lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kolejny strażnik lewego pasa.
główna
Dodano: 04.11.2014, 18:27:43   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 99  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
chlewnia666
2014-11-06 18:27:47
Ocena: 11(glosow:57)-+
za jaja takich strażników lewego pasa

nowy_uzytkownik
2015-02-17 15:11:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
A w markecie czekasz do kasy, przy której jest 15 osób (no bo w końcu nie cwaniakujesz), czy idziesz do wolnej kasy?

nowy_uzytkownik
2015-01-30 14:51:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
A w tym sklepie widziałeś dwie kolejki do wyjscia? Raz moze wejsc jeden pr prawicy raz jeden po lewicy. Nikt sie nie ustawia w jednym rzadku do wyjscia ze sklepu czy kosciola.

Chwistu
2014-11-09 22:10:38
Ocena: -7(glosow:13)-+
łebkowi jeszcze farba na prawku nie wyschła i uważa że wszystko wie.Jednak takie blokowanie pozwala oszczędzić wiele czasu przez debili jadących do końca i wpychających się na chama. Jedyną wiochą są ci w aucie które nagrywa i gościu wyprzedzający po trawniku.

MarioZed
2014-11-09 07:42:30
Ocena: 1(glosow:9)-+
Większej wiochy jak te barany, co nagrali filmik, nie widzę.

luko181
2014-11-08 09:06:03
Ocena: 0(glosow:10)-+
i właśnie przez takich kur*a idiotów i baranów mamy korki...

Widzej
2014-11-08 08:07:01
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jak sie nie ma kultury podczas jazdy samochodem to ktos musi cie jej nauczyc.

pdonn
2014-11-07 21:23:45
Ocena: -3(glosow:21)-+
Wiochę to zrobił autor tego nagrania i kilku mądrych inaczej wypisując debilne komentarze. Wystarczy że lewym pasem będziesz się poruszał 0,5 km/h szybciej niż pojazdy na prawym i to będzie już manewr wyprzedzania. Jest to zgodne z przepisami. Bardzo dobrze że są myślący na drodze i dbają o kulturę na naszych drogach blokując bezmózgich frajerów cisnących mimo widocznego korka/zwężenia drugim pasem do końca by się po chamsku wepchać. I nawet jak ktoś takiego cymbała wpuści to i tak jest to chamskie wepchanie się przed kilku/kilkudziesięciu innych normalnych kierowców.

artiee79
2014-11-08 00:39:35
Ocena: -1(glosow:19)-+
Ty to jesteś dopiero bezmózgi, zastanów się po co ktoś wymyślił 2 i więcej pasów... Ludzie twojego pokroju czyli "Cebula Rangers" nigdy tego nie zrozumieją i będą z siebie robić idiotów na całą europę. To żadne cwaniactwo, tylko zwykłe zarządzanie przepustowością. Kto Ci Cebula rangersie broni przeć do przodu pasem który blokujesz ?!? Jesteś zwykłym półmózgiem, nie dość że kogoś blokujesz to jeszcze sam siebie....

pdonn
2014-11-08 16:26:00
Ocena: -1(glosow:9)-+
Widać brakuje Tobie wyobraźni i to Ty wyszedłeś na "Cebula Rangers". To że jest taki przepis nie znaczy że jest on dobry. ten przepis tylko w teorii jest idealnym rozwiązaniem, w praktyce jest to przepis który powoduje korki. Dlaczego? Dlatego że działa on tylko w przypadku gdy dwoma pasami porusza się podobna ilość pojazdów z podobną prędkością i pomiędzy pojazdami jest odpowiednia odległość. Idea zamka błyskawicznego to jeden pojazd z pasa zanikającego i jeden z pasa otwartego, a nie 3 pojazdy z otwartego i 10 z zanikającego.

