lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I które z nich zasługuje na miano prawdziwej sztuki?
główna
Dodano: 03.04.2015, 15:20:12   przez: WladekB1992
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 159  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(41)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gajcy
2015-04-03 15:40:47
Ocena: 18(glosow:28)-+
Problem graffiti jest taki ze najcześciej wystepuje ona na cudzych ścianach ,za tynkowanie tych ścian nie płacił graficiarz ,

Izabela-Skorupa
2015-04-07 20:09:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Witam wszystkich, czy ktoś szykuję niebawem jakieś poważne imprezy? Prosimy o wzmożoną ostrożność, podobno w okolicach Warszawy grasuje imprezoholiczka Izabela, zalecamy zatrudnić odpowiednią ilość ochrony, kobieta jest stanowcza i łatwo nie odpuszcza, co próbuję przekazać -> ZAMYKAJCIE OKNA I DRZWI, NAJLEPIEJ ZABIĆ DESKAMI, chyba, że chcecie mieć prawdziwą stylistkę i elegancję na swoim party, niestety koniec zimy dobiegł, futra już nie potrzebujemy, ale czarny sweterek do czarnych spodenek zawsze pasuje!

jokerproject
2015-04-07 15:56:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
To żeś teraz doje.. Pokazałeś coś w stylu: motocykl czy samochód z czego, jako motocykl podałeś Ducati z 2015 a jako samochód Ładę. Porównaj to graffiti do abstrakcji Beksińskiego i wtedy zobaczymy reakcję ludzi. Tak samo jak są bohomazy na płótnie w których ludzie coś widzą, tak też są bohomazy na ścianach, które mają rzeszę fanów. Ps. Studiuję na wydziale sztuki, nie za bardzo lubię abstrakcję, która jest przedstawiona na zdjęciach, ale są też perełki od których nie można oderwać oczu.

blukotek
2015-04-07 13:53:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
To po lewej jest odtworzeniem rzeczywistości, nic nowego nie wnosi, po prawej jest wymyślone i narysowane czyli ma tę przewagę że jest oryginalne.

vahanara
2015-04-07 11:53:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
dziadek władka pewnie w reichsministerium u goebelsa pracował. takie kretyńskie porównanie mieliśmy już w latach '30-xx wieku, gdzie tylko jedna "zrozumiała" (dla prymitywnych) sztuka była legalna...

cabbage20
2015-04-07 11:18:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zanim się oceni co jest lepsze radzę raczej przestudiować i poczytać o sztuce, sztuka zwłaszcza i dzisiaj nie jest pięknie namalowanym obrazkiem, estetyka i jej wartości już dawno została w tyle, mamy dzisiaj sztukę współczesną, która opiera się zupełnie na innych wartościach, artyści nie tworzą już renesansowych scen rodzajowych budzących odczucia mianowane"zachwytem nad pięknem", świat się zmienił i zmnieniła się sztuka, ludzie kiedyś wynaleźli ogień dzisiaj mają światło elektryczne, nie chcę nikogo obrażać ale abstrakcje pokazane po lewej nie są jej najlepszym przykładem,

malgolina
2015-04-07 11:21:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tylko nie każdy potrafi się przestawić na lubienie i docenianie dzisiejszej "sztuki". Ludzie mimo wszystko nadal są estetami lubiącymi popatrzeć np. na ładny pejzaż na obrazie.

cabbage20
2015-04-07 11:36:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie mam nic przeciwko estetyce, też sama uwielbiam podziwiać piękno otaczającej przyrody;) Chodzi mi bardziej o chociaż częściowe zrozumienie dlaczego taka sztuka jest i dlaczego taką się docenia. Ja sama też do końca nie rozumiem niektórych przykładów z sztuki ale nie przekreślam jej od razu. Doceniam, że artysta dziś lubi tworzyć dla siebie i z siebie, ma własne idee, rozumienie świata itd. Odbiorca dziś jest mniej ważny może stąd wynika, to zniechęcenie na sztukę współczesną.

malgolina
2015-04-07 12:43:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wiesz, trudno zrozumieć sztukę współczesną, kiedy patrzę na obraz, na którym jest na przykład biała plama na niebieskim tle, a cena tego dzieła sięga tysięcy dolarów, tylko dlatego, że autorem jest ktoś "z nazwiskiem". Ja za darmo mogę coś takiego sama sobie namalować ;) Nie krytykuję sztuki współczesnej, ale po prostu nie dostrzegam w podobnych pracach arcydzieła jako coś co mnie uderzy swoją wspaniałością :)

cabbage20
2015-04-08 16:52:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Coś jednak artysta chciał w tych dwóch plamach przekazać. Dziwne, że akurat w tak prostych gamach, może sens w tym żeby zastanowić się co ;) Twój przykład jeszcze nie jest zły, widziałam już performance gdzie kobieta ślizga się na maśle :) ( to już nie na moją głowę) Masz racje, krąg sztuki jest ciasny(czasem ciężko się w niego wbić jeśli nie ma się "nazwiska")

bierut1
2015-04-07 10:51:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2015-04-07 11:18:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Załatwione, podaj tylko adres ;D

bierut1
2015-04-07 11:52:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2015-04-07 12:38:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
No ja też poważnie, wezmę pomocnika (moje dziecko) i stworzymy takie coś niebiesko-żółto-granatowo-fioletowe ;)

