lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Właśnie dlatego funkcjonują przepisy dotyczące ras niebezpiecznych, nakazujące właścicielom tak
główna
Dodano: 15.06.2015, 12:08:30   przez: Evrocot
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 119  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(164)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
omen100
2015-06-15 13:17:16
Ocena: 52(glosow:110)-+
Podoba mi się reakcja ludzi,brawo, a Babsko powinno wyprowadzać psa w kagańcu skoro nie potrafi nad nim zapanować.

ukaszszulta
2017-07-29 08:24:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wnorekkk
2015-07-01 16:51:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tego kota turek wyciagał.. Byl ostrozny bo bal sie o mieso :)

Frozman
2015-06-30 08:05:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

koczu998
2015-06-30 02:39:17
Ocena: -2(glosow:14)-+
a mnie z kolei denerwuje fakt ze koty moga lazic bezpansko bez kontroli i srac w moim ogrodzie czy piaskownicy moich dzieci i rozkopywac kwiatki !! prosby do sasiadow o pilnowanie siersciuchow nie pomogbly , bo 'taka natura kota'... no to mam teraz amstafa , ktory biega luzem po ogrodzie . problem z kotami zdaje sie byc rozwiazany TAK NIE LUBIE KOTOW !!

ukaszszulta
2017-07-29 08:03:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AsaBay
2015-06-30 01:13:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
kundla na bigos a babę do kamieniołomu na kilka lat...biedny kotek...a tak lobię koty, tylko długo się gotują...KOCIARZ JESTEM a kundle w kagańcu powinny być wyprowadzane a jak nie to właścicielom powinna straż miejska kroić mandaty, jak bez smyczy to do schroniska, jak narobi kopę to mandat, masz psa odpowiadasz, i tu "straszacy" miejscy powinni się wykazać a nie fotoradary stawiać

ukaszszulta
2017-07-29 08:04:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mouseonweed
2015-06-29 19:15:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Ja jakbym był tym kotem, to bym zaje*ał psa. A jakbym był psem to bym zaje*ał kota. A jakbym był właścicielem to bym udawał, że to nie mój pies. Jakby babka miała wąsy to by była dziadkiem". Nikogo nie obchodzi co byście zrobili, gdybyście tam byli, bo każdy sobie rysuje swoją historię, która się nie trzyma kupy z tym co na filmie.

szatanoslaw
2015-06-29 15:00:49
Ocena: 6(glosow:16)-+
Co za idioci biją psa i kopią - powinni ich bić i kopać. Pies od tego nie puści uścisku, a wystarczy dmuchnąć w ucho i puści od razu. Nie ma niebezpiecznych psów - są tylko głupi właściciele.

bingo73
2015-06-29 11:09:54
Ocena: 0(glosow:10)-+
Brawo dla ludzi za uwolnienie kota i wiocha dla tych ludzi za puszczenie kobiety dalej. Zamiast kota, którego dużo trudniej zaatakować (instynktownie czuje zagrożenie) mogło by być dziecko, które może nie być nawet świadome zagrożenia. Psy wyprowadza się w kagańcu, niezależnie od tego, czy jest łagodny czy nie.

ukaszszulta
2017-07-29 08:08:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

r0nn1n
2015-06-29 08:44:46
Ocena: 10(glosow:10)-+
Jedno jest pewne Ci co piszą, że zaje#ali by psa muszą koniecznie udać się do psychiatry lub też po prostu wyłączyć internet, wyjść na dwór i zaczerpnąć świeżego powietrza. Druga rzecz to taka, że w takim miejscu jak właśnie ulica pies powinien mieć obowiązkowo kaganiec bez względu na rase i pisze to jako właściciel psa. Padały tu również stwierdzenia, że to niebezpieczna rasa? każda rasa może być niebezpieczna zależy jak się ją wychowa, ja osobiście mam cocker spaniela który mało kto wie uchodzi za rasę jedna z najbardziej agresywnych (możecie sobie poczytać)

jabez
2015-06-29 07:40:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szkoda ze ciaoatego nie zagryzl

daniellos123
2015-06-29 01:44:04
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ludzie są debialmi !!! Jak niby pies na smyczy dał rade złapać kota ? Poza tym gdyby ktoś uderzył mojego psa, nawet gdyby miał w pysku kota to przywalił bym kolesiowi.

MeGustaw
2015-06-29 02:30:26
Ocena: 6(glosow:10)-+
Pozwolił być zabić kota? Bo co, bo liczy się dla Ciebie tylko twój pies?

bingo73
2015-06-29 11:07:47
Ocena: -2(glosow:6)-+
gdybym tam był, a psa wyprowadzałby facet, najpierw bym jemu przywalił tak, by nie wstał przez kilka godzin za jego głupotę - psa wyprowadza się w kagańcu i trzyma krótko. nie ma znaczenia, czy pies zaatakował kota czy np. dziecko.

zosia1960
2015-06-29 11:17:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
też nie pozwoliłabym żeby ktoś skopał mojego psa. Wątpię, że pies rasy pitbull dzięki temu rozluźnił by szczęki. Na tym filmie widać ze kotu nic się nie stało i że pazurami wbił się w psi pysk. Ludzie, gdyby pitbull złapał kota to by nie puścił (szczękościsk) i by nikt nie zdołał mu pomóc nawet skopaniem, zmiażdżyłby, rozerwał ale nie puścił. Dlatego psy powinny chodzić w kagańcu szczególnie takie psy. A filmem się tak nie podniecajcie, bo na szczęście nie taki był jego przebieg

zonkumariano
2015-06-29 01:00:32
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nick007
2017-07-12 12:37:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
A gdyby... Co Ty pierdzielisz. Gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem. Durne gadanie. Filmik jest o amstaffie ktory złapał kota wiec nie pierdziel co by było gdyby. Kazdego psa można wychować na psychopate.