pdonn
2014-11-08 16:31:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
jeśli na obu pasach porusza się po 20 samochodów to finalnie pasem otwartym będzie musiało przejechać 40 samochodów. Więc w jaki sposób spowolnienie przejazdu spowodujemy jeśli wcześniej się ustawimy na tym pasie? Zmieniając pas wcześniej mamy czas i możliwość wyrównać prędkość z ruchem na pasie otwartym nie zmuszając poruszających się tym pasem pojazdów do większego zmniejszenia prędkości.

artiee79
2014-11-11 23:17:50
Ocena: 7(glosow:7)-+
Tu nie chodzi o to kto kogo wpuści, po prostu zrobi się 2 razy krótszy korek do zwężki który nie będzie blokował np poprzedniego skrzyżowania. Resztę powinna załatwić kultura kierujących, Tobie jej brakuje jak widać. Jeśli uważasz że przepis który ustalił organ do tego powołany jest zły i nie będziesz go stosował, oddaj prawo jazdy do urzędu miasta dla własnego dobra i innych poruszających się po drodze. W końcu stwierdzisz że czerwone światło jest dla frajerów i nie będziesz się zatrzymywał. Życzę Ci obłapania kilku mandacików za blokowanie pasa, może Ci się trochę rozjaśni w głowie.

dosia_wojan
2014-11-07 21:06:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dosia_wojan
2014-11-07 21:03:57
Ocena: -1(glosow:11)-+
Gdyby nie kierowca co blokuje lewy pas to byscie smarki mieli jedna dobranocke w plecy.

artiee79
2014-11-08 00:40:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dosia_wojan
2014-11-07 20:59:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
smarki tacie auto zabrali . Sami widze zawodowi kierowcy

spokojny25
2014-11-07 19:41:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szuszu6
2014-11-07 19:31:51
Ocena: -5(glosow:15)-+
Skoro mamy w kraju dużo cwaniaków to taki "strażnik" jest potrzebny. Jeżeli jest znak że będzie zwężenie czy inne utrudnienie to powinni wszyscy zjechać na prawy pas a nie zasuwać do przodu i wpychać się na chama bez czekania i po to jest "strażnik" uczy kultury tych którzy jej nie mają.

artiee79
2014-11-08 00:43:55
Ocena: 1(glosow:7)-+
Zastanów się po co ktoś wymyślił 2 i więcej pasów... Ludzie twojego pokroju czyli "Cebula Rangers" nigdy tego nie zrozumieją i będą z siebie robić idiotów na całą europę. To żadne cwaniactwo ani brak kultury, tylko zwykłe zarządzanie przepustowością. Kto Ci Cebula rangersie broni przeć do przodu pasem który blokujesz ?!? Jesteś zwykłym półmózgiem, nie dość że kogoś blokujesz to jeszcze sam siebie....

romanWioska
2014-11-08 21:52:20
Ocena: 5(glosow:5)-+
UUUUU!!!!!!Widzę kolejny znawca przepisów !Prawo jazdy ma od czterdziestu lat to się zna na przepisach!!!!! A po co ten pas lewy?Czy jazda na zamek coś mówi ...w ruchu kolejno dołączają się auta jedno z lewego drugie z prawego to korki rozładowuje -za miast 100 aut na prawym pasie po 50 w ruchu na lewym i prawym kolejno 5 na godzinę jeden drugiemu ustępuje...A strażnik to jest inny w mieście i nie za bardzo go ludzie lubią..

minutsa
2014-11-07 17:10:29
Ocena: 2(glosow:16)-+
Gość na lewym pasie łamie przepisy ruchu drogowego! Nie cierpię takich szeryfów egzekwujących swoje prawo na drodze. Na policje wysłać i ma ze 200zł i 2 ptk

romanWioska
2014-11-08 21:54:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
wyślij masz dowody ...HAHAHAHA

MugenSan
2014-11-07 16:05:57
Ocena: 2(glosow:10)-+
Strażnik lewego pasa ok, ale lepiej jechać prawym i patrzeć jak cwaniaczki lecą lewym na początek i zostają wpuszczeni bez czekania. A ty sobie frajerze jedz prawym i czekaj.

