lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ks.Oko ewentulanie Wesołowski, Petz...
główna
Dodano: 31.01.2015, 16:02:25   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 161  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(143)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kary1977
2015-02-08 11:33:49
Ocena: 6(glosow:18)-+
Trzeba krzyżem leżeć?

sebololo
2015-02-10 23:25:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Na wykłady ma przyjeżdżać sam abp Wesołowski prosto z Watykańskiej Akademii Nauk Erotycznych;)

d_j_siwy
2015-02-08 23:29:59
Ocena: 5(glosow:7)-+
erotyka katolicka zabrania od tyłu -- bo to za blisko krzyża :)))))))))))))

evender
2015-02-09 07:32:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Aaaa , to dlatego papo potępił abp paetza !!!

Kor222
2015-02-08 22:36:32
Ocena: -1(glosow:11)-+
Czytając te komentarze dowiedziałem się iż KAŻDY katolik jest pedofilem a jednocześnie wierzy jedynie w seks prokreacyjny. Dowiedziałem się również że katolicy nienawidzą nagości i zbliżenia oraz ludzi. Chciałbym żeby ludzie którzy komentarze w ten deseń napisali wiedzieli: Nie jesteście ateistami, jesteście spierdoliną równą pedofilowi, jedyna różnica jest taka że wy walicie konia patrząć na ten cały lolikon w necie, on gwałci na żywo.

DkNG
2015-02-09 04:46:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
musze ci podziękować bo dawno sie tak nie uśmiałem jak po przeczytaniu tej wypociny :)

Suiram87
2015-02-09 08:07:33
Ocena: 3(glosow:7)-+
Może, nie użyłbym kilku sformułowań, natomiast w ogólnym zarysie zgadzam się. To jak ktoś nam przedstawia "fakty" przekłada się na obraz w głowie i potem wychodzą takie wyobrażenia. "i jeszcze katole na mszy jedzą jakieś ciało, fuj!"

kontrrra
2015-02-09 10:42:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
kurde- może dlatego, że z wcześniejszych komentarzy można się dowiedzieć, ze tylko katopolacy szanują męża/ żonę. Reszta wali jak młot pneumatyczny powiatową drogę.

likaklika
2015-02-08 22:16:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
To "Pięćdziesiąt twarzy Greya" w wersji papierowej i na taśmie pewnie trafi na listę zakazanych przez kościół pozycji flimowych i książkowych.

eksamish
2015-02-09 18:23:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może i lepiej. Taka literacka profanacja powinna być zakazana.

kazsu
2015-02-08 17:52:26
Ocena: 4(glosow:10)-+
Ci to mają narąbane. Jeszcze trochę to każdy pleban będzie leżał pod łóżkem albo kamerkę w sypialni.

kontroler
2015-02-08 17:17:23
Ocena: -2(glosow:12)-+
Terlikowski uprawiał seks tyle razy ile ma dzieci:)

tomi2000
2015-02-08 17:41:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
Albo o dwa numerki mniej

gajcy
2015-02-08 21:27:05
Ocena: -6(glosow:8)-+
Ty sie tylko onanizujesz czy ktos cie za to potępia?

tomi2000
2015-02-09 22:11:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
Może nie od razu potępia, ale żona się trochę denerwuje

kontroler
2015-02-10 13:18:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
Żona Ci zabrania? Dlaczego?

sebololo
2015-02-10 23:22:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo to było na pielgrzymce choć podobno nocowali na różnych kwaterach;)

jarod220984
2015-02-08 17:05:29
Ocena: 1(glosow:9)-+
pewnie ksiądz pokazuje jak ruchać żeby Jezus się cieszył!

kontrrra
2015-02-08 16:32:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
TEMAT 1: "No cóż, kto nigdy nie wykorzystał nietrzeźwej, niech rzuci pierwszy kamień..." TEMAT 2: "Gdyby pan się znał na kobietach, to pan by wiedział, że zawsze się troszeczkę gwałci." "kobiety zawsze udają, że stawiają jakiś opór" TEMAT 3 konsekwencje współżycia przed ślubem...

gajcy
2015-02-08 16:08:15
Ocena: -2(glosow:14)-+
Terlikowski ma kilkoro dzieci wiec wie co to seks. I moze o nim mowic. Moze faktycznie nie dokonca jest tak doświadczony ,bo nie dy...ł go jakis facet i o seksie homoseksualnym malo moze powiedziec moze nie łykał cudzej spermy. . Ale reszta mysle ze jest bardzo podobna do seksu ateistycznego wiec jak komus odpowiadają takie wyklady to czemu nie, jak nie to moze isc do biedronia, grodzkiej , i innych takich fachowców.

maxicoveri
2015-02-08 16:22:16
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zielunahaluna
2015-02-08 16:27:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
max, no Trelikowska to akurat raczej ma, bo dzieci mają z in vitro (czemu oficjalnie to Trelikowski jest przeciwny, bo to nie po bożemu), więc raczej siłą jej do kliniki nie zaciągnął.

gajcy
2015-02-08 16:29:23
Ocena: -1(glosow:9)-+
Widzisz max. I znów wyszedł z ciebie ignorant, terlikowski i jemu podobni byli przeciwni kilku punktom w tej rezolucji i do tego nie tym co mowia o przemocy. Wez sie chlopie zainteresuj. Poczytaj ze zrozumieniem. Bo ciemnogrod przez ciebie przemawia. I jak widze nadal gowno wiesz o seksie katolickim , zapewniam cie ze kobieta ma cos do powiedzenia. Nie rob z katolików idiotow, bo sam wychodzisz na idiotę.

