lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 18.05.2015, 09:58:34   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 111  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(169)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
michal140992
2015-05-18 18:40:49
Ocena: 20(glosow:32)-+
Czepiacie się Dudy a Komar razem z PO robią nas w chu** od ośmiu lat. Czas na zmiany!!!

irou84
2015-05-26 20:34:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Koszt podniesienia kwoty wolej od podatku to ponoć 14 miliardów złotych rocznie. Tak wyliczyli "eksperci" z tvn. Tylko zapomnieli podać że ta kwota trafi do najbiedniejszych a oni tego nie zaoszczędzą ani nie wyprowadzą za granicę. 23% tej kwoty wróci do budżetu, reszta kasy po doliczeniu kosztów (zyski innych osób) wróci do budżetu w formie podatku od dochodu. Wiec koszt nie będzie 14 miliardów tylko o ok. 60% mniej. A wzrost konsumpcji pobudzi gospodarkę.

radek2039
2015-05-24 10:17:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szatanoslaw
2015-05-23 19:18:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
PKB Polski to 1 400 miliardów, budżet to 650 miliardów - więc dane z dópy - propaganda PO

Emsilas
2015-05-21 14:39:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Odzyskać przemysł, odzyskać media, odzyskać biznes - pieniądze są tylko trafiają nie tam gdzie powinny.

kaem84
2015-05-20 09:44:36
Ocena: 3(glosow:15)-+
A kto powiedział że Duda ma w planie zrobić wzzystko w JEDEN rok? Prezydent urzeduje prawie 5 lat.

moritouri
2015-05-20 09:18:38
Ocena: 1(glosow:9)-+
Tylko historyk lub totalny ignorant może zadać tak idiotyczne pytanie! Dla debili powtarzających brednie PO! W gospodarce sterowanej centralnie istnieje instytucja planowania! W gospodarce rynkowej nie istnieje pojęcie "by komuś dać trzeba, trzeba komuś zabrać". W gospodarce wolnorynkowej istnieje pojęcie inwestowania! Inwestować również można poprzez redystrybucję środków pieniężnych na rynek. Właśnie poprzez świadczenia socjalne i obniżanie podatków osób najbiedniejszych!

gajcy
2015-05-20 03:51:18
Ocena: 0(glosow:10)-+
tp powiedz jurkumaxie ile kosztuja wszystkie obietnice PO a bylo ich ponad 200. przestan straszyc pisem nie ma nic gorszego zaklamanego chmskiego niz PO

lexus33
2015-05-19 21:57:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Skoro Polska ma 290 miliardów dochodu rocznie a Duda chce rozdysponować jedynie 250 to znaczy, że rocznie zostanie 40 miliardow. Bronek jako sukces uważa, że na armię przeznaczy 6 miliardów. Pytam się w takim razie gdzie jest reszta kasy?

ZeuS112
2015-05-19 22:27:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
nie zajmuj się ekonomią, to o czym piszesz to debilizm totalny. Nowe pomysły Dudy mają tyle kosztować, a poprzednich obciążeń budżetu nie zlikwidujesz ot tak. Skoro już teraz generujemy 30-40 mld zł rocznie dziury w budżecie to kolejne obciążenia będą tylko wzmacniały ten trend.

pajakpajak
2015-05-19 20:30:54
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2015-05-20 00:36:47
Ocena: -4(glosow:8)-+
A teraz rozepnij rozporek i pobaw się z nieudacznikiem równym sobie.

ikswohceicjow
2015-05-19 18:28:32
Ocena: 3(glosow:11)-+
głosowałem na Korwina głosowałem na Kukiza teraz będę zmuszony głosować na Dudę bo kraj nie może być zamkniętym układem dwóch ludzi z jednej partii, to powoduje całkowitą stagnacje naszego kraju i tworzenie nienawiści w mądrzejszej połowie społeczeństwa którzy co głosowanie szukają rozwiązania i lepszych perspektyw dla siebie, teraz konkretnie pomysły dudy według "ekspertów" to 290 miliardów złotych nikt nie napisze jednak że 71,5 miliarda to koszta związane z obniżeniem wieku emerytalnego. 80 miliardów to podniesienie kwoty wolnej od podatków , 20 miliardów to przedszkola...

ikswohceicjow
2015-05-19 18:37:37
Ocena: 4(glosow:6)-+
i 120 miliardów które mają iść na nasze dzieci jako pomoc finansowa... Drodzy kretyni jesteście tak tępi żeby nie widzieć że te 71,5 miliarda to pieniądze które bronek ukradł emerytom że te 80 miliardów to kasa którą co roku kradnie bronek? że darmowe przedszkola publiczne powinny być normą, jak teraz można powiedzieć że pomysły Dudy kosztują 290 miliardów zł skoro wiekszosc z tych pieniedzy zostala nam wczesniej SKRADZIONA!!!

