lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Burak ma szczęście, że to nie Rosja...
główna
Dodano: 09.09.2015, 09:53:23   przez: Janko411
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 92  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
DkNG
2015-09-26 11:39:15
Ocena: 9(glosow:11)-+
osobiście zauwazyłem ze w miejscach gdzie kończy sie jeden z dwóch pasów ten co sie kończy zawsze idzie szybciej niż ten co sie nie kończy ;)

ph88
2015-09-29 09:31:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kierowcy stojący przed Hondą na prawym pasie powinni widząc taką sytuację zjechać na lewy pas do uzupełnienia go. Może to by go zmusiło do myślenia, chociaż szczerze w to wątpię.

atenette
2015-09-28 08:57:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

toudi8304
2015-09-27 21:25:00
Ocena: -5(glosow:5)-+
Ten osioł co to nagrywał - ten głupio mądry przejechał linie ciągłą. Ślepy czy debil.

Patryk123321sz
2015-09-26 21:55:03
Ocena: -12(glosow:32)-+
pewnie bylo zwezenie na koncu, bardzo dobrze zrobil bo pchaja sie takie paly i jeszcze wolniej idzie jak wpuszczac zaczynaja z lewej strony a ty chlopaczku dobrze ze sie nie poplakales jak ci odpowiedzial bo z twojego tonu mozna wywnioskowac ze malo w nachy nie narobiles

fiorehencerbin
2015-09-27 09:57:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ely13
2015-09-26 20:19:30
Ocena: -4(glosow:18)-+
Podam kilka sposobów radzenia sobie z takim buradztwem: 1.Otwiera się drzwi, psiuka gazem pieprzowym po ryju, zamyka drzwi i odjeżdża. 2.Dzwoni na policję i podaje informacje, że mierowca pojazdu takiego i takiego, numer rejestracyjny, tu i tu porawdopodobnie prowadzi pod wpływem alkoholu, zajeżdża drogę, niespodziewanie zatrzymuje pojazd, jest agresywny. Prosić o jak najszybszą interwencję, bo za chwilę dojdzie do tragedii.

M1CLAY19
2015-09-27 13:09:57
Ocena: -3(glosow:5)-+
Chyba jestes jednym z pierwszych ,ktorzy przyjeli islamska dzicz pod dach I przejeli ich kulture. To co piszesz swiadczy ze powinienes zyc na pustynni ,jezdzic na wielbladzie I vuchac kozy.Ja ci podam inny sposob radzenia z takimi jak ty. Dostaniesz w ryj,stracisz przytomnosc I tyle bedzie z kozaczenia popapranca.

amblin
2015-09-26 19:44:35
Ocena: 4(glosow:10)-+
a tak naprawdę częściej widzę prawy pas pełen stojących kretynów a lewy pusty aż do końca. Za to was kocham cebulaki :)

Mario456xx
2015-09-26 19:11:04
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ja kiedyś zrobiłem wredny numer takiemu szeryfowi. Po prostu wbiłem się na prawy pas i jak przejechałem przed niego to się wbiłem na lewy i zacząłem robić to samo co on, tylko jeszcze wolniej. Praktycznie staliśmy w miejscu. Koleś dostał takiej piany, że myślałem, że mi szybę w aucie wybije.

yetrol
2015-09-26 18:48:21
Ocena: -7(glosow:31)-+
Pan z Hondy robi bardzo dobrą rzecz - często jeżdżę i wkurza mnie, gdy lewy pas "idzie" a prawy "stoi" przez wciskających się cwaniaków. Suwak nie polega na dojechaniu do końca pasa i wciskaniu sie - trzeba to wcześniej rozpocząć. brawo Pan z Hondy

gekon80
2015-09-26 19:36:11
Ocena: -8(glosow:14)-+
Dobra robota, cwaniak myśli że się wbije lewym pasem zamiast stać jak wszyscy w kolejce. Mnie osobiście bardziej wk*rwia tego typu zachowanie niż ten szeryf...

robek76
2015-09-26 20:27:50
Ocena: -6(glosow:18)-+
Popieram burak to ten ktetyn co pcha sie do konca i robi korek.Zrób prawo jazdy,przyklej koniczyne i naucz sie jezdzic ofermo i nie pchaj tego na wioche bo sam jestes WIOCHA.

