lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Krótko, konkretnie i bez dyskusji. Kiedy wreszcie u nas?
główna
Dodano: 29.06.2015, 10:15:09   przez: owcazogorkowca
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 296  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(163)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rozpruwacz78
2015-06-29 10:55:33
Ocena: 35(glosow:57)-+
I paintballem po dupsku, dla ich przyjemności.

zitto1
2017-11-07 18:26:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jesteś pewny że chcesz takiego drugiego Erdogana za przywódcę kraju? Tylko kompletny idiota przyklaskuje takim metodom i oby Twój własny syn był gejem

zitto1
2017-11-07 18:24:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jesteś pewny że chcesz takiego drugiego Erdogana za przywódcę kraju? Tylko kompletny idiota przyklaskuje takim metodom i oby Twój własny syn był gejem

Daroeu
2015-07-02 01:19:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Super

AnYa1989
2015-07-01 20:43:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

norin86
2015-07-01 17:32:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
KISZŁO BORUTA / CS - CWELE / PROD. KIECA sprawdzcie na youtubie bo moderator blokuje.

Mundzio84
2015-07-01 17:08:56
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ruscy też świetnie sobie z nimi radzą.Miły kontrast na tle tej kolejnej zj*banej mody na portalach społecznościowych, gdzie to wszystkie modne lemingi wstawiają sobie fotki w tęczowych barwach.

bajubaju
2015-07-02 04:12:12
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ty, Mundek, jak ci nie pasuje to spakuj sandały i skarpety i proś o azyl polityczny w Rosji.

Mundzio84
2015-07-02 16:25:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Myślę, że lepiej zaprowadzić porządek w swoim własnym kraju.

bajubaju
2015-07-03 04:06:22
Ocena: -6(glosow:10)-+
Mundziu! Myślisz i to jest właśnie problem. Ja twojego porządku nie chcę.

jark0
2018-01-01 14:38:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
@bajubaju, to się pakuj i wyjedź tam, gdzie będzie Ci dobrze.

Cezarion
2015-07-01 02:44:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
To spier.dalaj do meczetu wąchać sandały. Albo jedz do Tunezji to ci leb upi...olą. Imbecylu.

adamc1978r
2015-07-01 00:12:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

menzoberranzan
2015-06-30 22:13:28
Ocena: -1(glosow:9)-+
najpierw po poganach tureckich jedziecie a potem sie na nich wzorujecie? dales przyklad kompletnej glupoty, ale skad glupek moze wiedziec, ze jest glupi... i ci wszyscy pluserzy, twoj level...

owcazogorkowca
2015-06-30 22:41:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
W czasach, kiedy żadne z państw nie sprzeciwiło się uciskowi Polski przez wrogich sąsiadów, jedynymi naszymi przyjaciółmi byli Turcy. Darzymy Turków przyjaźnią jako ten naród, który nie ugiął się przed naszymi wrogami i nie zaakceptował rozbiorów Polski.- ADAM MICKIEWICZ

owcazogorkowca
2015-06-30 22:55:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
O czym ty dziecko bredzisz? Jakich poganach? Jakie "jedziecie"? Co to za bełkot? Kolejny zacofany lewaczek z wiedzą na poziomie 7 latka... Znasz historię Turcji i stosunków dyplomatycznych z Polską? Skoro nie, to po co te farmazony?

homo_sapiens
2015-07-01 01:27:14
Ocena: -3(glosow:3)-+
@owca - twoja naiwna, romantyczna wizja świata i stosunków międzynarodowych jest doprawdy urocza. Państwa czy narody nie mają przyjaciół tylko co najwyżej tymczasowych sojuszników. Austro-Węgry i Rosja były przez wieki wrogami Imperium Ottomańskiego i naturalne jest, że Turcy byli nam przychylni po zaborach. Tylko, że nie z przyjaźni czy dobroci serca, a dlatego, że osłabienie pozycji wrogów było w ich interesie. Wiele razy próbowali nas najechać i robiliby to dalej, gdyby zaborcy Polski ich nie ubiegli.

owcazogorkowca
2015-07-01 11:03:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tylko powiedz mi po co tłumaczysz mi oczywiste oczywistości i gdzie wyczytałeś coś o przyjaciołach w literalnym tego słowa znaczeniu? Zauważyłeś może podpis ADAM MICKIEWICZ czy nawet tego twój tępawy umysł nie jest w stanie dostrzec? Byłeś w Turcji? Rozmawiałeś kiedyś z nimi na ulicy? Ja tam mieszkałem przez 2 miesiące i troszeczkę więcej na temat ich stosunku do Polaków moge powiedzieć. Jak kiedyś wyjrzysz z dziupli będziemy mieli o czym rozmawiać a póki co pozostaje ci Wikipedia i lewacka ciemnota:]

homo_sapiens
2015-07-01 13:33:52
Ocena: -3(glosow:3)-+
@owca - Cytaty umieszcza się w cudzysłowie krynico mądrości. Jeśli w zdaniu "jedynymi naszymi przyjaciółmi byli Turcy" wcale nie chodzi o przyjaciół "w literalnym tego słowa znaczeniu", to wyjaśnij panie profesorze, co autor miał na myśli (tego, że odgadywanie, co autor miał na myśli jest niedorzecznością, uczyła mnie świetna polonistka, ale co tam, ktoś tak mądry jak ty na pewno wie lepiej). Z litości udam, że nie zauważyłem tego "argumentu" o dwóch miesiącach spędzonych w Turcji...

owcazogorkowca
2015-07-03 13:20:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pajacu nie ośmieszaj się już bardziej niż musisz:)) Nigdzie nie napisałem w SWOJEJ wypowiedzi o przyjaciołach tylko podałem cytat z tekstu Mickiewicza. Nie zauważyłeś, bo ci ciśnienie prostaczku skoczyło i teraz próbujesz się wymigać. W polityce, a zwłaszcza w polityce międzynarodowej nie istnieje żadna przyjaźń, a co najwyżej wspólny interes i to jest właśnie oczywista oczywistość. Natomiast stosunek dwóch NARODÓW może być jak najbardziej przyjacielski jak na przykład POLSKA-WĘGRY. Z kolei Turcy od wielu wieków są przychylnie nastawieni do Polaków. Pajacuj dalej. Mi sie to podoba:)

jark0
2018-01-01 14:43:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
@homo_sapiens, pomimo tego co napisałeś pewnie popierasz działania naszych "przyjaciół" w KE, którzy wdrożyli procedurę "prawożądności" przeciwko Polsce. Hipokryzja w czystej postaci.

