lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Popieram ten postulat
główna
Dodano: 24.01.2022, 07:06:44   przez: Antykamera
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 178  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(60)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jinjiang75
2022-01-24 08:00:53
Ocena: 12(glosow:26)-+
Wolny rynek to wolny rynek..mozesz handlować i 30godz na dobę jak chcesz..

Wojciech4778
2022-01-29 05:01:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
W Niedzielę są tzw szwendacze. Chodzą paczą kupują pierdoły. Sobota sklep 800m2 obrót sklepu 120 000. Niedziela 11 000 zl. Chcecie sobie pochodzić i popaczeć to do lasu na spacer.

bezkasku
2022-01-28 10:41:24
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ależ dlaczego tylko markety?! Cukiernie, lodziarnie, kawiarnie, restauracje, kina, sale zabaw dla dzieci, parki rozrywki, baseny, kręgle, bary, sklepy z pamiątkami, kwiaciarnie, stacje benzynowe - konsekwentnie zamknąć wszystko. Czym się różni praca kasjerki w supermarkecie od kasjerki w kinie, od kelnerki w restauracji? Z innej gminy ulepiona? Ma inne potrzeby?

bezkasku
2022-01-28 10:45:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bo gdyby styropianom z solidarności rzeczywiście chodziło o dobro pracownika, do domagaliby się całkowitego zakazu handlu, bez dzielenia kasjerów na lepszych i gorszych. Albo domagali by się zmian w pawie pracy takich, które gwarantowałyby kasjerom co najmniej 2 wolne niedziele w miesiącu. Proste, prawda? A tu wcale nie chodzi o pracownika (jak widać) - a o uderzenie w sieci handlowe.

pibi80
2022-01-28 11:51:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kościoły, drogi panie. Zacząć należy od kościołów. To największy biznes, który w niedzielę kwitnie. Niech sobie rodziny odpoczną, ksiądz z gosposią, wikary z ministrantem, biskup z actimelkiem.

marcoo7
2022-01-28 10:37:02
Ocena: 3(glosow:7)-+
Zakaz handlu w niedziele to jakas paranoja, NIKT tego nie chce, a i tak wprowadzili, tylko dlatego ze palanty zwiazkowcy chcieli sie wykazac, a pis polizac klechow po jajkach.

Lekoslaw
2022-01-28 10:31:00
Ocena: -7(glosow:11)-+
Również jestem za ABY ZAMKNĄĆ handel na chociaż jeden dzień w tygodniu. Pisze to jako pracownik sklepu który pracuje w niedzielę. Niedziela to jedyny dzień który mogę spędzić z żoną i rodziną. Wszelkie galerie czy markety wielko powierzchniowe powinny być pozamykane. Od takie zdanie "robola" pracującego również w niedzielę.

marcoo7
2022-01-28 10:41:03
Ocena: 2(glosow:8)-+
Czyli to samo powinno sie tyczyc szpitali, pogotowia, policji i strazy pozarnej.

bezkasku
2022-01-28 10:47:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
Oczywiście masz na myśli dokładnie cały handel, prawda? Żadne kina, żadne gofry nad morzem czy lody na mieście, stacje benzynowe.

bezkasku
2022-01-28 12:13:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
Policja i pogotowie to służby ratujące życie, zdrowie i ta praca na jednak inny charakter. No ale cała reszta handlu to po prostu handel. Kino i lody życia nie ratują.

darek286
2022-01-28 15:38:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
W dobie ogólno-pisiwskiego dobrobytu jak ci się nie podoba praca w handlu to zmień.Jaki problem możesz przecież pracowqać jako budowlaniec,ślusarz,spawacz,możesz iść do pracy jako aptekarz,księgowy nie widzę problemu dlaczego masz się męczyć w handlu.

adek8374
2022-01-28 07:44:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
"Demokratyczna władza" a czy nie demokracja doprowadziła te tego ze mamy to co mamy?! Demokracja jest dla mądrych ludzi, nie dla Polaków!

