lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Są ludzie którzy w to wierzą
główna
A moze Ziemia jest plaska?YTPlay
Dodano: 05.06.2016, 10:29:54   przez: pawels28
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 72  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(102)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krewky
2016-06-06 11:59:34
Ocena: 9(glosow:15)-+
A co się stało z 4 wielkimi słoniami, niosącymi Ziemię na grzbietach? W to też wierzą? Jednak to wciąż nie jest najgłupsza teoria, jaką słyszałem. Są o wiele bardziej niedorzeczne, np. że w Ziemi jest ogromna dziura gdzieś w okolicach Antarktydy (hollow earth), prowadząca do samego wnętrza globu. Ziemia nie ma jądra, a w wewnętrznej stronie Ziemi, zamieszkują kosmici, hitlerowcy, reptilianie i czort wie kto jeszcze. Polecam filmy Dariusza Kwietnia, naczelnego eksperta w teoriach spiskowych, facet naprawdę potrafi poprawić człowiekowi humor :)

zajcew26
2016-06-09 00:57:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Prawda jest taka, że tylko kilka osób widziało z kosmosu jak wygląda Ziemia. Bo przecież Ziemi z Ziemi w realu nie można zobaczyć. Ja nie widziałem i dopóki na własne oczy nie zobaczę na 100 % pewny nie będę. Z drugiej strony Swojego serca też na własne nie widziałem .... a przecież jest.

magda713
2016-06-08 17:47:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ziemia jest płaska jak się zagłębicie w temat to zrozumiecie.

shikeli
2016-06-08 07:51:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Skoro we wszystkim nas oszukują to nie zdziwiłabym sie ze i w tym , wiadomo nikt tego nie sprawdzi,wystarczy że naukowiec powie cos i juz stado baranów uwierzy a łatwiej mieć społeczeństwo któremu się wydaje ze jest pyłkiem w kosmosie i zadnego Boga nie ma i przed nikim sie nie odpowiada .

Bbvvcc
2016-06-07 19:39:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pingu68 I sam się zrobiłeś w chu.a, czemu więc Australia na tej waszej płaskiej mapie jest normalnych rozmiarów a nie dwa razy większych. Szach mat haha.

pingu68
2016-06-07 19:51:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Bbvvcc
2016-06-07 15:55:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pytanko do znawców jak w takim razie powstaje zaćmienie słońca? Księżyc musiał by być na tej samej orbicie co słońce ale na mniejszej wysokości I nawet jeśli to jest prawda to co z fazami księżyca?

malgolina
2016-06-07 17:35:54
Ocena: -3(glosow:5)-+
Na to też znajdą wytłumaczenie.

Bbvvcc
2016-06-07 18:06:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiesz co mnie najbardziej rozbawiło? Jak spojrzysz na ta grafike płaskiej ziemi to zobaczysz że gdyby kontynenty się przemieszczały w kółko to europa robiła by najmniejsze koło a australia największe czyli odległości jakie dzisiaj znamy tak naprawde są fałszywe co oznacza że Australia musi być 2 razy większa niż podają

pingu68
2016-06-07 19:01:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pingu68
2016-06-07 19:06:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
2016-06-07 00:07:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
ostatnio żydowska nauka opiera się na samych przypuszczeniach i gdybaniach, jednak jeśli ktoś wynajdzie lepsze baterie do telefonów albo działające lekarstwo na raka które nie szkodzi to słuch o nim zaginie.

pingu68
2016-06-06 23:53:00
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kircholm
2016-06-07 00:08:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Coś mi kołatało w pamięci, że mgr.inż M.S z Wrocławia mówił o 3 tys. km.

zenontelefon
2016-06-08 19:23:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jedyne, co nie jest takie jak nam przedstawiają to religie i Bóg. Żadna z religii, nawet hinduizm, nie wyjaśnia odkryć astronomów dotyczących kwazarów, budowy galaktyk a nade wszystko nie wyjaśnia dlaczego, mimo upływu czasu, nie ma ani jednego niepodważalnego dowodu na istnienie Boga. Obawiam się, że wyjaśnienie ukośnych promieni światła spomiędzy chmur jest banalne, tak samo banalne jest wyjaśnienie takiej trasy przelotu do RPA.

