lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Płacisz za pogrzeb - wyłażą z tacą. Nienasycone hieny...
główna
Dodano: 02.10.2013, 22:27:05   przez: krayczek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 665  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(159)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mdk83kr
2013-10-02 22:36:50
Ocena: 53(glosow:125)-+
ostatnio miałem pogrzeb...bez ogródek ks powiedział , że mają zwyczaj zbierania na renowację kaplicy...a na rusztowaniu tablica i na niej jak byk napisane, ze remont finansowany jest z funduszów europejskich?! na weselach zbierają za to na organistę, kościelnego, przyozdobienie kościoła...pazerne czorne ku.rwiska

kleo007
2013-10-19 16:29:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
A kto mówi, że grubszych nie możesz dac...

LibaCja
2013-10-14 01:21:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Adrian3991
2013-10-13 22:05:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Chcesz, to dasz na tacę. Nie chcesz, to nie dasz. Ktoś Cię zmusza do tego?

ramtime
2013-10-29 00:55:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
brzęczący tacą kościelny i spojrzenia mocherów

zajcew26
2013-10-30 22:30:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pogrzeb, a tu z tacą żebrzą o kase. Jak cygańskie brudasy. I tak już klecha dostał. Nic obrzydliwego w tym nie widzisz ? Troche współczucia dla drugiego człowieka.

kazsu
2013-10-11 19:43:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dziadostwo pazerne i chciwe a do tego ogłupiają ludzi.

Shiness
2013-10-11 01:54:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
niech zaczną płacić podatki

parixon123
2013-10-10 22:38:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Niedlugo zaczna lazic 2 razy we mszy ale co mitam i tak do kosciola nie chodze a kto ma za duzo kasy to niech daje i tyle przeciez nikt ich nie zmusza :P

Adrian3991
2013-10-13 22:06:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Skoro nie dajesz, to czemu się wypowiadasz?

upsidedown81
2013-10-10 20:10:36
Ocena: 4(glosow:4)-+
przecież to jest dobrowolne. jak nie ma drobnych to nie daję - nikt jeszcze mnie nie zmusił

gelosik
2013-10-10 19:15:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dzieci_proboszcza
2013-10-11 11:39:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
No wspaniale! :) a po ile czarny liczy za msze wtedy? czy przy 10 daje 11 gratis ? To jest bardziej niz zalosne.

trwam
2013-10-12 22:14:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Megajra
2013-10-10 11:57:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
Że hieny to racja, ale ci co dająna tatace to też idioci jak dla mnie.

outsiderjack
2013-10-10 09:49:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie obrażaj hien....

enenai
2013-10-10 08:38:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
nastepny madry dodajacy zdjecia typu Kosciol=zlodziej, nie chcesz nie chodz nie dawaj albo choc i nie dawaj nikt do dawania cie nie zmusi, wy pseudo wierzacy nic tylko oczerniac potraficie i siac propagande dla mlodszych pokolen Sa przeciez ksieza z powolania ( z reszta tak jak i lekarze :/ ) Zgodze sie z tym ze na obrzedy typu slub czy pogrzeb przeginaja z "wycena" dlatego bylabym za opodatkowaniem ale naprawde nie oczerniajmy przez to calego Kosciola Nie wszystkie parafie sa takie

jaro0700
2013-10-10 11:29:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

trwam
2013-10-12 22:07:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wyjaśnij proszę, kiedy nie przyginają ?

Adrian3991
2013-10-13 22:09:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy Twoim zdaniem, trwam, przeginaniem jest dawanie ZA DARMO ubogim jedzenia? Caritas to fundacja kościelna.

PoruczikRzewski
2013-10-10 00:40:57
Ocena: 6(glosow:6)-+
Opłata na tacę (zbierana podczas nabożeństw) jest całkowicie dobrowolna. Poza tym, tego typu wpisy zamieszczają zwykle dzieciaki, które chodzą do kościoła bo się boją postawić rodzicom. To normalne, że wspiera się organizację, do której się należy. Jesteś katolikiem i chodzisz do kościoła, to rzucasz na tacę, bo rozwój twojej religii leży w Twoim interesie. Nie jesteś - nie chodzisz i nie rzucasz. Proste.

neroopll
2013-10-09 21:36:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
To jest jeden z aspektów, dla których zaczynam wątpić w kościół :c

krisu007
2013-10-09 19:21:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Znajomy powiedział do córki, która miała brać ślub, żeby przekazała księdzu, że jeśli wyjdzie ktoś z tacą na ślubie to go osobiście wywali za fraki....Zapłacone więc jeszcze mało ???? aha na mojej parafii za pogrzeb 700zł ale za to żeby wyszedł ksiadz pół godziny przed mszą do konfesjonału dopłata 200zł !!!!!!

Franusss
2013-10-09 16:59:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ile kosztuje u WAS ślub w Kościele - u mnie 1500 zł Jakie stawki panują w waszych regionach :O ?

dzieci_proboszcza
2013-10-09 17:16:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mi wtykal ze najbiedniejsi daja 300 a pozniej to juz w gore ze hohoho i pokazywal wpisy. Oczywiscie stwierdzilem ze dam 300, choc do tej pory zaluje.

waw1910
2013-10-11 13:12:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
u mnie co łaska...wyciągnąłem 500 zł, ksiądz otworzył szeroko oczy stwierdzając, że to zdecydowanie za dużo. Kwoty nie zmieniłem. Przestańcie oglądać TVN i czytać wybiórczą, bo Wam mózgi zlasuje ;) piorą wam czaszki jak za komuny.

dzieci_proboszcza
2013-10-14 15:09:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
waw obawiam sie ze dziecko u bierzmowania jeszcze nie byles.