zonkumariano
2015-06-29 00:58:14
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

r0nn1n
2015-06-29 08:33:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
Masz racje dlatego mam psa.

nick007
2017-07-12 12:42:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Doceniam samokrytykę. Rodzice powinni wyrzucić cię z domu!

skoben2
2015-06-29 00:19:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wystarczyło złapać go za nerki od razu by puścił

luxusbca
2015-06-28 23:14:31
Ocena: 7(glosow:7)-+
Kot nie paczał dobrze i dał sie złapać

soldier1987
2015-06-28 21:47:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cytrynka2504
2015-06-28 19:44:17
Ocena: 2(glosow:8)-+
I właśnie dlatego na spacery chodzę z gazem! CO to za właścicielka co nie panuje nad swoim psem!

ukaszszulta
2017-07-29 08:14:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Dr.Szaqalu
2015-06-28 16:14:28
Ocena: -6(glosow:8)-+
Nie nawidzę kundli tego jeb..ńca bym rozku..wił na miejscu co bym miał w zasięgu, najlepiej cegłę, razem z tą babą.

daniellos123
2015-06-29 01:47:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
Przy okazji ja bym cię rozwalił ! Zapewne jesteś straszną pi**ą.

r0nn1n
2015-06-29 08:35:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
@Dr.Szaqalu ten Pit Bull był akurat mały, ciekawe czy jakby stanęło przed Tobą takie 50 kilowe bydle czy też byś tak kozaczył?

mystycpizza
2018-02-13 14:14:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Danielos123 przeważnie mega piz.... są właściciele tych zrytych kundli . To takie przedłużenie małego waclawa podobnie jak jest z kierowcami BMW. Żaden normalny człowiek nie trzyma takich psów że zje..... psychika . I sobie nadal możecie szczekac pseudo obrońcy psów. Bo to ,że pies stanowi zagrożenie to wyłącznie wasza wina głupie czosnki.

ksiegowy30
2015-06-28 15:30:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
Głupia Ci**pa

Monia82a
2015-06-28 14:55:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Miodoslaw
2015-06-28 14:39:51
Ocena: -4(glosow:12)-+
Ta sytuacja nie powinna mieć miejsca! Pierwsze, co przyszło mi do głowy, to wyciągnąć scyzoryk.

ukaszszulta
2017-07-29 08:17:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Szqodnik
2015-06-28 13:12:21
Ocena: -12(glosow:28)-+
Sami sobie załóżcie kagańce na ryj i blokady na dłonie, żeby nie pieprzyć tu bzdur !

wodnik123J
2015-06-28 16:45:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Buraku!!!!!!!!!!!

dunaj79
2015-06-28 18:43:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ty sobie na prawą lub lewą rękę załóż to już nie powalisz przed kompem bo stawiam że kobiety nie miałeś i mieć nie będziesz szpetny ciu..u :)

maniek9022
2015-06-28 12:59:16
Ocena: -2(glosow:10)-+
haahaha dobrze tak temu zawszonemu gównu

krist6
2015-06-28 13:09:00
Ocena: 9(glosow:15)-+
Nieladnie tak mowic o swojej matce

Monia82a
2015-06-28 14:50:40
Ocena: -7(glosow:13)-+
A w ryja zawszony gnoju chcesz? Zaje*ałabym psa bez żadnego żalu!

xqz11
2015-06-28 15:07:20
Ocena: 2(glosow:8)-+
Monia naprawdę byś zajeb#ła swojego ojca bez żadnego żalu?

dunaj79
2015-06-28 18:45:30
Ocena: -4(glosow:4)-+
Monia przynajmniej wie kto jest jej ojcem a ty xqz11 nie wiesz z kim mamusia się stukała :)

r0nn1n
2015-06-29 08:37:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Monia tak zaje*ałabyś psa? spier*alałabyś gimbusiaro w podskokach.

maniek9022
2015-06-29 15:59:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
krist6 mowilem o twoim starym, nie udawaj ze nie wiesz o kogo chodzi. przeciez jestescie ze soba bardzoo blisko

wnorekkk
2015-06-28 12:39:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dla tych co mowia "rasa niebezpieczna" m.onet . pl /wiedza-swiat/nauka,qlmc0

manamanam
2015-06-28 12:33:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
Pies to pies. Kieruje się instynktem, nie myśli logicznie i nie można go za to winić. York też się może kota zaatakować, podobnie jak labrador, czy jamnik. Przeraża mnie tylko głupota ludzi myślących, że zwierze zawsze zachowa się tak, jak chcemy, aby się zachowało, nie pilnując go dostatecznie. Efektem mamy pogryzione dzieciaki, ludzi i zwierzęta.

Monia82a
2015-06-28 14:51:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
Po to są kagańce, żeby przeciwdziałać właścicielom debilom, którzy nad psem nie panują.

kaszu
2015-06-28 15:42:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
Manamanam- racja w 100 %. Mam psa średniej wielkości. W domu jest łagodny jak baranek, mimo tego wychodząc z nim na spacer zakładam mu obowiązkowo smycz i kaganiec,bo tak jak napisałeś pies to pies i nie przewidzisz jego zachowania. Jest milion bodźców które mogą go wku.wić,nie wiem, ktoś biegnący,na rolkach czy na rowerze. Mało tego przechodząc koło ludzi ściągam go na smyczy tak aby szedł mi koło nogi.

karambalee
2015-06-28 12:25:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
Tu pracuje jakiś moderator żeby tych agresywnych pojebów wypierdolić?

karambalee
2015-06-28 12:24:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wnorekkk
2015-06-28 12:23:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
"Rasy niebezpieczne" smiac sie chce... Trzeba umiec psa wychowac. Tak sie sklada ze mam Pit Bulla Red Nose i mądrzejszego psa w zyciu nie widzialem najlepszy pies dla dzieci! Ludzie poczytajcie sobie po co stworzyli ta rase. Nie do walk. Znawcy jak cholera... Powinien kazdy pies miec kaganiec w miejscu publicznym!

