lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ksiądz twoje pieniądze...
główna
Dodano: 09.05.2015, 23:34:15   przez: czadowyRyszard
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 207  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(67)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
czadowyRyszard
2015-05-10 21:35:38
Ocena: 6(glosow:16)-+
Uważam się za człowieka a nie satanistę. Boli cię serce że ktoś źle mówi o księżach? Przecież oni przez wieki się starali o taki wizerunek. Podać przykłady jak ci "posłańcy Boga" Są chciwi na kasę. Chętnie wdam się z tobą w polemikę.

gladiator2805
2015-05-28 12:17:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak myślicie, gdyby Bóg zszedł na ziemię do księży i powiedział zostawcie wszystko, wszystko oddajcie biednym, potrzebującym, i chodźcie za mną, ilu by tak zrobiło? ja myślę że może z trzech by poszło. Nawet księża zapominają na czym polega nasza wiara, oni tylko ładnie mówię aby doić kasę z emerytek.

Buciorek
2015-05-13 02:41:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gwoli wyjaśnienia - ksiądz to jest człowiek, też grzeszy. Zdarza się miły, zdarza się i niemiły. Fajny i niefajny. Cyniczny i cnotliwy itd. Prawda, powinni być przykładem dla innych. Rozumiem, że ktoś może być zraniony ich zachowaniem i macie do tego prawo. I jako katolik zgadzam się z tym obrazkiem w 90%. Jest jeden szczegół - kościół (w znaczeniu religijnym) to wspólnota wierzących. My jako osoby wierzące budujemy kościół. Zatem nie kościół, a ksiądz jest zły :P

SpinProof
2015-05-12 16:38:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
wy... i wasze "kwieciste" ideologie. Bóg Bogiem, a kościół kościołem...święta inkwizycja najbardziej chyba oddaje co tak naprawdę kościół mógł jak miał nieograniczona władzę. Wszystkie sakramenty powinny być "co łaska", na ile kogo stać tyle daje... Jednak praktycznie wszędzie za dany sakrament jest ustalona dana kwota... Tyle o kościele... Teraz o Bogu, chcesz wierz, nie chcesz nie wierz... ale jak ci dziecko zachoruje, bądź ktoś bliski to szybko będziesz jeden z drugim na kolana padał... i modlił się tak gorliwie jak jeszcze nigdy w życiu.

DkNG
2015-05-11 14:41:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ten pajac który chciał intronizacji chrystusa na króla polski dostał 1,1% w wyborach więc widać że katopatole są już na wymarciu huuraaa :)

janpawlacz123
2015-05-11 12:19:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zalmibartka
2015-05-11 11:27:21
Ocena: 0(glosow:6)-+
A powiedz mi jedną rzecz, czy kiedyś ksiądz na mszy wołał od ciebie pieniedzy? Bo ja nigdy nie widziałem takiej sytuacji... Wszystko to dają ludzie według własnej woli, nigdy ksiądz nie woła pieniedzy, a wasz poziom jest taki wysoki, że tylko do tego się sprowadza ;)

czadowyRyszard
2015-05-11 17:36:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Miałem sytuacje że chciałem ochrzcić dziecko w parafii innej niż jest żona ksiądz się nie zgodził i to wystarczyło by inne parafie odmówiły chrztu bo nie mam zgody tamtego(taki mają przepis a BÓG wszędzie ponoć ten sam)Dodam że zgoda która dostałem ze swojej parafii nic nie znaczyła . Zgodę trzymałem ale ZA ODPOWIEDNIĄ SUMĘ.

kriskus1
2015-05-11 10:45:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
Trudne sprawy.

slesz
2015-05-11 10:42:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
(Wiem o czarnych karatach historii KK ale): Pewnie połowa tych co tak mówi jest leniwa i nie chce im się ruszyć na niedzielną mszę świętą. Jak nie chcesz to na tacę nie rzucaj, a jak żeś z miasta to zmień kościół bo pewnie masz kilka parafii. Ciekawe ile minusów za to dostanę.

antony
2015-05-13 00:55:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

namor6555
2015-05-11 09:22:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
ZNOWU???? Może coś jeszcze o samolocie?

linaxis
2015-05-11 07:27:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sam opis jest absurdem, skoro w kosciół nie wierzysz to w Boga tez, bo kościół jest domem Bozym, ale wiem co masz na myśli, tez chodze do kościoła ale nie dla ksiedza, bo do niego sie nie modle. Ty jestes z tych, "wierzących, niepraktykujących"

krebson
2015-05-11 05:35:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wszyscy fifokuja ale jak cos sie stanie to na kolanach do kosciola pedza...