Schwab
2015-06-30 21:13:24
Ocena: 4(glosow:4)-+
Do Turcji mam jednak szacunek. To byl nasz historyczny honorowy wrog i zawsze mieli do nas szacunek. Pamietajcie, ze tylko Turcy i Watykan przyslal jakiekolwiek wsparcie w 1920. Nie pozwalają sobie na szczanie na własne zasady tak jak to robi Europa i naśladują bezmyślnie polaczki.

owcazogorkowca
2015-06-30 22:36:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Otóż to, niestety lewacki ciemnogród, niedouczonych ćpunów, matołów bez szkół i socjalistycznych troglodytów nie zna historii ani faktów współczesnego świata. Przypomnę że Turcja jako jedyne Europejskie państwo (oraz Szwajcaria) NIGDY NIE UZNAŁO rozbiorów Polski. To Turcja przygarnęła powstańców po upadku powstania styczniowego i nawet specjalnie dla nich oddała wioskę Adampol, w której się mogli osiedlić...

jark0
2018-01-01 14:45:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Schwab, nie wrzucaj wszystkich do jednego gara, ślepo za unią idą zindoktrynowani kodomici i obywatele ub.

smiechen
2015-06-30 17:59:07
Ocena: -1(glosow:5)-+
niby brudasy, ale mają jaja

dibo2
2015-06-30 17:31:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
A w Polsce się boja i jeszcze im tęczę postawili co za dno

jark0
2018-01-01 14:46:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Warto pamiętać, kto na nasz koszt postawił tą tęczę.

Sebo30
2015-06-30 16:45:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
chcę taką zabawkę na urodziny z pełnymi bakami

owcazogorkowca
2015-06-30 13:09:46
Ocena: 0(glosow:12)-+
Wszystkim lewackim prostaczkom o inteligencji ameby za to z polipami odbytnicy i śladami szycia tejże, polecam słownik PWN: ZBOCZENIE - «zaspokajanie popędu płciowego w sposób odbiegający od normy». Dziękuję, pozamiatane.

lemingjager
2015-06-30 13:13:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grigore
2015-06-30 14:07:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
Czyli jak facet popycha panienke w dupe to jest zboczony i do gazu z nim?

owcazogorkowca
2015-06-30 19:21:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Chyba kolego grigore masz problem ze zrozumieniem zdań prostych. Jeśli nawet definicja PWN jest dla ciebie zbyt trudna to co ja mogę? U lewaków myślenie nigdy nie było zbyt mocną stroną, dlatego jesteście tacy nieudolni i bezradni wobec nauki, moralności, etyki, zasad, wychowania, tradycji... i długo tak można wymieniać. Pozostaje wam tylko żałosny skowyt i ładowanie się w kakao z Leninem na ustach:))

grigore
2015-06-30 19:27:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
Normalny stosutek to penis-pochwa. Penis-odbyt to nienormalny czyli wg twojej definicji to zboczenie, a co za roznica do kogo odbyt nalezy. Juz pomijajac ze seks analny jest domena par hetero a nie homo :)

grigore
2015-06-30 19:29:11
Ocena: 3(glosow:7)-+
I to samo sie tyczy seksu oralnego. Wychodzi na to ze wszyscy i homo i hetero jestesmy zboczencami. Swiat jest piekny :) A ty baran siedz na internetach i rozpaczaj jak kazdy internetowy kozaczek jakie to nieszczescia sie dookola ciebie dzieja bo myslisz ze homoseksualizm odkryles.

owcazogorkowca
2015-06-30 19:55:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Twa ynteligencja doprawdy poraża:) Tylko vacarius potrafi wznieść się na wyżyny tak kompletnego bełkotu, braku logiki i ubóstwa umysłowego. W sumie to ci nawet gratuluję. Na szczęście myślenie nie jest obowiązkowe i jeszcze głupoty nie opodatkowano. Na początek proponuję obejrzeć jakiś wykład seksuologa Lwa-Starowicza, niewątpliwie autorytetu w tej dziedzinie, a potem czytaj do skutku powyższą definicję PWN aż połączysz te proste wyrazy w zdanie i uda ci się je logicznie rozszyfrować. Powodzenia biedny lewaczku.

homo_sapiens
2015-07-01 01:09:01
Ocena: -2(glosow:4)-+
@owca - Chcesz wypowiedź Lwa-Starowicza z wywiadu z 2013 roku? To proszę: "Prof. Zbigniew Lew-Starowicz: - Homoseksualność nie jest zaburzeniem ani chorobą. Osoby z orientacją homoseksualną nie powinny być w związku z tym kierowane na leczenie. Jednak wtedy były leczone. Stosowano metody awersyjne z wykorzystaniem elektrostymulacji. W niektórych krajach używano nawet elektrowstrząsów, jak - nieco przerysowując - w ”Locie nad kukułczym gniazdem”.

homo_sapiens
2015-07-01 01:14:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
@owca - Nie wiem, jakie wykłady z nim oglądałeś, może takie z lat '60 lub '70, kiedy sam leczył homoseksualistów elektrowstrząsami (co przyznał, było błędem). Wspaniale zaprezentowałeś się jako niezwykle inteligentny, pełen wiedzy i logicznie myślący człowiek, tylko że gdybyś był rzeczywiście takim człowiekiem, to przedstawiłbyś jakieś ARGUMENTY a nie tylko i wyłącznie rozpisywał się nad wielkością swojego intelektu i małością intelektu innych.

Cosmicleaf
2015-07-01 12:19:36
Ocena: -4(glosow:4)-+
Że się wetnę i zapytam homopajaca. Zatem według ciebie 2% to większość i jeśli cokolwiek w naturze występuje w proporcjach 2% staje się normą tak? :D Pan Lew_Starowicz zmienia poglądy jak rękawiczki w zależności od tego kto aktualnie go finansuje. Także Owca też durny przykład podałeś!

bajubaju
2015-07-02 04:15:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przeczytaj to swojemu katechecie jak już połkniesz.

bajubaju
2015-07-02 04:18:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
@comicleaf. Starowicz jest naukowcem. Naukowcy zmieniają zdanie w oparciu o badania i myślenie, to coś co w twoim łbie się nie może pomieścić z przyczyn oczywistych.