lukaszptr
2016-06-06 23:42:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
I jeszcze jedno: lecąc samolotem na wysokości 14 tys. metrów można już zauważyć krzywiznę horyzontu (kuli ziemskiej). Na wysokości 18 tys. metrów jest już wyraźnie widoczna.

pingu68
2016-06-07 00:15:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lukaszptr
2016-06-07 00:34:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
@pingu68 Byłem i widziałem bez kamerek i zakrzywionych okien. MIG-23 MF, 28 splm Słupsk. Pułap praktyczny 18.500 m ale udało się też odrobinę wyżej. Kilka razy się zdarzyło. Potwierdzam, widać krzywiznę ziemi :-)

pingu68
2016-06-07 19:43:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lukaszptr
2016-06-07 22:08:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli..." :-) Nie mam powodu, żeby ściemniać. Biorąc pod uwagę, że Migi - 23 zostały wycofane z użycia w 2000 r. na ściemy mam za dużo siwych włosów

lukaszptr
2016-06-06 23:37:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nawigacja już dawno temu opisała to zjawisko. Istnieją dwa pojęcia: loksodroma i ortodroma. Loksodroma to linia lotu (trasy statku), która przecina południki pod stałym kątem. Wykonując lot (rejs) po ortodromie utrzymuje się stały kurs bez poprawek nawigacyjnych Ale nie jest to najkrótsza droga pomiędzy dwoma punktami na kuli. Nawigacja wzdłuż ortodromy jest stosowana do odległości 1000 kilometrów. Na dłuższych trasach leci się (płynie) wzdłuż ortodromy, która jest najkrótszą linią łączącą dwa punkty na kuli. Ale to wymaga stałego poprawiania kursu i zmiany kąta wobec południków.

bellug231
2016-06-06 22:41:54
Ocena: -4(glosow:4)-+
Kosmici jak Jarek i Antek

jacek.jacek
2016-06-06 20:25:42
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cutrea_de_arges
2016-06-06 20:02:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

babkaceska
2016-06-06 19:46:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie teoria a hipoteza :)

pingu68
2016-06-06 19:15:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dejveet
2016-06-06 19:19:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Człowieku, nie wiem co bierzesz, ale bierzesz pół. Kończę wymianę zdań z Tobą, ponieważ jest to żenujące i uwłaczające. Każdy ma prawo żyć jak chce, zatem Ty żyj w swoim świecie pełnym spisków i kłamstw. I głupoty. Pozdro.

pingu68
2016-06-06 21:08:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zenontelefon
2016-06-08 19:36:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Piszesz głupoty. Jako farmaceuta z wieloletnim doświadczeniem informuję Cię, że farmacja to nie "w 90% placebo". Placebo w farmacji jest tylko punktem odniesienia. Placebo to jedynie teoretycznie homeopatia, chociaż najzabawniejsze jest to, że działa. Ale homeopatia to mały wycinek farmacji. Spróbuj zatem w momencie przewlekłego bólu wziąć tiktaka a na kontrapunkt pyralginę. Zobaczmy co będzie skuteczniejsze. A dejveet nie ma racji. Nie bierz połowy tylko wyrzuć to świństwo do kosza, bo polscy dilerzy rozcieńczają śmieciami to co sprzedają ludziom.

pingu68
2016-06-06 19:13:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dejveet
2016-06-06 19:17:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pingu68
2016-06-06 19:00:42
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dejveet
2016-06-06 19:04:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ponieważ na te jak to nazywasz: "herezje" są dowody, poza tym nauka działa. Dam Ci prosty przykład. Zatrujemy 200 osób śmiertelnym jadem. 100 każemy się modlić, a 100 podamy odtrutkę. Tym prostym doświadczeniem udowodnimy, że nauka (wg. Ciebie: herezja) działa, modlitwa zaś nie bardzo lub nawet w ogóle.

brej
2016-06-06 20:19:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
niczym niepoparte teorie tysiace wykopalisk szkielety pra ludzi i naszych przodkow zmieniajace sie z biegiem czasu myslisz ze to wszystko to brednie i nikt nigdy znajacy prawde nie wyszedl do ludzi i nie wygadal prawdy? poza kilkoma idiotami ktorzy mowili o podróży w czasie itp. plaska ziemia boze ludzie proste obalenie tego twierdzenia dlaczego mamy pory roku??? bo co te slonce lepiej napier...?

