lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ku#a wieszać za takie okrucieństwo .
główna
Dodano: 18.01.2016, 14:06:03   przez: PO_chwa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 178  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(36)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hagen24
2016-01-19 10:54:13
Ocena: 28(glosow:32)-+
Nigdy nie pojmę okrucieństwa wobec zwierząt. Osobniki tak postępujące nie zasługują na miano człowieka. To zwykłe odpadki rasy ludzkiej i tak jak pedofile czy gwałciciele powinni być masowo utylizowani.

CuraC
2016-01-21 23:30:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja się tylko zastanawiam ile ten biedny pies musiał z drutem na pysku pozować do zdjęć zanim mu go zdjęli :|

Bellatriks_L
2016-01-20 22:02:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
psy są po prostu złe - wszystkie tak samo jak wszyscy islamiści to terroryści, dlatego ich nie żałuje tak samo jak nie żałuje małych syryjczyków którzy cierpią na mrozie hahaha. Dzieki temu że mały syryjczyk zdechnie to nie bedzie gwałcił kobiet w przyszłościi. Tak samo z takim psem jak zdechnie to nie bedzie nikomu w przyszłości rozszarpywał aorty i ktoś dzieki tem przeżyje - wole koty psy won :D Serio możecie mnie nazywać jak chcecie ale jeszcze w całym swoim długim życiu nie spotkałem dobrego psa

anna678139
2016-01-22 18:55:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
??????????????????? chyba bardzo ale to bardzo mocno skrzywdził cię jakiś pies! Pupa długo bolała hahaha?

Bellatriks_L
2016-01-20 21:47:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
Gadajcie sobie co chcecie możecie wieszać na mnbie psy (haha co za gra słów) ale wiem jedno. Tyle sie mówi że psy są niebezpieczne tyle już było ofiar śmiertelnych zwłaszcza wśród dzieci a ludzie dalej mają w dupie prawo i prowadzą psy groźnych ras bez kagańca. Sam byłem świadkiem jak pies kogoś atakuje (amstaff) ale do ludzi dalej nie dociera, ale jak ktoś sie wkurwi i podłozy np miesną bombe to jest wielkie halo, ale prawda jest taka że potem nagle sie psiarze nauczyli co to kaganiec. Czyli miesna bomba jako metoda wychowawcza lepsza od próśb i mandatów

anna678139
2016-01-22 18:58:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie wina psów tylko właścicieli,skoro pies jest groźny owszem jestem za tym aby miał kaganiec i powinien być trzymany na smyczy ale kolego -nie obrażaj psów ale ich właścicieli

likoma
2016-01-20 00:01:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bellatriks_L śmieszą mnie takie prostaki jak ty:(może nie,nie śmieszą...smucą,widać ze nigdy nie miałeś do czynienia z psem,ba ze zwierzęciem (śmiem podejrzewać że nawet z pająkiem,bo pewnie piszczałeś na jego widok i mamusia z tatusiem biegli z kapciem na pomoc tobie)żenuące nie? Nie wypowiadaj się debilu na temat zwierząt bo nie masz pojęcia,no chyba że o mrówce wędrującej sobie gdzieś tam A nas sam koniec zrobiłeś siusiu w majtki i tatuś cię przebierał

Bellatriks_L
2016-01-20 21:50:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
tak sie składa że miałem doświadczenie z psami co najmniej kilka razy - po ostatnim spotkaniu z amstaffem jeszcze przez kilka tygodni nosiłem scyzoryk przy sobie tak na wszelki wypadek. Poza tym jeśli psy są takie niby fajne i kochane to po co są kagańce smycze i a nawet broń dźwiękowa do samoobrony przed psami??

CuraC
2016-01-21 23:36:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Bellatriks_L Gratuluję doświadczeń z psami choć nie zazdroszczę. Jak się próbuje przerżnąć amstaffa to faktycznie scyzoryk może być przydatny. Ważne, żebyś był sobą i robił to co kochasz!

