lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 17.06.2017, 12:51:34   przez: klemusek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 113  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(29)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
elkomaro
2017-06-17 14:38:47
Ocena: 16(glosow:16)-+
Hybrydy nie ładujesz , akumulatory ładują się podczas jazdy

endi75
2017-06-19 14:46:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
polecam google i słowa kluczowe: Samochody elektryczne niekoniecznie są czyste. Wtedy zrozumiecie, ze w Polsce pojazd hybrydowy jest "czystszy" w spalaniu niż elektryczny

alesprinter
2017-06-18 20:14:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mieszkam z 200 metrów od... elektrowni wodnej na Wiśle, zero dymu. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie tylko takie pozyskiwanie energii istnieje :)

prawyprawilny
2017-06-18 17:47:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ahahahahah co za tepak, wez napleta wsadz do gniazdka a nie wstawiaj takich gowien, zobaczymy za 15 lat jak szwaby angole francuzy beda kopiowac hybrydy od japoncow, bo japonskie najlepsze, honor mi nie pozwala jezdzic wypierdzianym przez hansa golfem

Ks.JanuszTracz
2017-06-18 14:25:26
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ambroszpp
2017-06-18 12:52:12
Ocena: -4(glosow:4)-+
No i trzeba dodać, że te elektrownie wiatrowe przyczyniają się do ocieplenia klimatu. Taki przykład: jak ktoś dmucha na palec to robi się zimny, a jak tak dmuchnąć przez wiatrak to ten "dmuch", zostanie osłabiony przez ten wiatrak i palec się mniej wychłodzi. Analogicznie jest z farmami wiatrowymi i ziemią, wiatr jest osłabiony przez ty wiatraki i ziemia się nie chłodzi, stąd te ocieplenie klimatu, a nie przez wycinkę drzew czy spalanie paliw kopalnych. W Polsce przez to już od kilku lat nie ma zim bo niemce nam ten wiatyr kradną, tych farm jest tam setki szczególnie przy polsko-niem

ambroszpp
2017-06-18 12:53:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
przy polsko-niemieckiej granicy. Nie dajcie sobą manipulować lewackim ekoterrorystom.

Mininferno
2017-06-18 10:34:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
A jakby ktoś sie zastanawiał co jest napisane to przetłumaczę, „ A ja mam ekologiczny samochód "

budrysio
2017-06-17 21:38:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
taka fajna dyskusja a może ktoś podpowie jak ma naładować samochód elektryczny osoba mieszkająca w bloku i parkująca dwie ulice dalej bo pod blokiem nie ma parkingu ? może ma se kupić kilometr przedłużacza ?

ambroszpp
2017-06-18 13:00:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie wiem czy byłeś za granicą, ale są tam wyznaczone miejsca parkingowe ze słupkami do których można podłączyć taki samochód i naładować. Nie trzeba ciągnąć kabelka z domu. U nas bardziej byłby problem złomiarzy, którzy zajumali by nam ten kabel ładujący bo to nie ma żadnych zabezpieczań. Specjalnie się ostatnio temu przyglądałem, są auta które kabel mają na stałe wmontowany, ale w większości wtyczka jest odłączana od samochodu i od słupka, więc zajumać nie jest problemem.

lalecznik
2017-06-17 15:37:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Spalanie w elektrowni jest bardziej wydajne niż w odpowiadającej temu liczbie samochodów. Czy to takie trudne do zrozumienia? Jeżeli masz np. 100 tys. samochodów, i każdy spala ileś tam litrów paliwa, to uzyskujesz ileś tam energii. Jeżeli te całe paliwo spalisz w jednej wielkiej elektrowni, to uzyskasz o wiele więcej energii, przy mniejszych kosztach dla środowiska. A przy tym systemie wcale nie musisz używać paliwa ciekłego, chodzi o konwersję energii. Przy takim systemie samochody w Polsce mogłyby chodzić na węgiel, rozumiesz?

miszatka
2017-06-17 15:52:31
Ocena: 5(glosow:7)-+
Pomijając niską bo kilkuletnią żywotność akumulatorów, do budowy których potrzeba olbrzymich ilości ołowiu i jego pochodnych oraz kwasów. Czysta ekologia.