pingu68
2016-06-06 21:23:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pingu68
2016-06-06 21:33:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2016-06-06 22:05:52
Ocena: -2(glosow:6)-+
Pingu, a co powoduje, że Słońce jest raz bliżej a raz dalej bieguna północnego?

dejveet
2016-06-06 22:16:05
Ocena: 5(glosow:5)-+
a gdzie w tej płaskiej ziemi są bieguny???

kircholm
2016-06-06 23:23:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
Malgolina@ Według hipotezy płaskiej ziemi, jak i niebocentryzmu, słońce jest emitowane, wyświetlane i znajduje się około 3000 km nad ziemią. Jesteśmy na ziemi, niczym rybki w akwarium, jesteśmy doświadczeniem, eksperymentem innych istot, które można nazywać "Bogami". W sumie, jedyne "wiarygodne" fakty jakie posiadamy o wszechświecie, pochodzą dziś od NASA, która nie ma zbyt wiele powodów, by karmić nasze umysły prawdziwymi wiadomościami.

pingu68
2016-06-06 23:46:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
Natomiast niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego tak ciężko uwierzyć że jakaś siła napędza dookoła nas ciała niebieskie, a słońce (z perspektywy Polski) latem bliżej zimą dalej jednego bieguna, skoro "wiemy", wierzymy że Ziemię napędził bilon lat temu wybuch, w konsekwencji obracając ją 1667 km/h na równiku, kóra lecąc 30km/s okrąża słońce pędzące z prędkością 83 000 km/h, bo ostatnio zwolniło o 11 000 km/h;), do tego słońce obraca się wokół jądra galaktyi 1 mln km/h... bo ostatni przyśpieszyło o 200 tys km/h, nie zapominając że galaktyka też nieźle zapieprza a i nasza gromada galaktyk ró

krewky
2016-06-07 01:53:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
@kircholm, czy nie wydaje Ci się głupie twierdzenie, że NASA ma monopol na zdobywanie i przekazywanie dalej wiedzy o kosmosie? Uważasz że kosmiczne agencje: europejska, rosyjska i chińska, które prowadzą własne badania i wystrzeliwują własne sondy i satelity, są w zmowie z NASA i też nie mówią nam prawdy? Boją się powiedzieć prawdę, bo co? Świat się przez to zatrzyma? Ludzie zaczną panikować, gdy dowiedzą się "prawdy" o kosmosie? Nastąpi koniec świata? Wymień kilka tych powodów, dla których według Ciebie, NASA nie chce karmić naszych umysłów prawdziwymi wiadomościami.

kircholm
2016-06-07 09:29:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Krewsky@ Nie ma znaczenia co "mi się wydaje", bo odpowiadałem na pytanie Magnoli i rozpocząłem wypowiedź od stw."według hipotezy". Jeśli chciałbyś zgłębić temat, to po wpisaniu frazy "NASA o" to pierwsze wyskoczy Ci hasło "NASA oszukuje" i znajdziesz tam całe referaty na ten temat. Nie da się ukryć, że nasza wiedza o wszechświecie jest znikoma i gdyby technika podtrzymała swój rozwój, przez najbliższe tysiąclecia, to nasi następcy, naszą aktualną wiedzę, zawarliby w stwierdzenie "Ala ma kota" ;). Einstein, moim zdaniem słusznie uważał, że nasz

kircholm
2016-06-07 09:32:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
...że nasza rzeczywistość, jest dużo bardziej złożona, niż nawet jesteśmy sobie w stanie to wyobrazić. Pierwszy raz nie zmieściłem się w jednym poście :)

informatyk26
2016-06-07 14:35:45
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak gastroskopia, sonda, kolanoskopia, usg, doppler, rezonans i tomograf nie pomogły to spróbuj może pomoże ci lewatywa.

malgolina
2016-06-07 16:16:08
Ocena: -4(glosow:4)-+
Kircholm, skoro Słońce "jest emitowane" to skąd jego ogromna moc?

pingu68
2016-06-07 17:42:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lewatywa heh ktoś tu nie zrozumiał kontekstu wypowiedzi:), skoro zostałem ponownie sprowokowany... to wypowiem się także w imieniu kircholma, zauważyłem że oboje mamy na celu przedstawienie wszystkim że są alternatywne hipotezy wyglądu otaczającej nas rzeczywistości, na które jak się dobrze zainteresować tematem także są dowody, a to że wciska się nam coś jako jedyna prawda nie znaczy że tak jest, skąd się biorą takie siły nie wiadomo, a skąd uran emituje tak ogromne promieniowanie? chodzi o to żeby nie łykać każdej informacji z TV czy netu, tylko czasem ruszyć głową i pomyśleć.

