lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Swastika z lewej w religii wschodu ...i hakenkreuz czyli swastyka nazistów, jasne !!
główna
Dodano: 09.08.2012, 16:59:35   przez: gugulka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 249  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(80)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tuboosh
2012-08-16 18:59:59
Ocena: 7(glosow:15)-+
"Żydzi dzieci szatana" [jeb!] kolejny zgon na podłodze ze śmiechu. Rozczulacie mnie.

GMOzabija
2013-12-29 00:24:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

crpgmaniak
2013-01-22 17:36:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
jak nie wiecie to sie nie wypowiadajcie, autor dobrze to wstawil

Marco_P
2012-09-12 18:13:33
Ocena: -3(glosow:3)-+
A ja się pytam co to ma wspólnego z wiochą??? Minus dla autora ponieważ ma on bardzo wąskie skojarzenia co do tego symbolu (To że swastyka nie była używana tylko przez nazistów wie chyba każdy "gimnazjalista"). Uważam że autor powinien udać się lepiej do szkoły a nie robić z siebie de(cen

Marco_P
2012-09-12 18:14:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
zura)ila.

mikolayss
2012-09-08 11:32:28
Ocena: 2(glosow:8)-+
ALE ŻEŚCIE SIĘ UPARLI...PO CO PIERDOLIc O TAKICH RZECZACH?CZEMU WAS TO BOLI?DLA PEWNEJ CZĘŚCI LUDZI BĘDZIE TO SYMBOLEM,DLA INNYCH CZYMŚ TAM INNYM.'LEPIEJ BYĆ FASZYSTĄ NIŻ pedałem'M.MUSSOLINI

isckon
2012-09-04 20:48:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
lubie t!!! OK!

goophy
2012-08-23 23:45:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
co by jednak nie patrzec, przydałby sie wujek A. na parę lat, zrobic porzadek z tym całym gownem

DaxMaster
2012-08-23 18:19:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Akurat tak się składa, że w początkowej fazie wprowadzania znaku była używana i ta lewoskrętna. ;p I to nie zawsze pod kątem. Ale ogólnie dobrze mówią, że ma też zupełnie inną symbolikę.

hujopies
2012-08-22 20:07:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
to symbol związany nie tylko z religią wschodu. swastyka chyba jeszcze w starożytności była przed wszystkim symbolem ognia i słońca. o ile dobrze pamiętam :P

hellknight
2012-08-19 22:23:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
Boże kurde, przecież swastyka była nawet na POLSKICH, przedwojennych orderach wojskowych! Ogarnijcie ludzie, że swastyka NAZISTOWSKA to obrócona pod kątem 45 stopni, prawoskrętna, w białym kole na czerwonym tle! KAŻDA inna to inny symbol, czy to religijny czy też kulturowy!

slonzok
2012-08-19 14:55:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak ktoś ma wątpliwości co do sfastyki zapraszam na portal wikipedi wkońcu może niektórzy przestana mieć mylne skojarzenia.

Ognik
2012-08-18 00:30:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z tego co mi świta to naziści przerobili na swój znak jakiś order wojskowy. Ale nie jestem pewien na 100%.

cycustalowa
2012-08-17 23:06:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cycustalowa
2012-08-17 23:07:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
Na wiki wybrales tylko to co odpowiada twoim idealom?

allejaja
2012-08-17 00:28:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie do konca.. ale.. ale lepiej juz nic nie pisac :P tylko zajrzec po prostu do wikipedi.. a nie co niektorzy tu udaja madrych wszechwiedzacych i normalnie cale zdania kopiuja ze stronki..

danielelb
2012-08-16 23:49:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gugulka
2012-08-17 00:10:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

duplikat
2012-08-17 13:42:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
dobrze mówisz !! sfastyka była używana jeszcze za czasów pierwszych ''słowian'' a Hitler ją wypożyczył .