LuskaI23
2015-06-28 14:08:42
Ocena: -3(glosow:7)-+
Mam suczkę red nose więc się podpisuję :)

fekaliatorka
2015-07-03 20:41:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kuśka ty masz kundla. Tzw mieszańca.

dyzio3053
2015-06-28 12:07:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
Pies to pies może i nie miał kagańca ale nie musiałby gdyby ta idiotka ktora nazywa sie jego wlascicielka potrafila go utrzymac pozatym co to za wlascicielka ktora obcym ludzia swojego psiaka daje kopac po pysku ? to ja po pysku powinni skopac bo to nie psa wina

ken299
2015-06-28 11:21:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
ten kot i tak miał dużo szczęścia

mmcs
2015-06-28 09:57:37
Ocena: 7(glosow:15)-+
kazdy taki pies bez kaganca w miejscu publicznym , powinien byc automatycznie odstrzeliwany

MUTD
2015-06-28 11:14:56
Ocena: -6(glosow:14)-+
ty durniu powinieneś być automatycznie odstrzelony. Każdy pies powinien mieć kaganiec, nie ylko tzw "groźne rasy".

thyr
2015-06-28 13:40:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
kazdy kot srajacy na czyjes podworko powinien byc publicznie lamany kolem

Monia82a
2015-06-28 14:53:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ty powinieneś być łamany kołem debilu popieprzony!

abrus
2015-06-28 09:43:48
Ocena: -12(glosow:16)-+
dobry kot to martwy kot

krist6
2015-06-28 13:10:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
tak jak twoja matka

mike.el
2015-06-28 08:18:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mike.el
2015-06-28 08:12:16
Ocena: -1(glosow:17)-+
Jakoś nie widzę tu nic szczególnego. Niema złych ras psów, są jedynie podatne na agresje. A są niebezpieczne rasy ludzi?? albo ślimaków? Co to w ogóle za szajs?? Miałem kiedyś zwykłego burka, dziadek brał go na polowania. "pomagał" dobijać dziki, sarny itp. Do psów czy kotów w ogóle nie podchodziłem z nim, lecz do ludzi czy do dzieci nawet tych maleńkich był wspaniałym kompanem, ciągały tarmosiły go i nic... A co do tego filmu, to normalne. Pies i kot...co tu tłumaczyć?? a reakcja ludzi? Gdyby ktoś podszedł i kopnął mojego psa to bym mu wpierdzielił jego własną nogą....tyle w temaci

yaiba83
2015-06-28 09:26:13
Ocena: 13(glosow:17)-+
Chociaż kotów nie znoszę to mimo wszystko jakby twój pies pogryzł mojego kota to bym najpierw tobie strzelił w ryj a potem wypatroszył psa nad którym nie potrafisz zapanować. Jak się decydujesz na jakąkolwiek rasę to musisz coś o niej wiedzieć i odpowiednio do tego się stosować. Pitbul bez kagańca? A potem gadanie całe życie nikogo nie ugryzł, ja nie wiem jak to się stało... Typowe polskie buractwo.

waldi707
2015-06-28 01:09:00
Ocena: -2(glosow:10)-+
eeee tam jakby to byl burek z ulicy to by tego kota zjadl na oczach ludzi i nikt by nie pisnal ale ze to pitbull to trzeba film wstawic

menzoberranzan
2015-06-28 01:01:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
moderator ty cipo, idz lepiej krowy doic..

solAngelika
2015-06-28 00:42:30
Ocena: 6(glosow:6)-+
W takim przypadku NIE NALEŻY odciągać psa, ani nic mu wyrywać z pyska. Psa trzeba uderzyć w żebra. Ta rasa tak ma, jest zacięta i lubi rywalizować, w tym przypadku kot stał się zabawką, a człowiek trzymający kota rywalem. Tą rasę trzeba szczególnie uczyć komend. Baba na pewno nie byłą przewodnikiem tego psa, stawiam, że to pies syna/córki, więc tym bardziej pies powinien mieć kaganiec.

enter69
2015-06-28 00:16:53
Ocena: 9(glosow:17)-+
tego pitbulla to bym przywalił w łeb rurką i na dodatek dołożył właścicielce za to że nie miał kagańca.

mike.el
2015-06-28 08:04:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotr_bzyk
2015-06-28 00:10:48
Ocena: 5(glosow:11)-+
Nie istnieje cos takiego jak rasy niebezpieczne. Jest tylko nieodpowiednie wychowanie.

kawalrafala
2015-06-28 03:03:41
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mariusz669
2015-06-28 11:28:53
Ocena: 4(glosow:6)-+
Lwy, tygrysy itp. w cyrku też są "wychowane" Wypuścił byś to między ludzi? Zwierze to zwierze. Albo niech sobie żyją w środowisku naturalnym albo kula w łeb. Zamiast kotka mogło być małe dziecko. I żeby nie było. Sam mam trzy psy.