ikswohceicjow
2015-05-19 18:42:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
ludzie można nienawidzić PISU SLD i innych partii ale jak z nienawiści można głosować na kogoś kto zabiera własnym obywatelom pieniądze wmawiając później że pomysł zwrócenia tych pieniędzy będzie nas kosztował miliardy? to tak jak ja bym dzisiaj dał VAT 30% na wszystko a za rok mówił że pomysł wrócenia do 23% będzie nas kosztował 100 miliardów... najpierw was okradli a teraz wam wmawiają że złodziejem jest ten co chce to tylko oddać i nie ważne czy obietnice nie są do spełnienia ważne że akurat oni czyli PiS nic nikomu nie zabierał obniżając jeszcze przy tym podatki

ikswohceicjow
2015-05-19 18:50:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
co do dochodu naszego kraju to nikt nie jest w stanie go określić, ponieważ każdego dnia ktoś kupuje obligacje skarbowe, samorządy zaciągają kredyty przypływ pieniędzy jest bez przerwy i nikt nie wie kto jutro zechce wpompować gotówke w nasz kraj ale warto pamiętać że PO zadłużyło nasz kraj na sumę 500 miliardów złotych przez niecałe 8 lat rządzenia ten dług nie ma nic wspólnego z dochodem kraju to pieniądze które ktoś dał Donaldowi a my będziemy musieli oddać

marcinek235
2015-05-19 20:32:40
Ocena: -7(glosow:13)-+
Jesli pan chce na emeryturze dostawać 500 zł emerytury to prosze popierac poronione pomysły Dudy. Tacy zacofani Australijczycy już myslą o podniesieniu tego wieku do 70 lat a ich demografia jest podobna do naszej.

ikswohceicjow
2015-05-20 10:05:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie bardzo jestem w stanie pojąć sformułowania "Tacy zacofani Australijczycy". W Australii średnia długość życia wynosi ponad 82 lata w Polsce jest to 76 lat z czego mężczyźni 71 lat, mówiąc krótko średnio facet który u nas pracował 40 lat płacąc składki ma 4 lata życia na emeryturze... i nie mów że po 40 latach pracy ktoś miałby dostać 500 zł emerytury bo patologie ZUS stworzył rząd, ta Patologia polega na 50 tys pracowników ZUS i utrzymaniu tz. "Pałaców ZUS" i to jest problem dla którego rozwiązaniem ma być tyranie do 67 roku życia..

ikswohceicjow
2015-05-20 10:14:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
patrząc po niektórych komentarzach łącznie z Twoim dochodzę do wniosku że ludzie zaczynają przejawiać "Syndrom Sztokholmski" solidaryzując się z własnymi oprawcami, czemu wysłali 6 latki do szkół? bo wiedzą że idąc rok wcześniej do szkoły, ludzie pójdą rok wcześniej do pracy jednym słowem mężczyźni będą pracowali 3 lata dłużej na ZUS otrzymując 2 lata krócej emeryture natomiast kobiety 8 lat dłużej pracy w zamian za 7 lat krótszą emeryturę

Slayer18
2015-05-19 15:38:51
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jakie 250mld jak już to 100mld sprawdź dokładne dane pionku Bronka i potem wstawiaj

nissin
2015-05-19 15:45:56
Ocena: -4(glosow:6)-+
Pionku Kaczynskiego, to obliczyli eksperci ekonomiczni, wiec jezeli posiadasz wyksztalcenie ekonomiczne to przdstaw wyniki.

Synapsse
2015-05-19 15:30:03
Ocena: 10(glosow:16)-+
w przyszłym roku Komorowski i PO będą łatać dziurę budżetową dodatkowym podatkiem katastralnym i nawet takie lewackie gówna jak jurek1102 będą płakać i przeklinać Komorowskiego

nissin
2015-05-19 15:38:33
Ocena: -6(glosow:10)-+
A Duda ma jakis inny budzet do latania? Obietnice nic nie kosztuja w drodze do wladzy i kariery. Gdzie jest plan ekonomiczny Dudy, zlotowka za zlotowke, realizacji obietnic? Wyborcy nabieraja sie raz za razem...

nissin
2015-05-19 14:51:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jezeli te nierealne obietnice kiedykolwiek zostana zrealizowane, to zaplaca za nie normalni ludzie w formie bezrobocia, podatkow i nowych oplat.

nissin
2015-05-19 14:54:37
Ocena: -2(glosow:6)-+
"Z pustego nikt nie naleje", tylko domorosli zwolennicy PiSu beda sie modlili... wymyslajac nowe absurdy.

jurek1102
2015-05-19 15:07:41
Ocena: -6(glosow:12)-+
Tych obietnic nie da się zwyczajnie spełnić. Zgoni się na Tuska lub Kopacz.