bierut1
2015-04-07 12:52:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2015-04-07 13:08:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiesz co, ja myślę, że większość w miarę uzdolnionych plastycznie ludzi coś takiego potrafi namalować :)

owcazogorkowca
2015-04-07 10:37:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
A co ma wspólnego ze sztuką to coś po lewej? Takie infantylne banały namaluje każdy z pierwszej klasy liceum plastycznego. To po prawej to też raczej mdłe malarstwo na poziomie studenta pierwszego roku ASP, któremu się coś wydaje. Równie dobrze można porównywać rymowanki z kibla z wierszykami domorosłych gimnazjalnych i niespełnionych pseudo poetów. Żeby otrzeć się chociaż o sztukę trzeba cieżko pracować 5 lat na akademii tak jak żeby zostać muzykiem ćwiczyć latami i komponować a nie kupić keyboard CASIO i grać discopolo.

wieslav
2015-04-07 14:54:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
I tu się z tobą nie zgodzę. Historia znała wielu wybitnych artystów, którzy byli samoukami. Jak ktoś ma talent to studia nie są mu potrzebne. Absolwenci ASP czy AM to w 90% rzemieślnicy. Mają umiejętności, ale nie mają talentu i błysku.

lemingjager
2015-04-07 18:10:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Maldolina
2015-04-07 02:39:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

minimale_ldz
2015-04-07 01:06:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
Grafitti robią ludzie utalentowani, sztukę abstrakcyjną - rodzina i znajomi królika, mający dojścia do budżetowych dotacji z ministerstwa kultury. jedni malują dzieła sztuki na murach inni wystawiają śmieci w galeriach i dostają granty. takie życie

kysiu77
2015-04-07 00:09:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
wole graffiti bo to jest nie sztuka malować auto sprejem tylko naa szybkości namalować byle gdzie i szybko i pięknie by nie zwinęli a nie na płótnie co się tworzy parę lat

filazaf
2015-04-06 23:20:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bak_mir
2015-04-06 23:16:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
To jeszcze napiszcie, na którą ile poszło kasy z budżetu, łącznie ze studiami.

praszu
2015-04-06 22:42:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
o co cho?

srakadupaka
2015-04-06 22:29:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie mam nic do ładnych i ciekawych graffiti na brzydkich niszczejących budynkach

martin987
2015-04-06 22:26:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kontrrra
2015-04-06 21:29:17
Ocena: 1(glosow:7)-+
Porównanie z d... Oprócz kwestii poruszanych wcześniej( ściany etc) to większą sztuka jest pokazac cos swojego niż, nawet w najlepszy sposób, odtworzyć Golluma- korzystając z pomysłów innych, bardziej kreatywnych...

xvxFUxvx
2015-04-06 19:45:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
sztukę każdy sobie sam wybiera

Zbowidowiec
2015-04-06 19:13:03
Ocena: 5(glosow:5)-+
Przecież sztuka abstrakcyjna też jest potrzebna. Nie może być wszystko na jedną modłę.

Jarewa
2015-04-06 17:57:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niektóre graffiti powala na kolana ;)

bystry_kaziu
2015-04-06 20:39:41
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajonk
2015-04-06 17:47:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CountPerun
2015-04-04 11:03:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
A jak zdefiniujesz "prawdziwą sztukę"?

cabbage20
2015-04-07 11:22:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
W moim odczuciu nie ma takiego czegoś jak "prawdziwa sztuka". Natomiast nie każdy może być prawdziwym artystą ;-)

gajcy
2015-04-03 15:40:47
Ocena: 18(glosow:28)-+
Problem graffiti jest taki ze najcześciej wystepuje ona na cudzych ścianach ,za tynkowanie tych ścian nie płacił graficiarz ,

nonamenoname
2015-04-03 15:56:20
Ocena: -2(glosow:8)-+
Tylko po tym tynkowaniu będzie wyglądać gorzej niż po takim pomalowaniu, i jeśli chodzi o tego typu prace często są ustalane z właścicielem "ściany", to nie dzieło zrobione w nocy z latarką :D

homo_sapiens
2015-04-06 18:34:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mylisz grafitti (sztukę) ze zwykłymi bazgrołami wandali.

filazaf
2015-04-06 23:23:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie jestem nazi, ale wiesz co to znaki interpunkcyjne?? Kiedy się je stawia? Piszesz jak typowy gim, no offence.

nonamenoname
2015-04-03 15:34:32
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ale jest jeden podstawowy minus grafitti, już masa humanistów nie zbierze się debatować o tym "co oznaczają te dwie kreski na tle trzech plam, czy symbol walki narodowowyzwoleńczej, czy wrażliwość artysty na piękno przyrody" ;)

GrellSutcliff
2015-04-06 23:12:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
O, tak. Uwielbiam tych napalonych humanistów, którzy wszędzie widzą coś, czego tam nie ma i wmawiają ci, że to przecież jest tutaj, o właśnie tu! A graffiti jeśli jest naprawdę zacne, to myślę, że byłoby bardzo mile widziane na murach i starych, ściapciałych budynkach.

jamez
2015-04-03 15:22:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
ta która się dobrze sprzeda
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Tak to wygląda
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:36:12   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0