GangBangStyle
2013-10-09 15:23:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Większość z was chyba zapomniała że podpisaliśmy konkordat i państwo płaci Z NASZYCH pieniędzy na tą czarną hołotę.. Powinien się wstydzić czarny złodziej że jeszcze łapska po więcej wyciąga.. nie po to został księdzem żeby siano trzepać nie??

seba.rudyk
2013-10-09 14:59:22
Ocena: 0(glosow:8)-+
rozumiem,że macie ból dupy,że sa bogatsi od waszych rodziców.Ale to,że nie wierzycie,to nie znaczy,że macie buraki prawo cisnąć na księży i religie.Zamieście zdjęcie księdza,który jest złym księdzem,a nie osądzacie wszystkich.Banda kretynów z was i tyle

qarla
2013-10-09 01:16:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gadacie o tym i tak to nic nie zmieni. I ch uj tam, ze nie dacie na tace, ze beda o was gadac? Kto sie teraz przejmuje ksiezami, ale macie ta popieprzona schize, ze dacie i potem "o bosze"^^

trwam
2013-10-09 07:51:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie dacie na tace to pociągną z budżetu i Unii. Opiekunom osób niepełnosprawnych zabrano głodowe zasiłki ale dla kk kasa jest na wszystko - pensje,renowacja zabytków,dopłaty, brak slów

h4cker
2013-10-09 00:41:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja to nienawidzę czarnych skur wysynów więc ich omijam z daleka... a po ślubie cywilnym to jeszcze mam grzech według tych pier dolców... żałosne...

freak4life
2013-10-08 23:27:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
"Wszyscy Polacy na jednej leżą tacy" Kaziu S.

kriss92
2013-10-08 22:53:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
przez to ode mnie grosza nie dostaja ;) Ja na samochod musze zapier** wlasnymi rekoma,a te tluste klechy mieszkaja w palacach,jezdza dobrymi samochodami...

grzybek836
2013-10-08 22:48:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
A cicha taca-żeby w Kościele nie hałasować :-)

heejt
2013-10-08 22:33:40
Ocena: 5(glosow:7)-+
wy w ogole chodzicie do kosciola ze to was tak drazni ?

dryga4ever
2013-10-08 22:33:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zrozumcie to biznes jak każdy inny oni sprzedają usługę a my za nią płacimy.A potem wku..wieni chodzimy że przepłaciliśmy. Przecież tak jest zawsze ja od mechanika też wkur..wiony wychodzę, płytkarz jak mi zaj..bał cene za 20 metrów płytek to myślałem że na zawał je..bne usługi kosztują i nikt nikogo nie zmusza żeby z nich korzystać zawsze można naprawić auto samemu położyć płytki samemu i pochować bliskich samemu tylko UWAGA zawsze można coś spier..olić.

vacarius
2013-10-08 23:41:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdy ja pochowam bliskich to na pewno wszyscy trafią do piekła. Ale ch.j tam przynajmniej ksiądz nie dostanie kasy.

dryga4ever
2013-10-08 23:48:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
No i oto chodzi pogrzeb świecki różni się od katolickiego tylko tym że trumna nie jest poświęcona przez pedofila

dzieci_proboszcza
2013-10-09 17:17:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety czarna zaraza wymogla prawo ktore zabrania chowania w dowolnym miejscu wiec trzeba isc na cmentarz. A jak tam to i placic trzeba.

dryga4ever
2013-10-11 13:59:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale cmentarz jest komunalny nie płaci się księdzu, leżą tam wszyscy nawet niewierzący płaci się gminie za miejscówkę i tyle.

Maldini
2013-10-08 22:31:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kościół to największa legalna mafia na świecie. Nie dosyć że od państwa |dziennie| dostają 1 milion to przeliczając na kościoły wychodzi ok 1,5 tyś. dziennie to jeszcze im mało! Jeszcze nigdy nie widziałem żeby kościół zbierał na chore dzieci lub na biednych ludzi. Śmiech na sali !

waw1910
2013-10-11 13:16:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
to otwórz oczy ;)

Kokota22
2013-10-08 22:30:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
To przestancie w koncu im dawac!!!!!!!

trwam
2013-10-08 22:41:17
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
2013-10-10 12:24:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
piedolisz i ty. ja nie chodze i co. kto mi nakaże?

trwam
2013-10-12 10:35:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

trwam
2013-10-08 22:21:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

frelex12
2013-10-08 22:20:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Popieprzona jest ta religia katolicka ! Brać kasę za sakramenty ,w pale się nie mieści... Jan Paweł II przewraca się w grobie.. :C

jurek1102
2013-10-08 23:07:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Doyebałeś z tym JP2 :) Posrałem się ze śmiechu...

dzieci_proboszcza
2013-10-09 17:18:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
JP2 sam jakby mogl to by ceny podniosl, wkoncu felg w furze zlotych jeszcze nie mial.

babykitten
2013-10-08 22:12:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
u mnie w parafii jest cennik. Za pogrzeb, ślub czy chrzest jest wyznaczona opłata, np ślub 700zł, płacic trzeba zawsze przed bo w przeciwnym wypadku ksiądz nawet nie wyjdzie z plebanii. Jak kos sie sprzeciwi lub pochodzi z biednej rodziny to ksiądz mówi np że on się na to uczył i mu się należy...

suspect99
2013-10-08 20:21:28
Ocena: 8(glosow:8)-+
Narzekacie, mówicie jakie to hieny i pazery i MACIE RACJĘ ale w takim razie po co wciąż chodzcie do tych kaplic obłudy i dajecie pieniądze ?

