lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale tylko to na co Ci pozwolimy...
główna
Dodano: 05.02.2014, 11:35:47   przez: Witaminer
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 215  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(53)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
JohnMilton
2014-02-05 21:20:58
Ocena: 55(glosow:67)-+
Straszna wiocha. Jak już będziesz starszy, to daj tu ogłoszenie, że nie możesz zdać egzaminu na prawo jazdy, bo dyrektor ośrodka egzaminacyjnego nie dysponuje fiatem panda z 2008 roku, a na takim właśnie umiesz jeździć.

mormocs
2014-02-09 23:53:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

paullla17
2014-02-09 10:18:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
szkoły średnie to jedynie strata czasu, lekcji nie prowadzą ale obowiązek siedzenia i słuchania co nauczyciel robił w zeszły weekend jest... zdawałam chemie jedyna w szkole więc wywalone mieli w cisze na korytarzu pisanie przy takich krzykach nie poszło za dobrze... na szczęści już studia.

Adrian18081996
2014-02-07 11:13:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
A skąd ty taką wiedze masz? Najpopularniejsza dystrybucja- Ubuntu jest rozpowszechniana na zasadach Open Source. Nie ważne czy w domu, szkole, biurze czy u Tuska na laptopie- zawsze jest darmowa. Są płatne dystrybucje- mają dodatkowe wsparcie techniczne i mają wariant darmowy. Nie od dziś instaluje się Linuksy w szkołach i nikt za to nie płaci. Ba, są nawet dystrybucje specjalnie dla szkół (SRU, Edubuntu)

goblin626
2014-02-06 21:30:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dla domowego użytku faktycznie - dystrybucje linuxa są za darmo. Jeżeli jednak, ma się on znajdować w szkole na stanowisku komputerowym a tym bardziej będzie się na nim zdawało egzamin - trzeba go wykupić.

alex51
2014-02-06 22:20:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nick-T_00
2014-02-06 19:15:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
Microsoft zatrudnia bardzo i inteligentnych ludzi. Często szkoły są zaopatrywane w darmowy sprzęt z SO Windows. Teoretycznie firma na tym traci, bo szkoła systemów nie kupuje, ale to tylko pozór. Dzieci i młodzież uczą się tylko na tych systemach. W przyszłości nie potrafią przestawić się na MAC OS lub Linux. Panuje więc praktycznie monopol.

GlodnyStudent
2014-02-06 19:13:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co za problem zainstalować linuxa na drugiej partycji. Tym bardziej, że jest darmowy.

nastarkill
2014-02-06 17:06:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
BTW. Niech mi ktoś pokaże uczelnie gdzie patrzą na mature z Infy . Na liczących się uczelniach potrzebna Ci matura z MAT FIZ

DeiVXX
2014-02-06 16:58:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
WIOCHA DLA BUDY ! Linux jest za free o.o

neo86
2014-02-06 18:55:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie jest za free poza tym wcale nie trzeba go instalować! Od czego jest sesja Live CD/DVD. I stanowisko gotowe bez ingerencji w Windows na dysku no ale widać w tej szkole ten dyrektor to Idiota z komisją na czele!

sex4all
2014-02-06 16:27:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Panie Donaldzie proponuję kilka mln zł przeznaczonych na oświate przeznaczyć na Zakłady Karne!

merlinseducer
2014-02-06 14:35:28
Ocena: 5(glosow:5)-+
No tak, a jak by ktoś chciał z baz danych Oracle, to szkoła miałaby mu to zapewnić? ;) Oczywiście zainstalować Linuxa to nie problem, ale z drugiej strony - ten przepis ma sens, bo ktoś mógłby sobie zażyczyć AmigaOS. :D

yoopi80
2014-02-07 14:30:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tuomollo
2014-02-06 13:36:19
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wiochą jest: - kupowanie komputerów z windowsem za publiczne pieniądze podczas gdy spokojnie wystarczyłby linuks i open/libreoffice. - uczenie dzieciaków nie informatyki tylko windowsologii. Dobrze prowadzone lekcje powinny przygotować dzieci do obsługi dowolnego (rozsądnie trudnego) systemu operacyjnego.