Bellatriks_L
2016-01-19 20:45:54
Ocena: -9(glosow:9)-+
nie należy litować się nad zwierzętami tylko nad ludźmi - podobny bład popełniają europosłowie litują się nad kozolubnymi psami zamiast nad nami europejczykami

serenere222
2016-01-20 13:19:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

serenere222
2016-01-20 13:26:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sory nie wiem czemu mój komentarz został usunięty ok ujmę to tak Bellatriks_L to może tobie buzie zadrutuje co. nie pozdrawiam

anna678139
2016-01-22 19:05:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
szkoda mi ciebie ,jak jeden pies cię skrzywdził to nie znaczy że każdy jest taki sam,twoim zdaniem powinniśmy pomagać ludziom lecz nie zwierzętom ale pamiętaj że czasami zwierzak ma więcej wrodzonych uczuć niż niektórzy ludzie(mordercy,pedofile,gwałciciele) i nie zgadzam się z tobą.Tak na wstrząs -proponuję ci pójść do schroniska bądź gdzieś kupić pieska ,a zobaczysz i wspomnisz moje słowa iż zakochałbyś się w nim i nie potrafiłbyś bez niego żyć.Wtedy zmienisz zdanie i wrócisz do społeczeństwa pokazując iż jakieś tam pozytywne uczucia są w tobie!

Bellatriks_L
2016-01-19 18:55:07
Ocena: -13(glosow:13)-+
śmieszą mnie Ci którzy są takimi obrońcami psów i pomstują na ludzi którzy sie nad nimi pastwią a jak jakiś psiarz wyprowadza psa bez kagańca to jakoś nikt sie nie burzy że w ten sposób znęca się nad ludźmi którzy muszą przechodzić koło takiej bestii z duszą na ramieniu bez broni palnej. Takie są czasy za zabicie psa więzienie za zabicie człowieka przez psa, pouczenie, widać lewactwo ma się nieźle - psy ważniejsze od ludzi, muslimy ważniejsze od europejczyków, kobiety ważniejsze od mężczyzn, czarni ważniejsi od białych i geje ważniejsi od hetero.

naYa666
2016-01-19 20:30:25
Ocena: 9(glosow:11)-+
ty kmiocie zmien psychiatre i leki bo te ktore bierzesz nie pomagaja!!!

Arakiel666
2016-01-19 20:33:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bella Ty kur^^.

Townsville
2016-01-20 02:31:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bellatriks ,takie kwy jak ty to sie gwalci ,podpala albo przerabia na mielonke.

Townsville
2016-01-20 02:47:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
belllatriks mam nadzieje ze zycie cie nie oszczedzi ,twoja rodzine tez nie

Maciek223123
2016-01-20 03:50:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pies nie jest niczemu winny, jak go ludzie wychowają taki on będzie. Natura psa jest taka, że kocha mimo wszystko, a ludzka? Ja np. wole zwierzęta od ludzi, przynajmniej nie ma się ich dosyć. A co do Ciebie, to ogarnij się bo akurat nie wiesz co mówisz. Bez kagańca wyjdzie ktoś z psem to już pies ma kogoś zabić? Widocznie masz nasrane w głowie, życzę Ci jak najszybszego powrotu do zdrowia psychicznego. Ps. Jakbyś coś takiego mi powiedział w twarz, to byś gorzej wyglądał niż gdyby 100 psów Ciebie pogryzło. :)

serenere222
2016-01-20 13:22:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
A mnie śmieszą wypowiedzi takie jak ty piszesz bo jeżeli pies idzie bez kagańca i bez smyczy to na pewno pies ułożony i szkolony.

Bellatriks_L
2016-01-20 21:43:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
do Maćka W naturze psów i w ogóle zwierząt nie leży żadna miłość. Psy to przede wszystkim drapieżniki. Poza tym chodzenie w kagańcu jest nakazane prawem a kto prowadzi psa bez kagańca popełnia wykroczenie.

anna678139
2016-01-22 19:18:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak czytam twoje wszystkie odpowiedzi i komentarze to proponuję udać się do psychiatry! Twierdzisz co zrobiłby człowiek widząc psa,który gryzłby dziecko-co to za pytanie ? a ty skoro tak kochasz ludzi to zadam ci pytanie na twoim poziomie -co Bella zrobiłbyś gdyby człowiek na twoich oczach zarzynał twoją matkę ? chyba oczywiste jest to iż każdy pobiegłby z pomocą i uwierz mi że tak agresywny pies pewnie zostałby uśpiony a wina pozostaje dla właściciela że hu.owo wychował psa.

lopepol
2016-01-19 16:14:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zamiast pomóc psu, na strzelanie zdjęć czas był. W dupoe z psem byle fejm na necie był. Datki sratki.