ZygmuntIIIWaza
2013-10-08 21:10:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
To mohery są głównym źródłem dochodu dla księży. Za 30 lat gatunek moherów wymarnie.

TheTerminator
2013-10-08 19:38:58
Ocena: -7(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dobuzibralska
2013-10-08 21:06:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
slyszalam ze twoja stara doi gardlem parowe jakiegos dojcza tureckiego pochodzenia "NIEPOLACZKO"

A123456
2013-10-08 19:16:37
Ocena: 10(glosow:16)-+
Ku...wa. Kto wam karze brać ślub w kościele? Nie wierzysz zapierdalaj do urzędu. Nie chcesz to nie dajesz na tacę w czasie ślubu lub pogrzebu.

pete78
2013-10-08 19:09:12
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nie rozumiem ,narzekacie na kościół ,wiecie że to ściema,że boga nie ma,a i tak chodzicie do kościoła i płaczecie że wołają kasę

TheTerminator
2013-10-08 19:47:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SuperGL
2013-10-08 18:51:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Palikot zdzialal nowa partie to tera trza oddac pienciozłotówkie na "tfuj róch"

mercedess
2013-10-08 18:16:44
Ocena: -2(glosow:14)-+
Przecież płacenie im nie jest obowiązkowe! Czy ktoś ci człowieku kazał na nich płacić? No cóż, ale taki jest Polaczek... Najlepiej wszystko za darmo. Nawet do supermarketu idzie na "kolację", bo są tam degustacje produktów - za darmo.

mleko3.2
2013-10-08 18:37:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
A ty kim jesteś skoro patrząc z boku rzucasz przemyśleniem że taki jest Polaczek ? Jesteś deb*ilem który rzuca pogardliwym określeniem na własny naród . No chyba że nie jesteś Polakiem ? a więc kim ? Brudasie.

KRYG.DESIGN
2013-10-08 18:42:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
MASZ RACJE ZROBIA "TACY" CZLOWIEKOWI WSTYD NA CALYM SWIECIE I TRZEBA 2 REZY CIEZEJ PRACOWAC ZEBY KIMS BYC I ZMIENIC POWRZECHNA OPINIE. W STANACH POLACY NAPRAWDE DOBRZE I CIEZKO PRACUJA (OCZYWISCIE SA WYJATKI) A JAK PRZYJEZDZM DO POLSKI NA WAKACJE TO PELNO ZULI POD SKLEPAMI Z REKA STOJA I "DAJ NA PIWO" (100 RAZY WOLE KSIEDZU DAC) A JAK POWIESZ TAKIEMU "CHODZ PORABIESZ DREWNO NA OPAL MOJEJ MAMIE, A JA CI DOBRZE ZAPLACE" TO JESZCZE OPIERD*LA CIE ZE NIE MAJA CZASU. WSZYSTKO TYLKO ZA DARMO CHCECIE JAK CZARNUCHY W USA, A TUSK TYLKO NA WASZE NIEROBSTWO KASE POZYCZA -ALE

KRYG.DESIGN
2013-10-08 18:49:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
mleko3.2 DLA TWOJEJ INFORMACJI "POLACZEK" TO JEST POGARDLIWE OKRESLENIA POLAKA IDIOTY, NIEROBA I PASOZYTA, TAK JAK "NIGGER" NA CZARNUCHA. TAKICH "POLACZKOW" TRZEBA TEPIC ZEBY PRAWDZIWI POLACY MOGLI BUDOWAC I ROZWIJAC POLSKE A NIE UTRZYMYWAC DARMOZJADOW.

KRYG.DESIGN
2013-10-08 18:13:45
Ocena: -1(glosow:13)-+
SLABI MNIE JAK DZIECIAKI TU SIE ROZPISUJA A NIE POTRAFIA ZROZUMIEC ZE UTRZYMANIE KOSCIOLA DUZO KOSZTUJE I TRZEBA RACHUNKI PLACIC NIESTETY NON STOP, A Z RESZTA OPLATY W POLSCE TO NIC W POROWNANIU Z KOSZTAMI UTRZYMANIA KOSCIOLA W USA TYLKO ZE POLACY SA CHOLERNIE SKAPI Z RESZTA CI W STANACH TEZ - A JAK SIE TO KOMUS NIE PODOBA TO NIE MUSI PRZECIERZ DO KOSCIOLA CHODZIC A WTEDY NIC NIE MUSI DOKLADAC.

aneta.buziaczek
2013-10-08 17:34:11
Ocena: 2(glosow:10)-+
Mnie to rozpierają wszelkiej maści ateiści, na przyklad moj sasiad. Wielki ateista, a gdy corka nie chciala brac slubu koscielnego, malo ją nie wyklął z rodziny, w czasie uroczystości przyjął Komunie. W każdą wigilię zasiada do wieczerzy, a w Wielkanoc popyla z koszyczkiem do kościoła. Pewnie przed śmiercią zażyczy sobie ostatniego namaszczenia i dwóch księży na pogrzebie.

mleko3.2
2013-10-08 16:43:18
Ocena: 7(glosow:19)-+
A po Jaki CH*j wam wiochowiczym ateistą ślub kościelny ? Biegać do urzędu . Po co wam pogrzeb ? Won bez pogrzebu na komunalny albo do pieca . Więc co wam to przeszkadza ?zgoda opłaty są nie w porządku ,ale was to nie dotyczy , więc po co komentujecie ?

