie też więcej płacić ludziom za ich pracę, oczywiście teoretycznie, bo mogą trafić się świnie które zgrabią tylko do siebie.

Talges
2015-01-24 11:41:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
rafalemilan nie możemy też porównywać się do wielkiej brytanii która problem swojego górnictwa rozwiązała. oni są kilkanaście razy bogatszym krajem od nas. polskę dużo więcej będzie kosztować zamykanie kopalń niż ich utrzymanie do czasu zamknięcia wydobycia z powodu braku węgla.

rafalemilian
2015-01-24 11:47:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Do czego można w ogóle porównać kraj w którym od 25 lat rządzi postkomuna, do Rumunii. Kraj na ponad 40mln obywateli w środku europy, ja nie wiem chyba sam obwód kaliningradzki wytwarza więcej pkb niż Polska z takim zarządzaniem.

dommik78
2015-01-24 11:13:50
Ocena: -1(glosow:9)-+
a teraz spytajcie się żon czy by chciały byście zjeżdżali pod ziemie z możliwością nie wyjechania. p.s. górnikiem nie jestem

rafalemilian
2015-01-24 11:29:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
Żony strażaków jakoś to znoszą że chłop może z akcji nie wrócić, widzisz jakiś strażaków płaczących na ulicy?

jamez
2015-01-24 11:39:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
wiesz coś o strażakach rafal?

Talges
2015-01-24 11:43:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
rafalemilan. nie wciągaj w to mundurowych bo oni też mają ch@#owo.

rafalemilian
2015-01-24 11:49:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mieszkam niedaleko remizy i mam znajomych, a dla czego nie mieszać mundurowych oni mają mniej dodatków i nikt im dodatków z węgla nie daje, oni nie płaczą tylko pracują.

jamez
2015-01-24 11:55:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
no to sobie odpowiedziałes wlasnie

jamez
2015-01-24 11:56:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jamez
2015-01-24 11:58:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
a opowiadali ci kolesie z remizy jak plądrują już spalone mieszkania ?

rafalemilian
2015-01-24 12:02:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tobie chyba ktoś splądrował przestrzeń między uszami.

jamez
2015-01-24 12:03:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
nooo i już wszystko jasne kim jestes

sambakicikici
2015-01-24 10:56:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
A ja chcę mieć 20 i 30 pensję i co? Da mi ktoś? Chcieć to sobie można.

fasters9
2015-01-24 15:28:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
a posłowie sami dla siebie uchwalają nagrody i co z tym robisz? a czepiasz się robotników, którzy chcą godnej zapłaty za swoją pracę

chmiel13
2015-01-24 10:56:01
Ocena: 1(glosow:11)-+
Autor tego filmiku jak widać nigdy nie był na dole a szkoda. Myślę ze tylko wtedy mógłby porównać pracę górnika z budowlancem, sprzedawcą itd. Trzeba mieć nierówno pod sufitem żeby wypowiadać się w tej kwestii nie przepracowując ani jednego dnia na dole. Skoro taki człowiek chce równego traktowania w kwestii pieniędzy to jego praca musi być adekwatna do pracy górnika

kontrrra
2015-01-24 10:59:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Tu już nie przesadzaj- więcej ludzi ginie na budowach niż pod ziemią.

Talges
2015-01-24 11:05:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
kontrrra ty chyba na głowę upadłeś.

Talges
2015-01-24 11:07:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
kontrrra ty chyba na głowę upadłeś

kontrrra
2015-01-24 11:51:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie talges- ja nie p..przę głupot po prostu. Czytam statystyki. Żeby była jasność- uważam utrzymanie kopalń w państwowych rekach za jeden z priorytetów. Ale bądźmy uczciwi i nie przekłamujmy ani w jedną ani w drugą stronę. Sytuacja w górnictwie wymaga uzdrowienia, ale nie prywatyzacji.

jamez
2015-01-24 12:01:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
na budowach giną o ile ,bo są ochlani

fasters9
2015-01-24 13:13:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
w budowlance jest zatrudnionych więcej ludzi niż w górnictwie nie patrz na liczbę wypadków tylko na wskaźniki wypadkowości w odniesieniu do liczby ludzi pracujących w danej branży

