lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czyli rosyjska ruletka, poziom hard !
główna
Dodano: 15.10.2014, 10:03:54   przez: maran_hand
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 204  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(96)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nick-T_00
2014-10-16 10:51:38
Ocena: 32(glosow:48)-+
Jest to zabawne, bo policja zabiera dowód rejestracyjny za brak żarówki tablicy rejestracyjnej. Gdybym porównał (na mój chłopski rozum) jakie konsekwencje może mieć brak żarówki i kierowca na pozycji pasażera to wynik wychodzi mi prosty.

CBaron
2014-12-14 11:04:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciekawy jestem jakie to uczucie wyprzedzać z kierownicą po prawej stronie..

zordon85
2014-11-09 18:00:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Moim zdaniem anglik w PL to dobra sprawa nie potrzebna będzie wojna bo buraki(mistrzowie prostej) sami się powybijają to tylko kwestia czasu...

wieslav
2014-11-02 11:08:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Chcą być pro zachodni - OK. W takim razie trzeba doj3bać takie ceny ubezpieczeń, żeby to się kompletnie nie opłacało.

VAG.gruppe
2014-10-19 21:24:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jakoś Anglicy nie robią problemów z tego że można u nich zarejestrować auto z kierownicą po lewej stronie...

sprinterr2
2014-10-24 11:13:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak masz rację - tylko powiedz kto będzie taki mądry i będzie forsował w Angli rejestrowanie auta z kierownicą po lewej stronie które kupi np. za 5000 skoro kuedy takie samo auto kupi z kierownicą po właściwej dla regionu stronie za 3500???? kto??? Tam się rejestruje auto rzadkie lub zabytkowe, które "warto" kupić drożej i przerejestrować.

VAG.gruppe
2014-10-26 16:31:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
I taka sama sytuacja będzie w Polsce ;) Po co będziemy sobie utrudniali życie z jazdą na siedzeniu pasażera i naszą biurokracją skoro auta z naszego rynku szybciej załatwimy ;) Jedynie na tej akcji dobrze wyjdą typowe sportowe auta Japońskie i tak samo rzadkie klasyki lub jeszcze ewentualnie nietypowe wersje typowych aut :)

ken299
2014-10-18 21:27:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
ktoś jednak w tej unii nie rozumie,że u nas jest ruch prawostronny a w Anglii lewostronny,i tego że auta są konstruowane dla danych krajów według obowiązującego ruchu,jeżeli tak prostej logiki rządzący nie rozumieją to nic już nie zrozumieją

protection2000
2014-10-18 14:38:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bez przesady, że to rosyjska ruletka, rosyjska ruletka to są złomy które jeżdżą u nas po kraju i nie wiesz czy ci hamulec zadziała lub czy ci się nie urwie coś w układzie kierowniczym, po za tym po co te strzałki? przecież wszystko jest jak w europejskim, poziom wiedzy wstawiającego te strzałki jest na poziomie hard, zresztą nie będą ludzie tak rejestrować tego bo myślę że jazda takim autem jest po prostu nie wygodna.

markus76
2014-10-18 12:47:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
no to nareszcie pojawi się w Polsce kultowy Skyline frog teraz będzie miał czym szaleć a tak na poważnie nie zmieni to nic ci którzy przyjeżdżali do polski na święta dalej będą przyjeżdżać a ci którzy kupią anglika będą robić przekładki

seba81011
2014-10-18 12:23:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
ceny anglików wzrosną radzę kupować teraz puki są tanie w porównaniu z kierownicą po lewej

Thief1980
2014-10-17 16:01:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Problemem będzie wjazd i wyjazd na autostrady płatne, płacenie na stacji benzynowej w okienku z lewej strony, Mac Drive haha, wyjazdy z płatnych parkingów ze szlabanami. Można tak wymieniać bez końca. A jak będzie taki angol kogoś zabierał po drodze to albo do tyłu albo latanie po ulicy aby wsiąść obok kierowcy haha!

hejkumtejkum
2014-10-17 10:06:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
Już widzę te nagłówki w gazetach "przy próbie wyprzedzania anglikiem zderzył się czołowo z autem jadącym z naprzeciwka"

szaflor
2014-10-17 20:59:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja pierdziele,ale cyce ...tarmosiłbym je całą noc,mniam,a nad ranem hiszpan,bo aż się proszą...