Rexica
2015-05-19 15:09:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tylko nadzieja nam pozostala.. Bez wzgledu ktory dopcha sie do koryta, lepiej nie bedzie.

nissin
2015-05-19 15:24:13
Ocena: -1(glosow:3)-+
@Rexsica - czy wiesz czyja matka jest nadzieja? (nadzieja matka glupich)

nissin
2015-05-19 15:26:51
Ocena: -3(glosow:5)-+
Pewnie lepiej Wam nie bedzie ale moze byc gorzej...(z deszczu pod rynne)

Slayer18
2015-05-19 16:01:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nissin piszesz że zapłacą za to normalni ludzie w formie podatków i nowych opłat tak? a co do tej pory PO zrobiło z Bronkiem na czele? wszystko co mu podsuwali to podpisywał. Pomyśl dwa razy a nie brednie wymyślasz, ja nie jestem ani za PO ani za Pis-em ale PO pokazało co się dla nich liczy, napchać kieszenie i spiepszać, podnieśli wiek emerytalny do 67 roku życia i tylko takie lemingi jak ty idą głosować tych co zrobili to zwykłym obywatelom. Myśl człowieku

nissin
2015-05-19 16:19:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
@Slayer - Zobacz ile innych krajow Europejskich wprowadzilo wiek emerytalny 67 lat. Ludzie zyja obecnie dluzej, to jest przyczyna. Obecnie panuje kryzys ekonomiczny na Swiecie, mimo to Polska ma 8 miejsce przyrostu ekonomicznego w Europie. Odpowiedzialnoscia rzadu jest kierowanie gospodarka i ekonomia. Jak wczesniej napisalem nie glosuje na NIKOGO od 30 lat i patrze obiektywnie na zjawiska w Polsce bez wplywu Waszej propagandy.

protection2000
2015-05-19 13:42:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2015-05-19 12:36:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czy to nie ten jurek z 13 000 "lajków" z wirtualnej polski zaraz po debacie prezydenckiej "Głosuję na pana Komorowskiego"?

ikswohceicjow
2015-05-19 12:39:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
a nie przepraszam "Panie Bronisławie ma pan mój głos" tak jak widac w moim absurdzie w poczekalni na profilu

eSQUIRE
2015-05-19 13:36:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
a najdziwniejsze jest to, że mają te łapki z automatu ostatnio po 5.9k łapek każdy miał...

Szpkaz
2015-05-19 10:54:49
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ten kto wyliczył, że to wszystko będzie kosztować 250 mld. jest idiotą. Mówią, że podwyższenie kwoty wolniej będzie nas kosztować tyle i tyle, ale jednocześnie wzrosną wpływy z VAT bo jak ludzie będą mieć więcej pieniędzy z tytułu kwoty wolniej to więcej wydadzą w sklepach i zapłacą właśnie VAT. Po drugie mówi się, że obniżka wieku emerytalnego będzie nas kosztować o ile dobrze pamiętam 70 mld. rocznie. Tylko, że ta podwyżka wieku dopiero wchodzi w życie i obecnie nikt nie pracuje do 67(przymusowo, bo są tacy co chcą i lubią pracować), bo ten wiek emerytalny był przecież wydłużany stosunkowo..

nissin
2015-05-19 14:46:23
Ocena: -5(glosow:9)-+
Jestes expertem PiS-U...?

erhaminus
2015-05-19 10:54:16
Ocena: 3(glosow:9)-+
Autor chyba z gimnazjum jest albo niżej. Polecam poczytać czym różni się przychód od dochodu. Dwa, od wielu lat Polska jest już pod kreską, w chwili obecnej jesteśmy w gorszej sytuacji niż Grecja ("ratuje" statystyki kreatywna księgowość).

jacek1967
2015-05-19 07:31:56
Ocena: 9(glosow:15)-+
Jurek ja ci powiem opodatkowanie Castoram, Auchanów itp. plus banki zagraniczne.Polacy też potrafią sklecić z blachy sklepy.Na razie na Zachód wyjeżdżają miliardy.Dlatego UE już trzęsie tyłkiem.Do tego cięcia urzędników i oszczędności na ośmiorniczkach.

jurek1102
2015-05-19 07:53:09
Ocena: -11(glosow:17)-+
Opodatkowanie dodatkowe marketów to wzrost cen a zarazem bezrobocia. Opodatkowanie banków to dodatkowe koszty dla kredytobiorców. To równie dobrze można nam zwyczajnie z kieszeni zabrać.

lougramm
2015-05-19 07:58:21
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2015-05-19 08:35:31
Ocena: 11(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2015-05-19 09:21:32
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jurku, dlatego lepiej przycisnąć szarego pojedynczego podatnika, dołożyć mu większy podatek, niż marketom i bankom?

szprocior
2015-05-19 09:22:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
Bo to pies na rozkaz jest, to nie myśli tylko stuka

unknown81
2015-05-19 10:19:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
Przyłączam się. Jurku, wszystkiego dobrego Ci życzę :).