BigB
2022-01-27 23:06:45
Ocena: -5(glosow:13)-+
Niemcy są takie postępowe a w niedzielę sklepy zamknięte? Jak to? Skandal! Katotaliban!!

dosieci55
2022-01-28 01:09:24
Ocena: 3(glosow:7)-+
Dlaczego kretyni, szukają potwierdzeń na swoje kretynizmy w kraju uważanym za największe zło i wroga, a na dokładkę nawet nie mają pojęcia jak w tym kraju faktycznie jest?

PLPsycho
2022-01-28 06:32:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
Niemcy są bogatszym krajem. Mogą zrobić sobie i dwa dni całkowicie wolne a biznes im nie upadnie. Tymczasem u nas ten zakaz powoduje tragedię wielu osób. Łatwo jest czegoś po prostu zakazać.

PLPsycho
2022-01-28 08:34:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dodam BigB, że jak już tak patrzysz na Niemcy i szukasz argumentów, to nie zapomnij o tym, że tam wierni płacą dodatkowy podatek na swój kościół, a u nas zmusza się do tego wszystkich - czy chodzisz do kościoła czy nie - utrzymujesz opasłych biskupów i ich pałace.

roman2272
2022-01-28 11:11:05
Ocena: 5(glosow:5)-+
Niemiec kończy pracę w piątek o trzynastej piętnaście robi zakupy po drodze do domu i relaks , a Polak idzie na dodatkową fuchę żeby dorobić by starczyło do następnej wypłaty .

pdonn
2022-01-24 23:28:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kermitass
2022-01-24 09:31:04
Ocena: 9(glosow:21)-+
Jak to jest, że kasjerka na Orlenie może (a nawet musi) pracować w niedziele. A kasjerka w markecie musi mieć niedziele wolne? Kiedy ten darmozjad duda, przywódca solidarności, weźmie w obronę kasjerki ze stacji paliw i wraz z klerem zawnioskuje do pisiorów o pozamykanie stacji paliw w niedziele?

CHODOR
2022-01-24 08:57:50
Ocena: -1(glosow:25)-+
No popatrz a w Niemczech to pewnie będziesz pisał że tam tak fajnie i wogole a sklepy przypomnę zamknięte w każdą niedz i to nie wymyśl PiSu hehe

pdonn
2022-01-24 08:31:42
Ocena: 0(glosow:30)-+
Jeden dzień w tygodniu, jeden dzień na siedem gdy nie ma wielkiego ruchu w mieście, hałasu, kurzu i smrodu spalin. Mogę wtedy z rodziną wyjść na spacer, pojechać rowerem do centrum. Mam tego jednego spokojnego dnia nie mieć bo jakaś część społeczeństwa jest tak nieudolna że zakupów przez 6 dni na 7 nie potrafi zrobić?!

pdonn
2022-01-24 09:58:47
Ocena: -8(glosow:16)-+
już minusy lecą od nieudolnych ;)

gruzawik
2022-01-24 10:37:07
Ocena: 8(glosow:18)-+
nie, dzieciaku: ruch mniejszy, bo ludzie nie pracują, a nie bo zakupów nie robią. tym bardziej, że łajno ci do tego, kto kiedy lubi. że ty nie lubisz, to żaden powód, zeby innym mówić, kiedy mogą. dajmyz na to ja, schodząc z 48h w niedzielę rano mam ochotę na śniadanie, a nie mam pojęcia po 2ch dniach, co słychac w domu w lodówce. jak widzisz, inaczej nie mogę. musiałbym rodzinę budzić, dzwonić, specjalnie się tym interesować, dla pana szanownego samozadowolenia.

gruzawik
2022-01-24 10:41:11
Ocena: 1(glosow:13)-+
co więcej: per saldo pewnie i tak się sprzeda-kupi tyle samo, ale w krótszym czasie, a to oznacza mniej osobogodzin do wypracowania, i ciężej zasuwających ludzi w sklepach. oklaski!