h4cker
2014-10-17 01:05:45
Ocena: 11(glosow:15)-+
ten który te strzałki dorysował jest jakiś niedoje bany... układ przełączników, pedałów i zmiany biegów taki sam jak w aucie z kierownicą po lewej stronie...

mrpower
2014-10-17 00:37:16
Ocena: 4(glosow:6)-+
Co za różnica czy można czy nie można rejestrować takie samochody w polsce, jak i tak (przynajmniej w moich okolicach)przy okazji świąt bożego narodzenia czy wakacji przynajmniej 30% samochodów nagle ma kierownicę po prawej stronie, wypadków jakoś też nie było. Szczerze mówiąc lepszym rozwiązaniem byłoby jedynie złagodzenie przepisów i zgoda na rejestrację jedynie unikatowych aut RHD ale nie koniecznie zabytkowych, jak dotychczas.

paoka
2014-10-17 00:01:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
I bardzo dobrze... Wreszcie b?d? tanie auta. B?d? musia?y by? tak tanie jak w UK.

pete78
2014-10-16 23:09:04
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nareszcie sprawne auta w niskiej cenie a nie jakieś spawane z dwóch niemieckie czy włoskie zajeżdżone "nowe" padaczki

damian16wdz
2014-10-16 22:03:36
Ocena: 5(glosow:9)-+
nierozumie do czego te strzalki ?? kierunkowskazy i wycieraczki sa na normalym miejsu tak samo jak hamulec po srodku wiec do czego te strzalki??

piramidalnylwh
2014-10-17 08:55:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
w niektórych autach jak na przykład stary escort kierunki i wycieraczki sa zamienione, wiem bo jeździłem

rami75
2014-10-16 21:48:37
Ocena: 1(glosow:15)-+
jeździłem transitem anglikiem i nie narzekałem , fakt kijowa widoczność ale da się jeździć, bardziej bym się bał tych wszystkich co nie używają kierunkowskazów przy skręcaniu i zmianie pasa ruchu nowa plaga

lysolec32
2014-10-16 21:28:27
Ocena: 2(glosow:14)-+
Widać ze loża szyderców siedzieli max w kadetach wiec nie wiedza co to samochód. ponad 2 lata jeździłem anglikiem w Polsce i nie miałem z tym żadnego problemu. Wyprzedzanie bez problemu ale ooo sorki zapomniałem ze gim-baza dodaje posty nie mając zielonego pojęcia o niczym

jokerssxx
2014-10-16 21:21:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Trzeba będzie bardziej uważać na rząd samochodów jadących z naprzeciwka.

rrr33
2014-10-16 20:51:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

argenta132
2014-10-16 20:43:53
Ocena: 8(glosow:10)-+
W całej europie można rejestrować takie auta wiec nie widzę problemu dlaczego by nie można było by w Polsce.

samthebludger
2014-10-16 23:19:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Polska zawsze musi byc inna. Z tego co czytalem problemem jest wyprzedzanie. Dla mnie to jednak proste nie widzisz nie wyprzedzasz.

szulcik
2014-10-16 20:35:39
Ocena: -3(glosow:13)-+
Tez jechałem anglikiem po naszych drogach i powiem ,ze KU**WA strasznie niebezpiecznie o wyprzedzaniu nawet nie ma mowy.

samthebludger
2014-10-16 23:21:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja tez jezdzilem i nie bylo problemu. A z wyprzedzaniem mialem taki problem ze jak bylo ograniczenie do 40km/h i wlasnie tyle jechalem to wszyscy mnie wyprzedzali. Zakret, podwojna ciagla nie wazne. Trzeba wyprzedzic prawidlowo jadacego.

szulcik
2014-10-17 07:12:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja tam miałem takie odczucia ,ze strasznie ciezko ,a bez pasażera ,wyprzedzanie niemozliwe !

rafalemilian
2014-10-16 20:12:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Sie będzie teraz działo na drogach :) ale zawsze można sobie z lewej strony kamerkę dać i jakoś idzie jeździć.