krewky
2016-06-07 18:55:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak panie Pingu, nie ma nic złego w tym, że ktoś w coś nie wierzy i przeprowadza badania na własną rękę. Ale akurat w tym przypadku, sprawa jest chyba na tyle oczywista, że nie widzę sensu brania pod uwagę tak śmiesznych hipotez jak ta. Każdy Twój argument który wymieniłeś, można łatwo obalić i wytłumaczyć, że Ziemia nie jest płaska. I powiedzą Ci to nie tylko naukowcy z NASA. Powie to każdy kto ma trochę oleju w głowie i miał styczność z geodezją, geografią, nawigacją morską, lotnictwem czy meteorologią.

pingu68
2016-06-07 19:35:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
I tu mój drogi przyjacielu mylisz się w kilku sprawach,nie jestem zwolennikiem teorii płaskiej ziemi,pisałem o tym powyżej,ponadto na obalenie każdej teorii są dowody,tego że Ziemia jest kulą także,dlaczego siła odśrodkowa kręcącej się z prędkością 1667 km/h na równiku Ziemi nie wyrzuci Cię w kosmos, na biegunie nie ma żadnej prędkości obrotu a grawitacja ma tą samą wartość! Byłeś kiedyś na karuzeli?? A może siła odśrodkowa tworzy grawitację jak powie zwolennik niebocentryzmu. Ja nie wiem jak jest naprawdę,ale wiem że jak wierzysz w teorie NASA to Twój mózg dawno na tym oleju się usmażył:)

dejveet
2016-06-08 02:44:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
oblicz sobie, geniusuz, jeśli potrafisz - jaką wartość ma ta siła odśrodkowa - poznasz odpowiedź dlaczego Cie nie wyrzuci w kosmos. Pingu skończ już ze swoimi podwórkowymi mądrościami. Weź książke z fizyki...

pingu68
2016-06-06 18:53:47
Ocena: -4(glosow:6)-+
lecimy dalej, razem z radarem lotów esky, każdy może wejść i prześledzić jak fantastycznie latają samoloty, nadrabiają tysiące kilometrów, bo przewoźnicy uwielbiają sobie bezsensownie polatać, tracić setkami ton paliwa, które spada przecież z nieba, marnowanie własnego czasu i pasażerów.... a co tam to przecież nic nie kosztuje.... hhmmmm tak to możę polecimy sobie z Afryki do Ameryki Południowej przez Europę, albo z Australii do Afryki przez Dubaj, tylko za bardzo się nie zagłębiajcie w temacie bo mogą Was wywalić ze strony;)

dejveet
2016-06-06 19:01:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
Polecam dowiedzieć się czym jest ortodroma, a czym loksodroma. Co do lotów przez Dubaj polecam pomyśleć czym są pieniądze. Chyba warto polecieć nieznacznie dłuższą drogą w celu podjęcia pasażerów z jednego z największych portów lotniczych na świecie.

pingu68
2016-06-06 18:33:30
Ocena: -4(glosow:6)-+
To nie wszystko, ilu z Was poleciało w kosmos i zobaczyło kulę ziemską, ilu dokopało się do jądra ziemi, ilu było na biegunie południowym, czy ktoś przebył drogę do słońca że zna odległość, a może ktoś był światkiem ewolucji człowieka, który przeobraził się z aminokwasu który uderzył z asteroidą w Ziemię???? to dlaczego każdy z Was ma tak ogromną wiedzę, ja również mogę powymyślać tysiące dupnych teorii nt. otaczającego nas świata, niepopartych żadnymi dowodami i co też będziecie biegać i powtarzać bo zapłacę za wyemitowanie tego w TV??

dejveet
2016-06-06 18:37:36
Ocena: 5(glosow:7)-+
Czy ktoś widział Twój żołądek? Nie. To skąd wiesz, że jedzenie nie wpada wprost do Twojej pustej głowy?