mis777
2014-11-07 17:01:40
Ocena: 7(glosow:15)-+
sory ale nie cwaniaczki tylko kierowcy wiedzący że na drodze są pasy ruchu które można również wykorzystać i służą do jazdy

Weltron
2014-11-07 15:35:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Gdy uruchamia się wgrane.pl z reklamą na wstępie, wyłączam natychmiast i nie oglądam ani reklamy, ani filmiku! Róbcie tak wszyscy to nie będą nam g#wna wciskać!

bomkallo
2014-11-07 17:02:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zależy od adblocka. Mi reklama wywala błąd, wciskam pauze a następnie play i pomija reklame, odpalalając film. -> Opera + abp

nowy_uzytkownik
2014-11-07 13:55:39
Ocena: -6(glosow:6)-+
Powinni uja wyprzedzić, wjechac na lewy pas. I stać aż ten kretyn wjedzie na prawy.

orzel77
2014-11-07 13:06:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

magda713
2014-11-07 12:10:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ten Korki nieżle komentuje

ptysiu1
2014-11-07 10:41:01
Ocena: -4(glosow:12)-+
a może wprowadzić to w kolejkach do sklepu czy kina wtedy wszyscy będą stać w kolejce a ja będę włączał się przy samej kasie(czemu coś co w sklepie było by głupie na drodze jest podobno idealnym rozwiązaniem kolejka to kolejka)

debeusz1985
2014-11-07 10:31:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
Srednia wieku 16?? Kierowca 18 reszta 16.Gimbaza

minutsa
2014-11-07 17:04:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
No i co z tego że są młodzi? Może nie mają prawa istnieć? jesteś debil

waho1
2014-11-07 09:19:07
Ocena: -7(glosow:11)-+
a gdyby tu było nagle przedszkole przyszłości i wasz synek mały tędy przechodził w przyszłości którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie mi że jazda na suwak przyspiesza ruch !!!

Endrjiu78
2014-11-07 11:57:20
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ale powiem Ci, że jak samochody zajmują oba pasy i jadą na suwak, to korek jest krótszy. Wiele razy widziałem debilnych strażników lewego, bądź prawego pasa (w zależności od sytuacji), przez których auta stojąc na jednym pasie blokowały skrzyżowanie za sobą. A wystarczyło zająć oba pasy.

kuczli
2014-11-07 14:09:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
no korek może jest krótszy to prawda ale na pewno nie przyspiesza to ruchu ;)

malegal
2014-11-07 09:01:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
A czemu prawie wszyscy jadą prawym jak lewy jest wolny? Też są strażnikami.

Papa_wiocha
2014-11-07 08:57:29
Ocena: 1(glosow:9)-+
drodzy wrzucający, zanim wrzucicie do netu swoje śmiechy jak banda tłuków, teksty jak franio spod remizy, umiejętność tworzenia zdań jak 3 latek, zastanówcie się najpierw kto tu robi wiochę.

waho1
2014-11-07 08:55:52
Ocena: -4(glosow:14)-+
Jazda na zamek czy suwak to utopia. jak samochody ustawione są na tylko jednym pasie to jadą zderzak w zderzak i jest to najpłynniejsze (patrz np. dynamika cieczy). Jak stoją na zamek to zacznie jeden drugiego wpuszczać ktoś się zagapi ktoś będzie chciał przycwaniaczyć etc. Kto ma prawko i jeździ nie tylko w GTA V ten wie.

malegal
2014-11-07 09:00:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Masz rację kolego. Przy zatrzasku - jakby wszyscy jeździli sprawnie to można się zbliżyć do wydajności jazdy jednego pasa. Niestety nie wszyscy umieją sprawnie ruszyć i włączyć się do ruchu. Dlatego zatrzask zawsze będzie wolniejszy.