ReniferuCzerwony
2014-02-06 15:32:15
Ocena: -5(glosow:11)-+
Rzeczywiście masz racje, dzieciaki w tych czasach ucząc się obsługi Windowsa na pewno nie ogarnęły by Linux'a czy jakiegokolwiek innego systemu operacyjnego. Trzeba odinstalować wszystkie Windowsy i przynieść im gliniane tabliczki, tam nie będzie problemu z obsługą.

Hehe2013
2014-02-06 18:28:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
ReniferuCzerwony-i naraziłeś się zwolennikom jedynego słusznego systemu :D Windows jest popularny i łatwy w obsłudze.Jak ktoś będzie chciał bawić się trudnymi systemami to niech się bawi.Nudzi mnie już gadanie wielkich informatyków fanboyów linuxa.Próbowałem kiedyś używać,przymierzałem się do kilku dystrybucji.Między bajki można włożyć stabilność czy małą zasobożerność systemu (chyba że ktoś urzęduje w trybie tekstowym).Jedyna zaleta że jest darmowy.A oprogramowanie do użytku na codzień jest żałosne no chyba że chcemy słuchać mp3 i pisać maile.

neo86
2014-02-06 18:59:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
@Hehe2013 Windows łatwy?! Ten wirusochłonny system trzeba raz na jakiś czas reinstalować by nie zwalniał jak starzejąca się kobyła! Linuksa raz zainstalujesz i dzięki braku rejestru systemu nie mają do czego się podczepić wirusy (bo właśnie z rejestru systemu Windows który też jest nadal w Windows 8.1 korzystają ochoczo wirusy) a także nie ulega defragmentacji system plików :-P Linux jest łatwy bo raz instalujesz i problem z głowy! Tylko Update co jakiś czas i zero problemów!

CzuowiekBanan
2014-02-06 22:59:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
@neo86 mysisz ze ten twoj linux nie ma wirusow bo jeszcze nikt o tym nie powiedzial a pewnie jakby jakies badziewne wp albo onet napisal ze linux jest dziurawy jak polskie drogi to pewnie jak najszybciej zainstalowalbys windowsa

enteros
2014-02-06 13:10:00
Ocena: -11(glosow:15)-+
dzięki kk mam w polsce to co mamy ciemnotę i zacofanie, przez to brak linuksa tylko ten stary windows.

szatanoslaw
2014-02-06 12:46:45
Ocena: -9(glosow:9)-+
Wiocha jak nie wiadomo co - szkoła powinna zorganizować sprzęt. U mnie w szkole jedna osoba zdawała maturę z Hiszpańskiego i sama siedziała na auli. Chodzi tutaj zapewne o kasę - szkoły często podpisują umowę z MS, że dostają oprogramowanie, sprzęt, czy łapówy za to, że szkoła zobowiąże się, że będzie korzystać tylko z oprogramowania MS.

Stinky99999
2014-02-06 12:59:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
Skąd takie wnioski? Przyłapałeś kogoś? Problemów szukaj w ministerstwie, bo to oni decydują.

kontroler
2014-02-06 14:04:57
Ocena: -4(glosow:4)-+
tu nie chodzi o szkołę i jej dobrą wolę bądź jej brak, tylko Centralną Komisję Edukacyjną, to Oni, że tak powiem, rządzą i układają pytania, co do hiszpańskiego, to szkoła ma zapewnić salę, odtwarzacz CD i nauczycieli do komisji

neo86
2014-02-06 19:00:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co ma kasa do linuksa?! Jak linuks jest darmowym system! Toś przywalił gniota dzieciaku windowsa!

szatanoslaw
2014-02-07 01:17:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie wiem skąd biorą się tacy ludzie jak wy. Kasa ma to do linuxa, że jak podmiot ma podpisaną umowę o wyłączności dostarczania oprogramowania to nie może sobie nic zainstalować, bo będzie kara. Wiele szkół ma taką umowę z MicroSoftem - więc nie może zainstalować linuxa. W szkole gdzie chodziłem zrobili pracownie MAC, ale 2 lata stała nieużywana, bo licencja z MS nie pozwalała na używanie innego systemu niż Windows. Nie macie matoły pojęcia jakie łapówy dają dyrekcji szkół firmy dostarczające sprzęt, oprogramowanie, czy podręczniki. Później wychodzą takie sytuacje jak tu.

szatanoslaw
2014-02-07 01:20:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tu jest ewidentny brak dobrej woli dyrektora szkoły, bo to on podpisał to pismo, powołując się na jakieś postępowanie Komisji Edukacyjnej. Szkoła powinna zapewnić temu uczniowi warunki do pisania matury - co za problem wziąć komputer, linuxa i kogoś kto się na tym zna - żaden. Chyba, że chodzi o kasę. Jeżeli szkoła nie potrafi tego zapewnić to niech zapewni miejsce w innej szkole, gdzie można zdawać maturę z tego przedmiotu.