TylerDurden
2015-07-02 13:16:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zboczenie to zbyt ogólne słowo, jednak fakt faktem iż każdy z nas jest w jakimś stopniu fetyszystą. Fetysz to osiąganie podniecenia nie związanego z narządami płciowymi, czyli - fascynacja piersiami, seks hiszpański - fetysz. Seks analny, oralny - też. Footjob, seksowne ubrania - też. Inna sprawa że istnieją fetysze normalne i nienormalne. Ale to długi temat.

Gruber
2015-06-30 12:52:33
Ocena: -5(glosow:15)-+
Turcja jeszcze bardziej do tyłu niż Polska

DkNG
2015-06-30 12:43:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
u nas tak walą do "patriotów" w listopadzie ;)

szatano999
2015-06-30 12:39:13
Ocena: 0(glosow:8)-+
nie żebym popierał...ale ci wspaniali, odważni, bohaterscy, pełni poświęcenia policjanci strzelający z armatki i broni ręcznej do ...ciotowatych bezbronnych facetów w sukienkach (nie mylić z księżmi)...powinni zostać odznaczeni jakimiś porządnymi medalami...ps. i nie muszą się chować za samochodem bojowym w najgorszej sytuacji dostaną całusa...he he

muttley13
2015-06-30 10:30:14
Ocena: -2(glosow:14)-+
Dzisiaj geje i lesbijki jutro wy. Władza powód do pałowania na pewno znajdzie.

bajubaju
2015-07-02 04:21:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
To zawsze zaczyna się niewinnie i z poparciem "normalnej większości".

Marek38
2018-02-06 18:08:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

santiagox0
2015-06-30 10:17:11
Ocena: -2(glosow:10)-+
ćmoku wrzucający to na wioche!!!!!!! takie zdjecia w Polsce byś zobaczył to byś pisał ze panstwo POlicyjneeeee szmacia.......

lemingjager
2015-06-30 13:11:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

acperk
2015-06-30 09:49:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Popieram! ;D

czorny10
2015-06-30 09:38:59
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jak to kiedy? Jak przyjdą Turki i zislamizują Polskę...

Bomber_1908
2015-06-30 09:13:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Piękny widok :) !

antony
2015-06-30 08:57:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2015-06-30 01:53:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

poprawnyoo
2015-06-30 01:03:08
Ocena: 2(glosow:14)-+
PO 1: nauczcie sie odróżniać ORIENTACJE SEKSUALNĄ (hetero, homo - seksualizm) Od ZBOCZEŃ (pedofilia, zoofilia) - podstawowa wiedza o seksualności człowieka, niestety homofoby mają jej niedobór.. PO 2: Katechizm Kościoła Katolickiego wcale nie mówi o dyskryminacji homoseksualistów, wręcz przeciwnie !! Nakazuje podchodzić do nich z szacunkiem i delikatnością. PO 3: Na paradach w Polsce nie ma mowy o facetach latających nago po ulicach - takie pogłoski wynikają z braku informacji, PO 4: Jeżeli jesteś homofobem to musisz mieć tą świadomość, że wokół ciebie jest mnóstwo osób o innej orientacji

hartman
2015-06-30 08:02:11
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie jestem homofobem. Jestem zwyczajnym człowiekiem, który był kiedyś bardzo tolerancyjny. Tylko przeszło mi, jak okazało się, że Wy - tęczowi, chcecie wciskać wszystkim na siłę, że tęczowe jest takie samo jak zwyczajne. Że dwóch tatusiów to to samo co tatuś i mamusia. Że moje dziecko ma sobie samo wybrać czy gdy dorośnie będzie się wolało przytulać do koleżanki - czy kolegi. Otóż nie - to nie jest to samo. I nie jest to żaden wybór.

Humulus
2015-06-30 09:30:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
PO 4: społecznosci homoseksualnej jest około 15-3% więc mnóstwo to bardzo przesadzone słowo i jak napisał hartman te 3% chce na siłę mówić innym co mają robić.

grigore
2015-06-30 10:53:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ale ze niby co takiego kaza nam robic poza tym ze mamy sie od nich odczepic i dac im zyc po swojemu bo to niby wolny kraj?

xvxFUxvx
2015-06-30 11:03:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak chcą być traktowani jak normalni ludzie, to niech się zachowują jak normalni ludzie. Normalny człowiek nie emanuje publicznie w żaden sposób swojej seksualności, jak robią te parady, to sami robią problem. Orientacja to sprawa intymna, nie publiczna, wiec jak ktoś robi swoje we własnych 4 ścianach to mnie to nie obchodzi, nie jestem wścibski, a jeśli by się okazało że znam jakiegoś geja, a nawet o tym nie wiem, to będzie znaczyło że on jest normalny, a taki polityk, Anna Grodzka, niech sobie ma takie dane personalne, ale ma to być (podkreślam) Pan Anna Grodzka.

grigore
2015-06-30 12:19:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co ty Grodzka znasz osobiscie ze masz z nia problem? Na ilu paradach byles i po co tam szedles? Bal przebierancow normalny jak Halloween, w Rio na karnawale to bys pewnie zawalu dostal jakbys zobaczyl tych wszystkich nagusow. A na codzien, na ulicy ile tych golasow widujesz z wytatuowanym na czole "jestem gejem" ? Nic takiego nie widzisz, a problem masz taki jak zobaczysz w tv z zagranicznych parad. Ot i wielkie podstawy homofobii. To juz rasizm by mial wiecej sensu.

grigore
2015-06-30 12:24:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
Juz pomijajac ze Grodzka jest transem ale nie bede juz tlumaczyc ze to nie to samo co gej bo w zyciu bys roznicy nie zrozumial.