KRYG.DESIGN
2013-10-08 18:51:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
NIC DODAC NIC UJAC

PoruczikRzewski
2013-10-10 00:48:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo to ludzie tego samego pokroju, co rasiści i inna hołota, używająca określeń w rodzaju "Arabusy bedą nas mordować, wywalić ich z Polski!", "Żydzi okradają naród!", "Cygany nie pracują i wyłudzają zasiłki!", "Księżą to pedofile i poazerne hieny". Niestety, bieda umysłowa nie boli tak, jak materialna.

enteros
2013-10-08 16:42:43
Ocena: -2(glosow:14)-+
PRECZ Z OKUPANTEM WATYKAŃSKIM!

neurotyczny_jan
2013-10-08 16:36:58
Ocena: 1(glosow:9)-+
bo to są pazerne sk......ny.

bobimen
2013-10-08 19:35:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
a co ma do tego nasz rząd

slyfly
2013-10-08 16:29:41
Ocena: 0(glosow:8)-+
muszą się nawpier**lać póki im jeszcze Franek wszystkiego nie zabronił

pawel1304
2013-10-08 16:12:18
Ocena: 5(glosow:15)-+
"Płacisz im za ślub - wyłażą z tacą, Płacisz za pogrzeb" - ALE JAK ONI BY PŁACILI TO BYŚ PIERWSZY ŁAPĘ WYCIĄGNĄŁ PO KASĘ, TAK JAK WSZYSCY WYCIĄGAJĄ PO WSZELKI DOSTĘPNY SOCJAL ITP

KRYG.DESIGN
2013-10-08 18:52:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
CO RACJA TO RACJA

trwam
2013-10-08 22:34:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kto nie musi wcale nie wyciąga rąk po socjal,chyba że ktoś od trzech miesięcy nie dostał wypłaty i na koniec na bruk,ostateczność,znam takie przypadki.

Marek23033
2013-10-08 15:48:54
Ocena: 0(glosow:10)-+
ciemna masa nosi pieniadze do ciemnogrodu

tasior777
2013-10-08 14:34:34
Ocena: 7(glosow:13)-+
to, że za udzielanie sakramentów biorą zbyt dużo kasy to się zgadzam, ale na tacę nikt wam rzucać nie każe, za to z kościoła was nie wygonią....

KRYG.DESIGN
2013-10-08 18:54:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
PRZYNAJMNIEJ JEDEN LOGICZNIE MYSLI - RESZTA JAK BARANY GWIZDZA W KOLKO JEDNA SPIEWKE.

kojak20
2013-10-08 14:23:04
Ocena: -7(glosow:9)-+
DOKŁADNIE !

Jachociacho
2013-10-08 18:09:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
dokładnie tak czy dokładnie nie?

Hanusiak
2013-10-08 14:18:16
Ocena: 14(glosow:20)-+
Wnioski same się nasuwają. Ponad 90% osób, które uważają, że księża "wydzierają" im pieniądze z portfela, deklaruje się jako ateiści, czyli de fakto osoby, które do kościoła nie chodzą i nie dają na tacę. Nie chcesz, nie idziesz do kościoła, nie chcesz, nie dajesz pieniędzy, nie chcesz tego, czy tamtego, również nie dajesz. Dlaczego nie narzekacie na urzędników, którym (i tu już jest problem) pod karą pieniądze trzeba oddawać? Czyżby łatwiej było narzekać na to, co nie jest pod przymusem?

enteros
2013-10-08 16:31:59
Ocena: -5(glosow:11)-+
Różnica jest taka, że później klecha brzmi z ambony i nazywa po nazwisku, która rodzina nie dała na kasę i olała "sprawy" Kościoła i tak dalej.

mleko3.2
2013-10-08 18:31:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Enteros nawet jak w twojej dziurze zabitej deskami o mentalności XIX w .Ksiądz takie rzeczy gada z ambony to powinieneś jako ateista być z tego dumny bo przecież jaki to wstyd skoro się wszędzie podkreśla i każdemu że jest się ateistą ?

enteros
2013-10-08 19:06:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie jestem ateistą głąbie tylko CHRZEŚCIJANINEM ale nie KATOLIKIEM. Rozumiesz różnicę?

PoruczikRzewski
2013-10-10 00:52:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
@enteros - Nigdy nie spotkałem się z takim procederem, a parafii widziałem całkiem w życiu sporo.To margines, a nie reguła.