antekma
2014-10-16 18:54:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
50 komentarzy i same widze experty piszo co sie znajo najlepi...... Tragedia

cavefalcon
2014-10-16 17:42:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

galka666
2014-10-16 17:17:39
Ocena: -2(glosow:8)-+
głupota totalna ale to akurat nie wina policji lub rządu, ale wyrok trybunału konstytucyjnego. sędziowie, którzy go podpisali chyba nigdy nie jechali takim samochodem po naszych drogach. gratuluje pomysłu, k*.

wielki_miszcz
2014-10-16 16:12:52
Ocena: 6(glosow:14)-+
jedynym niebezpieczeństwem jest manewr wyprzedzania, i całe bredzenie o tym że dobry kierowca, że on całooom polske "anglikiem" wyprzedził, że przewiduje wszystko na drodze (i nie tylko), że ma zawsze odstęp - można włożyć w bekę ... jeżeli ktoś raz prowadził samochód i wyprzedzał - wie że nie da wyprzedzić nie widząc ... równie dobrze można wyprzedzać "pod górkę" albo na zakręcie - wystarczy zamknąć oczy, zacisnąć zwieracze i wmówić sobie że jedziesz anglikiem ... można też nucić "Panie już stoję u Twych bram", a żarówka to wtedy najmniejszy problem

RuterFull
2014-10-16 17:15:33
Ocena: 5(glosow:9)-+
ciekawe kto i ile przytulił za wypchnięcie złomu z UK

wielki_miszcz
2014-10-16 18:24:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
i tu zapewne masz rację ... zawsze wszystko sprowadza się do kwestii finansowych, niestety w tym wypadku kosztem bezpieczeństwa

szaflor
2014-10-16 21:59:41
Ocena: 1(glosow:7)-+
Witam,jakieś 5 lat temu,przyjechałem do Polski samochodem,bo ...chodziło o zakład,nieważne. Ważne natomiast jest,to,że jazda "anglikiem"w Polsce jest bezpieczna tylko po autostradzie.Wszędzie poza nią (autostradą)jest tylko kwestią czasu,że dojdzie do katastrofy.Ja byłem na urlopie,czyli wyspany,wypoczęty,zrelaksowany i nigdzie mi się nie śpieszyło,więc nie mogę porównywac takiej sytuacji do "Kowalskiego",pracującego,itd.w Polsce,który na co dzień,będzie używał takiego "wynalazku"... mam nadzieję,że moja wypowiedź jest jasna i przestrzeże Polaków przed zakupem cze

szaflor
2014-10-16 22:03:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
...przed zakupem takiego wynalazku.Ps.Jeżeli Rząd ma gdzieś wasze bezpieczeństwo,to zadbajcie o nie sami,nie kupując tego typu samochodów.Miłej nocy.

ciboq
2014-10-16 22:33:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
nie widzę problemu w jezdze anglikiem po polskich drogach, fakt ciężko sie wyprzedza ale jeśli chodzi o jazdę po mieście to problemu żadnego nie ma, ja bym bal sie tylko o innych kierowców np wyprzedzających na chama lub na trzeciego bo siedząc po prawej można tego nie zauważyć

samthebludger
2014-10-16 23:29:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
A czemu patrzycie tylko z jednej strony na to? W Angli na ten przyklad nikt nie robi problemu z tego ze ma sie auto z kierownica po lewej stronie. Ilu Polakow stwarza zagrozenie jezdzac po Anglii autami z Polski? Teraz beda mogli sobie kupic auto i o ile cena ubezpieczenia bedzie konkurencyjan jedzic bezpieczniej. Z drugiej strony skoro chcecie zakazac rejestracji to dlaczego nie zakazac poruszania sie takich samochodow po Polsce?

degenerat9
2014-10-16 13:39:47
Ocena: 4(glosow:18)-+
Polska - kraj w którym samochód uważany jest za ufo. Dla policji każdy kierowca jest przestępcą, dla cywila to wynalazek z przyszłości. Po co te ciśnienia? to tylko kierowica z drugiej strony. Wypadki są powodowane głównie przez nieodpowiedzialnych ludzi więc co ma do tego kierownica?

LenaK
2014-10-16 13:23:31
Ocena: 2(glosow:22)-+
Lepszy odpowiedzialny czlowiek w "angliku" niz pi.niety malolat w samochodzie taty, ktory chce sie popisac przed rowiesnikami.

maran_hand
2014-10-16 15:24:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
no ok a jak te dwie grupy rozdzielisz ?