pdonn
2022-01-24 19:26:24
Ocena: 0(glosow:14)-+
gruzawik żal mi takich jak Ty. Naprawdę! Nie dość że sam jesteś na tyle nieudolny że przez 6 dni z 7 nie potrafisz zrobić zakupów, to masz jeszcze rodzinę która nie zadba o to byś Ty po 48 godzinach pracy w weekend miał coś na śniadanie! A to co napisałeś o osobogodzinach... To było dobre :DDD

gruzawik
2022-01-24 20:36:30
Ocena: 1(glosow:7)-+
ciagle coś o żalu godnych i nieudolnych napomykasz... pojmujesz jednak, że są ważniejsze sprawy, niż planowanie zakupów z racji dnia tygodnia? kiedy komuś odwala, i koniecznie chce sklep zamknąć, bo jest tak żałosny, że inaczej sobie odpoczynku w tygodniu nie potrafi zorganizować... żal mi takich niezbornych, co muszą poczekac, aż sklepy zamkną, bo inaczej z odpoczynku nici. żeby zadbać o rodzinę musi być sklep zamknięty... kobieta z małymi dziećmi ma jechac do sklepu po śniadanie dla mnie, bo panu hrabiemu sklep przeszkadza odpoczywać? żałosne.

gruzawik
2022-01-24 22:46:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
teraz się skup, bo będzie kawałek, który Ci jakoś umyka: jest mnóstwo rzeczy, które inni ludzie robią, a sam nie praktykuję, a nawet bywają deko uciążliwe. nie wynika z tego, że każdą zmiane korzystną dla mojego widzimisie poprę, bez względu na cokolwiek innego. dziś ja komuś czegoś zabronię, jutro ktoś mi. robienie zakupów w niedzielę niewiele ma wspólnego z ateizmem, gdyby tak było, to sklepy powinny same się pozamykać, z braku chętnych. ogół tak zważył własne prawo do wypoczynku i zakupów, że ustawą trzeba było...

pdonn
2022-01-24 23:40:17
Ocena: -6(glosow:10)-+
Człowieku rób sobie zakupy kiedy chcesz, tak samo jak ktoś chce pracować w niedzielę to niech pracuje... Nic mi do tego. Ale rób to chodząc na piechotę lub rowerem. I nie, nie zabraniam Ci jeździć samochodem. Chciałbym tylko żebyś Ty i Tobie podobni w niedzielę, dzień który jest po to dniem wolnym od pracy by odpoczywać, regenerować się, żebyście mi nie przeszkadzali w tym, nie utrudniali, nie hałasowali, nie zatruwali. Po prostu nie utrudniajcie innym życia.

pdonn
2022-01-24 23:57:08
Ocena: -3(glosow:9)-+
25 lat temu znalazłem fajny kawałek ziemi, w cichej okolicy mojego miasta. Kupiłem, wybudowałem dom i było miło do momentu wybudowania kolejnego centrum handlowego. Nawet nie gdzieś w pobliżu, ale ludzie znaleźli sobie trasę z jednego centrum do drugiego obok mojego domu. Rozumiem że teraz jest więcej samochodów, ludzie więcej jeżdżą. Ale w sobotę i niedzielę mam pod domem większy ruch niż w tygodniu. Do tego w 80% rejestracje nie z mojego miasta. Ok, jeździjcie w sobotę, ale Ty i Tobie podobni nie hałasujcie mi w niedzielę, nie kurzcie mi na moją posesję, moje meble, nie zatruwajcie powietrza

gruzawik
2022-01-25 00:16:14
Ocena: 0(glosow:8)-+
dla różnych ludzi różne dni są wolne od pracy, pojmujesz? pech prawdziwy, rozumiem i współczuję, ale gdyby lotnisko wybudowali, to też byś ustawy chciał, żeby loty skasowali? paru debili w moim mieście z petycją poszło, że pogotowie im wyje, jak jedzie... masz większy ruch, czyli to potrzebne. zakupy dla rodziny mam rowerem przywieźć? człowieku, 20 lat temu to może, może... ja mam chatę 10 km od sklepu.