MUTD
2015-06-28 11:38:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
zgadzam sie w 100%

piotr_bzyk
2015-06-28 17:19:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polecam czytac ze zrozumieniem, nie mowilem o tym jakie szkody poniosl kot bo szczerze niewiele mnie to interesuje. Widac, ze masz 3 psy ale bardzo malo o nich wiesz. Amstaff, bulterier czy jamnik to rasy ktore sa wychowywane wsrod ludzi od setel lat i nijak nie mozna porownac ich do lwow i tygrysow. Atak na zwierze to nie jest atak na czlowieka, niektore rasy maja bardzo silny instynkt do ataku na inne zwierzeta NIE NA LUDZI. Dobrze wychowany amstaff czy jamnik wie, ze w stadzie zajmuje nizsze miejsce w hierarchi niz czlowiek i nigdy bez wyraznych przyczyn czlowieka nie zaatakuje.

mariusz669
2015-06-28 22:03:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Piotr wybacz ale mnie nie przekonasz. Odwalić może każdemu , człowiekowi nawet bardziej. Sąsiad miał jamnika. Ułożony piesek. Z papierami i medalami. Do dziś mam blizne na nodze jak mu nagle odwaliło i mnie zaatakował na ulicy. jeszcze raz powtarzam że zwierze to zwierze a szczególnie taka rasa jak już idzie między ludzi to obowiazkowo z kagańcem. Moje psy też ułożone. Ale nie daję gwarancji czy się na obcego nie rzucą.

Quitana
2015-06-29 00:06:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
I tak by Cię zeżarł ten "bezpieczny" pitbulek

piotr_bzyk
2015-06-29 17:13:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mieszkam w Skandynawii, nie widzialem jeszcze psa z kagancem ale polska to polska ok. Kazdemu moze odwalic zgadza sie ale nie mowmy, ze rasom niebezpiecznym odwala czesciej. Sa uznawane za niebezpieczne tylko z racji swojej ogromnej sily.

Tatchitowata
2015-06-28 00:02:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
I sobie po prostu szmata posz?a...Psa rozumiem bo taka natura,ale g?upia baba zamiast go nauczy? "Kot nie jest do gryzienia" albo chocia? kupienia mu kaga?ca to ola?a spraw? i nawet nie sprawdzi?a co z kotem.A co do opisu tego filmiku tam na grze to mam tylko do powiedzenia:gwno prawda.Pit Bulle nie maj? nic do bycia agresywnymi,to ludzie je tak wychowuj?.Je?li by si? chcia?o,to kiedy? do listy "ras niebezpiecznych" mo?na by doda? chichuachue,bo ta rasa uczestniczy?a w psich walkach i jest niesamowicie niebezpieczna.

menzoberranzan
2015-06-28 00:00:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

geniuszczura
2015-06-27 23:57:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
2015-06-28 03:05:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drazu
2015-06-27 23:48:30
Ocena: -7(glosow:11)-+
to był kot brudasa , więc nic się nie stało

linaxis
2015-06-27 23:19:53
Ocena: 7(glosow:11)-+
Takie samo prawo mam wyjść z kotem na smyczy jak i z myszą, to że czyjś kot zaatakuje moją mysz na smyczy nie znaczy że musi chodzić w kagańcu, ale zrozumcie że tutaj jest wina ewidentna właścicielki, jeżeli ma problemy z wychowaniem takich psów niech kupi sobie cziłałe czy jorka a nie pitbulla

sebololo
2015-06-27 23:41:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
Powiedz to swoje głupkowate porównanie z myszą dzieciom pogryzionym przez psa.

linaxis
2015-06-27 23:43:48
Ocena: -2(glosow:10)-+
Sam byłem pogryzionym przez psa i nic na to nie poradzisz, jeden pies podleci do ciebie się przytulić drugi po to aby cię upierdoić, więc tak samo jak z ludźmi jedni to zrozumieją drudzy jak ty nie.

linaxis
2015-06-27 23:46:35
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tak samo jak w Polsce idź nocą przez miasto i natrafisz na jednego który ci powie " szefunciu kochany masz dwa złote " a drugi walnie ci w ryj i powie " dawaj dwa złote "

zjomek17
2015-06-27 22:41:46
Ocena: -11(glosow:23)-+
I bardzo dobrze, jak kotek ?azi tam gdzie nie trzeba to tak jest! :) Popieram pieska i wsadzilbym ka?dego za kraty kto go uderzy?.

linaxis
2015-06-27 23:17:21
Ocena: 3(glosow:17)-+
Jak bym miał przy sobie broń strzelił bym psu w łeb w obronie kota i własnej, bo poczuł bym się zagrożony o własne zdrowie i życie.

BESIO
2015-06-28 02:09:39
Ocena: -3(glosow:9)-+
Bo jesteś tępym fiutem z patologii. Jeb się na ryj gnoju.

Buahahahah
2015-06-27 22:38:11
Ocena: 2(glosow:14)-+
Ja bym kopnął tego kundla pod pyskiem albo w brzuch tak by się zesrał!

thyr
2015-06-27 22:20:51
Ocena: -9(glosow:17)-+
wy wszyscy chyba u jackowskiego byliscie na naukach skoro komentujecie cos czego tutaj kamera nie uchwycila .Wielokrotnie bylem swiadkiem zdarzen kiedy to do mnie podlatywal jakis skurduplaly pseudo-pies lub jakies inne sierscisko typu ten czarny smierdziel kiedy kulturalnie szedlem z psem na smyczy .Czy to moja wina ze raz czy dwa moj amstaff zlapal za ryj jakiegos obesranca latajacego samopas ??Przemyslcie to sobie milosnicy zwierzat

LuskaI23
2015-06-27 23:35:34
Ocena: 7(glosow:13)-+
Doskonale Cię rozumiem. Zawsze chodze z psem na smyczy, mam pitbulla. Nigdy żadnego psa nie ugryzła jest akurat przyjacielska. Ale nic mnie tak nie wkurza jak chodzą sobie właściciele z szczurami yorkami i innymi puszczonymi luzem, podlatuje taki do mojej, ktoś se woła a pies w dupie i lezie do mojego. Staje biore krócej moją małą, bo to tylko pies i nie wiadomo jak zareaguje na obcego psa i stoję. A ta druga osoba stoi jak melepeta i woła pimpek pimpek a pimpek nic. Właściciele mały psów myślą że nic nie muszą a wina zawsze będzie "psa mordercy"