gajcy
2015-02-08 16:38:48
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ty maź, naprawde myslisz ze katolik maź przychodzi do domu gwałci zone , dla zasady katuje dzieci, chlopie dobrz sie czujesz?a jak juz to zapewniam cie ze w ateistycznych domach tez tak sie dzieje .

maxicoveri
2015-02-08 16:48:55
Ocena: 1(glosow:9)-+
ta zwłaszcza na wsi w tych mocno katolickich rodzinach kobieta ma sporo do powiedzenia

gajcy
2015-02-08 16:53:28
Ocena: -1(glosow:11)-+
Mam i rodzine na wsi, na dużym zadupiu nikt nikogo nie gwałci. Dzieci nie sa katowane. Moja zona pochodzi ze wsi, co roku jeżdzę na wakacje na wieś, nadal gadasz jak idiota, po za tym na wsiach zyja tez nie wierzacy.

zielunahaluna
2015-02-08 17:01:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
max - no pewnie, że ma prawo coś powiedzieć. Może na przykład powiedzieć "tak, mężu, jak zwykle masz rację", albo "oczywiście jak zwykle było fantastycznie". No kto jej zabroni.

gajcy
2015-02-08 17:10:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
Zielona, jak masz cos durnego powiedziec to moze nie odzywaj sie. A jak juz o przemocy to moze pamiętasz ważnego działacza lewicowego ktory np. Znęcał sie nad ojcem? Jest sławny i ostatnio wypowiadal sie na temat przemocy w rodzinie.

Greg199
2015-02-08 18:51:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja tam na wsi widzę głównie takie sytuacje, że to chłop nie ma nic do powiedzenia, ale to szczegół. Każdy widzi co chce. Po za tym to czy ktoś bije żone to kwestia wychowania, a nie religii, większe znaczenie ma po prostu to jak ojciec maltretuje żonę, a syn się temu przygląda od małego. Przykro mi że niektórzy musieli się wychowywać w takich patologiach (katolickich-ateistycznych) i teraz uogólniają wszystko przez pryzmat swojej krzywdy.

fati65
2015-02-08 14:57:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
Gościnnie wykłady poprowadzi p. poseł Pawłowicz z PiS-u

kontrrra
2015-02-08 16:41:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Z podkładem muzycznym: Ajm seksi end aj noł it!

gajcy
2015-02-08 14:44:54
Ocena: -4(glosow:12)-+
Wiesz mozna tez zapytać sie czym rozni sie mozg lewaka od mózgu człowieka o innym swiatopogladzie , tym samym czym mozg od orzecha włoskiego, to ze posiadasz fałdy nie oznacza ze myslisz.

maxicoveri
2015-02-08 15:45:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
może mam mózg jak orzech włoski ale ty tam gdzie powinieneś mieć fałdy tam prościutko jak na jeziorze solnym

gajcy
2015-02-08 16:10:16
Ocena: -1(glosow:9)-+
Rzecz gustu co kto lubi, jedni wola maly orzeszek inni szerokie wody jeziora solnego, wazne jest kto tak naprawde wychodzi na idiotę.

maxicoveri
2015-02-08 16:17:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
2015-02-08 16:25:03
Ocena: 0(glosow:8)-+
Widzisz max, wystawiasz cos o czym nie masz zielonego pojęcia, porównanie seksu kat. Do krzesła elektrycznego świadczy tylko o twoim marnym pojęciu o seksie a o katolickim jeszcze mniej. Ale tobie chodzi tylko o KK byle dokopać, tylko twoje wstawki dotykają i mnie, wiec sie bronię. Jak cos wystawiasz to sprawdź internecie poczytaj, bo naprawde wychodzisz na idiotę katofoba. Jest chlopie internet , sa książki , a ty jak typowy lewak ograniczasz sie do sloganów. Pomówień , chlopie wznieść sie ponad przeciętność Jurka.

maxicoveri
2015-02-08 16:53:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
no to wytłumacz co to jest erotyka katolicka i czym się rózni od erotyki ciekawe jak mnie przekonasz

gajcy
2015-02-08 17:13:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
Chlopie jak mnie nie myli to ty wsadziles ten absurd. Poszukaj ,poczytaj, tylko postaraj sie ze zrozumieniem. I nie w tylko lewackich wydawnictwach. Tak w szerszym aspekcie tematu , postaraj sie chlopie.

maxicoveri
2015-02-08 17:53:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
2015-02-09 10:18:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nic sie nie wzniosles chlopie. Nadal mizerne to jest.

gajcy
2015-02-08 14:43:14
Ocena: -1(glosow:11)-+
Mac, jak zwykle wykazuje sie nieznajomoscia tematu , komentuje to o czym nic nie wie, czyli tak zachowuje sie delikatnie mowiac idiota. Facet seks tez uprawia kobieta i mezczyzna , nie tylko pary homoseksualne i nie tylko lewacy. I gdybys troche wykazał sie inteligencja , chęcią poznania tematu to moze cos w tej twojej głowie by sie zmieniło. Ale ty jak zwykle chcesz dokopać kosciolowi.