fiorehencerbin
2015-09-27 10:00:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nexus4610
2015-09-28 05:13:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
a gdzie ma zmieniac pas jak nie na koncu debilu. w przypadku jazdy na suwak nie ma wciskania nie masz pojecia co pieprzysz

baginf
2015-09-26 17:39:47
Ocena: 4(glosow:16)-+
Jazda na suwak jeden samochód z prawej jeden samochód z lewej działa to w całej Europie. A w Polsce niestety jest tak że lewym wszyscy ciągną do samego końca i jak ten z prawej wpuści jeden z lewej to zaraz wjedzie mu ich 10. Pamiętajcie że jazda na suwak nie polega na dojechaniu do końca zamkniętego pasa i czekać na okazje tylko trzeba tasować się już odpowiednio wcześniej. To co zrobił ten koleś jest nie zgodne z przepisami ale czasem tak trzeba.

traffick
2015-09-26 17:03:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Czy my naprawde mamy tak nasrane we lbach?

peniu22
2015-09-26 16:46:51
Ocena: 2(glosow:8)-+
Gdyby tak wszystko ładnie i równo szło na suwak to przed panem z hondy nie było by takiej luki:) Takie jest moje zdanie:) Jestem za tym aby jeździć na suwak bo to przyśpiesza przejazd, ale musi to zostać wykonane prawidłowo. Jak to wygląda w praktyce 3 samochody jadą do końca pasa i wjeżdżają na suwak (prawidłowo) a 5 buraków wciska się dziesięć samochodów przed końcem pasa a kolejne 3 jadą do końca, wychodzi przykładowo 11 aut z lewego pasa i 5 z prawego bo kolejnych pięciu to auta z lewego które się wbiły 10 samochodów wcześniej. Sorki końcówka przekopiowana z poprzedniego komentarza:)

barbarella123
2015-09-26 14:47:50
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Heisenberg88
2015-09-28 10:20:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
U Ciebie w Paryżu jest syf kiła i mogiła. co kroku na*ebane śmieci przy autostradzie motocykliści jeżdżący jak debile. Gdy przejeżdżam przez ten "twój" Paryż w godzinach szczytu widze sceny rodem z moskiewskiej obwodnicy...

Bru_Net
2015-09-26 14:39:58
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2015-09-26 17:11:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ty to jestes szczegolnie uposledzony /kierowca/ z jeszcze cieplym prawkiem lub prawkiem w planach. W doopie byliscie I goowno widzieliscie .Pievdolicie o Niemcach I o zachodzie a jak ktos ciagnie srodkowym w reichu lub droge zajezdza to tylko polskie,trzyliterowe blachy.NA ZACHODZIE JAZDA NA ZAMEK MA MIEJSCE PO PIERWSZYM ZNAKU INFORMUJACYM O ZWEZCE a debil jadacy do konca spowalnia i blokuje ruch. Jak sie jest glupiomadrym matolem to nigdy nie doleci.

M1CLAY19
2015-09-26 17:16:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jazda do konca pasem bez kontynuacji jazdy ma sens jedynie w okreslonych przypadkach. Gdy kolejka pojazdow oczekujacych na przejazd blokuje wczesniejsze ronda czy rozjazdy.Eksperci to najczesciej ci ,ktorzy sa na kursie natomiast kierowca to ten ,ktory mysli za siebie i za takiego kolka jak ty.

M1CLAY19
2015-09-26 17:32:54
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jazda na suwak dziala tylko wtedy kiedy zmienisz pas gdy pojazdy sie tocza (specjalnie ntak napisalem bo definicja ruchu jest nieco inna).Wystarczy jeden glupol ,ktory dojedzie do konca i zmusi do zatrzymania cala kolumne. Wtedy caly plan i wszystkie teorie /ekspertow/ ida w pisdu.Ty sie cieszysz bo wyvuchales wszystkich,wg ciebie to jazda na suwak tymczasem zatrzymales setki innych pojazdow .Nastepny trzyma odstep,inny zdechl bo nie zwolnil recznego ,dziesiaty pisze esa do kochanki.Jeden brunet i teoria sie zesvala.

kaos11
2015-09-26 18:14:32
Ocena: 3(glosow:7)-+
Miclay19 "Jazda na suwak dziala tylko wtedy kiedy zmienisz pas gdy pojazdy sie tocza" jedyna osoba, która naprawdę rozumie, co oznacza jazda na suwak w takiej sytuacji. Swoją drogą, jak jest takie zwężenie i przepustowość aut powiedzmy 20 sztuk na minute, to czy na jednym pasie będzie 6 kilometrów aut czy na dwóch pasach po 3 kilometry, to przepustowość i tak nie wzrośnie, co najwyżej w drugim przypadku jeszcze spadnie bo lewy pas będzie zatrzymywał prawy.