LuskaI23
2015-06-27 23:41:16
Ocena: 0(glosow:8)-+
A jakiś czas temu będąc w lesie i idąc z psem na smyczy mijałam starszą babkę która szła ze spuszczonym pudlopodobnym czymś dość sporych rozmiarów. I baba do mnie że ja nie powinnam z taką ŚWINIĄ po lesie chodzić bo inni nie mogą na spacer iść spokojnie. Jak tam można?

thyr
2015-06-27 23:51:27
Ocena: -4(glosow:6)-+
moj amstaf to tez suka .... byla bo po 12 latach padla .zloty pies nigdy nie ugryzla dziecka choc szarpaly ja dzieciaki , nigdy nie drasnela mnie i nikogo z zywieli .Raz rzucila sie na pijaka ktory chcial ja poglaskac ( cudem jakims sciagnalem ja do ziemi bo by mu gardlo przegryzla)i raz na debila od gazociagow co do pokoju chcial wlazic mimo braku zaproszenia .

LuskaI23
2015-06-28 00:13:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
Moja tez tylko jak do domu ktoś obcy wchodzi. Z dzieckiem mieszkała dwa lata, to spała jak ten jeździł po niej samochodami. Ogólnie bojaźliwa jest, wystarczy głośniej kichnąć i ucieka z pokoju. Pierwszy raz mam psa tej rasy i jestem zakochana. Tak oddanego psa jak ona nie miałam.

grisia
2015-06-28 21:34:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zgadzam sie z Wami. Ile to ja razy szlam z psem na smyczy na spacer i widzialam jakies dewotki albo pedokolesi, ktorzy widzac wiekszego psa na drodze prawie wsadzili te pimpki sobie na glowe, zeby je ochronic (przed czym, to ja nie wiem, moze to ja ;) Moja mala jest lagodna, wrecz przeslodka i kochana, i nigdy nie byla agresywna, dla nas, tym bardziej dla obcych.. choc jest nieufna, zrazila sie po tym, jak male psopodobne chomiki oszczekiwaly ja i podskakiwaly. Nie ukrywajmy, psy jak ludzie, tez maja swoj charakter, ale odpowiednio wypracowany przez madrego wlasciciela bedzie dobry :)

de_vall
2015-06-27 22:05:41
Ocena: 3(glosow:9)-+
typowe bydlackie zachowanie właściciela gównozjada - spier$alać nie oglądając się za siebie - tak samo jest z govnami pod blokiem gównozjad wali kloca a właściciel patrzy się w kosmos szukając supernowej po czym dale dyla

xDeOx
2015-06-27 21:42:04
Ocena: 4(glosow:8)-+
spoko, jakby mojego jakiegoś zwierzaka takie coś dorwało to pieska bym na miejscu zatłukł czymkolwiek co by było pod ręką :3

Slytytus
2015-06-27 21:34:22
Ocena: 0(glosow:16)-+
A czemu kotek nie był na smyczy, jak już zaczęła się debata na temat zabezpieczeń. Nie ma początku filmiku i nie wiadomo kto zaczął tak a propos...

Agrippa
2015-06-27 21:38:21
Ocena: 4(glosow:8)-+
Czy to kot był agresywny? On się na psa rzucił?

Slytytus
2015-06-27 21:48:45
Ocena: -2(glosow:14)-+
Nie wiadomo, bo nie ma początku filmu. Fakt jest tylko jeden: brak smyczy u kota !!! A to, że wygrywa silniejszy, to prawo natury. Z naturą chcesz się kłócić?

linaxis
2015-06-27 23:21:50
Ocena: 5(glosow:7)-+
tak kur...a jeszcze może wina kota bo był bez kagańca

diamentowamaska
2015-06-27 21:16:38
Ocena: 3(glosow:11)-+
Wystarczyłoby zdjąć but i przywalić psu podeszwą w nos.....lub palcami mocno nacisnąć na oczy, i po kłopocie, jednak najlepiej byłoby przed spacerem założyć psu kaganiec

malami2121
2015-06-27 21:13:35
Ocena: -3(glosow:7)-+
rasa niebezpieczna kazda rasa moze byc niebezpieczna nawet ratlerka mozna wychowac na morderce a to tylko i wylacznie kwestia ulozenia psa...

DarkShenron
2015-06-27 21:06:27
Ocena: -5(glosow:13)-+
Jak czytam te komentarze: Rozszarpać psa, podziurawić itd to aż się zastanawiam jacy jesteście umysłowo cofnięci : nie ma początku filmu nie wiadomo jak to się zaczęło tylko już końcówka, jest filmik jak to nie raz koty same z siebie atakują psy bo ten je chce powąchać lub przechodził obok, ale nie trzeba zjechać standardowa postawa kociarza i Polaka który osądza zanim się wszystkiego nie dowie. Do tych co piszą o zabiciu itd psa chciał bym aby kiedyś to wasz zwierzak się bronił lub zaatakował kogoś ciekawe czy wtedy też byście byli tacy wyszczekani ? I to chyba Amstaf -_-