maxicoveri
2015-02-08 15:40:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
2015-02-08 18:51:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
2015-02-08 21:35:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzisz ksiadz ma racje , bo milosc jest najważniejsza, ważniejsza od przyjemności , moze znajdziesz kiedys jakas kobietę dla ktorej milosc bedzie ważniejsza od przyjemności to bedziesz miał szanse ze ta kobieta nie przyniesie ci obcych plemników w zębach i tymi plemnikami nie podzieli sie z toba przy jakims pocałunku. Bedziesz miał szanse ze te dzieci ktorym bedziesz kupował czekoladę i ubranka beda twoje. To w delikatny sposob powiedział ci ksiadz. A antykoncepcja jest ogolnie szkodliwa bo nikt mi nie wmówi ze walenie hormonów nie dziala szkodliwie. Tylko nikt ci tego nie powie. Kasa

twardy87
2015-02-09 07:51:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Problem tkwi w tym, że atakuje się młodych (najbardziej chłonnych) ze wszystkich stron w postaci filmów, muzyki itd. że miłość = sex = przyjemność (nie zawsze obustronnie). Osoba wierząca natomiast miłość traktuje jako zdolność oddania życia dla drugiej osoby i dopóki było to zrozumiałe nie było sytuacji obecnie na tak szeroką skale że po ślubie rok- dwa i rozłam...

siak
2015-02-08 14:37:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
maxicoveri - a co ty wiesz na temat erotyki, a szczególnie tej katolickiej? :)

caleanka
2015-02-08 13:34:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ale jak wierny zaplaci Watykanowi to zwiazek moze byc rozwiazny. (w oczach boga)

zielunahaluna
2015-02-08 14:00:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
No, akurat mam taki przypadek w dalszej rodzinie. Bez "cołaski" mowy nie było o stwierdzeniu nieważności związku. Ale już marnych parę tysiaczków sprawiło, że nagle znalazły się okoliczności pozwalające na stwierdzenie nieważności. Ech, kasa, kasa i wszędzie nic, tylko ta kasa.

zielunahaluna
2015-02-08 14:04:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
A własnie, bo z tymi związkami to tez jest niezła gra słowna. Bo to nie nazywa się unieważnienie. Gdyby było unieważnienie, to należałoby przyznać, że jednak związek był ważny - ale z jakiś przyczyn się tę ważność anuluje. No a wiadomo - "co bóg złączył, człoowiek niech nie rozdziela". No więc im nie wolno rozdzielać. Dlatego... eureka!! Stwierdza się nieważnośc. po 20 latach małżeństwa czarny mówi, że to było nieważne przez całe 20 lat! Nie!! On nie rozdziela! On stwierdza, że nie ma czego rozdzielać, bo to i tak nie było ważne przecież.

ZeuS112
2015-02-08 21:17:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
@zieluna o ile dobrze kojarzę, w Warszawie znajduje się specjalna kancelaria, która załatwia takie unieważnienia. Liczy się tylko kasa aby to dostać.

Vitas91
2015-02-08 12:54:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
2015-02-08 12:10:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
Na miejscu katolików byłbym oburzony powstaniem takiego czegoś, bo źle to wpływa na ich wizerunek, kreuje ich jako ludzi, którzy muszą się kogoś słuchać w każdej sprawie.

caleanka
2015-02-08 12:21:07
Ocena: 0(glosow:10)-+
Glowna rola religii jest wladza i kontrola pod kazdym wzgledem, wiec nie widze nic dziwnego.

klisza08
2015-02-08 12:39:38
Ocena: 3(glosow:9)-+
jako katoliczka zareczam ,ze wszystko jest OK panie doktorku..I nie czuje zadnej presji -to co wybiore to moja sprawa..I zaden klecha nie wisi nad moim lozkiem w postaci sexo -kato -monitoringu..To wszystko sa tylko sugestie kosciola ,ktorych nie musze slepo wykonywac pod grozba meki piekielnej..Idzcie do kosciola I nie bredzcie na slepo ,"madre dzieci"...

caleanka
2015-02-08 13:05:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
Zadna religia nie dopuszcza wlasnych interpretacji, albo sie w nia wierzy albo nie. Religia to nie koncert zyczen, tylko calkowite podporzadkowanie. Dlatego w Polsce jest moze 10-15% katolikow. (Nawet ksieza czesto nie sa katolikami)Reszta nie zna nawet 10 przykazan, nie mowiac o ich przestrzeganiu.

zielunahaluna
2015-02-08 13:13:08
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jak nie ma presji, jak jest? Idąc takim łańcuszkiem zobowiązań, to na samym początku mamy dogmat o nieomylności papieża. Co to oznacza? To, że w wierze katolickiej jest nie tylko słowo boże, pismo święte powstałe pod natchnieniem, ale jest też trzecie "źródło objawienia" - to, co powie i zarządzi papież jest tak samo święte jak to, co zostało zawarte w piśmie świętym. W piśmie świętym nie mówią o spowiedzi, o komunii jako o sakramentach - papież zarządził, ze są - no i są. I tak drobnymi kroczkami KK zaczął sobie uzurpować prawo do tego, żeby wprowadzać coraz to