Daroeu
2015-05-11 03:04:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kolejne multikonto Jurka. Juz Palikot przegrał wiec póki co ludzie na takie brednie nie lecą.

joker8600
2015-05-11 00:18:20
Ocena: -3(glosow:7)-+
Chyba pomylił ci się "kościół" z "Kościołem", ale i tak nie masz racji, bo Kościół tworzą ludzie, a nie księża.

jurrek
2015-05-11 01:13:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
kościół tworzą wyłącznie biskupi, oraz słudzy bezwzględnie oddani i posłuszni, gotowi głosic np fakt powstania całunu turyńskiego 100lat przed narodzeniem chrestosa

nonamenoname
2015-05-10 22:42:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
"Jeden jest Bóg, i jeden pośrednik między Bogiem a człowiekiem - człowiek Chrystus Jezus" lub "Nie ma innego imienia pod słońcem, danego ludziom, przez które mogli by uzyskać zbawienie" Gdzie w tych słowach umieścić tą "instytucję"? :) Mamy Jezusa, i to w zupełności wystarcza, dziękuję za uwagę, to tyle w temacie ;)

jurrek
2015-05-11 01:10:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
krecie jak jesteś ślepy to tych bogów jest od groma tylko rozejrzyj się wokół. Człowieku pochodzący z kraju szczawiem i gó wnem płynącym

nonamenoname
2015-05-11 07:44:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Masz prawo tak myśleć, ale Biblia różni się od mitologii czy innych źródeł, ponieważ zawiera masę precyzyjnie sprawdzających się przepowiedni ;) Dobrze jest dyskutować z kimś na ten temat kto chociaż raz ją przeczytał :) Polecam ;)

wertyxal
2015-05-10 22:41:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

geniuszczura
2015-05-10 21:49:02
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

geniuszczura
2015-05-10 22:52:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

anakin120
2015-05-10 20:54:46
Ocena: -4(glosow:8)-+
Patrzę na komentarze i patrzę... Nie zauważyłem żeby któryś katolik się w ogóle odezwał (to co tutaj napisaliście to tak nie za bardzo przystoi na katolika), a sformułowania widzę iście satanistyczne... Po za tym... Czadowy Rysiu widzę że zaczął się nam zagłębiać co raz bardziej w satanizm i szarżuje nowo poznaną wiedzą... Pytanie: Po co? Aby kłótnie były w komentarzach, czy aby zabłysnąć? Jeśli uważasz się za satanistę, zamilcz jak inni sataniści, bo przynosisz hańbę jak narazie, jeśli się za niego nie uważasz, po co wyciągasz brudy innej religi? Polska to wolny kraj: "Mam prawo wierzyć

czadowyRyszard
2015-05-10 21:35:38
Ocena: 6(glosow:16)-+
Uważam się za człowieka a nie satanistę. Boli cię serce że ktoś źle mówi o księżach? Przecież oni przez wieki się starali o taki wizerunek. Podać przykłady jak ci "posłańcy Boga" Są chciwi na kasę. Chętnie wdam się z tobą w polemikę.

nonamenoname
2015-05-10 20:39:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Strzeżcie się uczonych w Piśmie. Z upodobaniem chodzą oni w powłóczystych szatach, lubią pozdrowienia na rynku, pierwsze krzesła w synagogach i zaszczytne miejsca na ucztach. Objadają domy wdów i dla pozoru odprawiają długie modlitwy. Ci tym surowszy dostaną wyrok." Mk. 12:38-40 Czy ten opis przypomina Wam jakąś grupę? ;)

enkerwariat
2015-05-11 02:01:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zacny i jakże prawdziwy opis! poleciał plusik

darus1000
2015-05-10 20:12:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kościół sam tą wiarę wymyślił , ewentualnie jak kto woli skopiował.

jurrek
2015-05-11 01:07:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
kopia

Arturekocurek
2015-05-10 19:55:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
" Boga " nie ma - proste.

homo_sapiens
2015-05-10 21:47:10
Ocena: -1(glosow:5)-+
A skąd wiesz? To, że czegoś nie widzisz, nie znaczy, że nie istnieje. Tak więc nie wiesz tego, a zatem Twoje stwierdzenie wynika z WIARY w nieistnienie Boga, a nie z WIEDZY, a już z całą pewnością nie z LOGIKI.

bartega
2015-05-10 22:35:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
homo_sapiens masz rację, ateizm to też wiara, wiara w to, że Boga nie ma.

grog
2015-05-11 00:39:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Krasnoludy zyja w lesie, skad wiesz, ze nie? To, że czegoś nie widzisz, nie znaczy, że nie istnieje. To tez wynika z twojej logiki, a moze jej braku? Zreszta, co za roznica?