Hanusiak
2013-11-17 13:25:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skoro to taka banda złodziei i tak dalej, to co Cię interesuje, co opowiada o Tobie złodziej (jak go nazywasz)?:)

fwio
2013-10-08 13:40:46
Ocena: 8(glosow:12)-+
a ktoś ci każe płacić i korzystać z tych "usług", z tego co wiem, to nie jest obowiązkowe, więc odp...

lain_coubert
2013-10-08 13:33:00
Ocena: 11(glosow:15)-+
Mam czasami takie wrażenie, że ci co tak najeżdżają na takie rzeczy nigdy w życiu nie zarobiły ani złotówki i wciąż są na utrzymaniu rodziców. Jakby było inaczej to nagle by zrozumieli, że wszystko kosztuje. Prąd, ogrzewanie, jedzenie, benzyna, które ksiądz tak jak inni muszą ponosić

gienekabraham
2013-10-08 19:27:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
A czy ksiądz wystawi rachunek lub fakturę i zapłaci od tego podatek? Właśnie dlatego mają tyle wszelakich ulg, żeby nie wyciągać pieniędzy od społeczeństwa.

fati65
2013-10-08 21:15:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
A szczególnie drogie są Lexusy , Maybachy , Chryslery jakieś tam Merole , rozrywki też kosztują masz rację .Parówek z Biedronki to na pewno nie wpierd...ą jak większośc tych co ich fanaberie finansują .

PoruczikRzewski
2013-10-10 01:00:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście, że to dzieciaki. Dorosły sam decyduje, do jakiego kościoła należy oraz ile daje pieniędzy. Swoją drogą - najfajniej się czyta wypowiedzi o tym, jak to strasznie drogie są śluby czy pogrzeby. Normalnie jakby umierali i żenili się co najmniewj raz na miesiąc. Pomijam już tych, którzy wydają na ślub grube dziesiątki tysięcy, ale robią raban, jakby paręset złotych dla księdza miało być przyczyną ich bankructwa.

lain_coubert
2013-10-08 13:27:49
Ocena: 5(glosow:13)-+
Ksiądz na siłę wam kasę wydziera? Nie pasuje ci - to nie dawaj. Nie zgadzasz się z tym? Nie korzystaj z usług kościoła. Proste? Proste. Jak zaczniecie może kiedyś pracować to nagle zrozumiecie, że wszystko kosztuje. A jak coś jest remontowane z funduszów UE to jest to w części tylko finansowane (w zależności od wniosku średnio od 40% do 80% kwoty remontu). Skąd ma się wziąć reszta kasy?

sebkop
2013-10-08 16:20:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie, nie chodzę i nie płace...ich usługi są mi niepotrzebne.

Sigmal
2013-10-08 18:31:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z kurii - mówi Ci to coś.

Arthum
2013-10-08 21:51:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Weź pod uwagę że UE daje kasę dopiero po skończeniu prac w założonym terminie tak więc każda tego typu inwestycja MUSI być opłacona z naszej własnej kasy(w tym przypadku z kościoła który jako tako nie zarabia pieniędzy w inny sposób) a dopiero po zakończeniu prac zostaje kasa zwrócona z funduszy europejskich.

kubak1998
2013-10-08 12:53:11
Ocena: -7(glosow:7)-+
U mnie co niedzielę ksiądz przypomina, że ich zobowiązania do kurii wynoszą 30000tys. a zebrali już 12tys. i że za zamówione msze nie wpłacono opłat...

Hanusiak
2013-10-08 14:19:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
Strasznie duże zobowiązania. Jeśli zobowiązania to 30 dużych baniek, to księgowi ostro dają w palnik:)

gaila
2013-10-08 12:44:29
Ocena: -1(glosow:21)-+
Precz z katolicką sektą

Hanusiak
2013-10-08 14:29:16
Ocena: 4(glosow:14)-+
Przepraszam, ale sekta z definicji jest odłamem od jakiejś religii, ukształtowaną w krótkim okresie czasu, więc siłą rzeczy Kościół Katolicki nie może być sektą. Mam nadzieję, że zachęciłem do czytania. Pozdrawiam.

Steel
2013-10-08 16:33:18
Ocena: -2(glosow:10)-+
A kościół katolicki wg ciebie nie miał swojego protoplasty? Wielka schizma coś ci mówi?

Hanusiak
2013-11-17 13:27:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
@up oczywiście, że miał, tak, jak każda religia ma korzenie w kulturze, która była obecna przed powstaniem, ale jeśli ponad 2000 lat to krótki okres czasu, to grubo popłynąłeś;)

eeeeeo
2013-10-08 12:41:06
Ocena: 0(glosow:10)-+
boli? Zwłaszcza ateistów?

marcin13134
2013-10-08 12:32:00
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bobimen
2013-10-08 19:39:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
drogie te laski

ht11
2013-10-08 12:01:27
Ocena: -2(glosow:12)-+
kiedyś na końcu mszy usłyszałem: w związku z tym że mamy zimę i musimy ogrzewać nasz kościół proszę datki na tacę dawać w minimalnej wartości od 1zł bo nam nie starcza na jego ogrzewanie. Od tamtego czasu nic im nie daje - bo ktoś mi da jak mi zabraknie???

lain_coubert
2013-10-08 13:29:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale z kościoła dalej korzystasz? Hipokryta...

mleko3.2
2013-10-08 18:19:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
2013-10-08 11:02:20
Ocena: 2(glosow:16)-+
Nie daje na zadne tace i patrze prosto w oczy ... uciekaja wzrokiem.

tub00sh
2013-10-08 12:39:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Brawo, ja też:).