zielunahaluna
2015-02-08 13:16:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
więcej restrykcji, ingerujących w coraz bardziej osoboste sfery życia każdego. Oczywiście w dążeniu do władzy całkowitej polegającej na ślepym posłuszeństwie, ale nie o tym teraz. Istotą jest to, że to co rzeknie papież ma być dla katolika tak samo święte jak samo słowo boże. Nie wiem, czy zwróciłaś uwagę, że w kościele niejednokrotnie przyrzekasz posłuszeństwo nie samemu bogu - a kościołowi właśnie. Znasz pieśń "com przyrzekł bogu?" Przypomnij sobie kolejne wersy... KOŚCIOŁA SŁUCHAĆ W KAŻDY CZAS... Jak kościół mówi - prawdziwy katolik, czyli nie ten, który

zielunahaluna
2015-02-08 13:20:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie ten, co wierzy w boga i bogu jest posłuszny - ale ten, który jest członkiem wspólnoty opierającej się na wierze w boga - jest zobowiązany do posłuszeństwa i ślepego podporządkowania zasadom swojej wspólnoty. A zasady wspólnoty są jednoznaczne. To wolno - tamtego nie wolno. I jak chcesz się nazywać członkiem tej wspólnoty - to niestety nie masz wyboru - jako członek musisz zaakceptować wszytskie te reguły. Religia to nie jest supermarket, gdzie wybierasz te zasady, które lubisz - a odrzucasz te, które ci są nie na rękę. Ty nie masz prawa kwestionować tych zasad

zielunahaluna
2015-02-08 13:24:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
zasad... przyrzekałaś przecież posłuszeństwo KOŚCIOŁOWI. A kościół, jako, że nie uważa cię za istotę rozumną, która sama jest zdolna do dokonania właściwych wyborów - wytyczył ci jasną jednoznaczną ścieżkę, którą masz podążać. Bo inaczej grzeszysz. Nie akceptujesz zasad, które ci narzucają - nie mów o sobie, jak o członku wspólnoty. Kk jasno powiedział: rozwodzić się nie można, bez ślubu życ nie można, antykoncepcji stosować nie można... To jak ty możesz pisać, że nie ma żadnej presji, skoro ktoś ujął w pisane zasady kwestie twoich wyborów życiowych i intymności?

caleanka
2015-02-08 13:24:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Przepraszam, jest jeszcze religia buddyjska, pozostawia ogromna wolnosc. Glosi tylko: "Nie czyn drugiemu co tobie nie mile"

zielunahaluna
2015-02-08 13:28:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
I nie - to nie jest tak do końca twoja sprawa. Bo jeżeli na przykład postanowisz rozwieść sie z mężem - to spodziewaj się, że albo członkowie wspólnoty, albo też i księża z pewnością zachcą cię pouczyć o przewinieniach. Powiedz otwarcie, że stosujesz antykoncepcję hormonalną bądź mechaniczną - też przedstawią ci jasne wytczne, które mówią, że członkom te wspólnoty tego robić nie wolno, więc ty nie powinnaś. Oczwiście, ostateczny wybór jest twój. Ale jak dokonasz w mniemaniu wspólnoty, złego wyboru - licz się z odrzuceniem, ostracyzmem i kwestionowaniem twojego prawa.

zielunahaluna
2015-02-08 13:57:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
A na koniec tyle - gdyby to faktycznie były jedynie wskazówki, drogowskazy, luźne sugestie- to spowiedź nie miałaby racji bytu, a już tym bardziej nie należałoby się spowiadać ze stosowania antykoncepcji, seksu pozamałżeńskiego, życia bez ślubu i innych w gruncie rzeczy bardzo intymnych spraw. Ale należy, bo to nie są sugestie - lecz konkretne zakazy/nakazy. I prawda jest taka - jak katolik, to przestrzega wszystkich tych zasad i z nimi nie dyskutuje. A jak wybiórczo podchodzi, to nie jestem przekonana, czy to na serio jeszcze jest katolik, czy tylko hipokryta.

jacek.jacek
2015-02-08 14:21:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2015-02-08 14:27:11
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

klisza08
2015-02-09 03:44:15
Ocena: -3(glosow:5)-+
Zielunahaluna alez Ty jestes zajadla..Kiedy bylas u spowiedzi ?20 lat temu?Kosciol mowi o wolnej woli czlowieka-grzech to sprawa bardzo indywidualna.To Twoj wybor czy grzeszysz swiadomie czy nie( z reguly grzesza wszyscy -nawet tych 10-15 % katolikow- o ktorym szemrze z cicha caleanka.Konfesjonal wybacza w 85-100%...Tych 15% to nieustepliwosc niektorych ksiezy..nie rozgrzeszy ten-to rozgrzeszy inny..O Anatemach slyszlam ,ale osobiscie nigdy nie bylam swiadkiem wsrod bliskich ,znajomych i znajomych znajomych a zareczam ,ze mam ich wielu i to rozwiedzionych ..nie wiem o co tyle szumu robicie?

zielunahaluna
2015-02-09 09:02:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zajadła? Nie - szczera i konkretna. Mam trochę księży w rodzinie, byłych księży, a jeden z przyjaciół męża jest pastorem, o ile się nie mylę to u baptystów. Znam temat nie tylko z jednej strony, bo akurat ten od czasu do czasu pojawia się w rozmowach. Gdyby nie było presji, a jedynie wolność sumienia - to kościół po pierwsze nie ingerowałby w politykę, nie wymuszał aktów prawnych, nie byłoby konkordatu, spowiedź byłaby zbędna (bo przecież każdy ma swoje sumienie jako wyznacznik tego, co jest ok - a co nie jest) i każdy członek wspólnoty żyłby tak jak chce.