bystry_kaziu
2014-11-07 08:27:19
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

biadameszek45a
2014-11-07 08:21:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
nikt nie powinien blokowac lewego pasa, ale nie gadajcie tu, ze ktos jezdzi na suwak hehe wiekszosc z was to buraki,ktore jak dopadna prawy pas, to, zeby nie wiem co sie dzialo, trzymacie sie go jak dziecko matczynej kiecki i nie wpuscicie nikogo z lewego pasa, "bo wy tu byliscie pierwsi"

login987654
2014-11-07 06:45:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
W Polsce nie ma znaku drogowego " jazdy na zamek", stosuje się czasami tablicę informacyjną zalecającą jazdę na zamek, która jednak nie jest podstawą do ustalania winy w przypadku kolizji w rzeczonym miejscu, Ci z dodatkowego pasa są traktowani jako włączjący się do ruchu. Muszą więc "zachować szczególną ostrożność", co powoduje, że korek się wydłuża. Reasumując przyspiesza tylko dla tych co pojadą pasem "znikającym" i zachowując "szczególną ostrożność" blokują jadących zgodnie z przepisami.

blaz00
2014-11-07 08:50:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
za to jest wykroczenie za utrudnianie ruchu i stwarzanie zagrożenia i takie dwa mandaciki dostal znajomy ktory w taki sam sposób postanowil szeryfowac i mial pecha bo ktos sie w koncu wk...il i zadzwonil na 112,zablokowal nieoznakowany radiowóz który za nim chwile jechal:d

leviticus_1
2014-11-07 06:20:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
On jest z Elbląga. To taki warmińsko- mazurski Sosnowiec tudzież Wejherowo. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi... Tak czy siak oni tak mają.

szulcik
2014-11-07 07:22:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co masz do Elbląga ? Wpierd*l tam dostałeś ?

evertos
2014-11-07 03:17:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
ale z was wsioki

grubejoiny123
2014-11-07 00:57:39
Ocena: 6(glosow:12)-+
Widać, że niektórym jak się nie rozrysuje, pokaże w praktyce, i co jakiś czas pokaże jeszcze spot w telewizji, to mózgu w ogóle nie użyją. Jeżeli zwężka jest na jeden pas, a drugi jest wolny - wykorzystuje się do końca - i stosuje się metodę na 'zamek'. Jest to szybsza metoda niż jazda na jednym pasie. Janusze motoryzacji, i 60 letni kierowcy którzy prawo jazdy dostali za flaszke... Przejedź więcej niż dwie ulice do sklepu i z powrotem, wtedy może nauczysz się jeździć jak cywilizowany człowiek.

Gargamel_80
2014-11-07 08:17:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
W jednej kwestii sie mylisz, mianowicie jazda na suwak z wykorzystaniem wszystkch pasów ruchu w daną stronę "nie przyśpiesza korek" a "skraca go" tym samym sprawia że jak ktoś chce skorzystać z jakiegoś zjazdu/krzyżówki to może to wykonać normalnie nie czekając w korku gdyż często dzieki temu korek nie sięga do tych dróg. A tak przez idiotów zablokowane w korku są pojazdy które normalne już dawno by z tego zatoru mogły by zniknąc tym samym skracając długość już obecnego "zatwardzenia"

grubejoiny123
2014-11-08 04:57:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, masz racje jeżeli chodzi o zjazdy, z tym, że mi bardziej chodzi o zwężkę do jednego pasa, poczym po 100 metrach ta zwężka już nie istnieje. Przykład który przytoczyłeś bardziej tyczy się dróg expressowych, bądź autostrad. ;)

StanleyRR
2014-11-07 00:23:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jazda na suwak głąby bo tak was można nazwać, ma na celu rozładowanie skupiska aut na jednym pasie w tym przypadku skrajnym.