gruzawik
2022-01-25 00:32:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
a teraz najlepsze: jak mi takie ustawianie kraju zbrzydło, że ja mogę, a jak mi trzeba to nie ma, to się przeprowadziłem. i wracać nie zamierzam. dopóki chciwa łapka się nie nauczy cofać, bo może i by się zdało, ale tak sie po prostu nie robi. jakieś sensowne ograniczenia? proszę bardzo. ale wymysł, że co 2gą(chyba żeby musieć jeszcze ktva pamietać, która to), albo całkiem to gruba przesada. żeby czegoś zabraniać, trzeba mieć powód nieco lepszy niż własna wygoda: żeby rowerem dac radę przywieźć, i zeby innych pognać precz, kiedy pasuje.

pdonn
2022-01-24 08:22:45
Ocena: -7(glosow:19)-+
Jak gaz i prąd kilkaset % w górę to jest złodziejstwo, ale jak sklepy w niedzielę to już jest wolny rynek...

gruzawik
2022-01-24 10:44:18
Ocena: 3(glosow:13)-+
nie złodziejstwo, tylko nieudolność i głupota rządzących, co zamienili siekierkę na kijek, a kijek przechlali. i w tym ochleju złodziejstwo, najwyżej.

dosieci55
2022-01-28 01:21:16
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ty pdann wybudowałeś dom 25 lat temu, a bredzisz jakbyś był dzieckiem. Zarówno gaz i prąd kilkaset % w górę jak i zamknięte sklepy to jest właśnie BRAK wolnego rynku. Tego, że w niedzielę ludzie mają jeździć rowerami, bo Tobie przeszkadzają samochody już nawet nie chce mi się komentować.

Lewiatanxxx
2022-01-24 08:19:56
Ocena: -7(glosow:25)-+
Zanim powstał internet, tylko rodzina wiedziała żeś debil. Niemcy - zakaz handlu w niedzielę, Francja - ograniczenia, norwegia czy Finlandia - kupisz za dużo% - kierują do AA. I teraz ktoś pisze, że to zły pis katolicki wprowadził. Debil, poprostu debil.

dosieci55
2022-01-28 01:25:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
W d... byłeś, gó... widziałeś.

jinjiang75
2022-01-24 08:00:53
Ocena: 12(glosow:26)-+
Wolny rynek to wolny rynek..mozesz handlować i 30godz na dobę jak chcesz..

Doomek666
2022-01-24 07:47:13
Ocena: 0(glosow:14)-+
Możecie wymienić kraje UE gdzie w każdą niedzielę są otwarte sklepy?

Lewiatanxxx
2022-01-24 08:17:03
Ocena: -2(glosow:16)-+
Petru próbował w Niemczech. Zjeździł kilometrów i znalazł jakaś stacje benzynowa czy coś takiego.

gruzawik
2022-01-24 09:06:43
Ocena: -2(glosow:8)-+
UK

gruzawik
2022-01-24 10:56:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
było w UE, sklepy były, i są, otwarte w niedziele.

darek286
2022-01-28 14:35:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Do lewiatana. Lidl w Austrii, markety we Włoszech, Hiszpanii, Grecji. Dalej wymieniać?

RonaldB
2022-01-24 07:32:10
Ocena: 7(glosow:19)-+
Ktoś musi splajtować aby w kościele plackiem, mógł leżeć ktoś. Chwilowo taki mamy klimat

pdonn
2022-01-24 08:30:17
Ocena: 1(glosow:9)-+
A co do tego ma kościół? Jestem ateistą i chwałę niedzielę wolną od handlu.

gruzawik
2022-01-24 10:38:32
Ocena: 2(glosow:10)-+
intrygujące: jesteś ateistą, ale uważasz, że ponieważ TOBIE wygodnie, to możesz INNYM mówić, kiedy powinni robić zakupy...