malgolina
2016-06-06 18:45:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jeśli robił gastroskopię, to tak ;)

brej
2016-06-06 20:15:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

brej
2016-06-06 20:22:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
yy moderator moze sie ogarnie usuwajac posty nic nie naruszajace o.O a ty gosciu ogarnij fakt ze kazde odkrycie naukowe musisz potwierdzic inaczej jest to hipoteza czy teoria jak wlasnie te glupoty o plaskiej ziemi

zenontelefon
2016-06-08 19:57:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zapytaj Hermaszewskiego, póki jeszcze żyje, co widział.

pingu68
2016-06-06 18:20:19
Ocena: -5(glosow:7)-+
uuu w końcu ciekawy temat... tak ziemia jest okrągła każdy to powie, każdy naukowiec, każdy z NASA, w szkołach uczą że okrągła itd, tak to święta prawda jest okrągła, nawet ten film pokazuje że jest okrągła... mamy wyraźne koło! Powiedzcie mi tylko dlaczego nikt nie mówi że jest kulista, skoro pokazują nam taką w setkach komputerowych animacji i pseudo zdjęciach z kosmosu, które ślicznie są przerobione i pokolorowane. Kłaniają się podstawy matematyki, nawet dziecko powie co różni koło od kuli, a hiper inteligentni naukowcy z NASA dalej będą mówić że jest okrągła, pokażą animację i każdy wierzy

dejveet
2016-06-06 18:25:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bo geniuszu nawet Słownik języka polskiego stanowi, że "okrągły" to mający kształt okręgu bądź kuli. Dlatego, schowaj swoje mądrości do rękawa.

pingu68
2016-06-06 19:04:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Heh sorry ale porównywanie nazewnictwa języka polskiego do nazw i kształtów figur geometrycznych to jak porównywanie Ciebie do Einsteina:)

dejveet
2016-06-06 19:09:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pingu68, to wg. jakiego dokumentu, książki, dzieła wg. Ciebie mamy sprawdzać znaczenie wyrazów, którego nie jesteśmy pewni? Co reguluje znaczenie wyrazów? Bo jak nic to napiszę, że jesteś głupi, a to może znaczyć, że jesteś mądry, albo nijaki, albo zielony. Przecież nie ma reguł...

brej
2016-06-06 20:25:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
2016-06-06 17:55:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ostatnio jechałem ok 2tys km i ciągle była płaska. Tzn były góry ale na płaskim. Wystarczy pomyśleć samodzielnie a nie gapić się w globus. Tomi mowi jak jest

malgolina
2016-06-06 18:15:15
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ja zawsze gapiłam się na płaską kartkę papieru w atlasie. Chyba rzeczywiście zacznę wierzyć, że Ziemia jest płaska :D

fekaliator
2016-06-07 09:47:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
A dlaczego sól jest słona?

roga82
2016-06-06 17:54:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
żarty żartami, ale tak właśnie powstają teorie spiskowe. model bardzo ładnie pokazuje jak się nagina i dopasowuje zlepki informacji.

Pitbull_1983
2016-06-06 12:23:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten film przedstawia głupotą, wiem że ziemia jest okrągła a nie płaska ponieważ nasza ziemia się kręci tak jak słońce, Księżyc, Jowisz,mars, Wenus i Saturn.... gdzie logo ONZ to jak zegarek tyka ale powiem jedno gdzie jest artyka i artarktyka tego nie pokazano.

dejveet
2016-06-06 13:09:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chodzi Ci zapewne o Arktykę i Antarktykę :)

Arabal
2016-06-06 16:59:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ziemia się kręci? Prędkośc równikowa to około 1666km/h. Czym bliżej bieguna północnego i południowego to ta prędkość maleje. Mamy samolot co leci z prędkością 900km/h na równoleżniku gdzie jest taka sama prędkość obrotu ziemi i leci zgodnie z ruchem obrotu ziemi. Co się stanie? Samolot nigdy nie doleci do celu :)

willager666
2016-06-06 17:07:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Arabal twoje braki w wyksztalceniu nie pozwalaja ci zrozumiec, ze predkosc zawsze jest obliczana w stosunku do punktu odniesienia...,

andrzej67k
2016-06-06 12:10:28
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tak. A Kopernik była kobietą ;)

zenontelefon
2016-06-08 19:45:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
A Einstein? Einstein też była kobietą. A Skłodowska- Curie nie.