wkiara
2016-01-19 13:39:58
Ocena: 6(glosow:8)-+
Tak to nawet w sredniowieczu nie postepowali. Ludzie!! mamy XXI wiek, W telewizjach tyle sie trabi, ze jak sie nie chce zwierzaka to mozna oddac do schroniska. Nigdy nie pojme co trzeba miec w psychice, aby cos takiego zrobic. kazdy kto krzywdzi zwierzeta jest zdegenerowany i kto wie czy w przyszlosci nie zrobi krzywdy drugiemu czlowiekowi. tyle ze czlowiek moze sie obronic a takie niewinnne zwierze, ktore nam ufa i kocha bezgranicznie nie ma mozliwosci zadnej obrony....

owcazogorkowca
2016-01-19 11:30:59
Ocena: 3(glosow:7)-+
Najgorsze w tym wszystkim jest to że tacy ludzie potem idą na wojnę i robią to samo tyle że z ludźmi, bezkarnie.

hagen24
2016-01-19 10:54:13
Ocena: 28(glosow:32)-+
Nigdy nie pojmę okrucieństwa wobec zwierząt. Osobniki tak postępujące nie zasługują na miano człowieka. To zwykłe odpadki rasy ludzkiej i tak jak pedofile czy gwałciciele powinni być masowo utylizowani.

Bellatriks_L
2016-01-19 18:48:32
Ocena: -10(glosow:10)-+
skoro za zakneblowanie psu pyska wymyślasz taką karę to ciekawe co byś powiedział na zagryzienie człowieka przez psa - czyżby uniewinnienie lewaku?

Arakiel666
2016-01-19 20:35:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Bella dla Ciebie tylko sterylizacja.

Bellatriks_L
2016-01-19 20:43:57
Ocena: -5(glosow:5)-+
do Arakiel666 Skoro twierdzisz że Twoje życie jest mniej warte niż życia takich śmierdzących kundli to wykrój sobie kawał mięsa np z nogi i daj im jeść

Bellatriks_L
2016-01-19 20:49:19
Ocena: -5(glosow:5)-+
do hagen24 nie potrafisz pojąc okrucieństwa względem zwierząt? Pomoge Ci. Wyobraź sobie że Twoja córka jest rozszarpywana przez tego psa. co czujesz? Co będziesz robił Głaskał pieska po głowce? Czy może dasz mu wpierdol i zadrutujesz mu ryj żeby już więcej tego nie robił. Ja na miejscu tego rodzica bym rozszarpał psa gołymi rekoma i upajał sie jego bólem taplałbym sie w jego krwi a głowe zostawił na pamiątke. A psiarza czyli właściciela odesłałbym tam gdzie jego psa do piachu - hahahahahahahahahaha

Townsville
2016-01-20 02:36:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Townsville
2016-01-20 02:42:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
Hagen masz racje . Smieci sie nie pali , smieci sie utylizuje .

GanGstaRR
2016-01-20 11:18:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bellatriks_L skąd wiesz co ten pies zrobił, a czego nie zrobił? Jesteś zwykłym prymitywnym wieśniakiem i wątpię, żeby taki pies kogoś zaatakował, przecież sam się bał i uciekał przed ludźmi. To znak, że nie mógł być agresywny. Takie prymitywne kołki jak ty, bezproduktywne i bezwartościowe śmiecie są niżej w hierarchii niż jakikolwiek szczur czy mysz bądź mucha. Dlatego z chęcią bym popatrzył jak cię takie psy rozszarpują i nawet bym ci nie pomógł bo nie znoszę prymitywów.

Bellatriks_L
2016-01-20 21:54:02
Ocena: -4(glosow:4)-+
do gangstarr nawet jak nic nie zrobił to prędzej czy później zrobi...zabijanie jest w naturze psów tak samo jak w naturze wilków dlatego w wojsku stosuje sie psy do zabijania ludzi (brr paskudy trzeba szybko strzelić w łeb zanim cie ugryzie bo jak raz chapnie to możesz nie zdążyć ponownie wymierzyć)

GanGstaRR
2016-02-01 07:54:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bellatriks_L nie tylko psy zabijają na wojnie... głównie robią to ludzie. Tego już nie przemyślałeś...

karus44
2016-01-18 18:46:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
zadrutować skur*ysyna i z gołym... puścić na ulice

owcazogorkowca
2016-01-19 11:34:36
Ocena: 7(glosow:11)-+
Przydrutować do drzewa w Bieszczadach, wysmarować miodkiem. Nie kneblować i nasłuchiwać. Można nagrać dźwięk i puszczać oskarżonym o znęcanie się nad zwierzętami wychowawczo. W każdym razie do rana zostanie po nim drut i kawałki mięsa.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  UUUpppsss
  •  Za karę
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:36:12   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0