pdonn
2022-01-24 19:36:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
gruzawik Twoja hipokryzja dorównuje premierowi i całemu obozowi rządzącemu. Walisz post za postem żądając otwartych sklepów w niedzielę, ale to mi zarzucasz że mówię innym kiedy mogą robić zakupy. Żałosny człowieku jesteś. Nie dość że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, Twoje wypowiedzi są pozbawione sensu to jeszcze masz problem żeby w ciągu 6 dni z 7 zrobić zakupy.

gruzawik
2022-01-24 20:30:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
"Mam tego jednego spokojnego dnia nie mieć bo jakaś część społeczeństwa jest tak nieudolna że zakupów przez 6 dni na 7 nie potrafi zrobić?!" wolno innym mieć spokojny dzień kiedy indziej niż ty? czego w tym nie rozumiesz? ktoś ci te zakupy otwierając sklepy jakoś nakazuje, czy ogranicza? a odpoczywaj sobie, co ty, pod schodami galerii mieszkasz, ze tak twoim językiem się posłużę? mam w środę sobie zakupy na niedzielę robić, bo pan hrabia takie ma wyobrażenie?

gruzawik
2022-01-24 20:39:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
"Walisz post za postem żądając otwartych sklepów w niedzielę, ale to mi zarzucasz że mówię innym kiedy mogą robić zakupy." Otwarty sklep coś komuś nakazuje bądź uniemożliwia? Przeciez możesz nie robić, mimo otwartego sklepu... czy ty rozumiesz choć co sam piszesz?

gruzawik
2022-01-24 22:34:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
w pewnych trybach pracy nieciekawe, co to za dzień tygodnia będzie. są zawody na tyle potrzebne społeczeństwu, że jakąś gotowość utrzymują. najlepsze, że to nie pracownicy sklepów domagali się tych regulacji, tylko to inicjatywa odgórna. zamiast solidnej opłaty za świąteczne, zamiast nadgodzin, lepsza wiedza jak kto ma lubić spędzać czas. jesli tak dużo ludzi kupuje, aż ci przeszkadzają w wypoczynku, to widocznie to jest potrzebne. w celu zapewnienia hrabiemu komfortu mamy w d.pie całą resztę. trzeba być niedojdą, żeby w tygodniu nie móc pojechac z rodziną... :)

pdonn
2022-01-24 23:18:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wiesz co jest najwyższym dobrem które możesz otrzymać? Rodzina! Pewnie nie rozumiesz bo jej nie masz. Możesz sobie wmawiać że masz. Nie masz! Gdybyś miał, nie pisałbyś tych bzdur. Gdybyś miał, nie musiałbyś się martwić że nie będziesz miał co zjeść na śniadanie po powrocie z 48godzinego dyzuru/pracy. Gdybyś miał, w wolną niedzielę wolny czas chciałbyś spędzać z nią, a nie na bieganiu po sklepach. Gdybyś miał, wiedziałbyś że w tygodniu znaczna większość spoleczenstwa pracuje, dzieci chodzą do szkół, przedszkoli, na dodatkowe zajęcia i nie pisałbyś że mam z rodziną w tygodniu chodzić na spacery.

pdonn
2022-01-24 23:29:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wtedy gdy cały przemysł leci pełną parą, gdy na ulicach jest hałas, kurz, ujowe powietrze? Ty rozumiesz co ja wcześniej pisałem? Mam wielkie wątpliwości. Chcesz to sobie krzycz żeby Ci sklep w niedzielę otworzyli bo sobie w tygodniu nie potrafisz poradzić.