SiataFullHD
2014-02-06 12:38:00
Ocena: -4(glosow:6)-+
Dlatego się do liceów nie idzie...

falka21
2014-02-06 11:51:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bogas86
2014-02-06 10:59:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
W pełni popieram JohnaMiltona i bingo73. Od siebie dodam jeszcze, że "informatyk" powinien wiedzieć co to skaner.

MINTOR
2014-02-06 10:54:49
Ocena: 2(glosow:26)-+
Gdzie wiocha baranie? Nie można, to nie można i tyle, to ty masz się dostosować do szkoły i przepisów a nie szkoła i przepisy do ciebie. Za kogo ty się niby uważasz?

marcin1975rm
2014-02-06 10:49:57
Ocena: 15(glosow:17)-+
A może pytanie na maturę sam sobie ułożysz? Kończąc LO masz wykazać się wszechstronnością. Warunki będziesz stawiał jak zostaniesz prezesem wielkiej korporacji.

bingo73
2014-02-06 10:25:49
Ocena: 8(glosow:18)-+
To jest Liceum Ogólnokształcące, a nie Technikum Informatyczne. Chcesz umieć informatykę i zdawać z tego egzaminy na wysokim i szerokim poziomie, wybierz odpowiednią szkołę. Jak sama nazwa wskazuje - tu zdobywasz tylko wiedzę ogólną, czyli tak naprawdę po trochu z każdego, a więc w sumie nic ... niestety, Licea Ogólnokształcące dają coś tylko osobą chcącym się kształcić dalej na uczelniach wyższych i to nie technicznych.

zielunahaluna
2014-02-06 11:22:34
Ocena: 4(glosow:8)-+
Pomijając fakt, że chłopaczek przesadził, bo to po prostu błąd w komunikacji pomiędzy nim a szkołą, to niestety ty też nie masz do końca racji. Na politechnikach są zajęcia wyrównawcze akurat dla absolwentów techników, nie absolwentów LO i to zazwyczaj absolwenci techników kończą studia techniczne na pierwszym semestrze. Różnica jest taka, że technikum poza przedmiotami ogólnymi (w takim wymiarze jak LO), daje też zawód. LO nie daje zawodu. Ps. daje to osobom - nie osobą.

kontroler
2014-02-06 12:21:21
Ocena: -3(glosow:13)-+
Muszę się z Tobą zgodzić zielunahaluna, ale jedno chciałam Ci wyjaśnić bo być może żyjesz w nieświadomości. Absolwenci techników dlatego kończą studia na pierwszym semestrze ponieważ, delikatnie mówiąc, są mniej bystrzy niż absolwenci LO. W obecnej chwili do technikum idą uczniowie, którzy w większości nie poradziliby sobie w LO a właściwie wielu z nich powinno być w zawodówkach.

zielunahaluna
2014-02-06 12:37:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wiesz co, ja się bacznie przyglądam temu (choremu tak naprawdę) systemowi oświaty i widzę, że problem jest gdzieś indziej. Nie zgodzę się, że do techników idą głupsi ludzie. Idą tacy, którzy wcześniej wybrali, co chcą robić, wcześniej wybrali zawód. Bo podstawa programowa kształcenia ogólnego w LO i technikach jest taka sama. Tylko dochodzą im przedmioty zawodowe. Ale że w przyrodzie nic nie ginie - to coś kosztem czegoś.

zielunahaluna
2014-02-06 12:40:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
A ten "koszt" jest taki, że nie ma miejsca na profile matematyczne i dodatkowe godziny z matematyki (no i innych przedmiotów też), nie ma miejsca na zajęcia fakultatywne. W rezultacie absolwent techników zdąży liznąć po łebkach wiedzę ogólną, nauczy się przedmiotów zawodowych, bo przypominam, że żeby zdać egzamin zawodowy nie wystarczy 33% jak na maturze - 75% musi być. No i tyle. Wiadomo, że bardziej się człowiek skupi na zawodowych przedmiotach, żeby uprawnienia zyskać, niż na matematyce i innych ogólnych.