zdzichu669
2012-08-16 21:01:10
Ocena: -1(glosow:11)-+
Żeby raz na zawsze skończyć te głupie dyskusje... pisze sie "swastyka" chyba ze jestes szwedem, druga sprawa to to ze autor postu jest debilem... na "wschodzie" wystepuje tez opcja w druga strone, nawet u slowian takie opcje wystepowaly przed wojna i duzo duzo wczesniej (np w woj

gugulka
2012-08-16 21:43:10
Ocena: 4(glosow:10)-+
przeraza i oslabia mnie twoja ignoracja i pseudo znajomosc tematu. jesli umiesz poslugiwac sie internetem, zajrzyj w Google: Wikipedia i wpisz haslo "swastyka" i przeczytaj "naukowcu" ,co to transliteracja -svastika,transkrypcja -swastika...nazwa swastika pochodzi z sanskrytu itd

guru2012
2012-08-16 23:20:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
przeczytalem co mowi Wikipedia na ten temat ; @zdichu669,niestety ,ale z pewnoscia nie brales udzialu w napisanym tam wyjasnieniu.

miodzjo
2012-08-16 17:34:23
Ocena: -1(glosow:11)-+
Łapka w dół za brak wiochy.

hetera
2012-08-16 18:48:35
Ocena: 5(glosow:9)-+
Niewiedza jednak zalatuje wiochą.

gugulka
2012-08-16 22:13:27
Ocena: 5(glosow:7)-+
Heterko ,niewiedza nie zalatuje wiocha. Niewiedza to MEGA WIOCHA. Kazdy kto posiada choc odrobine inteligencji , moze poczytac na powyzszy temat, takze wlasnie w internecie...ale poco ,skoro wiocha uczy, wiocha wychowuje...wiec "znawcow" ,ktorzy wiedza lepiej,tu nie brakuje.

kamiliszaq
2012-08-16 17:14:10
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tuboosh
2012-08-16 18:57:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tuboosh
2012-08-16 18:59:59
Ocena: 7(glosow:15)-+
"Żydzi dzieci szatana" [jeb!] kolejny zgon na podłodze ze śmiechu. Rozczulacie mnie.

WhiteWarrior
2012-08-16 20:02:53
Ocena: 0(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tuboosh
2012-08-16 21:15:50
Ocena: 5(glosow:13)-+
A polaczki zawsze muszą czuć się lepsi od innych, by dowartościować swoje małe ego.

WhiteWarrior
2012-08-17 01:17:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Oj tuboosh;) Sam jesteś "polaczkiem", nie ubliżaj sam sobie.

tuboosh
2012-08-17 12:09:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
Hm... nie, jednak ty:)

kamiliszaq
2012-08-16 17:10:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hetera
2012-08-16 19:05:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wątpię aby był najstarszy. Z katolikami możesz się kłócić czy jest najświętszy :P Jak już wspominałam wcześniej, symbole często lekko modyfikowano po czym nadawano im nowe znaczenie. Tak było właśnie ze swastyką nazistowską i krzyżem.

hihihi2000
2012-08-16 15:14:45
Ocena: -1(glosow:7)-+
tak, wszyscy na pewno akurat Ciebie posłuchają i przestaną się mylić i kłócić na ten temat, o wszechwiedząca.

JackCola
2012-08-16 15:11:24
Ocena: -10(glosow:20)-+
Gugulka, Ty głupia lapmo, takie zdjęcia uważasz za wiochę? Chciałaś przekazać coś innnym, aha... porównaj siebie jak schodzisz na parter :P

mytubyli
2012-08-16 13:52:25
Ocena: 6(glosow:10)-+
swoją drogą... zastanawia mnie do której klasy gimnazjum chodzi ten, kto jest tu administratorem...

mytubyli
2012-08-16 13:51:25
Ocena: -6(glosow:14)-+
Za przeproszeniem: gówno prawda. Ta "twoja swastyka hakenkreuz" również nie jest wymysłem nazistów (Hitlera). Aby się wymądrzać i pouczać innych, samemu trzeba mieć pewną wiedzę. A swoim obrazkiem nadal wprowadzasz ludzi w błąd. Poza tym gdzie tu wiocha?