foytaz
2013-10-08 12:46:19
Ocena: -5(glosow:7)-+
a drugą rączą buch z tacy co?, cwaniaczki. Jak was czarni przyłapią to do końca swoich dni będziecie hosanny falsetem śpiewać:)))

szulcik
2013-10-08 20:28:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolego Foytaz z całym szacunkiem ,ale nigdy takiego czego s nie uczyniłem ,ze nie daje na tace nie znaczy ,ze podbieram ... Czy cos w tym stylu... Nigdy nikogo nie okradłem i nie zamierzam.

foytaz
2013-10-10 12:28:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
To był żarcik skierowany do tubusia

r4ggz
2013-10-08 11:01:24
Ocena: 8(glosow:22)-+
Odwieczny fenomen którego nie rozumiem. Ci co plują na KK to zawsze osoby, które i tak do niego nie chodzą.Tak się przejmują cudzymi pieniędzmi ? To świadomy wybór brać ślub w kościele, nie musisz tego robić, to usługa jak każda inna, pogrzebu też nie musisz brać, możesz się skremować. Ktoś cię zmusza do chodzenia i dawania na tacę ? że podnosisz taki lament ? Co następne ? Atak na wróżki i wróżbitów, że mają pracować za free ? Ruszcie łbem

eeeeeo
2013-10-08 12:39:52
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dokładnie, to jest dobrowolny datek, nikt pistoletu do głowy nie przystawia. Ludzie, którzy chodzą do kościoła dają bo chcą, bo rozumieją, że trzeba ogrzać, oświetlić. Przecież za ślub w urzędzie też się płaci - za moich czasów to znaczki skarbowe się kupowało. Usługa - stawka. Wiadomo, że księża tak jak ludzie są różni i niektórzy są pazerni np. teraz nie chcą się zgodzić na propozycję reformy, żeby bogatsze parafie płaciły na biedniejsze, tam gdzie na prawdę proboszcz nie ma na prąd bo ma dużo mniej parafian. Jak w życiu. Ale idea tacy jako dobrowolnej zbiórki na utrzymanie parafii - co tak

r4ggz
2013-10-08 12:58:29
Ocena: 6(glosow:10)-+
No właśnie jakaś przygłupia kampania przeciwko Kościołowi, co nas W OGÓLE NIE DOTYCZY. a tym czasem wprowadzana jest przymusowa opłata RTV na początek 10 zł/mc i jakoś nikt nie piśnie słówkiem, mimo że miała być zniesiona! Wy macie jakieś poprzewracane priorytety, jak jakaś ciemna masa, tylko klekotać na kościół, a w międzyczasie wypłacać potulnie coraz wyższy VAT,PIT,CIT, akcyzę i haracze...jak w tym kraju ma być lepiej ?

Liwia88
2013-10-08 10:49:54
Ocena: 0(glosow:16)-+
Ludzie sami nauczyli tego księży. Gdyby raz, drugi nie dali to by się oduczyli tego pazerstwa. Oni się wożą drogimi samochodami a ty dawaj takiemu jeszcze na tacę...I żeby nie było jestem bardzo wierząca! WIERZĘ W BOGA, ALE NIE W KSIĘŻY!

kermitzaba87
2013-10-08 10:46:39
Ocena: 0(glosow:10)-+
Do kościoła chodzę, w Boga wierzę, na tace nie daję za to jak widzę bezdomnego to posiłek mu kupię. Na pewno robię więcej dobrego w ten sposób. I tego powinien kościół uczyć. Głodnego nakarmić, spragnionego napoić, niestety częściej widzę spasionego księdza niż bezdomnego, któremu ktoś pomoże. Smutne. Zawsze powtarzam, należy żyć według nauk Chrystusa a nie według kościoła. Kazanie kazaniem - własny rozum trzeba mieć

Jachociacho
2013-10-08 18:18:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Do mnie zawsze spragnieni koledzy przychodzą.... Napoję :D

C2ShadowMan
2013-10-08 10:23:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
nie wiem jak u was, ale w moich stronach, gdy zapłacisz za ogrzeb czy ślub, topotem nikt nie chodzi z tacą. Zresztą ja nigdy nie daję na tacę, bo i tak w kościele jestem góra 5 razy w roku. Ale nie truję dupy innym jakiż to kościół zły, a na tacę jest przymus dać.

vacarius
2013-10-08 10:13:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
To zdjęcie tacy jest chyba zrobione przez księży. Bo same drobniaki tam są! Wybrali wszystkie grubsze nominały przed zrobieniem zdjęcia!

slesz
2013-10-08 09:52:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
też tego nie rozumiem. czasem jednak ksiądz mówi że taca jest zbierana na mszę w 30 dni po ślubie.A może cennik mówi że od pewnej kwoty tacy nie ma ;)

immortallus
2013-10-08 09:45:11
Ocena: 3(glosow:11)-+
Po pierwsze, ślub czy pogrzeb kościelny nie jest obowiązkowy. Po drugie, jeśli takowy bierzesz, to zapewne jesteś katolikiem, a jeśli nim jesteś, to wiesz, że tzw. składka to jałmużna wpisująca się w akt miłosierdzia, a nie składka na księdza (to że nią ewentualnie jest to inna bajka). Tak więc albo jesteś katolikiem i wypełniasz przykazania z tym związane albo jesteś hipokrytą. Za trumnę czy obrączki płacisz bez szemrania, a tu masz jakiś problem.

vacarius
2013-10-08 09:43:25
Ocena: 4(glosow:10)-+
W ogóle nie powinni z tacą już wychodzić od kiedy biorą z moich podatków!