M1CLAY19
2015-09-26 18:41:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeszcze jedno. Widzieliscie kiedys swiatla przy wjezdzie na autostrade? Zazwyczaj sa tymczasowe w miejscach gdzie w okreslonych godzinach jest zatwardzenie. Dzialaja identycznie jak szeryf. Zatrzymuja suwakowcow by ruszyl ruch. Jak wszyscy jada wtedy wpuszczaja pojazdy z drogi wjazdowej. Ktos co nie wie co ja opisuje bo nigdy tego nie widzial,co ma goowna w glowach nigdy tego nie zajarzy.

stoney
2015-09-27 00:34:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
oho, mamy wykład znawcy, podaj jeszcze paragrafy, bo póki co to Twoje wynurzenia nie mają nic wspólnego z PRAWEM

Bru_Net
2015-09-27 08:28:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2015-09-27 12:59:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pamietaj jednak o tym ze sa ludzie,ktorzy traktuja auto jako narzedzie a swojej polisie maja auto zastepcze. Jak trafisz na mnie albo na takiego jak opisuje bedziesz suwakowal a pojedziesz prosto.Powodujac kolizje zblokujesz ruch na kilka godzin,zaplacisz mandat,wyhaczysz punkty,wyhaczysz zwyzke w ubezpieczeniu I od wszystkich wiecej ..ujow niz jez ma igiel.Ja natomiast bede miaj kosmiczna satysfakcje. Polecam to wszystkim ,ktorzy maja kosmetyke auta do roboty.....na koszt brunet.

Bru_Net
2015-09-27 16:39:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2015-09-27 19:42:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kontakt wzrokowy? I co wtedy czujesz? Czytasz w jego oczach //jedz sobie ..uju//?

Bru_Net
2015-09-28 07:15:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2015-09-28 19:49:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

M1CLAY19
2015-09-28 20:01:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po tych textach wnioskuje ze z ciebie taki szofer jak z ..uja gwozdz .Dyskusja z idiota prowadzi do tego ze idiota zawsze pokona cie doswiadczeniem .Pass z mojej strony.Mam nadzieje ze nie spotkamy sie drodze.

JASIUNIEMOWA
2015-09-26 14:38:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hanauer
2015-09-26 13:17:11
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

akebono34
2015-09-26 13:07:01
Ocena: -9(glosow:21)-+
Nie znoszę takich ch..ów - cwaniaków co jadą do końca lewym pasem widząc korek, a potem się chcą wpierdzielić na siłę w kolejkę. Na koniec chamie !! Wszyscy czekamy a Ty to niby co ?

Antycyponek
2015-09-26 13:51:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bru_Net
2015-09-26 14:31:16
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Inspectah
2015-09-26 15:54:54
Ocena: -4(glosow:4)-+
pie*dolony idioto. A gdybyś jechał prawym pasem, na którym okazało się, że jest wypadek i trzeba zjechać na lewy, to lewy też byś blokował złamasie?

Mario456xx
2015-09-26 19:17:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Gdyby wszyscy stawali na końcu po równo na prawym i lewym pasie, i po równo wjeżdżali przed zwężeniem, to nie byłoby cwaniactwa jechania po lewym pasie. Oba pasy szłyby równo. Różnica byłaby taka, że korek nie miałby 6 km, tylko 3. A w mieście nie blokowałby 10 skrzyżowań, tylko 5. Problem polega u nas na tym, że jak ktoś już stoi na swoim pasie, to ma problem z wpuszczeniem kogoś przed siebie. I dlatego większość staje na pasie "właściwym" bo nie można potem się wbić z drugiego. A jak już odstoi 30min na tym "właściwym" pasie, to jest tak wkur...y, ze nie chce wpuszczać z

mirga
2015-09-26 12:52:20
Ocena: 3(glosow:19)-+
Idiotom i debilom oraz ciemniakom (jak pajac w hondzie) nie wytłumaczysz że robią źle. I choć byś najlepsze argumenty przytoczył po raz setny, to nie ma opcji żeby zrozumieli. Oni są po prostu ograniczeni umysłowo, uważają że robią dobrze a reszta to cwaniaki. I nie zrozumieją że pas ruchy dopóki się nie skończy, służy do jazdy

M1CLAY19
2015-09-26 20:51:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Idiota to taki ,ktory uwaza ze zawsze ma racje . Bez wzgledu na liczbe idiotow I ich pragnienia woda nigdy nie plynie pod gore.

rooa
2015-09-26 22:01:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
jakbysmy nauczyli sie jezdzic na suwak nie potrzebni byliby szeryfi

saviola1
2015-09-26 12:50:05
Ocena: -2(glosow:6)-+
powinien dostać w pi**l i by się nauczył raz a dobrze a nie za kostkę masła prawko zdał i cały happy....