Sobaniontko
2016-06-06 12:09:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
A według tej teorii słońce i księżyc są płaskie czy okrągłe? co z innzmi planetami. A jak wyjaśniają pory roku w tej teorii? co jest po drugiej stronie "płaskiej ziemi? czy ten dusk się też kręci? czemu nie wysłano misji na słańce skoro jest blisko jak księżyc? Według tych zdjęć afryka i ameryka pd sa większe niż azja.

dejveet
2016-06-06 18:31:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
według tych teorii nie zadaje się pytań tylko się wierzy:) pytanie są nie na miejscu:)

krewky
2016-06-06 11:59:34
Ocena: 9(glosow:15)-+
A co się stało z 4 wielkimi słoniami, niosącymi Ziemię na grzbietach? W to też wierzą? Jednak to wciąż nie jest najgłupsza teoria, jaką słyszałem. Są o wiele bardziej niedorzeczne, np. że w Ziemi jest ogromna dziura gdzieś w okolicach Antarktydy (hollow earth), prowadząca do samego wnętrza globu. Ziemia nie ma jądra, a w wewnętrznej stronie Ziemi, zamieszkują kosmici, hitlerowcy, reptilianie i czort wie kto jeszcze. Polecam filmy Dariusza Kwietnia, naczelnego eksperta w teoriach spiskowych, facet naprawdę potrafi poprawić człowiekowi humor :)

malgolina
2016-06-06 14:50:28
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ja słyszałam, że Księżyc jest pustą konstrukcją w środku. Nieprawdopodobne i w swojej teorii intrygujące :) Zastanawia mnie też to, jak wielka jest przestrzeń kosmosu, skoro płaska Ziemia nie wytwarza własnej grawitacji tylko jest ona wynikiem ruchu dysku w górę. Czy w którymś momencie Ziemia nie walnie w "sufit" Wszechświata skoro mknie z prędkością 9 metrów na sekundę?

Lightstorm
2016-06-06 15:29:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2016-06-06 16:02:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ale te wszystkie filmiki z teoriami spisowymi są bardzo ciekawe, można obejrzeć a i tak wierzyć w to co się wierzy. A co teorie spiskowe mówią o sile Coriolisa? Przy płaskiej Ziemi nie powinna istnieć różnica pomiędzy półkulą północną a południową. O formę ironii pytasz mnie czy Krewkiego? Bo ja właśnie użyłam ironii.

Lightstorm
2016-06-06 16:45:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2016-06-06 17:36:15
Ocena: -3(glosow:7)-+
Nauka jest poparta doświadczeniami, obserwacjami, racjonalnymi wyliczeniami. Pewne rzeczy są udowodnione, wiele można logicznie wytłumaczyć, choć jeszcze nie wszystko. Eksperymentować możemy w granicach ludzkich możliwości, reszta to hipotezy. Tak jak ta, że Ziemia jest płaska. To fakt, wszystko i tak sprowadza się do wiary, lub nie, w to co powiedzą nam "mądre głowy".

dejveet
2016-06-06 18:23:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
ostatnie Twoje zdanie malgolina jest bardzo słabe - jeśli wszystko dla Ciebie sprowadza się do tego co ktoś co powie to nawet bardzo słabo. Udowodnienie sobie, że Ziemia jest kulą jest niezwykle proste, nie trzeba do tego kogokolwiek słuchać.

malgolina
2016-06-06 18:30:53
Ocena: -3(glosow:7)-+
Żeby coś udowodnić, samemu sprawdzić itp. trzeba chyba skorzystać z nabytej wiedzy, żeby ją wykorzystać, prawda? Nie jesteśmy w stanie być wyłącznymi autorami wszystkich teorii, czasem musimy kogoś posłuchać.

dejveet
2016-06-06 18:35:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wszystko a czasami, duża różnica, a mimo to wcześniej użyłaś słowa: "wszystko", a teraz: "czasami". I co lepsze, mimo że całkiem to zmienia sens Twojej wypowiedzi, Ty nie widzisz w tym problemu:)

malgolina
2016-06-06 18:44:02
Ocena: -2(glosow:6)-+
Bo napisałam, że wszystko i tak sprowadza się do wiary lub nie, czyli albo w to wierzymy albo nie. Wierzymy w to co powiedzą mądre głowy, lub w to nie wierzymy. Wtedy weryfikujemy wiedzę na własną rękę. Mnie bardziej o ten aspekt chodziło niż o to, że ślepo słuchamy co ktoś powie, bo nie jesteśmy w stanie sami sprawdzić, że Ziemia jest kulą.