Krzysztofd55
2015-01-24 13:39:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mariusz669
2015-01-24 20:30:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nawet Niemcy dopłacają do kolei ale doskonale wiedzą jak ważny w państwie jest transport, rolnictwo i inne gałęzie gospodarki. Inni myślą , dbają o swoich obywateli a co najważniejsze patrzą do przodu. Nie sztuka wszystko sprzedac i pozamykać bo akurat dziś trzeba parę groszy dołożyć.

endi75
2015-01-24 10:54:54
Ocena: 6(glosow:8)-+
wkurza, ale jedynie oni potrafią stanąć razem przeciwko złodziejom (czyt. rząd). Zarząd spółek państwa to typowe świnie przy korycie. Od świń zarząd różni się jedynie umysłem, an korzyść tych pierwszych oczywiście

slashxxl
2015-01-24 10:53:50
Ocena: 9(glosow:11)-+
Palmusy, degeneraci, zółtodzioby, gimbusy i koniobijcy.....tak naprawdę to górnik zarabia na rękę 2,500 zl. A to co podaje telewizja to statystyka i do wyliczeń sa brane wynagrodzenia sztygarów, nadsztygarów, kierowników, dyrektorów i innych pasożytów yższego dozoru i spółki....nawet nie chce mi się pisać więcej.

Papus___Adamus
2015-01-24 10:53:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
2015-01-24 12:05:38
Ocena: 6(glosow:8)-+
powiedz jak udało ci się przeżyć po aborcji ? to będzie ciekawsza lektura

JANEK1331
2015-01-24 10:48:54
Ocena: 63(glosow:111)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kontrrra
2015-01-24 10:57:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
Amen! Patrz mój post niżej z sylwetką jednej z pań 'zarządzających'. Jeszcze kwestia rzekomych 'strat'. Primo- cyrkulacja podatków( najpierw wydobycie jest obłożone ogromnymi podatkami więc straty samo pokrywa); secundo: ogromne inwestycje w infrastrukturę w kopalniach tuż przed ich prywatyzacją. Przypadek? Dla mocno niekumatych: inwestycje są z pieniędzy naszych, państwowych, potem super odszykowana kopalnia przechodzi za bezcen w ręce prywatne.

Krzysztofd55
2015-01-24 13:33:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Buahahahah
2015-01-24 13:40:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
No no wszystkim wyprano mózgi, ale ty jako jeden Waleczny Konrad uświadamiasz nas o tym. Teraz idź już spać przygłupie.

JANEK1331
2015-01-24 14:52:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Krzysztofd55
2015-01-24 19:46:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mariusz669
2015-01-24 20:17:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Janek ogólnie masz racje ale z tym KRUSem to przesadzasz. Do ZUSu dopłaca się 10 razy wiecej jak do KRUSu. Jak to jest? W moim mieście w KRUSie siedzą może ze 3 kobiety. W ZUSie chyba z 50. Wiesz już gdzie idzie kasa?. Na ZUSie masz chorobowe. Na KRUSie do 30 dni nie masz ani grosza. Nawet w Anglii 8 lat temu na działalności płaciłem może tyle co w Polsce za KRUS. Ja chcę płacić tyle co ludzie na KRUS! A ty jeżeli chcesz utrzymywać rzeszę urzędasów to popieraj dalejzłodziejski ZUS.

skoczek_33
2015-01-24 10:29:03
Ocena: 9(glosow:13)-+
Nie pojmuje tej nagonki na gorników. Zamiast marudzić ze maja za dużo to lepiej narzekajcie ze macie za mało. W niemczech każdy robol zarabia tyle co Ci gónicy. To nie oni zarabiaja za duzo tylko cala reszta stanowczo za malo.