Free.80
2015-06-30 15:44:04
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

xvxFUxvx
2015-06-30 17:02:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
Emanują, tylko w bardziej bierny sposób niż tęczowi wychodzący na ulicę, nikomu nie wmawiają że są normalni i widzący problem wszędzie, zganiając na swoją seksualność. Powiem szczerze, że kiedyś nie uważałem homoseksualizmu za problem (może dla tego że było o tym ciszej), a co do Pana Grodzkiej, to byłem na to bierny, teraz jak widzę te parady, tą tęczę w Warszawie co ją palą, i to całe (za przeproszeniem) pedalstwo, rurki, gdzie dziewczyny się bardziej męsko obierają nich faceci, to zacząłem się gotować (delikatnie mówiąc) i mnie to wpienia, takie robienie publicznie problemu na siłę...

grigore
2015-06-30 19:33:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rurki to akurat moda, wcale nie nowa a powracajaca po raz trzeci. Znam mnostwo hetero mezczyzn ktorzy chodza w rurkach, tak wiec nie rozpaczaj nad tym w co sie kto ubiera bo to nie szkola zeby wszyscy w jednakowych mundurkach chodzili. Nie widuje gejow w Polsce ktorzy by sie za rece trzymali, za granica widze to rzadko - najczesciej lesbijki, geje prawie nigdy. Nie wiem co jeszcze bardziej takiego ewidentnego widziales, czyzby rzeczywiscie ktos na ulicy rurki zciagal i bzykal jeden drugiego, czy to moze twoja wyobraznia na haslo "gej" takie ci obrazy podsuwa?

grigore
2015-06-30 19:40:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Problem z gejami na codzien jest taki ze oni najnormalniej w swiecie nie robia tego wszystkiego o co sie ich podejrzewa. Nieslychanie rzadko staraja sie o adopcje, nie sa ekshibicjonistami, nie czychaja na dzieci pod przedszkolami,nie chodza w stringach po ulicy, i nie krzycza cala droge z roboty do domu ze sa gejami i mamy ich wszyscy nasladowac. Oni po prostu tego nie robia i to sie ludziom w glowach nie miesci bo przeciez to geje. Stephen Fry (gej) bardzo ciekawie sie o gejach wypowiada -niejednego homofoba wkurzy - nota bene zaje*biscie inteligentny czlowiek, na youtube mozna obejrzec.

xvxFUxvx
2015-06-30 22:56:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skoro tak jest, to jaki oni mają problem :)

poprawnyoo
2015-06-30 00:49:14
Ocena: -2(glosow:12)-+
DO aUTORA : nazywając osoby o innej orientacji seksualnej "zboczeńcami" nie zastanowiłeś sie pewnie że w ten sposób obrazisz wiele osób??? Drogie homofoby wytłumaczcie mi jaki cel uświęca wam szerzenie nienawiści i pogardy do innych tylko dla tego że kochają inaczej...nie wpieprzajcie sie w życie innych!!!

sandslash
2015-06-30 01:54:58
Ocena: 1(glosow:13)-+
sluchaj ped*le czy hetero manifestuja swoja orientacje gdzie sie tylko da? nie! wiec wypier*alaj do swojej nory dawac doopy kre*ynie a nie chodzisz i placzesz bo nie mozesz miec dziecka ze swoim ci*tochlopcem.. a z tym homofobem to daj juz sobie spokoj bo to jest juz zenujace i nudne. nie potrafisz wymyslec czegos innego ze swoim ci*tochlopakiem?

c_in_a
2015-06-30 14:45:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
To wy się nie wpieprzajcie w moje życie mówiąc że mam tolerować coś na co mnie mdli. Dlaczego zmusza się mnie do słuchania że Rodzina to też dwie kobiety czy dwóch facetów? Ja tak jak i ci wszyscy "tęczowi" wzięli się ze związku kobiety i mężczyzny. Dodam tylko że homoseksualizm został wykreślony z listy chorób psychicznych WHO po głosowaniu! Nigdy nie został przedstawiony raport ze szczegółowych badań nad homoseksualizmem. O innych dziwnych rzeczach towarzyszących głosowaniu nie wspomnę a jedynie polecę lekturę w internecie.

miodzjo
2015-06-29 23:58:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
U nas? Dopiero jak islam wprowadzą tak jak jest w turcji

BomV
2015-06-29 23:17:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
a u nas już to było podczas stanu wojennego, prawo jest prawo jeśli ktoś je łamie to się ich wsadza do paki i tak jak w USA takich więźniów zabiera się do roboty i niech się nauczą. proste

StachTraktorzysta
2015-06-29 23:16:11
Ocena: 1(glosow:11)-+
Słuchajcie pedały. Dla mnie zawsze dziwnym była ta wasza tolerancja i otwartość na wszelkie inności. Może nie dziwi mnie wasza otwartość na inne zboczenia. Bo dla was wszystko co nienormalne to normalne. Ale ta wasza otwartość na inne dalekie nam kultury. Jak wiecie to dobrze, a jak nie wiecie, to wiedzcie. Że jakby u nas islamiści przejęli władzę, to wy pierwsi zawiślibyście na drzewach. Bo Turcja to jest jeszcze małe piwo. Oficjalnie jest krajem laickim.

grigore
2015-06-29 23:21:06
Ocena: 4(glosow:10)-+
Wszyscy bysmy zawisli geniuszu, nie pytali by nawet kto gej a kto nie.

davidstar
2015-06-29 22:35:21
Ocena: -16(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
2015-06-29 22:49:08
Ocena: 2(glosow:8)-+
Naiwny jestes jesli myslisz ze w islamie nie ma homoseksualizmu. Poczytaj o afganskich tanczacych chlopcach i co z nimi wyprawiaja "wlasciciele". W Pakistanie to samo. Poczytaj o Omanie - jak nie ma dostepu do kobiet to sie bzykaja ciapate nawzajem i nie widza w tym nic zlego.W Egipcie widzialem jak sie faceci za rece prowadzali, calowali w usta, mowili "kocham cie" i nazywali to przyjaznia hehehehe Tam to jest dopiero kure***two! i jak wszystko w islamie z hipokryzja. Na pokaz jednego ukarza a reszta robi co chce bo kto im "przyjazni" zabroni.