Gargamel_80
2014-11-07 14:40:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie. A trzeba wiedzieć że krótszy korek oznacza odblokowane najbliższe zjazdy/krzyżówki tym samym umozliwiając innym którzy stali by w korku do zjechania z niego. Ale tak to jest jak z niektórych jeszcze komunistyczne kolejki za mięsem nie wyszły z użycia ;)

pikey_18
2014-11-06 22:49:29
Ocena: 4(glosow:10)-+
Ludzie, Ludzie i po co te nerwy. Niektórym chyba nigdy się nie wytłumaczy że jazda na suwak upłynnia ruch. Tuż przed zwężeniem samochody wjeżdżają raz z jednego raz z drugiego pasa. Tak psioczycie na tych co zgrywają cwaniaków i jadą lewym do końca, ale oni wykorzystują tylko waszą głupotę. Przecież gdyby od razu obydwa pasy były zajęte to taki cwaniak nie miał by jak wyprzedzać i był by spokój. Kultura na drodze Panowie i Panie.

wlocho1
2014-11-06 21:53:13
Ocena: -10(glosow:24)-+
Wypowiem sie w tym temacie... Za bardzo nie wiadomo co to za korek, ale ja sam nieraz blokuje jeden pas z jakims innym kierowca, zeby rozladowac ruch, poniewaz wiekszosc jak jest korek przyspiesza jak cos sie ruszy i siada na "dupie", a jak sie przytrzyma przez chwile. To potem przed nami sie ladnie rozladuje, szybciej korek sie rozladuje sie w ten sposob... Wiekszosc kierowcow tego nie wie i powstaja przez to sztuczne korki. Mozecie minusowac...

wlocho1
2014-11-06 22:53:33
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie jezdze tylko po polsce naszej kochanej...

h4cker
2014-11-06 23:37:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ja od 3 lat jeżdże po holenderskich drogach i te łajzy w ogóle nie umią dynamicznie jeździć itp. ale jazdę na zamek stosuje codziennie bo tu jest wiele robót drogowych... nikt nie blokuje żadnego pasa, oba są pełne... jakby mi taki burak w polsce zablokował lewy pas to żeby nie wiem co bym go wyprzedził i chu ja by dalej pojechał...

redneck_joe
2014-11-06 21:49:21
Ocena: 5(glosow:11)-+
Dobra, oni mają polewkę, a czemu sami jadą prawym? Z nich też się można pośmiać.

Agona
2014-11-06 21:06:19
Ocena: 0(glosow:10)-+
spokojnie daloby rade go wyprzedzic, zatrzymac sie przed nim i sklepac mu maske. poza tym wysylaj film na paly to przynajmniej mandat dostanie.

Gorilla1984
2014-11-06 20:57:50
Ocena: -6(glosow:28)-+
Jakieś barany ciągle powołują się na jazdę na suwak! Ale w tym przypadku wpychanie się lewym pasem jest całkiem aspołeczne. Gdyby wszyscy jechali prawym pasem, nie byłoby żadnego korka i ruch byłby w miarę płynny. A tak cwaniacy jadący lewym pasem, może przejadą szybciej ale reszta stoi o wiele dłużej. Przecież przepustowość drogi jest tylko na 1 pas! Nie wiem czy to dociera do was. Tylko 1! Wcinanie się lewym powoduje, że kolumna musi się ciągle zatrzymywać i ruszać, w związku z czym ruch się zdecydowanie spowalnia!!!!!

kamilshelby
2014-11-06 22:27:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
Po twojej wypowiedzi można założyć że popierasz blokowanie lewego pasa bo przecież i tak zwęża się on w pewnym momencie. Wyobraź sobie teraz że kilometr przed zwężeniem jest rondo a Ty chcesz przez nie przejechać bo jedziesz w innym kierunku niż nasza zakorkowana droga. Co się dzieje? też stoisz! auta które zmieściłyby się na dwóch pasach zabitej drogi, stoją na jednym. Użyj wyobraźni albo wpisz w google wizualizacja jazdy na suwak bo nie ogarniasz. wrrr

grog
2014-11-06 23:32:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
popieram gorille, tez uwazam ze budowanie 3 pasow ruchu w jednym kierunku na autostradzie to glupota, przeciez gdyby wszyscy jechali z predkoscia 140 km na godsine to ile kasy moznaby zaoszczedzic na wszystkim: na asfalcie, na bramkach, na farbie na pasy...