DarkShenron
2015-06-27 21:14:31
Ocena: -3(glosow:11)-+
PS obejrzałem filmik 3 razy kurde zobaczcie, że ten PIes nie trzyma tego kota - to kot się przykleił pazurami, a Pies się bronił w 6s widać jak kot jest z daleka od Psa a Pies stoi w miejscu (tzn baba chce go utrzymać)i kot znowu go łapie pazurami, ale co tam są tu więksi znawcy i tak naprawdę to raczej kot powinien dostać wpier... za zaatakowanie, a nie Pies za obronę. Taka już Natura Wasza, że nie zwróci nikt uwagi, nie wie wszystkiego, a najwięcej gada

de_vall
2015-06-27 22:08:01
Ocena: 1(glosow:7)-+
tak tak - widziałem to - rzucił się na niego - wczepiła się bestyja okrutna pazurami !!! biedny gównozjad i jego właściciela pewnie zoofilka przezywająca wieczorami traumę w samotności

kontroler
2015-06-27 20:59:29
Ocena: -2(glosow:12)-+
Jestem właścicielką takiej czarnej kotki i strasznie nerwowo obejrzałam ten filmik. U nas pewnie nikt by nie zareagował.

piyrwqe
2015-06-27 22:27:17
Ocena: -4(glosow:6)-+
Eee tam. U NAS wszyscy zapewne rzuciliby się pogryźć psa. Ciekawe skąd u Ciebie taka pewność w ocenianiu ludzi.

karambalee
2015-06-28 12:20:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak to nikt by u nas nie zareagował? Nie czytałaś komentarzy? Od razu by się rzucili i zabili psa gołymi rękami.

maddub
2015-06-27 20:44:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja bym się nie patyczkował z bydlęciem. Gdybym nie miał nic ostrego pod ręką to bym nawet długopisem za*ebał to przerośnięte coś (jakieś słabe miejsca jak oczodół na pewno ma). Za wszystko byłaby odpowiedzialna głupia właścicielka.

copkopiasty
2015-06-27 20:32:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Powinni to bydle wypatroszyć na oczach tej baby...

Zygantus
2015-06-27 20:23:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wiem, czy wiecie, ale w takim przypadku należy mocno chwycić psa i dmuchnąć mu w ucho, wtedy rozewrze szczęki. Mój foksterier kiedyś niespodziewanie capnął kotka, który przez siatkę wlazł mi do ogrodu i za nic świecie nie chciał go puścić. Kotek się darł wniebogłosy i dopiero dmuchnięcie psu w ucho spowodowało, że go wypuścił. Niestety kotek potem jednak zdechł :-(

pibi80
2015-06-27 21:01:13
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jest delikatna róznica między foksterierem a pitbullem. Pomysł dmuchania mu w ucho jest o tyle słaby, że chwilę po tym jak rozewrze szczęki będziesz miał twarz parę centymetrów od jego zębów.

toudy666
2015-06-27 22:53:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ekhm "delikatna" to delikatnie powiedziane

miodzjo
2015-06-27 20:18:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tyle ludzi i nikt nie miał nic ciężkiego żeby psa ogłuszyć walnięciem w łeb?

kawalrafala
2015-06-28 03:14:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

max996
2015-06-27 20:17:47
Ocena: 0(glosow:6)-+
To nie kwestia rasy psa ale jego wychowania psa trzeba tak wytresować żeby był posłuszny a tu jak widać tego zabrakło

ck82
2015-06-27 21:39:44
Ocena: 4(glosow:4)-+
Przeważnie tak właśnie gadają idioci tacy jak Ty. Jak to nie jest kwestia rasy psa!? Może to i teoretycznie prawda, ale faktem jest to, że do takiego psa to trzeba specjalisty z wieloletnim doświadczeniem. A takie psy przeważnie kupują tacy debile jak Ty! I nie potrafili by wychować nawet chomika. Jak widzisz takiego psa na spacerze z właścicielem to licz się z tym że właściciel na 90% jest idiotą. Przepraszam pozostałe 10 %.

LuskaI23
2015-06-27 22:18:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
Frustracja jakaś? Bo normalnie ludzie tak nie obrażają innych.

toudy666
2015-06-27 22:52:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
Cóż właśnie po to są tzw. "zezwolenia", żeby byle jaki "prawilny gimnazjalista" nie zakupił sobie amstaffa, tosa inu czy kaukaza "bo kcem". Są psy które trzeba potrafić "ułożyć" ale niestety to jest jak z prawem jazdy, są ludzie którzy nie odróżniają prawej strony od lewej i nijak się do jazdy nie nadają (ale egzamin czasem zdają) i potem jest problem. Z zezwoleniami też jest pewien problem, jeśli pies nie jest rodowodowy to traktuje się go jako kundla, i w taki właśnie sposób ludzie nie nadający się do posiadania chomika kupują np. Pitbulla

ck82
2015-06-27 23:18:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
LuskaI23 - Bez frustracji! Pewne sprawy trzeba nazywać po imieniu i zwracać na nie uwagę. Masz pitbula - OK - Może należysz do tych 10 %. :) A jak nie to może Ciebie trzeba prawidłowo wychować i dać ci klapsa :)

LuskaI23
2015-06-28 01:11:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
Z tego co wiem, to w Polsce nie ma takiej rasy jak pit bull, nie jest uznana przez związek kynologiczny. Nie ma tez żadnego problemu z kupnem takie psa "bo kcem" Ja takiego nie mam, nie raz miałam do czynienia z policją czy strażą miejską i nigdy nie chcieli czegoś takiego. A czasem mi się zdarza, że siedzę na ławce z psem i podchodzą sprawdzić jak im się nudzi. Moja pit bulla nigdy nikogo nie ugryzła, jak była mała to raz z amstaffem się złapała ale krzyknęłam i odeszła. A jak mieliśmy kota, to uciekała przed nim bo raz wbił jej pazura w nos.