LuskaI23
2015-06-30 00:50:41
Ocena: -3(glosow:9)-+
Dawid, w dniu dzisiejszym zrozumiałam że jesteś głąb. Totalny. Aż mi wstyd i znów czuje te zażenowanie kiedy Cię czytam. Jak można woleć żyć wśród ludzi którzy zgwałcą i zabiją Ci córkę a sąd ich uniewinni bo to będzie ich wina. Wśród ludzi którzy wyrobią łby Twojej rodzinie bo zjedzą kanapkę z szynką czy pójdą na mszę do kościoła. Wśród ludzi dla których morderstwo to jak splunąć. Zamiast ludzi którzy po prostu chcą ze sobą być i mają dość obleśne upodobania seksualne?? Czy Ty czasem kur*wa myślisz co bredzisz?

LuskaI23
2015-06-30 00:53:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Muzułmanie porwali by Ci córkę i ruchali ją, aż by umarła. Gwałciliby Ci żonę bo założyła krótkie spodenki w lato. Jak można wybrać obrzydliwych morderców nie liczących się z nikim niż ludzi którzy nikogo nie krzywdzą są tylko niesmaczni. Ale czy nie bardziej niesmaczne jest zabijanie? Nawet nie potrafię wyrazić jaki żeś teraz zaj*ebał debilizm.

LuskaI23
2015-06-30 00:55:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
jej wina* i wyrąbią*

LuskaI23
2015-06-30 01:05:36
Ocena: 2(glosow:8)-+
A jakby Ci już ten ciapaty zaru*chał córkę to pewnie byś powiedział "Cóż lepsze to niż widok pedała na ulicy"

grigore
2015-06-30 07:38:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
A dwie wstawki dalej "STOP ISLAMIZACJI EUROPY/POLSKI" hehehe

davidstar
2015-06-30 22:52:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2015-06-30 22:56:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2015-07-01 00:22:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie będziesz dzieciom tłumaczył kim są zwyrole biegający z flagami. Ale bedziesz tłumaczył kim są zwyrole biegający gwałcący kobiety dzieci i kozy, mordujący każdego kto myśli inaczej. Spoko.

ferdal
2015-07-01 11:05:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
David lubię Cię i szanuję ale tak szczerze i po raz całym sercem popieram Luśkę. ,

omen100
2015-07-01 14:41:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
W rodzinach "normalnych",heteroseksualnych również zdarzają sie przypadki,w których rodzice adopcyjni znęcają sie nad dziecmi,idąc twoim tępawym tokiem rozumowania adopcja powinna być zabroniona dla wszystkich,bo zawsze można trafić na zlych,chorych ludzi. Resztę napisała lucy,ale oczywiście nie potrafisz sie do tego odnieść z braku argumentów,jedyny argument to "pedaly sa bee". :) I nie wiem jak możesz "wybaczać Lucy glupote" przeciez twoje komentarze pod tym absurdem to jest właśnie pokaz głupoty w najczystszej postaci :)

davidstar
2015-07-01 15:35:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2015-07-01 16:12:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dawid jak widać na przykładzie tego co piszesz i tego co pisze Omen wiek nie ma zadnego znaczenia. Masz w tej kwestii mózg gimbazy. Tak czepiałam się bo ty chciałeś zabić wszystkich muzułmanów. Wszystkich, niewinne kobiety i dzieci też. Nie tylko fanatyków religijnych, a ja o takich właśnie piszę. Bo oni mordują nie tylko wyznawców innych religii. Ale i swojej, żony które nie tak się ubiorą, które nie tak coś zrobią. One mimo że muzułmanki też są ofiarami. Choć wiadomo nie wszystkie. Dlatego trzeba podchodzić indywidualnie a nie ogólnie jak Ty.

LuskaI23
2015-07-01 16:16:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty byś chciał tylko ślepo mordować każdego kto odbiega o Twojej "normy" jak przygłup jakiś. Też nie toleruje obnażania się z homoseksualizmem i zawsze to potępiałam. Ale samo to że ktoś jest pedałem i żyje sobie normalnie gówno mnie obchodzi. Nie przeszkadza mi że ulicą idzie para gejów trzymając się za ręce. Co mnie to obchodzi? Poza tym mieszkając w stolicy ani razu nie widziałam pary gejów idących za rękę. Może zraz zdarzyło się lesbijki, ale mogły to być koleżanki, nie wiem bo do łóżka im nie zaglądam. Więc nie wiem gdzie Ty na tej swojej wsi widujesz te tłumy homosi. Chyba w Tvn

omen100
2015-07-01 16:18:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2015-07-01 18:18:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2015-07-01 18:53:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Więc pytam przecież. Gdzie masz tych biegających po ulicy odnoszących się seksualnością pedałów? No gdzie? W którym miejscu? Raz w roku jest parada. Raz. I to daleko od Ciebie, nigdy jej nie widziałeś. Ale chcesz, proszę bardzo żyj sobie z muslimami. Tylko ciekawe co powiesz córce, jak będzie leżała wyru*chana na wylot w szpitalu. Mówisz że pedały adoptują dzieci i je gwałcą? Tak jak Omen pisała tak się zdarza i w heteroseksualnych związkach. Tylko jak już to stanie się to obcemu dziecku co też jest oczywiście straszne. Ale pedały nie wezmą sobie Twojego dziecka, czy Twojej żony a muslimy tak.

davidstar
2015-07-01 19:05:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2015-07-01 19:56:54
Ocena: -3(glosow:3)-+
Co masz? Bombę ze świni w piwnicy? :D Dawid Ty budujesz swój światopogląd na podstawie tego co zobaczysz w tv. Tak bo każdy kto zaprasza muslimów to homoseksualista nie? Heteroseksualni politycy wcale nie są za przyjęciem imigrantów... Bredzisz jak zawsze :) Przekonasz się jak Twoja córka przyjdzie do domu i powie że ma chłopaka muzułmanina i będą mieli dzieciaka. A potem ślad po niej zaginie w jakiejś muzułmańskiej wiosce. I możesz sobie myśleć że ją ochronisz. No ale przecież gorsze jest że dwóch facetów idzie ulicą za rękę :)

davidstar
2015-07-02 12:22:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2015-07-02 12:33:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2015-07-02 12:38:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiesz Dawid. Dzieci rzadko idą w ślady rodziców. Co Ty możesz gwarantować? No chyba że będziesz ją trzymał w piwnicy na łańcuchu by nie miała szans poznać. Możesz ją uczyć pogardy, ale jak dorośnie i będzie choć średnio inteligentna będzie miała własne zdanie, będzie sama oceniać co jest chore i prymitywne, być może nawet Ty będziesz dla niej chory i prymitywny. Zwłaszcza że jesteś dyspotyczny a im bardziej się na kogoś naciska tym bardziej ta osoba ucieka. Ale o tym przekonasz się z czasem. Twoja sprawa.