Sealtiel
2017-06-18 11:41:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lalecznik
2017-06-18 20:41:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pomijając również sprawność akumulatorów, która zależy od temperatury otoczenia, jak każdej reakcji chemicznej. To wszystko prawda. Jednak sam pomysł uniezależnienia komunikacji od paliw płynnych jest wystarczająco obiecujący. Politycznie też. Ciekawe też jest, że jak nie było samochodów elektrycznych, to były jakieś teorie spiskowe, że dlaczego nie ma, a powinny, że sprawka koncernów itd.itp. Ale jak pojawia się realna w najbliższej przyszłości masowa produkcja samochodów hybrydowych czy całkiem na prąd, to pojawia się wstawka, że to be. No to jak to jest, co?

elkomaro
2017-06-17 14:38:47
Ocena: 16(glosow:16)-+
Hybrydy nie ładujesz , akumulatory ładują się podczas jazdy

camovi
2017-06-17 13:08:37
Ocena: 2(glosow:6)-+
To jest właśnie typowo "wschodnie" myślenie. Rzecz w tym, że ta energia może pochodzić ze źródeł odnawialnych. A ropa naftowa nie!

cozabzdet
2017-06-17 13:19:02
Ocena: 4(glosow:8)-+
Myślący panie typowo po "zachodniemu". Dajesz się wkręcać hochsztaplerom od tzw. ekologii jak korkociąg we flaszkę wina. Aby wyprodukować urządzenia do uzyskiwania tzw. energii odnawialnej, zużywa się tyle energii konwencjonalnej, ze te urządzenia nigdy tyle prądu w trakcie użytkowania nie wyprodukują. Może to i jest jakaś technologiczna awangarda, ale potrzeb ludzkości tymi OZE nie zaspokoisz. Obrazowo-to tak jakbyś chciał ogrzać budynek mieszkalny zapalniczką do papierosów.

Ejkum-Kejkum
2017-06-17 13:05:08
Ocena: 3(glosow:7)-+
To właśnie jest mącenie w głowach gościom po liceum, względnie socjologom, którzy nie maja pojęcia skąd bierze się energia elektryczna. Ano albo właśnie z paliw kopalnych lub uranu, plutonu czy tam czego (wiadomo o co chodzi). Pozyskiwanie energii nigdy nie jest czyste, nawet z wiatraków czy fotowoltaniki. Jedne i drugie wcale nie są tak wydajne jak reklamują a farmy obydwu systemów dodatkowo szpecą krajobraz. Wielka ściema...

cozabzdet
2017-06-17 13:14:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam się, poza jednym. Socjolog to ktoś kto zajmuje się wieloaspektowym badaniem społeczeństwa, zatem jak może się wypowiadać o sposobach uzyskiwania emergii elektrycznej? I dlaczego akurat socjolog, a nie np. lekarz medycyny?

Ejkum-Kejkum
2017-06-17 13:18:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
"socjolog" jest dla mnie synonimem człowieka bez elementarnej wiedzy technicznej

Ejkum-Kejkum
2017-06-17 13:21:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
YT: "Energia wiatrowa: Wielkie oszustwo"

cozabzdet
2017-06-17 13:23:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Czyli powielasz stereotypy zapodawane przez domorosłych socjotechników. Moja rada, patrz na wszystko krytycznie, kwestionuj to, a wnioski wyciągaj tylko z osobistych doświadczeń. Zapewniam cię, że niejeden socjolog ma wiedzę techniczną na przyzwoitym poziomie, jak rónież wielu techników czy inżynierów nie trybi o co w ich dziedzinach chodzi.

mysliwy
2017-06-17 13:01:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
A dlaczego na końcu słupów nie ma biogazowni lub farmy wiatrowej? Hybrydy rozwija się wraz z rozwojem energii odnawialnej, ale co tu wam tłumaczyć... Pewnie wydaje wam się, że na to wszystko znajdą się pieniądze i technologia z dnia na dzień... Chciał czy nie to silniki elektryczne są dużo wydajniejsze od silników spalinowych.