C2ShadowMan
2013-10-08 10:25:49
Ocena: -4(glosow:10)-+
ludzie siedzący z rana w internecie nie płacą podatków i co gorsza ciągną socjal z mopsu. Więc hipokryto zamilcz

vacarius
2013-10-08 23:02:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
W życiu nie dostałem żadnego zasiłku nawet po zasiłek dla bezrobotnych nie chciało mi się iść. Gdy nie mam pracy to żyje z oszczędności a gdy mam to żyje z pracy. Co prawda pracuje w krajach gdzie płace minimalne są najwyższe to też w pewnym rodzaju socjal. Ale wszędzie gdzie pracowałem pracodawca zarabiał na mojej pracy kilka razy więcej niż mi płacił.

Liwia88
2013-10-07 22:42:30
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dziś Kościół i Bóg to niestety dwie różne kwestie. Byłam kiedyś na pogrzebie, gdzie ksiądz przed ruszeniem z tacą powiedział, ze jeśli ktoś miał zatargi ze zmarłym, jakieś żale, to ma teraz okazję zadość uczynić... To dopiero chore!

trensor
2013-10-07 23:39:55
Ocena: -8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
2013-10-03 20:01:35
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krayczek
2013-10-03 20:18:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krayczek
2013-10-03 20:21:05
Ocena: 3(glosow:9)-+
Widzę że nie rozumiesz. Nie chodzi o to czy na tace dawać czy też nie, a o to że mają w ogóle czelność chodzić i łamzać mimo że zapłaciłeś im za uroczystość taka czy inną. Kumasz teraz tępaku?

zencio8
2013-10-03 10:59:24
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nie chodzę do kościoła. PROBLEM SOLVED.

malgolina
2013-10-03 09:28:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja byłam we wrześniu na weselu, na mszy żaden kościelny nie wyszedł z tacą żeby zbierać pieniądze. Jak widzisz, są wyjątki ;)

BoaKrztusiciel
2013-10-03 10:26:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
A my z 2 tyg. temu wymienialiśmy pomnik wujkowi, bo był cały popękany i ksiądz krzyknął 10% wartości pomnika. Lubię go, ale to już przegięcie. Nie powinien zarabiać na zmarłych.

pablo1123_74
2013-10-03 14:23:02
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wystarczyło przytaknąć, ok,ok, ale widzi wielebny, tym nowym pomnikiem, wzbogacamy wizerunek cmentarza i w związku z czym KRZYCZYMY 20% wartości pomnika.

bunga
2013-10-03 08:22:54
Ocena: -1(glosow:9)-+
Najwięcej do powiedzenia na temat datków na tacę mają zazwyczaj ci co nic nie dają

lucy123
2013-10-03 10:31:07
Ocena: 5(glosow:17)-+
A dlaczego mamy coś dawać na tacę podczas gdy i tak już zapłaciliśmy duże pieniądze za ceremonię? Chciałbyś aby na pogrzebie kogoś Ci bliskiego wyszedł kościelny i zbierał na tace? Jakbyś się czuł siedząc zapłakany po stracie i podszedł by do Ciebie ktoś z koszykiem żebyś wrzucił mu pieniądze? Byłam światkiem takiej sytuacji kiedy ministrant czy kto tam zbiera kasę na pogrzebie ojca mojej koleżanki, podszedł do niej i jej matki z koszykiem. To jest chore. Gdzie jakieś ludzkie uczucia?

pablo1123_74
2013-10-03 07:44:28
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ja pierd@le, nie masz ochoty, nie dajesz, proste i logiczne, ale co ludzie powiedzą:D tak wygląda cała prawda.

Psiapsiolek
2013-10-03 00:50:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
Szczyt pieprzonej bezczelności kopanych czarnych

Steel
2013-10-08 09:41:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Potrafią lepiej. Np wmawiać Afrykańczykom , że prezerwatywy nie chronią przed AIDS

Psiapsiolek
2013-10-03 00:49:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
I na uroczystości jakiś koleś na usługach kościoła mówi, żebyśmy obeszli ołtarz płacąc kasę jeszcze raz. No się się trochę wkurzyłem i powiedziałem, że już zapłaciliśmy z góry całą sumę i nie chcemy zmuszać do tego przybyłych...

Psiapsiolek
2013-10-03 00:47:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pamiętam pogrzeb mojej babci. Była katoliczką, więc zorganizowaliśmy jej taki pogrzeb. "Proboszcz" zgarną od nas 800 zł i trzeba było dodatkowo zapłacić organiście, kolesiom kopiącym grób, gościom grającym na trąbkach podczas pogrzebu

glupichtepic
2013-10-03 09:00:54
Ocena: -2(glosow:8)-+
a to chciales zeby ci babcie za free pochowali ? trumne tez chciales dostac gratis ?

mdk83kr
2013-10-03 11:54:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
glupichtepic ty to faktycznie jesteś głupi to tęp się sam... na trumnę i inne wydatki dostaje się z funduszu pogrzebowego choć często to nie starcza na wszystkie opłaty. koszta takie jak ksiądz i organista to osobna sprawa...u nas organista powiedział, że jego stawka to 300 i za mniej nie zagra.dziennie 4-5 pogrzebów, to łatwo przeliczyć ile taki sk.órwi.el przytuli

C2ShadowMan
2013-10-08 10:29:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
mdk83kr to idź na organistę. Byle bura suja przytuliła 5mln i w ogóle nie zagrała.