kontrrra
2015-01-24 10:53:32
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ja też nie. Po górnikach/ frankowiczach widać jak łatwo szczuć jednych na drugich, gdy tymczasem prawdziwi winni siedzą i się cieszą, że znowu im uszło na sucho. Problem nie jest w górnikach tylko zarządach spółek( co robi np. pani Dec- Kruczkowska, 35 lat oprócz przynależności do PO? a nie przepraszam- jest baaardzo zajętą. Oprócz bycia szefową rady nadzorczej Kompanii Węglowej, zasiada w radzie nadzorczej Huty Pokój oraz jest... dyrektorką departamentu analiz w resorcie skarbu).

rhea
2015-01-24 10:17:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
Proponuję żeby śląsk się odłączył od polski :) Zobaczymy czy Polska sobie poradzi :) Wtedy będziecie błagać o węgiel ze śląska bo ruskie ustalą cenę na 1000 zł za tonę, gdzie wy będziecie palić : odp. a ) chrustem z lasu odp. b ) węglem od ruskich odp. b ) gazem od ruskich hahahahahahah

rafalemilian
2015-01-24 10:32:42
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jak się Śląsk odłączy od Polski to kto wam będzie do interesu dopłacał? :P

kontrrra
2015-01-24 10:45:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oj- jakby się odłączył i pogonił 'szefów' z nadania partyjnego oraz związkowców to byłby jednym z najbogatszych krajów Europy. Dopóki węgiel się nie skończy. Ty się kiedyś zainteresowałeś iloma podatkami jest obłożona tona węgla? Więc to trochę układ naczyń połączonych- najpierw państwo zabiera w podatkach a potem niby dopłaca. Śmiechu warte.

kapitan89
2015-01-24 10:56:01
Ocena: -4(glosow:6)-+
górnicy za jak Grecy, najlepiej nic nie robić a hajs niech sam spływa. Było się w szkołach uczyć.

rafalemilian
2015-01-24 11:04:43
Ocena: -3(glosow:3)-+
Fantazja cię poniosła :) hehehe a stolicą tego jednego z najbogatszych krajów pewnie został by Sosnowiec =D

dahomej
2015-01-24 10:15:55
Ocena: 11(glosow:11)-+
Dajcie się dalej podpuszczać naszemu zasranemu rządowi.Ich najnowszą polityką jest napuszczanie jednych na drugich aby odwrócić uwagę od istotnych rzeczy dziejących się w kraju.Najlepszy przykładem było nocne posiedzenie na temat zmiany konstytucji w sprawie lasów.wszyscy mówili o Pawłowicz że jadła na sali obrad a nikt nie zwrócił uwagi na to ze chcieli nas okraść.LUDZIE NIE DAJMY SIĘ SKŁÓCIĆ.

chmiel13
2015-01-24 10:15:07
Ocena: -3(glosow:5)-+
Zapraszam wszystkich niedowiarków na dół za 2500 zł. Zobaczycie jaka to lekka praca górnika. Każdy może nim byc, tylko nie każdy ma odwage....

kusior007
2015-01-24 10:47:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kapitan89
2015-01-24 10:53:45
Ocena: -7(glosow:7)-+
praca górnika to przymus jak w obozach koncentracyjnych? Było się uczyć w szkole to nie trzeba by było teraz z "kilofem" latać pod ziemią xD

Sylwek2012
2015-01-24 09:28:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kłócicie się o kasę a to nie jest prawda co rząd wam próbuje wkręcić. Już teraz naprawdę nie mam wątpliwości żyjemy w kraju debili i idiotów i nie rząd jest zidiociały tylko obywatele.

Sylwek2012
2015-01-24 09:20:19
Ocena: 1(glosow:13)-+
Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo pracy to górnictwo to górnictwo jest jednym z najniebezpieczniejszych zawodów, wielu z was pierd.. totalne głupoty a podejrzewam że jeżeli choć raz w życiu ktoś z was zjechał by na dół kopalni nigdy by już tam nie wrócił za żadne pieniądze. Jeżeli chodzi o warunki pracy to wyobraźcie sobie temp. 35 stopni i wilgotnosc rzędu 98 procent. Samo przebywanie w takich warunkach jest uciążliwe a co dopiero wysiłek fizyczny. Nie porównujcie zawodu górnika do zawodu sprzedawcy.