waho1
2014-11-07 09:14:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
do kamilshelby: powołujesz się na jakąś wyjątkową sytuację. a nawet gdyby taka sytuacja miała miejsce to jak będą zapiep-sz-one obydwa pasy to dojedzie do Twojego ronda?

kamilshelby
2014-11-07 21:53:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
może to i jest dla Ciebie wyjątkowa sytuacja, może na co dzień nie spotykasz się z takimi problemami ale jazda na suwak SKRACA korek co powoduje szybsze jego rozładowanie. Kropka. Mi nie musisz wierzyć. Jest masę poważnych testów na ten temat. Nie bądź ignorantem i poczytaj trochę.

mwk1
2014-11-06 20:36:27
Ocena: -7(glosow:33)-+
To nie jest jazda na suwak. Jazda na suwak to jest gdy ktoś włącza się do ruchu z drogi podporządkowanej. Wyobraźcie sobie, że wszystkie samochody poruszają się ruchem jednostajnym i każdy jedzie sobie spokojnie to 50, a teraz wyobraźcie sobie, że wszyscy jadą 10-20 i co jakiś czas muszą się zatrzymywać, bo jakiś debil wpycha się z lewego pasa, ale wy i tak wiecie swoje...

gaga123
2014-11-06 20:44:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gorilla1984
2014-11-06 21:02:27
Ocena: 1(glosow:13)-+
Właśnie tak, ale de głupole tego nie ogarniają. Przez takich matołków stoimy o wiele dłużej w korkach.....

slawol1994
2014-11-06 20:26:00
Ocena: -4(glosow:8)-+
To jest jazda na suwak, tak aby korek nie stał w miejscu lecz powoli ale do przodu...Znawcy

wiochmenka999
2014-11-06 20:16:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
Koleś ma głos jak Laska z filmu Chłopaki nie płaczą :)

tomnbb
2014-11-06 20:12:52
Ocena: 7(glosow:17)-+
Akcja przed Bielskiem. Ja jechałem dwa samochody za tym matołem, który blokował. Niedojeby nie rozumieją, że zamek robi się na końcu tuż przed zwężką i blokują tam lewy pas. Co jakiś czas policja urządza sobie akcję edukacyjną w tym miejscu. 200 zł i 4 pkt. sprawiają, że nagle wszyscy potrafią jechać jak należy.

Gorilla1984
2014-11-06 20:52:08
Ocena: -7(glosow:19)-+
Ty nie rozumiesz pojęcia suwak. Suwak umożliwia w miarę płynne włączenie się oddzielnego pasa ruchu. A tu jazda lewym pasem i łączenie się na suwak przed "zwężką" zdecydowanie spowalnia ruch samochodów! Ale taki tuman jak ty tego nie ogarnia.....

Yasacz
2014-11-06 19:52:36
Ocena: 2(glosow:14)-+
Takie parówy powinno sie TĘPIĆ !!! Kiedys mialem taka sytuacjie cisne lewym pasem a dalej bylo zweżenie drogi a tu nagle tir mi wyjechal zachamowalem w 5 metrow przed naczepa i jak tir ruszał naczepa sciagla mi caly zderzak :-) Zadzwoniłem na psy przyjechali wlepili mu mandat i jeszcze dowod zabrali za łyse opony :-)

archiequatro
2014-11-06 23:36:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Takie glopole pisza takie historie.Potem inny glupl w to uwierzy i glupolandia ma sie dobrze. W doopsko pasem powinienes dostac dzieciaku a potem za kare wszystkim kredki ostrzyc.

batchat
2014-11-06 19:24:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
To gimbaza ma prawko?

Dawid522472
2014-11-06 19:11:42
Ocena: -10(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mirga
2014-11-06 19:21:36
Ocena: 3(glosow:19)-+
Kiedy takie barany jak Ty zrozumieją, że pasy służą do jazdy. Takie młotki ubzdurały sobie że pas (w tym przypadku lewy) za "w pip kasy" został wybudowany po to, aby stał pusty

stoney
2014-11-06 19:30:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
Do Kodeksu odsyłamy. Miłej lektury.