LenaK
2014-10-16 23:38:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Normalnie. Na pi.nietych g.wniarzy i na ludzi odpowiedzialnych.

maran_hand
2014-10-17 08:46:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
ach rozumiem, czyli coś w stylu jak rozpoznać jakiej płci jest rybka. wrzucasz jedzenie i jak będzie jadł to on a jak będzie jadła to ona..

marcus711
2014-10-16 13:08:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
TO ROZWIĄZANIE JEST DOBRE DLA LUDZZI KTÓRZY MIESZKAJA W ANGLII. KUPUJESZ AANGLIKA REJESTRUJESZ W POLSCE UBEZPIECZASZ MOŻE I DROŻEJ JAK EUROPEJSKI SAMOCHÓD ALE I TAK JESTES DO PRZODU PONIEWAŻ UBEZPIECZENIE W ANGLII TO KOSMOS. SREDNIO OK 7000ZL NA ROK

LenaK
2014-10-16 13:14:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
To zes pojechal. Ja place 360 GBP rocznie z asisstance komunikacyjnym i NW.

szyderca1980
2014-10-16 18:42:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
to czym ty chlopie jezdzisz taczkami czy co ze tak malo placisz ???

ciboq
2014-10-16 22:29:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
ja rowniez place 370 funa i jezdze pasatem z 2002 wiec o co chodzi ??

pete78
2014-10-16 23:06:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
niektórzy piszą że tak mało płacą ale weźcie pod uwagę wasze postcody ,serio za coś więcej niż 3 litry trzeba wybulić 2 tyś funtów na rok

LenaK
2014-10-16 23:44:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Patrze, ze dostalismy minusa za to , ze malo placimy :) Masz racje, kod pocztowy jest bardzo wazny, wiec jak mieszkalam w gorszej dzielnicy to 1.6 stal pod domem :)

marcus711
2014-10-16 13:05:36
Ocena: -6(glosow:6)-+
DO GURU 6969 : NIE WIEM JAKIM WIESNIAKIEM JESTES I CZYM JEZDZISZ ALE WIDZE ZE POZA STODOŁY NIC NIE WIDZIALES. JA MIESZKAM W ANGLII I WIEM JAKIE TU SAMMOCHODY JEŻDŻĄ. A OD OMEGI TO SIE ODPIER****OLL BO TO PORZĄDNY SAMOCHÓD, A POZATYM W ANGLII TO JEŻDZĄ SAMOCHODY. A JAK UŻYWANE TO W B. DOBRYM STANIE . NIE TJ W POLSCE SZPACHEL NA SZPACHLI. WIĘC ODPALAJ WÓZ I KONIE, I PRZYJEDZ ZOBACZYCZ I SIE PRZEKONAC . POZDRAWIAM

Guru6969
2014-10-16 14:23:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hmmmm... chyba zostałem źle zrozumiany :D Właśnie to miałem na myśli że to są ZA DOBRE samochody na ludzi którzy chcą mieć auto za grosze. Z powodu tego że w Anglii są głównie dobre auta to stare gdzieś wędrują, tak? Teraz pewnie i w dużej mierze do PL. I jak tu dotrą szybko przestaną być sprawnym zadbanym autem a staną się załataną właśnie szpachlą i sznurkiem ruiną. Sam mam jednego Anglika. Miałem robić przekładkę ale jazda nim okazała się że jest bezstresowa jak pewnie sam wiesz więc jeżdżę też tak :D Pozdrawiam!

Baron_Sanedi
2014-10-16 12:42:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
juz widze jak małolaty w dresach bedą sprowadzać BMW 5 E60 za 3000 funtów (ok 15000zł)

Guru6969
2014-10-16 12:57:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bardziej martwiłbym się zalewu Omeżek i Mondeło które na wyspach za symbolicznego funciaka oddają byleby się pozbyć :( Bo jeśli kogoś stać na furę za 15 tysi to już zwykle ma coś w życiu do stracenia typu Żona, dzieci, Firma itd... więc jeździ rozważnie. A jak ktoś bierze dowolne V6 bo ma "kopyto" (którego i tak przy tej masie nie odczuje) i zaleje ja za całe 10 zł to faktycznie wszystkiego się można spodziewać :(