siwythc666
2015-01-24 08:59:01
Ocena: 3(glosow:15)-+
górnicy już przesadzają robią z siebie ch.j wie kogo , jakby byli jedyną klasą robotniczą w Polsce ...

admin1944
2015-01-24 08:47:31
Ocena: 6(glosow:6)-+
GORNIK TO PRZYNAJMNIEJ CIEZKO PRACUJE ALE POROWNAJ DYLETANTOW I KOLESI Z DECYDENCKICH FOTELIKOW SIEDZACYCH PRZY DARMOWYM KORYCIE , ZRACYCH OSMIORNICZKI I TO CO WYSZABRUJA Z NASZEGO BUDZETU !!

herianm
2015-01-24 02:45:55
Ocena: 6(glosow:14)-+
A może pomyślicie nad poprawą swojej sytuacji a nie nad odbieraniu innym tego, co sobie sami wywalczyli. Może ruszycie swoje vaginy i postawicie się prywatnym złodziejom u których pracujecie i powiecie, że nie będziecie robić za 1,3k zł na miesiąc. Oni mieli jaja walczyć o swoje, wy chylicie głowy i zapier....cie jak wam zagra PAN I WŁADCA.

rafalemilian
2015-01-24 10:30:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
A kto ci powiedział że pracujemy po 1300zł? :P ja zarabiam dużo więcej 1300zł to ja samego podatku płace i wkur.ia mnie to że te pieniądze zamiast iść na to na co powinny idą na darmozjadów.

profalok
2015-01-24 10:31:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
co Ty piszesz za bzdury? nikt z sektora prywatego sie nie wychyli bo zaraz powiedza mu nara, a jak w zakłaadzie jest czesc ktora chciala by stanac to nigdy nie jest calosc, bo jak ktos nie pracuje rok czasu to i to 1,3k jest dla niego zbawieniem! gornicy maja dobrze, a chca jeszcze lepiej miec, a komu zabiora zeby im dac? jak myslisz?

trew4321
2015-01-24 01:44:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Odpowiedź na opis: NIE DA SIĘ!

Genialon
2015-01-24 01:36:50
Ocena: 5(glosow:13)-+
Media jadą po górnikach, jak Kuba po łysej kobyle. Bo to jest już ostatnia zorganizowana grupa, której władza się boi. Nie jest w interesie społeczeństwa pozwolenie, by ostatni bastion sprzeciwu został spacyfikowany przez chytrą babę z Szydłowca.

profalok
2015-01-24 10:11:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dobrze piszesz, ale chodzi o to ze Gornicy nie walczą o lepsza Polske, tylko o lepsze warunki tylko iw yłacznie dla siebie, i to wkurza

ksiaze99
2015-01-23 23:06:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rafalemilian
2015-01-23 23:47:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dla czego tylko dla pracujących pod ziemią?

herianm
2015-01-24 02:48:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Trochę się zakręciłeś, a nawet sam sobie odpowiedziałeś na pytanie 13 albo barbórka. 13 została zlikwidowana 20 lat temu :D poczytajcie trochę o tym ile jest podatków na węgiel w Polsce nałożonych, kto ma najwyższy wat na węgiel w europie i ile KW odprowadził podatków przez ostatnie 10 lat. Jesteś debilem a nie górnikiem skoro opowiadasz brednie o 13 pensji HAHAHA :D

profalok
2015-01-24 10:34:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gornicy maja 13 i 14, nie gadaj głupot ze sa zlikwidoawne i i deputat na wegiel jest i to nie maly ktory mozesz wybrac w formie wyplaty

ladyem88
2015-01-24 11:19:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ksiaze99
2015-01-25 10:57:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

siecino1
2015-01-23 23:04:00
Ocena: 7(glosow:7)-+
Sprawa jest bardziej złożona.Nie oni jedni dostają rozmaite dodatki.Kopalnie są deficytowe, bo są od lat okradane przez rozmaitych cwaniaków z SLD, PSL i PO. Najbardziej uprzywilejowaną grupą są urzędnicy. Aha, jestem z nad morza.