LuskaI23
2015-07-02 12:47:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Idąc Twoim tokiem myślenia też jesteś odpowiedzialny za upadek europejskiej cywilizacji skoro muslimy by Ci nie przeszkadzały, a wręcz wolisz ich, widać że muslimski robak Ci się zadomowił w "mózgu". I tak boję się muzułmanina fanatyka. Mam racjonalne powody aby się takich bać jeśli spotkam ich na swojej drodze, na szczęście myślę że mi to nie grozi. Za to pedała nie mam powodu się bać. Stąd ewentualny wybór jest oczywisty. A i rada. Żony szukaj sobie w psychiatryku. Tylko tam znajdziesz kobietę o podobnym "rozumowaniu" :)

pikar
2015-06-29 22:30:54
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2015-06-29 22:09:46
Ocena: 3(glosow:9)-+
@owcazogorkowca - "Kiedy wreszcie u nas?" - co? Turcy? Islam? Państwo wyznaniowe, które usiłuje zrobić z Turcji Erdogan?

BloodyFace
2015-06-29 22:08:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
A może by tak załatwić tych "zboczeńców" którzy biją śmietane na kolana podczas kolonii i każą zlizywać ją sobie. Czy też tacy którym" napalone dzieci same do łózka wchodzą, a potem tego człowieka jeszcze w to wciągają" Albo co z takimi na których " gorący klimat tak działa ze są pobudzeni seksualnie " jak to tłumaczą dostojnicy kościelni. Tych załatw owcazogorkowca, jesli chcesz zostac bohaterem

KapitanZbuk
2015-06-29 21:56:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
Napjpjerf szczekacje rze islam jes zuy a teras rze jes dobry

b483
2015-06-29 21:44:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
Może po prostu tam wyjedź, jak ci się tak podoba...

Vincenth666
2015-06-29 21:30:55
Ocena: 2(glosow:12)-+
I bardzo dobrze, niech się pedalą po kątach jak muszą a nie wymachuja kvtasem w biały dzień, zwyrodnialcy.

grigore
2015-06-29 22:41:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
A gdzie ty takich na ulicach widujesz? Chyba w Tajlandii nie w Polsce.

Vincenth666
2015-06-30 18:26:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Np Anna Grodzki, pełno tego...

grigore
2015-06-30 19:42:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Grodzki/Grodzka nie wymachuje kvtasem w bialy dzien. Co najwyzej rzesami trzepocze...

Kamycek88
2015-06-29 21:28:22
Ocena: 2(glosow:20)-+
widze wszyscy przeciwko homoseksualistom, a zaloze sie 95% z was (chodzi mi glownie o plec meska) wali codziennie gruche ogladajac lesbijskie porno ... i niech ktos mi powie ze sie myle ...

jacek.jacek
2015-06-29 21:32:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GaleScud
2015-06-29 21:22:45
Ocena: -2(glosow:12)-+
Jak ktoś toleruje te pedalskie gówna to nie wiem corobi na wiocha.pl

homo_sapiens
2015-06-29 22:06:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja toleruję, pod warunkiem, że działają w granicach prawa. W przeciwieństwie do wielu prawicowców ja nie obawiam się "zarażenia" homoseksualizmem, ani nie czuję się w jakikolwiek sposób przez nich zagrożony. A fakt, że nie wiesz, co robię na wiocha.pl obchodzi mnie mniej niż zeszłoroczny śnieg.

Asteroth
2015-06-29 21:12:17
Ocena: 3(glosow:7)-+
A co Ci przeszkadza ze sobie pobiegaja? Mnie to smieszy - taki komiczny akcent w postaci kolesia w krotkich majtach i z kosmatymi chudymi nogami ganiajacego z tecza po ulicy w ramach urozmaicania dnia zatrutego przez kolejne afery, grozbe nowych podatkow, wzrost akcyzy i biede umyslowa.

TheMaciej
2015-06-29 22:35:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak będziesz miał dzieci to Cię zacznie obchodzić kto w jakim stroju biega po ulicy.

omen100
2015-06-30 01:44:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
Na codzien po ulicach nikt tak nie biega, chyba,ze chodzisz z dziecmi na parady rownosci, ale to twoj swiadomy wybor.

mordi
2015-06-30 15:13:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Na codzien po ulicach nikt tak nie biega, chyba,ze chodzisz z dziecmi na parady rownosci, ale to twoj swiadomy wybor." No ale dlaczego nie mogę iść z dziećmi na plac zabaw czy spacer bo homoparada idzie sobie ulicą?? Niech sobie chodza po 22. Nie mam nic przeciwko gejom którzy ubieraja sie jak ludzie.

grigore
2015-06-30 19:45:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeden dzien w roku mozesz nie isc - moze ktos nie ma ochoty sluchac darcia twojego dziecka na ulicy i co? Moze ci kazac wychodzic z dzieckiem dopiero po 22?

medion07
2015-06-29 20:42:03
Ocena: -3(glosow:7)-+
Tępić pedalstwo

WiesiuWiejski
2015-06-29 20:06:26
Ocena: 3(glosow:13)-+
armatka 1 pedały 0

grigore
2015-06-29 20:23:07
Ocena: 5(glosow:9)-+
A od wody z armatek i slonca zrobila sie tecza w koncu. armatka 0 pedaly 1.

evender
2015-06-29 19:50:20
Ocena: -2(glosow:8)-+
u nas tak nie można - istnieje grozba naruszenia majestatu księdza a nawet abp'a

kijwmrowisko
2015-06-30 05:24:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
chociaż obrońca wadowicki już nieczynny to opiekunów możnych nadal nie brakuje

volt254
2015-06-29 19:10:10
Ocena: 4(glosow:12)-+
a u nas policjanci bronia tych pederastow