Baron_Sanedi
2014-10-16 14:00:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
własnie o to chodzi że E60 za niecałe 3000 funtów to złom powypadkowy - a dużo takich jest w takiej cenie - ale to nie wazne sprowadzi sie do Polski - ważne że BMW e60

Guru6969
2014-10-16 14:26:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale nikt tak drogiego auta nie kupi żeby je rozbijać przecież :D

oibis
2014-10-16 12:27:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
ciekawe ile osób będzie ruszało z 5tki :)

Guru6969
2014-10-16 12:59:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Skrzynie nie są odwrócone przecież :P Choć zeszło mi z 10 minut żeby przyzwyczaić się sięgać lewą ręką do lewara a nie prawą, to fakt :D

mazii
2014-10-16 11:52:51
Ocena: -16(glosow:18)-+
Polaki cebulaki po prostu boja sie tego co jest nowe. JAk do nas na rynek weszly kuchenki mikrofalowe to cebulaki by z tego strasznego urzadzenia nie ruszyli potraw bo sa trujace (jak uwaza Magda Gessler) ;) co nowe to przez 5 lat trzeba kijem dotykac zeby pozniej sie upewni ze tak na prawde to nie bylo sie czego bac. tak samo pier****li o tym ze na kat B mozna jezdzic motocyklami.jakos nie widac armagedonu na drogach.

Thief1980
2014-10-17 15:57:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bzdury pleciesz. To nie jest nowość! Jesteśmy krajem o ruchu prawostronnym i koniec. To tak jakbyś kazał leworęcznego pisać prawą ręką.

szczepanek1996
2014-10-16 11:23:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kierownice się do lewej strony przełoży i będzie gitara :D

enter69
2014-10-16 18:19:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie tylko kierownicę.. deskę rozdzielczą, pedały a to już są duże koszty...

Noxwill
2014-10-16 11:12:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

apson
2014-10-16 10:57:41
Ocena: 7(glosow:7)-+
Wartość ubezpieczenia będzie tak wysoka, że to będzie nieopłacalne. Tak samo jak to się ma w UK z kierownicą z lewej strony

mazii
2014-10-19 22:19:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiesz ze ubezpieczenie w UK za auto "europejskie" to jakies 10% wiecej ? faktycznie koszty jak cholera. ja sam jezdze autem RHD i jakos zyje. kamerka z prawej strony i juz nie ma zadnego problemu. ale ludzie ktorzy chca znalezc problem to znajda. PRzeciez to takie POLSKIE.

bierut1
2014-10-16 10:55:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nick-T_00
2014-10-16 10:51:38
Ocena: 32(glosow:48)-+
Jest to zabawne, bo policja zabiera dowód rejestracyjny za brak żarówki tablicy rejestracyjnej. Gdybym porównał (na mój chłopski rozum) jakie konsekwencje może mieć brak żarówki i kierowca na pozycji pasażera to wynik wychodzi mi prosty.

plkwn
2014-10-16 12:21:16
Ocena: -2(glosow:8)-+
W żuciu nie słyszałem, żeby Policja zabrała dowód rejestracyjny za brak żarówki. Od razu sprawa poszła by do sądu gdzie bym wygrał. No chyba, że kierowca JP100%HWDP to się nie dziwię ;)

Guru6969
2014-10-16 13:17:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
No tak... brak żarówki w lewym przednim migaczu... wypadek na ruchliwym skrzyżowaniu prawie murowany i to nawet bez Twej aktywnej winy. Kiera z prawej - trzeba wykazać się spooorym debilizmem żeby Ci się udało rozbić :D

Nick-T_00
2014-10-16 15:24:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja nie napisałem o przednim migaczu, tylko o oświetleniu tablicy. plkwn - no to mało słyszałeś, a w sądzie byś przegrał, bo takie jest prawo i policja może ci zabrać dowód za taką pierdołę.