zielunahaluna
2015-02-09 09:06:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do spowiedzi natomiast nie chodzę, bo nigdzie w piśmie świętym nie jest napisane, że potrzebuję jakichkolwiek pośredników żeby wyrazić swój żal za to, że zrobiłam coś, czego zrobić nie powinnam, tym bardziej nie ma nic o chłopie przyodzianym w czarną kieckę, który czuje się kimś lepszym i ważniejszym tylko dlatego, że ową kieckę nosi. Nie wierzysz? Znajdź mi fragment w piśmie świętym, gdzie wprost piszą o spowiadaniu się duchownemu. Sumienie mam swoje i ono nie musi być sterowane z zewnątrz przez chłopa w sukni, bo bez tego też dobrze działa. No i nie jestem katoliczką.

klisza08
2015-02-09 12:49:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
no I o to chodzi- dla Ciebie to chlop omotany w kiece a dla mnie spowiednik( trzeba tylko trafic na dobrego inteligentnego czlowieka.Pieknie duchowosc rosnie po takich spotkaniach.Co kto lubi.Wole KK ingerujace w moje zycie niz jakies sekty czy masonerie(niestety KK juz nia przesiaka).Na szczescie moja wiara jest silna I sprawiedliwie siebie nazwe nie katoliczka ale chrzescijanka w obrzadku rzymskokatolickim(z racji sakramentow przyjetych wlasnie z tego ramienia).Dla mnie licza sie najbardziej dobre uczynki izaraz potem modlitwa-reszta jest milczeniem.Powiedz wprost-nalezysz do Jehowych?

klisza08
2015-02-09 13:06:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
I jeszcze jedno KK uwaza seks za fundament malzenstwa-nakazuje sie sobie zawsze podobac I urozmaicac intymne spotkania dla podtrzymania zwiazku.Kladzie jedynie nacisk na godnosc czlowieka,na przezywanie aktu seksualnego jako sublimacje sfery fizycznej duchowej I emocjonalnej ( I bardzo slusznie-sam akt plciowy nie daje tyle radosci co seks z ukochana osoba-tylko idiota sie ze mna nie zgodzi.).Antykoncepcja to osobna sprawa dotyczoaca kreowania nowego zycia-a tu KK rzezywiscie jest restrkcyjny..

zielunahaluna
2015-02-09 18:52:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
klisza, jakich znowu jehowych? Nie po to z jednej sekty odeszłam, żeby wpadać do kolejnej. Ja po prostu z definicji jestem antyreligijna, nie lubię instytucjonalizować swoich wewnętrznych przekonań i poglądów, nie potrzebuję się zrzeszać. Mam wystarczająco wielu "zrzeszonych" w rodzinie, księży znaczy. I im częściej ich słucham, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że podjęłam dobrą decyzję. Jedyne, co mnie cieszy w tym, że trochę tych czarnych znam jest to, że dali mi sporo "linków" na temat prawdziwego oblicza firmy zwanej KK. Nie, religie nie są dla mnie, w tym jeh

zielunahaluna
2015-02-09 18:56:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie nadaję się do żadnych zrzeszeń, bo zawsze, wszędzie i na wszystko mam własne zdanie. Nie lubię zewnętrznego ograniczania moich myśli i przekonań. Nie lubię, jak ktoś usiłuje mi palcem wskazywać, jak mam wieść swoje życie, jak kochać, kogo kochać, kiedy kochać. Nie lubię, jak ktoś z buciorami usiłuje włazić w moją intymność, narzucać mi, co mam z nią robić. Nie lubię zniewolenia. Mam swoje sumienie, mam przepisy prawne - więcej nie potrzebuję. I nie uważam, że trzeba przynależeć do jakiejkolwiek religii, żeby być wartościowym człowiekiem z bogatym wnętrzem i po prostu dobrą istotą.

zielunahaluna
2015-02-09 19:01:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Powiedz szczerze - jako dorosła kobieta, zniosłabyś sytuację, w której to musiałbyś się na przykład matce tłumaczyć, że stosujesz antykoncepcję, wyjaśniać dlaczego, żyć w poczuciu obowiązku tłumaczenia jej tego? Niedorzeczne, prawda? A idziesz do obcego chłopa i ze skruchą opowiadasz o stosowaniu gumek? O jednej z najbardziej osobistych spraw twojego życia? Bo ktoś nawet w tę sferę wkroczył i ci ją zinstytucjonalizował? Nie chcę nawet myśleć o grożeniu palcem i straszeniem wiecznym potępieniem gdyby ci kiedykolwiek przyszło w życiu rozwód wziąć i żyć bez pomachania kropidłem...

slesz
2015-02-08 11:39:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
Pieśń nad Pieśniami jest uznawana za jeden z najstarszych erotyków. Aby w pełni go zrozumieć, trzeba też znać kulturę i czasy w których wspomniany erotyk powstał.

klisza08
2015-02-09 13:51:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
uwazaj lepiej tego nie wyciagaj z lamusa ,bo zaraz bedziesz okrzykniety "oshouomem" 3,2,1 ,0 -Start ;-))

kary1977
2015-02-08 11:33:49
Ocena: 6(glosow:18)-+
Trzeba krzyżem leżeć?