zielunahaluna
2014-02-06 12:43:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
I dlatego taki ktoś ma kłopot na studiach - przeładowany program w technikum. A niestety, bo zmierzam do meritum tego, co zarzuca bingo73 - na studiach technicznych poza przedmiotami technicznymi (gdzie faktycznie absolwenci techników raczej lepiej sobie radzą, bo wiedzą, z czym to sie je), jest jeszcze matematyka i fizyka. I tu wychodzą braki ze średniej szkoły, które sprawiają, że mimo zajęć wyrównawczych, odpadają ci po technikach, zostają ci po LO.

carmamir
2014-02-06 12:51:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
@kontroler Nie wiem jakie tam technika sa u Ciebie w okolicy, ale mozesz mi wierzyc ze w technikum i profilu ktory lata temu robilem 95% ludzi z liceum nie dalaby rady (co prawda technikum startuje i wygrywa w Europejskich konkursach dla Polibud ale coz, kazdy wybiera najlepsza szkole). Dzieki tej szkole posiadlem wiedze i umiejetnosci, ktore zapewnily mi sukces w biznesie (produkuje maszyny i dziennie teraz moja firma zarabia wiecej niz 4 lata temu zarabialem przez rok). To zasluga technikum.

DonElton
2014-02-06 12:52:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zielunahaluna: No i dobrze że nie ma więcej godzin matematyki bo to tak samo zbędny przedmiot jak biologia fizyka czy język polski. Dorosłemu człowiekowi z dziedziny matematyki wystarczy proste mnożenie dodawanie, używanie metrówki czy obliczenie powierzchni kwadratu prostokąta itd. Reszta jest zdbędna, a liczy się tylko dla jakiś księgowych a głownie dla nauczycieli tegoż przemiotu. Dopóki szkoły nie będą uczyć tego co absolwent wykorzysta w 100% po szkole to dalej szkolnictwo nie tylko w naszym kraju będzie brnęło w złą stronę, tylko ciekawe kiedy świat się obudzi i postanowi coś zmienić

zielunahaluna
2014-02-06 13:42:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
DonElton, ale ty przeczytaj cały wątek najpierw. bingo73 pisze, że na studiach technicznych ludzie po LO sobie nie radzą, tak? No to ja piszę, że radzą sobie lepiej, niż ci po technikum właśnie dlatego, że mają dodatkowe godziny matematyki. Uczniowie technikum mają mniej tej matematyki, bo czas wypełniają przedmioty zawodowe, zatem często z powodu matematyki i fizyki wylatują po pierwszym semestrze niestety. I do tego się odnieś, nie filozofujesz.

zielunahaluna
2014-02-06 13:47:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
A to, że program szkolny jest nieadekwatny do rzeczywistości, wypełniony rzeczami niepotrzebnymi, za to ubogi w to, co rzeczywiście może się w życiu przydać - to wiadomo nie od dziś. Niestety i w szkołach średnich tak jest i na studiach podobnie. Umiesz wyjaśnić, po co studentowi automatyki psychologia a słuchaczowi policealnego studium uczącego w zawodzie cukiernik - mikroekonomia? Jak nie, to się nie przejmuj, większość normalnych ludzi nie widzi związku.

kontroler
2014-02-06 13:48:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
carmamir ale masz absolutną rację, ale napisałeś "lata temu", kiedyś technika miały zajebisty poziom, wyższy niż LO, natomiast ja piszę o tym co jest teraz, wiem to z najlepszego źródła, wierz mi, poza tym szkoły walczą o ucznia i nawet nie ma progów punktów podczas przyjęć. Możesz mi nie wierzyć ale są tacy uczniowie, którzy nie potrafią nawet odejmować do 20 bez kalkulatora.

zielunahaluna
2014-02-06 14:48:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
kontroler, ale fakt, że szkoły walczą o ucznia wynika z tego, że mamy ogromny niż demograficzny. Za moich czasów trzeba było się wykazać, bo miejsc było mniej niż chętnych. Teraz jest odwrotnie - w szkołach są pustki a z czegoś się szkoły musza utrzymać. subwencje oświatowe idą za uczniem - zatem walka o ucznia to tak naprawdę walka o pieniądze z ministerstwa, bo z czegoś żyć trzeba. Nie twierdzę, że to zmierza w dobrym kierunku, ale coż - niż demograficzny powoduje wiele absurdalnych sytuacji.