DkNG
2015-05-19 12:39:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
co za banda ciasnomuzgich jełopów... opodatkować pośrednio to dla nich lepiej niż bezpośrednio... zaden nie pomysli tak jak jurek który akurat tutaj ma racje - jak opodatkujesz markety to wzrosną ceny sprzedawanych w nich towarów, opodatkujesz bank to ten da mniejsze stopy zwrotu i podwyższy opłaty... ale dla tych matołów najwazniejsze jest kto sie podpisuje na rachunku a nie kto i jak go faktycznie płaci

jurek1102
2015-05-19 13:33:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
Gosiu ale narzucając dodatkowy podatek na bank czy market to dokładnie to samo co by wyciągnąć z kieszeni szaremu obywatelowi. Przecież te pieniądze ten bank czy market odzyska wyciągając z naszych kieszeni. Przecież to zupełnie logiczne... jak by taki podatek np kazać płacić elektrowni to ty to odczujesz płacąc rachunek za energie.

jurek1102
2015-05-19 13:37:52
Ocena: -5(glosow:5)-+
bierucie a gdyby ci państwo dowaliło dodatkowy podatek to usługi w twoim zakładzie musiały by zdrożeć. Być może straciłbyś przez to nabywców na twe usługi i zaszczycił swą obecnością Urząd Pracy.

pajakpajak
2015-05-19 13:51:13
Ocena: 13(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2015-05-19 14:01:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
No i tu z obrzydzeniem się ppejsik z tobą zgadzam. W tym kraju nie prawo jest złe tylko zły jest sposób jego egzekwowania.

bierut1
2015-05-19 14:10:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2015-05-19 14:15:33
Ocena: -3(glosow:3)-+
bierut ale markety nie maja od dawna już tych ulg.

bierut1
2015-05-19 14:40:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2015-05-19 14:50:44
Ocena: -3(glosow:3)-+
Niby dlaczego małe sklepy płacą więcej niz markety?

bierut1
2015-05-19 15:23:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2015-05-20 00:39:14
Ocena: -3(glosow:5)-+
Myślałem że jakis rozsądny powód podasz.

bierut1
2015-05-20 10:11:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grzesiekx
2015-05-19 06:41:04
Ocena: 12(glosow:20)-+
Te całe jeżdżenie po Dudzie to jakaś paranoja, tak samo mogę powiedzieć skąd PO weźmie miliardy na łatanie dziury budżetowej ??? Nie jestem wielbicielem PiS ale na Boga ludzie nie dajcie się ogłupić sztabowcom Komorowskiego !!!!

alesprinter
2015-05-19 06:38:15
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nie wiecie kto te pieniądze da? PISDA

szprocior
2015-05-19 09:31:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Twojej starej?

Daroeu
2015-05-19 01:27:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nuda

kocyk01
2015-05-19 00:03:45
Ocena: 6(glosow:12)-+
jurek ,skąd ZUS wziął tyle pieniędzy na modernizację systemu informatycznego?Podobno za tę kwotę można by było wysłać sondę kosmiczną na Marsa.Nie pytaj skąd Duda weźmie pieniądze.Zrobi tak jak radził Komorowski-zmieni pracę,weźmie kredyt.

wicia58
2015-05-18 23:11:10
Ocena: 6(glosow:6)-+
Pieniądze należy wziąć z podatków, które zapłacą banki i markety!

jurek1102
2015-05-18 23:36:29
Ocena: -8(glosow:14)-+
No a banki wezmą z naszych kieszeni. Podrożeją kredyty.

kontroler
2015-05-18 23:42:19
Ocena: 3(glosow:17)-+
Ale wystrzeliłes z tymi kredytami. Jak kogoś na rower nie stać to niech sobie daruje kupno.

jurek1102
2015-05-18 23:49:21
Ocena: -8(glosow:10)-+
No to jak ma się pojawić na komunii chrześniaka bez roweru? :)

kontroler
2015-05-19 00:01:03
Ocena: -3(glosow:9)-+
Zbierać od chrztu;))

jurek1102
2015-05-19 00:03:54
Ocena: -4(glosow:8)-+
na doradce Komorowskiego bys się nadała :)

kontroler
2015-05-19 00:10:42
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jurku zaraz sobie podyskutujemy bo stoję naga w łazience bo wybieram się pod prysznic i chyba nie chcesz abym zmarzla.

pajakpajak
2015-05-19 00:11:21
Ocena: 11(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2015-05-19 00:27:43
Ocena: -9(glosow:11)-+
ppejsik gól ci skacze bo bezrobotnemu menelowi nikt nie chce kredytu dać?

kontroler
2015-05-19 00:33:05
Ocena: -4(glosow:8)-+
Nie lubię myśliwych więc bym się nie nadawała:))

jurek1102
2015-05-19 00:41:06
Ocena: -2(glosow:8)-+
Też nie lubię.

pajakpajak
2015-05-18 23:10:27
Ocena: 8(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
2015-05-18 23:16:29
Ocena: -12(glosow:22)-+
Już masz 3 minusy, lepiej odpalaj multi, bo się z plusowaniem nie wyrobisz.

pajakpajak
2015-05-18 23:20:43
Ocena: 4(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
2015-05-18 23:31:01
Ocena: -11(glosow:15)-+
Powiedziałem, żebyś odpalił multi, a nie ból dupy XD

jurek1102
2015-05-18 23:39:28
Ocena: -6(glosow:10)-+
Cześć ppajak. Jak tam twoje mutikonta?

pajakpajak
2015-05-19 00:09:17
Ocena: 5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2015-05-19 00:25:45
Ocena: -11(glosow:13)-+
ppejsik a niby dlaczego miał bym płacić alimenty?

pajakpajak
2015-05-19 00:49:09
Ocena: 9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2015-05-19 00:51:01
Ocena: -8(glosow:10)-+
Ale komu? Sobie płacę?