Agona
2015-09-26 12:42:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Za to jest mandat z 2 paragrafow. Wystarczy isc z tym na policje.

umbilical
2015-09-26 12:28:37
Ocena: 3(glosow:9)-+
Przeczytałem wszystkie komentarze i stwierdzam: 70% nie wie co to jazda na suwak i nigdy się tego nie nauczy. A Ci co gratulują "szeryfowi" z Hondy mam nadzieję, że albo nie mają prawka, albo jeżdżą samochodami bardzo rzadko.

Bru_Net
2015-09-26 14:46:03
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ishnet
2015-09-26 12:17:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
O, znowu jakiś baran z rejestracją z mojej wiochy. Sporo u nas takich.

tyran60
2015-09-26 12:12:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
za blokowanie ruchu taryfikator przewiduje od 50-500 PLN oraz 2 pk.

oberzyna
2015-09-26 11:57:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ile razy to tutaj będzie?

tribal_tribal
2015-09-26 11:44:29
Ocena: -14(glosow:24)-+
koleś w hondzie zrobił bardzo dobrze.... popieram jego zachowanie... tylko cwaniaki jada do końca i się wciskają... nauczcie się jeżdzić "na suwak"...

mirga
2015-09-26 13:11:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
No ok, a ten z hondy który jedzie lewym pasem i na końcu będzie wbijał na prawy pas czym się różni od innych "cwaniaków"? Oprócz tego że jego i Twoje IQ jest na poziomie grzanki z tostera?

kurwamac02
2015-09-26 16:52:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

c_in_a
2015-09-26 11:36:49
Ocena: -5(glosow:7)-+
Sytuacja z tego filmiku miała miejsce ze 2 lata temu i wszystko co można było powiedzieć zostało już wtedy powiedziane. Nie wiem po co "odgrzewać stare kotlety" skoro świeżych nie brakuje. I tak na marginesie, 2 lata temu jeszcze nie było takie świadomości społecznej o "szeryfowaniu" jaka jest teraz i nie rozumiem nagonki na tego kierowcę za czyny których dopełnił się 2 lata temu.

akr69
2015-09-26 11:34:28
Ocena: 3(glosow:17)-+
jezdzicie sto lat za murzynami, normalnie jedzie sie do konca pasa i na suwak ale z ta mentalnoscia ze ma sie kogos wpuscic przed siebie to raczej awykonalne, blizej nam do Rosjan - chamstwo i nawalka

sagem3
2015-09-26 11:30:00
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vert0
2015-09-26 11:37:55
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2015-09-26 11:39:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adolf206
2015-09-26 11:25:17
Ocena: -7(glosow:9)-+
polska jazda na suwak :ominac wszystkich lewym i przed sama zwezka wje sie jako pierwszy.bardzo dobrze ze blokuje.jesli by auta zjezdzaly sie 50 m przed zwezka a nie 10 to zwezke mozna przejechac z predkoscia 50km/h a nie na maksymalnie drugim biegu bo pajace wciskaja sie na koncu.

galka666
2015-09-26 11:01:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

FIfek9012
2015-09-26 10:42:49
Ocena: 3(glosow:11)-+
Czytając niektóre komentarze mam wrażenie,że niektórzy wygrali prawo jazdy w paczkach Lays'ów...Później się dziwicie,że korki,że to,że tamto...Powodzenia w staniu na środku lewego pasa głąby...A na miejscu pana kamerzysty nieco inaczej bym to załatwił i brawo,że w ogóle poszedł spróbować(nieco za grzecznie,bo do chama trzeba być większym chamem,jak widać)

peniu22
2015-09-26 10:17:43
Ocena: -2(glosow:12)-+
Moim zdaniem pan z Hondy ma rację. Doświadczenie nauczyło że z tą jazdą na suwak zawsze jest tak że tym lewym pasem zawsze przejeżdża więcej samochodów. Jak to wygląda w praktyce 3 samochody jadą do końca pasa i wjeżdżają na suwak (prawidłowo) a 5 buraków wciska się dziesięć samochodów przed końcem pasa a kolejne 3 jadą do końca, wychodzi przykładowo 11 aut z lewego pasa i 5 z prawego bo kolejnych pięciu to auta z lewego które się wbiły 10 samochodów wcześniej. i tak jak kolega pdonn ten który był na prawym pasie setny w kolejce stanie się dwusetnym.