dedede66
2012-08-16 14:06:36
Ocena: 7(glosow:17)-+
Ku*wa, a czy kolezanka gdzies napisala, ze to wymysl nazistow czy moze to ja jestem po prostu, ku*wa, jakis nienormalny i nie zauwazylem?

gugulka
2012-08-16 14:23:46
Ocena: 4(glosow:12)-+
@mytubyli,1."aby sie wymadrzac i pouczac innych ,samemu trzeba miec pewna wiedze" 2.nie wprowadzaj ludzi w blad, przeczytaj uwage @dedede66 .3. madry krytyk pisze swoja wersje "prawdy", a nie glupie zarzuty, nie wyjasniajace niczego.

Cinek2102
2012-08-16 13:45:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
mogłeś się przyłożyć i ładnie to zrobić a tu jakieś piksele wychodzą

omen100
2012-08-16 13:34:03
Ocena: -2(glosow:10)-+
Domyslam sie kto zaraz tu wpadnie;D Tyle,ze wiocha to,to nie jest.

tuboosh
2012-08-16 13:32:45
Ocena: 7(glosow:15)-+
Ale błagam, nie piszcie już że to indyjski symbol szczęścia. To będzie tak odkrywcze jak stwierdzenie "dziś w nocy będzie ciemno, ale za to gdy wstanie słońce to zrobi się jaśniej"...

witawu
2012-08-17 11:20:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
To walka z wiatrakami.Kłótnia z idiotą jest jak jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury,nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

tasior777
2012-08-16 13:04:45
Ocena: 0(glosow:10)-+
swastyka jako taka była symbolem wielu nacji i nie tylko szkoda się tu rozpisywać. A autorowi powiem tylko tyle : poczytaj dowiedz się więcej a potem wstawiaj, bo ktoś może pomyśleć, że jesteś idiotą :)

hetera
2012-08-16 13:26:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
Już wczoraj to napisałam ale specjalnie dla ciebie się powtórzę... Za to krzyż jest m.in symbolem życia, światła i czterech stron świata. Nie miaucz więc gdy następnym na główną trafi jakaś laska z krzyżem w pochwie... może chodzi jej tylko o zaznaczenie skąd się bierze życie.

hetera
2012-08-16 13:27:57
Ocena: 3(glosow:9)-+
Nie krzycz, że to obraza uczuć religijnych, tylko "poczytaj, dowiedz się więcej[...] bo ktoś może pomyśleć, że jesteś idiotą :)"

hetera
2012-08-16 13:30:44
Ocena: 4(glosow:8)-+
Możesz też uzmysłowić sobie, że czasem drobnostka decyduje o tym czego coś jest symbolem... Są różne swastyki i krzyże, ta sama nazwa inne znaczenie- dzięki pętelce u góry czy swoistym pochyleniu.

rijsiard
2012-08-16 13:04:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pytanie czy gość malujący sobie flamastrem któryś z tych symboli jest na tyle inteligenty, żeby je rozróżnić. Bo wydaje mi się, że tak czy inaczej chodzi takiemu o hakenkreuz bo nie odróżnia go od swastiki.

tasior777
2012-08-16 13:03:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
to nie jest tak do końca swastyka prawoskrętna (symbol NSDAP) też jest symbolem religii wschodu, duż wcześniej była symbolem ludu Ariów i nawet polscy żołnierze jej używali... Symbolizuje ona ruch słońca na północnej półkuli. Poczytaj najpierw potem wstawiaj absurdy

TYGRYS-1984
2012-08-16 12:48:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jack Cola ma tą po prawej wytatuowaną na czole

Navaj-Abhiraj
2012-08-16 12:30:48
Ocena: 5(glosow:9)-+
A g*wno mnie obchodzi co to znaczy na wchodzie. U nas to zawsze będzie i był znak nazistowski.