kontroler
2015-02-08 17:19:50
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ale broń Boże, żeby na brzuchu:)

marazzzz
2015-02-09 08:49:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Raczej na misjonarza :-)

kontroler
2015-02-09 09:41:52
Ocena: -3(glosow:3)-+
No właśnie o tym mówię;) koniecznie pod kołdrą i po ciemku:)

dudus54
2015-02-08 11:21:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
witaj maxiglupku!!!

caleanka
2015-02-08 11:40:02
Ocena: -1(glosow:5)-+
Widze ze zblakane owieczki sie zbiegaja w obronie swojej ograniczonej mentalnosci i pasterzy.

gajcy
2015-02-08 14:49:02
Ocena: -2(glosow:6)-+
A w czym ty jestes lepsza , czym twoja mentalność jest wyższa , w czym twoi ," pastrze" sa lepsi? To taka debilna oznaka wyższości swojej nad innymi , bo ja lewicowy czlowiek jestem lepszy , bo ja akurat nie wierze w Boga , ja jestem super, k ....wa jaka je jestem zajebista. To sie nazywało kiedys pycha,

nieznoszewiochy
2015-02-08 11:20:40
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zielunahaluna
2015-02-08 11:23:08
Ocena: 2(glosow:8)-+
No, i taki wór z dziurą to dopiero perwersja! :d Wyskakujesz w takim worze i jednoznacznie komunikujesz, w jakim celu masz go na sobie. :d

irek285
2015-02-08 11:19:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
A tym się różni ze erotyka to dwóch dorosłych,a katolicka erotyka to ksiądz z dzieckiem.

gajcy
2015-02-08 15:14:21
Ocena: 0(glosow:6)-+
Widzisz jaki ty glupi jestes to wlasnie jest porównanie mózgu lewaka do orzecha laskowego, ja nie jestem księdzem moja zona nie zakonnica. Mozna tez w internecie znalesc przykłady ze lewicowy seks z dziecmi tez wystepuje dosc często . Tylko troche chęci trzeba wykazać. Pedofilia dotyka rowniez niewierzących. :)

irek285
2015-02-09 06:43:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
gajcy-Głupku może zacznij wierzyć i modlić sie do Boga a nie do księdza.To wszystko się u ciebie zmieni.

gajcy
2015-02-09 10:22:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Irek , zacznij myslec, to naturalna czynność ktora nie boli. Używanie mózgu przynosi efekty, trzeba sie interesować, czytac , oglądać , i zobaczysz ze swiat jest troche inny niz ci sie wydaje.

irek285
2015-02-08 11:17:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hubertberger
2015-02-08 11:13:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
Pewnie ksiądz prowadzi ;) Przecież ma taaaaaakie doświadczenie.

siak
2015-02-08 14:41:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
pewnie... to takie mądre i szpanerskie wypisywać o czymś nie mając o tym zielonego pojęcia, ale na wszelki wypadek dodać "pewnie"

nieznoszewiochy
2015-02-08 14:54:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hubertberger
2015-02-08 17:16:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co masz na myśli mówiąc, że nie mam pojęcia? To, że ty jesteś dziewica to nie znaczy ze każdy. Tak się składa, że byłem na naukach przedmałżeńskich, które prowadził ksiądz i się strasznie mądrował (również na temat seksu) tak że wal się debilu. To ty nie masz o niczym pojęcia.

nieznoszewiochy
2015-02-08 11:05:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mamograf
2015-02-08 10:45:07
Ocena: 2(glosow:10)-+
A teraz wyjaśnię Wam czym się różni erotyka od erotyki chrześcijańskiej. Erotyka chrześcijańska nie uznaje przemocy i jest pełna szacunku dla partnera. Nie ma mowy o przemocy czy też o zachowaniach które druga osoba nie akceptuje. Partner jest partnerem a nie panem a partnerka partnerką a nie suką.

kontrrra
2015-02-08 10:47:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z kim ty sypiasz???

ferdal
2015-02-08 10:54:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
Z partnerem

mamograf
2015-02-08 10:54:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z żoną.

zielunahaluna
2015-02-08 10:57:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
Erotyka to erotyka i nie myl tego z jakimś sado-maso. Trzeba zapytać ministrantów, czy było tak, jak piszesz.

mamograf
2015-02-08 11:03:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
Mylisz się zieluna. Może są tacy dla których walenie w partnerkę jak w kłodę drzewa jest erotyką. Ale dla mnie ważne są jeszcze uczucia i to co partnerka odczuwa. A co do ministrantów. To bardzo stereotypowe myślenie. znasz jakiegoś ministranta o którym byłabyś 100% pewna, że był molestowany? Poczytaj trochę ZE ZROZUMIENIEM historii Polski tam się dowiesz dlaczego możesz dzisiaj pisać w tym języku to co myślisz.

caleanka
2015-02-08 11:07:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czyli co mam zrobic, kiedy partnerka mowi: "wez mnie jak bura suke"?

mamograf
2015-02-08 11:10:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
do calenka. Jeżeli chcesz pełnić rolę szarego kundla to "weź ją jak rudą sukę"

zielunahaluna
2015-02-08 11:10:47
Ocena: 1(glosow:5)-+
Chcesz powiedzieć, że mówię po polsku dzięki erotyce katolickiej, tak? No... poziom abstrakcji wnioskowania powala. No i skąd ty wiesz, że (cytat) "dla których walenie w partnerkę jak w kłodę drzewa jest erotyką". Skąd ten wniosek? Bo ja takich ludzi nie spotkałam. Sam tak robiłeś, zanim się "przewróciłeś" - czy ciebie tak traktowano? Bo dla mnie erotyka to erotyka - nie sado-maso. A więc? Skąd te wnioski?