M1CLAY19
2015-06-29 18:52:57
Ocena: 8(glosow:22)-+
Jestes pedalem,kozofilem,pasztetofilem ....to sie pievdol ile chcesz- w swoim domku. Nie zycze sobie by zyeby afiszowaly sie na ulicach tylko dlatego ze sa zyebani i nie moga tego ogarnac. Jezeli nie radzisz sobie ze swoja odmiennacia to szukaj pomocy u specjalisty a nie szukaj recepty na ulicy.

homo_sapiens
2015-06-29 21:57:47
Ocena: -1(glosow:7)-+
Masz prawo ŻYCZYĆ sobie, co tylko chcesz, a oni mają PRAWO się afiszować. Jeśli ci się to nie podoba, zawsze możesz próbować zmienić PRAWO, albo zakładając własną partię, albo przyłączając się do takiej, która ma to w swoim programie. O inicjatywie referendalnej nie wspominam, bo to w praktyce nie funkcjonuje.

norin86
2015-06-29 18:52:10
Ocena: 0(glosow:8)-+
W Polsce jest na odwrot tych z lgbt ochrania policja a kontrdemonstrantow lapia i do wiezienia wsadzaja albo mandaty daja.

flavamed
2015-06-29 19:35:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
a krystian legierski popiera PiS, największych homofobów

Paindemonium
2015-06-29 18:32:36
Ocena: 6(glosow:16)-+
Prawidłowo. Jesteś gejem czy innym dziwadłem, to spoko... mnie to lotto. Ale po kiego grzyba obnażają się i manifestuja swoja inność na ulicy? Czy my normalni biegamy po ilicy w stringach i drzemy się że jesteśmy hetero czy jakos tak?

grigore
2015-06-29 18:48:37
Ocena: -5(glosow:15)-+
Niektorzy hetero niestety tak - malo sie widzi malolatow jak sie zalizac chca na ulicy, albo bzykaja po krzakach? Geje chodza po ulicach codziennie, do pracy, do szkoly, do sklepow. Nie rozbieraja sie przed wyjsciem z domu, bez przesady. Zycie to nie parada.

Paindemonium
2015-06-29 18:31:05
Ocena: -5(glosow:7)-+
Prawidłowo. Jesteś gejem czy innym dziwadłem, to spoko... mnie to lotto. Ale po kiego grzyba obnażają się i manifestuja swoja inność na ulicy? Czy my normalni biegamy po ilicy w stringach i drzemy się że jesteśmy hetero czy jakos tak?

homo_sapiens
2015-06-29 21:52:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oczywiście, że "my normalni biegamy po ulicy (może niekoniecznie w stringach) i drzemy się że jesteśmy hetero". Bo właśnie tym jest trzymanie za rękę lub całowanie w miejscu publicznym żony czy dziewczyny. I nie ma w tym nic dziwnego czy złego. Tak więc zamanifestowanie, że ktoś jest osobą homoseksualną też nie powinno bulwersować, POD WARUNKIEM, że nie jest to obsceniczne, wulgarne, czy połączone z ekshibicjonizmem, jak bywa na podobnych paradach w Niemczech.

spacz
2015-06-29 18:23:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szynszylam
2015-06-29 18:20:14
Ocena: -3(glosow:11)-+
Weź wyjedź do kraju arabskiego i zacznij modlić się katolickimi modlitwami. Zobaczysz jak Cię załatwią i wtedy może zaczniesz szanować wolność KAŻDEGO człowieka. Ale widzę w komentarzach atak narodowej gimbazy ;)

pawelkloc1
2015-06-29 18:28:22
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
2015-06-29 21:45:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
@pawelkloc - Nie wiem, w jakim kraju byłeś, ale na pewno nie był to Iran, Pakistan ani Arabia Saudyjska.

ladyem88
2015-06-29 21:52:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawelkloc1
2015-06-29 18:15:37
Ocena: -2(glosow:8)-+
NIEŹLE PEDZIOWI Z ARMATKI POLAŁ

grigore
2015-06-29 18:06:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tak bierzcie z ciapatych przyklad.

marazzzz
2015-06-29 18:58:56
Ocena: -1(glosow:5)-+
Akurat w tej kwestii powinniśmy.

grigore
2015-06-29 19:14:10
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tylko co to da? Geje byli, sa i beda.Zrobia parade raz do roku (nikt nie musi isc jak nie chce tego ogladac) i zyja dalej normalnie. O co to tyle zamieszania. Powinni jeszcze prawo do slubow dostac w PL - organizatorzy wesel by zarobili, a i adwokaci rozwodowi mieli by zysk. Everybody happy. A Polska ma powazniejsze problemy. Grecja tam sie gejami nie martwi, my niedlugo ich dogonimy.

mordi
2015-06-29 23:48:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
@Grigore Ok. Niech sobie laza po ulicach ale po 22:00. Skoro erotyke mozna pokazywac w TV dopiero po 22:00 (ze wzgledu na dzieci) to niech oni tez maja prawo do parad po 22. Chce wychodzic z dziecmi z domu bez narazania ich na wydoki zbokow w ohydnych strojach ktore wiecej odslaniaja niz zaslaniaja. I to bez wzgledu na to czy to homozboki czy heterozboki. Nie zycze sobie by moje dzieci byly narazone na widok czegos takiego.

omen100
2015-06-30 01:32:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jaka erotyke ? Czy swiecenie dupa w stringach to twoim zdaniem erotyka ? Wystarczy wlaczyc pierwszy lepszy kanal,o kazdej porze, by zobaczyc to samo w tv, dupy, cycki wszystko na wierzchu. Ty chcesz wychodzic z dzieckiem, a oni chca brac udzial w pardzie, w skapych wdziankach i nikt nikomu niczego nie zabroni.

grigore
2015-06-30 07:46:30
Ocena: -2(glosow:4)-+
To prawda, erotyka jest wszedzie na okolo i masz gdzies ze twoje dzieci na to patrza bo akurat ci sie taka erotyka podoba - a ze corka sie uczy ze kobieta sukcesu to kobieta polnaga/naga to juz nie widzisz - nazwiesz to normalnoscia. Geje na codzien chodza normalnie ubrani tylko ich nie zauwazasz lub nawet nie wiesz ze nimi sa. Polskim gejom raczej blizej do typu Tomasza Raczka niz Rafalali.