Ereszkigal
2012-08-16 11:26:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Po punktacji (która oscyluje w granicach 35) wnioskuję, że jaśnie oświeceni kret*ni, którzy cudem ukończyli gimnazjum, zaciekle negują napływającą do ich "mózgu" wiedzę. Posiadanie zakutego łba musi być niezwykle istotną cechą każdego szanującego się "dorosłego dzieciaka".

kermitttt
2012-08-16 10:45:57
Ocena: -2(glosow:16)-+
Dokładnie, niemiecka ładniejsza i kropka. Koniec dyskusji!

qwad14
2012-08-16 12:15:41
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ładniejsza niemiecka a nie jakaś chińszczyzna.

hetera
2012-08-09 23:21:39
Ocena: 1(glosow:7)-+
Przypuszczam Gugu, że dla niektórych dalej nie.

gugulka
2012-08-09 23:31:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

shark7
2012-08-09 19:51:56
Ocena: 3(glosow:11)-+
My w Europie inaczej taki symbol odbieramy niż ludy Azji i Wschodu.Swastyka u nas stała się symbolem jednej z największych tragedii dotykający nie tylko nasz kontynent ale niosący tutaj przede wszystkim śmierć.U innych nacji ten symbol jest związany z religią i to dość popularną jak buddyzm i hindui

shark7
2012-08-09 19:53:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
hinduizm a u nas tylko krwią jest zapisana jego historia.

hetera
2012-08-16 11:15:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
To są dwa różne symbole. Tyle że drugi wywodzi się z pierwszego.

mariom460
2012-08-09 19:44:37
Ocena: 4(glosow:6)-+
Kto pamięta dawny symbol Strzelców Podhalańskich?:D

gugulka
2012-08-09 20:00:29
Ocena: 0(glosow:12)-+
byly to PROSTE krzyzyki z zalamanymi krotkimi ramionamai na ksztalt wlasnie : swastiki: (nie hakenkreuze) mam zdjecie , moge wrzucic.

gugulka
2012-08-09 20:02:30
Ocena: -1(glosow:11)-+
nie maja nic wspolnego ze "swastyka"...mimo ze podobienstwo jest duze.

gugulka
2012-08-09 20:10:40
Ocena: 4(glosow:16)-+
mowiac krotko ,nazisci shanbili ten symbol, i dlatego nam Polakom kojarzy sie on zle. zdeptali i opluli wiele pieknych rzeczy, niszczyli dziela klasykow, mordowali ludzi i dokonali wielu innych ´barbarzynstw. uwazali sie nad ludzi, a dlamnie to byli podzwierzecia. Oto cala tragedia swastiki.

ferdal
2012-08-09 20:14:45
Ocena: 2(glosow:8)-+
Bardzo podoba mi się Gu że mówisz "naziści" i nie robisz bardo popularnego błędu myląc z faszystami.Myślę że w twoim wypadku jest to po prostu wiedza:}

gugulka
2012-08-09 20:21:24
Ocena: -3(glosow:11)-+
dziekuje drogi przyjacielu :)

hssar
2012-08-16 16:37:22
Ocena: -2(glosow:8)-+
Dupa nie naziści, albo faszyści. To byli Niemcy. Nazywajcie rzeczy po imieniu.

Makaron666
2012-08-09 17:38:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
motywów "złamanego krzyża"jest w sumie kilkadziesiąt rodzajów od Celtów i Wizygotów przez Anglię Indie i wiele wiele innych nawet Swarożyce można uznać za rodzaj swastyki Niemcy przed drugą wojną i w trakcie intensywnie szukali swastyk żeby potwierdzić w ten sposób prawo do terenów gdzie j

gugulka
2012-08-09 19:39:28
Ocena: 0(glosow:10)-+
nazisi byli i sa ,zlamancami...szczycacymi sie nigdy nie udowodnionymi "korzeniami", i chociaz dalej bardzo sie staraja, to ich wysilki na niczym spelzaja...bo zaden zdrowo myslacy czlowiek, nie podda sie ideologii glupich baranow i owiec.