zielunahaluna
2015-02-08 11:14:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
celeanka - i własnie po to jest ta ulotka reklamowa!!!! Masz ją wysłać na naukę erotyki katolickiej. Po kursie wejdzie do łóżka w habicie, powie, że dziś możecie współzyć, bo na 100% ma dni płodne, więc dziś wolno, po wszystkim odmówicie modlitwę dziękczynną o efektywne zapłodnienie, żebyście nie musieli za miesiąc powtarzać. A w ramach erotyki, pozwoli ci spojrzeć na swój niezasłonięty łokieć.

caleanka
2015-02-08 11:16:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
@mamograf - widze ze erotyke to Ty znasz z teorii, wiec wspolczuje ewentualnym partnerom/kom.

ferdal
2015-02-08 11:17:15
Ocena: 3(glosow:7)-+
OK Mamograf erotyka laicka też nie uznaje przemocy, za wyjątkiem tych osób, które same tego chcą bo lubią, opiera się na szacunku partnera, więc cóż takiego chciałeś nam przekazać swoim komkiem ?

mamograf
2015-02-08 11:18:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chodzi mi o to że bez sensu atakujesz wartości chrześcijańskie bez sensu.

caleanka
2015-02-08 11:19:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
@zielunahalunia - dziekuje za rade (kocham Cie)

zielunahaluna
2015-02-08 11:19:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
ferdal, jak mogłeś?! Jedyny "argument" mu odebrałeś!!

zielunahaluna
2015-02-08 11:21:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
mamograf - to erotyka jest wartością chrześcijanską? :p

ferdal
2015-02-08 11:24:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie atakuję wartości chrześcijańskich, bo je szanuję, atakuję katolstwo, polsko-zaściankowe widzenie świata przez pryzmat księdza i KK, raka na ciele Polski

zielunahaluna
2015-02-08 11:35:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Obiecywał, obiecywał - i nie wyjaśnił.

ferdal
2015-02-08 11:44:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mamograf zamknął się w sobie :)

mamograf
2015-02-08 13:22:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Cięzko z Wami dyskutować bo brakuje Wam wiedzy a tą próbujecie zastąpić złą wolą. A co do erotyki nie jest ona wartością chrześcijańską ale można spojrzeć na erotykę z perspektywy nauki chrześcijańskiej. Przecież nawet po tej "dyskusji" widać że są różne spojrzenia na erotykę. I jedno jest bliższa nauce Kościoła a inne nawet się o nią nie ociera. I tyle.

nieznoszewiochy
2015-02-08 13:32:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
2015-02-08 13:54:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
No co Ty powiesz Mamograf, jeśli ktos ma inne zdanie na tam katolską propagandę i próbę kontrolowanie każdego aspektu ludzkiego życie, to nie ma wiedzy. Moje wiedza jest wystarczająca bym wiedział iż instytucja KK to pasożyt, który zrobi wszystko byle nie dac oderwać się od cycka pieniędzy wiernych i państwa, który zrobi wszystko żeby utrzymać władzę i wpływy i niestety ludzie tacy jak Ty mu w tym pomagają.

jacek.jacek
2015-02-08 14:23:59
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kontrrra
2015-02-08 16:19:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tego nie wiesz. Rozumiem, że 'z niejednego pieca chleb jadł" i ma porównanie. Dal każdego normalnego w seksie "Nie ma mowy o przemocy czy też o zachowaniach które druga osoba nie akceptuje. ' BO JEST T O GWAŁT.A z propagowania nadyżyć seksualnych słyną ultra katolicy( Ziemkiewicz)

mamograf
2015-02-08 10:39:11
Ocena: 0(glosow:8)-+
Czego wy się czarnych bez przerwy czepiacie? Jest jakiś nakaz chodzenia na takie nauki? Jak cie to nie dotyczy to się nie czepiaj. Jest tyle ważniejszych spraw które nas wszystkich dotyczą.

zielunahaluna
2015-02-08 10:59:25
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nikt się nie czepia, jedynie tropimy absurdy. Skoro katolik ma jedynie seks prokreacyjny uprawiać, to po co mu erotyka? Jak niektórzy mają "tylko" 3 dzieci - to potrzebują erotyki do 3 bzyknięć w żywocie? :p No i ten Licheń... miejsce święte - a wy tam o świńtuszeniu? W takim miejscu? W domu bożym?

mamograf
2015-02-08 11:08:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie masz pojęcia o czym piszesz dlatego głupoty piszesz. Nie ma mowy o seksie tylko prokreacyjnym. Gdyby tak było kalendarzyk małżeński jako metoda zapobiegania ciąży też byłaby zabroniona. A ty zaakceptowałabyś zdrady swojego partnera? Pozycje lub techniki na które nie masz ochoty, przemoc w łóżku? To dla ciebie normalna erotyka?