Fleuri
2013-10-08 11:03:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
a co? ludzie mają za darmo pracować, dla przyjemności kopać groby? Taka praca jak każda inna, nie wiem dlaczego Ci się wydaje, że ktoś miałby to za darmo robić? Jak idziesz do fryzjera to już nie płacisz skoro wcześniej zapłaciłaś kosmetyczce? ;]

KRYG.DESIGN
2013-10-08 18:24:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
A POMYSLALES ZE ONA TAM BEDZIE DOBRYCH KILKA LAT LEZALA I CALYM CMENTARZEM TRZEBA SIE ZAJAC ZEBY NIE LEZALA W GROBIE ZAROSNIETYM DOOKOLA TRAWA ALBO JAK NA WYSYPISKU SMIECI, A JAK BEDZIESZ JA ODWIEDZAC ZEBYS MOGL PO NORMALNEJ DRODZE DO JEJ GROBU DOJSC A NIE PO BLOCIE - PRZEMYSLALES TO SOBIE - NAPEWNO NIE! BYLES PEWNIE ZAJETY ZRYWANIEM PODLOGI ZEBY KASY W JEJ DOMU SZUKAC,A NOZ MOZE JAKIES $ MIALA SCHOWANA ????????????

bogus64
2013-10-02 23:36:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciągle ci mówią mało i mało jak w piosence może to o nich

mdk83kr
2013-10-02 22:36:50
Ocena: 53(glosow:125)-+
ostatnio miałem pogrzeb...bez ogródek ks powiedział , że mają zwyczaj zbierania na renowację kaplicy...a na rusztowaniu tablica i na niej jak byk napisane, ze remont finansowany jest z funduszów europejskich?! na weselach zbierają za to na organistę, kościelnego, przyozdobienie kościoła...pazerne czorne ku.rwiska

WMG1945
2013-10-02 22:40:32
Ocena: 3(glosow:9)-+
Nie ma obowiazku brania slubu w kosciele

siwythc666
2013-10-02 22:56:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
ha ha ha .... nie ma to prawda..... znajomy chcial slob poza kosciolem to pleban policzyl mu dwa razy tyle niz zwykle.... i przyslowiowe "Bog zaplac" juz dawno nie istnieje

beeveer
2013-10-02 22:58:52
Ocena: 5(glosow:17)-+
nie kumasz siwy? nie ma obowiązku brania ślubu kościelnego. a jak ktoś jest na tyle niedorozwinięty, że wierzy w katolicyzm to niech płaci. im szybciej te bezmózgi zdechną z głodu, tym lepiej.

siwythc666
2013-10-02 23:12:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
kumam. bo mam cywilny...... ;-) za co jestem gnebiony przez cala moja rodzine;-)

beeveer
2013-10-02 23:25:59
Ocena: 2(glosow:10)-+
nie martw się. tych tych oszołomów jest coraz mniej, a niektórych da się nawet przekonać, że ich katolicka wiara ma tyle sensu co modlenie się do drzew. moja babcia jak się dowiedziała że dzieci nie ochrzczę to mało nie zeszła.

siwythc666
2013-10-02 23:32:35
Ocena: -3(glosow:7)-+
chrzest w niczym nie przeszkadza. mam 8 letniego syna ktory jest ministrantem i lubi to.... nie chce na sile go sprowadzac na ziemie bo ludzie powinni w cos wierzyc. ale tez nie chce zeby mu sie stala jakas krzywda...

Parling
2013-10-03 07:16:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Miałeś swój pogrzeb? Opowiedz nam o tym.

mdk83kr
2013-10-03 11:45:37
Ocena: 1(glosow:7)-+
gdzie tam jest słowo "mój" ciemniaku? jak jesteś taki skrupulatny to już piszę , że pogrzeb był członka mojej rodziny. co do ślubu fakt nie ma obowiązku kościelnego. sam nie jestem katolikiem ale takowy mam niestety tylko i wyłącznie dla świętego spokoju, gdyż cała familia mojej żony ma lekkiego fioła na tym punkcie. zamiast trucia do końca życia wolałem zacisnąć zęby i pofatygować się na 40 min do kościoła

Steel
2013-10-08 09:49:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gratulacja siwy! Każdy z nas niestety musi stanąć przed dylematem czy ugiąć się partnerce/rodzinie i brać ślub/chrzcić. Z tą różnicą, że moim zdaniem dziecko nie musi w nic wierzyć. Tylko trzeba zdawać sobie sprawę że może być wytykane w szkole... A propos nie miałeś problemu ze chrztem po cywilnym?

Hanusiak
2013-10-08 14:32:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
@beeveer Więc proszę Cię, przekonaj mnie, że moja wiara nie ma sensu:)

yxek
2013-10-11 13:25:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
no tak.. kur.iska. ale leziesz tam, bierzesz slub i placisz. a tego to ja nie zrozumiem. co za obludni ludzie. NIE idz i NIE dawaj. po co Ci to?!?!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Podpalenie stosu
  •  Zarabianie kasy na Tik-Toku
  •  Kler? nie
  •  Ordo Iuris
Który powstrzymał go przed rysowaniem samochodów. Zapomniał, że nie jest już w internecie.
główna
Dodano: 05.06.2018, 17:59:53   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 487Skomentuj (76) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0