vert0
2015-09-26 11:26:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Vitas91
2015-09-26 10:12:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
Fajna honda. W dobrych rękach imponuje wyglądem i osiągami. Dobry samochód na miasto bo mały i zwrotny.

Python013
2015-09-26 10:07:35
Ocena: 3(glosow:7)-+
W polskim rozumieniu jazdy na suwak to prawy pas stoi, a korek na nim się wydłuża gdzie na lewym cisną do samego przodu i się ryją przed tych z prawego.

DkNG
2015-09-26 11:39:15
Ocena: 9(glosow:11)-+
osobiście zauwazyłem ze w miejscach gdzie kończy sie jeden z dwóch pasów ten co sie kończy zawsze idzie szybciej niż ten co sie nie kończy ;)

Python013
2015-09-26 18:37:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzę, że kolega opisał to tak na chłopski rozum ;) Teraz drodzy pieniacze możecie sobie odpowiedzieć na pytanie, czemu ludzie robią tak jak ten koleś z Hani CRX.

Python013
2015-09-26 18:59:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aha. Już ktoś to napisał, ale powtórzę. Jakbyście równomiernie obciążyli oba pasy samochodami (do tego trzeba ruszyć szarymi komórkami) to suwak by wyszedł prawidłowy i nikt by nie postępował tak jak ten "szeryf". Niestety, ale do takiego poziomu jazdy naszemu społeczeństwu daleka droga.

mirzos
2015-09-26 09:57:31
Ocena: -3(glosow:15)-+
a moim zdaniem burak jest z tyłu kamery

vert0
2015-09-26 11:24:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aleksander1979
2015-09-09 18:38:41
Ocena: -6(glosow:12)-+
to wedlog wiekszej polowy piszacych tu uwaza ze lewy pas jest tylko po to zeby omijac a nikt nie slyszal o jezdzie na zamek i jada dwa pasy a nie jeden stoi a buractwo jak na zalaczonym obrazku blokuje lewy pas bo mu wolno pamietajcie za za blokowanie pasa sa mandaty wiec takim burakom zycze powodzenia

pdonn
2015-09-11 00:22:17
Ocena: -2(glosow:8)-+
No właśnie, nauczcie się jeździć na suwak! A potem możecie szczekać! Suwak składa się z 2 rzędów samochodów a nie z 3, 5 czy 10! Myślisz że te wszystkie auta które stoją uczciwie w korku jechali tylko prawym pasem? Na 100% nie! Zjechali się z dwóch pasów w jeden, więc suwak się zamkną! Skoro dojeżdżasz do takiego koreczka to wiedz buraczku że Ci wszyscy którzy już tam są jechali przed Tobą i ustawili się w rzędzie by płynnie i szybko przejechać przez zwężkę, a nie musieć zwalniać przed zwężką bo jakiś burak uważa się za lepszego i nie będzie stał w korku!

BeNeQpl
2015-09-26 10:03:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
@pdonn po to samochody powinny sie ustawiać na dwóch pasach aby fizyczna długość korka była mniejsza. Polecam też definicje. "Metoda zamka błyskawicznego (również „jazda na suwak” lub „na zakładkę”) – metoda dojazdu do zwężenia jezdni, polegającym na kontynuowaniu ruchu na obu pasach do samego momentu zwężenia, a następnie przepuszczania przez każdy pojazd jednego pojazdu z pasa, który się kończy."