GangBangStyle
2015-02-08 11:17:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeżeli ktoś rucha dzieci to BĘDĘ się czepiał..

zielunahaluna
2015-02-08 11:18:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
Po raz trzeci ci napiszę - NIE MYL EROTYKI Z JAKIMŚ SADO-MASO. Bo ty najwyraźniej nie rozumiesz, co to jest erotyka, wyciągasz jakieś absurdalne wnioski, to po pierwsze. Po drugie - skoro ja pisze o erotyce ty natomiast ciągle o tej przemocy, to musisz mieć w tym względzie niezłe doświadczenia. A po trzecie - gdybyś uważał na naukach przedmałżeńskich, to byś pamiętał, że kalendarzyk to nie jest ci wyłożony jako rzekoma metoda antykoncepcji - wprost przeciwnie, ma ci nakreślić, kiedy masz współżyc, żeby zakończyło się ciążą, bo inaczej to grzech.

mamograf
2015-02-08 11:24:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie wiem gdzie ty nauki przedmałżeńskie brałaś ale mało wiesz dla tego głupoty piszesz. W Katechiie Kosicoła Katolickiego w punkcie 2370 możesz przeczytać "Okresowa wstrzemięźliwość, metody regulacji poczęć oparte na samoobserwacji i odwoływaniu się do okresów niepłodnych są zgodne z obiektywnymi kryteriami moralności" Poczytaj trochę potem zabieraj głos publicznie.

zielunahaluna
2015-02-08 11:31:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jedyna metoda "regulacji poczęć", która jest zgodna z zasadą niemarnowania nasienia (bo dlaczego prezerwatywa lub masturbacja są grzechem - a ze względu na "marnowanie nasienia") - to po prostu brak podejmowania współżycia. Świadome współżycie wtedy, kiedy wie się, że na 100% są to dni bezpłodne, to też marnowanie nasienia, a zatem grzech. Podobnie, jak stosunek przerywany. A kalendarzyk ma ci pomóc nie grzeszyć, ma pomóc nie marnowac naasienia i współzyć jedynie wtedy, kiedy jest szansa na zapłodnienie więc brak grzechu. W Kościele robiłam nauki przedmałżeńskie.

ZeuS112
2015-02-08 13:29:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
@zielunahaluna marnowanie nasienia. czyli laski mogą się masturbować? Im tam za nasienie nie leci przy orgazmie.

maran_hand
2015-02-08 10:37:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
Slyszalem ze wykladowca ma byc Krystyna Pawlowicz, wiec bedzie ostro ! ;)

siecino1
2015-02-08 10:25:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
Droga młodzieży ! Chodzi oto, żeby nie traktować współpartnera(ki)przedmiotowo tylko podmiotowo.

caleanka
2015-02-08 10:30:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czyli ministranci sa podmiotami.

nieznoszewiochy
2015-02-08 10:39:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
2015-02-08 10:23:23
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jak uniknac grzechu przy produkcji owieczek.

zielunahaluna
2015-02-08 10:00:27
Ocena: 1(glosow:9)-+
przecież katolik ma uprawiać seks w celach wyłacznie prokreacyjnych, to po co mu erotyka.

nieznoszewiochy
2015-02-08 10:13:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zielunahaluna
2015-02-08 10:38:17
Ocena: -1(glosow:9)-+
No tak, bo jak połknie -to kanibalizm. a jak wypluje - to aborcja. :D

ferdal
2015-02-08 09:54:59
Ocena: -2(glosow:6)-+
Za komuny mieliśmy demokrację ludową i wiemy czym różniła się o demokracji. KK to taka KCPZPR w katolskim wydaniu.

kocyk01
2015-02-01 18:21:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Terlikowski to może prowadzić wykład na temat życia seksualnego królików.

admin1944
2015-01-31 21:32:04
Ocena: -4(glosow:6)-+
GLUPOTA CZARNYCH I BEZMOZGICH DUPKOW W GARNITURKACH NIE MA GRANIC !!.

Nerwowa
2015-01-31 17:06:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
albo Maria Magdalena (:

Nerwowa
2015-01-31 17:02:16
Ocena: 2(glosow:10)-+
religia mi się nie kojarzy z namiętnością ani żadnymi porywami z jakimi uosabia się erotykę co za niewypał, chyba że w wersji hard typu grzesząca zakonnica lub ksiądz to dopiero religijna erotyka

bingo73
2015-01-31 16:24:47
Ocena: -2(glosow:6)-+
ciekawe, czy osoba wypowiadająca się korzystała z tej poradni? bo jak nie to na jakiej podstawie się wypowiada.

koll2
2015-01-31 16:54:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oprócz nauk przedmałżeńskich wymagana jest przed ślubem trzykrotna wizyta w "Poradni małżeńskiej" Przyjmują tam lekarze seksuolodzy. Związane jest to z ustawą o ślubach konkordatowych Wymagana jest przynajmniej jedna poradnia w dekanacie.

michau_n
2015-01-31 16:11:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
ciekawe kto prowadzi egzamin z praktyki

koll2
2015-01-31 16:10:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
Co to szkodzi że ktoś kocha się ,mając na uwadze zadowolenie swojej ślubnej partnerki. Muszą zagrać gruczoły żeby urodziła się Zosia.

ferdal
2015-01-31 16:09:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tym czym gwałt w samochodzie od samogwałtu w chodzie

zielunahaluna
2015-02-08 11:24:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Albo picie w Szczawnicy i szczanie w piwnicy. :p
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
  •  Za karę
  •  Bolesna prawda
Tylko u ojca dyrektora w Radio Maryja
główna
Dodano: 08.07.2018, 20:54:04   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 153Skomentuj (28) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0