gruzawik
2022-01-25 00:21:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
mogę z rodziną być w tygodniu, albo sobie z rodziną póśc gdzie chcę, chocby na zakupy. jak Cie d.pa rozboli siedź do poniedziałku, dla dobra mojej rodziny, proszę. nie przychodź na SORtownię... bo TY inaczej sobie nie możesz niczego zorganizować, to komuś zabronisz. może się zastanawiałeś, czemu tak tanio było? w plan zagospodarowania zajrzałeś? w całym kraju pozamykać, bo pan hrabia się w ciulowym miejscu pobudował... ale tak niedaleko, żeby rowerem można było jednak:)

gruzawik
2022-01-25 00:26:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
coś takiego, a na zakupy w tygodniu to można, a na spacer to już nie? ludzie nie pracują, dzieci do szkoły nie chodzą? wzdłuż ulicy spacerujesz? masz akurat złą lokację, ale domaganie się z tego tyułu, czy choćby popieranie ustawy dla wszystkich to chyba trochę grubo, nie zdaje Ci się? zdaje się, że Ty nie rozumiesz, że Twoja wygoda nie może stanowić prawa dla wszystkich. chciałeś blisko, żeby komuś też rower czy piechty proponowac: to masz.

pdonn
2022-01-25 09:22:21
Ocena: -4(glosow:4)-+
"popieranie ustawy dla wszystkich to chyba trochę grubo, nie zdaje Ci się? zdaje się, że Ty nie rozumiesz, że Twoja wygoda nie może stanowić prawa dla wszystkich" hipokryzja level hard! Dobry jesteś roszczeniowiec! Żądasz by inni musieli pracować w niedzielę, by inni musieli z rodzinami wąchać Twój smród bo hrabia ma kaprys w niedzielę zakupy robić. Mówisz masz 10 km, w lesie mieszkasz że w promieniu 10 km nie masz ani jednego sklepu spożywczego?

gruzawik
2022-01-25 09:40:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Pojmujesz roznice miedzy zadaniem mozliwosci a zakazem? Mozliwosc n8komu nie nakazuje niczego, szczegolnie gdy, jak sam zauwazasz, potrzeba jest, skoro sa klienci, i to sporo, az hrabia wypoczywac nie moze. Pobuduj sie przy sklepie i placz, ze inni tez z niego korzystaja kiedy chca... zdaje sie podobnie do aborcji: zezwolenie nikogo nie zmusza, tylko osoby postronne narzekaja. Jak ci debile mueszkajacy obok stacji pogotowia...

gruzawik
2022-01-25 10:12:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wiedziales, ze tam ma sklep powstac? Protestowales, czy podobalo sie, ze mozna rowerem? Duzo was protestowalo? Wiecej, niz klientow, podobno walacych tlumnie? Identyczna sytuacja: mieszkam obok szpitala, kazdy moze przeciez, czego wyja tymi karetkami,he?

gruzawik
2022-01-25 15:07:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
sklep otwarli, zaczęli jeździć pod domem, trzeba zamknąć sklepy w całym kraju :) mistrzostwo świata!

pdonn
2022-01-25 15:40:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Są też klienci na narkotyki. Potrzeba jest, więc co, otwórzmy sklepy z narkotykami? Człowieku piszesz takie bzdury,nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i wszystkim próbujesz narzucić swój punkt widzenia. Jesteś wielkim egoistą który pewnie w swojej rodzinie też próbuje prowadzić dyktat. Więc nie dziwi mnie że nikt nie ma ochoty zadbać o to byś miał coś na śniadanie w niedzielę. Kończę z Panem rozmowę, bo nie ma sensu. Pozdrawiam

gruzawik
2022-01-25 17:09:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tymieszkasz kolo sklepu i Ci to przeszkadza, wiec popierasz pomysl zamkniecia wszystkich sklepow w kraju. Ale to ja chce cos komus narzucic. Kurtyna, bo sa sztuki tak slabe czasem, ze nie daja rady sam3 zejsc ze sceny..

marcoo7
2022-01-28 10:53:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Z gruzawikiem sie rzadko zgadzam, ale tutaj i tak chlopak sie wykazal nielada cierpliwoscia. Pdonn jest jak burmistrz Wielunia :)

gruzawik
2022-01-28 17:55:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Soltys Wachocka...:)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Za karę
  •  Taka informacja zawarta jest w raporcie NIK:
Niewypuszczenie z zatoki autobusu i zajechanie drogi, Szczecin.
główna
Dodano: 02.06.2018, 12:40:48   przez: irbik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 193Skomentuj (47) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0