barth3z
2015-01-23 22:50:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
Raczej wątpię, złe porównanie...Jest mniej niebezpieczna. Tyle odemnie

misiek421557
2015-01-23 22:02:52
Ocena: 4(glosow:14)-+
A może tak wyszlibyśmy na ulicę i wywalczyli swoje?Oni zebrali się i pokazali że można, tylko nie zrobili tego siedząc przed komputerem a w realu.Walczyli i wywalczyli - więc im się należy

beetlejuicee
2015-01-23 21:49:58
Ocena: 3(glosow:13)-+
To idźcie pracować na kopalnie jaki problem.

pendros01
2015-01-23 21:48:07
Ocena: 3(glosow:13)-+
dobrze mówi górnik to taki sam pracownik jak każdy wiec powinni być traktowani jak każdy

sznib
2015-01-24 10:04:04
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja bym zaczął od tego że poseł czy inny senator to również pracownik jak inny i to od nich się powinno zacząć "równanie w dół", nie od górników, którzy, jak by nie patrzył, ciężko zapieprzają na te swoje wypłaty i przywileje, a mimo wszystko zarobki mają kilka/naście razy mniejsze niż złodzieje w garniturach.

magic1948
2015-01-24 15:26:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zjedź na dół i w tedy się wypowiadaj. Ciekawe, bo uważam że jak ktoś stoi na kasie, to chyba jest to mniej wyczerpująca i niebezpieczna praca niż zjazd szolą w dół? Nie widzisz różnicy? A poza tym kto Ci bronił iść pracować do kopalni?

rafalemilian
2015-01-23 21:08:43
Ocena: 0(glosow:20)-+
Powinniśmy pikietować przed kopalniami :P zabrać nasze głodne dzieci. Może górnikom zrobi się głupio :) i przestaną żyć naszym kosztem a zaczną swoją pracą.

vacarius
2015-01-23 21:24:04
Ocena: -8(glosow:16)-+
Wierzysz w to. Ze sami zrezygnowaliby z 13, 14 obniżyli swoje pensje zlikwidowali związki zawodowe? To zachłanność górników zniszczyła polskie wydobycia węgla. A teraz nagle mieliby zmądrzeć i powiedzieć dobra będziemy robić bez 13, 14 aby ratować kopalnie? Buahhaha. Ich by trzeba było wszystkich zwolnić i zatrudnić całkiem nowe osoby w górnictwie aby te kopalnie działały i były rentowne. Oni tam już wszyscy są za bardzo zepsuci i rozleniwieni. Na każde miejsce za bramą jest 100 chętnych którzy by robili bez 13 i 14 ale związki nie pozwalają żadnego nieroba zwolnić.

rafalemilian
2015-01-23 21:34:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ostatnio za często prowokujesz mnie by dawać ci plusy pod komentarzami szkoda tylko że twoje pobudki to chyba raczej zwykła zazdrość i zawiść bo tobie nie dają a moim mottem nie jest by mi ktoś coś dawał bo nie mam dwóch lewych rąk i pracować potrafię ale by mi nikt nie zabierał i państwo powinno pomagać nie zabierając pieniędzy ponad to na co trzeba a trzeba tylko i wyłącznie na policje, wojsko, straż pożarną i opiekę medyczną.

vacarius
2015-01-23 22:12:36
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ja mam takie same zdanie. Ja nie chce dostawać tak jak górnicy i nie chce aby górnicy, urzędnicy i inni pracownicy budżetówki jakieś 13 i 14 dostawali i wcześniejsze emerytury. Jeśli chcą obniżyć wiek emerytalny to niech obniżą wszystkim a nie tylko budżetówce. Gdyby zlikwidować wszystkie przywileje emerytalne wybrańcom. To na pewno byłoby zus stać na obniżenie wieku emerytalnego do 63 lat tak jak jest w Niemczech.