MINTOR
2015-05-19 13:07:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ta, w doopie masz minusy, właśnie widać, jak bardzo. ;)

jurek1102
2015-05-19 13:39:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
MINTOR no jego przypadek jest wyjątkowy :) Najlepsze że on to co robi zarzuca innym.

MINTOR
2015-05-19 15:10:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zupełnie przypadkowo nam przybyło -10 w komentarzach, a pPISduś wyszedł na plus, ale on oczywiście nie ma z tym nic wspólnego, nie wie o co chodzi i ma gdzieś oceny komentarzy. On w przeciwieństwie do nas prowadzi merytoryczną dyskusję i posiada argumenty nie do przebicia. Hehe.

davidbrian35175
2015-05-19 21:47:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widze, ze sobie ladnie przy serniczku gawedzicie :)))

stanley206
2015-05-18 23:07:58
Ocena: 11(glosow:15)-+
znalezione w sieci : ",I choćby przyszło stu Karolaków I każdy zjadłby trzy miski flaków I choćby nie wiem jak się wytężał Nie popchną Bronka - taki to ciężar I choć popychać będzie Majchrowski Ciągnąć Saleta i Korzeniowski Nie dadzą rady podsadzić Bronka Puści on tylko głośnego bąka I choćby Holland to filmowała Z Wajdą i Kutzem ekipa cała Choćby Olbrychski machał szabelką Gorzały pijąc butelkę wielką A Penderecki wspólnie z Rubikiem By napisali piękną muzykę I choćby film ten zdobył Oscara Bronek to kicha, obciach i siara" !!! :

unrealista
2015-05-19 07:05:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Brawooooo!

azzaro
2015-05-18 22:51:13
Ocena: -10(glosow:10)-+
250 mld, to duda biskupom odda żeby im dupy rosły. Przynajmniej się w budowlance ruszy, bo na każdym skrzyżowaniu będą budować pomniki naszego poległego i innych .. Tak czy inaczej jesteśmy w DUPIE.

wicia58
2015-05-18 22:44:24
Ocena: 5(glosow:5)-+
Pieniądze są! Jak nie wiesz gdzie, zapytaj Orbana -to premier Węgier. Skorzystał on, a zatem i Węgrzy.

martin987
2015-05-18 22:26:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slowianin14
2015-05-18 22:15:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cyc1982
2015-05-18 21:32:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
odpowiedni człowiek na stołek prezydenta Polski jeszcze się nie urodził a cała polityka jakiegokolwiek systemu na tą chwile to rozbiory Polski,tylko nieliczni to widzą a reszta ma to w dupie i woli u farmera z zachodu gnój wywalać za parę euro,

magda713
2015-05-18 21:17:18
Ocena: 7(glosow:25)-+
I tak pójdę głosować na Dude bo na tego zje,banego Szoguna patrzeć nie mogę

magda713
2015-05-18 21:15:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miodzjo
2015-05-18 21:09:09
Ocena: -2(glosow:6)-+
Łapka w dół za agitację polityczną.

david.brian.35175
2015-05-18 22:27:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przestan, dzieki temu mamy niezla zabawe ;)

jurek1102
2015-05-18 22:29:07
Ocena: -5(glosow:7)-+
Agitacja z Bronkiem i krzesłem jakoś nie przeszkadzała :)

gierand
2015-05-18 20:26:43
Ocena: 14(glosow:20)-+
wystarczy odebrać POwskiej klice to co zagrabili,jeszcze zostanie.

nissin
2015-05-18 20:20:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ken299
2015-05-18 20:16:28
Ocena: 9(glosow:9)-+
u nas PO wyborach na burmistrza od razu po wygranej podniósł sobie pensję a po tym zaraz podatek od śmieci,bo i skąd pieniądze,uzasadniano to większą ilością produkcji śmieci,prawda była odwrotna wywożono mniej jak na początku co było widać po harmonogramie,dość prania mózgów i zakłamania

coni104
2015-05-18 19:45:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
ZAGŁOSUJE NA TEGO KTÓRY PUBLICZNIE PRZYRZEKNIE , ŻE JAK NIE SPEŁNI SWOICH OBIETNIC TO STRZELI SOBIE W ŁEB

pawel-wod
2015-05-18 19:37:04
Ocena: 7(glosow:11)-+
obniżyc pensje posłów imunitety pozabierać niech płacą sami za paliwo i żarło w tedy znajdą się pieniądze

marcinek235
2015-05-18 22:33:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
To mamy 2-3 mln, brakuje jeszcze 249 mld 997 mln.

pawel-wod
2015-05-19 06:45:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
za samo jedzenie 2-3mln

remp
2015-05-18 19:31:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
kasy nie trza, np. obniżenie wieku emerytalnego zrekompensujemy ustawowym obniżeniem długości życia, i co, można?

bodan
2015-05-18 19:28:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
2015-05-18 19:12:39
Ocena: -5(glosow:7)-+
Wypad z kwota wolną od podatku, należy wprowadzić podatek liniowy.