Nick-T_00
2014-10-16 15:26:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dodam, że o wypaek angliku wcale nie jest tak trudno. Spróbuj tym wyprzedzić ciężarówkę z naczepą. Zaczniesz się wychylać lub wjedziesz połową samochodu na przeciwny pas. Jedno i drugie grozi wypadkiem.

womack
2014-10-16 10:46:24
Ocena: 3(glosow:19)-+
Nie wiem co autor ma na myśli z tą rosyjską ruletką, ale domyślam się że chodzi o zdefiniowanie własnych umiejętności jako kierowcy. Jeździłem anglikiem po Polsce i nie widzę w tym niczego niebezpiecznego, a idiota to i na hulajnodze się zabije.

Guru6969
2014-10-16 13:04:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tu niestety masz rację. Dobry kierowca przesiądzie się z wypasionego auta z automatem i kierą po normalnej stronie do AngoLa w manualu i po 3 minutach nie zauważysz różnicy w jego prowadzeniu. Wiem bo sprawdziłem :D A słabemu choćby jeździł 30 lat to będzie coś zawsze przeszkadzać :P

megasam1
2014-10-16 10:36:42
Ocena: -3(glosow:11)-+
W UK jakoś nikomu nie przeszkadza samochód z kierownicą po lewej ...... co ja piszę w całej starej UE............ .

LenaK
2014-10-16 13:24:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
No ale przecie tu autostrady i ekspresowki wszedzie.

quanticox
2014-10-16 20:03:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo przecież cała stara UE sprowadza hurtem samochody z UK i jeździ nimi u siebie...

Truth
2014-10-16 10:13:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
no to sądząc po cenach "anglików" niedługo w PL będziemy zmieniać ruch na lewostronny.

pawcio2422
2014-10-16 07:37:53
Ocena: 12(glosow:14)-+
Będę chętniej woził teściową :) a przy wyprzedzaniu "jak tam mamusia jedzie coś?"...

oley86
2014-10-15 21:14:25
Ocena: -1(glosow:19)-+
Najlepszym przykładem jest Anglia i Francja. Anglicy jeżdżą na kontynent, Francuzi na wyspy. Nie przekładają kierownic po drodze. Jeżdżą, żyją, docierają do celu. Ale w naszym zacofanym kraju - wszędzie widzicie problemy.

siaraaa
2014-10-16 10:21:03
Ocena: 4(glosow:10)-+
tak, tylko nam bliżej do Rosji jeśli chodzi o: drogi + technikę i kulturę jazdy + trzeźwość.

Monikaqq
2014-10-16 12:30:44
Ocena: -2(glosow:4)-+
I jedzie taki za traktorem 20km/h bo się wyprzedzić nie odważy :)

Guru6969
2014-10-16 13:05:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zaryzykowałbym że nawet Oni mają trudniej bo zmienia się strona drogi którą jadą :D

redzi301
2014-10-15 16:04:37
Ocena: 4(glosow:20)-+
Skandal jak to przejdzie , oczywiste że takie pojazdy nie są przystosowane do bezpiecznego poruszania się w ruchu prawostronnym . Wystarczy samo wyprzedzanie jadąc samemu , a nawet z pasażerem żeby ufac komuś tam z boku nie widąc samemu co jest przede mną , na pół samochodu trzeba przekroczyć oś jezdni co stwarza realne zagrożenie . Zaraz ktoś powie że są patenty z lusterkami i takie tam , ale tak na prawdę to angielskie herbatniki pozbędą sie starych trupów zaśmiecających ich drogi .

Rebuz82
2014-10-15 19:29:19
Ocena: -7(glosow:13)-+
nie wyprzedzasz za dużo samochodów co? A jeśli jednak wyprzedzasz - to jaką odległość zostawiasz między sobą a wyprzedzanym zanim zaczniesz manewr? Perspektywa ma znaczenie. Jeśli to takie niebezpieczne, to populacja polaków w UK powinna stanowić połowę tego co wyjechało, bo gros z nich zabrało wózki z kraju i się na miejscu 'rozbijają' tymi legalnie zarejestrowanymi na miejscu 'polakami'...

Noxwill
2014-10-16 11:08:45
Ocena: -10(glosow:12)-+
coooooo za brednie jeździsz rowerem czy skuterem co to ma do rzeczy twoje wytłumaczenie jest poziomu przedszkola a auto oczywiście ma 20 metrów szerokości puknij się w ten pusty łeb widać że rzadko wyprowadzasz auto ze stodoły na przejażdżkę wystarczy zachować odpowiedni odstęp i wyprzedzić i cała filozofia ja nie mogę że też przez taką komunę jesteśmy tak zacofani więcej niech będzie takich ludzi to się Polska nigdy nie zmieni co za zacofanie.