gugulka
2012-08-09 17:16:55
Ocena: 0(glosow:10)-+
Mala a jednak wielka roznica .Symbol szczescia jest prostym krzyzem ktorego ramiona sa na koncach zalamane w lewo i duzo krotsze od ramion krzyza....natomiast nazistowski hakenkreuz jest krzyzem skreconym o 45 stopni i zalamane ramiona maja ta sama dlugosc co ramiona krzyza.

krzychoo33
2012-08-09 17:41:11
Ocena: -5(glosow:9)-+
jest wiele roznych form swastyki (sybolizuja tez rozne rzeczy) i nie wiem skad masz takie szczegolwe dane dotyczace dlugosci ramion, kata nachylenia itd... polecam troche poczytac, bo wiesz, ze gdzies dzwonia, ale nie do konca wiesz gdzie...

gugulka
2012-08-09 17:49:34
Ocena: 6(glosow:16)-+
chyle czola przed twoja wiedza...co ja tam glupia , nieoczytana baba moge wiedziec.

dawte
2012-08-17 21:31:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niekoniecznie. Zapożyczona przez hitlerowców sfastyka była również "prosta", nie ukośna, jak również ok. 35r. malowana bardziej owalnie.

tuboosh
2012-08-09 17:16:09
Ocena: 3(glosow:15)-+
I tak przy każdej okazji zdjęć prezentujących naziolskie gówno, połowa użytkowników będzie tłumaczyła nam tę nowość, że swastyka to w kulturze wschodu symbol szczęścia. Niektórzy po prostu lubią mówić sto razy to samo.

gugulka
2012-08-09 17:19:47
Ocena: 0(glosow:14)-+
nie mialam zamiaru powtarzac tego co powinni ! znac juz dawno wszyscy... wkurzyyla mnie poprostu ta ciagla bezsensowna o tym dyskuscja, i debilne fotki...wiec mysle ze to wyjasnienie , wystarczy i skonczy idiotyzmy jakie ludzie w zwiazku z tym wypisuja.

murinforte
2012-08-09 17:21:31
Ocena: 2(glosow:16)-+
Tak są zmanipulowani przez swoich guru z onr i młodzieży wszechwiejskiej.Po za tym w latach 90 we wszystkich doszukiwali się żydostwa.Teraz pier*dolą o lewactwie i gejostwie.Tak się składa,że doskonale pamiętam kto za komuny rozwalał antysystemowe imprezy.

ringus136
2012-08-16 10:39:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
murinforte jako imprezy anty- systemowe masz na myśli zbiorowiska anarchistów? Jeszcze mi wytłumacz na czym ta manipulacja polega chętnie posłucham ;) Pozdrawiam.

gugulka
2012-08-09 17:06:28
Ocena: 2(glosow:12)-+
SWASTYKA to potoczna nazwa , jaka okresla sie nazistowski hakenkreuz, niema nic wspolnego ze SWASTIKA uzywana jako symbol szczescia i pomyslnosci w niektorych religiach wschodu.

murinforte
2012-08-09 17:15:26
Ocena: -6(glosow:10)-+
Ja to wiem.Mi nie nie wierzysz?

gugulka
2012-08-09 17:22:13
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tobie Murinku moge wierzyc ze Ty to wiesz, to wyjasnienie nie bylo skierowane osobiscie do Ciebie :)

murinforte
2012-08-09 17:03:58
Ocena: -3(glosow:13)-+
Tyle szczęścia na raz ;)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Absolutna
  •  Taka refleksja po dzisiejszym marszu rolników ...
  •  Boją się, że tu pójdą do pierdla, więc tam idą po
  •  Trudno się dziwić słowom Tuska, który powiedział, że ,,dzień
Jak fachowo sprawdzić kabel pod napięciem
główna
Dodano: 20.05.2018, 19:21:38   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 120Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0