homo_sapiens
2015-05-11 03:13:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
@grog - Rozumiem, że chciałeś mój komentarz sprowadzić do absurdu, ale wyszło jak zwykle. Jednak rozważmy Twój przykład. Jeśli twierdzisz, że "krasnoludy żyją w lesie" i chcesz się tą rewelacją podzielić z innymi, to albo musisz to udowodnić, albo oczekiwać, że ludzie uwierzą Ci na słowo. Różnica między Bogiem a krasnoludami (czy tysiącem innych [nie?]istniejących fantastycznych stworzeń) polega na tym, że Bóg zaspokaja wiele ludzkich potrzeb i jest odpowiedzią na wiele podstawowych pytań, czego krasnoludy nie robią, więc nie ma potrzeby postulować ich istnienia.

nexus4610
2015-05-23 01:07:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie czuje sie zaspokojony przez Boga ;x

szczupolot
2015-05-10 19:39:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
ciekawe czy papież wierzy w boga.????

krewky
2015-05-10 18:46:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
Prawda, jeżeli ktoś wierzy w Boga, kościół nie jest mu do niczego potrzebny. Bóg dał człowiekowi tylko wolna wolę i 10 przykazań, całą resztę człowiek przez lata dorobił sobie sam. Większość obrzędów obchodzonych dziś przez kościół i tak ma korzenie w pogaństwie. Tak jest z resztą w każdej religii, nie tylko chrześcijaństwie.

darus1000
2015-05-10 20:10:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dzieci w afryce zapewne umierają z głodu z wolnej woli.

krewky
2015-05-10 20:31:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
A co wspólnego mają dzieci w Afryce, do powyższego stwierdzenia? Argument chyba trochę nie przemyślany. Ale odpowiem Ci- umierają nie z wolnej woli, a w wyniku ludzkiej głupoty, chciwości i braku odpowiedzialności. Winisz za to Boga? To człowiek człowiekowi zgotował taki los, a niewinne dzieci płacą za to straszną cenę.

jurek1102
2015-05-10 20:51:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
10 przykazań dał Bóg?

grog
2015-05-10 21:35:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
najsmieszniejsze jest, ze ci wielcy wyznawcy boga musieli sobie zapisac te 10 zalosnych przykazan, musieli je zapisac jakby nie wiedzieli ze nie wolno zabijac, krasc i dymac zony kolegi, ktory jest w wojsku, to wie nawet dziecko wychowywane w normalnych warunkach ale oni musieli je zapisac bo to takie wielkie i wzniosle...

krewky
2015-05-10 22:16:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co w tym śmiesznego? Nie byli to żadni wielcy wyznawcy Boga, a zwykli prości ludzie. Zwyczajne pastuchy. Może trudno to sobie wyobrazić, ale kiedyś ludzie byli na prawdę prości w swoim rozumowaniu, by nie powiedzieć prymitywni. Teraz takie przykazania nam wydają się oczywistością, ale kiedyś zwykłemu człowiekowi, właśnie w taki łopatologiczny sposób trzeba było przypominać, co mu wolno a co nie. Myślisz że kilka tys. lat temu ludzie wiedzieli co to etyka?

jurrek
2015-05-11 01:05:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
dziesieć przykazań nie dał bóg tylko przywódcy ludów starożytnych

jurek1102
2015-05-11 01:19:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dokładnie.

grog
2015-05-10 18:24:06
Ocena: -4(glosow:14)-+
po tym wyznaniu pewnie myslisz ze jestes kims specjalnym, ale musisz wiedziec, ze kazdy kto mowi ze wierzy w boga, krasnoluda albo innego czarownika jest nikim innym, tylko wielkim idiota

czadowyRyszard
2015-05-10 18:39:42
Ocena: -3(glosow:13)-+
Wolę żyć ze świadomością że po śmierci czeka na mnie coś lepszego i bliscy którzy już odeszli. A na ciebie tylko robaki.

dudus54
2015-05-10 18:43:35
Ocena: 2(glosow:16)-+
idiota to ty jestes lewacko medo!

kurwamac02
2015-05-10 19:46:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2015-05-10 19:51:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2015-05-10 19:53:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bartega
2015-05-10 20:14:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
a Ty grog co inny jesteś niż ten idiota co wierzy, podaj mi dowód na nieistnienie tak zwanego Boga, myślisz, że jesteś taki extra i nowoczesny bo nie wierzysz, nie takie cwaniaki w obliczu choroby czy innego nieszczęścia padały na kolana. Zacofaniem jest dla mnie obrażanie kogokolwiek ze względu na to w co wierzy, jaki ma kolor skóry, gdzie mieszka itp.

grog
2015-05-10 20:33:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
Zamiast ziac jadem dlaczego nie pomodlisz sie do twojego wielgachnego boga z prosba zeby mnie ukaral slepota, gluchota albo jeszcze czyms straszniejszym? Dlaczego zamiast tego chcesz abym ci udowodnil istnienie czegos czego nie ma? Boze blagam cie ukarz mnie smiercia zeby ten bartega przekonal sie ze nie istniejesz jezeli jutro napisze cos na wiocha.pl caly i zdrowy. Tak moze byc? Uwierzysz ze nie ma tego barana jesli jutro cos napisze?