LuskaI23
2015-06-28 01:14:42
Ocena: -5(glosow:5)-+
Ale wiem że to tylko pies i nigdy nie puszczam jej w miejscu publicznym, tylko spotykam się ze znajomymi których psy znamy i wiemy jakie mają zachowania. Idziemy sobie w głab lasu i tam się bawią. Zawsze gdy widzę obcego biore ją na smycz, na szczęście jest posłuszna i nie muszę powtarzać. Ale mieliśmy na osiedlu kolesia który miał amstaffa i go pakował czymś, pies był ogromny i facet chodził z nim bez smyczy. Pies zagryzł 3 inne i też nie puszczał jak złapał. Raz przypalali go papierosami i polewali wodą a on nic. Został zabrany i uśpiony. Szkoda że przez właściciela idiotę ucierpiał pies.

toudy666
2015-06-28 09:49:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
No właśnie do tego zmierzam że tak naprawdę nie ma problemu z kupnem psa jakiegokolwiek chcesz (a powinien być co do niektórych ras chociażby) bo wystarczy że odkupisz od prywatnej osoby nie posiadającej hodowli i twój pupil traktowany jest jako kundel. Sam mam w domu kundla który "przypomina" doga niemieckiego. A co do Policji i Straży Miejskiej to jest tu podobnie jak z kagańcem, mowa o zezwoleniu zacznie się wtedy gdy pies już kogoś skrzywdzi (ewentualnie poszczujesz panów mundurowych swoim pupilem)

toudy666
2015-06-28 09:51:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
A co do gości faszerujących psy sterydami to dla mnie jest to zwykła patologia umysłowa. Gościu zapewne wkręcił sobie jakieś historie o walkach psów czy inne bzdury, takich ludzi jest niestety na pęczki. Szkoda jedynie zwierzaków.

grisia
2015-06-27 20:09:14
Ocena: 6(glosow:6)-+
Nie powinna miec takiego psa, skoro nie potrafi go odpowiednio wyszkolic, trzymac w ryzach lub zalozyc kaganiec. Powinna za to przeprosic wlasciciela kota i zaproponowac ewentualne koszty leczenia. Szkoda kota. I szkoda psa, ze ma durna wlascicielke.

Sebo30
2015-06-27 19:51:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
przecie kaganiec jest obowiązkowy nie zależnie od rasy tak mi sie wydaje

LuskaI23
2015-06-27 20:26:13
Ocena: -4(glosow:4)-+
Według prawa pies nie ma obowiązku nosić kagańca jeśli jest na smyczy.

linaxis
2015-06-27 22:17:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Według prawa jak luśka wspomniała, nie jest jeszcze sprecyzowane w jakich okolicznościach pies ma nosić kaganiec a w jakich smycz, tak samo można wyprowadzać psa bez smyczy jak i bez kagańca nie jest to wobec prawa obowiązkiem. Takowa ustawa jest podpięta w kodeksie praw zwierząt " - ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt - ustawa z dnia 20 maja 1971 r. Kodeks wykroczeń "

toudy666
2015-06-27 22:55:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
W praktyce to wygląda tak że o kagańcu i smyczy mowa jest wtedy gdy już dojdzie do nieszczęścia

kaszu
2015-06-27 19:46:14
Ocena: 6(glosow:8)-+
W mojej miejscowości pełno jest tych psów i łażą bez kagańców. Dlatego od jakiegoś czasu noszę przy sobie nóż z obawy przed atakiem. Jak by mnie lub kogoś z mojej rodziny zaatakował, podziurawił bym sierściucha i nawet by mi oko nie pykło. Idzie taki małolat (waga 50 kg) z takim psem i cwaniak,że mu nikt nie podskoczy,nie mając bladego pojęcia jak psa wychować.

LuskaI23
2015-06-27 19:45:48
Ocena: 1(glosow:9)-+
Pies był na smyczy a kot nie. Poza tym rasa nie ma tu nic do rzeczy, każdy pies może rzucić się na kota czy inne zwierze, wszystko zależy od właściciela. Są tysiące pittbulli które mieszkają z kotami, królikami i innymi zwierzętami i opiekują się nimi a i na obce nie zwracają uwagi, i są tysiące np labradorów, które rozszarpały by kota w sekunde. Więc opis jest z dupy wzięty. Choć fakt że pies ma wysrane na właścicielkę a ona nad nim nie panuje. Sama mam pittbula i niczego nie ruszy, a jak się złapie z psem to wystarczy że raz krzyknę. Psa trzeba umieć ułożyć.

sebololo
2015-06-27 23:43:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Psia morda ma być w kagańcu i nie ma dyskusji. Jeśli kiedyś zamiast psa będziesz miała swoje dzieci to może zrozumiesz.

arstkn3
2015-06-27 19:33:00
Ocena: -5(glosow:13)-+
Drobna korekta- nie pit bull tylko staffik Acha i ta rasa NIE JEST W WYKAZIE RAS NIEBEZPIECZNYCH ( Stafford shire bull terier) mam tego pieska w domu i moje 5 letnie córki nie wyobrażają sobie życia bez niego!!! Zanim wszyscy mędrcy zaczną się wypowiadać polecane lekturę NT tych psów...a przynajmniej wiki...cudowna rasa bardzo pogodna z przyjacielskim nastawieniem...

kuba17061986
2015-06-27 19:31:07
Ocena: -6(glosow:10)-+
po pierwsze primo wychodząc z futrzakiem na spacer należy trzymać go na smyczy pies typu bull miał smycz kot nie u obydwu zwierzaków brak kagańca. Po drugie nie można mówić o przepisach dotyczących ras niebezpiecznych ponieważ dotyczy to psów rodowodowych i na pierwszy rzut oka widać ze ten pies rodowodu nie ma. Po trzecie poco rozczulać się nad pchlarzem, jak zaczął to mógł dokończyć

Guru6969
2015-06-27 19:25:41
Ocena: -7(glosow:11)-+
Cały problem nie w psie ale w tym że kot nie był na smyczy. Dlatego dał się potarmosić a może i sam zaczepił psiaka...

beneksolej
2015-06-27 20:53:49
Ocena: 3(glosow:5)-+
zeby ciebie buraku tak potarmosilo

pawellt
2015-07-12 12:09:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Guru, potarmosił to cie ojciec w kołysce. Stąd z każdego twojego komentarza bije taka głupota i kompleksy

OlaU
2015-07-13 21:55:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Guru. Dorośnij. Znawco kobiet i zwierząt.