Dawid522472
2014-11-06 19:34:27
Ocena: -10(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pitko70
2014-11-06 19:56:33
Ocena: 6(glosow:14)-+
TY CIULU TO JEST ZGODNE Z PRZEPISAMI !!!!!!! SŁYSZAŁEŚ O JEZDZIE NA ZAMEK BŁYSKAWICZNY

wiochmenka999
2014-11-06 20:17:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wystarczy takich frajerów nie wpuszczać.

sipek
2014-11-06 23:25:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
pitko70 przepisy niestety są dla idiotów, którzy nie potrafią racjonalnie myśleć i posiadają definitywny brak wyobraźni - dlatego właśnie stworzono przepisy! :) Może dla takich jak ty?

mirga
2014-11-06 18:57:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ogólnie to temat szeryfów lewego pasa to temat rzeka.

s90e
2014-11-06 18:49:25
Ocena: 1(glosow:15)-+
Wiocha dla nagrywających, co to w gimnazjum prawko dają?

nexus4610
2014-11-06 18:35:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
gimbaza jezdzi autem? gdzie jest policja? o.O

RaV1985
2014-11-06 18:35:24
Ocena: 0(glosow:10)-+
W poprzednim filmiku był to pas dojazdowy, a tu koleś raguje na chamstwo, jak będziesz miał prawko dłużej niż rok to się wypowiedz

pijawa87
2014-11-06 18:28:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
honda civic sport sie wozicie ;)

chlewnia666
2014-11-06 18:27:47
Ocena: 11(glosow:57)-+
za jaja takich strażników lewego pasa

Baron_Sanedi
2014-11-06 18:19:20
Ocena: 4(glosow:14)-+
co za głąby - co w tym smiesznego?

HybrydXXL
2014-11-06 17:57:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
taaa, debile s wsród nas, szkoda tylko że mają przy tym różne uprawnienia...

indeks
2014-11-06 17:56:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ojejku150
2014-11-06 17:55:06
Ocena: 7(glosow:15)-+
co za mENske gosiki

Papuga89
2014-11-06 17:50:35
Ocena: 1(glosow:11)-+
Z tego podniecenia to chyba narobił w gacie ... Czym tu się jarać dzieci co

miodzjo
2014-11-06 17:47:03
Ocena: 10(glosow:46)-+
Temu co blokuje lewy pas powinni odebrać prawo jazdy

Gorilla1984
2014-11-06 20:58:57
Ocena: -5(glosow:5)-+
A ty jesteś taki cwany?

bingo73
2014-11-06 17:46:22
Ocena: 7(glosow:15)-+
za taką jazdę jest mandat, o czym mało który kierowca wie.

stoney
2014-11-06 19:36:17
Ocena: 5(glosow:9)-+
Jazda z prędkością utrudniającą ruch innym kierującym. Punkty karne: 2 pkt. Mandat: 50-200 zł.

archiequatro
2014-11-06 23:51:31
Ocena: -4(glosow:4)-+
ale komu on utrudnia? Tobie? Widzisz jakies auto za nim( nie liczac bandyty drogowego co poszedl po trawie)? Gdzie ma ciac skoro jest zatwardzenie? takie tlumoki jak wy podpisuja kwity i malo miskom loda nie zrobia. NIE MA JAZDY Z PRZODU WIEC MOZESZ GO W KONCOWE CMOKNAC I WSZYSTKIE MISKI KTORYCH PRZYPROWADZISZ TEZ MOGA.

kapselxxx
2014-11-06 17:43:50
Ocena: 2(glosow:10)-+
ale dzieci mają ubaw
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jaki poziom Duda reprezentuje każdy widzi...
  •  A w Collegium Tumanum same cuda ...
  •  Taka refleksja po dzisiejszym marszu rolników ...
  •  Nie śmieszno, a straszno

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0