bartega
2015-05-10 20:53:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wisi mi to czy jutro Tu napiszesz czy nie, wisi mi to czy i w co wierzysz lub nie, po za tym nigdzie nie napisałem, że wierzę w "wielgachnego Boga" zresztą goowno Ci do tego. Piszę jedynie, że nie różnisz się niczym od homofobów, szowinistów, komunistów, nacjonalistów i innych zacofańców, którzy dyskryminują innych za ich wygląd, wiarę lub miejsce w którym mieszkają.

grog
2015-05-10 21:32:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
wierzysz w bozie ale nie na tyle mocno aby przyjac moj zaklad, bo wiesz ze jezeli do jutra nie zgine wyjdziesz na durnia, na takiego durnia jak ty wychodza w moich oczach wszyscy wierzacy, ty tego nie pojmujesz i wisi mi to

bartega
2015-05-10 22:04:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Idź się zakładaj o takie rzeczy z przedszkolakami, bo to ten poziom myślenia i pojmowania świata i uwierz mi, że jeśli jutro będziesz nadal żył, nie będzie to dla mnie szokiem i nie zachwieje to moimi przekonaniami, tym w co wierzę, a już na pewno niczego mi nie udowodni.

grog
2015-05-11 00:37:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
dzien jeszcze sie nie skonczyl a ty juz wiesz ze przegrales, nie zniszczy mnie twoj wyimaginowany bog bo go nie ma, ale najsmieszniejsze jest to ze ty tez to wiesz, chociaz w twojej wierze to sie bedzie nazywac: milosierny bog da zyc nawet takim gnidom jak grog, bo on jest miloscia i takie tam inne pierdoly , podziekuj jutro swojej glupkowatej bozi ze dala mi szanse pozyc jeszcze troche... zalosne

jurrek
2015-05-11 01:03:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co wy się tak spinacie ? Kościół to manipulacja bo potrzebny nadal przychowek bojaźliwego ludu w celu wypełnienia konkordatu - zaborcy watykańskiego, a ten z kolei psioczy na Rasję bo jeszcze tam nie mają wpływów. Za to , sankcje zapłaci szaraczek obywatel który już dzisiaj nie ma co do gara włożyć. Patriotyzm w wydaniu polskiej wsi polega na kupowaniu przez rolników ciąników produkcji Radzieckiej, a księza kupują marki wyprodukowane wyłącznie za granicą. Oto patriotyzm

bartega
2015-05-12 11:11:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jest coś pozytywnego w Twoim ostatnim komentarzu, iskierka nadziei, ostatni bastion, ostatnia deska ratunku, uratowania Twojej zbłąkanej duszy, mianowicie autoocena swojej osoby, masz 100% rację jesteś gnidą i tego się trzymaj, paaaaa.

plokijuty
2015-05-10 14:53:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kościół zmienił nawet tekst Pisma Świętego do czego sami się przyznali na przykład we wstępie do trzeciego wydania Biblii Tysiąclecia.

Prasios
2015-05-10 08:45:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wierzysz bo?

jurrek
2015-05-10 02:19:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Produkt mający na celu bardziej rozgarniętym prowadzić biznesy a tym ciemniejszym proponuje się prace za grosze oraz pójście do du py po śmierci, oczywiście po uregulowaniu należności pieniężnych wobec kościoła

toudiz
2015-05-10 02:06:23
Ocena: 2(glosow:12)-+
ale przeciez to kosciól stworzyl boga, bog to produkt kosciola.

thyr
2015-05-10 06:53:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
Niekoniecznie , kosciol zajmuje sie tylko ustaleniami co bozi wolno a co nie przystoi .Boga wymyslili mistycy a cwaniacy "korzystaja" z jego walorow bo w niego nie wierza

zipoo1111
2015-05-10 18:09:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
jak już to synagoga nie kościół oni tylko go przejęli.

grog
2015-05-10 18:25:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
prawda, panie toudiz

bigszu99
2015-05-10 18:56:25
Ocena: -3(glosow:5)-+
a co jest 'produktem' dwóch cweli? luźne stolce i wiatry oraz ideologia lewacka

kurwamac02
2015-05-10 19:41:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grog
2015-05-10 20:35:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
:) oj tam oj tam, niechaj i bigosz z kolegami maja swoje piec minut
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  Złe Sygnały.
  •  Mądrego dobrze i miło posłuchać
  •  Prawdziwy
Też człowiek
główna
Dodano: 15.06.2018, 20:40:44   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 285Skomentuj (41) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0