ZeuS112
2015-09-26 10:30:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
@BENEQ i zgodziłbym gdyby nie jeden zajebiście ważny fakt z tym całym zamkiem, żeby on funkcjonował odległość między dwoma autami na prawym pasie musiałaby pozwolić na swobodne wjechanie auta z lewego, w innym przypadku dochodzi raczej do sytuacji, w której kierujący z prawego pasa musi zwolnić lub zatrzymać auto bo ktoś z lewego chce wjechać lub wjeżdża przed niego. W takiej sytuacji jak ta, gdzie ewidentnie było widać już kilka stojących aut na lewym pasie nie można mówić o zmniejszeniu korka. Fizyczna długość faktycznie maleje, za to wydłuża się czas przejazdu bo przecież nikt nie myśli o z

ZeuS112
2015-09-26 10:32:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
o zachowaniu odległości. U nas przecież popularniejsza jest jazda na zderzaku niż zachowanie bezpiecznej odległości od pojazdu poprzedzającego.

BeNeQpl
2015-09-26 16:27:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
@ZeuS112 ale to już wina kierowców na prawym pasie. Jazda do końca lewym pasem jest uzasadniona przepisami.

ZeuS112
2015-09-26 21:45:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
@UP a gdzie w Polsce są przepisy mówiące o obowiązku jazdy na suwak? Dawno nie przeglądałem kodeksu więc może jakaś nowelizacja mnie ominęła.

BeNeQpl
2015-10-02 10:34:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
A są gdzieś przepisy mówiące o zakazie jazdy na suwak? Jeśli nie jest to zabronione to kierowcy na lewym pasie mogą tego oczekiwać od kierowców na prawym pasie. Również kierowcy na prawym pasie mogą oczekiwać od tych na lewym, że Ci zjadą wcześniej. Czasem wystarczy odrobina zrozumienia i kultury

mari_u_sz
2015-09-09 13:18:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
Gdybym ja był na prawym pasie to przy zwężce nie wpuściłbym tego jełopa w Hondzie, skoro taki szeryf lewego pasa to niech go pilnuje cały dzień.

nicki203
2015-09-09 12:41:19
Ocena: -3(glosow:11)-+
dzięki temu jełopowi z hondy korek wydłużył się o kilkadziesiąt metrów, 5- ciu takich na drodze i robi się kilometr.... Ludzie zrozumcie że należy jechać pasem do końca!!!!!!

pdonn
2015-09-11 00:20:43
Ocena: 1(glosow:17)-+
zrozum jełopie że jeśli na prawym pasie jest 50 samochodów i na lewym 50 to do przejechania przez zwężkę czeka 100 samochodów bez względu w którym momencie wjadą na pas otwarty. więc jak Ci się korek wydłuży? to będzie zawsze ta sama ilość samochodów. Ale gdy te 100 samochodów będzie czekało na swoją kolej, a lewym pasem prostaki będą próbowali się wcisnąć gdzieś z przodu to to po chwili ten który był setny w kolejce stanie się dwusetnym! I tym sposobem czas przejazdu się wydłuży!

irek285
2015-09-26 10:36:12
Ocena: -3(glosow:5)-+
pdonn ty Einsteinie, jak na obu pasach jest po 50 samochodów i nawet jak prawy pas wpuścił by wszystkich z lewej to i tak będziesz 100 samochodem a nie dwusetnym.Chodzi tylko o czas przejazdu a nie q-wa i ilość. Jeżeli będziemy jechać na zamek to czas przejazdu się skraca.

risto
2015-09-26 10:59:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
pdonn - przeciętny samochód ma 4m długości. Dodając 1m odstępu daje to 5m. Teraz ustaw 100 aut na jednym pasie, pomnóż razy 5. Masz zator długości 500m blokując zjazdy itp. Teraz ustaw te samochody po 50 sztuk na dwóch pasach. Zator wyniesie 250m. Krócej? Auta na lewym do lewego skraju drogi, na prawym do prawego. Po środku zostaje przejazd np dla karetki. Da się?

kawalrafala
2015-09-26 11:33:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vert0
2015-09-26 11:35:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

balsam111
2015-09-09 12:39:38
Ocena: -4(glosow:16)-+
WCISKASZ SIĘ Z LEWEGO I JESZCZE KOMENTUJESZ ŻE GOŚĆ PILNUJE PORZĄDKU ?

balsam111
2015-09-09 12:37:11
Ocena: -2(glosow:14)-+
Buraki wciskają sie lewym pasem - dalej bylo zwężenie i moim zdaniem to burak tylko trąbi i probuje się wciskać - BRAWO PAN Z HONDY !

irewald
2015-09-09 12:25:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
samochod nie wybiera kierowcy

dargeo
2015-09-09 10:45:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
jak widać na załączonym filmie debili nie brakuje na drogach
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0