Ejkum-Kejkum
2017-06-17 13:10:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tam gdzie stoją wiatraki już żałują. Idą za tym pieniądze, olbrzymie łapówy i "prąd" jest dla końcowego odbiorcy ...droższy właśnie przez dodanie do rachunku pozycji "źródła odnawialne". Poszukaj sobie na YT francuskiego dokumentu o wiatrakach...

cozabzdet
2017-06-17 13:10:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Chłoptasiu, gdyby produkcję energii elektrycznej oprzeć jedynie o źródła odnawialne, to siedziałbyś dzisiaj przy świecach wieczorami i jeździłbyś konnym zaprzęgiem. Prawda jest taka, ze nie mamy jeszcze wydajnej technologii pozyskiwania energii poza surowcami kopalnymi. A OZE to zwykłe skur..ństwo biznesowe nastawione na koszenie kasy (np. handel certyfikatami na emisję CO2). Ale jak ktoś ma z tego dochody lub zryją mu banię, to powtarza ten stek bzdur o ekologii.

Ejkum-Kejkum
2017-06-17 13:29:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jeszcze inna sprawa tej "ekologii" to pozyskanie metali ziem rzadkich, czyli ogromna dewastacja środowiska (Chiny, Korea) oraz produkcja i na samym końcu utylizacja tych cudownych "ekologicznych" akumulatorów. Wcale nie jest tak "eko" reklamują. A gawiedź się cieszy jak cygan blaszką...

mysliwy
2017-06-17 14:04:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ok, to co zaproponujecie innego dla coraz szybciej rozwijającego się przemysłu i kurczących się złóż naturalnych? Ja nie mówię o ekologii, tylko o nadmiernej eksploatacji złóż naturalnych. cozabzdet powiedz mi, kto będzie usprawniał technologię pozyskiwania energii odnawialnej, jeżeli nikt w nią nie będzie inwestował? Nie rozumiecie chyba także, że proces przechodzenia na enegrię elektryczną będzie trwał 100 lat, a nie 1 rok! Jeśli ludzie będą myśleli tak ja wy tutaj to faktycznie nasze prawnuki będą jeździć konnymi zaprzęgami.

cozabzdet
2017-06-17 14:30:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mysliwy, ty mylisz przyczynę ze skutkiem. Źródłem kurczących się zasobów naturalnych nie jest technologia ich prztwarzania i pozyskiwania energii, a komplementarna ekonomia z jej częścią nastawioną na ciągłe tworzenie potrzeb do generowania produkcji i sprzedaży dóbr materialnych. To jest źródło wszelkich negatywnych skutków dla człowieka i środowiska. Sam zapewne co dwa lata chcesz mieć nowego smartfona, laptopa, nowe meble czy samochód. To jest pole do zmian. Natomiast inwestycje w nowe rozwiązania techniczne, badania etc. nie powinny się odbywać w taki sposób jak obecnie wprowadza się OZE.

cozabzdet
2017-06-17 14:35:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czym innym jest postęp, a czym innym jest przymusowe narzucanie nieefektywnych i nieekonomicznych rozwiązań. Weźmy np. recykling śmieci i odpadów. Obecnie zmuszani jesteśmy do segregacji i ponosimy z tego tytułu wyższe obciążenia finansowe. Tylko jakoś nikt nie usiłuje ograniczać produkcji tychże śmieci, czyli skróconej żywotności produktów, nadmiernego używania zbędnych opakowań itd. To jest skala, która problem odpadów zwielokrotniła w ciągu ostatnich kilkunastu lat w Polsce. Mogliśmy tego doświadczyć osobiście. Tak więc zastanów się trochę głębiej nad problemem i włącz refleksję.

mysliwy
2017-06-18 14:15:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
No cóż jeśli ktoś woli jeździć autem na resorarch niż na wielowahaczach, bo są mniej awaryjne, grać w 8 bitówki i telefon mieć wyłącznie do dzwonienia to faktycznie dzisiejszy rozwój jest kompletnie nieefektywny. Oczywiście pewne rzeczy można ograniczyć, zbędne opakowania, torby i plastikowe butelki można zastąpić opakowaniami kilkukrotnego użytku. Nie rozumiem też za bardzo terminu "skrócona żywotność produktu". Każdy konsument wybierając pralkę za 600 zł, smartfona za 200 zł czy tv za 1500 zł musi być świadomy, że ten sprzęt nie jest żywotny ze względu na słabej jakości materiały.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
Jak się araby bawią za kasę z ropy, a pisowcy za kasę z podatków
główna
Dodano: 09.06.2018, 09:11:27   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (46) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0