MINTOR
2015-05-18 21:35:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak widzę socjalizm wam się podoba?

michal140992
2015-05-18 18:40:49
Ocena: 20(glosow:32)-+
Czepiacie się Dudy a Komar razem z PO robią nas w chu** od ośmiu lat. Czas na zmiany!!!

MINTOR
2015-05-18 19:17:00
Ocena: 4(glosow:14)-+
Z PIS zmiany na lepsze nas nie czekają. Był Kukiz, był Korwin, był Wilk, był Tanajno, ale oczywiście 50% olało sprawę, a 66% pozostałych musiało zagłosować na gówno w postaci POPISu. Teraz mamy wybór między AIDS a rakiem, dziękuję, postoję obok. Chyba nawet obok na mapie, jak tak dalej pójdzie.

sandslash
2015-05-18 19:37:23
Ocena: 4(glosow:10)-+
kukizem? a kto jest za JOWami ktore tylko wzmocnia PIS i PO ?! tak wlasnie kukiz wiec pomysl zanim cos napiszesz.

w4ski
2015-05-18 19:49:05
Ocena: 3(glosow:7)-+
sandslash nie wkręcaj się , jowy to tylko flagowe hasło , ważniejsze jest jakim jest człowiekiem i co mówił poza tym , mintor lepszy pis niż dalsze rządy złodziejaszków , wyjechać można ,ale czy to jest najlepsze wyjście , na obczyźnie nie jest tak kolorowo na dłuższą metę...

samthebludger
2015-05-18 20:44:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jowy jak najbardziej!! Mówicie że zabetonują scenę polityczną? Nie sądzę. Dlaczego? Popatrzcie na UK, gdzie z UKIP`u do parlamentu dostała się jedna osoba. Ale co z tego skoro ich najważniejszy postulat - referendum o wystąpieniu z UE - i tak zostanie zrealizowany.

MINTOR
2015-05-18 21:22:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
Skoro JOWy są korzystne dla POPISu, to dlaczego te 2 partie ich nie wprowadziły? Stanowią przecież w sejmie większość pod ponad 10 lat, mieli pełno czasu.

MINTOR
2015-05-18 21:33:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
w4ski, PIS to niewiele gorsi złodzieje od PO, a do tego oszołomy. Ludzie już pozapominali, jakie jazdy były za czasów ich rządów. Niestety chyba niedługo będą musieli sobie przypomnieć.

StachTraktorzysta
2015-05-18 21:35:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja te,z głosowałem na Kukiza. Szkoda że nie wszedł do drugiej tury, bo wtedy by wygrał. Duda to nie moja bajka, ale zagłosuje na niego, żeby dowalić Komorowi. Za te wszystkie afery zamiecione pod dywan. Za okradanie nas i płacenie naszymi pieniędzmi żydom i to po cichu. Sram na jego zgodę. Zgodę na okradanie narodu.

w4ski
2015-05-18 22:06:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
mintor, z kukiza też chcieli zrobić oszołoma , tylko że średnio im wyszło , pamiętam rządy pisu ,ale nawet wtedy nie było tyle afer co teraz , to co się dzieje teraz z służbą zdrowia , MON,i wielu innych płaszczyznach to szok , wyboru niestety nie mamy wielkiego ,ale lepszy prezydent z innej opcji , niż automat do podpisywania...

marcinek235
2015-05-18 22:31:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
PIS cościc krótko rzadził, a mimo to pare afer sie nazbierał jak ta z begerowa czy tym człekiem co handlował koka.

pansamsung
2015-05-18 18:32:54
Ocena: 7(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marcinek235
2015-05-18 20:53:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
To już ta kwota wzrosła do 150 mld, wczesniej było tylko 15 mld. A prawda jest taka, ze te obligacje juz dawno zostały umorzone i ich fizycznie nie ma.

TempyCh
2015-05-18 18:28:37
Ocena: 0(glosow:10)-+
Wybór między Dudą a Komorowskim, to wybór między rozwolnieniem a sraczką. Niby to samo, ale nazwa inna.

nissin
2015-05-18 19:08:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
To jak z deszczu pod rynne.

TempyCh
2015-05-18 19:24:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
jak spod byka, trafić pod ogiera i tak chooja dostaniesz

caleanka
2015-05-18 18:18:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
Spokojnie, bedzie Duda to i beda "dudki", pozyczy od Walesy...

martin987
2015-05-18 18:06:35
Ocena: 63(glosow:121)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
2015-05-18 19:29:54
Ocena: -5(glosow:11)-+
A czyim slugusem jest Kaczynski? Rydzyka i Watykanu.

sebkop
2015-05-18 20:37:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Szatana, przecież to widać.