mordi
2015-06-30 15:20:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
"i masz gdzies ze twoje dzieci na to patrza" A skad przypuszczenie że mam gdzieś swoje dzieci? Nie mierz innych swoja miarą - kontroluje to co moga ogladać natomiast homoparady pilotem nie wyłacze. Czemu gdy pogoda ładna i słońce świeci nie moge iść z dziecmi na spacer bo oni musza manifestować z kim sypiają? Moja żona nie biega z gołymi cyckami aby zamanifestowac że sypia ze mną. Nie mam nic przeciwko normalnie ubranym homo na ulicach ale pewne zachowania nie przystoja w pewnych miejscach i o pewnych porach.

mordi
2015-06-30 15:21:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
"i masz gdzies ze twoje dzieci na to patrza" A skad przypuszczenie że mam gdzieś swoje dzieci? Nie mierz innych swoja miarą - kontroluje to co moga ogladać natomiast homoparady pilotem nie wyłacze. Czemu gdy pogoda ładna i słońce świeci nie moge iść z dziecmi na spacer bo oni musza manifestować z kim sypiają? Moja żona nie biega z gołymi cyckami aby zamanifestowac że sypia ze mną. Nie mam nic przeciwko normalnie ubranym homo na ulicach ale pewne zachowania nie przystoja w pewnych miejscach i o pewnych porach.

grigore
2015-06-30 19:50:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
A jak ty te dzieci na ulice wypuszczasz jak tam tyle golizny na bilboardach i pol nagie panienki po ulicach chodza? Jedna parada raz do roku a caly rok bys rozpaczal ze zyc sie nie da. Ja sam w zyciu na zadnej paradzie nie bylem i jakos nie musialem specjalnie z tego powodu sie chowac czy zamykac przed swiatem. Bardziej wkurzaja mnie parady na Boze Cialo, bo blokuja ruch na cale miasto jakby malo kosciolow do modlenia bylo. A nie boisz sie dziecka w Halloween na ulice wypuscic jak wszyscy za potwory przebrani chodza? Jak sie potrafi dziecku wytlumaczyc na jakim swiecie zyje to nie ma problemu.

grigore
2015-06-30 19:51:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z reszta jeszcze nie wiesz czy czasem twoje dzieci nie beda gejami, wiec lepiej sie powstrzymaj z ocena innych. Poki co wszyscy geje wychowani w takich normalnych rodzinach jak twoja.

grigore
2015-06-30 19:53:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
@Mordi wakacje sie zaczely, paietaj zeby dzieci na plaze nie zabierac bo tam tez w burkach nikt nie chodzi tylko gorszaca golizna wszedzie. Wyslij na jakis oboz z ksiedzem proboszczem to bedzie wszystko w porzasiu :)

mordi
2015-06-30 22:50:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
"@Mordi wakacje sie zaczely, paietaj zeby dzieci na plaze nie zabierac bo tam tez w burkach nikt nie chodzi tylko gorszaca golizna wszedzie. Wyslij na jakis oboz z ksiedzem proboszczem to bedzie wszystko w porzasiu :)" Eee.. Myslałem że Ty z tych inteligentniejszych wiochmenów i mozna podyskutować. Dlaczego zakładasz że chodze do kościoła? Czemu ma dzieci księdzu oddawać? Dzielisz ludzi prosto i zerojedynkowo na Tutsi i Hutu.

omen100
2015-07-01 14:54:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Radzilabym trzymać dzieci w piwnicy bez dostępu do mediów,jedynie tam będziesz w stanie kontrolować je w pełni. Tak jak napisal kolega, parady odbywają sie raz w roku,mam rozumieć,ze zawsze tego dnia,o tej samej porze spacerujesz z dzieckiem i "przypadkiem" trafiasz na paradę? A może podświadomie cos cie tam ciągnie? :)

Sawyer95
2015-06-29 18:02:50
Ocena: 1(glosow:9)-+
Zamiast wody powinien być płomień :D

homo_sapiens
2015-06-29 21:42:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czy "Palić żywcem homoseksualistów" to nowe hasło polskiej prawicy?

volt254
2015-06-29 21:45:21
Ocena: -3(glosow:3)-+
troche benzyki i pozniej ogien

kociako
2015-06-29 17:56:46
Ocena: 1(glosow:11)-+
0:35 ale zajebiście zmiotło typa :D

barbarella123
2015-06-29 17:52:56
Ocena: -14(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

czapiewski
2015-06-29 19:58:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
Znowu widze twoj niby islamski zryty ryj

darek1708
2015-06-30 05:03:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
typowa tepa dzida z Polski

plkwn
2015-06-29 17:51:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak tylko do nas dojdzie Islam :)

bajubaju
2015-06-29 16:14:53
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dziękujmy bogu za policję z radykalizującej się Turcji. Dla użytkowników Wiocha podaję że Turcja jest krajem muzułmańskim.

zaiprzeciw
2015-07-01 14:58:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Turcja to kraj demokratyczny i laicki ;)

bajubaju
2015-07-03 08:25:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
@zaiprzeciw Na papierze tak, jak i Polska. Poczytaj sobie o gwałtownej radykalizacji Turcji, łamaniu praw człowieka itp. Demokracja i religia nie mają nic ze sobą wspólnego. Polska jest krajem demokratycznym i katolickim, nie mieszaj pojęć.

gazetny
2015-06-29 15:59:20
Ocena: -4(glosow:6)-+
Chyba czas wynajac turecka policje do Warszawki. Nasza sobie nie umie poradzic.

Michal_Szczecin
2015-06-29 11:38:13
Ocena: 1(glosow:7)-+
orgazm dla moich oczu

slonina
2015-06-29 11:35:47
Ocena: -4(glosow:4)-+
a to chuchro co poleciało to nie był ten pedał z lgbt co chciał z Kielc zrobić drugi Amsterdam? :)

rozpruwacz78
2015-06-29 10:55:33
Ocena: 35(glosow:57)-+
I paintballem po dupsku, dla ich przyjemności.

asd1905
2015-06-29 17:49:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
raczej nie paintballem tylko pepperball
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jakie to jest polskie
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Karma dla buca
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0