kary1977
2016-06-06 18:53:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dejveet musisz nauczyć się czytać ze zrozumieniem. To są całkiem różne wypowiedzi a ty je traktujesz jak przerobione zdanie.

dejveet
2016-06-06 18:58:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dla Ciebie jest wiara lub nie wiara, a dla mnie wiedza lub niewiedz. Ja wiem, że Ziemia jest kulą, a nie że w to wierzę czy wyznaję taki pogląd. Po prostu to wiem, zatem sprowadza się to do wiedzy, a nie do wiary. A co do kary1977, to to co wytknąłeś mi to przypisz sobie. Początek zdania malgoliny: "Bo napisałam, że wszystko..." jasno daje do zrozumienia, iż odnosi się ona do swojej poprzedniej wypowiedzi. "Ić byj" geniuszem gdzie indziej kary.

malgolina
2016-06-06 19:14:03
Ocena: -4(glosow:6)-+
Dejveet, kwestia nazewnictwa. Nie chodzi mi o wiarę religijną. Wierzyć w coś, w tym wypadku znaczy dla mnie wiedzieć coś i wierzyć w to.

dejveet
2016-06-06 19:18:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak tak - to spoko:)

kary1977
2016-06-06 19:21:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
Gosiu on wie bo widział w telewizji.Wie, że tak jest. błyska wiedzą jak złota mucha na gównie.

dejveet
2016-06-06 19:23:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
No to kary pochwaliłeś się, skąd czerpiesz swoją wiedzę. Zmień kanał, bo ten który do tej pory oglądasz ogłupia Cię.

Lightstorm
2016-06-06 20:48:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zenontelefon
2016-06-08 19:53:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dejveet, skoro wszystko sprowadza się do wiedzy, to Ziemia nie jest kulą. Formalnie to elipsoida obrotowa.

dejveet
2016-06-10 18:18:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak takiś mądry, to muszę Cie poprawić - kształt Ziemi to geoida

camovi
2016-06-05 22:51:44
Ocena: 0(glosow:14)-+
Czuję tu Macierewicza!

kamrak
2016-06-06 12:32:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
ciężko wyjść ze schizofrenii ale próbuj:)

trebor2501
2016-06-05 17:34:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dlaczego lot ze wschodu na zachód na tym samym dystansie trwa tyle samo ? Wiatr wiejący z prędkością 150 km/h łamie drzewa a człowiek stojący na obracającej z prędkością nad 30 m/s nawet tego nie odczuwa ? Ba czuje nawet wiatr ze wschodu wiejący z niską siłą :)

dejveet
2016-06-06 12:57:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
gościu, wróć do gimnazjum i poczytaj o zasadach dynamiki Newtona - kompromitujesz się w internecie, takimi pytaniami

rozkom
2016-06-05 12:59:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

beeveer
2016-06-05 11:03:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
Te akurat zastanawiające teorie są niewiele warte. Ruch lotniczy ,jeśli jest możliwość, powinien odbywać się maksymalnie nad lądem. wodowanie na oceanie to własciwie 100% śmierć wszystkich. Ale mnie na przykład od dawna zastanawiał ten kąt padania promieni słonecznych. tym bardziej że wygląda to tak, jakby małe słoneczko było 3 km nad ziemią, choć z samolotu widać , że jednak nie.

hemisys
2016-06-06 10:23:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
to po prostu załamanie światła, dzieje się podobnie np w pryzmacie, gdzie po wyjściu światła widać jego kolorowe barwy. Podobnie jest tutaj. Jeden promień światła, który nienaruszony biegnie przez pusty kosmos natrafia, na gęste środowisko i w nim dysperguje (rozchodzi się). Pogoglujcie sobie - dyspersja światła.

dejveet
2016-06-06 13:11:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
lądowanie transkontynentalnym samolotem (jak i wieloma innymi) gdziekolwiek poza pasem to właściwie także śmierć 100% osób na pokładzie

thyr
2016-06-05 10:44:41
Ocena: 4(glosow:8)-+
nieszkodliwa teoria , znam bardziej szalone nawet na wlasnym podworku

kircholm
2016-06-05 10:37:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
Znam prywatnie człowiek, który wierzy w niebocentryzm. Minutową animację można zobaczyć na tubie, należy wpisać "the concave earth".
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0