Agrippa
2015-05-18 20:52:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kolejny "geniusz" nie potrafiący odróżnić PKB od budżetu państwa.

Starbreaker
2015-05-18 18:06:10
Ocena: 4(glosow:14)-+
A jakby tak wypierdolić chociaż połowę urzędasów, pociotków PO/PSL na cieplutkich stołeczkach pierdzących za naszą kasę (żelazny elektorat PO, 30% wyborców)? Te glutki które teraz sikają ze strachu, że stracą robotę i robią śmieszne obrazki w internecie... Proste rozwiązanie wszystkich problemów :p

caleanka
2015-05-18 18:09:11
Ocena: -3(glosow:9)-+
No i polowe obywateli... Pomozecie "towazysze"?

marcus346
2015-05-18 18:03:33
Ocena: 9(glosow:15)-+
Zwolni się 600tyś urzędników PO-PSL rodzinki + wypierdoli w kosmos senat i spokojnie starczy. W dodatku opodatkuje się hipermarkety i będzie jeszcze zysk. Ale POkemon tego nie zrozumie

marcinek235
2015-05-18 18:55:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
To niech pan zobaczy ile z budżetu idzię na calą budzetówke. Nawet jak się ich wszystkich wywali to nawet nie zbierzemy 50 mld.

nissin
2015-05-18 19:11:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
Masz racje, zostanie Kaczynski i wszystko zalatwi za darmo...

marcus346
2015-05-18 20:30:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie pisałem tylko budżetówce ale o całym aparacie wyłudzania pieniędzy, szacunkowo ok 500-600tyś osób jest zatrudnionych na umowach cywilno prawnych czasami po 50-60k/mc. Doradcy komoruskiego dostają po 15-25k/mc. morzna, morzna

ZeuS112
2015-05-18 20:53:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
a to tylko Doradcy Komorowskiego tak robią? Przecież podobny proceder robi się z zastępcami prezydentów miast, w mojej rodzinnej Ostrołęce, zastępcy pisowskiego prezydenta zarabiają dużo więcej od swojego szefa.

marcinek235
2015-05-18 21:16:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
I ile pan z tego zbierze. Oświeći nasz pan.

Paindemonium
2015-05-18 17:45:27
Ocena: 0(glosow:20)-+
Wrzuta przez POwca. Ile admin w lapę wzial za wstawkę tego?

marcino75pl
2015-05-18 17:46:41
Ocena: 4(glosow:10)-+
TYLE SAMO CO TY DO DZIOBA.

Antycyponek
2015-05-18 17:41:49
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2015-05-18 18:57:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tylko wydatki sa na poziomie 330 mld zł i ponad 30 mld deficytu. Jesli pan wie gdzie i komu zabrac to prosze powiedziec. Na pewno nie odbierze przywilejów rolnikom czy górnikom.

pepsi001
2015-05-18 17:37:31
Ocena: 4(glosow:18)-+
Wystarczy że kolesie z PO przestaną kraść i kasa będzie.

caleanka
2015-05-18 18:11:48
Ocena: 1(glosow:9)-+
Oczywiscie PiS nie kradnie...

gajcy
2015-05-18 14:53:10
Ocena: 3(glosow:13)-+
Wystarczy ze nie da 13 urzędnikom to juz bedzie 5 miliardow.

marcinek235
2015-05-18 21:18:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak odbierze przywileje emerytarne rolnikom czy górnikom to i ponad 30 lmd sie zbierze, tylko on swojego elektoratu nie ruszy.

Andy1313
2015-05-18 13:32:40
Ocena: 2(glosow:14)-+
Jak to skąd wezmie ? Zona i teście dołożą. Pejsiatych stać na wykup całej RP. Jak ten duduś się uchował w tym antypejsiatym środowisku ojca tadzia ? Oj grube niedopatrzenie.

waniasor
2015-05-18 10:33:55
Ocena: -1(glosow:15)-+
Jak zabraknie mu dochodu rocznego na obietnice wyborcze, to sprzeda cały kraj w końcu jest nie rentowny :-) :-) :-) :-)

amblin
2015-05-18 10:02:02
Ocena: 1(glosow:19)-+
no jak skąd? Wydrukuje, bolszewicy mają w tym bogate doświadczenie.

Rexica
2015-05-18 10:01:50
Ocena: 6(glosow:28)-+
Obetnie premie PO..sprzeda ich limuzyny, rozliczy z kosztownych obiadów i styknie.

BOBY102
2015-05-18 10:04:39
Ocena: 5(glosow:17)-+
oooooo DOBRE ;) już wszystko jasne, ale dla uważnych wspomniał coś o PODATKU DLA HIPERMARKETÓW ;)

jurek1102
2015-05-18 10:06:08
Ocena: -2(glosow:20)-+
A zrezygnuje milionów na ochronę prezesa?