Guru6969
2014-10-16 13:09:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
Odpowiedni odstęp to raz, a dwa że duuuuużo więcej drogi przed autem które chcesz wyprzedzić widzisz z lewej strony, więc jeśli tylko nie jesteś ślepy to nic Cię nie zaskoczy :D

redzi301
2014-10-16 13:23:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ciekawe jacy z was kierowcy , bo po wpisach widać że zawodowi kierowcy to chyba na PS3, miernoty jedne , wyjecie , szczekacie jak szczeniaczki . Taki bełkot uprawiać to pod budkę z piwem albo na ławeczkę z kolegami sobie poszczekać barany jedne , znacie się na bezpieczeństwie , prowadzeniu i przewidywaniu tego co na drodze jak świnia na gwiazdach . KOMPLETNE ZERO WYOBRAŹNI przez was przemawia , możecie sobie pluć , szczekać , ujadać ale z głupkami się nie rozmawia/pisze .

Rebuz82
2014-10-16 22:20:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
widzę redzi301 że zabolało :) przy tak wyszukanych argumentach i bogatej jak myślę wiedzy chętnie bym porozmawiał z Tobą na temat bezpieczeństwa na drodze, aczkolwiek z racji że jak zauważyłeś jestem głupkiem to nie będę Ci się tłumaczył ile, jak i od kiedy jeżdżę, nie będę też wnikał dalej w szczegóły tego dlaczego moim zdaniem nie do końca wiesz o czym piszesz. hau hau!

redzi301
2014-10-17 12:46:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rebuy82-pięknie szczekasz , tego odmówić ci się nie da . Zabolało że na naszych drogach są takie głupki jak ty . Po za tym wole nie wiedzieć ile lat i jak jeździsz , bo jeżeli twierdzisz że kierownica po złej stronie przy naszym ruchu prawostronnym to nie problem, to chyba ty nie wiesz o czym mówisz, ale na bezpieczeństwie się znasz podobno. Przeczytaj jeszcze raz co tu wypisujesz bo , z tych wypocin nie wynika że masz dużą praktykę i wiedzę, kompleta ignorancja i brak wyobraźni.

szyderca1980
2014-10-15 12:39:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
no to teraz bedzie wylegarnia buractwa z UK "BMW" bo pasia kupisz za grosze a dobry sprzet tez nie kosztuje duzo i bedzie kozaczenie jak hooy

bierut1
2014-10-16 10:57:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

darekw6
2014-10-16 11:32:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
Już tak nie jest. Samochody tam już nie są takie tanie. Np BMW X5 3.0 diesel przebieg do 180 tyś km z 2008 roku w UK jest średnio 5 tyś zł tańszy

tomekp64
2014-10-15 11:10:14
Ocena: -3(glosow:17)-+
Wcale nie. Prawaie każdego roku przyjeżdżam "anglikiem" na wakacje i nie widzę Trudności w poruszaniu się po drodze, wyprzedzić też się da. Trudności jedynie widzą ci którzy traktują Drogi gminne jak autostrady, jeżdżą jasniepanstwo po sto kilkadziesiąt Na takiej drodze i później tragedia.

maran_hand
2014-10-15 11:18:02
Ocena: 5(glosow:13)-+
Znam takich co na lys6ch, letnich oponach jezdza w zime.. i tez wypadku JESZCZE nie mieli. Tyle ze o niczym to nie swiadczy.

Rebuz82
2014-10-15 19:23:59
Ocena: 0(glosow:12)-+
Chcesz maran_hand powiedzieć, że skoro Ty nie potrafisz to nikt nie potrafi? tomekp64 ma rację - ktoś kto jest normalny i wie jak jeździć pojeździ, jak się trafi idiota - to mu nie pomoże kiera po lewej...

Rebuz82
2014-10-15 19:30:57
Ocena: -3(glosow:5)-+
zresztą nie porównuj sytuacji wsiadania do homologowanego samochodu i sytuacji używania zużytych opon...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
I na co te wszystkie asystenty parkowania?
główna
Dodano: 19.07.2018, 17:04:47   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 148Skomentuj (28) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0