bingo73
2014-02-06 19:05:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Są technika, po których wiedza jest jak po dobrej zawodówce, i są technika, po których studia to tylko powtórka materiału. nie mówimy tu o poziomie nauki, ale o jej zakresie. Liceum ogólnokształcące, choćby o wysokim poziomie, daje wiedzę ze wszystkiego po łepkach, technikum mniejszy zakres, ale za to głębiej. a co do mikroekonomii cukiernikowi - by umieć prowadzić własną małą cukiernie. Matematyka, i ta z poziomu technikum, i ta ze studiów jest potrzebna każdemu, kto w życiu zawodowym pnie się do góry, a nie ogranicza się do pracy na kasie ....

plkwn
2014-02-06 10:21:26
Ocena: 6(glosow:6)-+
Zdaj maturę z czegokolwiek. Jako pracodawca w dziedzinie IT od razu Ci mówię, że zarówno oceny jak i przedmioty na maturze nie mają żadnego znaczenia. To czy umiesz linuxa, nie zweryfikuje świstek z matury tylko kilka prostych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej.

JohnMilton
2014-02-05 21:23:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
PS Używam linuksa od 15 lat. No i co z tego?

neo86
2014-02-06 19:04:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Linuks jest najlepszy! Ja mam styczność od 10 lat w tym od 3 lat jest to mój jedyny system na komputerze i żyję. Mogę kręcić filmy (edytor OpenShot), obrabiać zdjęcia (edytor Gimp) full legal oprogramowanie do tego za darmochę!

Samwise_Gamgee
2014-02-07 00:45:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
koniowi na ucho.. medal za to chcesz czy jaki ch.j? jesteś jak ta sekta od trawy, żyj i daj żyć innym, w dopie mam na jakim systemie trzepiesz konia i ciebie też g.wno powinno obchodzić na jakim trzepie reszta

JohnMilton
2014-02-05 21:20:58
Ocena: 55(glosow:67)-+
Straszna wiocha. Jak już będziesz starszy, to daj tu ogłoszenie, że nie możesz zdać egzaminu na prawo jazdy, bo dyrektor ośrodka egzaminacyjnego nie dysponuje fiatem panda z 2008 roku, a na takim właśnie umiesz jeździć.

wieslav
2014-02-06 10:44:49
Ocena: 11(glosow:15)-+
Dokładnie! Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy. Koleś ewidentnie szuka problemu, albo chce pokazać jaki to on szpec bo jedzie na linuksie...

tuomollo
2014-02-06 12:14:08
Ocena: -7(glosow:9)-+
Wiochą jest program nauczania oraz nauczyciele, którzy dodatkowo jeszcze nawet za programem nie nadążają. Nauka informatyki powinna być taka, żeby uczeń poradził sobie w każdym względnie prostym systemie operacyjnym. Dodatkowo, wiochą jest kupowanie do szkół komputerów z Windowsem za publiczne pieniądze.

tlenowygonzo
2014-02-06 12:49:17
Ocena: 6(glosow:8)-+
Tak, cały świat jest wiochą bo kupuje komputery z windowsem, tylko ta garstka linuxowców nie jest wiochą. A z tego ucznia to dupa jest wołowa, bo porządny linuxowiec radzi sobie z windowsami bez problemu. Taki z niego informatyk jak ze mnie geograf.

hubertberger
2014-02-07 19:51:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak się składa, że cały świat korzysta akurat z linuxa, gdyby nie linux to teraz nie pisał byś komentarza na temat którego ewidentnie nie znasz. 99% serwerów stoi na linuxie, wiec przestań się ośmieszać. Co do wiochy to dyrektor pewnie boi się kosztów związanych z zakupem linux, który jest darmowy... i właśnie tu jest wiocha

TheMaciej
2014-02-08 08:09:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Dzjeń dobry mam matóre z linóksa i hcem pracować ó was" A jak pójdzie na informatykę na polibudę to będzie zdziwko że chcą od niego matematykę i fizykę a informatyka nie jest nawet brana pod uwagę :D
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  Za karę
  •  The Bill
A wy się dziwicie czemy wygrywają wstarym sporcie dla ci.t
główna
Dodano: 05.07.2018, 23:57:32   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0