BOBY102
2015-05-18 10:09:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
widzisz już bańka wpadnie dodatkowo

Rexica
2015-05-18 10:11:04
Ocena: 2(glosow:24)-+
Mając takiego wroga jak Ty, z pewnością nie :-) a Tusk ochrony nie miał? Nie czepiaj się Juras...PO to chłam, ludzie chcą zmian, nie widzisz?

jurek1102
2015-05-18 10:12:01
Ocena: -3(glosow:25)-+
Tylko zapominamy że to właśnie kancelaria Lecha Kaczyńskiego najwięcej wydawała na nagrody dla swych urzędników a pan Duda obiecał że będzie prowadził politykę prezydenta tysiąclecia :)

jurek1102
2015-05-18 10:13:28
Ocena: 4(glosow:20)-+
Tusk jako urzędujący premier miał dwóch borowików a Kaczyński jako poseł opozycji miał siedmiu.

Rexica
2015-05-18 10:15:52
Ocena: 5(glosow:23)-+
Kaczor to Kaczor..Duda to Duda. Jurek, musisz się pogodzić z tym, ze PiS dojdzie do władzy...a jak dojdzie, to wszystkie przekręty PO wyjdą na Światło dzienne. Tusk już portykami telepie ze strachu. Będą fajerwerki hehehe

Rexica
2015-05-18 10:20:10
Ocena: 6(glosow:16)-+
No Jureczku..a teraz głęboki oddech i do roboty! Trza zapi3rdalać, żeby "żyło się lepiej" heheh

jurek1102
2015-05-18 10:25:59
Ocena: -2(glosow:16)-+
PIS nigdy nie dojdzie do władzy. Juz pokazali gdy społeczeństwo dało im szanse. Nie są zdolni do rządzenia. Te dwa stracone lata to dowód na to że oni nie są zdolni do czegokolwiek poza walką ze wszystkimi.

Rexica
2015-05-18 10:26:54
Ocena: 1(glosow:11)-+
Dojdzie, dojdzie :*******************

k4dk4d
2015-05-18 10:28:29
Ocena: 2(glosow:16)-+
@jurek1102: "Tusk jako urzędujący premier miał dwóch borowików a Kaczyński jako poseł opozycji miał siedmiu." - Biorąc pod uwagę co się stało z bratem JK i gdzie był wtedy BOR, na jego miejscu zrezygnowałbym z tej "ochrony" i wynajął prywatną ochronę. No może jednego bym zatrzymał jako kierowcę bo dzięki temu nie obowiązują Cię przepisy o ruchu drogowym.

jurek1102
2015-05-18 10:32:43
Ocena: -6(glosow:10)-+
A co ma do tego brat?

k4dk4d
2015-05-18 10:39:07
Ocena: 2(glosow:12)-+
@jurek1102 - nie zrozumiałeś mojej aluzji? Mam tłumaczyć na przykładzie gruszek i jabłek?

Rexica
2015-05-18 10:56:50
Ocena: 1(glosow:15)-+
Jurek udaje, że nie rozumie. On tak lubi udawać, czeka aż nawiążesz coś do katastrofy smoleńskiej..po czym zrówna cie z ziemią, robiąc z Ciebie wariata. :D nie dziękuj, nie ma za co:-)

k4dk4d
2015-05-18 11:05:51
Ocena: 5(glosow:17)-+
@Rexica - Jednak dziekuję :-) Zauważyłem, że jurek1102 sporo komentarzy pisze na wiocha.pl. Biorąc pod uwagę sposób ich pisania i zawarte w nich treści zaczynam podejrzewać, że dla jurek1102 nie jest to jedynie sposobność do wyrażania opinii ale także sposób na zarabianie pieniędzy.

Rexica
2015-05-18 11:28:32
Ocena: 0(glosow:12)-+
Nie..no aż tak źle nie jest. To dobry człowiek, tylko ma bzika na punkcie Pisu:-)

jurek1102
2015-05-18 14:16:44
Ocena: 6(glosow:14)-+
Rex nie kłam kolegi... Jestem płatnym trollem na usługach Tuska. Niesiołowski mi robi przelewy w szczawiu i mirabelkach.

pawellt
2015-05-18 15:49:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
Rexica. Myślenie życzeniowe nikomu jeszcze nie zaszkodziło. Jak już Duda przegra (mimo że Kaczor i Macierewicz siedzą cichutko, udając że niby ich za plecami nie ma, żeby nie spłoszyć ofiar) to będziesz szczerze zawiedziony, czy uznasz że to kolejny spisek? :D

jurek1102
2015-05-18 15:54:26
Ocena: 4(glosow:14)-+
No nie przegra bo przecież wszyscy z którymi rozmawia na niego głosują :)

caleanka
2015-05-18 18:14:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
PiS kupi rowery i jaka oszczednosc...DAMSKIE.

caleanka
2015-05-18 18:25:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
@rexica - czas na operacje plastyczna Twojego nowego awataru...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:38:23   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0