Antycyponek
2015-06-27 18:58:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

linaxis
2015-06-27 18:46:17
Ocena: 4(glosow:6)-+
jak by go kopnęli w jaja zaraz by puścił kota

chlebzsmalcem
2015-06-27 18:31:35
Ocena: 14(glosow:18)-+
jedyne co mnie intryguje to , to ze ta kobiecina s...rdala z predkoscia swiatla z miejsca zdarzenia , a dala bym glowe ze chwilke wczesnien powiedziala by Ci ze nie gryzie on jest taki dobry piesek nie trzeba kaganca , w domu nikogo nie ugryzl przeciez

chlebzsmalcem
2015-06-27 19:00:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
h.j z tym ze kot ma polamane zebra

omegadoom
2015-06-27 18:21:41
Ocena: 6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slytytus
2015-06-27 21:46:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wytłumacz się za co pies ma być uśpiony i za co kobieta ma dostać karę lub zawiasy? Bo na razie pie...sz jak potłuczony... Bak początku filmu i nie wiadomo jak to się zaczęło. Kot jest bez smyczy i to on mógł podbiec do psa i go sprowokować lub zadrapać i dostał to o co prosił. Nie ma początku, to nie osądzaj. Na chwilę obecną właściciel kota ma karę, a ten co kopnął psa w pysk może mieć zawiasy za znęcanie. Spowodował psu i kotu bul tym kopniakiem, bo jeszcze bardziej zacisnął szczękę. Jeśli chodzi o rasy niebezpieczne, to osobna sprawa - miejscowe przepisy.

kaban85
2015-06-27 18:14:35
Ocena: 6(glosow:6)-+
w takich sytuacjach kopie się psa w jajka zawsze działa

robsen
2015-06-27 19:52:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
a sukę w co?

ZeuS112
2015-06-27 20:57:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
raczej poddusza, żeby w końcu otworzył pysk. Ewentualnie próba wywrócenia, tak by stracił równowagę, ale przy takim bullu co ma nisko środek ciężkości raczej trudne to do zrobienia.

thor102
2015-06-15 21:34:14
Ocena: 12(glosow:12)-+
kota złapał dziecko też by mógł 500zł kary natychmiast za to że taki pies bez kagańca

chlewnia666
2015-06-15 19:10:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
następne będzie dziecko sąsiada

admin1944
2015-06-15 18:58:58
Ocena: 12(glosow:20)-+
TAKIE PSY POWINNI USYPIAC RAZEM Z WLASCICIELAMI SKORO KRETYNI NIE POTRAFIA NAD NIMI ZAPANOWAC !!

borixon202
2015-06-15 16:59:23
Ocena: 3(glosow:9)-+
Pies potrzebuje przywódcy a nie popierdółki, niektórzy nie powinni mieć w ogóle zwierząt, mój znajomy ma podobnego psa, sam go wychował pokazując kto jest szefem i nigdy sam z własnej inicjatywy nikogo nie zaatakował, psa trzeba umieć wychować tak samo jak dziecko, pokazywać co wolno a co nie, bo inaczej wyrasta potem nie wiadomo co, więc to nawet nie wina rasy tylko człowieka że nie umie "obsługiwać" się takim psem.

de_vall
2015-06-27 22:14:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
ta pani pewnie lubi być dominowana przez tego pieska - szmyra ja pewnie gdzie popadnie jak prawdziwą sukę

toudy666
2015-06-27 22:58:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z tą dominacją to też nie przesadzaj. Sporo było przypadków gdzie psy z powodu agresji zwyczajnie atakowały swoich właścicieli

remzs
2015-06-15 14:55:15
Ocena: 9(glosow:15)-+
Ciekaw jestem czy jesli to by była reka lub noga człowieka w pysku tego nadającego sie do uśpienia zwierza ta Pani też by sobie odeszła spokojnie mając w dupie to ze jej pies jest pobudzony i w kazdej chwili moze mu znowu palma do łba trzelić. Nie pozdrawiam

Leesid
2015-06-15 13:33:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Patologia....

omen100
2015-06-15 13:17:16
Ocena: 52(glosow:110)-+
Podoba mi się reakcja ludzi,brawo, a Babsko powinno wyprowadzać psa w kagańcu skoro nie potrafi nad nim zapanować.

impressa88
2015-06-15 13:11:44
Ocena: 10(glosow:16)-+
czy oni nie maja pojęcia do czego służy kaganiec? łza się kreci wokół oka jak to oglądam. Nie przepadam za kotami ale tego mi było zwyczajnie szkoda. Co lepsze nawet turasy i araby na pomoc pobiegli.

vacarius
2015-06-15 13:07:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
Hahaha. Właścicielka zapomniała o tym ze pies jest mięsożerny.

Podlasiak1977
2015-06-15 20:25:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
gdyby ciebie gryzl taki pies ludzie na ulicy nie ratowaliby cie tylko dopingowali psa

hunzwig
2015-06-15 12:43:38
Ocena: -16(glosow:18)-+
co za psychol to publikuje!? straszne

Suzzi86
2015-06-15 12:19:21
Ocena: 10(glosow:14)-+
widać, że kobieta nie panuje nad swoim psem :(

spacz
2015-06-15 12:19:19
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bolesna prawda
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Brawo dla tego ptaka

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0