rafalemilian
2015-01-23 22:33:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co do pierwszej twojej wypowiedzi zgadzam się zbyt ciepłe posadki by ot tak bez zadymy oddać. Pamiętam taką sytuacje jak zamykano kiedyś kopalnie i dostali niezłe odprawy coś koło 80k na głowę i zdziwiło mnie to że większość tą kasę wydało w Niemczech przyjeżdżając mercedesami oczywiście potem masowo zarejestrować się jako bezrobotni, widzisz lewactwo nie uczy zaradności tylko cwaniactwa. Za tą kasę można było by skromny interes założyć i od czegoś zacząć ale po co jak państwo daje.

fasters9
2015-01-24 15:21:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
na jakiej podstawie twierdzisz, że górnicy żyją twoim kosztem? dzięki branży górniczej i wydobyciu możemy być częściowo energetycznie niezależni, nie widzisz, że ekipa rządząca i pro polityczne media starają się skłócić naród by o ich przekrętach było cicho sza

rrcc3
2015-01-23 21:06:35
Ocena: 0(glosow:14)-+
Oddajmy im swoje pensje - niech mają jeszcze piętnastki, a my żryjmy chleb ze smalcem

maxicoveri
2015-01-23 21:00:05
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

amblin
2015-01-23 21:07:14
Ocena: 4(glosow:12)-+
obalili komunę a teraz sami są ostatnim reliktem komuny w tym kraju to jest dopiero paradoks.

vacarius
2015-01-23 21:07:55
Ocena: -3(glosow:11)-+
Walczyli z komuną bo chcieli kapitalizmu to teraz powinno się im dać to co chcieli. Sprywatyzować i przestać dopłacać do nich! I niech ich kilkutysięczne emerytury będą pokrywane tylko z ich składek. A nie ze składek przedsiębiorców, którzy muszą już płacić na zus 1100zł miesięcznie niezalezienie od tego czy ich firma w ogóle tyle zarobi.

maxicoveri
2015-01-23 21:11:11
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
2015-01-23 20:57:50
Ocena: -5(glosow:11)-+
W Polsce sprawiedliwość jest tylko w nazwie PISuaru. A nawet PISuwar nie jest zwolennikiem sprawiedliwości bo pierwszy stanął w obronie górniczych przywieli. PIS ma gdzieś pracowników marketów, pracowników na umowach śmieciowych. Od nich jeszcze zabierze aby dać górnikom i księżom i tak samo PO. Która niby chciała zabrać górnikom przywileje a i tak im dała. A wcześniej niby fundusz kościelny chcieli likwidować a i tak został. PO to drugi PIS tylko ze udaje co innego.

krist6
2015-01-23 23:42:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak najszybciej zmien lekarza,chociaż już moze być za póżno

roberto840
2015-01-23 20:55:59
Ocena: -3(glosow:19)-+
Nie masz pojecia frajerze co to praca w kopalni wiec nie otwieraj mordy

vacarius
2015-01-23 21:00:46
Ocena: -1(glosow:17)-+
A ty nie wiesz co to znaczy utrzymać rodzinę za 1200zł. A więc nie otwieraj mordy. Leć po swoje 13, 14 i wcześniejszą emeryturę z moich podatków.

jamez
2015-01-24 13:05:30
Ocena: -3(glosow:3)-+
a ja mu dam

jamez
2015-01-24 13:07:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
ty też z resztą bo masz gów.no do powiedzenia

magic1948
2015-01-24 15:22:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
@vacarius: Było iść do kopalni robić na dół. Każdy ma wolny wybór. Ale jak się bałeś zjechać, to nie dziw się, że w Biedronce na kasie dostajesz 1200zł.

mariow550
2015-01-23 20:54:03
Ocena: 2(glosow:8)-+
Mądrze mówisz i zgadzam się z Tobą w stu procentach, wszystko to co piszesz jest szczerą prawdą mógłbym zagłosować na Ciebie w wyborach ,,,tylko jest jedno ale?zagwarantuj mi głową(i to dosłownie) że po wyborach nie zmienisz zdania ????
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Jakie to jest polskie
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Dodano: 23.07.2018, 16:36:10   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 132Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0